[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 66 Laatste
Acties:
  • 113.631 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:28
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/9OoJZZiqXaP8eW8yNzRy2bOS/full.jpg
De laatste speeldag was een dag met een grote verrassing. Niet Ajax, dat af moest rekenen met de Graafschap en de voorsprong had op PSV, maar PSV, dat wel won van PEC Zwolle werd kampioen van Nederland. Het betekende het tweede kampioenschap op rij voor het team van Cocu.
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/iDfkuH6EgIvyfqSz0QGhcibr/full.jpg
In de Jupiler League heeft Sparta eindelijk weer de promotie naar de Eredivisie afgedwongen door kampioen te worden. Te lang speelden de Rotterdammers op het laagste Nederlandse profniveau en nu zijn ze eindelijk weer in de Eredivisie te bewonderen.
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/qbbCOqyGqyOCTVkdTnYUqRNx/full.jpg
Feyenoord kroonde zich ten kostte van cupfighter FC Utrecht tot winnaar van de KNVB Beker. Een 2-1 overwinning van de Rotterdammers was voldoende voor de eerste prijs sinds 2008.
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/uUEum5evtyu4y2vjWyqU1vpR/full.jpg
De finale van de Champions League was een Madrileens onderonsje. In een wedstrijd die twee kanten op kon gaan was het uiteindelijk de Koninklijke die aan het langste eind trok, na strafschoppen. Atletico verliest wederom een Champions League finale van de stadgenoot.
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/dZ6tmxBem2pEDxf1sgVjS8ml/full.jpg
Sevilla, Sevilla, Sevilla. 2014, 2015 en nu ook weer in 2016 zijn ze de winnaar van de Europa League. Een spannende wedstrijd tegen Liverpool, maar in de tweede helft richtten de Spanjaarden zich op en lieten ze niets heel van de club uit Engeland. Eindstand 3-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Outerspace schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:17:
Kunnen we niet gewoon per seizoen 1 topic aanhouden? De databases kunnen topics met 20k + posts ook gewoon aan. Scheelt mij weer zoeken :+
Dit dus. Nu hebben we een topic voor de laatste 3/4 wedstrijden, CL en EL (daarmee red je geen 5k aan posts) :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 23:01
Jawel joh makkelijk, want in die 3/4 wedstrijden wordt Ajax bevoordeeld, Feyenoord benadeeld en wordt Ajax kampioen op doelsaldo door een onterecht penalty in de 99ste minuut. Moet jij eens opletten hoe snel die posts gaan :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:25

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Ja maar ik verwacht dat er na vanavond zo weer een paar 100 posts erbij komen, als Ajax Schalke in eigen huis ook nog op de kloten geeft (hoop ik :P )

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:34
Outerspace schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:19:
[...]

Dit dus. Nu hebben we een topic voor de laatste 3/4 wedstrijden, CL en EL (daarmee red je geen 5k aan posts) :)
Misschien anders gewoon de CL opsplitsen in een apart tpoc?
Kunnen we daar over het echte voetbal discusseren zonder de ruis tussendoor van de eredivisie.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:50

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Als het niet lukt met voetbal dan krijgen we de topics wel vol met het immer terugkerende gezever over de topicindeling. :')

Overigens heeft sport ook gewoon een feedback topic. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
loewie1984 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:22:
Ja maar ik verwacht dat er na vanavond zo weer een paar 100 posts erbij komen, als Ajax Schalke in eigen huis ook nog op de kloten geeft (hoop ik :P )
2-0 met een slopende verlenging. Extra tijd voor extra posts .

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
martinusz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:22:
Jawel joh makkelijk, want in die 3/4 wedstrijden wordt Ajax bevoordeeld, Feyenoord benadeeld en wordt Ajax kampioen op doelsaldo door een onterecht penalty in de 99ste minuut. Moet jij eens opletten hoe snel die posts gaan :+
Hoezo onterecht?! Hij werd duidelijk aangeraakt! :+

Ik ben toch wel benieuwd vanavond. Als Ajax net zo als tegen Heerenveen begint, vrees ik het ergste.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:49
Bossie schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:23:
[...]

Kunnen we daar over het echte voetbal discusseren zonder de ruis tussendoor van de eredivisie.
Andersom toch: competitievoetbal bespreken met tussendoor ruis van een gematchfixed toernooi. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:49
Ajax moet nu voorzichtig gaan doen. Niet te zelfverzekerd worden en gaan zweven, want dan gaan ze tegen een Schalke op hun bek.

Tegen PSV mogen ze natuurlijk zo hard mogelijk op hun plaat gaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:42:
Ajax moet nu voorzichtig gaan doen. Niet te zelfverzekerd worden en gaan zweven, want dan gaan ze tegen een Schalke op hun bek.

Tegen PSV mogen ze natuurlijk zo hard mogelijk op hun plaat gaan!
Wat bedoel je met voorzichtig?
Gewoon er weer vol opklappen, als ze nu voorzichtig gaan doen, laat je Schalke juist voetballen. Als er 1 ding duidelijk was is dat SChalke met druk niet kan omgaan en dan echt niet kan voetballen. Daarnaast missen ze geloof ik 2 verdedigers, dus gewoon lekker aanvallen en 1 doelpunt maken. Daarna kun je wat meer relaxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14:29
Ik geloof dat Ajax idd geen reserve verdedigers meer op de bank heeft zitten. Mocht er eentje uitvallen, dan moeten ze met Westermann of een junior gaan spelen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:10
Bossie schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:23:
[...]

CL + EL in buitenlandse competities zou de verdeling aan posts wat beter maken.

Ik ben zeer benieuwd naar vanavond. Schalke verloor dit weekend nog van de nummerlaatst in de competitie, maar wie weet krijgen ze de boel weer draaiend. Dat moet je dus eigenlijk voorkomen en er vol ingaan. Proberen er zo snel mogelijk eentje in te prikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
martinusz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:49:
[...]

Wat bedoel je met voorzichtig?
Gewoon er weer vol opklappen, als ze nu voorzichtig gaan doen, laat je Schalke juist voetballen. Als er 1 ding duidelijk was is dat SChalke met druk niet kan omgaan en dan echt niet kan voetballen. Daarnaast missen ze geloof ik 2 verdedigers, dus gewoon lekker aanvallen en 1 doelpunt maken. Daarna kun je wat meer relaxen.
Voorzichtig als in: NIet denken er al te zijn en rustig aan beginnen. Je zag wat er tegen Heerenveen gebeurde. Ajax had in die 30 minuten zowieso 2 tegengoals verdiend, misschien wel 3. Schalke is toch een wat ander kaliber ploeg, die straffen dat vast wel beter af.

Wat mij betreft wint Ajax met 0-1, maar dan wel di goal pas in de 80e minuut :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-05 21:15
@Leon Zwiers
Die Neymar kan zich inderdaad behoorlijk aanstellen.

@Curva
Dat is wel erg voor dat jochie. Je ziet zo vaak dat ouders niet reeel blijven.
Overigens is dat niet het einde. Een goede voetballer kan toch wel ergens terecht.
Dit soort dingen worden heel vervelend als ouders de trainer gaan vertellen wie ze moeten opstellen. Vaak staat de zoon of dochter van erin, ondanks de kwaliteiten.

Ontopic:
Mooi dat Juve een einde aan Barca heeft gemaakt. Nu Real nog en daarna Monaco, dat zou mooi zijn!
Juve moet met hun sterke verdediging en aanval veel meer kunnen doen dan Bayern. Stonden ze gisteren ook niet met 2 man op 1 te dekken? Stond daar goed vast in de 16 :o

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Malfunctions schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:52:
Ik geloof dat Ajax idd geen reserve verdedigers meer op de bank heeft zitten. Mocht er eentje uitvallen, dan moeten ze met Westermann of een junior gaan spelen.
Ik doelde op Schalke, die missen 2 basis verdedigers als ik het goed heb ;)
Ajax mist volgens mij geen verdedigers, behalve Sinkgraven.
Leon Zwiers schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:52:
[...]

Voorzichtig als in: NIet denken er al te zijn en rustig aan beginnen. Je zag wat er tegen Heerenveen gebeurde. Ajax had in die 30 minuten zowieso 2 tegengoals verdiend, misschien wel 3. Schalke is toch een wat ander kaliber ploeg, die straffen dat vast wel beter af.

Wat mij betreft wint Ajax met 0-1, maar dan wel di goal pas in de 80e minuut :+
Bosz was daar al heel duidelijk in, we zijn er nog niet, dus ik verwacht niet dat ze relaxt gaan beginnen zo van we zien wel. Ik hoop echt dat ze weer hoog druk zetten, in ieder geval 1 helft, maak je daarin ook nog een doelpunt, dan zal het toch wel klaar zijn verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Riedewald zit niet bij de selectie, die zal in de zomer wel weggaan.
Verder gewoon Tete en Westermann op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
martinusz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:03:
Bosz was daar al heel duidelijk in, we zijn er nog niet, dus ik verwacht niet dat ze relaxt gaan beginnen zo van we zien wel. Ik hoop echt dat ze weer hoog druk zetten, in ieder geval 1 helft, maak je daarin ook nog een doelpunt, dan zal het toch wel klaar zijn verwacht ik.
Alleen staat Bosz niet in het veld ;) Hopen voor Ajax dat ie het goed in de koppen van die knullen op t veld heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:47
martinusz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:03:
[...]

Ik doelde op Schalke, die missen 2 basis verdedigers als ik het goed heb ;)
Ajax mist volgens mij geen verdedigers, behalve Sinkgraven.
Geen verdedigers dus :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:06:
Riedewald zit niet bij de selectie, die zal in de zomer wel weggaan.
Verder gewoon Tete en Westermann op de bank.
Riedewald is geblesseerd aan zijn knie he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik dacht dat ie geblesseerd was aan zijn ego ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
"geblesseerd'' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Het schijnt trouwens dat de KNVB de videoref bij elke wedstrijd in de eredivisie wil gaan gebruiken vanaf seizoen 18/19.

Eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik zie dat het topic een nieuw deel heeft, Nu nog een foto van Ajax erbij met de bekerTrofee(2016/2017) over paar weken :+

Topic over Europees voetbal apart ( CL en EL) is geen slecht idee, nu gaat het vaak dwars door nationale discussie

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Hackus schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:27:
Ik zie dat het topic een nieuw deel heeft, Nu nog een foto van Ajax erbij met de beker(2016/2017) over paar weken :+

Topic over Europees voetbal apart ( CL en EL) is geen slecht idee, nu gaat het vaak dwars door nationale discussie
Ajax ligt al een hele tijd uit de beker hoor :+
En die schaal krijgen ze ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Leon Zwiers schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:28:
[...]

Ajax ligt al een hele tijd uit de beker hoor :+
En die schaal krijgen ze ook niet ;)
Je hebt gelijk, het is geen beker ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Misschien een stomme vraag; maar wat gebeurt er als Jong Ajax en/of Jong PSV kans maakt op promotie. Schuiven de plekken door naar de nummers 10 en 11? (Huidige stand Jupiler League)

[ Voor 9% gewijzigd door SwooX op 20-04-2017 10:32 ]

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ja, afhankelijk van wie er wint ( zo heeft RKC er voordeel van om te verliezen komend weekend ) komt plek 10 in aanmerking voor promotie ( Belachelijk imho )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:28
dat de 10e plek er recht op heeft ligt inderdaad aan jong Ajax/ Jong PSV, maar dat RKC er voordeel aan heeft te verliezen ligt daar niet aan, maar dat is omdat Cambuur dan periodekampioen wordt ipv de graafschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJS
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-05 22:42
Maar dan zou je misschien 4 punten achterstand hebben met nog 2 wedstrijden te spelen. Kun je dan niet beter winnen en voor de negende plek gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Waarom zou een nummer 10 willen promoveren? die zitten bij wijze van spreken net boven de degradatie grens.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Inderdaad, volgens mij moet je dat als club zijnde zelf niet eens willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ach als een club op plek 10 eindigt en via nacompetitie moet promoveren, dan moeten ze toch wel veel geluk hebben of goed voor de dag komen. Je mag er dan toch wel vanuit gaan dat de clubs daarboven en de mogelijke degradanten uit de eredivisie daar van winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Leon Zwiers schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:23:
Het schijnt trouwens dat de KNVB de videoref bij elke wedstrijd in de eredivisie wil gaan gebruiken vanaf seizoen 18/19.

Eindelijk!
Dat zou een goede zaak zijn.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:18
martinusz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:20:
Ach als een club op plek 10 eindigt en via nacompetitie moet promoveren, dan moeten ze toch wel veel geluk hebben of goed voor de dag komen. Je mag er dan toch wel vanuit gaan dat de clubs daarboven en de mogelijke degradanten uit de eredivisie daar van winnen ;)
Lijkt me inderdaad haast onmogelijk om door te komen of ze moeten net het momentum hebben..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Leon Zwiers schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:42:
Net zo spelen als vorige week, vooral niet proberen de voorsprong te verdedigen. Ajax is op z'n best als ze willen winnen.
Uiteraard loop je dan het risico op ruimte achterin, maar ik ben er van overtuigd dat als ze er vol voor gaan ze in ieder geval wel één of twee keer weten te scoren. Daar moet je voor gaan, een uitdoelpunt kan het voor Schalke nagenoeg onmogelijk maken.
Bij een beetje achteruit lopen zie ik een late 3-0 het nog wel mis doen lopen.

Lang verhaal kort, ik zit nog lang niet rustig. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Inderdaad, je moet net zoals vorige week er vol op en Schalke afjagen. Daar zijn ze niet tegen opgewassen en kun je zelf 1 keer scoren, dan is het klaar.
Als je dat niet doet kun je afwachten tot Schalke scoort en er in gaat geloven, dan wordt het nog spannend ook. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:46
Ik ben zowaar zenuwachtig voor vanavond. De laatste jaren merkte ik dat Ajax en voetbal in het algemeen me minder gingen boeien. Maar sinds dit seizoen lijkt het vuur weer ontbrand. Ajax is voor mij weer Ajax, aanvallend en attractief, ik geniet er echt weer van. Hoe een nieuwe trainer verandering kan brengen!
Als Ajax straks met legen handen staat, dan nog vind ik dit seizoen een enorme verbetering t.o.v. het betonvoetbal onder de Boer. Dat heeft dan wel vier kampioenschappen opgeleverd, maar dat had met het puntenaantal dat dit seizoen gehaald lijkt te worden ook gekund.
Voor vanavond hoop ik echter alleen maar op winst. Hoe, dat maakt nu even niet uit. Vermoeidheid, kans op blessures en daarmee mogelijk een kleinere kans op de titel? Ik geloof er niet zo in. Als je de halve finale weet te halen, dan kan dat je ook juist een enorme boost geven. Het zou wat zijn zeg, vanavond én zondag winnen. Vervolgens heb je twee weken rust en dan nog twee keer hoop op een foutje van Feyenoord. We gaan het meemaken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

vanavond te spelen:
Europa League - Kwartfinale returnwedstrijden
20.04. 21:05 Besiktas v Lyon (1-2)
20.04. 21:05 Genk v Celta Vigo (2-3)
20.04. 21:05 Manchester United v Anderlecht(1-1)
20.04. 21:05 Schalke v Ajax (0-2)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Hackus schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:36:
vanavond te spelen:
Europa League - Kwartfinale returnwedstrijden
20.04. 21:05 Besiktas v Lyon (1-2)
20.04. 21:05 Genk v Celta Vigo (2-3)
20.04. 21:05 Manchester United v Anderlecht(1-1)
20.04. 21:05 Schalke v Ajax (0-2)
Zou toch mooi zijn als dit de clubs werden die doorgaan:
Ajax
Anderlecht
Genk
Besiktas

Dan maken we echt weer eens kans op de finale :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

martinusz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:48:
[...]

Zou toch mooi zijn als dit de clubs werden die doorgaan:
Ajax
Anderlecht
Genk
Besiktas

Dan maken we echt weer eens kans op de finale :o
Ajax treft dan Besiktas in de halve finale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-05 14:37
Hackus schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:50:
[...]

Ajax treft dan Besiktas in de halve finale
Dat moet morgen eerst nog maar blijken bij de loting. :P

Denk dat Ajax sowieso wel een kans maakt op de finale, ALS ze vanavond overleven en dan loten tegen de winnaar van Celta - Genk of Anderlecht sowieso.
ManU en Besiktas/Lyon is een ander kaliber.

[ Voor 9% gewijzigd door P.K. op 20-04-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
P.K. schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:52:
[...]

Denk dat Ajax sowieso wel een kans maakt op de finale, ALS ze vanavond overleven en dan loten tegen de winnaar van Celta - Genk of Anderlecht sowieso.
ManU en Besiktas/Lyon is een ander kaliber.
Ik zou Besiktas qua caliber tussen ManU/Lyon en Genk, Celta en Anderlecht plaatsen. Naja misschien hoort Celta ook wel daar tussen.....aan de andere kant de bal is rond, alleen tegen Lyon zou ik er echt een hard hoofd in hebben.

Maar goed, eerst maar eens door zien te komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

P.K. schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:52:
[...]

Lees net nog wat anders;

Lyon en Besiktas voorwaardelijk uitgesloten van Europees voetbal

edit:Ze mogen dus wel verder spelen, dacht ook ander stukje te lezen net. Mobiel is het onoverzichtelijk voor Hackus ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Hackus op 20-04-2017 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-05 21:15
Leggen jullie wel even protectie middelen naast jullie vanavond? Stel dat de Ajacieden worden genaaid.. :+ :')

Ach, Ajax moet Schalke wel kunnen opdoeken. Als Ajax zijn spelletje speelt gaat dat wel lukken. De mannen uit Gelsenkirchen zijn toch lamzakkerig, dus ik verwacht absoluut geen wonderen. Afgelopen weekend van Darmstadt verloren, dus Ajax moet profiteren en dat kunnen ze ook :)

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Spannend hoor :)

Het eerste half uur zal de doorslag geven. Als Ajax lang de 0 kan houden dan krijgen meer en meer ruimte. Bij een vroege 1-0 voor Schalke wordt het billenknijpen. Dan zouden de gemiste kansen thuis wel eens funest kunnen worden.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 18:28
Wat gaat er gebeuren als bv Lyon de finale wint en een CL ticket krijgt maar volgend seizoen uitgesloten zou zijn van Europees voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hopelijk heeft men opgelet bij de verdedigingsmasterclass van Juve gisteravond. Lelijk is goed genoeg!

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

gambieter schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:13:
Hopelijk heeft men opgelet bij de verdedigingsmasterclass van Juve gisteravond. Lelijk is goed genoeg!
Ajax kan niet op de verdediging spelen... gewoon je eigen spel blijven hanteren, dan maakt Ajax het meeste kans :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:38
Spannende wedstrijd! Ze speelden vrij redelijk in de thuiswedstrijd. Ben benieuwd of Ajax er een verlenging uit kan slepen vanavond.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
Een apart topic over CL / EL zou wel leuk zijn. Als Belg zijnde interesseert het Nederlands voetbal me weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Traoré start dus in de spits. Dolberg meer rust voor PSV. Slimme zet van Bosz.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:21:
Spannende wedstrijd! Ze speelden vrij redelijk in de thuiswedstrijd. Ben benieuwd of Ajax er een verlenging uit kan slepen vanavond.
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Hij bedoeld vast Schalke. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Luxicon schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:25:
Traoré start dus in de spits. Dolberg meer rust voor PSV. Slimme zet van Bosz.
Ik denk dat het meer een tactische zet is dan dat Dolberg rust krijgt. Met Traore in de spits heeft Ajax een balvaste aanspeelpunt. Met Traore in de de punt speet Ajax prima de laatste wedstrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Luxicon schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:28:
[...]

Hij bedoeld vast Schalke. :P
Maar niemand speelde de vorige pot redelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Deadsy schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:32:
[...]

Toegeven Ajax speelde de beste wedstrijd in jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Klopt... Ajax speelde uitmuntend en Schalke belabberd doordat ze kapot worden gejaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
[...]

Ja ik snap er in ieder geval niets van. Dus Ajax speelde thuis redelijk? Ik vond dat ze super speelde (behalve de afronding). Of die wedstrijd spannend is, kun je moeilijk nu al weten en hoezo er een verlenging uitslepen. O-)
Han schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:31:
[...]

Ik denk dat het meer een tactische zet is dan dat Dolberg rust krijgt. Met Traore in de spits heeft Ajax een balvaste aanspeelpunt. Met Traore in de de punt speet Ajax prima de laatste wedstrijden :)
Kan, want hij doet het inderdaad erg goed. Dat is met Dolberg net zo. Ajax heeft het erg luxe momenteel qua spitskeuze.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:18
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:33:
[...]

Toegeven Ajax speelde de beste wedstrijd in jaren.
Vond het tegen Feyenoord misschien wel beter..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Gynnad schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:47:
Vond het tegen Feyenoord misschien wel beter..
Niet te vergelijken, dat was tegen een zwakkere tegenstander :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Han schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:49:
[...]

Niet te vergelijken, dat was tegen een zwakkere tegenstander :+
Jij durft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Wat een klote tijd is het toch ook dat 21:05.....zo lang wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Blijft toch 1 van de lelijkste voetbalshirts ooit, die 2016 uit shirts. Wel handig dan men vanuit het ISS iedereen uit elkaar kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:54

Hupske

AFCA

Spannend mensen! Maar wat heb ik er zin in. Hopelijk knalt Ajax er weer net zo op als de eerste wedstrijd en heeft Schalke niks in te brengen.

Maar Ajax speelt nu wel in het uit-shirt van vorig jaar zo te zien. Dat zal voor mij zelf even wennen zijn met kijken :9

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik verwacht geen problemen voor Ajax.

Maar ik heb het wel vaker mis. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:07

Quad

Doof

Hup Ajax. :)F

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Pffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Als zo'n bal er in vliegt, heb je een vervelende avond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Dussssss......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vandaag hebben ze er dus wel zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ik zet hem weer af. Hier kan ik niet tegen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Eerst maar eens de eerste 15 minuten overleven, Schalke gaat er vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ze kunnen ineens weer voetballen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
Toch een beetje een Ajax kwaal in Europa. Slecht beginnen. Laten we hopen dat ze in de wedstrijd komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
2 minuten 2 serieuze doelkansen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ajax gaat echt wel 1 keer scoren. En een 4-1 zie ik niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Waar komt de scheids vandaan trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Roemenië ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:19

Qu3st

martinusz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:12:
Roemenië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

martinusz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:12:
Roemenië, volgens SofaScore.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Daar hebben we geen problemen mee toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Gewoon het eerste kwartier ongeschonden doorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Nou Ziyech poeier er weer eens in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
martinusz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:17:
Of gewoon Schöne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Han schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:15:
Gewoon het eerste kwartier ongeschonden doorkomen
Check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05 23:12
martinusz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:17:
Nou liever Schone. Ziyech maakt ze niet meer uit vrije trappen. Toch staat hij er steeds weer achter die bal.

Ajax moet er echt strakker opzitten. Zal wel de angst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Manchester staat al 1-0 voor tegen Anderlecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-05 20:52
Hupske schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:20:
Manchester staat al 1-0 voor tegen Anderlecht.
Dat was eerlijk gezergd tegen de zin van het spel in, waar anderlecht echt heel aanvallend speelde. Nu is het weer andere koek :+

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Waarom laten ze de scheids met een blauw shirt rondlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

toolkist schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:23:
Matchfixing. 12 tegen 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:23:
Waarom laten ze Ajax niet met een wit rood shirt rondlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:19

Qu3st

Deadsy schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:24:
[...]

Waarom laten ze Ajax niet met een wit rood shirt rondlopen
Omdat de broekjes wit zijn.....En die van Schalke ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

martinusz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:14:
Daar hebben we geen problemen mee toch :p
Alles achter de muur hebben we problemen mee.

En eigenlijk alles onder Vlaanderen ook. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ajax mag er best wat harder op. Zo flitsend als vorige week hoeft het niet, maar er wordt soms wel wat afwachtend gereageerd. Schalke is momenteel feller, maar individueel vind ik ze minder dan Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Schalke is al uitgeraasd. Dit moet goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vind het wel wat dom. Omdraaien en appelleren voor buitenspel en zo je man uit het oog laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Daar zaten een paar fijne acties tussen, bij deze aanval. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Zet je schone bij die corner, zet die lekker op de 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Combinatiespel begint erin te komen voor Ajax nu
Pagina: 1 2 ... 66 Laatste

Dit topic is gesloten.