Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gizzo
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 14-06-2024
En ook belangrijk: krijgt het de goedkeuring van je vrouw. Ik kon de mijne maar net overtuigen van een 65inch. Als ik voor een 77 ging had ik de komende periode in de tv doos geslapen

• Dropj
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 02-02-2021
Gizzo schreef op maandag 6 juli 2020 @ 21:38:
En ook belangrijk: krijgt het de goedkeuring van je vrouw. Ik kon de mijne maar net overtuigen van een 65inch. Als ik voor een 77 ging had ik de komende periode in de tv doos geslapen
Ik zuur al een hele poos over een grote tv. Ik heb als verjaardagscadeau haar moeder en broertje laten overvliegen. Nu is ze zover dat ze zegt dat ik de grootste tv mag uitzoeken haha.

• Gizzo
Dropj schreef op maandag 6 juli 2020 @ 21:49:
[...]

Ik zuur al een hele poos over een grote tv. Ik heb als verjaardagscadeau haar moeder en broertje laten overvliegen. Nu is ze zover dat ze zegt dat ik de grootste tv mag uitzoeken haha.
Als je je het kan veroorloven, haal de 65. Je zal geen spijt krijgen.
Dropj schreef op maandag 6 juli 2020 @ 21:36:
[...]

Ik heb nu een 15 jaar oude 32 inch staan dus de stap naar 55 is al fantastisch. Liefst neem ik de 65 inch maar ik houd niet van ‘heen en weer’ op het scherm kijken tijdens een film als mensen begrijpen wat ik bedoel. Daar zit mijn twijfel..
Dat is inderdaad een grote stap.
Probeer je in te denken dat je nog drie 32 inch TV’s aan je huidige 33 inch toevoegt.
Zo groot is een 65 inch immers.
Wat je ook kunt doen is een stuk karton uitknippen op de maat van een 55 of 65 inch en deze aan de muur hangen. Je krijgt dan een aardige indruk van de grootte.
Wat ik al zei maakt de indeling van je kamer ook uit.
Spijt krijgen van de grootte van de TV kan ik me niet zo voorstellen.
Bij een groter formaat wijzigt het aantal pixels niet, de grootte van de pixels wel.
Een GX is best mooi aan de muur eerder vandaag heb ik nog een link geplaatst met een review van een GX door Vincent Teoh.

• Dan Stark
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-11 14:32
Gizzo schreef op maandag 6 juli 2020 @ 21:28:
[...]

Bij twijfel altijd de grootste nemen ;) . Anders ga je geheid spijt krijgen. Op 3m kijkafstand is een 65” wel ideaal. Ik zit zelf op 4m van een 65” maar had stiekem wel de 77” gewild.
Ik ben zelf ook op zoek naar 65GX (kan nog wel even wachten).

Zit er hier ook een dikke 4 meter vanaf. Vind je de 65" nog klein dan? Ik heb nu een 50".

• Gizzo
Dan Stark schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 00:28:
[...]

Ik ben zelf ook op zoek naar 65GX (kan nog wel even wachten).

Zit er hier ook een dikke 4 meter vanaf. Vind je de 65" nog klein dan? Ik heb nu een 50".
Ik kruip regelmatig nog iets dichterbij de tv als ik aan het gamen ben. Dus een 77” had zeker gekund. Maar ik moet er wel bij zeggen dat mijn woonkamer best groot is, ongeveer 35 vierkante meter. De tv valt dan iets minder op aan de muur.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik zit op 3,5-4 meter en de volgende wordt 65 ipv 55". Dat kan echt prima als je de plek hebt

• Benzed
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11-05 11:15

Benzed

LG65C8 owner

Dropj schreef op maandag 6 juli 2020 @ 21:04:
Mijn keuze is (bijna) gemaakt. Lg GX! Prachtig aan de muur.

Net bij de MM om te kijken naar de schermgroottes van de 55 en 65 inch televisies. Ik zit 3 meter van de muur waar de tv komt te hangen en die 65 lijkt me dan toch net iets te groot en niet rustig aan je ogen.. maar aan de andere kant, als je zoiets koopt moet je het maar gelijk goed doen 😜

Twijfel twijfel twijfel..
Ik zou echt voor de 65 inch gaan als je budget het toelaat. Ik zit zelf ook op 3 meter en dat is echt perfect. Juist door de enorme strakke design en er veel aanbod is in 4k is dat gewoon geweldig. Al die kleuren die van het scherm spatten is idd niet rustig aan je ogen :9 In het begin echt een wow factor. Daarna went het snel. succes met je keuze.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Is er niet een of andere berekening te maken dat je op een bepaalde afstand van een xx inch scherm kan zitten om te ervaren hoe het is om op 65" te kijken op 3 meter?
Dus bijvoorbeeld als je op 2,1 meter van 55" gaat zitten, dat je dan relatief dezelfde grootte ervaart als 65" op 3 meter?
Ik kijk nu 65" op 4,5 meter, 77" had ook prima gekund. Ging laatst op 2,5 meter op 65" zetten voor een leukere beleving, maar of je dat nu ook voor normale tv content wil dat zal een kwestie van smaak zijn.
Dichterbij zitten kan vaak wel, verder naar achter niet altijd ;)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ach ja, ik vind berekeningen onzin. ik kijk naar mijn budget en koop de grootste (oled) die ik kan krijgen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 07-07-2020 09:23 ]

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
[...]

Ik heb nu een 15 jaar oude 32 inch staan dus de stap naar 55 is al fantastisch. Liefst neem ik de 65 inch maar ik houd niet van ‘heen en weer’ op het scherm kijken tijdens een film als mensen begrijpen wat ik bedoel. Daar zit mijn twijfel..
Begrijp precies wat je bedoeld. Soms lijkt het net alsof je wat mist links als je rechts op het scherm kijkt. En andersom natuurlijk ook.

• Farabi
  • Niet online
[...]

Liefst neem ik de 65 inch maar ik houd niet van ‘heen en weer’ op het scherm kijken tijdens een film als mensen begrijpen wat ik bedoel. Daar zit mijn twijfel..
geweldig toch, net zoals in een stadion of bioscoop... :*)
Denk ook even na over hoe je kamer eruit ziet met de tv UIT, dat kan je keuze voor een bepaald formaat ook nog beïnvloeden.

• CyBeRSPiN
  • Nu online
Hamazaki schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:23:
ach ja, ik vind berekeningen onzin. ik kijk naar mijn budget en koop de grootste (oled) die ik kan krijgen :P
Ik bedoel dus niet als maatstaf om een bepaalde grootte te selecteren, maar voor iemand om vooraf een bepaalde grootte te ervaren door dichterbij een kleinere maat te gaan zitten kijken.
Als je op 1 meter op een 88" gaat zitten is er echt geen lol meer aan hoor om het 8uur journaal te kijken, er is een grens ;)

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeRSPiN op 07-07-2020 09:45 ]

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:05
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:45:
[...]

Ik bedoel dus niet als maatstaf om een bepaalde grootte te selecteren, maar voor iemand om vooraf een bepaalde grootte te ervaren door dichterbij een kleinere maat te gaan zitten kijken.
Als je op 1 meter op een 88" gaat zitten is er echt geen lol meer aan hoor om het 8uur journaal te kijken, er is een grens ;)
Nou, voor een aantal hier niet hoor. Het zal wel compensatie zijn denk ik.

• Farabi
  • Niet online
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:45:
[...]

ik snap je punt natuurlijk. maar als ik de 88inch kan veroorloven dan pas ik mijn thuissituatie wel aan :9~
De grens van wat mooi en prettig is is voor iedereen anders. De een kan het niet groot genoeg zijn, de ander wordt misselijk of gedesoriënteerd van te groot beeld. Daarom gaat (los van dat het onmogelijk is :P) ook niet iedereen op dezelfde rij in de bios zitten.

Ook speelt je woonsituatie een rol. Heb je een dedicated tv ruimte dan is die ruimte daarop ingericht en staat de tv dus centraal. Komt ie in de woonkamer dan gaan mogelijk andere zaken meespelen. Ik wil een ruime, lichte woonkamer waar de tv niet domineert, heb er een hekel aan zo'n inrichting waarbij je in een 4m brede kamer (of minder) standaard recht tegenover zo'n groot zwart glimmend scherm komt te zitten.

Wij hebben de zitplaatsen daarom standaard op c.a. 2,5 (fauteuil) en meer dan 5 meter (bank). Uiteraard is dat laatste voor veel mensen véél te klein maar wij vinden dit juist ideaal voor tv-gebruik. Bij nieuws kijken, talkshows, etc (informeren!) hoeven we geen ultragrote hoofden in beeld, liever niet zelfs. Bij intensief film of sport kijken (beleving!) ga ik op de dichtbij plek zitten, bovendien kan ik de stoel verschuiven waardoor ik altijd op de gewenste afstand zit.

Ben wel eens binnen 1.2m van mijn 55 inch gaan zitten maar dat werd me dan echt te groot. Op 1.5m een voetbalwedstrijd kijken op een 55 inch is voor mij echt het maximum. Helemaal vooraan in de bios vind ik ook niet optimaal.

YMMV. Een ander zit alleen te gamen of netflixen en kan het niet groot genoeg zijn. Er valt verder niks zinnigs over te zeggen.

• Benzed
  • Laatst online: 11-05 11:15

Benzed

LG65C8 owner

Daarom komen de mensen die twijfelen voor advies of bijvoorbeeld 65 inch wel kan. En als meerdere mensen zeggen dat is prettig op bijv 3 meter kan je dat overwegen in je keuze.Groter is niet altijd beter maar is in de meeste gevallen nog wel mogelijk.Maar dat ligt ook aan de indeling van de woning hoeveel ze kunnen spelen met de afstand.

[ Voor 14% gewijzigd door Benzed op 07-07-2020 10:13 ]

• Farabi
  • Niet online
ik merk dat mijn C9 trouwens vaker 'klik' geluiden maakt als voorheen. of ik heb er nooit opgelet. ik had destijds gelezen dat meerdere mensen hiervan last hadden in dit topic. al kunnen uitvinden wat het is? via het search-gedeelte krijg ik irrelevante info.
Als ie aan staat of uit? En staat bijv Mobile Tv, inschakelen via Wifi aan (je weet wel, dat wat Youtube na elke update weer automatisch aan zet :X). Quick start vraag ik niet eens meer naar. ;)

• Farabi
  • Niet online
Cap schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:07:
Als ie aan staat of uit? En staat bijv Mobile Tv, inschakelen via Wifi aan (je weet wel, dat wat Youtube na elke update weer automatisch aan zet :X). Quick start vraag ik niet eens meer naar. ;)
hmm, volgens mij alleen aan en als ik hem net uitzet. quikstart staat uit. dat mobile tv-dingetje ben ik onbekend mee, ik zal eens naar kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 07-07-2020 11:09 ]

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-11 14:57
HoppyF schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:20:
[...]

Probeer je in te denken dat je nog drie 32 inch TV’s aan je huidige 33 inch toevoegt.
Wat je ook kunt doen is een stuk karton uitknippen op de maat van een 55 of 65 inch en deze aan de muur hangen. Je krijgt dan een aardige indruk van de grootte.
Bij een groter formaat wijzigt het aantal pixels niet, de grootte van de pixels wel.
Een GX is best mooi aan de muur eerder vandaag heb ik nog een link geplaatst met een review van een GX door Vincent Teoh.
Karton is toch niet meer van deze tijd ;)
Daar heb je augmented reality voor tegenwoordig, zoals met de Coolblue app.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

• Dropj
NoahAmber schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:28:
[...]

Begrijp precies wat je bedoeld. Soms lijkt het net alsof je wat mist links als je rechts op het scherm kijkt. En andersom natuurlijk ook.
Idd.. vind het gewoon irritant kijken haha.

Ik ga binnenkort eerst maar eens een karton ophangen ter inschatting hoe het in de kamer eruit gaat zien. Kwa budget (ook voor 55 inch) kan ik het geld beter aan andere dingen besteden maar ik ben die 32 inch helemaal zat en de gx hangt gewoon heel mooi aan de muur. In ieder geval wil ik de tv aanschaffen voordat de cashback is afgelopen.

• Dropj
Mr_Blobby schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:36:
[...]
Karton is toch niet meer van deze tijd ;)
Daar heb je augmented reality voor tegenwoordig, zoals met de Coolblue app.
Coolblue geprobeerd maar die is niet heel nauwkeurig geloof

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 13:52
Dropj schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:39:
[...]

Coolblue geprobeerd maar die is niet heel nauwkeurig geloof
En via telefoon kijken is toch anders dan met 'blote' oog, daarom lijkt het niet nauwkeurig.
Er zijn meer apps.
Je kan kijken of het past, maar niet het indruk krijgen hoe het echt uit ziet.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

• G.Bergmans
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik heb mijn C9 65 inch. een geluid update gegeven met een afzonderlijke surround processor.
Daarom is mijn Thin / extra Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nV1Qzssg-oh4itViAlvBl7g3U2E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4kzID1fVqXvShI3qdzgOd2uA.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AEsYDBTa3clhYYCOH00kU4vYk1E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FV60hEZs2o4uuqrIudBkxynh.jpg?f=fotoalbum_largethin platte muurbeugel overbodig geworden. Als je belangstelling hebt, mail me maar.
mucuracat schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:46:
[...]

En via telefoon kijken is toch anders dan met 'blote' oog, daarom lijkt het niet nauwkeurig.
Er zijn meer apps.
Precies.
Daarom noemde ik ook het uitknippen van een stuk karton, het liefst nog zwart gespoten ook.
(goedkoop busje zwarte spuitverf van de Action)
Dit geeft een goede indruk hoe de TV in de inrichting past.
Waarom zwart?
De TV is een groot, glimmend zwart vlak, bijna een zwarte spiegel als deze uit staat.
Veel mensen vinden dit wel wat aanwezig hoewel je er snel aan went.
Als de TV aan staat verdwijnt de aanwezigheid en is het genieten.

Over kijkafstand is al genoeg gezegd daar zijn richtlijnen voor en tools (RTINGS).
Dichtbij je TV gaan zitten kan maar als je, bij wijze van spreken, de pixels kunt tellen zit je toch echt te dichtbij.

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:36
Dropj schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:39:
[...]

Idd.. vind het gewoon irritant kijken haha.

Ik ga binnenkort eerst maar eens een karton ophangen ter inschatting hoe het in de kamer eruit gaat zien. Kwa budget (ook voor 55 inch) kan ik het geld beter aan andere dingen besteden maar ik ben die 32 inch helemaal zat en de gx hangt gewoon heel mooi aan de muur. In ieder geval wil ik de tv aanschaffen voordat de cashback is afgelopen.
Vergeet ook niet de korting in de rente punten winkel van ing, scheelt serieus geld. Als je geen ING hebt, ff om je heen vragen, zat mensen die niets met die punten doen. Ik ben nu incl cashback 1699 kwijt.

• Dropj
voog schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 13:18:
[...]

Vergeet ook niet de korting in de rente punten winkel van ing, scheelt serieus geld. Als je geen ING hebt, ff om je heen vragen, zat mensen die niets met die punten doen. Ik ben nu incl cashback 1699 kwijt.
Klopt. Die had ik al voorbij zien komen. Het prijsverschil met de 65 is dan toch wel een overweging waard.

• yordy1985
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-04 16:35
Wie kan mijn onderstaande vraag beantwoorden? Ik heb al even gezocht op dit forum maar kon het antwoord niet vinden.

Vraag: op rtings.com wordt aangegeven dat de LG C9, 4k VRR Maximum tot 60 Hz kan terwijl bij de CX wordt aangegeven tot 120 Hz. Mocht er op de Xbox Serie X een game komen die 4K 120 FPS ondersteunt, betekent dat VRR dan niet meer werkt op de C9?

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:24
yordy1985 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:34:
Vraag: op rtings.com wordt aangegeven dat de LG C9, 4k VRR Maximum tot 60 Hz kan terwijl bij de CX wordt aangegeven tot 120 Hz.
Kan je een link naar je bron geven?

• Farabi
  • Niet online
yordy1985 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:34:
Wie kan mijn onderstaande vraag beantwoorden? Ik heb al even gezocht op dit forum maar kon het antwoord niet vinden.

Vraag: op rtings.com wordt aangegeven dat de LG C9, 4k VRR Maximum tot 60 Hz kan terwijl bij de CX wordt aangegeven tot 120 Hz. Mocht er op de Xbox Serie X een game komen die 4K 120 FPS ondersteunt, betekent dat VRR dan niet meer werkt op de C9?
ik ben bijna ervan zeker dat het een type-fout is.

• yordy1985
Hamazaki schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:41:
[...]

ik ben bijna ervan zeker dat het een type-fout is.
Ik ben bang van niet. Over het algemeen is Rtings wel echt een betrouwbare site, maar ik heb het ze voor de zekerheid gevraagd. Wacht even op hun reactie.

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 15:09

SED

Betreft de C9: The max VRR range is confirmed by LG to be 40-120Hz.

The bandwidth of HDMI 2.0 only allows the max VRR 40-120Hz range at 1080p and 1440p @120Hz output.

At 4K 60Hz with HDMI 2.0 you will be limited to 40-60Hz if LG support that but it's hard to test as only Xbox One supports HDMI VRR at this time. If someone can toggle the Xbox VRR on while at 4K 60hz output it's probably working.

https://www.reddit.com/r/...r_on_1080p_and_not_on_4k/

LG says that its 2019 OLED TVs has a VRR range of 40-120Hz at 4K resolution

https://www.flatpanelshd....on=showfull&id=1559035462

[ Voor 14% gewijzigd door SED op 07-07-2020 16:39 ]

Copyright and left by SED...

• Farabi
  • Niet online
yordy1985 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:33:
[...]

Ik ben bang van niet. Over het algemeen is Rtings wel echt een betrouwbare site, maar ik heb het ze voor de zekerheid gevraagd. Wacht even op hun reactie.
ik weet van Rtings hoor en zelfs die maken fouten :) . geloof me, anders was dit allang op de media geweest net als het 40gbps verhaal van de CX. Ik kan me nog mensen herinneren van dit topic of andere die het al hadden getest op de PC. maar ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Iemand ervaring met deze adapter? Ik wil het gewoon eens testen met mijn PC (RTX 2080 Super) en de LG CX.

Afbeeldingslocatie: https://www.megekko.nl/productimg/1728575/2_CLUB3D-DisplayPort-1-4-to-HDMI-2-0b-HDR-Active-Adapter.jpg

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:12
Hamazaki schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 10:25:
ik merk dat mijn C9 trouwens vaker 'klik' geluiden maakt als voorheen. of ik heb er nooit opgelet. ik had destijds gelezen dat meerdere mensen hiervan last hadden in dit topic. al kunnen uitvinden wat het is? via het search-gedeelte krijg ik irrelevante info.
Ik denk dat je de pixel maintenance/refresher hoort. Als je de TV 4 uur aan hebt gehad dan zal hij na het uitzetten binnen een aantal minuten weer 'aan' klikken. Het beeld blijft zwart, maar ondertussen loopt hij een programma af om vlekken/inbranden te voorkomen. Hiermee klaar 'klikt' hij weer uit. Ook automatische updates zouden voor aan/uit relais geluiden kunnen zorgen

Bonus: Als de tv in de zon staat tijdens de pixel refresh levert dit juist erg lelijke vlekken op. Vooral leuk als er een zon/schaduw grens overheen loopt. Hou een LG Oled vooral weg bij direct zonlicht, of sluit er een gordijn voor als je hem overdag na >4uur uit zet om rare vlekken te voorkomen.
Heeft mij al eens een halve hartverzakking opgeleverd...na de volgende refresh ('s nachts in het donker) was het gelukkig weer weg.
mucuracat schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:46:
[...]

Er zijn meer apps.
Idd, een echte plaat / vlak van welk materiaal dan ook daar kan geen augmented reality tegenop, anders zit je weer naar een schermpje te loeren met beperkt formaat / beeldeigenschappen / beeldhoek om de realiteit een beetje te benaderen waarin je dingen in 3D ziet, met de juiste lichtval en en zonder beperkt kader....
HoppyF schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:48:
[...]

Precies.
Daarom noemde ik ook het uitknippen van een stuk karton, het liefst nog zwart gespoten ook.
(goedkoop busje zwarte spuitverf van de Action)
Dit geeft een goede indruk hoe de TV in de inrichting past.
Waarom zwart?
De TV is een groot, glimmend zwart vlak, bijna een zwarte spiegel als deze uit staat.
Veel mensen vinden dit wel wat aanwezig hoewel je er snel aan went.
En wel een hoogglansbusje nemen uiteraard, een mat vlak is immers een stuk rustiger. :P
Hamazaki schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:08:
[...]

hmm, volgens mij alleen aan en als ik hem net uitzet. quikstart staat uit. dat mobile tv-dingetje ben ik onbekend mee, ik zal eens naar kijken.
Is een dingetje dat weer voor extra verbruik zorgt omdat ie de besturingslogic in sluimerstand laat staan en je wifistand aan. Zodat je met je telefoon je tv aan kan zetten. Klikje van het relais een seconde wat nadat je hem hebt uitgezet is niet zo vreemd, dan schakelt ie pas echt uit. Een boel klikjes is wel vreemd. ;)
Propheticus schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:43:
[...]

Ik denk dat je de pixel maintenance/refresher hoort. Als je de TV 4 uur aan hebt gehad dan zal hij na het uitzetten binnen een aantal minuten weer 'aan' klikken. Het beeld blijft zwart, maar ondertussen loopt hij een programma af om vlekken/inbranden te voorkomen. Hiermee klaar 'klikt' hij weer uit. Ook automatische updates zouden voor aan/uit relais geluiden kunnen zorgen
Goeie, die was ik idd nog vergeten.

[ Voor 68% gewijzigd door Cap op 07-07-2020 18:00 ]

• Wiz_Kid
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13:42
Hey vraagje, kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de LG OLED55B9PLA EN 55B9SLA?

Ik sta op het punt om de SLA versie via Smits Arnhem aan te kopen voor €1099,- met 5 jaar garantie en pixelgarantie, maar wil even weten wat het verschil in de versie nummers is.

• Recon24

[ Voor 50% gewijzigd door Recon24 op 07-07-2020 22:00 ]

• Farabi
  • Niet online
@Cap inderdaad dat wifi-dingetje stond aan. Kijken wat er nu gebeurt. Thnx.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 07-07-2020 18:47 ]

• Dropj
HoppyF schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:20:
[...]

Indeling is ook een dingetje. Ben net verhuisd en moeten nog veel meubels kopen etc. Huiskamer is ook niet heel groot (zie foto). Overigens denk ik dat vrouwlief een 65 inch niet mooi vindt in de kamer haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2nlWA_o2i-zSDzhxVgBKpIhX-uo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8j3NKXg3iQyoEjNMRse9vcFd.jpg?f=fotoalbum_large

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:55
Dropj schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:31:
[...]

Indeling is ook een dingetje. Ben net verhuisd en moeten nog veel meubels kopen etc. Huiskamer is ook niet heel groot (zie foto). Overigens denk ik dat vrouwlief een 65 inch niet mooi vindt in de kamer haha

[Afbeelding]
Als je die open kast weghaalt en er een laag (+/- 50cm) en breed meubel van zo'n 2,5 meter neerzet, dan kan daar prima een 65" jetser op })
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dx-hzXqNPzYFUQxYoZ5N2PyGGXE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lvB1gaBcqlsGzmbeRSFiOVU0.jpg?f=user_large

Zo groot is 65" nou ook weer niet d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door Major_ton op 07-07-2020 20:15 ]

Some infinities are bigger than others.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Niets mis met een groot zwart scherm op de muur. Ik vind hetzelf wel wat hebben :). Zal hoogstwaarschijnlijk dit keer wel gaan upgraden naar een 65 inch OLED van Philips als zij 2.1 HDMI poorten gaan ondersteunen. Dit in verband Philips Hue waar ik echt een fan van ben geworden. Hele appartement vol gehangen met die smart led lampen :).

[ Voor 16% gewijzigd door Koning-Admiraal op 07-07-2020 21:00 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Dropj
Major_ton schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:11:
[...]

Als je die open kast weghaalt en er een laag (+/- 50cm) en breed meubel van zo'n 2,5 meter neerzet, dan kan daar prima een 65" jetser op })
[Afbeelding]

Haha ja, ik ben wel overtuigd van de 65 inch. Zal er waarschijnlijk wel mijn surface book 2 voor moeten verkopen maar die laptop is voor mij zware overkill..

• Recon24
Iemand hier die Filmmaker mode aan heeft staan in 1 van de picture modussen?
Dropj schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:31:
[...]

[Afbeelding]
Beetje moeilijk om zo de afmetingen van jouw kamer in te schatten vanaf een foto.
Foto is ook met een groothoek lens gemaakt.
TV aan de muur zal best mooi staan.

• mucuracat
Wiz_Kid schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:26:
Hey vraagje, kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de LG OLED55B9PLA EN 55B9SLA?

Ik sta op het punt om de SLA versie via Smits Arnhem aan te kopen voor €1099,- met 5 jaar garantie en pixelgarantie, maar wil even weten wat het verschil in de versie nummers is.
mucuracat in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Major_ton schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:11:
[...]

[Afbeelding]

Andere kamer, en ook duidelijk andere maten / afstanden zo te zien. Als je zijn huidige tv zou neerzetten op jouw dressoir... ;)

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-11 17:43
Gisteren de 65C9 binnen gekregen. En nu zeg ik wauw. Toen ik van 42inch lcd naar de 55C7 ging had ik niet zo'n wauw gevoel als nu van 55 naar 65 inch.
Nu denk ik dit is groot, terwijl ik bij de 55inch dacht Oke mooi maar.. Even nog een beetje spelen met de instellingen, had die overgenomen van de C7, maar merk dat het beter kan.

Nu wachten op de ps5. En kunnen we er weer ff tegen.

• yordy1985
Hamazaki schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:37:
[...]

ik weet van Rtings hoor en zelfs die maken fouten :) . geloof me, anders was dit allang op de media geweest net als het 40gbps verhaal van de CX. Ik kan me nog mensen herinneren van dit topic of andere die het al hadden getest op de PC. maar ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
Ik heb een reactie van Rtings ontvangen, er is dus alleen getest met een HDMI 2.0 device. Die gaat inderdaad niet hoger dan 4K 60 Hz.

Reactie Rtings:

Yes, this is true, at least from an HDMI 2.0 source. It's possible that it can go higher with an HDMI 2.1 source, but there aren't any available at the moment.

• Farabi
  • Niet online
yordy1985 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 09:29:
[...]

Reactie Rtings:

It's possible that it can go higher with an HDMI 2.1 source, but there aren't any available at the moment.
alleen een beetje rare reactie dit. hoezo 'possible'? als het getest is met de CX, dan gaat deze ook gewoon hoger.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 08-07-2020 10:56 ]

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:11
Ik ben toch aan het twijfelen nu. Ik heb nog een C9 in bestelling staan. Nu de GX zo mooi geprijsd is, twijfel ik toch.

Ik had voor de C9 gekozen, vanwege DTS ook.. maar wanneer ik film kijk doe ik dit eigenlijk altijd met geluid over de soundbar.

Nu is mijn vraag, zit er een verschil tussen de CX en GX qua prestaties? De GX heeft natuurlijk wel een veel strakker design.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

sjorremans schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:09:
Ik ben toch aan het twijfelen nu. Ik heb nog een C9 in bestelling staan. Nu de GX zo mooi geprijsd is, twijfel ik toch.

Ik had voor de C9 gekozen, vanwege DTS ook.. maar wanneer ik film kijk doe ik dit eigenlijk altijd met geluid over de soundbar.

Nu is mijn vraag, zit er een verschil tussen de CX en GX qua prestaties? De GX heeft natuurlijk wel een veel strakker design.
Technisch zijn ze vrijwel gelijk.
Zelfde paneel enz.
Het ontwerp is gewoon anders.

• Farabi
  • Niet online

voor je portemonnee kiezen. zijn vrijwel identiek.

• mucuracat

B serie is altijd 'ouder' processor
vanaf C serie allemaal identiek. Verschillen zijn voetjes/sound/the looks.
Alle series hebben zelfde display

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
mucuracat schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:30:
[...]

B serie is altijd 'ouder' processor
vanaf C serie allemaal identiek. Verschillen zijn voetjes/sound/the looks.
Alle series hebben zelfde display
Enkel chip voor de beeldverwerking toch? Processor voor het smartgedeelte is hetzelfde (in ieder geval bij de B8/C8)

• Farabi
  • Niet online
michiel_ schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:37:
[...]

Enkel chip voor de beeldverwerking toch? Processor voor het smartgedeelte is hetzelfde (in ieder geval bij de B8/C8)
niet voor beeldverwerking, maar de snelheid met zappen door je menu's even simpel gezegd. (soc)

• mucuracat
Hamazaki schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:57:
[...]

niet voor beeldverwerking, maar de snelheid met zappen door je menu's even simpel gezegd.
En en…

Maar zeker beeldverwerking.. v.a. C serie iets meer nits (helderheid) en beter verwerking donkere gedeeltes.
Vincent Teoh legt het mooi uit.
YouTube: LG B9 vs C9 OLED TV Comparison

• Farabi
  • Niet online
mucuracat schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:01:
[...]

is beeldverwerking.. v.a. C serie iets meer nits (helderheid) en beter verwerking donkere gedeeltes.
Vincent Teoh legt het mooi uit.
YouTube: LG B9 vs C9 OLED TV Comparison
oke, als vincent het zegt dan heb ik weinig in te brengen :*)

• Dropj

Als je de tv gaat ophangen zou ik voor de GX kiezen.

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
HoppyF schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:24:
[...]

Hoezo?
Een C9 kun je ook prima ophangen!
Een GX staat een stuk strakker :)

Soundcloud

• Farabi
  • Niet online
tjah, als je daarvoor het prijsverschil wil betalen :)

• Dropj
kaos001 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:27:
[...]

Een GX staat een stuk strakker :)
Inderdaad!:) Persoonlijk vind ik de c9 / cx lelijk aan de muur hangen met die Quasimodo bochel aan de onderkant. Reden waarom ik voor de GX kies.

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Hamazaki schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:29:
tjah, als je daarvoor het prijsverschil wil betalen :)
Dat is de vraag inderdaad. Ik hecht er zelf weinig waarde aan en heb em gewoon op de voet staan, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die het wel willen en daar dus ook geld voor over hebben.

Soundcloud

Dropj schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:29:
[...]

Inderdaad!:) Persoonlijk vind ik de c9 / cx lelijk aan de muur hangen met die Quasimodo bochel aan de onderkant. Reden waarom ik voor de GX kies.
Overdrijven is ook een vak hè? ;)
Die “bochel” is ongeveer. 5cm dik. (4,7cm)
Een GX is 23mm dik.
Dat is de helft dunner inderdaad maar op een paar meter afstand zie je dit verschil niet als deze aan de muur hangt. Behalve als je er van de zijkant tegenaan kijkt.

Als het prijsverschil niet te groot is, is een GX natuurlijk wel een mooie TV om aan te schaffen.
Binnen de 2020 modellen is de GX eigenlijk de grootste verbetering.
Voor de rest stelt het immers weinig voor dit jaar.

• CyBeRSPiN
  • Nu online
@HoppyF de 65GX is slechts 19mm “dik” :) en klikt met een ingebouwde muursteun tegen de muur. Bij de andere modellen komt er nog een muurbeugel tussen.

[ Voor 54% gewijzigd door CyBeRSPiN op 08-07-2020 12:41 ]

CyBeRSPiN schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:41:
@HoppyF de 65GX is slechts 19mm “dik” :) en klikt met een ingebouwde muursteun tegen de muur. Bij de andere modellen komt er nog een muurbeugel tussen.
Ik had het over de 55GX, deze is (heel vreemd!) dikker dan de 65GX.
Set zonder voet 1225 x 706 x 23.1 mm.
65 GX: 1446 x 830 x 19.9 mm.

[ Voor 3% gewijzigd door HoppyF op 08-07-2020 12:51 ]

• CyBeRSPiN
  • Nu online
HoppyF schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:50:
[...]

Ik had het over de 55GX, deze is (heel vreemd!) dikker dan de 65GX.
Set zonder voet 1225 x 706 x 23.1 mm.
Niet zo vreemd. Er is een kleiner oppervlak om alle componenten te herbergen. In de 55GX zullen ze vermoedelijk componenten hebben moeten stapelen waar het bij de 65GX allemaal naast elkaar past.
Desalniettemin is die 23mm dan de totale dikte vanaf de muur. Bij de Cx komt de dikte van de muurbeugel nog bovenop de dikte van de “bult”.
Zal binnenkort eens foto’s maken van mn setup. Maar moet ik doen als het donker is, ander zie je enkel reflectie van mn interieur in het beeld.. :X

[ Voor 25% gewijzigd door CyBeRSPiN op 08-07-2020 13:06 ]

• CyBeRSPiN
  • Nu online
Er is nu ook een bijpassende soundbar zie ik: nieuws: LG kondigt platte GX-soundbar aan
En gek genoeg heeft die dan weer wél support voor DTS.. :?

[ Voor 15% gewijzigd door CyBeRSPiN op 08-07-2020 13:13 ]

• Farabi
  • Niet online
CyBeRSPiN schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 13:12:
Er is nu ook een bijpassende soundbar zie ik: nieuws: LG kondigt platte GX-soundbar aan
slim...dts is geen reden om een tv links te laten liggen, maar een soundbar wel...
CyBeRSPiN schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:51:
[...]

Niet zo vreemd. Er is een kleiner oppervlak om alle componenten te herbergen. In de 55GX zullen ze vermoedelijk componenten hebben moeten stapelen waar het bij de 65GX allemaal naast elkaar past.
Desalniettemin is die 23mm dan de totale dikte vanaf de muur. Bij de Cx komt de dikte van de muurbeugel nog bovenop de dikte van de “bult”.
Zal binnenkort eens foto’s maken van mn setup. Maar moet ik doen als het donker is, ander zie je enkel reflectie van mn interieur in het beeld.. :X
Blijft vreemd want bij de 55 en 65 inch C9 is er geen verschil in dikte.
Ok, het is lastiger om alles in een nog plattere kast te krijgen maar of die paar mm nu alles oplost?

Wat ik al zei zal het nauwelijks verschil maken voor het oog op een paar meter afstand.
Dit geldt ook voor muurbeugels bij de C9.
Of deze nu 15 of 20mm dik is maakt niet veel uit.
Bij de GX kàn overigens ook wat ruimte tussen de achterkant en de muur ontstaan.
Geheel vlak is niet genoemd en zo staat het ook in de specificaties.
CyBeRSPiN schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 13:12:
Bijpassende soundbar klinkt goed maar hoe moet dat dan met een 55GX?
De afmetingen zijn breder dan de 55 inch waardoor dit er dus niet uitziet.
Moet je dus verplicht de 65GX kopen.
Vreemde combinatie wordt het dus.
Sowieso is de prijs te hoog maar de straatprijs kan wel veel lager komen te liggen.
Wel mooi is de DTS support, die hebben de CX/GX niet wat dit ook al een lastige combinatie gaat maken.

• mucuracat
Dropj schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:29:
[...]

Als geld geen rol speelt, had ik W serie gekozen >:) En niet GX om op te hangen.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:29

Mystikal

It never hurts to help!

Heb, nadat ik mijn C9 verkocht heb voor 900,-, mezelf een 65gx gekocht.

Ik ga hem (natuurlijk) ophangen, alleen worstel ik met het volgende.

Achter de tv (en dan ook echt achter de tv) heb ik op dit moment een aansluiting voor tv en internet en stroom.Aangezien de strekker in het stopcontact moet, kan ik de tv waarschijnlijk niet plat tegen de muur ophangen (besef ik me nu pas :P). Is dat ook een probleem voor de antenne aansluiting?

Basement Bios ---- Exo-S

Mystikal schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:39:

Achter de tv (en dan ook echt achter de tv) heb ik op dit moment een aansluiting voor tv en internet en stroom.Aangezien de strekker in het stopcontact moet, kan ik de tv waarschijnlijk niet plat tegen de muur ophangen (besef ik me nu pas :P). Is dat ook een probleem voor de antenne aansluiting?
Die aansluitingen zullen je dus in de muur moeten in frezen.
Hopelijk is je muur niet van sterk beton.

• CyBeRSPiN
  • Nu online
Mystikal schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:39:

Je hoeft niet te vrezen ;)
Alle aansluitingen achterop komen uit in een sparing die naar beneden leidt.
De tv kan alsnog perfect plat tegen de muur, je zult dan wel een klein kabelgootje in het midden onderaan moeten maken om alle kabels netjes weg te werken. Je huidige stopcontact kun je dan van de muur schroeven zodat ie niet in de weg zit, en de antennekabel anders aanvoeren. Of je moet mazzel hebben dat die uitkomt precies op de plek waar de sparing achterop zit.

[ Voor 10% gewijzigd door CyBeRSPiN op 08-07-2020 14:53 ]

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

CyBeRSPiN schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:50:
[...]

Je hoeft niet te vrezen ;)
Alle aansluitingen achterop komen uit in een sparing die naar beneden leidt.
De tv kan alsnog perfect plat tegen de muur, je zult dan wel een klein kabelgootje in het midden onderaan moeten maken om alle kabels netjes weg te werken.
Behalve voor het stopcontact toch. Die stekker moet namelijk in het stopcontact. Plaatje bij het praatje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ekujg59zREbiBtV3X9NZ-cHZ8j4=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xbOOt5rNVIdaRyZhd6ORu90P.jpg?f=fotoalbum_medium

Basement Bios ---- Exo-S

• CyBeRSPiN
  • Nu online
@Mystikal klopt.. Ik heb zelf de stekker eraf geknipt om hem door een bestaande kabelgoot te kunnen krijgen.
Wat zit er achter die muur? Kun je geen groot gat maken en de kabels aan de andere kant wegwerken?
En wat was je met HDMI van plan?

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeRSPiN op 08-07-2020 14:55 ]

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

CyBeRSPiN schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:54:
@Mystikal klopt.. Ik heb zelf de stekker eraf geknipt om hem door een bestaande kabelgoot te kunnen krijgen.
Wat zit er achter die muur? Kun je geen groot gat maken en de kabels aan de andere kant wegwerken?
En wat was je met HDMI van plan?
Dat wilde ik doen voor de hdmi kabel. Erachter zit het washok.
Maar omdat voor alles te doen leek me ook weer zo'n groot gat... De WAF komt dan wellicht in het gedrang...

Basement Bios ---- Exo-S

• Sarged
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02-2023
Beste tweakers een vraagje over de B9.

Een leverancier geeft aan dat die de 65B9 versie van 2020 kan leveren en dat deze zou beter zijn dan de 2019 versie. Het beeld en de processor zou beter zijn.

Nou heb ik al lopen zoeken maar niks hierover kunnen vinden, iemand enig idee of dit waar is?

• CyBeRSPiN
  • Nu online
Mystikal schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:56:
[...]

Dat wilde ik doen voor de hdmi kabel. Erachter zit het washok.
Maar omdat voor alles te doen leek me ook weer zo'n groot gat... De WAF komt dan wellicht in het gedrang...
Valt wel mee toch, diameter 5cm, wat boeit dat voor een washok. Hang er een mooi schapje voor waar de wasmiddelen op staan oid ;)
Voor de WAF is het juist van belang dat je geen enkele kabel rond de tv ziet bungelen :P

• Farabi
  • Niet online
Sarged schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:56:

Een leverancier geeft aan dat die de 65B9 versie van 2020 kan leveren en dat deze zou beter zijn dan de 2019 versie. Het beeld en de processor zou beter zijn.

Nou heb ik al lopen zoeken maar niks hierover kunnen vinden, iemand enig idee of dit waar is?
klinkt als onzin. 2 B9's die van elkaar verschillen dus, puur omdat ze uit een ander jaar komen?

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 08-07-2020 14:59 ]

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:28
Sarged schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:56:

Had de leverancier een argument nodig om je te overtuigen om hem van zijn voorraad af te helpen? :) Dit is echt enorme bullshit. Of LG moet ineens een hele andere productiestrategie zijn gaan gebruiken.

• Sarged
Het enige dat ik kan zien is dat het om een 65b9sla zou gaan t.o.v. de 65b9pla.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

CyBeRSPiN schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:58:
[...]

Valt wel mee toch, diameter 5cm, wat boeit dat voor een washok. Hang er een mooi schapje voor waar de wasmiddelen op staan oid ;)
Voor de WAF is het juist van belang dat je geen enkele kabel rond de tv ziet bungelen :P
Ook weer waar :P

Basement Bios ---- Exo-S

• CyBeRSPiN
  • Nu online
Meet wel eerst goed uit waar je de doorvoer maakt. TV op ideale hoogte (midden van tv = ooghoogte vanuit zitpositie), dan goed opmeten hoe je uitkomt tov de sparing achterop en de 2 kabelklemmen (je wil niet je doorvoer precies ter hoogte van zo'n klem hebben), ook met de montage van de muurbeugel. De bijgeleverde 'mal' is een beetje waardeloos omdat ie enkel de bovenste helft beslaat. En zoals eerder opgemerkt ook heel flauw dat de 77" maat er ook op staat, waardoor je weer denkt: had ik maar.. :P
Heb de indruk dat je stopcontacten/antenneaansluiting nu te hoog hangen.
Even wat gedoe en gepuzzel, maar als ie eenmaal strak hangt: <3

[ Voor 29% gewijzigd door CyBeRSPiN op 08-07-2020 15:12 ]

• Wren
Sarged schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:04:
Het enige dat ik kan zien is dat het om een 65b9sla zou gaan t.o.v. de 65b9pla.
mucuracat in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"

• Sarged
Net even LG gebeld is dus inderdaad BS.

• Wren
Sarged schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:14:
Net even LG gebeld is dus inderdaad BS.
Heel misschien toevallig plattetv? :)

• Sarged
TVreus

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-11 09:55
Ach het is maar of je er waarde aan hecht dat er verschil zit in details.
Ik heb in mei een E9 gehad met productie datum van april 2020
Ik heb nu een E9 met productie datum van april 2019
Verschillen tussen de 2 was minimaal.
De doos om te beginnen had diverse logo's extra om duidelijk te maken dat dat ondersteund werd out of the box.
De 2019 E9 had minimale bescherming lees geen folie op het scherm wel op de achterkant en op de soundbar en geen rubberen pootjes onderaan de glasplaat rand en ik moest de firmware 3 keer updaten.

Voor de rest identiek.
Ik denk dat de verkoper daar op duidt alleen dat geleuter over de chip is natuurlijk bs

[ Voor 9% gewijzigd door MaXeRs op 08-07-2020 15:44 ]

• Wren
TVreus zou ik sowieso niet doen aangezien zij aan grijze import doen en kennelijk ook dit soort onzin verkopen.
Wren schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:36:
[...]

TVreus zou ik sowieso niet doen aangezien zij aan grijze import doen en kennelijk ook dit soort onzin verkopen.
Inderdaad, een “top” verkoper.... |:(
PlatteTV kan er overigens ook wat van, zij zijn weliswaar wel een officiële LG dealer maar schuwen niet de concurrentie zwart te maken. Erg consistent in hun communicatie naar de klant zijn ze ook al niet.
Maar goed, zogezegd is een B9 gewoon een B9 of deze nu uit 2019 komt of 2020.
MaXeRs schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:32:
Ach het is maar of je er waarde aan hecht dat er verschil zit in details.
Ik heb in mei een E9 gehad met productie datum van april 2020
Ik heb nu een E9 met productie datum van april 2019
Verschillen tussen de 2 was minimaal.
De doos om te beginnen had diverse logo's extra om duidelijk te maken dat dat ondersteund werd out of the box.
De 2019 E9 had minimale bescherming lees geen folie op het scherm wel op de achterkant en op de soundbar en geen rubberen pootjes onderaan de glasplaat rand en ik moest de firmware 3 keer updaten.

Voor de rest identiek.
Ik denk dat de verkoper daar op duidt alleen dat geleuter over de chip is natuurlijk bs
Begrijp ik hieruit dat je ergens weer een nieuwe E9 hebt kunnen kopen?
Dit ivm de total loss van je beschadigde E9.

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-11 09:55
HoppyF schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 16:01:
[...]

Begrijp ik hieruit dat je ergens weer een nieuwe E9 hebt kunnen kopen?
Dit ivm de total loss van je beschadigde E9.
Dat heb jij goed begrepen HoppyF.
Die E9's waren zelfs nog even goedkoper dan de 1339 die ik er voor betaald had. 1299,- :)

[ Voor 14% gewijzigd door MaXeRs op 08-07-2020 16:03 ]

Pagina: 1 ... 296 ... 571 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.