[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 66 Laatste
Acties:
  • 114.381 views

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:55
Waarom Moreno weg bij Psv voor een 5,7 miljoen. Waarom niet veel meer?
Ik vind het schijntje. Minimaal het dubbele zou ik denken.

We moeten toch als Nederlandse club meer vragen want anders komen we ook niet vooruit.
We moeten niet de action van Europa worden voor wat betreft voetballers.
Slechte zaak dit.

Maar misschien heeft Psv al het geld hard nodig?

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:57
Harribo schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 17:46:

We moeten toch als Nederlandse club meer vragen want anders komen we ook niet vooruit.
Slechte zaak dit.

Oude speler met nog maar een 1 jarig contract. Ik vind het desondanks ook weinig. Minimaal 10 miljoen is hij toch wel waard inderdaad.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 17:46:

Slechte zaak dit.

Misschien zijn er afspraken met hem gemaakt toen hij naar PSV kwam afgelopen zomer.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

Had Moreno niet een contract tot 2019?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik vind 30 miljoen voor Klaassen een koopje als je kijkt wat voor een speler je er voor krijgt. Hij is in mijn ogen een voorbeeld-prof; altijd hard werken, dienend in een elftal en nooit klagend in de media of andere misgebaren. Tel daar zijn doeltreffendheid en assists bij op. Daar gaat Everton nog een hoop plezier aan beleven. En inderdaad, als je het afzet tegen andere transferbedragen en de inkomsten van Engelse ploegen dan is hij een koopje :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:21
Klaassen had m.i nog wel wat beters verdiend dan Everton.

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Engelse clubs betalen nu eenmaal veel voor home grown players.

Gedegradeerde ploegen krijgen ook nog een zak geld om het verlies op te vangen dus waarschijnlijk hadden ze niet de noodzaak om te verkopen.

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:05:
Welke ploeg dan? Met Koeman aan het roer komt hij bij een prima ploeg. Het was of Engeland of Duitsland. Ik zie Everton als een prima opstap naar een hoger niveau straks.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Tweaking Art
Leon Zwiers schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:05:
Subtop van de premier league, prima club toch?

Ik denk dat klaassen te kort komt voor de absolute top, bij everton staat hij in ieder geval in de basis en je weet maar nooit hoe hij zich zal ontwikkelen.

• LZ86
Was even vergeten dat het een Koeman ploeg is. Dan is het prima. :+

• Han
  • Niet online

Han

Wel grappig om te lezen dat PSV één van zijn sterkhouders voor een 'appel en een ei' laat vertrekken. Dat er nieuwe spelers nodig zijn bij PSV is wel duidelijk, maar volgens mij heeft Brands het verkeerd begrepen. In plaats van de zwakkere spelers van de hand te doen krijgen ze nu een fooitje voor een ervaren basiskracht en blijven de zwakkere broeders voorlopig binnen de selectie. En wie ga je terughalen voor dat geld? Bankzitters bij Ajax kosten minimaal het dubbele van wat PSV voor Moreno heeft gekregen. Ik vrees dat PSV weer meedere spelers moet gaan huren, financieel krachtig zijn ze in ieder geval niet.

• Tweaking Art
Misschien heeft moreno gewoon een transfer geeist, as roma is toch een grote club.

Dan kan je hem pissig maken en niet laten gaan of hem laten vertrekken

Maar ik moet toegeven, het is best een laag bedrag.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:57
Vos schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 17:54:
Had Moreno niet een contract tot 2019?
Ow 2 jaar dan. Kan ook best zijn dat hij simpelweg een ontsnappingsclausule had. Dan kun je weinig.

• LZ86
PSV plukt nu de vruchten van semi wanbeleid. Al dat gehuur knapt je club niet van op. Zeker als je sterkhouders maar verkoopt en je zwakke spelers om de 1 of andere reden houdt. Ben benieuwd waarmee ze op de proppen komen.

[ Voor 44% gewijzigd door LZ86 op 13-06-2017 18:44 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:44
Klaassen krijgt zo een mooie transfer, en de steun van Koeman om zich aan te kunnen passen.
Perfecte transfer lijkt me.

Ajax weet ook wat Klaassen al die jaren betekend heeft en vangt dus wel een aanzienlijk bedrag, maar gaat niet moeilijk doen om alles er uit te halen.

Moreno is inderdaad wel een koopje. Roma is wel een grote club maar juist dan is het bedrag wel heel erg laag.

• Deadsy
  • Nu online
Tweaking Art schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:07:
Engelse clubs betalen nu eenmaal veel voor home grown players.

Gedegradeerde ploegen krijgen ook nog een zak geld om het verlies op te vangen dus waarschijnlijk hadden ze niet de noodzaak om te verkopen.
Klopt maar je betaald dan wel vrij veel voor de doelman van een degradant.

En het is dan maar voor Klaassen te hopen dat Koeman blijft, want anders heb je een Clasie scenario

• Harribo
Er zal wel een reden zijn dat Psv hem voor dat bedrag laat vertrekken.
Jaren geleden waren er nog kleine financiële problemen, misschien nu weer?

Al met al vind ik dit soort bedragen voor dit soort spelers geen goede ontwikkeling voor het Nederlandse club voetbal. Beetje duurder je huid verkopen lijkt me

Klaassen heeft een mooie transfer vind ik. Waar had hij anders heen gemoeten? Bij een City oid komt hij op de bank.
Hoop dat hij het waar kan maken.

• Tweaking Art
Deadsy schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:52:
[...]

En het is dan maar voor Klaassen te hopen dat Koeman blijft, want anders heb je een Clasie scenario
Ach liverpool kocht carrol, een lange sjaak die niet kan voetballen, ik weet niet meer voor hoeveel maar het was in ieder geval 60 miljoen keer te veel.

Niets verbaast me met het engelse voetbal.

• LZ86
Was het bij PSV niet zo dat zonder CL de begroting niet sluitend is? Zou kunnen verklaren waarom Moreno zo goedkoop mag gaan.

• Harribo
Elia naar Basaksehir.... Nee das vooruitgang zeg. Betalen ze hem daar dan zelfs beter? Zonde

Edit: staan 2e in Turkije, toch niet zo'n slechte club misschien
Leon Zwiers schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:12:
Was het bij PSV niet zo dat zonder CL de begroting niet sluitend is? Zou kunnen verklaren waarom Moreno zo goedkoop mag gaan.
Zou het verklaren. Niet al te best voor Psv, zeker nu ze versterkingen willen halen

[ Voor 76% gewijzigd door Harribo op 13-06-2017 19:15 ]

• Deadsy
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:12:
Elia naar Basaksehir.... Nee das vooruitgang zeg. Betalen ze hem daar dan zelfs beter? Zonde

Het is een top competitie, wist je dat niet?
Top qua salaris uiteraard. Perfect voor spelers waar het beste al lang vanaf is of die niet goed genoeg zijn voor de top competities.

Wat hij daar vangt zal hij denk ik nergens anders krijgen.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:12:

[...]

Zou het verklaren. Niet al te best voor Psv, zeker nu ze versterkingen willen halen
Waarschijnlijk betalen ze meer en is bruto = netto daar ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:52:
[...]

Met een knudde verdediging voor zich, daarmee krijgt ook Buffon een berg doelpunten tegen. Plus, 1 van de weinige talentvolle Engelse keepers... Zo gek vind ik dat bedrag eigenlijk niet.
Tweaking Art schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:01:
[...]

Ach liverpool kocht carrol, een lange sjaak die niet kan voetballen, ik weet niet meer voor hoeveel maar het was in ieder geval 60 miljoen keer te veel.

Niets verbaast me met het engelse voetbal.
Ook die transfer was best simpel te verklaren. Hij scoorde veel bij Newcastle, Liverpool had net een vermogen ontvangen voor Torres, in de winterstop, en had dus met spoed een nieuwe speler nodig.

[ Voor 40% gewijzigd door toolkist op 13-06-2017 19:38 ]

• Martinusz
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:35:
[...]

Met een knudde verdediging voor zich, daarmee krijgt ook Buffon een berg doelpunten tegen. Plus, 1 van de weinige talentvolle Engelse keepers... Zo gek vind ik dat bedrag eigenlijk niet.
Voor een keeper is 34 miljoen heel veel geld! Zijn maar weinig keepers voor meer verkocht...

Neuer en de Gea werden voor minder gekocht ;)

Sterker nog volgens mij is het na Buffon en Ederson de duurste keeper :D

[ Voor 12% gewijzigd door Martinusz op 13-06-2017 19:56 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Moreno werd met zeer duidelijke voorwaarden naar PSV gehaald. Dat heeft Raiola 2 jaar geleden allang zo afgesproken. Zou 1 á 2 seizoenen bij PSV gaan spelen om vanuit daar een stap naar een grote club te zettrn. Met name voor de CL gehaald om weer in de picture te komen. Dit bedrag wist PSV al langer en ook dat hij weg zou gaan was al lang bekend binnen PSV.

Kortom, beperkende voorwaarden bij verkoop om een (anders onhaalbare) speler te halen 2 jaar geleden. Ik baal er ook van, vind dit geen goede ontwikkeling en vind 6 miljoen een fooi, maar zo zit het nu eenmaal.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:58

St@m

@ Your Service

Joster schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:27:
Moreno werd met zeer duidelijke voorwaarden naar PSV gehaald. Dat heeft Raiola 2 jaar geleden allang zo afgesproken. Zou 1 á 2 seizoenen bij PSV gaan spelen om vanuit daar een stap naar een grote club te zettrn. Met name voor de CL gehaald om weer in de picture te komen. Dit bedrag wist PSV al langer en ook dat hij weg zou gaan was al lang bekend binnen PSV.

Kortom, beperkende voorwaarden bij verkoop om een (anders onhaalbare) speler te halen 2 jaar geleden. Ik baal er ook van, vind dit geen goede ontwikkeling en vind 6 miljoen een fooi, maar zo zit het nu eenmaal.
Echt he.. iedere PSV'er weet dit zo ongeveer, maar hier in het topic verkoopt PSV de spelers voor een appel en een ei, is de begroting niet op orde en hebben ze financiële problemen 8)7 Als je al een mening hebt, lees je dan ook even in.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Martinusz
  • Nu online
St@m schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:34:
[...]

Echt he.. iedere PSV'er weet dit zo ongeveer, maar hier in het topic verkoopt PSV de spelers voor een appel en een ei, is de begroting niet op orde en hebben ze financiële problemen 8)7 Als je al een mening hebt, lees je dan ook even in.
Ah dus psv staat er financieel prima voor? Waarom zei Brands zelf dan wat anders laatst in een interview? Of weet hij ook niet waarover die praat? :)

• St@m

St@m

@ Your Service

Martinusz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:39:
[...]

Ah dus psv staat er financieel prima voor? Waarom zei Brands zelf dan wat anders laatst in een interview? Of weet hij ook niet waarover die praat? :)
En wat heeft Brand daar precies over gezegd? De technisch directeur :D Die zal inderdaad uitspraken doen over de financiële situatie.. laat me niet lachen.

http://www.ed.nl/psv/psv-blijft-financieel-gezond~a482309c/
Ik kom gewoon met een bron, nu jij.

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 13-06-2017 21:46 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Martinusz
  • Nu online
St@m schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:43:
[...]

En wat heeft Brand daar precies over gezegd? De technisch directeur :D

http://www.ed.nl/psv/psv-blijft-financieel-gezond~a482309c/
Ik kom gewoon met een bron, nu jij.
Bron van 2 jaar geleden :?
Ik weet ff niet waar dat interview was, maar het was gewoon op tv hoor :)

• St@m

St@m

@ Your Service

Martinusz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:46:
[...]

Bron van 2 jaar geleden :?
Ik weet ff niet waar dat interview was, maar het was gewoon op tv hoor :)
https://www.google.nl/sea...tatus+psv&hl=nl&tbs=qdr:y

Maar geen bron = je lult uit je nek, zeker als iedereen het tegenovergestelde zegt. Er is geen bron te vinden op het internet die beweert dat PSV in financiële problemen zit.. behalve wat geroeptoeter op deze pagina.

Feit is dat Moreno 1 jaar zou blijven, dat hij zonder gemaakte afspraken helemaal nooit zou zijn gekomen. Hij heeft er zelfs nog een jaar aan vastgeplakt. Nu komt PSV de gemaakte afspraken na en zijn ze in financiële problemen.. want dat heeft de technisch directeur op televisie gezegd.. hou toch op man.

Als je wil discussiëren over of deze afspraken slim zijn, dat is heel wat anders, maar ga hier gewoon geen onzin lopen verkondigen.

[ Voor 30% gewijzigd door St@m op 13-06-2017 21:52 ]

• Martinusz
  • Nu online
St@m schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:48:
[...]

https://www.google.nl/sea...tatus+psv&hl=nl&tbs=qdr:y

Maar geen bron = je lult uit je nek, zeker als iedereen het tegenovergestelde zegt. Er is geen bron te vinden op het internet die beweert dat PSV in financiële problemen zit.. behalve wat geroeptoeter op deze pagina.

Feit is dat Moreno 1 jaar zou blijven, dat hij zonder gemaakte afspraken helemaal nooit zou zijn gekomen. Hij heeft er zelfs nog een jaar aan vastgeplakt. Nu komt PSV de gemaakte afspraken na en zijn ze in financiële problemen.. want dat heeft de technisch directeur op televisie gezegd.. hou toch op man.
Misschien heb ik het interview anders opgevat, maar als je als topclub geen speler van meer dan 5 miljoen kan kopen en je heil zoekt in huurconstructies om spelers aan te trekken, dan kun je wel in de veilige categorie zitten, maar is je financiële huishouding voor 1 van de topclubs van Nederland nou niet echt heel denderend. Als je dan ziet dat jeugd nauwelijks doorstroomd en plekken worden bezet door huurspelers, dan ga je een keer in de knoei komen, immers huurspelers leveren niets op.

Twente zat ook altijd in de veilige categorie, we weten hoe dat gelopen is.
Ik zeg niet dat psv op omvallen staat, maar met de 40 miljoen van de gemeente destijds in het achterhoofd, de huidige ontwikkelingen (huurspelers, transfers) zie ik toch dat PSV het lastig heeft, of zie ik dat totaal verkeerd?

• St@m

St@m

@ Your Service

Martinusz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:58:
[...]

Misschien heb ik het interview anders opgevat, maar als je als topclub geen speler van meer dan 5 miljoen kan kopen en je heil zoekt in huurconstructies om spelers aan te trekken, dan kun je wel in de veilige categorie zitten, maar is je financiële huishouding voor 1 van de topclubs van Nederland nou niet echt heel denderend. Als je dan ziet dat jeugd nauwelijks doorstroomd en plekken worden bezet door huurspelers, dan ga je een keer in de knoei komen, immers huurspelers leveren niets op.
Goh, dit klinkt al heel anders, en ben ik ook gewoon met je eens. Het enige verschil is dat er van de 3 topclubs maar 1 club is die echt met geld kan smijten, en dat is niet Feyenoord. Dus wellicht is Ajax de uitzondering op de regel, en niet PSV.
Twente zat ook altijd in de veilige categorie, we weten hoe dat gelopen is.
Wat insinueer je nu precies?
Ik zeg niet dat psv op omvallen staat, maar met de 40 miljoen van de gemeente destijds in het achterhoofd, de huidige ontwikkelingen (huurspelers, transfers) zie ik toch dat PSV het lastig heeft, of zie ik dat totaal verkeerd?
Je mag de feiten interpreteren op je eigen manier. Over het verkopen van de grond is een apart topic. Dus als je oude koeien uit de sloot wil halen kun je je daar melden.

Het zou je overigens ook sieren als je gewoon de naam van de club goed gaat schrijven.

• Martinusz
  • Nu online
St@m schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:03:
[...]

Goh, dit klinkt al heel anders, en ben ik ook gewoon met je eens. Het enige verschil is dat er van de 3 topclubs maar 1 club is die echt met geld kan smijten, en dat is niet Feyenoord. Dus wellicht is Ajax de uitzondering op de regel, en niet PSV.
Feyenoord heeft de dip gehad, maar is volgens mij op weg om weer aan te sluiten. Ajax heeft nu luxe, maar dat is wel voortgekomen uit beleid en met name door eigen spelers te verkopen, of niet al te dure aankopen weer flink door te kunnen verkopen. Zo'n traore was leuk, maar vooral omdat Bosz hem kende en regelde, huren doen ze niet zo snel.
[...]

Wat insinueer je nu precies?
Je bent wel snel op je pik getrapt he :)
Enige wat ik wil aangeven is dat clubs in de beste categorie kunnen zitten, maar over een half jaar ook in de slechtste. Het hoeft dus helemaal niets te zeggen.
[...]

Je mag de feiten interpreteren op je eigen manier. Over het verkopen van de grond is een apart topic. Dus als je oude koeien uit de sloot wil halen kun je je daar melden.

Het zou je overigens ook sieren als je gewoon de naam van de club goed gaat schrijven.
Je hebt hem wel ver uitgerold is het niet :) zit het je zo diep dat ik PSV een keer met kleine letters type op mijn mobiel?
:(:)

Edit: ff wat anders, lees dat die Keizer met Bergkamp in de jeugd speelde...daar komt de aap uit de mouw. Ajax schijnt niet eens met andere mogelijke kandidaten gesproken te hebben, waar hebben ze dan zo lang op gewacht? Kan mij niet voorstellen dat hij veel te eisen heeft :?

[ Voor 9% gewijzigd door Martinusz op 13-06-2017 22:25 ]

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:47
Het zit gewoon zo:
Realistische supporters zien dat Ajax een enorme voorsprong heeft op de rest. Dit gat wordt alleen maar groter en er komt een tijd dat Ajax de beste spelers gaat kopen van Psv en Feyenoord. Zoals Bayern het op dit moment doet. Mocht Ajax in de toekomst de Arena volledig in beheer krijgen -en daar ziet het wel naar uit- dan komt er een onoverbrugbare achterstand voor de rest van de topploegen. Met de huidige situatie hebben sommigen het al moeilijk en dat wordt voor diegene alleen nog maar moeilijker. Ajax stevent dus af op een positie van alleenheerser, want met het jaar meer inkomsten en minder kosten (bijv. stadion). Als ik niet voor Ajax had geweest dan had ik het hier ook moeilijk mee gehad, maar het is wel de realiteit en uiteindelijk denk ik dat de door mij geschetste toekomst realiteit wordt.

I don't have dreams, I have goals!!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:19
Beetje kort door de bocht, waarom is ons aller Ajax de laatste 3 jaar dan geen kampioen geworden, als alleen heerser kun je best een seizoen geen kampioen worden, maar 3 jaar op rij is toch wel erg veel..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik geloof niet dat je in het voetbal meer dan 5 jaar vooruit kan kijken. Ajax staat er financieel nu het beste voor, maar vergeet niet vanuit welk dal Feyenoord is gekomen. Als ik die lijn doorzet winnen ze over 10 jaar constant de champions league en kopen ze Ajax over. ;)

Last.fm | Code Talks

• Redondo1982
Gynnad schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:42:
Beetje kort door de bocht, waarom is ons aller Ajax de laatste 3 jaar dan geen kampioen geworden, als alleen heerser kun je best een seizoen geen kampioen worden, maar 3 jaar op rij is toch wel erg veel..
Waarom is mijn betoog kort door de bocht en jouw -overigens feitelijke- waarneming niet? Jij kijkt naar het verleden en ik heb het over de nabije toekomst en om daarin eindelijk te gaan oogsten is er door Ajax de afgelopen jaren een enorm goed uitgangspunt gecreëerd met een verdere (enorme) potentie. Dortmund werd ook een aantal keer kampioen in de jaren dat Bayern bouwde aan totale dominantie. Er is echt een parallel...

• Martinusz
  • Nu online
Het lijkt er wel op inderdaad, alleen is Ajax nog lang niet zo ver en dominant.
Je merkt wel dat jeugdspelers van andere clubs ook gaan overstappen naar Ajax, omdat ze zien dat het loont. Ook de jeugdspelers uit het buitenland lijken het te zien, al staat Ajax in Denemarken bijvoorbeeld er sowieso al bekend om.

Transfer geruchten:
- Ajax zou bod hebben liggen bij Braziliaanse linksback, naar het schijnt 8 miljoen. Volgens mij bij dezelfde club als waar Neres vandaan kwam.
- Ze zouden ook geinformeerd hebben naar Kadioglu van NEC, maar die vragen schijnbaar heel hoog bedrag.
- Chelsea zou 15 miljoen over hebben voor Riedewald :D
- misschien interessant Brain Ruiz komt beschikbaar, of zou die te duur zijn voor NL top nu?

• Redondo1982
Martinusz schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:46:
Het lijkt er wel op inderdaad, alleen is Ajax nog lang niet zo ver en dominant.
Je merkt wel dat jeugdspelers van andere clubs ook gaan overstappen naar Ajax, omdat ze zien dat het loont. Ook de jeugdspelers uit het buitenland lijken het te zien, al staat Ajax in Denemarken bijvoorbeeld er sowieso al bekend om.

Transfer geruchten:
- Ajax zou bod hebben liggen bij Braziliaanse linksback, naar het schijnt 8 miljoen. Volgens mij bij dezelfde club als waar Neres vandaan kwam.
- Ze zouden ook geinformeerd hebben naar Kadioglu van NEC, maar die vragen schijnbaar heel hoog bedrag.
- Chelsea zou 15 miljoen over hebben voor Riedewald :D
- misschien interessant Brain Ruiz komt beschikbaar, of zou die te duur zijn voor NL top nu?
Ik verwacht dat Ajax hetzelfde spelsysteem zal doorzetten en ik zie Ruiz geen druk zetten eerlijk gezegd. Speler was bij Twente een genot, maar kon wel excelleren door zijn vrije rol op rechts met de mogelijkheid om te zwerven. Hij is nu aardig op z'n retour. Zou een enorm slechte aankoop zijn en weer passen in de tijd met FdB.

• dutchgio
Ruiz is 31, volg de Portugese competitie niet, maar vraag me af of dat nog materiaal voor de topclubs is.

• Martinusz
  • Nu online
Ah wist niet dat hij ook al 31 was :) geen idee ook hoe hij nu nog presteerde hoor, destijds bij Twente was het echt een hele goede voetballer.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gaat Ajax nu ineens oude spelers kopen ? Dacht dat ze zo trots gingen op de jeugd

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Martinusz
  • Nu online
Hackus schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:48:
Gaat Ajax nu ineens oude spelers kopen ? Dacht dat ze zo trots gingen op de jeugd
huh wie dan? Behalve Huntelaar O-)

• Han
  • Niet online

Han

Als er dan toch gekeken wordt naar oudere spelers om balans te creëren in het elftal dan hoop ik maar op één naam: Sneijder. Die mag vertrekken bij Galatasaray. Alleen zal hij dan de talenten in het overvolle middenveld in de weg lopen vrees ik. Maar dat hij nog steeds een meerwaarde is dat is voor mij wel duidelijk :)

• Martinusz
  • Nu online
Han schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:06:
Als er dan toch gekeken wordt naar oudere spelers om balans te creëren in het elftal dan hoop ik maar op één naam: Sneijder. Die mag vertrekken bij Galatasaray. Alleen zal hij dan de talenten in het overvolle middenveld in de weg lopen vrees ik. Maar dat hij nog steeds een meerwaarde is dat is voor mij wel duidelijk :)
Of Rafael :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

Nee Sneijder zou mooi zijn, maar ik zie het niet gebeuren, die zal wel in Spanje ofzo gaan voetballen denk ik, vlakbij Ibiza. Ik denk dat hij nooit meer zal spelen voor Ajax :)

• Gynnad
Van Wolfswinkel was best stellig dat hij zou blijven bij Vitesse en alleen voor een topclub zou gaan, en deze is langs gekomen...
Ricky van Wolfswinkel gaat Vitesse verlaten voor FC Basel. De spits tekent een driejarig contract in Zwitserland.

• Martinusz
  • Nu online
Gynnad schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:22:
Van Wolfswinkel was best stellig dat hij zou blijven bij Vitesse en alleen voor een topclub zou gaan, en deze is langs gekomen...

[...]
Milik zou ook nog een jaar blijven :+ voetballers en beloftes..... (ze komen ook allemaal nog eens terug...)

• Extigo
  • Laatst online: 11:50
Gynnad schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:22:

[...]
Doet hij toch? Vitesse speelt geen Champions League en FC Basel wel. Is toch echt een betere club. Van Wolfswinkel had toch niet verwacht dat een Bayern, Barcelona of ManCity langs zou komen voor hem? Als hij CL wil spelen is FC Basel een logische stap in mijn ogen.

• Redondo1982
Martinusz schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:28:
[...]

Milik zou ook nog een jaar blijven :+ voetballers en beloftes..... (ze komen ook allemaal nog eens terug...)
De club heeft hier ook een grote stem in. Hij zou nog een jaar blijven en dan komt Napoli met een hoog bod, die niet te weigeren valt. 34 miljoen is de hoogste transfersom ooit en hij heeft maar 10% hiervan gekost. Ajax heeft hier logischerwijs mee ingestemd, ingegeven door het feit dat Napoli net een recordtransfersom had binnengekregen met Higuan. Niemand anders zou ooit meer hebben betaald en intern bij Ajax zagen ze misschien wel in dat hij eigenlijk geen spits was voor een aanvallend systeem zoals 4-3-3 met hoge druk voorin. Ik heb het altijd al een beperkte spits gevonden.

• Harribo
St@m schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:34:
[...]

Dus we moeten het hele internet afstruinen en van alles op de hoogte zijn? Dat ben jij dus wel altijd.

Het verklaart wel de transfersom. Prima deal denk ik anders was ie waarschijnlijk niet eens gekomen

Ruiz vind ik ondanks zijn leeftijd nog steeds een hele goede speler

Van Wolfswinkel en Basel... Mooie club. Je moet altijd maar weer afwachten wat er bij Vitesse ook gebeurt

[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 14-06-2017 13:49 ]

• Deadsy
  • Nu online
Harribo schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:45:
[...]

Dus we moeten het hele internet afstruinen en van alles op de hoogte zijn? Dat ben jij dus wel altijd.

Het verklaart wel de transfersom. Prima deal denk ik anders was ie waarschijnlijk niet eens gekomen

Ruiz vind ik ondanks zijn leeftijd nog steeds een hele goede speler

Van Wolfswinkel en Basel... Mooie club. Je moet altijd maar weer afwachten wat er bij Vitesse ook gebeurt
Ik was toch bij Vitesse gebleven. Heeft het bij Vitesse voor het eerst in jaren weer eens goed gedaan, dan zou ik daar toch nog even een 2e seizoen aan willen plakken.
Want misschien gaat hij bij Basel weer tegenvallen en dan is het snel afgelopen/

• Robertdj
  • Niet online
Hij tekent bij Basel voor 3 seizoenen. Als hij in z'n 2e jaar bij Vitesse niet presteert of bijvoorbeeld geblesseerd raakt heeft hij ook een probleem. Lijkt me logisch dat hij dan aan het eind van z'n carrière voor financiële zekerheid gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door Robertdj op 14-06-2017 18:19 ]

• Deadsy
  • Nu online
Robertdj schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 18:19:
Hij tekent bij Basel voor 3 seizoenen. Als hij in z'n 2e jaar bij Vitesse niet presteert of bijvoorbeeld geblesseerd raakt heeft hij ook een probleem. Lijkt me logisch dat hij dan aan het eind van z'n carrière voor financiële zekerheid gaat.
En als hij daar 3 jaar lang tegenvalt moet hij erna ook maar kijken waar hij naartoe gaat.

• Robertdj
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 18:21:
[...]

En als hij daar 3 jaar lang tegenvalt moet hij erna ook maar kijken waar hij naartoe gaat.
Op dat moment is hij al 31, bijna pensioengerechtigd.

• Deadsy
  • Nu online
Robertdj schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 18:25:
[...]

Op dat moment is hij al 31, bijna pensioengerechtigd.
En dan wil je meestal nog even cashen.

Ik was toch nog een jaar bij Vitesse gebleven en dan hopen dat een Turkse club aanklopt. Die betalen meestal wel een leuk salaris aan spelers zoals hem.

• Gynnad
Galatasaray heeft zich officieel bij Ajax gemeld voor Kenny Tete (21), bevestigen bronnen rond de Amsterdamse club en de speler.

De Turkse werkgever van Wesley Sneijder is met Ajax in gesprek over de afkoopsom voor het een jaar doorlopende contract van de rechtsback, maar heeft nog geen akkoord.

Volgens Tete's zaakwaarnemer Mino Raiola is er echter veel meer belangstelling voor de rechtsback. "Ik ben met een heleboel mensen in gesprek."

Of Tete een verhuizing naar Istanbul ziet zitten, is onbekend. De verdediger kwam afgelopen seizoen niet in de plannen voor van Peter Bosz, maar speelde (vooral in de Europa League) nog een respectabel aantal wedstrijden. Met het vertrek van Bosz naar Borussia Dortmund leek de deur naar contractverlenging bij Ajax alsnog op een kier te worden gezet.

Dat er nu tussen de clubs wordt onderhandeld, lijkt erop te wijzen dat de international zijn zinnen toch op een vertrek heeft gezet. Pas als de clubs een akkoord hebben bereikt – Ajax verlangt naar verluidt drie miljoen euro, plus een percentage doorverkoop en bonussen – is de speler zelf aan zet.
Of ik zie het helemaal verkeerd, maar het zou toch vreselijk zonde zijn als die jonge gaat, hopelijk vertrekt Veltman wat eerder en blijft Tete mooi voor in de basis

• dutchgio
Als hij al gaat zou ik in ieder geval niet naar Turkije gaan.
Leuk voor spelers die op hun return zijn en nog even kunnen cashen in een onrustig land, maar als voetballer wil je dat toch niet.

3 miljoen is wel erg weinig overigens.
En met het aanstaand vertrek van Veltman hou je geen rechtsback over.

Lijkt dus meer Ajax dat niets in Tete ziet dan dat het kwaaltje van Bosz was. Dat bleek eerder ook al met Bazoer en El Ghazi, die Ajax had afgeschreven maar Bosz alsnog een kans gaf, totdat het uiteindelijk in de winter alsnog tot een transfer kwam.

[ Voor 29% gewijzigd door dutchgio op 14-06-2017 19:13 ]

• Martinusz
  • Nu online
dutchgio schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 19:02:
Leuk voor spelers die op hun return zijn en nog even kunnen cashen in een onrustig land, maar als voetballer wil je dat toch niet.

Lijkt dus meer Ajax dat niets in Tete ziet dan dat het kwaaltje van Bosz was. Dat bleek eerder ook al met Bazoer en El Ghazi, die Ajax had afgeschreven maar Bosz alsnog een kans gaf, totdat het uiteindelijk in de winter alsnog tot een transfer kwam.
Vergeet niet wie zijn makelaar is he...misschien wil Ajax wel verder maar ligt die kwal dwars. Waarom heeft ie anders nog niet bijgetekend?

Mocht ie gaan, dan rechtsback kopen en die jongen uit de jeugd (ben zijn naam kwijt, maar heeft afgelopen seizoen keer meegedaan) bij het eerste elftal betrekken :)

Edit:
Zat net ff te kijken naar de wk kwalificaties, maar in Amerika poule is het lekker makkelijk kwalificeren zeg...3 van de 6 gaan naar Rusland!
Kunnen we geografisch niet NL verplaatsen :+

[ Voor 9% gewijzigd door Martinusz op 14-06-2017 22:29 ]

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 19:02:

Een wisselspeler met een contract voor 1 jaar. Niet bepaald een situatie om 10m te vragen. Ik hoop maar dat Keizer zichzelf nuttig maakt en overtuigt dat ie komend seizoen een grote kans heeft op een basisplaats. Ik betwijfel echter of Tete wil wachten tot Veltman ergens in augustus verkocht wordt.

• Harribo
Deadsy schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 18:21:
[...]

Maar heeft ie wel mooi weer wat verdiend.

Tete zou in denk ik nog een jaar moeten blijven.
Zonde dat er weer een goede speler naar Turkije gaat. Dat land is toch een concurrent van Nederland op de ranking lijst? Geen goede zaak

[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 15-06-2017 08:56 ]

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:35:
[...]

Een wisselspeler met een contract voor 1 jaar. Niet bepaald een situatie om 10m te vragen. Ik hoop maar dat Keizer zichzelf nuttig maakt en overtuigt dat ie komend seizoen een grote kans heeft op een basisplaats. Ik betwijfel echter of Tete wil wachten tot Veltman ergens in augustus verkocht wordt.
Hij heeft Raiola als zaakwaarnemer en een (na komend seizoen) aflopend contract. Die is dus sowieso weg na dit seizoen (als hij nu niet verkocht zou worden). Ik zou er dan ook geen tijd meer in steken, dat levert hooguit Tete een beter contract op bij een volgende club.

Ik zeg, die 3 miljoen in je zak steken en kijken voor een rechtsback die wél voor je club wil spelen (en dus geen Raiola als zaakwaarnemer heeft).

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Als ze echt maar 3 miljoen vragen, waarom waagt PSV of Feyenoord dan geen gokje? Vooral met het oog op het mogelijke vertrek van Karsdorp en Arias.

Al zal Ajax écht niet Tete laten gaan voor 3 miljoen naar een directe concurrent.

• Han
  • Niet online

Han

Dat is geen stap vooruit... sportief niet en financieel al helemaal niet. Als Tete Ajax gaat verlaten dan al het voor een club in het buitenland zijn. Overigens heeft Tete (schijnbaar) aangegeven Turkije niet als optie te zien :)

• JST94
Als Tete naar PSV of Feyenoord overstapt en hier een basisplaats krijgt zie ik dat wel degelijk als een stap vooruit om eerlijk te zijn. Van een vaste plek op de bank naar een basisplaats bij een concurrent. Waarom zou dat sportief geen stap vooruit zijn?

[ Voor 30% gewijzigd door JST94 op 15-06-2017 11:27 ]

• Martinusz
  • Nu online
JST94 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:26:
Als Tete naar PSV of Feyenoord overstapt en hier een basisplaats krijgt zie ik dat wel degelijk als een stap vooruit om eerljik te zijn.
Betaald Feyenoord of PSV een miljoen per jaar?
Al zouden ze het doen, ik zie Tete echt nooit een interne transfer maken in de eredivisie, hooguit nog 1 jaar Ajax. (maar ik verwacht een transfer naar buitenland)

• Han
  • Niet online

Han

JST94 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:26:
Als Tete naar PSV of Feyenoord overstapt en hier een basisplaats krijgt zie ik dat wel degelijk als een stap vooruit om eerljik te zijn.
Qua speeltijd wellicht wel, maar qua club absoluut niet. Daarnaast zal er genoeg interesse zijn voor een international als Tete. Een binnenlandse transfer zie ik absoluut niet gebeuren, helemaal niet omdat Raiola zijn zaakwaarnemer is.

• JST94
Martinusz schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:27:
[...]

Betaald Feyenoord of PSV een miljoen per jaar?
Al zouden ze het doen, ik zie Tete echt nooit een interne transfer maken in de eredivisie, hooguit nog 1 jaar Ajax. (maar ik verwacht een transfer naar buitenland)
De grootverdieners bij Feyenoord zitten wel rond dat bedrag, als het niet hoger is. Verder, Tete moet nu toch niet voor het financiele aspect kiezen? Maar puur het voetballende aspect? Lekker boeiend als je nu 2 seizoenen wat minder verdient. Als je goed speelt maak je vanzelf een mooie transfer .
Han schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:28:
[...]

Qua speeltijd wellicht wel, maar qua club absoluut niet. Daarnaast zal er genoeg interesse zijn voor een international als Tete. Een binnenlandse transfer zie ik absoluut niet gebeuren, helemaal niet omdat Raiola zijn zaakwaarnemer is.
Speeltijd is toch wel waar het om gaat, toch? Tete wordt echt niet veel beter van op de bank zitten bij Ajax.

[ Voor 27% gewijzigd door JST94 op 15-06-2017 11:30 ]

• Martinusz
  • Nu online
JST94 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:29:
[...]

De grootverdieners bij Feyenoord zitten wel rond dat bedrag, als het niet hoger is. Verder, Tete moet nu toch niet voor het financiele aspect kiezen? Maar puur het voetballende aspect? Lekker boeiend als je nu 2 seizoenen wat minder verdient. Als je goed speelt maak je vanzelf een mooie transfer .

[...]

Speeltijd is toch wel waar het om gaat, toch? Tete wordt echt niet veel beter van op de bank zitten bij Ajax.
Voetballers en verstandige keuzes....ze zijn er wel....maar ze zijn zeldzaam....ik schaar Tete (Raiola) niet onder die categorie :o

• Han
  • Niet online

Han

Als of het kiezen is tussen beiden, of speeltijd of meer salaris. Nogmaals, Tete is een international, die krijgt heus wel aanbiedingen van clubs die hem beiden kunnen bieden ;)

• JST94
Dat hij international is zegt m.i. weinig. Is geen vaste international, anders zou ik Miquel Nelom ook wel international kunnen noemen.

En natuurlijk, er zouden vast wel andere clubs zijn die meer geld bieden en ook speeltijd kunnen bieden. Maar dan zou ik een transfer naar Feyenoord of PSV niet slecht voor Tete vinden.

Al denk ik niet dat dat gaat gebeuren, Ajax kan wellicht 3 miljoen vragen aan een buitenlandse club. Maar als je Tete laat gaan voor 3 miljoen naar Feyenoord of PSV ben je gewoon compleet idioot. :9

[ Voor 59% gewijzigd door JST94 op 15-06-2017 11:36 ]

• dutchgio
Dat Ajax hem gaat verkopen is al dom, maar toch ook weer niet zo erg dat Feyenoord en PSV ook tot die opties behoren.

Tete zit overigens gewoon standaard bij Oranje. Dan ben je international. Nelom niet.

• Martinusz
  • Nu online
dutchgio schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:41:
Dat Ajax hem gaat verkopen is al dom
Uh is dat zo :?
Als Tete niet verlengd, loopt ie volgend jaar gratis de deur uit....dat is lekker slim...

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:01
Dat Ajax hem gaat verkopen is al dom, maar toch ook weer niet zo erg dat Feyenoord en PSV ook tot die opties behoren.
Tete zit al ruim een jaar samen met zijn manager (dus nog voor Bosz) moeilijk te doen over contractverlenging, dan kan je hem als club beter nu maar beter verkopen want over een jaar loopt hij gratis de deur uit. Ik hoop echter wel dat de transfersom van "maar" 3 miljoen ook een clausule voor een doorverkoop% bevat. Beetje vergelijkbaar met Milik die door Leverkusen aan Ajax werd verkocht voor een vriendelijk bedrag en uiteindelijk voor Leverkusen een nog groter bedrag opleverde bij transfer naar Napoli.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Tete zit overigens gewoon standaard bij Oranje. Dan ben je international. Nelom niet.
Heeft hij dat als bankzitter - en gezien het 'technisch spelersbeleid' bij Ajax waar zelfs Bosz geen grip op bleek te hebben blijft hij dat?! - zwart op wit van de KNVB of Advocaat?

Lijkt mij niet.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Sempy schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:47:
[...]

Tete zit al ruim een jaar samen met zijn manager (dus nog voor Bosz) moeilijk te doen over contractverlenging, dan kan je hem als club beter nu maar beter verkopen want over een jaar loopt hij gratis de deur uit. Ik hoop echter wel dat de transfersom van "maar" 3 miljoen ook een clausule voor een doorverkoop% bevat. Beetje vergelijkbaar met Milik die door Leverkusen aan Ajax werd verkocht voor een vriendelijk bedrag en uiteindelijk voor Leverkusen een nog groter bedrag opleverde bij transfer naar Napoli.
Je bedoelt de clausules die Feyenoord standaard tegenwoordig heeft als ze een jonge speler verkopen en hier jaren later nog steeds geld voor vangen? Dat is trouwens wel een apart fenomeen, Ajax vangt voor gelijkwaardige spelers (zelfs bij mindere) bijna altijd het dubbele tov Feyenoord in transfers maar de afspraken over bonussen etc zijn bijna altijd veel beter geregeld door Feyenoord.

PS 3 miljoen is misschien iets te weinig voor een Tete maar echt heel veel meer is hij niet waard. Talent kan je hebben maar zijn botsingen met de ajax staf en het meer wissel zijn dan basis speler drukken de prijs enorm. Zie soms bedragen langs komen die echt nergens opslaan. Vergeet niet dat Ajax best wel geluk heeft gehad met de enorme bedragen voor sommige (Europees gezien) matige spelers. Dat kan alleen Ajax voor elkaar krijgen en daardoor zijn de meeste best wel verwend met deze bedragen en verwachten dat elke speler de hoofdprijs gaat opleveren.

[ Voor 21% gewijzigd door rikoos op 15-06-2017 12:17 ]

• Martinusz
  • Nu online
rikoos schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:14:
[...]

Je bedoelt de clausules die Feyenoord standaard tegenwoordig heeft als ze een jonge speler verkopen en hier jaren later nog steeds geld voor vangen? Dat is trouwens wel een apart fenomeen, Ajax vangt voor gelijkwaardige spelers (zelfs bij mindere) bijna altijd het dubbele tov Feyenoord in transfers maar de afspraken over bonussen etc zijn bijna altijd veel beter geregeld door Feyenoord.

PS 3 miljoen is misschien iets te weinig voor een Tete maar echt heel veel meer is hij niet waard. Talent kan je hebben maar zijn botsingen met de ajax staf en het meer wissel zijn dan basis speler drukken de prijs enorm. Zie soms bedragen langs komen die echt nergens opslaan. Vergeet niet dat Ajax best wel geluk heeft gehad met de enorme bedragen voor sommige (Europees gezien) matige spelers. Dat kan alleen Ajax voor elkaar krijgen en daardoor zijn de meeste best wel verwend met deze bedragen en verwachten dat elke speler de hoofdprijs gaat opleveren.
3 miljoen is prima prijs voor Tete, daar heb je helemaal gelijk in :)

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:01
rikoos schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:14:
[...]

Zo'n clausule kost je natuurlijk ook in het bedrag nu en is een kwestie van uitonderhandelen. Dus bijvoorbeeld in het geval van Tete de keuze tussen 4 miljoen cash of 3 miljoen + doorverkooppercentage.

Feyenoord kiest schijnbaar vaker voor optie 2 en Ajax voor optie 1 (ook afhankelijk van kopende partij), wat uiteindelijk beter is moet de toekomst uitwijzen.
Prijzen zijn natuurlijk sterk afhankelijk van wat de gek er voor geeft (Real Madrid is geloof ik bezig met een 16-jarige van 45 miljoen) en bij gekken doet het meespelen in de EL-finale en een selectie voor het nationaal elftal het erg goed, dus dan zou je met een beetje geluk ook het dubbele kunnen ontvangen. Neemt niet weg dat 3 miljoen voor een afkoop 1-jarig contract van iemand uit de eigen jeugd goed betaald is.

• Bossie
  • Nu online
Martinusz schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 20:03:
[...]

Zat net ff te kijken naar de wk kwalificaties, maar in Amerika poule is het lekker makkelijk kwalificeren zeg...3 van de 6 gaan naar Rusland!
Kunnen we geografisch niet NL verplaatsen :+
Kunnen we dan niet Oranje laten kwalificeren als een van de Antillen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• dutchgio
Ramzzz schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:52:
[...]

Heeft hij dat als bankzitter - en gezien het 'technisch spelersbeleid' bij Ajax waar zelfs Bosz geen grip op bleek te hebben blijft hij dat?! - zwart op wit van de KNVB of Advocaat?

Lijkt mij niet.
Als je het zo aanhoudt is er niemand international.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Martinusz schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 20:03:
[...]
Edit:
Die hebben al wat kwalificatie-rondes achter de rug voordat ze bij deze finale-poule aangekomen zijn ;)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De 4e speelt nog een beslissingswedstrijd. Maar kijk ook naar Zuid-Amerika: 4 vd 9 directe kwalificatie, 5e beslissingswedstrijd.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• JST94
Dirk Kuyt gaat stage lopen bij Quick Boys om hier zijn trainersdiploma te behalen. Tevens zal hij gaan meetrainen met de A-selectie om zijn loopbaan rustig af te bouwen (Hij gaat alleen meetrainen, geen wedstrijden spelen). Wel tof voor die jongens uit de A-selectie dat iemand als Dirk Kuyt komt meetrainen.

• Martinusz
  • Nu online
naitsoezn schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:13:
[...]

Die hebben al wat kwalificatie-rondes achter de rug voordat ze bij deze finale-poule aangekomen zijn ;)
Ja hallo kwalificatie in de zin van voorrondes met niveau Gibraltar, Andorra, Luxemburg ;) daar is niet zo heeeeeel lastig om doorheen te komen :)

• rikoos
Martinusz schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:25:
[...]

Als hij maar niet naar Turkije gaat want dat lijkt mij echt geen verbetering voor hem (buiten het salaris).

Verwijderd

[...]

Mwah, vind dat best wel aan de magere kant anders.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

[...]

3 miljoen kebabschotels ?
zijn zaakwaarnemer is nog druk bezig met verschillende partijen word gezegd. Italië en Engeland

[ Voor 18% gewijzigd door Hackus op 15-06-2017 14:23 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• dutchgio
Turkije wordt door Tete zelf als geen optie gezien.

• rikoos
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:13:
[...]

Mwah, vind dat best wel aan de magere kant anders.
En dat bedoel ik nou precies met de ECHTE waarde van spelers niet meer kunnen inschatten door de belachelijke bedragen die er de laatste tijd betaald worden voor spelers puur omdat men teveel geld heeft bij sommige clubs. 3 miljoen is gewoon veel geld !!!

Je gaat toch niet vertellen dat je dit magertjes vindt? Echt? Wat is dan wel een reeele waarde voor hem volgens jou? 3 miljoen voor speler is best wel veel voor zijn leefitjd en het aantal wedstrijden wat hij pas heeft gespeelt hoor.

Verwijderd

rikoos schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:39:
[...]

En dat bedoel ik nou precies met de ECHTE waarde van spelers niet meer kunnen inschatten door de belachelijke bedragen die er de laatste tijd betaald worden voor spelers puur omdat men teveel geld heeft bij sommige clubs. 3 miljoen is gewoon veel geld !!!

Je gaat toch niet vertellen dat je dit magertjes vindt? Echt? Wat is dan wel een reeele waarde voor hem volgens jou? 3 miljoen voor speler is best wel veel voor zijn leefitjd en het aantal wedstrijden wat hij pas heeft gespeelt hoor.
Gozer heeft toch al Europees gespeeld en daarnaast ook in Oranje, toch?

Gezien die feiten en zijn relatief jonge leeftijd nog is €3,- miljoen bepaald weinig te noemen.

• Martinusz
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:51:
[...]

Gozer heeft toch al Europees gespeeld en daarnaast ook in Oranje, toch?

Gezien die feiten en zijn relatief jonge leeftijd nog is €3,- miljoen bepaald weinig te noemen.
- bijna heel seizoen op bank gezeten
- contract loopt nog maar 1 jaar

Denk je dat een club 10 miljoen gaat betalen als hij volgend jaar gratis is?

Van mij mag hij voor 15 miljoen weg, maar moet wel realistisch blijven, hij heeft gewoon nauwelijks gespeeld en zijn contract is bijna afgelopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinusz op 15-06-2017 14:55 ]

• Bossie
  • Nu online
Martinusz schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:54:
[...]

- bijna heel seizoen op bank gezeten
- contract loopt nog maar 1 jaar

Denk je dat een club 10 miljoen gaat betalen als hij volgend jaar gratis is?

Van mij mag hij voor 15 miljoen weg, maar moet wel realistisch blijven, hij heeft gewoon nauwelijks gespeeld en zijn contract is bijna afgelopen.
Idd, ik lees op VI dat hij al 21 jaar is.
Het is een bankzitter bij Ajax, geen Isco@Malaga ;)

Gewoon voor dat geld laten gaan, misschien dat een bepaalde club meer wil betalen op basis van potentie etc maar dat zullen er niet veel zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11 22:06
Best knap gepland van de KNVB, van de 6 CL wedstrijden die Feyenoord speelt worden er 5 direct gevolgd door een uitwedstrijd en stuk voor stuk zware uitwedstrijden (PSV, AZ, ADO, Groningen en Utrecht). Gelukkig zit er een makkelijke thuiswedstrijd tussen (Ajax). :X Nouja, gelukkig wel een extra dagje rust. :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• LZ86
Tja, nog een keer kampioen werden we toch al niet, dan kan dit schema er ook nog wel bij ;)

Tja, Klaassen nu zeker weg bij Ajax, Keizer als trainer

PSV is PSV.....

Gefeliciteerd met het kampioenschap AZ/Utrecht?

• Han
  • Niet online

Han

Dramaqueen :o

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 21:05:
Best knap gepland van de KNVB, van de 6 CL wedstrijden die Feyenoord speelt worden er 5 direct gevolgd door een uitwedstrijd en stuk voor stuk zware uitwedstrijden (PSV, AZ, ADO, Groningen en Utrecht). Gelukkig zit er een makkelijke thuiswedstrijd tussen (Ajax). :X Nouja, gelukkig wel een extra dagje rust. :)
Get used to it, heeft Ajax eerdere jaren ook last van gehad...

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:47
Ajax heeft geloof ik ook minimaal 2 kut wedstrijden na Europees, al heb ik het schema niet echt goed bekeken nog. Wel handig van de KNVB.

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 22:56:
Ajax heeft geloof ik ook minimaal 2 kut wedstrijden na Europees, al heb ik het schema niet echt goed bekeken nog. Wel handig van de KNVB.
Ach, je moet er toch een keer doorheen.. als je alleen maar kutwedstrijden na Europees hebt, dan heb je waarschijnlijk de makkies ervoor..

• dutchgio
Er is alleen rekening gehouden met de rust, niet de tegenstander.

Ondertussen gaat Klaassen voor iets minder dan 30 miljoen naar Everton, mooie transfer.
De vervanger is al in huis.

Het lijkt er ook op dat PSV toch Lozano gaat huren door de constructie met City.

• Deadsy
  • Nu online
dutchgio schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 23:06:
Er is alleen rekening gehouden met de rust, niet de tegenstander.

Ondertussen gaat Klaassen voor iets minder dan 30 miljoen naar Everton, mooie transfer.
De vervanger is al in huis.

Het lijkt er ook op dat PSV toch Lozano gaat huren door de constructie met City.
Vind het toch geen slimme actie van PSV.
Wanneer hij vertrekt dan vang je er niets voor en heb je (mits hij het goed doet) een gat in je selectie.
Denk dat ze erop hopen dat ze dank hem de titel pakken en de CL ingaan.

Zou zelf gewoon 1 of 2 jaar pakken en iets gezonds opbouwen met de jeugd, mja het is geen speeltuin volgens Cocu.

• dutchgio
De details zijn nog onzeker, als ze het percentage van het bedrag dat ze meebetalen ook eigenaar zijn en dus recht op hebben bij een volgende transfer kan het wel goed uitpakken.

Het is in principe wel een aanzienlijke kwaliteitsimpuls, anders dan een dergelijke constructie zou je zo'n speler nooit in je selectie kunnen hebben,

Buitenspelers kunnen ze bij PSV ook wel gebruiken.
Pagina: 1 ... 63 ... 66 Laatste

Dit topic is gesloten.