Dat had ik uiteraard al geprobeerd en werkte niet. Misschien wel als je hem echt uit zet en dan weer aan. Zo heb ik het namelijk na het uitloggen van de Mi account voor de zekerheid gedaan.
Zijn er nog meer mensen waarvan sinds het updaten naar MIUI 10 de google assistant "ok google" niet meer werkt?
Heb net een factory reset gedaan maar nog wil het niet..
Heb net een factory reset gedaan maar nog wil het niet..

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Net MIUI 10.4.1.0 | Stable (Android 9) geïnstalleerd (OTA). Nog geen vreemde dingen gezien.
Ik heb al ruim een jaar een mi6, maar het call volume is enorm laag, en ondertussen niet meer te horen, alles gaat via de speaker..
Nu lees ik al dat het in de 8.x.x global rom versies zit, en het vanaf de 9.0.x versie opgelost is, nu ben ik niet zo een held in het flashen van een telefoon, zijn hier makkelijke tools voor om dat via usb aan de computer te doen, of hoe ga ik dit aanpakken!?
Nu lees ik al dat het in de 8.x.x global rom versies zit, en het vanaf de 9.0.x versie opgelost is, nu ben ik niet zo een held in het flashen van een telefoon, zijn hier makkelijke tools voor om dat via usb aan de computer te doen, of hoe ga ik dit aanpakken!?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
De meest recente OTA update naar MIUI Global 11.0.3.0 PCAMXIXM heeft mijn Mi6 gevoelsmatig weer net zo snel en soepel gemaakt als toen ik hem net had. Ook de onder MIUI10 afgenomen accuduur lijkt weer flink verbeterd; waar een dag soms te lang duurde, red ik het nu weer makkelijk zonder bij te moeten laden.
Oh, en alles ziet er weer wat beter uit; iets grotere icons, snellere animaties zonder lag.
Hier te vinden indien OTA niet werkt: https://bigota.d.miui.com...CAMIXM_bb4e6209e3_9.0.zip
Oh, en alles ziet er weer wat beter uit; iets grotere icons, snellere animaties zonder lag.
Hier te vinden indien OTA niet werkt: https://bigota.d.miui.com...CAMIXM_bb4e6209e3_9.0.zip
Ben het deels met jouw bevindingen eens. De accu lijkt inderdaad weer langer mee tegaan. Ik vind zelf de iconen lelijker geworden, en daarnaast is de swipe omhoog beweging nu standaard gekoppeld aan de MIUI browser, i.p.v. google search. Ook heb ik juist het idee dat de animaties trager zijn geworden, omwille van het er fancy uit te laten zien, doet mij wat trager en lomper aanvoelen.FXX schreef op woensdag 13 november 2019 @ 00:27:
De meest recente OTA update naar MIUI Global 11.0.3.0 PCAMXIXM heeft mijn Mi6 gevoelsmatig weer net zo snel en soepel gemaakt als toen ik hem net had. Ook de onder MIUI10 afgenomen accuduur lijkt weer flink verbeterd; waar een dag soms te lang duurde, red ik het nu weer makkelijk zonder bij te moeten laden.
Zijn er nog mensen met een Mi 6? 
Welke ROM gebruiken jullie?
Ik zit nog op de Xiaomi.eu weekly, maar merk dat accuduur het laatste jaar wel aardig achteruit is gegaan.
Wellicht is de global ROM een betere keus.
Welke ROM gebruiken jullie?
Ik zit nog op de Xiaomi.eu weekly, maar merk dat accuduur het laatste jaar wel aardig achteruit is gegaan.
Wellicht is de global ROM een betere keus.
https://www.booksformanagers.nl
Ik maak nog gebruik van de Mi 6. Wel vorige week een Mi 9T besteld. Maar de Mi 6 is echt een fijn toestel (draait stock). Heb em nu zo'n 2.5 jaar. Haal bij matig gebruik 2 dagen. En zo'n 7 uur screen on time.
Met name het formaat van de telefoon is fijn. Jammer dat ze niet zo'n formaat uitbrengen en dan een screen to body ratio zoals de Mi 9T (Pro). Nog steeds snel en stabiel. Hoop dat de SD730 ook tegen deze performance aan zit (SD835).
Met name het formaat van de telefoon is fijn. Jammer dat ze niet zo'n formaat uitbrengen en dan een screen to body ratio zoals de Mi 9T (Pro). Nog steeds snel en stabiel. Hoop dat de SD730 ook tegen deze performance aan zit (SD835).
Dat vindt ik dus ook. Hier ook nog een tevreden gebruiker.EXCalibur_EeK schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:44:
Ik maak nog gebruik van de Mi 6. vorige week een Mi 9T besteld. Maar de Mi 6 is echt een fijn toestel.
Zou je kunnen laten weten hoe die bevalt. Ik twijfel tussen de gewone en de pro....EXCalibur_EeK schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:44:
Hoop dat de SD730 ook tegen deze performance aan zit (SD835).
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Doe ik. Hoop em deze week binnen te krijgen.imdos schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 01:39:
Zou je kunnen laten weten hoe die bevalt. Ik twijfel tussen de gewone en de pro....
Heb em nu een paar dagen en ik merk geen wezenlijk verschil in snelheid tussen de Mi 6 en de Mi 9T. Ik speel geen spellen erop dus dat heb ik niet kunnen testen. De fingerprint scanner lijkt soms wat langzamer. Al is face unlock meer fun, door de popup camera en geluid wat je instelt ervoorimdos schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 01:39:
[...]
Dat vindt ik dus ook. Hier ook nog een tevreden gebruiker.
[...]
Zou je kunnen laten weten hoe die bevalt. Ik twijfel tussen de gewone en de pro....
Still going strong als telefoon. Heb half jaar geleden USB c bordje (origineel exemplaar) vervangen omdat die steeds meer kuren gaf (toen ik hem ca 1 jaar had een keer in een hoosbui in de regen via powerbank moeten opladen. Dit resulteerde in af en toe problemen en slechte connectie. )
Meteen een nieuwe batterij geplaatst waardoor hij weer merkbaar langer mee gaat over de dag, nieuw oorspeakertje die minder lawaai begon te produceren. Al met al voor 40 euro was ie weer fris. Helaas wel paar keer laten vallen waardoor er inmiddels kleine barst in het uiterste hoekje rechtsboven zit. Zit wel eens naar een nieuw paneeltje te kijken maar huiverig voor namaak.
Na 4 jaar gebruik plan ik er zeker nog 1 jaar mee te doen. Temeer omdat hij nog prima snel is en dit formaat best handig is. Oh, en niemand die het in z'n hoofd haalt zoon oud ding te stelen
.
Meteen een nieuwe batterij geplaatst waardoor hij weer merkbaar langer mee gaat over de dag, nieuw oorspeakertje die minder lawaai begon te produceren. Al met al voor 40 euro was ie weer fris. Helaas wel paar keer laten vallen waardoor er inmiddels kleine barst in het uiterste hoekje rechtsboven zit. Zit wel eens naar een nieuw paneeltje te kijken maar huiverig voor namaak.
Na 4 jaar gebruik plan ik er zeker nog 1 jaar mee te doen. Temeer omdat hij nog prima snel is en dit formaat best handig is. Oh, en niemand die het in z'n hoofd haalt zoon oud ding te stelen
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijd & Prijzen: [Xiaomi Mi6] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijd & Prijzen: [Xiaomi Mi6] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken