Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
- HoppyF
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 19:42
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG G2 OLED evo Gallery Edition
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
:strip_icc():strip_exif()/u/94053/Bull.jpg?f=community)
Dat is de ASBL (automatic static brightness limiter) die het hele beeld dimt als het beeld statisch is en niet meer beweegt bv als je iets op pauze zet.absrnd schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:57:
Nog even iets wat ik afgelopen persconferentie op Ned 1 merkte.
Terwijl Rutte aan het spreken was, werd langzaam het hele scherm gedimd, ik was moe die avond en merkte pas dat het erg dim was, omdat het beeld verplaatst naar De Jonge, en ineens weer heel fel werd.![]()
Nu heb ik Logo luminance adjuster op Low staan, maar ik dacht toch echt dat dit voor logo's gold, en niet voor een heel beeld, waar iemand die net te weinig beweegt hele hele scherm kan laten dimmen
Rutte en de Jonge bewegen zo weinig dat ze door de TV als statisch gezien worden.
De logo dim functie staat daar los van.
Verwijderd
Edit: na wat googlen werk......gewoon uit te zetten in de settings bij algemeen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2021 14:27 ]
Mooi dat je zelf gevonden hebtVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:24:
Iemand een idee? Mogelijk heeft iemand (lees kind) aan instellingen gezeten. Iedere keer als ik mijn B7 nu aanzet krijg ik het menu wat je krijgt als je op de thuisknop (recents) duwt. Zover ik weet is er geen software update uitgevoerd en dit was de afgelopen 3 jaar niet het geval bij aanzetten tv. Iets wat ik makkelijk kan uitzetten?
Edit: na wat googlen werk......gewoon uit te zetten in de settings bij algemeen.
Hier ook aantal keren voorbij gekomen met oplossing.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
dat had ik ook sinds ongeveer een week bij mijn c7,dacht dat het door de laatste update kwam,ook maar uitgezet.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:24:
Iemand een idee? Mogelijk heeft iemand (lees kind) aan instellingen gezeten. Iedere keer als ik mijn B7 nu aanzet krijg ik het menu wat je krijgt als je op de thuisknop (recents) duwt. Zover ik weet is er geen software update uitgevoerd en dit was de afgelopen 3 jaar niet het geval bij aanzetten tv. Iets wat ik makkelijk kan uitzetten?
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Denk dat je ongeveer één van de eersten bent met een G1.
Gefeliciteerd!
Wel vreemd dat er nu zo snel geleverd wordt terwijl ik nog geen fatsoenlijke review heb gezien.
Nou ja, de reviews van een Tweaker zijn zeker ook zo waardevol.
Ben dus benieuwd wat je ervaringen zullen zijn.
Dat vind ik nou ook, geen enkele (goede) review te bekennen/vinden. Ook van de grote tech sites/reviewers niet. Toch soort van bijzonder.HoppyF schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:52:
Denk dat je ongeveer één van de eersten bent met een G1.
Gefeliciteerd!
Wel vreemd dat er nu zo snel geleverd wordt terwijl ik nog geen fatsoenlijke review heb gezien.
Nou ja, de reviews van een Tweaker zijn zeker ook zo waardevol.
Ben dus benieuwd wat je ervaringen zullen zijn.
Maar de reviews van deze tweakers, zonder enige druk hé
Verwijderd
Zwolle | 8500 Wp met Growatt 7000XH | 20 graden op ZZO
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Ligt eraan hoe je het bekijkt.Kvibe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:42:
Ik blijf het toch bijzonder vinden dat mensen er altijd zo vroeg bij willen zijn. Terwijl je weet dat alle tv's bijna 1000 euro in prijs gaan zakken. Verschillen zijn ook nog eens minimaal.
Als je al van plan was een nieuwe TV aan te schaffen en op het nieuwste model zit te wachten dan kan ik mij zo voorstellen dat je er iets meer geld voor over hebt.
De verschillen tussen de CX en C1 zullen niet groot zijn maar de G1 belooft wel meer met het EVO paneel.
Heb hem ook alleen maar gekocht omdat de aanbieding goed was: 2200 euro. (Zie prijzen topic). Heb eigenlijk nog niet nodig want gaan verhuizen is voor nieuwe huis..Kvibe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:42:
Ik blijf het toch bijzonder vinden dat mensen er altijd zo vroeg bij willen zijn. Terwijl je weet dat alle tv's bijna 1000 euro in prijs gaan zakken. Verschillen zijn ook nog eens minimaal.
G1 lijkt inderdaad nog wel iets meer toe te voegen. Al vraag ik me af wat een hogere helderheid met het risico op inbranden doet.HoppyF schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:46:
[...]
Ligt eraan hoe je het bekijkt.
Als je al van plan was een nieuwe TV aan te schaffen en op het nieuwste model zit te wachten dan kan ik mij zo voorstellen dat je er iets meer geld voor over hebt.
De verschillen tussen de CX en C1 zullen niet groot zijn maar de G1 belooft wel meer met het EVO paneel.
Ik ben zelf overigens van plan om een nieuwe tv te halen, maar hoop nog op een kleine prijsverlaging van de GX.
Dat is idd geen verkeerde aanbieding.BlowFish schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:52:
[...]
Heb hem ook alleen maar gekocht omdat de aanbieding goed was: 2200 euro. (Zie prijzen topic). Heb eigenlijk nog niet nodig want gaan verhuizen is voor nieuwe huis..
Dat gaat volgens mij kleiner zijn, aangezien inbranden niet echt inbranden is maar pixels die verslijten en daardoor minder licht kunnen geven, als LG het slim aanpakt met de software en je de tv dus (hopelijk) niet op volle helderheid gaat gebruiken zou de tv moeten kunnen compenseren voor slijtage van (rode) pixels door de versleten pixels helderder te maken.Kvibe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 21:29:
[...]
Al vraag ik me af wat een hogere helderheid met het risico op inbranden doet.
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Er is een embargo tot 17-3. Dus nog even geduldEN-IS schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 19:57:
[...]
Dat vind ik nou ook, geen enkele (goede) review te bekennen/vinden. Ook van de grote tech sites/reviewers niet. Toch soort van bijzonder.
Maar de reviews van deze tweakers, zonder enige druk hé, zal vast boordevol met informatie zijn
:strip_exif()/f/image/8hB8prdr8gl3wSrRIODIstrQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Kijk, dat verklaart het en goed om te weten. Nog even geduld dus.Rox92 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:39:
Er is een embargo tot 17-3. Dus nog even geduld[Afbeelding]
Ben heel benieuwd naar de ervaringen en reviews.
Ik heb het met Google nog niet terug kunnen vinden. Iemand anders zoiets gezien?
:strip_exif()/f/image/ONVoCoYyGp0d4fLspIjmFEzw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kRBR8uvWLhIaudXa5tdqRSiL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WD6Y5iahExjYWc3UiOmjIUqG.jpg?f=fotoalbum_large)
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Dat is vreemd.Rox92 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:39:
[...]
Er is een embargo tot 17-3. Dus nog even geduld[Afbeelding]
Er worden immers al nieuwe modellen verkocht waarom is er dan een embargo?
@BlowFish @_Remco_
Hebben jullie hetzelfde model als wat op de sticker staat?
OLED65G16LA of OLED65G1RLA.
Wat het Benelux model nu precies moet zijn weet ik nog niet.
Volgens de website van LG is de RLA het juiste model.
https://www.lg.com/nl/televisies/lg-oled65g1rla
Na controle lijkt de 6LA het UK model te zijn!
https://www.lg.com/uk/tvs/lg-oled65g16la
[ Voor 5% gewijzigd door HoppyF op 13-03-2021 09:11 ]
RLA model. Helaas gaat hij niet passen op de wand waar we hem bedacht hebben.. Ik ga hem eer terug sturenHoppyF schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:08:
[...]
Dat is vreemd.
Er worden immers al nieuwe modellen verkocht waarom is er dan een embargo?
@BlowFish @_Remco_
Hebben jullie hetzelfde model als wat op de sticker staat?
OLED65G16LA of OLED65G1RLA.
Wat het Benelux model nu precies moet zijn weet ik nog niet.
Volgens de website van LG is de RLA het juiste model.
https://www.lg.com/nl/televisies/lg-oled65g1rla

Dat is balen! Tegen die tijd zal je vast een betere prijs krijgenBlowFish schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:11:
[RLA model. Helaas gaat hij niet passen op de wand waar we hem bedacht hebben.. Ik ga hem eer terug sturenBeetje zonde om 8 maanden in doos te laten staan tot verhuizing..
Ik denk dat er genoeg mensen hier zijn die het zouden willen overnemen voor hetzelfde bedrag als wat je hebt betaald
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Aha, dat is jammer.BlowFish schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:11:
[...]
RLA model. Helaas gaat hij niet passen op de wand waar we hem bedacht hebben.. Ik ga hem eer terug sturenBeetje zonde om 8 maanden in doos te laten staan tot verhuizing..
Een 65 inch is erg groot en kun je niet overal makkelijk kwijt.
Met de verhuizing later heb je misschien wel meer ruimte.
Tegen die tijd zijn de prijzen ook weer gezakt.
Voor de geïnteresseerden stuur maar een DM krijg je de deal die ik van platteTV heb gekregen (2200 euro met inruil van je oude OLED/TV) kun je hem dit weekend (vandaag) nog bij me ophalen. Nieuw in doos met garantie. Zet het wel even op V&AEN-IS schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:15:
[...]
Dat is balen! Tegen die tijd zal je vast een betere prijs krijgen
Ik denk dat er genoeg mensen hier zijn die het zouden willen overnemen voor hetzelfde bedrag als wat je hebt betaald
Verwijderd
Je kan hem ook los krijgen voor 2450.BlowFish schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:35:
[...]
Voor de geïnteresseerden stuur maar een DM krijg je de deal die ik van platteTV heb gekregen (2200 euro met inruil van je oude OLED) kun je hem dit weekend (vandaag) nog bij me ophalen. Nieuw in doos met garantie. Zet het wel even op V&A
Ik denk niet dat hij je oude OLED tv wilVerwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:03:
Je kan hem ook los krijgen voor 2450.
V&A aangeboden: LG G1 65" Zwart
[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 15:38 ]
Zo lastig staat het er toch niet?Deleon78 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:31:
Het is me nog niet helder wat ie er nou voor wil hebben? 2200 en een tv? Of gewoon 2200?
Is aangepast. Maar laten we weer on topic gaan; Heeft er iemand al user reviews online gezien aangezien embargo 17 maart is voor officiële reviews?
ja,net zo de gx,moet je apart bijkopenMilesD. schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:00:
Begrijp ik dat nou goed dat de G1 zonder voet geleverd wordt, dus alleen hangen...
Je bent er vroeg bij
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Veel goedkoper als in het aanbiedingstopic?Tweaker888 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:28:
Zonder dat ik er naar op zoek was zag ik dat bij azerty de LG C1 65 inch veel goedkoper is dan bij de andere winkels. Omdat ik al enkele jaren hoopte dat mijn oude plasma Pana uit 2009 het zou begeven 😇 zodat ik een nieuwe 4K kon gaan kopen, kon ik nu de verleiding niet weerstaan. Purchase dus! Misschien een tip voor anderen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Oei, dat weet ik niet. Maar de Azery prijs is 1987,- en bij de anderen 2499,-
Die aanbiedingsprijs heb ik idd geplaatst, is dezelfde prijs als wat hierboven wordt genoemd. Een mooie kans voor iedereen die nog van plan was om een OLED tv te kopen
[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 13-03-2021 16:35 ]
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
En Discovery+ (voorheen Dplay).SED schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:49:
Nu de F1TV app nog!
Ik kan er online niks over vinden, heb je hem al geprobeerd? Ondersteunt deze high-res / MQA? Zou een reden kunnen zijn om eens een andere dienst dan Spotify te proberen.BigDay schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:48:
Tidal app is toegevoegd aan WebOS !
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Nou ben ik zelf geen gamer en kijk ik 75% van de tijd naar sport (voetbal/golf/wielrennen/wintersport/ja eigenlijk alles wel). Het fijne aan m'n plasma tv op dit gebied heb ik altijd de vlekkeloze manier waarop de snelle bewegingen worden weergegeven. Nu is mijn vraag eigenlijk: zitten er hier ook sportkijkers in dit topic die de LG aan of afraden op dit gebied?
[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 15:38 ]
@Deleon78 Goede frame rate matching hebben de meeste goede mediaplayers wel. Dat helpt tegen judder maar niet tegen de gruwelijke motionblur van een 24 Hz stream op een grote TV.
Het is mij eerlijk gezegd nog nooit opgevallen en ik weet dat het erin zit. Ik kijk toch ook behoorlijk wat films en series. ASBL dimt toch de helderheid bij donkere of hele heldere scenes?Veertien14 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 09:11:
Gisteravond toch maar de stap gezet om in het servicemenu ASBL uit te schakelen, dus TPC en GSR op off. Blij dat ik het gedaan heb want ik heb nu t idee dat ik pas echt van het beeld kan genieten. Kijk blijkbaar over het algemeen veel series/films waar vaak ook donkere maar ook lange scenes inzitten en vrijwel geen TV uitzendingen, aangezien het continue opviel. Gisteren The Shape of Water gekeken en het beeld dimt niet meer bij de vele donkere scenes, erg fijn. Alleen jammer dat LG dit zo aggressief erin heeft gebouwd. Zijn echt genoeg films/series waarbij dit kan gebeuren namelijk.
Ook even getest! Ziet er goed uit en de muziek in Atmos is leuk. Als ze nu nog smartphone bediening toevoegen zodat het scherm uit kanBigDay schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 20:37:
Het werkt op mijn LG CX. Gewoon content store openen en daar staat Tidal onder recent geüpdate. Dolby Atmos werkt i.i.g. via tv speakers, of het high res en mqa is weet ik niet, iemand zei van wel. Nou hopen op meer functie updates, want de app is een beetje kaal.
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Donkere, heldere scenes zou als ik het goed heb, ABL zijn, maar dat is niet uit te schakelen. Valt mij overigens ook niet bij alle content op, zit 'm vooral in HDR content. En als je het één keer ziet ga je erop letten. Veel streamingdiensten hebben van die felle onderrtitels en denk dat het daardoor niet snel zichtbaar is omdat het de ASBL de/activeert volgens mij(heb zelf de ondertitels ook wat minder licht staan). Viel mij als eerste op bij Too Old To Die Young, 13 uur lang, lange trage scenes en ook veel nachtscenes, Maar dus ook zichtbaar bij The Shape of Water en Hold the Dark.vinom schreef op zondag 14 maart 2021 @ 09:34:
[...]
Het is mij eerlijk gezegd nog nooit opgevallen en ik weet dat het erin zit. Ik kijk toch ook behoorlijk wat films en series. ASBL dimt toch de helderheid bij donkere of hele heldere scenes?
[ Voor 29% gewijzigd door Veertien14 op 14-03-2021 11:57 ]
Moet ik hier zelf nog achteraan gaan of gewoon nog even geduld hebben? Thanks!
Once you go Mac, you'll never go back : )
Ik heb 4 maanden moeten wachten.Nurb schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:35:
Weet iemand wellicht hoelang het duurt voordat de cashback registratie door LG bevestigd wordt? Heb ruim twee weken geleden de aanvraag gedaan alleen nog niet een definitieve bevestiging ontvangen dat deze aan de actievoorwaarden voldoet.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
--> [LG OLED] Cashback - Ervaringen & DiscussieNurb schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:35:
Weet iemand wellicht hoelang het duurt voordat de cashback registratie door LG bevestigd wordt? Heb ruim twee weken geleden de aanvraag gedaan alleen nog niet een definitieve bevestiging ontvangen dat deze aan de actievoorwaarden voldoet.
een poll voor folie ? die folie zit erop als bescherming tijdens transport en installatie,niet voor gebruik !Bartske schreef op zondag 14 maart 2021 @ 13:33:
Ik kwam er net achter dat er achterop mijn CX ook nog een beschermingssticker zit. Nu is mijn vraag, hebben jullie deze eraf gehaald?
Poll: Folie op de achterkant:
• Erop
• Eraf
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik dacht even wat luchtigs tussendoor aangezien hier elke 2 dagen dezelfde onderwerpen besproken wordenpwh53 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:33:
[...]
een poll voor folie ? die folie zit erop als bescherming tijdens transport en installatie,niet voor gebruik !
Als je het folie erop laat kun je mocht je hem ooit op marktplaats zetten zeggen dat het folie er nog op zit
:strip_exif()/f/image/ezGFTz5GVVk613e4IZcAMVix.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D5zolfXyWub1eIGeslZsU221.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E4TtQzJSbgJU1UamDWp2fCGw.jpg?f=fotoalbum_large)
Nou hij hangt.... Dat hebben ze wel goed voor elkaar bij LG. Het stelde niet veel voor.
Vanavond even verder 'spelen'..... En kijken wat er voor mogelijkheden zijn qua configuratie.
Al mijn eerdere tv's zijn Samsungs geweest. Dus dat is even wennen.
(Onderkant TV op 60cm voor de geïnteresseerden/criticasters)
Oh jee...FolieBartske schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:00:
[...]
Ik dacht even wat luchtigs tussendoor aangezien hier elke 2 dagen dezelfde onderwerpen besproken worden.
Als je het folie erop laat kun je mocht je hem ooit op marktplaats zetten zeggen dat het folie er nog op zit
[LG OLED] Ervaringen & Discussie
ALLES is hier wel zo'n beetje besprokenNoahAmber schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:27:
[...]
Oh jee...Folie
[LG OLED] Ervaringen & Discussie
Strak aan de muur hoor_Remco_ schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:19:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nou hij hangt.... Dat hebben ze wel goed voor elkaar bij LG. Het stelde niet veel voor.
Vanavond even verder 'spelen'..... En kijken wat er voor mogelijkheden zijn qua configuratie.
Hoe kom je op onderkant 60cm is hier een richtlijn voor?
In ons nieuw te bouwen huis wil ik hem op een muurtje plaatsen (2m breed) waar geen kastjes onder komen.
Op 60cm onderkant lijkt het me wel laag te hangen? Wat zouden jullie adviseren voor een Sonos Arc. Die er maar boven dan i.p.v onder?
Als ie er niet meer in staat dan staat ie er niet meer in. Misschien is het eruit gehaald omdat de app al lang geen updates meer heeft gekregen..?FabiandJ schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:58:
Ik probeer op een LG OLED55BX6LB de applicatie XPlay te installeren, maar in de LG Content Store is deze niet te vinden. Plex is wel te vinden, iemand enig idee hoe dit komt?
Kun je mischien vertellen of de stekker inmiddels plat is geworden?_Remco_ schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:19:
Content Store werkt gewoon bij mij.-ET- schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:45:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de LG content store? Krijg de melding geen inhoud. Op Reddit en YouTube komt voorbij om 8.8.8.8 als DNS in te stellen. Dat geeft bij mij geen verschil. Alle apps e.d werken allemaal wel. Betreft een C9 in mijn geval
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/w6J4QNeBWRDTUJ3gEJK86uA9.jpg?f=user_large)
De TV is 83cm hoog. Als je dan 60cm onderkant tv aanhoud , ligt het midden van de tv op 101,5cm. Mijn luie bank zithouding komt oog hoogte op 105cm. Mijn ooghoogte zit t.h.v. het midden van de TV. En dat is voor mij prima.
Verder is het natuurlijk gewoon een persoonlijk (smaak gevoelig) ding. Er is geen goed of fout.
@klootwyk De stekker is haaks.
:strip_exif()/f/image/ulqc4nZstnZIb1FD5XXgDR3v.jpg?f=fotoalbum_large)
Vaag lijkt dan toch iets lokaal te zijn. DNS is het in ieder geval niet. Router maar eens rebooten dan.
[Edit]
Na stroomloos maken van router en tv werkt het weer
[ Voor 10% gewijzigd door -ET- op 14-03-2021 19:46 ]
Thanks.
Haaks maar wel platte eurostekker dus, niet rond?
Lijkt je foto wel op maar beetje onduidelijk te zien, dus voor de zekerheid vraag ik het nogmaals
De criticasters vallen meer over zichtbare kabeltje. Of dat het kabeltje scheef hangt_Remco_ schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:19:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Ik vermoed een gewone ronde euro stekker, geen platte.klootwyk schreef op zondag 14 maart 2021 @ 19:48:
[...]
Thanks.
Haaks maar wel platte eurostekker dus, niet rond?
Lijkt je foto wel op maar beetje onduidelijk te zien, dus voor de zekerheid vraag ik het nogmaals
Zoiets als op deze foto rechts.
Hoewel platte haakse euro stekkers wel bestaan.
:strip_exif()/f/image/vzW8ohqkSlVtPyHb1JPZwBZK.jpg?f=fotoalbum_large)
Alstie plat is ga ik nog even ergens een euro contra scoren...
Ik hoop het niet. Xplay is de enigste app waarmee je 4k hdr met subtitles kan streamen zonder transcoding.Wren schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:25:
[...]
Als ie er niet meer in staat dan staat ie er niet meer in. Misschien is het eruit gehaald omdat de app al lang geen updates meer heeft gekregen..?
Op LG Tv de configuratie van ‘Instellen Universele afstandsbediening’ meerdere malen doorlopen met diverse opties (Kabelproviders: UPC / ZIGGO):
- Bij keuze Ziggo "springt" hij meteen door naar "koppeling geslaagd" (op basis van instellingen provider, maar de AB werkt niet
- Bij keuze UPC kun je in het volgende menu knoppen testen (bv. CH+), maar ook na 10+ keer indrukken werkt het niet.
Iemand enig idee hoe we dit voor elkaar zouden moeten krijgen?
als ik mijn CX aanzet, dan komt er onder in beeld gelijk zo'n hele rits aan mogelijkheden wat betreft apps en live tv kijken met allemaal icoontjes e.d.
Wat ik graag zou willen is als ik de TV aanzet dat ik dat hele riedeltje dus niet in beeld krijg. Is daar een instelling voor?
Search en je vindt waarschijnlijk 10 keer zelfde vraag en oplossing._Bailey_ schreef op maandag 15 maart 2021 @ 09:29:
hopelijk heeft iemand de juiste instelling voor het volgende;
als ik mijn CX aanzet, dan komt er onder in beeld gelijk zo'n hele rits aan mogelijkheden wat betreft apps en live tv kijken met allemaal icoontjes e.d.
Wat ik graag zou willen is als ik de TV aanzet dat ik dat hele riedeltje dus niet in beeld krijg. Is daar een instelling voor?
Of loop je instellingen na. Er staat ergens een vinkje die je uit kan zetten.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
heb (geloof ik) vrijwel alle instellingen gechecked...ben niks tegengekomen, nog maar een keer alles langsgaan danmucuracat schreef op maandag 15 maart 2021 @ 09:46:
[...]
Search en je vindt waarschijnlijk 10 keer zelfde vraag en oplossing.
Of loop je instellingen na. Er staat ergens een vinkje die je uit kan zetten.
en wat betreft de 'Zoek in het forum' optie, ook daar ga ik nog een keer op los. Tnx
Ik heb zelf de G1 65", ik moest ook even zoeken hoe en wat. Bij mij is het uiteindelijk gelukt (provider T-Mobile). Ik had de decoder van T-mobile eerst op mijn receiver aangesloten (receiver in HDMI 2 E-ARC) dit gaf problemen, vervolgens de decoder in HDMI 1 van de TV gekoppeld.tollo71 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 09:08:
Sinds gisteren een LG 55'' C1 in huis. We willen de Ziggo NEXT decoder bedienen met de LG Magic Remote, maar het koppelen krijgen we niet voor elkaar.
Op LG Tv de configuratie van ‘Instellen Universele afstandsbediening’ meerdere malen doorlopen met diverse opties (Kabelproviders: UPC / ZIGGO):
- Bij keuze Ziggo "springt" hij meteen door naar "koppeling geslaagd" (op basis van instellingen provider, maar de AB werkt niet
- Bij keuze UPC kun je in het volgende menu knoppen testen (bv. CH+), maar ook na 10+ keer indrukken werkt het niet.
Iemand enig idee hoe we dit voor elkaar zouden moeten krijgen?
Vervolgens het proces "instellen universele afstandsbediening" opnieuw gestart. Bij provider "T-mobile" geselecteerd, bij testen kreeg ik ook CH+. Vervolgens gaf de TV een melding met iets in de trant van: "Werkte deze test?". Hierop "Nee" geselecteerd. Vervolgens kwam weer het scherm met "CH+" tevoorschijn, hier weer op geklikt. En dit keer versprong hij wel naar een nieuw channel. Daarmee was de installatie dan ook succesvol.
Dank je wel voor de tip!bonkel007 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:01:
[...]
Ik heb zelf de G1 65", ik moest ook even zoeken hoe en wat. Bij mij is het uiteindelijk gelukt (provider T-Mobile). Ik had de decoder van T-mobile eerst op mijn receiver aangesloten (receiver in HDMI 2 E-ARC) dit gaf problemen, vervolgens de decoder in HDMI 1 van de TV gekoppeld.
Vervolgens het proces "instellen universele afstandsbediening" opnieuw gestart. Bij provider "T-mobile" geselecteerd, bij testen kreeg ik ook CH+. Vervolgens gaf de TV een melding met iets in de trant van: "Werkte deze test?". Hierop "Nee" geselecteerd. Vervolgens kwam weer het scherm met "CH+" tevoorschijn, hier weer op geklikt. En dit keer versprong hij wel naar een nieuw channel. Daarmee was de installatie dan ook succesvol.
Nogmaals geprobeerd, type UPC (want dan verschijnt dat <CH+> dialoog). Na 13x proberen, via "Nee", kun je "zoeken op merk". Ziggo NEXT is modelnummer Arris DCX960, maar deze staat er helaas niet bij,
Krijg het dus niet voor elkaar
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
HoppyF in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"_Bailey_ schreef op maandag 15 maart 2021 @ 09:53:
[...]
heb (geloof ik) vrijwel alle instellingen gechecked...ben niks tegengekomen, nog maar een keer alles langsgaan dan![]()
en wat betreft de 'Zoek in het forum' optie, ook daar ga ik nog een keer op los. Tnx
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Dit?tollo71 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:11:
[...]
Dank je wel voor de tip!
Nogmaals geprobeerd, type UPC (want dan verschijnt dat <CH+> dialoog). Na 13x proberen, via "Nee", kun je "zoeken op merk". Ziggo NEXT is modelnummer Arris DCX960, maar deze staat er helaas niet bij,
Krijg het dus niet voor elkaar
https://community.ziggo.n...LG-Magic-remote/m-p/29292
Heb nu ±4,5 maand een GX hangen en die batterijen waren van het weekend al leeg.
'Zuipt' die nieuwe ab zoveel meer of zou gewoon een slechte batch batterijen zijn?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hoe bevalt de G1 je? Van welke tv kom je en merk je iets van de 'meer' brightness waar al een tijdje over wordt gesproken?bonkel007 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:01:
Ik heb zelf de G1 65",...
Ik kom van een Philips LCD 55" (wel 4K) exacte model weet ik zo niet.EN-IS schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:29:
[...]
Hoe bevalt de G1 je? Van welke tv kom je en merk je iets van de 'meer' brightness waar al een tijdje over wordt gesproken?![]()
De televisie kreeg ik vrijdag binnen. Vrijdagavond na werktijd direct de TV aan de muur gehangen.
Vervolgens enkele YouTube video's bekeken (OLED tests en 4k HDR video's). Het beeld was werkelijk prachtig, ik wist niet wat ik zag. Ik ken verder ook niemand met een OLED scherm, dus dit was nieuw voor mij.
Vervolgens Netflix opgestart en Fractured gekeken in Dolby Vision. Nog nooit in zo'n kwaliteit een film gekeken, de TV stond ingesteld op Cinema Home modus.
Zaterdag en zondag heb ik voetbalwedstrijden gekeken in de sport modus van de TV, ook hier kon ik erg van genieten. Ook nog een 4K HDR film gekeken via mijn 4k Blu-ray speler.
De afstandsbediening is een bonus en echt enorm handig. Ik moet nog veel functionaliteiten ontdekken, maar de eerst indruk is boven mijn verwachtingen.
Ik kan helaas niet goed zeggen of de televisie ook echt meer helderheid geeft aangezien ik geen ander OLED scherm heb gezien ter vergelijking.
Het begint bij mij nu ook te kriebelen. Ik heb momenteel een LG 55C6 en ben ook van plan een G1 te kopen. Mijn hoofd zegt: Wacht nog even tot woensdag, aangezien het review embargo dan afloopt, en ga daarna lekker op je gemakje kijken. Maar het liefste zou ik hem nu al bestellenbonkel007 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:01:
[...]
Ik kom van een Philips LCD 55" (wel 4K) exacte model weet ik zo niet.
De televisie kreeg ik vrijdag binnen. Vrijdagavond na werktijd direct de TV aan de muur gehangen.
Vervolgens enkele YouTube video's bekeken (OLED tests en 4k HDR video's). Het beeld was werkelijk prachtig, ik wist niet wat ik zag. Ik ken verder ook niemand met een OLED scherm, dus dit was nieuw voor mij.
Vervolgens Netflix opgestart en Fractured gekeken in Dolby Vision. Nog nooit in zo'n kwaliteit een film gekeken, de TV stond ingesteld op Cinema Home modus.
Zaterdag en zondag heb ik voetbalwedstrijden gekeken in de sport modus van de TV, ook hier kon ik erg van genieten. Ook nog een 4K HDR film gekeken via mijn 4k Blu-ray speler.
De afstandsbediening is een bonus en echt enorm handig. Ik moet nog veel functionaliteiten ontdekken, maar de eerst indruk is boven mijn verwachtingen.
Ik kan helaas niet goed zeggen of de televisie ook echt meer helderheid geeft aangezien ik geen ander OLED scherm heb gezien ter vergelijking.
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Is lastig te vergelijken inderdaad.bonkel007 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:01:
[...]
Heb je verder instellingen gewijzigd of ben je zo out of the box gaan kijken?
De profielen ISF donkere of lichte kamer voldoen vaak goed voor normaal TV kijken.
Bij HDR/Dolby Vision is Cinema Home prima.
Verder eigenlijk alleen de Eco instelling op uit zetten.
Het is mij niet bekend of de G1 standaard de maximale helderheid weergeeft of je daar nog iets aan in moet stellen. Maar eerlijk gezegd is de normale helderheid zoals bij de C9/CX/GX al prima.
Of het stukje extra helderheid nog meer toevoegt blijft afwachten.
De reviews zullen dit wel laten weten door te gaan vergelijken.
Heb alleen geswitcht tussen de standaard profielen. De ISF profielen die heb ik juist overgeslagen, deze vond ik minder. Voor normaal TV gebruik ik het profiel "Standaard".HoppyF schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:25:
[...]
Is lastig te vergelijken inderdaad.
Heb je verder instellingen gewijzigd of ben je zo out of the box gaan kijken?
De profielen ISF donkere of lichte kamer voldoen vaak goed voor normaal TV kijken.
Bij HDR/Dolby Vision is Cinema Home prima.
Verder eigenlijk alleen de Eco instelling op uit zetten.
Het is mij niet bekend of de G1 standaard de maximale helderheid weergeeft of je daar nog iets aan in moet stellen. Maar eerlijk gezegd is de normale helderheid zoals bij de C9/CX/GX al prima.
Of het stukje extra helderheid nog meer toevoegt blijft afwachten.
De reviews zullen dit wel laten weten door te gaan vergelijken.
Het enige dat ik kan vertellen is als ik switch van het standaard/cinema home profiel naar "Levendig" of "Sport" er wel een groot verschil in helderheid zit.
Het verschil in groen (op een voetbalveld bijvoorbeeld) is enorm tussen het standaard en sport profiel.
[ Voor 4% gewijzigd door bonkel007 op 15-03-2021 12:32 ]
Dit heb ik ook gehad, de batterijen die er bij geleverd waren zijn blijkbaar ruk want ik kreeg na 3 weken al constant de melding dat de batterijen bijna leeg zijn (vervolgens kan je er wel nog weken mee doen). Daarna vervangen en ruim 2 jaar met die batterijen kunnen doen.Famous schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:27:
Ik heb ongeveer 2,5 jaar de C7 gehad waar ik 1x de batterijen van de AB heb moeten vervangen.
Heb nu ±4,5 maand een GX hangen en die batterijen waren van het weekend al leeg.
'Zuipt' die nieuwe ab zoveel meer of zou gewoon een slechte batch batterijen zijn?
Dus, ongeacht de reden moeten we maar accepteren dat LG brakke batterijen erbij levert.
Probeer isf eens en switch van kleurwarmte (dan is je beeld wat minder geel, ja dat geel is officieel goed gecalibreerd scherm maar of je het ook mooi vind... ondertussen ben ik er achter dat te blauw niet mooi is maar te geel ook niet dus ik zit zelf op de middelmoot)bonkel007 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:30:
[...]
Heb alleen geswitcht tussen de standaard profielen. De ISF profielen die heb ik juist overgeslagen, deze vond ik minder. Voor normaal TV gebruik ik het profiel "Standaard".
Het enige dat ik kan vertellen is als ik switch van het standaard/cinema home profiel naar "Levendig" of "Sport" er wel een groot verschil in helderheid zit.
Het verschil in groen (op een voetbalveld bijvoorbeeld) is enorm tussen het standaard en sport profiel.
Bedankt voor de tip! Ga ik proberen zodra ik thuis ben.andries98 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:38:
[...]
Probeer isf eens en switch van kleurwarmte (dan is je beeld wat minder geel, ja dat geel is officieel goed gecalibreerd scherm maar of je het ook mooi vind... ondertussen ben ik er achter dat te blauw niet mooi is maar te geel ook niet dus ik zit zelf op de middelmoot)
Heb je goed gedaan danNyarlathotep schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:31:
[...]
Ik heb nog geen 2 maanden na jou deze tv voor ruim 1000 euro minder gekocht. Hoe heb jij in vredesnaam besloten dit idiote bedrag neer te tellen voor dit toestel![]()
Maargoed, die factuur van dik 1000 piek is natuurlijk een lachertje. Iets met economische levensduur enzo...
Leuk om te lezen!bonkel007 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:01:
Ik zat in dezelfde situatie, wachten tot op de reviews of uitgaan van de eerdere vele positieve ervaringen van anderen met de GX serie. Ik heb de gok gewaagd naar aanleiding van de ervaringen van anderen. De levering volgt ergens deze week, overal is het uitverkocht en ze verwachten deze week weer voorraad aan te kunnen vullen.Timmet schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:08:
Het begint bij mij nu ook te kriebelen. Ik heb momenteel een LG 55C6 en ben ook van plan een G1 te kopen. Mijn hoofd zegt: Wacht nog even tot woensdag, aangezien het review embargo dan afloopt, en ga daarna lekker op je gemakje kijken. Maar het liefste zou ik hem nu al bestellen
je kunt beter levendig en sport overslaan,pak een beeldmodus die je mooi vind en van daaruit kleine aanpassingen.isf is even wennen,maar let maar eens op de kleuren en details in gras,lucht,wolken,zien er dan toch het beste uit,ook rekening houden met de bron.bonkel007 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:30:
[...]
Heb alleen geswitcht tussen de standaard profielen. De ISF profielen die heb ik juist overgeslagen, deze vond ik minder. Voor normaal TV gebruik ik het profiel "Standaard".
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Het zou eigenlijk andersom moeten zijn, de ISF profielen gebruiken en de standaard overslaan.bonkel007 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:30:
[...]
Maar zet wel de Eco stand uit want anders beïnvloed dit het beeld ook.
De overgang van LCD naar OLED is vast even wennen dat is hier al vaker besproken.
Je went aan een bepaald beeld en als je dus wat anders te zien krijgt kan dit tegenvallen of er afwijkend uitzien.
Echter na een week zul je aan het nieuwe beeld gewend zijn.
OLED’s zijn nu eenmaal een stuk beter en geven een natuurlijker beeld dan LCD’s.
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED BX
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG E8
- LG W8
- LG OLED C7
- LG OLED B7
- LG OLED B1
- LG OLED C6D
- LG OLED65G8
- LG C6V
- LG OLED65B6D
- LG B2
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Jammer, dan weet ik het zo niet.tollo71 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:13:
[...]
Die stappen heb ik inderdaad gevolgd, maar helaas zonder succes.
Denk dat je dan hier op Tweakers misschien even in het Ziggo topic moet zoeken.
Ik heb zelf geen Ziggo dus kan hierover geen details geven.
[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 15:38 ]
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.
🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic
Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.