Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:44
Even een update over mijn kaarsvet-tv avontuur.
Ik heb eerst met gedemineraliseerd water en met een mini-vleugje afwasmiddel geprobeerd het scherm schoon te maken met een microvezeldoekje (van YouTube). Vervolgens met een droog, heet microvezeldoekje het droog gemaakt. Het scherm is nu praktisch weer vet vrij. Deze tip kwam via hier.

Bedankt voor de tips hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dessie1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-03 15:32
kesj schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 23:20:
[...]

Flink aantal keer op de groene knop drukken.
Paar keer geprobeerd, maar geen resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jos-P
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:52
dessie1 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 23:13:
Goedenavond,

Ik ben een blije gebruiker van een lg c1 55 inch. Mooi beeld en super om mee te gamen. Ik vroeg me alleen af hoe ik kan zien welke resolutie er op een bepaald moment gebruikt wordt! vroeger had je hier een info knop voor op een remote.
Op de afstandsbediening de toets met de 3 puntjes indrukken en dan “informatie” aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:54
Dit werkt niet bij de ingebouwde apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos-P
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:52
Ja, dat zie ik nu ook inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Vandaag even zitten stoeien met mijn Unify AP settings. De Netflix speedtest geeft nu een leuk resultaat 😁
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rg_285N1YELGJTgkOGntjD3Spe4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZfmZ3r4uSDXxFKqJFhy0j1Ld.jpg?f=fotoalbum_large

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Boeryepes schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:18:
Vandaag even zitten stoeien met mijn Unify AP settings. De Netflix speedtest geeft nu een leuk resultaat 😁
[Afbeelding]
En welke settings heb je aangepast?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:29:
[...]

En welke settings heb je aangepast?
2G VHT40 power high
5G VHT80 power high
Bandsteering uit
Firmware geupdate van 4.x naar 5.x (specifieke versie heb ik even niet bij de hand). Wilde naar 6 maar na wat googlen gekozen voor een stabiele oudere versie.

Voorheen was de wifisnelheid op meerdere devices zo zo. Nu alles rap (iphone X nu tegen de 400mbps). Heb de indruk dat de kanaalbreedte icm. met power high de sleutel was.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
In hoeverre is direct zonlicht op een OLED tv tegenwoordig nog een probleem?

Ik wil het liefst een OLED tv aanschaffen alleen woon ik in een doorzon huis met de zon het grootste gedeelte van dag aan de voorkant (waar de tv dus ook staat). Ik heb geen zin om de shaders de hele dag dicht te houden vanwege een TV..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Rev! schreef op maandag 7 maart 2022 @ 00:06:
Hier een mooie site waar dit tientallen keren reeds besproken is:
[LG OLED] Ervaringen & Discussie

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ja die mooie site heb ik uiteraard gelezen en de algemene tendens is dat het niet verstandig is ;), al lees ik ook verhalen van mensen die hem wel zonder problemen in het zonlicht hebben staan.

Had ergens gehoopt dat de nieuwere modellen hier minder gevoelig voor waren maar dat lijkt ijdele hoop. Erg jammer want ik had me al ingesteld op een mooie OLED TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
Rev! schreef op maandag 7 maart 2022 @ 00:06:

Ik wil het liefst een OLED tv aanschaffen alleen woon ik in een doorzon huis met de zon het grootste gedeelte van dag aan de voorkant (waar de tv dus ook staat). Ik heb geen zin om de shaders de hele dag dicht te houden vanwege een TV..
Dan zou ik zeker geen OLED TV nemen. Algemeen bekend dat OLED TV's niet tegen zonlicht kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kreeg vanmorgen versie 5.20.15 binnen op de C9. Zie niet direct changelogs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Peter711 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:14:
[...]

Dan zou ik zeker geen OLED TV nemen. Algemeen bekend dat OLED TV's niet tegen zonlicht kunnen.
Achja ik had 4 jaar een B6 in de zon en nu een G1, vanaf 10:00 tot 15:00 zon erop. Ik slaap er niet minder om 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:22
MikeyMan schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:22:
Kreeg vanmorgen versie 5.20.15 binnen op de C9. Zie niet direct changelogs?
Had vorige week binnen met B9. Maar kon geen info vinden. En nu nog steeds niet.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

NIET DOEN!!! :P

Low en VHT20 is prima voor die oude stoorzender meuk... ;)
Firmware geupdate van 4.x naar 5.x (specifieke versie heb ik even niet bij de hand). Wilde naar 6 maar na wat googlen gekozen voor een stabiele oudere versie.
Dan liep je echt serieus achter en zou het zomaar kunnen dat je last had van een of andere bug! ;)
Heb de indruk dat de kanaalbreedte icm. met power high de sleutel was.
Zoveel mogelijk "Steering/Auto/AI/Experience/Ik denk voor jou" troep uitschakelen en 5 GHz op VHT 80 en High zetten zal het eerder zijn geweest IMHO :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-09 20:50

Sharky

Skamn Dippy!

Fuujii schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 12:02:
Even een update over mijn kaarsvet-tv avontuur.
Ik heb eerst met gedemineraliseerd water en met een mini-vleugje afwasmiddel geprobeerd het scherm schoon te maken met een microvezeldoekje (van YouTube). Vervolgens met een droog, heet microvezeldoekje het droog gemaakt. Het scherm is nu praktisch weer vet vrij. Deze tip kwam via hier.

Bedankt voor de tips hier!
Goed om te horen. Je bent niet de enige met dit probleem. Vriend van me had een hagelnieuwe OLED en z'n dochters (van 3) hebben er op getekend met een kaars alsof ze met een krijtje op een schoolbord wilden kleuren :D Uiteindelijk na heel veel pogingen en middeltjes het er voor 99% af gekregen. Als hij uitstaat zie je het nog onder een specifieke hoek.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 11:00
Heb een poosje NLZIET. Is er ook een manier dat die app direct gestart wordt als ik de tv aan zet? Heb ook dit als ik mijn ps5 uitzet en als ik bv de volgende dag mn tv aanzet dat de ps5 ook aangaat. Is dat ook uit te zetten?

Heb een LG CX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Laatst online: 19-05-2022
LG C9 update naar firmware 05.20.15. Niet na te gaan wat er anders is maar misschien te maken met HBO MAX app

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • +1 Henk 'm!
marcellux schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:50:
LG C9 update naar firmware 05.20.15. Niet na te gaan wat er anders is maar misschien te maken met HBO MAX app
Nee, heeft niets te maken met de HBO Max app.
De firmware upgrade wordt wereldwijd uitgebracht alleen niet overal op hetzelfde moment.
Kreeg deze update een paar dagen geleden op mijn C9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 20:29
marcellux schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:50:
Volgens mij gaat het alleen om een security update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
Dacht ff kijken of hbomax op stond. Na installatie staan apps achteraan. Wilde deze verplaatsen, viel me op dat Viaplay ook op stond. Heb het niet zelf geïnstalleerd. Weet ik zeker.

Misschien met firmware update van afgelopen dagen? (Heb B9)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
mucuracat schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:22:
Dacht ff kijken of hbomax op stond. Na installatie staan apps achteraan. Wilde deze verplaatsen, viel me op dat Viaplay ook op stond. Heb het niet zelf geïnstalleerd. Weet ik zeker.

Misschien met firmware update van afgelopen dagen? (Heb B9)
ViaPlay app is silent installed met de patch van twee/drie weken geleden, dat viel mij ook al op.

Na die update heb ik mijn C9 geroot, en ik zie nu verder ook geen noodzaak om weer te updaten 8)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seroczynski schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:28:
[...]

ViaPlay app is silent installed met de patch van twee/drie weken geleden, dat viel mij ook al op.

Na die update heb ik mijn C9 geroot, en ik zie nu verder ook geen noodzaak om weer te updaten 8)
Mijn C9 heb is recent ook bijgewerkt.
Ik zie inderdaad ook dat Viaplay in mijn balk staat, ongevraagd.
Bij Mijn apps staat Viaplay niet, kan ook niet want ik heb al weken geen nieuwe apps gedownload.
Blijft natuurlijk merkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

jaaoie17 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:38:
Heb een poosje NLZIET. Is er ook een manier dat die app direct gestart wordt als ik de tv aan zet? Heb ook dit als ik mijn ps5 uitzet en als ik bv de volgende dag mn tv aanzet dat de ps5 ook aangaat. Is dat ook uit te zetten?

Heb een LG CX.
HDMI CEC uitzetten op je PlayStation.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 11:00
MPC60 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:24:
[...]

HDMI CEC uitzetten op je PlayStation.
Thanks. Had beter in de instellingen moeten kijken van de ps5. Maar weet jij ook hoe je een app direct kan starten als de tv aangaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
jaaoie17 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:13:
[...]

Thanks. Had beter in de instellingen moeten kijken van de ps5. Maar weet jij ook hoe je een app direct kan starten als de tv aangaat?
Dit gaat helaas niet.
Je moet eerst de tv aanzetten en daarna in het home-menu de app selecteren. Je kan wel de app onder een sneltoets zetten, zodat je die knop lang kan indrukken. Volgens mij moet je op je afstandbediening de knop 0 lang indrukken hiervoor.

PSN: Redrafted

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:11
HoppyF schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 19:09:
[...]

Het is hier wel eens vaker besproken maar het lijkt erop dat LG verschillende series van de afstandsbediening heeft gebruikt. Meerdere toeleveranciers wellicht.
Mijn C9 afstandsbediening is nog prima en vertoont geen sporen van slijtage.
Ticket van aangemaakt bij LG Support en na het aanleveren van de factuur en een aantal foto's vandaag een nieuwe afstandsbediening ontvangen voor mijn CX. Wel het nieuwe model van ik denk de C1? Werkt direct, helaas doen de nieuwe toetsen (bijv. Disney+) niks. Netjes opgelost :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5We-eZwotU7WoitcJ-BWH_t3KX8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ow7YI7ZHetGvJ2CZc0kt4dQa.jpg?f=fotoalbum_large

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Zijn er meer mensen die geen gebruik kunnen maken van NPO Start? Ik kan de app openen, door de menu's gaan, zoeken, etc. Werkt perfect. Maar zodra ik een willekeurige stream wil starten blijft er een playknop in het midden staan en het laadicoontje blijft draaien, verder gebeurt er niks. Heb de tv nu bijna een jaar en de app heeft het ook nog nooit gedaan. Alle andere apps werken perfect. Gaat om een GX55 trouwens.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Sharky schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:56:
Zijn er meer mensen die geen gebruik kunnen maken van NPO Start? Ik kan de app openen, door de menu's gaan, zoeken, etc. Werkt perfect. Maar zodra ik een willekeurige stream wil starten blijft er een playknop in het midden staan en het laadicoontje blijft draaien, verder gebeurt er niks. Heb de tv nu bijna een jaar en de app heeft het ook nog nooit gedaan. Alle andere apps werken perfect. Gaat om een GX55 trouwens.
Ik gebruik deze app regelmatig en deze werkt op mijn G1 zonder problemen.
De app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En de software van de TV up-to-date?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

Millert schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:47:
Ticket van aangemaakt bij LG Support en na het aanleveren van de factuur en een aantal foto's vandaag een nieuwe afstandsbediening ontvangen voor mijn CX. Wel het nieuwe model van ik denk de C1? Werkt direct, helaas doen de nieuwe toetsen (bijv. Disney+) niks. Netjes opgelost :)

[Afbeelding]
Links is OUD en Rechts is NIEUW neem ik aan :?

Best wel een nette service dan als ze voor wat zeer licht versleten knoppen een nieuwe afstandsbediening sturen! :o

Alleen al die idiote knoppen onderaan...
Ik vond Netflix en Amazon al irritant genoeg op de afstandsbediening van mijn 2018 model en blijkbaar komen daar steeds meer knoppen bij in de toekomst :?

Lekker dan... }:|

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:11
@nero355 Klopt inderdaad. Natuurlijk een kwestie van tijd voor de toetsen verder weggesleten zouden zijn. Ik heb dit nooit eerder gehad met afstandsbedieningen van jaren oud. Maar prima zo inderdaad.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Vreemd trouwens dat zowel US en UK geen prijsverhoging krijgen op de nieuwe modellen, maar wel de Europeanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
Millert schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:47:
[...]

[Afbeelding]
Bij mij ziet de oude AB van mijn B9 erger uit. Even ook maar aanvraagje doen. :) Zie dat mijn 2 jaar fabrieksgarantie in mei afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mucuracat schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:41:
[...]

Bij mij ziet de oude AB van mijn B9 erger uit. Even ook maar aanvraagje doen. :) Zie dat mijn 2 jaar fabrieksgarantie in mei afloopt.
Mijn afstandsbediening van mijn C9 is nog zo goed als nieuw.
Geen slijtage maar ik kan me voorstellen dat je deze wilt laten vervangen.
Zo te zien werkt het nieuwe model ook op de oudere TV’s.
Als je dit nieuwe model aanspreekt is het wel meegenomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

-En4Cer- schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:57:
[...]

Ik gebruik deze app regelmatig en deze werkt op mijn G1 zonder problemen.
De app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En de software van de TV up-to-date?
Is up-to-date en app al eens opnieuw geinstalleerd. Maarrrr ik bedacht me net dat ik een usb ssd heb aangesloten die ik niet meer gebruik. Heb die even verwijderd en de app opnieuw geprobeerd, nu werkt hij vlekkeloos. Beats me :D

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Registratie: April 2019
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Ik heb ineens random de ViaPlay app op mijn LG OLED C9, wie heeft dit nog meer?

Echt irritant dat random apps geforceerd worden gedownload. Kan je dit ergens uitzetten, of blijf je dit houden met elke update?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:07
DutchWing schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:55:
Ik heb ineens random de ViaPlay app op mijn LG OLED C9, wie heeft dit nog meer?

Echt irritant dat random apps geforceerd worden gedownload. Kan je dit ergens uitzetten, of blijf je dit houden met elke update?
* knip *
Ja, soms is het irritant. Maar liever niet reageren dan op deze manier. Dat is ook overbodig posten.

[ Voor 23% gewijzigd door S1NN3D op 09-03-2022 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:31

OMX2000

By any means necessary...

Die hbo max app wil ook heeeeel vaak niet goed werken. Ik kom niet langs het profiel selecteren scherm. Of de app is stuk of hbo heeft het te druk.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerteke
  • Laatst online: 17-05-2024
BramViking schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:39:
Vreemd trouwens dat zowel US en UK geen prijsverhoging krijgen op de nieuwe modellen, maar wel de Europeanen.
Tja, de Euro is dan ook flink gezakt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
OMX2000 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:39:
Die hbo max app wil ook heeeeel vaak niet goed werken. Ik kom niet langs het profiel selecteren scherm. Of de app is stuk of hbo heeft het te druk.
Denk opstart problemen en iedereen aan het streamen nu? Gister ook film gekeken, aan het eind bleef het bufferen. Terug naar mainmenu en dan weer film aan, ging door waar het gebleven was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
nero355 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:03:
[...]

Links is OUD en Rechts is NIEUW neem ik aan :?

Best wel een nette service dan als ze voor wat zeer licht versleten knoppen een nieuwe afstandsbediening sturen! :o

Alleen al die idiote knoppen onderaan...
Ik vond Netflix en Amazon al irritant genoeg op de afstandsbediening van mijn 2018 model en blijkbaar komen daar steeds meer knoppen bij in de toekomst :?

Lekker dan... }:|
Ze zullen een hoop geld krijgen voor die ‘reclame’ knoppen.

Ik vind het erg vreemd dat die afstandsbedieningen zo ‘shiny’ zijn aan de onderkant, zitten zo snel vol met krassen… Voor een paar euro een rubberen hoesje gekocht via Amazon. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 09-03-2022 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:46
Iemand een idee waarom ik elke ochtend No signal op mijn C1 heb staan,moet elke ochtend de CI+ module in/uit halen en dan heb ik weer beeld? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Ike. schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 19:57:
Ik vind het erg vreemd dat die afstandsbedieningen zo ‘shiny’ zijn aan de onderkant, zitten zo snel vol met krassen… Voor een paar euro een rubberen hoesje gekocht via Amazon. :+
Rubber breekt na verloop van tijd af (wordt plakkerig). Voldoende afstandsbedieningen gezien die daar last van hebben. Het enige dat helpt is het volledig wegschuren totdat je bij de gladde plastic ondergrond uitkomt.

Een rubberen hoesje is een betere oplossing, want die kan je mettertijd zo vervangen.

[ Voor 7% gewijzigd door The Zep Man op 10-03-2022 08:38 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
DoubleDutch schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:06:
Iemand een idee waarom ik elke ochtend No signal op mijn C1 heb staan,moet elke ochtend de CI+ module in/uit halen en dan heb ik weer beeld? :?
Hmm gek, dat heb ik bij m'n B6 ook een aantal keer gehad.. TV aan, 'scrambled signal' zien of dat alles versleuteld is. CI+ module eruit + erin en direct weer beeld. Ik had dit echter af en toe, niet dagelijks. Bij de G1 ook niet weer gehad.

Wellicht ten onverloede, maar al eens even de stekker van de TV eruit gehad? Quickstart+ uit (of aan) zetten als test? Misschien ook eens de smartcard + CI module schoonpoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
stin00 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:24:
[...]

Hmm gek, dat heb ik bij m'n B6 ook een aantal keer gehad.. TV aan, 'scrambled signal' zien of dat alles versleuteld is. CI+ module eruit + erin en direct weer beeld. Ik had dit echter af en toe, niet dagelijks. Bij de G1 ook niet weer gehad.

Wellicht ten onverloede, maar al eens even de stekker van de TV eruit gehad? Quickstart+ uit (of aan) zetten als test? Misschien ook eens de smartcard + CI module schoonpoetsen.
Ok thx ga het proberen.
Kan het ook zijn dat de CI+ module veroudert is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
DoubleDutch schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:03:
[...]
Ok thx ga het proberen.
Kan het ook zijn dat de CI+ module veroudert is?
Zou kunnen, maar het is wel gek dat hij dus wél goed werkt na eruit + erin doen. Wat voor module is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
stin00 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:08:
[...]

Zou kunnen, maar het is wel gek dat hij dus wél goed werkt na eruit + erin doen. Wat voor module is het?
Moet ik straks even kijken, dacht een Smit van pak hem beet 10+ jaar oud.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
TL;DR - Gisteren een uur bezig geweest met het troubleshooten van perikelen met mijn HDMI1 poort die geen beeld wou geven. Uiteindelijk mijn recente root exploit teruggedraaid d.m.v. een Factory Reset en nu werkt alles weer.

Recent mijn C9 geroot via RootMy.TV zodat ik YouTube AdFree kon installeren. Volgens de documentatie op de GitHub installeert de exploit een Homebrew Channel en is wordt het controleren/installeren van LG firmware geblokkeerd. Apps zouden geïnstalleerd en geupdate kunnen worden zolang de app zelf geen firmware requirement heeft.

Nu zijn er enkele meldingen op hun GitHub over dat dat laatste niet mogelijk is. Zelf ook ondervonden met een update van de Netflix app, ik kreeg toen de melding dat de app niet op de TV geïnstalleerd is. De app is verder gewoon te gebruiken, maar je krijgt dan wel telkens een pop-up waar je doorheen klikken moet.

Gisteren de HBO Max app geïnstalleerd omdat ik daar toch een abo voor afgesloten heb. De app kon via de officiële kanalen geïnstalleerd en gebruikt worden.
Toen ik een willekeurige stream startte kreeg ik vreemde audio output uit mijn LG soundbar, tot dat het geluid compleet wegviel. Vervolgens kreeg ik nul audio uit mijn soundbar, ook niet als ik via mijn telefoon Spotify zou casten. Een reset van de soundbar heeft dit opgelost, al moest ik wel even opzoeken hoe dit uitgevoerd moest worden.

Maar het gedonder was nog niet voorbij, want mijn PS5 op de HDMI1 input toonde enkel een zwart scherm mét audio. Ik zag ook dat de TV de Instant Response modi en HDR deed, maar het beeld bleef zwart. Ook mijn XSX uitgeprobeerd op HDMI1 en daarbij kreeg ik precies hetzelfde resultaat. Beide consoles werkten wel op andere HDMI poorten.

Met enige tegenzin een Factory Reset van mijn C9 gedaan, en vervolgens weer een nieuwe firmware update geïnstalleerd. Dit bleek de oplossing te zijn, want alles werkte weer zoals verwacht.

Ben er al met al een goed uur mee bezig geweest. Er komen nu op de RootMy.TV GitHub ook meldingen binnen dat de exploit niet langer mogelijk is. Het was een leuk ding om te doen, maar voor nu ben ik er weer even klaar mee. Toch maar kijken naar een YouTube abo wellicht :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:12
Monda schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:02:
[...]

Inmiddels foto's gestuurd van burn in etc. Ze willen een afspraak maken voor thuisservice, dus ben benieuwd.
Repair service is inmiddels 2x geweest. De eerste keer is het paneel vervangen en bleek deze het niet te doen. Alles weer uit elkaar en het oude paneel er weer in.
Net is voor de 2e keer het paneel vervangen. Gelukkig werkt deze prima. Ik heb nog even wat testjes gedaan, maar het paneel lijkt beter dan wat ik had (toen 2 stucked pixels oa). Erg blij met de reparatie aan m'n C9! Trouwens ook nog een nieuwe afstandsbediening ontvangen, omdat de monteur vond, dat ie niet meer fijn klikte.

[ Voor 8% gewijzigd door Monda op 12-03-2022 13:59 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Seroczynski schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:02:
Toch maar kijken naar een YouTube abo wellicht :+
Ik ben blij dat ik geïnvesteerd heb in een fatsoenlijke Android TV mediaspeler (SmartTubeNext! _/-\o_), en nooit iets met WebOS heb gedaan. Wat een gezeur voor zaken die bij mij gewoon werken en officieel ondersteund worden zonder het apparaat te hacken, op een apparaat dat slechts een fractie van de prijs van een TV kost. :)

[ Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 10-03-2022 14:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
The Zep Man schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:55:
[...]

Ik ben blij dat ik geïnvesteerd heb in een fatsoenlijke Android TV mediaspeler (SmartTubeNext! _/-\o_), en nooit iets met WebOS heb gedaan. Wat een gezeur voor zaken die bij mij gewoon werken en officieel ondersteund worden zonder het apparaat te hacken, op een apparaat dat slechts een fractie van de prijs van een TV kost. :)
Officieel ondersteund door YouTube? :]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nero355

nero355

TL;DR - Gisteren een uur bezig geweest met het troubleshooten van perikelen met mijn HDMI1 poort die geen beeld wou geven. Uiteindelijk mijn recente root exploit teruggedraaid d.m.v. een Factory Reset en nu werkt alles weer.

Recent mijn C9 geroot via RootMy.TV zodat ik YouTube AdFree kon installeren. Volgens de documentatie op de GitHub installeert de exploit een Homebrew Channel en is wordt het controleren/installeren van LG firmware geblokkeerd. Apps zouden geïnstalleerd en geupdate kunnen worden zolang de app zelf geen firmware requirement heeft.

Nu zijn er enkele meldingen op hun GitHub over dat dat laatste niet mogelijk is. Zelf ook ondervonden met een update van de Netflix app, ik kreeg toen de melding dat de app niet op de TV geïnstalleerd is. De app is verder gewoon te gebruiken, maar je krijgt dan wel telkens een pop-up waar je doorheen klikken moet.

Gisteren de HBO Max app geïnstalleerd omdat ik daar toch een abo voor afgesloten heb. De app kon via de officiële kanalen geïnstalleerd en gebruikt worden.
Toen ik een willekeurige stream startte kreeg ik vreemde audio output uit mijn LG soundbar, tot dat het geluid compleet wegviel. Vervolgens kreeg ik nul audio uit mijn soundbar, ook niet als ik via mijn telefoon Spotify zou casten. Een reset van de soundbar heeft dit opgelost, al moest ik wel even opzoeken hoe dit uitgevoerd moest worden.

Maar het gedonder was nog niet voorbij, want mijn PS5 op de HDMI1 input toonde enkel een zwart scherm mét audio. Ik zag ook dat de TV de Instant Response modi en HDR deed, maar het beeld bleef zwart. Ook mijn XSX uitgeprobeerd op HDMI1 en daarbij kreeg ik precies hetzelfde resultaat. Beide consoles werkten wel op andere HDMI poorten.

Met enige tegenzin een Factory Reset van mijn C9 gedaan, en vervolgens weer een nieuwe firmware update geïnstalleerd. Dit bleek de oplossing te zijn, want alles werkte weer zoals verwacht.

Ben er al met al een goed uur mee bezig geweest. Er komen nu op de RootMy.TV GitHub ook meldingen binnen dat de exploit niet langer mogelijk is. Het was een leuk ding om te doen, maar voor nu ben ik er weer even klaar mee. Toch maar kijken naar een YouTube abo wellicht :+
Daarom moet je het ook gewoon op de officiële manier doen en dat werkt hier al twee of drie weken of zo echt helemaal prima! :Y) 8) :*) *O* d:)b

De problemen die jij hebt meegemaakt had ik ook al min of meer verwacht : nero355 in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" >:) :P :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Deleon78 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:56:
Officieel ondersteund door YouTube? :]
Op een LG TV wordt de alternatieve YouTube client ook niet ondersteund door YouTube.

Op mijn Android TV mediaspeler wordt het installeren en gebruiken van onofficiële open source YouTube clients gewoon ondersteund door het platform (Google) en door de fabrikant (Nvidia) omdat sideloading is toegestaan.

Voor media afspelen wil ik geen gezeur hebben. Ik heb nu een apparaat dat Kodi goed ondersteunt, dat goed ondersteund wordt door alle streamingdiensten (vaak als eerste 'smart' platform), en waar ik zelf alternatieve applicaties op kan en mag zetten wanneer de officiële applicaties prut zijn. Bediening van het geheel (inclusief TV, receiver, etc.) is teruggebracht tot een enkele afstandsbediening en transparant voor de gebruiker.

Ik installeer wel eens firmware updates op de TV, via een ouderwetse USB stick. Dat ding heeft nooit een internetverbinding gehad. :+

[ Voor 47% gewijzigd door The Zep Man op 10-03-2022 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 12:56
Ik twijfel op dit moment tussen een LG C1 en een A1. Ik heb nu een Samsung KS8000 en ik word gek bij het kijken naar voetbal dat het beeld af en toe stottert. Iemand ervaring met de A1 met voetbal kijken en zijn ervaring kan delen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Toch maar kijken naar een YouTube abo wellicht :+
India, 127 Roepie per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10:15
BramViking schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:39:
Zoals gewoonlijk worden wij Europeanen genaaid.

Maar goed, dat wachten tot de C2 eindelijk eens launcht, kan niet wachten op mijn eerste OLED TV. Heb nu een NANO LG met erg kut beeldkwaliteit maargoed, mijn lesje wel geleerd met goedkope TV's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Kan iemand mij een link geven naar, of uitleggen wat "Just scan" nou precies doet op mijn LG? Het lijkt een soort van overscan functie te zijn, maar waar ik overscan altijd uit zet, merk ik dat ik just scan beter aan kan houden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 18-09 11:40
Seroczynski schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 16:51:
Kan iemand mij een link geven naar, of uitleggen wat "Just scan" nou precies doet op mijn LG? Het lijkt een soort van overscan functie te zijn, maar waar ik overscan altijd uit zet, merk ik dat ik just scan beter aan kan houden.
Just Scan is het tegenovergestelde van Overscan, en moet absoluut aan staan want anders wordt er gescaled. Ik meen zelfs dat het standaard uit staat. Geen idee waarom fabrikanten nog altijd denken dat wij analoge content afspelen op HDMI waar je met overscan de fouten aan de rand van een beeld wil mee wegwerken.
(Overscan is een soort van inzoomen waardoor de randen van je bronsignaal buiten beeld vallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonathan99
  • Laatst online: 02-04 22:21
* knip *

Voor persoonlijk aankoopadvies kun je een topic openen in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Gebruik dan wel de template die je krijgt en beperk het niet tot een oneliner zoals hier. Daarnaast zijn dergelijke glazen bol vragen in deze vorm niet handig en is er altijd een beter moment of nieuwe model aanstaande.

[ Voor 84% gewijzigd door S1NN3D op 12-03-2022 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 22:45

Mfpower

In dubio

Het lukt me niet langer om F1tv pro via AirPlay naar m’n C8 te casten. Anderen ook dit probleem? Ik krijg steeds een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
Mfpower schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 15:31:
Het lukt me niet langer om F1tv pro via AirPlay naar m’n C8 te casten. Anderen ook dit probleem? Ik krijg steeds een foutmelding.
Heb je al geprobeerd de tv en telefoon even uit en aan te zetten?
Welke foutmelding krijg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower

Mfpower

In dubio

Deleon78 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 15:35:
[...]

Heb je al geprobeerd de tv en telefoon even uit en aan te zetten?
Welke foutmelding krijg je?
Uiteraard.

Hetzelfde als de persoon in dit Reddit draadje: https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Helaas niemand met een fix. Nog even wat andere apps geprobeerd maar niets lijkt nog met AirPlay te werken behalve scherm dupliceren.

[ Voor 11% gewijzigd door Mfpower op 12-03-2022 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:00

Milmoor

Footsteps and pictures.

Ik heb Aiplay nog nooit aan het lopen gehad op mijn recent gekochte LG. Zie bijv. hier.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
Mfpower schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 18:39:
[...]

Uiteraard.

Hetzelfde als de persoon in dit Reddit draadje: https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Helaas niemand met een fix. Nog even wat andere apps geprobeerd maar niets lijkt nog met AirPlay te werken behalve scherm dupliceren.
Je zegt uiteraard, maar je post was allesbehalve vertrouwenwekkend ;)

Ik kan je helaas niet helpen, ik airplay via een mediaplayer. Ik zie de tv ook niet bij airplay devices staan, zal het wel uitgezet hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Deleon78 op 12-03-2022 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower

Mfpower

In dubio

Milmoor schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 19:43:
Ik heb Aiplay nog nooit aan het lopen gehad op mijn recent gekochte LG. Zie bijv. hier.
Vreemd dat het nooit gewerkt heeft. Bij mij werkte het eerst prima. De apple zaken doen het wel (photos, music, scherm dupliceren) maar de rest niet. Nu maar iets anders verzinnen om F1tv op de lg te krijgen …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries98
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 18:19
Mfpower schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 21:24:
[...]

Vreemd dat het nooit gewerkt heeft. Bij mij werkte het eerst prima. De apple zaken doen het wel (photos, music, scherm dupliceren) maar de rest niet. Nu maar iets anders verzinnen om F1tv op de lg te krijgen …
Ook tv paar minuten stroomloos geprobeerd? Zelfde met mobiel, helemaal restarten (meestal aan/uit knop enkele seconden inhouden tot hij uitgaat/menu toont)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Mfpower schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 21:24:
[...]

Ik kan me herinneren dat ik wel is soortgelijke issues had en toen eerst de scherm dupliceren optie gestart had en daarna de video sessie starte hij wel werkte. Hij schakelde op de een of andere manier dan wel naar video airplay zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower

Mfpower

In dubio

Scidd0w schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:52:
[...]
Ik kan me herinneren dat ik wel is soortgelijke issues had en toen eerst de scherm dupliceren optie gestart had en daarna de video sessie starte hij wel werkte. Hij schakelde op de een of andere manier dan wel naar video airplay zeg maar.
Dat zal wel werken, maar dan zend je het beeld vanuit de iphone naar het scherm, met slechtere kwaliteit tot gevolg. Airplay, net als chromecast, kan een stream vanuit het internet (in dit geval f1tv pro) rechtstreeks vanuit de tv oppakken. Dit doe je door vanuit de applicatie (f1 tv pro) een airplay device te selecteren. En dat laatste werkt dus niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
@Mfpower
Volgens mij werkt het zo dat hij dan automatisch wisselt naar een 'normale' video stream airplay. Ik dacht dat hij dan herkent dat het een video stream is. Volgens mij kon ik telefoon gewoon sluiten erna maar ik ga het nog is uitproberen....

[update]
Net geprobeerd met de video sectie van Tweakers. Hij lijkt als ik die video start wel naar 'normale' airplay the wisselen. Maar ik kan op de telefoon niets anders gaan doen....

[ Voor 31% gewijzigd door Scidd0w op 14-03-2022 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower

Mfpower

In dubio

Scidd0w schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:26:
@Mfpower
Volgens mij werkt het zo dat hij dan automatisch wisseld naar een 'normale' video stream airplay. Volgens mij herkent die dat het een video stream is. Volgens mij kon ik telefoon gewoon sluiten erna maar ik ga het nog is uitproberen....
Ik zal het ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Prijzen voor de G2 en C25 zijn bekend op de LG website: https://www.lg.com/nl/oled-tv

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Gekkenhuis schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:41:
Prijzen voor de G2 en C25 zijn bekend op de LG website: https://www.lg.com/nl/oled-tv
Het wordt er nu niet overzichtelijker op. Nu hebben we een C25 en een C26?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Wren schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:09:
[...]

Het wordt er nu overzichtelijker op. Nu hebben we een C25 en een C26?
Dat was mij nog niet opgevallen, had me gefocused op de 65" G2 en C25.
Zie nu zelfs nog meer varianten, namelijk de C24, C25 en C26 om het makkelijk te maken en dan kijk ik nog niet eens naar de A en B modellen :X

[ Voor 6% gewijzigd door Gekkenhuis op 14-03-2022 10:18 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
Gekkenhuis schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:17:
[...]

Dat was mij nog niet opgevallen, had me gefocused op de 65" G2 en C25.
Zie nu zelfs nog meer varianten, namelijk de C24, C25 en C26 om het makkelijk te maken :X
Oh ja, ook dat nog. Handig. Geen idee wat het verschil nu weer zou moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scidd0w
Je zie nu ook duidelijk staan bij de C varianten:
Bightness Booster Max voor 20% hogere piekhelderheid

En de G varianten:
Bightness Booster Max voor 30% hogere piekhelderheid

Oftewel de C2x heeft nu dezelfde piekhelderheid als de G1 en de G2 heeft 10% meer piekhelderheid. Ben benieuwd of dat gaat opvallen. Verwacht van niet en het is voor mij in elk geval geen reden om snel te gaan upgraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:41
Dat Dolby Vision IQ, wat maakt dit anders dan de Dolby Vision IQ die ik nu al in mijn CX heb zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scidd0w
@DutchOwnage
Volgens onderstaand bericht een geupdate versie?!
https://www.techradar.com...huge-dolby-vision-upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
HoppyF schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:34:
[...]

Andere voet.
Hebben we al eens eerder gezien dat ze daar onderscheid tussen hebben gemaakt.
Maar nog niet eerder gezien dat ze nu gaan lopen hannesen met de C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefbo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 17:34
Hallo,
Ik heb een OLED55GX6LA.
Het verbruik ligt in standby modus op 12W.
Ik heb wat rond gekeken en enig advies om dit naar beneden te halen is het uitzetten van HDMI CEC en quick start. Nu staan beide bij mij uit en meet ik nog 12W.
Hebben jullie ook deze ervaring?
Ik dacht dat een standby modus maar rond de 0.5W mocht verbruiken.
Bedankt
Yves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
iefbo schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:27:
Hallo,
Ik heb een OLED55GX6LA.
Het verbruik ligt in standby modus op 12W.
Ik heb wat rond gekeken en enig advies om dit naar beneden te halen is het uitzetten van HDMI CEC en quick start. Nu staan beide bij mij uit en meet ik nog 12W.
Hebben jullie ook deze ervaring?
Ik dacht dat een standby modus maar rond de 0.5W mocht verbruiken.
Bedankt
Yves
Wanneer meet je dat verbruik exact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:02
@iefbo
Heb je een meter die betrouwbaar is bij dergelijk lage waarde?
Staat 'TV aan met Mobiel' uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
My-life schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:47:
@iefbo
Heb je een meter die betrouwbaar is bij dergelijk lage waarde?
Staat 'TV aan met Mobiel' uit?
Vraag ik me ook af.
Veel meetapparaten die energieverbruik meten zijn vrij onnauwkeurig bij lage waarden.

Maar goed als je echt het beetje stand-by verbruik wilt tegengaan dan kun je er een tijdschakelaar tussen zetten waarbij je wel rekening moet houden met de pixel refresh die ongestoord moet kunnen blijven lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iefbo
Ik heb een PS Audio P10 voor mijn muziek installatie.
Voor de lol eens de LG op aangesloten en merkte toen het verbuik.
Alle andere toestellen (versterker, CD, streamer) staan op 0 wanneer ze in standby mode staan.
Ik heb de TV er deze ochtend op gezet en bij opstarten gingen hij tot 30w. Na een tijdje zakte dat naar 12w. Nu staat hij nog steeds op 12w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefbo
Waar vind ik deze optie?
Staat niet in de handleiding van mijn TV

Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iefbo
Ik heb het gevonden.
Inschakelen via Wifi stond aan.
Dat heb ik uitgezet maar verbruik nog steeds 12w in standby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
Iemand tip hoe ik op een A1 met een sneltoets de tv gids open. Nu moet ik eerst de lijst openen en dan naar gids gaan. Liefst heb ik 1 knop die de gids opent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bunnikside
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-09 22:56
screamhouse schreef op maandag 14 maart 2022 @ 20:13:
Iemand tip hoe ik op een A1 met een sneltoets de tv gids open. Nu moet ik eerst de lijst openen en dan naar gids gaan. Liefst heb ik 1 knop die de gids opent.
De list-toets lang indrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
Thx! Vrouw ook weer blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
Ligt het aan mij of zijn de kabels niet meer via het midden af te voeren in de G2? Ik zie hier alleen een smalle inkeping, en aan de zijkant een afneembare klep?

Ik heb een goot in het midden van de muur zitten...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ufa93-B_xoF3fj7Ace9FPo-L0uE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oiwSSgvh504GPV9NTdENrXC6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rickth64 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:31:
Ligt het aan mij of zijn de kabels niet meer via het midden af te voeren in de G2? Ik zie hier alleen een smalle inkeping, en aan de zijkant een afneembare klep?

[Afbeelding]
Zo te zien zitten er op het plaatje alleen maar afdekplaatjes op en gaan de kabels midden onder naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:00

Milmoor

Footsteps and pictures.

andries98 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 22:34:
[...]

Ook tv paar minuten stroomloos geprobeerd? Zelfde met mobiel, helemaal restarten (meestal aan/uit knop enkele seconden inhouden tot hij uitgaat/menu toont)?
Jawel, ook met verschillende apparaten (iphone en 2x iPad). Ik gok op een netwerk issue, maar wat dan?

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Rickth64 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:31:

[Afbeelding]
Geen idee waar je die foto vandaan hebt, maar die klopt niet. De achterkant van de G2 heeft wel nieuwe kleppen voor kabels (godzijdank, die van m'n G1 zijn echt om te janken) maar de kabels komen gewoon in het midden uit:

Afbeeldingslocatie: https://www.lg.com/nl/images/televisies/md07547204/gallery/large06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
stin00 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:00:
[...]

Geen idee waar je die foto vandaan hebt, maar die klopt niet. De achterkant van de G2 heeft wel nieuwe kleppen voor kabels (godzijdank, die van m'n G1 zijn echt om te janken) maar de kabels komen gewoon in het midden uit:

(...)
Van de LG website: https://www.lg.com/nl/televisies/lg-oled77g26la

De foto die jij plaatst bevalt me inderdaad beter, maar die vind ik alleen bij de 65 inch variant. Zou de 77-er daadwerkelijk anders zijn? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommert69
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18-09 22:35
Kabels kunnen ook in het midden aan de onderkant worden doorgevoerd zo te zien?

Tesla M3 LR AWD 2019-2024. Tesla MY LR AWD 2024-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
Gommert69 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:32:
Kabels kunnen ook in het midden aan de onderkant worden doorgevoerd zo te zien?
Ja, kan me vergissen in de schaal. De inkeping lijkt mij net genoeg voor 1 kabel, maar zal groter zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pietervanhuizen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 07:23
Rickth64 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:34:
[...]

Ja, kan me vergissen in de schaal. De inkeping lijkt mij net genoeg voor 1 kabel, maar zal groter zijn?
Misschien het plaatje uitprinten op 77 inch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:16
Toch wel vervelend dat HBO max niet beschikbaar is op mijn E6...eerste keer dat ik ook maar enigsinds last heb van het feit dat hij wat ouder is, voldoet op alle andere vlakken en alle andere apps nog prima.

Is dit nu luiheid van HBO of van LG dat hij niet beschikbaar is op oudere WebOS versies?
Pagina: 1 ... 448 ... 568 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.