Bij Android kan je per app aangeven of hij een notificatie mag geven in de notificatiebalk, als je die niet geeft draait de app wel maar heb je geen icoontje in je balk.
Ehh? Beide zijn vandaag ge-released.Pierre schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:30:
Komt er nog een firmware voor het horloge weet iemand dat, en zo ja wanneer kunnen we hem verwachten
Overigens lijken de RMA horloges van een erg goede kwaliteit en een betere QC te hebben gehad.
Ehh ik heb nog geen firmware gehad, of moet ik iets extra's doen in de app?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Log eens uit van de App., sluit de App. en dan weer starten en inloggen.Pierre schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:55:
Ehh ik heb nog geen firmware gehad, of moet ik iets extra's doen in de app?
That was the tricki2Paq schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:56:
[...]
Log eens uit van de App., sluit de App. en dan weer starten en inloggen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Anoniem: 998393
Vraagje: Ik heb in april een ZE Time watch besteld.
In mijn status staat delivery Oktober 17.
Ik heb ondertussen reeds vele mails gedaan met info wanneer deze zou toekomen.
Is dit normaal? En wat kan ik doen om dit op te lossen. Ik heb ook al rechtstreeks naar ceo gemaild maar die gaat het zeker te druk hebben.
Zijn er forum leden welke ook in april bestelde en nog op levering wachten?
Mvg
Kristof
In mijn status staat delivery Oktober 17.
Ik heb ondertussen reeds vele mails gedaan met info wanneer deze zou toekomen.
Is dit normaal? En wat kan ik doen om dit op te lossen. Ik heb ook al rechtstreeks naar ceo gemaild maar die gaat het zeker te druk hebben.
Zijn er forum leden welke ook in april bestelde en nog op levering wachten?
Mvg
Kristof
@Anoniem: 998393 Even een beetje geduld hebben, 2x op 1 dag dezelfde vraag stellen is een beetje drammerig...
Misschien weet niemand het antwoord op je vraag?
Misschien weet niemand het antwoord op je vraag?
@Anoniem: 998393
1. Post hier een screenshot van de status.
2. Mail niet met de ceo voor je leveringsproblemen, het is geen hele geduldige man.
3. Je hebt niets besteld in april, je hebt een kickstarter/indiegogo project gebacked?
1. Post hier een screenshot van de status.
2. Mail niet met de ceo voor je leveringsproblemen, het is geen hele geduldige man.
3. Je hebt niets besteld in april, je hebt een kickstarter/indiegogo project gebacked?
Vandaag dus nieuwe firmware erop gezet, nieuwe android app, maar nu is mijn agenda op de watch leeg?!
Iemand hetzelfde en eventueel een tip voor me?
Edit: Tip, reset de watch (2 of 3x en dan werkt het weer!)
Iemand hetzelfde en eventueel een tip voor me?
Edit: Tip, reset de watch (2 of 3x en dan werkt het weer!)

[ Voor 18% gewijzigd door NaN op 22-11-2017 19:32 ]
Heb je lang moeten wachte op je nieuwe zetime? En wat heb je allemaal doen om te bewijzen dat er iets mis was ?Sangroid schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 23:04:
Sja, nee niet echt. Behalve dat het knopje nu goed is en werkt zoals een knopje hoort te werken!
Wel heb ik gezien dat de firmware nieuwer is dan een maand geleden, ik kon nu wel de tekst van een email lezen en de agenda zag er nuttiger uit.
Wel nog een stomme bug ontdekt in de timers, ik kon om 20:45 niet een melding instellen voor 20:30, hij bleef terug springen naar 20:45!
Edit: Ah, als ik de datum op morgen zet, werkt het wel. Ok, is wat voor te zeggen...
Want heb al een tijdje last van de onderste knop die blijft hangen. Ik los dat momenteel op door met een pen ofzo wat tikken te geven op het knopje en dan werkt het weer voor eventjes .
Maar begint nu echt wel dagelijks een paar keer per dag op te treden het probleem. En dan blijft het horloge zichzelf herstarten.
Wou eerst wat wachten totdat al die leveringen achter de rug waren. Maar begint nu echt onwerkbaar te worden. Dus als je niet heel lang moet wachten mss toch eens denken om een nieuwe te vragen
Ja! Eindelijk krijg ik berichten ook binnen op het horloge! Hallelujah!
Deze laatste update lijkt e.e.a. te hebben verbeterd aan mijn kant, al is de verbinding nog altijd vrij instabiel.
Deze laatste update lijkt e.e.a. te hebben verbeterd aan mijn kant, al is de verbinding nog altijd vrij instabiel.
De omruil duurde, alles bij elkaar, bijna een maand. Ik heb wel een week nadat toegezegd was dat ze het horloge zouden opsturen even een reminder gestuurd, want ik hoorde niets meer. Toen werd gelijk het horloge opgestuurd en dat duurde zo'n 4 dagen. Ik neem aan dat dit door de drukte kwam.zwasie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:19:
[...]
Heb je lang moeten wachte op je nieuwe zetime? En wat heb je allemaal doen om te bewijzen dat er iets mis was ?
Ik moest een filmpje maken van het hangende knopje. Dat was het enige bewijs en voldoende voor ze.
Als je knopje hangt en daardoor de boel opnieuw op laat starten, zou ik het horloge terugsturen, dat is niet zoals het hoort.
Ok Tx voor de info.
Heb 2 filmpjes gemaakt waarin duidelijk is dat als ik mijn onderste knop gebruik het horloge ermee stopt.
Een filmpje waarin horloge zich blijft herstarten en een filmpje waarin horloge zich afsluit na een klik op de knop. En dan bij een nieuwe klik op de knop herstart het horloge zich en sluit zichzelf dan weer af
Hopelijk is dat duidelijk .
Heb het lang genegeerd, maar het horloge is nu echt onbruikbaar geworden
Heb 2 filmpjes gemaakt waarin duidelijk is dat als ik mijn onderste knop gebruik het horloge ermee stopt.
Een filmpje waarin horloge zich blijft herstarten en een filmpje waarin horloge zich afsluit na een klik op de knop. En dan bij een nieuwe klik op de knop herstart het horloge zich en sluit zichzelf dan weer af
Hopelijk is dat duidelijk .
Heb het lang genegeerd, maar het horloge is nu echt onbruikbaar geworden
txSangroid schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:38:
Lijkt mij voldoende. Succes ermee!
Kunnen we de support ook eens testen
Ik heb geen filmpje of niets hoeven maken...
Ik kreeg net de bevestiging dat mijn vervangende body eind volgende week in de verzendplanning staat.
Ze reageren niet super snel op de e-mail maar ze regelen het wel:)
Ik kreeg net de bevestiging dat mijn vervangende body eind volgende week in de verzendplanning staat.
Ze reageren niet super snel op de e-mail maar ze regelen het wel:)
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Na update:
positief:
- app hoeft niet open te blijven staan voor verbinding. Verbinding lijkt ook iets stabieler
ongewijzigd:
- verbinding blijft instabiel bij gebruik meerdere bluetooth apparaten en disconnect/reconnect.
- mail notificaties niet vanuit alle mail programma's
Jammer:
- de melding van de app die in het notificatie centrum blijft staan (ik weet dat ik deze kan uitzetten maar vind het prima) meldt helaas niet of er ook een verbinding is. Deze meld alleen dat de app actief is.
Heeft iemand eigenlijk enig idee waarom er gekozen is om de bluetooth verbinding via de app te laten lopen en niet via de 'normale' weg in android?
Volgens mij is dit niet noodzakelijk maar ik kan er via Google ook niet achter komen waarom fabrikanten een verbinding via de app eerder zouden kiezen.
positief:
- app hoeft niet open te blijven staan voor verbinding. Verbinding lijkt ook iets stabieler
ongewijzigd:
- verbinding blijft instabiel bij gebruik meerdere bluetooth apparaten en disconnect/reconnect.
- mail notificaties niet vanuit alle mail programma's
Jammer:
- de melding van de app die in het notificatie centrum blijft staan (ik weet dat ik deze kan uitzetten maar vind het prima) meldt helaas niet of er ook een verbinding is. Deze meld alleen dat de app actief is.
Heeft iemand eigenlijk enig idee waarom er gekozen is om de bluetooth verbinding via de app te laten lopen en niet via de 'normale' weg in android?
Volgens mij is dit niet noodzakelijk maar ik kan er via Google ook niet achter komen waarom fabrikanten een verbinding via de app eerder zouden kiezen.
ik heb gister een nieuwe body gekregen na vriendelijk mailcontact met een medewerker 2 weken geleden. het mail contact eindigde met "we zijn bezig met een kosteloze RMA procedure". En ineens had ik een nieuwe body. werkt perfect nu!
Moest je de oude eerst nog retourzenden?PheraX schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:13:
ik heb gister een nieuwe body gekregen na vriendelijk mailcontact met een medewerker 2 weken geleden. het mail contact eindigde met "we zijn bezig met een kosteloze RMA procedure". En ineens had ik een nieuwe body. werkt perfect nu!
Ik zit met het probleem dar de onderste button niet meer klikt, maar het horloge isw el gewoon bruikbaar.
Ik vind het dus jammer als ik enige tijd zonder zou moeten zitten.
Nee, ik kreeg de nieuwe met een gefrankeerde retourenveloppe, daarin heb ik de oude gestopt en terug gestuurd.Lange_Slurf schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:44:
[...]
Moest je de oude eerst nog retourzenden?
Ik zit met het probleem dar de onderste button niet meer klikt, maar het horloge isw el gewoon bruikbaar.
Ik vind het dus jammer als ik enige tijd zonder zou moeten zitten.
Nou de RMA ging bij mij wel een beetje anders, maar ik denk het hangende knopje rechts-onder nu wel een known-issue is geworden bij MK.
En de retour-procedure is gelukkig ook verbeterd, dat ging bij mij ook ietsjes anders...
En de retour-procedure is gelukkig ook verbeterd, dat ging bij mij ook ietsjes anders...
Jij stuurde hem toch terug voordat ze die procedure verzonden hadden toch?
Sinds 30 oktober ben ik in het bezet van de Zetime in combinatie met iPhone 6S
Alle Zetime functies op het horloge werken naar behoren. Ik ben daarover redelijk tevreden
Vanaf dag 1 liep de batterij van mijn iPhone leeg met een drain snelheid die ik nog niet had meegemaakt. Ik heb hierover contact gezocht met de helpdesk van Kronoz,
Advies gekregen enkele updates af te wachten >> die zijn intussen geweest er is nog niets opgelost.
Het vreemde is, dat wanneer ik mijn batterij verbruik bekijk in mijn iPhone het meeste verbruikt wordt door Mail
terwijl ik soms maar 3 mail berichten binnen krijg.
Zodra ik de Bluetooth met de Zetime uitschakel, is het batterijverbruik weer normaal.
. De iPhone volledig opnieuw geïnstalleerd
. De Zetime app meerdere keren verwijdert en geinstalleerd
Nu heb ik de Zetime ook 48 uur op een iPhone SE aangesloten, hierop is geen extra batterij verlies.
Navraag bij Apple levert ook niets op
Alle Zetime functies op het horloge werken naar behoren. Ik ben daarover redelijk tevreden
Vanaf dag 1 liep de batterij van mijn iPhone leeg met een drain snelheid die ik nog niet had meegemaakt. Ik heb hierover contact gezocht met de helpdesk van Kronoz,
Advies gekregen enkele updates af te wachten >> die zijn intussen geweest er is nog niets opgelost.
Het vreemde is, dat wanneer ik mijn batterij verbruik bekijk in mijn iPhone het meeste verbruikt wordt door Mail
terwijl ik soms maar 3 mail berichten binnen krijg.
Zodra ik de Bluetooth met de Zetime uitschakel, is het batterijverbruik weer normaal.
. De iPhone volledig opnieuw geïnstalleerd
. De Zetime app meerdere keren verwijdert en geinstalleerd
Nu heb ik de Zetime ook 48 uur op een iPhone SE aangesloten, hierop is geen extra batterij verlies.
Navraag bij Apple levert ook niets op
Yep. (ik neem aan dat je "verzonnen" bedoelt?)DRuw schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:20:
Jij stuurde hem toch terug voordat ze die procedure verzonden hadden toch?
Yep, autocorrect suckt....
Voor mensen waarvan de batterij van het horloge snel leegloopt, MK blijkt een issue gevonden te hebben en eea. in een volgende Firmware op te lossen.
En het antwoord van MK op zijn support vraag:I have two watches as one was a present. The one is fine but the other looses battery like it’s running a countdown timer. It goes from 100% to 50% in 23 minutes. I opened an issue up with there support team and there now saying it’s a firmware issue. Not very happy as there is clearly a fault. This isn’t the type of support I was expecting.
Hello,
thank you for your feedback,
Please notice that we've identified this point and we are currently working on it.
So please be sure that we are going to improve it with a new firmware update.
With best regards,
Olivier Dehaene
Customer Care Agent
MyKronoz - The Smartwatch designed in Switzerland
Kleine vraagje ivm de wijzers, de grote wijzer durft soms lichtjes te bewegen op zichzelf (horloge naar voor & achter kantelen als het kwart voor of kwart na is, dan kan die 1minuut bewegen), precies een beetje speling op (kan bewegen tussen een minuut) de kleine (uur) die blijft rotvast staan.
Ik hou het in de gaten of het niet erger wordt.
AMD Athlon 64 3000+ @ 2700MHz @ 1.5V, AMD Opteron 165 @ 2700MHz @ 1.32V | Intel 3930K @ 4200MHz @ 1.2V
Geen idee of jullie FB volgen maar MK heeft een Chineese crowdfunding opgezet waarbij er belooft is dat er geleverd wordt 5 dagen na sluiten.
De sluiting is 5 december, leverdatum dus 10 devember.
En dat terwijl vele KS backers nog wachten op hun ZeTime and de IGG backers aan een lijntje gehouden worden. Zeker met de nieuwe "update" van MK die als comment geplaatst is op Indiego.
En dat terwijl vele KS backers nog wachten op hun ZeTime and de IGG backers aan een lijntje gehouden worden. Zeker met de nieuwe "update" van MK die als comment geplaatst is op Indiego.
Tsja, Mykronoz mag natuurlijk doen wat ze willen, maar je zou dit natuurlijk op zijn minst raar kunnen noemen.i2Paq schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:08:
Geen idee of jullie FB volgen maar MK heeft een Chineese crowdfunding opgezet waarbij er belooft is dat er geleverd wordt 5 dagen na sluiten.
Persoonlijk hoop ik dat ze hun softwarebende binnenkort op orde krijgen want nu introduceren bij iedere bugfix nieuwe bugs. Helaas zie je dit vaak in softwareontwikkeling als je geen goede "maintainable code" schrijft...
Heb ik ook, minuut of 4 verschil. Mijne gaat mede daardoor vervangen worden.ThaFlub schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:00:
Kleine vraagje ivm de wijzers, de grote wijzer durft soms lichtjes te bewegen op zichzelf (horloge naar voor & achter kantelen als het kwart voor of kwart na is, dan kan die 1minuut bewegen), precies een beetje speling op (kan bewegen tussen een minuut) de kleine (uur) die blijft rotvast staan.
Verder best tevreden:)
New App. en Firmware!
http://zetimeforums.net/v...pic.php?f=2&t=44&p=89#p89
http://zetimeforums.net/v...pic.php?f=2&t=44&p=89#p89
Ik zal in "mijn" topic proberen bij te houden wat opgelost, wat nog niet opgelost en wat nieuw is.Dear all,
Today we’re releasing new builds for ZeTime including new Firmware update (1.7 Build 9) and new Apps for both iOS and Android.
While our team has been working on constantly improving the overall stability (BT connection, HR monitoring, Steps counting…) we also looked carefully at the very little things that would simply enhance your daily experience with ZeTime.
Below is the list of improvements for today :
- Wake-up Alarm -> Now you can elect 3 different time of alert ( Ring / Vibration or both)
- Notification opening - > When touching notification pop-up it open instantly full screen
- We added more than 25 new notification icons ( KS / IGG / American Airline / Uber Eat / Nest / N26…)
- We significantly improved all languages translations and this is an ongoing effort.
- Fixed Auto weather dysfunctions with selected mobile phones
- And many other miscellaneous bugs.
As usual, we hope you’ll enjoy the work accomplished by the team.
Apps and firmware are in their rollout process as we speak so might not be immediately available on your local App Stores.
Stay tuned, it’s coming !
Fred
On behalf of the Development Team
[ Voor 3% gewijzigd door i2Paq op 27-11-2017 09:45 ]
Hij komt zojuist binnen zie ik, ben benieuwd. Sinds de laatste update ben ik toch wel redelijk te spreken over het geheel. Het gaat steeds beter
[ Voor 9% gewijzigd door Pierre op 27-11-2017 09:26 ]
Zojuist de nieuwe firmware erop gezet. Wat fijn om de intellingen eens in het Nederlans te lezen
Verder werkt het allemaal zo te zien net wat vloeiender.
Het weer staat bij mij nog steeds op Storm.. maar ach, daar valt mee te leven. Benieuwd wat jullie bevindingen zijn..
Het weer staat bij mij nog steeds op Storm.. maar ach, daar valt mee te leven. Benieuwd wat jullie bevindingen zijn..
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Hier ook al een week of 3 aan het wachten.Sangroid schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:26:
[...]
De omruil duurde, alles bij elkaar, bijna een maand. Ik heb wel een week nadat toegezegd was dat ze het horloge zouden opsturen even een reminder gestuurd, want ik hoorde niets meer. Toen werd gelijk het horloge opgestuurd en dat duurde zo'n 4 dagen. Ik neem aan dat dit door de drukte kwam.
Ik moest een filmpje maken van het hangende knopje. Dat was het enige bewijs en voldoende voor ze.
Als je knopje hangt en daardoor de boel opnieuw op laat starten, zou ik het horloge terugsturen, dat is niet zoals het hoort.
Heb een reminder gestuurd, ze zouden hem deze week opsturen
Ben benieuwd naar de update. klikken op een melding dat hij gelijk opent vind ik een ENORME verbetering iig!
Ben benieuwd of ik nu ook meldingen van mijn mailapp binnenkrijg:)
Ben benieuwd of ik nu ook meldingen van mijn mailapp binnenkrijg:)
Ze hebben het druk denk ik.Ghust schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:53:
[...]
Hier ook al een week of 3 aan het wachten.
Heb een reminder gestuurd, ze zouden hem deze week opsturen
Want heb dit weekend een automatische mail gehad dat ze mijn support ticket nog niet hebben kunnen behandelen wegens te druk.
Na de update nog geen notificaties van mail via TypeMail (BlueMail)
Wel erg gemakkelijk dat berichten gelijk te lezen zijn na het aantikken op het scherm.
Bluetooth verbinding afgelopen weekend constant goed geweest, daar gaat het de goede kant op.
Wel het idee dat de batterij van het horloge nu sneller leegt loopt. vind ik persoonlijk geen probleem (dagelijks opladen zou voor mij geen probleem zijn aangezien ik hem niet 's nachts draag) maar het viel me op.
Wel erg gemakkelijk dat berichten gelijk te lezen zijn na het aantikken op het scherm.
Bluetooth verbinding afgelopen weekend constant goed geweest, daar gaat het de goede kant op.
Wel het idee dat de batterij van het horloge nu sneller leegt loopt. vind ik persoonlijk geen probleem (dagelijks opladen zou voor mij geen probleem zijn aangezien ik hem niet 's nachts draag) maar het viel me op.
Kunnen we deze week nog iets gaan verwachten van de Petite versie? Laatste bericht erover was dat de shipping van december een maand vervroegd is. Maar ja die loopt deze week af xD Of wordt er gewacht tot de normale batch allemaal de deur uit zijn?
Heb gisterenavond toch al een reactie gehad van support-dienst.Ghust schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:52:
Na #EmptyWarehouse, #FullMailBox
Heb nu 2 video's toegevoegd. We zullen eens zien wat ze zeggen .
Voorlopig is het horloge gewoon onbruikbaar. Dus terug overgeschakeld naar mijn vorig horlog
Ik lees nu dat MK geen vervangende horloges meer stuurt als je last hebt van "defecte" buttons.
Ook sturen ze geen vervangers meer met gravering mocht je een KS editie hebben.
Ondertussen bekruipt mij een angstig gevoel dat gezien de IGG verzendingen maar op zich laten wachten, vele KS backers nog steeds wachten op hun ZeTime en MK wel een nieuwe crowdfunding is gestart (met gegarandeerde levering binnen 5 dagen) dat misschien het geld wel eens op zou kunnen zijn om voldoende ZeTimes überhaupt op tijd te kunnen leveren.
Het feit dat MK ook helemaal niet meer communiceert over verzending maar enkel als er een App. en FW update is, dat er geen enkele reacties komen op support vragen, maakt mijn gevoel er niet beter op.
Ondertussen bekruipt mij een angstig gevoel dat gezien de IGG verzendingen maar op zich laten wachten, vele KS backers nog steeds wachten op hun ZeTime en MK wel een nieuwe crowdfunding is gestart (met gegarandeerde levering binnen 5 dagen) dat misschien het geld wel eens op zou kunnen zijn om voldoende ZeTimes überhaupt op tijd te kunnen leveren.
Het feit dat MK ook helemaal niet meer communiceert over verzending maar enkel als er een App. en FW update is, dat er geen enkele reacties komen op support vragen, maakt mijn gevoel er niet beter op.
Heeft er iemand ook dat je-als je de app open hebt staan- constant een Zetime banner ziet in je lockscreen? Vind ik erg storend maar ik weet niet of die uit kan. als ik de app uitzet, staat het er nog steeds? S7 Android 7
Wat geen vervangende horloge?i2Paq schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:00:
Ik lees nu dat MK geen vervangende horloges meer stuurt als je last hebt van "defecte" buttons.
Mijn is gewoon onbruikbaar geworden. Dat zou betekenen dat ik dus een horloge heb gekocht die maar 4 weken heeft gewerkt.
Je hebt twee jaar warranty erop zitten, dus mocht een horloge niet functioneren zoals in de beschrijving staat, sta je in je recht om een vervangend model te krijgen. Wellicht is het vast verstandig om een jurist raad te plegen, kan nooit kwaad.zwasie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:21:
[...]
Wat geen vervangende horloge?
Mijn is gewoon onbruikbaar geworden. Dat zou betekenen dat ik dus een horloge heb gekocht die maar 4 weken heeft gewerkt.
"That's what I do. I drink and I know things."
Ik dank dat als aangetoond is dat de knoppen echt niet werken in tegenstelling tot verzonken knoppen je gewoon een vervanger krijgt.zwasie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:21:
[...]
Wat geen vervangende horloge?
Vandaar dat ze om een video vragen bij een service request aangaande buttons.
We zullen zien.i2Paq schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:10:
[...]
Ik dank dat als aangetoond is dat de knoppen echt niet werken in tegenstelling tot verzonken knoppen je gewoon een vervanger krijgt.
Ik hou jullie op de hoogte
Erg vreemd ja dat ze niks updaten naar IGG of KS. Maar een aantal versies zijn nu wel te koop bij bol.com (ja, wel wat duurder).
https://www.google.nl/sea...AUICygC&biw=1920&bih=1079
Waar lees jij die info?i2Paq schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:00:
ik heb vorige week nog een bevestiging gekregen dat mijne eind deze week op de planning stond om verstuurd te worden en dat deze wel een ks edition achterkant zou hebben....
Dit door meerdere dingen overigens: oplaadissue, wijzers zitten niet helemaal lekker vast en die knoppen zijn ook niet jottem (werken wel prima hoor dus heb dat nieteens gemeld).
Ben benieuwd
WTF zelfs bij de kijkshop...Plenkske schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:15:
Erg vreemd ja dat ze niks updaten naar IGG of KS. Maar een aantal versies zijn nu wel te koop bij bol.com (ja, wel wat duurder).
https://www.kijkshop.nl/n...3gKgCnEAkYAiABEgLbc_D_BwE
Edit: jaja ik zal volgende keer mijn post aanpassen ipv een nieuwe..... zag het te laat.

[ Voor 7% gewijzigd door DRuw op 28-11-2017 13:20 ]
Ik heb gister avond nog een bevestiging gekregen dat ik eennieuwe opgestuurd krijg. Ik vermoed dat ze er wel een hele hoop terug gaan krijgen/hebben gekregen dus dat ze de druk niet aankunnen.i2Paq schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:00:
Geplaats, zo'n 15u. geleden.DRuw schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:17:
[...]
Waar lees jij die info?
ik heb vorige week nog een bevestiging gekregen dat mijne eind deze week op de planning stond om verstuurd te worden en dat deze wel een ks edition achterkant zou hebben....
Dit door meerdere dingen overigens: oplaadissue, wijzers zitten niet helemaal lekker vast en die knoppen zijn ook niet jottem (werken wel prima hoor dus heb dat nieteens gemeld).
Ben benieuwd
Árni Viðar Björgvinsson Intersting. The RMA form I received today specifically states: "The defective watch case will be exchanged with a new one *without* engraving." (emphasis mine)
Hoe krijg je die schakels uit die metal link .. Die tool is afgebroken, dus waardeloos. iemand sugesties ?
Ga naar de juweliercarlhendrix schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 18:09:
Hoe krijg je die schakels uit die metal link .. Die tool is afgebroken, dus waardeloos. iemand sugesties ?
Je kunt het met een dikke paperclip en een puntbektang proberen of de achterkant van een naald ofzo maar uiteraard eigen risico.
Er is vast wel wat creatiefs op te vinden als je de juwelier niet rijker wilt maken;)
Er is vast wel wat creatiefs op te vinden als je de juwelier niet rijker wilt maken;)
Joh, hij had zelfs een formulier? Geinig...
De mijne zegt dit:
In order to solve this situation, kindly note that our support team will send you your brand new watch body (updated and tested by our technical team) according to your selection in the coming weeks.
Hier hetzelfde antwoord gekregen deze morgen.eniux schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:22:
[...]
De mijne zegt dit:
In order to solve this situation, kindly note that our support team will send you your brand new watch body (updated and tested by our technical team) according to your selection in the coming weeks.
Klopt, deze morgen een nieuwe response gehad van hun support team.i2Paq schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:10:
[...]
Ik dank dat als aangetoond is dat de knoppen echt niet werken in tegenstelling tot verzonken knoppen je gewoon een vervanger krijgt.
Video's waren blijkbaar voldoende bewijs voor hun. Ze gaan een nieuw exemplaar opsturen in de komende weken.
Krijg sinds de laatste de update een stuk minder meldingen binnen
Verbinding lijkt wel stabiel aangezien smartlock eigenlijk elke keer werkt. Vsn outlook kreeg ik bij de vorige update wel meldingen, maar nu niet meer.
Vertaling lijkt nu grotendeels correct, das mooi.
Verbinding lijkt wel stabiel aangezien smartlock eigenlijk elke keer werkt. Vsn outlook kreeg ik bij de vorige update wel meldingen, maar nu niet meer.
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
Ik ben inmiddels over naar de Ticwatch E.
Qua software is dat wel echt een enorme verbetering, alles werkt vloeiend, je kunt apps installeren en het geheel is gewoon zo veel meer 'smart'.
Qua hardware wint de ZeTime met vlag en wimpel.
Wellicht dat ik over een tijdje weer eens terug ga als er weer wat updates zijn geweest, en er misschien wel een SDK is
Qua software is dat wel echt een enorme verbetering, alles werkt vloeiend, je kunt apps installeren en het geheel is gewoon zo veel meer 'smart'.
Qua hardware wint de ZeTime met vlag en wimpel.
Wellicht dat ik over een tijdje weer eens terug ga als er weer wat updates zijn geweest, en er misschien wel een SDK is
Update op Indiego.
Update on WW shipments of ZeTime Regular, Petite and More
Dear Backers,
We hope you are doing well.
First of all, we would like to reassure you and tell you that we have carefully read all your different comments, posts and messages over the past few weeks on any kind of topics such as shipment status or tracking inquiries… and that we have taken all necessary measures in order to address them as best as we can. But obviously we haven’t reached perfection in the eyes of some of you and we will provide below some clarifications.
As of this morning, more than 21,000 Kickstarter backers have received their ZeTime and shared with us their feedback, unboxing photos and videos, outfit matching scenery and many more… This is by far the most rewarding present for us, and there isn’t a single day in the week that makes us regret what we have achieved together with you and this amazing community.
As much as we understand your impatience in getting your ZeTime in hands, we’re asking for your understanding while putting in place the right logistic process in place to get your parcel delivered in a timely manner.
ZeTime Regular shipments
As we speak:
All orders have been produced and dispatched to our main warehouses
Considering some challenges faced with some of our Kickstarter deliveries – mainly due to local customs regulations – we’ve decided not use local post services but instead, courier services to ensure smooth, fast and accurate deliveries during X’Mas holidays
All tracking numbers will be provided around December 15th
Trust us, our goal is to make sure the majority of you will receive your pledge during X’Mas holidays!
ZeTime Petite coming shipments
The production is now almost finished and we are going to speed up the process to dispatch these goods to our hubs with the target to deliver most countries during the holidays.
Amazon, JD.com and retail shops
We’ve noticed this topic is still being discussed online. For that reason, we would like to remind you that the ZeTime limited units available on Amazon, JD.com or retail stores do not come in premium packaging but in a regular acrylic retail box, no free band(s). Colors and combination are restricted to 11 SKUs. Last but not least, production of those units took place after our Indiegogo batches and most of them are promoted to a regular MSRP which is 20% more expensive than IGG perks.
Exclusive discount
Due to the delays described above, we’ve decided to offer to all Indiegogo backers who have placed an order before November 1st 2017 a 20% off voucher on all items available on myronoz.com. This offer will be sent to you around mid-December and available until December 31st 2018. Please note that you will receive the discount code on the same email address you used to back us on Indiegogo.
ZeTime customer support
Now, it is important for us to clarify how to properly use our ticketing system for Customer Care inquiries. If you have special inquiry regarding your order or shipment status, we ask you to use our official online form. Again, in order to handle your case in the quickest and most efficient way, this will be the sole and only channel to contact our customer care team.
We are sincerely grateful for your understanding, patience and contribution and we’d like to thank you again for that,
The MyKronoz Team
Dat komt overeen met mijn ervaringen: nu redelijk stabiel, vertaling duidelijk verbeterd, en vooral erg blij met hoe de berichten meteen openen als je op de notificatie klikt...Nicap schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:05:
Krijg sinds de laatste de update een stuk minder meldingen binnen![]()
...maar sinds de update krijg ik weer vrijwel geen notificaties op het horloge, dus heb ik er geen zak aan.

Ik denk niet dat de juwelier rijk wordt als je met je online gekochte horloge langs komt om hem in te laten korten.DRuw schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:14:
Heb m'n telefoon maar eens opnieuw opgestart. Dat heeft vooralsnog goed geholpen.holybear schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:58:
[...]
Dat komt overeen met mijn ervaringen: nu redelijk stabiel, vertaling duidelijk verbeterd, en vooral erg blij met hoe de berichten meteen openen als je op de notificatie klikt...
...maar sinds de update krijg ik weer vrijwel geen notificaties op het horloge, dus heb ik er geen zak aan.
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
Och, las op fb en post een tijd geleden dat iemand het had laten doen voor 20 euro....ilfamo schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:27:
[...]
Ik denk niet dat de juwelier rijk wordt als je met je online gekochte horloge langs komt om hem in te laten korten.
Dan ben je ook niet helemaal tof from the shoulders up...
Bij mij helaas nog geen verschil gemaakt.Nicap schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:09:
[...]
Heb m'n telefoon maar eens opnieuw opgestart. Dat heeft vooralsnog goed geholpen.
20 Euro?! Man dan doe ik het zelf wel en geef ik die €20 liever uit aan bier.DRuw schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:25:
[...]
Och, las op fb en post een tijd geleden dat iemand het had laten doen voor 20 euro....
Dan ben je ook niet helemaal tof from the shoulders up...
Met een beetje juwelier-shoppen moet het voor een eurootje of 5 kunnen.carlhendrix schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:11:
[...]
20 Euro?! Man dan doe ik het zelf wel en geef ik die €20 liever uit aan bier.
Ik was 6 euro krijt bij de juwelier hier in Schiedam. Dus echt rijk zal die niet wordenDRuw schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:14:
Je kunt het met een dikke paperclip en een puntbektang proberen of de achterkant van een naald ofzo maar uiteraard eigen risico.
Net bevestiging gehad van support team dat ik wel degelijk een nieuw horloge krijg met kickstarter gravering .DRuw schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:17:
[...]
Waar lees jij die info?
Ben benieuwd
Goed nieuws!
Nieuwe Firmware build 1.7 (Version 10)!
Opgelost:
- Yahoo Weather schijnt ook (eindelijk) goed te werken.
- Agenda problemen lijken ook opgelost.
Nieuw:
- Notificaties sluiten op watch sluiten (verwijderen) nu ook op de telefoon.
Nieuwe Firmware build 1.7 (Version 10)!
Opgelost:
- Yahoo Weather schijnt ook (eindelijk) goed te werken.
- Agenda problemen lijken ook opgelost.
Nieuw:
- Notificaties sluiten op watch sluiten (verwijderen) nu ook op de telefoon.
Dear All,
Together with the snow here in Switzerland comes a new feature right before the week-end.
Our team worked on a new way to manage your incoming notifications straight from your wrist.
When notification pop-up, you now have 3 ways to interact with it:
- Swipe it to the left and you’ll delete it (it won’t be visible anymore in the watch notification center)
- Swipe it to the right and you’ll discard it. (It is still accessible in the notification center)
- Touch it and it will open full screen instantly. (You can delete it from here by swiping to the left)
We hope you guys will enjoy this quick new add-on that will make with no doubts your life easier.
It is available in build 1.7 (Version 10) available now to upgrade
Enjoy the week-end
Fred
On behalf of the Dev. Team
[ Voor 11% gewijzigd door i2Paq op 01-12-2017 16:00 ]
gelijk maar ff aan het upgraden.
Ik moet zeggen dat het over het algemeen goed gaat tot op een bepaald moment, 1x per 2 weken gok ik, dat ik geen enkele connectie meer krijg.
Reboot van telefoon en horloge werkt niet want de app will gewoon geen BT verbinding maken (terwijl mijn telefoon hem wel ziet in het BT menu).
App ontkoppelen dan reboot van tel en horloge en dan krijg ik hem weer terug.
Niet handig...
Ik moet zeggen dat het over het algemeen goed gaat tot op een bepaald moment, 1x per 2 weken gok ik, dat ik geen enkele connectie meer krijg.
Reboot van telefoon en horloge werkt niet want de app will gewoon geen BT verbinding maken (terwijl mijn telefoon hem wel ziet in het BT menu).
App ontkoppelen dan reboot van tel en horloge en dan krijg ik hem weer terug.
Niet handig...
Die support zeg
Mijn horloge was "gepland voor shipment deze week & ik ging een mail krijgen met de details"
Meanwhile on Friday...
Blijft toch een rode draad in die communicatie. Continu shit beloven die ze niet kunnen waarmaken
Mijn horloge was "gepland voor shipment deze week & ik ging een mail krijgen met de details"
Meanwhile on Friday...
Blijft toch een rode draad in die communicatie. Continu shit beloven die ze niet kunnen waarmaken
Iemand een iddee hoe ik aan een nieuwe 2 in 1 lader kan komen.
De kleine heeft die van mij stuk gemaakt
Ik heb er 2 die ik niet gebruik, DM maar...demies schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:51:
Iemand een iddee hoe ik aan een nieuwe 2 in 1 lader kan komen.
Ik kreeg vandaag nog een mailtje van MyKronoz, over iets wat nu niet terzake doet, maar:
--------------------------
Kindly note that the ZeTime models and accessories will be available on our website in the upcoming weeks.
Thank you for your understanding and patience.
Best regards,
MyKronoz Team
Binnenkort dus accessoires te koop?!
Kindly note that the ZeTime models and accessories will be available on our website in the upcoming weeks.
Thank you for your understanding and patience.
Best regards,
MyKronoz Team
Binnenkort dus accessoires te koop?!
Ben benieuwd naar de Petite, binnenkort zou ik een trackingnummer moeten ontvangen volgens de laatste update. Zijn er al foto's van de Petitie productie? Daarnaast ben ik wel benieuwd hoe het er op FB nu voor staat. Is het stof al een beetje neergedwarreld of heeft de 'geen-moderatie-maand' de boel alleen maar opgelaaid? Hoor ook weinig meer van de uitverkorenen die op de beurs geweest zijn en een nauwer lijntje met Boris en Fred hebben....
Al met al ben ik best tevreden met de ZeTime. Hoop dat de bug met de Timer snel opgelost wordt en dan vind ik het een prima Pebble vervanger voor wat ik belangrijk vind: notificaties en wekker met een lange operating time. In de praktijk laad ik 1x per week op.
Al met al ben ik best tevreden met de ZeTime. Hoop dat de bug met de Timer snel opgelost wordt en dan vind ik het een prima Pebble vervanger voor wat ik belangrijk vind: notificaties en wekker met een lange operating time. In de praktijk laad ik 1x per week op.
Binnenkort? Nog zeker 10 dagen, if ever....voorstad schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:29:
Ben benieuwd naar de Petite, binnenkort zou ik een trackingnummer moeten ontvangen volgens de laatste update. Zijn er al foto's van de Petitie productie? Daarnaast ben ik wel benieuwd hoe het er op FB nu voor staat. Is het stof al een beetje neergedwarreld of heeft de 'geen-moderatie-maand' de boel alleen maar opgelaaid? Hoor ook weinig meer van de uitverkorenen die op de beurs geweest zijn en een nauwer lijntje met Boris en Fred hebben....
Het is rustiger op FB, maar als de 15de geen T&T nummers verschijnen dan weet ik nu al dat het weer een hel wordt.
Dat 'geen-moderatie-maand', tja, die Admins kunnen wel wegblijven. Ze hebben duidelijk laten zien dat ze geen enkele toegevoegde waarde hebben.
En dat ze een kortere lijn naar MK hebben, zelfs tijdens de hele hosa over weer geen info sinds 15 november waren ze te beroerd om te reageren op vragen van FB leden cq. contact te zoeken met MK om info te vragen mbt. Chinese Crowdfunding of om de zorgen van KS en IGG backers over te brengen.
[ Voor 23% gewijzigd door i2Paq op 05-12-2017 11:08 ]
Wel tof dat er vanuit gegaan wordt dat admins een ''verplichting'' hebben om dit soort zaken te doen/op te vragen en op verzoeken van elke specifieke backer te reageren.... *sarcasm off*i2Paq schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:03:
[...]
En dat ze een kortere lijn naar MK hebben, zelfs tijdens de hele hosa over weer geen info sinds 15 november waren ze te beroerd om te reageren op vragen van FB leden cq. contact te zoeken met MK om info te vragen mbt. Chinese Crowdfunding of om de zorgen van KS en IGG backers over te brengen.

It just goes to show, people with brain damage… are the real heroes.
Nou ja, gezien alles wat er over de FB admins en MK leden is heengekomen, kan ik me voorstellen dat zowel de admin's als de MK leden weinig puf meer hadden om daartussen de paar wel zinnige vragen te lezen en te beantwoorden. Ik zou graag zien dat iedereen in die FB groep zit zich net zo druk zou maken over, zeg eens wat, de nucleaire dreiging uit Noord Korea, de hopeloze situatie Jemen of rechtssituatie in Zimbabwe...i2Paq schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:03:
[...]
Dat 'geen-moderatie-maand', tja, die Admins kunnen wel wegblijven. Ze hebben duidelijk laten zien dat ze geen enkele toegevoegde waarde hebben.
on topic: bij Tweakers houden we het gewoon op ervaringen met en nieuwtjes over de Zetime. Zodra ik de Petite binnen heb, kan ik ze mooi vergelijken.
Precies dat is ook mijn plan. Hopelijk is de software tegen die tijd wat verder geëvolueerd en ook het shipping-gedoe grondig onder handen genomen.. Afwachten it is...voorstad schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:59:
[...]
[...inhoudelijk goed verhaal...]
on topic: bij Tweakers houden we het gewoon op ervaringen met en nieuwtjes over de Zetime. Zodra ik de Petite binnen heb, kan ik ze mooi vergelijken.
It just goes to show, people with brain damage… are the real heroes.
Mijn nieuwe body is onderweg.
Zou eind vorige week verstuurd worden en is inderdaad 2 dec verstuurd.
Wrs morgen of overmorgen binnen vanuit Zwitserland. Hoop dat hij nu 100% is:)
Zou eind vorige week verstuurd worden en is inderdaad 2 dec verstuurd.
Wrs morgen of overmorgen binnen vanuit Zwitserland. Hoop dat hij nu 100% is:)
Het feit dat de Admins, vooral in het beging, nogal prat gingen over het directe contact met MK en het feit dat MK de Admins uitnodigde om naar Berlijn te komen maakt dat ze in mijn ogen meer ''verplichting'' hebben.Cas_per_M schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:11:
[...]
Wel tof dat er vanuit gegaan wordt dat admins een ''verplichting'' hebben om dit soort zaken te doen/op te vragen en op verzoeken van elke specifieke backer te reageren.... *sarcasm off*
Tja, het is natuurlijk ongepast van die FB leden dat ze mopperen over het feit dat MK er keer op keer een zooitje van maakt. Hoe durven die FB leden/Backers tegen die tere zieltjes!voorstad schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:59:
[...]
Nou ja, gezien alles wat er over de FB admins en MK leden is heengekomen, kan ik me voorstellen dat zowel de admin's als de MK leden weinig puf meer hadden om daartussen de paar wel zinnige vragen te lezen en te beantwoorden.

i2paq: Zullen we het on topic houden en hier bij Tweakers het gewoon houden op ervaringen met en nieuwtjes over de Zetime?i2Paq schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:07:
[...]
Het feit dat de Admins, vooral in het beging, nogal prat gingen over het directe contact met MK en het feit dat MK de Admins uitnodigde om naar Berlijn te komen maakt dat ze in mijn ogen meer ''verplichting'' hebben.
[...]
Tja, het is natuurlijk ongepast van die FB leden dat ze mopperen over het feit dat MK er keer op keer een zooitje van maakt. Hoe durven die FB leden/Backers tegen die tere zieltjes!
En inderdaad vandaag de nieuwe body binnen gekregen met een retourenvelop.... en een extra 2-in-1 charter:)
Nu op de lader en dan kijken of deze goed is.
Toch geinig dat ik eerder mijn 2e heb dan sommige de eerste maargoed, komt ook veel door douane lees ik.
Snap best dat ze dat lader ding als powerbank zien...
Toch geinig dat ik eerder mijn 2e heb dan sommige de eerste maargoed, komt ook veel door douane lees ik.
Hoe lang heb je moeten wachten ongeveer?DRuw schreef op donderdag 7 december 2017 @ 18:13:
En inderdaad vandaag de nieuwe body binnen gekregen met een retourenvelop.... en een extra 2-in-1 charter:)
Want ben zelf ook aan het wachten op een nieuw body dat ze gingen opsturen
hij was de 4e verstuurd en gisteren binnen.
Process liep al wat langer maar had ze aangegeven dat ik er echt nog wel wat mee kon want hij was niet dood ofzo.
Er zat geen spoed achter dus vanaf mijn kant en dat had ik ze ook aangegeven...
Process liep al wat langer maar had ze aangegeven dat ik er echt nog wel wat mee kon want hij was niet dood ofzo.
ok tx.DRuw schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:58:
hij was de 4e verstuurd en gisteren binnen.
Bij mij ligt het klokje sinds 22november in de kast. kan er gewoon niks meer mee. Tenzij constant herstarten
Sindsdien loopt mijn aanvraag bij support ook, maar ze hebben aangegeven dat het wel een tijdje kon duren voordat ze er eentje gingen verzenden. Dus ik wacht momenteel rustig af.
Verwacht hem ook niet direct, aangezien het wss druk zal zijn met de feestdagen en de verzending van de indiegogo.
Welke firmware draai je?zwasie schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:31:
[...]
ok tx.
Bij mij ligt het klokje sinds 22november in de kast. kan er gewoon niks meer mee. Tenzij constant herstarten.
Sindsdien loopt mijn aanvraag bij support ook, maar ze hebben aangegeven dat het wel een tijdje kon duren voordat ze er eentje gingen verzenden. Dus ik wacht momenteel rustig af.
Verwacht hem ook niet direct, aangezien het wss druk zal zijn met de feestdagen en de verzending van de indiegogo.
Ik moet zeggen na de laatste firmware update ben ik best wel te spreken over het geheel, ik hoop echt dat ze nog een mooie app maken om watchfaces zelf te maken.
Zal eens checken.
Had eigenlijk nooit problemen met het horloge. Behalve dan de knoppen die niet meer werkte. Maar ze sturen een nieuwe body op, dus heb echt niet veel te klagen over mykronoz
Ik heb nu de nieuwe (die ik overigens opgestuurd kreeg met oudere firmware) maar de problemen lijken opgelost:)
verbinding lijkt stabiel en ook de heartrate sensor lijkt nu te kloppen (als hij op mijn nachtkastje lag gaf hij rare meldingenalsof ik aan het sporten was).
Ik heb nu wel de slaapstand aan staan, weten jullie of hij dan alsnog de heartrate checkt toevallig?
Wijzers zijn nu netjes in lijn met de nachtstand.
berichten krijg ik netjes binnen (behalve die van mijn Mymail app maar daar zijn ze mee bezig las het goed is)
Laden deed hij in 1x goed al moet ik zeggen dat ik nu al op 65% zit maar dat is ook omdat ik een tijd heb zitten klooien gisteren gok ik en heb heartrate om de 5 mins aan met continu synch.
Tot nu toe erg tevreden!!
ohja, en het is gewoon een verschrikkelijk mooi ding:)
verbinding lijkt stabiel en ook de heartrate sensor lijkt nu te kloppen (als hij op mijn nachtkastje lag gaf hij rare meldingenalsof ik aan het sporten was).
Ik heb nu wel de slaapstand aan staan, weten jullie of hij dan alsnog de heartrate checkt toevallig?
Wijzers zijn nu netjes in lijn met de nachtstand.
berichten krijg ik netjes binnen (behalve die van mijn Mymail app maar daar zijn ze mee bezig las het goed is)
Laden deed hij in 1x goed al moet ik zeggen dat ik nu al op 65% zit maar dat is ook omdat ik een tijd heb zitten klooien gisteren gok ik en heb heartrate om de 5 mins aan met continu synch.
Tot nu toe erg tevreden!!
ohja, en het is gewoon een verschrikkelijk mooi ding:)
Ik vermoed dat de vertraging bij de levering aan IGG etc. ook te maken heeft met betere QC controles en misschien iets andere materialen zoals de seals bij de knoppen.
Juist omdat je hoort dat alle replacements "beter" lijken.
daarvoor dient kickstarter héi2Paq schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:42:
Ik vermoed dat de vertraging bij de levering aan IGG etc. ook te maken heeft met betere QC controles en misschien iets andere materialen zoals de seals bij de knoppen.
Anoniem: 303019
Ik moet zeggen dat ik ook erg tevreden ben met mijn ZeTime. Heb hem weliswaar via Marktplaats gekocht van iemand die hem toch niet gebruikte.
Het is een mooi horloge, notificaties lijken goed te werken, als ik handmatig meet lijkt de hartslag goed, maar als hij automatisch staat dan meet hij regelmatig veel te hoog, heeft iemand anders dat ?
Als je overigens de ZeTime Facebook community bekijkt lijkt er niemand mee tevreden over de ZeTime, maar daar kan ik het toch niet mee eens zijn.
Het is een mooi horloge, notificaties lijken goed te werken, als ik handmatig meet lijkt de hartslag goed, maar als hij automatisch staat dan meet hij regelmatig veel te hoog, heeft iemand anders dat ?
Als je overigens de ZeTime Facebook community bekijkt lijkt er niemand mee tevreden over de ZeTime, maar daar kan ik het toch niet mee eens zijn.
Facebook zijn vanaf het moment dat de verzending begin ongeveer de meningen negatief geworden. Ze konden het simpelweg niet meer goed doen in hun ogen terwijl het een volgens mij een van de beste en succesvolste kickstarters is geweest ooit...
Ik ben ook erg tevreden en kijk inmiddels niet meer op Facebook.
Ik ben ook erg tevreden en kijk inmiddels niet meer op Facebook.
Toevallig vandaag weer op FB gekeken, het is er nog steeds net zo negatief...
Wat betreft het horloge, ik krijg binnenkort* een nieuwe body omdat de mijne precies in het midden onder de wijzers geen registratie van touchpaneel heeft. Dat is vervelend met 1 menu wat daar zit en de play knop van muziek, de knop voor slaap... dat.. en toch verkocht aan hoe stabiel het ding werkt.
Het horloge werkt uitzonderlijk goed, stabiel en lang... Had op voorhand twee laders gekocht (2in1 en standaard) en de standaard is beduiend beter (subjectief, maar zo lijkt het wel). Gezien de batterij status op voltage lijkt te werken (loopt snel af bij hoge percentages, vlakt uit onderin), merk ik dat de normale lader verder oplaad dan de 2in1.
Echter, de 2in1 haalt ook nog steeds 3 dagen bij mij... de normale levert tot bijna 5 dagen op het systeem (zit nu op 95% sinds vanochtend waar de 2in1 naar 70% valt op de eerste dag). Ik gebruik de 2in1 eigenlijk meer voor werk/reizen en even te kunnen laden als je vermoed toch leeg te gaan (3% laagste waarde).
Enige echte nadeel is nog steeds die home time zone... Het werkt prima als je in het buitenland zit, maar in eigen land is het niet werkend... Inmiddels buggen mijn berichten naar de verkeerde tijd als ze binnen komen (al boeit dat niet geheel gezien ik ze toch alsnog op mobiel lees en alleen daar kan beantwoorden).
*, voor beeldvorming, gemeld begin November bij binnenkomst en toevallig deze week eens gevraagd wat de status was (en tracking nummer) en toen kwam gisteren de mail... hij is verzonden (naja.. tracking nummer).
Wat betreft het horloge, ik krijg binnenkort* een nieuwe body omdat de mijne precies in het midden onder de wijzers geen registratie van touchpaneel heeft. Dat is vervelend met 1 menu wat daar zit en de play knop van muziek, de knop voor slaap... dat.. en toch verkocht aan hoe stabiel het ding werkt.
Het horloge werkt uitzonderlijk goed, stabiel en lang... Had op voorhand twee laders gekocht (2in1 en standaard) en de standaard is beduiend beter (subjectief, maar zo lijkt het wel). Gezien de batterij status op voltage lijkt te werken (loopt snel af bij hoge percentages, vlakt uit onderin), merk ik dat de normale lader verder oplaad dan de 2in1.
Echter, de 2in1 haalt ook nog steeds 3 dagen bij mij... de normale levert tot bijna 5 dagen op het systeem (zit nu op 95% sinds vanochtend waar de 2in1 naar 70% valt op de eerste dag). Ik gebruik de 2in1 eigenlijk meer voor werk/reizen en even te kunnen laden als je vermoed toch leeg te gaan (3% laagste waarde).
Enige echte nadeel is nog steeds die home time zone... Het werkt prima als je in het buitenland zit, maar in eigen land is het niet werkend... Inmiddels buggen mijn berichten naar de verkeerde tijd als ze binnen komen (al boeit dat niet geheel gezien ik ze toch alsnog op mobiel lees en alleen daar kan beantwoorden).
*, voor beeldvorming, gemeld begin November bij binnenkomst en toevallig deze week eens gevraagd wat de status was (en tracking nummer) en toen kwam gisteren de mail... hij is verzonden (naja.. tracking nummer).
[ Voor 7% gewijzigd door Freaky_Angelus op 09-12-2017 22:43 ]
Hebben jullie toevallig ook dat die desk stand herrie maakt met laden?
Er komt een behoorlijk hoge pieptoon uit en als je hem wat heen en weer haalt verandert het zelfs naar een soort kraken...
Hij laadt wel maar ik heb het ding op mijn nachtkastje staan....
Heb net geen 3 dagen gered met de 2in1 lader (dat verschilt dus @Freaky_Angelus ?)
Alles staat bij mij wel aan incl hr op 5 mins en continue synch
Er komt een behoorlijk hoge pieptoon uit en als je hem wat heen en weer haalt verandert het zelfs naar een soort kraken...
Hij laadt wel maar ik heb het ding op mijn nachtkastje staan....
Heb net geen 3 dagen gered met de 2in1 lader (dat verschilt dus @Freaky_Angelus ?)
Alles staat bij mij wel aan incl hr op 5 mins en continue synch
@DRuw Het lijkt echt te zijn dat de batt indicatie op voltage loopt. Leg je hem dus 'even' op de lader, dan schiet hij 'snel' omhoog, maar keldert dan ook weer meteen.
Sowieso lijkt de 2in1 iets zwakker te zijn met laden, als je die niet bekabelt hebt liggen dan is 100% gewoon 70% imo. Niet heel vreemd, je laat een batterij vanuit een batterij en dat is toch altijd iets minder ideaal omdat je de 'overspanning' niet lijkt te hebben. Het gaat weliswaar niet op, maar een auto-accu van 12V laden we ook met 13.7.. *
Ter info, we zijn dus nu een even verder en ik zit nu op 89%. Op de gewone lader leggen en minimaal een uurtje of 2 wachten betekent gewoon een veel vollere accu. Met zo'n lading, haal je wel meer dan 3 dagen. Met de 2in1 haal ik namelijk ook +/- 3 dagen vanaf '100%' terwijl ik nu al 1 dag heb gehad en nog op 89% zit.
Het is wel zo dat je niet aan opladen moet denken voordat je onder de 20% zit. 20% is nog een dag met deze niet rechte curve en dan kan je echt beter gewoon nog een dag doen en eindigen ergens op 9% dan gaan laden op 21%. Helaas gaat dit ding zo lang mee dat ik nog niet heb kunnen achterhalen of er nog batt training op kan worden toegepast (wat bij mobieltjes nog steeds lijkt te werken), maar 'we' werken aan het leeg halen na elke keer
*, ben ook niet zeker of de 2in1 bekabelt wel vol vermogen geeft. Onderbuikgevoel maar alles lijkt via die batt te lopen en daardoor zwakker dan de lompe simpele lader.
Sowieso lijkt de 2in1 iets zwakker te zijn met laden, als je die niet bekabelt hebt liggen dan is 100% gewoon 70% imo. Niet heel vreemd, je laat een batterij vanuit een batterij en dat is toch altijd iets minder ideaal omdat je de 'overspanning' niet lijkt te hebben. Het gaat weliswaar niet op, maar een auto-accu van 12V laden we ook met 13.7.. *
Ter info, we zijn dus nu een even verder en ik zit nu op 89%. Op de gewone lader leggen en minimaal een uurtje of 2 wachten betekent gewoon een veel vollere accu. Met zo'n lading, haal je wel meer dan 3 dagen. Met de 2in1 haal ik namelijk ook +/- 3 dagen vanaf '100%' terwijl ik nu al 1 dag heb gehad en nog op 89% zit.
Het is wel zo dat je niet aan opladen moet denken voordat je onder de 20% zit. 20% is nog een dag met deze niet rechte curve en dan kan je echt beter gewoon nog een dag doen en eindigen ergens op 9% dan gaan laden op 21%. Helaas gaat dit ding zo lang mee dat ik nog niet heb kunnen achterhalen of er nog batt training op kan worden toegepast (wat bij mobieltjes nog steeds lijkt te werken), maar 'we' werken aan het leeg halen na elke keer
*, ben ook niet zeker of de 2in1 bekabelt wel vol vermogen geeft. Onderbuikgevoel maar alles lijkt via die batt te lopen en daardoor zwakker dan de lompe simpele lader.
[ Voor 6% gewijzigd door Freaky_Angelus op 10-12-2017 11:43 ]