Hier ook nog steeds hetzelfdePjetrBE schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:43:
Zijn er al Belgen die via DPD een andere boodschap te zien krijgen dan deze?
[...]
Want ik ben deze een beetje beu gezien
Kunnen we alsjeblieft hiermee stoppen en het alleen op de ervaringen met en discussie over de Zetime houden? Dank.
Inmiddels ook binnen. 10 minuten zitten stoeien met die milanese band.. Ligt nu op te laden, bevindingen komen later.

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Absoluut, wou gewoon aan 'PjetrBE' laten weten dat hij niet alleen is en dus niet moet panikeren.voorstad schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:27:
[...]
Kunnen we alsjeblieft hiermee stoppen en het alleen op de ervaringen met en discussie over de Zetime houden? Dank.
Dus als ik het allemaal goed lees is er geen support voor Telegram? Da's wel jammer.
Nu, software is fixable, dus dat komt wel goed
@carlhendrix Ziet er goed uit zeg! Ik doe ff de aanname dat dit de Titanium is, klopt dat?
Ik heb er 2 onderweg en heb inmiddels het idee dat de grotere doosjes later komen
Ik heb er 2 onderweg en heb inmiddels het idee dat de grotere doosjes later komen
zwasie schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:03:
[...]
Absoluut, wou gewoon aan 'PjetrBE' laten weten dat hij niet alleen is en dus niet moet panikeren.

Dat zou er ook mee kunnen te maken hebben. Hier is het hetzelfde geval!darkrain schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:15:
@carlhendrix Ziet er goed uit zeg! Ik doe ff de aanname dat dit de Titanium is, klopt dat?
Het geen support voor Telegram is inderdaad wel een beetje van een bummer, alsook hiet niet naar behoren werken van Google Calendar. Maar zoals @Ghust zegt: Nu, software is fixable, dus dat komt wel goed.
Dankje! Dat klopt helemaal. Brushed Titanium milanese. Heb ook de metal link, KS Green carbon en black embossed silicone erbijdarkrain schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:15:
Nu maar een beetje mee gaan spelen, hopen dat die van jullie ook gauw binnenkomt..
Zo lief
[ Voor 28% gewijzigd door Ghust op 19-10-2017 15:33 ]
Nu de ervaringen nog....carlhendrix schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:30:
[...]
Dankje! Dat klopt helemaal. Brushed Titanium milanese. Heb ook de metal link, KS Green carbon en black embossed silicone erbij
Nu maar een beetje mee gaan spelen, hopen dat die van jullie ook gauw binnenkomt..
Ben benieuwd wanneer mijn tracking geüpdate wordt. Hoop stiekem op bezorging morgen
It just goes to show, people with brain damage… are the real heroes.
Die Facebook live gisteren was wel grappig 
Iedereen ging daar echt loco op
Iedereen ging daar echt loco op
Binnen een paar dagen hebben we de eerste ervaringen met de batterijduur , gaat ook leuk worden denk ik
Ik heb wel dat ik de andere watchfaces van nightmode niet kan selecteren. Krijg de melding, mislukt. Iemand anders hier ook last van ?
@carlhendrix Same problem here! Heeft met de update te maken. Alleen krijg ik die update niet in de app, hebben meerdere mensen last van dat de update niet ontvangen wordt oid. (niet iedereen)
@carlhendrix App opnieuw installeren hielp voor mij!
Ik kan nog niet helemaal een eerlijke beoordeling geven, want ik zit natuurlijk wel te kloten met watchfaces enzo, maar ik heb Active Sync en Heart Rate sensor aangezet gisteravond en vanmorgen om 09:00 was m'n horloge leeg. Net opgeladen tot 90%, 3 uur later alweer op 66% (terwijl ik Heart Rate en Active Sync heb uitgezet).zwasie schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:51:
Binnen een paar dagen hebben we de eerste ervaringen met de batterijduur , gaat ook leuk worden denk ik
[ Voor 5% gewijzigd door SilentF0rce op 19-10-2017 16:41 ]
Gisteravond opgeladen, vannacht gewoon gedragen.SilentF0rce schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:41:
[...]
Ik kan nog niet helemaal een eerlijke beoordeling geven, want ik zit natuurlijk wel te kloten met watchfaces enzo, maar ik heb Active Sync en Heart Rate sensor aangezet gisteravond en vanmorgen om 09:00 was m'n horloge leeg. Net opgeladen tot 90%, 3 uur later alweer op 66% (terwijl ik Heart Rate en Active Sync heb uitgezet).
Hartslagmeting om 5 minuten.
Huidige status, 50%
Op zich niet heel verkeerd, maar hopelijk verbetert het nog wel
Mijn horloge is nu 20 uur van de lader. Always-on Sync en hartslagmeting iedere 5 minuten staat aan sinds toen. Gebruik hem denk ik actiever als ik zou over een paar weken zal doen, want het is een nieuw speeltje. Ook vannacht gewoon om gehad. Mijn batterij is nog voor 79% vol.
Ik hoop dat jullie verbruik de uitzondering is en niet ik.
Dat hoop ik ook! Want de voorgaande berichten boezemen niet erg veel vertrouwen in...Kinger7 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:57:
Thanks, heeft voor mij ook geholpen. stond ook meteen een OTA update voor het horloge klaar. ..dehulk schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:20:
@carlhendrix App opnieuw installeren hielp voor mij!
Wat zijn de ervaringen met de software? Want dat was bij de vorige producten van mykronoz toch iets negatief
Ik zit nu alweer op 36% en heb er vrijwel niets mee gedaan. Ik ben bang dat er toch iets mis isSilentF0rce schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:41:
[...]
Ik kan nog niet helemaal een eerlijke beoordeling geven, want ik zit natuurlijk wel te kloten met watchfaces enzo, maar ik heb Active Sync en Heart Rate sensor aangezet gisteravond en vanmorgen om 09:00 was m'n horloge leeg. Net opgeladen tot 90%, 3 uur later alweer op 66% (terwijl ik Heart Rate en Active Sync heb uitgezet).
Is er een fitness app voor android waar de zetime goed mee synchroniseert?
Bij iOS werkt het met healthkit. Sowieso lijkt de iOS app beter geoptimaliseerd dan de android app. Zo krijg ik daar direct alle notificaties binnen en werkt mijn Navi wel ( niet dat ik van plan was te gebruiken )
tevens werkte de update direct op iOS en deed ie het na een reinstall van de app nog steeds niet op Android.
*Ik zou de zetime liever met mijn privé telefoon gebruiken
Bij iOS werkt het met healthkit. Sowieso lijkt de iOS app beter geoptimaliseerd dan de android app. Zo krijg ik daar direct alle notificaties binnen en werkt mijn Navi wel ( niet dat ik van plan was te gebruiken )
tevens werkte de update direct op iOS en deed ie het na een reinstall van de app nog steeds niet op Android.
*Ik zou de zetime liever met mijn privé telefoon gebruiken
[ Voor 7% gewijzigd door eniux op 19-10-2017 21:24 ]
Verwijderd
Heeft iemand de notificaties van Gmail goed aan de praat? Ik krijg wel de melding dat er een mail is, en ook voor welk adres, maar geen onderwerp of inhoud van de mail.
Ik weet niet welke support je bedoelt, maar ik krijg telegram msges gewoon op mn horloge binnen(iOS).Ghust schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:10:
Dus als ik het allemaal goed lees is er geen support voor Telegram? Da's wel jammer.
Ik krijg op Android helemaal niets meer binnen nu, zoals ik ook eerder al zei, de iOS app lijkt een stuk beter te werken met de zetime.Lange_Slurf schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:57:
[...]
Ik weet niet welke support je bedoelt, maar ik krijg telegram msges gewoon op mn horloge binnen(iOS).
Dat gevoel heb ik ook. Op android is die app echt redelijk buggy en loopt 'ie echt niet vloeiendeniux schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:50:
Sowieso lijkt de iOS app beter geoptimaliseerd dan de android app.
Dit had ik ook ja, vroeg me al af wat dan het nut zou zijn van je mail op je smartwatch ontvangen als je deze toch niet lezen kan..Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:18:
Heeft iemand de notificaties van Gmail goed aan de praat? Ik krijg wel de melding dat er een mail is, en ook voor welk adres, maar geen onderwerp of inhoud van de mail.
ZeTime vindt actieve WA groepschats ook niet heel fijn merk ik nu.. Hij heeft veel moeite ze bij te houden
[ Voor 7% gewijzigd door carlhendrix op 19-10-2017 22:39 ]
Kan je foto eens delen met de metal link? Heb die ook besteld als IGG backer, maar nog nergens geen foto van deze samenstelling gezien. Alvast bedankt.carlhendrix schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:30:
[...]
Dankje! Dat klopt helemaal. Brushed Titanium milanese. Heb ook de metal link, KS Green carbon en black embossed silicone erbij
Nog geen notificatie gezien (sms, whatsapp). Agenda geeft niets zinnigs weer. Wat doe ik fout? (heb android op Galaxy S8).
Ik heb het zelfde (ook android). Mooi ding maar de software is verre van klaar.
- NL taal in het menu klopt van geen kant.
- Geen notifications.
- hartslag meter doe niks
Ik hoop iig dat de notifications snel opgelost worden.
Hartslag meter had ik niet aan staan
dit heb ik aangezet in het menu en kreeg opeen ook weer een whatsapp melding.
Edit: uur later niet meer.
- NL taal in het menu klopt van geen kant.
- Geen notifications.
- hartslag meter doe niks
Ik hoop iig dat de notifications snel opgelost worden.
Hartslag meter had ik niet aan staan

dit heb ik aangezet in het menu en kreeg opeen ook weer een whatsapp melding.
Edit: uur later niet meer.
[ Voor 36% gewijzigd door jeka op 20-10-2017 10:30 ]
FCG
Ik zal thuis eens een foto maken, had de black metal link.Keymani schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:14:
[...]
Kan je foto eens delen met de metal link? Heb die ook besteld als IGG backer, maar nog nergens geen foto van deze samenstelling gezien. Alvast bedankt.
Heb hem nog niet in gebruik genomen... telefoon zegt: niet genoeg ruimte voor de app!
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Wat vinden jullie van de vibratie van het horloge. Het is meer dat je iets hoort dan voelt.
Eens, mijn Garmin Vivosmart HR+ die 4 keer kleiner is voel je nog beter bij trilling.kikkeraap schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:22:
Wat vinden jullie van de vibratie van het horloge. Het is meer dat je iets hoort dan voelt.
Verder is hier ook de bluetooth drama. Ik zie hem niet eens staan in de lijst. Derhalve kan ik hem ook niet inzetten als Smart-Lock
Er valt nog genoeg te doen aan de software.
Meldingen van de mail komen ook niet door(Outlook)
Vooralsnog ziet hij er prima uit, maar ben voorlopig nog niet supertevreden. Ik hoop dat ze het bij dit horloge beter oppakken wat verbeteren van de software betreft. Het trackrecord is nou niet echt om over naar huis te schrijven.
Die is niet best inderdaad. Je kunt in de app aangeven dattie 2x trilt bij bijvoorbeeld een Social-melding. Dan valt het iets meer op.kikkeraap schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:22:
Mijn bevindingen over het algemeen:
- Hardware: schitterend.Chique, luxe uitstraling.
- Software: Hier gaat het volledig mis..
*NL taal geeft bij het instellingen menu tekst in het Zweeds weer ?!
* Whatsapp notificaties komen binnen, maar is een crime om ze te kunnen lezen.. Even simpel op een notificatie drukken doet vaak niets.
* Bij groepsgesprekken komen er "teveel notificaties binnen dan het horloge op dat moment aankan" lijkt het wel..
* Zoals al gemeld, mail komt binnen maar je ziet de mail niet.
* Sofware reageert erg traag op touch
* App op telefoon is erg traag en reageert niet intuïtief
* Trillingen izjn mijn inziens oke, maar ik hoef niet bij elk volgend nummer een notificatie te ontvangen.
* And last but not least, ik vind de tekst en het font echt om te huilen!! Zie graag iets wat past bij de uitstraling van het horloge en niet de letter l die getekend lijkt te zijn door een 3-jarige
Al met al, ben ik het eens.. De software moet echt aangepast gaan worden.. Dit is eigenlijk gewoon om te huilen.
@Keymani zal vanavond of morgen even de metal link aansluiten voor je.
- Hardware: schitterend.Chique, luxe uitstraling.
- Software: Hier gaat het volledig mis..
*NL taal geeft bij het instellingen menu tekst in het Zweeds weer ?!
* Whatsapp notificaties komen binnen, maar is een crime om ze te kunnen lezen.. Even simpel op een notificatie drukken doet vaak niets.
* Bij groepsgesprekken komen er "teveel notificaties binnen dan het horloge op dat moment aankan" lijkt het wel..
* Zoals al gemeld, mail komt binnen maar je ziet de mail niet.
* Sofware reageert erg traag op touch
* App op telefoon is erg traag en reageert niet intuïtief
* Trillingen izjn mijn inziens oke, maar ik hoef niet bij elk volgend nummer een notificatie te ontvangen.
* And last but not least, ik vind de tekst en het font echt om te huilen!! Zie graag iets wat past bij de uitstraling van het horloge en niet de letter l die getekend lijkt te zijn door een 3-jarige
Al met al, ben ik het eens.. De software moet echt aangepast gaan worden.. Dit is eigenlijk gewoon om te huilen.
@Keymani zal vanavond of morgen even de metal link aansluiten voor je.
Hoe kan je eigenlijk zien welke versie de software op het horloge draait? Ik heb nog geen OTA melding gezien.
Na een tijdje komt die op de app binnen (ik had wifi opstaan).Lizard schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:27:
Hoe kan je eigenlijk zien welke versie de software op het horloge draait? Ik heb nog geen OTA melding gezien.
Versie vind je door tweemaal van rechts naar links te swipen en dan het gele tandwieltje, onder general, naar boven swipen en dan watch info (grijze i).
Bij mij nu: ver A1.6(R1.2T3.3H0.5)
[ Voor 30% gewijzigd door Stievydude op 20-10-2017 10:35 ]
Ik heb hem sinds gisteren. Qua uitstraling vind ik hem mooi. Software vind ik redelijk (icm iOS). Heb geen probleem met notificaties in ieder geval, wel een keer een loze melding van verbroken contact met m'n telefoon die toch gewoon in m'n zak zat.
Issue dat ik wel heb is dat de smart crown niet helemaal soepel lijkt te werken. Indrukken van de knop wordt niet altijd geregistreerd. Soms voel ik een duidelijk klik, soms lijkt te knop te blijven hangen. Ook het draaien aan de crown geeft soms een ander gevoel, soms wat stroef, soms wel soepel.
Het lijkt dus dat er wat viezigheid in zit.
Ik kijk het nog een paar dagen aan of het zo blijft, anders zal hij terugmoeten. Ben benieuwd hoe ze dat dan oppakken.
Issue dat ik wel heb is dat de smart crown niet helemaal soepel lijkt te werken. Indrukken van de knop wordt niet altijd geregistreerd. Soms voel ik een duidelijk klik, soms lijkt te knop te blijven hangen. Ook het draaien aan de crown geeft soms een ander gevoel, soms wat stroef, soms wel soepel.
Het lijkt dus dat er wat viezigheid in zit.
Ik kijk het nog een paar dagen aan of het zo blijft, anders zal hij terugmoeten. Ben benieuwd hoe ze dat dan oppakken.
@Cas_per_M Hoe zijn de algehele bevindingen in de FB groep ?
Er is nu ook een subreddit aangemaakt, https://www.reddit.com/r/zetime/
Geen idee hoe officieel die is
Goede zaak; leuk zo'n besloten FB pagina maar het vinden ect. van info is echt een drama.PjetrBE schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:05:
Daarnaast, wat een zeikerds.
Op Reddit kun je iig. nog wat meer.
Hoopte op een "echt" MyKronoz forum maar dit is alvast een stap voorruit.
Bedankt, ik had niet door dat je ook nog horizontaal kon swipen.stievydude schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:33:
[...]
Na een tijdje komt die op de app binnen (ik had wifi opstaan).
Versie vind je door tweemaal van rechts naar links te swipen en dan het gele tandwieltje, onder general, naar boven swipen en dan watch info (grijze i).
Bij mij nu: ver A1.6(R1.2T3.3H0.5)
Verder mis ik het per app kunnen instellen van notificaties, in dat opzicht was de app van Pebble wel beter.
Ik hoop dat MyKronoz dat nog gaat aanpassen/verfijnen. Op dit moment mis ik de gmail/telegram/nine notificaties.
Het is allemaal wat iOS gericht. Als ik me niet vergis, is het bij Pebble en iOS ook "alles of niets". Op Android kan dit inderdaad per app aan/uit gezet worden, erg handig.Lizard schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:27:
[...]
Bedankt, ik had niet door dat je ook nog horizontaal kon swipen.
Verder mis ik het per app kunnen instellen van notificaties, in dat opzicht was de app van Pebble wel beter.
Ik hoop dat MyKronoz dat nog gaat aanpassen/verfijnen. Op dit moment mis ik de gmail/telegram/nine notificaties.
*offtopic*
Ik verdenk Fred ervan dat hij in zo'n Apple fanboy is, dat hij prive een Apple smartwatch draagt
*ontopic*
De reddit pagina heb ik deze morgen aangemaakt. Omdat er op de fb community wat persoonlijke aanvallen waren en ook heel onoverzichtelijk werd + ik vond ook dat mijn facebook wall wat geflood werdt door alle vragen.PjetrBE schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:05:
Heb net Casper een bericht gezonden over de reddit pagina en hij zal het eens overleggen met de andere fb mods.
Met Google Play Music krijg je overigens geen notificaties voor elke verandering in nummer (en dan meerdere keren).
Wel had ik vanochtend dat ik een nummer probeerde te skippen, en dat daarna ineens Spotify opgestart werd en de telefoon die ging gebruiken ipv Play Music (met de stortvloed aan notificaties op m'n horloge)
Wel had ik vanochtend dat ik een nummer probeerde te skippen, en dat daarna ineens Spotify opgestart werd en de telefoon die ging gebruiken ipv Play Music (met de stortvloed aan notificaties op m'n horloge)
Dit kan met Pebble en iOS ook, per App aanzetten of die notificaties doorkomen. Erg handig!voorstad schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:33:
[...]
Het is allemaal wat iOS gericht. Als ik me niet vergis, is het bij Pebble en iOS ook "alles of niets". Op Android kan dit inderdaad per app aan/uit gezet worden, erg handig.
*offtopic*
Ik verdenk Fred ervan dat hij in zo'n Apple fanboy is, dat hij prive een Apple smartwatch draagt![]()
*ontopic*
En al twee tips van?ShadyCallandt schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:39:
[...]
De reddit pagina heb ik deze morgen aangemaakt.

Thank you :3
Heb gewoon nog problemen met die originele maker van de reddit pagina. Hij heeft die pagina 6 maanden geleden gemaakt maar nog nooit iets mee gedaan. Hijheeft me deze morgen moderator gemaakt maar ik heb nog geen rechten om anderen mod te maken.
Ook durf ik de pagina nog niet te delen op fb straks bannen de andere mods mij nog

Leef je uitShadyCallandt schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:41:
[...]
Ook durf ik de pagina nog niet te delen op fb straks bannen de andere mods mij nog
Heb je de oude topics verwijderd van die pagina?ShadyCallandt schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:41:
[...]
Thank you :3
Heb gewoon nog problemen met die originele maker van de reddit pagina. Hij heeft die pagina 6 maanden geleden gemaakt maar nog nooit iets mee gedaan. Hijheeft me deze morgen moderator gemaakt maar ik heb nog geen rechten om anderen mod te maken.
Ik heb er ooit eens gereageerd.
Er was 1 post met de titel "Shall i begin" die heb ik verwijderd, heb wel niet op gelet van wie die was.i2Paq schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:08:
[...]
Heb je de oude topics verwijderd van die pagina?
Ik heb er ooit eens gereageerd.
Wat ik overigens ook mis (ten opzichte van mijn good old pebble) is dat notificaties op mijn horloge verdwijnen als ik ze via mijn telefoon bekijken (en optioneel ook andersom).
Als ik nu een notificatie op mijn horloge zie, grijp ik vaak meteen naar mijn telefoon (ligt naast me op mijn bureau) en dan moet ik ze alsnog op het horloge wegtappen
Als ik nu een notificatie op mijn horloge zie, grijp ik vaak meteen naar mijn telefoon (ligt naast me op mijn bureau) en dan moet ik ze alsnog op het horloge wegtappen
@TheFes Helemaal mee eens, vind ik ook heel vervelend!
@TheFes , inderdaad echt heel vervelend.
Iemand van jullie die zou willen moderator worden op de reddit?: sticky posts maken, gebruikers helpen, etc. Kan wel wat hulp gebruiken
Ik wil ook wel helpen /u/ElLizardo
Ik ben nog wel druk met zelf het uitzoeken van hoe het allemaal werkt.
Het lijkt er op dat je inmiddels wel genoeg moderators hebt, maar je mag /u/TheFes op de reservelijst zetten.. Heb verder geen ervaring met Reddit moderating trouwens
Fijn dat er een subreddit is!
Nu een 2de dag gehad met mijn ZeTime. Ik begin me inderdaad aan de notificaties te ergeren. De lege whatsapp notifcaties, de vele maps en spotify notificaties.
Maar mijn batterij doet het goed. Heb hem nu 46 uur van de lader en er zit nog 49% batterij in.
Nu een 2de dag gehad met mijn ZeTime. Ik begin me inderdaad aan de notificaties te ergeren. De lege whatsapp notifcaties, de vele maps en spotify notificaties.
Maar mijn batterij doet het goed. Heb hem nu 46 uur van de lader en er zit nog 49% batterij in.
TheFes schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:02:
Het lijkt er op dat je inmiddels wel genoeg moderators hebt, maar je mag /u/TheFes op de reservelijst zetten.. Heb verder geen ervaring met Reddit moderating trouwens
Heb jullie beide uitgenodigd. Join ook de mod telegram groep. (link vindt je in de moderator messages van reddit) We zijn ook allemaal nederlandstalig.Lizard schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:00:
Ik wil ook wel helpen /u/ElLizardo
Mocht iemand anders hetzelfde probleem ervaren met een extreem snel leeglopende batterij; Ik heb mijn watch gereset/terug gezet naar fabrieksinstellingen, en nu heb ik nergens meer last van. Na 24 uur, inclusief dragen tijdens het slapen, zit ik op 84% (met active sync en heart rate uit).SilentF0rce schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:06:
[...]
Ik zit nu alweer op 36% en heb er vrijwel niets mee gedaan. Ik ben bang dat er toch iets mis isMaar even helemaal leeg laten gaan en volledig opladen straks.
Ik heb ook geen problemen met de batterij. Donderdagmiddag helemaal opgeladen, nu 50% ongeveer. Hartslag elke 5 minuten, geen continu sync, iOS. Enige dat niet lekker werkt is dat ik de startknop van de slaapmodus niet kan indrukken...die reageert gewoon niet. Andere functies op dezelfde plek werken probleemloos....
Herkent iemand dat?
Herkent iemand dat?
Hier ook donderdag opgeladen, nu nog 50%. Begin inmiddels te wennen aan het horloge.. Erger mij nog steeds groen en geel aan de notificaties die blijven staan maar goed. Ik ken Reddit verder niet, maar wordt dat de "Go-To Place" ?
Fred heeft aangegeven dat de, tijdelijke en on-officiele, bug report tool hier te vinden is: http://zetime.daap.dk/bugs/login_page.php
Even wachten nog met melden, het formulier wordt nog geoptimaliseerd.
Even wachten nog met melden, het formulier wordt nog geoptimaliseerd.
Dat laatste herken ik, even naar een ander scherm in de slaapapp swipen en terug zorgt er bij mij voor dat de knop wel werktZieMaar! schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:29:
Ik heb ook geen problemen met de batterij. Donderdagmiddag helemaal opgeladen, nu 50% ongeveer. Hartslag elke 5 minuten, geen continu sync, iOS. Enige dat niet lekker werkt is dat ik de startknop van de slaapmodus niet kan indrukken...die reageert gewoon niet. Andere functies op dezelfde plek werken probleemloos....
Herkent iemand dat?
Ik heb hem ook binnen en een dagje om, loop ook tegen problemen zoals andere aangeven.
Veel zweedse teksten tussendoor, touchscreen heel vlek gevoelig en reageert wat traag of soms niet.
Maar een ding kom ik niet uit de kalibratie van de wijzers, ook al kijk ik de filmpjes van de setup, ik krijg ze niet op de juiste tijd.
Het is ook een raar systeem om de tijd in te stellen met die draaiknop zonder indicaties erbij.
Herkent iemand dit probleem ook?
Veel zweedse teksten tussendoor, touchscreen heel vlek gevoelig en reageert wat traag of soms niet.
Maar een ding kom ik niet uit de kalibratie van de wijzers, ook al kijk ik de filmpjes van de setup, ik krijg ze niet op de juiste tijd.
Het is ook een raar systeem om de tijd in te stellen met die draaiknop zonder indicaties erbij.
Als je software versie 1.6 hebt staat er als het goed is een rood puntje bovenin. Dat maakt het een stuk logischer ineens. Maar op het oog lukte me het ook prima om de klok op 12 u te zetten. Als je er bijna bent een beetje spelen met de + en -.0943 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:02:
Ik heb hem ook binnen en een dagje om, loop ook tegen problemen zoals andere aangeven.
Same, vrijdagochtend naar 100% en zit nu op 62%. Verwacht echter dat het een stuk sneller gaat wanneer alle notificaties op Android het wel doen. Op iOS zoals gezegd minder problemen, al gaat het wisselen van device alleen als ik bluetooth uitschakel op de iPhone.carlhendrix schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:32:
Hier ook donderdag opgeladen, nu nog 50%. Begin inmiddels te wennen aan het horloge.. Erger mij nog steeds groen en geel aan de notificaties die blijven staan maar goed. Ik ken Reddit verder niet, maar wordt dat de "Go-To Place" ?
Reddit werkt wel fijn. Belangrijke posts gaan minder snel verloren dan bijvoorbeeld op Facebook.
[ Voor 30% gewijzigd door eniux op 21-10-2017 14:10 ]
Wat mij betreft wel. De Facebookpagina heeft z'n doel bereikt en is op moment oververzadigd met troep..carlhendrix schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:32:
Ik ken Reddit verder niet, maar wordt dat de "Go-To Place" ?
Tegen de tijd dat ik m'n ZeTime heb trek ik me dan ook terug als admin ervan verwacht ik zo, en zal dan ook Boris op de hoogte stellen dat de 'serieuze' community op Reddit te vinden is
Iemand enig idee of de smart lock op android nog kan gebruikt worden?
Ik zie de horloge niet tussen de bluetooth verbindingen staan, dus kan er verder niet veel mee om smart lock te configureren.
Ik zie de horloge niet tussen de bluetooth verbindingen staan, dus kan er verder niet veel mee om smart lock te configureren.
Heuj! Dat hielp! Ik wisselde de schermen met het wieltje, maar dit werkt. Overigens heb ik em heel snel weer op Engels gezet, dat Nederlands is nog niet helemaal af..TheFes schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:05:
[...]
Dat laatste herken ik, even naar een ander scherm in de slaapapp swipen en terug zorgt er bij mij voor dat de knop wel werkt
Op de facebook community claimt iemmand hem wel in zijn paired list te hebben staan.. Ik heb hem sowieso maar één keer kunnen vinden met scannen, en toen mislukte pairen vanwege de pin. Maar de meeste tijd kan ik hem niet eens vinden.HamuNaptra schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:50:
Iemand enig idee of de smart lock op android nog kan gebruikt worden?
[quote]eniux schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:04[/message]:[/b]
[...]
Als je software versie 1.6 hebt staat er als het goed is een rood puntje bovenin. Dat maakt het een stuk logischer ineens. Maar op het oog lukte me het ook prima om de klok op 12 u te zetten. Als je er bijna bent een beetje spelen met de + en -.
[...]
Het is toch raar dat je een beetje moet "spelen", om zoiets primair als de wijzers werkend te krijgen.
Ik heb het nu ook geprobeerd via het horloge zelf, dan lijkt je hem eenvoudig met de kroon goed te kunnen zetten, eerst de uren daarna de minuten, maar zodra je hem bevestigd door de laatste keer te drukken draait hij naar een random tijd (stel ik wil hem zetten om 15:54, maar hij springt daarna naar 18:20
Een ander ding wat mij opvalt is dat de leren bandjes bijzonder snel beschadigen, heb nu een bandje dat ik ander halve dag gebruik en je moet hem afdoen om te laden dat daar nu al meerdere krassen zitten alsof deze al maanden in gebruik is. Had geen wondere voor het bedrag verwacht, maar dit is een beetje aliexpress kwaliteit (wat betreft de bandjes).
[...]
Als je software versie 1.6 hebt staat er als het goed is een rood puntje bovenin. Dat maakt het een stuk logischer ineens. Maar op het oog lukte me het ook prima om de klok op 12 u te zetten. Als je er bijna bent een beetje spelen met de + en -.
[...]
Het is toch raar dat je een beetje moet "spelen", om zoiets primair als de wijzers werkend te krijgen.
Ik heb het nu ook geprobeerd via het horloge zelf, dan lijkt je hem eenvoudig met de kroon goed te kunnen zetten, eerst de uren daarna de minuten, maar zodra je hem bevestigd door de laatste keer te drukken draait hij naar een random tijd (stel ik wil hem zetten om 15:54, maar hij springt daarna naar 18:20

Een ander ding wat mij opvalt is dat de leren bandjes bijzonder snel beschadigen, heb nu een bandje dat ik ander halve dag gebruik en je moet hem afdoen om te laden dat daar nu al meerdere krassen zitten alsof deze al maanden in gebruik is. Had geen wondere voor het bedrag verwacht, maar dit is een beetje aliexpress kwaliteit (wat betreft de bandjes).
TheFes schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:39:
[...]
Op de facebook community claimt iemmand hem wel in zijn paired list te hebben staan.. Ik heb hem sowieso maar één keer kunnen vinden met scannen, en toen mislukte pairen vanwege de pin. Maar de meeste tijd kan ik hem niet eens vinden.

Nee, ik zag hem staan en omdat ik de hele tijd bluetooth verbinding problemen had (geen notificaties) dacht ik even proberen of ik daarmee kan koppelen, dat lukte gewoon.TheFes schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:10:
[...]
Heb je hier nog iets speciaals voor moeten doen?
Moest je het pairen dan ook via je horloge bevestigen? Of ging het zonder bevestiging?eniux schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:11:
[...]
Nee, ik zag hem staan en omdat ik de hele tijd bluetooth verbinding problemen had (geen notificaties) dacht ik even proberen of ik daarmee kan koppelen, dat lukte gewoon.
Dat ging volgens mij zonder bevestigingTheFes schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:12:
[...]
Moest je het pairen dan ook via je horloge bevestigen? Of ging het zonder bevestiging?
Ik heb trouwens wel vaak dat als ik de taal op Engels zet, het horloge naar verloop van tijd weer teruggezet wordt op Nederlands. Zou dit kunnen omdat mijn Android telefoon Nederlands als standaard taal heeft en als hij paired met de app hem dan terugswitched?
Haha, dat ‘probleem’ heb ik ook gehad, maar bij het kalibreren is het de bedoeling dat je de wijzers op 12 uur zet. Wanneer je dan bevestigt gaat ‘ie naar de juiste tijd.0943 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:58:
Dus zorg dat eerst de kleine wijzer naar boven wijst en vervolgens de grote ook. Dan bevestigen of wanneer je je telefoon gebruikt ‘Sync’ drukken en hij gaat naar de juiste tijd.
Het heeft mij ook flink wat frustratie opgeleverd, maar dit was dus de oplossing. Hoop dat je het duidelijk is en je er iets mee kunt!
Moest op beiden bevestigd worden
Ik ben er overigens erg blij mij, geen rare dingen of grote bugs.
Muziek afspelen via Spotify is nog een beetje onpraktisch, maar alle andere functies lijken goed te werken.
De wijzers staan niet altijd even netjes recht als ze aan de kant schuiven voor notificaties ondanks dat deze goed zijn gekalibreerd. Maar dat lijkt mij wel te fixen via software updates.
Hier is die trouwens in al zijn schoonheid. Ik ben klaar voor een uitgebreide review.

http://tweakers.net/gallery/704591/inventaris/
Bring it on! :-)Tobiasve schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:24:
[...]
Hier is die trouwens in al zijn schoonheid. Ik ben klaar voor een uitgebreide review.
Thnx. Ik heb als IGG backer de Brushed Titanium met o.a de Titanium metal link besteld.
Rooieduvel schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:14:
[...]
Ik zal thuis eens een foto maken, had de black metal link.
Heb hem nog niet in gebruik genomen... telefoon zegt: niet genoeg ruimte voor de app!
Bij mij blijft het onderste knopje 'hangen'. Het klikje dat je met het bovenste knopje hebt, heb ik niet met de onderste. Hij werkt (nog) wel, maar lijkt mij niet de bedoeling.
Heb een ticket aangemaakt bij MyKronoz, kan ik de aftersales testen
Mij valt het allemaal een beetje tegen; brakke software en nu ook nog brakke hardware?
Voorlopig gebruik ik maar mijn Huawei Watch Classic (waar ik overigens zeer tevreden over ben, alleen hij trilt te zacht)
Heb een ticket aangemaakt bij MyKronoz, kan ik de aftersales testen
Mij valt het allemaal een beetje tegen; brakke software en nu ook nog brakke hardware?
Voorlopig gebruik ik maar mijn Huawei Watch Classic (waar ik overigens zeer tevreden over ben, alleen hij trilt te zacht)
Dat is hier ook, ik durf niet met zekerheid te zeggen dat ik die "klik" wel ooit gevoeld heb in die bottom knop.Sangroid schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 11:38:
Bij mij blijft het onderste knopje 'hangen'. Het klikje dat je met het bovenste knopje hebt, heb ik niet met de onderste. Hij werkt (nog) wel, maar lijkt mij niet de bedoeling.
Ik verneem wel graag of dit ook werkelijk zo is, anders gaan we daar ook een ticket voor aanmaken.
Ah, ik dacht dat hij het de eerste keer wel deed (klikken).Lange_Slurf schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 11:43:
[...]
Dat is hier ook, ik durf niet met zekerheid te zeggen dat ik die "klik" wel ooit gevoeld heb in die bottom knop.
Ik verneem wel graag of dit ook werkelijk zo is, anders gaan we daar ook een ticket voor aanmaken.
Ik wacht af.
Hier klikt hij wel(zowel de bovenste als de onderste).
Lijkt me dus niet helemaal goed bij jullie.
Lijkt me dus niet helemaal goed bij jullie.
Duidelijk verhaal, straks even een ticket aanmaken dus.
Wat wel opvalt is dat sinds ik hem aangezet heb donderdag, sinds gisteren de batterij heel snel leeg loopt, het scherm niet meer auto-off gaat, en het soms traag lijkt te reageren. Heb zojuist een soft reset gedaan (bovenste en onderste knop 10-15 sec indrukken) en nu werkt auto-off weer, accu blijft ook op hetzelfde percentage staan.
Echter lijkt het alsof de datum niet meer synced met m'n iphone en de timezone staat 6 uur vooruit.
Wat wel opvalt is dat sinds ik hem aangezet heb donderdag, sinds gisteren de batterij heel snel leeg loopt, het scherm niet meer auto-off gaat, en het soms traag lijkt te reageren. Heb zojuist een soft reset gedaan (bovenste en onderste knop 10-15 sec indrukken) en nu werkt auto-off weer, accu blijft ook op hetzelfde percentage staan.
Echter lijkt het alsof de datum niet meer synced met m'n iphone en de timezone staat 6 uur vooruit.
Hoort het ding te klikken?
niet om het een of ander maar je kunt overal wel een ticket voor inschieten... is het daadwerkelijk defect?
niet om het een of ander maar je kunt overal wel een ticket voor inschieten... is het daadwerkelijk defect?
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Ik begrijp dat die bij jou ook niet klikt? Allebei niet, of ook alleen de onderste?DRuw schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:06:
En ja, hij werkt inderdaad wel, maar weet niet of het met de tijd kwaad kan als die weerstand er niet meer is ivm water-resistance.
[ Voor 0% gewijzigd door Lange_Slurf op 22-10-2017 14:11 . Reden: Typo ]
Bij mij klikt hij ook niet. Volgens mij de eerste keer wel, maar daarna ook niet meer. Ik kijk het nog wel even aan.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
ik heb hem nog niet binnen.... alleen een aangemaakte ups code op 6-10
Ooit overwogen om ook een zetime te bestellen maar toch er van afgezien (t is nieuw product en dus gok wat je ervoor krijgt) Als ik de recessies lees zijn er toch nog wel aardig wat kinderziektes helaas. Zijn er ook nog positieve dingen te noemen? (behalve het uiterlijk)
Zeker wel.kielkiel schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:13:
Zijn er ook nog positieve dingen te noemen? (behalve het uiterlijk)
Ik heb geen ervaring met een apple watch oid, dit is voor mij m'n eerste smartwatch.
Ik vind het gebruik prettig, alle notifications werken, whatsapp, telegram mail etc.
De besturing gaat naar mijns inziens snel genoeg, response mag iets nauwkeuriger, maar totaal niet storend.
Als ik mn airpods in heb kan ik via mn zetime het gesprek aan nemen of weigeren.
Mijn motivatie voor aanschaf was met name de prijs, zeker omdat ik nooit eerder een smartwatch gehad heb, kan ik zo niet bedenken waarom het een noodzaak zou zijn om er 1 aan te schaffen.
Het gadget gehalte is voor mij leuk, en het lichte gebruiksgemak om berichten te zien zonder steeds naar je telefoon te moeten grijpen.
Voor een kickstarter ben ik zeer tevreden.
Het is net of hij niet loskomt, bijna geen beweging in te krijgen. Hij registreert nog wel een klik, dat wel. Maar naar mijn idee hoort dit niet. Je kan er op wachten tot hij de klik helemaal niet meer registreert, daarom heb ik een ticket aangemaakt.DRuw schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:06:
De prijs is op zich een redelijk gunstig iets.kielkiel schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:13:
Ooit overwogen om ook een zetime te bestellen maar toch er van afgezien (t is nieuw product en dus gok wat je ervoor krijgt) Als ik de recessies lees zijn er toch nog wel aardig wat kinderziektes helaas. Zijn er ook nog positieve dingen te noemen? (behalve het uiterlijk)
Ik ben er ook wel een beetje huiverig voor wat betreft de software support.Als je naar de recensies kijkt van de andere MK watches/apps, dan is dat niet helemaal gunstig natuurlijk. Maar je mag vind ik ook niet verwachten dat er een R&D afdeling achterzit wat vergelijkbaar is met een Samsung/Google/Apple. Z e hebben een iets ander budget.
Dat heeft zijn consequenties ook.
Wat mij betreft doet hij het op zich best goed. Veel foutjes zullen er nog wel worden uitgehaald, al zullen er ongetwijfeld wel wat blijven zitten.
In percentage zou ik hem een 70% geven op dit moment.
Heb het uiteindelijk opgelost door het in de instellingen op het horloge zelf te doen.juptache schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:42:
[...]
Haha, dat ‘probleem’ heb ik ook gehad, maar bij het kalibreren is het de bedoeling dat je de wijzers op 12 uur zet. Wanneer je dan bevestigt gaat ‘ie naar de juiste tijd.
Dus zorg dat eerst de kleine wijzer naar boven wijst en vervolgens de grote ook. Dan bevestigen of wanneer je je telefoon gebruikt ‘Sync’ drukken en hij gaat naar de juiste tijd.
Het heeft mij ook flink wat frustratie opgeleverd, maar dit was dus de oplossing. Hoop dat je het duidelijk is en je er iets mee kunt!
Dat ging uit eindelijk na een paar keer goed (kreeg ze steeds niet 100% recht als ze uit de weg springen voor een notificatie, maar is nu wel gelukt
Ik zie op MP dat er al mensen zijn die ZeTime voor maar liefst 300(!!) euro aanbieden. Mensen nog nieuwe bevindingen ontdekt?
Ik begin er toch wel een beetje van te balen dat het zo lang duurt voordat hij verzonden wordt, op 6 oktober een track en trace gehad via UPS maar verder blijft het angstvallig stil

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik snap dit echt niet maar zal wel aan mij liggen....carlhendrix schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:07:
Ik zie op MP dat er al mensen zijn die ZeTime voor maar liefst 300(!!) euro aanbieden. Mensen nog nieuwe bevindingen ontdekt?
te koop vanaf 175 euro zie ik... de firmware is nog niet eens geoptimaliseerd en verpatsen hem alweer.