Er is zeker wel informatie te vinden, maar het is wel beperkt, een hoop is Duits, en verder lees ik geen vergelijkingen. Hun eigen website is natuurlijk niet een goede bron, die vinden hun spul natuurlijk fantastisch.Gethijsem schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:00:
[...]
Ik heb de Cinebar One Plus aangeschaft als extraatje voor onze werk- / logeerkamer. Ik gebruik hem daar voornamelijk voor films in combinatie met een projector, fantastisch en haast onwerkelijk veel geluid voor zo’n kleine unit.
Mijn vriendin gebruikt hem om muziek af te spelen vanaf haar iMac. De subwoofer staat dan ook aan en klinkt subtiel, deze overheerst totaal niet.
We hebben de witte set, die gaat op in het interieur en de subwoofer is zo compact dat ie met gemak onder bijvoorbeeld een bank past.
Er is in mijn ogen juist veel info over te vinden, veel op de website van Teufel en ook veel reviews.
Ik betaalde een paar maanden terug nog 349,- voor deze set, hij staat nu te koop voor 50 euro minder.
Maargoed ik heb hem wel besteld van het weekend, dat je de sub plat kan leggen is ook echt een plus. Ik ga het vrijdag ervaren.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
/f/image/vFuiPxDwBebxsbpHty5yam6x.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/zEAiRPFvxnVdTCOM2uWI3AWL.png?f=fotoalbum_large)