thespeed schreef op zondag 10 februari 2019 @ 12:41:
[...]
Ik ben benieuwd naar je ervaringen wanneer je hem binnen hebt. Zelf moet ik de lampen van mijn auto nog een keer polijsten of vervangen en ik zit te twijfelen als ik er dan Led of Xenon in stop.
In mijn vorige auto had ik Xenon ingebouwd maar ik mis het vele licht eigenlijk best wel. Het enige nadeel wat ik had was dat de garage constant voor de apk de lampen moest wisselen vanwege slecht lichtbeeld. Maar nu heb ik lens koplampen dus zal het beter moeten gaan. Bij xenon kun je bij reflector koplampen best veel last van strooilicht hebben.
Gaat nog wel even duren eer ik ze binnen heb: de verkoper heeft het setje al zogenaamd verzonden, maar in werkelijkheid gebeurd er niks. Had ik natuurlijk kunnen verwachten i.v.m. Chinees nieuwjaar jaar, alleen op deze manier ontnemen ze je de kans om de boel te annuleren
Zelf mag ik vanaf 18 maart met mijn auto naar de APK: ik ga altijd bij een onafhankelijk keuringsstation, dus ze doen daar enkel keuren. Het lijkt mij dus een goed idee om de LED lampen er dan in te zetten: zodat ik ook weet of ze door de APK keuring komen.
Ik heb het keuringsstation al gecontacteerd, of ze het licht doen bijstellen mocht het fout afgesteld zijn. En het antwoord was: in-principe is fout afgesteld licht afkeur, maar als extra service naar de klant doen ze het licht toch gratis afstellen.
Hallo, in principe is dit een afkeur punt. Bij COZA stellen wij als zijnde service de verlichting gratis bij. Maar stel er is echt iets kapot dan blijft het afkeur. Twijfel je hierover kom dan gerust even langs. M vr Gr COZA Autokeuringen
Als het dan toch afkeur is: dan heb ik de halogeenlampen gewoon in de kofferbak liggen. En je mag een 2e keer gratis terugkomen voor herkeuring
Het grappige is, dat tegen de tijd dat de lampen eindelijk bezorgd worden: ik zelf naar China vlieg
Alleen het is letterlijk zeer lastig om dit spul lokaal te vinden, zodoende blijf ik trouw aan AliExpress
PS wat ik zo van Headlight Revolution en Bulbfacts gelezen heb over deze LED lampen, dan moeten ze zowel in reflector behuizingen en projectors een goed lichtbeeld geven. Dus dat belooft wel goeds, ervan uit gaande dat die op AliExpress hetzelfde zijn.
XiaomiGlobal wijzigde deze reactie 10-02-2019 13:12 (5%)