Hardwarespecs zijn (en zullen) niet verder vrijgegeven (worden) dan hetgeen al op Kickstarter te vinden is. Bevestigd door Fredzwasie schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:12:
[...]
Moet zeggen dat het er inderdaad goed uitzag op de filmpjes.
Als je de reviews van de huidige modellen van mykronoz gaat lezen op internet, hoor je toch overal dat het vooral softwarematig niet goed zat. Daarom had ik geen grote verwachtingen hiervoor.
Maar voor een eerste versie ziet het er gewoon goed uit. En het zal alleen maar beter worden naar mate men meer updates gaat vrijgeven of eventueel bij een 2de versie van de zetime.
Heb je eigenlijk specs van de hardware gezien? Want daarover is eigenlijk niks gekend
Qua software had ik voor de IFA ook enigszins mijn bedenkingen, maar wanneer je de producten in de hand hebt waarover de matige reviews zijn (ZeRound, ZeSport, etc) begrijp je dat ook. De prijsklasse is radicaal anders (startend vanaf +/- 20 euro), en ook de app is compleet anders.
Op dit moment ziet de app voor ZeTime er wat mij betreft veelbelovend uit.
Daarnaast werkt er op dit moment een geheel nieuw team aan het ZeTime project dan wie er aan de andere apps hebben gewerkt.
[ Voor 3% gewijzigd door Cas_per_M op 04-09-2017 13:21 . Reden: Regeltje vergeten :-) ]
It just goes to show, people with brain damage… are the real heroes.