Ja, dat laatste is wel een leuke om te herhalen

mijn record staat op 7 dagen en gemiddeld is het 5 dagen per oplaadbeurt... Je moet wel de % laten zakken tot onder de 15%, want die laatste gaan heel langzaam (lijkt een lineair volt-metertje te zijn en geen curve van Li-po/ion mee te nemen).
Het is soms nog wat prutsen met de juiste apps gebruiken (moest van HTC mail naar Outlook app bijvoorbeeld), maar als het eenmaal naar je wens loopt... Tja, ik ben erg blij... de mobiel gaat minder uit de broekzak (anders gesteld, ik ben hem nu soms kwijt... ergens in huis)... alles staat non-stop op stil en buiten een paar whatsapp-groepen door prima bij te houden

Als je hem nu dan ook zou kopen, zit je ook niet met alle KS / IGG 'problemen' van dat de verzending 'traag' gaat. Dan koop je hem en dan krijg je hem snel.
Daarbij, buiten de eerste groep met KS die nog wat kwaliteit discussies hadden, zijn daar de meeste ook van verdwenen/opgelost (en met respect... 25.000 stuks en het aantal issues is nog steeds laag gebleven... het was alleen FB waar al het geklaag 'luid' leek te worden).
Dan heb je ook nog eens het voordeel dat als je hem via een NL verkoper koopt dat de NL wetgeving van toepassing is (dus garantie, consumentenrecht, omruilen etc.). Wat dat betreft, je krijgt hem iets duurder dan 'wij' met KS etc., maar voor mij is het een kwestie van tijd/geld (iets met een nieuwe pc) voor er een tweede komt.