[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 66 Laatste
Acties:
  • 114.226 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
Ankona schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:21:
[...]

Waarschijnlijk hebben de fans/sponsors van Ajax flink meebetaald om hem te laten vertrekken.
:?
Han schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:07:
Tja... Feyenoord is Ajax niet en Ajax is Feyenoord niet. Appels met peren vergelijken. Wellicht speelt Europese ervaring en de mate van presteren daarin mee, of de exacte positie, hoeveel club geïnteresseerd zijn, wel of niet beschikbaar zijn van vergelijkbare spelers, contractduur, etc :)
Zo gaat het al jaren... Ajax spelers leveren nou eenmaal meer op. Zie ook bijv. Vincent Janssen en Milik vorig jaar. De eerste was topscorer, de tweede speelde bij Ajax. Enorm verschil in prijs. Toch een stukje naam en faam die Ajax in het buitenland heeft denk ik.

[ Voor 60% gewijzigd door KingKoning op 08-06-2017 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:35
Verschil met die namen en met Keizer ( Want dan kan je ook v Bronkhost, Cocu en zelfs Zidane mee gaan tellen ) is dat die mensen een grootse voetbalcarriére achter de rug hadden. Dat is bij Keizer niet het geval.

Het maakt voor een gevestigde speler nogal uit of een Frank de Boer van het Ajax van 95, een Zinedine Zidane wat in zijn tijd de beste speler op aarde was voor de groep staan, of Marcel fucking Keizer die bij Cambuur, Emmen en de Graafschap speelde....... Die nemen die kerel echt niet serieus.

En als je de punten aantallen die Frank haalde met Ajax 1 eens gaat bekijken heeft de Boer het helemaal niet zo goed gedaan als er hier en daar wordt beweerd. ( 1 x 76 punten totaal, de rest allemaal lager ) Daar wordt je geen kampioen mee normaal gesproken. Het is dat de tegenstanders en vooral een PSV het zo liet afweten, maar toen die 1 seizoen goed begonnen te draaien haalde ajax gewoon weer zijn 71 punten (waar het 2 seizoen kampioen mee is geworden ), alleen haalde PSV er meteen 88. En onder de Boer mag je met dat betonvoetbal wel spreken van stilstand in Amsterdam.

Nu hebben ze eindelijk een goede trainer, die de fans weer naar het stadion trekt met leuk, bij vlagen goed aanvallend spel, en ze wippen hem vanwege een onverantwoordelijke sukkel als Bergkamp en een managing nobody aan het roer in de vorm van v/d Sar.

Stellen ze Keizer aan? Dan getuigen ze direct van 0,0 aan visie en zal Ajax weer terug bij af zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Sempy schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:23:
En nog recenter, Frank de Boer die ook bij Ajax voor het eerst hoofdtrainer was en gelijk 4 titels pakte. ;)
En waar het publiek na twee jaar in slaap werd gesust en Europees niks in de melk had te brokkelen. Het behalen van prijzen is uiteraard belangrijk maar uiteindelijk is voetbal nog steeds een medium wat voor vermaak moet zorgen. Als je je publiek niet meer kunt vermaken dan verlies je uiteindelijk dat waarvoor je het doet. De eerste twee titels waren fantastisch maar daarna begon het zeker te rommelen onder de toeschouwers. Die derde ster deed de kritiek voor even verstompen maar waaide vervolgens snel weer op vanwege het saaie spel en de stagnering Europees.

Sterker nog, het publiek was afgelopen seizoen tevredener zonder prijzen dan in de seizoenen van de derde en vierde landstitel op rij onder de Boer.
Kan op zich geen kwaad om een minder bekende naam voor de groep te hebben, echt grote trainersnamen zullen niet staan te springen om in te stappen. Salaris in NL is nu eenmaal minder dan in de grote voetballanden en Bosz heeft de lat wel hoog gelegd voor zijn opvolger, je kan als trainer eigenlijk alleen maar tegenvallen.
Dat de lat nu hoog ligt is alleen maar mooi. Ik vind dat de lat eindelijk op de juiste hoogte ligt, waarbij wel de kanttekening moet worden gezet dat het Europees mee heeft gezeten. Maar de manier van voetballen van afgelopen seizoen moet het uitgangspunt zijn. Dat zelfs zonder prijzen het publiek tevreden is, is al een prestatie op zich in Nederland. Nu maar hopen dat het Bosz-effect resulteert in een nieuwe filosofie.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
ph4ge schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 07:03:
[...]

Dan doe je hem wel tekort. Hij heeft niet voor niets een aantal goedbetaalde transfers gemaakt. Clubs als Villarreal en Napoli zou ik niet nietszeggend noemen.

Ik zou hem er best bij willen, maar je moet geen miljoenen voor een dertiger betalen.
Graag erbij zo'n speler, veel internationale ervaring want dat mist Feyenoord nu op dit moment. Spelers zijn goed maar missen de benodigde ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
rikoos schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:35:
[...]

Graag erbij zo'n speler, veel internationale ervaring want dat mist Feyenoord nu op dit moment. Spelers zijn goed maar missen de benodigde ervaring.
De middenvelder speelde vijf jaar lang bij Feyenoord, maar wilde in 2010 zijn contract niet verlengen en vertrok toen transfervrij naar Mallorca.

Lees meer: http://voetbalflitsen.nl/...n-euro-oude-bekende-terug
Lekker zuur, nu er 3 miljoen voor betalen, wat ik overigens veel geld vind voor iemand die nog geen 50 potjes heeft gespeeld in 3 jaar (waarvan dan ook nog eens bij 2 clubs uit de Serie B :X )

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
KingKoning schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:34:
[...]

Zo gaat het al jaren... Ajax spelers leveren nou eenmaal meer op. Zie ook bijv. Vincent Janssen en Milik vorig jaar. De eerste was topscorer, de tweede speelde bij Ajax. Enorm verschil in prijs. Toch een stukje naam en faam die Ajax in het buitenland heeft denk ik.
De financiële huishouding van een club speelt daarin ook mee natuurlijk. Ajax kan bijvoorbeeld langer nee blijven zeggen dan een AZ omdat ze het geld niet nodig hebben. Daarnaast leveren bij grotere contracten de spelers ook al meer op en ik verwacht dat spelers bij Ajax iets meer salaris ontvangen dan bijv. bij AZ (om in de Milik/Janssen vergelijking aan te houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik denk zelf niet dat Jaap Stam naar Ajax komt. Hij zit goed bij Reading ook al zijn ze niet gepromoveerd. Brian Tevreden is ook tevreden met Stam ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

:?

[...]

Milik had al heel wat meer gepresteerd dan Janssen en ging naar een club die net 90 miljoen had gekregen voor z'n spits en nu zonder zat. Deels een paniek aankoop dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Vandaag staat Luxemburg op het menu, ik heb er echt zin in.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 13:22

Goner

What can I do you for ?

Martinusz schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:57:
[...]
Lekker zuur, nu er 3 miljoen voor betalen, wat ik overigens veel geld vind voor iemand die nog geen 50 potjes heeft gespeeld in 3 jaar (waarvan dan ook nog eens bij 2 clubs uit de Serie B :X )
Update 8 juni 09.07 uur - Geruchten over terugkeer van De Guzmán zijn ‘onzin’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Kluivert weg bij PSG, Overmars naar Arsenal, Kluivert naar Ajax?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Goner schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:43:
[...]

Update 8 juni 09.07 uur - Geruchten over terugkeer van De Guzmán zijn ‘onzin’
Maar ook dat bericht kan onzin zijn.

Eigenlijk worden geruchten altijd als onzin afgedaan voordat de handtekening gezet is.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:54
Manchester City heeft schijnbaar Lozano gekocht van Pachuca, Manchester City leent hem voor twee jaar uit aan PSV.

Groot talent van Mexico. Ajax had een tijd terug ook al interesse, maar bleek niet haalbaar te zijn.

Ben alleen geen fan van die huurconstructies, PSV houdt er niks aan over. Na twee jaar is die knul weer vertrokken en heeft hij de ontwikkeling van jeugdspelers geblokkeerd. Volgens mij kan PSV beter met Perreiro en Bergwijn op de flanken gaan spelen, of kopen ze Sam Larsson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JanW schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:39:
Manchester City heeft schijnbaar Lozano gekocht van Pachuca, Manchester City leent hem voor twee jaar uit aan PSV.

Groot talent van Mexico. Ajax had een tijd terug ook al interesse, maar bleek niet haalbaar te zijn.

Ben alleen geen fan van die huurconstructies, PSV houdt er niks aan over. Na twee jaar is die knul weer vertrokken en heeft hij de ontwikkeling van jeugdspelers geblokkeerd. Volgens mij kan PSV beter met Perreiro en Bergwijn op de flanken gaan spelen, of kopen ze Sam Larsson.
Lozano was toch al verkocht aan Celta?
Als het wel zo is, even afwachten of het geen tweede Zinchenko wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:38

Fiber

Beaches are for storming.

Hackus schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:29:
Vandaag staat Luxemburg op het menu, ik heb er echt zin in.
Ik ook! Ik gok op 6-0 met twee goals van Sneijder. :)

:)F oOo :)F oOo :)F

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:36
JanW schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:39:

PSV zou dan een deel van de transfersom meebetalen en dan ook meeprofiteren van de winst.

Zo heb je spelers die je zelf niet kunt betalen in de selectie en verdien je ook nog aan de transfersom. Op zich niet heel verkeerd.

Dit is er wel 1 van de buitencategorie. Bergwijn is toch een 'jeugdspeler'? Zoveel verdere jeugd zie ik bij PSV niet doorstromen, Gudmunsson wellicht nog. Maar een Larsson kopen zou dat net zo goed tegenhouden.

Het is overigens helemaal niet zeker.
Zowel Lozano zelf als bij PSV hebben ze het al ontkracht.

PSV heeft wel aangegeven naar dergelijke constructies te willen dus wie weet komt het er nog van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Ja, helemaal mee eens.
Zeker als ze in Europa redelijk meekomen gaan de prijzen omhoog.
Ik 'verdenk' Ajax ook zo te investeren, een speler kopen die nog net niet groot genoeg is om direct van Nederlandse B-club naar het buitenland te gaan en dan 1 a 2 seizoenen rijpen :P

Gaat ze goed af.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Fiber schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:49:
[...]

Ik ook! Ik gok op 6-0 met twee goals van Sneijder. :)

:)F oOo :)F oOo :)F
De bitterballen liggen in het vet, van mij mag het beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
_O- Mijn vooroordeel over oranjefans is zojuist bevestigd, mijn buurman zit er, die kent nog net Robben en Wesley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Janssen beetje veel tijd nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Sjesus Janssen, op dit niveau moet dat gewoon een goal zijn :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

En dat is één. Zou ook een keer tijd worden...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Fc bal op het dak heeft nog een betere aanname dan Janssen, man man man.

Alsof ie Klompen aan heeft :/

[ Voor 19% gewijzigd door Martinusz op 09-06-2017 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:46

Quad

Doof

En dat is twee.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 07:47

Shabbaman

Got love?

Mooi doelpunt hoor. En aardig voorwerk van Janssen.

[ Voor 45% gewijzigd door Shabbaman op 09-06-2017 21:22 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:34
Sneijder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Sneijder in Oranje!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
Dat is nog een beetje vroeg hoor, misschien wat later in z'n carriere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ik kan zo bij Luxemburg meedoen zie ik al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Cillissen deed een Zoetje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Wedstrijd is alweer gespeeld, je bent wel echt een pannenkoek als je dit nog weggeeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Janssen valt weer eens ontzettend tegen. Jammer dat er geen echt goeie andere spits in NL is atm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goron
Vlassie1980 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:34:
Wedstrijd is alweer gespeeld, je bent wel echt een pannenkoek als je dit nog weggeeft :)
Gelukkig heeft Nederland nog nooit als een pannenkoek gespeeld deze kwalificatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Maar de pannekoekenbakker is wel weg, alleen zijn zoon is er nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ach, tijdens het WK van 2010 moesten we het ook niet van onze centrumspits hebben. Van Persie had er volgens mij maar 1 ingelegd toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Leon Zwiers schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:40:
Maar de pannekoekenbakker is wel weg, alleen zijn zoon is er nog.
Met een onnodige overtreding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:57
Vlassie1980 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:41:
Ach, tijdens het WK van 2010 moesten we het ook niet van onze centrumspits hebben. Van Persie had er volgens mij maar 1 ingelegd toen.
Het was vooral heel moeilijk om in dat elftal spits te zijn. Een spits moest met drie egotrippers in de nek vooral dienstbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
D-e-n schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:43:
[...]

Het was vooral heel moeilijk om in dat elftal spits te zijn. Een spits moest met drie egotrippers in de nek vooral dienstbaar zijn.
Je kan zeggen wat je wilt maar toen deden we tenminste nog mee :')
Dat valt nu nog maar te bezien. Dat Janssen geen topspits is weet ik, denk dat Dost ook gewoon meer kans moet krijgen. Maakt gewoon veel goals in een lastige competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zweden-Frankrijk is 1-1. Beauty van Giroud (volley), fraaie gelijkmaker van Durmaz.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Vlassie1980 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:44:
[...]

Je kan zeggen wat je wilt maar toen deden we tenminste nog mee :')
Dat valt nu nog maar te bezien. Dat Janssen geen topspits is weet ik, denk dat Dost ook gewoon meer kans moet krijgen. Maakt gewoon veel goals in een lastige competitie.
Dost...echt een voetballende spits die je nodig hebt deze potjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hij speelde tenminste mee met de rest. Oranje heeft al jaren niet echt een spits nodig, maar een centrale aanvaller die ook wel eens scoort.

Maar Oranje lijkt eens te winnen, toch leuk voor de verandering. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:10
Hij kan geeneens een flesje water raken, daarom word hij ook gewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Doet Depay ook mee?

Lol dat ventje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Zo dat knakkertje kan gelijk inpakken.... Wat een opgewonden standje :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Daar gaat je interland carrière. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Zo dat was rood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Donkerrood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 16:34
Wat een smerige tackle..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Die de Vrij heeft ook altijd pech B100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Wat vinden we trouwens van het centrale Lazio duo Hoedt en de Vrij achterin? Als je in Italie zo veel speelt en 5e bent geworden doe je het wel goed lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Vlassie1980 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:03:
Wat vinden we trouwens van het centrale Lazio duo Hoedt en de Vrij achterin? Als je in Italie zo veel speelt en 5e bent geworden doe je het wel goed lijkt me.
Die spelen uitstekend, gewoon vast duo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Vlassie1980 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:03:
Ik zit niet heel erg op te letten, maar dit lijkt mij wel een verstandige beslissing van Advocaat. We hebben gewoon een behoorlijk probleem met verdedigers. Zorg er dan tenminste voor dat ze op elkaar ingespeeld zijn. Spelen ze dan ook nog in een grotere competitie, bij een wat beter team, dan helemaal geweldig en opstellen.

Oh en 3-0. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Naar mannetje eigenlijk die Robben...af en toe net een kleuter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Lekker Gini! Tegen een land als Luxemburg is een 3-0 wel het minste wat je mag verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
De tering wat is strootman slecht vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Martinusz schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:08:
Naar mannetje eigenlijk die Robben...af en toe net een kleuter.
Ach, tegenwoordig hoort dat er allemaal bij he :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 18:31

Vos

AFCA

Terranova schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:08:
De tering wat is strootman slecht vandaag.
Dat is hij de laatste interlands wel vaker toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Best kans dat Van Persie weer terug komt na de zomer... :)

En dat centrale duo achterin mag van mij inderdaad wel een tijdje blijven staan van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sneijder wil die 2e goal te veel.
In plaats van dat hij vrij gaat staan loopt hij direct door om (slecht) aanspeelbaar te zijn om te scoren, net zoals diverse andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Fiber schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:12:
[...]

Best kans dat Van Persie weer terug komt na de zomer... :)

En dat centrale duo achterin mag van mij inderdaad wel een tijdje blijven staan van mij.
Misschien gaat the Hunt ook wel weer lekker draaien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:58

masauri

aka qwybyte

Ik volg de Belgische wedstrijd, maar als ik de commentaren hier lees zijn die op de belgen net zo van toepassing.
Thuis winnen met 8-1, uit nog maar 0-1 voor staan en véél kansen de mist in gaan.
Schande gewoon.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herman
  • Laatst online: 01:46

Herman

FP ProMod
Martinusz schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:06:
[...]

Die spelen uitstekend, gewoon vast duo :)
Eh... We spelen vandaag wel tegen Luxemburg, hé? ;)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En 4-0, nu begint de uitslag ergens op te lijken. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Vier... Promes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Martinusz schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:13:
[...]

Misschien gaat the Hunt ook wel weer lekker draaien :+
Neeeeeeeeeeeeeeee. Geen Huntelaar meer. Dat kan echt niet meer in dit elftal

Frankrijk mag wel eens gaan opschieten met scoren

[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 09-06-2017 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Herman schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:14:
[...]

Eh... We spelen vandaag wel tegen Luxemburg, hé? ;)
Ja en? Beter duo in gedachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goron
Advocaat die Robben wisselt oh jee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Laatst online: 01:46

Herman

FP ProMod
Martinusz schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:16:
[...]

Ja en? Beter duo in gedachten?
Dat zeg ik niet. Maar dit lijkt me niet echt een wedstrijd om het verdedigingsduo op te beoordelen :>

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Robben doet nog maar eens een zak ijs op z'n fopbenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

D-e-n schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:16:
[...]

Frankrijk mag wel eens gaan opschieten met scoren
Of Zweden... Dan kunnen 'we' de groep nog winnen... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ik zou eerder aanvallend wisselen, iemand die er misschien nog eentje kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Zo, Advocaat neemt risico's... Hij gaat Aké brengen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sneijder rent snel terug het veld in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
mis raak :+

[ Voor 80% gewijzigd door Martinusz op 09-06-2017 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Pingel!

Jammer dat Sneijder er al uit is...

Janssen!

[ Voor 78% gewijzigd door Fiber op 09-06-2017 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Dat is nog eens een penalty inschieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Balen van die Fransen. Zul je zien dat tegen Oranje Benzema plots weer meedoet in plaats van die houten klaas die er nu staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
NL naar plek 2 met deze stand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Martinusz schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:31:
NL naar plek 2 met deze stand?
Nee dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 08:04
Zweden wint

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Godver. Lekker bedankt Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
D-e-n schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:38:
[...]

Als je goal ziet word het alleen maar zuurder.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Maak je zo'n bord....met een spelfout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

D-e-n schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:38:
[...]

Zelf ook winnen van Frankrijk en Zweden en gewoon direct de groep winnen... :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bossie schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:38:
[...]

Als je goal ziet word het alleen maar zuurder.
Guidetti?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Die andere kwal...Toivonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Fout lloris in de 92e minuut, Toivonen scoort overigens wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Bijna.... Toivonen.

Dat wordt nu dus hopen dat de Fransen het WK missen. Dat hebben ze nog tegoed....

Die Zweden hebben overigens alleen maar mazzel zo lijkt het

[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 09-06-2017 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Martinusz schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:40:
[...]

Die andere kwal...Toivonen.
Altijd weer die PSV'ers... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22
Gatver Zweden wint.
Sorry hoor waarom speelt Frankrijk dan ook zo pet opeens? Pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Harribo schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:42:
Gatver Zweden wint.
Omdat het geen top team is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Fiber schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:39:
[...]

Zelf ook winnen van Frankrijk en Zweden en gewoon direct de groep winnen... :)F
Precies, alles weer in eigen hand.

Wel fijn dat Wit-Rusland van Bulgarije wint, zijn we die in ieder geval kwijt als concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Deadsy schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:43:
[...]

Omdat het geen top team is.
Die hebben toch echt goede spelers. Die Griezman kan toch ballen. Waar ik bang voor ben is dat straks tegen Nederland Benzema dan plots wel weer meedoet. En dan doen ze plots wel wat ze moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Harribo schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:42:
Gatver Zweden wint.
Maar als je de groep nog wil winnen is dat toch juist goed...? Nu kunnen 'we' nog eerste worden ipv voor de tweede plek te moeten gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Was en ben nog steeds Brazilië tegen Argentinië aan het kijken die bijna gelijktijdig 'integraal' uitgezonden wordt, vriendschappelijk in Australië, toeschouwersaantal: 95 duizend nog wat!

Benzema wordt toch sowieso niet (meer) opgeroepen voor het nationale team? (vanwege het afpersingsverhaal)

[ Voor 30% gewijzigd door apis29 op 09-06-2017 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Fiber schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:45:
[...]

Maar als je de groep nog wil winnen is dat toch juist goed...? Nu kunnen 'we' nog eerste worden ipv voor de tweede plek te moeten gaan...
Uit bij Frankrijk winnen is niet zo heel waarschijnlijk. Dus dit is gewoon zwaar kut. Het zit ook niet mee in de reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:45:
[...]

Die hebben toch echt goede spelers. Die Griezman kan toch ballen. Waar ik bang voor ben is dat straks tegen Nederland Benzema dan plots wel weer meedoet. En dan doen ze plots wel wat ze moeten doen
Ze hebben echt goede spelers, maar het is geen top team.
Los zand etc. Kunnen de ene keer winnen van Duitsland en de keer erna verliezen van bv Zweden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Deadsy schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:47:
[...]

Ze hebben echt goede spelers, maar het is geen top team.
Los zand etc. Kunnen de ene keer winnen van Duitsland en de keer erna verliezen van bv Zweden.
Verliezen van Zweden en dan de volgende keer..........

En belangrijker: met winst daar kun je nog derde worden. Ons doelsaldo is zo denderend niet. Zweden won dik van de Bulgaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

D-e-n schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:46:
[...]

Uit bij Frankrijk winnen is niet zo heel waarschijnlijk. Dus dit is gewoon zwaar kut. Het zit ook niet mee in de reeks
Gewoon uitgaan van je eigen kracht en die Fransen opvreten. Als Zweden het kan moet Oranje het ook kunnen.

Maar goed, dat is pas na de zomer. Eerst het EK voor dames in eigen land... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:48:
[...]

Verliezen van Zweden en dan de volgende keer..........

En belangrijker: met winst daar kun je nog derde worden. Ons doelsaldo is zo denderend niet. Zweden won dik van de Bulgaren.
.... Nederland volledig weg tikken.

Dit Frankrijk kan een toernooi winnen maar kan er ook gewoon in de groepsfase uit liggen.
Spelers die echt top zijn maar het komt er vaak gewoon niet uit.
Pagina: 1 ... 61 ... 66 Laatste

Dit topic is gesloten.