Na het doorlezen van dit forum heb ik ook maar een setje gekocht. Ik heb via Ebay de Nighteye gekocht. (
link)
Ik heb een Toyota Auris uit 2008, deze heeft halogeen lampen (H11), maar wel met een lens (projector).
Het setje ziet er goed uit:
Je kan de bovenkant losschroeven en er een buisje omheen doen:
Dat ziet er dan zo uit:
Op dit buisje kun je een gekleurd stickertje plakken, geel of blauw. Dit maakt de lamp 3000K of 8000K. Ook zit er een klein inbusje bij, hiermee kun je het koellichaam losmaken en de lamp draaien ten opzichte van de basis.
Dit zijn de originele lampen in mijn auto, in het licht:
En in het donker:
Ik heb een donker stukje opgezocht en dit is het lichtbeeld 's nachts:
Zoals gezegd is mijn auto uitgerust met H11 lampen, dat is prettig want ik heb daardoor geen afdekkapjes en dus alle ruimte voor de koellichamen. Dit is de standaard lamp:
En na een half uurtje werk:
De lamp is echt wit, nu valt dat gele dagrij lampje erg op (ik heb ledjes besteld):
Dit is hetzelfde plekje, maar dan met de LED lamp erin:
Na een kwartiertje door het dorp rijden zijn de koellichamen wel erg warm. Ik kan ze eigenlijk niet langer dan een paar seconden vasthouden. Met wat meer rijwind zal dit beter gaan denk ik.
Ik ben er erg tevreden mee. Het geeft niet echt meer licht, maar het is heel mooi wit. Dat oogt best chic. Ik heb nog geen tegenliggers gehad die knipperde (dankje projectors).
[
Voor 23% gewijzigd door
-Bowser- op 13-10-2018 21:22
. Reden: Afbeeldingen gefixt ]