Sinds gisteren de trotse eigenaar van een 55C9 en eerste bevindingen zijn echt heel goed! Beeld is geweldig, HDR content is wel echt een verademing zeg. En wat me ook is opgevallen is dat CoD Warzone een stuk leuker is nu, HDR voegt echt wel meer toe, ik zie veel meer en de input lag is echt stukken minder dan op mijn vorige TV, het is echt veel vloeiender nu 
Qua instellingen heb ik die van Rtings overgenomen, bevalt me tot nu toe wel.
Enige nadeel wat ik tot nu toe heb gevonden is dat het scherm wel reflecteert als de malle, je ziet jezelf zitten overdag. Heb wel een vrij groot raam in mijn kamer dus dit was bij mijn vorige TV ook wel zo alleen met deze meer. Brightness is overigens echt totaal geen probleem, zie alles prima
Al met al zeer tevreden en ga er lekker verder mee spelen, binnenkort eens een mooi film avondje houden. Iemand nog suggesties die lekker van het scherm spatten?
Qua instellingen heb ik die van Rtings overgenomen, bevalt me tot nu toe wel.
Enige nadeel wat ik tot nu toe heb gevonden is dat het scherm wel reflecteert als de malle, je ziet jezelf zitten overdag. Heb wel een vrij groot raam in mijn kamer dus dit was bij mijn vorige TV ook wel zo alleen met deze meer. Brightness is overigens echt totaal geen probleem, zie alles prima
Al met al zeer tevreden en ga er lekker verder mee spelen, binnenkort eens een mooi film avondje houden. Iemand nog suggesties die lekker van het scherm spatten?
/f/image/s2dBQdm9YZTfb9MkBxfXmG3Z.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ge6zdHWWX6nuBrtChLZ54KUR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gASXWqbfYLfTaAh5hv12VMkO.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/7olOjgs3x5Mn02YodRT5EW5Z.jpg?f=fotoalbum_large)