Vandaag toch maar eens de privacy statement geaccepteerd om gebruik te kunnen maken van de handige functionaliteiten, waaronder Airplay.
Echter, ik krijg Airplay niet aan de praat. Als ik vanaf m'n iPhone (11 Pro) Airplay aanzet vanuit Netflix of de Ziggo app, dan krijg ik keurig een code in beeld op de TV, maar als ik die invul, dan zegt hij "Airplay is disconnected, try again later". Beiden zitten op hetzelfde netwerk. IPV6 disconnecten op de TV maakt geen verschil. Beide devices zijn verbonden via WiFi.
Nu heb ik de volgende dingen in PiHole opgenomen:
lgtvonline.lge.com
ngfts.lge.com
snu.lge.com
(^|\.)lgappstv\.com$
(^|\.)lgsmartad\.com$
(^|\.)lgtvcommon\.com$
(^|\.)lgtvsdp\.com$
Ik zie ook keurig dat er advertentieshit wordt geblokkeerd in de admin console van m'n PiHole. Op geen enkel device tot nu toe problemen gehad dat zaken niet werkten. Iemand ideeën?
@
HyperBart Jij bent weleens dieper in deze materie gedoken. Ervaar jij hetzelfde dat sommige functionaliteiten niet (meer) werken? Ik snap niet hoe bovenstaande problemen kan veroorzaken met een lokale verbinding zoals Airplay.
EDIT: aanvullend, ik wil dus niet zomaar regels weghalen uit de blacklist in m'n PiHole, maar eerst even de andere mogelijkheden proberen.
[
Voor 5% gewijzigd door
BigSmurf op 11-10-2020 14:32
]