In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
In eerste instantie leek ie bij mij op maandag 9 oktober aan te komen, en die dag was ik vrij. Toen bleek dat dat niet klopte, heb ik ook een wijziging naar een MyUPS punt aangevraagd, wat ze bij mij ook netjes gedaan hebben.Aztec[NL] schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:39:
Ik had wel weer de grap van de week.
6 oktober werd bij mij de levering aangemeld. 8 oktober heb ik aangegeven dat ik het bij een acces point wil laten afleveren.
22 oktober werd er gemeld dat de wijziging was doorgevoerd en men het product niet kon lokaliseren (dit was nog niet door ups ontvangen).
de 24ste ontvingen ze het horloge voor vervoer. De 26ste leveren ze het af............bij de buurvrouw
Hebben ze 3 weken de tijd om de wijziging van aflevering te verwerken, doen ze het nog niet.....pfffffff
Maar het aanmelden van pakketten gebeurt bij postnl ook hoor. Dan krijg je de code maar het pakket hebben ze nog niet.
Is hier ook gebeurt en dat had ik allang door (was volgens mij ook gemeld oud ik geraasd het iig zo begrepen)
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Duurde bij mij ook langer dan 24 uur, maar dat zal wel door de drukte komen, nam ik aan. Voorlopig is mijn watch, sinds vandaag, op weg naar Zwitserland. (met douane meuk papiertje erbij)DRuw schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:16:
.. bugreporting is beetje amateuristisch net als hardware issues reporting.. (nog geen reactie na 24hr)
[...]
Ik wel (de reset), daarna was het over en werkte het weer. Kwam na/door de update naar 1.6 bij mij.Aztec[NL] schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:57:
By the way:
Iemand hier ook last dat de time out van het scherm niet werk?
Dit van mij gaat niet meer automatisch uit. Geprobeerd met 5, 10 en 15 seconden instelling maar geen effect. Scherm blijft aan totdat ik hem zelf handmatig uitzet.
Na herstart is dit niet anders.
Heb nog geen reset gedaan.
hij heeft het tot vanavond volgehouden terwijl hij de hele dag op 2% heeft gestaan.
Nu op de lader en ik heb niet het idee dat hij oplaad uberhaubt.
Als ik hem erop leg gaat hij aan en lijkt hij te laden maar na een uurtje er weer afhalen geeft alsnog 2% aan en gaat hij na 5 mins weer uit.
Hij geeft ook iedere keer laden en dan weer batterij vol of leeg aan, zonder logica.
Die 2-in-1 lader, geeft die bij jullie een led aan als je hem laat laden?
eerst als ik hem erop leg wordt hij rood en dan groen en na een paar seconden gaat hij uit.... klopt dat?
Daarnaast ook al een keer gehad dat ik hem van de lader haal en ik de wijzers moet calibreren.... .in het zweeds (denk ik)?????
Aparte bugs maar hoe dan ook heb ik, zonder meldingen, net 2 dagen met mijn klokkie gedaan....
klopt dus niet.
Hoop dat ze snel reageren bij mykronoz
@Sangroid heb jij alleen trouwens je unit gestuurd of de hele doos met alles erop en eraan?
[ Voor 5% gewijzigd door DRuw op 27-10-2017 22:04 ]
[ Voor 10% gewijzigd door NaN op 27-10-2017 22:07 ]
nu weer 10 mins op de lader en hij geeft 100% aan.... weird...
edit en 2 mins later weer op 90%....

edit2, 20 mins later okp 50%......

Edit3, 23:18 dood.. in een uur dus...
[ Voor 51% gewijzigd door DRuw op 27-10-2017 23:20 ]
Je weet wat je te doen staat....DRuw schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:35:
tnx!
nu weer 10 mins op de lader en hij geeft 100% aan.... weird...
edit en 2 mins later weer op 90%....
edit2, 20 mins later okp 50%......
Edit3, 23:18 dood.. in een uur dus...
Het is best een mooi horloge.
Een smartwatch is het echter niet. Ik heb alle updates er op staan (na 20+ keer mislukken), en inmiddels met vier verschillende telefoons gepaired: bij de helft is de verbinding niet te vertrouwen en krijg ik af-en-toe een melding binnen, en bij de andere helft is de verbinding stabiel, maar komt geen enkel bericht aan bij het horloge. Het enige wat het kreng redelijk doet, is de tijd aangeven (en zelfs daar lopen de hardware-wijzers al snel niet meer synchroon met de software).
Ik heb eigenlijk geen klachten over de hardware, maar de software... Ik word er misselijk van.
Android of IOS.holybear schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:48:
Ik heb de mijne inmiddels een paar dagen, en kan er kort over zijn:
Het is best een mooi horloge.
Een smartwatch is het echter niet. Ik heb alle updates er op staan (na 20+ keer mislukken), en inmiddels met vier verschillende telefoons gepaired: bij de helft is de verbinding niet te vertrouwen en krijg ik af-en-toe een melding binnen, en bij de andere helft is de verbinding stabiel, maar komt geen enkel bericht aan bij het horloge. Het enige wat het kreng redelijk doet, is de tijd aangeven (en zelfs daar lopen de hardware-wijzers al snel niet meer synchroon met de software).
Ik heb eigenlijk geen klachten over de hardware, maar de software... Ik word er misselijk van.
Want hier met IOS echt totaal geen problemen. Na 4dagen nog geen 1 keer verbinding verloren en nog geen enkele melding niet doorgekregen.
Excuus, vergeten te vermelden. Allemaal op Android.zwasie schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:16:
[...]
Android of IOS.
Want hier met IOS echt totaal geen problemen. Na 4dagen nog geen 1 keer verbinding verloren en nog geen enkele melding niet doorgekregen.
Goed om te horen dat het voor een IOS gebruiker beter gaat.
(maar ik ga zelf niet overstappen naar een iPhone alleen voor de Zetime)
Had al zo een vermoeden. Blijkbaar is de integratie met Android niet zo goed.holybear schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:22:
[...]
Excuus, vergeten te vermelden. Allemaal op Android.
Beetje raar, aangezien het in het begin van het project vooral over Android ging en de ondersteuning met IOS liep toen een beetje achter. En nu blijkt ineens dat de ondersteuning met IOS gewoon veel beter is dan met Android.
Software is fixable, gelukkig.holybear schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:22:
[...]
Excuus, vergeten te vermelden. Allemaal op Android.
Ze zouden het beter opensource maken, dan kun je snelle vooruitgang maken
In ander nieuws: In de categorie "dingen die sneller geleverd worden dan mijn ZeTime die zogezegd het warehouse uit is": een ledstrip vanuit China.
Echt zo irritant
[ Voor 17% gewijzigd door Ghust op 28-10-2017 18:43 ]
Vandaar daar ze dat rap verder mee gegaan zijn een dat nu beter werkt.
Ik verwacht daarom veel van de volgende update...
Nogmaals, dit is mijn persoonlijke interpretatie, hoop dat het klopt;)
Batterij vandaag ineens gezakt van 100 naar 67 maar over de gehele dag maar 5% gezakt..... blijft weird.
Ook nog steeds geen notificaties als de app uit staat... er valt een hoop te verbeteren..
Was vanochtend niet aangepast, maar na een handmatige sync wel. (Android)Lector schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:02:
Iemand ook geen automatische aanpassing baar wintertijd? En iemand al een oplossing?
Ik dacht dat ik het wel eens ergens gezien had, kan hiet niet vinden.
Hij heeft wel verbinding met de Iphone, notifications komen wel gewoon binnen.
[ Voor 25% gewijzigd door Lange_Slurf op 29-10-2017 10:14 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Pulldown in her hoofdmenu van de app, zou je een sync message moeten zien op je zetimeLange_Slurf schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 10:14:
Weet iemand trouwens hoe je iOS kan laten resyncen?
Ik dacht dat ik het wel eens ergens gezien had, kan hiet niet vinden.
Hij heeft wel verbinding met de Iphone, notifications komen wel gewoon binnen.
Natuurlijk is wel een groot voordeel dat op het moment dat ik hem ontvang er waarschijnlijk al 15 updates zijn geweest om de software te verbeteren.. xD
Hopelijk pakken ze dat nog wel op bij volgende versies. Dat was namelijk best prettig met mijn vorige garmin vivosmart hr+. Dat werkte altijd.
Ik heb een honor8 en mijn vingerafdrukscanner is dermate snel dat zodra ik mijn telefoon pak hij direct unlockt...
Waarmee merk jij voordelen?
Ik heb wel dat mijn milanese band echt veel hapers heeft.. De draadjes van mijn kleding blijven er vaak achter hangen.. Iemand anders hier ook last van? Is mijn eerste milanese, dus als dit gebruikelijk is dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Hardware ziet er mooi uit, software is zwaar waardeloos
Ik heb een Huawei classic watch met een milanese van Hoco, geen hapers.carlhendrix schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:43:
Ik heb wel dat mijn milanese band echt veel hapers heeft.. De draadjes van mijn kleding blijven er vaak achter hangen.. Iemand anders hier ook last van? Is mijn eerste milanese, dus als dit gebruikelijk is dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!
Ik heb ook die van MyKronoz erbij gekocht, zal vanavond eens kijken of die van mindere kwaliteit is (nog niet gebruikt)
edit: nope, lijkt bijna wel hetzelfde fabrikaat, niks mis mee. Heb je die hapers aan de zijkant of zo? Of schakeltjes die niet goed in elkaar zitten?
[ Voor 12% gewijzigd door NaN op 30-10-2017 17:43 . Reden: Milanese Check ]
Dat ik niet perse de vingerafdruk sensor hoef te gebruiken. Als de telefoon voor me ligt kan ik 2x tappen op het scherm met welke vinger dan ook. In de oude situatie ging het scherm dan aan. Nu ben ik genoodzaakt tot code of de vinger gebruiken. Als ik nu mijn telefoon uit mijn broekzak haal en het hoesje openklap gaat het scherm ook aan. Maar moet ik dus eerst mijn vinger erop leggen of de code invoeren.DRuw schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:45:
Wat is daar precies het voordeel van eigenlijk?
Ik heb een honor8 en mijn vingerafdrukscanner is dermate snel dat zodra ik mijn telefoon pak hij direct unlockt...
Waarmee merk jij voordelen?
Voor mij is het dus makkelijker als smart lock correct werkt.
Was je online status bij UPS de hele tijd wel actueel?Pierre schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:42:
Het mag in de krant maar de mijne is vandaag afgeven bij de buren, to bad heb ik er geen tijd voor deze week om dat ding te installeren en te bekijken. Zit in het buitenlandwordt pas zaterdag
Of sprong 'ie van ''ready for UPS'' naar delivered?
It just goes to show, people with brain damage… are the real heroes.
Pierre schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:42:
Het mag in de krant maar de mijne is vandaag afgeven bij de buren, to bad heb ik er geen tijd voor deze week om dat ding te installeren en te bekijken. Zit in het buitenlandwordt pas zaterdag

Same here.. still waiting.Cas_per_M schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:45:
[...]
Was je online status bij UPS de hele tijd wel actueel?
Of sprong 'ie van ''ready for UPS'' naar delivered?
Ahja, 't is hetzelfde trackingnummer als ervoor. Maar de 0 ervoor is weg. Waardoor het volgens DPD een ongeldig tracking nummer is
Wat voor een toppers moeten er daar toch zitten, in dat logistiek bedrijf
Ik vraag me toch af of dit allemaal problemen zijn die door de logistieke dienstverleners veroorzaakt worden.Ghust schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:54:
Nieuw trackingnummer gehad!
Ahja, 't is hetzelfde trackingnummer als ervoor. Maar de 0 ervoor is weg. Waardoor het volgens DPD een ongeldig tracking nummer is
Wat voor een toppers moeten er daar toch zitten, in dat logistiek bedrijf
De capaciteit van de grotere spelers is dusdanig dat dit echt veel te lang duurt voor een regulier proces. Dat kan denk ik niemand ontkennen.
In dit geval lijkt het er op dat ze 3 capucijnaapjes ingehuurd hebben, en die beesten doen maar wat
(er is geen update geweest oid, vandaar mijn verbazing)
Waaruit concludeer je eigenlijk dat er geen verbinding is? Krijg je soms effectief geen notificaties meer door of baseer je je op de app of status icoon op het uurwerk?eniux schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:59:
Na het horloge anderhalve week in gebruik te hebben, lijk ik ineens veel langer een verbinding te houden op Android. Eigenlijk lijkt het nu de hele dag door wel goed te werken qua notificaties.
Mijn eerste idee was dat er geen verbinding meer was wanneer de app op de telefoon je opnieuw liet inloggen wanneer je hem opent, maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik blijf notificaties krijgen, ook al heb ik soms dat de app me vraagt om opnieuw in te loggen. Dat laatste is dan soms een beetje vervelend, maar op zich alleen nodig als ik instellingen wil aanpassen via de app of mijn fitness overzicht wil zien met historiek.
Ik kreeg geen notificaties meer. Tevens stond op die momenten het vliegtuig icoontje op rood. Ik kon het fixen door in de app een pulldown te doen en hem vervolgens niet af te sluiten. Dan krijg ik weer notificaties binnen (niet allemaal overigens; telegram, inbox etc werken niet)GORby schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:28:
[...]
Waaruit concludeer je eigenlijk dat er geen verbinding is? Krijg je soms effectief geen notificaties meer door of baseer je je op de app of status icoon op het uurwerk?
Mijn eerste idee was dat er geen verbinding meer was wanneer de app op de telefoon je opnieuw liet inloggen wanneer je hem opent, maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik blijf notificaties krijgen, ook al heb ik soms dat de app me vraagt om opnieuw in te loggen. Dat laatste is dan soms een beetje vervelend, maar op zich alleen nodig als ik instellingen wil aanpassen via de app of mijn fitness overzicht wil zien met historiek.
Ik heb naast mijn android device een IOS device, daar had ik die problemen niet. Hij werd vandeweek toen ik dat apparaat een keeropnieuw startte zelfs automagisch verbonden
Ah, dan heb je duidelijk wat anders aan de hand dan ik. Bij mij is het vliegtuigje nog nooit op rood geweest met mijn telefoon binnen bereik.eniux schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:46:
Ik kreeg geen notificaties meer. Tevens stond op die momenten het vliegtuig icoontje op rood.
dat heb ik op dit moment ook niet meer, het lijkt wel alsof android het proces ineens niet meer afsluit terwijl dat eerder wel gebeurde.GORby schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:48:
[...]
Ah, dan heb je duidelijk wat anders aan de hand dan ik. Bij mij is het vliegtuigje nog nooit op rood geweest met mijn telefoon binnen bereik.
Mijn OP3 lijkt niet snel de neiging te hebben om de ZeTime app eruit te schoppen.
ZeTime smartwatch met mooie lader
http://link.marktplaats.n...ttons&utm_content=app_ios
Ad
Maar:
- de email-meldingen van mijn werk tonen geen titel of tekst, alleen maar dat ik een mail heb gekregen. Daar heb ik dit ding niet voor gekocht.
- de agenda is... ik heb er geen woorden voor.

- de helft van de tekst is in het zweeds totdat ik dan maar handmatig de taal op engels heb gezet... die automatisch weer terugschiet naar nederzweeds.

- verbinding valt nog altijd om de haverklap weg.
Ik begrijp dat nieuwe apparaten soms tijd nodig hebben, maar... als je dit op je product durft te zetten, geloof ik er niet echt in dat het nog goed komt. Wat een absolute baggersoftware.
Ik hoop dat er nog heel veel verbetert, maar tot die tijd ga ik terug naar mijn Pebble Time Steel.
Ergens al nieuws over de nieuwe update, wanneer die komt en wat die inhoud. Heb persoonlijk weinig problemen met de zetime wel.
Alle notificaties komen perfect door.
Verlies nooit verbinding met de telefoon in de buurt.
Bron? Ik word heel moe van nederzweeds namelijk..Ghust schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:39:
Er heeft al iemand gans NL "deftig" vertaald en wordt in volgende OTA gepushed.
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
iPhone of Android? Volgens de berichten op FB is de verbinding echt een stuk minder stabiel met Android...zwasie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:48:
Heb het ding op Engels staan en totaal geen problemen dan.
Ergens al nieuws over de nieuwe update, wanneer die komt en wat die inhoud. Heb persoonlijk weinig problemen met de zetime wel.
Alle notificaties komen perfect door.
Verlies nooit verbinding met de telefoon in de buurt.
Kan niet wachten om het zelf te gaan testen
iPhone hier.lowkey schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:53:
[...]
iPhone of Android? Volgens de berichten op FB is de verbinding echt een stuk minder stabiel met Android...
Kan niet wachten om het zelf te gaan testen
Ondersteuning met iOS lijkt echt wel in orde te zijn. Heb weinig te klagen hier over de zetime. Mijn verwachtingen waren niet echt hoog over het ding. Maar ik moet zeggen dat hij mij voorlopig positief verrast.
Alles komt goed door en snel. Zo goed als gelijk met de iPhone. Alles is leesbaar.
Batterijduur is echt wel voortreffelijk. Softwarematig kunen er zeker nog wel wat verbeteringen komen. Maar voor een eerste versie zeker niet slecht.
Batterijduur iPhone is wel dramatisch, maar dat kan ook liggen aan de iOS 11.0.3 , straks eens proberen met iOS 11.1
Enige waar ik voorlopig echt op heb gevloekt is dat tooltje dat ze hebben meegeleverd voor uw metalen band aan te passen, dat was eigenlijk zo goed als onmiddellijk kapot bij het geven van een beetje kracht. Dus met een pin die er half uit was , daar de juwelier moeten gaan om mijn bandje af te stellen
[ Voor 5% gewijzigd door zwasie op 31-10-2017 20:19 ]
Ik meen hier in dit topic maar ik heb het zeker gelezen op FB.carlhendrix schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:50:
[...]
Bron? Ik word heel moe van nederzweeds namelijk..
Even met UPS gebeld om te vragen of de bezorging aangepast kon worden (morgen waarschijnlijk niet thuis), en kreeg het via internet niet voor elkaar. (kon helaas nog niet voor de 1e poging)
Letterlijk deze vraag gekregen van UPS: ''Is dit toevallig weer zo'n pakket met een van die smartwatches? Die verzender heeft er duidelijk een potje van gemaakt''
UPS is letterlijk honderden keren gebeld over de problemen rondom ZeTime, en was zelf ook verbaasd hoe lang er tussen aanmelding en daadwerkelijk doorgeven van de pakketten aan UPS zat. Lekkere indruk voor MK dus..
Anyhow, met een beetje geluk vanaf morgen m'n ZeTime in de Achterhoek.
Nu hopen dat er 1. de juiste inhoud in zit, 2. geen schades op zitten en 3. verdere (software)problemen meevallen

Daar zat ik ook aan te denken, maar Oreo zou juist scherp zijn op dit soort processen. het wordt nu nog mooier. Mijn Zetime heeft op dit moment tegelijkertijd contact met mijn beide telefoons. En ontvangt nu van beide telefoons alle notificaties.GORby schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:55:
Misschien een optimalisatie van je Android ROM waardoor vaak gebruikte processen langer in het geheugen blijven?
Mijn OP3 lijkt niet snel de neiging te hebben om de ZeTime app eruit te schoppen.
Gefeliciteerd Casper! Ik denk dat ik als SEB en Topicstarter tot die 1% ga behoren die 'm niet in oktober krijgt.Cas_per_M schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:30:
Goed, eindelijk goed nieuws in mijn persoonlijke geval: ZeTime is gescand in Luxemburg door UPS.
Even met UPS gebeld om te vragen of de bezorging aangepast kon worden (morgen waarschijnlijk niet thuis), en kreeg het via internet niet voor elkaar. (kon helaas nog niet voor de 1e poging)
Letterlijk deze vraag gekregen van UPS: ''Is dit toevallig weer zo'n pakket met een van die smartwatches? Die verzender heeft er duidelijk een potje van gemaakt''
UPS is letterlijk honderden keren gebeld over de problemen rondom ZeTime, en was zelf ook verbaasd hoe lang er tussen aanmelding en daadwerkelijk doorgeven van de pakketten aan UPS zat. Lekkere indruk voor MK dus..
Anyhow, met een beetje geluk vanaf morgen m'n ZeTime in de Achterhoek.
Nu hopen dat er 1. de juiste inhoud in zit, 2. geen schades op zitten en 3. verdere (software)problemen meevallen
Denk inderdaad ook dat de drive om aan de belofte van levering in september te voldoen,, de waarheid enigzins verkracht is door MK.
Een hoop kinderziektes zijn er bij ons in ieder geval al uit. Hoe is het sentiment op FB ondertussen?
Maak dat maar 10+%, als het niet al VEEL meer is...voorstad schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:28:
[...]
Ik denk dat ik als SEB en Topicstarter tot die 1% ga behoren die 'm niet in oktober krijgt.
(overigens heb ik zelf ook SEB, en dat maakt dus duidelijk geen verschil zoals verwacht)
Dramatisch. Wat dat betreft is Tweakers een welkome en nuttige afwisseling..
Voor mij (en meerdere admins) is op FB No-Admin November begonnen, al was het maar om een maand geen gezeik van de groep te moeten administreren. In hoeverre we na November weer erg actief worden valt te bezien.

Tot die tijd zit ik in Fort Tweakers
[ Voor 5% gewijzigd door voorstad op 31-10-2017 23:19 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Xfade op 01-11-2017 04:09 ]
Just do it.
Vanochtend ontving ik een email vai Indiegogo. Dit staat er o.a. in:
Shipping Timeline
• ZeTime parcels are leaving our China facilities on their way to our fulfillment partner warehouse in Hong Kong to be processed for global shipping.
This operation including the dispatch and labelling per region will take about 2 weeks to be complete.
From November 15th: We will start sending out the first tracking numbers to you by automatic email. Please note that tracking numbers are issued by local carriers, so no need to be pushy …we need you to be a lil’patient
By the end of November: Hopefully, all orders of ZeTime Regular should arrive at Backers’ doors
En een vriendelijke oproep om geen contact op te nemen over tracking nummers.
Ze hebben in ieder geval geleerd van de eerdere problemen en communiceren iets beter.
Al met al vindt ik het toch een hele operatie en die is voor een Kickstarter/Indiegogo niet slecht verlopen.
Ik wacht nog een maandje in spanning af.
CU, RonK
Das niet best. Ik hoop dat ze je een beetje snel een vervangend exemplaar op kunnen sturen.Xfade schreef op woensdag 1 november 2017 @ 03:50:
De 2 in 1 charger van mij laadt het horloge niet meer op. De knop moest ik al half in de behuizing drukken om hem aan te krijgen, maar nu reageert het "plaatje" ook niet meer. Soms wordt ie rood of groen, maar opladen ho maar. Lampjes gaan gewoon uit. Nahja, of de horloge software kennende, is ie vol terwijl hij op 20% ofzo is volgens het scherm.
Lampjes doen het bij mij ook niet zoals het hoort trouwens, maar het werkt wel gewoon.
Als wat het maar om te zien of bepaalde dingen al gemeld zijn, en of deze in een komende update geadresseerd zullen worden.
Ik snapte dat ze hem offline haalde vanwege doublures etc. maar inmiddels zou deze wel weer online mogen komen.
Een internationaal gebruikersforum zou ook welkom zijn. Speciaal een hoofdstuk reserveren voor 'verzending gezeik' en dit lekker negeren :-) want wat een zeikers in die facebook groep zeg. Niet fatsoenlijk. ZeTime kon wat dingen beter doen, maar dit hebben ze zeker niet verdiend.
Ik ben ietwat huiverig, mede doordat mijn onderste button niet meer klikt.
Hier heb ik ook nog geen ticket voor aangemaakt, eerst wachten tot er weer genoeg voorradig zijn.
Heb geen zin om een paar weken zonder te zitten, ik ben er namelijk erg content mee.
Enige wat mij opvalt is dat na enkele dagen de sync functie lijkt vast te lopen.
Er komen nog wel notifications binnen, ook zeer snel, maar als ik via de iOS app wil updaten gebeurt er weinig.
Ik deed voorheen opnieuw pairen, maar dan lijnen de wijzers weer niet mooi iut, dat heb ik nu eindelijk goed staan.
Nu verbreek ik BT in de iPhone, reboot de watch en dan werkt het weer.
Gewoon afmelden van de die groep. Het is een genot en het pakket afwachten is een stuk eenvoudiger.DRuw schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:44:
Ja fb begint gewoon onbeschoft te worden...
@Cas_per_M: en, hoe bevalt 'ie?
Nu aangepast, ben benieuwd.
Het is alleen zo jammer dat het onbeschofte niet alleen van andere backers is, maar dat Boris zich er ook toe laat verleiden...DRuw schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:44:
Ja fb begint gewoon onbeschoft te worden...
Niet CEO waardig wat mij betreft, hoewel ik me zijn frustratie naar aanleiding van de opmerkingen en het gezeik ook wel weer kan voorstellen...
Heel simpel:voorstad schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:54:
[...]
Gewoon afmelden van de die groep. Het is een genot en het pakket afwachten is een stuk eenvoudiger.
@Cas_per_M: en, hoe bevalt 'ie?
Nog niet ontvangen. Nationale feestdag in Duitsland..
Bij mij is hij door iemand anders in ontvangst genomen.lowkey schreef op woensdag 1 november 2017 @ 23:07:
Moet je persoonlijk tekenen voor het in ontvangst nemen van het pakket of kan iemand anders in huis dat ook voor je doen?
De regels omtrent levering worden meestal wel bij de tracking informatie benoemd.
M'n pakket heeft Duitsland inmiddels ook verlaten.
Met een beetje geluk kan ik dus vanavond iets zeggen over de kwaliteit van ZeTime, al was 't maar qua hardware
Alleen hopen dat de UPS-bezorger het pakket bij de buren af gaat geven, aangezien ik 't niet meer online kan aangeven om het pakket elders te laten leveren.

Yep, mijn pakketje is inmiddels in Heerenveen dus verwacht inderdaad vandaag levering hier aan huis.Cas_per_M schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:28:
Inmiddels weer een update van UPS:
M'n pakket heeft Duitsland inmiddels ook verlaten.
Met een beetje geluk kan ik dus vanavond iets zeggen over de kwaliteit van ZeTime, al was 't maar qua hardware
Alleen hopen dat de UPS-bezorger het pakket bij de buren af gaat geven, aangezien ik 't niet meer online kan aangeven om het pakket elders te laten leveren.Briefje hangt op de deur
Update: Het is er!
Had gehoopt dat er voor de Android app vooraf nog een update zou komen, maar dat lijkt niet te gaan gebeuren... Ik heb namelijk het gevoel dat iOS het beter doet dan Android in dit specifieke geval, tenminste dat haal ik uit de stortvloed aan issues op FB...
[ Voor 1% gewijzigd door darkrain op 02-11-2017 11:42 . Reden: Pakketje ontvangen ]
Heb hem een paar keer omgehad tijdens het douchen maar ben nog niet verder gegaan dan dat. De onderste knop klikt bij mij overigens ook niet. Functioneert wel gewoon dus stoor me er niet teveel aan.Lange_Slurf schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:00:
Heeft iemand hier al eens de waterdichtheidsproef gedaan?
Hier heb ik ook nog geen ticket voor aangemaakt, eerst wachten tot er weer genoeg voorradig zijn.
Heb geen zin om een paar weken zonder te zitten, ik ben er namelijk erg content mee.
Enige wat mij opvalt is dat na enkele dagen de sync functie lijkt vast te lopen.
Er komen nog wel notifications binnen, ook zeer snel, maar als ik via de iOS app wil updaten gebeurt er weinig.
Ik deed voorheen opnieuw pairen, maar dan lijnen de wijzers weer niet mooi iut, dat heb ik nu eindelijk goed staan.
Nu verbreek ik BT in de iPhone, reboot de watch en dan werkt het weer.
Yep, door iemand op FB (zegt die persoon).Lange_Slurf schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:00:
Heeft iemand hier al eens de waterdichtheidsproef gedaan?
Geen problemen ondervinden door deze persoon.
Klikt inderdaad minder dan de bovenste.eniux schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:55:
[...]
Heb hem een paar keer omgehad tijdens het douchen maar ben nog niet verder gegaan dan dat. De onderste knop klikt bij mij overigens ook niet. Functioneert wel gewoon dus stoor me er niet teveel aan.
Maar werkt hier ook perfect.
Bluetooth aan en uitzetten, flight mode, ZeTime herstarten, telefoon herstarten, niets helpt.
Het enige wat leek te helpen is opnieuw pairen, maar dan ben je al je instellingen ook kwijt.
Ik heb nu een workaround gevonden waarmee het tot nu toe elke keer lukt om een connectie te maken
1) Open de ZeTime app op de telefoon
2) Ga naar de muziekbeniening op de ZeTime
3) Er staat dan "connecting" wacht totdat er "connection failed" of iets dergelijks staat
4) Refresh de ZeTime app op je telefoon door je activity gegevens naar beneden te trekken
5) De app doet dan een succesvolle sync met de ZeTime en de connectie werkt weer
Dit lijkt voor mij goed te werken tot nu toe.
Werkte helaas bij mij niet.TheFes schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:52:
Ik heb de laatste tijd regelmatig verbinding issues met de ZeTime en mijn Pixel 2.
.........
Dit lijkt voor mij goed te werken tot nu toe.
Het volgende werkt redelijk mij.
Zet bluetooth op de telefoon uit en waar aan
Open app en refresh gegevens om zeker te weten dat er verbinding is (of kijk op horloge voor het blauw vliegtuig)
sluit de app niet af op de telefoon. Je kunt wel gewoon je start scherm oproepen enzo, maar niet de app sluiten.
Hij houdt bij mij de verbinding dan een uur of 4/5 vast. Zelfs soms een automatische reconnect na weg te zijn geweest van de telefoon.
Ik hoop dat het eerste punt van verbetering is dat de verbinding via de 'standaard' verbinding manier voor bluetooth gedaan wordt. ik heb het idee dat de instabiele verbinding door het verbinden via de app komt. Dit zou verklaren waarom dit bij de iphone niet het geval is, app makers hebben dan, volgens mij, geen keuze hoe ze de verbinding willen leggen.
Bluetooth aan- en uitzetten heeft voor mij geen effect, hij maakt dan geen connectie.Aztec[NL] schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:07:
[...]
Werkte helaas bij mij niet.
Het volgende werkt redelijk mij.
Zet bluetooth op de telefoon uit en waar aan
Open app en refresh gegevens om zeker te weten dat er verbinding is (of kijk op horloge voor het blauw vliegtuig)
sluit de app niet af op de telefoon. Je kunt wel gewoon je start scherm oproepen enzo, maar niet de app sluiten.
Hij houdt bij mij de verbinding dan een uur of 4/5 vast. Zelfs soms een automatische reconnect na weg te zijn geweest van de telefoon.
Ik hoop dat het eerste punt van verbetering is dat de verbinding via de 'standaard' verbinding manier voor bluetooth gedaan wordt. ik heb het idee dat de instabiele verbinding door het verbinden via de app komt. Dit zou verklaren waarom dit bij de iphone niet het geval is, app makers hebben dan, volgens mij, geen keuze hoe ze de verbinding willen leggen.
Bij refreshen zegt hij dan "light up the screen of your device" of iets in die richting, ook als het scherm van het horloge aan staat.
Wellicht dat het ook telefoon- of androidversie-afhankelijk is.
Ah ok.TheFes schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:10:
[...]
Bluetooth aan- en uitzetten heeft voor mij geen effect, hij maakt dan geen connectie.
Bij refreshen zegt hij dan "light up the screen of your device" of iets in die richting, ook als het scherm van het horloge aan staat.
Bij mij duurt het ongeveer 1 a 2 minuten voordat het contact goed gelegd is. In de tussentijds krijg ik inderdaad ook de 'zet scherm aan' melding
Die van mij lag achter in de tuin. In een hokje voor de kinderspeelgoed. Met een papiertje in de brievenbus...lowkey schreef op woensdag 1 november 2017 @ 23:07:
Moet je persoonlijk tekenen voor het in ontvangst nemen van het pakket of kan iemand anders in huis dat ook voor je doen?
FCG
Zijn ze debiel of zo bij UPSjeka schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:32:
[...]
Die van mij lag achter in de tuin. In een hokje voor de kinderspeelgoed. Met een papiertje in de brievenbus...

Ik ben er nu een paar uur mee aan het spelen en in de basis gaat het redelijk... Ik krijg alleen geen enkele email notificatie, waarschijnlijk vanwege het gebruik van Inbox op Android. Hoop dat dat in een volgende update wel gaat werken...
Gelukkig zit ik er niet met smart op te wachten maar het verdient iig geen schoonheidsprijs...
Oproep kreeg ik ook binnen net, verder nog niet echt gebeld nu ik erover nadenk (ik ben degene die belt meestal).
Email werkt niet bij mij. Ik gebruik er ook apps voor mymail en outlook app en beide werkt niet.
Ook overige meldingen van andere apps zoals de kinderopvang geeft hij niet door, ook niet als een soort general alarm...
Dit deed pebble wel en verwacht/hoop ik wel met een software update opgelost te hebben.
Verder enorm tevreden al heb ik nog wel een minutenhand die een minuutje kan verspringen met heo ik mijn horloge houd. niet echt irritant want valt niet echt op maar kloppen doet het niet en helaas reageert Mykronoz niet op mijn serviceaanvraag.
Ik wacht even tot alles een beetje tot rust is gekomen omtrent de leveringen.
Batterij is gek... vorige post liet ik weten dat hij het 3 uur volhield...
laatste keer opladen zakte hij heel snel naar 64% en toen bleef hij hangen.
Sindsdien loop thij heel langzaam leeg en staat nu nog op 15%..... na 6 dagen!!!!
Ik wacht met opladen tot hij dood is maar er gaat maar een procentje of 4 overdag af valt me op, ondanks de 5min hartslag meting.
Ben benieuwd wanneer de update van de app en telefoon komt!
Voor de rest ben ik wel tevreden, wel even wennen als je van een Pebble komt.
Just do it.
Ik hoop ook dat ze het mogelijk gaan maken de wekker alleen op trillen te zetten... Daarnaast zou het fijn zijn om van sommige apps de nofiticaties uit te kunnen zetten zoals hierboven ook al aangegeven.
Verder zeer tevreden tot nu toe, apparaat ziet er prachtig uit en de batterijduur valt mij erg mee.
Het is namelijk wel een vingerafdruk magneet. Die schaden toch een beetje het uiterlijk van het klokje

En dat uiterlijk is wel een heel groot pluspunt ten opzichte van de Pebble. Je hebt toch meer het gevoel dat je een 'normaal' horloge om hebt ipv een polscomputer
Ja dat hoop ik ook, de controls zijn er wel alleen ze doen het nietAztec[NL] schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:39:
Ik hoop dat men de dingen uiteindelijk zo programmeert dat het touch screen niet nodig is om berichten te zien (scrollen kan met de kroon, 1 button voor selecteren en 1 button voor terug)
Het is namelijk wel een vingerafdruk magneet. Die schaden toch een beetje het uiterlijk van het klokje.
En dat uiterlijk is wel een heel groot pluspunt ten opzichte van de Pebble. Je hebt toch meer het gevoel dat je een 'normaal' horloge om hebt ipv een polscomputer
Wat ik trouwens ook opvallend vind is de nummering van de Super Early Birds, ik heb een zwarte horloge met nummer 0997/2017 terwijl de zilveren 1013/2017 heeft. Had toch wel verwacht dat ze opvolgend zouden zijn...
@darkraindarkrain schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:01:
[...]
Wat ik trouwens ook opvallend vind is de nummering van de Super Early Birds, ik heb een zwarte horloge met nummer 0997/2017 terwijl de zilveren 1013/2017 heeft. Had toch wel verwacht dat ze opvolgend zouden zijn...
Wat vind je persoonlijk mooier, zwart of zilver?
Ik wil de eigenlijk voor zwart gaan maar uiteindelijk gekozen voor brushed silver omdat dit volgens mij beter pastte bij het design. Maar die beslissing was alleen maar gebaseerd op de renderings op kickstarter.
Ik draag momenteel de zwarte, maar vind de zilveren er ook erg goed uitzien. Precies de reden dat ik ze beide hebAztec[NL] schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:30:
[...]
@darkrain
Wat vind je persoonlijk mooier, zwart of zilver?
Ik wil de eigenlijk voor zwart gaan maar uiteindelijk gekozen voor brushed silver omdat dit volgens mij beter pastte bij het design. Maar die beslissing was alleen maar gebaseerd op de renderings op kickstarter.
Ik heb overigens wel een positief mailtje over de retouren gehad:
Thank you for your reply.
We would like to conduct additional testings with your ZeTime (only the watch body + charger).
Kindly note that our team is working on a new procedure in order to facilitate the return of defective item (free of charge).
This may take a few days before implementing this new procedure.
If you're patient, we can get back to you in the coming days with a more suitable procedure allowing you to get a new watch body and return your defective unit easily and without charge.
Be assured that our team is doing his best to provide you the best return procedure and allow you to enjoy your ZeTime as expected.
We remain at your entire disposal.
Ben benieuwd!
Kijk zo kan het dus ook! Prima reactie!DRuw schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:57:
er is geen link tussen backer nummer en daadwerkelijk gegraveerd nummer maar ze zullen kleuren in batches hebben geproduceerd gok ik (1000 ziilveren en daarna weer 100 zwarte ofzo).
Ik heb overigens wel een positief mailtje over de retouren gehad:
Thank you for your reply.
We would like to conduct additional testings with your ZeTime (only the watch body + charger).
Kindly note that our team is working on a new procedure in order to facilitate the return of defective item (free of charge).
This may take a few days before implementing this new procedure.
If you're patient, we can get back to you in the coming days with a more suitable procedure allowing you to get a new watch body and return your defective unit easily and without charge.
Be assured that our team is doing his best to provide you the best return procedure and allow you to enjoy your ZeTime as expected.
We remain at your entire disposal.
Ben benieuwd!
"That's what I do. I drink and I know things."
Ik heb 'm inderdaad ook ontvangen. ZeWait is over. Wat mij betreft het wachten waard!darkrain schreef op donderdag 2 november 2017 @ 19:52:
@Cas_per_M en? Heb je ze al?
Ik ben er nu een paar uur mee aan het spelen en in de basis gaat het redelijk... Ik krijg alleen geen enkele email notificatie, waarschijnlijk vanwege het gebruik van Inbox op Android. Hoop dat dat in een volgende update wel gaat werken...
Uitgebreidere ervaring schrijf ik op een later moment wel ff (druk weekend). Eerste indruk is erg goed. (En ja, de meegeleverde tool om de metal link in te korten is waardeloos. Hoe voorzichtig je t ook probeert)
Overigens heeft Boris in de chat meer verteld over zn frustratie met de shipping. In detail over hoe dingen zijn misgelopen. Het zat inderdaad bij de shipping broker, de schakel voor UPS, DHL, etc.. Zn verhaal klonk behoorlijk oprecht en betrouwbaar.
Ach ja, het was het wachten zeker waard. Binnenkort tik ik wel even een wat uitgebreidere omschrijving
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik wel ruim een week op die reactie heb moeten wachten maargoed, door alle chaos rond de verscheping en iedereen die daar zn mening ongezouten richting Mykronoz stuurt waar ze weer op moeten reageren dus ik vond het niet erg.Frozenhands schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:02:
[...]
Kijk zo kan het dus ook! Prima reactie!
Daarnaast ben ik nog steeds erg content met het klokkie, ondanks de software imperfecties.
Waar ik wel benieuwd naar ben is als ik hem retour stuur, A wanner ik hem terug krijg en B of de kickstarter achterkant er nog op zit...
@Cas_per_M welke chat?
MyKronoz+CAT admins
Als ik dat ook haal is dat echt impressive. Ik ben daar behoorlijk van onder de indruk.
staat nu op 13% dus ik kan best geloven dat hij 12 tot 14 dagen doet met een volle batterij:):):)
moet wel na een software update ook zo blijven he....