Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[MyKronoz Zetime] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste
Acties:

• voorstad
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 11:41

[MyKronoz ZeTime] Ervaringen & Discussie

Op het afgelopen MWC 2017 heeft Mykronoz een nieuw concept aangekondigd: een smartwatch met lcd scherm met daarop twee mechanische wijzers:

Bijzonder, omdat er dus echte wijzers op het aanraakscherm (lcd, 240x240) zitten. Groot verschil met de andere smartwatches is dus dat je altijd zichtbaar je tijd kunt aflezen, zonder te hoeven twisten, draaien of aan te raken.

De makers hebben een kickstarter campagne gestart, alhoewel MyKronoz al sinds 2013 betaalbare smartwatches op de markt brengt.

De wijzers zullen, wanneer ze in de weg zitten voor berichten of andere zaken, even op 9:15 weggezet worden door de software, waardoor ze zo min mogelijk in de weg zitten.

Het batterijduur is volgens de makers gemiddeld 3 dagen, waarna de wijzers nog bijna een maand de tijd blijven aangeven zonder opgeladen te hoeven worden. Dit zal ongetwijfeld sterk afhangen van de hoeveelheid screentime die je gebruikt, maar door de mechanische wijzers zal de behoefte om het scherm regelmatig aan te zetten beperkt zijn tot de notificaties en andere smart zaken. Het horloge kan in 30 minuten volledig opladen (quickcharge).

Het horloge bevat een stappenteller, een optische HR sensor, een 200mAH batterij en een BLE 4.2 bluetooth chip en is waterdicht (30 meter is het streven). Geen microfoon, speaker, gps of NFC, dit om de afmetingen en de prijs klein te houden. En omdat de focus ligt op een mooi traditioneel horloge, met wat slimme functies. Wat functies betreft meer de benadering die Pebble ook had, en dan in een mooi klokje.

MyKronoz ZeTime draait een eigen OS (dus geen Android Wear) naar eigen zeggen omdat dit dan veel efficienter kan draaien.

Het horloge zal in september geleverd worden aan de kickstarter backers, daarna zal het op de markt komen. Het horloge gaat $199 tot $ 249 kosten, afhankelijk van het horlogebandje en is in drie kleuren beschikbaar: rvs, zwart en goud. gedurende het kickstarter project, is/was er een korting van 20% tot 45% beschikbaar, maar met de risico's van een kickstarter.

Gezien de afwijkende benadering ten opzichte van andere smartwatches, waarbij de nadruk op notificaties, lange autonomie en dagelijks gebruik ligt, trekt het project veel Pebble smartwatch gebruikers. Aangezien Pebble een open API had, heeft MyKronoz nu aangeven dit bij een software update ook aan te gaan bieden. Dit zal echter na de initiële september release zijn.

Inhoudsopgave

Nieuws en links

https://www.kickstarter.com/projects/1282890542/zetime-worlds-first-smartwatch-with-hands-over-tou/

handleiding: https://cdn.mykronoz.com/media/wysiwyg/swatches/zetime/zetime-userguide.pdf

Specificaties

Afbeeldingen

Videos

Versie beheer en topic informatie

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
VersieDatumAanpassing
V 1.012-04-2017Topic aangemaakt
V 1.009-10-2017videos en handleiding toegevoegd

voorstad wijzigde deze reactie 09-10-2017 16:33 (6%)

• voorstad
Vrijdag 14 april zal er een livestream presentatie zijn:

https://live.kickstarter....want-to-know-about-zetime

• darkrain
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11:57

darkrain

Geniet

Mooi klokje, heb hem gebacked. Ik vind dat ze tot nu toe erg goed en snel reageren op vragen van de backers. Hoop dat ze dat volhouden, ook als de kickstarter straks funded is...

Leef en laat leven...

• zwasie
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 13:05
Ook gebacked.
Vooral interessant omwille van het design voor mij

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Pierre

Zucht

Gisteren zelf ook over de streep gestapt, mooi design en een mooi horloge. Was al een hele poos opzoek naar iets leuks. Ben er erg nieuwsgierig naar dit horloge.

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• voorstad

• darkrain

darkrain

Geniet

Vanmiddag om 16.00 uur is er een livestream met Fred, de CPO van MyKronoz, over de ZeTime: https://live.kickstarter....want-to-know-about-zetime

Leef en laat leven...

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Zucht

Nu Live Q&A

• darkrain

darkrain

Geniet

Helaas is de kwaliteit wat minder, en gaat mij te lang duren, kijk de opname later wel...

Toch even gekeken, ben onder de indruk.
Nog niet perfect maar er kan veel gebeuren in een half jaar...

darkrain wijzigde deze reactie 14-04-2017 16:40 (37%)

Leef en laat leven...

• voorstad
Ben eigenlijk best onder de indruk van de livestream en wat Fred liet zien. Ook leuk dat, speciaal op mijn verzoek, een dame de gouden versie met wit silicone band liet zien. Ziet er om een damespols prima uit.

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Zucht

Ziet er goed uit, leuke q&a en we krijgen mooie dingen op het horloge. Is het al September _/-\o_

• zwasie
Had een originel gebacked, maar heb deze na het zien van de beelden naar elite geüpgrade. Bandjes zagen er mij te goed uit :)

• SilentF0rce
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 16-01 09:37
Het lijkt mij allemaal een beetje too good to be true eigenlijk. De watch is vrijwel even duur als een Pebble, maar deze heeft een touchscreen, LCD-scherm, fysieke wijzers, hartslagsensor, stappenteller en op het oog in ieder geval beter materiaal. Pebble kon het hoofd niet boven water houden en nu komt een partij die veel meer biedt voor dezelfde prijs.

Toch vind ik het wel zo interessant dat ik het risico wel wil nemen.. maar toch heb ik zo m'n bedenkingen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• voorstad
Ik snap je bedenkingen. Aan de andere kant bestaan ze al een paar jaar en hebben ze diverse, voornamelijk wat goedkopere, smartwatches op de markt. Dus ergens zullen ze toch iets goed doen.

Ze maken wat scherpere keuzes dan Pebble wat functionaliteiten betreft.

Ik geef ze het voordeel van de twijfel.

• zwasie
quote:
SilentF0rce schreef op zondag 16 april 2017 @ 14:58:
Het lijkt mij allemaal een beetje too good to be true eigenlijk. De watch is vrijwel even duur als een Pebble, maar deze heeft een touchscreen, LCD-scherm, fysieke wijzers, hartslagsensor, stappenteller en op het oog in ieder geval beter materiaal. Pebble kon het hoofd niet boven water houden en nu komt een partij die veel meer biedt voor dezelfde prijs.

Toch vind ik het wel zo interessant dat ik het risico wel wil nemen.. maar toch heb ik zo m'n bedenkingen.
Het is natuurlijk geen startup meer zoals Pebble was.

• darkrain

darkrain

Geniet

quote:
zwasie schreef op maandag 17 april 2017 @ 11:09:
[...]

Het is natuurlijk geen startup meer zoals Pebble was.
Dat was Pebble ook niet meer de derde keer...
Toch maak ik mij geen enkele zorgen in dit geval, MyKronoz is nog steeds erg snel met reageren en ook de live sessie vond ik sterk overkomen.
Er blijft een zeker risico over, maar dat is nou eenmaal zo bij Kickstarter.

Leef en laat leven...

• zwasie
quote:
darkrain schreef op maandag 17 april 2017 @ 11:51:
[...]

Dat was Pebble ook niet meer de derde keer...
Toch maak ik mij geen enkele zorgen in dit geval, MyKronoz is nog steeds erg snel met reageren en ook de live sessie vond ik sterk overkomen.
Er blijft een zeker risico over, maar dat is nou eenmaal zo bij Kickstarter.
Pebble is helaas nooit een winstgevend bedrijf geweest.
Mykronoz kende ik niet, maar als je op hun site gaat kijken dan zie je gewoon dat ze al een uitgebreid pallet van horloges en trackers hebben, en anderzijds toch overal in de wereld gewoon in de winkel liggen.

En niks zegt dat deze de nieuwe pebble zal worden, kan gewoon perfect een horloge zijn dat je nu koopt en binnen een half jaar wegens gebrek aan support/development niet meer kan gebruiken. Dat is helaas het risico van kickstarter en zeker met dit horloge , aangezien ze hun eigen software gaan gebruiken en geen bestaande zoals androidwear of ticwear.

Ondertussen een nieuwe kickstarter-campagne van Hagic, zij gaan wel ticwear gebruiken als os

https://www.kickstarter.c...le-your-hagic?ref=popular

zwasie wijzigde deze reactie 17-04-2017 13:09 (9%)

• SilentF0rce
quote:
zwasie schreef op maandag 17 april 2017 @ 13:05:
[...]

Ondertussen een nieuwe kickstarter-campagne van Hagic, zij gaan wel ticwear gebruiken als os

https://www.kickstarter.c...le-your-hagic?ref=popular
Ik heb niet zo vaak dat ik apparaten echt lelijk vind, maar deze vind ik echt foei lelijk!

• Danny.G
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 12:04
LCD lijkt me wel wat minder.. Waarom geen OLED? 8)7

Zo nu en dan schrijf ik reviews, waarvan ik opmerkelijke of onbekendere producten alleen op mijn Tweakblog plaats.

• voorstad
quote:
Danny.G schreef op maandag 17 april 2017 @ 23:43:
LCD lijkt me wel wat minder.. Waarom geen OLED? 8)7
Omdat het ze wel gelukt is om een gat in een lcd scherm te boren, maar niet in een oled.......

Maar goed, je hebt het schermpje ook alleen maar nodig voor je smartfunctie. Klok kijken kan gewoon op je analoge wijzers. Gaat ook prima op een lcd die uit staat O-)

• darkrain

darkrain

Geniet

quote:
voorstad schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:15:
[...]

Omdat het ze wel gelukt is om een gat in een lcd scherm te boren, maar niet in een oled.......

Maar goed, je hebt het schermpje ook alleen maar nodig voor je smartfunctie. Klok kijken kan gewoon op je analoge wijzers. Gaat ook prima op een lcd die uit staat O-)
Dat is ze nog niet gelukt, ze hebben wel gezegd dat dat misschien in de toekomst nog gaat veranderen. Zeker niet in de eerste ZeTime maar wie weet wat er nog komt...

Leef en laat leven...

• voorstad
Ondertussen 440 backers uit Nederland.....

https://www.kickstarter.c...-hands-over-tou/community

• zwasie
Voorspelling van kicktraq is dat deze campagne rond de 3.6 miljoen zal eindigen .

• Peetman
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 21:31

Peetman

Tjah....

Ik heb 'm ook gebacked. Design spreekt me aan en de combi met de wijzers lijkt me top. En ze hebben al heel wat stretch goals gehaald, dus al wat leuke extra's in de pijplijn. En de goal voor de twee jaar garantie moeten ze ook kunnen halen.

• GORby
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18-04 17:05
Als huidig (en nog steeds tevreden) Pebble gebruiker, spreekt dit me inderdaad ook wel aan. Hoe lang de batterij bij vergelijkbaar gebruik gaat meegaan is me nog niet helemaal duidelijk, maar 3 dagen kan ik op zich al wel mee leven. Mijn Pebble gaat nu 1x in de week een paar uurtjes aan de lader, maar dat zal ik met deze wel niet halen vrees ik.
De 3rd party app support zou echt een mooie toevoeging zijn. Laten we hopen dat ze daar effectief werk van maken, want dat maakte de Pebble toch echt wel tot een vrij leuk ding.

• voorstad
Yup, hoop ik ook. De analoge wijzers gaan hoe dan ook een maand mee.

De nieuwe lader is een quickcharger. Half uur laden en het horloge is weer vol. Ook bevat de lader een battery pack, waarmee je het horloge 1x kunt laden zonder USB stopcontact in de buurt.

• Dacko
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10-03 16:48
Heeft iemand een idee of je hier ook invoerrechten o.i.d. over moet gaan betalen?

• darkrain

darkrain

Geniet

quote:
Dacko schreef op donderdag 20 april 2017 @ 07:58:
Heeft iemand een idee of je hier ook invoerrechten o.i.d. over moet gaan betalen?
MyKronoz heeft aangegeven te verzenden vanuit een land wat voor de ontvanger het gunstigste is. Dat zou een EU land zijn in geval van NL.

Leef en laat leven...

• DarkSand
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 20-04 20:06
Kan ik daar niet eens met Paypal betalen? :|

• SilentF0rce
Ik hoop echt dat ze 3rd party apps gaan supporten. Ik heb me vandaag een beetje ingelezen over hun andere smartwatches en daaruit kwam toch wel naar voren dat het erg gemist wordt en dat het OS redelijk langzaam is.

Ik vind het bizar (en een gemiste kans) dat ze een hartslagsensor inbouwen, maar geen support bieden voor bijvoorbeeld Runkeeper en/of andere sportapps. Niet dat mijn hartslag mij wat uitmaakt als ik ga hardlopen, maar ik kan me vrij weinig andere toepassingen bedenken dan voor sportapps.

• Peetman
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 21:31

Peetman

Tjah....

quote:
SilentF0rce schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:19:
Ik hoop echt dat ze 3rd party apps gaan supporten. Ik heb me vandaag een beetje ingelezen over hun andere smartwatches en daaruit kwam toch wel naar voren dat het erg gemist wordt en dat het OS redelijk langzaam is.

Ik vind het bizar (en een gemiste kans) dat ze een hartslagsensor inbouwen, maar geen support bieden voor bijvoorbeeld Runkeeper en/of andere sportapps. Niet dat mijn hartslag mij wat uitmaakt als ik ga hardlopen, maar ik kan me vrij weinig andere toepassingen bedenken dan voor sportapps.
Ondersteuning voor 3rd party apps kunnen ze na release uitbrengen. Achteraf een hartslagsensor inbouwen is een stuk lastiger. Misschien dat ze door de funding die ze nu hebben meer mankracht op de software kunnen zetten en het wel mogelijk wordt. Maar lijkt me logisch dat ze dat momenteel nog niet zeker weten en daarin dus toezeggingen kunnen doen.
Hartslagsensor kan je ook gebruiken voor bijv de sleeptracker, die wel standaard in de software zit.

• BlakeNL
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 13-04 22:09
De 3,5 stretch goal is bekend gemaakt. Als deze bereikt wordt, wordt het horloge geproduceerd met saffier glas. Zeer content met deze stretchgoal. Ze luisteren goed naar hun backers.

• darkrain

darkrain

Geniet

Ja en er ook erg blij mee, nu zien dat we het halen.

Over de sofware hebben ze een opmerking in 1 van de inmiddels 4040 comments gezet, kwam erop neer dat de huidige (low budget) modellen geen enkele relatie hebben met de ontwikkeling van ZeTime en dat er een compleet nieuw groot team aan ZeTime werkt. Hiermee proberen ze aan te geven dat de negatieve reviews niet van toepassing zullen zijn op ZeTime.

Ik hoop dat ze gelijk hebben...

Leef en laat leven...

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Zucht

quote:
BlakeNL schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:03:
De 3,5 stretch goal is bekend gemaakt. Als deze bereikt wordt, wordt het horloge geproduceerd met saffier glas. Zeer content met deze stretchgoal. Ze luisteren goed naar hun backers.
Ik hoop het ook, alleen ben ik dan weer nieuwsgierig of we bij moeten betalen.

• darkrain

darkrain

Geniet

quote:
Pierre schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:31:
[...]

Ik hoop het ook, alleen ben ik dan weer nieuwsgierig of we bij moeten betalen.
Nee, als dat zo was hadden ze dat er wel bij gezegd. Zoals bijvoorbeeld voor de 2.5 miljoen stretch goal...

Leef en laat leven...

• zwasie
quote:
darkrain schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:23:
Ja en er ook erg blij mee, nu zien dat we het halen.

Over de sofware hebben ze een opmerking in 1 van de inmiddels 4040 comments gezet, kwam erop neer dat de huidige (low budget) modellen geen enkele relatie hebben met de ontwikkeling van ZeTime en dat er een compleet nieuw groot team aan ZeTime werkt. Hiermee proberen ze aan te geven dat de negatieve reviews niet van toepassing zullen zijn op ZeTime.

Ik hoop dat ze gelijk hebben...
Is natuurlijk geen garantie op een beter OS :) .

• zwasie
quote:
BlakeNL schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:03:
Volgens kicktraq zijn voorspelling zouden ze eindigen op 3.9 miljoen. Dus de 3.5 zouden ze simpel moeten halen

• Rooieduvel
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 24-04 17:29

Rooieduvel

Formerly known as Tomf1

Hmm... aantal backers voor 1 horloge begint goed te stijgen.. nog maar 257 over... en ik zit te twijfelen.

2e jaar op rij genomineerd voor reviewer van het jaar! Stem op https://tweakers.net/awards/stemmen/

• TheFes
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online
Ik heb ook gebacked, voor een elite.

Heb nu nog een pebble steel en die begint toch wel een beetje op te raken.
Wilde eigenlijk een LG Watch Sport, maar denk dat die toch wel wat te lomp is.

• darkrain

darkrain

Geniet

quote:
zwasie schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:00:
[...]

Is natuurlijk geen garantie op een beter OS :) .
Klopt helemaal.
Dit blijft een spannend punt tot we het ding zelf om onze pols hebben.

Voordeel van software is wel dat je dat achteraf nog kunt verbeteren...

Leef en laat leven...

• zwasie
quote:
darkrain schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:00:
[...]

Klopt helemaal.
Dit blijft een spannend punt tot we het ding zelf om onze pols hebben.

Voordeel van software is wel dat je dat achteraf nog kunt verbeteren...
Aangezien het toch een vrij succesvolle campagne is en er dus veel backers zijn, is de kans inderdaad groter dat het voor hun toch interessant is om tijd en centen in de software te blijven steken.

• Lizard
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 24-04 12:46
Als 2 malig Pebble supporter nu ook deze gebacked. Smartwatches die maar 1 dag mee kunnen vallen meteen voor mij af, 3 dagen en quickcharge moet wel te doen zijn lijkt me.

• Rooieduvel

Rooieduvel

Formerly known as Tomf1

Toch ook maar gebackt voor een elite.. zat te denken aan die lader, maar niet gedaan.

2e jaar op rij genomineerd voor reviewer van het jaar! Stem op https://tweakers.net/awards/stemmen/

• SilentF0rce
quote:
Tomf1 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:39:
Toch ook maar gebackt voor een elite.. zat te denken aan die lader, maar niet gedaan.
Die 2 in 1 Desk Charger krijg je er sowieso bij hè. Persoonlijk vind ik die Charging Stand helemaal niet zo bijzonder. Leuk dat je het schermpje kan zien, maar je gaat er toch de tijd niet op kijken als je de horloge niet om hebt lijkt mij.

Ik vind het het echt geniaal dat die Desk Charger een ingebouwde powerbank heeft zodat je ook zonder stroom je horloge een keer kunt oplader trouwens _/-\o_

• Rooieduvel

Rooieduvel

Formerly known as Tomf1

quote:
SilentF0rce schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:55:
[...]

Die 2 in 1 Desk Charger krijg je er sowieso bij hè. Persoonlijk vind ik die Charging Stand helemaal niet zo bijzonder. Leuk dat je het schermpje kan zien, maar je gaat er toch de tijd niet op kijken als je de horloge niet om hebt lijkt mij.

Ik vind het het echt geniaal dat die Desk Charger een ingebouwde powerbank heeft zodat je ook zonder stroom je horloge een keer kunt oplader trouwens _/-\o_
Klopt ja, bedoelde ook die standing charger. Zag er grappig uit, maar nee....

• darkrain

darkrain

Geniet

We gaan vandaag over de €3,5 miljoen en unlocken daarmee een upgrade van het Gorilla Glass naar Safier.

Persoonlijk erg blij mee.

Leef en laat leven...

• zwasie
Inderdaad : samen met de 2jaar support toch een extra troef

• Lange_Slurf
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 12:27

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Ben erg geïntrigeerd geraakt door dit product.
De stretchgoals spreken mij ook erg aan, denk toch dat ik de ga backen.

Is er een verschil tussen early bird en KS special?

30 dagen EvE online trial

• GabberKooij
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 10:20
quote:
Lange_Slurf schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 13:35:

Is er een verschil tussen early bird en KS special?
Nee, alleen de prijs

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

• Lange_Slurf

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Makkelijke keuze dus:D

Als ik de elite wil backen, pledge ik dan 174 of 184 (incl shipping)
N00b question, heb niet veel met kickstarter gedaan

• darkrain

darkrain

Geniet

quote:
Lange_Slurf schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 13:44:
Makkelijke keuze dus:D

Als ik de elite wil backen, pledge ik dan 174 of 184 (incl shipping)
N00b question, heb niet veel met kickstarter gedaan
184, of 213 mocht je de extra charger ook willen (unlocked bij 2,5 miljoen).

Ondertussen is de 3,5 miljoen een feit!

Leef en laat leven...

• Lange_Slurf

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Zijn er hier veel die de charger er ook bij nemen?
Ik zelf vond dat nou weer niet echt nodig, meer omdat ik geen plekje heb om hem te showcasen.
Hij zal waarschijnlijk op m'n bureau komen, daar doet die charger geen recht.

• darkrain

darkrain

Geniet

quote:
Lange_Slurf schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 15:13:
Zijn er hier veel die de charger er ook bij nemen?
Ik zelf vond dat nou weer niet echt nodig, meer omdat ik geen plekje heb om hem te showcasen.
Hij zal waarschijnlijk op m'n bureau komen, daar doet die charger geen recht.
Ik heb mijn pledge wel geüpdate om er 2 bij te krijgen, ga sowieso voor 2 horloges.
Reden is dat opladen met een stalen bandje hiermee iets makkelijker zou moeten zijn...

Leef en laat leven...

• KloyenZ
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 19-04 12:23
quote:
darkrain schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 15:46:
[...]

Ik heb mijn pledge wel geüpdate om er 2 bij te krijgen, ga sowieso voor 2 horloges.
Reden is dat opladen met een stalen bandje hiermee iets makkelijker zou moeten zijn...
Hoezo ? Werkt de gewone charger niet met het stalen bandje ?

• GabberKooij
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 10:20
quote:
KloyenZ schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 16:02:
[...]

Hoezo ? Werkt de gewone charger niet met het stalen bandje ?
Het stalen bandje is gesloten (vouw sluiting of hoe dat ook heet) en dan moet je hem dus losmaken om op de oplader te leggen. Bij die staande oplader hoeft dat dus niet.

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

• darkrain

darkrain

Geniet

Dat is het precies. Losmaken of op een of andere manier erom heen zien te krijgen kan ook.

Leef en laat leven...

• voorstad
Het is wel apart om te zien dat het project de afgelopen dagen $200.000 per dag binnenhaalt, meer dan op de openingsdag.

https://www.kicktraq.com/...nds-over-tou/#chart-daily

• darkrain

darkrain

Geniet

quote:
voorstad schreef op zondag 23 april 2017 @ 08:43:
Het is wel apart om te zien dat het project de afgelopen dagen $200.000 per dag binnenhaalt, meer dan op de openingsdag.

https://www.kicktraq.com/...nds-over-tou/#chart-daily
Ik denk dat zich dat laat verklaren door de stretch goals enerzijds (hierdoor gaan ook bestaande backers hun pledge updaten, dus meer dollars) en daarnaast door de positieve reclame die ze genereren.

Nog 1 stretch goal zeggen ze, ze hebben alleen een hint gegeven: "Always in our hearts". Geen idee waar dat naartoe gaat ;)

Leef en laat leven...

• voorstad
Toch zie je dat het aantal nieuwe backers ook hoog is. Veel meer dan de eerste weken.....

• Lange_Slurf

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Die stretch goals hebben mij inderdaad over de streep getrokken.

Ik zit alleen nog in dubio over die desk charger, als ik een metalen bandje heb, dan zou ik die los moeten klikken om te chargen?

• darkrain

darkrain

Geniet

quote:
Lange_Slurf schreef op zondag 23 april 2017 @ 10:23:
Ik zit alleen nog in dubio over die desk charger, als ik een metalen bandje heb, dan zou ik die los moeten klikken om te chargen?
Dat is wel hoe ik het heb begrepen, los klikken of er omheen zien te krijgen...

Leef en laat leven...

• zwasie
quote:
voorstad schreef op zondag 23 april 2017 @ 10:15:
Toch zie je dat het aantal nieuwe backers ook hoog is. Veel meer dan de eerste weken.....
Wat wel normaal is.
Bij succesvolle campagnes zie kickstarter zelf ook reclame maken voor dit project op sociale media's.

• G-freak
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 24-04-2017
Backer geworden een paar dagen geleden ..de strech goals zijn leuk maar gekozen voor t simpelste model ..die bandjes ..waar het prijs verschil in zit koop je in china voor een heel stuk minder :)

• Rooieduvel

Rooieduvel

Formerly known as Tomf1

Punt is: meer publiciteit.
Ik zie ook dat het aantal early watches elke keer verhoogd wordt. Wel slim.

• Nicap
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 12:42

Nicap

Tsssk....

Ik heb ook gebacked. Gewoon de normale. Maar kun je nou ook kiezen welke kleur watch of bandje je krijgt? Op de foto staan verschillende kleuren. Kon niet echt kiezen tijdens het backen. Of kan dat pas bij het afleveren.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • +1Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Geniet

quote:
Nicap schreef op zondag 23 april 2017 @ 15:42:
Ik heb ook gebacked. Gewoon de normale. Maar kun je nou ook kiezen welke kleur watch of bandje je krijgt? Op de foto staan verschillende kleuren. Kon niet echt kiezen tijdens het backen. Of kan dat pas bij het afleveren.
Dat kan nadat de kickstarter sluit over 5 dagen. Je krijgt dan de kans om je bandje te kiezen, of meer als je elite of premium gebacked hebt.
Er komt een configurator als ik het goed begrepen heb.

Leef en laat leven...

• volgensbartjes.
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 31-12-2017
Ik zit érg te twijfelen. weet iemand hoe het zit met notificaties van apps van derden? ik weet dat ze na levering gaan werken aan een open api zodat iedereen er apps voor kan schrijven, maar ik denk niet dat iedere nederlandse app bouwer zomaar een mykronoz app zal gaan bouwen om ook echt functionaliteiten via je horloge te kunnen bedienen. Maar alleen het weergeven van meldingen, zal hij dat wel vanaf elke app kunnen doen? of alleen facebook, whatsapp, telefoon en sms? nog nooit een smartwatch gehad, dus zal dnk ik wel iets generieks zijn wat op elke watch wel of niet werkt waardoor het nergens in de faq staat?

• darkrain

darkrain

Geniet

quote:
volgensbartjes. schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:17:
Ik zit érg te twijfelen. weet iemand hoe het zit met notificaties van apps van derden? ik weet dat ze na levering gaan werken aan een open api zodat iedereen er apps voor kan schrijven, maar ik denk niet dat iedere nederlandse app bouwer zomaar een mykronoz app zal gaan bouwen om ook echt functionaliteiten via je horloge te kunnen bedienen. Maar alleen het weergeven van meldingen, zal hij dat wel vanaf elke app kunnen doen? of alleen facebook, whatsapp, telefoon en sms? nog nooit een smartwatch gehad, dus zal dnk ik wel iets generieks zijn wat op elke watch wel of niet werkt waardoor het nergens in de faq staat?
Ik ga proberen je een beeld te geven...
Ik heb nu een Pebble Time Steel, die geeft van alle Android applicaties die ik geïnstalleerd heb notificaties. Dat verwacht ik ook van de ZeTime...
Antwoorden op de notificaties zal alleen gaan met Android en alleen met vooraf ingestelde antwoorden.

Ik verwacht dat ze voor de notificaties gewoon de zaken kunnen weergeven die ook op je smartphone als notificaties binnen komen, hoop alleen wel dat het configureerbaar is (hebben ze wel beloofd) zodat je geen notificaties krijgt van zaken die niet boeiend zijn ;)

Leef en laat leven...

• volgensbartjes.
quote:
darkrain schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:31:
[...]

Ik ga proberen je een beeld te geven...
Ik heb nu een Pebble Time Steel, die geeft van alle Android applicaties die ik geïnstalleerd heb notificaties. Dat verwacht ik ook van de ZeTime...
Antwoorden op de notificaties zal alleen gaan met Android en alleen met vooraf ingestelde antwoorden.

Ik verwacht dat ze voor de notificaties gewoon de zaken kunnen weergeven die ook op je smartphone als notificaties binnen komen, hoop alleen wel dat het configureerbaar is (hebben ze wel beloofd) zodat je geen notificaties krijgt van zaken die niet boeiend zijn ;)
thnx, ik heb een iphone, ik begreep uit de video (die live was, net terug gekeken) dat voor ios er nu nog niet geantwoord kan worden, maar mocht apple zit open zetten, ze deze mogelijkheid wel maken. weet je hoe dit bij huidige smartwatches werkt met de iphone? krijg je van bijv ook een melding, als je dit hebt ingesteld natuurlijk, wanneer je nos app of je lokale groenteboer met zijn eigen app, een push notificatie stuurt op je telefoon?
Bart

• darkrain

darkrain

Geniet

quote:
volgensbartjes. schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:35:
[...]

thnx, ik heb een iphone, ik begreep uit de video (die live was, net terug gekeken) dat voor ios er nu nog niet geantwoord kan worden, maar mocht apple zit open zetten, ze deze mogelijkheid wel maken. weet je hoe dit bij huidige smartwatches werkt met de iphone? krijg je van bijv ook een melding, als je dit hebt ingesteld natuurlijk, wanneer je nos app of je lokale groenteboer met zijn eigen app, een push notificatie stuurt op je telefoon?
Bart
Ik heb geen iphone, dus moet je het antwoord schuldig blijven..

Leef en laat leven...

• Backfire90
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 30-04-2017
Ik ben erg enthousiast over deze smartwatch. Ik denk dat ze een prima prijs/kwaliteit neerzetten die deze markt wel eens flink zou kunnen gaan veranderen.
Heb zojuist 2 elites gebacked.

Nu ben ik erg benieuwd naar de stretch goal van $4,0 mio.
Weet iemand hier al meer over?

• H_H
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 13:53

H_H

'Tis but a scratch!

Ik zit nog te twijfelen. Vormgeving en functionaliteit zijn top, maar de dikte van 12,8mm vind ik wel erg fors. Of wordt dat gemeten tot de onderkant van de bandbevestiging?

• volgensbartjes.
quote:
H_H schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:15:
Ik zit nog te twijfelen. Vormgeving en functionaliteit zijn top, maar de dikte van 12,8mm vind ik wel erg fors. Of wordt dat gemeten tot de onderkant van de bandbevestiging?
volgens de tekening is het idd de onderkant van de band bevestiging als ik het goed zie, ik dacht ook dat het fors was, tot ik mijn huidige gewone horloge opmeet, die is ook al snel 11/12mm

• volgensbartjes.
ik zie dat je die 22mm bandjes op ebay veeel goedkoper kunt krijgen trouwens:
http://www.ebay.com/itm/M...e-Time-Steel/292054017270
dus als ik hem ga kopen, ga ik sowieso voor de goedkoopste... alleen nog even benieuwd naar een huidige iphone gebruiker met andere smartwatches of willekeurige andere apps ook notificaties kunnen sturen...

• H_H

H_H

'Tis but a scratch!

quote:
volgensbartjes. schreef op zondag 23 april 2017 @ 23:03:
dus als ik hem ga kopen, ga ik sowieso voor de goedkoopste... alleen nog even benieuwd naar een huidige iphone gebruiker met andere smartwatches of willekeurige andere apps ook notificaties kunnen sturen...
Ik heb een Garmin VivoActive HR in combinatie met een iPhone SE. Ik ontvang alle notificaties van de apps die ik toesta een notificatie op mijn homescreen te plaatsen, zoals Whatsapp, Outlook en iMessage. Verder gebruik ik notificaties niet veel. Helaas krijg je bij de Garmin wel alleen de eerste x-aantal karakters (stuk of dertig/veerig) en niet het hele mail of whatsapp bericht. Nu is de VivoActive ook meer een sporthorloge dan een smartwatch, maar toch.

H_H wijzigde deze reactie 24-04-2017 00:44 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 08:58
quote:
volgensbartjes. schreef op zondag 23 april 2017 @ 23:03:
Op mijn Pebble ontvang ik ook alle mogelijke notificaties. Overigens ook alleen de eerste zoveel tekens, maar voor mij is dit wel de belangrijkste functionaliteit: op mijn horloge kunnen zien wat er op mijn telefoon gebeurt.

Is advocaat maar reageert hier op persoonlijke titel.

• Henkes
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 24-04 21:00
Hier ook uit een soort van impulsmoment gebacked. Mij eerste smartwatch dus ben benieuwd. Wel lichte twijfel over de accucap. en resolutie (toch wat minder dan de nieuwste modellen v/d concurrentie). Maar de combinatie/innovatie met fysieke wijzers heeft me over de streep getrokken.

Henkes wijzigde deze reactie 24-04-2017 07:04 (52%)

• H_H

H_H

'Tis but a scratch!

Toch ook maar gebacked. YOLO...

• andytuinman3
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 12:40
Elite versie gebacked.

Heel benieuwd wat de 4M stretch goal zal zijn.

• helsdingen
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 31-03 14:33
Nog 67.000 dollar te gaan tot de 4M stretched goal. Ben benieuwd!
Btw: Watch wordt voor Europa vanuit Engeland verstuurd volgens de live VLOG.

• ron.jacobs
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 03-07-2018
Elite versie gebackt. benieuwd naar de notificaties van de apps, de diversen grafische uurplaten etc.

• jeka
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19-04 20:41

jeka

Support your local club.

Ik heb zaterdag de Original gebackt. Bandjes koop ik zelf wel. Als deze kan wat mijn pebble nu doet maar dan mooier ben ik tevreden.

FCG

• Racing-Paradise
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 13-04 19:49
Zojuist ook een Elite versie gebackt, eerste smartwatch, eerste kickstart project. Ben benieuwd!

• ThaFlub
  • Laatst online: 24-04 13:45
Waar zien jullie dat van die bijkomende chargerstation? *edit: gevonden, zit wel beetje weg verstopt.

ook gebacked met charging holder.

ThaFlub wijzigde deze reactie 24-04-2017 19:13 (74%)

AMD Athlon 64 3000+ @ 2700MHz @ 1.5V, AMD Opteron 165 @ 2700MHz @ 1.32V | Intel 3930K @ 4200MHz @ 1.2V

• H_H

H_H

'Tis but a scratch!

Dacht dat die er bij zat? Zie ik een optie over het hoofd?

Edit: $4M is gepasseerd. Nu ook een kleiner exemplaar beschikbaar.

H_H wijzigde deze reactie 24-04-2017 20:11 (101%)

• Lange_Slurf

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

En een jaar lang korting op de producten bij een bepaald aantal backers.
Weet niet of de korting op die desklader dan nog interessant is.

• ThaFlub
  • Laatst online: 24-04 13:45
quote:
H_H schreef op maandag 24 april 2017 @ 19:49:
Dacht dat die er bij zat? Zie ik een optie over het hoofd?

Edit: $4M is gepasseerd. Nu ook een kleiner exemplaar beschikbaar.
ik dacht het ook eerst, maar volgens deze post toch niet.

https://www.kickstarter.c...ds-over-tou/posts/1863422
quote:
$2.5 million (achieved on April 17th): we offered a 50% discount to all backers on the optional ZeTime charging stand. Note: the other 2-in-1 charger still comes for free with each ZeTime
https://ksr-ugc.imgix.net...38f0231ba1e8f26b69904a0fd

Je krijg wel al de 2-in-1 charger erbij, maar niet de optionele charging stand.

AMD Athlon 64 3000+ @ 2700MHz @ 1.5V, AMD Opteron 165 @ 2700MHz @ 1.32V | Intel 3930K @ 4200MHz @ 1.2V

• H_H

H_H

'Tis but a scratch!

quote:
ThaFlub schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:34:
Je krijg wel al de 2-in-1 charger erbij, maar niet de optionele charging stand.
Heb 't allemaal zitten lezen en het zal ongetwijfeld aan de glazen Merlot liggen, maar ik kan niet vinden waar ik die charching stand erbij kan bestellen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• volgensbartjes.
quote:
H_H schreef op maandag 24 april 2017 @ 22:47:
[...]

Heb 't allemaal zitten lezen en het zal ongetwijfeld aan de glazen Merlot liggen, maar ik kan niet vinden waar ik die charching stand erbij kan bestellen.
Die snap ik idd ook nog niet... Iemand?

Edit: gevonden! In de update over de betreffende goal: "To add the charging stand to your order, simply update your pledge: take the previous total for your order, add $29.90, and write this as your pledge amount."

volgensbartjes. wijzigde deze reactie 24-04-2017 23:46 (25%)

• StevenK
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 08:58
quote:
volgensbartjes. schreef op maandag 24 april 2017 @ 23:37:
[...]

Edit: gevonden! In de update over de betreffende goal: "To add the charging stand to your order, simply update your pledge: take the previous total for your order, add $29.90, and write this as your pledge amount."
En dan staat ergens anders nog dat het niet $29.90 is maar $29.00

Is advocaat maar reageert hier op persoonlijke titel.

• SilentF0rce
quote:
volgensbartjes. schreef op maandag 24 april 2017 @ 23:37:
[...]

Op zich is het allemaal niet zo moeilijk toch?
Er staat letterlijk "2-in-1 Desk Charger: Upgrade from standard charger to desk charger for all backers"
"Charging stand: 50% off retail price: only $29"

In de comments is het verschil uitgelegd. De 2-1 Desk Charger krijg je erbij en is bedoeld om mee te nemen. De Charging Stand is bedoeld als "Onderdeel van je interieur". Als je uhm echt heel mooi vind koop je die er dus bij door 29 euro bij je pledge te doen, maar ik zie persoonlijk het nut er niet van in.

Die $29,90 en $29 is een beetje een lullig foutje. Eerst was het 29,90, maar in de Kickstarter app bleek een bug te zitten waardoor updaten naar een niet rond getal fout ging. Vandaar dat de prijs is verlaagd. Staat in één van de Updates.

SilentF0rce wijzigde deze reactie 25-04-2017 10:17 (12%)

• darkrain

darkrain

Geniet

Uitstekende update van MyKronoz, staat erg veel informatie in. https://www.kickstarter.c...ds-over-tou/posts/1868417
Daarnaast is er een nieuwe live aangekondigd op 27 april om 15 uur, net voor het sluiten van de kickstarter...

darkrain wijzigde deze reactie 25-04-2017 21:02 (24%)

Leef en laat leven...

• Icheb
  • Laatst online: 16-04 21:02
Hmm, oke... Ik laat de KS net aan mijn vrouw zien... Wilt ze er ook eentje.
Eindelijk een mooie vervanger van de Pebble die ik nu heb.
Ik ben benieuwd wat september gaat brengen. :)

sebsoft.nl

• Sangroid
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online

Sangroid

SjoebieDoowah.

quote:
helsdingen schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:22:
Btw: Watch wordt voor Europa vanuit Engeland verstuurd volgens de live VLOG.
Ik las gisteren:

Order Shipping As a reminder, our products will be shipped out from 3 different logistics facilities that should be the followings:

Europe (Luxembourg)
North-America (Miami)
Asia-Pacific (Hong-Kong)

En dat is mooi. Geen extra douane-kosten of BTW e.d..

Sangroid wijzigde deze reactie 26-04-2017 10:31 (6%)

• rensjeh1
  • Laatst online: 21-03 10:12
Ik heb ook een Elite gebacked, ben heel erg benieuwd! Hopelijk dat ze ook daadwerkelijk kunnen leveren in September...

• Frozenhands
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 14:35
Ik heb ook een Elite gebacked, voor mijn vader en mijzelf, wij zijn benieuwd!

"That's what I do. I drink and I know things."

• voorstad
Sinds de Zetime Petite ontploft kickstarter: gisteren in 1dag bijna 500.000 euro erbij. Poeh.

Morgen de 2e livestream. Ben benieuwd.

• DRuw
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 24-04 15:13

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

I' m in.... kon het toch niet laten na het pebble time 2 fiasco...

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• darkrain

darkrain

Geniet

MyKronoz heeft het zichzelf wel ff een partijtje moeilijk gemaakt zeg, op een dubieuze manier ineens de silver polished variant uit het assortiment gegooid en na enorm veel klachten nu weer teruggehaald...

Zie ook update 20: https://www.kickstarter.c...ds-over-tou/posts/1870044

Leef en laat leven...

Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True