Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• avalanche1979
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 21:42
..Christiaan.. schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 20:06:
Omdat ik een LG tv heb stel ik de vraag maar ff hier.... Welke apparatuur hebben jullie op welke hdmi poort? Ik zat te denken om een switch te kopen om zo de kabelmassa wat te verminderen.
- Sunvell Qbox
- PS4
- Canal Digitaal kastje
- Chromecast
- Sonos Arc (10 juni)

5 apparaten; 4 poorten.

Deze switch: https://www.3dkabel.nl/HD...kt-met-afstandsbediening/ ondersteunt zo ongeveer alles. Als ik die aansluit op de arc poort van mijn tv is dit dan de beste poort? Of de Sonos op de arc poort en de switch op een gewone hdmi?
Je Sonos Arc moet sowieso op de arc poort van je tv. De switch moet dus op een normale HDMI poort aangesloten worden.

• kpnsvn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-10 13:04
Ruud2007 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 06:08:
[...]

Quick Start al eens uitgeschakeld?
Yep staat uitgeschakeld. Biedt geen soelaas.

AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:48
Fugitive2008 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:32:
[...]

Hmm ok zou die laag niet een functie hebben? Kan me iets herinneren dat er schermen uitgebracht werden met een folie laag daarop (vouwbare schermen?). Ben nog wat huiverig al is het gevoel wel geld waard wanneer je deze eraf trekt ;).
Vroegah in de tijden van 3d was er een folielaag op die het passieve 3d mogelijk maakte. Maar in die tijd zat er nog geen waarschuwing in/op de doos dus gingen vele mensen de folie er met aardig wat moeite aftrekken. Gevolg: scherm kapot en geen garantie. Het jaar daarop heeft LG toch maar een leaflet in de doos met een waarschuwing gedaan :)

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 15:09

SED

@HoppyF garantie weigeren omdat er folie op zit zou alleen kunnen als lg daadwerkelijk aantoont dat het de oorzaak van het defect is.

Copyright and left by SED...

SED schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 22:40:
@HoppyF garantie weigeren omdat er folie op zit zou alleen kunnen als lg daadwerkelijk aantoont dat het de oorzaak van het defect is.
Dat is wel zo maar je kunt beter een welles/nietes discussie voorkomen.
LG zal al gauw zeggen dat je de verpakking bij installatie moet verwijderen waaronder de folie.

• SED

SED

Doordat ze het zelf zo onduidelijk maken staan ze niet sterk. Ik zou me daar niet druk over maken.

Fugitive2008 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 20:21:
[...]

Hmm dan laat ik deze er op zitten want ik denk dat t niet schaadt en zit er toch een beschermlaagje overheen, kan me niet voorstellen dat t beeld significant beter wordt namelijk wanneer deze er niet op zit.
De tv reflecteert vooral minder en is minder lelijk als ie uit staat. De echte coating is toch mooier dan dat plakplastic dat ze ook op nieuwe smarphones gebruiken, je weet wel.

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12:43
HoppyF schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:17:
[...]

Mooi, gefeliciteerd!
Gaat vast wel een succes worden.
Van 43 naar 55 inch is al een stuk groter maar vooral ook mooier.
Veel wijzigen bij installatie is niet nodig.
Wel Eco uitzetten en QuickStart uitzetten.
Daarna ISF dark of light room als profiel kiezen afhankelijk hoe licht of donker het in je kamer is.
Ondanks de zon de laatste weken kijk ik hier nog steeds ISF dark room ook overdag.
We kunnen wel de lamellen bij de ramen wat sluiten.
Direct zonlicht moet je sowieso vermijden.
Dit soort tips (en meer!) kun je in het topic ook wel terugvinden.
Thanks! Ja, ik houd me denk ik wel even bezig met de backlog uit dit topic. Toch weer wat tijdsverdrijf de komende tijd.

Ongetwijfeld zal ik hier binnenkort mijn ervaringen delen :).

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
..Christiaan.. schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 20:06:
Omdat ik een LG tv heb stel ik de vraag maar ff hier.... Welke apparatuur hebben jullie op welke hdmi poort? Ik zat te denken om een switch te kopen om zo de kabelmassa wat te verminderen.
- Sunvell Qbox
- PS4
- Canal Digitaal kastje
- Chromecast
- Sonos Arc (10 juni)

5 apparaten; 4 poorten.

Deze switch: https://www.3dkabel.nl/HD...kt-met-afstandsbediening/ ondersteunt zo ongeveer alles. Als ik die aansluit op de arc poort van mijn tv is dit dan de beste poort? Of de Sonos op de arc poort en de switch op een gewone hdmi?
Mag ik vragen waarom je een Chromecast gebruikt? De C9 die ik heb heeft dat gewoon ingebouwd B)

Soundcloud

• Cappuccino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 10:48
Lijkt me geen volledige Chromecast... Probeer eens Google foto's te casten naar de tv zonder Chromecast?

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:13

..Christiaan..

..zwll..

@kaos001 omdat ik een E8 heb denk ik :). Ik kan gen foto's casten maar youtube wel. Ik gebruik 'm niet vaak maar had geen zin om de tv van de wand te halen (hij past als enige in de hdmi poort achterom omdat het een kleinere stekker is :)) maar is dan nooit weg te halen zonder tv van de muur te halen.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 13:52
HoppyF schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:17:
[...]

Mooi, gefeliciteerd!
Gaat vast wel een succes worden.
Van 43 naar 55 inch is al een stuk groter maar vooral ook mooier.
Veel wijzigen bij installatie is niet nodig.
Wel Eco uitzetten en QuickStart uitzetten.
Daarna ISF dark of light room als profiel kiezen afhankelijk hoe licht of donker het in je kamer is.
Ondanks de zon de laatste weken kijk ik hier nog steeds ISF dark room ook overdag.
We kunnen wel de lamellen bij de ramen wat sluiten.
Direct zonlicht moet je sowieso vermijden.
Dit soort tips (en meer!) kun je in het topic ook wel terugvinden.
Ok, maar waarom QuickStart uitzetten?

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:56
Gisteren tegen mijn eerste probleem aangelopen met de remote van m'n nieuwe C9 55", op een gegeven moment deden de back, play, pause en pijltjestoetsen niets meer terwijl ik Netflix zat te kijken. Kon alleen nog maar met de 'aanwijzer' om het zo maar te noemen navigeren. De knoppen werkten ook niet meer in de YouTube app. De tv aan / uit en remote paar keer resetten hielpen niet, heb uiteindelijk de YouTube app verwijderd en opnieuw geinstalleerd en de knoppen deden het weer. Bijzonder!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kaos001 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:28:
[...]

Mag ik vragen waarom je een Chromecast gebruikt? De C9 die ik heb heeft dat gewoon ingebouwd B)
Google stadia bijvoorbeeld ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Gaargod schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:11:
Gisteren tegen mijn eerste probleem aangelopen met de remote van m'n nieuwe C9 55", op een gegeven moment deden de back, play, pause en pijltjestoetsen niets meer terwijl ik Netflix zat te kijken. Kon alleen nog maar met de 'aanwijzer' om het zo maar te noemen navigeren. De knoppen werkten ook niet meer in de YouTube app. De tv aan / uit en remote paar keer resetten hielpen niet, heb uiteindelijk de YouTube app verwijderd en opnieuw geinstalleerd en de knoppen deden het weer. Bijzonder!
Niet zo byzonder. Bij jou is het Youtube, bij meerderen, ook bij mij Netflix. Dus ja, soms loopt het vast..

• Exocet
  • Niet online
Bij mij werkt de NPO app niet meer, je kunt navigeren en een video aanklikken, maar het scherm blijft zwart en de oranje play animatie blijft draaien.

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-11 17:05
Exocet schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:03:
Bij mij werkt de NPO app niet meer, je kunt navigeren en een video aanklikken, maar het scherm blijft zwart en de oranje play animatie blijft draaien.
paar minuten de stroom eraf,en quickstart uitzetten

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11 12:01
Hoi allemaal
Ik wil een soundbar aanschaffen het budget is €600,-

Ik heb een LG55C9 oled tv.

Wij willen surround kunnen luisteren maar ook Spotify kunnen streamen.
Dolby Atmos is leuk maar is het echt een toegevoegde waarde?
Mijn TV ondersteund eARC dus Dolby Atmos uitvoer is mogelijk.
Wij kijken veel Netflix worden Dolby Atmos signalen dan doorgegeven aan de soundbar ook als deze geen Atmos ondersteund. En wat blijft er dan over gewoon 5.1?

Dit heb ik zelf gevonden.

Samsung QR80 (wel Atmos)
Sonos Beam + 2x Symfonisk van Ikea (geen Atmos)
Harmon Kardon multibeam 700 (geen Atmos)
LG 10YG + LG SPK8 (wel Atmos)
Sonos ARC (vind ik eigenlijk te duur) (wel Atmos)

Hebben jullie nog suggesties.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 19:55
HoppyF schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:03:
[...]

Die stipjes heb ik niet.
Kijk eens als je er met een led lampje of lampje van je telefoon opschijnt?
Ik heb ze ook ook op mijn C9 namelijk

Onderaan het scherm

[ Voor 4% gewijzigd door wimpie007 op 28-05-2020 15:12 ]

• JPDeckers
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:39
rjn27 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 15:03:
Hoi allemaal

Hebben jullie nog suggesties?
Zelf een Sony HT-ST5000 aan m'n 55E9 hangen. Met eArc, Atmos, Spotify etc.
Zit wel boven je budget (maar wel Sonos Arc range), maar bij Smits etc krijg je wel altijd een betere prijs als je er naar vraagt, misschien komt het in de buurt?

Ik had toen ook nog eens 150€ cashback van Sony, wellicht dat die actie vaker terugkomt?

• SED

SED

@Verwijderd vriend heeft deze en is erg tevreden. Sharp HT-SBW460 3.1 systeem. <300 euro
Of misschien deze van lg zelf.
https://www.coolblue.nl/product/832210/lg-sl10yg.html <600 euro.

• wimpie007
Hoi allemaal

Wij kijken veel Netflix worden Dolby Atmos signalen dan doorgegeven aan de soundbar ook als deze geen Atmos ondersteund. En wat blijft er dan over gewoon 5.1?

Samsung QR80 (wel Atmos)

Ja geen soundbar nemen maar een surround systeem
wimpie007 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 15:57:
[...]

Voor €600 een goed surround systeem mèt luidsprekers?
Zal nog niet meevallen.

Overigens heeft Netflix weliswaar ondersteuning voor Dolby Atmos maar dat is gecomprimeerd.
Dat kun je ook met ARC transporteren.
eARC heb je nodig voor de HD Audio formaten.

• wimpie007
HoppyF schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:44:
[...]

Voor €600 een goed surround systeem mèt luidsprekers?
Zal nog niet meevallen.

Overigens heeft Netflix weliswaar ondersteuning voor Dolby Atmos maar dat is gecomprimeerd.
Dat kun je ook met ARC transporteren.
eARC heb je nodig voor de HD Audio formaten.
Even doorsparen ;-)

2dehands receiver en speakers kopen
wimpie007 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 15:12:
[...]

Kijk eens als je er met een led lampje of lampje van je telefoon opschijnt?
Ik heb ze ook ook op mijn C9 namelijk

Onderaan het scherm
Je hebt gelijk! ;)
Dit heb ik ook maar je ziet het bijna niet, dan moet je inderdaad met een lampje op het scherm schijnen en dichtbij goed kijken.
Weet niet waarvoor het is maar wellicht iets wat te maken heeft met het productie proces.

Luchtbelletjes onder de beschermfolie zien er anders uit.

• pwh53
Hoi allemaal

Samsung QR80 (wel Atmos)

of hier even kijken Het grote 'Soundbar' discussie topic
ps.ik heb zelf de c7, sk9y + spk8 bevalt goed.

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11 12:01
pwh53 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:59:
[...]

of hier even kijken Het grote 'Soundbar' discussie topic
ps.ik heb zelf de c7, sk9y + spk8 bevalt goed.
Maar heb je dan wel Dolby Atmos bij Netflix want deze soundbar heeft geen eARC

• aouwe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-08 16:34
LG begint met uitleveren 48" oled. Deze hebben geen decoder meer aan boord voor DTS. Als je er een playstation 4 of straks 5 aan hangt, heb je dan geluid, hoe stuurt een playstation dat uit naar de tv, of heb je een externe versterker nodig......

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:29
wimpie007 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:50:
[...]

Even doorsparen ;-)

2dehands receiver en speakers kopen
wimpie007 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 15:57:
[...]

Ik ben 2 jaar geleden van een €2000+ surround set naar een Samsung HW-K950 soundbar met draadloze rear speakers gegaan en tot nu toe geen minuut spijt van gehad.
Geen grote speakers meer, geen draden en geen lompe receiver maar gewoon een soundbar die precies onder de tv past met draadloze sub en speakers.
We hebben best vaak mensen op visite die een filmpje mee kijken maar ik heb nog nooit gehoord dat ze het eerder beter vonden klinken.

Natuurlijk zullen de meningen verschillen maar ik denk dat het voor veel mensen niet veel verschil maakt.
@wimpie007 Ik heb ze ook hoor (C9). Onderaan een rij stipjes over de hele breedte van het scherm pakweg zo'n 3 a 4 cm van elkaar (afstand wisselt een beetje). Dat hebben ze allemaal en het ziet er uiteraard niet uit als de random luchtbelletjes die vlak onder een cheap-ass plakfolietje zitten waar aan is gerommeld. :P

[ Voor 30% gewijzigd door Cap op 28-05-2020 20:01 ]

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 16:39
Weet iemand hoe ik het geluid van Netflix harder krijgen op de 55B6? YouTube etc. is gewoon normaal maar Netflix wat zachter. Hij is verbonden aan me Denon versterker.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• NoahAmber
  • Niet online
Rohit schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:04:
Weet iemand hoe ik het geluid van Netflix harder krijgen op de 55B6? YouTube etc. is gewoon normaal maar Netflix wat zachter. Hij is verbonden aan me Denon versterker.
Volume omhoog zetten?! Dat het wat zachter is kan komen door de output/geluidspoor die zit bij Netflix.
Youtube zal niet verder komen dan stereo. Heb het hier ook. Bij TV kijken staat de versterker op 28 en bij Netfilx moet ik al naar 44.

[ Voor 24% gewijzigd door NoahAmber op 28-05-2020 21:31 ]

• pwh53
rjn27 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:05:
[...]

Maar heb je dan wel Dolby Atmos bij Netflix want deze soundbar heeft geen eARC
ja,sk en sl9/10,kunnen dat alle 4,tv's vanaf de c7-serie,b7 weet ik niet zeker.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
gewijzigd

[ Voor 95% gewijzigd door Greatsword op 28-05-2020 23:57 ]

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:04
Gisteren de knoop doorgehakt en gekozen voor de C9 ipv de CX.
Voelt ergens wel een beetje dubbel want meestal wil ik het meest recente of nieuwe product wat er is.

Nu blijkt wel dat de C9 eigenlijk zo goed als niet onder doet voor de CX en dat de CX geen DTS ondersteuning gaf de volledige doorslag om toch voor de C9 te kiezen.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Michiel95
  • Laatst online: 15-11 08:53
sjorremans schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 09:20:
Voelt ergens wel een beetje dubbel want meestal wil ik het meest recente of nieuwe product wat er is.

Nu blijkt wel dat de C9 eigenlijk zo goed als niet onder doet voor de CX en dat de CX geen DTS ondersteuning gaf de volledige doorslag om toch voor de C9 te kiezen.
Idem situatie als jou, voelt inderdaad ergens dubbel aan, maar toch is het voor sommigen onder ons beter om de C9 te kopen :) Ik ga die van mij namiddag ook kopen voordat deze overal is uitverkocht, want de C9 wordt nu niet meer gemaakt door de introductie van de CX en heb toch de indruk dat er meerdere de C9 willen kopen.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:44
Michiel95 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 09:26:
[...]

Idem situatie als jou, voelt inderdaad ergens dubbel aan, maar toch is het voor sommigen onder ons beter om de C9 te kopen :) Ik ga die van mij namiddag ook kopen voordat deze overal is uitverkocht, want de C9 wordt nu niet meer gemaakt door de introductie van de CX en heb toch de indruk dat er meerdere de C9 willen kopen.
Hahaha je maakt me zenuwachtig :P

Ik zal denk ik ook voor de 9-serie gaan, twijfel alleen nog hard tussen de E, W of C en dan 65".

Zo las ik dat de W-serie weer niet VRR gaat ondersteunen:

Sadly there will be no VRR on the Signature Wallpaper TV.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als je gamed zou ik dus absoluut voor de C of E gaan, en er op letten dat je dus de 65 inch pakt en je niet laat verleiden tot 77, want die heeft ook geen VRR ;)

Ik heb zelf ook C9 genomen, tot op heden had elk jaar wel echt verbeteringen. Maar bij de X zag ik niks wat echt (door mij) als verbetering gezien kon worden wat de prijs rechtvaardigde.

/edit: het eerste gedeelte is op zijn minst dubieus. Misschien ooit zo geweest, maar de info die ik nu heb wijst er niet op dat het klopt.

[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-06-2020 06:17 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:15
Hier een maand geleden ook voor de c9 gekozen aangezien de cx weinig toevoegt dit jaar.

• Argarath
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:23

Argarath

MasterBlaster

sjorremans schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 09:20:

Voor mij precies dezelfde afweging en met hetzelfde dubbele gevoel toch de C9 besteld deze week.

Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:35
Ook bij mij is de keuze gevallen op de C9, terwijl ik nog wel even getwijfeld hebt aan een aanbieding van Hofma....waar het prijsverschil met cashback redelijk minimaal werd. Maar er was alsnog een prijsverschil en zo kwam ik mijn vrouw een beetje tegemoet die het nut van een nieuwe tv in eerste instantie niet zag zitten :)
Absoluut geen spijt van!

Sinds een paar dagen dus overgestapt van een Samsung QE55C7F uit 2017 naar de C9 (65 inch) en wat een verschil weer! :) Ik heb echter nog een Samsung Dolby Atmos Soundbar HW K850 er op aangesloten en had gehoopt dat ik rechtstreeks vanaf de tv Dolby Atmos naar de soundbar kon krijgen. Nu heb ik gelukkig een Nvidia Shield Tv aangesloten waardoor ik nog altijd kan genieten van Dolby Atmos. Helaas niet i.c.m. Dolby Vision. Jammer trouwens ook dat Google Assistant nog steeds niet ondersteund wordt.

Samsung is naar de slaapkamer gegaan :-)

[ Voor 24% gewijzigd door pacod op 29-05-2020 12:58 ]

Argarath schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:42:
[...]

Voor mij precies dezelfde afweging en met hetzelfde dubbele gevoel toch de C9 besteld deze week.
Precies.
Eigen slimme marketing van LG, zo komen ze van hun “oude meuk” af door een nieuw model gewoon minder features te geven! :X
pacod schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:54:
Sinds een paar dagen overgestapt van een Samsung QE55C7F uit 2017 naar de C9 (65 inch) en wat een verschil weer! :) Ik heb echter nog een Samsung Dolby Atmos Soundbar HW K850 er op aangesloten en had gehoopt dat ik rechtstreeks vanaf de tv Dolby Atmos naar de soundbar kon krijgen. Nu heb ik gelukkig een Nvidia Shield Tv aangesloten waardoor ik nog altijd kan genieten van Dolby Atmos. Helaas niet i.c.m. Dolby Vision. Jammer trouwens ook dat Google Assistant nog steeds niet ondersteund wordt.

Volgens mij zou Dolby Atmos gewoon moeten werken van de TV naar de soundbar.
Netflix gebruikt compressed Dolby Atmos welke via de gewone ARC naar je soundbar zou moeten gaan.

• pacod
HoppyF schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:58:
[...]

Volgens mij zou Dolby Atmos gewoon moeten werken van de TV naar de soundbar.
Netflix gebruikt compressed Dolby Atmos welke via de gewone ARC naar je soundbar zou moeten gaan.
Zodra ik over ga op earc, zie ik geen Dolby Atmos meer in de Netflix Films die dit wel hebben. Kan dit nog een kabel dingetje zijn?

• pacod
HoppyF schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:03:
[...]

Geen eARC gebruiken maar gewoon ARC.
Kabel kan het ook nog zijn.
Zijn er nog bepaalde andere settings waar ik rekening mee moet houden?
En wat voor kabel beveel je aan?

• TheMystery
Zou dit kwaad kunnen ivm warmte? al merk ik niet dat de tv echt warm wordt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gSIiloE2MdvlrVLZAFe2tPo1oB8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I2jesKQeSr42LonekGci77nO.jpg?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door TheMystery op 29-05-2020 15:25 ]

• pacod
pacod schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:14:
[...]

Zijn er nog bepaalde andere settings waar ik rekening mee moet houden?
En wat voor kabel beveel je aan?
@HoppyF Nevermind, ik heb de soundbar opnieuw geinstalleerd en deze met Atmos aan de praat op de native apps! :) _/-\o_

• pacod
TheMystery schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:50:
Zou dit kwaan kunnen ivm warmte? al merk ik niet dat de tv echt warm wordt?

[Afbeelding]
Wat gebeurt er op deze foto? Ik heb overigens ook de playbars aan de tv hangen

• Catillus
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21-11 16:18
TheMystery schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:50:
Zou dit kwaan kunnen ivm warmte? al merk ik niet dat de tv echt warm wordt?

[Afbeelding]
Nee hoor geen probleem: ik heb zo drie Hue Play bars horizontaal liggen op een 77C9. Zelfs zonder hun standaard dus en helemaal niets aan de hand.

• pwh53
pacod schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:54:
Ook bij mij is de keuze gevallen op de C9, terwijl ik nog wel even getwijfeld hebt aan een aanbieding van Hofma....waar het prijsverschil met cashback redelijk minimaal werd. Maar er was alsnog een prijsverschil en zo kwam ik mijn vrouw een beetje tegemoet die het nut van een nieuwe tv in eerste instantie niet zag zitten :)
Absoluut geen spijt van!

Sinds een paar dagen dus overgestapt van een Samsung QE55C7F uit 2017 naar de C9 (65 inch) en wat een verschil weer! :) Ik heb echter nog een Samsung Dolby Atmos Soundbar HW K850 er op aangesloten en had gehoopt dat ik rechtstreeks vanaf de tv Dolby Atmos naar de soundbar kon krijgen. Nu heb ik gelukkig een Nvidia Shield Tv aangesloten waardoor ik nog altijd kan genieten van Dolby Atmos. Helaas niet i.c.m. Dolby Vision. Jammer trouwens ook dat Google Assistant nog steeds niet ondersteund wordt.

This soundbar doesn't accept Atmos over Dolby Digital Plus (which is the only way to send Atmos over ARC) via its ARC port.
https://www.avsforum.com/...-atmos-soundbars-148.html

ik meen vanaf de n-serie wel

• TheMystery
pacod schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:52:
[...]

Wat gebeurt er op deze foto? Ik heb overigens ook de playbars aan de tv hangen
heb de hue playbar op steun op de verbreding staat achter op de tv, zie dat de foto gedraaid is met uploaden wat het idd wat onduidelijker maakt.

• Stijn Weijters
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-04 17:17
al een paar weken hier aan het mee lezen, deze video is net uit:
YouTube: LG CX (2020) vs C9 (2019) OLED TV Comparison
Vincent Teoh van HDTVtest ^

[ Voor 7% gewijzigd door Stijn Weijters op 29-05-2020 14:52 ]

• erikjong
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15:38
Catillus schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 14:06:
[...]

Nee hoor geen probleem: ik heb zo drie Hue Play bars horizontaal liggen op een 77C9. Zelfs zonder hun standaard dus en helemaal niets aan de hand.
Klinkt als een mooie optie.
Graag foto's met lampen in actie _/-\o_

• pacod
pwh53 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 14:34:
[...]

This soundbar doesn't accept Atmos over Dolby Digital Plus (which is the only way to send Atmos over ARC) via its ARC port.
https://www.avsforum.com/...-atmos-soundbars-148.html

ik meen vanaf de n-serie wel
Helder....ik heb het internet al af lopen speuren en liep al te snel te juichen. Om er vervolgens achter te komen dat de notitie van Dolby Atmos in de Netflix app kwam doordat hij op de tv speakers was gesprongen. :+

• pacod
TheMystery schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 14:40:
[...]

heb de hue playbar op steun op de verbreding staat achter op de tv, zie dat de foto gedraaid is met uploaden wat het idd wat onduidelijker maakt.
Ik was bang dat er wat fout was gegaan :) My bad.
Ik heb ze zelf op het platte stuk geplakt van de tv (links, rechts en bovenin).

• r0p
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-06 20:48

r0p

Stijn Weijters schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 14:51:
Zojuist de test gezien en twijfel nog. Nu een c9 halen of wachten totdat de cx goedkoper wordt en meer firmware updates krijgt. Gebruik de tv vooral voor films en gamen op een ps4 pro. Weet daarom niet hoeveel verschil BFI 120 en de betere zwart uniformiteit gaat maken.

Choices choices...

• Exocet
  • Niet online
Stijn Weijters schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 14:51:
Highlights:

* CX has BFI 120hz which does result in better motion quality without significant flicker when engaged.
* CX has has better near black quality (less flicker) with low bitrate content.
* C9 has higher peak HDR brightness, especially in highlights.
* C9 supports DTS audio passthrough over ARC, CX has removed this feature.

Ik ben zelf voor de CX gegaan, komende van een twaalf jaar oude plasma. Prijsverschil was niet groot met de C9 na cashback. Helemaal tevreden, van de nadelen in de vergelijking merk ik niks.

[ Voor 12% gewijzigd door Exocet op 29-05-2020 15:33 ]

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-11 23:18
Vanavond eens bij de Mediamarkt kijken voor een 55C9PLA. Zou er nog ruimte zijn om te onderhandelen als ik er 2 koop?

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56

-SaveMe-

-klik-

r0p schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 15:25:
[...]

Zojuist de test gezien en twijfel nog. Nu een c9 halen of wachten totdat de cx goedkoper wordt en meer firmware updates krijgt. Gebruik de tv vooral voor films en gamen op een ps4 pro. Weet daarom niet hoeveel verschil BFI 120 en de betere zwart uniformiteit gaat maken.

Choices choices...
Black is uitmunted hier op de C9, ook met gamen op PS4 Pro en Series kijken, kanme haast niet voorstellen dat dat zichtbaar nog beter kan. Ik zou gewoon voor een C9 gaan, ook vanwege de HDMI 2.1 ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-10 09:56
Ik heb jaren geleden van een vriend een USB stick gekregen met wat anime erop. Deze werkt prima op de C9 tv. De anime die ik nu kijk bevat twee audio tracks waarvan de eerste Engels is en de tweede is Japans.

Elke keer wanneer er een nieuwe episode komt schiet de audio track terug naar Engels en de subs moet ik ook opnieuw aanzetten weer. Is er met de remote niet een quick key of manier om dit gemakkelijk elke keer even te doen? Irritant dat hij elke keer teruggaat naar Engels, dat is dus helaas default.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

devilsnight schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:58:
Ik heb jaren geleden van een vriend een USB stick gekregen met wat anime erop. Deze werkt prima op de C9 tv. De anime die ik nu kijk bevat twee audio tracks waarvan de eerste Engels is en de tweede is Japans.

Elke keer wanneer er een nieuwe episode komt schiet de audio track terug naar Engels en de subs moet ik ook opnieuw aanzetten weer. Is er met de remote niet een quick key of manier om dit gemakkelijk elke keer even te doen? Irritant dat hij elke keer teruggaat naar Engels, dat is dus helaas default.
Audiospoor rippen wat je niet wenst te horen?

Testing, one, two ...

Exocet schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 15:28:
[...]

Highlights:

* CX has BFI 120hz which does result in better motion quality without significant flicker when engaged.
* CX has has better near black quality (less flicker) with low bitrate content.
* C9 has higher peak HDR brightness, especially in highlights.
* C9 supports DTS audio passthrough over ARC, CX has removed this feature.

Ik ben zelf voor de CX gegaan, komende van een twaalf jaar oude plasma. Prijsverschil was niet groot met de C9 na cashback. Helemaal tevreden, van de nadelen in de vergelijking merk ik niks.
En en voor de volledigheid, van de voordelen wsch ook niks. ;)

Tenzij je BFI aanzet maar ik vind dat ook bij de CX nog steeds niet top gezien de neveneffecten. Bij de C9 kan het sowieso niet aan, dan word je spontaan misselijk van het geflikker.

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-10 09:56
hardware-lover schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 17:28:
[...]

Audiospoor rippen wat je niet wenst te horen?
Geen idee hoe dat werkt en ik heb ook geen pc meer. Nah, het is niet anders dan.

• Audione0
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

Allen,

Hoe kan ik de audio aanpassen naar wat ik leuk vind op de C9?
Als ik een film via bv een apple tv start of via de ingebouwde server blijft de keuze op "bioscoop" staan en de opties zijn grijs. Dit staat vast op 1 of andere manier.

Dankjewel

[ Voor 11% gewijzigd door Audione0 op 29-05-2020 19:45 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:32
Audione0 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 19:44:
Allen,

Hoe kan ik de audio aanpassen naar wat ik leuk vind op de C9?
Als ik een film via bv een apple tv start of via de ingebouwde server blijft de keuze op "bioscoop" staan en de opties zijn grijs. Dit staat vast op 1 of andere manier.

Dankjewel
Audio AI uitzetten?

• Audione0
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

aouwe schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:06:
LG begint met uitleveren 48" oled. Deze hebben geen decoder meer aan boord voor DTS. Als je er een playstation 4 of straks 5 aan hangt, heb je dan geluid, hoe stuurt een playstation dat uit naar de tv, of heb je een externe versterker nodig......
Geluid sowieso. Je hebt verschillende manieren om het geluid uit te sturen.
DD(Atmos) of PCM, of de PS zet het voor je om wat je tv snapt. Een AV Versterker kan natuurlijk ook
Maak je niet druk... :)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• Audione0
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

Heb ik gedaan, geen verschil.

Ik vind de bioscoop stand wat te vlak en de stemmen niet prominent genoeg.. Dus ik wil wat anders kunnen kiezen en de EQ kunnen gebruiken..

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:42
Zit al een tijdje te kijken naar een nieuwe HDMI kabel maar weet niet precies welke ik moet kopen.
Moet minimaal 2 meter zijn en ik twijfel tussen deze 2, welke kabel (deze of een andere) raden jullie aan?

https://www.onlinekabelsh...8k-60hz-hdr-zwart-2-meter
Of
https://m.nl.aliexpress.c....jpg_640x640Q90.jpg_.webp

Welke gebruiken jullie? Wil er 2 kopen, eenmaal voor de 4k ontvanger naar tv en van de PS4 pro naar tv

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

• Voidth
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Weet iemand hoe je met een LG C8 remote control een arris vip5202 4k decoder van KPN kan bedienen? Als ik arris kies of motorola (werkte met oudere arris) werkt het niet.

Update: werkt toch met motorola ..

[ Voor 10% gewijzigd door Voidth op 29-05-2020 22:02 ]

• andries98
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:09
ArthurMorgan schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 09:55:
Als je gamed zou ik dus absoluut voor de C of E gaan, en er op letten dat je dus de 65 inch pakt en je niet laat verleiden tot 77, want die heeft ook geen VRR ;)
Misschien heb ik iets gemist maar heeft de 77 inch echt geen VRR? Ik kan het nergens duidelijk vinden, staat wel bij reclame verhaaltjes enzo. Zowel op de 77c9 als op de 77cx niet?

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 18:48
andries98 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 21:04:
[...]

Misschien heb ik iets gemist maar heeft de 77 inch echt geen VRR? Ik kan het nergens duidelijk vinden, staat wel bij reclame verhaaltjes enzo. Zowel op de 77c9 als op de 77cx niet?
Wordt hier idd wel gewoon vermeld

https://www.lg.com/us/tvs/lg-OLED77C9PUB-oled-4k-tv

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12:43
Korte noob vraag die vast al vaker is langsgekomen: zowel de voor als achterkant plastic folie mag eraf lijkt me bij het installeren van mijn nieuwe C9, toch? Op het achterste stuk plastic zat geen lipje. Voor wel, aan beide kanten een rood lipje :).
Ja mag, zie de inmiddels miljoen reacties in dit topic daarover.

• Voidth
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Casual_T schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:03:
Korte noob vraag die vast al vaker is langsgekomen: zowel de voor als achterkant plastic folie mag eraf lijkt me bij het installeren van mijn nieuwe C9, toch? Op het achterste stuk plastic zat geen lipje. Voor wel, aan beide kanten een rood lipje :).
Ja kan er gewoon allemaal af

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-11 11:18
Die 100Mbit-poort in de C9 is toch wel dom hoor. Had een hele mooie BD-rip gevonden van 1917. 4k, hdr, 66GB. Ik draaide het via DLNA van m'n nas af. Ondanks dat de bitrate in theorie niet boven de 100Mbit zou moeten komen, moest hij toch af en toe even bufferen.

Op een gegeven moment werd ik het zat, trok ik de internetkabel eruit en verbond met wifi. De rest van de film heeft hij vervolgens probleemloos afgespeeld.
faraga schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:09:
Die 100Mbit-poort in de C9 is toch wel dom hoor. Had een hele mooie BD-rip gevonden van 1917. 4k, hdr, 66GB. Ik draaide het via DLNA van m'n nas af. Ondanks dat de bitrate in theorie niet boven de 100Mbit zou moeten komen, moest hij toch af en toe even bufferen.

Op een gegeven moment werd ik het zat, trok ik de internetkabel eruit en verbond met wifi. De rest van de film heeft hij vervolgens probleemloos afgespeeld.
Daarom ook altijd WiFi gebruiken.
Dit werkt stabiel op de LG OLED’s.
Uitzonderingen zullen er altijd wel zijn maar ik heb nog weinig klachten over de WiFi gelezen.
LG heeft de keuze gemaakt om geen 1Gbit poort te installeren maar wel snel WiFi.
Je kunt dit vreemd vinden maar het is nu eenmaal zo.
Het is hier ook al vaak besproken.

• Dimeball
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 31-10 21:59
Vandaag een LG C9 55 inch gekocht. Blij mee, super mooi beeld. Viel me wel op dat hij een klein beetje (1-2cm) naar achteren leunt op de standaard, zou iemand met een C9 kunnen checken of jullie dat ook hebben? Kan me voorstellen dat het voor de balans is, maar wil het toch graag even checken.

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-11 23:18
Vandaag is mijn LG C9 55 inch binnen gekomen.Morgen installeren.Weet er iemand een goeie YouTube video voor zelf beeld te kalibreren instellen.De meest gebruikte YouTube video kalibratie en die blij met het resultaat zijn.

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-11 23:18
HoppyF schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 23:03:
[...]

Daarom ook altijd WiFi gebruiken.
Dit werkt stabiel op de LG OLED’s.
Uitzonderingen zullen er altijd wel zijn maar ik heb nog weinig klachten over de WiFi gelezen.
LG heeft de keuze gemaakt om geen 1Gbit poort te installeren maar wel snel WiFi.
Je kunt dit vreemd vinden maar het is nu eenmaal zo.
Het is hier ook al vaak besproken.
Bedankt voor de wifi internet tip . Morgen dus geen internet kabel aansluiten maar via wifi dus.

• Ruud2007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:51
Dimeball schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 23:45:
Vandaag een LG C9 55 inch gekocht. Blij mee, super mooi beeld. Viel me wel op dat hij een klein beetje (1-2cm) naar achteren leunt op de standaard, zou iemand met een C9 kunnen checken of jullie dat ook hebben? Kan me voorstellen dat het voor de balans is, maar wil het toch graag even checken.
Is volstrekt normaal, mijn C8 heeft dat ook.

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:55
Dimeball schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 23:45:
Ik heb de E9 maar precies het zelfde idd. Onderdeel van het ontwerp.

• grondbaviaan
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-10 14:31
Sinds eergisteren ook een eigenaar van een 55C9, na een hoop reviews en ervaringen te hebben gelezen en gekeken waren mijn verwachtingen erg hoog. Maar de tv heeft ze ruimschoots overtroffen.
Ik had hiervoor ook een 4k tv, LGuh603nogwat. En het beeld op de C9 is ook zoveel scherper. Over de kleuren nog niet te spreken. Heb met open mond naar de promofilmpjes gekeken die erop staan. Daarna meteen planet earth 2 in 4k opgezet, onvoorstelbaar mooi.
Heb er meteen de sl8yg en spk8s speakers bij gekocht (actie bij smits) en het geluid wat daar uit komt is zeker indrukwekkend.

Aan de prijs kon Smits helaas niks doen, ook niet telefonisch, maar toen ik ze wees op de 5 jaar garantie die ze nu bij kamera express geven heb ik dezelfde toezegging gehad. Dus ik heb 3 extra jaar garantie, vind ik meer waard dan die €100,- die er ergens anders vanaf was gegaan.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
grondbaviaan schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 07:55:
Sinds eergisteren ook een eigenaar van een 55C9, na een hoop reviews en ervaringen te hebben gelezen en gekeken waren mijn verwachtingen erg hoog. Maar de tv heeft ze ruimschoots overtroffen.
Ik had hiervoor ook een 4k tv, LGuh603nogwat. En het beeld op de C9 is ook zoveel scherper. Over de kleuren nog niet te spreken. Heb met open mond naar de promofilmpjes gekeken die erop staan. Daarna meteen planet earth 2 in 4k opgezet, onvoorstelbaar mooi.
Heb er meteen de sl8yg en spk8s speakers bij gekocht (actie bij smits) en het geluid wat daar uit komt is zeker indrukwekkend.

Aan de prijs kon Smits helaas niks doen, ook niet telefonisch, maar toen ik ze wees op de 5 jaar garantie die ze nu bij kamera express geven heb ik dezelfde toezegging gehad. Dus ik heb 3 extra jaar garantie, vind ik meer waard dan die €100,- die er ergens anders vanaf was gegaan.
Gefeliciteerd! Vandaag ga ik ook de knoop doorhakken. Wat was de Smits prijs? De B9 is er voor €1069,- te krijgen namelijk.. Twijfel nog tussen deze twee..

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:08

Snippertje

Light up your life

D-Ed schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 08:22:
[...]

Gefeliciteerd! Vandaag ga ik ook de knoop doorhakken. Wat was de Smits prijs? De B9 is er voor €1069,- te krijgen namelijk.. Twijfel nog tussen deze twee..
De B9 is in principe bijna hetzelfde. Heb die uiteindelijk zelf gekozen, voor het bedrag dat je overhoud kan je dan weer een shield kopen ;) Ik game zelf vrij veel en daarvoor is de B9 (en C9 natuurlijk ook) met 120hz en VRR echt super. Veel reviews gelezen destijds en het verschil is qua beeldkwaliteit niet op te merken als ik die mocht geloven.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Gefeliciteerd alle nieuwe OLED bezitters! 👍

Mocht je het gemist hebben, vóór installatie even dit topic doorlopen.
Gebruik de zoekfunctie even.
Er zijn een paar nuttige tips die je meteen goed op gang kunnen helpen zodat je snel van TV kunt gaan genieten.

[ Voor 19% gewijzigd door HoppyF op 30-05-2020 10:43 ]

• DON PAPA
  • Laatst online: 16:40

DON PAPA

Tweaker-fan

pacod schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:00:
[...]Zodra ik over ga op earc, zie ik geen Dolby Atmos meer in de Netflix Films die dit wel hebben. Kan dit nog een kabel dingetje zijn?
Dat zou goed kunnen, hier werkt Dolby Atmos een iedergeval gewoon via eARC bij Netflix app op mijn C9 en de DSN11RG
HoppyF schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:03:
[...]Geen eARC gebruiken maar gewoon ARC.
Waarom geen eARC gebruiken als ik vragen mag ?

[ Voor 48% gewijzigd door DON PAPA op 30-05-2020 13:20 ]

DON PAPA schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 12:57:
[...]

Dat zou goed kunnen, hier werkt Dolby Atmos een iedergeval gewoon via eARC bij Netflix films met mijn C9 en DSN11RG

[...]

Het mag wel maar het hoeft niet.
Niet iedere soundbar met Dolby Atmos ondersteunt ook eARC.
De nieuwere versies vaak wel ook al zijn ze dan geen HDMI 2.1.
Zonder HDMI 2.1 op een soundbar kan er toch eARC aan toegevoegd zijn.

• DON PAPA
  • Laatst online: 16:40

DON PAPA

Tweaker-fan

HoppyF schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 13:15:
[...]Het mag wel maar het hoeft niet.
Ow oke, dat begreep ik niet uit je vorige antwoord, dus vandaar mijn vraag (y)

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Casual_T schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:03:
Kleine tip, haal een schone vochtige microvezel doek over het scherm en dan met een droge doek nawrijven. Er blijft een film op je scherm zitten van de folie. Ik had na een aantal weken allemaal vlekken op het scherm.

• MaXeRs
HoppyF schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 15:53:
[...]

Netflix en Amazon prime video gebruiken embedded Dolby Atmos in een Dolby Digital Plus stream.
Dit kan via gewoon ARC dus gebruikt worden.
Alles kan er af inderdaad, gewoon even nadenken is het makkelijk dan effe peuteren en beide zijdes gaan er vloeiend af.
Zodra er met een Stanleymes een begin moet worden gemaakt is er iets mis .

[ Voor 9% gewijzigd door MaXeRs op 30-05-2020 17:07 ]

• MaXeRs
Verkeerde geqoute :)

[ Voor 92% gewijzigd door MaXeRs op 30-05-2020 17:14 ]

DON PAPA schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 12:57:
[...]

Dat zou goed kunnen, hier werkt Dolby Atmos een iedergeval gewoon via eARC bij Netflix app op mijn C9 en de DSN11RG

[...]

Je hebt iets toegevoegd zie ik.
Heb jij de nieuwste LG DSN11RG?
Ik dacht dat de 2020 modellen nog niet leverbaar waren.
Blijkbaar wel dus....
Hoe bevalt deze?
Het is hier geen audio topic maar de koppelen LG TV met idem soundbar is voor veel mensen wel interessant.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Zijn er mensen die de Sony KD-55AG8 bezitten?
Mag ik vragen wat voor jullie de beste beeld instellingen zijn?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Pagina: 1 ... 281 ... 571 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.