Wat een mooie foto is dat, daar oog en het geduld (en de techniek) voor hebben..
En wat was het een mooie en spannende kwalificatie, ik zat vandaag op tribune O (buitenkant van Piscine) en dan zie je pas hoe hard ze om dat zwembad heen knallen.. Echt niet normaal.
McLaren en Toro Rosso er lekker bij, Mercedes dat het moeilijk heeft. Jammer dat Van Doorne zijn auto in de ezevangrail parkeerde, hij was echt goed bezig.
In Q1 was er nog een momentje dat denk ik niet op tv is geweest, Verstappen kwam op volle snelheid het korte rechte stukje tussen de 2 Piscine chicanes op en ik meen Sainz (in ieder geval een Torro Rosso) ging precies op tijd aan de kant. Dat was echt close.
Daarnaast oogde de laatste ronde van Verstappen (althans het Piscine gedeelte) niet eens zo snel, vond het apart dat het zijn snelste ronde was.
offtopic:
Vandaag het eerste Wilhelmus gehoord met de overwinning van Nyck de Vries, morgen de tweede keer? Nyck was echt oppermachtig, Cecotto jr en de rest op 11 seconden gereden. Hoop dat deze overwinning hem een boost geeft.
[
Voor 5% gewijzigd door
Toewan op 27-05-2017 23:06
]