Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Sowieso geven sommige maandag, anderen dinsdag of woensdag dus ik denk dat ups de pallets aan het sorteren is.
Ik blijf me afvragen hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om alle unieke orders te verwerken. Denk je maar eens in: per adres had je de kleur als optie, bandjes kon je zelf kiezen en laders en clasps... Geen idee hoeveel unieke bestellingen er zijn maar de opties zijn legio.
Nu maar hopen dat het klopt;)
Dat hebben ze in de fabriek gedaan aldus het filmpje YouTube: ZeTime Story - EPISODE #3DRuw schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:03:
Ik blijf me afvragen hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om alle unieke orders te verwerken. Denk je maar eens in: per adres had je de kleur als optie, bandjes kon je zelf kiezen en laders en clasps... Geen idee hoeveel unieke bestellingen er zijn maar de opties zijn legio.
Nu maar hopen dat het klopt;)
Hoe precies dat weet ik ook niet
Wat geeft je backerkit aan? Bij mij staat de status nog op "Ready to ship" .Overigens, is het misschien wel leuk om te weten van de mensen die dat pakketje dus morgen ontvangen in welke regio van Nederland ze wonen?DRuw schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:03:
Ik denk niet dat mijne eraan komt morgen hoor.... We gaan het zien.
Sowieso geven sommige maandag, anderen dinsdag of woensdag dus ik denk dat ups de pallets aan het sorteren is.
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Maar.... ik heb lopen rommelen met het afleveradres, eerst bij een winkel, omdat ik dacht dat op dinsdag geleverd zou worden en dan zit ik op mijn werk. Toen dacht ik: "Hmmm... ik kan dinsdag wel thuis werken, dan kan ik het zelf in ontvangst nemen". Dus ik weer veranderen, maar die interface/UPS-app, bah.
Kijk ik daarnet weer, staat er dat het maandag geleverd zal gaan worden, dus heb ik het maar weer aangepast naar een UPS-afhaal punt.
En nu weet de UPS-app het ook niet meer...

Thanks for the heads up. Was me nog even ontgaan.DRuw schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:54:
@Cas_per_M Ik zou als admin zijnde een melding maken dat iedereen die zn eigen groep start dat gerust kan doen maar van de huidige weggehaald wordt. (inhoudelijk goed verhaal)
We hebben het met de admins zojuist besproken, en we laten het (iig voor nu) even zoals het loopt. Mochten er problemen hierdoor opduiken pakken we ze tzt aan.
Daarnaast verwacht ik ook niet dat MyKronoz deze aparte groepen ook gaat volgen, laat staan voorzien van scoops en nieuwe info. Het zal zo'n vaart niet lopen gok ik.
Aan de andere kant, hoe meer idioten er weg gaan, hoe meer inhoud er over blijft. Wellicht een voordeel voor de ''originele'' ZeTime Community
(edit: zojuist nog even onder je bericht op FB gereageerd
[ Voor 3% gewijzigd door Cas_per_M op 08-10-2017 19:32 ]
It just goes to show, people with brain damage… are the real heroes.
Dus alle vragen gaan er dubbel in straks.
Ik vind het iig richting jullie als admins niet getuigen van respect, zeker niet na iedere keer geduldig op dat gezeur van velen te hebben moeten reageren.
Just my 2 cents
Eens, maar vragen er dubbel in schoppen we er dubbel uit. Het is op moment even een chaos ivm delivery, maar daarna vlakt dat weer af hopelijk.DRuw schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:33:
Ze gaan niet weg, gewoon meer groepjes...
Dus alle vragen gaan er dubbel in straks.
Helemaal eens, maar geen reden om ze daarvoor uit de groep te knallen. Daarnaast, voor ons als admins niet te doen om het te laten merken dat we 't respectloos vinden. (iig niet zonder dictators en machtsmisbruikers genoemd te worden)DRuw schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:33:Ik vind het iig richting jullie als admins niet getuigen van respect, zeker niet na iedere keer geduldig op dat gezeur van velen te hebben moeten reageren.
Just my 2 cents
Laten we maar zien hoe succesvol hun groepjes worden, wij blijven in de echte

Ik ben heel benieuwd of 't morgen wordt. Pakket is nog niet bij UPS verwerkt, alleen labels aangemaakt.DRuw schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:00:
Da's waar, morgen de unbox video's en polsshots... en ik maar wachten
(hoewel het prima moet kunnen, Luxemburg naar Nederland binnen 1 werkdag. Zeker gezien de infrastructuur die UPS daarvoor heeft)
We gaan 't zien. In ieder geval knap veel zin an
Krijg nogal wat spullen via UPS van verschillende fabrikanten.
Edit: En inderdaad:
Hallo Tom, uw pakket kan niet worden afgeleverd zoals gepland.
Ben benieuwd wanneer het dan komt.
[ Voor 38% gewijzigd door Rooieduvel op 09-10-2017 06:53 ]
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Voor de mensen die 'm vandaag al binnen hebben, alvast heel veel plezier met je ZeTime en ik hoop hier wel een foto en/of video of 2 voorbij te zien komen..
Edit: Inmiddels werkt de UPS omgeving wel zoals ik het wil. Ook maar een afhaal locatie ingesteld aangezien ik gewoon 40u p/w werk. Nog geen levering bekend tot 23/10. Zie het vanzelf wel verschijnen:)
[ Voor 18% gewijzigd door carlhendrix op 09-10-2017 10:13 ]
Kan dat ja? Ik dacht dat je via UPS alleen Pick-Up points kon selecteren als alternatief.DRuw schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:42:
@carlhendrix Gewoon op je werk laten afleveren? Kun je gelijk je collega's hun ogen uitsteken;)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja, jammer dat ze voor UPS hebben gekozen. Maar dat snap ik ook wel eigenlijk aangezien het een wereldwijde speler is, scheelt ook weer schakelen met nationale ploegen.
@DRuw , jij inmiddels al een UPS bericht rijker?
Hebben mensen hem al ontvangen inmiddels of heeft ups alle berichten uitgesteld? Fb is nog niet ontploft en er zouden er toch en aantal sochtends geleverd worden dacht ik?
Ze waren ws. toch iets te optimistisch.We hebben u eerder een afleveringsbericht gestuurd voor onderstaande pakketten. Deze pakketten worden niet volgens de originele planning afgeleverd. We zullen u zo snel mogelijk de gewijzigde afleveringsinformatie sturen. Onze excuses voor het ongemak.
Het is nog niet eens in handen van de transporteur dus er kan nog van alles tussenkomen...
Och, tweakers zal hooguit het ding meenemen in een shootout van smartgear maar daar zal het bij blijven vermoed ik. Het is natuurlijk ook lastig vergelijken gezien de eigen software en "onbekende" hardware.
Aan de andere kant is het wel een echte vervanger/opvolger van de weggevallen Pebble imho dus waarom niet?
Al iemand van Tweakers nou eens daadwerkelijk meeleest en een klokkie laat sturen naar hun kantoor;) hint hint
Edit
@Cas_per_M zou jij hem ook niet binnenkrijgen vandaag???
[ Voor 23% gewijzigd door DRuw op 09-10-2017 18:27 ]
Yup, maar ook hier mail van UPS en een uitgestelde levering.DRuw schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 16:01:
Edit
@Cas_per_M zou jij hem ook niet binnenkrijgen vandaag???
Pakketten zijn duidelijk nog niet aangekomen bij UPS.
Het blijft af en toe 3x nadenken wat ze nu precies schrijven. In het eerste filmpje:DRuw schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:46:
Weer leuk spul om de tijd te doden: YouTube: MyKronoz ZeTime - How To
Een English native speaker zou toch wel handig zijn."Lean Zetime on the charger"
Ik heb eraan zien denken om het als comment erbij te zetten inderdaad. Dat lean irriteerde mij direct in grammaticaal mode. Ik ben geen native speaker maar doe 99% zakelijke communicatie in het Engels naast dat ik vaak genoeg procedures heb geschreven. Maargoed, wellicht komt er een versie 1.1 uit. (Manual van de zetime staat op 1.3 momenteel:))voorstad schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:08:
[...]
Het blijft af en toe 3x nadenken wat ze nu precies schrijven. In het eerste filmpje:
[...]
Een English native speaker zou toch wel handig zijn.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ach, nog 3 dagen voor deadline van tracking nummers. Niet zo'n hele slimme zet van UPS om al mails te sturen - om vervolgens aan te geven dat het niet correct is-. Ik neem aan dat FB los gegaan is.Pierre schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:16:
Jammer dat ik nog steeds niets gehoord heb via de UPS app
Ik lees ook de KS commentpage, en ik moet eerlijk bekennen; ik snap heel erg goed dat mensen gefrustreerd raken.. we zijn zo dichtbij:)
@Cas_per_M, nog nieuws vanuit de insider kant?
Helaas niet.carlhendrix schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:56:
[...]
Mocht er iets komen horen jullie 't hier zsm
We wagen het er op 't moment ook niet op om MK hierover directe vragen te stellen.
Dat gaat niet gewaardeerd worden
Bwa,carlhendrix schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:56:
[...]
Ach, nog 3 dagen voor deadline van tracking nummers. Niet zo'n hele slimme zet van UPS om al mails te sturen - om vervolgens aan te geven dat het niet correct is-. Ik neem aan dat FB los gegaan is.
Ik lees ook de KS commentpage, en ik moet eerlijk bekennen; ik snap heel erg goed dat mensen gefrustreerd raken.. we zijn zo dichtbij:)
Je wacht al maanden. Een paar dagen of weken maakt toch echt niet uit.
Ik snap het niet en het getuigd van de domheid van sommige mensen.carlhendrix schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:56:
[...]
Alles is nog keurig gegaan en dan loopt het laatste stukje niet helemaal soepel en dan krijg je dergelijke reacties.
Triest.
Zou het zo kunnen zijn dat er gedoe is om de invoerrechten in Luxemburg en dat het daarom wat langer duurt?
Daar zeg je inderdaad iets *thinkingface*darkrain schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:37:
Zou het zo kunnen zijn dat er gedoe is om de invoerrechten in Luxemburg en dat het daarom wat langer duurt?
als je dan leest dat mensen er voor thuis zijn gebleven dan is dat wel extra sneu zeg maar. Mij maakt het niet echt uit. Na al die maanden kan deze er ook nog bij zeg maar:)
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Aangetekende zending gemist vandaag van tbc-post
TBC-post? Is dat besmettelijk?zwasie schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:47:
Zeker dat het via UPS komt? Een
Staar er nog bij wanneer ze een 2e poging doen? Zou wel heel bijzonder zijn, iedereen staart zich compleet blind op UPS en dan zou het via een andere dienst komen.zwasie schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:47:
Zeker dat het via UPS komt? Een
Aangezien ik een tracking code van UPS in de bijbehorende app heb, met afzender MYKRONOZ ga ik er wel vanuit dat het via UPS gaat komen ja.carlhendrix schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:30:
[...]
Staar er nog bij wanneer ze een 2e poging doen? Zou wel heel bijzonder zijn, iedereen staart zich compleet blind op UPS en dan zou het via een andere dienst komen.
Typo gecorrigeerd
[ Voor 3% gewijzigd door TheFes op 11-10-2017 10:08 ]
Ik denk dat je dan toch iets anders krijgt: https://www.kronos.com/TheFes schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:35:
[...]
Aangezien ik een tracking code van UPS in de bijbehorende app heb, met afzender MYKRONOS ga ik er wel vanuit dat het via UPS gaat komen ja.

Hier is hij ook uit mijn kalender. We wachten wel af.SilentF0rce schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:09:
Bij mij is MyKronoz volledig verdwenen uit UPS nu.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Ja, ik ben erg blij dat ik niet meer in die groep zit. Ik hoop alleen wél voor MK dat de mails daadwerkelijk voor de 13e naar iederen verstuurd worden.. . Anders zijn de rapen gaar in die FB groep. én op KS.i2Paq schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:59:
De trollen met "Scam" duiken ook meteen weer op. Gelukkig worden hun reply's cq. topics op FB meteen verwijderd.
Uggghhh, ik word zo. moe. van. die. FB. groep.carlhendrix schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:12:
[...]
Anders zijn de rapen gaar in die FB groep. én op KS.
Maargoed, let's continue.
Nog geen nieuws gehad van UPS, noch van MyKronoz. Ik heb 't gevoel dat het inderdaad iets met inklaring in de EU te maken heeft.
Ik vind het ook knap dat jullie volhouden...Cas_per_M schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:02:
[...]
Uggghhh, ik word zo. moe. van. die. FB. groep.
Ik heb 't gevoel dat het inderdaad iets met inklaring in de EU te maken heeft.
Wat inklaring betreft: ik heb ook zo'n donkerbruin gevoel. Het is rustig op de MK chat?
Kwestie van laatste loodjes tot delivery, en dan kijken hoe het verder loopt. Geduld is bij sommige admins ook op aan het rakenvoorstad schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:57:
[...]
Ik vind het ook knap dat jullie volhouden...
Wat inklaring betreft: ik heb ook zo'n donkerbruin gevoel. Het is rustig op de MK chat?
(was het maar een donkerbruin gevoel. Ohnee, donkerbruine bezorgbus...
Op de MK chat is het rustig, haast wat te rustig.
Eigenlijk willen we niet in deze fase MK nog te veel opstoken/achter de broek aan jagen, aangezien het praktisch uit hun handen is en bij de verspreiders ligt.
Verwacht wel dat er wat gechat zal gaan worden als er komende maandag geen verdere duidelijkheid ontstaat. Lets see
[ Voor 5% gewijzigd door Cas_per_M op 11-10-2017 21:01 ]
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Dan ben je dus neem ik aan geen Kickstarter backer.. Dan krijg je voorlopig nog geen tracking code. Op dit moment worden alleen de via Kickstarter gebackte horloges verscheeptSilasje schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 23:50:
Ik heb nog geen trackingcode, maar heb vorige week ook pas mijn keuze doorgegeven. Hoelang verwachten jullie nog voordat ik een trackingcode krijg? Ik ben heel benieuwd naar het apparaat
Dat zou gek zijn. MyKronoz verkoopt wel meer dan deze KS horloge. We hebben ook shipping betaald.voorstad schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:57:
[...]
Ik vind het ook knap dat jullie volhouden...
@Cas_per_M Ik zag op KS dit verontrustende bericht:carlhendrix schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:12:
[...]
Ik hoop alleen wél voor MK dat de mails daadwerkelijk voor de 13e naar iederen verstuurd worden.. . Anders zijn de rapen gaar in die FB groep. én op KS.
Is hier iets over bekend toevallig?Alexander Samuel about 17 hours ago
To All Backer, this is from MyKronoz Cust Care
David Varela (MyKronoz)
Oct 11, 14:55 CEST
You should receive your tracking number from October 13 to the beginning of next week.
No worries. As stated on our update, this process requires time. We are doing our best to provide good services to all our backers.
Thank you for your patience.
Best regards,
MyKronoz Team
http://www.mykronoz.com"
Lol verontrustend... Dat is nog maar 1 tot 8 dagen wachten. Dat kan er ook nog wel bijcarlhendrix schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:19:
[...]
@Cas_per_M Ik zag op KS dit verontrustende bericht:
[...]
Verontrustend? Serieus?carlhendrix schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:19:
Ik zag op KS dit verontrustende bericht:
Ben erg benieuwd of dat over de ZeTime gaat.. Zou verder niet weten waarom UPS mij brieven gaat sturen..
MyChoice account aangemaakt bij UPS toevallig? Ik zie in de PostNL-app ook een brief onderweg van UPS. Heb eerder ergens gelezen dat je adres geverifieerd wordt door middel van een brief.TheFes schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:36:
Ik zag in mijn PostNL app dat er een brief van UPS naar mij op weg is. Die krijg ik vandaag in de bus.\
Ben erg benieuwd of dat over de ZeTime gaat.. Zou verder niet weten waarom UPS mij brieven gaat sturen..
Dat zal het dan wel zijn, ik heb inderdaad een MyChoice account aangemaakt.klaas.roelofs schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:39:
[...]
MyChoice account aangemaakt bij UPS toevallig? Ik zie in de PostNL-app ook een brief onderweg van UPS. Heb eerder ergens gelezen dat je adres geverifieerd wordt door middel van een brief.
ik ben wel kickstarter backer, maar heb de mail waarin ik mijn wensen aan kon geven gemistTheFes schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 23:54:
[...]
Dan ben je dus neem ik aan geen Kickstarter backer.. Dan krijg je voorlopig nog geen tracking code. Op dit moment worden alleen de via Kickstarter gebackte horloges verscheept
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Ah, ook dan moet je denk ik nog even wachten.. Maar wil je het zeker weten zullen je MyKronoz even moeten contacten.Silasje schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:02:
[...]
ik ben wel kickstarter backer, maar heb de mail waarin ik mijn wensen aan kon geven gemist
Nou ja, verontrustend is misschien de verkeerde woordkeus. Maar als je ingesteld bent op "tot 13 oktober" dan is dit wel even jammer. Toch?
Backerkit link gemist? Dan ben je wel de sjaak qua levertijd denk ik zo.Silasje schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:02:
[...]
ik ben wel kickstarter backer, maar heb de mail waarin ik mijn wensen aan kon geven gemist
Jup, ik heb hem vorige week ingevuld, wanneer jullie dan?Xfade schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:11:
[...]
Backerkit link gemist? Dan ben je wel de sjaak qua levertijd denk ik zo.
Your card was successfully charged $21.00 on 07/02/17.Silasje schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:46:
[...]
Jup, ik heb hem vorige week ingevuld, wanneer jullie dan?
Week of 2 daar voor denk ik.
Ik heb de backerkit survey op 31 mei ingevuld, en op 3 juli is het aanvullende bedrag afgeschreven op mijn creditcard.Silasje schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:46:
[...]
Jup, ik heb hem vorige week ingevuld, wanneer jullie dan?
Er is dus op tot op heden nog geen afhaalopdracht ingediend, maar UPS wist wel aan te geven dat zodra ze de pakketten op hebben gehaald in Luxemburg het afleveren op locatie in Nederland 2 werkdagen in beslag zou nemen.
Top, bedankt voor het uitzoekenFlashBang schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:54:
Vanochtend UPS gesproken, zij geven aan dat MyKronoz Luxemburg zelf (vooraf) de labels heeft aangemaakt die in de UPS app te zien zijn/waren. Er is alleen nog geen afhaalopdracht ingediend bij UPS om de pakketten ook op te halen. Vermoed dat de geruchten over vertraging bij de douane tussen de MyKronoz fabriek China/Hong Kong en Luxemburg wel juist zullen zijn.
Er is dus op tot op heden nog geen afhaalopdracht ingediend, maar UPS wist wel aan te geven dat zodra ze de pakketten op hebben gehaald in Luxemburg het afleveren op locatie in Nederland 2 werkdagen in beslag zou nemen.
Ik nu wel iig en het staat klaar voor ontvangst in Luxemburg (nog niets nieuws dus behalve het nummer:))
Ik word gestoord van die fb eikels trouwens my god....
Kun je mij een beetje in de goede richting helpen dmv een link? Ik kan die pagina niet vindenDRuw schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:10:
Als het goed is kunnen jullie in de backerkit pagina bij track shipment een shippingnummer vinden.
Edit: http://zetime.backerkit.com
[ Voor 14% gewijzigd door ZieMaar! op 13-10-2017 21:51 ]
AMD Athlon 64 3000+ @ 2700MHz @ 1.5V, AMD Opteron 165 @ 2700MHz @ 1.32V | Intel 3930K @ 4200MHz @ 1.2V
It’s going to be ZeTime to track
Dear Kickstarter Backers,
---
So where are we now? Almost there… we only need few days to keep our initial promise ! How ? Again, to be transparent, we have sent more than 45 pallets to our hub in Luxembourg so almost all our European backers should now be able to get their parcels’ tracking numbers on their BackerKit profile ! Feel free to check it outTo be more precise, it means the goods for our EU backers will leave our Luxembourg warehouse from next Monday and some of you will receive their parcels within next week :-)))
---
#ZeTimeHasCome and it is only a matter of a few days !!!
Thanks for your incredible trust and your continuous support…
Boris & his MyKronoz Gang
[ Voor 4% gewijzigd door FlashBang op 13-10-2017 23:44 ]
De natuurlijke selectie mag z'n gang gaan van mij...
Hoop negativiteit daar, ja. Maar, even advocaat van de duivel spelen, de communicatie van MyKronoz laat hier en daar ook wat te wensen over op het gebied van duidelijkheid.DRuw schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 06:42:
En die reacties op fb weer..... nooit meer ks en dat soort bullshit. Mijn god wat een idioten zitten er tussen.
De natuurlijke selectie mag z'n gang gaan van mij...
Er zijn beloftes gedaan die ze uiteindelijk voor de VS niet kunnen waarmaken, is niet zo handig. Iets meer voorzichtigheid is dan misschien slimmer, dus geen harde data communiceren, maar streefdata.
Mensen buiten europa / noord amerika weten met de laatste update nog niks, worden simpelweg niet genoemd.
Begrijp dat dit ook te maken heeft met de druk op het team etc, maar je kan je afvragen of het slim was om perse alles tegelijk te willen shippen, maar goed.
Op Kickstarter gebied is dit alsnog een van de best gerunde campagnes, dus ze doen het zeker niet verkeerd.
Kan niet wachten tot ik ‘m in handen heb, ben erg benieuwd.
Orkanen vallen onder force majeur last time I checked... Maargoed het had handiger geweest om streefdata te noemen ipv vast te zetten. In principe klopt ook update 33 niet helemaal gezien niet alles dus hk heeft verlaten. Maargoed ze trekken zelf de portemonnee om het op te lossen (tenzij er hierdoor alsnog import met worden betaald).
Maargoed om ze nu hierdoor helemaal af te branden waar sommige doen op fb.... echt jammer. Sneu vooral voor het mk team dat hier lange dagen voor maakt met 100% inzet...
2-3 weken langer wachten op 5maanden is peanuts in mijn ogen.
AMD Athlon 64 3000+ @ 2700MHz @ 1.5V, AMD Opteron 165 @ 2700MHz @ 1.32V | Intel 3930K @ 4200MHz @ 1.2V
Volgens de update krijgen we vanaf woensdag het horloge binnen, dat zou mooi zijn maar als het later wordt maakt het mij persoonlijk ook niet zoveel uit... Inderdaad op 5 a 6 maanden komt het niet op een week of maand.
Nieuwe Android app al gezien trouwens? Watchfaces kunnen nu gemaakt worden zonder horloge gepaired te hebben. Nog geen tijd gehad om dat te proberen...
Het blijft een kickstarter-campagne natuurlijk.darkrain schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:20:
MyKronoz doet het fantastisch, ze leren hier ook enorm veel van... Dat het niet slim is om harde data te noemen bijvoorbeeld
Volgens de update krijgen we vanaf woensdag het horloge binnen, dat zou mooi zijn maar als het later wordt maakt het mij persoonlijk ook niet zoveel uit... Inderdaad op 5 a 6 maanden komt het niet op een week of maand.
Nieuwe Android app al gezien trouwens? Watchfaces kunnen nu gemaakt worden zonder horloge gepaired te hebben. Nog geen tijd gehad om dat te proberen...
Helaas zijn veel backers gewoon niet bekend met het begrip kickstarter en denken ze dus echt dat ze gewoon een pre-order hebben gedaan van een nieuw horloge.
Over die watchfaces: kun je die custom faces van zetime.daap.dk via je telefoon downloaden en via de app naar je Zetime uploaden?
Zou ik eigenlijk ook willen weten, de watchfaces van 'Brendan Ihmig' die in fb groep gepost worden is eigenlijk de enigste reden dat ik nog in die groep zit.carlhendrix schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:21:
Inmiddels ook een trackingnummer ontvangen in backerkit. Alles nog redelijk onduidelijk maar ik zie 't vanzelf wel.
Over die watchfaces: kun je die custom faces van zetime.daap.dk via je telefoon downloaden en via de app naar je Zetime uploaden?
Ben al die negativiteit daar eigenlijk echt beu en zeker als het op mijn fb wall passeert
Brendan geeft de watchfaces pas vrij als hij ze heeft kunnen testen op zn eigen ZeTime. Komt dus nogShadyCallandt schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:53:
[...]
Zou ik eigenlijk ook willen weten, de watchfaces van 'Brendan Ihmig' die in fb groep gepost worden is eigenlijk de enigste reden dat ik nog in die groep zit.
Ben al die negativiteit daar eigenlijk echt beu en zeker als het op mijn fb wall passeert
Vwb direct downloaden, dat weet ik zo snel niet. Volgens mij zou dat moeten kunnen vanaf website->galerij telefoon->ZeTime app.
De negativiteit in de FB groep is behoorlijk vervaagd sinds de laatste update. Enorm constructief is het nog niet, maar ik verwacht dat het weer 'n stuk beter wordt. Het meerendeel van de community lijkt (net als alle admins
Het is ook wel gek dat de leveringen vertraagd zijn voor alles buiten europa en amerika met als reden Irma....
die volgde ik ook niet helemaal maargoed WIJ ZIJN EUROPA:):):)
Als ik het goed heb begrepen heeft het te maken met het feit dat "opeens" (relatief valt dat mee) alles vanuit HongKong moet ipv via meerdere centra. Europa is hierop de uitzondering.DRuw schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:04:
Het is ook wel gek dat de leveringen vertraagd zijn voor alles buiten europa en amerika met als reden Irma....
die volgde ik ook niet helemaal maargoed WIJ ZIJN EUROPA:):):)
HongKong zou sowieso distributie doen voor alles buiten Europa en Amerika. Nu dus hogere werkdruk/bezetting, en wellicht dat het daarmee te maken heeft.
Oh boy, nog een weekje. Wie weet zelfs korter.... Can't wait!
Met alle respect, maar die paar pakketjes extra van MyKronoz gaat echt niet direct een hogere werkdruk geven hoor. Dat is echt peanuts voor een shipper als UPS/DHL.Cas_per_M schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:21:
[...]
Als ik het goed heb begrepen heeft het te maken met het feit dat "opeens" (relatief valt dat mee) alles vanuit HongKong moet ipv via meerdere centra. Europa is hierop de uitzondering.
HongKong zou sowieso distributie doen voor alles buiten Europa en Amerika. Nu dus hogere werkdruk/bezetting, en wellicht dat het daarmee te maken heeft.
Oh boy, nog een weekje. Wie weet zelfs korter.... Can't wait!
Er wordt net gedaan alsof het een megaoperatie is, maar dat valt ook wel mee. Als dat echt zo'n probleem zou opleveren, dan komen de kerstkaartjes in NL ook wel twee weken later dan ze verstuurd zijn.
Wat het echte probleem was, is me niet helemaal duidelijk geworden. Op de storm na dan.
Ik zie een custom App waarbij de zetima.daap Watchfaces via de ZeTime app kunnen worden binnengehaald?carlhendrix schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:21:
Ik denk dat het ook gewoonweg te maken heeft met het omgooien van een reeds bepaald plan. Dat geeft gewoon vertraging.Nicap schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 19:36:
[...]
Met alle respect, maar die paar pakketjes extra van MyKronoz gaat echt niet direct een hogere werkdruk geven hoor. Dat is echt peanuts voor een shipper als UPS/DHL.
Er wordt net gedaan alsof het een megaoperatie is, maar dat valt ook wel mee. Als dat echt zo'n probleem zou opleveren, dan komen de kerstkaartjes in NL ook wel twee weken later dan ze verstuurd zijn.
Wat het echte probleem was, is me niet helemaal duidelijk geworden. Op de storm na dan.
Vandaag weer een kleine update van Sara op FB met allemaal fotos van Boris die de pallets aan het bekijken is.
Er is nu dus daadwerkelijk iemand van UPS labels aan het printen per pakket... dat kost ook wel tijd (superjob ook

We gaan het zien, ik ben benieuwd wanneer mijn UPS pakket aan de wandel gaat mijn richting op *hits refresh every 5 mins*
Die foto's waren in Hong Kong genomen, onze pakketten zouden allang in Luxemburg moeten zijn volgens eerdere berichten...DRuw schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:26:
[...]
Ik denk dat het ook gewoonweg te maken heeft met het omgooien van een reeds bepaald plan. Dat geeft gewoon vertraging.
Vandaag weer een kleine update van Sara op FB met allemaal fotos van Boris die de pallets aan het bekijken is.
Er is nu dus daadwerkelijk iemand van UPS labels aan het printen per pakket... dat kost ook wel tijd (superjob ook).
We gaan het zien, ik ben benieuwd wanneer mijn UPS pakket aan de wandel gaat mijn richting op *hits refresh every 5 mins*
Ik blijf gewoon rustig en heb zojuist mijn Pebble nog eens opgeladen
in belgie gaat het blijkbaar via dpd . Heb wel al een trackingnummer gekregen, maar bij dpd is er nog geen info te zien. Dus de overdracht door mykronoz is blijkbaar toch nog niet afgelopen. Dus betwijfel of echt al alles in Luxemburg isdarkrain schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:38:
[...]
Die foto's waren in Hong Kong genomen, onze pakketten zouden allang in Luxemburg moeten zijn volgens eerdere berichten...
Ik blijf gewoon rustig en heb zojuist mijn Pebble nog eens opgeladen
"A UPS shipping label has been created. Once the shipment arrives at our facility, the tracking status--including the scheduled delivery date--will be updated."
Er is echt iets anders aan de hand (geweest?)......
Normaal welzwasie schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:26:
[...]
in belgie gaat het blijkbaar via dpd . Heb wel al een trackingnummer gekregen, maar bij dpd is er nog geen info te zien. Dus de overdracht door mykronoz is blijkbaar toch nog niet afgelopen. Dus betwijfel of echt al alles in Luxemburg is
https://scontent-bru2-1.x...6901e6e751cdc&oe=5A6816FF
Ik zit al langer te kijken naar een smartwatch maar wel eentje met een degelijke batterijduur. (gps e.d. hoeft allemaal niet)
Wij ook :-) Voorlopig zijn de horloges nog ergens tussen MyKronoz en UPS en heeft niemand nog een exemplaar ontvangen.moxegy schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:49:
Ik ben erg benieuwd naar de gebruikers ervaringen!