Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas_per_M
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-06-2021
zwasie schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:12:
[...]

Moet zeggen dat het er inderdaad goed uitzag op de filmpjes.
Als je de reviews van de huidige modellen van mykronoz gaat lezen op internet, hoor je toch overal dat het vooral softwarematig niet goed zat. Daarom had ik geen grote verwachtingen hiervoor.

Maar voor een eerste versie ziet het er gewoon goed uit. En het zal alleen maar beter worden naar mate men meer updates gaat vrijgeven of eventueel bij een 2de versie van de zetime.

Heb je eigenlijk specs van de hardware gezien? Want daarover is eigenlijk niks gekend
Hardwarespecs zijn (en zullen) niet verder vrijgegeven (worden) dan hetgeen al op Kickstarter te vinden is. Bevestigd door Fred :)

Qua software had ik voor de IFA ook enigszins mijn bedenkingen, maar wanneer je de producten in de hand hebt waarover de matige reviews zijn (ZeRound, ZeSport, etc) begrijp je dat ook. De prijsklasse is radicaal anders (startend vanaf +/- 20 euro), en ook de app is compleet anders.

Op dit moment ziet de app voor ZeTime er wat mij betreft veelbelovend uit.

Daarnaast werkt er op dit moment een geheel nieuw team aan het ZeTime project dan wie er aan de andere apps hebben gewerkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Cas_per_M op 04-09-2017 13:21 . Reden: Regeltje vergeten :-) ]

It just goes to show, people with brain damage… are the real heroes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

@Cas_per_M Die content ook hier delen he! niet iedereen heeft FB.
Om heel eerlijk te zijn heb ik nu FB nog om dit daadwerkelijke project maar ben FB zoooo zat.
Heb je trouwens enig idee hoe ze gaan verschepen?
Gaat dit per pallet naar een hub en die gaat ze aan DHL geven?
of gaat alles in de fabriek door de stickermachine en vanaf daar zn eigen weg?
Kortom: als ze verzenden, heb ik het met 3 dagen of is het een maand van depot naar depot aan het hoppen denk je?

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas_per_M
DRuw schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:37:
@Cas_per_M Die content ook hier delen he! niet iedereen heeft FB.
Om heel eerlijk te zijn heb ik nu FB nog om dit daadwerkelijke project maar ben FB zoooo zat.
Heb je trouwens enig idee hoe ze gaan verschepen?
Gaat dit per pallet naar een hub en die gaat ze aan DHL geven?
of gaat alles in de fabriek door de stickermachine en vanaf daar zn eigen weg?
Kortom: als ze verzenden, heb ik het met 3 dagen of is het een maand van depot naar depot aan het hoppen denk je?
Hmm, eens dat niet iedereen FB heeft, maar we hebben met het adminteam besloten om de content daar centraal te plaatsen. Het komt bijvoorbeeld ook niet op Kickstarter of Indiegogo. (plus, nog een paar weken en je hebt je eigen :) )

Qua verzending is op dit moment niet meer bekend dan dat de pakketten voor Nederland vanuit Luxemburg komen. Scheelt weer in importrechten en belasting. Even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

ohh, luxemburg nederlang is zelfs met GLS (de paard-en-wagen-transporteur) "slechts" 3 dagen normaal gesproken.
Ben echt benieuwd!!!!!
De reden dat ik ook dit forum aanhaal voor content enzo is omdat ik denk dat de FB pagina dodbloed zodra de leveringen er zijn, hooguit totdat de indigogo heeft geleverd...
Tweakers is natuurlijk HET technologieforum wat in nederland leeft he O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cas_per_M
DRuw schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:57:
ohh, luxemburg nederlang is zelfs met GLS (de paard-en-wagen-transporteur) "slechts" 3 dagen normaal gesproken.
Ben echt benieuwd!!!!!
De reden dat ik ook dit forum aanhaal voor content enzo is omdat ik denk dat de FB pagina dodbloed zodra de leveringen er zijn, hooguit totdat de indigogo heeft geleverd...
Tweakers is natuurlijk HET technologieforum wat in nederland leeft he O-)
Ik denk (en hoop), dat het doodbloeden meevalt, verwacht meer dat het omslaat in een support-groep voor mensen met een ZeTime :)

En qua Nederland... Tsja, eens.. Maar de community is zoveel groter dan alleen dat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Klopt. Tweakers zijn alleen technischer dan die noobs die die retorische vragen stellen op FB;)
WANT MIJN GOD WAT EEN RUKKERS IEDERE KEER DAAR.
helaas kan het nog erger... op de comment page van kickstarter... die is echt om te huilen.
Anyway, fantastisch dat jullie de mogelijkheid hebben gekregen on naar de IFA te gaan en jullie ook konden.
Uiteraard ideale slag van Mykronoz want ipv dat zij vragen niet beantwoorden krijgen jullie nu eerder de vragen en hoeven zij minder te doen:)
laat ze maar snel de boel afmaken en opsturen!
kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
DRuw schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:16:
Klopt. Tweakers zijn alleen technischer dan die noobs die die retorische vragen stellen op FB;)
WANT MIJN GOD WAT EEN RUKKERS IEDERE KEER DAAR.
helaas kan het nog erger... op de comment page van kickstarter... die is echt om te huilen.
Anyway, fantastisch dat jullie de mogelijkheid hebben gekregen on naar de IFA te gaan en jullie ook konden.
Uiteraard ideale slag van Mykronoz want ipv dat zij vragen niet beantwoorden krijgen jullie nu eerder de vragen en hoeven zij minder te doen:)
laat ze maar snel de boel afmaken en opsturen!
kan niet wachten.
Soms is het inderdaad om je suf te lachen wat voor vragen er worden gesteld inderdaad...

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cas_per_M
Frozenhands schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:44:
[...]

Soms is het inderdaad om je suf te lachen wat voor vragen er worden gesteld inderdaad...
We lachen ons dan ook regelmatig suf in de admin-chat :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:27

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Cas_per_M schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:01:
[...]

Ik denk (en hoop), dat het doodbloeden meevalt, verwacht meer dat het omslaat in een support-groep voor mensen met een ZeTime :)

En qua Nederland... Tsja, eens.. Maar de community is zoveel groter dan alleen dat :p
Bouw dan een "echt" forum waar men kan registeren, ook als men geen FB heeft.

Ik vindt de FB App een drama als je constant maar 1 groep volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48

Pierre

Van nature lui!

@Cas_per_M heb jij een ingang bij Kronoz, tegen de tijd dat het horloge geleverd wordt zit ik waarschijnlijk in het buitenland. Ik wil hem liever niet bij de buren laten bezorgen ?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas_per_M
Pierre schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:14:
@Cas_per_M heb jij een ingang bij Kronoz, tegen de tijd dat het horloge geleverd wordt zit ik waarschijnlijk in het buitenland. Ik wil hem liever niet bij de buren laten bezorgen ?
Ik heb wel een ingang, maar daar kan ik in dit geval geen verandering mee brengen in de bezorging. :X

Beste hiervoor is om contact op te nemen met BackerKit en/of MyKronoz via Kickstarter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48

Pierre

Van nature lui!

@Cas_per_M thx gaan we dat zo regelen

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas_per_M
i2Paq schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:14:
[...]

Bouw dan een "echt" forum waar men kan registeren, ook als men geen FB heeft.

Ik vindt de FB App een drama als je constant maar 1 groep volgt.
Dat initiatief is nu 2x genomen, maar komt niet echt van de grond.
Ik denk dan ook dat het (at least for the time being) op Facebook en Kickstarter blijft. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
De FB groep is inderdaad een gedrocht. En wat betreft de livesessies, zullen we eens gaan turven hoe vaak Fred (en de laatste keer ook Boris) "Sorry guys" heeft gezegd, vanwege de matige webcam: de overbelichting, gebrek aan focus en slecht geluid. En na afloop nergens een foto of video met een fatsoenlijke resolutie of goede belichting. Maar goed, over een paar weken zullen we het zelf weten.

@Cas_per_M : bedankt voor je ervaringen en we zien graag de follow-up op je vlog-post.

[ Voor 3% gewijzigd door voorstad op 04-09-2017 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ik weet niet of je die chat hebt gevolgd maar heb je enig idee hoeveel mensen continu liepen te zeiken over de beeld en geluidskwaliteit?? Was zeker 3/4 van de chat....
DEAL WITH IT...
Maar inderdaad, meer hd beeldjes zouden welkom zijn al zullen die ook weer gevolgd worden door hersenloze comments over configuratie XX die ook op de foto moet...
When trying to please everybody, somebody will certainly be pissed off....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas_per_M
voorstad schreef op maandag 4 september 2017 @ 16:43:
De FB groep is inderdaad een gedrocht. En wat betreft de livesessies, zullen we eens gaan turven hoe vaak Fred (en de laatste keer ook Boris) "Sorry guys" heeft gezegd, vanwege de matige webcam: de overbelichting, gebrek aan focus en slecht geluid. En na afloop nergens een foto of video met een fatsoenlijke resolutie of goede belichting. Maar goed, over een paar weken zullen we het zelf weten.

@Cas_per_M : bedankt voor je ervaringen en we zien graag de follow-up op je vlog-post.
Wat betreft kwaliteit van de live, geheel eens. Er zitten wel 2 kanten aan het verhaal, aangezien 1. tijdens deze laatste stream de omstandigheden heel slecht waren, en 2. Kickstarter Live een verschrikkelijk omslachtig/onhandig programma is om mee te werken (vanuit streamer-positie, deels vanuit de kijkers). FHD/HD beeld maakt het systeem nog een stuk instabieler.

De opmerking over het achterwege blijven van HD foto/video heb ik ook besproken met Fred & Boris tijdens de IFA. Ze gaven hierbij aan dat ze bang zijn dat wanneer dit gedaan werd, mensen MyKronoz er op vast gingen pinnen dat het eindproduct exact zo zou worden. Dit terwijl er aan alle kanten nog kleine wijzigingen zijn, zelfs in hardware. (zo hebben ze bijvoorbeeld halverwege toch gekozen voor een compleet andere leverancier voor de straps).

Je hebt zelf waarschijnlijk op zowel KS als FB wel gezien hoe dramatisch sommigen omgaan met de info die ze krijgen, dus ik kan me deels wel indenken waarom MyKronoz erg terughoudend is met het plaatsen van HD beeld.

Hoe dan ook, nog een paar weken......... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Exact mijn punt. Het gaat zn eigen leven leiden en mensen snappen niet dat ze in een ontwikkelingsproject zijn gestapt en denken bij een webshop besteld te hebben...
@Cas_per_M die ivan is echt een lul maar 1 ding had Fred niet moeten doen... hun noemde hem idiot... hij had hem gewoon moeten negeren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cas_per_M
DRuw schreef op maandag 4 september 2017 @ 18:03:
Exact mijn punt. Het gaat zn eigen leven leiden en mensen snappen niet dat ze in een ontwikkelingsproject zijn gestapt en denken bij een webshop besteld te hebben...
@Cas_per_M die ivan is echt een lul maar 1 ding had Fred niet moeten doen... hun noemde hem idiot... hij had hem gewoon moeten negeren...
Eens. Erop wijzen is goed (anders blijft t doorlopen), maar met idiot strooien helpt niet mee aan geloofwaardigheid.

Waarschijnlijk moe na een aantal lange beursdagen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Hoe was het verder daar? Nog dingen die je nog niet wist qua functies of dergelijke?
Kan echt niet wachten door jullie berichten. Echt een gouden greep geweest om jullie uit te nodigen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cas_per_M
DRuw schreef op maandag 4 september 2017 @ 18:40:
Hoe was het verder daar? Nog dingen die je nog niet wist qua functies of dergelijke?
Kan echt niet wachten door jullie berichten. Echt een gouden greep geweest om jullie uit te nodigen!
Behalve ontzettend gaaf (kosten noch moeite gespaard door MyKronoz), was het vooral erg tof om persoonlijke gesprekken te hebben met het team. Waarom bepaalde keuzes gemaakt zijn, hoe zij de campagne ervaren hebben, etc. Wel te uitgebreid om te omschrijven... :P

Mooie was, Boris waardeert heel erg wat we doen, maar gaat er niet vanuit dat het vanzelfsprekend is of dat we dit ''moeten'' doen voor MyKronoz. Natuurlijk is een geheel verzorgd weekend Berlijn wel weer een aanmoediging om de laatste paar weken nog gezeik van niet-lezende backers aan te horen |:( 8)7

Nieuwigheden:
  • ALLE straps hebben een leren binnenkant (behalve NATO en silicone)
  • Night mode ziet er geweldig uit
  • De chargers zijn in real life een stuk kleiner dan je zou verwachten, mooi subtiel
  • Videos gezien van het productieproces (worden later nog gedeeld door MK)
En het niet kunnen wachten, daar hebben wij nu ook nog meer last van. Zeker omdat we de horloges al getest hebben etc. ;w :F

Maargoed, we weten allemaal wel dat het wachten driedubbel en dwars beloond zal worden met een gave smartwatch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

heb je die charging stand nog in het echt gezien trouwens?
ik kreeg niet helemaal mee of die nou nog niet af was, niet mee was of iemand anders die daar had geleend...
Ik heb hem genomen omdat ik van die butterfly clips heb op die stalen band en daar ga ik niet iedere keer mee klooien (aan de andere kant nu onnodig gezien die normale laders kleiner zijn zodat ze in de band vallen maargoed, is ook leuke gimmick).
ik deel je enthousiastme iig, welliswaar zonder hand-on ervaring maar dan nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas_per_M
DRuw schreef op maandag 4 september 2017 @ 19:56:
heb je die charging stand nog in het echt gezien trouwens?
ik kreeg niet helemaal mee of die nou nog niet af was, niet mee was of iemand anders die daar had geleend...
..................
De charging stand was helaas niet aanwezig op de IFA, net als de Kickstarter-green carbon bands...

Naja, afwachten (al had ik ze toch wel graag gezien..) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:49
Cas_per_M schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:20:
[...]

Hardwarespecs zijn (en zullen) niet verder vrijgegeven (worden) dan hetgeen al op Kickstarter te vinden is. Bevestigd door Fred :)

Qua software had ik voor de IFA ook enigszins mijn bedenkingen, maar wanneer je de producten in de hand hebt waarover de matige reviews zijn (ZeRound, ZeSport, etc) begrijp je dat ook. De prijsklasse is radicaal anders (startend vanaf +/- 20 euro), en ook de app is compleet anders.

Op dit moment ziet de app voor ZeTime er wat mij betreft veelbelovend uit.

Daarnaast werkt er op dit moment een geheel nieuw team aan het ZeTime project dan wie er aan de andere apps hebben gewerkt.
Goed om te horen.
Met 6miljoen kan je natuurlijk wel iets doen kwa resources en project :) .

En leuk om te horen dat ze toch willen wachten met versturen tot het moment dat ze er zelf tevreden over zijn en niet onder de druk van zagers gewoon de deadline willen hale.

Want met alle respect kickstarter-deadlines zijn nonsens

[ Voor 12% gewijzigd door zwasie op 05-09-2017 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:27

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Cas_per_M schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:28:
[...]

Dat initiatief is nu 2x genomen, maar komt niet echt van de grond.
Ik denk dan ook dat het (at least for the time being) op Facebook en Kickstarter blijft. :|
Denk ook dat zoiets meer voor een kleine groep is, of als eenmaal een SDK komt voor eigen watchfaces etc.

Op het Pebble forum was het ook een zooitje met zelfde figuren als nu op FB. Niet lezen, 1000x de zelfde vragen en een hoop paniek schoppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stievydude
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Cas_per_M schreef op maandag 4 september 2017 @ 18:53:
[...]
... Natuurlijk is een geheel verzorgd weekend Berlijn...
Kan je hier wat meer over vertellen?
Werd jullie hotel en eten betaald?
Gratis toegang tot IFA neem ik aan. Gratis vervoer tot IFA ook? Of moesten jullie zelf zien dat jullie in Berlijn geraakten vanuit het land dat jullie kwamen? :)
Hoe verliepen de dagen (opstaan om ... uur, dan ontbijt, dan...)?
Zijn jullie samen met hen op café gegaan 's avonds?
Vul zelf nog maar aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:28

darkrain

Moderator Discord

Geniet

stievydude schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:14:
[...]

Kan je hier wat meer over vertellen?
Werd jullie hotel en eten betaald?
Gratis toegang tot IFA neem ik aan. Gratis vervoer tot IFA ook? Of moesten jullie zelf zien dat jullie in Berlijn geraakten vanuit het land dat jullie kwamen? :)
Hoe verliepen de dagen (opstaan om ... uur, dan ontbijt, dan...)?
Zijn jullie samen met hen op café gegaan 's avonds?
Vul zelf nog maar aan ;)
Ik zie persoonlijk niet hoe dit relevant is?
Lijkt mij iets tussen MyKronoz en de personen die ze uitgenodigd hebben.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stievydude
  • Niet online
darkrain schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:25:
[...]

Ik zie persoonlijk niet hoe dit relevant is?
Lijkt mij iets tussen MyKronoz en de personen die ze uitgenodigd hebben.
Ik vraag het gewoon uit interesse. Het is misschien een beetje off-topic en voor u niet relevant, maar het heeft toch ook met MyKronoz als bedrijf te maken. :)

@Cas_per_M: indien het echt off-topic is mag je me ook antwoorden via DM, al denk ik dat er nog wel mensen hier geïnteresserd in zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Nu online
...never bite the hand that feeds you....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voorstad
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://static1.wareable.com/media/imager/25307-28fee43ceccfff5297c562ddb376420b.jpg

Eindelijk dan een High Res foto!

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan

[ Voor 20% gewijzigd door rens-br op 14-09-2017 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stievydude
  • Niet online
_/-\o_

[ Voor 96% gewijzigd door Stievydude op 05-09-2017 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas_per_M
stievydude schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:32:
[...]

Ik vraag het gewoon uit interesse. Het is misschien een beetje off-topic en voor u niet relevant, maar het heeft toch ook met MyKronoz als bedrijf te maken. :)

@Cas_per_M: indien het echt off-topic is mag je me ook antwoorden via DM, al denk ik dat er nog wel mensen hier geïnteresserd in zijn. :)
Laat ik het zo samenvatten:

volledig verzorgd, s'avonds diner en party in de loft van Boris.

Genoeg? :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Nu online
mwaaah, als je op de foto had geklikt.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stievydude
  • Niet online
voorstad schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:53:
[...]

mwaaah, als je op de foto had geklikt.... ;)
Had het te laat gezien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stievydude
  • Niet online
Cas_per_M schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:43:
[...]

Moet leuk geweest zijn ;)

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 08-09-2017 09:22 ]

• voorstad
  • Nu online
Oef, wat een kwaliteitsverschil met de livestream. Het kan dus wel op zo'n beurs, goed beeld en geluid 8)

(ook erg leuk om vanaf 3:05 te zien hoe Boris'hand de hele tijd, rechts in beeld, wil ingrijpen wanneer geen enkel knopje reageert. Ik vermoed dat het één van de niet werkende prototypes was.)

[ Voor 38% gewijzigd door voorstad op 07-09-2017 00:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 14:46

jeka

Support your local club.

Cas_per_M schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:43:
[...]

Free bitches?
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/27/8d/5d/278d5d1e939eed41f45909257f0918ed--so-funny-funny-shit.jpg :+

Kan niet wachten tot mijn horloge binnenkomt! Kan mijn oude verrotte Pebble de kast in.

[ Voor 11% gewijzigd door jeka op 08-09-2017 09:15 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas_per_M
voorstad schreef op donderdag 7 september 2017 @ 00:14:
Oef, wat een kwaliteitsverschil met de livestream. Het kan dus wel op zo'n beurs, goed beeld en geluid 8)

[video]

(ook erg leuk om vanaf 3:05 te zien hoe Boris'hand de hele tijd, rechts in beeld, wil ingrijpen wanneer geen enkel knopje reageert. Ik vermoed dat het één van de niet werkende prototypes was.)
Yup, het kan wel degelijk.

Als je als media-zender als mede-officieel kanaal van de IFA een dedicated internetlijn kan krijgen :*)

Ik weet niet of je er wel eens geweest bent, maar if yes, dan snap je ook wel dat internet en bandbreedte daar echt een issue is :)

(paar weken nog, dan 'live' horloge in huis :p)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Martijn doet de helft van de promo;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

@Cas_per_M staat er ook prima op ;)

Toch leuk dat ze ook dit nog doen en binnenkort ook naar een beurs in Amerika gaan.

Tweakers Discord

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
Zijn er al MWC beelden van ZeTime in omloop? Ik kan weinig tot geen info vinden..

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Nu online
carlhendrix schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:26:
Zijn er al MWC beelden van ZeTime in omloop? Ik kan weinig tot geen info vinden..
Weer wat backers in een T-shirt, Verder weinig nieuws behalve een foto van de charging stand:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZmisCdEnBwSJ1wa9QaCfjwti/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Ah fijn. Bedankt voor de foto van de charger, ziet er leuk uit. Ik ben sinds 1 week uit die FB groep gestapt, werd me te gortig allemaal. Dus ik struin nu zelf het internet af naar plaatjes, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

slim, wordt er ook doodziek van:(
Die charging staand staat er ook niet trouwens, dit was een foto die iemand had gerepost van een bericht dat hij van Fred had gehad.
Heb het idee dat ze herzelfde spul mee hebben als naar duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas_per_M
DRuw schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:09:
slim, wordt er ook doodziek van:(
Die charging staand staat er ook niet trouwens, dit was een foto die iemand had gerepost van een bericht dat hij van Fred had gehad.
Heb het idee dat ze herzelfde spul mee hebben als naar duitsland
Er zijn wat nieuwe dingen meegegaan naar MWC, maar heel spannend was dat niet.
Charging stand en KS green carbon band zijn eigenlijk de enige 2 dingen die we in Berlijn niet gezien hebben, en op MWC wel.

Het loopt wel enigszins uit de klauwen qua kansloosheid in de groep.... 8)7 8)7

• DRuw

DRuw

Ja ik weet niet of het al gevraagd is maar wanneer verschepen ze? Geven de wijzers licht in het donker? Kan ik mn afleveradres nog veranderen?
En dan nog de discussie of admins wel wat te zeggen hebben over de groep die ze zelf gestart hebben.... zucht....

Wel apart dat er best een aantal lijken te zijn waarbij de bestelling van regular naar petit omgezet lijkt te zijn??

• zwasie
Ben ook uit de Facebook groep gestapt. Misschien na de levering terug erin stappen, dan zullen de meeste die niet snappen wat een kickstarter-project is wel verdwenen zijn

• DRuw

DRuw

Nee hoor, dan begint het gezeur pas gok ik. Ze hebben niet eens door dat de pagina niet door kykronoz is beheerd joh.
Echt jammer.
Maargoed, nog steeds enorm zin in mn nieuwe klokkie:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Er zijn een aardig aantal foto's gepost op de fb pagina.
Beetje low res maar beter dan niets;)
Ook enkele foto's van wat specifieke indicaties/functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
zwasie schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 11:29:
Ben ook uit de Facebook groep gestapt. Misschien na de levering terug erin stappen, dan zullen de meeste die niet snappen wat een kickstarter-project is wel verdwenen zijn
Ja joh, op het moment dat je je begint te ergeren aan het feit dat je weer iets van de groep voorbij ziet komen in je timeline is het tijd om op te stappen geloof ik. Dan wacht ik liever in rust af in plaats van dat ik het product ga associëren met irritatie.
DRuw schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:21:
Er zijn een aardig aantal foto's gepost op de fb pagina.
Beetje low res maar beter dan niets;)
Ook enkele foto's van wat specifieke indicaties/functies.
Zijn dat foto's die ook op het internet bestaan? Of zijn dit alleen foto's van members uit de groep? Ik hoop het eerste, dan kan ik nog wat opzoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas_per_M
carlhendrix schreef op maandag 18 september 2017 @ 18:17:
[...]

Zijn dat foto's die ook op het internet bestaan? Of zijn dit alleen foto's van members uit de groep? Ik hoop het eerste, dan kan ik nog wat opzoeken..
Bepaalde dingen die je graag wil zien?

Er zijn niet gek veel nieuwtjes, op KS green carbon na en een paar shots van de achterkant van de case.

Misschien kan ik vinden en hier posten wat je zoekt ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Cas_per_M op 18-09-2017 18:56 . Reden: Quote ophelderen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Staan alleen in de groep maar zal even kijken of ik ze ergens anders kan vinden of hier kan posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Cas_per_M schreef op maandag 18 september 2017 @ 18:54:
[...]

Bepaalde dingen die je graag wil zien?

Er zijn niet gek veel nieuwtjes, op KS green carbon na en een paar shots van de achterkant van de case.

Misschien kan ik vinden en hier posten wat je zoekt ;)
Ik ben erg benieuwd naar die KS green carbon band.. Ik begreep dat er ook specifieke applicaties zijn gefotografeerd?

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Dat is gewoon deze
https://icdn3.digitaltren...me-update-1-640x427-c.jpg
Maar dan lime green ks kleur ipv rood.

[ Voor 3% gewijzigd door Xfade op 20-09-2017 02:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cas_per_M
carlhendrix schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:07:
[...]

Ik ben erg benieuwd naar die KS green carbon band.. Ik begreep dat er ook specifieke applicaties zijn gefotografeerd?
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21740065_10159401283440051_144650669140732833_n.jpg?oh=6d6741b69fc3a9b570324b428c612e7c&oe=5A57E8CC

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21751604_10159401283140051_8738604686752851021_n.jpg?oh=827607be9e7a7b6b0580cb9afa1ee880&oe=5A413A67

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21762073_10159401283055051_7530827134686378920_n.jpg?oh=77a71a1b67aa126941fa016977d1164b&oe=5A5A66B2

Wekker-instellingen
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21740559_10159401283460051_3108917390368108319_n.jpg?oh=e83a250696905551bbba2326c43aabf6&oe=5A40EC6D

Petite met een bijna lege batterij
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21751719_10159401283225051_8751981093377741569_n.jpg?oh=ca1d7a8ea10958fb81d699252546e10c&oe=5A5D620A

Retail gravure op een regular
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21557491_10159401283050051_5775447901442615085_n.jpg?oh=aac7513366662fa738d7bceaaa83ada8&oe=5A3C82A6

Zoiets? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carlhendrix
Ha Cas_per_M je bent een held. Thnx! Die wekker instellingen zien er ook goed uit, aangezien ik vaak gebruik maak van mijn telefoon als wekker kan dit een mooie toevoeging zijn als de ZeTime 's nachts aan het opladen is.

KS green met een BT case is wel echt een super combinatie zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cas_per_M
Regular (rose gold) met de standard charger
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21762217_10159401283245051_2945776065048469300_n.jpg?oh=8ece513d68a52f2ad0f9c269ed0443bf&oe=5A124876

En ik weet niet precies of je mijn setje uit Berlijn nog meegekregen hebt voordat je de groep uit ging ;)
Kleine selectie:

Scherm in zonlicht, maakt fotograferen ook lastiger (in real life is 'ie dan ook mooier):
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/21273691_1776557069024085_3697282906889612185_o.jpg?oh=70f160a65b90d696238cefa370040513&oe=5A45DA24

Kwaliteit van de carbon leather bandjes, Bluetooth-antenne goed zichtbaar:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/21366712_1775451995801259_5926624496446678674_o.jpg?oh=fa1256dbedd44165406b033c205b4e51&oe=5A533FEC

Sluiting Milanese (en ja, sterk zat :) )
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21314610_1774145375931921_8633067498075793770_n.jpg?oh=a538b837d716b0200bb710776b910b6c&oe=5A4D5C4D

Sluiting Metal Link:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21231603_1774146242598501_6068395339343576732_n.jpg?oh=68117d57d3566e5c09bf2d1427ea1cd6&oe=5A3C94B5

Dat was 't wel ff qua updates en info. Mocht er nog wat leuks voorbij komen kijk ik wel ff of ik het hier ook post :)

• carlhendrix
Ha thnx weer. Vooral de sluiting van die metal link en die milanese vind ik interessant aangezien ik die allebei besteld heb :)

• DRuw

DRuw

@Cas_per_M , weet jij waarvandaan ze verschepen? Als het uit China gaat zitten we met importkosten....

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Dat zou raar zijn. We hebben immers $10 aan shipping betaald. Ik neem aan dat zij het verzamelen in Zwitserland en van daaruit verzenden.

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 18:57
Shipping in a couple days!
YouTube: ZeTime Story - EPISODE #2

• Cas_per_M
DRuw schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:01:
@Cas_per_M , weet jij waarvandaan ze verschepen? Als het uit China gaat zitten we met importkosten....
In Update #19 op KS is aangegeven dat er vanuit 3 locaties verscheept zou gaan worden, waaronder Luxemburg voor de EU backers. Dat zou dus import etc besparen.

Zojuist nog met Boris hierover gesproken. Hij gaf aan dat ze er keihard mee bezig zijn om de laatste documenten rondom export/import te onderhandelen, om zo de boel 1. asap te verschepen 2. zo laag mogelijke kosten voor backers. ;)

Wat ik uit dat gesprek opmaakte was dat er nog een paar puntjes op de I komen, maar dat er zeer waarschijnlijk geleverd gaat worden zoals eerder aangegeven (Luxemburg voor ons dus)

In de loop van komende week komen er als t goed is meer details vrij.
Tot die tijd ga ik even janken over het niveau in de FBgroep 8)7 |:( 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Echt he, wat een trieste club zeikerts is dat aan het worden. Ben benieuwd hoe lang het duurt na levering dat ze over krasjes beginnen als ze er met hun Ford super duty overheen gereden zijn....
Man ik kan echt niet wachten. Ben pebble zat en wil mn nieuwe gadget;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carlhendrix
Ik vond het heel leuk om deze Ep te kijken. vooral omdat je het team achter Fred en Boris ziet en waar ze allemaal mee bezig zijn om te zorgen dat wij een zo'n perfect mogelijk product in handen krijgen. Ik kijk ernstig uit naar de volgende update!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 20:25
Dus wel je eigen achtergrond :9~

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/d9a8ok/20170922_112158.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Ja daarvoor zit een editor in de app... Dat hebben ze in de laatste live bekend gemaakt. Werkt mooi zo te zien.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas_per_M
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21686233_10155137381428299_1798549696725684091_n.jpg?oh=5ce3f6c1194875e87910f15337ed0d95&oe=5A403569

Apple health integratie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Leuk die extras zo vlak voor levering:)

• voorstad
  • Nu online
Beetje teveel Apple oriented naar mijn smaak....

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

voorstad schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:20:
Beetje teveel Apple oriented naar mijn smaak....
Wat helemaal niets zegt over wat ze voor Android aan het doen zijn... Misschien komen er de komende week zo'n zelfde soort berichten over Android?

Tweakers Discord

• voorstad
  • Nu online
Daar hoop ik dan maar op....

• DRuw

DRuw

Och de Apple ondersteuning liep achter door de geslotenheid van Apple maar ze hebben er toch oplossingen voor gevonden lijkt het. Android ondersteuning is een stuk makkelijker en het laat ook zien dat ze doorzetten.
Kommaarop met dat klokkie!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:32

Nicap

Tsssk....

Heb er ook wel zin in. Mijn silicone bandje van m'n garmin vivosmart hr is net kaduuk gegaan.
Zit met "smart" te wachten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Ja, we komen nu toch wel aardig in de buurt van eind september. Ik ben benieuwd wanneer wij de 'verlossende" update krijgen. De FB groep zal wel bonkers aan het gaan zijn ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

probleem is dat het de verscheping is naar de warehouses... eer dat di daar binnen zijn en dan verder gedistribueerd worden kan ook wel weken duren hoor.
En ondertussen maar iedereen zeuren natuurlijk.
Ik verwacht hem eind oktober pas op zn vroegst...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carlhendrix
DRuw schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:29:
probleem is dat het de verscheping is naar de warehouses... eer dat di daar binnen zijn en dan verder gedistribueerd worden kan ook wel weken duren hoor.
En ondertussen maar iedereen zeuren natuurlijk.
Ik verwacht hem eind oktober pas op zn vroegst...
Ah joh. 1 maand meer of minder inderdaad. Zie vanzelf wel een briefje van de postbode in de bus verschijnen dat ik mijn pakketje bij de buren kan gaan ophalen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

oeps... verkeerde topic :+

[ Voor 92% gewijzigd door DRuw op 26-09-2017 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas_per_M
Nog 4 dagen September....

Ik hou 't niet meer uit in de FB groep. 't Is maar goed dat het niet lang meer duurt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Met zelfs een reactie op fb dat ze mogelijk verzenden om 23:59 kilimanogwat tijd (verste tijdzone).
Joh ik verwacht een update deze maand maar ontvangst gaat echt niet lukken hoor voor half oktober op z'n vroegst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas_per_M
DRuw schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:54:
Met zelfs een reactie op fb dat ze mogelijk verzenden om 23:59 kilimanogwat tijd (verste tijdzone).
Joh ik verwacht een update deze maand maar ontvangst gaat echt niet lukken hoor voor half oktober op z'n vroegst
En als iedereen dat nou eens zou begrijpen, dan zou t een stuk makkelijker zijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwasie
Hopelijk pest mykronoz die facebookers nog wat extra met een verse update waarin ze een delay aankondigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

dan ploft de boel....

*grabs popcorn*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas_per_M
DRuw schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:58:
dan ploft de boel....

*grabs popcorn*
Lijkt me an sich wel leuk om te zien >:)

Reken maar niet dat ik dan als admin nog een poging doe om dat in te dammen. Onbegonnen werk |:( 8)7

Nog popcorn over? *brings beer and joins party*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Nu online
Laten we het hier dan vooral over het horloge zelf hebben, en niet over de FB pagina.

Casper, heb je in Berlijn nog uitgebreid met de software (app) kunnen spelen? Wat was je indruk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cas_per_M
voorstad schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:08:
Laten we het hier dan vooral over het horloge zelf hebben, en niet over de FB pagina.
Topidee, was even makkelijk om wat frustratie weg te tikken :p
voorstad schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:08:
Casper, heb je in Berlijn nog uitgebreid met de software (app) kunnen spelen? Wat was je indruk?
Hier hebben we niet enorm veel tijd voor gehad, maar dat kwam voornamelijk doordat bijna alle modellen die op de IFA aanwezig waren dummies waren.

De ZeTimes die wel op volledige software draaiden (een stuk of 5, waarvan 3 in gebruik door Boris, Fred en Sarah) leken erg goed. De responstijd van het touchscreen was echt prima. Wat mij persoonlijk verbaasde was de precisie waarmee het scherm reageert, ook al is 'ie zo klein. :)

Bouwkwaliteit.... Super, weinig anders over te zeggen.

Van de app hebben we weinig meer kunnen zien dan een demo. Wel nog even de left-hand mode en custom watch faces kunnen zien, welke TIJDENS het weekend toegevoegd werden aan de functionaliteit. Best tof, Fred had zaterdagmiddag nog geen opties voor custom faces, zaterdagavond wel. Left-hand mode idem dito.

De knoppen aan de zijkant voelen goed aan, niet te licht, niet te zwaar. De crown is een verhaal apart.
Eigenlijk is die opgedeeld in 2 delen. De ring die ronddraait, en een knop die binnenin valt (en die je indrukt). Je drukt dus niet de hele crown in, maar alleen de ''binnenkant''. Voelt erg luxe.

Alle straps zijn trouwens ook tof afgewerkt, en zelfs de flat silicone voelt niet cheap aan.

Verdere vragen of verzoekjes, let me know and I will see what I can do :)

• carlhendrix
Hey tof eindelijk een plek voor lekker inhoudelijk over het horloge :) Die milanese strap he? Opladen geschiedt door de band aan 1 kant los te halen? Of hoe moet ik dat zien?

Heb je overigens op geen enkel moment gehad dat je het scherm "iets minder" vond? Het blijft natuurlijk wel TFT in een tijd van OLED ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cas_per_M
carlhendrix schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:28:
Hey tof eindelijk een plek voor lekker inhoudelijk over het horloge :) Die milanese strap he? Opladen geschiedt door de band aan 1 kant los te halen? Of hoe moet ik dat zien?
De charger (zowel standard als 2-in-1) is klein genoeg om ''in'' de band te passen als je 'm gesloten hebt. Mocht je dat niet willen/charger niet op de band willen zetten dan kun je hem inderdaad aan 1 kant losmaken. Als ik het goed gezien heb past de magneet van de milanese aan 1 kant door de schakel die hem verbindt met het horloge. Dat zou betekenen dat je geen quick-release pins los hoeft te halen. 8)
carlhendrix schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:28:
Heb je overigens op geen enkel moment gehad dat je het scherm "iets minder" vond? Het blijft natuurlijk wel TFT in een tijd van OLED ..
Naja, niet echt nee. Maar dat heeft er mee te maken dat ik het zelf price-to-performance goed in orde vind. Een OLED is natuurlijk mooier, qua contrast en kleur. Anyhow, er moet natuurlijk ook iets te verbeteren blijven voor ZeTime 2 ;)

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37
Ik hoop dat er naast support voor Apple Health ook support voor Google Fit komt. Is daar al ergens iets over gezegd wat ik wellicht gemist heb.

En hoe zit het nu met die luminous hands? :X

Home Assistant configuratie

• Cas_per_M
TheFes schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:51:
Ik hoop dat er naast support voor Apple Health ook support voor Google Fit komt. Is daar al ergens iets over gezegd wat ik wellicht gemist heb.
Nog niets definitiefs over bekend, maar het zou me persoonlijk niet verbazen als dit vanaf launch supported is. ;)
Don't. Even. Go. There. |:( |:( |:( |:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7

:)

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Super om te horen dat de kwaliteit van de horloges goed is.
Ik heb zowel smart als gewone watches en de smartwatches zijn altijd van mindere kwaliteit.
En aangezien dit voor mij voor 95% van de tijd horloge zal zijn, is dit prima.

Was de kast van het horloge erg dik?
Ik heb vrij dunne polsen en dat kan er stom uitzien.
De maten die zij doorgaven in de kickstart leek me prima, maar geen idee hoe dit zich manifesteert.

• carlhendrix

Hahah cut the guy some slack!
Cas_per_M schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:45:[

De charger (zowel standard als 2-in-1) is klein genoeg om ''in'' de band te passen als je 'm gesloten hebt. Mocht je dat niet willen/charger niet op de band willen zetten dan kun je hem inderdaad aan 1 kant losmaken. Als ik het goed gezien heb past de magneet van de milanese aan 1 kant door de schakel die hem verbindt met het horloge. Dat zou betekenen dat je geen quick-release pins los hoeft te halen. 8)
Oh fijn! Hoewel ik er geen problemen mee heb om de band los te halen opzich. Ik ben ook erg benieuwd naar de opstarttijd van het horloge? Weet je daar iets over?
Naja, niet echt nee. Maar dat heeft er mee te maken dat ik het zelf price-to-performance goed in orde vind. Een OLED is natuurlijk mooier, qua contrast en kleur. Anyhow, er moet natuurlijk ook iets te verbeteren blijven voor ZeTime 2 ;)
Daar ben ik het zeker met je over eens. Qua Price-to-perfomance is ZeTime zeker bang-for-buck. Zetime II ? Eerst 1 maar eens binnen, dat het maar gauw half oktober mag zijn ;)

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37
Oke, oke.. Ik zal niets over de levertijd vragen dan :P

Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen. Ik heb ook de TicWatch besteld, en daar kan ik ook gebruik maken van Google Assistant. Daar ik ook een Google Home gekoppeld aan Domoticz heb, maak ik best veel gebruik van Google Assistant. Dus voor mij is dat wel een plus bij de TicWatch.

Ik denk dat de ZeTime wat meer voor de formele gelegenheden gebruik gaan worden.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cas_per_M
carlhendrix schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:04:

Oh fijn! Hoewel ik er geen problemen mee heb om de band los te halen opzich. Ik ben ook erg benieuwd naar de opstarttijd van het horloge? Weet je daar iets over?
Helaas niet zo veel van kunnen zien/testen.

De responstijd tussen een notificatie ontvangen op je telefoon en deze terugzien op ZeTime (met scherm aan) is wel heel vlot. ;)

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 18:57
Dat forum loopt nu echt de soep in door recente Indigogo backers. Er zijn een tweetal posts waarin wordt gemeld dat Mykronoz de eerste batch van horloges heeft gestuurd. Dat is het enige wat nu misschien nog handig is te weten.

Ze onderbouwen dit door een screenshot van een mailtje, echter nog niet bevestigd door Mykronoz.

• carlhendrix
BlakeNL schreef op donderdag 28 september 2017 @ 07:41:
...Er zijn een tweetal posts waarin wordt gemeld dat Mykronoz de eerste batch van horloges heeft gestuurd. Dat is het enige wat nu misschien nog handig is te weten.

Ze onderbouwen dit door een screenshot van een mailtje, echter nog niet bevestigd door Mykronoz.
Thanks for the heads up. Lijkt me sterk overigens aangezien MyKronoz nog geen KS update heeft verstuurd...Hoewel Ik kan me herrineren dat er ook medewerkers van MyKronoz op die page zitten. En dan heb ik het niet over Fred en Boris..

We wachten geduldig af, gelukkig is dat op dit forum stukken beter te behappen _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cas_per_M
BlakeNL schreef op donderdag 28 september 2017 @ 07:41:
Dat forum loopt nu echt de soep in door recente Indigogo backers. Er zijn een tweetal posts waarin wordt gemeld dat Mykronoz de eerste batch van horloges heeft gestuurd. Dat is het enige wat nu misschien nog handig is te weten.

Boris geeft aan dat er nog NIETS verscheept is.
Het enige wat lijkt te kloppen is dat er ZeTimes/onderdelen tussen de fabriek en het hoofdmagazijn in Hongkong verplaatst worden.

Verdere details mag ik tot op nu niet delen (sorry, zou t graag doen), maar het komt allemaal goed :D

Het enthousiasme van MyKronoz is echt waanzinnig :P

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Cas_per_M schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:22:
[...]

Boris geeft aan dat er nog NIETS verscheept is.
Het enige wat lijkt te kloppen is dat er ZeTimes/onderdelen tussen de fabriek en het hoofdmagazijn in Hongkong verplaatst worden.

Verdere details mag ik tot op nu niet delen (sorry, zou t graag doen), maar het komt allemaal goed :D

Het enthousiasme van MyKronoz is echt waanzinnig :P
Ach er komt vandaag of morgen een update als het goed is en dat weten we het allemaal ;)

Dat het goed gaat komen ben ik ook van overtuigd.

Tweakers Discord

• carlhendrix
Cas_per_M schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:22:
[...]

Zo mooi, dus er is in de binnenste kringen meer bekend al. Stelt mij wel gerust Casper, dat jij zegt dat het allemaal goed komt! :*)

• Cas_per_M
carlhendrix schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:04:
[...]

Zo mooi, dus er is in de binnenste kringen meer bekend al. Stelt mij wel gerust Casper, dat jij zegt dat het allemaal goed komt! :*)
Ik weet niet hoe sarcastisch ik 't op moet vatten :p

De video volgt als het goed is vandaag of morgen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cas_per_M
****UPDATE****

Zojuist gepost door Fred:

''New feature unlocked this morning!
Get GoogleMap notifications straight on your wrist! No need to tap the notification pop-up on the screen, it will open instantly in full screen mode and in large font type to provide safe user experience and great reading 😉 #AlittleBitMoreEveryDay''

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/22046977_10155151996808299_1369331528938044686_n.jpg?oh=5600ae591a46f9c2cb2756a6f6813e5d&oe=5A4DCB5C

Hoewel in het Frans in dit geval, toch best tof :)

Bij elke notificatie trilt 'ie ook even zodat je weet dat je moet kijken

[ Voor 6% gewijzigd door Cas_per_M op 28-09-2017 12:19 . Reden: Notificatie toegevoegd ]

Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste