St@m schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:03:
[...]
Goh, dit klinkt al heel anders, en ben ik ook gewoon met je eens. Het enige verschil is dat er van de 3 topclubs maar 1 club is die echt met geld kan smijten, en dat is niet Feyenoord. Dus wellicht is Ajax de uitzondering op de regel, en niet PSV.
Feyenoord heeft de dip gehad, maar is volgens mij op weg om weer aan te sluiten. Ajax heeft nu luxe, maar dat is wel voortgekomen uit beleid en met name door eigen spelers te verkopen, of niet al te dure aankopen weer flink door te kunnen verkopen. Zo'n traore was leuk, maar vooral omdat Bosz hem kende en regelde, huren doen ze niet zo snel.
[...]
Wat insinueer je nu precies?
Je bent wel snel op je pik getrapt he

Enige wat ik wil aangeven is dat clubs in de beste categorie kunnen zitten, maar over een half jaar ook in de slechtste. Het hoeft dus helemaal niets te zeggen.
[...]
Je mag de feiten interpreteren op je eigen manier. Over het verkopen van de grond is een apart topic. Dus als je oude koeien uit de sloot wil halen kun je je daar melden.
Het zou je overigens ook sieren als je gewoon de naam van de club goed gaat schrijven.
Je hebt hem wel ver uitgerold is het niet

zit het je zo diep dat ik PSV een keer met kleine letters type op mijn mobiel?
Edit: ff wat anders, lees dat die Keizer met Bergkamp in de jeugd speelde...daar komt de aap uit de mouw. Ajax schijnt niet eens met andere mogelijke kandidaten gesproken te hebben, waar hebben ze dan zo lang op gewacht? Kan mij niet voorstellen dat hij veel te eisen heeft
[
Voor 9% gewijzigd door
Martinusz op 13-06-2017 22:25
]
Float like a butterfly, sting like a bee.