Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik probeer even het nut van een gigabit poort te snappen. aangezien netflix,youtube enz. genoeg heeft aan 100mbit. is het streaming met plex?

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 15-03-2021 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:47
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-07 11:49
Brainstorm86 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:20:
Ik vraag mij af of het normaal is dat mijn TV LG OLED 65C8 ongeveer 30 seconden nodig heeft om de wifi connectie op te zetten na het aanzetten van de TV (quick start enabled). Super irritant als je even snel iets wilt opzoeken op youtube. Het mooiste van alles vind ik nog wel dat ik de tv wel via de app kan inschakelen.... Neem aan dat dit ook via WiFi gaat.
quickstart moet je juist uitzetten voor een goed wifi-signaal (eventueel even een paar minuten de stroom eraf)

[ Voor 4% gewijzigd door pwh53 op 15-03-2021 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deleon78 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:32:
[...]

De G1 heeft een gigabit poort en webos 6 zie ik net. Ik zal als ik er straks een heb dit testen op problemen en terugkoppelen.
Waar zie je dat?
Ik zie het bij de specs niet staan.
Kan dus net als bij de voorgaande modellen om een 100Mits aansluiting gaan.
https://www.lg.com/nl/televisies/lg-oled65g1rla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:35
Farabi schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:38:
ik probeer even het nut van een gigabit poort te snappen. aangezien netflix,youtube enz. genoeg heeft aan 100mbit. is het streaming met plex?
Haha, moest aan ziggo reclame denken over Giganet.

Je hebt gewoon meer rijbanen tot je beschikking en toekomst bestendig?

update: sorry, zag niet dat ik op Farabi reageer. Stom.
Je hebt gelijk :)

[ Voor 9% gewijzigd door mucuracat op 15-03-2021 14:59 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
na ''dolby vision IQ'', nu ook ''hdr10 pro'' op de EVO :+

[ Voor 19% gewijzigd door Farabi op 15-03-2021 15:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:04
Farabi schreef op maandag 15 maart 2021 @ 15:26:
na ''dolby vision IQ'', nu ook ''hdr10 pro'' op de EVO :+
Over Dolby Vision IQ gesproken.. Ik keek wat rond naar de betekenis hiervan en zag dit filmpje langskomen: YouTube: Dolby Vision IQ demo on LG CX OLED + how to enable on 2020 LG TV’s

Dit druist totaal in tegen hetgeen mij duidelijk werd gemaakt (alle verbeterprogramma's etc. altijd uitzetten). Maar als ik dit filmpje zo zie lijkt het mij wel het proberen waard. Meer mensen met ervaringen met deze functie op de CX?

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:54
Ik heb sinds kort een wazig probleem. We hebben een Oled uit 2017 i.c.m. een Onky Tx nr 646. Altijd goed geluid gehad. We hadden soms wel eens wat slecht center geluid maar dat had vaak met de bron te maken ( bepaalde series).

Sinds een tijdje hebben we echter geen 5.1 geluid meer. Ik dacht eerst.. ok gaan we even alles resetten en de onkyo opnieuw instellen via het bijgevoegde microfoon en dan kijken we wel wat er gebeurd. Zo gezegd zo gedaan. Via de sound test die start als je de microfoon er in stopt krijgen we op alle boxen netjes geluid. Je zou dus zeggen dat er qua geluid niets mis zou moeten zijn.

Maar zo gauw als we netflix, youtube of whatever af willen spelen via de tv dan is het gedaan met de 5.1. Het rear speaker geluid komt steevast uit de front speakers. Ik weet dus dat het zou moeten werken (gezien de test) maar via de LG werkt het niet (meer).

Iemand hier ervaring mee? Ik heb ook al simlink uitgezet en al via een spdif kabel geprobeerd maar niets lijtk te helpen..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:58
@Webgnome heb je al een andere HDMI-kabel geprobeerd? Ik had een soortgelijk probleem (het geluid haperde nogal bij mij), dit is als sneeuw voor de zon verdwenen toen ik een nieuwe (48Gbps) HDMI-kabel tussen mijn TV en receiver geplaatst had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
@Rembock ik dacht dat een Spdif kabel toch wel genoeg 'andere kabel' had moeten zijn. Maar ik zal het is proberen

[ Voor 14% gewijzigd door Webgnome op 15-03-2021 17:11 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
Ik had ook een Spdif gebruikt, toch bleef het geluid bij mij haperen. Volgens mij gaat er een soort van berichtenverkeer/metadata van je TV naar je receiver via HDMI die aangeeft wat en hoe het geluid weergegeven moet worden. Ik raad je aan om toch even een andere HDMI-kabel als 'test' te gebruiken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mv_ak
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:13
Voor mij toch wel een eyeopener dat de 120Hz mode erg prettig is om mee te werken. Ik gebruik de 55BX (bedankt Mediamarkt, voor de leuke actie!) ook als 4K desktop monitor en dat gaat heel goed met een GTX1080. Het beeld is voor mij veel rustiger dan bij 60Hz en wil eigenlijk niet meer terug. Ik gebruik Windows 10 20H2 de laatste versie, en dan de laatste Nvidia drivers.

Qua gaming kom ik niet verder als 1440P bij 120Hz maar goed, dat ligt denk ik aan de videokaart. Ook daarvoor geldt, gamen bij 120Hz echt veel beter als de standaard 60Hz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 23:08
pwh53 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:48:
[...]

quickstart moet je juist uitzetten voor een goed wifi-signaal (eventueel even een paar minuten de stroom eraf)
Ik heb beide geprobeerd en merk geen verschil. Eenmaal verbinding met mijn netwerk werkt alles soepel, maar de verbinding opzetten duurt gewoon lang. Hebben andere hier geen last van? Lees meteen wifi bij aanzetten van tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Rembock schreef op maandag 15 maart 2021 @ 17:15:
Ik had ook een Spdif gebruikt, toch bleef het geluid bij mij haperen. Volgens mij gaat er een soort van berichtenverkeer/metadata van je TV naar je receiver via HDMI die aangeeft wat en hoe het geluid weergegeven moet worden. Ik raad je aan om toch even een andere HDMI-kabel als 'test' te gebruiken :)
Twee kabels verder en het maakt nog geen verschil. :?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
@Webgnome heb je wel 'normaal' 5.1 als het geluid van een andere bron komt dan je TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Rembock schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:31:
@Webgnome heb je wel 'normaal' 5.1 als het geluid van een andere bron komt dan je TV?
Ik heb nog geen andere bronnen getest anders dan de ingebouwde test van de receiver. Zal morgen is proberen

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Jeroenvde89 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 16:43:
[...]

Over Dolby Vision IQ gesproken.. Ik keek wat rond naar de betekenis hiervan en zag dit filmpje langskomen: YouTube: Dolby Vision IQ demo on LG CX OLED + how to enable on 2020 LG TV’s

Dit druist totaal in tegen hetgeen mij duidelijk werd gemaakt (alle verbeterprogramma's etc. altijd uitzetten). Maar als ik dit filmpje zo zie lijkt het mij wel het proberen waard. Meer mensen met ervaringen met deze functie op de CX?
Ik heb het aan staan met Cinema Home profiel voor alle DV content. Ik vind het persoonlijk wel prettig namelijk en is eigenlijk. AI Picture Pro gebruik die hij wel aan heeft staan gebruik ik niet, en volgend RTings en HDTVTest moet je die ook niet gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door Recon24 op 15-03-2021 21:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sonnyboyboxer
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08-09-2021
Nooit geen OLED meer van LG. In 3 jaar 2x verkleuring geel en groen en ontbranding. Reparatie is net net zo duur als het apparaat gekost heeft. Ga weer terug naar Led.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Deleon78 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:12:
[...]

Goed verhaal, veel context!
is duidelijk toch, wat valt er nog meer te zeggen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bhartman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
shakespeare schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:13:
[...]

is duidelijk toch, wat valt er nog meer te zeggen.
Broodje aap verhaal natuurlijk.. Binnen 3 jaar valt natuurlijk gewoon binnen de garantietermijn en kost je helemaal niks. Daarnaast een account wat op 10 maart is geregistreerd en nog nooit op het forum is geweest, zegt denk ik genoeg :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:17
Binnen 3 jaar zou er wel wat te regelen moeten zijn.

Staat hij in de volle zon? @Sonnyboyboxer ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 122% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier al sinds 2016 OLED tv's van LG, top beeld, mooie kleuren, en zwart echt zwart en uitstekende inkijkhoek. Hier alleen OLED's (of panelen) van LG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:26
@Sonnyboyboxer Ook hier vanaf 2016 Oled (55E6V) in huis met tot nu toe 0,0 probleem, gewoon perfect beeld.
Als je binnen 3 jaar al 2 keer defecten hebt, dan ben je of een enorme pechvogel of je doet iets heel fout. Kan me gezien de meestal zeer coulante houding van LG niet voorstellen dat je hier niet mee geholpen wordt.

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miniterror
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:50
Sta ik net bij mijn TV om zijn zoontje te laten rekenen hoeveel Vbucks die zou overhouden na kopen van de Battlepass in Fortnite, valt me een zwart stipje op.
Ja hoor een zwarte pixel op mijn 65GX, ook zichtbaar bij bepaalde andere kleuren, bij rood bijvoorbeeld zie ik het niet, blauw en groen zie ik het wel.
Zou een pixelfixer van Youtube dit kunnen fixen?
Als ik dichtbij kom met de camera lijkt het een + te worden, zijn dit dan ook meerdere defecte pixels of is het er maar 1?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VbRW-sxSZyvL8HkkiLvgJz0_HFk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AGb1ijPCRlkF5N4TNCZ0l2a5.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZHT618HvUxifbqKy5Ijpul-S94s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DvST7Cp5UracXS2l6QBrWWqY.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 37% gewijzigd door miniterror op 16-03-2021 11:49 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Bij de eerste woorden "Nooit geen OLED meer van LG" haak ik al een beetje af, want dat betekent dus voor altijd een OLED van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:22
Cap schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:10:
Bij de eerste woorden "Nooit geen OLED meer van LG" haak ik al een beetje af, want dat betekent dus voor altijd een OLED van LG.
Ik dacht ook meteen: oh, een nieuwe fan van LG OLED's :)

Maar dit is natuurlijk een boze troll die ongetwijfeld terecht boos is omdat zijn tv buiten de garantie defect is geraakt (ontbranding zelfs). Maar zoals al tig keer op tweakers is verkondigd: genoeg mogelijkheden om er wat aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
miniterror schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:47:
Sta ik net bij mijn TV om zijn zoontje te laten rekenen hoeveel Vbucks die zou overhouden na kopen van de Battlepass in Fortnite, valt me een zwart stipje op.
Ja hoor een zwarte pixel op mijn 65GX, ook zichtbaar bij bepaalde andere kleuren, bij rood bijvoorbeeld zie ik het niet, blauw en groen zie ik het wel.
Zou een pixelfixer van Youtube dit kunnen fixen?
Als ik dichtbij kom met de camera lijkt het een + te worden, zijn dit dan ook meerdere defecte pixels of is het er maar 1?

[Afbeelding][Afbeelding]
je bedoeld dat filmpje met al die flitsende kleuren ? heeft volgens mij nog niemand hier succes mee gehad,normaal valt 1 dode pixel niet op,garantie is vanaf 3 of 5,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
Cap schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:10:
https://taaladvies.net/ta...ooit_geen_ik_maak_fouten/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:12
Sinds afgelopen week een nieuwe LG OLED tv en soundbar in huis, ben er echt onwijs blij mee!

Vraagje, ik heb mijn LG Magic Remote gekoppeld aan het HDMI kanaal waar de Ziggo Mediabox Next aanhangt, echter staat mijn Mediabox Next verstopt in een kastje. Nu werkt het zappen etc. alleen met het deurtje open.

Ik had verwacht dat dit via HDMI CEC zou werken, maar het lijkt erop dat dit toch via infrarood verloopt. Heeft iemand dit wel aan de praat gekregen? Of gebruiken jullie juist de afstandsbediening die bij de Mediabox is geleverd?

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Wren schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:16:
[...]

Maar dit is natuurlijk een boze troll die ongetwijfeld terecht boos is
als we dat woord ''troll'' eens niet gebruiken bij elke kritiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Protax schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:21:
Sinds afgelopen week een nieuwe LG OLED tv en soundbar in huis, ben er echt onwijs blij mee!

Vraagje, ik heb mijn LG Magic Remote gekoppeld aan het HDMI kanaal waar de Ziggo Mediabox Next aanhangt, echter staat mijn Mediabox Next verstopt in een kastje. Nu werkt het zappen etc. alleen met het deurtje open.

Ik had verwacht dat dit via HDMI CEC zou werken, maar het lijkt erop dat dit toch via infrarood verloopt. Heeft iemand dit wel aan de praat gekregen? Of gebruiken jullie juist de afstandsbediening die bij de Mediabox is geleverd?

Heel simpel gezegd: Het bewegen van de cursus gaat via BT, de meeste andere functies via IR. Maar je zou zoiets kunnen proberen: https://www.onlinekabelsh...qDAiKPToQ6OIaAnplEALw_wcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Farabi schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:24:
[...]

als we dat woord ''troll'' eens niet gebruiken bij elke kritiek...
Maar als het woord wel de lading dekt?

"someone who leaves an intentionally annoying or offensive message on the internet, in order to upset someone or to get attention or cause trouble"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Wren schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:25:
[...]

"someone who leaves an intentionally annoying or offensive message on the internet, in order to upset someone or to get attention or cause trouble"
dat is je eigen interpretatie :) ik vind niks geks aan zn bericht.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 16-03-2021 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miniterror
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:50
pwh53 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:20:
[...]

je bedoeld dat filmpje met al die flitsende kleuren ? heeft volgens mij nog niemand hier succes mee gehad,normaal valt 1 dode pixel niet op,garantie is vanaf 3 of 5,
Dat bedoel ik ja, zal dus waarschijnlijk geen oplossing zijn.
Ik heb via PlatteTV die extra verzekering dat het bij 1 kapotte pixel al gemaakt gaat worden.
Ik zou me daar dus op kunnen herroepen als ik me er echt aan ga storen.
Eenmaal gezien krijg je het niet meer ongezien.
Ook twijfel ik of het er een is of toch iets meer, zeker als ik de camera dichterbij houd lijken het er meerdere te zijn in een + vormpje, of zou dat vervorming van mijn camera zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Farabi schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:26:
[...]

dat is je eigen interpretatie :) ik vind niks geks aan zn bericht.
Ik had natuurlijk ook de link moeten plaatsen:

https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/troll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 15:17
Protax schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:21:

Heb je een GX? Dan zit er in elk geval een IR blaster bij die je dan in je kastje kunt plaatsen, de tv geeft het IR signaal dan door zodat het met een gesloten kastje werkt. Van de overige modellen weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:38:
[...]

Heb je een GX? Dan zit er in elk geval een IR blaster bij die je dan in je kastje kunt plaatsen, de tv geeft het IR signaal dan door zodat het met een gesloten kastje werkt. Van de overige modellen weet ik het niet.
Daarom is een interactieve TV box mèt Bluetooth juist zo handig.
Je kunt het kastje dan buiten het zicht houden en de afstandsbediening werkt altijd.
Ook de Magic remote kan dan het kastje bedienen.
Werkt prima met de KPN/XS4all Arris VIP5202.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Wren schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:25:
[...]

Laten we daar in de context van tweakers aan toevoegen dat je ziet dat een account recent gemaakt is en alleen die ene post heeft gemaakt. Mijn eerste reactie was ook: tweakers, voeder de trol niet!

Ik wil @Sonnyboyboxer het voordeel van de twijfel wel geven, maar dan helpt het als er ook verder gereageerd wordt. Die spontane ontbranding lijkt me in ieder geval best gevaarlijk en hebben we hier volgens mij ook nog niet eerder gehoord. Tijd voor foto's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
miniterror schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:26:
[...]

Dat bedoel ik ja, zal dus waarschijnlijk geen oplossing zijn.
Ik heb via PlatteTV die extra verzekering dat het bij 1 kapotte pixel al gemaakt gaat worden.
Ik zou me daar dus op kunnen herroepen als ik me er echt aan ga storen.
Eenmaal gezien krijg je het niet meer ongezien.
Ook twijfel ik of het er een is of toch iets meer, zeker als ik de camera dichterbij houd lijken het er meerdere te zijn in een + vormpje, of zou dat vervorming van mijn camera zijn?
je kunt het altijd 10 min.ofzo proberen,maar lijkt alsof je een cluster hebt,1 zie je normaal niet vanaf de bank zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:38:
[...]

Ik heb de LG OLED65CX6LA, volgens mij zit daar geen IR blaster bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Protax schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:25:
[...]

Ok dan zou je zoiets kunnen overwegen, als die Ziggo box geen ingang heeft voor een externe IR receiver:
https://www.onlinekabelsh...x-emitter-voeding-via-usb
En dan dat oogje ergens subtiel wegwerken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:29
YouTube: LG OLED G1 Evo 77" 2021 First Impressions - Is it brighter?

Kijk een eerste gebruikers review / impressie.. enjoy! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
is het helderder? kan hem pas vanavond met geluid beluisteren, maar was benieuwd :9 andere pluspunten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 18:32
Freaking nice! Ik kan niet wachten op mijn 65G1 :9
Farabi schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:40:
is het helderder? kan hem pas vanavond met geluid beluisteren, maar was benieuwd :9 andere pluspunten?
Ik doe een live verslag van het filmpje ;)
- afstandsbediening is wat dikker en daarmee ergonomischer, magic wheel nog altijd aanwezig.
- afstandsbediening heeft extra knoppen (Netflix, Disney en dergelijke, dit was wel bekend)
- komt van een 77CX en de 77G1 is duidelijk helderder (alleen in de vivid setting - > 900nits)
- meer detail te zien (tov CX)

[ Voor 9% gewijzigd door EN-IS op 16-03-2021 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv_ak
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:13
[/quote]

Of een Harmony remote met Hub. Met IR blasters en zet alles om naar bluetooth en doet ook Hue aansturen bv. Bij mij alles in kastjes weggewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
EN-IS schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:55:
[...]

Freaking nice! Ik kan niet wachten op mijn 65G1 :9

[...]

Ik doe een live verslag van het filmpje ;)
- afstandsbediening is wat dikker
- komt van een 77CX en de 77G1 is duidelijk helderder (vivid setting 900nits)
- meer detail
hmm, vivid gebruikt toch niemand. ik ben benieuwd hoe helderder deze dan mijn C9 is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 106% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 18:32
Farabi schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:56:
hmm, vivid gebruikt toch niemand. ik ben benieuwd hoe helderder deze dan mijn C9 is.
Ben het met je eens. Dit stelt mij wel teleur, want waarom alleen met Vivid, doet Sony ook met zijn nieuwe OLED tv's alleen zijn dat geen evo panelen volgens LG en de winkels die ik heb gesproken.

Wellicht begrijp ik de techniek er achter niet, toch maar eens wachten op de verdere tech reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Die VRR fix was er toch al op de C9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:29
Farabi schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:05:
[...]

Die VRR fix was er toch al op de C9?
Volgens mij niet hoor! Mijn C9 geeft dan nog steeds de flickering als ik op 4K 120hZ speel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
JDL15 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:22:
[...]

Volgens mij niet hoor! Mijn C9 geeft dan nog steeds de flickering als ik op 4K 120hZ speel..
op pc? want dit heb ik niet gehad op mijn xbox? (welke spellen?)

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 16-03-2021 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
mv_ak schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:56:
[/quote]

Of een Harmony remote met Hub. Met IR blasters en zet alles om naar bluetooth en doet ook Hue aansturen bv. Bij mij alles in kastjes weggewerkt.
Thanks, zal eens kijken... Heb nog een Harmony Touch liggen (die ik al tijden niet meer gebruik). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Deleon78 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:56:
[...]

In het artikel staat dat ze het niet echt op kunnen lossen, omdat het probleem in de hardware zit :(

Oh en het artikel insinueert dat het voor alle huidige vrr panelen geldt, dus ook 2021 :|
Volgens Smits werkt VRR wel goed op de 2021-modellen.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deleon78 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:26:
[...]

In het artikel staat dat het een hardwareprobleem is wat niet volledig met software opgelost kan worden.
Ben benieuwd!
Maakt mij niet uit wat de oplossing gaat worden firmware of hardware als het maar opgelost wordt.
Uiteraard is alleen firmware de makkelijkste en goedkoopste weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Webgnome schreef op maandag 15 maart 2021 @ 21:05:
[...]

Ik heb nog geen andere bronnen getest anders dan de ingebouwde test van de receiver. Zal morgen is proberen
Inmiddels ook weer een andere bron gebruikt. Mijn laptop. Daar een test gedaan (windows sound test) en daar kreeg ik keurig uit alle speakers geluid. Als ik echter weer een filmp afspeel via netflix waar ik van weet dat er 5.1 geluid in zit dan krijg ik weer alles door de center/left/right gepropt.. :| En daarbij maakt het niet uit of ik het via de laptop of via de tv doe (of de chromecast for that matter)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries98
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-09 17:43
Dan is zijn commentaar toch juist, in een formeel of "verzorgd" gesprek hoort het niet.
In informeel mag je zo goed als alles zeggen dus dat is niet zo relevant.

Vindt het niet helemaal de juiste manier om je kritiek te geven, maar ik noem iemand pas een troll als hij daarna (ook) niet meer (normaal) reageert. Ben benieuwd of er nog een interessant verhaal uitkomt.

[ Voor 26% gewijzigd door andries98 op 16-03-2021 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
We zijn een beetje aan het stoeien met onze nieuwe LG 55'' C1 i.c.m. Ziggo Next. We hebben eindelijk de LG Magic Remote zover dat we er de Next mee kunnen bedienen, in de hoop maar 1 afstandsbediening nodig te hebben.
Nu gebruikten we met de Next afstandsbediening heel vaak spraakcommando's, zoals "Mijn opnamen" (om naar opgenomen programma's te gaan). We krijgen dit helaas niet voor elkaar met de Magic Remote. Wat we ook zeggen, het Ziggo Mijn Opnamen krijgen we niet in beeld. Alleen omslachtig, via bladeren door menu's kunnen we er komen.

Heeft iemand enig idee hoe we dit voor elkaar kunnen krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
@tollo71 dat gaat niet. Misschien dat je andersom de tv met de Ziggo AB kunt bedienen, maar dan wel zonder de rode pointer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:40:
@tollo71 dat gaat niet. Misschien dat je andersom de tv met de Ziggo AB kunt bedienen, maar dan wel zonder de rode pointer.
Ah, da's jammer :(.
Omdat de Netflix app van LG voor ons gevoel beter beeld geeft dan die van Ziggo Next willen we die van LG gebruiken. Ik moet eens uitdokteren of we met de Next AB in het LG Apps menu kunnen komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:28

SED

@tollo71 Maar de netflix app zit toch gewoon als knop op de LG remote?
En kun je op de next AB geen actie onder een van de nummertoetsen zetten of zo?

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:14:
[...]

Misschien zit daar de nieuwe firmware wel in.
Vraag me alleen wel af waarom bv Vincent Teoh geen reviews plaatst.
Normaal gesproken is hij er snel bij.
Men heeft een aantal keer in dit topic aangeven dat 17 maart het review embargo verloopt, dus morgen of overmorgen hopelijk een video van Vincent.
Ik ben overigens nu wel meer geneigd om de Sony te gaan kopen i.p.v de G1, maar wacht Vincent even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een aantal reviews van de Sony gezien (YouTube: Sony A90J Master Series OLED TV w/ differences Sony A9G/A8H) en het verschil van Nits was echt goed te zien, maar even afwachten op de review van de G1 en het prijsverschil.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2021 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 20:11:
[...]

Men heeft een aantal keer in dit topic aangeven dat 17 maart het review embargo verloopt, dus morgen of overmorgen hopelijk een video van Vincent.
Ik ben overigens nu wel meer geneigd om de Sony te gaan kopen i.p.v de G1, maar wacht Vincent even af.
Alleen slaat een embargo nergens op omdat deze 2021 immers al verkocht worden.
Er kan dus makkelijk een review geschreven worden ook al is deze misschien nog niet zo uitgebreid ivm de beschikbare test tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 20:22:
[...]

Alleen slaat een embargo nergens op omdat deze 2021 immers al verkocht worden.
Er kan dus makkelijk een review geschreven worden ook al is deze misschien nog niet zo uitgebreid ivm de beschikbare test tijd.
Ja ik vind ook veel dingen nergens op slaan, maar regels zijn regels.

En zo'n review is er ook

https://www.cnet.com/news...ut-how-much-will-it-cost/

Maar zonder enige details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deleon78 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 20:26:
[...]

Dat je er een mening over hebt, soit. Maar hij mag het niet blijkbaar, dus tjah...
Nee het is gewoon grote onzin van LG.
Kijk, LG heeft uiteraard het recht nieuwtjes op de CES aan te kondigen ivm de 2021 modellen.
Daarna is de markt vrij.
Als een reviewer dus bij winkel X een G1 koopt en hierover een uitgebreide review schrijft kan LG daar niets tegen doen en is er ook geen regel overschreden.
Vrijheid van meningsuiting is het en niet anders.
Een reviewer heeft geen verplichtingen naar LG.
Bij een winkel/dealer zal dit wellicht iets anders zijn maar daar gaat het hier niet om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koekroeck
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:39
Daar heb je voor een deel gelijk in, maar die 'grote' reviewers krijgen een tv van LG, dusja die vragen daar iets voor in return. Ik ben ook contra een embargo, maar er zal wel een reden voor zijn zeker...
HoppyF schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 20:30:
[...]

Nee het is gewoon grote onzin van LG.
Kijk, LG heeft uiteraard het recht nieuwtjes op de CES aan te kondigen ivm de 2021 modellen.
Daarna is de markt vrij.
Als een reviewer dus bij winkel X een G1 koopt en hierover een uitgebreide review schrijft kan LG daar niets tegen doen en is er ook geen regel overschreden.
Vrijheid van meningsuiting is het en niet anders.
Een reviewer heeft geen verplichtingen naar LG.
Bij een winkel/dealer zal dit wellicht iets anders zijn maar daar gaat het hier niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Sony is helderder vermoed ik. Betere motion.

[ Voor 15% gewijzigd door Cap op 16-03-2021 20:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SED
  • Laatst online: 14:28

SED

De reviewers hebben waarschijnlijk de TV al geruime tijd in huis. Om het speelveld gelijk te krijgen moeten alle reviewers wachten tot een datum voordat ze vrijwel tegelijk ( dus zonder iemand te bevoordelen) hun review publiceren.
Lijkt me een normale gang van zaken om review modellen eerlijk te verdelen zodat iedereen een kans heeft.
Ze willen natuurlijk allemaal graag als eerste een review publiceren.
Een goede review kost aardig wat tijd dus nu wat info verstrekken over een net aangeschafte tv is wat onzinnig.

Copyright and left by SED...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De eerste zijn is niet belangrijk, een goed vergelijk des te meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:32
Mijn CX65 is inmiddels alweer terug in de winkel (wegens vastzittende pixel) maar mijn nieuwe GX65 produceert een zoemend geluid/ coil whine. Als het tv geluid uit staat dan is dit duidelijk hoorbaar. Is dit normaal of heb ik andermaal een 'maandagmorgenmodel' te pakken? Mijn CX65 had dit niet en heeft volgens mij hetzelfde paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SED schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 20:51:
De reviewers hebben waarschijnlijk de TV al geruime tijd in huis. Om het speelveld gelijk te krijgen moeten alle reviewers wachten tot een datum voordat ze vrijwel tegelijk ( dus zonder iemand te bevoordelen) hun review publiceren.
Lijkt me een normale gang van zaken om review modellen eerlijk te verdelen zodat iedereen een kans heeft.
Ze willen natuurlijk allemaal graag als eerste een review publiceren.
Een goede review kost aardig wat tijd dus nu wat info verstrekken over een net aangeschafte tv is wat onzinnig.
Dat ligt er maar aan hoe de review gedaan wordt.
Ik weet dat er reviewers zijn die van hun sponsor (=winkel) of van LG zelf een review TV in bruikleen krijgen.
In dat geval is het redelijk dat LG eisen stelt aan de reviewer vwb publicatie.
Er zijn ook (min of meer) onafhankelijke reviewers die zelf een TV aanschaffen.
Ik zit niet dringend op een review te wachten maar zet alleen mijn vraagtekens bij een embargo.
Voorgaande jaren heb ik hier niets over gehoord en waren de reviews snel beschikbaar voordat de TV’s in de winkel te koop waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-09 21:50
Ik heb het probleem met mijn lg Gx. Mijn ziggo next box moet ik steeds weer opnieuw koppelen met de magic remote. Echt elke keer als ik m aandoe. Ik heb van alles geprobeerd. Ook quickstart uitgezet en bij ziggo heb ik het op eco/snel opstarten geprobeerd. Ik gebruik de ziggo in een afgesloten kast met een IR oogje erop. Weet iemand wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Iemand een idee of het hoort dat je een tikje hoort als een LG OLED 55BX ingeschakeld wordt?

Een groot issue is het niet, maar verbaasd me wel. Heb nog nooit een tv gehad waarbij je hoorde dat hij aan ging.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
@THE_BASE hoort zo. Is een relais dat je hoort schakelen, hebben veel apparaten die een standbystand hebben. Mn vorige tv had het en mn versterkers ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
Webgnome schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:12:
[...]

Inmiddels ook weer een andere bron gebruikt. Mijn laptop. Daar een test gedaan (windows sound test) en daar kreeg ik keurig uit alle speakers geluid. Als ik echter weer een filmp afspeel via netflix waar ik van weet dat er 5.1 geluid in zit dan krijg ik weer alles door de center/left/right gepropt.. :| En daarbij maakt het niet uit of ik het via de laptop of via de tv doe (of de chromecast for that matter)
Ik zou eerder een Netflix (met 5.1 geluid) op je laptop afspelen dan een Windows sound test, je gaf al aan dat het probleem bij het gebruiken van Netflix op je TV voorkomt. Kan mij namelijk eerder voorstellen dat je versterker een verkeerde instelling heeft dan dat het aan je TV ligt.
Heb je de versterker al eens een factory reset gegeven? Je kunt er nu i.i.g. vanuit gaan dat het niet aan je TV ligt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Rembock op 17-03-2021 08:51 . Reden: Nog niet wakker ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:44

cruncher

wanna crunch someone?

GodDamage schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:40:
Mijn CX65 is inmiddels alweer terug in de winkel (wegens vastzittende pixel) maar mijn nieuwe GX65 produceert een zoemend geluid/ coil whine. Als het tv geluid uit staat dan is dit duidelijk hoorbaar. Is dit normaal of heb ik andermaal een 'maandagmorgenmodel' te pakken? Mijn CX65 had dit niet en heeft volgens mij hetzelfde paneel.
ik denk dat je en 2e maandagochtend model te pakken hebt, hier niets te horen in uit stand.

can you read my mind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

[ Voor 101% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 24-09 13:01
JDL15 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:22:
[...]

Ik heb er anders geen problemen mee als ik DMC 5 Se speel op 120fps.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
Rembock schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:44:
[...]

Ik zou eerder een Netflix (met 5.1 geluid) op je laptop afspelen dan een Windows sound test, je gaf al aan dat het probleem bij het gebruiken van Netflix op je TV voorkomt. Kan mij namelijk eerder voorstellen dat je versterker een verkeerde instelling heeft dan dat het aan je TV ligt.
Heb je de versterker al eens een factory reset gegeven? Je kunt er nu i.i.g. vanuit gaan dat het niet aan je TV ligt :)
Jup, al gereset inderdaad. MAar heb zo geen zin om een nieuwe receiver te kopen ;)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:29
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:13:
[...]

Ik heb er anders geen problemen mee als ik DMC 5 Se speel op 120fps.
Dat kan zeker, niet bij alle spellen is het probleem zichtbaar, bijv Halo MCC, Dirt 5 etc zie ik ook nihil problemen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:39
Webgnome schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:38:
[...]

Jup, al gereset inderdaad. MAar heb zo geen zin om een nieuwe receiver te kopen ;)
Heb je het geluid bij tv kijken misschien per ongeluk op een andere stand / sound mode gezet? Je hebt denk ik vast zoals bij een Denon receiver allerlei keuzes zoals Stereo - Dolby Surround - DTS Virtual/Neural etc (Movie/Music...).

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Webgnome schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:12:
[...]

Gaat het dan om de intenre netflix app die niet juist door stuurt?
Je kan in je geluids instellingen aangeven hoe je je arc door stuurt, zo staat ie bij mij op bitstream en niet op Pcm. Anders had ik alleen stereo vanuit mijn C9 naar mijn onkyo 676

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Millert schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:15:
[...]

Heb je het geluid bij tv kijken misschien per ongeluk op een andere stand / sound mode gezet? Je hebt denk ik vast zoals bij een Denon receiver allerlei keuzes zoals Stereo - Dolby Surround - DTS Virtual/Neural etc (Movie/Music...).
heb al van alles geprobeerd. Heb de stand op direct gezet (Dan zou alles 1:1 door moeten worden gezet) op dolby etc etc. Als ik mijn laptop koppel aan dezelfde ingang als mijn tv en het geluid op Direct zet dan krijg ik vanaf mijn laptop 5.1 via de windows test.

Echter als ik netflix wil proberen kan ik geen 5.1 kiezen dus dat is geen eerlijke test. In netflix op mijn tv kan ik wel 5.1 kiezen maar krijg ik dus alles door dezelfde front boxen gepropt. Denk dat ik maar eens ga sparen voor een nieuwe receiver.. ik zou het nu even niet meer weten
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:15:
[...]

Gaat het dan om de intenre netflix app die niet juist door stuurt?
Je kan in je geluids instellingen aangeven hoe je je arc door stuurt, zo staat ie bij mij op bitstream en niet op Pcm. Anders had ik alleen stereo vanuit mijn C9 naar mijn onkyo 676
Ik zal vanavond is kijken. Ik had denk ik alleen de optie om PCM of Auto te kiezen. In beide gevallen hetzelfde resultaat.. (geen 5.1 )

[ Voor 22% gewijzigd door Webgnome op 17-03-2021 10:21 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik zal straks even foto's schieten want volgens mij zit het niet in het audio menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:39
@Webgnome

Heb je TV geluid op HDMI ARC (of optisch?) staan en digitaal geluid uit op 'passeren' (eARC aan)?

[ Voor 6% gewijzigd door Millert op 17-03-2021 10:26 ]

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Millert schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:25:
@Webgnome

Heb je TV geluid op HDMI ARC (of optisch?) staan en digitaal geluid uit op 'passeren' (eARC aan)?
Optisch en ARC beide geprobeerd

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:24:
Ik zal straks even foto's schieten want volgens mij zit het niet in het audio menu.
Als ik begrijp wat je bedoelt is dat toch de optie om je bron te kiezen? Dan kun je daar kiezen voor HDMI ARC -> type (auto, pcm..) en simplink aan / uit. Of is het een ander menu?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
SED schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:56:
@tollo71 Maar de netflix app zit toch gewoon als knop op de LG remote?
En kun je op de next AB geen actie onder een van de nummertoetsen zetten of zo?
Ja dat klopt, maar we hoopten met maar 1 AB vooruit te kunnen. Met de Ziggo AB kan ik niet in het Apps menu van LG komen (om daar o.a. de Netflix app te starten), terwijl met de LG Magic Remote ik weer geen Ziggo spraakcommando's kan geven.
Het toewijzen van een sneltoets aan Ziggo "Mijn Opnamen" werkt niet. Hij gaat alleen naar Ziggo TV kijken (en niet naar specifieke menu's daarin).

Ik vermoed dat ze dus toch beide nodig blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrawni
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-09 22:21
Deze week wil ik de CX via Bol aanschaffen gezien ik geen prijsverlagingen verwacht deze maand & ik voor hen een tegoedbon heb. Dit wil ik doen bij een derde partij die wel redelijk goed in de boeken staat, las bijv dat TV-Online negatieve ervaringen heeft kwa tv retouren. Is BCC een redelijke winkel om het van te bestellen?
Pagina: 1 ... 372 ... 568 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.