FCG
Die suggestie is doorgegeven als een van de eerste reacties onder de fotovoorstad schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:22:
Malheureusement, aucune flèche qui vous indique le bon chemin. Cést dommage.
Wellicht komt dat dus nog in een latere versie van de software.
It just goes to show, people with brain damage… are the real heroes.
Maar wel geinig:)
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
@All
Thanks for your trust of your continuous support ! Your words are important for each members of my team as all of them have worked extremely hard to take the big challenge we have initially promised... I cannot wait to officially share the official update about the September shipping status of our ZeTIME project... so it is clear that TOMORROW, everybody will read our official KS update ! I am very confident that most of You will be amazed by the work we have been able to achieve when you will receive your MyKronoz product in these coming days...
@All the others who cannot understand the words here above : well I am very sorry for You...I cannot really write the words I would like so let’s officially say that I am sad that you are part of this great and fantastic community but be sure that MyKronoz team will recognize the ones who have always respected their work...........
Boris
PS : our company did not spend a single of our $ for tradeshows or travelling... since years and thanks to our investors, we are attending the same shows and making some good international business
Yup, zowel Boris als Fred (en waarschijnlijk het hele team) zijn behoorlijk klaar met de negativiteit.darkrain schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:54:
Morgen een update aldus een post van Boris op Kickstarter:
[...]
Granted, het was misschien wel verstandiger geweest om iets eerder met concrete info te komen, of in ieder geval niet uit te stellen om vervolgens weer uit te stellen qua update.
Hoe dan ook, morgen meer info
Maarre ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet slim vind van Boris en Fred om als bedrijf in te gaan op de negatieve berichten.
Waarom zou je er vruchtbaarheid aan geven?
Je blijft altijd van die whankers overhouden en je moet er gewoon geen aandacht aan besteden mijns inziens.
Some people just want to see the world burn....
Hebben ze in china trouwens niet 8 dagen vrij vanaf vandaag? Dat bericht kreeg ik van een bestelling van Aliexpress dat daardoor de levering langer kon duren.... niet dat het mij uitmaakt maar FB ontploft natuurlijk dat ze dat van tevoren hadden kunnen weten enz enz enz.
achteraf gezien hadden ze gewoon oktober moeten zeggen en intern de planning op september moeten zetten.... nu hebben ze de hele wereld die hun aan het expediten is... Ik neem ook altijd wat extras mee in de planning voor onvoorziene fuckups maar wellicht hebben ze dat ook gedaan en zijn ze ook daar doorheen.
Wie zal het zeggen, we zien het morgen;)
Ik zou het trouwens ongelooflijk knap vinden als ze de horloges aankomende week gaan versturen.
We zouden de software ondertussen dan ook in de play- en appstore moeten zien verschijnen. Het blijft het deel waar erg weinig over gesproken is.... Ik hoop dat Ik verrast word.
Gaat hier om een kickstarter project.DRuw schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 18:17:
chat?
Maarre ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet slim vind van Boris en Fred om als bedrijf in te gaan op de negatieve berichten.
Waarom zou je er vruchtbaarheid aan geven?
Je blijft altijd van die whankers overhouden en je moet er gewoon geen aandacht aan besteden mijns inziens.
Some people just want to see the world burn....
Hebben ze in china trouwens niet 8 dagen vrij vanaf vandaag? Dat bericht kreeg ik van een bestelling van Aliexpress dat daardoor de levering langer kon duren.... niet dat het mij uitmaakt maar FB ontploft natuurlijk dat ze dat van tevoren hadden kunnen weten enz enz enz.
achteraf gezien hadden ze gewoon oktober moeten zeggen en intern de planning op september moeten zetten.... nu hebben ze de hele wereld die hun aan het expediten is... Ik neem ook altijd wat extras mee in de planning voor onvoorziene fuckups maar wellicht hebben ze dat ook gedaan en zijn ze ook daar doorheen.
Wie zal het zeggen, we zien het morgen;)
Je geeft een deadline door in volle ontwikkeling van je product . Heb al meerdere projecten gebacked en nog nooit was er 1 op tijd.
Ze zijn gewoon het slachtoffer van hun eigen succes. Veel nieuwe backers, die nog nooit een project hebben gebacked en denken dat ze een iPhone ofzo gepreorderd hebben in een online shop.
Veel andere projecten zouden gewoon stoppen met communiceren en zich gewoon beperken tot het hoogst noodzakelijke bij zoveel negativiteit
[ Voor 4% gewijzigd door zwasie op 29-09-2017 19:41 ]
Yup, zeker weten.voorstad schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:00:
Ben nu toch wel erg benieuwd naar de update van vandaag..... 😀
Duurt allemaal al lang zat
Niks op de chat?Cas_per_M schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:55:
[...]
Yup, zeker weten.
Duurt allemaal al lang zat![]()
Geinig
Komende dagen krijgen we de shipping nummers en dagen erna het horloge.
Ik denk dat er nog wel 2 weken overheen gaan Maargoed, leuke update weer!
[ Voor 46% gewijzigd door DRuw op 30-09-2017 20:30 ]
En de Petite komt een maand eerder! Dat is ook mooi nieuws
[ Voor 58% gewijzigd door voorstad op 30-09-2017 20:42 ]
Just do it.
Dit was inderdaad toegezegd in de campaign op bepaald moment, 3 shipping locaties.Rednas_N schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:02:
Goed nieuws! Ik dacht dat ze in eerste instantie verstuurd worden vanuit Luxemburg. Of gaan ze via Luxemburg naar ons toe? Iemand enig idee hoe dit zit?
Het is logistiek nogal een issue om het goed op orde te krijgen, dus hierover kan/wil Boris nog geen keiharde uitspraken doen (ook niet 1-op-1 in chat, dus geen achtergehouden info van onze kant
Natuurlijk wel de belofte dat er met man en macht aan gewerkt wordt om het in orde te krijgen.
Even afwachten dus
Just do it.
Zoals het is geschreven in de update komt alles gewoon vanuit Hong Kong. Hopelijk geen douanekosten erbijCas_per_M schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:06:
[...]
Dit was inderdaad toegezegd in de campaign op bepaald moment, 3 shipping locaties.
Het is logistiek nogal een issue om het goed op orde te krijgen, dus hierover kan/wil Boris nog geen keiharde uitspraken doen (ook niet 1-op-1 in chat, dus geen achtergehouden info van onze kant![]()
)
Natuurlijk wel de belofte dat er met man en macht aan gewerkt wordt om het in orde te krijgen.
Even afwachten dus

Ben er ook niet zeker van dat er ooit gezegd is dat er geen douanekosten zouden komen, maar wel vanuit meerdere shipping lokaties. En dat is dus niet het geval. Daar hadden ze wel even eerlijk over kunnen zijn.
Verder een gestructureerde kickstarter geweest, geen klachten.
Maar als er gevallen komen met extra kosten als tax en zo, dan gaat er een shitload aan comments komen
Gaat het niet vanuit Hong Kong naar Luxemburg, en vanuit Luxemburg naar ons? Dan doen ze de import dus ook als het in Luxemburg aankomt.Nicap schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:26:
[...]
Zoals het is geschreven in de update komt alles gewoon vanuit Hong Kong. Hopelijk geen douanekosten erbij![]()
Ben er ook niet zeker van dat er ooit gezegd is dat er geen douanekosten zouden komen, maar wel vanuit meerdere shipping lokaties. En dat is dus niet het geval. Daar hadden ze wel even eerlijk over kunnen zijn.
Verder een gestructureerde kickstarter geweest, geen klachten.
Maar als er gevallen komen met extra kosten als tax en zo, dan gaat er een shitload aan comments komen![]()
Ik heb geen idee. Maar dit staat in de update:TheFes schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 00:26:
[...]
Gaat het niet vanuit Hong Kong naar Luxemburg, en vanuit Luxemburg naar ons? Dan doen ze de import dus ook als het in Luxemburg aankomt.
"our fulfillment partner in Hong Kong has received the 118 pallets from China and has started to scan each Kickstarter packaging box that holds your KS backer code and putting the corresponding shipping label with your personal address so transporters can pick up and start dispatching parcels on the way to you"
Ze hebben het eerder wel over hoeveel pakketten er naar noord Amerika, Europa en apac gaan, maar dan zouden ze dat wel gescheiden aanleveren.
Dus het lijkt er op dat ze gewoon alles uit Hongkong gaan versturen.
Ai Ai voel de Facebook-groep al gaan flippenNicap schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 08:57:
[...]
Ik heb geen idee. Maar dit staat in de update:
"our fulfillment partner in Hong Kong has received the 118 pallets from China and has started to scan each Kickstarter packaging box that holds your KS backer code and putting the corresponding shipping label with your personal address so transporters can pick up and start dispatching parcels on the way to you"
Ze hebben het eerder wel over hoeveel pakketten er naar noord Amerika, Europa en apac gaan, maar dan zouden ze dat wel gescheiden aanleveren.
Dus het lijkt er op dat ze gewoon alles uit Hongkong gaan versturen.
Lekker speculeren allemaal...
Ze versturen alles uit Hongkong naar Luxemburg of USA en daarna pakt een lokale transporteur het op. Daarom duurt het ook zo lang om iedereen van een tracking nummer te voorzien, dat komt van de lokale transporteurs.
Dan werken ze wel inefficiënt. Want alles is al gelabeld. Dan zouden ze in Hongkong weer alle pakketten moeten scheiden. Lijkt me dat als er grote pakketten naar de distributeurs zouden worden gestuurd dit wel anders aangeleverd had geworden.darkrain schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:15:
[...]
Lekker speculeren allemaal...
Ze versturen alles uit Hongkong naar Luxemburg of USA en daarna pakt een lokale transporteur het op. Daarom duurt het ook zo lang om iedereen van een tracking nummer te voorzien, dat komt van de lokale transporteurs.
Maar het is wel speculeren idd. In China werken ze soms op een andere manier.
We zien ze vanzelf verschijnen. Das het belangrijkste.
Dan gaat het naar die distributiecentra hoop ik waarbij er een voorselectie op werelddeel is gemaakt. Klinkt beter dan 25k pakketjes per stuk op een vliegtuig zetten.
Wel knap hoe ze dat gedaan hebben gezien het aantal unieke combinaties met diverse kleuren en dan met alle verschillende opties erbij met bandjes en laders... logistieke nachtmerrie...
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Over die "shipment tracking link" mails, komen die van MK zelf af? Of van die shipping partner? Want als laatste het geval is, dan moeten we opletten dat de link niet in spam terecht komt lijkt mij...
[ Voor 26% gewijzigd door carlhendrix op 02-10-2017 14:24 . Reden: woordje vergeten..Stuk over shipment toegevoegd. ]
Gps kwam er volgens mij niet in omdat hij dan gelijk weer een stuk dikker moest worden...
Je telefoon heeft al GPS dus ik vind het persoonlijk prima;)
Kan niet wachten!!
Volgens mij speelde ook mee dat een RVS behuizing en GPS antenne niet lekker samen ging.
Dan wacht je ff tot je pakketje binnen is en gebruik je de 25% korting om een Zesport aan te schaffencarlhendrix schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:47:
Hmm oke.. Ja, nee begrijp me niet verkeerd hoor.. Ik ben erg benieuwd naar ZeTime.. Ik vind de functies van een ZeSport alleen ook erg interessant
Ik ben benieuwd wanneer in NL de eerste tracking codes binnenkomen en tevens benieuwd welke carrier het pakketje komt brengen...
Volgens de laatste update zouden de eerste horloge's op 6 oktober op de mat moeten vallen.
Dat is een heel goed idee, nog niet aan gedacht. Bedankt voor de tip.darkrain schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:36:
[...]
Dan wacht je ff tot je pakketje binnen is en gebruik je de 25% korting om een Zesport aan te schaffen(als je tenminste Kickstarter backer bent...).
Ik ben benieuwd wanneer in NL de eerste tracking codes binnenkomen en tevens benieuwd welke carrier het pakketje komt brengen...
Ik denk overigens dat wij pas in de 2e week van oktober onze links ontvangen? Azië zal vast eerst aan de beurt zijn?
Over die ZeSport lees ik niet zulke beste reviews.darkrain schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:36:
[...]
Dan wacht je ff tot je pakketje binnen is en gebruik je de 25% korting om een Zesport aan te schaffen.
Licht OffTopic, maar heb je daar een link van?i2Paq schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:37:
[...]
Over die ZeSport lees ik niet zulke beste reviews.
Nu nog wachten op de Android variant. Waarschijnlijk volgt die later vandaag
Overigens worden er ondertussen wel gave wallpapers gemaakt en gedeeld in de groep
Een enthousiaste backer heeft zelf een platformpje online gezet om die te delen, en die is hier te vinden.
Zelf vind ik deze wel tof:

CU, RonK
Wat vet, grappig om die Rolex watchfaces te zien.. Is er in de groep ook ergens een PSD beschikbaar gesteld? Lijkt me leuk om hier zelf ook mee aan de slag te kunnen gaan..Cas_per_M schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:58:
Heel tof verhaal
Bedankt voor het delen Casper.
Edit: heb al een watchface gedownload en de formaten daarvan gepikt.
[ Voor 9% gewijzigd door carlhendrix op 04-10-2017 10:25 . Reden: Edit ]
Snap wel dat de ios app eerder is door het approval proces maar nu is het wel heel erg wachten...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

[ Voor 3% gewijzigd door klaas.roelofs op 04-10-2017 11:47 ]
Yup! Alleen zonder horloge kun je bar weinig
Uit de IOS verhalen lijkt het of het daar anders is.
Ik heb de IOS versie gedownload en geinstalleerd.voorstad schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:09:
[...]
Yup! Alleen zonder horloge kun je bar weinig![]()
Uit de IOS verhalen lijkt het of het daar anders is.
Je kan jezelf vast registreren en wat instellingen doen. Zonder horloge doe ook in IOS niet veel.
CU, RonK
Ziet er goed uit. In Android kan je nog minder. Bij elke optie wilt de app koppelen met je ZeTime..Waiting just got harder.ZieMaar! schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:19:
Ja, je kan de hele app eigenlijk al zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn idee zou dan zijn het simpelste bandje te bestellen en dan zoek ik er nog wel mooie bij.
Iemand een idee?
Je moet een quick release bandje nemen, dan gaat het prima met after market spul is mijn ervaring.roda_djavulen schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:22:
Even een Noob vraag, ik zit naar dit horloge te kijken, ontdekte hem pas via dit topic op Tweakers. Ik zie dat je het bandje kan vervangen door standaard 22 mm bandjes, mits een kleine aanpassing hier aan. Ik kan alleen niet vinden wat je dan zou moeten aanpassen.
Mijn idee zou dan zijn het simpelste bandje te bestellen en dan zoek ik er nog wel mooie bij.
Iemand een idee?
Ik post hem hier niet omdat ik hem niet kan openen op mijn telefoon maar volgens mij lukt het op een pc wel. Er staan enkele reacties over de inhoud iig.
Nou, voor deze keer danZieMaar! schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:52:
Ik heb geen facebook, maar ben toch wel benieuwd naar die handleiding, dus ik hou me aanbevolen.
Hier staat 'ie klaar!
De maat is 22mm, kijk hier voor mooi en kwalitatief goede Quick release bandjes: https://www.clockworksyne...uct-category/watch-bands/roda_djavulen schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:22:
Even een Noob vraag, ik zit naar dit horloge te kijken, ontdekte hem pas via dit topic op Tweakers. Ik zie dat je het bandje kan vervangen door standaard 22 mm bandjes, mits een kleine aanpassing hier aan. Ik kan alleen niet vinden wat je dan zou moeten aanpassen.
Iemand een idee?
Op een pc/laptop zie ik hem wel maar mijn telefoon pikt het niet.... zal wel aan mij liggen.Cas_per_M schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:55:
[...]
Nou, voor deze keer dan![]()
![]()
Hier staat 'ie klaar!
Nou hier dat klokkie!!!!! ik geloof niet dat iemand al een tracecode heeft gehad maar die zullen snel volgen:)
Is al eens ter sprake gekomen of het ook op backer nummer wordt verstuurd maar dat is dus niet het geval.
Guys, our team have been working hard over the last 48 hours to try to find a solution to support iPhone 4S / 5 and 5C owners despite the 32 bits architecture. As of this morning we do have a solid solution that we will further test next week and try to release a new build before you guys receive your ZeTime. Be reassured that we're doing our best to satisfy you all as much as we can. Stay tuned !
Als je de reviews leest van de vorige producten van mykronoz, dan las je overal dat de software aan de mindere kant was. Maar deze app ziet er veelbelovend uit
Andere producten scoren vooral slecht op software. Niet zo zeer op hardware.roda_djavulen schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:42:
Ja ik ik heb ook wat andere producten van mykronoz opgezocht maar die zijn nu niet zo goed beoordeeld. Iets wat me toch wat aan het twijfelen brengt over de uiteindelijke kwaliteit van dit horloge.
Mykronoz heeft al laten weten, dat er nu compleet andere software gemaakt is voor deze zetime. Dus zoveel zorgen zou ik mij niet maken.
De vooruitgang van hun software is ook duidelijk te zien bij de verschillende updates. Lag die ineens weg was, integratie met meer apps, het zelf kunnen maken van watchfaces, ... .
Ingepland voor bezorging op 9 Oktober.... Hmmm, monday it is
Ik krijg al genoeg spam:)
Wel foto's en unboxing video he casper:)
Ben benieuwd of er mensen zijn die mogen bijbetalen
In de UPS app staat dat mijn pakket momenteel klaar ligt voor verwerking in Luxemburg. Lijkt er dus op dat alle import en BTW gewoon in orde is.Nicap schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:38:
Ben benieuwd of er mensen zijn die mogen bijbetalen
Er zijn trouwens ook al wat creatieve mensen bezig geweest om verschillende watchfaces te maken, zitten een paar best mooie tussen:
http://zetime.daap.dk/
Edit: Zie dat de site al 2 pagina's terug gepost is
[ Voor 11% gewijzigd door giganielsie op 06-10-2017 22:00 ]
Same here! Ook vanuit Luxemburg, dus dat is goed. Wel jammer dat het UPS is, is vaak toch wat behelpen (niet bij de buren etc), maar goed, dat komt wel...Cas_per_M schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:23:
Zojuist verscheen ook mijn pakketje van MyKronoz in de UPS app!![]()
Ingepland voor bezorging op 9 Oktober.... Hmmm, monday it is
Nog niets te zien in de ups app helaas. Geen idee wat de volgorde van verzending is maar het heeft niets te maken met je backernr iig
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nee als er iets via UPS naar je onderweg is verschijnt dat op basis van adresgegevens en dergelijke in de UPS app...Pierre schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:58:
Dan moet je toch een trace code krijgen of mis ik iets ?
Bij mij staat er overigens nog niets in de app, dus denk dat het toch in batches vanuit Luxemburg gaat...
Of er staat maandag een verrassing op me te wachten
[ Voor 6% gewijzigd door darkrain op 07-10-2017 11:11 ]
Ik zou die Facebook ff uitzetten trouwens. Wordt niet goed van die meldingen laat staan als ze binnendruppelen vanaf maandag
Het kan natuurlijk zijn dat ze in Luxemburg druk zijn met het één voor één ontvangen en weer verzenden van de pakketten... In dat geval houd ik hoop dat het vandaag nog in de app verschijnt...DRuw schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:09:
Nu net? Ik vroeg me af af of ze de gegevens in het weekend updaten....
Ze hebben al aardig wat gave watchfaces gemaakt. Een aantal zal ik zeker gaan testen.
Iedereen propt er hi-res in maar ik vermoed dat dat tegen gaat vallen...
Ze hebben als het goed is pallets ontvangen en die moeten ze uitpakken en scannen... Blijkbaar ook een weekend klus (geautomatiseerd hoop ik)
Afwachten.....
Het stond er vrij snel na het aanmaken van mijn account. Meteen na het aanmaken stond er niets, een uur later ongeveer wel.DRuw schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:09:
Nu net? Ik vroeg me af af of ze de gegevens in het weekend updaten....
Ik had niet helemaal goed gekeken, hij staat op bezorging op maandag, voor het einde van de dag (wat me logisch lijkt, anders is het immers dinsdag ;-) )
Ben HEEL erg benieuwd.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Nou kan het zijn dat het adres iets anders is opgeschreven waardoor het niet in de app gelinkt wordt maar die kans is redelijk klein.
We gaan het zien. Morgen ontploft fb weer gok ik met foto's en video's. Maakt het wachten ook niet makkelijker..
Je kunt even kijken in de backerkit survey wat je daar ingevuld hebt.DRuw schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 09:02:
Grrrrr ik heb nog steeds niets op de app....
Nou kan het zijn dat het adres iets anders is opgeschreven waardoor het niet in de app gelinkt wordt maar die kans is redelijk klein.
We gaan het zien. Morgen ontploft fb weer gok ik met foto's en video's. Maakt het wachten ook niet makkelijker..