Ik heb recent een XBOX series X aangeschaft en ik wil overstappen op een TV die aansluit bij wat de XBOX maximaal kan leveren.
Dus 4K@120hz, Dolby Vision, eARC. (helaas geen DTS, maar is minder relevant vanwege de upgrade plannen van mij huidige Onkyo). Ik aas al een tijdje op de
pricewatch: LG OLED65C16LA Zwart waarvan ik al een mooie aanbieding heb gehad: €1650,- incl 5 jaar pixel garantie + cashback = €1550.
Momenteel staat ie voor €1600 in de Pricewatch (gisteren 1550) en de laagste stand was €1429.
ik zie momenteel geen andere modellen die daarbij aansluiten, maar wellicht zijn er andere alternatieven die interessant kunnen zijn en die binnen mijn max te besteden €1600 vallen?
Ik zit toch echt een stuk geruster op de bank met een bepaalde vorm van extra pixel garantie, want hoe je er ook tegen aan kijkt, de leverancier staat sterk met zijn pixel beleid, en mocht het nodig zijn heb ik geen zin in discussie of brieven van advocaten of goed bedoelde adviezen over coulance.
[
Voor 22% gewijzigd door
CPM op 25-01-2022 14:03
]
| LG C1 65" | Denon x3800h | Dali: Oberon/Opticon/ Alteco C1 | KEF Q600c | SVS: SB-1000 (x2) | Denon X2200w | MiniDSP 2x4 HD | XBOX Series X | Quatt (x2)