[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 66 Laatste
Acties:
  • 113.915 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Deadsy schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:23:
[...]

Het is wel gebeurd en het punt blijft. Puur omdat een speler een talent is en er veel voor betaald word betekend nog niet dat het een succes word.

Kijk nu naar Maher. Groot talent, Ajax had de centen maar was deze keer slim genoeg om hem niet te halen.
PSV haalde hem wel en het lukte niet en nu mag hij vertrekken.
Alhoewel ik denk dat sommige mensen hier alweer vergeten waren dat hij nog bij PSV was.

Ja, uiteraard zal het wel eens mis gaan en is het idee erachter (en de hoop) dat het vaker goed dan fout gaat en je uiteindelijk in de plus eindigt.
Maar het punt is dat garanties niet bestaan. Spelers niet ten koste van alles halen en niet geld uitgeven puur omdat het er is.

Uiteindelijk hebben de Nederlandse clubs nog mazzel dat ze zo laag op de ladder zitten, zodat ze profijt hebben van de idiote transfermarkt en de bedragen die betaald worden. We moeten alleen oppassen dat we er niet aan mee gaan doen.
Ajax heeft dan wel maher niet gehaald maar dan halen ze wel lerin duarte, die was dan wel niet zo duur als maher maar het was voor mij al duidelijk dat hij nooit een gevestigde basisspeler zou worden dus zo slim is ajax dus niet.

Ajax doet het over het algemeen goed met het scouten van jeugdspelers, de scouting van gevestigde spelers is eigenlijk niet goed genoeg, psv doet dat naar mijn mening beter.

Ajax mag best wel meer uitgeven voor de juiste speler, ziyech was een prima aankoop maar neres is toch wel een vreemd verhaal, dan volg je als club die jongen al zo lang, tel je miljoenen voor hem neer en dan zet je hem op de bank...dan is er gewoon iets mis.

En ja, neres is nog relatief jong maar voor 12 miljoen mag hij wel in de basis staan.

Wat lozano betreft, ik weet niet of hij die grote transfersom waard is, ik hoorde een vergelijking met robben, nou zo goed zal hij denk ik niet worden maar het lijkt me wel een aardige voetballer, psv zal hem niet voor niet al zo lang gevolgd hebben, moedig besluit om die zak geld op tafel te leggen, ben benieuwd hoe goed hij kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 13:19
@Tweaking Art
Aye Duarte was echt een slechte transfer. Niet goed genoeg voor de basis dus had je die plek net zo goed met een jeugd speler kunnen invullen. 1 sterke pot gehad geloof ik.
Met Neres zou je kunnen zeggen dat het was omdat Bosz zo een sterke voorkeur had voor zijn eigen speler, Traore. Neres zal komend seizoen de kans moeten krijgen om zich te bewijzen, want zo slecht vond ik hem niet bij zijn inval beurten.

edit:
Van de UEFA mogen beide Red Bull teams de CL in. Want er is geen persoon die het bij beide clubs voor het zeggen heeft.
Onzin, de constructie zit gewoon slim in elkaar. Uiteindelijk heeft dezelfde persoon het voor het zeggen bij beide clubs en geeft dit ze een vrij brief om nog een Europese club te kopen.

[ Voor 27% gewijzigd door Deadsy op 20-06-2017 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

JST94 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:45:
[...]
De opvolger van Karsdorp staat al klaar (Nieuwkoop). Nu nog een back zoeken voor achter Nieuwkoop.
Volgens geruchten misschien Kevin Diks... (Vitesse, gehuurd van Fiorentina).

Nog een Feyenoord gerucht : van Persie .. ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

PSV-gerucht... Janssen. :o

Nou was doelpuntenproductie wel aantoonbaar de reden waarom PSV geen kampioen werd, afgelopen seizoen, die analyse klopt wel. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:18
Jammer, El Shaarawy ontkent de berichten dat hij overstapt van AS Roma naar Feyenoord.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ramzzz schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:27:

Nou was doelpuntenproductie wel aantoonbaar de reden waarom PSV geen kampioen werd, afgelopen seizoen, die analyse klopt wel. :+
Dat is het altijd. Scoor 1 doelpunt meer dan je tegenstander in iedere wedstrijd en je bent gegarandeerd kampioen. :+

Maar ik begreep dat ze 'm wellicht willen huren bij een vertrek van Luuk de Jong. Zijn er nog geïnteresseerden voor Luuk de Jong? Afgelopen seizoen zal geen goed gedaan hebben voor zijn marktwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Volgens VI is Vitesse bezig met Castaignos
Dus Europa word weer niks voor Vitesse.

Zijn tijd bij Twente was een succes vergeleken met zijn tijd in Duitsland en Portugal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Luc Castaignos ... gevalletje Royston Drenthe. Die jongens hadden gewoon nog even bij Feyenoord moeten blijven ipv als tiener voor het grote geld te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Goner schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:43:
Luc Castaignos ... gevalletje Royston Drenthe. Die jongens hadden gewoon nog even bij Feyenoord moeten blijven ipv als tiener voor het grote geld te kiezen.
Zelf dan was het denk ik niet veel geworden.
In de jeugd succesvol omdat hij groter en sterker dan de rest was en als je voor de rest niet veel oppikt is dat niet genoeg wanneer je met de profs gaat meedraaien (tenzij je een echt beest bent).

Dat was 1e seizoen bij Feyenoord was redelijk maar gingen ook alle ballen op hem, maar meer dan dat was het denk ik nooit geworden.
Alhoewel Feyenoord misschien iets meer geld had gevangen als hij nog een jaar was gebleven.

10-15 goals gaat hij denk ik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343906

Onze kleinzoon Sep van vier jaar vroeg op de avond na Excelsior-Feyenoord: “Mag ik Opa even bellen?” Dus Wouter vraagt: “Wat ga je dan doen?” “Nou, dan ga ik keihard roepen Ex-cel-si-or!” Dat hebben ze toen maar even niet gedaan. De volgende dag vroeg zijn juf hem of oma hem kwam halen. Toen zei hij: “Nee, die ligt met opa in bed te huilen, want ze hebben verloren…”’

https://www.friendsinbusi...-hebben-dat-is-een-zegen’

Opmerkelijk open interview met Gudde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Los van hun vroege transfer betwijfel ik of deze spelers het überhaupt zouden hebben gehaald. Ik plaats die spelers in het rijtje El Ghazi, Bazour, Aisatti, Bolatelli, Maher en ga zo maar door... stuk voor stuk spelers die absoluut het talent hebben maar niet de discipline, inzet of focus die nodig is om de absolute (sub)top te halen. Daar komt ook een klootzakken-mentaliteit bij kijken. Maar vooral niet gevoelig zijn voor allerlei randzaken zoals het uiterlijk vertoon simpelste voorbeeld; voetbalschoenen) of een rap-carrière.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweaking Art
Ramzzz schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:27:

Janssen is 10 extra doelpunten, lijkt me een aardige oplossing.

Wel allemaal penalties uiteraard. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Tweaking Art schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:10:
[...]

Janssen is 10 extra doelpunten, lijkt me een aardige oplossing.

Wel allemaal penalties uiteraard. :+
Perfect toch, want had De Jong daar niet problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Deadsy schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:21:
Zelf dan was het denk ik niet veel geworden.
In de jeugd succesvol omdat hij groter en sterker dan de rest was en als je voor de rest niet veel oppikt is dat niet genoeg wanneer je met de profs gaat meedraaien (tenzij je een echt beest bent).

Dat was 1e seizoen bij Feyenoord was redelijk maar gingen ook alle ballen op hem, maar meer dan dat was het denk ik nooit geworden.
Alhoewel Feyenoord misschien iets meer geld had gevangen als hij nog een jaar was gebleven.

10-15 goals gaat hij denk ik maken.
Zn prestaties bij Feyenoord waren in dat team op die leeftijd uitstekend,en dat kwam niet door z'n fysiek. De keuze om naar Inter te gaan was ronduit dom. Guidetti en Pelle konden later excelleren bij Feyenoord in bijna hetzelfde team, ik sluit niet uit dat Castagnois dat ook had gekund.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Castagnois, dat is toch die speler die meer op de grond ligt dan voetbalt? Serieus, die gast heeft een mentaal probleem, zal nooit een topper zijn geworden. Spelers als Pelle en zelfs Guidetti hebben inzet, Castagnois niet.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-06 17:34
Deadsy schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:50:
[...]

Perfect toch, want had De Jong daar niet problemen mee?
Wel meer bij PSV. Zou dus wel een oplossing zijn. ;)
Verwacht dat ze De Jong dan weg doen en Janssen zouden huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ph4ge schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:40:
[...]

Zn prestaties bij Feyenoord waren in dat team op die leeftijd uitstekend,en dat kwam niet door z'n fysiek. De keuze om naar Inter te gaan was ronduit dom. Guidetti en Pelle konden later excelleren bij Feyenoord in bijna hetzelfde team, ik sluit niet uit dat Castagnois dat ook had gekund.
En daarna werd het bij Twente niets omdat?
Want toen gingen ook alle ballen op hem maar hij had teveel kansen nodig en lag zoals gezegd vrij vaak op de grond.
En als hij dan weer eens een goal maakte kreeg hij praatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Deadsy schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 00:22:
En daarna werd het bij Twente niets omdat?
Want toen gingen ook alle ballen op hem maar hij had teveel kansen nodig en lag zoals gezegd vrij vaak op de grond.
En als hij dan weer eens een goal maakte kreeg hij praatjes.
Omdat hij toen al een terugslag had gehad in zn ontwikkeling en bijv. ook niet de publiekslieveling was die hij bij Feyenoord was. Zo slecht deed hij het overigens ook niet bij Twente, hij speelde vrijwel alles en liep 1 op 3, maar een topper is hij nooit geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bij Twente lag hij juist ook onder vuur, omdat het er niet uit kwam.
Met aanvoer van Corona, Ziyech en Tadic werden de kansen niet afgemaakt.

Lijkt me ook niks voor Vitesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ph4ge schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:40:
[...]

Omdat hij toen al een terugslag had gehad in zn ontwikkeling en bijv. ook niet de publiekslieveling was die hij bij Feyenoord was. Zo slecht deed hij het overigens ook niet bij Twente, hij speelde vrijwel alles en liep 1 op 3, maar een topper is hij nooit geworden.
Hij maakte geloof ik regelmatig 2 goals per wedstrijd en stond dan weken stil. Ook regelmatig de 2-0.
Met, zoals gezegd, goede spelers om hem heen voor aanvoer.

Kan me nog goed herinneren, stond hij weer eens weken droog en zag je hem niet waarop hij kritiek kreeg.
Dan maakte hij opeens 2 goals tegen een zwakke ploeg en rende hij naar de camera met de vinger voor zijn mond.

edit:
@Outerspace
Lijkt erop dat ze hun begroting niet sluitend krijgen en deze dus min of meer sluitend hebben gemaakt door gewoon wat cijfertjes erbij te zetten.
Mja we kunnen toch allemaal toegeven dat korte termijn denken (komend paar maanden) belangrijker is dan de lange termijn en gezondheid van een club.

[ Voor 17% gewijzigd door Deadsy op 22-06-2017 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-06 16:31
Deadsy schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 17:37:
[...]

Hij maakte geloof ik regelmatig 2 goals per wedstrijd en stond dan weken stil. Ook regelmatig de 2-0.
Met, zoals gezegd, goede spelers om hem heen voor aanvoer.
De 2-0 maken is anders ook gewoon ontzettend belangrijk. Verder jammer dat het er nooit echt uitgekomen is bij Castaignos. Begon sterk met 15 goals in zijn debuutseizoen volgens mij, toen stom dat hij direct naar Inter is vertrokken. Benieuwd hoe het zou zijn gelopen als hij gewoon bij Feyenoord bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 16:37
Ben benieuwd hoe JPB het gaat doen volgend seizoen:

https://twitter.com/MikosGouka/status/878166296373932033

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:15

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Han schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:56:
Los van hun vroege transfer betwijfel ik of deze spelers het überhaupt zouden hebben gehaald. Ik plaats die spelers in het rijtje El Ghazi, Bazour, Aisatti, Bolatelli, Maher en ga zo maar door... stuk voor stuk spelers die absoluut het talent hebben maar niet de discipline, inzet of focus die nodig is om de absolute (sub)top te halen. Daar komt ook een klootzakken-mentaliteit bij kijken. Maar vooral niet gevoelig zijn voor allerlei randzaken zoals het uiterlijk vertoon simpelste voorbeeld; voetbalschoenen) of een rap-carrière.
Misschien hebben ze dan wel een enorme zelfkennis en/of goede adviserende mensen om zich heen. Zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld binnen halen voordat ze doorhebben dat je een talentloze slampamper bent. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Gonadan schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:17:
[...]

Misschien hebben ze dan wel een enorme zelfkennis en/of goede adviserende mensen om zich heen. Zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld binnen halen voordat ze doorhebben dat je een talentloze slampamper bent. :+
Ga dan in China of een zandbak spelen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Voor de ED prima aankoop. Voor de CL: nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Vincent Dave schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:36:
[...]

Ik ben bang dat je gelijk krijgt. Maar hebben Nederlandse clubs überhaupt iets te zoeken in de Chamions League? Het is lekker geld verdienen voor Feyenoord, maar om te zeggen dat ze een kans maken, nee...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Kans maak je altijd, je zou bijvoorbeeld derde kunnen worden. En winstpremie is een stuk hoger in de CL dus is het wel handig om betere spelers in huis te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
demo31051987 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:39:
[...]

Ik ben bang dat je gelijk krijgt. Maar hebben Nederlandse clubs überhaupt iets te zoeken in de Chamions League? Het is lekker geld verdienen voor Feyenoord, maar om te zeggen dat ze een kans maken, nee...
Eerst cashen en aantrekkelijk zijn op de transfer markt. Daarna proberen er in de EL wat van te maken.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Deadsy schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:24:
Volgens VI is Vitesse bezig met Castaignos
Dus Europa word weer niks voor Vitesse.

Zijn tijd bij Twente was een succes vergeleken met zijn tijd in Duitsland en Portugal.
Update 23 juni 12.10 uur - 'Vitesse trekt zich terug na horen vraagprijs Sporting'
Luc Castaignos lijkt bij Vitesse niet de opvolger te worden van de naar FC Basel vertrokken Ricky van Wolfswinkel. Het Portugese Record weet te melden dat de Arnhemmers zijn afgehaakt na het horen van de vraagprijs van Sporting. De club zou zo'n 2,5 miljoen euro willen ontvangen voor Castaignos, maar dat zou voorlopig teveel zijn voor Vitesse.

Bron: www.voetbalzone.nl

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:13

OMX2000

By any means necessary...

Drenthe is vast ook onder druk gezet. Ja hij ging ook voor het geld, en tegelijkertijd had Feyenoord het geld nodig. Dat was in die tijd met wel meer spelers.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Vincent Dave schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:36:
[...]

Ik vind het helemaal geen goede aankoop. Bankvulling. Dude heeft een goede instelling, maar om een of andere reden komt het er bij hem niet uit. Toen hij bij Feyenoord speelde vond ik hem al een beetje een gevalletje Nelom. Blij vlagen mooie acties, maar er zit weinig plan achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ook een voorbeeld van beperkte scouting.
Je schrijft een speler af, doet hem weg, maar dan presteert hij weer een beetje en haal je hem direct weer terug als opvolger van Elia.
Was er nou niemand anders (lees: beters) die ze voor de linksbuiten positie hadden kunnen halen?
Een gevalletje Jorgensen, soms moet je iets verder kijken om bij wat goeds uit te komen.

Dit dreigt weer een Bilal/Tapia/Vejinovic te worden: middelmaat.

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 23-06-2017 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

dutchgio schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:33:
Ook een voorbeeld van beperkte scouting.
Je schrijft een speler af, doet hem weg, maar dan presteert hij weer een beetje en haal je hem direct weer terug als opvolger van Elia.
Was er nou niemand anders (lees: beters) die ze voor de linksbuiten positie hadden kunnen halen?
Een gevalletje Jorgensen, soms moet je iets verder kijken om bij wat goeds uit te komen.

Dit dreigt weer een Bilal/Tapia/Vejinovic te worden: middelmaat.
Precies dat. En dat vind ik echt jammer. Ja ik ben Feyenoorder, maar moeten we nu niet eens streven naar beter voetbal in Nederland. Dat hoeft niet met bakken vol met geld, maar de top 3 moet gewoon altijd naar hoger en beter streven.

Ik zeg niet dat Elia een soort van super linksbuiten is, maar ik denk dat JPB het niet beter gaat doen. Ik hoop dat ze nog ergens een verrassende speler vandaan halen, en dat er ook wat leuks uit die helicopter gaat stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 17-06 12:34
Jpb was 3en talent. Echter al 3 keer via de achterdeur vertrokken bij een club. Hopelijk kostte hij niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:28
Ik zie duidelijk het onvermogen van de scouting in. Als ze dik een jaar weet dat je een vervanger voor Elia moet hebben kan je haast niet met Boetius aan komen. Hopelijk zit ik er helemaal naast en kan Gio deze speler echt Eredivisie waardig maken. Maar ik bang dat hij meer op de grond zal liggen dan dat hij een man voorbij gaat.

Laten we hem maar de kans geven en wat wedstrijden aankijken. Er zit niet veel anders op :p

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Een koopje vanwege zn band bij Feyenoord, ongetwijfeld kan Boetius elders meer verdienen. Slechter zal je niet van Boetius worden. Feyenoord kan nou eenmaal geen toptalenten betalen en heeft goede ervaringen met het halen van spelers met een krasje. Talent en instelling waren altijd goed bij hem dus het kan er zomaar alsnog uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Geruchten worden nu ook hardnekkig dat Nigel de Jong bij Ajax gaat terug keren, moet zeggen dat ik hem de laatste jaren niet meer heb gevolgd, dus ben dan benieuwd wat hij nog kan brengen.

Heeft afgelopen seizoen 24 wedstrijden gespeeld voor Galatasaray (18 competitie, 6 beker)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
Eindelijk! 8 jaren op de centen letten en goed beleid voeren! Nu weer door en verder.

'Voetbalclub MVV is volledig schuldenvrij, nadat het heeft afgelost op een spelersfonds waarin schuldeisers zich hadden verzameld.
Er zou nog een bedrag tussen de 120.000 en 150.000 euro open hebben gestaan voordat de Maastrichtse club de laatste aflossing deed.'

https://www.1limburg.nl/mvv-na-jaren-volledig-schuldenvrij

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Wanneer ze het systeem van Bosz willen handhaven dan heb je niks aan hem, hij is nog trager dan Schöne. Snap werkelijk niet wat Ajax met hem wil. Sinds zijn verrek bij Ajax is het meer en meer een houthakker geworden en past hij totaal niet bij het technische voetbal. Met hem in de basis maak je je erg kwetsbaar bij een omschakeling.

Hoop serieus niet dat hij gaat terugkomen.

Edit;

Kijk, MVV laat dus zien hoe het ook kan, netjes gedaan. Dit volhouden en je hebt een zeer gezonde bedrijfsvoering voor de aankomende jaren die hier en daar ruimte biedt voor investeringen. Hulde :)

[ Voor 21% gewijzigd door Han op 23-06-2017 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:02
Boetius, leuk voor op de bank
In de CL hoef je er al helemaal niet mee aan te komen denk ik

Tja vast kwestie van geld

Mvv goed gedaan

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 23-06-2017 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
Han schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 19:11:

Edit;

Kijk, MVV laat dus zien hoe het ook kan, netjes gedaan. Dit volhouden en je hebt een zeer gezonde bedrijfsvoering voor de aankomende jaren die hier en daar ruimte biedt voor investeringen. Hulde :)
Bestuur heeft ooit een uitspraak gedaan 'er gaat geen euro meer uit dan dat er binnenkomt' en daar hebben ze goed aan vastgehouden! En we hebben de laatste jaren mensen aan het roer gehad die de club gezond wilden maken en ook een hart voor de club hadden.

MVV kan de spelers niet heel veel bieden, er staat een salaris cap op €50.000 volgens mij. Vroeger waren hier spelers die flink wat meer kregen... Daardoor waren de schulden ook fors, iedereen dacht in 2009-2010 aan 1,8 miljoen schuld... En toen trok die nieuwe reddingsgroep de beerput open en bleek dit meer dan 6 miljoen te zijn! Met veel schuldeisers werd een overeenkomst getroffen, velen hebben toen afgezien van het terugvragen van hun geld vanwege de clubliefde! Alleen enkele kleine sponsoren konden dat niet omdat die anders in de problemen kwamen. Het spelersfonds was daarna een van de dingen waar MVV vanaf wilde, maar dit was lastig, dit was echt een flinke kostenpost... Maar nu zijn wij daar gelukkig vanaf!
Nol Hendriks, een roda man, heeft ermee ingestemd dat niet alles terug betaald zou worden van het geld dat hij in MVV had gestopt, en hij is er juist blij mee dat het nu goed met MVV gaat.

Ik ben echt zo blij met dit bericht :)
Oma en opa (ging vroeger op de oude Boschpoort in de jaren 40/50 al kijken) waren ook weer een van de eerste die de seizoenkaart gingen aanvragen.
Ik ga eentje drinken op dit nieuws :) mensen fijn weekend d:)b

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
wsLy schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 19:11:
Eindelijk! 8 jaren op de centen letten en goed beleid voeren! Nu weer door en verder.

'Voetbalclub MVV is volledig schuldenvrij, nadat het heeft afgelost op een spelersfonds waarin schuldeisers zich hadden verzameld.
Er zou nog een bedrag tussen de 120.000 en 150.000 euro open hebben gestaan voordat de Maastrichtse club de laatste aflossing deed.'

https://www.1limburg.nl/mvv-na-jaren-volledig-schuldenvrij
Gefeliciteerd MVV.
Dit is hoe al die probleem clubs het zouden moeten doen (ADO, RODA etc).
Maar die geven liever geld uit dat er niet is.

En met de salaris cap van MVV valt wel te werken als je heel goed en doel gericht scout.

En scouten is iets waarvan ik denk dat het vooral bij Feyenoord en Vitesse niet gebeurd. Als ik zie met welke namen ze aankomen.
Feyenoord zou moeten groeien en met Boetius doe je dat niet echt. Die jongen staat al een paar jaar stil dus zal echt niet beter geworden zijn.
Ben blij voor ze dat Castaignos niet komt, maar als ze bij dat bedrag al afhaken dan zal de interesse ook niet extreem groot zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Echt super dat Boetius terugkomt. Sinds zijn vertrek bij Feyenoord is hij duidelijk gegroeid. Veel Europese ervaring opgedaan, vaste kracht bij Basel en Genk, prachtige statistieken en gevolgd door topclubs. Echt een speler die Feyenoord verder gaat helpen de top te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:02
PWM schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:29:
Echt super dat Boetius terugkomt. Sinds zijn vertrek bij Feyenoord is hij duidelijk gegroeid. Veel Europese ervaring opgedaan, vaste kracht bij Basel en Genk, prachtige statistieken en gevolgd door topclubs. Echt een speler die Feyenoord verder gaat helpen de top te halen.
Dat denk je echt?
Basel en Genk wouden anders van hem af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:20
Harribo schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:52:
[...]

Dat denk je echt?
No shit 8) Haha, cynisme ten top joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Harribo schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:52:
Dat denk je echt?
Genk vond de vooraf afgesproken transfersom te hoog. Ze wilden niet van hem af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 00:28
Boetius is gewoon overal geflopt en kan nu gewoon terugkeren naar de club waar ie opgeleid is en ook niet aan bod kwam. Voor mij de bevestiging dat Feyenoord volgend seizoen niks wordt.

Van Geel heeft gewoon zijn oren laten hangen naar Willem van Hanegem, die adoreert Boetius.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Joster schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:54:
[...]

No shit 8) Haha, cynisme ten top joh.
Nou hij is wel beter dan Bilal. Dus in dat geval kan je het best een versterking noemen. Tegen een lage prijs dan je hem verkocht heb aantal geleden is het misschien geen verkeerde aankoop. Mis alleen wel de creatieve oplossing voor het vertrek van Elia.

Maar goed laten we er niet omheen draaien. Het is natuurlijk niet de aankoop die wil je zien. Hij kost een tiende van Neres. Terwijl hij wel gelijkwaardige kwaliteiten heeft.

[ Voor 17% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 24-06-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Ik had op wat beters gehoopt, maar als Boetius maar 1,5 mil kost begrijp ik de aankoop wel. We hebben gewoon niet zoveel geld. En jpb is geen slechte aankoop. Welke speler is nou beter voor 1,5 mil? En er is nog hoop dat hij z'n potentie inlost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 17:31

Vos

AFCA

En weer een onnodige sneer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Vos schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:51:
En weer een onnodige sneer....
Juist niet. Ik had liever een echte topaankoop gezien. Een speler die echt bij de top van de Eredivisie kan horen. Ajax kan zich die spelers wel veroorloven. Wij helaas niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Ik zou juist liever zien dat clubs hun eigen spelers opleiden en vasthouden in plaats van twee keer per jaar een selectie bij elkaar te shoppen. Iets met identiteit, je kunt toch niet van een club houden als de enige die meerdere jaren verbonden is de sponsor is terwijl de selectie constant wisselt?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:54
Traoré naar Lyon. Dit komt op mij toch een beetje over als amateur werk. Omdat ie een goede wedstrijd speelde tegen Lyon maakt het hem nog geen voetballer die effe 19 miljoen waard is. Hebben ze ook wel de andere wedstrijden gezien waarin hij of vaak onzichtbaar was of zichtbaar veel fouten maakte (dat heb ik ook met Younes die zomaar bij de Duitse selectie zit). Apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Russel88 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:51:
Ik had op wat beters gehoopt, maar als Boetius maar 1,5 mil kost begrijp ik de aankoop wel. We hebben gewoon niet zoveel geld. En jpb is geen slechte aankoop. Welke speler is nou beter voor 1,5 mil? En er is nog hoop dat hij z'n potentie inlost.
De transfer prijs is dik in orde, daar valt niet veel tegenin te brengen. Maar ik vraag me af wat voor salaris hij krijgt.
Als hij qua salaris bovenin zit dan mag je ook de prestatie ervoor verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Kek spelertje heeft PSV gekocht:
https://my.mixtape.moe/jpfyvz.mp4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Volgens mij zegt dat meer over (het ontbreken van) de kwaliteit bij de Russen dan over 'Chucky', want zowel de keeper als de verdediger waren te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
dutchgio schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 18:13:
Volgens mij zegt dat meer over (het ontbreken van) de kwaliteit bij de Russen dan over 'Chucky', want zowel de keeper als de verdediger waren te traag.
Het was een gigantische blunder van de keeper. Maar hij stond er wel en is een snelle speler d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Mjah... heb me al vaker vergaapt aan dat soort filmpjes. Niks zeggend in mijn ogen. Dergelijke filmpjes kun je ook van bijvoorbeeld Maher of Bilal maken waardoor het net wereldspelers lijken. YouTube staat er vol mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 18:13:
Meeste doelmannen en verdedigers zijn zwak in de Eredivisie dus dat zal wel goed gaan.
Alhoewel met zijn snelheid zal Cocu misschien weer counter voetbal gaan spelen, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 17:31

Vos

AFCA

Sorry maar wat vind je hier goed aan? De keeper wil die bal trappen 8)7

Of ik mis het sarcasme ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 24-06-2017 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Voor 1.5 miljoen kan je met boetius wel een gokje wagen.

Maar het ziet er niet echt veelbelovend uit, basel kocht hem van feyenoord, dat ze hem zo makkelijk dumpen is wel een teken aan de wand.

Als hij mislukt dan is de schade nog enigsinds beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-06 11:03
Adriaanse heeft wel oren naar TD bij de KNVB. Goeie vent, van mij mag ie! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Een TD moet voor de lange termijn gaan. 5-8 jaar om zijn plannen te maken en uit te voeren. Adriaanse is 69. Zal die er nog zitten als hij 77 is?

Daarbij moeten we imho iemand hebben die iets nieuws gaat neerzetten voor de toekomst. Met Adriaanse (of welke ander bekende 65+ voetbalkenner/coach/analyticus) haal je iemand binnen die kijkt naar vandaag en het verleden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
chim0 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 06:09:
Adriaanse heeft wel oren naar TD bij de KNVB. Goeie vent, van mij mag ie! d:)b
Wel eens Studio Voetbal gezien? Komt niet veel zinnigs uit. En ik heb het gevoel dat de man aan het dementeren is of er niet meer helemaal bij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Heeft Duitsland een B-elftal meegenomen naar de confed cup? Ik zie ze net younes inbrengen ....

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gunner schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:42:
Heeft Duitsland een B-elftal meegenomen naar de confed cup? Ik zie ze net younes inbrengen ....
Yup. grotendeels B keus en jonge talenten.
Geen enkele club zit op de confed cup te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:20

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Jammer is dat. Het is gewoon zomerstop, dus tijd genoeg.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-06 17:17
Deadsy schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:30:
[...]

Yup. grotendeels B keus en jonge talenten.
Geen enkele club zit op de confed cup te wachten.
En daar zitten ook nog eens spelers tussen met flinke potentie. Alhoewel je wel snel merkt welke jongens toch nooit opgeroepen zullen worden voor het A-team. Younes en Selke zal ik niet 1,2,3 verwachten. Als Selke nu bij Werder Bremen gebleven was gaf ik hem wat meer kans.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Redondo1982 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:19:
Boetius is gewoon overal geflopt en kan nu gewoon terugkeren naar de club waar ie opgeleid is en ook niet aan bod kwam.
Pff .. Overal ; 1 jaartje Basel en even uitgeleend aan Genk.
Hij heeft bij Feyenoord en Oranje in 3 jaar 96 wedstrijden gespeeld en wilde zelf weg. Feyenoord wilde een contract-verlenging ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dat Curaçao is ook best een leuk team. Carribean Cup gewonnen, ook mooi!
Neem aan dat ze op de Gold Cup minder potten kunnen breken.

Ook beginnen de voorrondes CL en EL weer deze week dus misschien is het tijd voor een topic 2017/18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hulde voor de wedstrijdleiding in de Confederations Cup. man o man

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Redondo1982 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:19:
Boetius is gewoon overal geflopt en kan nu gewoon terugkeren naar de club waar ie opgeleid is en ook niet aan bod kwam. Voor mij de bevestiging dat Feyenoord volgend seizoen niks wordt.

Van Geel heeft gewoon zijn oren laten hangen naar Willem van Hanegem, die adoreert Boetius.
Lees net in de VI App, dat hij juist wil dat ze geen geld uitgeven en beter uit eigen opleiding kunnen kijken.
(ging over V Persie)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:58
Morgen voorronde CL
Alashkert - FC Santa Coloma
TNS - Europa
Hibernians - FCI
Vikingur - Trepça’89

Moet bekennen dat ik alleen van Hibernians gehoord had

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-06 11:03
bregweb schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:05:

Moet bekennen dat ik alleen van Hibernians gehoord had
Bedoel je misschien Hibernian uit Schotland? Want deze Hibernians komen uit Malta.

Tenzij je echt Hibernians uit Malta bedoelt natuurlijk. :P

[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 26-06-2017 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Trepça’89 wordt de eerste mannelijke deelnemer aan Europees voetbal voor Kosovo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 15:32
Gynnad schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 19:06:
Geruchten worden nu ook hardnekkig dat Nigel de Jong bij Ajax gaat terug keren, moet zeggen dat ik hem de laatste jaren niet meer heb gevolgd, dus ben dan benieuwd wat hij nog kan brengen.

Heeft afgelopen seizoen 24 wedstrijden gespeeld voor Galatasaray (18 competitie, 6 beker)
Grappig...... zelfde werd afgelopen week op alle Feyenoord media vermeld, er zou zelfs al zijn gesproken door Feyenoord met Nigel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
chim0 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:33:
[...]

Bedoel je misschien Hibernian uit Schotland? Want deze Hibernians komen uit Malta.

Tenzij je echt Hibernians uit Malta bedoelt natuurlijk. :P
Malta heeft een competitie? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Deadsy schreef op maandag 26 juni 2017 @ 21:34:
[...]

Malta heeft een competitie? :X
Het eerste speelt dan tegen het tweede. Soms doet er nog een bedrijventeam mee.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ankona schreef op maandag 26 juni 2017 @ 21:42:
[...]

Ik weet nu niet of je een grap maakt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ankona schreef op maandag 26 juni 2017 @ 21:42:
[...]

_O-

Het valt overigens wel mee:
Wikipedia: Premier League (Malta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343906

Volgens de Telegraaf zou Karsdorp voor €16,- miljoen + €3,- miljoen aan eventuele bonussen vertrokken zijn naar AS Roma: http://www.telegraaf.nl/t...ond_over_Karsdorp___.html

Kan aan mij liggen hoor maar ik vind dat toch wel erg hoge bedragen aan het worden. Per slot van rekening is Karsdorp 'slechts' rechtsback. Kan me niet heugen dat er eerder een back voor een dergelijk bedrag een buitenlandse transfer heeft gemaakt.

Wat mogen middenvelders laat staan spitsen dan wel niet gaan kosten deze transferperiode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Anoniem: 343906 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 01:55:
Volgens de Telegraaf zou Karsdorp voor €16,- miljoen + €3,- miljoen aan eventuele bonussen vertrokken zijn naar AS Roma: http://www.telegraaf.nl/t...ond_over_Karsdorp___.html

Kan aan mij liggen hoor maar ik vind dat toch wel erg hoge bedragen aan het worden. Per slot van rekening is Karsdorp 'slechts' rechtsback. Kan me niet heugen dat er eerder een back voor een dergelijk bedrag een buitenlandse transfer heeft gemaakt.

Wat mogen middenvelders laat staan spitsen dan wel niet gaan kosten deze transferperiode?
Erg veel geld inderdaad. Goeie speler, maar niet zijn beste seizoen dit jaar. Wel international en nog een contract tot 2021. Ik denk dat dit dan redelijk marktconform is. Ben ergens benieuwd wat de vraagprijs van Jorgensen is. Maar hem verkopen vind ik een slecht plan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Anoniem: 343906 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 01:55:

De transfer is een beetje vergelijkbaar met Blind Jr. die ook werd gekocht als linksback, en Karsdorp is natuurlijk wel een stukje beter en er gaat inmiddels nog meer geld om in het internationale voetbal. International, kampioen, lang contract, jong, en uitstekend gespeeld in Europese topwedstrijden oa tegen AS Roma de club die hem nu wil. Hij is nu eenmaal "hot" op dit moment.

Ik denk dat het een keurig bedrag is, niet buitensporig veel maar ook niet weinig. Het werd tijd dat Feyenoord ook eindelijk eens een dikke transfersom binnenharkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:19
Ajax gaat wellicht van Leer (keeper Roda) vastleggen als tweede keeper en opvolger van Onana. Ik vind het een goede keus, lijkt een goede keeper, is nu 25 dus zijn beste jaren komen eraan. Bij Roda heeft die aardige potten gekeept.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 07:58:
[...]

Erg veel geld inderdaad. Goeie speler, maar niet zijn beste seizoen dit jaar. Wel international en nog een contract tot 2021. Ik denk dat dit dan redelijk marktconform is. Ben ergens benieuwd wat de vraagprijs van Jorgensen is. Maar hem verkopen vind ik een slecht plan :p
Iedreen is vervangbaar, zeker als je wat geld hebt. Ik denk eerlijk gezegd dat Jorgensen makkelijker te vervangen is dan Karsdorp en omdat aanvallers altijd overgewaardeerd worden zal daar een leuke pot geld voor te vangen zijn.

Wat ik als extra kwaliteiten van Karsdorp zie is dat het een moderne opkomende back is. Verdedigend staat hij zijn mannetje, maar opkomend is hij ook aanvallend heel dreigend. In Jorgensen zie ik vooral een goede spits die bij Feyenoord, zeker in het begin, lekker draaide. Gezien zijn plek in het veld wist hij daardoor de aandacht te trekken door veel doelpunten op zijn naam te zetten. Maar er zijn er maar weinig bij die hij kon maken door zijn bijzondere kwaliteiten. (ok, op de juiste plek staan is ook een belangrijke kwaliteit die echter weinig erkend wordt. Maar daar is Kramer ook erg sterk in, misschien nog wel beter)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Als de geruchten kloppen dan heeft Martin van Geel het goed gedaan. Karsdorp is het makkelijkst te vervangen. Z'n vervanger Nieuwkoop heeft het tot nu toe uitstekend gedaan.
Snel die gast van Utrecht halen voordat hij Europees heeft gespeeld. Wachten wat Watford wilt doen met Berghuis.
Ik vraag me trouwens af wie de evt. vervanger van Berghuis is als hij niet komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Russel88 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:04:
Ik vraag me trouwens af wie de evt. vervanger van Berghuis is als hij niet komt.
Boëtius

Favoriete positie : Rechtsbuiten
Nevenpositie: Linksbuiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ankona schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:59:
Iedreen is vervangbaar, zeker als je wat geld hebt. Ik denk eerlijk gezegd dat Jorgensen makkelijker te vervangen is dan Karsdorp en omdat aanvallers altijd overgewaardeerd worden zal daar een leuke pot geld voor te vangen zijn.
Je betaalt ook de hoofdprijs voor spitsen. Ik zie in Nederland geen spits lopen die het niveau van Jorgenson benadert en Vente is er ook nog niet klaar voor (die neemt hopelijk de rol van Kramer over komend seizoen). Unal, V Wolfswinkel en Haller zijn al onder de pannen, De Jong en Dolberg natuurlijk geen opties, Armenteros hebben we al eens geprobeerd. Weghorst blijft dan over en dat is natuurlijk geen Jorgenson.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ook opmerkelijk is de transfer van Marsman naar Utrecht. Schijnt transfervrij overgekomen te zijn, maar wat een super slechte keeper is dat zeg. Ik snap daar niets van. Hopelijk zal hij reserve keeper worden. Nog even wat beelden voor de zekerheid. Lekker scherp op de eerste training..

https://twitter.com/StefanKowet/status/879361748695998464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 15:32
ph4ge schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:42:
[...]

De transfer is een beetje vergelijkbaar met Blind Jr. die ook werd gekocht als linksback, en Karsdorp is natuurlijk wel een stukje beter en er gaat inmiddels nog meer geld om in het internationale voetbal. International, kampioen, lang contract, jong, en uitstekend gespeeld in Europese topwedstrijden oa tegen AS Roma de club die hem nu wil. Hij is nu eenmaal "hot" op dit moment.

Ik denk dat het een keurig bedrag is, niet buitensporig veel maar ook niet weinig. Het werd tijd dat Feyenoord ook eindelijk eens een dikke transfersom binnenharkt.
United betaalt een bedrag van 17,5 miljoen euro voor Blind toen en idd Karsdorp is naar mijn menig ook beter dus dan valt het bedrag best wel mee. Gelukkig zit er weer een bonus clausule bij deze transfer op termijn dus er kunnen nog 4 miljoen bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:57
Voorbereiding van het nieuwe seizoen is in volle gang, dus tijd voor een nieuw topic: [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Wat JanW zegt, deze gaat dus op slot. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 65 66 Laatste

Dit topic is gesloten.