In belgië is de track and trace code zelf nog niet geactiveerd maar normaal zal dat wel ergens deze week gebeurenvoorstad schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:39:
[...]
Wij ook :-) Voorlopig zijn ze de horloges nog ergens tussen MyKronoz en UPS en heeft niemand nog een exemplaar ontvangen.
Moet eerlijk toegeven dat het mij nu langzamerhand ook wel begint te irriteren dat die UPS-tracking al negen dagen op "Ready for UPS" staat. Zou verwachten dat zo'n distributiecentrum zo snel mogelijk de boel door wil sturen. Zou het zo zijn dat die UPS code al in China/Hong Kong wordt aangemaakt? Als er iets mis is met douane of weet ik wat, dan zou een update wel heel welkom zijn.
Of verlaag ik me nu tot FB niveau?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Hierbij idem. Hij zal vanzelf wel komen. Echter, is het de laatste twee weken wel een beetje in mineur terecht gekomen. Wellicht niet helemaal de fout van MK, maar het is toch wel ergens fout gegaan.Cass Casey schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:18:
Moet eerlijk toegeven dat het mij nu langzamerhand ook wel begint te irriteren dat die UPS-tracking al negen dagen op "Ready for UPS" staat. Zou verwachten dat zo'n distributiecentrum zo snel mogelijk de boel door wil sturen. Zou het zo zijn dat die UPS code al in China/Hong Kong wordt aangemaakt? Als er iets mis is met douane of weet ik wat, dan zou een update wel heel welkom zijn.
Tuurlijk is de KS best goed gegaan met goede communicatie, maar dat er mensen gaan klagen mag best. Helemaal de laatste twee weken dus.
Best jammer voor een goede KS. Wat het in principe nog steeds is als je naar de gemiddelde actie kijkt.
Nou ja. Eigenlijk wel.Cass Casey schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:18:
Dit staat op de trackingpagina:
Daarnaast staat in de mail dat de eerste horloges vanaf vandaag Luxemburg gaan verlaten en dat sommigen deze week hun horloge zullen ontvangen. Eigenlijk gebeurt er dus precies wat er gezegd en geschreven werd. Niet zo ongeduldig doen en gewoon lekker wachten. Je kunt er toch niets aan veranderen.A UPS shipping label has been created. Once the shipment arrives at our facility, the tracking status--including the scheduled delivery date--will be updated.
Dat kan wel zo zijn, maar ik word langzamerhand een beetje moe van die mensen die zeggen "niet zo ongeduldig doen en gewoon wachten".SilentF0rce schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:30:
Niet zo ongeduldig doen en gewoon lekker wachten. Je kunt er toch niets aan veranderen.
opzich is dat prima, mits je een vooruitzicht hebt. Nu is er nog geen (concreet) vooruitzicht. Ja, er wordt deze week gezegd.. Maar dat was het eerst ook(tussen 6-10 en 20-10)..n En dat is ook (nog) niet gebeurd.
Dus ik snap heel goed dat mensen huiverig zijn voor wat er nu wordt gezegd. Kijk, als er aangegeven was dat dat ding over weken op de mat zou vallen dan wist iedereen waar ze aan toe waren.
Het is vooral gewoon ongelukkig, meer niet.
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Als er al eerder een probleem was met de time-line van verzenden (mede of juist buiten de schuld van MyKronoz) dan ben je toch ook wel een sukkel als je dan niet gewoon het geduld pakt en wacht totdat de pakketten werkelijk onderweg zijn.
Maar nee hoor, bij elke "nieuwe vertraging" gaan de zelfde eikels zitten janken.
Maar nee hoor, bij elke "nieuwe vertraging" gaan de zelfde eikels zitten janken.
de periode tussen 6-10 en 20-10 is nog niet voorbij he....
Ik ben benieuwd of er uberhaubt al mensen zijn waarbij de UPS code al iets meer laat zien dan dat hij is aangemaakt op 6-10.
de pakketten zijn nog niet in behandeling door UPS anders dat ze aangemeld zijn en hooguit ergens in hun(?) magazijn staan. Dat is best vervelend om te zien als ongeduldige ontvanger maar niet veel anders dan normaal...
wel jammer dat er gewoon mensen zijn die UPS gaan bellen enzo... erg vermoeiend.
Ik ben benieuwd of er uberhaubt al mensen zijn waarbij de UPS code al iets meer laat zien dan dat hij is aangemaakt op 6-10.
de pakketten zijn nog niet in behandeling door UPS anders dat ze aangemeld zijn en hooguit ergens in hun(?) magazijn staan. Dat is best vervelend om te zien als ongeduldige ontvanger maar niet veel anders dan normaal...
wel jammer dat er gewoon mensen zijn die UPS gaan bellen enzo... erg vermoeiend.
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Ik was al benieuwd of iemand hier mee zou komen. Dat klopt, echter in #33 werd verteld : vanaf 6-10 zou het horloge bij backers op de mat verschijnen. Ik ben het zeker met je eens dat het nog geen 20-10 is en in 3 dagen kan nog veel gebeuren.. En ik vemoed stiekem dat wij in Europa eens een keer iets eerder hebben dan de VS. Maar ik geloof het pas als ik die klok om m'n pols heb.DRuw schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:21:
de periode tussen 6-10 en 20-10 is nog niet voorbij he....
V.w.b. mensen die UPS bellen, Je kan het vermoeiend vinden, maar aan de andere kant was het ook wel ophelderend. Weet je wel meteen hoe de vork in de steel zit. Je hebt ook mensen die om de haverklap f5'en ( hoop dat ik nu niemand beledig).. Nee, dat werkt ><
Eerlijk is eerlijk, ik heb die app wel op m'n telefoon maar ik kijk er eigenlijk niet op. Pas als ik ergens lees dat iemand 'm heeft zal ik misschien een blik werpen.
@carlhendrix: In hun laatste mail waren ze (vind ik) super duidelijk. Alles is verstuurd naar de distributiepunten. Vanaf daar gaat het verder. Vanaf deze week beginnen ze met verzenden. Ik zou me pas zorgen gaan maken als de horloge er over 2 weken nog niet is. Dan is er mogelijk iets mis gegaan.
Weet ik, ben ik ook met je eens. Het ging mij meer om van die moraal ridders die zeggen dat anderen niet zo ongeduldig moeten doen.SilentF0rce schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:34:
@carlhendrix: In hun laatste mail waren ze (vind ik) super duidelijk.
Offtopic: Ik denk overigens dat de eerste persoon die het horloge ontvangt echt een cultheld zal worden in de community
Gaat hier net de bel UPS voor de deur ik denk wtf, blijkt het voor mijn vriendin te zijn haha
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De eerste echte verzendbevestigingen komen zojuist binnen in de FB groep, ik zie Belgie, Engeland en Zweden voorbij komen. Het begint te lopen
Ik krijg zojuist een UPS-bericht dat mijn horloge morgen komt :-)
Ik weet niet of Niels hier in op Tweakers aanwezig is (zo ja, helleu!), maar hij postte zojuist dit:

Hetgeen lijkt te betekenen dat e.e.a. toch in beweging komt

It just goes to show, people with brain damage… are the real heroes.
Hier in Belgie nog nietsCas_per_M schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:35:
Ik weet niet of Niels hier in op Tweakers aanwezig is (zo ja, helleu!), maar hij postte zojuist dit:
[afbeelding]
Ook voor onze zuiderburen is er al een eerste indicatie van goed nieuws:ShadyCallandt schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:39:
[...]
Hier in Belgie nog nietsDPD is wat trager denk ik

Tzal dan enkel ik zijn die acherloopCas_per_M schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:42:
[...]
Ook voor onze zuiderburen is er al een eerste indicatie van goed nieuws:
[afbeelding]

ik krijg nog dit: http://prntscr.com/gyjeun
maar ik heb tijd, heb nog me apple watch tot ik me zetime krijg
Lijkt me niet nodig.. ik kreeg gewoon een mail van UPS. En.. geen tijd. Alleen "Morgen voor het eind van de dag".Marsarex schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:45:
Ik ben me suf aan het F5'en....
just to be sureSilentF0rce schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:46:
[...]
Lijkt me niet nodig.. ik kreeg gewoon een mail van UPS. En.. geen tijd. Alleen "Morgen voor het eind van de dag".
Marsarex schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:47:
[...]
just to be sureen dat mailtje kreeg ik al eens op 6 oktober... maar dat zal een foutje zijn geweest van UPS zoals ik al veel eerder terug las

Contern, Luxembourg 17/10/2017 15:48 Exportscan
dat zijn de betere screenshots.. bij mij staat ie nog op het eerste groene vlakje en met elke f5 hoop ik dat ie net als jouw screenshot is hahaSilentF0rce schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:50:
[...]
[afbeelding]
Contern, Luxembourg 17/10/2017 15:48 Exportscan
Wel andere Niels maar precies dezelfde status op mijn UPS appCas_per_M schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:35:
[afbeelding]
Ik krijg gewoon keurig een notificatie op mijn telefoon als het zo ver is.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Mijn ups staat nog steeds klaar om te scannen..... ben benieuwd morgen witte de eerste pic post en de boel laat ploffen. Afl die igg backers die dan foto's vragen enzo, wordt dolle boel;)
Voor diegene die bij ups en nieuwe melding hebben; hebben jullie ook een code die op 6-10 is aangemaakt?
Voor diegene die bij ups en nieuwe melding hebben; hebben jullie ook een code die op 6-10 is aangemaakt?
[ Voor 22% gewijzigd door DRuw op 17-10-2017 19:03 ]
Was dit een tijdje uit het oog verloren. Heb zelf de Petite versie besteld dus dat zal nog wel een tijdje duren, maar ben zeker razend benieuwd naar de ervaringen en reviews van de mede tweaker die deze smartwatch ergens een van deze dagen mogen verwachten.
Wel andersom, code ontvangen op de 6e en nu nog niets. Ik denk dat de vrachtwagen die naar mijn depot moet gewoon iets later is vandaagDRuw schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:49:
Mijn ups staat nog steeds klaar om te scannen..... ben benieuwd morgen witte de eerste pic post en de boel laat ploffen. Afl die igg backers die dan foto's vragen enzo, wordt dolle boel;)
Stap 1:DRuw schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:05:
Die gaat @Cas_per_M natuurlijk gelijk maken als hij heen heeft;)
Toch?
Pakketje eerst eens een keer ontvangen
Net via de Play store wel een update van de ZeTime app gehad.
Jup!DRuw schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:49:
Klaar voor ups..... sinds 6-10....
Ben benieuwd naar de eerste unbox video.
(En niet de 600 die er binnen 2 uur op volgen...)
Ben benieuwd naar de eerste unbox video.
(En niet de 600 die er binnen 2 uur op volgen...)
hoop mensen op facebook waar de postbode al van onderweg is om het pakket te bezorgen... unboxing video's are coming
De mijne is ook in transit nu, volgens de UPS app komt hij vandaag binnen (als ik de app goed begrijp). Heb voor aflevering op UPS pickup point gekozen, dus hopelijk kan ik er vanavond mee spelen :-)
ik ben niet jaloers...op de ups site staat er nog altijd dat ie ze wachten op aankomst.. sinds 6-10TheFes schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:51:
De mijne is ook in transit nu, volgens de UPS app komt hij vandaag binnen (als ik de app goed begrijp). Heb voor aflevering op UPS pickup point gekozen, dus hopelijk kan ik er vanavond mee spelen :-)
Screenshotje van de tracking paginaMarsarex schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:53:
[...]
ik ben niet jaloers...op de ups site staat er nog altijd dat ie ze wachten op aankomst.. sinds 6-10

Tot gisteren had ik overigens dezelfde status als jij hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door TheFes op 18-10-2017 08:57 ]
ik heb de stille hoop dat ze de ups site niet geupdate hebben en zo dadelijk opeens de laatste 4 hokjes ineens gevuld worden
Hier nog op "Klaar voor UPS" verhaal. Het zal wel. Mensen alvast veel plezier gewenst met hun Zetime.
Aangezien het toestel inmiddels te bestellen is, kan @voorstad of iemand anders even een Levertijd & prijzen topic maken. Het bespreken van de bovenstaande zaken in ervaringen topics is namelijk nogal offtopic.
De eerste heeft 'm binnen in Duitsland...
Haha we have a patient zero!Marsarex schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:08:
De eerste heeft 'm binnen in Duitsland...
De discussie over wel of geen topic is hier ook offtopic en die berichten heb ik even verplaatst naar: Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile
En ondertussen heb ik zero patiencecarlhendrix schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:17:
Haha we have a patient zero!
Ik denk dat ze bij DPD zich aan het afvragen zijn wat voor een trage DDOS er van mijn IP komt. Zo veel refreshen
@Cas_per_M , kun je de eerste ervaringen al delen?
Zie facebook livegnaggnag schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:39:
@Cas_per_M , kun je de eerste ervaringen al delen?
Helaas, ''verkeerde'' Casper
Hopelijk komt 'ie voor mij morgen (nog geen statusupdate gehad), en kan ik dan zowel een video maken als ervaringen delen
Hier ook nog geen status-update bij DPD. Voorlopig hebben ze nog niks ontvangen precies.PjetrBE schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:36:
[...]
En ondertussen heb ik zero patience![]()
Ik denk dat ze bij DPD zich aan het afvragen zijn wat voor een trage DDOS er van mijn IP komt. Zo veel refreshen
Zal de volgende dagen wel in orde , aangezien de eerste horloges overal aankomen
Weet iemand hier hoe ik the charging stand nog kan bijkopen aan -50% (via indiegogo ofzo) of moet ik wachten tot mykronoz de accessoires op de site zet.
eindelijk.. krijg net bericht in de app dat ie morgen komt
morgen maar dagje thuis werken...
Net heb ik van UPS wel een update gehad, morgenavond geleverd volgens de planning.Cas_per_M schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:50:
[...]
Helaas, ''verkeerde'' Casper
Hopelijk komt 'ie voor mij morgen (nog geen statusupdate gehad), en kan ik dan zowel een video maken als ervaringen delen
Denk dat je moet wachten, je backerkit zit opslot, Volgens mij krijg je iets van korting als je je pakket eenmaal hebt. Je hebt het Loyalty programm. 30 % korting het 1e jaar op spulletjes.ShadyCallandt schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:07:
Weet iemand hier hoe ik the charging stand nog kan bijkopen aan -50% (via indiegogo ofzo) of moet ik wachten tot mykronoz de accessoires op de site zet.
Same here. Ben benieuwd.Marsarex schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:11:
eindelijk.. krijg net bericht in de app dat ie morgen komt
Toch wel irritant dat UPS niet gewoon een tijdvak kan geven. "Voor het eind van de dag".. wat is dat nou weer voor ouderwetse schatting. En je kunt ook al niet aangeven dat het bij de buren geleverd kan worden.stievydude schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:16:
Ze zijn al aangekomen bij bepaalde mensen op fb
Maar ja.. nu maar thuis aan het werk. Als het goed is komtie dus voor 19:00.
[ Voor 4% gewijzigd door SilentF0rce op 18-10-2017 14:38 ]
Je kunt wel aangeven dat je het ergens op wil halen, bijvoorbeeld bij winkels. Misschien is dat een optie?
Nice! is dat de Brushed Titanium?giganielsie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:11:
ZeTime has come!!
*mega vette foto's*
Leuk speelgoed![]()
Yes, is brushed titanium.
Klein dingetje wat me wel opvalt is dat er een beetje speling zit in de grote wijzer, dus als je hem zegmaar op zijn kop houd en dan weer recht verspringt de wijzer een beetje (en nee, het is niet omdat het steeds een minuut later is
mooi ding, hoop dat die van mij ook binnenkort verschijnt
En de eerste post van iemand die mogelijk van plan is om zn ZeTime door te verkopen is ook binnen..
Nota bene een Nederlander
Tsja wellicht toch een te hoge verwachting?Cas_per_M schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:48:
En de eerste post van iemand die mogelijk van plan is om zn ZeTime door te verkopen is ook binnen..
Ik wacht geduldig af en ben er vrij zeker van dat het een waardige opvolger van mij Pebble zal zijn...
Dat zou inderdaad kunnen.darkrain schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:57:
[...]
Tsja wellicht toch een te hoge verwachting?
Ik wacht geduldig af en ben er vrij zeker van dat het een waardige opvolger van mij Pebble zal zijn...
Natuurlijk moet iedereen lekker zelf weten wat 'ie met z'n ZeTime doet, maar ik vond het wel wat opmerkelijk
Dat is toch vrij normaal tegenwoordig? Impulsief op backen geklikt, daarna gedacht ach ik zie wel en nu nee toch maar niet.Cas_per_M schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:01:
[...]
Dat zou inderdaad kunnen.
Natuurlijk moet iedereen lekker zelf weten wat 'ie met z'n ZeTime doet, maar ik vond het wel wat opmerkelijk![]()
Maar wees gerust waarschijnlijk gebeurt hetzelfde met de volgende smartwatch
Ah inmiddels draait ie al bij
[ Voor 3% gewijzigd door darkrain op 18-10-2017 18:06 ]
Ik heb een ZeTime regular en een petite besteld omdat ik niet de keus kon maken welke van de twee mij het fijnste lijkt.
Uiteindelijk zal ik er dus ook een verkopen.
Uiteindelijk zal ik er dus ook een verkopen.
Iemand een idee hoe het verstellen van de metalen band werkt? Zit een mooie tool bij, maar geen instructie..
Moet ik nog foto's van mijn brushed silver-watch plaatsen of heeft iedereen er inmiddels genoeg gezien op facebook? :-P
Onderkant van touchscreen lijkt trouwens soms niet goed te werken.. maar misschien is het wel een software by design dingetje.
Onderkant van touchscreen lijkt trouwens soms niet goed te werken.. maar misschien is het wel een software by design dingetje.
[ Voor 36% gewijzigd door SilentF0rce op 18-10-2017 19:12 ]
Als Topicstarter zonder horloge en zonder UPS ETA vind ik van wel 🤣SilentF0rce schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:57:
Moet ik nog foto's van mijn brushed silver-watch plaatsen of heeft iedereen er inmiddels genoeg gezien op facebook? :-P
Mijn eerste bevindingen:
Oh en ik heb de tool voor de metalen band al gesloopt.. Toch maar naar de juwelier denk ik om de band kleiner te laten maken
- Reacties van het touch screen zijn wat traag, maar wel acceptabel
- Ik krijg niet al mijn agenda items door, alleen verjaardagen, en dan pas vanaf december
- Emoji kent ie niet, die worden als <?> weergegeven
- Ik kan de wrist flick setting niet vinden in de Android app
Oh en ik heb de tool voor de metalen band al gesloopt.. Toch maar naar de juwelier denk ik om de band kleiner te laten maken
[ Voor 15% gewijzigd door TheFes op 18-10-2017 19:50 ]
Plaatsen die foto'sSilentF0rce schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:57:
Dat ziet er goed uit! Zelf gebruik ik deze om die bandjes in te korten

[ Voor 80% gewijzigd door antonief op 18-10-2017 21:10 ]

Hier met nachtmodus. Ik moet zeggen.. das wel nodig ook, want de standaard watchfaces zijn echt te donker. Morgen even wat nieuwe downloaden :-)
[ Voor 14% gewijzigd door SilentF0rce op 18-10-2017 21:06 ]
Naar die wrist flick optie heb ik ook effe moeten zoeken, maar dat is blijkbaar alleen via de horloge zelf in te stellen.TheFes schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:29:
Mijn eerste bevindingen:Verder nog wat aan het proberen.
- Reacties van het touch screen zijn wat traag, maar wel acceptabel
- Ik krijg niet al mijn agenda items door, alleen verjaardagen, en dan pas vanaf december
- Emoji kent ie niet, die worden als <?> weergegeven
- Ik kan de wrist flick setting niet vinden in de Android app
Twee keer naar rechts - gele tandwiel - een keer naar boven - display - wrist flick.
Ik heb hem inmiddels ook gevonden ja, alleen het horloge reageert alleen op polsbeweging als ik het niet wil, niet als ik het bewust probeer.. maar weer uitgezet dusOaquasis schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 07:41:
[...]
Naar die wrist flick optie heb ik ook effe moeten zoeken, maar dat is blijkbaar alleen via de horloge zelf in te stellen.
Twee keer naar rechts - gele tandwiel - een keer naar boven - display - wrist flick.
Ik vind dit zelf sowieso irritant, zal het dus niet aanzetten als hij binnenkomt.TheFes schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 07:43:
[...]
Ik heb hem inmiddels ook gevonden ja, alleen het horloge reageert alleen op polsbeweging als ik het niet wil, niet als ik het bewust probeer.. maar weer uitgezet dus
Ik druk wel op een knopje als ik het toestel wil gebruiken...
Had vanochtend een firmware-update, sindsdien lijkt de hartslagmeter niet meer te werken. Hebben anderen hier ook last van?
Is er een platform (forum/e-mailadres/whatever) om issues bij MyKronoz aan te kaarten?
Is er een platform (forum/e-mailadres/whatever) om issues bij MyKronoz aan te kaarten?
afaik hebben ze alleen zendesk (https://mykronoz.zendesk.com/hc/en-us) om issues / support te krijgenTheFes schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:32:
Had vanochtend een firmware-update, sindsdien lijkt de hartslagmeter niet meer te werken. Hebben anderen hier ook last van?
Okay.. na een avondje en een ochtendje:
Hardware:
Qua software (op de watch zelf) vind ik het best een ramp.
Voorlopig kijk ik het in ieder geval nog even aan met de ZeTime, maar het is wel extra duidelijk geworden hoe goed Pebble het eigenlijk qua software voor elkaar had, ondanks dat ik de ZeTime veel mooier vind.
Hardware:
- De horloge vind ik mooi. De eerste smartwatch waarvan ik vind dat het iets van luxe uit kan stralen met de juiste bandjes.
- Het scherm is wel erg vingerafdrukgevoelig.
- Touchscreen reageert niet altijd lekker (lijkt me meer een software probleem)
- Horloge is wel erg dik. Had ik wel opgemaakt uit specs, maar als je uhm om hebt valt het pas op.
- Misschien is het wennen, maar ik vind het met watchface aan, soms best lastig om de wijzers te lezen.
Qua software (op de watch zelf) vind ik het best een ramp.
- Niet intuïtief, te veel menu’s en settings en wat mij betreft veel onzin functies die ik niet wil gebruiken.
- Nadat ik sync en hartslag had aangezet, schoot de batterijduur snel omlaag (zelfs snachts, toen ik de horloge niet eens aanhad).
- Muziek kan ik alleen bedienen als ik Spotify aanzet in de MyKronoz app zelf.
- Watchfaces kan ik via de horloge alleen veranderen door eerst twee keer naar rechts te swipen, instellingen te kiezen, naar beneden te swipen, display te kiezen, watchface te kiezen, te swipen naar de juiste en dan selecteren, hoewel het onduidelijk is wanneer de juiste watchface is ingesteld.
- Software voelt soms traag aan.
- Te weinig zelf aan te passen voor mijn gevoel. Ik wil zelf de kleur van de widgets kiezen die ik er op zet. Ik wil aparte widgets voor mail, instagram/facebook en whatsapp en bij het zelf samenstellen van een watchface zou ik ook meer opties willen hebben voor randen.
- Daarnaast vind ik het toch wel behoorlijk jammer dat ik er niet echt mee kan hardlopen. Nu moet ik speciaal daarvoor mijn Pebble gebruiken. Uiteraard was dit wel bekend, maar ik dacht eigenlijk dat er een MyKronoz hardloopapp op zou zitten.
Voorlopig kijk ik het in ieder geval nog even aan met de ZeTime, maar het is wel extra duidelijk geworden hoe goed Pebble het eigenlijk qua software voor elkaar had, ondanks dat ik de ZeTime veel mooier vind.
[ Voor 10% gewijzigd door SilentF0rce op 19-10-2017 09:36 . Reden: Watchfaces zijn sneller te selecteren dan ik dacht ]
Ik ben het wel je eens..de software valt me een beetje tegen, maar zou te fixen moeten zijn.SilentF0rce schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:48:
....
Watchfaces kan ik via de horloge alleen veranderen door eerst twee keer naar rechts te swipen, instellingen te kiezen, naar beneden te swipen, display te kiezen, watchface te kiezen, te swipen naar de juiste en dan selecteren, hoewel het onduidelijk is wanneer de juiste watchface is ingesteld.
Die watchfaces kun je trouwens ook aanpassen door op het "startscherm" van je horloge (de watchfaces dus) lang te drukken. Dan verkleint hij en kun je via de crown een nieuwe face selecteren.
Ik heb mijn pebble classic bijna sinds het eerste uur (zat in de pre-order ipv de kickstart campagne).Voorlopig kijk ik het in ieder geval nog even aan met de ZeTime, maar het is wel extra duidelijk geworden hoe goed Pebble het eigenlijk qua software voor elkaar had, ondanks dat ik de ZeTime veel mooier vind.
Ook Pebble heeft een paar jaar nodig gehad om de software op orde te krijgen, In het begin alleen bel- en sms-berichten. Later mail en veel later ook whatsapp.
Voor smileys en emoij ondersteuning moest nog veel langer gewacht worden en is nog steeds niet 100%.
Wat wel een voordeel was, was het open platform van Pebble. Veel huidige features waren in het begin nog door gebruikers geprogrammeerd. Werkte wat instabiel maar gaf wel lekker veel mogelijkheden.
Hoop dat MyKronos ook bereid is die kant op te gaan.
Thanks voor de tip! Stuk beter zo!Oaquasis schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:54:
[...]
Ik ben het wel je eens..de software valt me een beetje tegen, maar zou te fixen moeten zijn.
Die watchfaces kun je trouwens ook aanpassen door op het "startscherm" van je horloge (de watchfaces dus) lang te drukken. Dan verkleint hij en kun je via de crown een nieuwe face selecteren.
Je hebt helemaal gelijk. Ik had Pebble ook sinds het begin en het is met de jaren echt veel beter geworden. Daarom vermelde ik er ook wel bij dat software aan te passen is.Aztec[NL] schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:16:
[...]
Ik heb mijn pebble classic bijna sinds het eerste uur (zat in de pre-order ipv de kickstart campagne).
Ook Pebble heeft een paar jaar nodig gehad om de software op orde te krijgen, In het begin alleen bel- en sms-berichten. Later mail en veel later ook whatsapp.
Voor smileys en emoij ondersteuning moest nog veel langer gewacht worden en is nog steeds niet 100%.
Wat wel een voordeel was, was het open platform van Pebble. Veel huidige features waren in het begin nog door gebruikers geprogrammeerd. Werkte wat instabiel maar gaf wel lekker veel mogelijkheden.
Hoop dat MyKronos ook bereid is die kant op te gaan.
Aan de andere kant is de vraag of ze dat gaan doen. Hun andere smartwatches worden vrijwel altijd afgekraakt vanwege de slechte software. Maar goed.. ik blijf hopen :-)
Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens. Qua hardware ziet hij er mooi uit, de vingervegen vielen mij ook al op.SilentF0rce schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:48:
Okay.. na een avondje en een ochtendje:
Qua software is er inderdaad nog veel te gebeuren.
- Waarom moet ik zelf aanzetten dat ik ga slapen? Dat moet hij toch zelf wel kunnen detecteren? Kon met mijn simpele Pebble Steel (1) en Misfit app ook
- Zoals ik al gemeld had lijkt de hartslagmeter het na de firware-update van vanochtend niet meer te doen.
- Geen mogelijkheid om onderscheid te maken in de activiteiten (hardlopen, fietsen, whatever). Bovendien heb ik gisteren 2 uur in de sportschool gestaan waarvan hij blijkbaar maar een uur geregistreerd heeft als actief.
- Kalender geeft alleen verjaardagen weer, en ik kan geen optie vinden om aan te geven welke kalenders ik wil synchroniseren. Bovendien staan de verjaardagen in een vreemde volgorde, (25/12, 07/01, 18/01, 11/12, 30/11, 17/11, 06/01, 28/10, 14/11, 31/10, 27/10, 15/12)
- De software op de telefoon is niet echt Material design, maar goed, het functioneert redelijk
- Emoji werken wel, maar alleen de basic emoji, tot nu toe heb ik alleen de standaard smiley werkend gezien
- Bediening op het horloge is niet echt infinitief te noemen, maar dat zal ook wennen zijn. Mijn vinger gaat ook nog regelmatig naar linksboven, waar de back knop bij de pebble zat
- Mijn instelling om grote letters voor notificaties te gebruiken lijkt weer terug gezet te zijn naar klein na de firmware-update
- Als je een notificatie krijgt, en je tikt er op, ga je eerst naar het notificatie overzicht, waar je er nog een keer op moet tikken, als ik maar één nieuwe notificatie heb, vind ik die tweede tik nogal overbodig.
- Ik weet niet precies hoe het pairen werkt, maar hij komt niet in de lijst met paired devices te staan. Daardoor kan ik hem ook niet als trusted device aanmerken, wat ik met mijn pebble wel kon
[ Voor 5% gewijzigd door TheFes op 19-10-2017 09:52 ]
Software problemen kunnen altijd hier gemeld worden:
EDIT: (link verwijderd, mocht zo te zien niet gedeeld worden. Link is te vinden in de fb groep: https://www.facebook.com/groups/1892416974364555/)
EDIT: (link verwijderd, mocht zo te zien niet gedeeld worden. Link is te vinden in de fb groep: https://www.facebook.com/groups/1892416974364555/)
[ Voor 57% gewijzigd door Callandt95 op 19-10-2017 10:06 ]
@TheFes @SilentF0rce bedankt voor de bevindingen. Heeft 1 van jullie die custom watchfaces van die deense site al geprobeerd?
NIet delen buiten de Facebook Group was het verzoek van Fred:ShadyCallandt schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:54:
Last but not least, we don’t necessarily want to have 30 000 individuals connecting to this file so we have decided to only share it within this FB community, so please don’t share this message outside the group. If it would be the case or becoming out of control, same rule as above would apply.
[ Voor 7% gewijzigd door darkrain op 19-10-2017 10:07 . Reden: link weg ]
Er is expliciet gevraagd dit niet te delen buiten Facebook om het aantal controleerbaar te houden.ShadyCallandt schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:54:
Link
Graag je post aanpassen dat mensen zicht via Facebook kunnen melden maar op deze manier wordt het document oncontroleerbaar op internet gedeeld en dit was dus specifiek niet de bedoeling..
Yes! Eigenlijk zijn dat gewoon JPEG's/plaatjes die je kunt opslaan op je telefoon en in de app kunt uploaden en dus als achtergrondje kunt gebruiken. Sommige watchfaces van die site vond ik heel tof, maar hebben zo'n lage resolutie dat het er niet mooi uitziet op de horloge.carlhendrix schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:00:
@TheFes @SilentF0rce bedankt voor de bevindingen. Heeft 1 van jullie die custom watchfaces van die deense site al geprobeerd?
Vraagje, in mijn Zetime.backerskit staat nog steeds:
Ready to ship.
STATUS
Survey is Answered
Rewards and Add-ons are Locked
Credit Card is Charged
Shipping Info is Locked
You're done! Your project creator locked down your shipping address, so your rewards are being prepared for shipment. Check the project updates for the latest information.
Your card was successfully charged $35.00 on 07/02/17.
Ben ik dan zo laat, of krijg ik gewoon geen bevestiging? Hoe ging dit bij degene die hem al heeft ontvangen?
Ready to ship.
STATUS
Survey is Answered
Rewards and Add-ons are Locked
Credit Card is Charged
Shipping Info is Locked
You're done! Your project creator locked down your shipping address, so your rewards are being prepared for shipment. Check the project updates for the latest information.
Your card was successfully charged $35.00 on 07/02/17.
Ben ik dan zo laat, of krijg ik gewoon geen bevestiging? Hoe ging dit bij degene die hem al heeft ontvangen?
heb ik aangepast, had de originele post nog niet gezien, had de link gevonden in een commentDRuw schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:02:
[...]
Er is expliciet gevraagd dit niet te delen buiten Facebook om het aantal controleerbaar te houden.
Graag je post aanpassen dat mensen zicht via Facebook kunnen melden maar op deze manier wordt het document oncontroleerbaar op internet gedeeld en dit was dus specifiek niet de bedoeling..
[ Voor 69% gewijzigd door Callandt95 op 19-10-2017 10:15 ]
Voor de vingervegen is dit misschien iets. https://www.amazon.de/MyK...schutzfolie/dp/B071DX3729
Fijn, was lekker bezig mijn bugs in de lijst te zetten, maar iemand heeft alles verwijderd.. Dat is het nadeel van een open Google Sheet document, iemand met kwade zin kan het voor de rest verpesten (al dan niet per ongeluk)
Lijkt niet per ongeluk te zijn... Er wordt heel hard gekloot met dat document momenteel.
Ze zouden dat beter opzetten als een read-only document, zodat je kan kijken of jouw issue er al in staat, en dan een formulier om nieuwe dingen toe te voegen.
Nog beter natuurlijk, gewoon een issue tracker gebruiken!
Ze zouden dat beter opzetten als een read-only document, zodat je kan kijken of jouw issue er al in staat, en dan een formulier om nieuwe dingen toe te voegen.
Om eerlijk te zijn snap ik er ook geen zak van dat MyKronoz dit op zo'n knullige manier doet..GORby schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:22:
Lijkt niet per ongeluk te zijn... Er wordt heel hard gekloot met dat document momenteel.
Als je alleen al ziet wat voor jankers en sneue types er in de FB-community zitten, dan bedenk je je toch wel twee keer voordat je zo'n open document maakt...

Ik hoop dan ook dat MyKronoz binnen afzienbare tijd de boel open gooit voor andere devs om apps en oplossingen te maken. Pas dan verwacht ik echte oplossingen/verbeteringen met sprongen, tot die tijd zullen het waarschijnlijk ministapjes zijn.
*frustratie uit*
Het lijkt weer hersteld te zijn.. Formulier is weer normaal.
Toch niet.. er is nog steeds iemand aan het kloten.. Nu is alles weer groen
Toch niet.. er is nog steeds iemand aan het kloten.. Nu is alles weer groen
[ Voor 39% gewijzigd door TheFes op 19-10-2017 10:46 ]
Aan de methodes dat ze gebruiken voor bug reports etc. zie je wel dat het bedrijf nog veel te leren heeft.
Ik kijk eigenlijk al uit naar de zetime2, hopelijk komt die ook op kickstarter en die mag ook gerust wat duurder zijn zodat de kwaliteit en software en hardware optimaal zal zijn.
Ik kijk eigenlijk al uit naar de zetime2, hopelijk komt die ook op kickstarter en die mag ook gerust wat duurder zijn zodat de kwaliteit en software en hardware optimaal zal zijn.
Ik wil eerste m'n ZeTime(1) ontvangenIk kijk eigenlijk al uit naar de zetime2, hopelijk komt die ook op kickstarter en die mag ook gerust wat duurder zijn zodat de kwaliteit en software en hardware optimaal zal zijn.

Zijn er al Belgen die via DPD een andere boodschap te zien krijgen dan deze?
Want ik ben deze een beetje beu gezienAn error has occurred!
We're sorry but we have not been able to find any parcel information data in the current database!
Possible reasons:

Hey, sinds gister avond mijn ZeTime thuis. Hier mijn eerste bevindingen.
- Met de hartslag meter heb ik juist het tegenover gestelde, die deed het niet in het begin. Maar sinds ik gisteravond op de nieuwe firmware (A1.6) zit werkt het goed
- Ook reageerde de crown voor de update niet altijd goed, maar sinds de update is hij een stuk accurater
- Ik kreeg de wekker alleen maar op snooze vanochtend, moest echt naar de instellingen gaan om deze uit te zetten
- Batterij verbruikt lijkt me normaal, ik zal vanavond eens kijken hoeveel er over 24 uur verbruikt is. Maar heb always on aan staan en ik heb het idee dat ik de 3 dagen wel ga halen.
- Ik krijg heel veel meldingen van vanalles binnen. Iedere nieuw nummer bij Spotify genereert ergens tussen de 3-12 meldingen. Maps geeft ook iedere +- 10 minuten een nieuwe melding over de drukte op de weg naar het werk en nu naar huis. Terwijl Spotify en Maps beide op mijn telefoon een melding tonen
- Weet iemand waar de Weer locatie vandaan komt? Want deze komt niet overeen met mijn smartphone en deze is niet vast gezet
- Ik heb ook nog niet kunnen ontdekken wat nu de logica achter de agenda is. Heel veel van mijn afspraken worden niet weer gegeven en ze staan niet in de juiste volgorde
- Slaap functie werk goed! Het zou inderdaad geen gemiste functionaliteit zijn dat dit vanzelf gedetecteerd wordt
- Als laatste, ik ben helemaal verkocht aan het feit dat ik gewoon de tijd kan lezen op een smartwatch zonder dat het scherm aan hoeft!
Kinger7 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:43:
Hey, sinds gister avond mijn ZeTime thuis. Hier mijn eerste bevindingen.
- Met de hartslag meter heb ik juist het tegenover gestelde, die deed het niet in het begin. Maar sinds ik gisteravond op de nieuwe firmware (A1.6) zit werkt het goed
- Ook reageerde de crown voor de update niet altijd goed, maar sinds de update is hij een stuk accurater
- Ik kreeg de wekker alleen maar op snooze vanochtend, moest echt naar de instellingen gaan om deze uit te zetten
- Batterij verbruikt lijkt me normaal, ik zal vanavond eens kijken hoeveel er over 24 uur verbruikt is. Maar heb always on aan staan en ik heb het idee dat ik de 3 dagen wel ga halen.
- Ik krijg heel veel meldingen van vanalles binnen. Iedere nieuw nummer bij Spotify genereert ergens tussen de 3-12 meldingen. Maps geeft ook iedere +- 10 minuten een nieuwe melding over de drukte op de weg naar het werk en nu naar huis. Terwijl Spotify en Maps beide op mijn telefoon een melding tonen
- Weet iemand waar de Weer locatie vandaan komt? Want deze komt niet overeen met mijn smartphone en deze is niet vast gezet
- Ik heb ook nog niet kunnen ontdekken wat nu de logica achter de agenda is. Heel veel van mijn afspraken worden niet weer gegeven en ze staan niet in de juiste volgorde
- Slaap functie werk goed! Het zou inderdaad geen gemiste functionaliteit zijn dat dit vanzelf gedetecteerd wordt
- Als laatste, ik ben helemaal verkocht aan het feit dat ik gewoon de tijd kan lezen op een smartwatch zonder dat het scherm aan hoeft!
- Ik gebruik Google Play Music en daarbij genereert hij geen meldingen, wel kan ik de muziek bedienen via het horloge
- Weer staat bij mij gewoon op Tilburg, waar ik zelf ook zit. De instellingen zitten in de telefoon app, onder advance settings, weather (mijn telefoon staat op Engels). Die staat bij mij op Set Automatically
- Tijd aflezen is inderdaad fijn, maar dat kon ik met mijn pebble ook altijd. De wijzers vallen wel een beetje weg als het scherm aan staat (met een donker watchface)
[ Voor 4% gewijzigd door TheFes op 19-10-2017 11:56 ]