Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kinger7
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Ik ben toch zeer over de batterij te spreken. Na 4 dagen en 14 uur is mijn batterij nu leeg.
En ook echt leuk om te zien dat de wijzers nu nog gewoon door lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:00
Kinger7 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:52:
Ik ben toch zeer over de batterij te spreken. Na 4 dagen en 14 uur is mijn batterij nu leeg.
En ook echt leuk om te zien dat de wijzers nu nog gewoon door lopen.
Ah dat had ik ook willen testen! maar mijne had nog 30% sinds vrijdagochtend. Geeft ie dan een melding?

Ik heb een beetje zitten kijken op de bugtracker, er worden daar een hoop bugs goed gemeld nu! :) veel beter dan een google docs bestandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
eniux schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:54:
[...]

Ik heb een beetje zitten kijken op de bugtracker, er worden daar een hoop bugs goed gemeld nu! :) veel beter dan een google docs bestandje.
Staat dit op die Reddit page ?

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kinger7
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
eniux schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:54:
[...]

Ah dat had ik ook willen testen! maar mijne had nog 30% sinds vrijdagochtend. Geeft ie dan een melding?
Er is mij geen melding opgevallen. Klein minuutje daarvoor het scherm nog aan gehad en toen gaf mijn app nog 25% batterij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Laatst online: 15-09 16:00
carlhendrix schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:59:
[...]

Staat dit op die Reddit page ?
http://zetime.daap.dk/bugs/
Kinger7 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:00:
[...]

Er is mij geen melding opgevallen. Klein minuutje daarvoor het scherm nog aan gehad en toen gaf mijn app nog 25% batterij aan.
Ah, klinkt logisch aangezien ze dezelfde batterij gebruiken hiervoor. Ben wel benieuwd of dat anders wordt als je hem instelt met tracking naast alleen de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Hebben ze bij Kykronoz daadwerkelijk die pagina officieel in gebruik?
ok, dat doc ding was niets maar ik had wel iets professioneels verwacht ipv een open source oplossing...
gewoon een mykronoz.com/zetime/bugs achtige pagina ofzo...
Beetje amateuristisch maarja als het mar correct werkt.

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carlhendrix
Ik ben heel benieuwd hoe MK de bugs aan gaat pakken en terug gaat koppelen. Ik hoop echt dat het niet alleen via de bugtracker wordt, want ik denk niet dat iedereen zin heeft om zich daar aan te moeten melden.

Ik heb inmiddels notifications leesbaar gekregen. Hij was weer teruggesprongen op "normal' ipv "big" ..

Ik moet overigens ook eerlijk toegeven dat het software matig echt voelt alsof ik een AliExpress klok heb gekocht.. Ik hoop dat ze regelmatig blijven updaten om de software echt te verbeteren ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 13:27

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

carlhendrix schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:22:
Ik ben heel benieuwd hoe MK de bugs aan gaat pakken en terug gaat koppelen. Ik hoop echt dat het niet alleen via de bugtracker wordt, want ik denk niet dat iedereen zin heeft om zich daar aan te moeten melden.
Ze gaan het alleen terugkoppelen als een melding van "fixt" bij een update, niet in de bugtracker zelf las ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik moet overigens ook eerlijk toegeven dat het software matig echt voelt alsof ik een AliExpress klok heb gekocht.. Ik hoop dat ze regelmatig blijven updaten om de software echt te verbeteren ..
Wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
Hoe bedoel je dat nou weer? Ik geef aan dat ik het hoop. Ik denk verder niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ghust
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-09 16:37

Ik heb inmiddels notifications leesbaar gekregen. Hij was weer teruggesprongen op "normal' ipv "big" ..

Ik hoop dat ze op reddit komen kijken. Daar proberen we toch een topic in orde te houden met de meest storende bugs.

Is iig een beter platform dan FB, waar men nu al zit te spammen voor tekenwedstrijden e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Tekenwedstrijden??
Het zijn complete idioten die 100x dezelfde vragen stellen maar toch wordt er af en toe wat zinnigs geplaatst.
Ook door Fred en Boris:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Nieuwe update door Boris uitgebracht met een poging om hun werkwijze nogmaals uit te leggen aan die idioten die niet snappen dat er een logistiek proces gaande is.
Wel is nu dus de bugtracker officieel:)
Ik moet zeggen dat ik de filmpjes en foto's erg fraai vind op fb. Ik niet wachten tot ik mijne heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
DRuw schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 06:39:
Nieuwe update door Boris uitgebracht met een poging om hun werkwijze nogmaals uit te leggen aan die idioten die niet snappen dat er een logistiek proces gaande is.
Hmm, om heel eerlijk te zijn vind ik het een beetje een "indek" mailtje hoor.."yes, 99% of You will receive their ZeTime Regular before the end of this month".. Nou ik weet niet, maar die indicatoren die ze bij #33 gaven waren dus wél heel ambititeus.. Terwijl ze zo zeker van hun zaak waren dat ze alles maar in bold font hadden geplaatst.

Ik hoop dat je snel je ZeTime krijgt @DRuw..Hoewel, met al die bugs is niet eens zo'n ramp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaas.roelofs
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21-08 13:30
Kan iemand KS update #35 ff kopieren en plakken? Ben als IGG-backer benieuwd naar de inhoud ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48

Pierre

Van nature lui!

Dear All,
In this update, we’ll cover the main topics that both Backers who have not yet received or have already received their ZeTime have in mind. We’ve read all your comments and feedbacks carefully and have tried to reply within distinct sections below, in the most transparent and clear way.

Shipping Update

Like all of You, many MyKronoz team members have ordered their ZeTime on Kickstarter for a delivery at their home address. Some are living in the US, others in Europe or in Asia, yet most of them are still waiting for their watch to be delivered. Today, some of our US colleagues just received an email confirmation that USPS will deliver their parcel in the next days !
Yes, goods are moving... since end of September, we have decided to split all the pallets, sort them by country and different hubs – mainly to facilitate and accommodate most of you with importation clearance.

We have shipped goods across the Globe, not only in Europe or in the US but in Hong-Kong, in Malaysia, in Australia, in Singapore, in the UK and of course in Switzerland. From there, it is sometimes taking times to collect the local tracking or to request the parcel to move right away...
No, it was not the easiest neither the cheapest solution but in the end it was our decision to secure a full level of satisfaction to the majority of our community. We have managed to leverage local platforms but not all of them can provide immediately your tracking numbers!

Yes, it has taken a LOT of time to create these labels and to stick them properly to each individual carton as this logistic work cannot be done in China where we have assembled all our production of ZeTime.
No, we do not blame our logistic team and partners neither regret our decision because we know that speeding up this process and/or taking the easiest decision to only arrange UPS from Hong Kong might have given some hard time to most of You.
Yes, 99% of You will receive their ZeTime Regular before the end of this month and we are happy that some have already started to enjoy our new wearable since a few days.

So... YES... #ZeTimeHasReallyCome…
It’s only the beginning of a long journey and rest assured that our level of motivation to create the best smartwatch without compromise is more than ever alive @MyKronoz.

Bug reporting
As we just said, several thousands of you have already received their watch and together with the excitement of finally wearing ZeTime on your wrist comes the discovery of some bugs and software issues that our team is working on as we speak. In order to make sure you have the opportunity to properly report them to us, we have - together with some fellow backers - opened a bug tracking tool to make the bridge between you guys and our software development team.

This tool comes together with a few rules that we expect everybody to comply with:
This is the one and only place where we will be checking on reported bugs from backers. 
Any report done on other medias like Facebook or Kickstarter comment section won’t be reviewed by our Dev Team

Don’t expect active communication from our side in this tool. We will be reviewing all of the bugs posted, and delete, assign or forward them for our internal purpose. We will most likely not interact with reporters.

This platform is for bugs and bugs reporting only. 
Don’t use it to make proposals for new features or any software enhancements otherwise your comment will be immediately closed.
We ask you to as precise as possible in order for our team to easily identify, duplicate the issue and quickly find the appropriate fix.
ZeTime Bug reporting tool can be found here: http://zetime.daap.dk/bugs/login_page.php

Customer Care

In the event of a problem with your watch that requires some feedbacks from our customer care team, we invite you to contact us using our official platform accessible from here.
Once again, this is the sole and only channel to contact us for customer care requests. All other attempts will be ignored. Our team will make its best to handle your case in the shortest amount of time and create level of support.

Bug Solving and improvement plan

There are no electronic products coming out these days with the perfection attached to it and obviously we knew that ZeTime would not be any different. Therefore our software team is scaled to ensure we will be able to quickly release some new software builds (Apps and Firmware) to solve all the bugs we’re finding out and you guys are highlighting to us. There are thousands of different mobile phones out there, time multiple version of OS and that makes our team facing huge challenges but ultimately we will find a way to deliver to all of you the great experience you expect. As said numerous times, this is only the beginning of a long journey and we’re glad to have you all next to us to make ZeTime « The » or rather « Ze » perfect product :)

Getting started with your ZeTime

You are either waiting for your ZeTime or you already received it ? Our team has put up various materials to help you get familiar with your ZeTime and all its available features. Click on the links below to learn more:

Online FAQ
Multi-language user guide
Video tutorials

We’re really excited to see this project entering a new phase, and we cannot wait to continue writing this story together with you.

Thanks again for your continuous support,
The MyKronoz Team

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

carlhendrix schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 07:59:
[...]

Hmm, om heel eerlijk te zijn vind ik het een beetje een "indek" mailtje hoor.."yes, 99% of You will receive their ZeTime Regular before the end of this month".. Nou ik weet niet, maar die indicatoren die ze bij #33 gaven waren dus wél heel ambititeus.. Terwijl ze zo zeker van hun zaak waren dat ze alles maar in bold font hadden geplaatst.
Als je als organisatie afhankelijk bent van factoren buiten je macht, zoals verzendorganisaties, dan kun je aannemen dat niet alle pakketjes op tijd zullen aankomen.
Als je als (ontvangende)klant dat ook niet kan snappen....

Maar we doen het ons zelf aan "vandaag besteld is morgen (of zelfs vandaag nag) geleverd".
Tja, dan gaan mensen zeuren als het dan niet lukt.

Misschien waren ze bij MyKronoz wat te optimistisch, maar ik vindt de zeikerds op FB/KS echt van een soort waarvan je haren recht overeind gaan staan. En dan moet IGG (oa. mijzelf) nog gaan komen. En daar zijn de eerste al van aan het klagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

carlhendrix schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:41:
[...]
Hoe bedoel je dat nou weer? Ik geef aan dat ik het hoop. Ik denk verder niets.
Ik vindt je uitspraak "Ik hoop dat ze regelmatig blijven updaten om de software echt te verbeteren" gewoon nergens op slaan.
Ze zijn druk doende met updates en jouw uitspraak doet voorkomen dat je denkt dat ze geen updates gaan uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
i2Paq schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:35:
[...]

Ik vindt je uitspraak "Ik hoop dat ze regelmatig blijven updaten om de software echt te verbeteren" gewoon nergens op slaan.
Ze zijn druk doende met updates en jouw uitspraak doet voorkomen dat je denkt dat ze geen updates gaan uitbrengen.
Nee, jij interpreteert mijn uitspraak zo. We weten allemaal onderhand dat MK niet de beste is qua software. Ik spreek alleen mijn hoop uit dat ze -met het uitbrengen van ZeTime- gekeken hebben naar de kritiek die er op hun eerdere producten is gegeven en daar naar handelen. Dus vandaar "Ik hoop dat ze regelmatig blijven updaten om de software echt te verbeteren"

Want laten we wel wezen, een product uitbrengen met kinderziektes, oke. Maar om dan een "fan-made"site van een backer te gebruiken om bugs te registreren...In mijn ogen is dat niet geheel een professionele werkwijze, en zeker niet iets wat je zou verwachten van een bedrijf wat toch al sinds 2013 op de markt actief is.

Het klinkt allemaal redelijk negatief, ondanks dat ik ZeTime een prachtig product vind, is er echt nog zoveel ruimte voor verbetering in de software. Je geeft al aan dat je IGG backer bent, dus er is nog tijd voor jou:) Ik hoop dat jij een completer product ontvangt dan wij als KS backers. En dat jij verder niet tegen al de softwarematige issues aan zult lopen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

En toch als je ziet hoeveel versies er zijn van Android, telefoons en configuraties dat het aantal echte software bugs reuze meevalt. Ook apart om te zien dat de ene gebruikersreview hem de hemel in prijst voor de bouwkwaliteit enz enz en de ander hem compleet afzeikt als een China ding waarvan hij als smartwatch voor 140 euro veel meer verwachtte... nu zegt dat laatste mij al genoeg maar toch is er behoorlijk wat verschil in gebruikerservaring.
Zal mij benieuwen of hij me net zo gaat bevallen als mijn pebble classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

carlhendrix schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:10:
[...]

Nee, jij interpreteert mijn uitspraak zo. We weten allemaal onderhand dat MK niet de beste is qua software. Ik spreek alleen mijn hoop uit dat ze -met het uitbrengen van ZeTime- gekeken hebben naar de kritiek die er op hun eerdere producten is gegeven en daar naar handelen. Dus vandaar "Ik hoop dat ze regelmatig blijven updaten om de software echt te verbeteren"
Dat ik het zo interpreteer ligt misschien aan de zinsbouw cq. woordkeuze. maar dat is persoonlijk.

Dat MK, in aanloop naar productie, heeft gekeken en geluisterd naar de klachten over hun eerdere software neem ik aan.
Waar ze eerst externe partijen hun SW lieten bouwen doen ze dat nu in-house voor zover ik kan zien.
Maar ze weten donders goed dat een fuck-up met de ZeTime wel eens het einde kan betekenen.

Afgaande wat in update #35 staat komen er nog veel meer en zeer regelmatig updates.
Want laten we wel wezen, een product uitbrengen met kinderziektes, oke. Maar om dan een "fan-made"site van een backer te gebruiken om bugs te registreren...In mijn ogen is dat niet geheel een professionele werkwijze, en zeker niet iets wat je zou verwachten van een bedrijf wat toch al sinds 2013 op de markt actief is.
Ook hier heeft MK duidelijk aangegeven waarom. Omdat dit alleen voor het huidige KS/IGG traject is.
Ik snap het maar zou dit zelf NOOIT zo doen. Een site is zo ingericht, daar heb je echt geen fan voor nodig.
Het klinkt allemaal redelijk negatief, ondanks dat ik ZeTime een prachtig product vind, is er echt nog zoveel ruimte voor verbetering in de software. Je geeft al aan dat je IGG backer bent, dus er is nog tijd voor jou:) Ik hoop dat jij een completer product ontvangt dan wij als KS backers. En dat jij verder niet tegen al de softwarematige issues aan zult lopen..
Al was ik KS backer geweest dan nog had ik, gezien de actieve communicatie van MyKronoz, er steeds vertrouwen in gehad. Ik heb namelijk ook ervaring met Pebble waarbij ik geen issues had maar andere met een zelfde config (watch/phone) wel. En ook dat werd gaandeweg beter met nieuwe FW en App.

Natuurlijk ben ik wel blij dat ik als IGG backer waarschijnlijk een hoop (van de zelfde) issues niet zal hebben en dat MyKronoz misschien zijn kwaliteitscontrole in de fabriek iets strenger/strakker gaat oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghust
DRuw schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 06:39:
Wel is nu dus de bugtracker officieel:)
Ik moet zeggen dat ik de filmpjes en foto's erg fraai vind op fb. Ik niet wachten tot ik mijne heb!
Ik had liever gehad dat ze het niet zozeer probeerden op koerierdiensten te steken.

Je gaat mij echt niet vertellen dat een firma als DPD/UPS/DHL meer dan een week nodig heeft om ~15000 pakketjes te gaan verwerken.
Lijkt inderdaad een "indek" mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
0943 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:01:
[...]

Heb het uiteindelijk opgelost door het in de instellingen op het horloge zelf te doen.
Dat ging uit eindelijk na een paar keer goed (kreeg ze steeds niet 100% recht als ze uit de weg springen voor een notificatie, maar is nu wel gelukt :) )
Welk instelling is dat? Mijn zetime is ook binnen. een aantal dingen die mij iets in de weg zitten:

- Wijzers zijn nooit precies recht te krijgen
- Trilmotor is één van de wat oudere modellen, ze "spinnen" ipv "kloppen". Hierdoor krijg je een hele lange zoom bij een notificatie, gelukkig wel subtiel...
- Geen apps. Maar komt vast wel met een aantal updates
- Geen gif watchfaces, en dus alleen statisch...Custom wel echter is de resolutie van de watchfaces slecht waardoor ze wazig zijn op de zetime.
- hartmeter moet via de app geactiveerd worden en kan niet "on demand" gebruikt worden.
- Als de telefoon crasht (iphone 6s ios 9.3.3) dan komen er geen notificaties meer naar de zetime totdat je de app weer even start en de bt verbinding herverbindt, had ik met de pebble ook last van...

[ Voor 4% gewijzigd door Empo op 24-10-2017 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:45

Peetman

Tjah....

Hartmeter kan je op je horloge activeren door naar beneden te swipen. Het hart icoontje te selecteren en in dat scherm op de crown te drukken, dan start ie een meting.

Had in het begin een crown die wat bleef hangen, maar dat lijkt opgelost. Nu doet het knopje het prima.

Zou graag wat meer mogelijkheden hebben qua custom watchfaces, maar dat is waarschijnlijk een kwestie van wachten.

Loop eerlijk gezegd tegen weinig bugs aan, werkt allemaal best goed in mijn geval (iPhone SE iOS 11.0.3). Enige bug die me dwars zit is dat ik de anti-lost feature had aangezet, maar die gaat op een dag 10 keer af terwijl m'n telefoon in m'n zak zit. Dus blijkbaar is de bluetooth verbinding wat instabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Peetman schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:32:

Loop eerlijk gezegd tegen weinig bugs aan, werkt allemaal best goed in mijn geval (iPhone SE iOS 11.0.3). Enige bug die me dwars zit is dat ik de anti-lost feature had aangezet, maar die gaat op een dag 10 keer af terwijl m'n telefoon in m'n zak zit. Dus blijkbaar is de bluetooth verbinding wat instabiel.
De verbinding is volgens mij ook niet altijd aan. Er is in de App wel een instelling voor, maar dat wordt niet aangeraden vanwege batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 16:49
Als ik het zowat kan volgen dan zijn er bij iOS precies minder bugs dan bij Android ?

Mijn is ondertussen onderweg , eindelijk een status van dpd. Dus kan ik eindelijk zelf eens testen hoe het zit met iOS en zetime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0943
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 21:50
Empo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:36:
[...]
Welk instelling is dat? Mijn zetime is ook binnen. een aantal dingen die mij iets in de weg zitten:
je swiped twee keer van rechts naar links over het scherm, klikt op de instelling pictogram (tandwiel), druk op "tijd", druk op "kalibrering", en zet dat je de wijzers op twaalf uur, eerst de kleine wijzer en dan de grote wijzer, die bevestig je dan, toen was het bij mij opgelost.

Zorg wel dat hij exact op 12:00 staat want een klein beetje scheef en je wijzers springen niet netjes recht weg als je een bericht wil lezen.

Ik heb het wel een paar keer moeten doen voordat het goed (acceptabel) was, ze staan nog steeds niet 100% recht ten op zichten van de promotie filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Laatst online: 09-07 13:55
0943 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:29:
[...]

je swiped twee keer van rechts naar links over het scherm, klikt op de instelling pictogram (tandwiel), druk op "tijd", druk op "kalibrering", en zet dat je de wijzers op twaalf uur, eerst de kleine wijzer en dan de grote wijzer, die bevestig je dan, toen was het bij mij opgelost.

Zorg wel dat hij exact op 12:00 staat want een klein beetje scheef en je wijzers springen niet netjes recht weg als je een bericht wil lezen.

Ik heb het wel een paar keer moeten doen voordat het goed (acceptabel) was, ze staan nog steeds niet 100% recht ten op zichten van de promotie filmpjes.
Jep gelukt en idd niet 100% recht maar wel stukken beter dan eerst. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman

Peetman

Tjah....

Ik kan me herinneren dat ik een keer iets gelezen / gezien heb over hoe de 2-in-1 charger werkt, maar ik kan het nu niet meer vinden. Om het horloge op te laden moet ik de button indrukken, maar moet dat ook om de lader zelf op te laden? En wat houdt de kleur van het lampje dan in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Binnen! Gisteren kan ineens de code weer tot leven en vannacht van Luxemburg naar Duitsland naar Nederland.
Nu in de lader maar er straalt echt wel kwaliteit vanaf vind ik:)
Mooie bandjes ook. Foto's volgen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
@Peetman , staat in de handleiding van ZeTime omschreven inderdaad.

@DRuw Eindelijk! Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen, veel plezier met je klokkie.

[ Voor 39% gewijzigd door carlhendrix op 25-10-2017 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman

Peetman

Tjah....

carlhendrix schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:44:
@Peetman , staat in de handleiding van ZeTime omschreven inderdaad.

@DRuw Eindelijk! Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen, veel plezier met je klokkie.
Ah, gevonden, staat helemaal op het einde onder accessories. Dank je.
Knopje dus ingedrukt om de charger te laden of het horloge te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
DRuw schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:28:
Binnen! Gisteren kan ineens de code weer tot leven en vannacht van Luxemburg naar Duitsland naar Nederland.
Nu in de lader maar er straalt echt wel kwaliteit vanaf vind ik:)
Mooie bandjes ook. Foto's volgen:)
Heb hem ook sinds vandaag.
Valt inderdaad goed mee , krijg voorlopig wel de update nog niet binnen. Maar dat zal nog wel komen.

Wel al naar de juwelier geweest aangezien het bijgeleverde pinnetje maar brol was en dus naar de kloten gemept bij het uiteen halen van mijn metalenbandje . Dus dan maar door de juwelier laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
0943 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:29:
[...]

Heb het via de app gedaan.
Dan krijg je zo een rood bolletje bovenaan. En dan direct via volgende de grote wijzer eerst gedaan. Zie je beter met het rood bolletje en dan vorige kiezen en kan je de kleine mooi mikken in de grote wijzer en dan syncen. En dan staan de wijzers toch redelijk correct me dunkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:52
@Cas_per_M : denk dat wij de enige twee zijn die nog wachten :-)

Ik heb 'm afgelopen weekend bij @Tobiasve mogen bewonderen in het echt. Ik moet zeggen dat ik 'm wel heel mooi vind. Een enorm verschil t.o.v. de Pebble. Het horloge is wel wat aan de grote kant, ik ben blij dat ik een Petite heb besteld voor mijn ega. Voor een vrouwenpols lijkt me de Regular echt te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:28

darkrain

Moderator Discord

Geniet

voorstad schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:41:
[...]

Ik heb 'm afgelopen weekend bij @Tobiasve mogen bewonderen in het echt. Ik moet zeggen dat ik 'm wel heel mooi vind. Een enorm verschil t.o.v. de Pebble. Het horloge is wel wat aan de grote kant, ik ben blij dat ik een Petite heb besteld voor mijn ega. Voor een vrouwenpols lijkt me de Regular echt te groot.
Ik wacht ook nog, heb voor 2 gekozen en in de Super Early Bird groep... Denk dat beide voor vertraging zorgt, 2 omdat grotere doos en de super early bird vanwege de extra engravings...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 15:01
Ik heb niets speciaals en ben ook nog aan 't wachten geen update bij UPS sinds 10/06/2017 9:40 A.M.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voorstad
Oeps, het was niet mijn bedoeling om weer een 'levertijden en wacht op UPS' discussie aan te zwengelen. Ik was vooral positief verrast over de uitstraling van het horloge in het 'echie'.

Laten we on topic blijven, mea culpa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
Ik kan de inhoud van mijn whatsapp messages niet lezen via het horloge. Zie enkel van wie het komt.

Is dat normaal? Ergens al als bug gemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0943
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 21:50
zwasie schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:34:
Ik kan de inhoud van mijn whatsapp messages niet lezen via het horloge. Zie enkel van wie het komt.

Is dat normaal? Ergens al als bug gemeld?
Ik kan mijn whats berichten of andere notificaties gewoon lezen, dat gaat wel goed bij mij :)

Heb wel een andere probleem, de tijd is ineens weer ( al twee keer eerder ) versprongen en de minuten wijzer staat regelmatig ineens een 20-25 min in de andere richting. Bloed irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adbosch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik krijg geen enkele notificatie. Helemaal niets (alles staat aan in de app, opnieuw linken, installeren, etc ook geprobeerd; geen resultaat). Maar ik zal toch niet de enige (Android 7) gebruiker zijn met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Dit net gepost of FB:

I received the watch yesterday and I have some questions im afraid...
- The minute hand moves about a minute when I tilt the watch as if its not completely fixed
- I received the wacht and put it on the charger for 3 hrs. when I picked it up from the stand it showed 17%. then when I put it back on the charger it displayed directly 100% full. Then after half an hour it went down to 50% and within like 2 hours it went to 15%. Left it on the charger overnight (when putting it on the charger it displayed 100% directly) and when I picked it up it was 100% but within 2 hrs its now at 38%.
- I don't get ANY notifications on the watch as soon as I don't have the app on my display as active. as soon as it is running in the background for example when I open whatsapp the connection seems broken (watch also shows a red plane).
The phone doesn't close the app at that moment...
I'm running 1.6 and resetted, calibrated, factory-resetted and paired-unpaired several times and tried the 2-in1 charger and the stand.
My phone is a Honor8 (android)
What of the above are bugs and what is simply DOA?
Love the looks and feel of the watch but I don't think this is correct.
Can you help me Boris Brault or Fred Boutin?
ps: while typing this message the battery went to 28%..

inmiddels het ding nu op 11%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
@DRuw Dit heb jij net gepost of dit ís net gepost? Ik hoop niet het eerste .. Dat zou sneu zijn .. Zit je zo lang te wachten en dan doet dat ding raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjetrBE
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-07 16:03
voorstad schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:41:
[...]

Neen hoor, ik heb net als anderen die er meerdere bestelden nog niks nieuws gezien of gehoord op backerkit, dpd-tracker, e-mail, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HamuNaptra
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Net gemerkt dat alle open issues op de bugtracker zijn gesloten... geen idee wat ze er nu mee uitvreten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

HamuNaptra schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:38:
Net gemerkt dat alle open issues op de bugtracker zijn gesloten... geen idee wat ze er nu mee uitvreten....
Volgens Boris zijn ze hidden gezet en wordt er hard aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

DRuw schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:06:
Dit net gepost of FB:

I received the watch yesterday and I have some questions im afraid...
- The minute hand moves about a minute when I tilt the watch as if its not completely fixed
- I received the wacht and put it on the charger for 3 hrs. when I picked it up from the stand it showed 17%. then when I put it back on the charger it displayed directly 100% full. Then after half an hour it went down to 50% and within like 2 hours it went to 15%. Left it on the charger overnight (when putting it on the charger it displayed 100% directly) and when I picked it up it was 100% but within 2 hrs its now at 38%.
- I don't get ANY notifications on the watch as soon as I don't have the app on my display as active. as soon as it is running in the background for example when I open whatsapp the connection seems broken (watch also shows a red plane).
The phone doesn't close the app at that moment...
I'm running 1.6 and resetted, calibrated, factory-resetted and paired-unpaired several times and tried the 2-in1 charger and the stand.
My phone is a Honor8 (android)
What of the above are bugs and what is simply DOA?
Love the looks and feel of the watch but I don't think this is correct.
Can you help me Boris Brault or Fred Boutin?
ps: while typing this message the battery went to 28%..

inmiddels het ding nu op 11%
Geen idee wat je met deze post probeert te bereiken?

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 26-10-2017 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaFlub
  • Laatst online: 16-09 16:00
PjetrBE schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:36:
[...]

Neen hoor, ik heb net als anderen die er meerdere bestelden nog niks nieuws gezien of gehoord op backerkit, dpd-tracker, e-mail, ...
idem, ook nog geen beweging bij DPD hier.

AMD Athlon 64 3000+ @ 2700MHz @ 1.5V, AMD Opteron 165 @ 2700MHz @ 1.32V | Intel 3930K @ 4200MHz @ 1.2V

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ik heb zaterdag iets besteld bij U2.com (uit de USA) dat ligt al in de brievenbus, terwijl dit uit Luxmburg moet komen. Gaat helemaal nergens over, sorry hoor

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Hier ook nog geen beweging in de zending; ik wacht rustig af (twee besteld).
Mijn vader wordt ondertussen wel heel ongeduldig hahaha

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ik wacht ook wel af, maar wordt er een beetje moe van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ghust
Let wel op als je klaagt op FB. Dan komt de baas wat sarcastisch over "constructive posts" zeveren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ik heb geen FB dus, en ik klaag niet het is alleen jammer dat er totale stilte is, geen communicatie via email of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Sangroid schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 11:38:
Bij mij blijft het onderste knopje 'hangen'. Het klikje dat je met het bovenste knopje hebt, heb ik niet met de onderste. Hij werkt (nog) wel, maar lijkt mij niet de bedoeling.

Heb een ticket aangemaakt bij MyKronoz, kan ik de aftersales testen :'(

Mij valt het allemaal een beetje tegen; brakke software en nu ook nog brakke hardware?

Voorlopig gebruik ik maar mijn Huawei Watch Classic (waar ik overigens zeer tevreden over ben, alleen hij trilt te zacht)
Is bij mij ook inderdaad. Als ik goed kijk komt het onderste knopje ook niet meer zover naar buiten als het bovenste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

En ik kreeg vandaag een mailtje van MyKronoz dat hij omgeruild gaat worden (RMA).

Dus geen onterechte bevinding.

Overigens wilden ze wel graag een videootje zien.

En... de verzendkosten zijn voor mijn rekening...Naar Zwitserland. Eens kijken hoeveel dat gaat kosten.

[ Voor 24% gewijzigd door NaN op 26-10-2017 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PheraX
  • Laatst online: 16-09 13:19
ik heb m nu een klein weekje en ben niet echt enthousiast.

De watch loopt regelmatig vast of herstart zichzelf. Als gevolg van die reboot moet ik de hands weer calibereren anders kan de tijd niet afgelezen worden. (gister 14x)

mijn zetime laad niet verder op dan 93%

draint mn iphone batterij, waar ik hem eerst 2 dagen kon gebruiken nu net een dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
PheraX schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:19:

De watch loopt regelmatig vast of herstart zichzelf. Als gevolg van die reboot moet ik de hands weer calibereren anders kan de tijd niet afgelezen worden. (gister 14x)

draint mn iphone batterij, waar ik hem eerst 2 dagen kon gebruiken nu net een dag
Hmm, die reboots en opnieuw kalibreren merk ik niet.

Wel de iPhone drain idd. Ik kon ook altijd 2 dagen met een lading vooruit en sinds de ZeTime haal ik 1 dag niet meer :( Instellingen > Batterij toont dat het de apps zijn die veel berichten aan het horloge doorgeven.

[ Voor 6% gewijzigd door rb338 op 26-10-2017 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

i2Paq schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:51:

[mbr]Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.[/]
DUH! Ik mag dus niet op 2 verschillende posts reageren met 2 posts?
FTW is dit voor een onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Sangroid schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:17:
En... de verzendkosten zijn voor mijn rekening...Naar Zwitserland. Eens kijken hoeveel dat gaat kosten.
Er is een FB post over die verzendkosten en een reactie van Boris.

Ik meen dat die kosten niet betaald hoeven te worden, maar ik zoek het even op.

Edit:

"Boris Brault Gavin, I am on it & we will give some good news very soon with Fred... give us some time to share an improved proposal for DOA"

Source

[ Voor 30% gewijzigd door i2Paq op 26-10-2017 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
PheraX schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:19:

Ik zou hem aanmelden voor RMA...

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Dat is ook zwaar $#@ dat je de verzendkosten moet betalen, wordt steeds gekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

i2Paq schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:51:
[...]

Geen idee wat je met deze post probeert te bereiken?

[mbr]Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.[/]
Ervaring delen?
i2Paq schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:48:
[...]

DUH! Ik mag dus niet op 2 verschillende posts reageren met 2 posts?
FTW is dit voor een onzin?
Op het knopje quote drukken en alsnog in 1 post reageren op meerdere berichten inderdaad niet moeilijk hoor.
Een reageer eens wat minder aggressief.
Zal niet je bedoeling zijn maar komt wel zo over..
carlhendrix schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:10:
@DRuw Dit heb jij net gepost of dit ís net gepost? Ik hoop niet het eerste .. Dat zou sneu zijn .. Zit je zo lang te wachten en dan doet dat ding raar..
Heb ik helaas gepost... hij blijft nu een beetje hangen op 10% maar ik laat hem nu leeglopen. Kijken hoe lang het duurt voor hij echt dood is. Misschien en software fout dat hij wel vol zit maar dit niet weergeeft...

[ Voor 25% gewijzigd door DRuw op 26-10-2017 16:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

i2Paq schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:49:
[...]

Er is een FB post over die verzendkosten en een reactie van Boris.

Ik meen dat die kosten niet betaald hoeven te worden, maar ik zoek het even op.

Edit:

"Boris Brault Gavin, I am on it & we will give some good news very soon with Fred... give us some time to share an improved proposal for DOA"

Source
Errrr... Ik heb geen Facebook (ja, ik ben die ene... >:) ).

Het gaat me met PostNL 18,50 kosten. Ik doe het dan wel. Ook nog een douane-formulier invullen... Oh boy...

Als inderdaad blijkt dat ik niet had hoeven te betalen, zal ik daar nog wel een mailtje over sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Dat zou inderdaad best achterlijk zijn (al doen een hoop shops dat in nl ook).
Het ding is dood bij wijze van spreke effen het kost je nogmaals 20 euro om een werkende te hebben? Niet netjes..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Sangroid schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:04:
[...]

Heb ook geen Facebook hoor. Mag ik zeggen ik dat zwaar ruk vind dat ze alles doen op Facebook. Komt toch wel cheap ass over ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Doen ze niet hoor, er is alleen een actieve gebruikersgroep.
Ja ze posten wel eens iets maar weinig tov de echte communicatie via de updates.
Ja je mist fotos van anderen en wat andere tips en tricks maar iets dergelijks zou je ook hebben als je dit topic niet had gevonden (okee mindere mate maar toch).
Je mist ook een ENORME HOOP onzin door FB niet te hebben hoor, trust me.
alle meldingen over tracking nummers en verzending enzo.... manmanman...mis je niets aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
DRuw schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:56:

[...]

Op het knopje quote drukken en alsnog in 1 post reageren op meerdere berichten inderdaad niet moeilijk hoor.
Een reageer eens wat minder aggressief.
Zal niet je bedoeling zijn maar komt wel zo over..

[...]

Heb ik helaas gepost... hij blijft nu een beetje hangen op 10% maar ik laat hem nu leeglopen. Kijken hoe lang het duurt voor hij echt dood is. Misschien en software fout dat hij wel vol zit maar dit niet weergeeft...
@i2Paq je komt inderdaad erg agressief en bot over. Merkte ik ook toen je op mij reageerde. Ik hoop niet dat dit je bedoeling is.

@DRuw Hebben andere mensen in die FB groep er ook last van? Heb je dit ook op de ZeTime Reddit gepost? Of op die bugtracker page.. Je zou de app kunnen verwijderen, en deze opnieuw installeren, misschien dat je zetime dan gaat updaten en je van het probleem af bent.. Het klinkt in iedergeval echt als een software issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Het is nu niet mogelijk om een bug te melden. Ze hebben hem even plat gelegd om op te schonen, ik verwacht dat zeer binnenkort 1.7 eruit wordt gegooid.
Wel en melding gemaakt bij mykronoz maar nog geen reactie. Het laatste stukje loopt hij heel langzaam leeg lijkt het dus wellicht een soort batterij calibratie misser....
Blijven de app issues en de minutenhand over....
En toch heb ik er een beter gevoel bij dat dit netjes wordt opgelost dan bijvoorbeeld mijn recente bestelling bij ibood om naar wat geks te noemen... geen idee waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 17:06

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Sangroid schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:17:
En ik kreeg vandaag een mailtje van MyKronoz dat hij omgeruild gaat worden (RMA).

Dus geen onterechte bevinding.

Overigens wilden ze wel graag een videootje zien.

Vanwege dat knopje wat geen klik meer had? Dan moet ik dat ook eens gaan doen dan.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Rooieduvel schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:29:
[...]

Vanwege dat knopje wat geen klik meer had? Dan moet ik dat ook eens gaan doen dan.
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Sangroid schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:04:
[...]

Het gaat me met PostNL 18,50 kosten. Ik doe het dan wel. Ook nog een douane-formulier invullen... Oh boy...

Als inderdaad blijkt dat ik niet had hoeven te betalen, zal ik daar nog wel een mailtje over sturen.
Ik denk dat je die kosten vergoed gaat krijgen gok ik.
Maar dan achteraf, je moet tenslotte eerst verzenden.

Maar waarom een douane-formulier invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Excuses, ik zie net dat het een post van jezelf is op FB, dit was niet helemaal duidelijk in je openingszin.
Ik dacht dat je een willekeurige post gepakt had en deze hier gedeeld.

Hierdoor dacht ik dat je probeerde een (negatieve) stemming te maken terwijl er ook zat positieve posts zijn.

Overigens is er een shitstorm losgebarsten op FB nu bekend is geworden dat je de ZeTime op Amazon kan kopen rechtstreeks van MyKronoz. Dat mensen gewoon niet snappen dat het horloge officieel verkrijgbaar is en dat dit los staat de leverings- problemen.

[ Voor 22% gewijzigd door i2Paq op 27-10-2017 09:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ghust
Als je nu de communicatieverantwoordelijke bent van MK neem je die Boris zijn smartphone/facebook account toch af :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KEY8fxw.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Ghust op 27-10-2017 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

i2Paq schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:22:

Maar waarom een douane-formulier invullen?
Voor Zwitserland, dat is geen EU-land. Het verbaasde me ook weer niks.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjetrBE
Ghust schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:10:
Als je nu de communicatieverantwoordelijke bent van MK neem je die Boris zijn smartphone/facebook account toch af :D

[afbeelding]
ZeTime has come to step down from ZeCompany. #emptyDesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman

Peetman

Tjah....

Ze lijken een beetje ten onder te gaan aan hun eigen succes zo. Teveel kritische backers en geen goed communicatiebeleid is niet zo'n hele fijne combinatie. Begrijp de irritatie bij Boris wel, maar heel handig is dit ook niet.

Een mea culpa mededeling zou geen kwaad kunnen. Snap best dat het initiele plan was dat alle kickstarter backers inmiddels hun ZeTime zouden hebben, dan het Indigogo verhaal niks anders was dan een preorder verhaal waarbij ze gelijktijdig/vlak daarna ook zouden gaan verkopen via Amazon. Maar van de volgorde klopt nu niks, dus heel netjes is het niet. Maar een punt heeft hij wel, je hebt wel korting die je bij Amazon niet had, maar ook minder consumentenbescherming...

Al met al ben ik best blij met m'n ZeTime. Erg praktisch om direct te tijd te kunnen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aztec[NL]
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 13:43
Tot nu toe best een aardig kickstarter. Had er nog een paar in mijn favorieten staan die ook smartwatches gingen maken en daar komt niets van terecht.
Wel vind ik persoonlijk de verzending een beetje een puinhoop, ik denk gedeeltelijk te dank aan UPS (van alle verzenders vind ik die het minste)

Het aanbieden op Amazon voordat alle kickstarters een horloge hebben ontvangen vind ik allerminst handig. Volgens hun eigen update zou eind deze maand 99% zn horloge ontvangen moeten hebben. Wacht dan even een week.

De bugtracker is helaas helemaal leeg. Ik weet dat ze het gingen opschonen maar ik heb nu geen enkele mogelijkheid om te zien of mensen bepaald problemen zijn tegengekomen (behalve hier natuurlijk in de tweakers groep).

Mijn ervaringen tot nu toe:
Leuk horloge, kwaliteit prima in orde. Design mooi maar het had wat mij betreft nog iets 'gelikter' gekunt (qua vorm afronden hoeken etc.). Maar zeker een mooi klokje om naar te kijken.

De software is zozo.

Dat bluetooth niet 'gewoon' via Android gekoppeld wordt maar via de app vindt ik wel een misser. Garmin doet dit ook en bij beide zie ik constante uitval van de bluetooth verbinding. Zeker wanneer meerdere connecties (auto, hoofdtelefoon etc) worden/zijn gemaakt.

Ook komen volgens mij niet alle notificaties door. Ik gebruik TypeMail als e-mail app en deze mails lijken niet door te komen. Het missen van tekst in groeps-whattapp is volgens mij al eens besproken.

Het kunnen maken van een watchface inclusief zelf gekozen widgets vind ik fantastisch. Het is nog beperkt in plaatsing en uiterlijk maar dit is precies wat ik mistte bij Pebble (zonder gelijk eigen watchface te gaan ontwerpen)

Software kun je verbeteren, hardware niet. Wat dat betreft zitten de zwakke plekken precies goed. Uitgaande van een normale progressie in het verbeteren van de software verdiend dit horloge wat mij betreft een dikke 8. Met uitstekende software nog een stuk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjetrBE
Peetman schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:30:
Begrijp de irritatie bij Boris wel.
Ik niet, nu zonder FB kan ik niet te goed gaan kijken naar hoe het exact loopt. Maar ik niet. Alle frustratie die de mensen hebben die absoluut geen nieuws hebben was absoluut te vermijden. En om nog verder te gaan, het is zelfs behoorlijk makkelijk op te lossen...
Vraag de details op aan de logistieke partners, en deel die met de mensen die investeerden in je product. Dat moet niet publiekelijk op FB, maar geef gewoon een update, via de bestaande en werkende kanalen.
Peetman schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:30:
Al met al ben ik best blij met m'n ZeTime. Erg praktisch om direct te tijd te kunnen zien.
Ik zou ook blij zijn, moest ik het hebben, of moest ik al gewoon concreet weten waar ik me aan kan verwachten.

Weet je, het stoort me op zich niet zo dat ik nog aan het wachten ben op mijn horloge. Maar ik had graag geweten wat er nu mee aan de hand is.
Ik heb een trackingscode die tot 2 dagen kan duren om in het systeem te raken, ondertussen al 2 weken. Wees dan eerlijk, en geef door waarom er zo'n vertraging op zit, in plaats van de goed-nieuws-show te gaan hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

PjetrBE schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:10:
[...]
Ik zou ook blij zijn, moest ik het hebben, of moest ik al gewoon concreet weten waar ik me aan kan verwachten.

Weet je, het stoort me op zich niet zo dat ik nog aan het wachten ben op mijn horloge. Maar ik had graag geweten wat er nu mee aan de hand is.
Ik heb een trackingscode die tot 2 dagen kan duren om in het systeem te raken, ondertussen al 2 weken. Wees dan eerlijk, en geef door waarom er zo'n vertraging op zit, in plaats van de goed-nieuws-show te gaan hosten.
En dat is precies waar ik me ook vreselijk aan stoor, je hoort nul komma nul. Stuur gewoon een email, dan weet iedereen wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
rb338 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:45:
[...]

Hmm, die reboots en opnieuw kalibreren merk ik niet.

Wel de iPhone drain idd. Ik kon ook altijd 2 dagen met een lading vooruit en sinds de ZeTime haal ik 1 dag niet meer :( Instellingen > Batterij toont dat het de apps zijn die veel berichten aan het horloge doorgeven.
Gps al eens uitgezet bij de app?
Heb dit gedaan en dan scheelt het toch een boel. Snap niet goed waarom hij Gps nodig heeft, buiten voor het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
0943 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:37:
[...]

Ik kan mijn whats berichten of andere notificaties gewoon lezen, dat gaat wel goed bij mij :)

Heb wel een andere probleem, de tijd is ineens weer ( al twee keer eerder ) versprongen en de minuten wijzer staat regelmatig ineens een 20-25 min in de andere richting. Bloed irritant.
Voorvertoning niet opstaan bij whatsapp en aan komt de tekst niet door. Heb ik daar 2 dagen op zitten vloeken :) .

Alles werkt nu goed hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
zwasie schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:38:
[...]

Gps al eens uitgezet bij de app?
Heb dit gedaan en dan scheelt het toch een boel. Snap niet goed waarom hij Gps nodig heeft, buiten voor het weer.
Goeie tip. Het bleek dat de ZeTime app al op 'bij gebruik' staat (niet 'altijd') dus ik vermoed dat het niet zal uitmaken, maar ik heb hem voor de zekerheid op 'nooit' gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 14:46

jeka

Support your local club.

Ik vind trouwens dat je een handeling teveel moet doen als je bv een whatsapp bericht ontvangt. Als ik op het bericht klik wil ik het meteen kunnen lezen. Ik wil niet eerst dat slecht leesbare lijstje zien.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ghust schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:10:

[afbeelding]
Ja, maar ik snap ook zijn frustratie.

En het is ook niet uit te leggen dat bestellen via Amazon kan terwijl mensen nog wachten op hun ZeTime.

Er zal vast een verklaring voor zijn, maar dat is een beter water onder een brug.

Gelukkig zie ik de FB Admin eindelijk al die trolls posting verwijderen. Jezus, het lijkt wel of de ene na de ander zijn/haar piesje moet toevoegen tegen het MK afzeikpaaltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ik snap de irritatie van Boris prima hoor.
Hij heeft productie gedraaid (in hogere aantallen als kickstarter) en heeft die apart in een container gegooit en naar amerika verstuurd.
Deze zijn dus eerder aangekomen dan via de ezel-en-wagen dienst UPS.
Waarom zou hij wachten deze te verkopen? Zeker in een markt waar de concurrentie je op de hielen zit als je wat nieuws verzint.
Tuurlijk, de communicatie kan beter maar dan nog is het wat mij betreft een geslaagde KS.
Overigens, KS is prima gelukt en voltooid. mensen hebben 30% korting en extras gekregen maar de voorwaarde dat je hem VOOR de markt kan krijgen is nooit gegeven bij mijn weten.
Ik zie dit als "tegelijk" (plus of min een paar dagen maar dat maakt het verschil niet.

Ze hebben wel dermate veel verstuurd dat ze nu verzuipen in de aftersales en daar hadden ze maatregelen voor moeten nemen.. bugreporting is beetje amateuristisch net als hardware issues reporting.. (nog geen reactie na 24hr)
i2Paq schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:09:
[...]

Ja, maar ik snap ook zijn frustratie.

En het is ook niet uit te leggen dat bestellen via Amazon kan terwijl mensen nog wachten op hun ZeTime.

Er zal vast een verklaring voor zijn, maar dat is een beter water onder een brug.

Gelukkig zie ik de FB Admin eindelijk al die trolls posting verwijderen. Jezus, het lijkt wel of de ene na de ander zijn/haar piesje moet toevoegen tegen het MK afzeikpaaltje.
Ja ik zou de FB pagina (tijdelijk) sluiten als ik hun was... is toch geen officieel communicatiemiddel van MK...
Dit is voor die admins ook gewoonweg niet leuk meer -O-

[ Voor 26% gewijzigd door DRuw op 27-10-2017 13:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ghust
Nee, wat hij doet is gewoon olie op het vuur gooien.

Je kan zeer simpel de boel ontmijnen: bel naar uw zgn logistieke partner, vraag hoeveel ze er al gedaan hebben, hoeveel er nog moeten gedaan worden & hoe lang ze nog bezig gaan zijn.

En daar post je een update van.

Je moet niet gaan discussieren met ontevreden mensen, en al zeker niet sarcastisch komen zeggen van "ja, of ga je mij zeggen hoe ik m'n bedrijf moet leiden ofzo?".

Nee, je zegt dat je begrip toont voor hun frustratie, en zegt welke stappen ondernomen worden om de oorzaak uit te zoeken. En dan detailleer je even welke stappen je gaat doen. En je belooft een update binnen 3 dagen.

Heel dat kost je een uurtje weg, maar zorgt ervoor dat uw klanten zich gerespecteerd voelen. En dan heb je een pak minder frustratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

En als hij nou afspraken heeft met zijn leverancier (UPS of dergelijke) en die worden niet nagekomen?
Hij heeft geen stok achter de deur met dermate grote bedrijven dus hij krijgt gewoon een afpoeierexcuus.
Dat gaat hij niet posten hoor, dat is zijn bedrijfsrisico en daar krijgt hij nu het vuur voor aan zn schenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas_per_M
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-06-2021
Ghust schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:16:
Nee, wat hij doet is gewoon olie op het vuur gooien.

Heel dat kost je een uurtje weg, maar zorgt ervoor dat uw klanten zich gerespecteerd voelen. En dan heb je een pak minder frustratie
En de FB-admins een pak minder werk.

Het wordt tijd dat iemand de oliekraan dichtdraait waarmee Boris het vuur lijkt te voeden.

Tijdens de hele campagne zijn de admins (en héél veel andere backers) echt niet te beroerd geweest om MK te steunen/het voor MK op te nemen, maar in dit gevalletje Amazon-achter-de-rug-van-ongeïnformeerde-backers-om valt er wmb weinig tot niets te verdedigen. Dat had echt anders gemoeten door MK... :/

It just goes to show, people with brain damage… are the real heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghust
DRuw schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:20:
En als hij nou afspraken heeft met zijn leverancier (UPS of dergelijke) en die worden niet nagekomen?
Hij heeft geen stok achter de deur met dermate grote bedrijven dus hij krijgt gewoon een afpoeierexcuus.
Dat gaat hij niet posten hoor, dat is zijn bedrijfsrisico en daar krijgt hij nu het vuur voor aan zn schenen...
Hij heeft in een andere post al gezegd dat het bij "een logistieke partner" ligt.

Dat is een bedrijf die de dozen gaat labelen en dan doorgeeft aan bv DHL, UPD, DPD etc.

Dààr zit het probleem blijkbaar.

Communiceer daar gewoon open over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aztec[NL]
By the way:
Iemand hier ook last dat de time out van het scherm niet werk?
Dit van mij gaat niet meer automatisch uit. Geprobeerd met 5, 10 en 15 seconden instelling maar geen effect. Scherm blijft aan totdat ik hem zelf handmatig uitzet.
Na herstart is dit niet anders.
Heb nog geen reset gedaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Aztec[NL] op 27-10-2017 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Aztec[NL] schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:57:
By the way:
Iemand hier ook last dat de time out van het scherm niet werk?
Dit van mij gaat niet meer automatisch uit. Geprobeerd met 5, 10 en 15 seconden instelling maar geen effect. Scherm blijft aan totdat ik hem zelf handmatig uitzet.
Na herstart is dit niet anders.
Heb nog geen reset gedaan.
Ik lees hier ook wat over op FB, geen idee van een oplossing, misschien een reset ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aztec[NL]
i2Paq schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:11:
[...]
Ik lees hier ook wat over op FB, geen idee van een oplossing, misschien een reset ;(
petje af dat je nog door de berichten op facebook heen komt. Ik haal er niet meer zoveel constructieve informatie uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Aztec[NL] schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:14:
[...]

petje af dat je nog door de berichten op facebook heen komt. Ik haal er niet meer zoveel constructieve informatie uit 8)7
Ik probeer wel die posts die iets constructiefs hebben goed te lezen.

Jammer dat ik daar geen admin ben, dan was er flink geschoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Heeft iedereen hier zijn Zetime al ontvangen?
Ik heb op 6-10 wel het bericht gekregen dat hij ready for shipping is.
Maar op de UPS site wordt aangegeven dat hij nog niet verzonden is.
Heb inmiddels maar een support ticket gemaakt op de Mykronoz site.
Wat kan ik nog meer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Awaken1 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:23:
Heeft iedereen hier zijn Zetime al ontvangen?
Ik heb op 6-10 wel het bericht gekregen dat hij ready for shipping is.
Maar op de UPS site wordt aangegeven dat hij nog niet verzonden is.
Heb inmiddels maar een support ticket gemaakt op de Mykronoz site.
Wat kan ik nog meer doen?
Wachten, je bent niet de enige kan ik je zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Pierre schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:24:
[...]

Wachten, je bent niet de enige kan ik je zeggen
Thanks, had inmiddels het gevoel de enige in NL te zijn zonder ZeTime.
Maar mogelijk is de vocale meerderheid uit de US dit gewoon aan het overstemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

OK, dit is wat ik lees:
The partner entered details on the courier systems before they had watches in Luxembourg, unfortunately with UPS this triggered the MyUPS app, this caused confusion.
Once the 45 pallets arrived in Luxembourg they have taken time to sort and box individual orders, it seems this has not been as quick as projected and compounds the MyUPS situation.
It seems that for the rest of the world they had a major failing, Boris has spoken of this when talking about rearranging how they have done the rest of the world. They have had to restructure dispatching. US was meant to go to Miami to be sorted and boxed but this has now happened in HK which seems to have overloaded them and left them running behind.
All in all it is very embarrassing for MK but they can't do much but apologise (Boris has done this in updates) and work with their partners to try and get things processed and sent out as soon as possible.
Dit verklaard alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GORby
  • Laatst online: 15-09 23:50
Inderdaad...

Voor wie wel eens een project steunt op KS, zal snel duidelijk zijn dat er in dit project prima gecommuniceerd is, de timing uiteindelijk vrij goed gehaald is, en er een mooi product afgeleverd is (met nog wat werk aan de software). Er zijn veel projecten waar de vertragingen veel verder oplopen en/of waar er onvoldoende gecommuniceerd wordt of beloftes gemaakt worden die ze vervolgens niet kunnen nakomen.

Er zal natuurlijk altijd wel ruimte zijn voor verbetering, maar dat neemt niet weg dat ik er eigenlijk zeer positief over ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aztec[NL]
Ik had wel weer de grap van de week.
6 oktober werd bij mij de levering aangemeld. 8 oktober heb ik aangegeven dat ik het bij een acces point wil laten afleveren.
22 oktober werd er gemeld dat de wijziging was doorgevoerd en men het product niet kon lokaliseren (dit was nog niet door ups ontvangen).
de 24ste ontvingen ze het horloge voor vervoer. De 26ste leveren ze het af............bij de buurvrouw :-(
Hebben ze 3 weken de tijd om de wijziging van aflevering te verwerken, doen ze het nog niet.....pfffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Ik heb me ondertussen afgemeld van de FB groep, daar was niet meer doorheen te komen (zowel de aantallen en het gezeur). Ik lees de samenvatting hier wel :-)

Het is nog geen eind van de maand, dus ik heb nog kans dat ik het horloge een 'soort van op tijd' krijg. Ondanks alles natuurlijk best knap dat ze maar een paar weken slippen in de planning. Ik had me eerlijk gezegd ingesteld op een sinterklaascadeautje.
Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste