Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[MyKronoz Zetime] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste
Acties:

• tollo71
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
quote:
Freaky_Angelus schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:42:
Ok, dit moest ik even delen voor de lol....

Dit bandje besteld en deze komt zojuist binnen met MK logo er op :D

De zwarte kwam zonder logo...
Mijn vrouw heeft de Zetime Petite, met leren bandje besteld. De kleine uitvoering (Petite) met metalen bandje is erg slecht leverbaar.

Hoe bevalt jou bovenstaande metalen bandje? Anders besteld ze een Rose-goude variant daar.

• Demiesehv
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 12-11 19:25
heeft iemand nog een lader over die ik over kan nemen of tip waar te koop.
Mijne is kapot gevallen

• Freaky_Angelus
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 08-11 16:00
quote:
tollo71 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:08:
[...]

Mijn vrouw heeft de Zetime Petite, met leren bandje besteld. De kleine uitvoering (Petite) met metalen bandje is erg slecht leverbaar.

Hoe bevalt jou bovenstaande metalen bandje? Anders besteld ze een Rose-goude variant daar.
Werkt tot op heden net zo goed als de 'originele'....

Kan er weinig over zeggen... lijkt gewoon dezelfde fabrikant te zijn.

• i2Paq
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:05

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik lees en zie berichten + screenshots over een nieuwe App. (v1.7 build 43) en firmware.

Heeft iemand meer info?

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 18:49

Pierre

Zucht

quote:
i2Paq schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:46:
Ik lees en zie berichten + screenshots over een nieuwe App. (v1.7 build 43) en firmware.

Heeft iemand meer info?
Ik heb gisteren een update van de app gehad maar dat is nog steeds versie 1.6.8, wel een firmware geen idee wat er aangepast is.

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• Callandt95
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 18:10
quote:
i2Paq schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:46:

Heeft iemand meer info?
Heb gisteren mijn zetime geupdate en ik heb nog geen problemen ondervonden (ios)

• kipjr
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13-11 12:50
Iemand enig idee hoe de agenda op de ZeTime beter luistert naar Google Calendar? Recurring events (uit het verleden) blijven terugkomen als notificatie.

• Cas_per_M
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 28-08 21:37

It just goes to show, people with brain damage… are the real heroes.

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

quote:
Klopt!

Stilletjes en stiekem getoond.

MK weet donders goed dat de huidige ZeTime een desillusie is voor velen. Helemaal nu de App. op bepaalde Android versies niet (meer) werkt.

Ik zou nooit meer een MK watch kopen, hun software is gewoon waardeloos, evenals hun support.

• Cas_per_M
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 28-08 21:37
quote:
i2Paq schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:57:
[...]

Klopt!

Stilletjes en stiekem getoond.

MK weet donders goed dat de huidige ZeTime een desillusie is voor velen. Helemaal nu de App. op bepaalde Android versies niet (meer) werkt.

Ik zou nooit meer een MK watch kopen, hun software is gewoon waardeloos, evenals hun support.
Om eerlijk te zijn kan ik niks anders dan 't daar helemaal mee eens zijn.

Ze weten zelf donder goed dat de software behoorlijk sh*t is, de hardware issues met slechte knoppen, etc. Je zou kunnen spreken van onvoorziene kinderziektes, maar na bijna een jaar is er nog bar weinig echte vooruitgang. Vooral de app is en blijft een gedrocht.

En zelfs al weten Boris & co dit helemaal, de support is nog ondermaatser dan het gehypede product als je 't mij vraagt.

Stukkie zelfreflectie: yes, ik heb zeker meegesurfd op de hype, maar na een tijd ZeTime in gebruik te hebben kan ik niets anders dan concluderen dat de afhandeling van 't geheel behoorlijk matig is.. ;)

It just goes to show, people with brain damage… are the real heroes.

• draakje2004
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 27-09-2018
Middag allemaal

Zo maar een toevoeging van mij, doordat ik enige problemen met mijn pebble had een dag of tien geleden, moest ik gadgetbrige installeren om via rebble mijn pebble werkend te krijgen. Tot mijn verbazing pakte hij de zetime ook gewoon. Synchroniseren ging de eerste keer langzaam, maar voor de rest werkt het naar behoren , Bluetooth verbinding is stabiel, berichten komen gewoon binnen.

Groet henk

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

draakje2004 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:34:
Middag allemaal

Zo maar een toevoeging van mij, doordat ik enige problemen met mijn pebble had een dag of tien geleden, moest ik gadgetbrige installeren om via rebble mijn pebble werkend te krijgen. Tot mijn verbazing pakte hij de zetime ook gewoon. Synchroniseren ging de eerste keer langzaam, maar voor de rest werkt het naar behoren , Bluetooth verbinding is stabiel, berichten komen gewoon binnen.

Groet henk
Klopt, ik lees hier ook berichten over dat de Gadgetbridge nu ook de ZeTime ondersteund.

Schijnt nog wel een basic ondersteuning te zijn.

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17:26
Mijn ZeTime was i.m.o. een miskoop, nadat mijn Pebble 2 HR was overleden ben ik eerst terug gegaan naar Pebble Time Steel. Nu is die ook overleden en ben ik sinds een maandje over naar een Amazfit Bip Lite, gekocht voor 54 hele euro's. Dat komt wat mij betreft een heel stuk dichter bij mijn ideale invulling van een smartwatch.

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Nieuwe App. en Firmware.

Meer info hier

• darkrain
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 16:35
De nieuwe kalibreer methode met de app en camera werkt echt fantastisch d:)b

Leef en laat leven...

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Project Update #45: Our new Mobile App is around the corner!
Dear Backers,

A few months ago, we announced that we were working on a brand-new Mobile App that would allow us to manage all our coming products under one single App, but above all, that would deliver a completely renewed user interface: more intuitive, more modern and more compelling for all MyKronoz users.

Today, we’re pleased to inform you that we have almost finalized the development of our "universal" App and we can’t wait to share it with you.

As you already know, ZeTime is a long journey, that is definitely not over for us. Since the very beginning of this adventure, we've listened to you all and we want to keep doing so prior this new software introduction.
Therefore, we've decided to launch a limited-access beta version of our new Mobile App and we would like to ask you, original backers, to help us fine-tune this new App before its public release.

How to participate?

Here is the link to apply to get early access to our beta universal app: [edit I've removed the link, you can find it on the backer page.]

In the coming days, we'll make a selection among all applications received and we will start sharing the test builds with the lucky ones.

Obviously, we won’t be able to enroll all of you in this program and we would like to apologize in advance for that. We'll make sure to select testers among the most active users of our community, based on statistic from our servers. We’re super excited to achieve this new milestone together with you all and we can’t wait to release this new App in the next weeks.

But an update couldn’t be complete without more information about our upcoming hardware plans. Today we’re pleased to make it official that ZeTime 2nd Generation is on its way and will make it to Kickstarter in the first half of 2019.

In the meantime, we will also introduce some new exciting products to enrich our portfolio, all supported by our “Universal App” that you’re about to try.

Thanks again for your continuous support and trust!
MyKronoz Team

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

En daarnaast:
Today we’re pleased to make it official that ZeTime 2nd Generation is on its way and will make it to Kickstarter in the first half of 2019.
Ben benieuwd of deze, gezien het gezeur met de eerste KS en IGG een net zo groot "succes" wordt.

Mij zien ze iig. niet.

• Plenkske
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 17-11 21:51
Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe app en ook naar de nieuwe ZeTime.
Zelf heb ik eigenlijk weinig issues gehad met de ZeTime, alleen helemaal in het begin was de app/firmware nog wat gaar. Nu eigenlijk al heel lang tevreden. Het apparaat doet precies wat ik nodig heb.

Wat ik in de tweede ZeTime graag zou willen zien icm betere software:
- NFC betalingen, mits ze Nederlandse banken gaan ondersteunen (garmin pay heeft dit al)
- ook kunnen reageren op bv. een WhatsApp bericht. eventueel via spraak.
- een handigere oplader. het liefst gewoon een kabel die magnetisch connect of iets dergelijks.
- een nog betere accuduur is altijd fijn :)

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Plenkske schreef op woensdag 21 november 2018 @ 09:38:
Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe app en ook naar de nieuwe ZeTime.
Zelf heb ik eigenlijk weinig issues gehad met de ZeTime, alleen helemaal in het begin was de app/firmware nog wat gaar. Nu eigenlijk al heel lang tevreden. Het apparaat doet precies wat ik nodig heb.

Wat ik in de tweede ZeTime graag zou willen zien icm betere software:
- NFC betalingen, mits ze Nederlandse banken gaan ondersteunen (garmin pay heeft dit al)
- ook kunnen reageren op bv. een WhatsApp bericht. eventueel via spraak.
- een handigere oplader. het liefst gewoon een kabel die magnetisch connect of iets dergelijks.
- een nog betere accuduur is altijd fijn :)
Er zijn mensen die hebben een uitnodiging ontvangen om de nieuwe App. beta te testen.

De eerste indrukken zijn positief.

Helaas was ik net te-laat om de screenshots te saven, volgens de Beta-overeenkomst mag je niets delen.

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Volgens Fred Boutin op de ZeTime FB usergroup is de nieuwe App. door Beta heen en wordt deze het eerste kwartaal van 2019 vrijgegeven.

http://zetimeforums.net/download/file.php?id=40

• Mister Hardware
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 10-11 14:41
Op ibood is hij nu voor 80€ verkrijgbaar. Kan iemand mij helpen met de keuze om hem te kopen of niet. Ik zie dus dat er onenigheid over de app is naar is dat al opgelost of nog niet?

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07:33

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Nee. Bij mij niet. Uiterlijk is de gunmetal echt wel een eyecatcher vind ik tov de concurrentie maar softwarematig is het gewoon slecht in mijn ervaring. Continu verbinding kwijt en berichten niet of nauwelijks doorkrijgen. Ook vind ik de heartrate verre van correct. Ik heb nu een stratos en die is wat dat betreft vele malen beter. Dan maar geen mechanische wijzers maar gaat even lang mee

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • +1Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Al kreeg ik hem voor niets dan nog niet / nooit meer.

De App. is nog steeds ruk, laat staan de firmware.

• Goztow
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 01-11 14:38
Er is een nieuwe app uit genaamd mykronoz. Ziet er alleszins een druk beter uit.

• Plenkske
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 17-11 21:51
Goztow schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:00:
Er is een nieuwe app uit genaamd mykronoz. Ziet er alleszins een druk beter uit.
Werkt de app goed ? Enig verschil met de "oude" app ? Ik ben zelf nog niet overgestapt.

• Goztow
Je kan beide naast elkaar draaien als je wil. Slechts eentje verbinden met je horloge dan natuurlijk. De app is een stuk mooier opgebouwd en is voor mij net iets gebruiksvriendelijker. Even herverbinden met het horloge is eenvoudiger. Ik blijf echter gelijkaardige connectieproblemen hebben als met de vorige app. Soms valt de verbinding gewoon weg. Gelukkig niet al te vaak.

• Grolsch
  • Registratie: maart 2003
  • Nu online
Ik overweeg ook een smartwatch en vind de ZeTime erg mooi om te zien vanwege de fysieke wijzers.

Is ondertussen de nieuwe generatie al verkrijgbaar, of komt deze snel :?

En wat is nu het verschil tussen de normale, elite en premium uitvoering (los van de prijs)

PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente

Acties:
  • +1Henk 'm!

• darkrain
Grolsch schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 12:56:
Ik overweeg ook een smartwatch en vind de ZeTime erg mooi om te zien vanwege de fysieke wijzers.

En wat is nu het verschil tussen de normale, elite en premium uitvoering (los van de prijs)
Er schijnt een nieuwe generatie in ontwikkeling te zijn, maar hoever dat nu is geen idee...

Verschil tussen de versie is het meegeleverde bandje, dat is alles.

Leef en laat leven...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Grolsch schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 12:56:

Ik zou zelf nooit (meer) een ZeTime kopen.
darkrain schreef op zondag 21 juli 2019 @ 10:29:
[...]

Er schijnt een nieuwe generatie in ontwikkeling te zijn, maar hoever dat nu is geen idee...

Verschil tussen de versie is het meegeleverde bandje, dat is alles.
Je bedoelt de ZeTime2?

Verder dan een aankondiging is het niet gekomen en persoonlijk verwacht ik er niet veel van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• darkrain
i2Paq schreef op zondag 21 juli 2019 @ 13:57:
[...]

[...]

Je bedoelt de ZeTime2?

Verder dan een aankondiging is het niet gekomen en persoonlijk verwacht ik er niet veel van.
Ik zou zelf zeker weer een ZeTime kopen, sterker nog ik heb er 2 naar volle tevredenheid. Zoals zo vaak hoor je vaak alleen maar de negatieve ervaringen en niet de positieve.
Natuurlijk heeft het apparaat bepaalde eigenschappen of bepaalde zaken niet die een ander wel heeft, maar voor mij voldoet hij echt heel erg goed.

ZeTime2 bedoel ik inderdaad en het klopt dat dat niet meer is dan een aankondiging momenteel.

Leef en laat leven...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grolsch
  • Nu online
i2Paq schreef op zondag 21 juli 2019 @ 13:57:
[...]

[...]

Je bedoelt de ZeTime2?

Welke smartwatch zou je wel adviseren?

Het idee dat hij echte wijzers heeft en er niet smartwatch uit ziet staat mij erg aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wubbi
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 07:52
@Grolsch Ik heb een paar maanden geleden zelf een ZeTime gekocht. Ik had dit topic wel gelezen en dacht zo erg kan het niet zijn.

Het is een prachtig horloge maar softwarematig is het een ramp. Ik verlies steeds de verbinding (IOS) met mijn horloge en notificaties krijg ik heel soms binnen. Ik heb spijt van mijn aankoop en ben nu alweer op zoek naar iets anders. Dat zal waarschijnlijk een minder mooi horloge worden, maar liever iets wat werkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grolsch
  • Nu online
Wubbi schreef op zondag 21 juli 2019 @ 19:26:
@Grolsch Ik heb een paar maanden geleden zelf een ZeTime gekocht. Ik had dit topic wel gelezen en dacht zo erg kan het niet zijn.

Het is een prachtig horloge maar softwarematig is het een ramp. Ik verlies steeds de verbinding (IOS) met mijn horloge en notificaties krijg ik heel soms binnen. Ik heb spijt van mijn aankoop en ben nu alweer op zoek naar iets anders. Dat zal waarschijnlijk een minder mooi horloge worden, maar liever iets wat werkt.
Zelf werk ik met Android, gaat dat wel goed ? (S8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• darkrain
Grolsch schreef op zondag 21 juli 2019 @ 19:32:
[...]

Zelf werk ik met Android, gaat dat wel goed ? (S8)
Ik heb een S9 en alleen problemen als ik wegloop van mijn telefoontoestel, dan gebeurt het soms dat de verbinding niet automatisch hersteld wordt. Nu is er deze nacht een update van de app geweest en lijkt het sinds vandaag beter te werken, dus goed mogelijk dat men dat heeft opgelost nu ( ik zal dit even in de gaten houden en terugmelden).

Leef en laat leven...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Grolsch schreef op zondag 21 juli 2019 @ 16:34:
[...]
Welke smartwatch zou je wel adviseren?

Het idee dat hij echte wijzers heeft en er niet smartwatch uit ziet staat mij erg aan.
Ik ben van de ZeTime overgestapt op een Samsung Gear S3 en vervolgens, omdat ik een Apple heb, naar een Apple Watch 4.

Die laatste stap had ik gewoon eerder moeten doen.

Het is inderdaad "leuk" dat je echte wijzers hebt met de ZeTime en de gedachte erachter is ook sterk, alleen heeft MK gewoon te weinig onderzoek gedaan en te weinig getest in aanloop naar productie.

Ik gok ook dat dit een kostenaspect is geweest evenals de bouw van de App.

Hadden ze eea. beter aangepakt dan was het een heel goed product geweest.

Je moet gewoon geluk hebben denk ik met je ZeTime qua werking en kwaliteit.

Ik werd gek van de brakke software, de trilfunctie die niet voelbaar was etc.

Neem dan de AW4, kost heel wat meer maar de kwaliteit is er naar.

De Gear S3 beviel ook prima maar de AW integreert gewoon 100%.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grolsch
  • Nu online
@darkrain @i2Paq bedankt voor jullie reacties.

Aangezien ik geen appel heb, ik allergisch ben voor alle apparatuur die begint met een i en ik graag wil dat mijn horloge er "echt " uitziet valt de iWatch per definitie al af.

@darkrain Ik hoor graag je bevindingen na de laatste update.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zwasie
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 18-11 08:25
Grolsch schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:19:
@darkrain @i2Paq bedankt voor jullie reacties.

Aangezien ik geen appel heb, ik allergisch ben voor alle apparatuur die begint met een i en ik graag wil dat mijn horloge er "echt " uitziet valt de iWatch per definitie al af.

@darkrain Ik hoor graag je bevindingen na de laatste update.
Was een backer via kickstarter. Maar na een maand of 6-7 heb ik mijn zetime ook gewoon verkocht. Collega hier op het werk had ook eentje, maar die gebruikt hem ondertussen niet meer en heeft voor een samsung gekozen.

Op zich was ik wel tevreden van het design en de hardware. Zag er fantastisch uit en het had zijn beperkingen, maar dat wist je op voorhand.
Ik zelf had na een tijdje problemen met de knoppen, maar kreeg eigenlijk zonder problemen een nieuw horloge. Dus van de service hoor je mij niet klagen.

Maar de software is gewoon 'nog' niet goed genoeg. Dat was ook de vrees van vele tijdens de campagne. omdat als je kijkt naar andere prodcuten die ze verkopen, je vaak ook daar de kritiek leest van de software. Ze hebben het hun ook niet gemakkelijk gemaakt door voor eigen nieuwe software te kiezen.

Denk dat ze hun eigen IT-afdeling ook al 2 keer compleet vervangen hebben ondertussen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• darkrain
Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben momenteel met de nieuwste versie van de MyKronoz app, dus de nieuwe app voor meerdere modellen. Op Android werkt deze nu goed, ook de firmware van het horloge zelf is prima werkbaar voor mij.

Ik denk nog steeds dat het heel erg ervan af hangt wat je verwacht van een "smart"-watch. ZeTime is eigenlijk een horloge wat notificaties kan weergeven en zeer beperkt activiteit kan bijhouden. Dat zijn ook de dingen die ik ermee doe, datum en tijd zien, notificaties ontvangen (en dan lezen op telefoon) en ik gebruik hem als wekker. De activiteiten en slaap functies vind ik persoonlijk leuke gimmicks maar ik weet dat ze niet perfect zijn, zelfde geldt voor de hartslagmeter (had van mij niet nodig geweest). Alle andere zaken die erop zitten gebruik ik niet, denk dan aan muziekcontroller, foto maken, weer bericht, stopwatch, timer enz. enz.

Conclusie (wat mij betreft), kijk goed wat je ermee wilt doen en bekijk dan of de ZeTime voldoet, zo niet blijf er dan van weg ;)

Leef en laat leven...

• Goztow
En toch... Het had zoveel meer kunnen zijn. Ik heb hem nu al een ganse tijd en ik blijf me storen aan de software terwijl de hardware heel mooi en vooruitstrevend is / was. Neem nu rapid replies. Op sms kan je die instellen maar op whatsapp kan je totaal niet antwoorden. Of neem nu notificaties. Op pebble deed je notificaties weg op je horloge en dan waren ze ook verdwenen van het horloge. De z time doet er verdwijnen op je horloge (maar soms komen ze wel random terug) maar niet op je horloge. Als je dan twee whatsapp na elkaar krijgt dan blijft hij enkel de eerste (oude) tonen die je al weg geswipet had op je horloge maar nog niet op je telefoon want de ganse idee is toch dat je niet naar je phone wil gaan als je het gelezen hebt op het horloge. Gek word je toch van zo'n disfunctionaliteit. Ik ga ook stilletjesaan een nieuwe zoeken maar nog niks gevonden met dit design...

• darkrain
Goztow schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 21:55:
En toch... Het had zoveel meer kunnen zijn. Ik heb hem nu al een ganse tijd en ik blijf me storen aan de software terwijl de hardware heel mooi en vooruitstrevend is / was. Neem nu rapid replies. Op sms kan je die instellen maar op whatsapp kan je totaal niet antwoorden. Of neem nu notificaties. Op pebble deed je notificaties weg op je horloge en dan waren ze ook verdwenen van het horloge. De z time doet er verdwijnen op je horloge (maar soms komen ze wel random terug) maar niet op je horloge. Als je dan twee whatsapp na elkaar krijgt dan blijft hij enkel de eerste (oude) tonen die je al weg geswipet had op je horloge maar nog niet op je telefoon want de ganse idee is toch dat je niet naar je phone wil gaan als je het gelezen hebt op het horloge. Gek word je toch van zo'n disfunctionaliteit. Ik ga ook stilletjesaan een nieuwe zoeken maar nog niks gevonden met dit design...
Goede punten geef je aan.

Wat betreft de replies, ik gebruik daarvoor alijd mijn telefoon, dus mis het niet.
Het andere punt is soms irritant maar voor mij persoonlijk werkbaar.

Dit is ook precies wat ik bedoel met:
Conclusie (wat mij betreft), kijk goed wat je ermee wilt doen en bekijk dan of de ZeTime voldoet, zo niet blijf er dan van weg ;)

Leef en laat leven...

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Nieuwe WatchOS2 voor ZeTime uitgebracht.

http://zetimeforums.net/download/file.php?id=196

First of all, a new user interface.
Our UI Designers spent a lot of time analyzing owners’ feedback and came out with updated new menus, shortcuts, icons and navigation improvements in order to deliver a better and seamless experience of MyKronoz Smartwatches. ZeTime Firmware 2.0 is largely benefiting of all these improvements and getting a fresh new look.

Watch Buttons Customization
A widely requested feature from thousands of users.
Now you can get direct access to your favorite embedded App or features, right from the side buttons as well as the smart crown. We’ve made it super easy to customize from the MyKronoz Mobile App Settings menu. Your watch will now work exactly the way you want it to and therefore save time and avoid unnecessary navigation.

WhatsApp & Facebook Messenger on-device answering
Available for Android users exclusively, due to constraints of iOS close API environment, this great new feature will allow users to directly answer incoming messages straight from their wrist with no need to take out their phone out of the pocket. Thanks to Emojis and short preset messages you’ll save time and significantly improve your level of interaction with your watch.
• Watch Face Store
Last but not least, together with Firmware 2.0, we’re releasing our official Watch Face Store. With hundreds of thousands of ZeTime users around the world, we have seen countless amazing watch faces personal creations on various unofficial platforms. Recently, with the introduction of the new MyKronoz Mobile App, a lot of you have shared their design talent with the rest of the community but with no real way to offer them for download. With the introduction of MyKronoz Official Watch Face Store, all users will be able to download, and rate personal creations and customize their ZeTime even more.

While all downloads will be offered for free, straight from the MyKronoz App to every ZeTime users, creators will have to upload their creations from a dedicated website and will have to go through an approval process to make sure all trademarks and legal aspects of their design will be compliant. We have no doubts this cool new feature will encounter massive success among the entire community.

i2Paq wijzigde deze reactie 03-09-2019 08:55 (24%)

• Callandt95
Net mijn watch upgedate naar OS 2.0. Leuke verbeteringen!

Zo te zien zullen ze hun Zetime 2 aankondigen op de IFA Trade Show in Berlin die loopt van 6 - 11 september

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

ShadyCallandt schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 08:52:
Net mijn watch upgedate naar OS 2.0. Leuke verbeteringen!

Zo te zien zullen ze hun Zetime 2 aankondigen op de IFA Trade Show in Berlin die loopt van 6 - 11 september
De eerste verhalen zijn inderdaad positief als ik FB mag geloven.

Las wel dat sommige problemen hadden met de Weather App. en de locatie. Deze dient men handmatig te zetten.

Soms moet je een hard reset doen of een UnPair/Pair voor of na de update.

• Callandt95
i2Paq schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 08:59:
[...]

De eerste verhalen zijn inderdaad positief als ik FB mag geloven.

Las wel dat sommige problemen hadden met de Weather App. en de locatie. Deze dient men handmatig te zetten.

Soms moet je een hard reset doen of een UnPair/Pair voor of na de update.
Ik heb geen problemen gehad tijdens het updaten maar heb inderdaad wel me locatie manueel moeten goed zetten.

• darkrain
Hmm ben over het algemeen niet negatief over MyKronoz, maar een update als mislukt bestempelen omdat er een whatsapp bericht binnenkomt vind ik dan wel weer enorm jammer, vooral omdat ie al op 90% was...

Nu WiFi en Data uitgezet, kijken of dat nu beter gaat...

Uiteindelijk is het gelukt, ziet er inderdaad iets mooier uit.

darkrain wijzigde deze reactie 03-09-2019 20:42 (11%)

Leef en laat leven...

• Goztow
Eindelijk reply op whatsapp. Maar ik heb problemen met het touch screen om in het menu te geraken. Grr
Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True