We gaan op herhaling, maar dit vind ik dus te hard gesteld, de vorige keer dat deze discussie liep kwamen we op een andere kleur van de voet of achterkant en op basis van een Hardware.info artikel, wellicht, misschien,

, de luxe dat je bij gebruik van de interne tuner (de kleine minderheid die een CI+ model gebruikt dus) gewoon "Ziggo" kan kiezen ipv dat je een eenmalig een providercode moet opzoeken en invoeren.
Een mógelijk miniem verschil dus relavant voor een klein deel van de gebruikers.

Toen heb ik al
gevraagd of er meer aantoonbare verschillen zijn en heeft niemand een concreet verschil weten te noemen, maar ik sta er nog steeds voor open.
Dus zolang niemand concrete verschillen weet zou ik het houden op: "mogelijk (kleine) technische (software) verschillen, maar tot nu toe heeft niemand hier zich daarover gemeld."
PS wbt garantie: een winkel als PlatteTV (geen officiële importeur) beweert dat de garantie afhandeling gewoon via LG / CE repair loopt, en er zijn meerdere mensen in dit topic die dit ook zo ervaren hebben, dus dat zal zo zijn (zoek even in dit topic op PlatteTV en garantie of (CE) repair

).
Er zijn op basis van die reacties ook geen aanwijzingen dat ze de garantie niet honoreren, dus daar zie ik dan geen probleem. Natuurlijk is er wel wat op PlatteTV aan te merken in communicatie en ook de wisselende prijzen die je krijgt aangeboden afhankelijk van de medewerker die je treft, en daarom zou ik zelf eerder elders kopen, maar het lijkt me nou niet een winkel waarbij je je direct zorgen hoeft te maken.
Het wil natuurlijk niet zeggen dat het bij andere grijze import winkels er ook zo aan toe gaat maar om mensen bang te maken voor een winkel alleen op basis van de categorie 'grijze import' vind ik wel weer het andere uiterste. Erop wijzen dat een officiële dealer de tv wellicht voor (vrijwel) dezelfde prijs kan bieden vind ik wel goede service.
[
Voor 44% gewijzigd door
Cap op 16-11-2021 17:25
]