[F1 2017] Race 6 - GP van Monaco Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 26 Laatste
Acties:
  • 57.597 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:21
xippie schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:32:
Channel 4 is echt veel beter dan RTL+ Ik heb alleen maar gratis satelliet om te kijken, geen normale TV om een Ziggo abbo af te sluiten.
Bij RTL+ kan je tussen de reclames door nog een beetje formule 1 volgen :'(
Als je CanalDigital hebt kun je wel je abonnement aanpassen zodat je de F1 op Ziggo Select kan kijken hoor. Heb ik ook gedaan, werkt prima.

Strakke kwalificatie van Max! Hopen dat hij Bottas kan pakken bij de start. En Kimi op pole, wow! Zou leuk zijn voor hem als hij hem weet te winnen zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
VET heeft een Reprimande ontvangen voor het overschrijden van de Pit-Lane Line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Lekker die pole voor RAI. Hopelijk kan hij hem morgen verzilveren voor de winst. Dan nog Max op het podium en het wordt een leuke middag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
melantrix schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:43:
[...]

360° filmpje incomming! 8)
Geen 360° maar wel een filmpje :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh Ricciardo had last van een zonnesteek? http://www.autosport.com/...s-tupid-team-timing-error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ligt toch vaak aan het team als RIC het een keer wat minder doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Dit is exact wat hij in het filmpje hierboven ook zegt. Aangezien hij een gat naar achteren had, had hij zelf ook even kunnen inhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, maar hij dacht voor Pole te gaan terwijl hij het hele weekend niet in de top 3 zat :s

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DA2DmlOWAAAclNy.jpg
De Kerbs bij bocht 1 lijken iets aangepast te worden.
via https://twitter.com/thebuxtonblog/status/868496779339280385

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:06

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Dus de bocht wordt krapper gemaakt als ik het goed begrijp?

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Gooi daar dan ook gewoon zo een hoge gele kerb op zoals bij het zwembad...

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:42

pinda powerrr

Slow down...

Huh? Drie keer FP's gehad en drie keer Q en dan alleen voor de race de lijnen veranderen? Is dit ook een nieuw dingetje van Liberty? Zo ja, dan komen die sprinklers er echt een keer! :P

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Erapaz schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 17:55:
[...]

Dit is exact wat hij in het filmpje hierboven ook zegt. Aangezien hij een gat naar achteren had, had hij zelf ook even kunnen inhouden.
Hij had een harde outlap nodig voor de banden. De enige optie is later releasen. Als ze echt 20sec achter hem hadden, was dat een redelijke blunder. Zeker op een circuit als monaco waar de strategist moet weten dat je met dit soort dingen punten kunt pakken. Al denk ik niet dat P1 erin had gezeten.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

bvk schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 18:06:
Dus de bocht wordt krapper gemaakt als ik het goed begrijp?
Ruimer als ik het zo zie. De apex ligt nu verder naar voren. Maar ik snap het niet helemaal. Er stond al een paaltje op de kerb.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Robsta86 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 15:40:
[...]

Als je CanalDigital hebt kun je wel je abonnement aanpassen zodat je de F1 op Ziggo Select kan kijken hoor. Heb ik ook gedaan, werkt prima.
Dat heb ik niet, ik heb een cheap ass sat ontvangertje en kan alleen de FTA kanalen van Engeland en Duitsland ontvangen en ik heb een oude Digitenne ontvanger voor NPO123 en regionaal. Eenmalige kosten nog geen €40 en daarna maandelijks €0. Is meer dan genoeg voor mij en lekker goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:08

TinusTegengas

Formula Racing

nachtnet schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 18:01:
De Kerbs bij bocht 1 lijken iets aangepast te worden.
Volgens mij zijn ze alleen bezig met een reparatie.
De extra witte lijnen geven alleen de racelijn aan.

Ik kan er ook nergens iets over vinden dat er iets aangepast wordt.

[ Voor 32% gewijzigd door TinusTegengas op 27-05-2017 19:13 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Valt me ook op. Dan hou ik toch meer van de houding van Verstappen. Meer naar jezelf kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:14
Pfffftttt.... gezellig hoor zo'n persconferentie met twee Finnen. Kimi zou echt zo die android uit de laatste twee Alien films kunnen spelen. Zou ie ook een Xenomorph thuis in de vrieskist hebben liggen ?

Ricardo had weer veel te mauwen, team had hem te vroeg uit de pit weggestuurd in Q3.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Bij de start gaat dus straks iedereen maar door de pitlane om de drukte te ontwijken zo te zien.

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 27-05-2017 18:54 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:57

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0fxgeYQjQlRjD442xeVw3HWL/full.jpg

Resterende banden voor de race. (niet dat het voor de top10 veel uitmaakt. Die starten op de US en moeten dan naar een nieuwe SS. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:59
Wel bizar dat ze van de top zelfs geen nieuwe us meer hebben. Ze hadden er toch aardig wat...

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 16:24
Is toch goed? Ze kunnen de race uitrijden op de supersoft. Alles wat je niet gebruikt hebt blijft ongebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:14
Snowhite0901 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 19:22:
Wel bizar dat ze van de top zelfs geen nieuwe us meer hebben. Ze hadden er toch aardig wat...
Elke pitstop te veel is killing. Banden uit Q3 start je op, daarna op SS uitrijden.

Regels zijn 1e tien uit Q3 starten op banden uit Q3, twee verschillende compounds in race, min 1x stoppen

[ Voor 15% gewijzigd door loekf2 op 27-05-2017 19:44 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DA2BeJdVwAA6Gm9.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

loekf2 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 19:42:
[...]

Elke pitstop te veel is killing. Banden uit Q3 start je op, daarna op SS uitrijden.
Top 10 start op de banden van de snelste tijd van Q2, de rest mag vrij kiezen. Hooguit dat Stoffel op een andere set mag starten, als blijkt dat zijn snelste Q2 set beschadigd is door zijn crash.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
[...]

Regels zijn 1e tien uit Q3 starten op banden uit Q3, twee verschillende compounds in race, min 1x stoppen
Q2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MegaTronics schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 19:46:
[...]

Top 10 start op de banden van de snelste tijd van Q2, de rest mag vrij kiezen. Hooguit dat Stoffel op een andere set mag starten, als blijkt dat zijn snelste Q2 set beschadigd is door zijn crash.
Dit Q2 setje van VAN doet het echt niet meer :N

Afbeeldingslocatie: https://imgr3.auto-motor-und-sport.de/Stoffel-Vandoorne-McLaren-Formel-1-GP-Monaco-27-Mai-2017-fotoshowBig-62165907-1073798.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr2.auto-motor-und-sport.de/Stoffel-Vandoorne-McLaren-Formel-1-GP-Monaco-27-Mai-2017-fotoshowBig-e9da3f9e-1073819.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgr4.auto-motor-und-sport.de/Stoffel-Vandoorne-McLaren-Formel-1-GP-Monaco-27-Mai-2017-fotoshowBig-cdb3211d-1073818.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door nachtnet op 27-05-2017 19:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 21:34
nachtnet schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 19:49:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ga je inderdaad niet redden met een Simson reparatiesetje dan oppompen. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
De race morgen:

Iemand crasht in de eerste ronde, safety car eruit, iedereen pit voor supersofts of ultrasofts, afhankelijk waarmee ze beginnen en dan rijden maar. :P

Kijken of Max toch iemand weet in te halen. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:59
[...]

Dat snap ik allemaal. Ik ben meer verbaasd over het feit dat ze alle us gebruikt hebben tijdens Fp en qualies.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:38

Nog een keer de pole lap, volg al wat jaartjes de F1 maar blijft toch indrukwekkend om te zien.

Edit: Video is op YouTube zelf wel te zien

[ Voor 16% gewijzigd door Marc3l op 27-05-2017 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Snowhite0901 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 20:10:
[...]

Dat snap ik allemaal. Ik ben meer verbaasd over het feit dat ze alle us gebruikt hebben tijdens Fp en qualies.
Aangezien ze starten op de us uit Q2, hebben ze tijdens de race niets meer aan een nieuw setje, omdat ze ook nog naar de ss moeten. Die zijn dan nog nieuw.
Stel dat er 2x een SC is, dan verwacht ik niet dat ze us-ss-us gaan rijden.

[ Voor 11% gewijzigd door TinusTegengas op 27-05-2017 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snowhite0901 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 20:10:
[...]

Vrijwel iedereen had maar 2-4 setjes S & SS banden (waarvan je er tijdens de race van beiden 1 beschikbaar moet hebben) Het setje SS is gespaard voor de race. De rest van de US is gewoon goed gebruikt tijdens FP1/FP2/FP3 & Q.

Alles in Monaco draait om kwalificatie.

[ Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 27-05-2017 20:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
TinusTegengas schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 20:13:
[...]

Aangezien ze starten op de us uit Q2, hebben ze tijdens de race niets meer aan een nieuw setje, omdat ze ook nog naar de ss moeten. Die zijn dan nog nieuw.
Stel dat er 2x een SC is, dan verwacht ik niet dat ze us-ss-us gaan rijden.
Lekke band kan natuurlijk ook nog. Maar aangezien Pirelli meent dat de volledige race op een set US te rijden valt gok ik dat tussen al die used US setjes ook nog wel ergens eentje te vinden is die "zo goed als nieuw" is (een of ander setje uit Q waar maar een paar ronden op gereden is bv).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:59
Ik zag vandaag een herboren en zelfverzekerde Vandoorne. Hij reed echt toprondes tot zijn crash. Het leek er wel op dat hij met de Toro Rosso's mee kon strijden voor 'best of the rest' achter Red Bull. Zijn crash leek enorm op wat er bij Verstappen vorig jaar in kwalificatie gebeurde, ik denk dat het juist goed is dat je de limiet opzoekt en dan vooral in een wagen die beperkt wordt door motorvermogen. Hij moet gewoon zijn goede lijn door trekken dan komt het wel goed.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Wow, deze is vanwege de precies kloppende gele streep nog mooier dan de Verstappen foto van gisteren (nachtnet in "[F1 2017] Race 6 - GP van Monaco")...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:12
Ik zit de notebook te kijken van de kwalificatie. Staan een RB en een STR bij de ingang van het Red Bull Energy Station. Zijn dat 2017 auto's of 2016 auto's in 2017 livery?

Just curious :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
nachtnet schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 19:49:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plakken en weer oppompen. Kon ik vroeger al met mijn fietsbanden.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
FastFred schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 21:10:
Ik zit de notebook te kijken van de kwalificatie. Staan een RB en een STR bij de ingang van het Red Bull Energy Station. Zijn dat 2017 auto's of 2016 auto's in 2017 livery?

Just curious :)
Oude auto's. Check de neus van de RBR.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/n3sxQKA.jpeg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:55

swv

noo schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 20:51:
[...]

Wow, deze is vanwege de precies kloppende gele streep nog mooier dan de Verstappen foto van gisteren...
Ik moest dan ook meteen hier aan denken :+

Afbeeldingslocatie: http://www.racebaaninfo.nl/images/pleasuredome4a.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 20:01:
De race morgen:

Iemand crasht in de eerste ronde, safety car eruit, iedereen pit voor supersofts of ultrasofts, afhankelijk waarmee ze beginnen en dan rijden maar. :P

Kijken of Max toch iemand weet in te halen. :)
Als er in de eerste ronden een crash gebeurt zou ik als ik redelijk vooraan zou rijden juist lekker buiten blijven op de US.... lekker vooraan rijden, een gat trekken en bij een eventuele SC of anders vlak voor het einde even een snelle wissel naar de SS :)
maar ik ben dan ook geen F1-strateeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!
:X :X

Honda reveals MGU-H can only last two races

en een upgrade van die Honda die zou komen is geschrapt i.v.m. onbetrouwbaarheid van die upgrade. (who would have guessed..)

:X

Kerb in bocht 1 blijft toch ongewijzigd. Het was een nieuw stukje asfalt dat daar nodig was.
https://twitter.com/thebuxtonblog/status/868550595698970624

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
P.O. Box schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 21:40:
[...]

Als er in de eerste ronden een crash gebeurt zou ik als ik redelijk vooraan zou rijden juist lekker buiten blijven op de US.... lekker vooraan rijden, een gat trekken en bij een eventuele SC of anders vlak voor het einde even een snelle wissel naar de SS :)
Ik ook niet, maar Ferrari, Bottas en Max zitten behoorlijk op elkaar. Ric moet ik nog zien. Je kan zo niet weg komen van elkaar. Kan je natuurlijk een undercut doen en bijblijven. Het gaat erom wie vooraan rijdt na de enige pitstop. Uiteraard hoop ik op Max. Krijgen we ook nog spektakel te zien van andere courreurs die hem aanvallen. :*)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Wat een mooie foto is dat, daar oog en het geduld (en de techniek) voor hebben..

En wat was het een mooie en spannende kwalificatie, ik zat vandaag op tribune O (buitenkant van Piscine) en dan zie je pas hoe hard ze om dat zwembad heen knallen.. Echt niet normaal.
McLaren en Toro Rosso er lekker bij, Mercedes dat het moeilijk heeft. Jammer dat Van Doorne zijn auto in de ezevangrail parkeerde, hij was echt goed bezig.
In Q1 was er nog een momentje dat denk ik niet op tv is geweest, Verstappen kwam op volle snelheid het korte rechte stukje tussen de 2 Piscine chicanes op en ik meen Sainz (in ieder geval een Torro Rosso) ging precies op tijd aan de kant. Dat was echt close.

Daarnaast oogde de laatste ronde van Verstappen (althans het Piscine gedeelte) niet eens zo snel, vond het apart dat het zijn snelste ronde was.

offtopic:
Vandaag het eerste Wilhelmus gehoord met de overwinning van Nyck de Vries, morgen de tweede keer? Nyck was echt oppermachtig, Cecotto jr en de rest op 11 seconden gereden. Hoop dat deze overwinning hem een boost geeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Toewan op 27-05-2017 23:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Toewan Top! (geniet er morgen van.)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DA3MbhhXcAAhOxb.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
P.O. Box schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 21:40:
[...]

Dat dus. Gewoon buiten blijven. Op de US rij je betere tijden dan op de SS. Gat trekken en tegen het einde aan een keer binnen komen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!
toch nog even gezocht wie deze fotograaf was en wat voor foto's dat oplevert/
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DAwGKSFUwAA_Gbu.jpg
Mamoru Atsuna @Mamo_Photo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ncp9zX8lb1L2vuR3n5513liy/full.jpg
Foto is natuurlijk uit seizoen 2016, maar geeft goed idee van de foto die hij daar maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je hoort ze elk jaar dat ze daar mensen weg moeten halen, maar waarom zetten ze er dan gewoon geen extra hek?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dit was zelfs voor Ted standaarden awkward. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:10

AzzKickah

06-CENSORED

nachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 00:48:
Foto is natuurlijk uit seizoen 2016
't Is dat je 't zegt.. :P
Anders was 't me niet eens opgevallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:13
@nachtnet zeer toffe foto.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:10

AzzKickah

06-CENSORED

DaniëlWW2 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 00:54:
[...]

Dit was zelfs voor Ted standaarden awkward. :P
Nou idd zeg :X lijkt mij wel in de club :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:07
Lasmibalsingh schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 20:41:
Ik zag vandaag een herboren en zelfverzekerde Vandoorne. Hij reed echt toprondes tot zijn crash. Het leek er wel op dat hij met de Toro Rosso's mee kon strijden voor 'best of the rest' achter Red Bull. Zijn crash leek enorm op wat er bij Verstappen vorig jaar in kwalificatie gebeurde, ik denk dat het juist goed is dat je de limiet opzoekt en dan vooral in een wagen die beperkt wordt door motorvermogen. Hij moet gewoon zijn goede lijn door trekken dan komt het wel goed.
Inderdaad, spijtige zaak dat hij de muur ingegaan was. Als je puur de tijden bekijkt van Q2 had hij 6e kunnen worden in Q3. Laat ons hopen dat hij vandaag een punt kan pakken, want het lijkt mij één van de weinige kansen voor McLaren dit jaar.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Haa, raceday!

Ben benieuwd of we een beetje een spannende race gaan zien. Hoop het iig....

Max op het podium zou top zijn.

2 Roden er af bij St devot mag ook.
En dan bot inhalen... ;)

Zou omwille van het kampioenschap ook geen slecht scenario zijn BTW...

[ Voor 16% gewijzigd door albino71 op 28-05-2017 09:53 ]

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:28

Blokker_1999

Full steam ahead

Lasmibalsingh schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 20:41:
Monaco toont nogmaals aan dat de McLaren een zeer goed chassis heeft. Dit circuit beperkt het belang van de motor enorm. Had Alonso hier gereden, hij had misschien in de top 6 kunnen starten (letterlijk best of the rest). De crash was enorm ongelukkig maar zoals je zelf aangeeft: hij is niet de eerste die daar die fout maakt, en hij zal ook niet de laatste zijn.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 17:58
Ik ben al blij als Max hem uitrijdt, maakt niet zoveel uit op welke pos... Zal bij de start wel weer ff een lichte verhoging in hartslag worden ;p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
albino71 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 09:52:
Haa, raceday!

Ben benieuwd of we een beetje een spannende race gaan zien. Hoop het iig....

Max op het podium zou top zijn.

2 Roden er af bij St devot mag ook.
En dan bot inhalen... ;)

Zou omwille van het kampioenschap ook geen slecht scenario zijn BTW...
En wat zegt uw glazen bol over HAM? Ik denk dat hij ondanks z'n Monster wagen redelijk vast blijft zitten in het verkeer. En als hij daar uitbreekt is de wedstrijd al weer voorbij. Een P6/7 lijkt mij het maximaal haalbare voor hem vandaag.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DA5jqcMWAAExJBb?format=jpg&name=large

[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 28-05-2017 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 21:55

swv

Ik zit ff de Porsche Super Cup te kijken, maar man wat gaat dat langzaam :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Jasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 10:05:
[...]

En wat zegt uw glazen bol over HAM? Ik denk dat hij ondanks z'n Monster wagen redelijk vast blijft zitten in het verkeer. En als hij daar uitbreekt is de wedstrijd al weer voorbij. Een P6/7 lijkt mij het maximaal haalbare voor hem vandaag.

[afbeelding]
Ik denk juist dat net zoals in Spa hij weer overal tussendoor glipt en zelfs nog voor de RB's eindigd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
@Jackson6 dat denk ik op Spa ook. Maar niet hier. Er is nauwelijks ruimte. Misschien bij een SC en dat hij er dan meteen langs schiet als die wagen weer de pit induikt. Maar we zullen het zien. Heb er voor HAM niet zoveel vertrouwen in. En ik gun RAI zijn eerste GP in vier jaar ook wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Jackson6 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 10:20:
[...]

Ik denk juist dat net zoals in Spa hij weer overal tussendoor glipt en zelfs nog voor de RB's eindigd.
Het is Monaco waar inhalen vrij moeilijk is. Denk maximaal P 6 voor Hamilton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

alwaysleft schreef op zondag 28 mei 2017 @ 10:24:
[...]

Het is Monaco waar inhalen vrij moeilijk is. Denk maximaal top 6 voor Hamilton.
Top 6 kan dus ook eerste plek zijn :? :+
P6 bedoel je denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door TinusTegengas op 28-05-2017 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
alwaysleft schreef op zondag 28 mei 2017 @ 10:24:
[...]

Het is Monaco waar inhalen vrij moeilijk is. Denk maximaal top 6 voor Hamilton.
Ik denk eigenlijk ook niet dat Hamilton (zonder uitvallers) hoger dan 6e zal eindigen. Sterker nog, als hij vandaag dezelfde problemen heeft als gisteren, dan denk ik dat een 6e plek nog aardig lastig zal gaan worden. Hoop voor HAM dat de bandentemp in de race minder problemen geeft (en voor ons ook wel natuurlijk, want het is toch mooi als er iemand is die nog een beetje inhaalt :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
TinusTegengas schreef op zondag 28 mei 2017 @ 10:26:
[...]

Top 6 kan dus ook eerste plek zijn :? :+
P6 bedoel je denk ik.
Aangepast, is nog vroeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Snowdog schreef op zondag 28 mei 2017 @ 10:28:
[...]

Ik denk eigenlijk ook niet dat Hamilton (zonder uitvallers) hoger dan 6e zal eindigen. Sterker nog, als hij vandaag dezelfde problemen heeft als gisteren, dan denk ik dat een 6e plek nog aardig lastig zal gaan worden. Hoop voor HAM dat de bandentemp in de race minder problemen geeft (en voor ons ook wel natuurlijk, want het is toch mooi als er iemand is die nog een beetje inhaalt :P)
Ik denk dat ze daar bij Mercedes een beetje creatief moeten zijn als ze veel plaatsen willen goedmaken. Wellicht op supersofts starten en direct na een ronde wisselen naar ultrasofts om daarop de race uit te rijden. Pirelli had zelf al aangegeven dat dit mogelijk is.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Lasmibalsingh schreef op zondag 28 mei 2017 @ 10:31:
[...]

Ik denk dat ze daar bij Mercedes een beetje creatief moeten zijn als ze veel plaatsen willen goedmaken. Wellicht op supersofts starten en direct na een ronde wisselen naar ultrasofts om daarop de race uit te rijden. Pirelli had zelf al aangegeven dat dit mogelijk is.
Ik weet niet of dat gaat werken, kans op een safety car is vrij groot in Monaco en als Hamilton dan al even heeft vastgezeten achter de langzaamste auto's, dan zal dat niet in zijn voordeel werken denk ik. Het zou wel een gokje kunnen zijn, ik vraag me dan alleen niet af of het niet handiger is om gewoon op ultra te beginnen en in de laatste ronde de pits in te gaan voor super softs. Aangezien de hele top 10 op ultrasoft staat, zullen die na een pitstop (onder safety car) naar super moeten en kan hij alsnog wegrijden (zou je zeggen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Heeft iemand een lijstje van banden waar de top 10 op start? En hoe is het met VAN?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Jasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 10:35:
Heeft iemand een lijstje van banden waar de top 10 op start? En hoe is het met VAN?
Volgens mij staat iedereen gewoon op ultra? Kan me niet herinneren dat ik gisteren in Q2 een auto op SS heb gezien iig. Lijstje, nee, dat moet je zelf ff zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Snowdog schreef op zondag 28 mei 2017 @ 10:34:
[...]

Ik weet niet of dat gaat werken, kans op een safety car is vrij groot in Monaco en als Hamilton dan al even heeft vastgezeten achter de langzaamste auto's, dan zal dat niet in zijn voordeel werken denk ik. Het zou wel een gokje kunnen zijn, ik vraag me dan alleen niet af of het niet handiger is om gewoon op ultra te beginnen en in de laatste ronde de pits in te gaan voor super softs. Aangezien de hele top 10 op ultrasoft staat, zullen die na een pitstop (onder safety car) naar super moeten en kan hij alsnog wegrijden (zou je zeggen)?
Ja het blijft een gok natuurlijk. Als hij op ultrasoft start dan is hij wel veroordeelt tot het rijden van het tempo van de pace-setters en is inhalen sowieso lastig wanneer de verschillen tussen wagens vooraan niet zo groot zijn. Wanneer hij in ronde 1 al stopt kan hij een groot deel van de race zijn eigen tempo rijden en is zijn tempo ook wel snel genoeg om achterblijvers in te halen (zie Verstappen vorig jaar) en zo deze strategie te laten werken. Maar het kan inderdaad alle kanten opgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:00
Wat men lijkt te vergeten is dat de auto van Hammilton niet goed is (geen grip).
Dit is gewoon niet zijn weekend.
En een spannende race op een droge Monaco? Ik denk het niet, maar ik heb graag ongelijk. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

HAM gaat het extra moeilijk krijgen in de vuile lucht denk ik.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:59
Lasmibalsingh schreef op zondag 28 mei 2017 @ 10:41:
[...]

Ja het blijft een gok natuurlijk. Als hij op ultrasoft start dan is hij wel veroordeelt tot het rijden van het tempo van de pace-setters en is inhalen sowieso lastig wanneer de verschillen tussen wagens vooraan niet zo groot zijn. Wanneer hij in ronde 1 al stopt kan hij een groot deel van de race zijn eigen tempo rijden en is zijn tempo ook wel snel genoeg om achterblijvers in te halen (zie Verstappen vorig jaar) en zo deze strategie te laten werken. Maar het kan inderdaad alle kanten opgaan.
Met supersoft zou hij het tempo van de trein waar hij in het begin in zit moeten kunnen volgen lijkt me (mits hij vandaag niet hetzelfde probleem heeft).
Starten op SS, met de pack mee en misschien zelfs een paar plekjes pakken. Dan naar US en uitrijden. Ook als er een SC komt, kan hij direct naar US en afhankelijk hoe het loopt nog een keer naar binnen.
Hij moet iets afwijkend doen van de top, anders komt ie nooit in de buurt. Juist omdat er in het begin niet zoveel te halen valt zou dat op SS prima kunnen.

Het veld zit echter zo dicht op elkaar dat hij denk ik echt niet zomaar een FI of TR kan pakken.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Arjantje72 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 10:49:
Wat men lijkt te vergeten is dat de auto van Hammilton niet goed is (geen grip).
Dit is gewoon niet zijn weekend.
En een spannende race op een droge Monaco? Ik denk het niet, maar ik heb graag ongelijk. :)
Ik ben juist doodsbang dat het einde race voor Max is na de eerste bocht omdat hij ergens buitenom bij Bottas zit haha.

Maargoed niet getreurd na de F1 volgt nog een ontknoping in de Giro *O*

[ Voor 8% gewijzigd door Jackson6 op 28-05-2017 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Button start vanuit de pitstraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou HAM een strategie zoals in China vorig jaar wellicht proberen? Starten op de snelle US, en als er een lange SC is dan maar 2x stoppen, een rondje op de SS en dan weer terug naar de US. Komt er geen SC heeft hij mooi een snel US setje, komt er wel een SC verliest hij wellicht een paar plekken aan 2x stoppen (zal aan moment/situatie van SC liggen), maar heeft hij wel voldaan aan het bandenreglement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

RobertMe schreef op zondag 28 mei 2017 @ 10:57:
Zou HAM een strategie zoals in China vorig jaar wellicht proberen? Starten op de snelle US, en als er een lange SC is dan maar 2x stoppen, een rondje op de SS en dan weer terug naar de US. Komt er geen SC heeft hij mooi een snel US setje, komt er wel een SC verliest hij wellicht een paar plekken aan 2x stoppen (zal aan moment/situatie van SC liggen), maar heeft hij wel voldaan aan het bandenreglement.
Nee. Monaco is een 1 stopper.
Starten op SS en dan naar de US zal de strategie zijn denk ik.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hoewel ik @albino71 gelijk moet geven vind ik de strategie van @RobertMe niet heel erg gek gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
RobertMe schreef op zondag 28 mei 2017 @ 10:57:
Waarom zou hij dan niet starten op de SS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Haha @ NOS.nl
Een coureur die een uitglijder maakt, kan een opstopping veroorzaken. "ANWB-verkeersinformatie: in verband met een aanrijding van twee Ferrari's in de haarspeld bij het Fairmont-hotel staat er een file van 18 Formule 1-auto's."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Requiem19 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 11:04:
[...]

Waarom zou hij dan niet starten op de SS?
Dan staat hij op de langzame band als er geen SC komt.

In deze situatie kan hij starten op de snelste band, en als de situatie dat toelaat (lange SC + voldoende gaten) kan hij 2x stoppen voor SS => US en de race uitrijden op de snelle US. Start hij op de SS en er komt geen SC zit hij vrij lang met de langzame band. Alternatief is starten op SS en in ronde 1 stoppen voor US, maar dat lijkt me ook niet logisch omdat je natuurlijk hoopt op een SC hier of daar en dus niet een pitstop wilt maken buiten SC periode.

En ik zeg ook niet dat mijn idee de strategie is, maar het is wel iets wat ze misschien in gedachten houden en wellicht ook gebeurd bij de juiste situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Kans van 2 op 3 dat er een safety car komt dus daar gaan ze wel rekeneing mee houden.:
Not surprisingly given the nature of the circuit, the safety car tends to make frequent appearances in Monaco. In fact, ten of the last 15 races have featured one or more safety-car periods. Last year there were two, both the result of collisions: the first when Sergio Perez spin and collided with Adrian Sutil and Romain Grosjean, and the second when Sutil lost control coming out of the tunnel and crashed at the chicane.
bron
Maar de grote hamvraag blijft inderdaad wat ze bij HAM gaan doen, beide varianten valt wat voor te zeggen en hij moet toch een gok wagen om überhaupt vooruit te komen gezien de geringe inhaal mogelijkheden.
We gaan het zien, volgens mij kan dit best nog wel eens een gekke race worden :9

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik zie team Mercedes ook nog wel gewoon met HAM voor de punten gaan en zo min mogelijk pushen nar voren. Laat BOT die fabriekspunten maar pakken en HAM gewoon bij de eerste 10 (ik denk nog steeds P6). Liever de finish over met een paar punten, dan gaan voor het podium, crashen en 0 punten binnen halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hoe het ook gaat verlopen. Deze race zal HAM moeten bewijzen dat hij race-craft heeft. Hij zal zich door druk verkeer moeten wurmen om richting punten te gaan. Strategie kan hem daar echt maar beperkt in helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
nachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 11:27:
Hoe het ook gaat verlopen. Deze race zal HAM moeten bewijzen dat hij race-craft heeft. Hij zal zich door druk verkeer moeten wurmen om richting punten te gaan. Strategie kan hem daar echt maar beperkt in helpen.
Ik verwacht dat HAM dat ook wel gaat doen, juist in deze situaties is hij vaak op zn best en da's zeker ook wel weer eens leuk om te zien, aangezien we vaak alleen de hamilton zien die van start tot finish aan kop (of evt 2e) rijdt.

Vrees alleen dat als zn auto niet meewerkt dat het wel een lastig verhaal gaat worden en dan kan hij soms een beetje zeurderig overkomen (als ik tenminste terugdenk aan bv Baku vorig jaar ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Snowdog Het is geen Spa waar er 'genoeg' ruimte is en de Mercedes puur op snelheid en vermogen 'makkelijk' naar voren kan rijden. In Monaco moet je echt zoeken naar dat gaatje en op skills iemand inhalen. Met andere woorden: "De auto mag hier geen excuus zijn."

[ Voor 11% gewijzigd door nachtnet op 28-05-2017 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
RobertMe schreef op zondag 28 mei 2017 @ 11:09:
[...]

Dan staat hij op de langzame band als er geen SC komt.

In deze situatie kan hij starten op de snelste band, en als de situatie dat toelaat (lange SC + voldoende gaten) kan hij 2x stoppen voor SS => US en de race uitrijden op de snelle US. Start hij op de SS en er komt geen SC zit hij vrij lang met de langzame band. Alternatief is starten op SS en in ronde 1 stoppen voor US, maar dat lijkt me ook niet logisch omdat je natuurlijk hoopt op een SC hier of daar en dus niet een pitstop wilt maken buiten SC periode.

En ik zeg ook niet dat mijn idee de strategie is, maar het is wel iets wat ze misschien in gedachten houden en wellicht ook gebeurd bij de juiste situatie.
Ik snap jouw punt: hele race op US willen rijden. Maar dan geef je grid positie op bij SC stop. Inhalen is onmogelijk, dus zelfs op US vs SS kan hij mss net Saubers inhalen.

In principe is Ham sneller op SS dan de auto's voor hem op SS. Mijn tactiek zou zijn: korte stint op SS. Relatief vroeg naar binnen voor undercut zodra er een pitwindow achter hem is. Dan op US inlopen op auto's voor je en zodra zij pitten plaatsen winnen. Zo hopen nog P6-8 binnen te slepen.

Wel conservatiever dan jouw strategie. Maar denk dat jouw idee alleen werkt als je op het circuit zeker weet niet achter langzamere auto's vast te komen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
nachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 11:37:
@Snowdog Het is geen Spa waar er 'genoeg' ruimte is en de Mercedes puur op snelheid en vermogen 'makkelijk' naar voren kan rijden. In Monaco moet je echt zoeken naar dat gaatje en op skills iemand inhalen.
Ik denk dat Hamilton dat ook wel prima kan though, ik denk dat van het huidige veld alleen Max misschien beter is. Denk verder wel dat Hamilton nog altijd een completere rijder is dan Max (om even te laten zien dat het niet alleen een oranje bril is). Maar goed, ik heb er wel vertrouwen in dat Hamilton het goed gaat doen als hij geen problemen heeft met de bandjes.

Maar misschien gaat het idd wel tegenvallen, moeilijk om er echt wat zinnigs over te zeggen denk ik, maar ik heb er nog wel vertrouwen in voor HAM (tot max P6 dan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

nachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 11:27:
Toch verwacht ik dat ie lange tijd achter iemand zal blijven hangen (weet nog effe niet wie) en dat er ook een kans is dat ie bij een actie wordt meegenomen en dus uit de race gaat. Nee, dit wordt niet zijn weekend.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Requiem19 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 11:39:
[...]

Ik snap jouw punt: hele race op US willen rijden. Maar dan geef je grid positie op bij SC stop. Inhalen is onmogelijk, dus zelfs op US vs SS kan hij mss net Saubers inhalen.

In principe is Ham sneller op SS dan de auto's voor hem op SS. Mijn tactiek zou zijn: korte stint op SS. Relatief vroeg naar binnen voor undercut zodra er een pitwindow achter hem is. Dan op US inlopen op auto's voor je en zodra zij pitten plaatsen winnen. Zo hopen nog P6-8 binnen te slepen.

Wel conservatiever dan jouw strategie. Maar denk dat jouw idee alleen werkt als je op het circuit zeker weet niet achter langzamere auto's vast te komen zitten.
Ik begin met eigenlijk een beetje af te vragen of een SC sowieso wel zoveel invloed heeft op de top 10. Gaan er echt auto's al vroeg van US naar SS als dat betekent dat je daarmee dan de rest van de race moet uitrijden? Ik vraag me af of dat wel zo voordelig is, zelfs als je een deel van de tijd van de pitstop terugwint. Als 1 iemand buiten zou blijven (of meerdere rijders) en pas in de laatste rond stopt, dan zou die op US toch wel een gaatje moeten hebben dat groot genoeg is voor een pitstop.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Hahahaha:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DA5UNXGXsAIpvnp.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DA56S0xXUAE2mP7.jpg

ERI +5

Maakt overigens niet uit.. ERI kon toch al niet verder naar achteren..

[ Voor 28% gewijzigd door nachtnet op 28-05-2017 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
nachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 11:54:
[afbeelding]

ERI +5

Maakt overigens niet uit.. ERI kon toch al niet verder naar achteren..
Doet gelukkig weinig pijn als je toch al achteraan staat ;)

Ah had die edit somehow nog niet gezien :P

[ Voor 6% gewijzigd door Snowdog op 28-05-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Voor Vettel is het een zeer belangrijke race. Hij moet de race kost wat kost uitrijden om uit te lopen op HAM. Ik weet niet als Ferrari hem een free pass zal geven op Kimi. De start zal veel bepalen, zeker met enkele overgemotiveerde kemphanen op de verdere startposities. Bottas zal ook wel terug mee willen doen in de WK strijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Dus dat betekend dat ERI achter BUT in de pit start?

@Dupje Ik mag hopen dat FER hun twee werknemers gewoon lekker laat racen. Ik zou het echt bijzonder zuur vinden als er teamorders komen en VET naar P1 schiet en zo RAI de kans op zijn eerste GP in 4 jaar(!) laten ontploffen.

[ Voor 68% gewijzigd door Jasphur op 28-05-2017 12:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:42

pinda powerrr

Slow down...

Ferrari kan dikke voorsprong pakken, door de rijders te laten finishen op P1 en P2, dat zal zwaar wegen voor Ferrari, dus ze zullen heus wel een teamafspraak hebben. Maximaal aantal punten pakken vandaag en flink uitlopen op Mercedes. Geen voordringen en kans op uitval van beide auto's, dat is echt het slechtste scenario wat ze kunnen hebben vandaag.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Dupje @pinda powerrr Ik vrees wel voor een kansloze Ferrari teamorder. Zou het jammer vinden als VET de winst ten koste van RAI kado gaat krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

pinda powerrr schreef op zondag 28 mei 2017 @ 12:03:
Ferrari kan dikke voorsprong pakken, door de rijders te laten finishen op P1 en P2, dat zal zwaar wegen voor Ferrari, dus ze zullen heus wel een teamafspraak hebben. Maximaal aantal punten pakken vandaag en flink uitlopen op Mercedes. Geen voordringen en kans op uitval van beide auto's, dat is echt het slechtste scenario wat ze kunnen hebben vandaag.
In principe gaat het voor het team om de constructeurstitel, dus ik verwacht niet dat er teamorders komen of Kimi moet Vettel echt gaan ophouden zodat de winst in gevaar komt. Daarnaast zou zo'n teamorder wel een mentale klap geven.
Pagina: 1 ... 13 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 en Alonso zijn Indy500 race zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1