Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

DRuw schreef op zondag 10 december 2017 @ 08:10:
Hebben jullie toevallig ook dat die desk stand herrie maakt met laden?
Er komt een behoorlijk hoge pieptoon uit en als je hem wat heen en weer haalt verandert het zelfs naar een soort kraken...
Yep, heb ik enige tijd geleden ook in dit topic geschreven. Ik dacht dat ik de enige was... 8)7

Sangroid in "[MyKronoz Zetime] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 9% gewijzigd door NaN op 10-12-2017 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juptache
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Sangroid schreef op zondag 10 december 2017 @ 12:43:
[...]

Yep, heb ik enige tijd geleden ook in dit topic geschreven. Ik dacht dat ik de enige was... 8)7

Sangroid in "[MyKronoz Zetime] Ervaringen & Discussie"
Ik heb het ook. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-07 07:34
juptache schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:26:
[...]

Ik heb het ook. Heel irritant.
Is het niet gewoon coilwhine? Oftewel, ligt het niet aan je adapter? Of doet de 2-1 lader het ook zonder USB kabel er aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky_Angelus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09-2024
@voorstad Dit probleem lijkt het meeste voor te komen bij de deskt-stand. De 2in1 en de gewone standaard lader lijken het minste problemen hiermee te hebben.

Ik heb de 2in1 wel 1x iets horen doen, maar toen lag mijn horloge er niet geheel goed op. Dat was meer slecht contact dan de whine die anderen hebben beschreven. Die whine lijkt op basis van anderen vnl. bij de desk-stand langs te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 10:42

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

2in1 heeft het überhaupt niet... het klinkt als coilwhine maar het komt niet uit de adapter zelf. Zal eens proberen met andere voedingen...

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03

crashtestdummy

Ajoeto member

Doe de voedingsstekker eens andersom in het stopcontact. Ben je waarschijnlijk van de piep af

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-07 23:24
Bij mij ligt het horloge inmiddels in mijn ladekast. Niet zozeer om de flaws, maar ik ben er achtergekomen dat een smartwatch toch niet mijn ding blijkt te zijn en dat ik toch vaker grijp naar mijn andere (klassieke) horloges.
Voorlopig ben ik nog aan het beslissen of ik 'm houd of dat ik 'm wegdoe. Ik vind het wel fijn om te horen dat de software per versie verbetert, dat was toch wel een goede harde eis.

Hardwarematig is het een prachtig ding, vooral met de milanese strap, dus het wordt heel lastig om te beslissen wat het gaat worden. Gelukkig heeft het voor mij geen haast.

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303019

Ik zou het fijn vinden als je binnen de notificaties en dan met name de Whatsapp berichten bijvoorbeeld door te swipen naar het volgende bericht gaat. Nu zijn whatsapp discussies niet altijd te volgen omdat er meerdere meldingen tegelijk binnenkomen en alleen de laatste naar voren komt.

Of mis ik iets en kan dat gewoon :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 04-07 09:50

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Anoniem: 303019 schreef op maandag 11 december 2017 @ 20:19:
Ik zou het fijn vinden als je binnen de notificaties en dan met name de Whatsapp berichten bijvoorbeeld door te swipen naar het volgende bericht gaat. Nu zijn whatsapp discussies niet altijd te volgen omdat er meerdere meldingen tegelijk binnenkomen en alleen de laatste naar voren komt.

Of mis ik iets en kan dat gewoon :-)
Dat is (nog) niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik lees tegenstrijdige zaken op FB.

Eerst een hele heisa van JD backers die wachten op hun ZeTime omdat MK weer niet een belofte nakomt (zouden worden geleverd 15-12), maar nu schijnen ze verstuurd te zijn/worden en worden voor 25-12 bezorgd.

Wel zouden er voldoende geproduceerd zijn volgens de fabriek en ZeTime China, dit werd duidelijk na een belletje van een Chinese IGG backer met beide bedrijven. Aan wie er geleverd zou worden werd niet gezegd.

MK geeft zelf aan dat vervangende ZeTime body's momenteel niet (meer) op voorraad zijn volgens iemand die op 30 november te horen kreeg dat ze een vervangende body zouden sturen maar vandaag te horen kreeg dat ze er niet (meer) zijn en dat hij moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky_Angelus
FB is niets dan gal... ongeduldige personen met geen respect of realisatie dat het soms even wat langer kan duren. Vervelend en onhandig van MK dat ze al wel via winkels nu uitleveren (wat de 'pre-order' idd gevoelig maakt), maar mijn hemel wat is men er verwend en arrogant over zaken....

Ze moeten maar niet in project management gaan werken, daar is 2 maanden vertraging een goed resultaat :S

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-06 14:00
Freaky_Angelus schreef op woensdag 13 december 2017 @ 19:53:
FB is niets dan gal... ongeduldige personen met geen respect of realisatie dat het soms even wat langer kan duren. Vervelend en onhandig van MK dat ze al wel via winkels nu uitleveren (wat de 'pre-order' idd gevoelig maakt), maar mijn hemel wat is men er verwend en arrogant over zaken....

Ze moeten maar niet in project management gaan werken, daar is 2 maanden vertraging een goed resultaat :S
Idd wat een gezeik.
Ik heb vandaag een verzendbevestiging gekregen van een ander kickstarter-project dat normaal eind augustus zou verzonden worden. En die gasten hebben sinds oktokber geen officiele communicatie meer verzonden

• DRuw

DRuw

Joh ik heb afgelopen maand mijn neeo afstandsbediening binnen gekeken, ook ks.
Oorspronkelijke levering was mei 2015.
Laatste jaar al geen communicatie meer en een half jaar geleden leverden ze ineens alleen naar Amerika wegens ce markering issues....

• zwasie
DRuw schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:45:
Joh ik heb afgelopen maand mijn neeo afstandsbediening binnen gekeken, ook ks.
Oorspronkelijke levering was mei 2015.
Laatste jaar al geen communicatie meer en een half jaar geleden leverden ze ineens alleen naar Amerika wegens ce markering issues....
Dat is nu eenmaal kickstarter.
Maar heel die facebook groep heeft dat totaal niet door en dan maar klagen. Dit is mijn laatste kickstarter project ooit.

• Freaky_Angelus
Ohw nee, dit is zeker niet mijn laatste KS project, het is wel dat elk vervolgproject de expliciete waarschuwing krijgt voor FB communicatie :P

• Ghust
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:56
De issue zit hem niet in het medium FB

De issue is dat ze zo'n stomme groep gemaakt hebben (spam, notifications).
En de dramatische communicatie van MK zelf. Altijd maar blijven doen alsof alles perfect loopt, de CEO die wat ruzie loopt te maken met klanten, continu beloftes die ze niet kunnen waarmaken... Welk klimaat creëer je dan?

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

voorstad schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:06:
[...]

Is het niet gewoon coilwhine? Oftewel, ligt het niet aan je adapter? Of doet de 2-1 lader het ook zonder USB kabel er aan?
Nope, ik gebruik geen adapter. Stroom vanuit een USB-poort.

[ Voor 1% gewijzigd door NaN op 17-12-2017 17:56 . Reden: Dubbel? ]

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

voorstad schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:06:
[...]

Nope, ik gebruik geen adapter. Stroom vanuit een USB-poort.

Beetje wiebelen met het horloge en het verdwijnt. Het is niet een ENORM probleem, maar ik vond/vindt het wel apart.

Maar! Bedankt voor het meedenken @voorstad en @crashtestdummy !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cas_per_M
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-06-2021
Ghust schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:31:
De issue zit hem niet in het medium FB

En de dramatische communicatie van MK zelf. Altijd maar blijven doen alsof alles perfect loopt, de CEO die wat ruzie loopt te maken met klanten, continu beloftes die ze niet kunnen waarmaken... Welk klimaat creëer je dan?
Dit, precies dit.

In ieder geval een klimaat waar praktisch alle admins (me included) er nagenoeg geen tijd en moeite meer in willen steken. Het is niet te doen om diezelfde pagina nu een ommezwaai te geven naar een positieve/productieve pagina.

''Zetime - User Support Group'' is daar vele malen beter geschikt voor.... Wat mij betreft is ''Zetime - Community'' afgeschreven. Served it's purpose (community voor leveringsmoment), door naar support ipv shippingcrap.. ;)

It just goes to show, people with brain damage… are the real heroes.

• DRuw

DRuw

Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Cas_per_M schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:01:
[...]

Dit, precies dit.

In ieder geval een klimaat waar praktisch alle admins (me included) er nagenoeg geen tijd en moeite meer in willen steken. Het is niet te doen om diezelfde pagina nu een ommezwaai te geven naar een positieve/productieve pagina.

''Zetime - User Support Group'' is daar vele malen beter geschikt voor.... Wat mij betreft is ''Zetime - Community'' afgeschreven. Served it's purpose (community voor leveringsmoment), door naar support ipv shippingcrap.. ;)
Precies, ik ben gebanned van ''Zetime - Community'' en baalde daar flink van. Ik kan prima nog meelezen en eigenlijk ben ik blij dat ik er geen deel meer van uit maak. De ''Zetime - User Support Group'' voldoet prima en nieuws uit de eerste groep komt eigenlijk direct terecht bij de tweede groep, of op het vrij toegankelijke forum. Dit laatste forum is meer om info te delen zonder dat men FB hoeft te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Nieuwe App. and FW build 13 released!
Dear ZeTime users,

Our software team have been working hard the last couple of weeks to prepare new releases that we’re happy to share with you today, specially before the week-end.
In these new builds, we’re solving many small and more important bugs reported by the community in the bug tracking tool but also encountered by our QA team.
I’m listing below some of the most critical ones but the list is quite long to be entirely published here.

Together with new iOS and Android App come also a new Firmware Version 1.7 (Build 13).
We hope these new improvement will help you enjoying even more your ZeTime.

What’s new in this version? (Together with Firmware 1.7 (build 13))
- Various User Interface updates
- Translations optimisation
- Extended notification compatibility
- Improved notification list viewing experience on the watch
- Improved calibration process on the watch
- Fixed stopwatch lap counting and individual result
- Watch can now notify calendar event prior event time
- Improved scrolling experience for Android 8
- Fixed home time zone issues (Android)
- Fixed Gmail notifications issue if social media is enabled.
- Miscellaneous bugs fixing

Android App is rolling out as we speak, while iOS App might take up to 48 hours to be available depending on Apple approval cycle.

Fred

On behalf of the Development Team
LET OP!!!!

Ik lees dat notificaties na de update niet meer werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:43

Pierre

Van nature lui!

Na het installeren van de firmware werken de notifications niet meer ;( Op Android

[ Voor 7% gewijzigd door Pierre op 15-12-2017 13:54 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Pierre schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:52:
Na het installeren van de firmware werken de notifications niet meer ;(
Draai je iOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
i2Paq schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:25:
Nieuwe App. and FW build 13 released!
[...]
Bij mij ligt het schema "horloge opladen" en "nieuwe firmware installeren" 1 op 1. Elke keer als er een firmware komt, zie ik dat ik onder de 30% ben (en dus geen upadate kan installeren. Opladen en op naar de volgende update :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

voorstad schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:55:
[...]

Bij mij ligt het schema "horloge opladen" en "nieuwe firmware installeren" 1 op 1. Elke keer als er een firmware komt, zie ik dat ik onder de 30% ben (en dus geen upadate kan installeren. Opladen en op naar de volgende update :*)
Dus zo'n 2 weken op een batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

!!NIET UPDATEN!!!!

Er werken heel veel zaken niet meer na de update.

Notificaties werken niet meer, de wijzers gaan niet meer naar 09:15 in een bericht. Ook de dubbele click van de Crown schijnt niet meer te werken.

Ik probeer de info te filteren op waar en nietwaar.

Wat bij sommige niet meer werkt, werkt bij anderen wel. Lekker weer :|

[ Voor 22% gewijzigd door i2Paq op 15-12-2017 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

i2Paq schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:49:
!!NIET UPDATEN!!!!

Er werken heel veel zaken niet meer na de update.

Notificaties werken niet meer, de wijzers gaan niet meer naar 09:15 in een bericht. Ook de dubbele click van de Crown schijnt niet meer te werken.

Ik probeer de info te filteren op waar en nietwaar.
En dat is helemaal waar, kan ik terug naar de vorige versie op de een of andere manier

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Pierre schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 17:01:
[...]

En dat is helemaal waar, kan ik terug naar de vorige versie op de een of andere manier
Vreemd, bij mij werkt de crown gewoon: 1x nachtlicht, 2x 9:15

Geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

voorstad schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 17:26:
[...]

Vreemd, bij mij werkt de crown gewoon: 1x nachtlicht, 2x 9:15

Geen enkel probleem.
Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Geen issues hoor.... Geen nieuwe iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Update verwijderd door MK wegens de vele problemen.

Na het weekend volgt er meer.

Wat een afgang.
Fred Boutin wrote:
"Guys, we observe the same strange behaviour with the 9/15 feature on the live FW which we didn't face during our testings... We just removed the build from our servers, we will do our best to issue a hot fix over the WE. thanks for your immediate feedback"

[ Voor 59% gewijzigd door i2Paq op 15-12-2017 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Wat een stemmingmakerij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Laatst online: 04-07 20:08
Vind het eerder een afgang dat ze wederom een gestelde datum voor tracking nummers niet na zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Begint dat hier nu ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Niet, realiteit.

Elke FW heeft meer problemen gebracht dan opgelost. Zelfs de meest basale fouten zaten ook nog weer in deze FW/App.

Ze kunnen wel met veel poeha nieuwe releases aankondigen maar nog steeds geen enkel info aangaande zo'n 10.000 ZeTime's die op 15 november al verstuurd zouden worden.
Als jij aangeeft dat het geen (constante) afgang van MK is houd ik verder mijn mond.

We discussiëren hier over de ZeTime en daar hoort MK ook bij, ook de ervaringen met beide wordt hier besproken en dat is wat ik doe.

Ik roep nergens "Heeft iemand al zijn T&T?"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freaky_Angelus
Weet je wat een constante afgang is?

Denken dat klagen op een community page (of Tweakers-thread) iets verandert aan de kwestie. Heeft niets met de community of het horloge te maken.

Dus onder die opvatting is het ook dat MK hier niet besproken moet worden, we bediscussiëren hier uitsluitend de ZeTime van MK, niet MK zelf noch hun capaciteiten op enig vlak. Daar zal dan een thread met "[MyKronoz] Ervaringen en Discussie" voor open moeten.

Overigens:
- 9:15 via homescreen niet
- 9:15 crown wel (nu altijd, reageert zelfs beter... lijkt iets andere snelheid drukken te vereisen)
- timezone niet
- Let op, veel instellingen zijn weer foetsie, dus loop je voorkeuren langs
- Buiten 9:15 & timezone weldegelijk stabieler en sneller bij mij

Mijn RMA schijnt bij een of andere aziatische supermarkt te worden afgeleverd... dus laat vanmiddag weten hoe het op een 100% werkend horloge werkt (tenminste, we duimen voor 100%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
Freaky_Angelus schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:56:
Weet je wat een constante afgang is?

Denken dat klagen op een community page (of Tweakers-thread) iets verandert aan de kwestie. Heeft niets met de community of het horloge te maken.

Dus onder die opvatting is het ook dat MK hier niet besproken moet worden, we bediscussiëren hier uitsluitend de ZeTime van MK, niet MK zelf noch hun capaciteiten op enig vlak. Daar zal dan een thread met "[MyKronoz] Ervaringen en Discussie" voor open moeten.
Een product valt of staat aan de hand van de reputatie van een bedrijf. Als je als bedrijf zijnde keer op keer beloftes niet na kan komen, in hoeverre ben je dan nog geloofwaardig om van de Zetime op korte termijn nog een probleemloos product te maken? Dus ja wel degelijk relevant MK erbij te betrekken

Daarnaast vind ik het na alles niet zo zeer eens erg dat wederom de leveringstijden niet worden nagekomen, het is de 0,0 communicatie naar je klanten toe wat voor veel frustratie zorgt. Totaal geen transparantheid en maar blijven voorliegen en doen alsof hun neus bloeden. Ze hadden ook eerlijk kunnen zeggen we fucked up big time met achterliggende reden waarom het zo lang moet duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Dan vind ik, als topicstarter, dat ik mag ingrijpen, Dit topic zou ik graag over de Zetime laten gaan. Wanneer het over MK's manier van leveren en communiceren gaat, en daarover gediscussieerd moet worden, zou ik graag aanbevelen daar óf de FB pagina voor te gebruiken, danwel een eigen topic over MK te starten.

Natuurlijk mag je je mening hebben over van alles, maar bedenk je ook eerst of het nut heeft om het hier op Tweakers te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

voorstad schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:19:
Natuurlijk mag je je mening hebben over van alles, maar bedenk je ook eerst of het nut heeft om het hier op Tweakers te melden.
Het feit dat MK tot nu toe een onbetrouwbare fabrikant (en leverancier) is mag gerust gedeeld worden op Tweakers en hoort enigzins in dit topic. Of echter het aandeel Tweakers groot genoeg is om daar een heel topic aan te wijden betwijfel ik.
Dan vind ik, als topicstarter, dat ik mag ingrijpen, Dit topic zou ik graag over de Zetime laten gaan. Wanneer het over MK's manier van leveren en communiceren gaat, en daarover gediscussieerd moet worden, zou ik graag aanbevelen daar óf de FB pagina voor te gebruiken, danwel een eigen topic over MK te starten.
Fair, mijn excuses voor het "Off-topic", ik zal mij verder van MK onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky_Angelus
LOL, als jij denkt dat MK onbetrouwbaar als leverancier is, dan heb je nog nooit met leveranciers te maken gehad... 2 maanden vertraging (op zijn best) is ronduit te vroeg voor de gemiddelde leverancier.

Anywho, @voorstad dank voor de opheldering.

OT:
De nieuwe body geeft wel een 'referentie'. Leuk dat het hele touchscreen nu werkt, maar merk ook dat de knopjes bij de vorige toch stugger / moeilijker waren. Wel terug naar build 10 en grappig genoeg, dat merk ik want nu heb ik weer moeite met de 9:15 via de crown.

Wat me wel opviel was dat de 'verf' op de achterkant lichter van kleur leek te zijn (heb de zwarte). Zijn daar nog mensen die daar verschillen in meegekregen hebben? De kleur was bij mij vanaf begin al donkerder, deze nieuwe is echt beduidend lichter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Er is een update voor de badfix van vrijdag:

"We just release a new Firmware build (1.7 build 14) solving the 9/15 bug encountered last Friday. All other features listed in the previous message are still OK in this new build."

Bij mij werkte de 9:15 wel, maar kreeg ik geen berichten meer door (wel agenda reminders). Eens kijken of het nu weer werkt.

[ Voor 21% gewijzigd door voorstad op 18-12-2017 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Laatst online: 04-07 22:18
Mijn ZeTime ligt inmiddels stof te happen. Blijkt dat ik toch meer smartwatch zocht met een veel betere HR sensor. Ik wacht op mijn replacement body, dan gaat ie de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

voorstad schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:35:
Er is een update voor de badfix van vrijdag:

"We just release a new Firmware build (1.7 build 14) solving the 9/15 bug encountered last Friday. All other features listed in the previous message are still OK in this new build."

Bij mij werkte de 9:15 wel, maar kreeg ik geen berichten meer door (wel agenda reminders). Eens kijken of het nu weer werkt.
En?

(ik kon ook updaten vandaag, maar te weinig batterij...)

[ Voor 5% gewijzigd door NaN op 18-12-2017 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Sangroid schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:12:
[...]

En?

(ik kon ook updaten vandaag, maar te weinig batterij...)
Helaas, berichten komen bij mij niet meer door (sociale media, oproepen en email) op Android (Oreo). Horloge heb ik al herstart, geen effect....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Pfoe, dan laat ik het nog maar even...

Wilde toch alweer een paar dagen mijn Huawei gaan dragen. :*) 8)

[ Voor 47% gewijzigd door NaN op 18-12-2017 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky_Angelus
Ohw en timezone werkt natuurlijk niet :D maar op A:7.1 werken alle berichten bij mij wel. @voorstad mogelijkheid om een oudere Android te testen?

En nu kan ik weer 9:15 handmatig doen, niet dat iemand buiten mij om dat verschil schijnt te hebben gemerkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

tja ik heb er geen last van hoor gasten... had ik niet met de zogenaamd verkeerde update en ook na de nieuwste werkt het gewoon nog...
ik moet wel iedere keer na een update mijn hartslag meter uit en aanzetten want hij gaat iedere keer terug naar manual meting ipv periodiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

voorstad schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:20:
[...]

Helaas, berichten komen bij mij niet meer door (sociale media, oproepen en email) op Android (Oreo). Horloge heb ik al herstart, geen effect....
Hier ook geen enkel bericht krijg ik binnen ook op Android (Oreo) ook na een reset geen enkel bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
eniux schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:56:
Mijn ZeTime ligt inmiddels stof te happen. Blijkt dat ik toch meer smartwatch zocht met een veel betere HR sensor. Ik wacht op mijn replacement body, dan gaat ie de deur uit.
Wacht hier nu toch ook al een week of 4 om mijn replacement body. Voorlopig nog geen tracking-number ontvangen, dus gaat nog wel een tijdje duren me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07 18:25

jeka

Support your local club.

Ik wacht nu al twee weken op reactie van Mykronoz. Ik heb mijn oplader laten vallen en nu is het knopje kapot (het printplaatje van het knopje is afgebroken).

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Pierre schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 07:08:
[...]

Hier ook geen enkel bericht krijg ik binnen ook op Android (Oreo) ook na een reset geen enkel bericht.
Nadat ik de tijdszone had aangepast, met het horlogescherm aan, komen er nu wel wat notificaties door. Of alles nu werkt moet nog blijken.... Beetje onduidelijk probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

voorstad schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:02:
[...]

Nadat ik de tijdszone had aangepast, met het horlogescherm aan, komen er nu wel wat notificaties door. Of alles nu werkt moet nog blijken.... Beetje onduidelijk probleem.
Om nu te zeggen dat het er beter opgeworden is na die update nee, nog steeds krijg ik niks binnen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Pierre schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:29:
[...]

Om nu te zeggen dat het er beter opgeworden is na die update nee, nog steeds krijg ik niks binnen :O
Bij mij komen de notificatie weer binnen, lijkt het: mail, social en sms in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07 18:25

jeka

Support your local club.

jeka schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:48:
Ik wacht nu al twee weken op reactie van Mykronoz. Ik heb mijn oplader laten vallen en nu is het knopje kapot (het printplaatje van het knopje is afgebroken).
Vandaag reactie van Mykronoz. Over enkele weken kan ik het bestellen op de site...
Dom van mezelf natuurlijk maar de oplossing van hun kan me ook niet bekoren.

FCG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freaky_Angelus
Snap je reactie, maar denk dat over een paar weken een nieuwe bestellen sneller is dan de RMA functie ;) die kostte een maand.

Tis overigens wel exact waarom ik een extra lader kocht, puur uit angst van "stel hij gaat stuk".

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-07 23:16
Ik heb zojuist mail ontvangen van UPS.
Mijn ZeTime Regular is "Bestelling verwerkt: klaar voor UPS" en volgens de mail zou die morgen al geleverd moeten worden !

Ik ben benieuwd :)
Besteld via IGG trouwens.

• smuck
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
Plenkske schreef op donderdag 21 december 2017 @ 11:32:
Ik heb zojuist mail ontvangen van UPS.
Mijn ZeTime Regular is "Bestelling verwerkt: klaar voor UPS" en volgens de mail zou die morgen al geleverd moeten worden !

Ik ben benieuwd :)
Besteld via IGG trouwens.
Dat zou mooi zijn. Ik heb ook via IGG besteld. Nog geen email gehad, overigens.

CU, RonK

• Plenkske
smuck schreef op donderdag 21 december 2017 @ 11:35:
[...]

Dat zou mooi zijn. Ik heb ook via IGG besteld. Nog geen email gehad, overigens.
Het ligt er denk ik een beetje aan wanneer je besteld hebt, en wanneer je backerkit 'locked' is. Bij mij was die locked op 7 november. Overigens staat daar nog steeds 'ready to ship' dus ik denk dat ze die niet updaten met tracking nummer.

• smuck
Plenkske schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:04:
[...]

Het ligt er denk ik een beetje aan wanneer je besteld hebt, en wanneer je backerkit 'locked' is. Bij mij was die locked op 7 november. Overigens staat daar nog steeds 'ready to ship' dus ik denk dat ze die niet updaten met tracking nummer.
Nu ook email van UPS. Volgens het bericht wordt het morgen afgeleverd.

Update:
Wanneer je inlogt op de UPS en je trackingnummer bekijkt, wordt er niets gezegd over een afleverdatum.
Ik wacht het wel af.

[ Voor 13% gewijzigd door smuck op 21-12-2017 12:37 ]

CU, RonK

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Plenkske schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:04:
[...]

Zou het niet eerder op naam gaan?

De mijne is gelocked op 27-10 en hier nog geen e-mail.

Maar dat kan ook komen omdat ik nogal vel op MK was en ik nu achter in de rij sta, of helemaal niets krijg :+

• Plenkske
i2Paq schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:29:
[...]

Zou het niet eerder op naam gaan?

De mijne is gelocked op 27-10 en hier nog geen e-mail.

Maar dat kan ook komen omdat ik nogal vel op MK was en ik nu achter in de rij sta, of helemaal niets krijg :+
Ik bedoelde niet de mail, ik bedoelde of je in deze batch je horloge krijgt.
Mensen die na een bepaalde datum een pre order hebben gedaan op IGG zullen het pakket in een volgende batch krijgen.
(ik las dit ergens, weet even niet welke datum)

Maar met 27-10 zou je er wel bij moeten zitten ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
smuck schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:17:
[...]

Nu ook email van UPS. Volgens het bericht wordt het morgen afgeleverd.

Update:
Wanneer je inlogt op de UPS en je trackingnummer bekijkt, wordt er niets gezegd over een afleverdatum.
Ik wacht het wel af.
Daar zou ik inderdaad niet vauit gaan. Bij de eerste shipment duurde dat weken... Ik zie dat mijn trackingnummer voor de ZeTtime Petite ook is aangmaakt gisteren, ben benieuwd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Inderdaad, was ik ook al bang voor. Ze hebben 'shipment info' aangemeld bij UPS, zodat we tracking nummers krijgen. Maar UPS heeft nog geen pakketjes om daadwerkelijk te verzenden. Achja, er zit in ieder geval beweging in en als ze ergens komende 2 weken bezorgd worden vind ik het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Plenkske schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:08:
Inderdaad, was ik ook al bang voor. Ze hebben 'shipment info' aangemeld bij UPS, zodat we tracking nummers krijgen. Maar UPS heeft nog geen pakketjes om daadwerkelijk te verzenden. Achja, er zit in ieder geval beweging in en als ze ergens komende 2 weken bezorgd worden vind ik het prima :)
Zo ging het met KS ook, en daar wachten bepaalde mensen nog op hun pakket. 3 maanden na het krijgen van een zg. tackingnr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• voorstad
i2Paq schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:26:
[...]

Zo ging het met KS ook, en daar wachten bepaalde mensen nog op hun pakket. 3 maanden na het krijgen van een zg. tackingnr.
Maar het grootste deel heeft al weken een horloge om hun pols, niet eens heel veel later dan de beloofde september (ZeTime) - december (Petite). Ik vind het allemaal nog wel meevallen en erg overtrokken hoe mensen reageren in fora.

Ik blijf het nog steeds een erg leuk klokje vinden, zeker voor het geld. Met de meeste bugs nu weggewerkt, vind ik het een waardige en veel mooiere opvolger van mijn Pebble. Ik krijg ook veel positieve reacties op de "looks" van het horloge, en dan weten de meesten nog niet eens dat het ook een smartwatch is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:28

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Vandaag weer een nieuwe update van de app en de firmware.
Dear All,

Today we’re publishing the very last software updates before the holidays.
It was important for us to address one of the very annoying issue encountered by some of our users on both iOS and Android in regard to the the Smartphone battery consumption when paired with ZeTime.
With these new builds and Firmware we have managed to optimise very significantly the battery consumption on the phone to offer a far better experience.
In addition, our team is also releasing the first Firmware update for ZeTime Petite that many of you will start receiving in the coming days or so.

What we’re publishing today:

- ZeTime Regular Firmware 1.7 (Build 15)
- ZeTime Petite Firmware 1.0 (Build 6)
- New ZeTime Mobile App for both Android and iOS

What we’re addressing:

- Optimisation for Smartphone battery consumption
- Extended Notifications compatibility
- Fixed Google Calendar issue on Android
- Fixed Battery widget issue red status

As usual, Android App is rolling out as we speak, while iOS App might take up to 48 hours to be available depending on Apple approval cycle.

We would like to take the opportunity to wish you all great holidays and family time, and we will be together with you again very soon.

Fred

On behalf of the Development Team

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Geen idee of het bij jullie nu weer werkt, maar de update geen bij mij geen enkel resultaat gehad ;w
Wel gisteren een aantal sms binnen gekregen maar daarna niks meer gekregen.
Ik heb de app verwijderd, het horloge een hard reset gegeven en daarna opnieuw de app geinstalleerd en het horloge geconfigureerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Pierre schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:08:
Geen idee of het bij jullie nu weer werkt, maar de update geen bij mij geen enkel resultaat gehad ;w
Wel gisteren een aantal sms binnen gekregen maar daarna niks meer gekregen.
Ik heb de app verwijderd, het horloge een hard reset gegeven en daarna opnieuw de app geinstalleerd en het horloge geconfigureerd.
Bij mij is alleen een reset van het horloge nodig geweest, tenminste ik doe dat gewoon altijd na een firmware update dus weet niet eens zeker of het nodig is.

Alles functioneert weer zoals voorheen, heb nog niet echt iets van de verbeteringen gemerkt, dat zal wel komen omdat het voorheen ook al prima werkte of omdat ik die functies die verbeterd zijn niet gebruik ;)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ik krijg nog steeds die update niet binnen...
Weird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

DRuw schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:05:
Ik krijg nog steeds die update niet binnen...
Weird
Wel eerst de app geupdate neem ik aan?

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

ja nu wel maar het gekke bij mij is dat hij eens in de 3 a 4 dagen de connectie verlies en dat ik echt het ding moet ontkoppelen, uit moet zetten, aan moet zetten en opnieuw moet toevoegen en daarna doet hij het weer prima... snap niet....
enige wat ik nog eens moet proberen om mijn telefoon op dat moment te rebooten zit ik net te denken.misschien dat dat nog wat op kan lossen.
Ik krijg nu wel meldingen binnen van whatsapp maar niet meer het bericht zelf volgens mij....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

DRuw schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:35:
Ik krijg nu wel meldingen binnen van whatsapp maar niet meer het bericht zelf volgens mij....?
Dat gedrag herken ik wel... Is het niet zo dat je nu 2 meldingen krijgt? 1 met het bericht en 1 die zegt dat er een bericht is van persoon x...

Is volgens mij gewoon een bug...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
Alle nog veel bugs precies. Dan ga ik nog geen reminders sturen om te vagen waar mijn remplacement body blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Heeft daar niets mee te maken hoor zwasie...
Ik heb ook een nieuwe body en die kreeg ik binnen met oudere software.
Dit zijn ook allang geen hardware problemen meer.. daar hoor ik helemaal niets meer over ook:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

@DRuw het lijkt erop dat die "bug" op te lossen is door je telefoon en je ZeTime uit en weer aan te zetten.
Wil je dat eens proberen?

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik vraag mij werkelijk af hoe er bij MK getest wordt.

Het lijkt er op dat ze deze testen uitvoeren op hun eigen ZeTime's maar verder geen enkele test op diverse plekken in de wereld en met personen die allemaal andere telefoons en OS'en hebben.

Het is echt bedroevend gesteld met elke "update" die gewoon sterft van de (nieuwe) bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

i2Paq schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:16:
Ik vraag mij werkelijk af hoe er bij MK getest wordt.

Het is echt bedroevend gesteld met elke "update" die gewoon sterft van de (nieuwe) bugs.
Daar heb je wel een punt, op dit moment werkt er niks meer bij mij, ik heb een OnePlus 3T en Oreo 8 en na de laatste update krijg niks meer binnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Tja, dat is het voordeel van appel...
Al die Android versies hebben allemaal hun eigen querks.
En toch zou ik niet willen ruilen;)
@darkrain nope, reboot maakt geen verschil helaas.
Kan wel het bericht wegdrukken en in het berichten menu alsnog naar het goeie bericht gaan maar is verre van handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

DRuw schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:47:
Tja, dat is het voordeel van appel...
Al die Android versies hebben allemaal hun eigen querks.
En toch zou ik niet willen ruilen;)
@darkrain nope, reboot maakt geen verschil helaas.
Kan wel het bericht wegdrukken en in het berichten menu alsnog naar het goeie bericht gaan maar is verre van handig...
Hmm jammer, het was te proberen nietwaar...
Edit: bij mij is het ook niet opgelost, dat leek wel zo maar blijkt niet zo te zijn...

QA bij MyKronoz kan echt wel beter, ze zouden er bijvoorbeeld goed aan doen om een groep beta testers te hebben in plaats van alle gebruikers daarvoor te misbruiken...

[ Voor 6% gewijzigd door darkrain op 24-12-2017 21:41 . Reden: issue toch niet opgelost ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Pierre schreef op zondag 24 december 2017 @ 16:24:
[...]

Daar heb je wel een punt, op dit moment werkt er niks meer bij mij, ik heb een OnePlus 3T en Oreo 8 en na de laatste update krijg niks meer binnen :?
Heb hier ook de laatste update en oreo op een OP3(niet T), maar werkt verder prima hier, Heb ook niets opnieuw op hoeven starten of iets dergelijks.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Nicap schreef op maandag 25 december 2017 @ 09:59:
[...]

Heb hier ook de laatste update en oreo op een OP3(niet T), maar werkt verder prima hier, Heb ook niets opnieuw op hoeven starten of iets dergelijks.
Heb dezelfde configuratie. Na update komen er geen berichten door... Bij de vliegtuigstand is de blauwe optie niet meer beschikbaar. Ik heb dit opgelost door de smart lock te zetten. Vanaf dan komen notificaties weer door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghust
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:56
Hoop per-app notifications (pushbullet-wise).
En als ze tegelijk met prioriteit kunnen werken zou het alles doen wat het moet doen imo.

Bv Telegram notifications aan en tegelijk enkel notifications voor high priority. Dan komen de groepsgesprekken niet door ;)

• Plenkske
Een week na het krijgen van het tracking nummer is nu dan ook de ZeTime daadwerkelijk onderweg. UPS heeft ze dus ontvangen en de geplande leverdatum is morgen voor het einde van de dag ! :)

Besteld via IGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
Plenkske schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:52:
Een week na het krijgen van het tracking nummer is nu dan ook de ZeTime daadwerkelijk onderweg. UPS heeft ze dus ontvangen en de geplande leverdatum is morgen voor het einde van de dag ! :)

Besteld via IGG
Ik heb ook een bericht gehad en een trackingnummer. Kan er helaas niet uit halen wanneer er geleverd wordt. Alleen dat het 21/12 bij UPS is ontvangen.

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-07 15:28

stuffer

Ondertietel

smuck schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 08:42:
[...]

Ik heb ook een bericht gehad en een trackingnummer. Kan er helaas niet uit halen wanneer er geleverd wordt. Alleen dat het 21/12 bij UPS is ontvangen.
Beetje offtopic:
In de ups app stond de 21 dat ie de 22 geleverd zou worden. Een telefoontje leerde mij gister dat ups de pakketten zelf nog niet heeft ontvangen. Dus de nummers zullen wel bekend zijn maar de uiteindelijke zending is nog niet gereed.

Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
stuffer schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:54:
[...]

Beetje offtopic:
In de ups app stond de 21 dat ie de 22 geleverd zou worden. Een telefoontje leerde mij gister dat ups de pakketten zelf nog niet heeft ontvangen. Dus de nummers zullen wel bekend zijn maar de uiteindelijke zending is nog niet gereed.
Dat denk ik ook.

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

stuffer schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:54:
[...]

Beetje offtopic:
Dit gaat exact hetzelfde als de eerste keer, de pakketten zijn aangemeld bij UPS (die dan zo proactief zijn om meteen een melding te maken in hun app), maar ze zijn nog niet fysiek bij UPS in handen... Dit kan weken of zelfs maanden duren.

Persoonlijk vind ik dat UPS te proactief is met het melden van verwachtte data als ze het pakket nog niet eens hebben ontvangen. Het zou ze sieren als ze er in zulke gevallen bijzetten dat de zending is aangemeld maar nog niet in hun bezit, zoals bijvoorbeeld PostNL wel doet...

Ik hoop dat jullie het klokje ook snel krijgen en ben benieuwd naar de QA van de 2e (of 3e) batch.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentF0rce
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:35
darkrain schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:40:
[...]

Persoonlijk vind ik dat UPS te proactief is met het melden van verwachtte data als ze het pakket nog niet eens hebben ontvangen. Het zou ze sieren als ze er in zulke gevallen bijzetten dat de zending is aangemeld maar nog niet in hun bezit, zoals bijvoorbeeld PostNL wel doet...
Eigenlijk doen ze dat ook toch? Ik kan me herinneren dat het er bij stond als je naar details ging?
Daarnaast geeft PostNL soms ook al een tijdinschatting wanneer ze een pakket nog moeten ontvangen. Maar dat is wel vaak bij Nederlandse of Duitse webshops, wat natuurlijk wel anders is dat continentaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky_Angelus
Tja, ik denk persoonlijk niet dat mijn vervanging een 2de batch is geweest, al zou het kunnen... #2400 vs. #7400 (+/-).

Mijn vervanging is niet alleen werkend op touchscreen (reden van rma), maar de knopjes voelen ook beter aan. Minder stug, consistenter en nu werken ze vrijwel altijd (vrijwel, want ik.... ). Dat gezegd, als IGG idd nu een nieuwere batch heeft wordt het wel interessant ;) ik ben dusdanig tevreden dat ik er nog wel eentje in een andere kleur zou willen (al is het maar om af te kunnen wisselen), als ze dan ook nog eens 'beter' in elkaar zitten... tja, waarom niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screwloose
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-05-2024
Ik zit dank Ik dit topic enorm op de wip. Dit lijkt me Dé ideale smartwatch maar met dit gedoe er nu omheen twijfel ik enorm!
Wat raden jullie me aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
screwloose schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:47:
Ik zit dank Ik dit topic enorm op de wip. Dit lijkt me Dé ideale smartwatch maar met dit gedoe er nu omheen twijfel ik enorm!
Wat raden jullie me aan?
Welk gedoe? Door de kickstarter structuur ligt alles een beetje onder een enorm vergrootglas. Bij mijn Fossil horloge van een paar jaar geleden heb ik een hangend knopje, krassen op het scherm enzovoorts. Maar daar is geen forum met klagers over......

Oftwel, wanneer je voldoende hebt aan de eigenschappen van de Zetime, en niet verwacht dat er bijvoorbeeld een microfoon, luidspreker, GPS of Android Wear op zit, is het een prima horloge, waar je direct op kunt zien hoe laat het is (!), met leuke smartwatch functies (notificaties, tellers, etc) die niet elke avond aan de slurf hoeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freaky_Angelus
Ja, dat laatste is wel een leuke om te herhalen ;) mijn record staat op 7 dagen en gemiddeld is het 5 dagen per oplaadbeurt... Je moet wel de % laten zakken tot onder de 15%, want die laatste gaan heel langzaam (lijkt een lineair volt-metertje te zijn en geen curve van Li-po/ion mee te nemen).

Het is soms nog wat prutsen met de juiste apps gebruiken (moest van HTC mail naar Outlook app bijvoorbeeld), maar als het eenmaal naar je wens loopt... Tja, ik ben erg blij... de mobiel gaat minder uit de broekzak (anders gesteld, ik ben hem nu soms kwijt... ergens in huis)... alles staat non-stop op stil en buiten een paar whatsapp-groepen door prima bij te houden ;) Als je hem nu dan ook zou kopen, zit je ook niet met alle KS / IGG 'problemen' van dat de verzending 'traag' gaat. Dan koop je hem en dan krijg je hem snel.

Daarbij, buiten de eerste groep met KS die nog wat kwaliteit discussies hadden, zijn daar de meeste ook van verdwenen/opgelost (en met respect... 25.000 stuks en het aantal issues is nog steeds laag gebleven... het was alleen FB waar al het geklaag 'luid' leek te worden).

Dan heb je ook nog eens het voordeel dat als je hem via een NL verkoper koopt dat de NL wetgeving van toepassing is (dus garantie, consumentenrecht, omruilen etc.). Wat dat betreft, je krijgt hem iets duurder dan 'wij' met KS etc., maar voor mij is het een kwestie van tijd/geld (iets met een nieuwe pc) voor er een tweede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Mijn collega en ik krijgen de ZeTime via La Poste. Die van mij is onderweg, die van hem wacht sinds de 21ste op overdracht aan La Poste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
Na een week eindelijk beweging bij UPS. Petite via KS is onderweg en wordt 2 januari afgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
De mijne is dus vandaag geleverd en hij is prachtig ! Mooie verpakking ook. Hij is nu aan het opladen.

Even over mijn UPS ervaring:
21-12: tracking nr ontvangen
28-12: nogmaals mail dat de leverdatum gewijzigd is en dus echt ontvangen en onderweg
29-12: geleverd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
darkrain schreef op zondag 24 december 2017 @ 17:22:
[...]

Hmm jammer, het was te proberen nietwaar...
Edit: bij mij is het ook niet opgelost, dat leek wel zo maar blijkt niet zo te zijn...

QA bij MyKronoz kan echt wel beter, ze zouden er bijvoorbeeld goed aan doen om een groep beta testers te hebben in plaats van alle gebruikers daarvoor te misbruiken...
Dan nog blijf je problemen hebben.
Al die smartphones reageren gewoon compleet anders. Zoals eerder al gemeld, het grote voordeel van iPhone.

Morgen mijn replacement-body eens gaan afhalen, met dan hopelijk werkende buttons. Want was buiten die buttons echt wel tevreden met de zetime in combinatie met mijn iPhone. En dat was met software van ondertussen toch al een dikke 5weken geleden, ondertussen zijn er toch heel wat updates gepasseerd, dus ik gok dat er nog extra vooruit is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
Ik kreeg een email van UPS dat de verwachtte afleverdag dinsdag 2/1/2018 is.

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-07 15:28

stuffer

Ondertietel

smuck schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:26:
[...]

Ik kreeg een email van UPS dat de verwachtte afleverdag dinsdag 2/1/2018 is.
Hier ook :)

Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volgensbartjes.
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-04-2021
Mijne komt ook 2 jan :D alleen jammer dat mykronoz heeft aangegeven dat het adres niet veranderd mag worden, heb van de zomer mijn huis adres opgegeven, en expres vorige maand alvast een mychoice account gemaakt, maar lukte niet, ups gebeld, die mochten het ook niet veranderen van de verzender... kan nu dus niet mijn werk adres opgeven, dus de buurvrouw maar gevraagd, hoop dat ik hem dinsdag middag in handen heb...
Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste