Nou ik heb sindskort een behoorlijk grote verticale band over m'n LG 55B6 scherm lopen.. deze is dusdanig donker dat ik het bij normaal TV kijken altijd zie. Dit is altijd erg lastig om op de foto vast te leggen omdat m'n smartphone moeite heeft met al het licht. Ik kan in ieder geval garanderen dat het te allen tijde goed zichtbaar is bij normaal TV kijken:
TV is nu 3,5 à 4 jaar oud en alleen gebruikt voor TV/series/films, niet als PC scherm of mee te gamen (werkelijk 0 statische content). Garantie is natuurlijk 2 jaar, maar ik heb 6 jaar garantie gekregen (op basis van afschrijving uiteraard).
Hij is aangemeld bij CE repair en krijg zojuist de volgende kostenopgave:
722 euro reparatiekosten en ik moet ik m'n handjes knijpen dat er LG coulance is toegepast, anders was de reparatie 1050 euro

Dit overstijgt natuurlijk de economische waarde in alle opzichten, bizar.
Iemand hier ervaring mee? Gewoon maar verlies nemen en op Marktplaats zetten voor een appel en een ei, of dieper de garantie rompslomp inklimmen? Ik overweeg al een tijdje een 65" TV aan te schaffen, maar de verkoopwaarde van m'n 55B6 is zo wel miniem.. en twijfel nu voor het eerst of ik wel weer OLED wil, ondanks dat ik groot OLED fan ben.