Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:28

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Cas_per_M schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:44:
[...]

''- Fixing Outlook notifications on both Android and iOS
- Updating Apps user interface on selected screens
- Option to disable Goals Achieved notifications
- Improving Bluetooth stability
- Improving watch calibration accuracy
- Ability to deleted custom watch faces in Android App
- Improving Watch Faces creator on Android
- Improving Calendar synchronisation
- Fixing Multiple notifications during downloads
- Improving image resolution for custom watch faces''
Ter aanvulling er is net een nieuwe build...
Installatie gaat nog niet vlekkeloos hier, wel eerst de app gedaan en nu bij poging 3 lijkt het te gaan lukken...

Edit: inderdaad na 3x gelukt! Nu kijken of fixes ook echt fixes zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door darkrain op 10-11-2017 17:53 . Reden: update geslaagd ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Ja dat bedoelde ik eigenlijk: waar is er anders in de firmware van de klok? Eerst inderdaad de app updaten anders werkt het niet....kwam ik na 20x proberen achter..

Ik denk dat het gewoon een combo is... beide updates zorgen voor de fixes..

[ Voor 19% gewijzigd door DRuw op 10-11-2017 18:33 ]

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48

Pierre

Van nature lui!

Cas_per_M schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:44:
[...]

''- Fixing Outlook notifications on both Android and iOS
- Updating Apps user interface on selected screens
- Option to disable Goals Achieved notifications
- Improving Bluetooth stability
- Improving watch calibration accuracy
- Ability to deleted custom watch faces in Android App
- Improving Watch Faces creator on Android
- Improving Calendar synchronisation
- Fixing Multiple notifications during downloads
- Improving image resolution for custom watch faces''
Volgende update ff Nederlands fixen anders blijft die op Zweeds staan :z

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Half/half inderdaad...
Vinken ze nu ook de lijst af met punten die gemeld zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:27

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Peetman schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:01:
MyKronoz moet gewoon zelf op hun eigen site een blog oid neerzetten waar ze regelmatig updates posten. Liefst zonder reactie functionaliteit >:).
Vindt ik ook, maar dat zijn ze niet van plan.
Ghust schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:32:
[...]

Dus na de subreddit gaan we nu nog een discussieplatform maken?
Ik snap je twijfel maar niet iedereen ziet Reddit "zitten".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaFlub
  • Laatst online: 16:00
Geen idee of het iets algemeens is, maar ik vind de hartslagmeter nogal... brak. minimale hartslag is 53. Heel veel pieken (150, terwijl ik gewoon op een stoel zit)
ook jammer dat er geen continue meting beschikbaar is. ofwel kijk ik ernaast.

[ Voor 14% gewijzigd door ThaFlub op 11-11-2017 14:12 ]

AMD Athlon 64 3000+ @ 2700MHz @ 1.5V, AMD Opteron 165 @ 2700MHz @ 1.32V | Intel 3930K @ 4200MHz @ 1.2V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:32

Nicap

Tsssk....

Na de laatste update van de app mag ik steeds opnieuw inloggen. Krijg dan ook vaak geen notificaties.
Bij de vorige versie ging het eigenlijk best goed. Ook met smart lock.

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aztec[NL]
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 13:43
Nicap schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:51:
Na de laatste update van de app mag ik steeds opnieuw inloggen. Krijg dan ook vaak geen notificaties.
Bij de vorige versie ging het eigenlijk best goed. Ook met smart lock.

Meer mensen last van?
Hier ook.
Verbinding valt vaker uit dan hiervoor. En als ik dan de App open komen ik bij een inlogscherm

Kan nog niet warm worden van de update. Zal denk ik zo wel de ZeTime een reset geven, soms lost dat dingen op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:25
Yup, bij mij ook. Na verloop van tijd is de app niet meer ingelogd... Helaas op dat gebied geen verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Gebruik niet je e-mail om in te loggen maar Google of Facebook.

Zet hierna ook je horloge eens uit met de lower button, en dan weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medu80
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:03
Als je bij indiegogo besteld. Krijg je dan ook de keuze om kastkleur en bandjes te kiezen. Want ik wil een petite in het zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

mduran schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:45:
Als je bij indiegogo besteld. Krijg je dan ook de keuze om kastkleur en bandjes te kiezen. Want ik wil een petite in het zwart.
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aztec[NL]
i2Paq schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:26:
Gebruik niet je e-mail om in te loggen maar Google of Facebook.

Zet hierna ook je horloge eens uit met de lower button, en dan weer aan.
Hoop dat ze de email login vlug fixen. Wil eigenlijk geen social netwerk aan mykronoz koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aztec[NL]
volgens facebook:

"Dear All, we just released a new Android App build version 1.2.7 solving the unexpected disconnect bug created by the previous build.
Thanks for your help finding out this annoying bug!"

En de bugtracker lijkt ook weer te werken

[ Voor 9% gewijzigd door Aztec[NL] op 13-11-2017 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Het inloggen met je email werkt nu dus weer wel gewoon (nieuwe App op Android), nu de rest nog :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Had voor de wijziging van de app, de tip opgevolgd van i2paq. Dus inloggen met Google.
Nu is de app geüpdatet en wil ik weer inloggen met mijn email, maar nu geeft ie een foutmelding. "email reeds in gebruik". |:(

Ik moest eerst weer inloggen met Google, daarna uitloggen. Daarna kon ik weer inloggen met email.
Geen idee of dit bij anderen ook speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aztec[NL]
Bij de eerste keer dat je kiest voor 'inloggen via e-mail' lijk je terecht te komen bij het scherm om jezelf te registeren, niet om in te loggen (qua scherm opbouw niet heel veel anders :F ).
Als je dit invult krijg je de melding 'e-mail reeds in gebruik'.

Als je inderdaad ergens anders inlogt en dan terug gaat kom je wel uit bij het inlogscherm (ipv het registratiescherm). Overkwam me gisterenavond ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Nicap schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:36:

Ik moest eerst weer inloggen met Google, daarna uitloggen. Daarna kon ik weer inloggen met email.
Geen idee of dit bij anderen ook speelt.
Hmm nee geen probleem met inloggen via mijn email, na de update was de app uitgelogt en email invullen en inloggen ging zonder problemen.

UPDATE : bij mij werkt inloggen via email wel, maar na 2 uur keek ik toevallig nog een keer op de app was die weer uitgelogt :?
Dus het is nog niet goed helaas.

[ Voor 17% gewijzigd door Pierre op 13-11-2017 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Nog iets opgelost in de Android App.:
And the bug when switching from day view to week view in the sleeping tab. THANKS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holybear
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-08 10:55
Ere wie ere toekomt: de nieuwste update is deze keer in één keer op het horloge geïnstalleerd.
Maar nog steeds geen enkele notificatie die van de telefoon naar het horloge wordt verstuurd.

- Geen notificaties
- Agenda werkt niet
- Taal nog steeds niet goed
- Weer staat ALTIJD op "stormy" (en er schijnt hier toch echt een mooi zonnetje)

In andere woorden: de enige functie die ongeveer naar behoren werkt, is de tijd aangeven.
Nou had ik dit ding gekocht omdat ik dat óók graag op een mooie manier wilde, niet alléén maar...
|:(

[ Voor 48% gewijzigd door holybear op 13-11-2017 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 21:09
holybear schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:02:
Ere wie ere toekomt: de nieuwste update is deze keer in één keer op het horloge geïnstalleerd.
Maar nog steeds geen enkele notificatie die van de telefoon naar het horloge wordt verstuurd.
Pas na poging 3 staat hij erop. de update naar 1.6 en 1.7 ging in een keer.

Zo te zien in de Nederlandse taal nog niet 100%

[ Voor 6% gewijzigd door kikkeraap op 13-11-2017 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:49
Taal was volgens mij aangegeven dat dit nog niet in deze update zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aztec[NL]
De updates van de afgelopen 3 dagen hebben bij mij nog geen merkbare gevolgen voor de stabiliteit van de bluetooth verbinding.

Helaas is die onverminderd onbetrouwbaar. De app hoeft tenminste niet constant ingelogd te worden maar het horloge dropt eens in de 2/3 uur de verbinding.

Vervelend want daardoor wat onbetrouwbaar vwb meldingen. Merk dat ik weer meer op mijn telefoon aan het kijken ben of ik nog berichten heb gemist. Een (vervelende) gewoonte die ik goed had afgeleerd met de Pebble :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghust
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:37
holybear schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:02:

- Geen notificaties
- Agenda werkt niet
- Taal nog steeds niet goed
- Weer staat ALTIJD op "stormy" (en er schijnt hier toch echt een mooi zonnetje)

In andere woorden: de enige functie die ongeveer naar behoren werkt, is de tijd aangeven.
Nou had ik dit ding gekocht omdat ik dat óók graag op een mooie manier wilde, niet alléén maar...
|:(
Lucky you. Bij mij toont ie zelf het uur niet deftig. Na de mail van "geef er eens een tik op" geen antwoord meer gehad van MK.

Dus nu heb ik gewoon m'n vorig horloge aan.

Is eigenlijk allesbehalve een positieve ervaring geweest, dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avathar.rauko
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-06 09:44
Hoi allemaal net mijn ze time ontvangen. Ik heb onlangs een wissel gedaan van IOS naar Android dus ervaring met de IWatch. Ik moet zeggen dat ik het touch screen matig vindt reageren, en ook de flick wrist optie werkt erg slecht. Weet iemand of je de gevoeligheid hiervan kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Krijg toch steeds meer een @#&€ gevoel over dat ding, op dit moment krijg ik geen enkele notificatie binnen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
Ik ben stiekem redelijk klaar met mijn ZeTime. Ik gebruik 'm nu alleen als normaal (dom)horloge. Die smartfuncties kunnen me wat. Die software werkt voor geen meter, een update vernieuwt niets maar zorgt voor nieuwe issues.

Als ik echt een smartwatch wil, dan ga ik wel voor een Huawei Watch 2 of een Samsung Galaxy Gear S3.
Blijft een mooi horloge die ZeTime, maar als smartwatch..Bah.
Zullen vast wel updates uitkomen waardoor dat ding een beetje naar behoren zal functioneren, maar tot die tijd wordt 'ie gewoon als horloge gebruikt.

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Ik moet toch zeggen dat er behoorlijk wat verschil in de watches zit wat betreft ervaring. In eerste instantie was ik er niet zo blij mee, maar onderhand moet ik toch zeggen dat het best goed werkt.
Er zijn wel wat minpunten(trilmotor, beperkte instelmogelijkheden notificaties), maar het werkt met de laatste update echt goed.
Wellicht dat de verschillende toestellen roet in het eten gooien wat betreft connectie issues en dergelijke.
Nu moet ik wel zeggen dat ik niet kijk naar de fucnties als, stappen, calorieen en hartslag. Die interesseren mij niet. Het gaat mij enkel om de notificaties(en tijd). En dat werkt goed, bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Ik begin 'm juist steeds meer te waarderen. Sommige dingen zijn echt mooier dan m'n Pebble. De batterijduur is echt top, iedere avond aan de lader is niet mijn ding. De notificaties binnen krijgen was nog een beetje een dingetje met de 1.7 update, maar berichten even snel op de telefoon teruglezen is juist weer handiger dan op de Pebble. Agenda werkt bij mij prima. Timer (wekker) wekt me. De andere smartfuncties zijn meer "nice to have" maar gebruik ik weinig.

Ja, de software is nog niet helemaal volwassen, maar om daarom de ZeTime al af te schrijven vind ik wel erg vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnaggnag
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:47
Ook ik als pebble gebruiker, ben erg tevreden met mijn ZeTime. Zeker na de laatste update werken de notificaties bij mij goed. De bediening kan nog wat intuitiever, daarin is de pebble wel beter. Dat kan wel allemaal opgelost worden met software. Ook bij de pebble duurde het even voordat het helemaal lekker werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Weet iemand trouwens hoe je die meldingen in de app uitzet? De meldingen met gefeliciteerd dat je je doel hebt gehaald en zo. Best irritant, en ik kan zo gauw niet vinden hoe ik het uit krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Over de notificaties:

Ik heb vandaag eens flink gelezen op de FB pagina (waarvan ik gebanned ben, maar dat ter zijde).

Wat mij opvalt is dat OEM Apps zoals Samsung OEM Messenger dus niet werken. Google Messenger wel.
Ik gok dat vele additionele Apps dus geen notificaties zullen tonen op de ZeTime.
Zorg dus dat je de juiste Apps gebruikt.

Voor iOS gebruikers: Try Settings/Notifications / Mail (or Gmail) and ensure all options are on, including Show in History and Show Preview = always on.

Maar ik ben nog niet klaar met verzamelen en combineren, al blijft het een gok want ik heb nog geen ZeTime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFlub
  • Laatst online: 16:00
inderdaad, ik gebruik Signal voor sms, en daar krijg ik ook geen enkele notificatie van.

AMD Athlon 64 3000+ @ 2700MHz @ 1.5V, AMD Opteron 165 @ 2700MHz @ 1.32V | Intel 3930K @ 4200MHz @ 1.2V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ik krijg de laatste paar dagen geen enkele notificatie binnen kan ik je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Pierre schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:16:
Ik krijg de laatste paar dagen geen enkele notificatie binnen kan ik je zeggen.
Android 7.x? Laatste versie ZeTime app (1.2.7)? Laatste versie watch (A1.7 R14T3.3H0.S Build 5)?

Vreemd, bij mij werkt alles na de laatste update weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

voorstad schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:31:
[...]

Android 7.x? Laatste versie ZeTime app (1.2.7)? Laatste versie watch (A1.7 R14T3.3H0.S Build 5)?

Ik heb Android 8.0.0 en ZeTime app 1.2.7 en de watch versie is A1.7(R1.4T3.3HO.5 Build 5) en ik draai al een poos Android 8.0.0 en het heeft gewoon gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
voorstad schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:41:
Ik begin 'm juist steeds meer te waarderen. Sommige dingen zijn echt mooier dan m'n Pebble. De batterijduur is echt top, iedere avond aan de lader is niet mijn ding. De notificaties binnen krijgen was nog een beetje een dingetje met de 1.7 update, maar berichten even snel op de telefoon teruglezen is juist weer handiger dan op de Pebble. Agenda werkt bij mij prima. Timer (wekker) wekt me. De andere smartfuncties zijn meer "nice to have" maar gebruik ik weinig.

Ja, de software is nog niet helemaal volwassen, maar om daarom de ZeTime al af te schrijven vind ik wel erg vroeg.
Hier sluit ik mij volledig bij aan!

Het enige wat ik momenteel mis aan de ZeTime is dat Aquamail nog niet werkt met notificaties... wanneer dit werkt, dan is de ZeTime voor mij een groot succes.

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medu80
Nu we het toch over andere apps hebben. Kun je op iOS de Microsoft Outlook apps notificaties zien. Ik zie ze namelijk niet. Geen agenda items die doorkomen of e-mail. Terwijl in de releasenotes staat dat het nu opgelost moet zijn.
Verder ben ik zeer blij met mijn ZeTime.

[ Voor 8% gewijzigd door medu80 op 14-11-2017 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holybear
voorstad schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:31:
[...]

Alle genoemde instellingen, op twee verschillende telefoons, nog nooit welke notificatie dan ook op het horloge ontvangen.
:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
Heb eigenlijk nooit heel veel last gehad van bugs op het horloge zelf. Gebruik de standaardapps (sms, imessage, whatsapp, twitter, instagram, ... ) en krijg daar gewoon alle notifications van binnen.

De app op de iphone gebruik ik eigenlijk nog nauwelijks. Enkel indien er een update/upgrade nodig is. Gewoon omdat die gruwelijk slecht is :) .

Dus heb op zich na 3 weken weinig te klagen over het horloge. Maak mij wel meer en meer zorgen over de kwaliteit van de hardware. Heb dagelijks problemen met mijn knoppen op het horloge die blijven steken. Een paar rake tikken op die knoppen met iets en dan zijn ze weer los. Maar vrees dat er een dag komt dat ook dit niet meer zal helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Schiet mij maar lek 8)7 sinds vanmorgen komen er weer gewoon notificaties binnen. Alleen geen email maar de rest doet het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Is er trouwens al nieuws over de verscheping van de Petite? Of is het voorlopig nog steeds gezeur over de huidige of IIG backers?

Mijn ega begint een beetje jaloers te worden en haar OG Pebble begint wel heel erg kuren te vertonen.....

• eniux
  • Laatst online: 15-09 16:00
Toch knap dat die heartrate sensor dit kan meten vanaf mijn nachtkastje, inclusief high BPM alert :*)
Fake heartrate

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

En nu wil de app weer niet inloggen ;w Ben er wel helemaal klaar mee inmiddels man man ;w

[ Voor 7% gewijzigd door Pierre op 16-11-2017 08:09 ]

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Pierre schreef op donderdag 16 november 2017 @ 07:59:
En nu wil de app weer niet inloggen ;w Ben er wel helemaal klaar mee inmiddels man man ;w
Ik heb hetzelfde probleem, zal wel iets met de database te maken aan hun kant.

"That's what I do. I drink and I know things."

• voorstad
Pierre schreef op donderdag 16 november 2017 @ 07:59:
Pierre, ik snap dat het vervelend is wanneer zaken soms niet werken. Maar laten we dit topic constructief en concreet houden. Negatieve ervaringen of bugs: prima. Checken of meer gebruikers last hebben met inloggen in de app: tuurlijk. Maar voor alle emotionele uitingen is de FB pagina O-)

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Er is een storing op de servers van MyKronoz, zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Zeker als je als bedrijf sneller groeit dan misschien wel goed voor je geweest zou zijn...

Wordt ongetwijfeld opgelost, dus even geduld...

Tweakers Discord

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

voorstad schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:04:
[...]
Maar voor alle emotionele uitingen is de FB pagina O-)
Uiteraard snap ik dat echt wel, alleen niet iedereen heeft FB. En om voor ZeTime een FB account aan te maken nee dank je daar begin ik echt niet aan kan ik je zeggen.

Laat ze gewoon een algemene email sturen zodat iedereen weet dat er iets aan de hand is.

• zwasie
darkrain schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:06:
Er is een storing op de servers van MyKronoz, zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Zeker als je als bedrijf sneller groeit dan misschien wel goed voor je geweest zou zijn...

Wordt ongetwijfeld opgelost, dus even geduld...
Klopt.
Storingen horen er nu eenmaal bij. Facebook, whatsapp, Sony liggen er ook soms uit.

Ik zie toch veel backers die er weinig van snappen op Facebook. Zijn er daar toch echt een hoop die niet snappen dat je als bedrijf niet vanaf dag1 een perfect werkende horloge kan maken en software die op alle 3miljoen soorten smartphones perfect zal werken.

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

zwasie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:23:
[...]

Klopt.
Storingen horen er nu eenmaal bij. Facebook, whatsapp, Sony liggen er ook soms uit.

Ik zie toch veel backers die er weinig van snappen op Facebook. Zijn er daar toch echt een hoop die niet snappen dat je als bedrijf niet vanaf dag1 een perfect werkende horloge kan maken en software die op alle 3miljoen soorten smartphones perfect zal werken.
Tsja zo gaan die dingen denk ik... Persoonlijk ben ik er blij mee, hoewel er nog wel genoeg te verbeteren is. Zo zou het erg prettig zijn om van iedere willekeurige app (op Android) notificaties te kunnen krijgen en zo zijn er nog wel meer relatief kleine softwarematige zaken die beter kunnen.

Tweakers Discord

• Ghust
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:37
Mailtje gekregen, ze gaan "in the following weeks" een nieuwe watch opsturen

Tzal met dezelfde logistical partner zijn, vrees ik :D

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Er wordt gezegd (op FB ja) dat de server problemen opgelost zijn. Inloggen zou dus weer moeten lukken, ik ben nog ingelogd dus zelf niet getest...

Tweakers Discord

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37
Ik kan nog niet inloggen met mijn MyKronoz account. Als ik mijn Google account dan koppel, dan kom ik wel in de app, maar krijg ik geen verbinding met mijn horloge.

Home Assistant configuratie

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

TheFes schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:45:
Ik kan nog niet inloggen met mijn MyKronoz account. Als ik mijn Google account dan koppel, dan kom ik wel in de app, maar krijg ik geen verbinding met mijn horloge.
Berichten zijn inderdaad nog wat wisselend, nog maar even geduld denk ik..

Tweakers Discord

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Het is natuurlijk ook best onlogisch dat je verbinding met de servers van MK nodig bent om notificaties te kunnen krijgen. Weet iemand waarom dat in dit geval moet?

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Nicap schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:13:
Het is natuurlijk ook best onlogisch dat je verbinding met de servers van MK nodig bent om notificaties te kunnen krijgen. Weet iemand waarom dat in dit geval moet?
Dat was in het begin ook zo met Pebble... Geen idee waarom want later hoefde dat niet meer, maar blijkbaar is het zo geprogrammeerd dat het nu nodig is.

Tweakers Discord

• holybear
zwasie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:23:
[...]
(...)Zijn er daar toch echt een hoop die niet snappen dat je als bedrijf niet vanaf dag1 een perfect werkende horloge kan maken en software die op alle 3miljoen soorten smartphones perfect zal werken.
Hoewel ik best begrijp dat dat lastig is, is het natuurlijk eigenlijk niet "dag 1" voor dit bedrijf.

Ze bestaan al jaren met een vrij grote productportfolio van activity trackers en smartwatches.
Ik vind dus ook dat je best mag verwachten dat ze weten wat ze doen; daar gingen ze in hun campaign ook nogal prat op met veel borstklopperij over hoeveel ervaring ze wel niet hebben.

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

De server-afhankelijkheid wordt afgebouwd.

Afbeeldingslocatie: http://zetimeforums.net/images/various/Down-server.png

• zwasie
holybear schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:35:
[...]

Hoewel ik best begrijp dat dat lastig is, is het natuurlijk eigenlijk niet "dag 1" voor dit bedrijf.

Ze bestaan al jaren met een vrij grote productportfolio van activity trackers en smartwatches.
Ik vind dus ook dat je best mag verwachten dat ze weten wat ze doen; daar gingen ze in hun campaign ook nogal prat op met veel borstklopperij over hoeveel ervaring ze wel niet hebben.
Klopt toch niet wat je zegt.
Ze zijn er prat op gegaan dat ze veel ervaring hadden en dat ze de nodige connecties hadden met firma's die er konden voor zorgen dat het productieprocess de load gemakkelijk zou aankunnen en dat ze logistiek ervaring hadden met shipping wereldwijd.

Ze hebben nooit op de borst zitten kloppen over hun software. Was trouwens een vaak aangehaald punt dat de software van hun huidige producten een zwak punt was. Daarop is er reactie gekomen van MyKronoz dat ze voor de zetime geheel nieuwe software hadden voorzien met een nieuw team.

Dan kan je toch niet verwachten dat vanaf dag 1 alles perfect loopt. Was bij Pebble net hetzelfde. Er zijn echt heel veel mensen die het principe van kickstarter echt niet doorhebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holybear
zwasie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:09:
[...]

Klopt toch niet wat je zegt.
(...)

Ze hebben nooit op de borst zitten kloppen over hun software. (...)

Dan kan je toch niet verwachten dat vanaf dag 1 alles perfect loopt. Was bij Pebble net hetzelfde. Er zijn echt heel veel mensen die het principe van kickstarter echt niet doorhebben
Agree to disagree.
Ik heb nooit gezegd dat ze zich over hun software op de borst hebben zitten kloppen. Wat ik schrijf is wat jij zegt in de alinea daarvoor.

Daarnaast is het horloge nu gewoon via normale verkoopkanalen te bestellen. Misschien kan een Kickstarter-campagne zich verschuilen achter het idee dat er dingen nog niet echt af zijn, maar dit product is op dit moment mainstream verkrijgbaar, en dan is deze software voor mij gewoon niet acceptabel.

Nogmaals, mijn mening. Die hoeven we niet te delen. Ik vind het niet terecht om ze maar alles te gunnen omdat het "maar" een Kickstarter is; dat is het inmiddels al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Zou er vandaag weer een app en firmware update komen? De laatste 2 vrijdagen was het raak...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

och, zoveel producten die gelanceerd worden die nog net niet af zijn en firmware updates moeten hebben, zo ook bijvoorbeeld de homey controller tot een nieuwe renault...
Sommige dingen hebben daarbij een hoog tweaker gehalte en die blijven ook verder verbeteren nadat ze "af" zijn en dat is gelijk het voordeel..
Maargoed, als een product bij de plaatselijke bart smit ligt verwacht je wel dat hij af is ja.

Ik heb zelf overigens dat ik mijn stalen band omheb en deze niet heel strak zit. dan komt het voor dat hij naar voren schuift over het dunne deel van mijn pols en op dat moment meet hij idioot hoge hartslagen (190-200).
Bekend bij jullie?
Ik ben verder enorm tevreden met het ding en heeft een super uitstraling.
Software technisch hoop ik nog wel op wat veranderingen (direct tonen van een bericht ipv via het berichtenmenu, bericht uit de telefoon is ook uit het horloge, en dat soort dingen).
Time will tell....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 17:06

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Ik moet mijn metal link bandje nog steeds verstellen, maar het lukt niet echt. Lijkt bijna alsof je die moet losschroeven...

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Rooieduvel schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:06:
Ik moet mijn metal link bandje nog steeds verstellen, maar het lukt niet echt. Lijkt bijna alsof je die moet losschroeven...
Nee hoor eruit tikken in de richting van de pijl. Het zijn splitpennen en geen schroeven...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmile000
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:49
Wat ben ik blij dat ik dit project heb gesteund. Levering heeft allemaal wat langer geduurd, maar uiteindelijk vind ik de horloge in titanium uitvoering met dito band echt mooi en het wachten meer dan waard.
Er zitten nog wat kinderziektes in de software, maar deze is al heel goed te gebruiken. Daarnaast prima integratie met mijn iPhone. Voor het geld dat ik ervoor betaald heb, echt een koopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

M2. Vind de kleur ook super maar ben wel benieuwd hoe het er na verloop van tijd uit ziet. Ik draag hem altijd en heb hele lichte krasjes aan de bovenkant inmiddels. Is te verwachten en geen probleem maar dat zal je met zilver een stuk minder hebben gok ik.
Had gister nog een software update verwacht trouwens maar helaas;)
Ben benieuwd naar de software aanpassingen binnenkort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Ik merk vooral dat ik het vervelend vind dat ik EN het scherm EN de knoppen moet gebruiken.

Bijvoorbeeld:
Met scherm bediening kom ik wel in een berichtje, maar ik moet een knop gebruiken om weer terug te gaan.

Met de knoppen en scrollwheel kan ik bij een bericht komen, maar om 'm te openen moet ik weer het scherm gebruiken.

Etc.

Ik hoop dat ze daar nog een keer goed naar gaan kijken. Voor de rest prima klokje.

[ Voor 5% gewijzigd door voorstad op 18-11-2017 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

voorstad schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 12:27:
Ik merk vooral dat ik het vervelend vind dat ik EN het scherm EN de knoppen moet gebruiken.

Bijvoorbeeld:
Met scherm bediening kom ik wel in een berichtje, maar ik moet een knop gebruiken om weer terug te gaan.

Met de knoppen en scrollwheel kan ik bij een bericht komen, maar om 'm te openen moet ik weer het scherm gebruiken.

Etc.

Ik hoop dat ze daar nog een keer goed naar gaan kijken. Voor de rest prima klokje.
Ja dat ben ik helemaal met je eens. Ik heb vanmorgen mijn zwarte exemplaar uitgezet omdat er niet meer mee te werken is... De bovenste knop blijft volgens mij hangen ofzo, constant gaat het scherm aan en als ik erop druk reageert het heel vaag. Totaal anders als de (nog nieuwe) zilveren die ik nu om heb.

Ik heb ook meteen een support ticket gemaakt zodat ze in ieder geval weten bij MyKronoz dat er iets niet lekker is met sommige knopppen. Denk dat ze dat al wel weten aangezien FB er ook vol mee staat...

Toch ben ik nog steeds erg blij met het klokje, ben ook blij dat ik voor 2 gegaan ben zodat ik nu gewoon iets heb zolang de andere het niet doet... Ik wil niet terug naar Pebble, niet omdat Pebble niet goed is maar simpelweg omdat ik het vertrouwen heb dat het met ZeTime wel goedkomt.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
darkrain schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 12:40:
[...]

Ja dat ben ik helemaal met je eens. Ik heb vanmorgen mijn zwarte exemplaar uitgezet omdat er niet meer mee te werken is... De bovenste knop blijft volgens mij hangen ofzo, constant gaat het scherm aan en als ik erop druk reageert het heel vaag. Totaal anders als de (nog nieuwe) zilveren die ik nu om heb.
Zelfde probleem hier, paar keer met je nagel tikken op de knop helpt enorm. Echter is dit geen blijvende oplossing. Ik moet overigens nog een ticket inschieten. Dat constante aan en uitgaan van het scherm is iets waar ik me met name s nachts echt aan kan storen. Daarom doe ik de zetime tegenwoordig s nachts af. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

eniux schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 12:48:
[...]

Zelfde probleem hier, paar keer met je nagel tikken op de knop helpt enorm. Echter is dit geen blijvende oplossing. Ik moet overigens nog een ticket inschieten. Dat constante aan en uitgaan van het scherm is iets waar ik me met name s nachts echt aan kan storen. Daarom doe ik de zetime tegenwoordig s nachts af. :'(
Ik zou inderdaad snel een ticket inschieten. Waar ik me wel zorgen om maak is dat een eventuele vervanger mogelijk na een tijdje hetzelfde probleem gaat krijgen als ze er niets voor verzinnen...

Ze hebben die ene knop zo belangrijk gemaakt dat ie het toch minimaal 2 a 3 jaar zou moeten volhouden...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
@darkrain Wellicht dat ze het in een nieuwe batch opgelost hebben, deels daarom heb ik nu nog even gewacht.. maar het irriteert me mateloos dus wil er eigenlijk wel iets mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Goed, het heeft bijna een maand geduurd, vandaag kreeg ik een vervangende ZeTime.

Knopjes werken (nu nog) naar behoren, er blijft er geen 1 hangen.

Valt iemand het trouwens op dat er bij de sjieke desktop-lader een hoge pieptoon aanwezig is tijdens het laden? Als ik een beetje wiebel met het horloge stopt het, maar wel apart.

Oh ja, op de achterkant staat nog wel: "kickstarter-edition".

(edit: oh ja, en dat gratis bandje om mijn verzendkosten te dekken? Niks meer van gehoord of gelezen...)

[ Voor 11% gewijzigd door NaN op 18-11-2017 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medu80
@Sangroid
Zit er verschil in de vorige en de nieuwe. Kun je herkennen dat de nieuwe batch beter in elkaar zit, of anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Sja, nee niet echt. Behalve dat het knopje nu goed is en werkt zoals een knopje hoort te werken!

Wel heb ik gezien dat de firmware nieuwer is dan een maand geleden, ik kon nu wel de tekst van een email lezen en de agenda zag er nuttiger uit.

Wel nog een stomme bug ontdekt in de timers, ik kon om 20:45 niet een melding instellen voor 20:30, hij bleef terug springen naar 20:45! 8)7

Edit: Ah, als ik de datum op morgen zet, werkt het wel. Ok, is wat voor te zeggen...

[ Voor 10% gewijzigd door NaN op 18-11-2017 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:06

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

voorstad schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 12:27:

Ik weet niet of dit iets oplost, maar als je in een berichtje zit, en je dubbeltapped op het scherm, ga je een scherm terug, en dat kun je blijven herhalen.
Sangroid schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 16:56:

Valt iemand het trouwens op dat er bij de sjieke desktop-lader een hoge pieptoon aanwezig is tijdens het laden? Als ik een beetje wiebel met het horloge stopt het, maar wel apart.
Hoorde ik sinds gisteren, ik had m'n zetime herstart, daarna was het weg.

[ Voor 33% gewijzigd door Lange_Slurf op 19-11-2017 00:15 ]

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Sangroid schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 23:04:
Sja, nee niet echt. Behalve dat het knopje nu goed is en werkt zoals een knopje hoort te werken!

Wel heb ik gezien dat de firmware nieuwer is dan een maand geleden, ik kon nu wel de tekst van een email lezen en de agenda zag er nuttiger uit.

Wel nog een stomme bug ontdekt in de timers, ik kon om 20:45 niet een melding instellen voor 20:30, hij bleef terug springen naar 20:45! 8)7

Edit: Ah, als ik de datum op morgen zet, werkt het wel. Ok, is wat voor te zeggen...
Die timer bug is bekend, maar ook logisch.

Welke firmware is het en welke build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Ik geloof 1.7, build 5?

Ook humor: ik krijg net een SMS van de ING (met TAN-code), ZeTime zegt dat ik een SMS van Inge [achternaam] heb gekregen... Oh boy...

[ Voor 75% gewijzigd door NaN op 19-11-2017 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Nieuwe App. en FW zojuist om 8:15 aangekondigd!
Fred Boutin Android user ? We will soon release new builds and FW improving significantly the BT stability
Like · Reply · 3 · 43 mins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Waar en hoe kan ik nu een bug rapporteren?

Ik heb een account op http://zetime.daap.dk/bugs aangemaakt, maar de optie om een bug op te geven kan ik echt niet vinden???

Of is er al een andere manier om dit te doen?

@i2Paq Thanks.

[ Voor 4% gewijzigd door NaN op 20-11-2017 12:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Sangroid schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:01:
Waar en hoe kan ik nu een bug rapporteren?

Ik heb een account op http://zetime.daap.dk/bugs aangemaakt, maar de optie om een bug op te geven kan ik echt niet vinden???

Of is er al een andere manier om dit te doen?
Lijkt gesloten en leeg sinds 1 week. Waarschijnlijk ivm. de aangekondigde updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 13:52
Hallo allemaal, ik heb 10 dagen geleden op aanraden van een vriend ook een ZeTime besteld via Indigogo maar tot op heden heb ik nog geen antwoord mogen ontvangen van MyKronos op 2 vraagjes die ik had, hopelijk weten jullie er hier meer over. ;)

Ten eerste: wanneer mag/kun je aangeven welke kleur horloge je wilt ontvangen en ten tweede, welke verzendtijd kan ik verwachten.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

SNAFU schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:35:
Hallo allemaal, ik heb 10 dagen geleden op aanraden van een vriend ook een ZeTime besteld via Indigogo maar tot op heden heb ik nog geen antwoord mogen ontvangen van MyKronos op 2 vraagjes die ik had, hopelijk weten jullie er hier meer over. ;)
Denk dat MK wel wat anders aan hun hoofd heeft.
Ten eerste: wanneer mag/kun je aangeven welke kleur horloge je wilt ontvangen en ten tweede, welke verzendtijd kan ik verwachten.
Je krijgt een mail van Backerkit, hierin een link om je keuzes te maken.
Ik dacht na ongeveer 14 dagen na bestellen.

IGG bestellingen zouden na 15 november een mail krijgen met de TrackTrace, echter hebben we nog niets ontvangen.
Zelf vermoed ik dat er problemen met de productie zijn gezien de toch wel vele HW problemen die ik lees.

Daarnaast is de software ook nog (te) brak naar mijn idee.

Ik verwacht dat als de volgende App. en FW release goed ontvangen worden de IGG "bestellingen" verstuurd gaan worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

En hoppa!
Fred Boutin -27 mins

Dear All,

Today we’re releasing a major update of our mobile app for ZeTime.
While we have improved and stabilised both iOS & Android versions by focusing on the followings:

- Data synchronisation process
- Updating transalations
- Improving Watch Faces creator
- Improving overall Bluetooth stability

The bulk of our time have been concentrated on removing the need for Android users to keep the ZeTime App running in the background.

Today we’re introducing foreground services allowing us to only keep running what’s effectively necessary to keep the watch and the smartphone perfectly in synch.

Mobile App update comes together with a new version of ZeTime Firmware 1.7 (Build7) improving various bugs we have encountered and improving the overall stability.

As usual, this is not the end, our team is already working on the next release and we will keep you posted when we will be ready.

Android App is rolling out as we speak, while iOS App might take up to 48 hours to be available depending on Apple approval cycle.

Fred

On behalf of the Development Team
Alle nieuws mbt. deze update Hier.

[ Voor 3% gewijzigd door i2Paq op 21-11-2017 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

We komen er wel als ik het zo allemaal lees. In het begin was het een beetje een drama, maar ik moet zeggen de laaste paar dagen geen rare dingen meer ondervonden. Zou deze app ook werken icm met ZeTime http://bit.ly/2B8XAGX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Die App. adviseren gebruikers wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
Welke horloge selecteer je dan in de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

kikkeraap schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:21:
Welke horloge selecteer je dan in de app?
ZeTime? 8)

Nederlandse vertaling schijnt ook verbeterd te zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door i2Paq op 21-11-2017 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medu80
Ja de Sprache is duidelijk verbeterd. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

mduran schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:05:
Ja de Sprache is duidelijk verbeterd. ;-)
Keine ahnung ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 13:52
i2Paq schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:54:
[...]

Denk dat MK wel wat anders aan hun hoofd heeft.

[...]

Je krijgt een mail van Backerkit, hierin een link om je keuzes te maken.
Ik dacht na ongeveer 14 dagen na bestellen.

IGG bestellingen zouden na 15 november een mail krijgen met de TrackTrace, echter hebben we nog niets ontvangen.
Zelf vermoed ik dat er problemen met de productie zijn gezien de toch wel vele HW problemen die ik lees.

Daarnaast is de software ook nog (te) brak naar mijn idee.

Ik verwacht dat als de volgende App. en FW release goed ontvangen worden de IGG "bestellingen" verstuurd gaan worden
OK, dank je wel voor je antwoorden! Ik wacht geduldig af. ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 20:25
Hmm... Met de nieuwe update heb je nu zo'n irritante notificatie constant in je notificatiebalk staan..

Maar als het voor de stabiliteit werkt is het iig al beter dan ervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikkeraap
i2Paq schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:04:
[...]

ZeTime? 8)

Nederlandse vertaling schijnt ook verbeterd te zijn.
Staat er bij mij niet tussen. Android wear of tizen devices only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

kikkeraap schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:23:
[...]

Staat er bij mij niet tussen. Android wear of tizen devices only
Bij mij ook niet, maar ik moet wel zeggen wat een nare app, vol met reclame bah ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Ik heb in april een ZE Time watch besteld.

In mijn status staat delivery Oktober 17.
Ik heb ondertussen reeds vele mails gedaan met info wanneer deze zou toekomen.

Is dit normaal? En wat kan ik doen om dit op te lossen.

Mvg
Kristof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:49
giganielsie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:33:
Hmm... Met de nieuwe update heb je nu zo'n irritante notificatie constant in je notificatiebalk staan..

Lijkt me inderdaad beter dan dat de app steeds aan moet staan. Dit is overigens bij Pebble ook het geval, ik zie die in het lichtgrijs in de notificatiebalk en ik zie hem niet op mijn lockscreen(en ook niet als icoon linksboven). Volgens mij is dit in de instellingen ook volledig uit te zetten. Wellicht komt dat dus ook een keer bij ZeTime.
Ik heb er echter bij Pebble geen last van, en je kan vanuit de notificatie wel meteen naar de app als het nodig is ;)

PS. ik heb de ZeTime enkele weken geleden besteld via IGG , backerkit is al locked dus wacht rustig af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

giganielsie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:33:

Als het battery slurpt dan kill ik die app mooi kan ik je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:49
Pierre schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:59:
[...]

Als het battery slurpt dan kill ik die app mooi kan ik je zeggen.
Daarmee kill je ook de sync, oftewel je krijgt niks meer van je telefoon binnen op je ZeTime.
Bij Pebble verbruikt dit vrijwel niets overigens. I know, beetje appels met peren... maar de techniek erachter is wel hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-07 12:29
Nederlandse vertaling is een stuk beter. Nu Duitse teksten erin ipv Zweedse. Dat help echt.
Jammer dat zo'n bedrijf zo slordig is. Ik hoop niet dat alle onderdelen zo slordig worden behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Komt er nog een firmware voor het horloge weet iemand dat, en zo ja wanneer kunnen we hem verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aztec[NL]
Bij Pebble was het toch zo dat de app wel zichtbaar was in het notificatie scherm maar dat het icoontje van Pebble niet altijd linksboven stond?

Of ben ik na al die jaren zo gewend geraakt aan het Pebble icoontje dat ik dit gewoon niet meer weet?
Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste