[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 66 Laatste
Acties:
  • 114.225 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:15
Fiber schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:49:
[...]

Gewoon uitgaan van je eigen kracht en die Fransen opvreten. Als Zweden het kan moet Oranje het ook kunnen.
Zo'n land laat zich niet twee keer in de luren leggen. En zelfs met winst sta je er niet goed voor. We hebben echt een wonder nodig, bijvoorbeeld Zweden dat verliest van de Bulgaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Wat is die Depay toch een luie omhoog gevallen lulhannes. Na het domme gezwets van Frank Snoeks was hij toch wel degene aan wie ik me het meest geergerd heb.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Depay? Deed die mee dan...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Was dat die amateur van Lyon waar Snoeks het steeds over had zeker?!

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:38
Wil je verder komen dan moet je ermee beginnen om dweilen zoals Depay op de bank te zetten.
Vond het zeker niet nodig om te veel moeite te doen omdat het slechts Luxemburg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Nee, hij had een staplaats in de buurt van de 16

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Deadsy schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:52:
Wil je verder komen dan moet je ermee beginnen om dweilen zoals Depay op de bank te zetten.
Vond het zeker niet nodig om te veel moeite te doen omdat het slechts Luxemburg is.
Wel mee eens. Tegen Luxemburg gaf het niet, maar tegen Frankrijk en verder mag daar van mij een ander staan. Desnoods een middenvelder waar Blind dan 'overheen kan gaan'...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Fiber schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:54:
[...]

Wel mee eens. Tegen Luxemburg gaf het niet, maar tegen Frankrijk en verder mag daar van mij een ander staan. Desnoods een middenvelder waar Blind dan 'overheen kan gaan'...
Klaassen en Sneijder afwisselend. Dan ontlast je Sneijder ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Fiber schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:54:
[...]

\

Is eigenlijk al sinds Hiddink 1 van 2 onnodige zwakke punten van Oranje.
Mensen die onzichtbaar zijn blijven gewoon staan.

Het andere is dat er niet naar een vaste 11 gewerkt word maar het telkens weer raden is wie er spelen. Waardoor je er geen automatisme inkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Wat gebeurt er als drie team gelijk staan? Onderling resultaat of doelsaldo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
D-e-n schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:59:
Wat gebeurt er als drie team gelijk staan? Onderling resultaat of doelsaldo?
Ik vermoed eerst gewoon doelsaldo.
Mooie goal van Toivonen.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 09-06-2017 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Martinusz schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 23:02:
[...]

Ik vermoed eerst gewoon doelsaldo.
Mooie goal van Toivonen.
Wel mooi, maar wel een cadeautje van de Franse keeper... :)

Advocaat is ook niet over alle spelers tevreden. Hij is gelukkig nog niet blind. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Fiber op 09-06-2017 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:14
apis29 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:45:
Was en ben nog steeds Brazilië tegen Argentinië aan het kijken die bijna gelijktijdig 'integraal' uitgezonden wordt, vriendschappelijk in Australië, toeschouwersaantal: 95 duizend nog wat!

Benzema wordt toch sowieso niet (meer) opgeroepen voor het nationale team? (vanwege het afpersingsverhaal)
Is dat niet een herhaling van gisteren?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:28
Vanmiddag gespeeld geloof ik. In ieder geval een herhaling. ;)

Jammer van Toivonen, blijft een lastpak. :o
Wel mooie goal verder, maar dit doet een overwinning op Luxemburg teniet.
Nu ziet het er qua stand leuk uit maar tegen en in Frankrijk lijkt het me redelijk kansloos,

[ Voor 63% gewijzigd door dutchgio op 09-06-2017 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Andorra! Hongarije zit zich ergens te schamen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:40
Gaaf! Die tenues van de Belgen, ik doel op de fel-gele broeken, houden zo.

Over NL, tja en dan win je komende 4 wedstrijden, en dan nog ben je niet 1e,....althans? We kunnen alledrie op gelijk pnt eindigen, tjonge. Ok, wat je nu wel weet, win je in Parijs je 1e vd 4 wedstrijden niet, dan kan je vakantie boeken bij Sunweb voor Juni 2018.
.Of Zweden moet heel apart in W-Rusland iets verspelen, kan best, dat is naast Bulgarije ook Frankrijk overkomen.Hoe dan ook het geluk kleeft niet aan onze kont deze kwalireeks, die van het Ek kon je nog zeggen dat het bar was, nu is dat minder zo.
Maar dan nog, Depay die niet wil werken, en welke vd nieuwe lichting staat er echt al nu? tJa Vilhena en Klaassen moeten nog een kans krijgen, maar nog steeds echt kwaliteit vind ik het niet, althans dat moeten ze nog laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Mocht iemand zich afvragen waarom Ake inviel. Die is nu officieel Nederlands international.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:39
Tja, er veranderd voor NL niets. Alle potjes moeten gewonnen worden, alleen dat hele "er mag misschien van Frankrijk wel verloren worden" is nu afhankelijk geworden van puntverlies van Zweden.

We waren toch al bekant kansloos voor WK kwalificatie door Blind sr en zijn belachelijke selecties, nu hebben we het zowaar weer enigszins in eigen hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
D-e-n schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 00:16:
Mocht iemand zich afvragen waarom Ake inviel. Die is nu officieel Nederlands international.
Dick begrijpt het dus wel :)

Is er geen enkele mogelijkheid om Ziyech alsnog in oranje te krijgen :p

[ Voor 14% gewijzigd door Martinusz op 10-06-2017 08:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Martinusz schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 08:39:
[...]

Dick begrijpt het dus wel :)

Is er geen enkele mogelijkheid om Ziyech alsnog in oranje te krijgen :p
Marokko annexeren. Heeft wel wat neveneffecten en je krijgt er een hoop extra landgenoten bij.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Leon Zwiers schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 01:02:
Tja, er veranderd voor NL niets. Alle potjes moeten gewonnen worden, alleen dat hele "er mag misschien van Frankrijk wel verloren worden" is nu afhankelijk geworden van puntverlies van Zweden.

We waren toch al bekant kansloos voor WK kwalificatie door Blind sr en zijn belachelijke selecties, nu hebben we het zowaar weer enigszins in eigen hand
Punt is wel dat gisteren een makkelijke wedstrijd gewonnen werd leunend op de oude generatie. Leuk dat die jongens het nog kunnen, maar we hebben nu toppers nodig van rond de 25 die het spel dragen. Geen dertigers die over hun top heen zijn.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Roger schmidt kan van het lijstje van Ajax, die heeft in China getekend voor het voetbal geld.

Koeman deed nog een suggestie, Michael Laudrup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 19:14
Martinusz schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 10:50:
Roger schmidt kan van het lijstje van Ajax, die heeft in China getekend voor het voetbal geld.

Koeman deed nog een suggestie, Michael Laudrup...
Klinkt als een goede keuze van Roger Schmidt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Michael laudrup lijkt me een goede keuze maar de belastingdienst zal hem gaan lastig vallen zo dra hij voet op nederlandse bodem zet.

Dus ja, daar kunnen we een streep door zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Tweaking Art schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 13:59:
Michael laudrup lijkt me een goede keuze maar de belastingdienst zal hem gaan lastig vallen zo dra hij voet op nederlandse bodem zet.

Dus ja, daar kunnen we een streep door zetten.
Niet van de belastingdienst, die zaak heeft Laudrup gewonnen.

Laudrup en Ajax hebben jaren lang een conflict gehad over miljoenen die Ajax moest betalen als naheffing van de belastingdienst. Sinds dien is de relatie tussen Laudrup ernstig verstoord, waar Ajax Laudrup zelfs heeft gedagvaard (en de zaak verloren heeft). Onbegrijpelijk dat iemand als Koeman geen weet heeft van die verstoorde relatie en hem als serieuze optie oppert.

Het contact tussen Ajax en Laudrup was toen al geweldig: :P

Afbeeldingslocatie: https://ajax.blog.nl/files/2013/05/BLlclR2CcAAFBfk.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Han op 10-06-2017 14:28 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Het wordt gewoon die vizieloze keus voor Keizer. Daar is toch geen twijfel meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nee, dat is wel zeker.
Ze wachten nog met de officiële aankondiging en doen lijken alsof ze alle opties afwegen, maar het staat al lang vast dat Keizer het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Eigenlijk zou Tuchel de perfecte opvolger zijn maar die is geloof ik om (min of meer) dezelfde redenen als Bosz weggewerkt bij Dortmund ...
Bossie schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 23:22:
[...]

Is dat niet een herhaling van gisteren?
Was een wedstrijd van vrijdag, dus eerder op de dag gespeeld idd maar had er nog geen uitslag van gezien dus het was NL - Luxemburg of Brazilië - Argentinië kijken O-) (had ook al NL - Japan dames gekeken eerder op de avond :+ )

[ Voor 58% gewijzigd door apis29 op 10-06-2017 16:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Omdat ik me best vermaakt heb afgelopen seizoen - incl. een paar thrillers - mijn Sparta-seizoenskaart samen met mijn zoon maar verlengd. :P

En dat als PSV-fan... ach, het is ook rood/wit. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Ramzzz op 10-06-2017 23:06 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik heb de mijne bij Feyenoord ook verlengd. Ergens in Februari/Maart al. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:37
dutchgio schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 15:43:
Nee, dat is wel zeker.
Ze wachten nog met de officiële aankondiging en doen lijken alsof ze alle opties afwegen, maar het staat al lang vast dat Keizer het wordt.
Ik mag hopen van niet... Zou echt een blamage zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Blauwschaap schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:02:
[...]

Gezien de berichten dat Ajax Gabri aan wil stellen als coach van de beloften, ben ik bang dat ze inderdaad allang rond zijn met Keizer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Blauwschaap schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:02:
[...]

Ik heb ook zeker mijn twijfels, maar blamage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:11
Het lijkt er op dat Klaassen naar Everton gaat, Ajax vraagt zo'n 30 miljoen euro voor de middenvelder. In mijn ogen een mooie stap voor hem.

Ajax zelf wil zich versterken met 3 nieuwe spelers: 2e keeper, linksback en een buitenspeler. Mocht Klaassen daadwerkelijk vertrekken dan komt daar geen vervanger voor aangezien verwacht wordt dat Donny vd Beek het kan opvangen. (En anders heb je daar achter nog De Jong, Nouri en Eiting)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gynnad schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:22:
Het lijkt er op dat Klaassen naar Everton gaat, Ajax vraagt zo'n 30 miljoen euro voor de middenvelder. In mijn ogen een mooie stap voor hem.
Als ik het goed las komen ze waarschijnlijk ergens rond de 23 miljoen uit, prima bedrag lijkt mij zo :)
Ajax zelf wil zich versterken met 3 nieuwe spelers: 2e keeper, linksback en een buitenspeler. Mocht Klaassen daadwerkelijk vertrekken dan komt daar geen vervanger voor aangezien verwacht wordt dat Donny vd Beek het kan opvangen. (En anders heb je daar achter nog De Jong, Nouri en Eiting)
2de keeper, Vermeer terughalen, die heeft ook ervaring inmiddels als 2de keeper :+ :+
Wat ik minder begreep is dat ze zeggen één of meerdere buitenspelers te willen halen :?
Ze hebben op dit moment de volgende beschikbaar: Younes, Kluivert, Neres, Cerny, Clement.
Dat betekent of dat ze er vanuit gaan dat Youness ook nog vertrekt, of dat zowel Cerny en Clement in ieder geval afgeschreven gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 16:12
Mulder (van Heerenveen) zit zonder contract en is denk ik een prima tweede keeper voor een topclub als hij dat zelf wil.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Martinusz schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:04:
[...]

Als ik het goed las komen ze waarschijnlijk ergens rond de 23 miljoen uit, prima bedrag lijkt mij zo :)

[...]

2de keeper, Vermeer terughalen, die heeft ook ervaring inmiddels als 2de keeper :+ :+
Wat ik minder begreep is dat ze zeggen één of meerdere buitenspelers te willen halen :?
Ze hebben op dit moment de volgende beschikbaar: Younes, Kluivert, Neres, Cerny, Clement.
Dat betekent of dat ze er vanuit gaan dat Youness ook nog vertrekt, of dat zowel Cerny en Clement in ieder geval afgeschreven gaan worden.
Laatste bericht is dat Ajax 30 miljoen aanhoudt. En terecht.

Muric komt ook nog terug.
Ik zou op de flanken wel een 'topspeler' in plaats van een jong talent willen zien, die zijn leuk voor achter de hand maar daar red je het geen seizoen lang mee, en die heb je nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
dutchgio schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:25:
[...]

Laatste bericht is dat Ajax 30 miljoen aanhoudt. En terecht.

Muric komt ook nog terug.
Ik zou op de flanken wel een 'topspeler' in plaats van een jong talent willen zien, die zijn leuk voor achter de hand maar daar red je het geen seizoen lang mee, en die heb je nu niet.
Topspeler? Die haal je dan voor de basis, als Younes blijft zet je Kluivert en Neres daarmee op de bank, lijkt mij ook sterk en niet de bedoeling :)
Kluivert/Neres strijden voor de rechterkant, Kluivert kan ook op links als stand-in, dus op zich zou je dan nog een rechtsbuiten nodig hebben achter Neres/Kluivert, wordt lastig te vinden denk ik, goede buitenspelers zijn sowieso al vrij zeldzaam tegenwoordig.
ph4ge schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:20:
Mulder (van Heerenveen) zit zonder contract en is denk ik een prima tweede keeper voor een topclub als hij dat zelf wil.
Dat hoop ik toch niet :) matige keeper vind ik dat.
Ik denk dat ze een keeper zoeken met potentie voor 1ste keeper voor over 1 jaar, want Onana zal na dit seizoen toch zeker wel vertrekken. Kun je die "2de" keeper alvast jaartje laten meelopen en daarna overnemen. Ze hebben toch ook jonge keeper uitgeleend in Noorwegen zitten ofzo? Misschien is dat wel wat als 2de keeper komend seizoen :) Vorm is ook clubloos dacht ik, maar die zal wel veel kosten qua salaris :P

[ Voor 30% gewijzigd door Martinusz op 12-06-2017 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Lees net ook dat Inter heeft geinformeerd bij Ajax voor Sanchez, echter schrokken ze van de vraagprijs: 50 miljoen euro.

Begrijpelijk, speelt pas een jaar bij Ajax, heeft nog een lang contract en Ajax wil hem gewoon behouden voor volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gynnad schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:04:
Lees net ook dat Inter heeft geinformeerd bij Ajax voor Sanchez, echter schrokken ze van de vraagprijs: 50 miljoen euro.

Begrijpelijk, speelt pas een jaar bij Ajax, heeft nog een lang contract en Ajax wil hem gewoon behouden voor volgend seizoen.
Zijn ze gelukkig toch wat slimmer geworden dan in het verleden, toen zwichtte Ajax nog weleens voor bedragen die wel iets hoger lager dan normaal, maar waarvan je dacht voor dat geld had ik liever nog een jaar hier gehad en daarna voor meer verkopen.

Onana, Ziyech, Dolberg, Sanchez, gewoon op allemaal minimaal 50 miljoen zetten. Dat houdt het meeste wel tegen. Bieden ze bij wijze van spreke 60 miljoen voor Dolberg, dan hele grote strik eromheen en met het geld een goede spits terughalen, dan kun je ook gewoon veel meer investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Als je kijkt hoeveel geld er in de EPL omgaat en wat Real Madrid betaalt voor een 16-jarige jeugdspeler uit Brazilië zou je wel gestoord zijn om minder te vragen ja. Dat Inter niet mee zou kunnen is dan jammer voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Martinusz schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:50:
Dat hoop ik toch niet :) matige keeper vind ik dat.
Ik denk dat ze een keeper zoeken met potentie voor 1ste keeper voor over 1 jaar, want Onana zal na dit seizoen toch zeker wel vertrekken. Kun je die "2de" keeper alvast jaartje laten meelopen en daarna overnemen. Ze hebben toch ook jonge keeper uitgeleend in Noorwegen zitten ofzo? Misschien is dat wel wat als 2de keeper komend seizoen :) Vorm is ook clubloos dacht ik, maar die zal wel veel kosten qua salaris :P
Als tweede keeper wil je meestal een man met ervaring. Hij moet er namelijk gewoon ineens staan als er wat met de eerste keeper gebeurt en kan zich niet op zn gemakje ontwikkelen, daarnaast moet een jonge keeper minuten maken om zich te ontwikkelen. En je wil ook geen keeper die echt de concurrentie aan gaat dus een topper als 2e keeper lijkt me ook niet handig. Je wil er ook niet teveel geld aan uitgeven want de kans is groot dat hij het hele seizoen nooit keept.

Mulder is gewoon een degelijke keeper maar geen topper en geen talent. Dat lijkt mij bij uitstek de profielschets die je maakt voor een tweede keeper. De topclubs pakken meestal een tweede keeper die te kort komt voor het eerste maar wel in de basis zou staan bij een subtopper (Pasveer (Heracles) bij PSV en Jones (NEC) bij Feyenoord hoewel die natuurlijk wel eerste keeper werd).

[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 12-06-2017 10:26 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De man met ervaring had Ajax in Boer, ze willen nu juist een keeper die wel daadwerkelijk kan concurreren met Onana.
Ruiter van Utrecht loopt ook uit z'n contract dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
dutchgio schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:23:
Klopt en wordt ook niet verlengd. Terecht. David Jensen heeft z'n kans gepakt toen Robin geblesseerd was en met goed resultaat: ik vind hem duidelijk beter dan Ruiter. Denk daarom ook niet dat Robin een kandidaat is voor Ajax: hij heeft de afgelopen jaren weinig ontwikkeling laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
dutchgio schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:23:
De man met ervaring had Ajax in Boer, ze willen nu juist een keeper die wel daadwerkelijk kan concurreren met Onana.
Ik heb Mulder (En Ruiter) toch wel wat hoger zitten als Boer, de ervaring van Boer beperkte zich tot 2 jaar onderin de Eredivisie. Ik dacht dat Boer als derde keeper bedacht was, Krul als eerste en Onana als tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

ph4ge schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:41:
[...]

Ik heb Mulder (En Ruiter) toch wel wat hoger zitten als Boer, de ervaring van Boer beperkte zich tot 2 jaar onderin de Eredivisie. Ik dacht dat Boer als derde keeper bedacht was, Krul als eerste en Onana als tweede.
Hij is eerst gehaald als 2e keeper achter Cillessen, maar heeft daarna verder gemoeten als 3e (Krul als 2e) en 2e keeper (Krul blessure en vertrek).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
ph4ge schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:20:
Dat is dus wel de reden dat Mulder vertrok bij Feyenoord. Hij wou spelen, maar dat kon niet omdat hij simpelweg een matige keeper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy

Denk dat hij voor 45 ook wel weg mag :P

Ajax heeft geen geld nodig en wil hem niet kwijt.
Mocht een club 50mln bieden dan zal er denk ik geen enkele supporter zeggen dat ze dat niet hadden moeten doen.
En zo gek als de markt is zie ik hem deze zomer wel voor 40+ vertrekken. Als een club nodig een nieuwe centrum verdediger nodig heeft en bij elke optie achter het net vissen.

edit:
Het probleem met een jonge concurrent voor Onana is dat deze wel tevreden moet zijn met de bank wanneer Onana de strijd wint.
Denk eerder dat ze een jonge optie willen omdat ze bang zijn dat Onana vertrekt deze zomer.

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsy op 12-06-2017 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Het kan altijd gebeuren, kijk naar Napoli, kregen ineens 90! miljoen van Juventus en konden daardoor dus ook 35 miljoen voor Milik neertellen.
Dus mocht een sleutelspeler ergens verkocht worden voor groot bedrag en ze hebben meteen iemand nodig, kan het zomaar gebeuren dat die 50 miljoen ook ineens geboden wordt. Het zijn rare tijden waar zelfs voor een NL verdediger over 60 miljoen wordt gesproken dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Die prijzen, dat gaat toch helemaal nergens meer over? Klaassen is een leuke speler die best een belangrijke rol in een team als Ajax kan spelen. Maar 30M? 50M voor Sanchez? Ok een van de betere verdedigers van in Nederland en ook nog een met een beetje conditie. Maar ook wisselvallig.
Als Ajax nog even doorgaat met verkopen hebben ze genoeg cash om de hele selectie van MU te kopen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ajax United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Blind terug...NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :o :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Hier het beste bewijs dat je niet op je mobiel moeten kijken als je onderweg bent met je auto... heb het laatste stuk met pijn in mijn buik gereden. En dat alleen vanwege de laatste reply van @Martinusz

Ik had dus vluchtig gelezen en dacht werkelijk dat Danny Blind de nieuwe trainer van Ajax was geworden :(

En kon niet verder lezen... de acute frustratie zorgde er voor dat m'n iPhone op de hoedeplank belandde :P

* Han haalt opgelucht adem en houdt deze vervolgens weer in vanwege Keizer O-)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Maar als het Keizer zou worden dan hadden ze dat toch al lang bekend kunnen maken lijkt me, daar hoeven de onderhandelingen niet zo lang voor te duren, lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:52
Ankona schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:03:
Die prijzen, dat gaat toch helemaal nergens meer over? Klaassen is een leuke speler die best een belangrijke rol in een team als Ajax kan spelen. Maar 30M? 50M voor Sanchez? Ok een van de betere verdedigers van in Nederland en ook nog een met een beetje conditie. Maar ook wisselvallig.
Als Ajax nog even doorgaat met verkopen hebben ze genoeg cash om de hele selectie van MU te kopen.
Met de idiote TV-gelden die in Engeland rond gaan vind ik wel dat je zo'n bedragen gewoon moet vragen. Wil je in de toekomst op kunnen blijven boksen tegen het financiële geweld uit Engeland moet je niet braaf nog steeds prijzen gaan vragen die je ook in 2005 vroeg voor je spelers. Dan moet je daar ook in mee gaan. Als je al ziet dat een promotie naar die Premier League een paar honderd miljoen oplevert dan val je gewoon achterover. Hier moeten onze clubs aankloten en krijgen ze nog niet eens een fatsoenlijke grasmat in het stadion maar van die plastic zooi, daar krijg je gewoon 300M om te promoveren.

Als je dat niet gaat doen als club uit kleinere voetballanden dan raak je nog verder achterop. Als er straks bijvoorbeeld een Manchester United komt voor Kongolo of Vilhena dan moeten ze ook gewoon 25M of 30M gaan vragen voor die jongens.

[ Voor 0% gewijzigd door JanW op 12-06-2017 18:55 . Reden: boksen is niet met een x ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Han schreef op maandag 12 juni 2017 @ 17:50:
Hier het beste bewijs dat je niet op je mobiel moeten kijken als je onderweg bent met je auto... heb het laatste stuk met pijn in mijn buik gereden. En dat alleen vanwege de laatste reply van @Martinusz

Ik had dus vluchtig gelezen en dacht werkelijk dat Danny Blind de nieuwe trainer van Ajax was geworden :(

En kon niet verder lezen... de acute frustratie zorgde er voor dat m'n iPhone op de hoedeplank belandde :P

* Han haalt opgelucht adem en houdt deze vervolgens weer in vanwege Keizer O-)
Geen dank O-) je wilde een nieuwe telefoon toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ankona schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:03:
Die 50mln voor Sanchez is gewoon een signaal dat ze hem niet kwijt willen. 30mln voor Klaassen is een normaal bedrag. Top in Nederland, draait ook in Europa goed, bij Oranje ook met regelmaat goed.
Het is gewoon de markt die doorwerkt naar Nederland.
Want kijk wat ze in Spanje betalen voor een 16 jarige knul die nog helemaal niets heeft laten zien, dat ze bij Real weer eens praten over een transfer van over de 100mln etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Concept programma eredivisie is gelekt:assets.knvb.nl/sites/knvb...018%20zonder%20tijden.pdf

Aah gewoon al officieel zelfs: http://www.knvb.nl/nieuws...8-begint-bij-ado-den-haag

[ Voor 95% gewijzigd door Gynnad op 12-06-2017 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het zou pas morgen komen, maar de PDF was al online gezet en nu hebben ze het maar officieel gemaakt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 12 juni 2017 @ 17:55:
Maar als het Keizer zou worden dan hadden ze dat toch al lang bekend kunnen maken lijkt me, daar hoeven de onderhandelingen niet zo lang voor te duren, lijkt me.
Tenzij ze ook meteen de nieuwe coach voor de beloften bekend willen maken, en daarvoor heeft de gewenste kandidaat (Gabri) blijkbaar bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

dutchgio schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:39:
Het zou pas morgen komen, maar de PDF was al online gezet en nu hebben ze het maar officieel gemaakt... :)
Onbegrijpelijk... weer zware potten zoals PSV-Feyenoord of Feyenoord-Ajax na een midweeks Europees programma. Waar ploegen die CL spelen weer een dag minder rust hebben. Kan dat serieus niet anders ingepland worden? Of op maandag spelen voor een dag extra rust? Imho moet de KNVB de ploegen die Europees spelen meer tegemoet komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat doen ze naar eigen zeggen al, als je op donderdag Europees speelt, speel je op de zondag daarna nu om 14:30 of 16:45...
Met de tegenstander wordt dan geen rekening gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

En waarom kan dat niet naar de maandagavond? Extra dagje voetbal op tv en de CL spelende ploegen krijgen een dagje extra rust. Of plan die toppers in weekenden waar geen midweekse programma is. Je wilt toch dat topploegen goed presteren in Europa en dat toppers worden gespeeld zonder nadelige situaties voor de Europees spelende ploegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
3 midweekse programma's maar liefst....vreselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Han schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:53:
[...]

Onbegrijpelijk... weer zware potten zoals PSV-Feyenoord of Feyenoord-Ajax na een midweeks Europees programma. Waar ploegen die CL spelen weer een dag minder rust hebben. Kan dat serieus niet anders ingepland worden? Of op maandag spelen voor een dag extra rust? Imho moet de KNVB de ploegen die Europees spelen meer tegemoet komen...
Het is toch juist dat de EL ploegen minder rust hebben (In het geval van PSV - Feyenoord)? Feyenoord speelt namelijk op dinsdag of woensdag CL, terwijl PSV op donderdag EL speelt.

Verder dient het anders opgelost te worden, maar aan de andere kant hebben veel spelers bij PSV, Ajax en Feyenoord de ambitie in het buitenland te spelen toch? Daar hoort meerdere topwedstrijden per week ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Natuurlijk hoort dat erbij, maar de kans blijft groot dat het ten koste gaat van de prestaties. In de top competities heeft iedereen er last van dus merk je het niet zo, daarnaast zijn de selecties daar veel breder.

Buiten wat een speler wel of niet aan zou moeten kunnen (wat iets anders is dan wat een individuele speler daadwerkelijk aan kan) moet de KNVB ervoor zorgen dat er een ideaal klimaat is om tot Europese prestaties te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Zo... Van Heracles naar Hoffenheim. Die lui hebben een prima seizoen gedraaid en als 4e geëindigd.
https://www.vi.nl/nieuws/...-transfer-naar-hoffenheim

Volgens mij heeft Hoogma jr wel potentie denk ik dan.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Outerspace schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:25:
Zo... Van Heracles naar Hoffenheim. Die lui hebben een prima seizoen gedraaid en als 4e geëindigd.
https://www.vi.nl/nieuws/...-transfer-naar-hoffenheim

Volgens mij heeft Hoogma jr wel potentie denk ik dan.
Eredivisie top zitten slapen? :)

Over bizarre bedragen gesproken, keeper voor 34 miljoen van de degradant 8)7
https://www.telesport.nl/...lman-voor-34-miljoen-euro

[ Voor 20% gewijzigd door Martinusz op 13-06-2017 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Han schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:11:
En waarom kan dat niet naar de maandagavond? Extra dagje voetbal op tv en de CL spelende ploegen krijgen een dagje extra rust. Of plan die toppers in weekenden waar geen midweekse programma is. Je wilt toch dat topploegen goed presteren in Europa en dat toppers worden gespeeld zonder nadelige situaties voor de Europees spelende ploegen?
Alsjeblieft !!!!! Geen Maandag, het is al moeilijk genoeg om die woensdag potjes te bezoeken. Hou je ook nog rekening met de bezoekers die naar het stadion moeten komen. Verder vindt ik het echt gezeur dat ze zoveel spelen. Ga eens in de NBA of MLB kijken daar spelen ze 2 a 3 wedstrijden per week op super nivo en daarzit ook nog eens reizen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:07
Martinusz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:28:
[...]

Bijna 70 goals tegen in 38 wedstrijden.. ik snap daar echt geen bal van. Probeer dan Forster binnen te halen of kijk even een paar deuren verder. Kan me niet voorstellen dat hij zoveel beter is dan Stekelenburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
Martinusz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:28:
[...]

Misschien dat Ajax en Everton Maarten Stekelenburg wel mee hebben genomen in de onderhandelingen over Davy Klaassen :+ Klaassen naar Everton, Stekelenburg voor een jaartje terug naar Ajax.. Plus 25 miljoen naar Ajax. Prima deal. :+

Stekelenburg heeft toch niks meer te zoeken bij Everton

[ Voor 4% gewijzigd door LoeWn op 13-06-2017 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
LoeWn schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:41:
[...]

Misschien dat Ajax en Everton Maarten Stekelenburg wel mee hebben genomen in de onderhandelingen over Davy Klaassen :+ Klaassen naar Everton, Stekelenburg voor een jaartje terug naar Ajax.. Plus 25 miljoen naar Ajax. Prima deal. :+

Stekelenburg heeft toch niks meer te zoeken bij Everton
Bij Ajax wel dan? Die man heeft 2 goede wedstrijden gekeept, waarvan 1 op een WK. Ik zou zelfs de vraagprijs voor Klaassen met enkele tientallen miljoenen verhogen als ze een ruildeal met Stekelenburg voorstellen. Die man kost je deelname aan de Champions League als je 'm op zou moeten stellen omdat Onana verkocht wordt of geblesseerd raakt voor de voorrondes CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Elia naar Basaksehir (Contract vandaag getekend) en volgens Rik Elfrink is Hector Moreno onderweg naar AS Roma. Overstap van Moreno is al vermeld op de website van AS Roma.

[ Voor 42% gewijzigd door JST94 op 13-06-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
JST94 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:48:
Elia naar Basaksehir (Contract vandaag getekend) en volgens Rik Elfrink is Hector Moreno onderweg naar AS Roma. Overstap van Moreno is al vermeld op de website van AS Roma.
Aderlating voor Feyenoord denk ik, benieuwd wat ze daarvoor gaan terughalen. Elia heeft ook niet heel veel opgeleverd qua euro's, dus wat gaat Feyenoord doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Martinusz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:56:
[...]

Aderlating voor Feyenoord denk ik, benieuwd wat ze daarvoor gaan terughalen. Elia heeft ook niet heel veel opgeleverd qua euro's, dus wat gaat Feyenoord doen?
Hij kan indirect Feyenoord nog een miljoen of 4 extra opleveren door Ajax uit te schakelen in de vCL. Naar verwachting zal Feyenoord een nieuwe buitenspeler aantrekken, geruchten gaan over Boëtius en Ola John. Weet zo niet wat ik daar van moet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Boetius zou echt een giller zijn. De jeugdspeler die weg wilde omdat het plan ontbrak.. is fysiek wat sterker geworden, maar ik hoef hem niet meer bij Feyenoord te zien. Dan nog liever Bilal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Volgens mij vertrok hij eerder omdat het financiële plaatje niet toereikend was (Net zoals bij Vilhena) en dat hij een bankzitter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
JST94 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:09:
Volgens mij vertrok hij eerder omdat het financiële plaatje niet toereikend was (Net zoals bij Vilhena) en dat hij een bankzitter was.
En dan gaat het om meerdere gesprekken, ook met technisch directeur Martin van Geel. Het klopte niet.'' Boëtius miste ook een gedegen plan. ''Ja, eigenlijk wel. Na mijn tweede seizoen kwam er geen evaluatie. De club had een traject voor me moeten uitstippelen.

Het plan is dat je gewoon alles geeft voor je club die je de kans heeft gegeven om profvoetballer te worden. En als je dan rijp bent staan de clubs in rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
JST94 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:02:
Hij kan indirect Feyenoord nog een miljoen of 4 extra opleveren door Ajax uit te schakelen in de vCL. Naar verwachting zal Feyenoord een nieuwe buitenspeler aantrekken, geruchten gaan over Boëtius en Ola John. Weet zo niet wat ik daar van moet vinden.
Jorgenson kwam opeens uit de lucht vallen dus ik hoop dat dat voor de vervanger van Elia ook geldt. Van deze namen word ik niet warm of koud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JST94 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:48:
Moreno levert schijnbaar maar 6m op. En dat voor verreweg de beste verdediger bij PSV...

Intussen is Ajax volgens vi.nl zo goed als rond met Keizer en krijgen we of een ervaren assistent (vindt Spijkerman dat wel leuk?) of Aron Winter. Wat een feest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Marcel Keizer nieuwe coach van Ajax...

Informatie over zijn trainersloopbaan:
Keizer was vanaf 1 mei 2014 actief als technisch manager bij SC Cambuur, waar hij onder contract stond voor het seizoen 2014/15. Met ingang van het seizoen 2015/16 werd hij hoofdtrainer van FC Emmen.[1] Keizer werd op 13 februari 2016 vervolgens per direct aangesteld als hoofdtrainer bij het op dat moment in de Eredivisie spelende SC Cambuur.[2] Daar volgde hij Henk de Jong op, nadat die opstapte omdat hij zichzelf niet de juiste persoon achtte om Cambuur, op dat moment voorlaatste in de Eredivisie, te verzekeren van lijfsbehoud. Keizer tekende een contract voor 2,5 jaar in Leeuwarden. In zijn eerste seizoen als hoofdtrainer van SC Cambuur degradeerde hij met de club naar de Eerste divisie, door als laatste te eindigen in de Eredivisie. Op 2 juni 2016 tekende hij een tweejarig contract, tot medio 2018, als trainer van Jong Ajax
Blijf het apart vinden, totaal geen ervaring of succes tot nu toe.. :( :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
Naja dat was de marionet die ze zochten voor de 4 musketiers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Ik ben niet zo negatief, ik heb peter bosz het voordeel van de twijfel gegeven dus moet ik dat ook doen met marcel keizer.

Probeer het positief te zien, als marcel keizer landskampioen wordt met ajax dan is hij al een betere trainer dan peter bosz.

Ben wel benieuwd hoe lang zijn contract zal zijn, denk niet dat het verstandig is om hem een langdurig contract aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Tweaking Art schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:25:
Ik ben niet zo negatief, ik heb peter bosz het voordeel van de twijfel gegeven dus moet ik dat ook doen met marcel keizer.

Probeer het positief te zien, als marcel keizer landskampioen wordt met ajax dan is hij al een betere trainer dan peter bosz.

Ben wel benieuwd hoe lang zijn contract zal zijn, denk niet dat het verstandig is om hem een langdurig contract aan te bieden.
Dat is wel erg makkelijk gezegd niet? Type de Boer zit je niet meer op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tweaking Art schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:25:
Alleen als ie dat met meer punten doet en/of beter voetbal.
Ik maak me in ieder geval ernstig zorgen, moet deze supercoach/voormalige topspeler, met bergen Europese ervaring, ervoor gaan zorgen dat we de CL halen? Ik hoop heel hard dat ik over een jaar deze post lees en mezelf uitlach, maar ik betwijfel het ten zeerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
De stroman is bijna geinstalleerd. Nu kijken of die assistenten echt zo goed zijn alsv/d Sar beweert.
Het lijkt mij, dat bij falen van Keizer ( wat er m.i dik inzit ) ook het functioneren van dat technisch hart eens goed doorgelicht moet worden door de club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweaking Art
Want peter bosz was al een supercoach voordat hij naar ajax ging hmmm?

Volgens mij waren er ook twijfels hij zijn aanstelling.

Dat heilig verklaren van peter bosz word ik wel erg moe van, het is net alsof de nieuwe mourinho vertrokken is, je weet wel, die coach die meneer bosz totaal de baas was tactisch?

In ieder geval, ik schiet liever niet mensen af voordat ze een kans hebben gekregen om zich te bewijzen, dat heb ik met bosz ook gedaan dus waarom keizer niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tweaking Art schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:41:

Dat heilig verklaren van peter bosz word ik wel erg moe van, het is net alsof de nieuwe mourinho vertrokken is, je weet wel, die coach die meneer bosz totaal de baas was tactisch?

In ieder geval, ik schiet liever niet mensen af voordat ze een kans hebben gekregen om zich te bewijzen, dat heb ik met bosz ook gedaan dus waarom keizer niet.
Bosz had bij Heracles en Vitesse al laten zien dat ie een team goed kon laten voetballen, ook met technisch relatief beperkte spelers. Keizer heeft alleen 1 seizoen conform verwachting gepresteerd met Jong Ajax

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Beter dan Keizer iig. Bosz liet zijn teams op ED niveau namelijk al aantrekkelijk en vooral ook goed voetballen ( Heracles/Vitesse ). En deed dat bij Tel Aviv ook. Keizer heeft vooral keihard gefaald op ED niveau.
Ja, door die debielen van de F side en hun meelopers, want hij heeft ooit bij Feyenoord gewerkt 8)7

Er is geen enkele reden om een onervaren nobody als Keizer aan te stellen als NL's grootste club.
Behalve dan om dat TH de hand boven het hoofd te houden. Ajax gooit haar eigen glazen in als dit doorgaat ( en dat gaat het )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:37
Leon Zwiers schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:47:
[...]
Er is geen enkele reden om een onervaren nobody als Keizer aan te stellen als NL's grootste club.
Behalve dan om dat TH de hand boven het hoofd te houden. Ajax gooit haar eigen glazen in als dit doorgaat ( en dat gaat het )
Eens...dit gaat een verloren seizoen worden ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Haters :+
Ik zie het nog wel gebeuren dat Kluivert aan de stof wordt toegevoegd als assistent-trainer en de boel evt overneemt als Keizer niet naar verwachting zal presteren. Ik wacht rustig af op het officiële bericht en de eerste weken onder Keizer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Alleen is Kluivert niet die ervaren coach die ze zoeken, dus dan wordt Aron Winter doorgeschoven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:52
Ik ga het gewoon positief bekijken. Keizer heeft bij jong Ajax al bewezen dat hij zijn team goed aanvallend kan laten voetballen. Daarnaast kent hij de club al en de (jeugd)spelers, wat ook een pluspunt is. Bij de teams waar hij in de Eredivisie zat was het materiaal ook wel uitzonderlijk slecht, en soms werkt een bepaalde coach ook niet bij een club (Van Gaal bij Manchester United als meest recent voorbeeld)

Wat ik alleen hoop is dat lui als Winter of Vink niet betrokken gaan worden bij het eerste elftal. Eigenlijk hoop ik dat die zo snel mogelijk vertrekken. Voetbal wat zij spelen is totaal niet het voetbal wat Ajax wil spelen en wat in het plan Cruijff staat. 3-5-2 lange halen voetbal waarbij je middenvelders met een stijve nek omhoog staan te turen, snel wegwezen. Alleen zijn de berichten dat dus Winter aan de staf wordt toegevoegd als assistent ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
toolkist schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:52:
Alleen is Kluivert niet die ervaren coach die ze zoeken, dus dan wordt Aron Winter doorgeschoven.
Want Winter is dat wel?
Kluivert heeft tenminste al ergens op de bank gezeten, assistent bij Oranje en 'Bondcoach' van Curcao.
Ze kunnen ook weer niet een te 'zwaar' iemand assistent maken nu, want dat is ook zo raar als je dan Keizer hebt aangesteld en een zwaarder iemand ernaast zet.

Maar goed, we gaan het wel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Leon Zwiers schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:47:
[...]

Beter dan Keizer iig. Bosz liet zijn teams op ED niveau namelijk al aantrekkelijk en vooral ook goed voetballen ( Heracles/Vitesse ). En deed dat bij Tel Aviv ook. Keizer heeft vooral keihard gefaald op ED niveau.

[...]

Ja, door die debielen van de F side en hun meelopers, want hij heeft ooit bij Feyenoord gewerkt 8)7

Bijzonder risicovol ook, tot waanzin aan toe, en zonder prijzen, dat moet je er ook bij melden.

We zullen zien hoe die 'nobody' het zal gaan doen, hij heeft namelijk best wel een aardig elftal, daar moet zelf een nobody als marcel keizer om de prijzen mee kunnen strijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Tweaking Art schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:57:
[...]

Bijzonder risicovol ook, tot waanzin aan toe, en zonder prijzen, dat moet je er ook bij melden.

We zullen zien hoe die 'nobody' het zal gaan doen, hij heeft namelijk best wel een aardig elftal, daar moet zelf een nobody als marcel keizer om de prijzen mee kunnen strijden.
Het is maar de vraag wat er van dat aardige elftal overblijft.
De belangrijkste middelvelder bij Ajax is alvast met 1,9 been bij Everton naar binnen. De vervanging is nog onervaren en echt wel een stukkie minder dan Klaassen.

Als er clubs zijn die zo gek zijn om echt een hoop geld neer te leggen voor een Sanchez is die ook weg ( een promotie naar de PL levert al 300+ miljoen op, dus zo onbetaalbaar voor Engelse clubs is ie niet )

Ziyech zal wel blijven, maar zonder een Klaassen bij m als stofzuiger en knokker zal ie minder tot zijn recht komen vrees ik, maar die kan nog verassen.

De vleugels zijn onervaren ( onduidelijk niveau --> Neres of gewoon matig --> Younes ). Schöne kan eigenlijk niet meer en de verdediging op Sanchez na is matig.

Een goede, evaren trainer kan daar echt wel wat mee, dat heeft Bosz wel bewezen. Maar Keizer is zelf nog onervaren, die heeft nog niets bewezen.

Zeker als het team geen versterkingen krijgt die er meteen staan zie ik het somber in voor Ajax dit seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Nou ja, als je 30 miljoen voor klaassen kan krijgen is het makkelijker om 10 miljoen bedragen neer te tellen als dat nodig is, daar moet je een prima vervanger voor kunnen halen maar goed de ajax scouting voor gevestigde spelers...niet de allerbeste lol

Het is natuurlijk aan de nieuwe trainer maar ik vind dat donny van de beek klaar is voor meer eerste elftal voetbal maar goed je kan natuurlijk gewoon een vervanger voor klaassen halen.

Denk niet dat sanchez vertrekt, ajax heeft over het algemeen moeite om goede verdedigers te halen, meestal zijn het van die typische voetballende verdedigers, die breker sanchez kunnen ze gerust nog een jaartje houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 17:04:
Zeker als het team geen versterkingen krijgt die er meteen staan zie ik het somber in voor Ajax dit seizoen
Hoezo dat? Alleen vanwege de nieuwe trainer? Dat Klaassen zou vertrekken wisten we al afgelopen seizoen. En dat Donny van der Beek hem vervangt ook. Ik zie dat absoluut niet als verzwakking. En Younes de zwakste schakel? Die wordt alleen maar sterker en beter. Zijn start was stroef maar ging toch echt beter spelen naar mate hij meer wedstrijden in de basis stond en was meerdere keren beslissend met doelpunten en/of assists. En Schöne kan gewoon nog prima mee afhankelijk van de tegenstander, voor de eredivisie sowieso. En Sanchez blijft gewoon nog een seizoen en naast hem vind ik Viergever ook erg sterk, net als de Ligt. Dus de verdediging van Ajax is alles behalve matig. Daarnaast hebben ze zich al versterkt met een prima spits en wordt er gekeken naar een linksback en een vleugelaanvaller in plaats van de vertrokken Traoré.

En ik zie het sowieso niet somber in voor Ajax dit seizoen. Wanneer je kijkt naar de directe concurrenten dan moet PSV nog flink door selecteren en is Feyenoord hun motor (Kuyt) en vleugelspeler (Elia) kwijt. Daarnaast gaat Feyenoord nu CL spelen en zal de ploeg echt belast gaan worden. En of Jörgensen nog weer zo'n seizoen kan draaien valt nog maar te zien, helemaal nu Kuyt en Elia vertrokken zijn, beiden goed voor 21 goals en 12 assists, een flinke aderlating.

Voorlopig blijft Feyenoord kijken naar spelers als Boëtius, Troupée en Amrabat. Dat zijn nou niet echt namen waar je echt warm van wordt. Boëtius heeft niet heeft kunnen overtuigen bij Basel en Gent, Troupée is middelmaat en Amrabat is een talent maar geen speler die het hele seizoen er staat straks.

[ Voor 9% gewijzigd door Han op 13-06-2017 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Onder andere door de trainer ja, daar is genoeg over gezegd.

Klaassen gaat Ajax echt heel erg missen. Ontzettend belangrijk geweest afgelopen 2 seizoenen. Donny v/d Beek is in potentie ook erg goed, maar die is jong, onervaren en haalt bij lange na het niveau van Klaassen (nog) niet.

Younes beter en sterker? Vorig seizoen bleek juist van niet. Na onder de Boer echt wel leuk te spelen en veel goals te maken heeft ie ze amper gemaakt afgelopen seizoen, heeft menig goede aanval om zeep geholpen. Vind hem van de huidige vleugel spelers de zwakste ja, alhoewel Neres nog niet echt iets heeft laten zien. Schöne liep vorig seizoen echt op zijn tenen, die was vaak veruit de zwakste schakel op t middenveld.

Ik ben het met je eens wat betreft de Ligt, alleen moet je niet vergeten dat die knul echt nog heel jong is, die gaat niet het hele seizoen top spelen ( vorig seizoen door hem 2 x puntverlies, en Blind ontslagen waar ik m dankbaar voor ben ). Viergever is een nuttige speler, maar niet het niveau dat Ajax na hoort te streven. Hij wordt alleen maar bejubeld vanwege die goal tegen Schalke, daarvoor werdt ie vooral afgekraakt.

De concurrenten hebben inderdaad ook genoeg werk te verzetten, dat ben ik ook met je eens. Maar als Bosz had gebleven was er voor Ajax een heel stuk minder te puzzelen dan nu. Dan had ik ze probleemloos kampioen zien worden. Nu is het nog maar afwachten.
Han schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 17:21:
[...]

voorlopig blijft Feyenoord kijken naar spelers als Boëtius, Troupée en Amrabat. Dat zijn nou niet echt namen waar je echt warm van wordt. Boëtius heeft niet heeft kunnen overtuigen bij Basel en Gent, Troupée is middelmaat en Amrabat is een talent maar geen speler die het hele seizoen er staat straks.
Boetius moet je niet willen inderdaad. Troupee is pas 18 en zit nog zat groei in. Dat is geen gekke aankoop. Amrabat heb ik ook twijfels over, maar die kan je nu halen om te wennen en tzt el Ahmadi te vervangen.

Maar een talent maar geen speler die het hele seizoen er staat omvat buiten Amrabat zo ongeveer 80% van de Ajax selectie he O-)

[ Voor 21% gewijzigd door LZ86 op 13-06-2017 17:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Op het moment staat Ajax er beter voor dan Feyenoord of PSV.
Kan uiteraard nog veel veranderen.

En betreffende de trainer, hoe deed Rijkaard het als trainer voor hij bij Barca kwam?

Denk dat Schone komend seizoen roulatie of reserve zal worden en dan vd Beek naar de basis en Nouri/De Jong de kans krijgen om door te schuiven.

Bij Ajax hangt alles er vanaf of er nog belangrijke spelers vertrekken.
En mensen lachen over dat Ajax bijna 30mln voor Klaassen krijgt, maar als je ziet wat ze voor de doelman van SUnderland betalen vind ik het te weinig./
Pagina: 1 ... 62 ... 66 Laatste

Dit topic is gesloten.