Ik ben heel benieuwd.BdK9001 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 07:03:
[...]
Hopelijk zijn mijn DMEX H7 vanmiddag binnen, dan hebben we weer wat extra materiaal om te vergelijken.
Want het blijft dat raar dat bij de NightEye A344 LED units er binnen één en dezelfde unit, verschillende typen LED chips gebruikt worden! M.a.w. aan de ene kant van het buisvormige gedeelte, de ene soort LED chip, en aan de andere kant, een ander soort LED chip. Terwijl bij de andere LED unit, uit dezelfde doos, er wel gelijke LEDs (2 x 3) op één unit zitten.
En bij de DMEX LEDs is er wel consistent het ene soort LED chip op de ene lamp unit gebruikt (dus 2 x 3 dezelfde), maar weer andere LEDs op de andere unit (2 x 3 ander soort).
Daarnaast komt die AE verkoper aanzetten met documenten van Lumileds, die gedateerd zijn uit 2015 (!). En de info op die website over fake/non fake is veel recenter. En waarom zou een leverancier anno 2017 nog ineens LED chips uit een batch VOOR 2015 gebruiken? Want deze LED autolampen als geheel zijn pas sinds korte tijd leverbaar.
Wederom een reactie gehad van de seller:
1. Both LED chips are real ZES, you can check with Philips company, if they told you are fake, i will refund you 500USD.
2. About temperature it's standard, our LED kit warranty 18 months, if not working well you can ask for replacement.
3. LED driver hot is normal, all LED driver will be hot after working, HID and Halogen temperature more higher than LED.
Toch wel lachu.
Ad 1. Als ik kan aantonen dat het fakes zouden zijn, dan krijg ik $500.
Ad 2. warranty? Uit/in China? Tuurlijk...

Ad 3. Hot is normal, maar niet zo heet!
Afijn, dat houdt de discussie gaande...
Nog vreemder is dat in de tussentijd AE zelf al een refund van $25 heeft toegekend. Terwijl de seller nog bezig is mijn dispute weg te krijgen.

Regarding to your dispute about the order(order id: xxxx ), considering that your account has always been in good standing, we have made the following mediation.
Result:
Final resolution: USD 25.00(no need to return goods)
[ Voor 5% gewijzigd door ehtweak op 29-11-2017 08:30 ]