Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghust
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:37
DRuw schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:11:
Ik zit op 7 dagen nu met een batterij die eerst 100 begon en na een uurtje op 67% stond en daarna pas normaal ging doen.
staat nu op 13% dus ik kan best geloven dat hij 12 tot 14 dagen doet met een volle batterij:):):)
moet wel na een software update ook zo blijven he....
Met smartfuncties? Indrukwekkend wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

yep, al komen niet al mijn notificaties binnen.
Whatsapp wel en oproepen maar email niet.
hartslagmeting iedere 5 mins

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjetrBE
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-07 16:03
Ik heb natuurlijk geen FB, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat er veel mensen zijn die Boris en MyKronoz meer kwalijk nemen dan slechte communicatie.
Je kan zonder met de vinger te wijzen naar partners klaar en duidelijk communiceren dat er issues zijn, in plaats van te gaan verkondigen dat 99% van je investeerders hun horloge zullen hebben voor eind oktober, als je weet dat het nog niet 50% zal zijn.
Je kan communiceren dat er problemen zijn met de leveringen, en duidelijk maken dat je eigenlijk zelf niet weet wanneer men zich nu aan hun horloge mogen verwachten doordat er onvoorziene logistieke moeilijkheden zijn, in plaats van te gaan verkondigen dat je warenhuizen leeg zijn als een ware messias.

Ik geloof best dat het lastig is om aangevallen te worden door mensen die de helft van de dag bezig zijn met discussiëren op het internet.
Maar als er iets misloopt los je dat niet op door het te negeren, mensen aan te vallen die er zich vragen bij stellen, of gewoon de goednieuwsshow te hosten.

Dat gezegd zijnde, net bericht gehad van mijn vrouw dat de horloges geleverd zijn! (via DPD in België / Kortrijk). Ik kan niet wachten om te beginnen zagen over andere issues dan de levering!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 13:27

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik las net dat een bepaalde container pas naar de US is verstuurd nadat deze volledig gevuld was. Hierin zaten dus ook ZeTime pakketten. Tja, dan gaat het wel een tijd duren tussen de verzendbevestiging en het werkelijk aankomen in de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:28

darkrain

Moderator Discord

Geniet

PjetrBE schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:54:
Dat gezegd zijnde, net bericht gehad van mijn vrouw dat de horloges geleverd zijn! (via DPD in België / Kortrijk). Ik kan niet wachten om te beginnen zagen over andere issues dan de levering!
;)
Haha goed idee om het over andere issues te hebben, hoewel je natuurlijk helemaal gelijk hebt dat het niet de schoonheidsprijs verdiend wat communicatie betreft. Dat gezegd hebbende, communicatie is en blijft een enorm lastig punt (vooral wanneer het ook nog eens in een andere taal moet dan je moedertaal).

Draag het horloge nu een dag en kan prima leven met de bekende issues (wat niet wil zeggen dat ze niet opgelost moeten worden...). Batterijduur lijkt prima in orde, notificaties komen keurig binnen en de wijzers staan prima op hun plek. Ik ben tot nu toe een tevreden backer, en het kan alleen maar beter worden.

Update: er is een update voor de Android app en apparaat firmware versie 1.7 is er...

[ Voor 3% gewijzigd door darkrain op 03-11-2017 17:06 . Reden: update Android app en firmware ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 21:10

FlashBang

Hoi.

We’re regularly updating ZeTime App to make sure you can always enjoy latest features and bug fixes.
What’s new in this version? (Together with Firmware 1.7 (build2))
- Updated user interface
- Improved Bluetooth stability
- Improved notification compatibility
- Fix screen time out issue
- Improved Watch Faces Creator experience
- Agenda Synchronisation Fix
- Improved Touch Screen calibration
- Improved steps counting algorithm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Goede punten die ze hebben aangepakt, het goede nieuws is dat onder andere ook Inbox nu notificaties geeft... Hopelijk nog wat meer apps die ze niet in hun lijstje hebben staan...
Volgende stap is wat mij betreft om te kunnen kiezen welke apps je wel en niet op je horloge wilt zien...

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:49
darkrain schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:46:
[...]

Haha goed idee om het over andere issues te hebben, hoewel je natuurlijk helemaal gelijk hebt dat het niet de schoonheidsprijs verdiend wat communicatie betreft. Dat gezegd hebbende, communicatie is en blijft een enorm lastig punt (vooral wanneer het ook nog eens in een andere taal moet dan je moedertaal).

Draag het horloge nu een dag en kan prima leven met de bekende issues (wat niet wil zeggen dat ze niet opgelost moeten worden...). Batterijduur lijkt prima in orde, notificaties komen keurig binnen en de wijzers staan prima op hun plek. Ik ben tot nu toe een tevreden backer, en het kan alleen maar beter worden.

Update: er is een update voor de Android app en apparaat firmware versie 1.7 is er...
Heb nog een andere kickstarter lopen, deze firma had al eerder 2campagnes achter de rug op kickstarter en steeds hun deadlines gehaald. Voor deze campagne stond de deadline op augustus/september.

Heb nog steeds niks ontvangen en de makers hebben sinds augustus(tot begin van deze week) geen enkele vorm van communicatie gedaan, Ik kan je meedelen dat er daar ook een hoop aan het flippen zijn.

Sinds deze week eindelijk nog eens een communicatie gedaan en de deadline is nu verschoven naar december. Met andere woorden. Een kickstarter campagne zonder vertraging is echt heel uitzonderlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ik heb nu net en pakket opgehaald bij fedex van kickstarter wat een levertijd van mei 2015 had... de neoo afstandsbediening.
Wel geil ding :9~

App kon ik nu updaten maar mijn firmware niet... moet de batterij 30% voor zijn.
Ff dat jullie het ook weten:)

[ Voor 28% gewijzigd door DRuw op 03-11-2017 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Yep, netjes die updates.

Las al wel dat bepaalde bugs niet opgelost zijn en dat mensen dus nog bv. last hadden van 30 uren in een dag :+

Fred regaeerde daar op met de mededeling dat er de komende tijd meer updates aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:32

Nicap

Tsssk....

Het nederzweeds is ook nog steeds aanwezig :?
Dacht dat dat al vertaald was.

Als de verbinding en notificaties stabiel blijven is het echt een topwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Laatst online: 15-09 16:00
Telegram notificaties doen het bij mij iig nog niet op Android. Wel zijn de andere functies stabieler. Ik wilde vandaag (na update) overigens een alarm voor medicijnen instellen, maar kon de tijd niet aanpassen. Iemand anders daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFlub
  • Laatst online: 16:00
vandaag binnengehad, ik was niet thuis, maar kreeg telefoon van de chauffeur zelf, gevraagd om deze ergens aan de zijkant te leggen, was geen probleem, en lag zoals afgesproken, toppie :)
eerste keer dat ik dit meemaak, dat de chauffeur zelf belt.

Alles lijkt prima te werken hier, morgen eens verder nazien ivm notificaties.

[ Voor 9% gewijzigd door ThaFlub op 04-11-2017 09:13 ]

AMD Athlon 64 3000+ @ 2700MHz @ 1.5V, AMD Opteron 165 @ 2700MHz @ 1.32V | Intel 3930K @ 4200MHz @ 1.2V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

De return procedure is ook rond, erg netjes:

Following our discussions about your defective watch, kindly note that we have set up a return policy that will allow you to get a new unit, fully functional within a couple of days.

At the end of next week, our team will send you your brand new watch body (updated and tested by our technical team) according to your selection. Note that the shipment will be sent to the address provided on your survey.

In this envelope containing your new watch body, you will find another envelope (with label) already stamped that will allow you to return to us your defective watch case.

As soon as you receive your new watch, please insert the RMA document as an attachment and your faulty unit into this envelope. Then, you will just have to drop your parcel at your closest post office.

We hope you’ll appreciate our efforts to provide you a unique experience with our brand.

Note : A summary (return procedure) will be included in the envelope.

Thank you for your patience and trust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Dat is idd erg netjes. En geeft ook wel wat vertrouwen dat ze de release ook wel serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

ik denk alleen dat het grafeerwerk daarmee verloren gaat.... niet echt een probleem in verhouding met een prima werkend klokkie maar wel jammer.
Ik vraag het voor de zekerheid nog even na...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 12:59
\Ik heb ook de van de Android een update gehad, FW update kon ik niet installeren, batterij zit op 20% nadat ik de ZeTime al 2 weken niet aan de oplader heb gehangen, ben benieuwd hoe veel dagen ik eruit krijg, maar het is dus nu al 14 dagen! HR meter staat wel uit bij mij. voor de rest niets aangepast qua settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

DRuw schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:15:
ik denk alleen dat het grafeerwerk daarmee verloren gaat.... niet echt een probleem in verhouding met een prima werkend klokkie maar wel jammer.
Ik vraag het voor de zekerheid nog even na...
Pebble liet mij het gegraveerde klokje houden toen ik destijds een probleem had. Dat mocht alleen als je een kickstarter model had maar toch, vond het erg netjes. Wellicht een idee om Mykronoz aan de hand te doen?

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik lees dat de App. update voor Apple nog even op zich laten wachten omdat Apple hem nog niet goedkeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48

Pierre

Van nature lui!

Nou net even uit de doos gehaald vind het een mooi ding, nu ligt die op de oplader. Moet wel even wennen aan hoe ik alles kan zien op het scherm.
Nu nog even een mooie watchscreen zoeken, hoe kan je een custom watchscreen gebruiken trouwens via de app.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Blured whatchfaces in Android?

Did las ik:

I’ve read that this is caused by the ZeTime App. using an external gallery app.

On Android install the QuickPic app. to solve this.
Then go to -> Android Settings -> Apps and then use the Upper Right Menu to reset the Default Apps.
The ZeTime App. will now ask what app to use.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas_per_M
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-06-2021
i2Paq schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:18:
Blured whatchfaces in Android?

Did las ik:

I’ve read that this is caused by the ZeTime App. using an external gallery app.

On Android install the QuickPic app. to solve this.
Then go to -> Android Settings -> Apps and then use the Upper Right Menu to reset the Default Apps.
The ZeTime App. will now ask what app to use.
Ik moet eerlijk zeggen dat het me meevalt qua onscherpte.

(Samsung Galaxy S7, ZeTime firmware op 't moment nog 1.6)

It just goes to show, people with brain damage… are the real heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

@Pierre je kunt op die site een watchface selecteren en dan op een download knop drukken. Die kun je dan selecteren in je app als plaatje.
Blurr heb ik geen last van maar ik vermoed dat sommige standaard fotobewerking apps de resolutie verpesten. Mijn honor blijkbaar niet:)

Ik heb net (ja op zaterdag dus!) Deze reactie gehad:

Kindly note that our Customer Care team has started sharing our new return procedure with all the backers who received a defective unit. Fortunately, the defective rate is very low (under 1,5%).
This return procedure may vary depending on the issue and you location.
We will post a new update on Facebook and Kickstarter platform in the coming days in order to clarify this situation.

About the engraving, after discussing with our logistic and production teams, we can ensure you that each back will get a new watch body with the Kickstarter engraving.

We hope this information helps.

Jeey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
darkrain schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:27:
[...]

Pebble liet mij het gegraveerde klokje houden toen ik destijds een probleem had. Dat mocht alleen als je een kickstarter model had maar toch, vond het erg netjes. Wellicht een idee om Mykronoz aan de hand te doen?
Niet alleen de gegraveerde. Ik heb hem veel later gehaald en kreeg problemen met de display. Toen is er ook een nieuwe gestuurd, maar ze hoefden de oude niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

En hierbij de reactie van MK, op mijn opgestuurde horloge:

----
I'm contacting you following the receipt of your faulty device.

Kindly note that our team will send you your brand new watch body (updated and tested by our technical team) according to your selection at the end of next week. Note that the shipment will be sent to the address provided on your survey.

In order to cover the return cost, we will offer you a free watch band for your ZeTime.

Thank you for your patience and trust.

Best regards,
----

Dusss... dat knopje wat blijft hangen? Is _niet_ zoals het hoort. ;)

(heb ik straks 4 bandjes... pff..., maar het gaat om het idee)

[ Voor 5% gewijzigd door NaN op 04-11-2017 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

De menu vertalingen zijn een beetje 8)7 soort van Zweeds of Fins geen idee hopelijk wordt dat snel opgepikt.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Sangroid schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:33:
En hierbij de reactie van MK, op mijn opgestuurde horloge:

----
I'm contacting you following the receipt of your faulty device.

Kindly note that our team will send you your brand new watch body (updated and tested by our technical team) according to your selection at the end of next week. Note that the shipment will be sent to the address provided on your survey.

In order to cover the return cost, we will offer you a free watch band for your ZeTime.

Thank you for your patience and trust.

Best regards,
----

Dusss... dat knopje wat blijft hangen? Is _niet_ zoals het hoort. ;)

(heb ik straks 4 bandjes... pff..., maar het gaat om het idee)
Ik snap deze zin ook niet helemaal geloof ik:
"In order to cover the return cost, we will offer you a free watch band for your ZeTime."

Wat is dat voor logica. Of moet jij de verzendkosten betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Hij had hem al opgestuurd voordat die beslissing over retouren was gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 21:10

FlashBang

Hoi.

Dag Glenn,

Ik heb 2 weken geleden de vertalingen voor NL gemaakt. Ik verwacht dat deze bij de eerstkomende update juist zijn. iOS update laat nog even op zich wachten bij Apple.
Ook bij de firmware versie heb ik de vreemde talen gewijzigd in begrijpbaar Nederlands.
Iemand in de FB groep. Binnenkort normale Nederlandse taal beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:52
Nog meer inhoudelijke updates op FB? Het is een genot om al dat gezeur niet meer te krijgen, maar ik vind het wel vervelend dat de inhoudelijke updates van MK alleen via FB lopen.

Mijn horloge is sinds donderdag In Transit maar vertraagd vanwege vrije dagen in Duitsland.... Had 'm dan via België verstuurd denk ik dan. Het horloge heeft alle vrije dagen afgelopen lijkt het wel....😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

voorstad schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:26:
Nog meer inhoudelijke updates op FB? Het is een genot om al dat gezeur niet meer te krijgen, maar ik vind het wel vervelend dat de inhoudelijke updates van MK alleen via FB lopen.
Dat vint ik dus ook. Als je geen Facebook hebt, of niet wil deelnemen aan de pagina ben je verstoken van alle info.
Ik denk er over om een forum op te zetten welke gewoon leesbaar is voor iedereen zodat iig. alle info vrij toegankelijk is.

Wat ik lees op FB is dat er toch wel veel problemen zijn met de buttons, die stoppen er helemaal mee, gaan losser of vaster zitten of reageren gevoelsmatig "anders".
Terecht wordt er opgemerkt dat MK hier meer naar zou moeten laten kijken.

Verder is mijn idee dat als je op iOS zit je echt beter kunt wachten op de app. update voordat je naar FW 1.7 gaat. Ik zou zelfs na de FW update en volledige reset doen van je ZeTime.

In de nieuwe FW en App. spelen nog een hoop oude issues. Wat op zich begrijpelijk is want als MK zijnde zou ik een stabile BT connectie prio 1 vinden.

Ben benieud wat de volgende FW gaat brengen en wanneer die uitkomt.

Al met al ben ik blij dat ik een IGG backer en geen KS backer ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwasie
Sinds 1november kan ik de app niet meer syncen met mijn horloge.

Krijg nog perfect alle notifications binnen, maar als ik een manuele sync wil doen om de health-gegevens binnen te halen, dan is het noppes.

Die app is toch van enorm slechte kwaliteit, zelfs op iOS. Hopelijk is de nieuwe versie beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holybear
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-08 10:55
Iemand anders die de update er niet op kan krijgen? Net voor de zoveelste keer "OEPS - UPDATE MISLUKT!".
Bijzonder ironisch: de update die de verbinding moet verbeteren, komt er niet op vanwege slechte verbinding(?)...

PS: "Deze handeling kan 5-10 minuten duren" is een even optimistische verwachting als hun verzending...

[ Voor 19% gewijzigd door holybear op 05-11-2017 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Xfade schreef op woensdag 1 november 2017 @ 03:50:
De 2 in 1 charger van mij laadt het horloge niet meer op. De knop moest ik al half in de behuizing drukken om hem aan te krijgen, maar nu reageert het "plaatje" ook niet meer. Soms wordt ie rood of groen, maar opladen ho maar. Lampjes gaan gewoon uit.
Toch netjes, ze sturen me in de komende weken een nieuwe charger op. Hoef em niet eens terug te sturen.
Support was erg netjes. Moest wat dingetjes proberen, ander kabeltje, op de onderkant tikken en foto's sturen.
Volgens mij mistte er nl. onderop een schroefje in die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:45

Peetman

Tjah....

Nieuwe iOS update geinstalleerd, maar ik krijg met geen mogelijkheid die nieuwe firmware op het horloge. Blijft elke keer fout gaan. Telefoon al herstart, horloge herstart.

Update: Horloge gereset en toen opnieuw gepaired en nu lijkt het wel goed te gaan. Heb in ieder geval een lopende progressbar op telefoon en horloge.

Update 2: En de update staat er op. Zie in ieder geval dat het wisselen van watchfaces via het horloge veel sneller reageert. Dus de responsiveness is zeker toegenomen.

[ Voor 51% gewijzigd door Peetman op 06-11-2017 09:24 . Reden: statusupdate ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
Peetman schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:11:
Nieuwe iOS update geinstalleerd, maar ik krijg met geen mogelijkheid die nieuwe firmware op het horloge. Blijft elke keer fout gaan. Telefoon al herstart, horloge herstart.

Horloge gereset en toen opnieuw gepaired en nu lijkt het wel goed te gaan. Heb in ieder geval een lopende progressbar op telefoon en horloge.
Had hetzelfde probleem.
Maar had al gemerkt dat mijn manuele sync bij de vorige versie niet meer ging.

Het opnieuw pairen heeft bij mij geholpen. Update mooi geïnstalleerd gekregen daarna. En sindsdien werkt de manuele sync terug perfect en een stuk sneller. Horloge lijkt ook iets beter te reageren eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Cas_per_M schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:35:
[...]

Ik heb 'm inderdaad ook ontvangen. ZeWait is over. Wat mij betreft het wachten waard!

Uitgebreidere ervaring schrijf ik op een later moment wel ff (druk weekend). Eerste indruk is erg goed. (En ja, de meegeleverde tool om de metal link in te korten is waardeloos. Hoe voorzichtig je t ook probeert)

Overigens heeft Boris in de chat meer verteld over zn frustratie met de shipping. In detail over hoe dingen zijn misgelopen. Het zat inderdaad bij de shipping broker, de schakel voor UPS, DHL, etc.. Zn verhaal klonk behoorlijk oprecht en betrouwbaar.

Ach ja, het was het wachten zeker waard. Binnenkort tik ik wel even een wat uitgebreidere omschrijving :p
Casper, erg stil nu je 'm hebt..... Ben benieuwd naar je ervaringen t.o.v. de demo klokkies in Berlijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ghust
Ik hoop dat er binnenkort een optie komt om in Android op prioriteit te gaan notifications tonen of niet.

Ahja, en gewoon per-app notifications natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Dat ding blijft maar terug springen naar het Nederlands. Meer mensen last van hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ghust
Was het maar Nederlands. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Haha das ook wel een goede inderdaad, ik zet hem op Engels en hop 2 uur later weer in het Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Pierre schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:58:
[...]

Haha das ook wel een goede inderdaad, ik zet hem op Engels en hop 2 uur later weer in het Nederlands
Pierre schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:56:
Dat ding blijft maar terug springen naar het Nederlands. Meer mensen last van hier.
Hij neemt de language settings van je telefoon over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Nope die is Engels :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Wellicht omdat de App wil dat je Locatie aanzet, hij zo je taal selecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

hmm zou ook kunnen, maar voorlopig staat die nog in het Engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-07 12:29
Iemand ook problemen met de local time? De home zone staat op Amsterdam, maar dan geeft hij 7 uur vroeger aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
vaag mijne blijft gewoon zonder problemen op engels staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aztec[NL]
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 13:43
Heeft iemand al een beter bluetooth connectie ervaren na de update?
Die van mij is volgens mij net zo waardeloos als voor de update. In het ieder geval laat die de zetime de verbinding relatief vaak vallen. Dit betreft een telefoon met Android 7

Heb na de update geen factory reset gedaan, dus misschien is die nodig. Eerst was ik benieuwd naar ervaringen van andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghust
Ik heb 'm sinds vrijdag, heb nog geen drops gehad, denk ik.

Sluit uw powermanagement toevallig apps? Want als hij die Zetime app killt is het over met de fun natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Het zou toch niet waar zijn _/-\o_
Amsterdam, Netherlands 07/11/2017 8:26 Destination Scan

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
Aztec[NL] schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:35:
Die van mij is volgens mij net zo waardeloos als voor de update. In het ieder geval laat die de zetime de verbinding relatief vaak vallen. Dit betreft een telefoon met Android 7

Heb na de update geen factory reset gedaan, dus misschien is die nodig. Eerst was ik benieuwd naar ervaringen van andere.
IOS hier dus kan niet oordelen over Android. Heb noooit echt problemen gehad met bluetooth. Als hij de connectie verliest omdat je te ver van de telefoon bent en dan terugkeert in richting van de telefoon komt de connectie automatisch vrij snel terug.

Kan wel zeggen dat de nieuwe update van de app toch wel een verbetering is voor IOS.
Syncen gaat nu echt veel sneller en stabieler. en de horloge op zich is bij mij ook veel sneller precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Ik heb mijn zetime nu 3 weken ofzo en bij mij is de knop rechtsboven bijna niet in te drukken meer en de scroller is ook al stroef geworden...misschien toch maar een garantieclaim doen? ook valt mij op dat de grote wijzer een beetje beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Vanaf gisteravond in het bezit van de ZeTime. Over het algemeen ben ik best onder de indruk van het horloge. Degelijk, voelt goed aan en met versie 1.7 van de app werkt e.e.a al heel behoorlijk. Het enige vreemde in de app wat ik tot nu toe ontdekt heb is dat ik geen wakeup reminder kan zetten op een ander tijdstip. De schuiftijden springen terug naar de tijd van dit moment (android).

Er is echter 1 ding wat me echt tegenvalt, en dat is de vibratie. Ik ben al jaren Pebble gebruiker, en in de praktijk vind ik een smartwatch vooral handig om reminders en berichten te "voelen" binnenkomen. Een snelle blik op je horloge en je wordt herinnert aan je afspraak, of ziet een berichtje, waarna je besluit je telefoon op te diepen of niet. Ook werkt de Pebble vibratie perfect als wekker.

De vibratie van de Zetime is nauwelijks merkbaar. Voor waar het kon, heb ik de vibratie op 2x gezet, maar ik merk de vibraties gewoon niet op. Bij de Pebble zijn ze niet te missen.

Ik probeer het nog een paar dagen, wellicht dat het een kwestie van wennen is. Als dit niet zo is, heb ik een lastige keuze. Zet ik de 'biep' erbij aan, of ga ik terug naar de Pebble..... We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
voorstad schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:16:
Vanaf gisteravond in het bezit van de ZeTime. Over het algemeen ben ik best onder de indruk van het horloge. Degelijk, voelt goed aan en met versie 1.7 van de app werkt e.e.a al heel behoorlijk. Het enige vreemde in de app wat ik tot nu toe ontdekt heb is dat ik geen wakeup reminder kan zetten op een ander tijdstip. De schuiftijden springen terug naar de tijd van dit moment (android).

Er is echter 1 ding wat me echt tegenvalt, en dat is de vibratie. Ik ben al jaren Pebble gebruiker, en in de praktijk vind ik een smartwatch vooral handig om reminders en berichten te "voelen" binnenkomen. Een snelle blik op je horloge en je wordt herrinnert aan je afspraak, of ziet een berichtje, waarna je besluit je telefoon op te diepen of niet. Ook werkt de Pebble vibratie perfect als wekker.

De vibratie van de Zetime is nauwelijks merkbaar. Voor waar het kon, heb ik de vibratie op 2x gezet, maar ik merk de vibraties gewoon niet op. Bij de Pebble zijn ze niet te missen.

Ik probeer het nog een paar dagen, wellicht dat het een kwestie van wennen is. Als dit niet zo is, heb ik een lastige keuze. Zet ik de 'biep' erbij aan, of ga ik terug naar de Pebble..... We zullen zien.
Ik vind persoonlijk dat Mykronoz met de ZeTime er volledig naast heeft gegrepen met de keuze van de vibratiemotor. De pebble time heeft een nieuwe type motor, die enkel "klopt" ipv draait. Dit was duidelijk merkbaar en helemaal niet te horen. De vibratiemotor dat in de Zetime is geplaats is van de oudere type die niet klopt maar draait, wat dikke behuizing nauwelijks merkbaar is, maar toch redelijk goed te horen. Daarnaast is bij mij de bovenste knop al nauwelijks meer in te drukken en de scroll kroon is ook stoef geworden. Ik ga hem sowieso wel terugsturen voor garantie...En dan misschien toch terug naar een pebble time steel.

[ Voor 7% gewijzigd door Empo op 07-11-2017 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghust
Bij mij blijft de grote wijzer wat "slepen", waardoor het na een nacht 5 minuten achter loopt.

Al een ticket geopend gisteren, hopelijk reageren ze snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Hier ook nog steeds problemen met de Bluetooth verbinding. OP3 met 7.1.
Niet alle notificaties komen door. Vooral dat iemand belt vaak niet. Heel irritant. Heb graag het geluid helemaal uit, maar dat is niet weg slim om te doen nog.

De garmin vivosmart hr was wat dat betreft een stuk stabieler.

Maar wellicht komt het nog. Anders maar weer op zoek naar iets anders. Zou jammer zijn, want het is een mooi klokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37
Hmm, na eerst alleen maar software issues te hebben, heb ik nu ook een hardware issue. De knop van de kroon werkt niet meer.. Kwam er achter met het kalibreren van de wijzers via het horloge, maar ook de night mode werkt nu dus niet..

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:54
Frozenhands schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:09:
Het zou toch niet waar zijn _/-\o_
Amsterdam, Netherlands 07/11/2017 8:26 Destination Scan
Rotterdam, Netherlands 07/11/2017 7:41 Destination Scan
Is ie bij jou inmiddels geleverd?

Als ik alle reacties bij elkaar optel en een conclusie zou moeten trekken denk ik dat MyKronoz te snel heeft geleverd. Ik snap dat ze een tijdlijn hadden geschetst waarbij uitlevering in september zou plaatsvinden.
Mede door goedkope productie zie je dat er nu ook hardwaredefecten gaan optreden. Denk aan knoppen die niet meer ingedrukt kunnen worden, knoppen die uitvallen en wijzers die niet meer werken.

In principe had ik geen €170 willen betalen maar gerust €250 - €300 als ik daarvoor meer kwaliteit koop. Ik ben in het bezit van een Apple Watch (series 1) en heb hiervoor 300 euro betaald. Daarvoor krijg ik een horloge die mij al 2 jaar goed is bevallen.

Ik denk dat het pakketje deze week binnen zal komen, maar ik twijfel nog heel erg of ik de verpakking ga openmaken. Het concept is prachtig, maar de uitwerking had naar mijn mening beter gekund.

Zijn er meer Apple Watch / Pebble / Android Wear gebruikers die inmiddels het horloge binnen hebben en hier wat over kunnen vertellen?

[ Voor 62% gewijzigd door Krysa op 07-11-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WAY
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

WAY

Heb de mijne reeds binnen en in gebruik sinds gisteren. Gebruik hem in combinatie met IOS. De synchronisatie en stabiliteit van BT en integratie van de overige applicaties met de software verloopt zoals je kan verwachten. Opladen werkt ook zoals verwacht. Het enige wat nog niet verloopt zoals ik verwacht had is de calibratie van de wijzers. Ik krijg deze niet goed. Calibratie via telefoon en horloge werkt beiden nog niet goed, als ik de wijzers heb ingesteld dan verspringt die weer. Daarnaast ook de 0900 - 1500 stand werkt dan ook niet. Heb me er nog niet in verdiept, maar lijkt mij een software matige dingetje. Support FAQ zegt dat reset oplost, maar nog niet uitgevoerd. Voor de rest heel tevreden over het apparaat. Keep you Guys posted.

Update 1: Kalibreren had ik uiteraard fout gedaan, na even in de handleiding te kijken ging het direct goed. Reset is dus niet nodig, RTFM dus wel. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door WAY op 07-11-2017 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Gecalibreerd op 12 uur(en dus niet op de tijd die heet dan is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
Calibratie direct vanuit de horloge gaat vele malen beter, Enige nadeel is dan wel dat de tijd met de telefoon niet altijd 1:1 synchroon zal lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Krysa schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:10:
[...]
Zijn er meer Apple Watch / Pebble / Android Wear gebruikers die inmiddels het horloge binnen hebben en hier wat over kunnen vertellen?
5 Pebbles en momenteel een Huawei Watch Classic (Android Wear 2.0) (mijn vervangende Zetime wordt, als het goed is, deze week opgestuurd)

Ook nog eens heel even een ander merk Android Wear horloge gehad, maar toen was Wear echt nog niet iets waar ik mee wilde leven. 2.0 is wel beter dan wat ik toen had.

Wat wil je erover weten? ;)

Even een voorzetje... tot nu toe (en wat ik hier zo lees) het minst tevreden over de Zetime. Maar dat ding is echt net op de markt, ik gun ze het voordeel van de twijfel.

Overigens ben ik van Pebble naar Huawei overgestapt omdat ik ervaarde dat mijn Pebble steel steeds minder notificaties door begon te geven. Ook vond ik de Huawei mooier dan de Pebble.

Alleen... het trillen van de Huawei vind ik te zacht, ik voel het vaak niet eens. En heb ook van deze watch het idee dat niet alles wordt "opgevangen".

Gekozen voor de Zetime, omdat: prijs, mooie batterijduur, ander concept (echte wijzers), mooi design en ik hoopte dat de trillingen wat nadrukkelijker zouden zijn. Maar, zoals je had kunnen lezen, valt dat dan ook een beetje tegen.

[ Voor 9% gewijzigd door NaN op 07-11-2017 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

TheFes schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:27:
Hmm, na eerst alleen maar software issues te hebben, heb ik nu ook een hardware issue. De knop van de kroon werkt niet meer.. Kwam er achter met het kalibreren van de wijzers via het horloge, maar ook de night mode werkt nu dus niet..
En na een herstart? Ik heb dit ook gehad, na herstart was het weer goed...

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
darkrain schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:34:
[...]

En na een herstart? Ik heb dit ook gehad, na herstart was het weer goed...
Dat heeft inderdaad geholpen! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WAY

WAY

DRuw schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:52:
Gecalibreerd op 12 uur(en dus niet op de tijd die heet dan is?)
Uiteraard was dit het probleem. Echt niet goed opgelet vannacht. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.wuyts
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-12-2024
Vandaag (eindelijk!) toegekomen. Alles werkt, maar toch een vraagje (Android):

moet je de app zelf opstarten en iedere keer terug inloggen om notificaties te krijgen? Als ik mijn phone herstart of ik sluit gewoon de Zetime app, dan komen er geen notificaties meer binnen. Pas als ik de app terug manueel opgestart heb en ingelogd, dan werken ze wel weer terug.

Of is dat wat er bedoeld wordt met Bluetooth connectie problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Jep, he moet de app op de achtergrond laten draaien. Verder is het het handigst om een account aan te maken, daarvan kun je de inloggegevens laten onthouden en gaat het inloggen automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Aztec[NL] schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:35:

Het is een beetje beter, krijg er nu echter een massive battery drain voor in de plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
eniux schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:21:
[...]

Het is een beetje beter, krijg er nu echter een massive battery drain voor in de plaats.
Daar heb ik heb last van. Merk geen noemenswaardig verschil tussen de oude en nieuwe versie wat betreft batterijgebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Krysa schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:10:
[...]
Rotterdam, Netherlands 07/11/2017 7:41 Destination Scan
Is ie bij jou inmiddels geleverd?
Yes, ik heb ondertussen mijn ZeTime binnengekregen (mede mijn zeurende vader ook). Ik moest eerder van kantoor weggaan omdat de horloges bij de buurvrouw afgeleverd waren in haar winkel die om vijf uur zou sluiten.

Als eerste ben ik naar de juwelier in de stad gelopen om mij even te helpen met die bandjes (ik pruts er altijd mee en waarom niet even naar de expert toe). Nadat die mij geholpen had en mij drie kwartier aan de praat gehouden te hebben omdat hij toch wel nieuwsgierig was naar het horloge ben ik weer richting huis gegaan. De juwelier, een oudere man van 66 begon direct over mijn milanese band en het magnetische sluitsysteem; dit zou volgens mij hem niet ten goede van de accu zijn als deze regelmatig in contact mee zou komen. Hij gaf hierbij een voorbeeld dat hij veel Ice Watches terug krijgt met dit probleem (is weliswaar geen smartwatch) maar toch even in het achterhoofd houdende. Veel meer dingen besproken met de vriendelijke en hoefde uiteindelijke niet te betalen. Zijn voorstel was dat ik binnenkort terugkom met de ZeTime om een demonstratie te geven :+

Verder is mijn eerste indruk zeer goed i.c.m. met de milanese band! Ik gebruik een OnePlus 3 als telefoon en heb hier al wat problemen mee dat notificaties op een gegeven moment verdwijnen (schijnen meer mensen last van te hebben). Hierdoor werken de notificaties op de smartwatch (lees e-mail berichten) niet goed. Dit is verder even afwachten, voor mij geen dealbreaker op het moment.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.pbrd.co/images/GSFhBkE.jpg

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Krysa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:54
Frozenhands schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:09:
[...]

Yes, ik heb ondertussen mijn ZeTime binnengekregen (mede mijn zeurende vader ook). Ik moest eerder van kantoor weggaan omdat de horloges bij de buurvrouw afgeleverd waren in haar winkel die om vijf uur zou sluiten.

Als eerste ben ik naar de juwelier in de stad gelopen om mij even te helpen met die bandjes (ik pruts er altijd mee en waarom niet even naar de expert toe). Nadat die mij geholpen had en mij drie kwartier aan de praat gehouden te hebben omdat hij toch wel nieuwsgierig was naar het horloge ben ik weer richting huis gegaan. De juwelier, een oudere man van 66 begon direct over mijn milanese band en het magnetische sluitsysteem; dit zou volgens mij hem niet ten goede van de accu zijn als deze regelmatig in contact mee zou komen. Hij gaf hierbij een voorbeeld dat hij veel Ice Watches terug krijgt met dit probleem (is weliswaar geen smartwatch) maar toch even in het achterhoofd houdende. Veel meer dingen besproken met de vriendelijke en hoefde uiteindelijke niet te betalen. Zijn voorstel was dat ik binnenkort terugkom met de ZeTime om een demonstratie te geven :+

Verder is mijn eerste indruk zeer goed i.c.m. met de milanese band! Ik gebruik een OnePlus 3 als telefoon en heb hier al wat problemen mee dat notificaties op een gegeven moment verdwijnen (schijnen meer mensen last van te hebben). Hierdoor werken de notificaties op de smartwatch (lees e-mail berichten) niet goed. Dit is verder even afwachten, voor mij geen dealbreaker op het moment.

[afbeelding]
Bedankt voor het delen van je ervaring! Ik moet zeggen dat ik op dit moment het zelfde ervaar! Je krijgt het gebruikelijke "Zo, nieuw horloge?" en als je dan je wrist-flick-move doet zijn mensen gelijk verbaast 8). Het wrist flicken werkt overigens niet altijd, maar dit zal in de toekomst vast opgelost worden.

Ik was best bang eerlijk gezegd dat het allemaal zeer zou gaan tegenvallen, maar het reageert allemaal zeer vlot. Het enige waar ik dan nog wat op en aanmerkingen op heb is de software (op zowel de iPhone als ZeTime). Dit is niet intuïtief en laat soms wat steekjes vallen.
Verder heb ik ook nog niet aan de smart crown getrokken (dat proberen mensen op de ZeTime Facebook...) Ik heb een elite en het verwijderen van de schakelband was niet leuk om te doen, maar het voelt als het eenmaal zit zeer solide en als een volwaardig horloge!
De wijzerplaat is na twee keer kalibreren exact genoeg om zelfs de grootste mierenneuker zoals ik tevreden te doen stellen. Klachten zoals een wijzer die na één nacht 5 minuten achter gaat lopen heb ik dan ook niet.

PS: Ik neem hem zaterdag mee naar het abofest!

[ Voor 0% gewijzigd door Krysa op 08-11-2017 10:21 . Reden: Vermelding abofest ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GORby
  • Laatst online: 15-09 23:50
Frozenhands schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:09:
De juwelier, een oudere man van 66 begon direct over mijn milanese band en het magnetische sluitsysteem; dit zou volgens mij hem niet ten goede van de accu zijn als deze regelmatig in contact mee zou komen. Hij gaf hierbij een voorbeeld dat hij veel Ice Watches terug krijgt met dit probleem (is weliswaar geen smartwatch) maar toch even in het achterhoofd houdende.
Waar zou de accu dan mee in contact moeten komen? De accu zit toch volledig afgeschermd in de behuizing, en de magneetsluiting zit aan de buitenkant, ook nog eens ongeveer zover mogelijk van de behuizing van het uurwerk af (afhankelijk van de polsdikte natuurlijk).

In ieder geval haalt mijn Pebble Time Steel (kickstarter) nog altijd 8 dagen op een lading, dus dat blijkt nogal goed mee te vallen. Ik ben nu ook met de ZeTime en de milanese band van de Pebble aan dag 6 op één lading, dus die gaat ook lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
TheFes schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:39:
[...]

Dat heeft inderdaad geholpen! Bedankt!
Heb ook al ondervonden dat je de horloge best regelmatig eens herstart.
Als je veel notifications binnenkrijgt durft het horloge al een trager te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
voorstad schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:16:
Het enige vreemde in de app wat ik tot nu toe ontdekt heb is dat ik geen wakeup reminder kan zetten op een ander tijdstip. De schuiftijden springen terug naar de tijd van dit moment (android).
Ondertussen ben ik er achter: wanneer je dagelijkse reminders wilt zetten, moet je eerste de datum een dag naar voren zetten, voordat je een tijdstip van voor de huidige tijd kunt zetten.... Dus als je 's avonds om 22.30 de wekker wilt zetten voor dagelijks 6.45 uur, met je eerst de datum naar voren zetten, daarna kun je pas de tijd "terug"zetten, waarna je de dagen aankunt zetten waarop het alarm herhaald moet worden.....

Beetje op twee voeten hinken: eenmalige reminder versus hehaal. Doe er je voordeel mee.

Wel een ander vraagje: bij mij wordt er geen enkele slaapactiviteit getoond in de app.... terwijl ik als test het horoge 2 nachten om gehouden heb. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Iemand ervaringen met het koppelen van meerdere telefoons of is dat überhaupt niet mogelijk?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
The Dolf schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:59:
Iemand ervaringen met het koppelen van meerdere telefoons of is dat überhaupt niet mogelijk?
is in principe niet mogelijk, had laatst een glitch waarbij ik de notificaties voor zowel mijn iphone werktelefoon als mijn eigen android toestel binnenkreeg.. dit kwam doordat ik na het aanmelden van de iphone, bluetooth daarvan had uitgezet en het android toestel vervolgens had aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik lees dat MK werkt aan een oplossing zodat onder Android de App. niet meer hoeft te blijven draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WAY

WAY

The Dolf schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:59:
Ben hier ook naar opzoek. Kan in de FAQ, handleiding, e.d. Weinig over vinden. Heb nu even een support ticket geopend om erachter te komen wat de meest effectieve manier is. Als ik meer weet dan dump ik het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
i2Paq schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:27:
Ik lees dat MK werkt aan een oplossing zodat onder Android de App. niet meer hoeft te blijven draaien.
Ook het probleem ivm leegzuigen van batterij is blijkbaar gevonden door dev-team. Dus hiervoor komt er ook een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonief
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:33
WAY schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:11:
[...]

Ben hier ook naar opzoek. Kan in de FAQ, handleiding, e.d. Weinig over vinden. Heb nu even een support ticket geopend om erachter te komen wat de meest effectieve manier is. Als ik meer weet dan dump ik het hier.
Het koppelen van 2 Zetimes is mogelijk op een Iphone de bluetooth verbinding laat dan ook de notificaties zien. De app kan echter maar 1 Zetime aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

@zwasie @i2Paq , waar lezen jullie die berichten? Ik haal het niet uit de shitstream op Facebook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

DRuw schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:26:
@zwasie @i2Paq , waar lezen jullie die berichten? Ik haal het niet uit de shitstream op Facebook..
Ik kan je zeggen dat ik veel tijd kwijt ben aan het lezen op die pagina en alles te filteren.
Interessante zaken geef ik dan door hier: https://www.facebook.com/groups/688764947987011/

Een "refuge" groep van gebande leden en leden die de shit op ZeOtherPage groep zat zijn ;)
Ook geen gezeik over MK of shipping; wordt niet getolereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

zwasie schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:25:
[...]

Ook het probleem ivm leegzuigen van batterij is blijkbaar gevonden door dev-team. Dus hiervoor komt er ook een oplossing
Kun je iets meer vertellen, bv. de source van dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ik hoop echt dat ze snel met updates komen, krijg nu weer geen enkel WhatsApp bericht meer binnen. Gisteren werkt het gewoon wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
voorstad schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:58:
[...]

Ondertussen ben ik er achter: wanneer je dagelijkse reminders wilt zetten, moet je eerste de datum een dag naar voren zetten, voordat je een tijdstip van voor de huidige tijd kunt zetten.... Dus als je 's avonds om 22.30 de wekker wilt zetten voor dagelijks 6.45 uur, met je eerst de datum naar voren zetten, daarna kun je pas de tijd "terug"zetten, waarna je de dagen aankunt zetten waarop het alarm herhaald moet worden.....

Beetje op twee voeten hinken: eenmalige reminder versus hehaal. Doe er je voordeel mee.

Wel een ander vraagje: bij mij wordt er geen enkele slaapactiviteit getoond in de app.... terwijl ik als test het horoge 2 nachten om gehouden heb. Tips?
Je moet de slaapmodus aanzetten. Dat kun je handmatig doen als je naar bed gaat, of je kunt hem automatisch van bijvoorbeeld 23:00 tot 7:00 aan laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghust
Heb antwoord gekregen van MK over m'n probleem

Dus het probleem is dat de grote wijzer wat "sleept" tussen 15-30. Als ik dus een notification krijg (of kalibreer) tussen 15 na en 30 na komt de wijzer niet op z'n juiste plek (omdat hij wat blijft hangen onderweg). Ook moet elke ochtend kalibreren (omdat hij ongeveer een minuut per uur nakomt ofzo).

Heb gemaild, ook een filmpje gestuurd.

Het antwoord:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iveEnjf.jpg

"Gelukkig" werkt die "fix" niet. Maar vind dat toch ook maar bedenkelijk qua problem resolution

[ Voor 11% gewijzigd door Ghust op 09-11-2017 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

8)7 Dat is ook niet echt een fix. Je kan hem ook even laten stuiteren 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door Pierre op 09-11-2017 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Naja, over simpele fixes gesproken. Mijn hardware knoppen deden het niet heel goed meer na 2 weken gebruik. Dit veroorzaakte dat het scherm de hele tijd aan en uit ging op random momenten.Na een paar keer tappen met mijn nagel op de knop, schoot hij echter terug en werkte hij weer normaal. helaas is dat niet de oplossing voor de onderste knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Hij ging vandaag (na precies 3 weken) voor het eerst op zwart en ligt nu weer op te laden. De laatste twee weken zonder notificaties, die vind ik toch niet heel erg lekker werken (en onbetrouwbaar in huidige vorm). Al met al vind ik dat wel indrukwekkend en fijn (ik kom vanaf een Gear Fit 2).

Wat ik verder nog mis is automatische slaap tracking en integratie met een beter 'health' platform als dat van Samsung of Google. Verder veel goede feedback over de looks!

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghust
Wat is het nut van een smartwatch als je geen notificaties hebt? Oprechte vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjetrBE
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-07 16:03
Ghust schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:07:
Wat is het nut van een smartwatch als je geen notificaties hebt? Oprechte vraag
Buiten notificaties, denk ik dat een activity tracker, en een hartslag sensor het grootste nut hebben.
En ook nog bijkomstig, je kan je batterij opladen, dus je moet je er niet mee naar de horlogemaker reppen als de battrij het plots laat afweten.

Maar dus, IMHO niet zo bijster veel meer als een gewoon horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
eniux schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:43:
Naja, over simpele fixes gesproken. Mijn hardware knoppen deden het niet heel goed meer na 2 weken gebruik. Dit veroorzaakte dat het scherm de hele tijd aan en uit ging op random momenten.Na een paar keer tappen met mijn nagel op de knop, schoot hij echter terug en werkte hij weer normaal. helaas is dat niet de oplossing voor de onderste knop.
Het spel doet hier soms toch ook raar.
Soms werken de knoppen totaal niet en voelt het precies alsof ze inderdaad niet meer goed in te drukken zijn. En enkel uren later is alles terug normaal :)

Hoorde gisteren trouwens een paar een klik toen ik op het scherm aan het swipen was. Klinkt ook niet echt geruststellend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:48
zwasie schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:53:
[...]

Hoorde gisteren trouwens een paar een klik toen ik op het scherm aan het swipen was. Klinkt ook niet echt geruststellend
Welk bandje heb je er aan? Ik heb de milanese band. Soms hoor ik het horloge klikken als ik hem bedien, en af en toe als ik bewegelijk ben. Het geklik is bij mij het uiteinde (waar de quickrelease pin in zit) van het bandje wat tegen de kast aan tikt. Misschien bij jou ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
E2TK schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:43:
[...]

Welk bandje heb je er aan? Ik heb de milanese band. Soms hoor ik het horloge klikken als ik hem bedien, en af en toe als ik bewegelijk ben. Het geklik is bij mij het uiteinde (waar de quickrelease pin in zit) van het bandje wat tegen de kast aan tikt. Misschien bij jou ook het geval?
Heb er meerdere (metalen, leer en gratis plastiek bandje). Maar hoorde de klik bij het leren bandje. Sindsdien wel niet meer gehoord. Maar deze morgen wel weer problemen met de knoppen. Die bleven hangen en na veel geduw en getrek aan die knoppen flipte het horloge helemaal en ging hij gewoon 2maal na elkaar zichzelf afsluiten :D .

Wel terug aan de praat gekregen en alles lijkt nu weer normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Een los en eigen ZeTime forum is in de maak, mede omdat gisteren zo-maar ineens mensen verbannen werden van de FB pagina heb ik eea. in werking gezet.

Vrij toegankelijk voor iedereen en geen tere zieltjes waarop getrapt kan worden.

Werkelijk geen idee of er behoefte aan is maar een domein kost geen drol en mijn VPS heeft ruimte te over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
allright : goed nieuws.
Want het is moeilijk om 'echt' nieuws ivm updates/problemen te achterhalen op al die facebook-zever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:45

Peetman

Tjah....

MyKronoz moet gewoon zelf op hun eigen site een blog oid neerzetten waar ze regelmatig updates posten. Liefst zonder reactie functionaliteit >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghust
i2Paq schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:52:
Een los en eigen ZeTime forum is in de maak, mede omdat gisteren zo-maar ineens mensen verbannen werden van de FB pagina heb ik eea. in werking gezet.

Vrij toegankelijk voor iedereen en geen tere zieltjes waarop getrapt kan worden.

Werkelijk geen idee of er behoefte aan is maar een domein kost geen drol en mijn VPS heeft ruimte te over.
Dus na de subreddit gaan we nu nog een discussieplatform maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ik kan 1.7 op mn klokkie zetten... enig idee wat de verschillen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas_per_M
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-06-2021
DRuw schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:11:
Ik kan 1.7 op mn klokkie zetten... enig idee wat de verschillen zijn?
''- Fixing Outlook notifications on both Android and iOS
- Updating Apps user interface on selected screens
- Option to disable Goals Achieved notifications
- Improving Bluetooth stability
- Improving watch calibration accuracy
- Ability to deleted custom watch faces in Android App
- Improving Watch Faces creator on Android
- Improving Calendar synchronisation
- Fixing Multiple notifications during downloads
- Improving image resolution for custom watch faces''

It just goes to show, people with brain damage… are the real heroes.

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste