Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentF0rce
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-08 09:24
darkrain schreef op donderdag 27 april 2017 @ 09:56:
MyKronoz heeft het zichzelf wel ff een partijtje moeilijk gemaakt zeg, op een dubieuze manier ineens de silver polished variant uit het assortiment gegooid en na enorm veel klachten nu weer teruggehaald...

Zie ook update 20: https://www.kickstarter.c...ds-over-tou/posts/1870044
Ik vind het vooral een beetje raar dat ze de polished variant eruit hebben gegooid omdat ze niet konden garanderen dat de horloge lang krasvrij/mooi zou blijven (wat ik een goede reden vind om het model niet aan te bieden), maar dat ze het model nu terug brengen omdat veel mensen liepen te schreeuwen. Die mensen lopen dus straks met een horloge die snel beschadigd. Waarom zou je dat willen als leverancier en als klant zijnde? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:28

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Laten we eens kijken of ze dat in de live kunnen verhelderen...
Hoewel dat erg onhandig gaat tot nu toe hoop ik toch dat ze nog wat goede info kunnen geven...

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:49
SilentF0rce schreef op donderdag 27 april 2017 @ 14:51:
[...]

Ik vind het vooral een beetje raar dat ze de polished variant eruit hebben gegooid omdat ze niet konden garanderen dat de horloge lang krasvrij/mooi zou blijven (wat ik een goede reden vind om het model niet aan te bieden), maar dat ze het model nu terug brengen omdat veel mensen liepen te schreeuwen. Die mensen lopen dus straks met een horloge die snel beschadigd. Waarom zou je dat willen als leverancier en als klant zijnde? 8)7
Blijf het wel grappig vinden. Dat al die mensen zitten te klagen daarover. Het is nu eenmaal een kickstarter-campagne, blijkbaar snappen mensen dat niet.

Dat het een concept is waar je je geld insteekt en dat nog kan wijzigen naarmate het project verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

En het is nu niet meer mogelijk om je in te schrijven, zojuist afgesloten. Zat net even te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Tsja ze hebben wel een filmpje en diverse foto's op de campaign pagina staan met polished silver. Om dan in een comment ineens te besluiten die niet te hebben zou je kunnen uitleggen als op zijn minst vreemd...

Persoonlijk vind ik ook dat een kickstarter een zeker risico met zich meebrengt en een product tijdens het ontwikkelen nog kan veranderen is dan ook niet vreemd.
Inmiddels:
26,802 backers pledged $5,333,460 to help bring this project to life.
Nu kijken of ze het waar gaan maken wat ze allemaal beloofd hebben, inclusief elke maand een live en een update...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
darkrain schreef op donderdag 27 april 2017 @ 16:48:
Tsja ze hebben wel een filmpje en diverse foto's op de campaign pagina staan met polished silver. Om dan in een comment ineens te besluiten die niet te hebben zou je kunnen uitleggen als op zijn minst vreemd...

Persoonlijk vind ik ook dat een kickstarter een zeker risico met zich meebrengt en een product tijdens het ontwikkelen nog kan veranderen is dan ook niet vreemd.
Inmiddels:

[...]

Nu kijken of ze het waar gaan maken wat ze allemaal beloofd hebben, inclusief elke maand een live en een update...
in principe zijn die foto's , filmpjes gewoon prototypes en kunnen die afwijken van het oorspronkelijke product. Dat is nu eenmaal crowdfunding. je gaat een prototype steunen en geen ontwikkeld product. Als je dat wilt , dan moet je naar de winkel gaan. En heb het gevoel dat er de laatste dagen/weken mensen zijn bijgekomen die het concept van crowdfunding niet snappen en denken dat ze een ontwikkeld product hebben gekocht;

Beetje jammer : want ze moeten nu veel tijd steken in communicatie naar mensen die het niet snappen en dat gaat ten koste van andere zaken.

[ Voor 6% gewijzigd door zwasie op 27-04-2017 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

zwasie schreef op donderdag 27 april 2017 @ 17:03:
[...]

in principe zijn die foto's , filmpjes gewoon prototypes en kunnen die afwijken van het oorspronkelijke product. Dat is nu eenmaal crowdfunding. je gaat een prototype steunen en geen ontwikkeld product. Als je dat wilt , dan moet je naar de winkel gaan. En heb het gevoel dat er de laatste dagen/weken mensen zijn bijgekomen die het concept van crowdfunding niet snappen en denken dat ze een ontwikkeld product hebben gekocht;

Beetje jammer : want ze moeten nu veel tijd steken in communicatie naar mensen die het niet snappen en dat gaat ten koste van andere zaken.
Ja zeker daar heb je een punt, maar ja dat kickstarter geen winkel is lijkt mij logisch...

Toch krijg je een reward voor je vertrouwen, dat is dan wel weer leuk. Investeren zonder er iets voor terug te krijgen doet immers niemand ;)

Ik ga ervan uit dat ze september prima gaan halen, ben benieuwd naar toekomstige updates waarin ze steeds meer van het product zullen kunnen laten zien!

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Och, hebben jullie ook de Pebble Time 2 gebacked toevallig?
net voor de release is het overgenomen door fitbit en annuleerden ze alles.
Omdat ze overgenomen zijn werd het bedrag teruggestort en was iedereen alleen zn tijd kwijt maar 8000000 binnen krijgen met kickstarter en dan de stekker eruit trekken slaat nergens op.
Er zijn er ook genoeg die starten en zich enorm verkijken op het certificeringstraject (NEEO bijvoorbeeld) en daardoor maanden zo niet jaren uitlopen. De kosten die daarmee gemoeid gaan zijn ook idioot hoog dus dan kan het zijn dat een release er gewoonweg niet komt.
Ik ben benieuwd. veel enthousiastme iig en mooi concept.
We gaan het meemaken

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

DRuw schreef op donderdag 27 april 2017 @ 17:22:
Och, hebben jullie ook de Pebble Time 2 gebacked toevallig?
net voor de release is het overgenomen door fitbit en annuleerden ze alles.
Omdat ze overgenomen zijn werd het bedrag teruggestort en was iedereen alleen zn tijd kwijt maar 8000000 binnen krijgen met kickstarter en dan de stekker eruit trekken slaat nergens op.
Er zijn er ook genoeg die starten en zich enorm verkijken op het certificeringstraject (NEEO bijvoorbeeld) en daardoor maanden zo niet jaren uitlopen. De kosten die daarmee gemoeid gaan zijn ook idioot hoog dus dan kan het zijn dat een release er gewoonweg niet komt.
Ik ben benieuwd. veel enthousiastme iig en mooi concept.
We gaan het meemaken
Ja zeker meegemaakt, na eerder de PTS gewoon netjes gekregen te hebben toch met teveel risico de tweede aangevlogen. Daar leer je wel van, ben wel blij dat dat geld uiteindelijk terug is gekomen...

Ik verwacht dit niet met MyKronoz, het bedrijf bestaat al dus ik neem aan (ja, dat is gevaarlijk) dat ze weten wat er voor kosten aankomen voor het bedrijf.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ik ook niet hoor maar pebble bestond ook al he:)
heb ik een pebble classic om mn arm en ik hoop op dezelfde fuctionaliteit minimaal als die voor de Zetime..
Maargoed, kickstarter blijft geen webshop he:)
Zetime ziet eruit als een goede upgrade iig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Voor de mensen die de Kickstarter hebben gemist en toch nog een pre-order willen maken, ze zitten nu ook op Indiegogo: https://www.indiegogo.com...IGG&utm_content=ZeTime-KS

Beetje duurder en wat langer erop moeten wachten...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:27

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

darkrain schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 10:50:
Voor de mensen die de Kickstarter hebben gemist en toch nog een pre-order willen maken, ze zitten nu ook op Indiegogo: https://www.indiegogo.com...IGG&utm_content=ZeTime-KS

Beetje duurder en wat langer erop moeten wachten...
Ik wilde hem net plaatsen! :)

Helaas was ik te laat voor Kickstarter dus dan maar via Indiegogo.

Als vervanger voor mijn Pebble's en mijn Garmin.

Jammer dat het nog tot december :$ duurt voordat hij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37
Oh, ik krijg hem al in september >:)

Al is het met een kickstarter (ik was dus wel op tijd) altijd maar de vraag of de deadlines en beloftes gehaald worden.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SilentF0rce
Ik heb 5x een Kickstarter-project "gesteund" en geen enkele keer werd het product ook echt in de aangekondigde maand geleverd. Pebble (Classic) begon (zogenaamd) met versturen op de laatste dag van de maand die ze hadden aangegeven, maar de meesten kregen de horloge 3/4 weken later pas binnen. Pebble Time 2 is nooit geleverd. Een paar kaartspellen kwamen een maand later en de Slide is ook al uitgesteld. Ik hou mezelf maar voor dat het mooi zou zijn als ik de ZeTime in 2017 nog ontvang, maar ga zeker niet uit van September.

We zullen zien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48

Pierre

Van nature lui!

Denk dat ze wel leveren inderdaad, alleen de vraag is dus wanneer. In september ben ik op vakantie, dus laat daarna maar komen lol

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentF0rce
Pierre schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 17:10:
Denk dat ze wel leveren inderdaad, alleen de vraag is dus wanneer. In september ben ik op vakantie, dus laat daarna maar komen lol
Haha, ik zit met hetzelfde "probleem". Stiekem hoop ik op een maandje uitstel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pbleenders
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-06-2024
@SilentF0rce ik heb dezelfde ervaringen maar dit zijn wel Zwitsers he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:06

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Heeft iemand al ergens aan kunnen geven welke bandjes en/of kleur dat men graag zou willen?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dat zouden doen als alles was afgerond?

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:32

Nicap

Tsssk....

Lange_Slurf schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 18:02:
Heeft iemand al ergens aan kunnen geven welke bandjes en/of kleur dat men graag zou willen?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dat zouden doen als alles was afgerond?
Die mail moet nog komen. Na aflopen van de kickstarter kon het nog 2 a 3 weken duren voordat de configurator klaar was. Dus nog even geduld. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
Ook de Elite gebackt.
Nu begint het wachten.

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

smuck schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:23:
Ook de Elite gebackt.
Nu begint het wachten.
Die heb je dan niet gebackt op Kickstarter of wel

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
Pierre schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:25:
[...]

Die heb je dan niet gebackt op Kickstarter of wel
Nee, inderdaad. Op Indiegogo.
Dus wat langer wachten.

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Net een update binnen: voor de maand afloopt is de configurator af en krijg je de keuzeproces waar je 30dgn over mag doen.
Nette update iig (zie ks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

DRuw schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 00:09:
Net een update binnen: voor de maand afloopt is de configurator af en krijg je de keuzeproces waar je 30dgn over mag doen.
Nette update iig (zie ks)
Ben ik met je eens, ze zijn wel iets later als ze gezegd hadden met de configurator en de backerkit, maar dat kunnen ze prima uitleggen. Ik vind persoonlijk dat de communicatie nog steeds erg goed is!

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Beetje vreemd dat er op Kickstarter wel updates zijn voor backers maar op Indiegogo niet. Hier dus maar even wat van gezegd.

Begrijp nu ook dat de Watchface niet "always on is. Dat had ik even "gemist" maar vindt ik geen echt issue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

i2Paq schreef op maandag 15 mei 2017 @ 12:04:
Begrijp nu ook dat de Watchface niet "always on is. Dat had ik even "gemist" maar vindt ik geen echt issue.
Dat is juist het sterke punt van het verhaal, watchface uit en dan 30 dagen de tijd kunnen lezen door de fysieke wijzers.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

darkrain schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:11:
[...]

Dat is juist het sterke punt van het verhaal, watchface uit en dan 30 dagen de tijd kunnen lezen door de fysieke wijzers.
Dat besef ik nu ook, was "even" een tegenvaller als je Pebble gewend bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

i2Paq schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:22:
[...]

Dat besef ik nu ook, was "even" een tegenvaller als je Pebble gewend bent ;)
Haha ja dat snap ik wel. Zelf ook Pebble gebruiker.
Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat zijn in september ;) Zal wel even wennen worden neem ik aan...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
darkrain schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:37:
[...]

Haha ja dat snap ik wel. Zelf ook Pebble gebruiker.
Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat zijn in september ;) Zal wel even wennen worden neem ik aan...
September lijkt me toch wat vroeg te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

och, ik gebruik mijn pebble (classic) als horloge en me een notificatie gaat het scherm kort aan van de zetime vermoed ik dus gebruik tov pebble blijft voor mij redelijk gelijk...
We gaan het meemaken.... in september.... hoop ik;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

zwasie schreef op maandag 15 mei 2017 @ 14:51:
[...]

September lijkt me toch wat vroeg te zijn ;)
Ik denk dat je gelijk hebt, maar tot nu toe liggen ze op schema ;)
Blijft koffiedik kijken...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Er komt weer een Kickstarter live aan, morgenmiddag om 16.00 uur!

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Misschien leuk voor backers; Facebook community
https://www.facebook.com/groups/1892416974364555/

On Indiegogo:
Boris Brault
Campaigner 6 hours ago

As you know, we have now a dedicated FB page which you are able to join to express your demands, we will continue to provide our full support !

[ Voor 52% gewijzigd door i2Paq op 22-05-2017 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Hi-res afbeeldingen van het horloge en de bandjes zijn te vinden op: https://www.dropbox.com/s...pLvfKzK_YeZnKHLW3I7a?dl=0

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-09 22:12
De configurator zal hier al wel eerder voorbij zijn gekomen?

https://configurator.mykronoz.com/zetime-free

Hij wordt de komende dagen waarschijnlijk druk gebruikt want de backers mogen hun keuzes in gaan leveren!

Uit de Mail:

" Be ready everyone: we will send an email with a special link to BackerKit survey on Wednesday May 31st. Some of you, however, will receive the survey tomorrow Tuesday May 30th, since we have such large pool of backers, we decided to split to distribution - Hope you understand :)

So what does it mean? YOUR ACTION WILL BE REQUIRED. It is important to respond to your survey as quickly as you can since we need this information for fulfilling your rewards. "

In de mail staat ook vermeld dat de survey voor 1 Juli moet worden ingevuld.

[ Voor 6% gewijzigd door Racing-Paradise op 30-05-2017 00:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Ziet er weer goed uit. En dat de survey nu voor 1 juli ingevuld moet worden kan ook wel eens goed nieuws zijn. Eerder had Fred het er steeds over dat er nog tijd genoeg was om na te denken. Weken of maanden zelfs.
Nu 1 juli als deadline staat, zou kunnen betekenen dat achter de schermen alles lekker vlotjes verloopt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mic1985
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-09 06:39
Iemand al mail met backerkit link gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik heb ondertussen mijn 'Survey' ingevuld, ik ben voor de volgende combinatie gegaan:

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/rld5frwgr5cjl.png

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFlub
  • Laatst online: 16:00
mic1985 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:41:
Iemand al mail met backerkit link gekregen?
deze net binnengehad. net geconfigureerd, alles klopt van prijs. Had elite + charging stand gebacked.

ter info bij die backerkit:
Wanneer je bv een Elite gebackt hebt, kun je nog 2 free bandjes kiezen, wanneer je deze gekozen hebt staat er 'This option requires an addition payment of $35.00'
Niet op letten, gewoon naar 'Next: Add-ons' klikken, Op volgende pagina staat aan de rechterkant uw Balance. Credit Remaining zal (indien je uw Accesories juist gekozen hebt) op 0 komen te staan.

AMD Athlon 64 3000+ @ 2700MHz @ 1.5V, AMD Opteron 165 @ 2700MHz @ 1.32V | Intel 3930K @ 4200MHz @ 1.2V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ik twijfel tussen de black en titanium.
Heb elite gebacked en titanium staat beter met een vintage bruin leren bandje maar met stalen band vind ik de zwarte net iets mooier... keuzes keuzes...
Ik heb wel ergens begrepen dat laden wat vervelend is met een stalen band omdat de gesp vast blijft zitten. Maar goed, zien we dan wel weer;)
Ik ben tot nu toe iig erg te spreken over de updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
DRuw schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 07:33:
Ik twijfel tussen de black en titanium.
Heb elite gebacked en titanium staat beter met een vintage bruin leren bandje maar met stalen band vind ik de zwarte net iets mooier... keuzes keuzes...
Ik heb wel ergens begrepen dat laden wat vervelend is met een stalen band omdat de gesp vast blijft zitten. Maar goed, zien we dan wel weer;)
Ik ben tot nu toe iig erg te spreken over de updates!
Ben uiteindelijk voor de zwarte gegaan omwille van het zicht met de stalen band.
Nog aan het twijfelen voor een charging stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ik ga zeer warschijnlijk voor de antraciet versie, niet alleen omdat het mooi is maar ook omdat het wat anders is (voor een smartwatich) en vooral met een leren band dan erg classic eruit ziet.... ot het scherm aangaat:)
nog 30 dagen twijfelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnaggnag
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:47
Ik vind ook de Titanium versie het mooist. Maar bij de Elite versie vind ik het Milanese bandje niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

M2. Die milanese is te fijntjes voor de wat grovere klok.
Ik neem die versprongen stalen band erbij.
En de vintage leren met zilveren sluiting (of donker bruine) en nog een silicone uitzoeken.
Ik kreeg net de eerste reminder al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
Uiteindelijk bestelling nog aangepast en nog rap de Charging stand er nog bij genomen zeker met de metalen band

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Je hebt tot 1 juli en volgens mij kun je hem ook daarna nog veranderen:)
Maarre toch niet aangepast door ons he:)

Hoe selecteer ik de titanium met metal link band???
kan alleen de milanese selecteren:(

[ Voor 28% gewijzigd door DRuw op 01-06-2017 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

DRuw schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 20:04:

Dat klopt, dat hebben ze altijd gezegd dat dat zo zou zijn.
Je moet dus een metal link band erbij bestellen (en betalen) wil je die krijgen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37
DRuw schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 20:04:

Als je graag titanium wil met metal link, kun je ook in het eerste scherm ORIGIAL Titanium kiezen in plaatsw van ELITE TITANIUM. Kies er dan nog een tweede siliconen bandje bij, en kies de Titanium metal link band als add on. Je houdt dan nog 10 dollar over voor een extra standard charger.

Edit:
Oh ik zie nu dat je ook een leren bandje wil, dan kun je die er bij kiezen ipv de charger. Dan moet je nog een paar dollar bij betalen. In ieder geval minder dan een ELITE met Milanese band pakken die je toch niet gebruikt

[ Voor 16% gewijzigd door TheFes op 01-06-2017 20:28 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Verschrikkelijk slecht dat die metal link en modern niet standaard gekozen kunnen worden.
Het regent klachten hierover zie ik op KS.
Ook die vintage brown is alleen met gold clasp en dat ziet er ook niet uit.
In de configurator heb je wel 2 types waaronder een met zilveren clasp
Beetje jammer dit...
Als ik de opties wil die ik aangaf:
original met 2 silicon bandjes,
de metal link band
de vintage brown band
en de set van 3 clasps

bijbetalen 15$
Erg jammer want ook in de premium is de titanium niet te krijgen met de vintage band...
Ik vind de pre-configs een beetje te kort door de bocht gekozen, zeker voor de titanium...

edit: oja, en laden met een butterfly clasp lijkt me ook ideaal met die 2-in-1 lader.... kun je beter de standaard lader hebben of de stand..

[ Voor 10% gewijzigd door DRuw op 01-06-2017 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 17:06

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Zit heel hard te twijfelen tussen de titanium of de zwarte. Is zo jammer dat ze de eerste niet standaard met een metal link weg doen. Moet je weer onnodig veel puzzelen.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ik heb een reactie gekregen van ze dat het inderdaad gelink is aan een standaard pakket en de titanium gewoon niet standaard daarmee wordt geleverd.
Ik heb nu de original gekocht in titanium met silicone zwart en embossed bandje, titanium steel metal link band, de vintage bruine en een setje titanium grijze clasps zodat ik alle sluitingen gelijk naar titanium kan zetten.
15 dollar extra betaald tov mijn elite pledge van 184 dollar.
Blijft jammer maargoed, laat het het maar waard zijn:)

Mijn afweging voor Titanium: het is anders dan gebruikelijk en past super bij het bruine bandje. daarnaast zal je krassen in zwart sneller zien dan titanium gezien de basis zilver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 17:06

Rooieduvel

Reviewer of all things...

DRuw schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:49:
Ik heb een reactie gekregen van ze dat het inderdaad gelink is aan een standaard pakket en de titanium gewoon niet standaard daarmee wordt geleverd.
Ik heb nu de original gekocht in titanium met silicone zwart en embossed bandje, titanium steel metal link band, de vintage bruine en een setje titanium grijze clasps zodat ik alle sluitingen gelijk naar titanium kan zetten.
15 dollar extra betaald tov mijn elite pledge van 184 dollar.
Blijft jammer maargoed, laat het het maar waard zijn:)

Mijn afweging voor Titanium: het is anders dan gebruikelijk en past super bij het bruine bandje. daarnaast zal je krassen in zwart sneller zien dan titanium gezien de basis zilver is.
Geen lader bijbesteld?
Ik heb hem nu met lader en zonder clasps en moet 20 dollar bijbetalen.

Edit: verkeerd gekeken... had er een tweede bij besteld.

Wat wel apart is, is dat je nu 4 bandjes krijgt voor maar 5 euro extra, terwijl een los siliconen bandje 10 euro kost. Je krijgt zo eigenlijk nog meer voor je geld.

[ Voor 11% gewijzigd door Rooieduvel op 04-06-2017 09:10 ]

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
Spijtig dat er zo weinig technische specificaties bekend zijn, kwestie van een gevoel te krijgen wat er onder de moterkap zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Zit een lader bij idd.
Och, ik had 184 gebacked en moet nu 15 bijbetalen waarbij ik een siliconen bandje extra krijg die ik er nooit om zal doen (heb een flat en embossed zwart bandje..)
Het ging mij om de vintage en metal link en die waren.dus beide optionele bandjes...Die clasps heb ik ook "moeten" nemen omdat die vintage alleen met een.gouden clasp komt....

Wel opletten overigens: niet alles wat in de configurator staat heeft het gered naar productie... Die hadden ze wel aan mogen passen...veel mensen gebruiken die nu voor hun keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Je kunt nu dus een zakje met 5 clasp's bestellen in de door jou gewenste kleur en niet, zoals eerst, een zakje met 5 verschillende kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Wel toch?
Ik heb 3x dezelfde kleur maar er was nog een optie dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

DRuw schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:49:
Precies daarom heb ik dan maar gekozen voor de polished silver.

Lijkt me sneu, krassen in je titanium horloge te zien?

Liever had ik gehad dat het echt titanium was... Dan was het titanium geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

tja op polished zie je ook krassen he... alles wat een perfecte finish aan schade heeft zie je gewoonweg:(
we gaan het zien:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
Ik heb nog geen uitnodiging voor de configurator in de email gehad. Waarschijnlijk komt die later omdat ik niet via kickstarter heb gebacked.

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

smuck schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:49:
Ik heb nog geen uitnodiging voor de configurator in de email gehad. Waarschijnlijk komt die later omdat ik niet via kickstarter heb gebacked.
Die voor Indiegogo komt eind deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentF0rce
zwasie schreef op zondag 4 juni 2017 @ 09:15:
Spijtig dat er zo weinig technische specificaties bekend zijn, kwestie van een gevoel te krijgen wat er onder de moterkap zit
Ik ben nog steeds heel bang dat het qua software echt een slecht horloge gaat zijn, net als de huidige MyKronoz smartwachtes. Het bedrijf is een horlogebedrijf en geen softwarebedrijf.

Maar goed. Ik vind het concept tof en geef ze het voordeel van de twijfel. Ik heb er wel erg weinig vertrouwen in dat we ooit 3rd-party support gaan krijgen. Een koppeling met Runkeeper ga ik wel missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Dat ben ik wel een beetje met je eens. Heb er wel een besteld. Wil het voor die prijs nog wel proberen. Concept is wat mij betreft het prima. Als de basisdingen werken, zoals notificaties, vind ik het prima.
Heb nu een Garmin Vivosmart HR+, welke eigenlijk voor mij al voldoet. Het enige wat ik eigenlijk gebruik aan smartfuncties zijn de notificaties en inkomende gesprekken. En uiteraard toch wel de tijd.

Als dat gaat werken ben ik happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
Die community op facebook :) . Denk dat er heel wat mensen hebben ingetekend die totaal geen ervaring hebben met kickstarter-projecten. Gaat nog een gigantische klus worden voor MyKronoz om die mensen allemaal rustig en kalm te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentF0rce
@zwasie Ooh dat klinkt wel grappig! :-P Toch maar eens lid worden dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

SilentF0rce schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:50:
[...]

Ik ben nog steeds heel bang dat het qua software echt een slecht horloge gaat zijn, net als de huidige MyKronoz smartwachtes. Het bedrijf is een horlogebedrijf en geen softwarebedrijf.

Maar goed. Ik vind het concept tof en geef ze het voordeel van de twijfel. Ik heb er wel erg weinig vertrouwen in dat we ooit 3rd-party support gaan krijgen. Een koppeling met Runkeeper ga ik wel missen.
Wat ik weet van die brakke software is meer Android gerelateerd dan iOS. Mede doordat men veel Android HW and OS versies wilde ondersteunen bracht dat instabiele software met zich mee.

Ik denk dat met de ZeTime niet een zelfde fout wordt gemaakt want dit betekend dan wel direct het eind voor MyKronoz kwa Smartwatch maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
zwasie schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:01:
Die community op facebook :) . Denk dat er heel wat mensen hebben ingetekend die totaal geen ervaring hebben met kickstarter-projecten. Gaat nog een gigantische klus worden voor MyKronoz om die mensen allemaal rustig en kalm te houden
Die community op Facebook vind ik echt mateloos irritant. Ze zeggen dat er geen domme vragen bestaan, moet je maar eens in die community kijken...

Overigens vind ik het horloge zelf wel interessant. Eerste smartwatch eerste KS project ook voor mij. Ik dacht overigens dat ze elke maand met een livestream zouden komen ?

[ Voor 15% gewijzigd door carlhendrix op 22-06-2017 11:38 ]

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ja, die FB community is tandenknarsend soms.

Ze komen één dezer dagen met een nieuwe livestream of update las ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
Wel enkele video's nu van de horloges in de verschillende kleuren op die facebook-pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

zwasie schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:12:
Wel enkele video's nu van de horloges in de verschillende kleuren op die facebook-pagina
Die staan ook hier: https://goo.gl/photos/mSzqBd1JPVKR7jCG7

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

even een kleine heads-up voor je de boel niet meer kunt aanpassen:
Er was een optie om gratis clasps te selecteren maar dat was natuurlijk een fout.
Als mensen die hebben geselecteerd zijn die uit de order gehaald en omgezet naar een betaalde variant heb ik begrepen.
Mocht je je dus rijk gerekend hebben, het is aangepast schijnt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
carlhendrix schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:35:
[...]
Die community op Facebook vind ik echt mateloos irritant. Ze zeggen dat er geen domme vragen bestaan, moet je maar eens in die community kijken...
Mjah... volgens mij is 90% voor het eerst op kickstarter, en heeft nog nooit een horloge gehad ofzo. Alleen al het gezever om de kleur. En eergister nog een hele discussie over een krasje op een demo exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
Vandaag email ontavngen dat ik vanaf 27/7 de survey kan invullen. Backer via Indiegogo.

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

smuck schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:13:
Vandaag email ontavngen dat ik vanaf 27/7 de survey kan invullen. Backer via Indiegogo.
YES!

En dan nog wachten, wachten en wachten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Weinig mensen op tweakers die geen besteld hebben terwijl volgens de Facebook poll Amerika de meeste bestellingen heeft een daarna Nederland (en die zijn qua bestellingen zelfs bijna even groot!)

Hoe ziet jullie config eruit?
Ik heb de regular in antraciet, zwarte embossed en flat band met de metal link en clasp set ook in antraciet en de vintage leather band. Om de boel af te maken nog de desk lader (geen zin in geklooi met die link band..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Brushed Silver with Silver Milanese Band.

Choose your Additional 22mm (regular) Original Band.
Blue Embossed silicone Brushed Silver Clasp.

Choose your Additional Premium 22mm (regular) Band.
Blue Jean with Silver Clasp.

Charging stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
Keuze ook gemaakt.
Brushed Black with Black Metal Link Band and Butterfly Buckle.
Black Embossed Silicone Brushed Silver Clasp.
Black Carbon with Orange Stitching and Brushed Silver Clasp.
Charging stand

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:25
Nieuwe update van MyKronoz. Dit is alles wat er te melden is over de software:

Software updates
Firmware:
- UI has been fully integrated and is being optimized as we speak
⁃ All supported languages libraries have been implemented, 6 languages translation are fully coded out of 18.
⁃ Working features: activity and HR tracking, pairing, smartphone notifications, goal setting, watch face selection, left mode, majority of watch settings management, OTA upgrade, night mode.
⁃ Features under debugging: smart movement enhancement, optimization of smart crowne usage for some specific feature, weather forecasts, time zones, Do not disturb mode, calendar synchronisation, watch face customization.
Mobile apps features are deeply interlinked to the above mentionned ; everything is going according to our development process ;)

---

Ben benieuwd naar de volgende live sessie over 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

mooi ook dat grapje over die luminous hands:)
mijn god wat een hoop zooi op facebook al weken... al die vragen die 100x gesteld worden en onzinnige opmerkingen bleh.
Ik vind het sowieso enorm knap dat ze nog op schema lopen in dit enorm kortlopende traject!
Ben benieuwd of ze het gaan redden op tijd ook met alle goedkeuringen benodigd voor de CE markering enzo.
We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ben ook erg te spreken over deze update.

Alleen dat gezeik op FB omdat deze update er nog niet was, jzus.

En wat je zegt, leuke grap over de lichtgevende wijzers en de 1001 de zelfde vragen door mensen die niet lezen of het gewoon niet snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Inderdaad een mooie update, ben waarschijnlijk in het buitenland als de horloge's verzonden worden. Eens nadenken hoe ik dat ga oplossen, ik heb er weinig trek in om hem bij de buren te laten bezorgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 18:57
Er is zojuist een update geplaatst. Het bericht lijkt te bevestigen dat de Zetime in september geleverd gaat worden. Op het einde toch weer wat vertraging in de reactie op de aanraking van het scherm van het horloge. Dat vind ik toch behoorlijk jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

BlakeNL schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:49:
Er is zojuist een update geplaatst. Het bericht lijkt te bevestigen dat de Zetime in september geleverd gaat worden. Op het einde toch weer wat vertraging in de reactie op de aanraking van het scherm van het horloge. Dat vind ik toch behoorlijk jammer.
Software zal altijd geoptimaliseerd kunnen worden, als de hardware maar goed is...

Mooie update, lekker kort ;)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
Software was sowieso het risico bij deze, zeker aangezien dit toch het zwakke punt was bij de vorige horloges van mykronoz. Misschien dat het gaat verbeteren nog, maar vrees er eerlijk gezegd voor. Lijkt me eerder iets te zijn voor de zetime 2 of 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik vindt die "traagheid" wel meevallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cas_per_M
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-06-2021
Helaas is en blijft de FB-pagina bezaaid met domme vragen en geouwehoer. 8)7

Als mensen gewoon eens wat moeite deden om te lezen en/of te zoeken was het een stuk minder chaotisch geweest.

In ieder geval een leuke dagtaak aan het blussen van brandjes wanneer backers elkaar gaan afzeiken vanwege idiote (herhalings)vragen :) ;)
carlhendrix schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:35:
[...]

Overigens vind ik het horloge zelf wel interessant. Eerste smartwatch eerste KS project ook voor mij. Ik dacht overigens dat ze elke maand met een livestream zouden komen ?

It just goes to show, people with brain damage… are the real heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:06

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Ik kom niet helemaal uit het "waterdicht" verhaal, kan ik hier nu mee onder de kraan of kan ik hier ook mee zwemmen aan de oppervlakte.

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentF0rce
Lange_Slurf schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:45:
Ik kom niet helemaal uit het "waterdicht" verhaal, kan ik hier nu mee onder de kraan of kan ik hier ook mee zwemmen aan de oppervlakte.
Dat zou wel moeten kunnen. Ze beloofden een lagere waterresistentie dan ze nu voor elkaar hebben gekregen. De rating is nu 5 atm, wat genoeg is om mee te kunnen zwemmen.
Wikipedia: Water Resistant mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentF0rce
Op YouTube is een Italiaanse review verschenen waar je het horloge in actie kan zien.
Vinden jullie ook niet dat het scherm te veel reflecteert? Dat wordt een matte screenprotector ben ik bang.
http://www.mobileworld.it...nteprima-ifa-2017-128201/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

zwemmen zou moeten kunnen al moet je er wel rekening mee houden dat die 3 of 5 ATM afgegeven wordt op basis van testen met het horloge in een drukkamer en heel langzaam de druk wordt opgehoogd. Dit is dus niets zoals in het echt met een armbeweging door water heen waar je hele andere drukken krijgt.
Onder de kraan zou mijns inziens geen enkel probleem moeten zijn.

screenprotector op saffier? denk dat het wel zal wenen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Ik denk dat er geen screenprotector nodig zal zijn, de belichting voor dat filmpje is gewoon prut ;) Tijdens normaal gebruik in huis en buiten zal dat best meevallen met de reflectie is mijn inschatting...

Leuk filmpje ondanks dat ik geen woord Italiaans versta.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Een paar leuke nieuwtjes in de Kickstarter Live van vandaag.
https://live.kickstarter....m/post-ks-campaign-live-3

Onder andere de reflectie wordt besproken en de mogelijkheid om zelf watchfaces te maken vanuit de app...

[ Voor 20% gewijzigd door darkrain op 02-09-2017 20:32 . Reden: link vergeten... ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Uberhaubt moet je ff de facebook in de gaten houden. er zijn een paar backers (waaronder een paar nederlanders zo te zien/horen) die naar de IFA in berlijn zijn gegaan.
samen hebben ze de live gedaan maar ze posten ook nog fotos en filmpjes zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cas_per_M
DRuw schreef op zondag 3 september 2017 @ 11:52:
Uberhaubt moet je ff de facebook in de gaten houden. er zijn een paar backers (waaronder een paar nederlanders zo te zien/horen) die naar de IFA in berlijn zijn gegaan.
samen hebben ze de live gedaan maar ze posten ook nog fotos en filmpjes zelf.
Dat klopt, gisteravond teruggekomen uit Berlijn :P

Voor wat betreft de reflectie op het glas: praktisch onmogelijk om goed in beeld te brengen op foto/video, maar het is in real life echt goed te doen. Scherm is ook buiten prima leesbaar (getest!), maar natuurlijk is het bij minder licht het allerbest te lezen.

Verdere vragen? Let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Cas_per_M schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:34:
[...]

Voor wat betreft de reflectie op het glas: praktisch onmogelijk om goed in beeld te brengen op foto/video, maar het is in real life echt goed te doen. Scherm is ook buiten prima leesbaar (getest!), maar natuurlijk is het bij minder licht het allerbest te lezen.

Welkom op Tweakers, uitstekende reden om een account aan te maken ;)

Ben erg benieuwd naar je foto's/video's (houd de Facebook groep wel in de gaten).

Tof van MyKronoz om een aantal mensen uit te nodigen naar de IFA te komen _/-\o_

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

[...]

Welkom op tweakers:)
vooral die filmpjes over de interface ziet er echt super uit moet ik zeggen.
Begrijp ik nou goed dat eigenlijk alle hardware klaar is mar het wachten is op de release van de stabiele firmware?
Dat doen ze toch gewoon simpelweg door het ding leeg of met een demo op testuren en dan met een bericht erbij dat je hem gelijk moet aansluiten aan de pc als je hem krijgt?
Ik ben enorm blij met de transparantie van Mykronoz met dit project en ook zeker met hun enthousiastme waarmee ze alles delen:)
Ik had het niet verwacht dat ze het zouden redden in het korte termijn..
Zijn alle benodigde test voor het op de markt brengen enzo afgerond (daar deed de pebble bijzonder lang over....
Nogmaals dank en keep posting pics and movies!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cas_per_M
DRuw schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:05:
[...]

Welkom op tweakers:)
vooral die filmpjes over de interface ziet er echt super uit moet ik zeggen.
Begrijp ik nou goed dat eigenlijk alle hardware klaar is mar het wachten is op de release van de stabiele firmware?
Dat doen ze toch gewoon simpelweg door het ding leeg of met een demo op testuren en dan met een bericht erbij dat je hem gelijk moet aansluiten aan de pc als je hem krijgt?
Ik ben enorm blij met de transparantie van Mykronoz met dit project en ook zeker met hun enthousiastme waarmee ze alles delen:)
Ik had het niet verwacht dat ze het zouden redden in het korte termijn..
Zijn alle benodigde test voor het op de markt brengen enzo afgerond (daar deed de pebble bijzonder lang over....
Nogmaals dank en keep posting pics and movies!!!!
De interface is inderdaad verbazingwekkend strak afgewerkt. Wat mij persoonlijk verbaasde was hoe leesbaar het scherm is, ook al is 'ie niet gigantisch groot.

Harwaretechnisch is alles klaar, alle onderdelen voor de regular liggen klaar voor productie, dus dat is een kwestie van in elkaar zetten. Voorraad is groot genoeg om alle KS horloges met gemak te maken.

De release hangt inderdaad aan de softwarekant. Op dit moment is het al erg ver doorontwikkeld, maar het gaat nu met name om de puntjes op de i waar MyKronoz naar streeft. De ambitie van hun is in ieder geval enorm hoog :) De horloges gaan dan ook niet de deur uit voordat er goede software op zit.
Tijdens de twee dagen dat we met het team van MK opgetrokken zijn heeft Fred ons 4 versies van de firmware laten zien, omdat hij steeds weer updates kreeg. Wordt dus hard aan gewerkt!

Alle benodigde tests en certificaten zijn afgerond en geslaagd.

Geef me twee uurtjes, en dan zal ik weer iets delen op de FB pagina :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stievydude
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
[...]

Werkt de night mode goed? Ik heb de kickstarter update 3 nog niet helemaal kunnen bekijken, daarmee dat ik het ff snel vraag :) Of zijn er toch "luminous hands"? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Stievydude op 04-09-2017 12:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cas_per_M
stievydude schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:24:
[...]

Werkt de night mode goed? Ik heb de kickstarter update 3 nog niet helemaal kunnen bekijken, daarmee dat ik het ff snel vraag :) Of zijn er toch "luminous hands"? :P
#noluminoushands...... :p

De night mode ziet er gelikt uit, en doet precies wat 'ie moet doen. Tof dat de wijzers van achter belicht worden door het scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stievydude
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Cas_per_M schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:26:
[...]

#noluminoushands...... :p

De night mode ziet er gelikt uit, en doet precies wat 'ie moet doen. Tof dat de wijzers van achter belicht worden door het scherm :)
Nice, thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
Cas_per_M schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:23:
[...]

De interface is inderdaad verbazingwekkend strak afgewerkt. Wat mij persoonlijk verbaasde was hoe leesbaar het scherm is, ook al is 'ie niet gigantisch groot.

Harwaretechnisch is alles klaar, alle onderdelen voor de regular liggen klaar voor productie, dus dat is een kwestie van in elkaar zetten. Voorraad is groot genoeg om alle KS horloges met gemak te maken.

De release hangt inderdaad aan de softwarekant. Op dit moment is het al erg ver doorontwikkeld, maar het gaat nu met name om de puntjes op de i waar MyKronoz naar streeft. De ambitie van hun is in ieder geval enorm hoog :) De horloges gaan dan ook niet de deur uit voordat er goede software op zit.
Tijdens de twee dagen dat we met het team van MK opgetrokken zijn heeft Fred ons 4 versies van de firmware laten zien, omdat hij steeds weer updates kreeg. Wordt dus hard aan gewerkt!

Alle benodigde tests en certificaten zijn afgerond en geslaagd.

Geef me twee uurtjes, en dan zal ik weer iets delen op de FB pagina :P
Moet zeggen dat het er inderdaad goed uitzag op de filmpjes.
Als je de reviews van de huidige modellen van mykronoz gaat lezen op internet, hoor je toch overal dat het vooral softwarematig niet goed zat. Daarom had ik geen grote verwachtingen hiervoor.

Maar voor een eerste versie ziet het er gewoon goed uit. En het zal alleen maar beter worden naar mate men meer updates gaat vrijgeven of eventueel bij een 2de versie van de zetime.

Heb je eigenlijk specs van de hardware gezien? Want daarover is eigenlijk niks gekend
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste