Ik denk dat als het echt moet Ferrari wel een pit call geeft, zou niet eens zo opvallend zijn aangezien Ferrari toch vrijwel elke race wel wat fouten wat betreft strategy maaktVerwijderd schreef op zondag 28 mei 2017 @ 12:10:
[...]
In principe gaat het voor het team om de constructeurstitel, dus ik verwacht niet dat er teamorders komen of Kimi moet Vettel echt gaan ophouden zodat de winst in gevaar komt. Daarnaast zou zo'n teamorder wel een mentale klap geven.
Dan is starten vanuit de pits met een race-setup toch interessant, net zoals ze het bij Button doen.nachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 11:54:
[afbeelding]
ERI +5
Maakt overigens niet uit.. ERI kon toch al niet verder naar achteren..
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Sky pre show is under way
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
OCO had Q2 kunnen halen als ik zo de herhaling zie... Hij had nog 30 seconden om een gat te laten vallen toen hij bij het zwembad op achterligger kwam, als hij dat had gedaan en daarna een hotlap weet ik bijna zeker dat een P15 of beter er in zat.
Het zou mij niet verbazen als ze RAI voor Vettel weg halen, FER is er goed in RAI z'n race te vergooien en om dan vervoglens te gaan klagen over RAI z'n vorm
Will Buxton's commentaar op die situatie toen was ook briljant

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Net zoals Max hier de hemel ingeprezen word en Rai en Bot in Finland etc... hoort erbij helaas.
Smiling as the shit comes down...
Misschien had ie daar de brandstof niet meer voor?TheBrut3 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 12:40:
OCO had Q2 kunnen halen als ik zo de herhaling zie... Hij had nog 30 seconden om een gat te laten vallen toen hij bij het zwembad op achterligger kwam, als hij dat had gedaan en daarna een hotlap weet ik bijna zeker dat een P15 of beter er in zat.
Testing, one, two ...
"If anyone overtakes this weekeind, i'll give you £10," JB tells @NataliePinkham on drivers' parade interview
Was het interview met RIC en Nat(te)alie al voorbij gekomen?
[YouTube: https://youtu.be/v3StJpwKTxA]
If so, sorry, maar hij blijft leuk
[YouTube: https://youtu.be/v3StJpwKTxA]
If so, sorry, maar hij blijft leuk
Gulle gift haha. Zou zomaar eens 1.000 pond kunnen worden haha. Verwacht wel wat overtakes. Niet gek veel, maar zeker niet 0nachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 12:46:
"If anyone overtakes this weekeind, i'll give you £10," JB tells @NataliePinkham on drivers' parade interview
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5oQ6BMKFkuo]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=r5-6I1hiwbM]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=r5-6I1hiwbM]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gok dat het eenmalig 10 pond is als er ingehaald wordt. Niet per inhaalactie.Jasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 12:51:
[...]
Gulle gift haha. Zou zomaar eens 1.000 pond kunnen worden haha. Verwacht wel wat overtakes. Niet gek veel, maar zeker niet 0
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik verwacht op de baan ook niet echt overtakes. Hooguit als iemand een remfout maakt of Button die vanuit achter iemand voorbij gaat.Jasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 12:51:
Gulle gift haha. Zou zomaar eens 1.000 pond kunnen worden haha. Verwacht wel wat overtakes. Niet gek veel, maar zeker niet 0
Maar met relatief gelijkwaardige wagens die super breed zijn moet er echt en do or die actie komen en de ander zal dan veel ruimte moeten laten.
mwoah.... 1000? denk het niet :Jasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 12:51:
[...]
http://cliptheapex.com/overtaking/
Tuurlijk gun ik Kimi de winst maar ik ben er vrij zeker van dat Ferrari ze beide om zal draaien (als de start normaal verloopt).
Volledig begrijpelijk ook, Vettel moet maximale punten scoren nu dat Hamilton op P13 start.
Volledig begrijpelijk ook, Vettel moet maximale punten scoren nu dat Hamilton op P13 start.
De Channel 4 intro!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Krijgen ze bij Channel 4 toch maar mooi geregeld, Prins Albert en Prinses Charlene in de intro.
Dé prins Albert of een prins albertRivanov schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:03:
Krijgen ze bij Channel 4 toch maar mooi geregeld, Prins Albert en Prinses Charlene in de intro.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Dé Prins Albert van Monaco.

Renault heeft wat versterking in de crew aangenomen.
Slimme hollanders, effe met je boot (zeelander.com) goed in beeld varen bij olav 
Website is nu niet meer bereikbaar door overbelasting.
Waarom zetten ze zo een kwiebes daar op die bank die nog nooit een race gezien heeft... @ZiggoSport
Slaat idd nergens op, hij weet niet eens het verschil tussen de banden. Maarja ze hadden wss niemand.lochpatje schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:11:
Waarom zetten ze zo een kwiebes daar op die bank die nog nooit een race gezien heeft... @ZiggoSport
Waarschijnlijk omdat het op die manier onvoorspelbaar blijft. Als je elke week racers op de bank hebt zitten die allemaal vakjargon gebruiken blijft het 'grote' publiek nooit hangen. Als er zo'n 'kwiebes' op de bank zit zijn ze iets voorzichtiger met vakjargon en leggen ze iets meer uit voor de gemiddelde kijker.lochpatje schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:11:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik denk dat HAM op SS gaat starten, meteen naar US gaat, en hoopt op een safetycar net na zijn pitstop. Dan gaat iedereen de pits in, en kan HAM buiten blijven en veel plaatsen goedmaken.
Ferrari en RBR zullen dus meteen pushen om dit scenario onmogelijk te maken. Bottas zal vanuit teambelang misschien de boel op gaan houden als hij vooraan komt te staan na de eerste bocht.
Ferrari en RBR zullen dus meteen pushen om dit scenario onmogelijk te maken. Bottas zal vanuit teambelang misschien de boel op gaan houden als hij vooraan komt te staan na de eerste bocht.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
We hebben het hier niet over streams.lochpatje schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:11:
[ Voor 38% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-05-2017 13:18 ]
Waiting on the world to change
Mensen moeten eens stoppen met 'zeuren' over Ziggo. Ben toch eens blij dat er een zender is opgestaan die z'n nek heeft uitgestoken / uitsteekt om Formule 1 beschikbaar te maken in Nederland. Hun waren er al bij, ver voordat Max uberhaupt in de picture was (via Sport 1) en daar plukken ze nu mooi de vruchten van. Ze maken extra content met de extra programma's zodat Formule 1 nóg meer leeft in Nederland.
Dat eeuwige gebitch altijd.
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-05-2017 13:19 ]
Dat dus. Betaalbaar en verder helemaal prima. Bedragen zoals bij sky haak ik af. Dan heb ik nog andere hobbies waar ik dan liever in investeer.Rivanov schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:19:
[...]
Mensen moeten eens stoppen met 'zeuren' over Ziggo. Ben toch eens blij dat er een zender is opgestaan die z'n nek heeft uitgestoken / uitsteekt om Formule 1 beschikbaar te maken in Nederland. Hun waren er al bij, ver voordat Max uberhaupt in de picture was (via Sport 1) en daar plukken ze nu mooi de vruchten van. Ze maken extra content met de extra programma's zodat Formule 1 nóg meer leeft in Nederland.
Goede discussie, maar we hebben het in dit topic natuurlijk over Monaco.
Netjes trouwens van de Vries, had ik helemaal gemist.
Netjes trouwens van de Vries, had ik helemaal gemist.
VER start vierde, kon wel eens winnen, maar net zo makkelijk als 6e eindigen of uitvallen. Heb het idee dat geluk hier een veel grotere rol speelt dan op andere circuits. Geluk met niet toevallig na de start achter een tragere auto te zijn beland, geluk met eventuele S.C. op een voor jou (on)gunstig moment, geluk dat je er niet afgetikt word, en geluk met (achteraf gezien) de pitstopstrategie.
De top tien auto's/coureurs zijn allemaal sterk genoeg voor de overwinning hier. Zou deze race morgen opnieuw gedaan worden (met zelfde startopstelling) is de kans groot op 3 andere coureurs op het podium.
/my 2 cents
Kom op MAAAAAAAX!
De top tien auto's/coureurs zijn allemaal sterk genoeg voor de overwinning hier. Zou deze race morgen opnieuw gedaan worden (met zelfde startopstelling) is de kans groot op 3 andere coureurs op het podium.
/my 2 cents
Kom op MAAAAAAAX!
Sja ik snap je reactie wel en je hebt ergens ook wel gelijk. Het probleem is dat de trouwe F1 fans veel te lang verwend zijn door BBC, Sky, etc.Rivanov schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:19:
[...]
Vergelijken met Ziggo is dan logisch en dan komen ze flink te kort. Maar goed, beter matige Nederlandse coverage op de kabel dan helemaal geen coverage inderdaad!
- DaniëlWW2
- Niet online
De Ziggo discussie kan in een apart topic mensen. 
Overigens eens dat het zo slecht niet is, maar toch. Dit mag hier: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Overigens eens dat het zo slecht niet is, maar toch. Dit mag hier: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens Nico krijgt Lewis het zwaar deze race omdat ze de setup van de wagen niet onder parc ferme hebben mogen aanpassen.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Als het echt een setup probleem is dan ja. Als het een HAM probleem is ook wel ja.sjaool schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:24:
Volgens Nico krijgt Lewis het zwaar deze race omdat ze de setup van de wagen niet onder parc ferme hebben mogen aanpassen.
Ja man, ik ga nu ineens een jacht kopen!tlpeter schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:10:
Slimme hollanders, effe met je boot (zeelander.com) goed in beeld varen bij olav
Even los van Rick Brandsteder, op deze manier houden ze het ook interessant voor de nieuwe F1 kijkers. Gewoon een legitieme reden om bepaalde zaken die bij de experts al bekend zijn nog een keer te herhalen.lochpatje schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:11:
Volgens Nico was het een probleem met de setup.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:25:
[...]
Als het echt een setup probleem is dan ja. Als het een HAM probleem is ook wel ja.
George Lucas doet ook weer aan Star Wars promotie.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat gaat dan pijnlijk worden.
HAM rijdt al niet meer zo scherp als vorig jaar (heb ik het idee) en dan ook nog een auto die niet wil meewerken...die gaat uit frustratie zijn auto nog eens ergens parkeren.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:25:
[...]
Als het echt een setup probleem is dan ja. Als het een HAM probleem is ook wel ja.
Precies betaalbaar (eigenlijk gratis als je toch al Ziggo had), altijd minimaal 2 ervaren (F1) coureurs en 1 persoon er bij die er wat minder van af weet, maar zo wel het gesprek op gang houdt. Ja het zijn 9 van de 10 keer vragen die voor ons open deuren zijn, wat boeit het toch.tlpeter schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:22:
[...]
Dat dus. Betaalbaar en verder helemaal prima. Bedragen zoals bij sky haak ik af. Dan heb ik nog andere hobbies waar ik dan liever in investeer.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Juist niet? Ik denk dat Nico de uitslag van de kwalificatie heeft gezien met Lewis op P13 en toen gezegd heeft ik wil de podium interviews wel doen!
Op Sky hintte hij wel.
"We'll see" .. met een dikke grijns.
Zou wel mooi zijn!
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik denk dat de 2017 Mercedes ook helemaal niet zo goed is. Het lijkt zeer moeilijk te zijn om deze auto op te zetten, te zwaar, te lang, te breed, verschil in vermogen lijkt veel minder ten opzichte van Ferrari. Nee, ik denk dat de Ferrari beter is, en de RB13 2.0 denk ik ook, als er een fatsoenlijke motor in lag.pinda powerrr schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:27:
[...]
HAM rijdt al niet meer zo scherp als vorig jaar (heb ik het idee) en dan ook nog een auto die niet wil meewerken...die gaat uit frustratie zijn auto nog eens ergens parkeren.

Heeft Nico nu die Back-to-the-Future-zelfstrikkende sneakers aan?

Wie is zij nou weer? Of ben ik wereldvreemd als ik haar niet ken haha
JaJasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:31:
[...]
Haters everywhere but I don’t really care
Brundle gaf gister aan dat hij het sowieso niet zou doen. En volgens hem zou het een "famous" iemand zijn, ze hadden het over Matt Damon? Rosberg zou ook tof zijn, wel jammer dat HAM dan wss niet op het podium staat.
denk de make-up en dikke buik weg, en een tennisracket in haar handJasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:31:
[...]
Neenachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:29:
[afbeelding]
Haters everywhere but I don’t really care
Eens kijken of de vieze nasmaak van afgelopen race weggespoeld gaat worden vanmiddag, de kater was best wel lang blijven hangen. Fingers crossed.
Fijne wedstrijd iedereen.
Fijne wedstrijd iedereen.
Testing, one, two ...
Niieieieeet. Is dat Serena?P.O. Box schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:31:
[...]
denk de make-up en dikke buik weg, en een tennisracket in haar hand
Dan weet ik nog niet wie dat is... Dit is het F1 topic en het enige sport gerelateerde topic in dit subforum waar ik kom.P.O. Box schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:31:
[...]
Ted die de theorie die hier vanochtend voorbij kwam even bespreekt:
Bij de eerste ronde pitstop voor HAM en uitrijden op US. IS afhankelijk van een SC in de eerste ronde.
Bij de eerste ronde pitstop voor HAM en uitrijden op US. IS afhankelijk van een SC in de eerste ronde.
Ja hoor, zit ik alleen maar naar die tieten in het midden te staren, komt er een vraag over schoenen in een hoekje. Wie ziet dat nou?nachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:29:
[afbeelding]
Geen idee, maar weet jij zeker dat het een "zij" is?Jasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:31:
[...]
alles kan off-topic
Dat dacht ik ook!? Je zou bijna denken "plastic surgery gone wrong"... Rare kop op deze foto zal wel een combo zijn van makeup/zwangerschap/belichting.
Smiling as the shit comes down...
Gullit?P.O. Box schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:31:
[...]
Jep. Serena Williams. 6 maanden zwanger.
Kan wel merken dat draadloze communicatie in Monaco niet optimaal is.. Zowel Ziggo als C4 hebben regelmatig last van wegvallend geluid.
De legendarische Monaco gridwalk van Brundle met Raikkonen van vorig jaar wordt nooit meer overtroffen. 
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-rpozAg0DCM]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-rpozAg0DCM]
Verwacht Stewart nou teamorders in het voordeel van VET??
Niet allen Stewart, ik ookJasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:41:
BUT heeft weinig haast. 

Dat zou ik onswijs ruk voor Kimi vinden.
Zelfs als HAM geen of slechts enkele puntjes gaat scoren? Ik hoop het toch echt niet hoor.
Als dat zou is, dan zijn die situaties al lang besproken. Ik verwacht het niet, zijn natuurlijk "maar" 7 punten daarvoor gunnen ze RAI denk wel de winst.Jasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:41:
Irvine. Flamboyante kerel
Wellicht dat ze het bespreken, maar Kimi denkt misschien wel "f*ck it" en gaat lekker niemand ervoor laten.
Aangezien HAM ergens in middenveld start, groter risico dus op een ongeluk aldaar, zou ik zeggen laat de volgorde zo staan. VET loopt waarschijnlijk al flink uit.
Als ze wel nodig vinden om het om te wisselen, zou ik dat enorm kinderachtig van Ferrari vinden.
Als ze wel nodig vinden om het om te wisselen, zou ik dat enorm kinderachtig van Ferrari vinden.
Dan "naaien" ze hem wel bij de pitstop..pinda powerrr schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:45:
Wellicht dat ze het bespreken, maar Kimi denkt misschien wel "f*ck it" en gaat lekker niemand ervoor laten.

Ik denk dat teamorders bij Ferrari ja/nee afhankelijk zijn van hoe Hamilton zich een weg naar voren rijd
haha, de grid staat echt stampvol. Brundle komt er bijna niet door
Dan cancel ik mijn Ferrari order
Minuut stilte voor Manchester
Als je het zo verwoord past het wel weer bij FerrariHans1990 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:45:
zou ik dat enorm kinderachtig van Ferrari vinden.
@Saturnus F1 is/was grotendeels een Britse sport. Dus ergens wel logisch
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c2MyQp71sbk]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=T4AGYoF1uNw]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=v349yys1pDQ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BSaHpn1z6u8]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=T4AGYoF1uNw]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=v349yys1pDQ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BSaHpn1z6u8]
waaronder de nieuwe Bernie....Jackson6 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:48:
Stonden er een paar lekker door heen te lullen....
ik vind die minuut stilte onzin, maar als je hem dan doet, doe hem dan goed...
...Saturnus schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:47:
Wtf, die Manchester onzin nu ook al in F1.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
wtf zaten Chase Carey (of w/e zn naam is) en prince Albert nou onder die minuut stilte nog gewoon door te lullen? Dat is wel enorm disrespectful imo....
Het is en blijft gewoon de Baron van Bassie en Adriaan. Maar dan met een vrolijk gezicht. Punt.
Dat is dé manier tegenwoordig om medeleven te tonen. Ik vind het heel erg wat er is gebeurd, maar het lijkt wel steeds meer "hype achtig" te worden. Er wordt bijna commerciëel gewin uit gehaald, waarmee dus de boodschap naar de achtergrond gaat.Saturnus schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:47:
Wtf, die Manchester onzin nu ook al in F1.
Wtf, was dit voor rare minuut stilte. Tijdens de stilte komen ze nog aanlopen en handen schudden. En daarna lekker door praten en lachen.
Wat een onzin
Wat een onzin
Huub Huub Barbatruc!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 en Alonso zijn Indy500 race zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 en Alonso zijn Indy500 race zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1