Dat weet ik niet. Ik denk van niet - maar vaak wel. Hou in je achterhoofd dat mensen die zeggen geen lip sync problemen te hebben, dat de mogelijkheid bestaat dat ze die wél hebben, maar dat niet zien.
En dat de afwijking per keer dat je je TV aanzet (of reboot ofzo) kan verschillen. Dus de ene keer is ie beter dan de andere keer.
Ik gebruik vrij dure audio apparatuur. Externe receiver, versterker, speakers sub etc. Ben aan het kijken om te upgraden naar een Oled en twijfel hierbij tussen de G1 of A90J. Audiodelay zou echt heel vervelend en storend zijn. Zijn er workarounds of alleen als ik straks upgrade naar een HDMI 2.1 versterker en de audio via de versterker laat lopen en Netflix bijvoorbeeld via een xbox of ps.
Ik ook. Ik heb er ook hoge eisen aan. Daarom heb ik me zo geïrriteerd aan dat lip sync probleem.
Ik heb in al die maanden dat ik mijn C9 heb gehad lang gezocht naar de oorzaak.
Todat ik alles lostrok van mijn TV en hij zelfs standalone met z'n interne speakers dezelfde lip sync problemen had. Factory reset, instellingen aanpassen, niets hielp. Bewezen feit: fundamenteel probleem van de TV. Daarna nog meer getest, nooit een oplossing gevonden. LG gaf (en geeft) dit nooit toe. Verdere geschiedenis is in dit topic terug te vinden. TV is uiteindelijk door leverancier omgeruild voor ander merk.
Als je net zo gevoelig bent voor dit soort zaken als ik: sla LG maar over dan.
Aan de andere kant: lang leve internet. Je kan er ook gewoon eentje bestellen en het uitproberen. Niet goed? Stuur terug.
[
Voor 14% gewijzigd door
remco_k op 16-04-2021 14:07
]
Alles kan stuk.