Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• KeesFluitman
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 00:57
EliHiel schreef op donderdag 8 november 2018 @ 14:15:
De titel is wat overdreven want het betreft slechts een bepaald type "desync", maar toch leuk dat ze hier eindelijk het probleem gevonden en verholpen hebben.
Welk type blijft dan nog over dat niet in andere br Games bestaat?

• Sup4rdurt
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18-04 11:14
Gisteren weer twee potjes gehad waar ik in cover gewoon geknocked werdt... Oplossing was van korte duur zo het lijkt.

https://www.twitch.tv/superdurt/

• gotfurrr
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 01:54
Sup4rdurt schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:47:
Gisteren weer twee potjes gehad waar ik in cover gewoon geknocked werdt... Oplossing was van korte duur zo het lijkt.
de fix was "We have fixed a bug with movement interpolation which could cause other players' movement to be visibly delayed."

de fix gaat dus om movement interpolation:

"Think the Valve model where the client is receiving position updates frequently and the remotes update their positions using interpolation on this data."

Deze fix heeft er voor gezorgd dat de super hoge peeking advantage eruit is gehaald, als je wist waar een tegenstander zat (bijv net achter een hoek), dan kon je gewoon de hoek om rennen en was de speler die bij de hoek zat 100% kansloos, gewoon omdat de speler bij de hoek niet eens de kans had om te reageren.

Idem dito voor peek battles, waarbij je soms insta dood was terwijl op je eigen scherm de tegenstader 2ms zichtbaar was.

Ook het rare spring gedrag werd door deze bug veroorzaakt (springen was DE manier om kogels te ontwijken, ja je landde en stond dan even stil dus op dat moment kon je geraakt worden, maar alles daarvoor was 1 grote clusterfuck aan desync/hitreglol)

aangezien hitreg clientside is, zal deze bug ook de damage-achter-cover-desync versterkt hebben in bepaalde situaties, maar imho wordt deze vorm van desync niet puur veroorzaakt door deze bug en is deze fix dus ook niet iets wat alles oplost.

• MurtnR
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17:20
Gebruik van eigen filmpjes is prima. Het moet wel een bijdrage leveren aan een/de discussie of een aanzet geven daartoe. Zo maar een filmpje droppen, doet dat niet.

exactor it wijzigde deze reactie 13-11-2018 16:06 (78%)

• MurtnR
Feedback op individuele moderaties mogen naar de betreffende mod toe, heb je algemene feedback, dan mag dat in Feedback op moderatie binnen Spielerij, niet hier.

Geronimous wijzigde deze reactie 24-11-2018 20:39 (91%)

• BobbyDgtl
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 19-04 16:11
Wanneer komt de fix uit voor het vliegtuig? Zo erg is die bug niet, maar het wordt wel eens tijd :-)

Is er al een timeframe voor de nieuwe map? Wanneer op Test? Wanneer echt live?

Na alle negativiteit hier wil ik toch nog eens zeggen dat PUBG toch echt wel 1 vd beste spellen ooit is (voor mij). De gunplay is zo fantastisch!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 21:21
BobbyDgtl schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:32:
Wanneer komt de fix uit voor het vliegtuig? Zo erg is die bug niet, maar het wordt wel eens tijd :-)

Is er al een timeframe voor de nieuwe map? Wanneer op Test? Wanneer echt live?
Ben bang dat de nieuwe map nog wel even gaat duren, omdat de focus momenteel op pleisters plakken ligt.

Check onderstaande quote uit dev letter van afgelopen week:

"To accomplish these tasks within our allotted time frame, all available dev resources were assigned to the campaign. However, due to several new stability issues that arose apart from FIX PUBG, we wanted to hold off on completing the campaign these last few weeks while we worked on resolving those issues."

Plus:

"Therefore, when designing the 2019 PUBG roadmap, we’ve changed our direction from this last year. Build stability and quality are now our most important value, and upon that base we will build new Battle Royale gameplay and new content. At first, this is likely to slow down our build cadence, but as these processes become more proficient, we hope to provide new content as fast as before, while maintaining our new stability and quality-first goal. While we cannot say how long this will take, we promise you that we will give our best efforts to reach this stage as quickly as possible."

Daarnaast staat ook nog eens de PS4 release voor de deur, die voor het team denk ik de prioriteit heeft.

• Pablo
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17-04 22:16

Pablo

Rito pls

Community manager reply, over de bugged parachute sprong naar links:

It's fixed internally with the new parachute system, which looks sick. Shit bug, super frustrating - but it's fixed and it won't be too long until you see the new system in action, without this frustrating issue :)

I know it's taken awhile to get fixed especially as it's such an aggravating bug.. but the focus of our gameplay team was to make sure we could get the parachute overhaul out ASAP, rather than spending additional time fixing the soon to be legacy and somewhat broken parachuting system.

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

• MurtnR
Er is morgenavond weer een PUBG tournooi voor Nederlandse/Belgische spelers. Aanmelden kan via https://battlefy.com/bene...b2e99c8d5403db784cc1/info

Doe gezellig mee, meer zielen meer vreugd!

MurtnR wijzigde deze reactie 23-11-2018 17:05 (11%)

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:53

Geronimous

Moderator Spielerij
Modbreak:Voor de laatste keer: de hele kinderachtige discussie over Discord wordt niet hier gevoerd. De volgende die er over begint of trollt, mag even op vakantie van Tweakers.

FT-17 FTW!

• cmegens
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 20:05
*snip*

Geronimous wijzigde deze reactie 24-11-2018 20:25 (135%)

• DutchTaz
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 20:34
Je leest geen modbreaks? Gevaarlijk...

Geronimous wijzigde deze reactie 24-11-2018 20:25 (95%)

• Pablo

Pablo

Rito pls

MurtnR schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:04:
Er is morgenavond weer een PUBG tournooi voor Nederlandse/Belgische spelers. Aanmelden kan via https://battlefy.com/bene...b2e99c8d5403db784cc1/info

Doe gezellig mee, meer zielen meer vreugd!
ahhh dit bericht heb ik net gemist, voor het weekend.
Had wel mee willen doen !

• MurtnR
Zijn hier mensen die faceit games hebben gespeeld/spelen? Zo, ja; wat zijn jullie ervaringen?

Ik zit te twijfelen om hiermee te starten.

• Pablo

Pablo

Rito pls

MurtnR schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:43:
Zijn hier mensen die faceit games hebben gespeeld/spelen? Zo, ja; wat zijn jullie ervaringen?

Ik zit te twijfelen om hiermee te starten.
op bronze/silver/gold wordt er erg Camperig gespeeld.
doordat je maar 64 players players hebt (16 squads dus), is er daardoor weinig actie voor mijn gevoel.

ik ben er mee gestopt. vind normaal spelen vele malen leuker.

Tenzij je dus met een vaste squad wil spelen en echt die die=hard wins wilt pakken.

Pablo wijzigde deze reactie 27-11-2018 14:34 (8%)

• BobbyDgtl
Tegenwoordig speelt iedereen op Miramar zoals het hoort heb ik de indruk. Veel minder mensen die hot droppen. Het is dus niet meer enkel bij de start en endgame dat je volk tegen komt met daartussen 20 dode minuten.

Veel meer squad vs squad actie in mid game! Ik ben fan!

Iets zoals faceit wil ik wel eens proberen. Geen idee of het mijn ding is. Dat lijkt me enkel endgame actie.

• ComputerHoed
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 19-04 20:29

ComputerHoed

Electronica <3

BobbyDgtl schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:01:
Tegenwoordig speelt iedereen op Miramar zoals het hoort heb ik de indruk. Veel minder mensen die hot droppen. Het is dus niet meer enkel bij de start en endgame dat je volk tegen komt met daartussen 20 dode minuten.

Veel meer squad vs squad actie in mid game! Ik ben fan!

Iets zoals faceit wil ik wel eens proberen. Geen idee of het mijn ding is. Dat lijkt me enkel endgame actie.
Dat eerste valt wel mee hoor. In de Discord zijn er nog steeds veel Sanhok(-only) fans ;)

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, MSI RX 480 Gaming X, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

• BobbyDgtl
ComputerHoed schreef op woensdag 28 november 2018 @ 14:34:
[...]

Dat eerste valt wel mee hoor. In de Discord zijn er nog steeds veel Sanhok(-only) fans ;)
Neenee, ik bedoel het anders. Mensen die Miramar spelen, spelen het op de manier zoals het hoort. Niet de helft van het volk die hotdropt.

• Deleon78
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 01:08
BobbyDgtl schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:18:
[...]

Neenee, ik bedoel het anders. Mensen die Miramar spelen, spelen het op de manier zoals het hoort. Niet de helft van het volk die hotdropt.
Zoals jij vindt dat het hoort :)
(/me is geen hotdropper)

• KeesFluitman
Deleon78 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 17:05:
[...]

Zoals jij vindt dat het hoort :)
(/me is geen hotdropper)
Hij zegt toch ook dat hij niet hotdropt maar juist vindt dat dat niet de manier is om BR tr spelen? Of lees ik hem nu fout?

Ik vind dat er zeer verschillende games zijn. De uithoeken worden niet erg vaak opgezocht, maar mensen komen ook niet blind aanvallen om de actie op te zoeken.

• soskes
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22:28
KeesFluitman schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:07:
[...]

Hij zegt toch ook dat hij niet hotdropt maar juist vindt dat dat niet de manier is om BR tr spelen? Of lees ik hem nu fout?

Ik vind dat er zeer verschillende games zijn. De uithoeken worden niet erg vaak opgezocht, maar mensen komen ook niet blind aanvallen om de actie op te zoeken.
Hier wel een hotdropper. Wel afwisselend. Maar zeker als ik met Random squads speel probeer ik hierheen te sturen. Reden ervan is puur mijn tactiek. Ik wil gewoon genoeg loot hebben en ik kan de manier van spelen van mijn teammates inschatten. Helaas op de XBone wordt er steeds minder gespeeld met mics lijkt mij.

Ik ben wel benieuwd hoe je dan zou moeten spelen en waarom? Immers, de vele verschillen in tactiek (of het ontbreken ervan, wat bij mij soms ook gewoon is) maakt het zo een leuke game voor mij. Hierdoor neem ik de oneffenheden graag voor lief.

Sony Xperia Z3 - Chuwi Hi9 Air - Lenovo Thinkpad T460

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:46

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

soskes schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:38:
[...]

Hier wel een hotdropper. Wel afwisselend. Maar zeker als ik met Random squads speel probeer ik hierheen te sturen. Reden ervan is puur mijn tactiek. Ik wil gewoon genoeg loot hebben en ik kan de manier van spelen van mijn teammates inschatten. Helaas op de XBone wordt er steeds minder gespeeld met mics lijkt mij.

Ik ben wel benieuwd hoe je dan zou moeten spelen en waarom? Immers, de vele verschillen in tactiek (of het ontbreken ervan, wat bij mij soms ook gewoon is) maakt het zo een leuke game voor mij. Hierdoor neem ik de oneffenheden graag voor lief.
Ik vind hotdroppen in Sanhok het leukst (voornamelijk solo), alleen de essentiële dingen pakken en de rest van de loot proberen te pakken van anderen als ze neer zijn. Is leuker dan 10 minuten looten en dan afgeknald worden. Ik ben er wel beter van gaan spelen op de Xbox, weet het nu beter in te schatten wanneer ik moet pushen en wanneer ik beter even stil kan blijven staan achter cover.

You're mistaken me for someone who really cares.

• soskes
Solo vind ik sowieso al heel lastig. Hoewel ik eergisteren in mijn eerste potje ineens tweede werd. Enkel de laatste dude / dudette bleef maar granaten gooien en bij de 7de was ik gezien.

Maar inderdaad. Om jezelf beter te maken moet je in zoveel mogelijk gevechten komen. Ik ken er ook die vaak 1-man squad spelen om zich te ontwikkelen.

• KeesFluitman
soskes schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:38:
[...]

Ik speel eigenlijk alleen maar squad met lui op discord. Dan gaan we gewoon voor de win. Soms kiezen we ervoor eerst rustig te looten en ontwijken t gevecht, soms zoeken we t gevecht juist op.

Maar hotdroppen op bv bootcamp levert gewoon niets op. Minstrns 1 dood en je krijgt nooit iedereen dood voordat je gethirdpartied wordt of gewoonweg moet rennen voor de zone. Er zijn veel efficienterr en net zo actievolle opties

KeesFluitman wijzigde deze reactie 29-11-2018 15:36 (11%)

• BobbyDgtl
KeesFluitman schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:07:
[...]

Ik snap wat hij bedoelt, moeilijke uitspraak van me. Ik wou niet veralgemenen :)

Met spelen zoals het hoort bedoel ik in feite om het algemene spelplezier van Miramar te verhogen voor de mensen die spelen voor te winnen/endgame te halen.
Omdat 60% vroeger hotdropte hadden we 20 minuten waar niks gebeurde. En dat maakte van Miramar niet echt de leukste map om te spelen.
Ik heb het gevoel dat heel veel mensen tegenwoordig het iets rustig aanpakken waardoor je een continue flow van actie hebt ipv enkel begin+einde.

Zal wel door Sanhok komen. De mensen die enkel willen hotdroppen spelen waarschijnlijk alleen die map.

• KeesFluitman
BobbyDgtl schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:36:
[...]

Ik snap wat hij bedoelt, moeilijke uitspraak van me. Ik wou niet veralgemenen :)

Met spelen zoals het hoort bedoel ik in feite om het algemene spelplezier van Miramar te verhogen voor de mensen die spelen voor te winnen/endgame te halen.
Omdat 60% vroeger hotdropte hadden we 20 minuten waar niks gebeurde. En dat maakte van Miramar niet echt de leukste map om te spelen.
Ik heb het gevoel dat heel veel mensen tegenwoordig het iets rustig aanpakken waardoor je een continue flow van actie hebt ipv enkel begin+einde.

Zal wel door Sanhok komen. De mensen die enkel willen hotdroppen spelen waarschijnlijk alleen die map.
Ik speel t spel pas 2 maanden. Ik vind de flow op erangel en miramar erg goed (behalve cirkelsnelheid en lootdrop op erangel).

Vermaak me reuze, squads verspreiden zich er goed en je moet constant opletten en kan altijd de keuze maken te vechten of te rennen.

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-04 22:20
KeesFluitman schreef op donderdag 29 november 2018 @ 16:04:
[...]

Ik speel t spel pas 2 maanden. Ik vind de flow op erangel en miramar erg goed (behalve cirkelsnelheid en lootdrop op erangel).

Vermaak me reuze, squads verspreiden zich er goed en je moet constant opletten en kan altijd de keuze maken te vechten of te rennen.
Ik dacht dat ik de enige was, maar inderdaad, lootdrop op erangel is wel echt een drama aan het worden. Op Miramar is overal wel wat te vinden.

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• KeesFluitman
looyenss schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:07:
[...]

Ik dacht dat ik de enige was, maar inderdaad, lootdrop op erangel is wel echt een drama aan het worden. Op Miramar is overal wel wat te vinden.
Mss 100% meer van alles wat. Of bepaalde gebouwen grotere kans op goed spul.

Al moet ik zeggen dat de schaarste ook voor een leuke game zorgt. Het is soms echt nodig te vechten omdat je anders de nodige loot niet hebt.

• Xa!pt
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 03-04 22:59
KeesFluitman schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:46:
[...]

Mss 100% meer van alles wat. Of bepaalde gebouwen grotere kans op goed spul.

Al moet ik zeggen dat de schaarste ook voor een leuke game zorgt. Het is soms echt nodig te vechten omdat je anders de nodige loot niet hebt.
WTFMoses slaat de spijker wel aardig op de kop.

YouTube: 5 NEW CHANGES PUBG NEEDS NOW - Battlegrounds Update

• n3othebest
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 23:43
Heb deze nog niet gezien maar Moses is de laatste maanden ver verwijderd van enige logica. Hij maakt vooral veel clickbait en klaagt over alles en iedereen (niet alleen PUBG).

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-04 22:20
Kan me niet vinden in deze vid van moses. Besef je dat je een battle royale speelt, geen CSGO of andere shooter...

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• ApC_IcE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22:47

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik heb de laatste pagina's doorgespit maar vond niet dit filmpje over de nieuwe sneeuwmap.
Of ik kijk niet goed :X

• MRTNbos
  • Laatst online: 19-04 13:33
Filmpje is nieuw voor mij, maar dat ziet er echt super nice uit! De setting die ze creëren met al de nieuwe gebouwen geeft mij in dit filmpje echt een unieke look&feel.

Als het klopt dat de grote van de map en hoeveelheid loot tussen Sanhok en Erangel in zit, dan ben ik het wel eens dat dit wel eens de beste map van PUBG kan worden.

Als ik dit zo zie, dan hoop ik zelfs dat ze de bestaande mappen nog eens gaan uitbreiden. Iets meer variatie in het type buildings, buggies die door zand veel beter rijden dan een dacia, etc.

• Jorissie87
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 23:57

Jorissie87

No diggity

Misschien dat zaken als de nieuwe map eraan bijdragen maar voor het eerst in 10 maanden tijd is er weer een (kleine) toename in het aantal spelers geweest:
https://steamcharts.com/app/578080

i7 7700K | MSI GTX1080 | GigaByte Z270X | 16GB@3200Mhz | H100i | 960 EVO 250GB | 840 PRO 256GB | CM Storm Stryker | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Asus 24" HD 144Hz | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• EliHiel
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 23:37
Jorissie87 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:55:
Misschien dat zaken als de nieuwe map eraan bijdragen maar voor het eerst in 10 maanden tijd is er weer een (kleine) toename in het aantal spelers geweest:
https://steamcharts.com/app/578080
Met de nieuwe map zal dit nog neit veel te maken hebben aangezien ze zelfs nog niet op de testservers te spelen is. Ik denk eerder spelers die na een uitstap naar Black-out (en BF:V) terugkomen naar PUBG nu het nieuwe er ook af is bij die games.

Ik kan nu steamcharts niet bekijken omdat dit hier op het werk geblokkeerd wordt, maar als er een dip was wanneer Black-out uitkwam dan zou dit best wel kunnen.

• Jorissie87
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 23:57

Jorissie87

No diggity

EliHiel schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 14:07:
[...]

Met de nieuwe map zal dit nog neit veel te maken hebben aangezien ze zelfs nog niet op de testservers te spelen is. Ik denk eerder spelers die na een uitstap naar Black-out (en BF:V) terugkomen naar PUBG nu het nieuwe er ook af is bij die games.

Ik kan nu steamcharts niet bekijken omdat dit hier op het werk geblokkeerd wordt, maar als er een dip was wanneer Black-out uitkwam dan zou dit best wel kunnen.
Is ook goed mogelijk. Ik bedoelde overigens meer dat spelers, wetende dat er een nieuwe map aankomt, PUBG opnieuw installeren/opstarten. Het gaat om 0,54% (2000K+) extra spelers in de laatste 30 dagen, het is niet veel maar toch een goede ontwikkeling na 10 maanden lang alleen maar afname (average aantal spelers is nog maar iets meer dan een kwart van wat het in januari was).Wat ook meespeelt is dat het nu winter is (westelijk halfrond dan) waardoor meer mensen lekker binnen gamen ipv terrasjes pakken, hoeft dus niet ten koste van een andere playerbase te gaan.

i7 7700K | MSI GTX1080 | GigaByte Z270X | 16GB@3200Mhz | H100i | 960 EVO 250GB | 840 PRO 256GB | CM Storm Stryker | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Asus 24" HD 144Hz | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• KeesFluitman
Jorissie87 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 14:19:
[...]

Is ook goed mogelijk. Ik bedoelde overigens meer dat spelers, wetende dat er een nieuwe map aankomt, PUBG opnieuw installeren/opstarten. Het gaat om 0,54% (2000K+) extra spelers in de laatste 30 dagen, het is niet veel maar toch een goede ontwikkeling na 10 maanden lang alleen maar afname (average aantal spelers is nog maar iets meer dan een kwart van wat het in januari was).Wat ook meespeelt is dat het nu winter is (westelijk halfrond dan) waardoor meer mensen lekker binnen gamen ipv terrasjes pakken, hoeft dus niet ten koste van een andere playerbase te gaan.
De grote dip was denk ik bo4 en bfv. Maar die stellen net zo teleur. Pubg is gewoon een heel sterk spel (iig voor mij in squad Games). Het zal nog wel even standhouden maar uiteindelijk zal er een remake of iets dergelijks moeten komen die de movement, map design en performance verbeteren. Elk spel sterft.

• ApC_IcE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22:47

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Jorissie87 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 14:19:
[...]

2000k of 200k?

• trixie24
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 19:46
Hmmm had dit topic nog niet gezien... 8) PC speler hier!

Speel eigenlijk alleen Sanhok. Lekker veel actie, over het algemeen geen voertuigen nodig en snel gear om in ieder geval te kunnen schieten als je iemand tegenkomt! Ha Tinh droppen is mijn favoriete spot...

Speel het nu meer dan een jaar (denk 16 maanden) bijna dagelijks en vind het nog steeds een hele vette game!

• Michwesterhof
  • Registratie: september 2017
  • Niet online

Michwesterhof

UI / UX Designer

trixie24 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 14:29:
Hmmm had dit topic nog niet gezien... 8) PC speler hier!

Speel eigenlijk alleen Sanhok. Lekker veel actie, over het algemeen geen voertuigen nodig en snel gear om in ieder geval te kunnen schieten als je iemand tegenkomt! Ha Tinh droppen is mijn favoriete spot...

Speel het nu meer dan een jaar (denk 16 maanden) bijna dagelijks en vind het nog steeds een hele vette game!
Het blijft ook wel ondanks de vele bugs een toffe game. Vind zelf persoonlijk dat er momenteel geen enkele andere spel dezelfde plezier en spanning mee geeft als PUBG.

Zelf dan weer geen fan van Sanhok maar eerder een echte Miramar liefhebber! Erangel heb ik zoveel gespeeld maar zonder succes van nog goede loot te vinden naast twee grote steden, vroeger was dat op deze man een stuk beter.

Ben daarom ook erg benieuwd naar de nieuwe map. Denk zeker dat dit weer aardig wat nieuwe gameplay mee zal brengen qua tactics en placement.

AMD Ryzen 7 1800x | Asus RX 580 | MSI B350 TOMAHAWK ARCTIC | 16GB@3200Mhz | 960 EVO MZ 250GB | Gelid Solutions Phantom | BenQ Zowie XL 24" 140hz | KB: Cooler Master MasterKeys Lite L RGB | HS: Razer Man'o war Wireless | M: Logitech G403

• JoowrusZ
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 23:00
https://steamcommunity.co...etail/1698317802618306800

Als ik het zo lees is het nog steeds grinden, maar ik ben benieuwd!

Wacky hier over:

JoowrusZ wijzigde deze reactie 06-12-2018 17:10 (32%)

• Ananas_NL
  • Laatst online: 18-04 13:42
Vraagje, ik zie net dat dit spel morgen op de ps4 uit komt. Nu ben in niet heel erg bekend met dit spel maar toch wel erg benieuwd. Kan je pubg ook goed in je eentje spelen of echt alleen in squads? En wat maakt dit spel nu zo uniek en anders dan bijv cod black ops battle royal mode?

• soskes
Ananas_NL schreef op donderdag 6 december 2018 @ 21:55:
Vraagje, ik zie net dat dit spel morgen op de ps4 uit komt. Nu ben in niet heel erg bekend met dit spel maar toch wel erg benieuwd. Kan je pubg ook goed in je eentje spelen of echt alleen in squads? En wat maakt dit spel nu zo uniek en anders dan bijv cod black ops battle royal mode?
Je kunt het prima alleen spelen.

Dit spel heeft een andere flow dan CoD. Je moet dus een andere tactiek toepassen en persoonlijk vind ik de PUBG tactiek geweldig leuk. Waar je vaak bij CoD kunt rennen, springen en glijdend gaat pushen is het bij PUBG meer strategisch pushen door de juiste 'route' te volgen met cover. Of het aloude flanken te gebruiken.

• Ananas_NL
soskes schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 07:48:
[...]

Je kunt het prima alleen spelen.

Dit spel heeft een andere flow dan CoD. Je moet dus een andere tactiek toepassen en persoonlijk vind ik de PUBG tactiek geweldig leuk. Waar je vaak bij CoD kunt rennen, springen en glijdend gaat pushen is het bij PUBG meer strategisch pushen door de juiste 'route' te volgen met cover. Of het aloude flanken te gebruiken.
Dat klinkt goed inderdaad!
Dus als ik het goed begrijp is het ook realistischer? Ben in inderdaad ook bang dat CoD te snel gaat met het springenen glijden etc. Ben zelf ook niet meer de jongste namelijk :|

• gergs
  • Laatst online: 20-04 01:15
Snow map is out op test server...

intel Core i7-7700k | 6GB Aorus GTX1060 | 16GB Corsair Vengeance | Samsung 960 EVo SSD | Seasonic Focus+ 550 Gold

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 00:03

m0nk

16-09-2003 15.15

(jarig!)
gergs schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:15:
Test of experimental test server?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• Pablo

Pablo

Rito pls

gergs schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:15:
Vanavond pas... en het is de test server

Pablo wijzigde deze reactie 07-12-2018 09:50 (9%)

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Ananas_NL schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:48:
[...]

Dat klinkt goed inderdaad!
Dus als ik het goed begrijp is het ook realistischer? Ben in inderdaad ook bang dat CoD te snel gaat met het springenen glijden etc. Ben zelf ook niet meer de jongste namelijk :|
Ik speel het op de Xbox (en 40+ ;) ). maar dit is het enigste spel waar ik soms met zweet in m'n handen zit van de spanning :P
Zeker als ik bij de laatste 10 zit en het er om gaat spannen. Ik speel op dit moment voornamelijk de map Sanhok en drop in Bootcamp. Geleerd om ze snel en effectief mogelijk te springen en je hebt meestal vrij snel een gevecht ( en als je snel leert springen en goed landen ben je de eerste met een wapen :p )

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

(jarig!)
Pablo schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:48:
[...]

Vanavond pas... en het is de test server
Ik ben al aan het spelen, is al live dus!

• Ananas_NL
janvanduschoten schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:06:
[...]

Ik speel het op de Xbox (en 40+ ;) ). maar dit is het enigste spel waar ik soms met zweet in m'n handen zit van de spanning :P
Zeker als ik bij de laatste 10 zit en het er om gaat spannen. Ik speel op dit moment voornamelijk de map Sanhok en drop in Bootcamp. Geleerd om ze snel en effectief mogelijk te springen en je hebt meestal vrij snel een gevecht ( en als je snel leert springen en goed landen ben je de eerste met een wapen :p )
Klinkt goed allemaal :) !
Jullie hebben mij overtuigt, ga hem vanmiddag meteen ophalen!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Ananas_NL schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:12:
[...]

Misschien leuk om ook deze gasten te volgen / bekijken po YouTube, leer je best wel beter van spelen. Hebben afgelopen week ook een Pubg PS4 filmpje gepost zag ik.

YouTube: The Beard Guys

• Pablo

Pablo

Rito pls

Ananas_NL schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:12:
[...]

ja ik zie nu idd dat hij dus al live is op test server.

Vaag bericht van PUBG dan , dat ze aangeven dat jet vanavond live is.
maar goed, communicatie van PUBG is natuurlijk niet hun sterkste kan gebleken :)

( ja ik ben mij bewust van de verschillende tijd zone waarin zuid korea zich begeeft)

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

(jarig!)
Zo, echt een hele gave map. Liep net door een dino amusement park heen.. Zo vet gemaakt!

• Ananas_NL
janvanduschoten schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:15:
[...]

Misschien leuk om ook deze gasten te volgen / bekijken po YouTube, leer je best wel beter van spelen. Hebben afgelopen week ook een Pubg PS4 filmpje gepost zag ik.

YouTube: The Beard Guys
Top ga ik doen thnx!!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Cant wait !

nog even deze werkdag uitzitten en dan gaan dit weekend ook maar even "testen" }:O

• Yintha
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08-04 15:13

Yintha

We'll stay gold forever

Ik ga vanavond ook op de PS4 spelen!

PSN: Joepelus

• cmegens
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 20:05

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

(jarig!)
Heel vet idd, speelde net een random squad en waren met nog 1 team over. Via die footsteps wisten we waar ze zaten en pakten we die chicken dinner.

• SC4RF4C3
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19-04 22:27
Titel mag aangepast worden nu pubg ook beschikbaar is voor de PS4.

• Michwesterhof
  • Niet online

Michwesterhof

UI / UX Designer

Tot nu toe denk ik dat iedereen wel flink geniet van de nieuwe map.
Ze hebben er flink wat tijd in gestoken om de steden nu eindelijk echt combat ready te maken voor extended battles. Zo ook dat vrijwel alle terein nu super fijn is om cover te vinden ipv net die ene compound in de zone.

Hier en daar wel wat bugs die jammer zijn maar het loopt tot nu toe goed!

Zijn jullie veel fouten tegen gekomen?

AMD Ryzen 7 1800x | Asus RX 580 | MSI B350 TOMAHAWK ARCTIC | 16GB@3200Mhz | 960 EVO MZ 250GB | Gelid Solutions Phantom | BenQ Zowie XL 24" 140hz | KB: Cooler Master MasterKeys Lite L RGB | HS: Razer Man'o war Wireless | M: Logitech G403

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

(jarig!)
Michwesterhof schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 14:15:
Tot nu toe denk ik dat iedereen wel flink geniet van de nieuwe map.
Ze hebben er flink wat tijd in gestoken om de steden nu eindelijk echt combat ready te maken voor extended battles. Zo ook dat vrijwel alle terein nu super fijn is om cover te vinden ipv net die ene compound in de zone.

Hier en daar wel wat bugs die jammer zijn maar het loopt tot nu toe goed!

Zijn jullie veel fouten tegen gekomen?
Weinig, een keer dat ik mijn granaat niet kon gebruiken. Ik vind de map wel echt sterk gemaakt. Elke town ziet en voelt ook echt als een town ipv een bij elkaar gezet zooitje. En Dino Park <3

• k995
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18-04 15:05
Gisteren enkele games op de nieuwe map me prima vermaakt.

Zit goed in elkaar, gebouwen mooi en open makkelijk te looten maar genoeg afwisseling om strategisch te spelen.

• ScreamGT
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 00:51
Hoe bevalt de PS4 versie?

Ik zit te twijfelen om het samen met een paar vrienden te kopen. Is het net zo een drama als op de XBO destijds?

ASRock Z97 Extreme4 | Intel i5 4670K @3.8 | MSI GTX 1070

• ghighoegha
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 19-04 11:17
Voor iedereen die fps drops of veel stutter ervaart op de testserver. Moet bij settings even in windowed zetten en daarna weer op fullscreen. Hielp bij mij. En schijnt bij anderen ook te helpen.

Heb nog maar een paar potjes op de nieuwe map gespeelt maar ben erg positief. Ziet er van alle maps verreweg het mooiste uit. Ook zien de dorpen en steden er meer uit als echte steden ipv wat bij elkaar gegooide huisjes.

Cirkel en loot moeten nog wel een beetje getweaked worden

• KeesFluitman
ghighoegha schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:21:
Voor iedereen die fps drops of veel stutter ervaart op de testserver. Moet bij settings even in windowed zetten en daarna weer op fullscreen. Hielp bij mij. En schijnt bij anderen ook te helpen.

Heb nog maar een paar potjes op de nieuwe map gespeelt maar ben erg positief. Ziet er van alle maps verreweg het mooiste uit. Ook zien de dorpen en steden er meer uit als echte steden ipv wat bij elkaar gegooide huisjes.

De loot ja, de cirkel nee. Heerlijk hoe die prima te lopen is. Er is geen gesjees meer naar de rng cirkel maar een fair gevecht.

Ik hou nog steeds erg van miramar en erangel omdat positie zo belangrijk is, maar dit is een erg goede afwisseling.

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Zijn er nog tweakers die samen met mij de ps4 versie willen spelen, ik vind alleen ook maar zo alleen ;).

PSN: Joepelus

• MRTNbos
Ik heb zaterdag ochtend een paar potjes kunnen spelen. Daarna blijft het spel bij het opstarten hangen bij "Initializing". Hebben meer mensen hier last van? Is hier een oplossing voor?

Ondertussen wat geprobeerd:
- Normale PUBG draait gewoon normaal
- .ini file verwijderen -> steam game files laten verifiëren -> geen verandering
- game verplaatsen van normale HD naar SSD -> geen verandering
- Gisteren avond de hele test server verwijderd en vannacht opnieuw gedownload -> vanochtend kwam ik meteen in de lobby en kon een potje spelen.

Erg vreemd dus allemaal, maar mochten meer mensen hier last van hebben...bij mij was het een kwestie van 20GB opnieuw downloaden.

MRTNbos wijzigde deze reactie 10-12-2018 10:56 (57%)

• Roshnak
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17-04 16:45

Roshnak

PSN: Roshgill

Vraagjes voor de mensen die op de PS4 PUBG spelen.

Ik ben benieuwd hoe het speelt aangezien ik een kleine 400 uur in PUBG heb gestoken op de PC, en de overstap wil maken naar de PS4 ( Pro ) omdat PC gaming mij een beetje begint tegen te staan.

Zijn er veel frame drops?
Zijn de controles een beetje handig ingedeeld?
Lootsysteem prima? Of te clunky?

Zomaar een paar vraagjes die in mij opkwamen, aangezien ik google op PUBG PS4 review, ik er niet echt wijzer van wordt en dat er in de comments alleen door 10 jarige wordt gepost dat Fortnite beter is....

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Roshnak schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:26:
Frame drops -> nee, soms textures die later opspringen, bijvoorbeeld gebouwen tijdens de parachuteduik en misschien wat prullenbakken als je net bent geland. niet heel storend. FPS redelijk stabiel (PS Pro).

Controls zijn goed, beter dan ik had verwacht, inventory management gaat goed maar vereist wat oefening, drag and drop van bijvoorbeeld een scope werkt niet zoals op de pc :).

Overige controls zijn goed, ik ben ook overgestapt vanaf de PC.

• Roshnak

Roshnak

Yintha schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:03:
[...]

Frame drops -> nee, soms textures die later opspringen, bijvoorbeeld gebouwen tijdens de parachuteduik en misschien wat prullenbakken als je net bent geland. niet heel storend. FPS redelijk stabiel (PS Pro).

Controls zijn goed, beter dan ik had verwacht, inventory management gaat goed maar vereist wat oefening, drag and drop van bijvoorbeeld een scope werkt niet zoals op de pc :).

Overige controls zijn goed, ik ben ook overgestapt vanaf de PC.
Thanks, duidelijk!
Ik zal hem denk ik vanavond aanschaffen

• JoowrusZ

Ik ben benieuwd hoe het speelt aangezien ik een kleine 400 uur in PUBG heb gestoken op de PC, en de overstap wil maken naar de PS4 ( Pro ) omdat PC gaming mij een beetje begint tegen te staan.

Zomaar een paar vraagjes die in mij opkwamen, aangezien ik google op PUBG PS4 review, ik er niet echt wijzer van wordt en dat er in de comments alleen door 10 jarige wordt gepost dat Fortnite beter is....
Wat begint je van PC gaming tegen te staan als ik vragen mag?

• Roshnak

Roshnak

JoowrusZ schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:43:
[...]

Wat begint je van PC gaming tegen te staan als ik vragen mag?
Ik zit voor m'n werk ( ICT ) al genoeg achter een bureau, wil gewoon relaxed op de bank gamen :)

• Michwesterhof
  • Niet online

Michwesterhof

UI / UX Designer

Roshnak schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:25:
[...]

Ik zit voor m'n werk ( ICT ) al genoeg achter een bureau, wil gewoon relaxed op de bank gamen :)
Zitten inruilen voor zitten! :P

Maar het spel is volgens mij net als bij xBoxOne easier te renderen omdat het spel heel erg qua graphics is aangepast. Ik zelf heb geen PS4 om je vraag perfect te beantwoorden maar denk dat het een prima console is voor de game.

• willems227
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 18-04 15:39

Ik speel op de Xbox (OG). Dit omdat mijn kameraden ook op de Xbox spelen en ik op dit moment geen geld heb voor een fatsoenlijke game PC.

Het lootsysteem vergt wat tijd, maar werkt prima. Zelfde geldt voor de controls..

De vraag is een beetje of je je niet kapot gaat storen om terug te gaan naar 30 fps. Mijn Xbox original heeft met enige regelmaat render issues en frame drops. Bij een PS4 Pro lijkt het redelijk stabiel te blijven zag ik laatst op Youtube. Maar dan nog... 30fps tegenover 60/100/144?

Wat misschien ook het vermelden waard is, is dat er geen aim assist is. Dit vergt aanpassing als je voorheen andere shooters op de playstation gespeeld hebt.

Als afsluiting "relaxed op de bank"... Ik zit persoonlijk altijd op het puntje van de bank, het dichtstbij de tv. Om te relaxen zou ik een film of serie aan zetten, haha :)

• BobbyDgtl
De nieuwe manier van parachuten is wel even wennen! Het lijkt echt een pak trager te gaan!

• Michwesterhof
  • Niet online

Michwesterhof

UI / UX Designer

BobbyDgtl schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:06:
De nieuwe manier van parachuten is wel even wennen! Het lijkt echt een pak trager te gaan!
Je hebt twee keuzes.

A. Je moet een lange afstand dus je drukt bv 20% van je route naar voren(W) en trekt je parachute. Hierna kan je met LCTRL 12kmper uur naar locatie vliegen.

B. Je moet op een relatief dichtbije locatie droppen, dan druk je W zo ver mogelijk door en als je boven de locatie bent LSHIFT tot je op de grond bent. Hierdoor maak je een koprol zo je huisje in!

Hoop dat je hier iets aan hebt ;)

• astyle61
  • Laatst online: 20-02 16:42
ghighoegha schreef op zondag 9 december 2018 @ 13:21:

Tnx ik ga dit proberen vanavond :)

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

(jarig!)
Michwesterhof schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:58:
[...]

Je hebt twee keuzes.

A. Je moet een lange afstand dus je drukt bv 20% van je route naar voren(W) en trekt je parachute. Hierna kan je met LCTRL 12kmper uur naar locatie vliegen.

B. Je moet op een relatief dichtbije locatie droppen, dan druk je W zo ver mogelijk door en als je boven de locatie bent LSHIFT tot je op de grond bent. Hierdoor maak je een koprol zo je huisje in!

Hoop dat je hier iets aan hebt ;)
Daar kwam ik gisteren ook achter, en ik me maar afvragen waarom ik als een pijl naar beneden ging nadat ik op F drukte.. :z

• MRTNbos
MRTNbos schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:18:
Ik heb zaterdag ochtend een paar potjes kunnen spelen. Daarna blijft het spel bij het opstarten hangen bij "Initializing". Hebben meer mensen hier last van? Is hier een oplossing voor?

Ondertussen wat geprobeerd:
- Normale PUBG draait gewoon normaal
- .ini file verwijderen -> steam game files laten verifiëren -> geen verandering
- game verplaatsen van normale HD naar SSD -> geen verandering
- Gisteren avond de hele test server verwijderd en vannacht opnieuw gedownload -> vanochtend kwam ik meteen in de lobby en kon een potje spelen.

Erg vreemd dus allemaal, maar mochten meer mensen hier last van hebben...bij mij was het een kwestie van 20GB opnieuw downloaden.
:( :( Nu heb ik weer hetzelfde! Ik speel 1potje sneeuwmap, ik ga dood en vervolgens kom ik niet meer in de lobby. Hij blijft hangen op "Initializing"...

Heeft niemand anders dit? Ik kan me niet voorstellen dat het aan mijn PC ligt ofzo. :(

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

(jarig!)
MRTNbos schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 21:31:
[...]

:( :( Nu heb ik weer hetzelfde! Ik speel 1potje sneeuwmap, ik ga dood en vervolgens kom ik niet meer in de lobby. Hij blijft hangen op "Initializing"...

Heeft niemand anders dit? Ik kan me niet voorstellen dat het aan mijn PC ligt ofzo. :(
ESC - restart lobby werkt ook niet?

• KeesFluitman
MRTNbos schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 21:31:
[...]

ik had dit geloof ik ook eens. een PC restart heeft t opgelost.

Verder vind ik het echt een prachtige map.
- Goeie Looks, prima fps (voor mij: 1070 met 5930k.stabiel 100fps op 1440p soms wat dips richting 60/80)
- Cirkels zijn fantastisch. Eindelijk is tactische gameplay mogelijk / zijn er niet nog mensen in de blue t/m de 4de cirkel (zoals in sanhok) en is het geen russian roulette waar die daarna valt. Je moet enkel opletten of jou kant van de cirkel druk bezocht is in het begin, anders is het binnen komen van de 1ste cirkel echt lastig (omdat de cirkel relatief klein is).

- Loot is al getuned volgens mij. ARs moet je even zoeken, maar smgs vind je sowieso in het begin. lvl3 gear lijkt al iets zeldzamer, maar ik zou die voor crates only willen zien. Verder vind ik het heel belangrijk dat vechten enigszins beloond wordt door loot zeldzaam te maken. Heb je geen extended mag, of nog geen dmr? Ga dan dat gevecht aan en haal die dingen van je tegenstander. Meds en boosters moeten echt wat gedowntuned worden. Wat wel lachen is, dat de soviet invloeden van dit oost europese landschap zich uit in een grote hoeveelheid molotovs. Ik heb de schnapps ook op tafel tijdens het spelen!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

BobbyDgtl schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:06:
Dat is voor mij ook effe wennen inderdaad. We wisten altijd wel precies wanneer we de parachute moesten openen (nouja, de meeste in onze groep dan :P), maar dat is nu wel effe heel anders geworden.
En daardoor vind ik het ook een stuk lastiger inschatten waar de anderen gaan landen. Maar met 600+ uur gespeeld te hebben met de oude chute-physics is dat natuurlijk zo'n beetje al muscle memory.

Ik vind de nieuwe map wel echt gaaf, maar te klein. Hij had van mij wel net 1 vakje groter mogen zijn (omdat de randen vooral veel water is).

V&A eindejaarsopruiming - veul meuk voor weinig

Mijn BGG-list

• MRTNbos
m0nk schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:46:
[...]

ESC - restart lobby werkt ook niet?
Met Esc krijg ik wel het menu, maar restart lobby geeft geen verandering. (Ook op backspace drukken, vond ik op internet, reload de lobby maar vervolgens blijft het hangen bij initializing.)

@KeesFluitman PC restart heeft ook (helaas!) geen invloed op het gedrag...

• BobbyDgtl
TERW_DAN schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:40:
[...]

Dat is voor mij ook effe wennen inderdaad. We wisten altijd wel precies wanneer we de parachute moesten openen (nouja, de meeste in onze groep dan :P), maar dat is nu wel effe heel anders geworden.
En daardoor vind ik het ook een stuk lastiger inschatten waar de anderen gaan landen. Maar met 600+ uur gespeeld te hebben met de oude chute-physics is dat natuurlijk zo'n beetje al muscle memory.

Ik vind de nieuwe map wel echt gaaf, maar te klein. Hij had van mij wel net 1 vakje groter mogen zijn (omdat de randen vooral veel water is).
Het zal wel snel wennen dat parachuten.

Ik vind de map groter lijken dan hij echt is. Maar ik ben wel benieuwd hoe hij aanvoelt op duo/solo. Sanhok Squads en Sanhok Solo/duo speelt een pak anders.

• KeesFluitman
BobbyDgtl schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:18:
[...]

Ik vind de map groter lijken dan hij echt is. Maar ik ben wel benieuwd hoe hij aanvoelt op duo/solo. Sanhok Squads en Sanhok Solo/duo speelt een pak anders.

[Afbeelding]
Mooi plaatje. Laat idd zien dat t qua grootte dichter bij sanhok ligt. Maar toch is t lang niet zo klein ;).

• ghighoegha
Vind de nieuwe map echt perfect qua grootte. En doordat er heel veel nederzettingen zijn voelt hij ook wat groter aan. Door het aantal nederzettingen en steden zijn er ook minder hotdrops waardoor er niet nog maar 50 man over is na de eerste vijf minuten. Leukere end en midgame. Al heb ik de map nog maar een aantal uur gespeelt. Misschien verandert dat als hij eenmaal een tijdje op de live server staat.

Maar denk dat dit de beste en mooiste map is die ze tot nu toe hebben gemaakt. Mijn persoonlijke voorkeur dan

• Roshnak

Roshnak

Iemand zin in Pubg voor de PS4?

Id is Roshgill

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 21:23
Wanneer komt die nieuwe map nou op de live? Zag vandaag een soort intro filmpje van winter is comming op pubg, wel geinig gemaakt. Hierdoor leek het al wel of de nieuwe map live was, helaas was dat niet zo.

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Flavius
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18:21
Korkss schreef op woensdag 12 december 2018 @ 21:08:
Wanneer komt die nieuwe map nou op de live? Zag vandaag een soort intro filmpje van winter is comming op pubg, wel geinig gemaakt. Hierdoor leek het al wel of de nieuwe map live was, helaas was dat niet zo.
Bij Game of Thrones duurde het 8 seizoenen. Ik wens je veel succes met wachten. :9

• ghighoegha
Korkss schreef op woensdag 12 december 2018 @ 21:08:
19 december zo uit mijn hoofd

• Michwesterhof
  • Niet online

Michwesterhof

UI / UX Designer

BobbyDgtl schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:18:
[...]

[Afbeelding]
De bedoeling van Vikendi was iets dat ze ergens eens eerder hadden aangegeven. Kan iedereen zich nog herinneren dat ze op Erangel toen der tijd de cirkel snelheid hadden aangepast? Dit was te snel en werkte te gejaagt voor de spelers (dit was een test om te zien of dit op zulke grote mappen zou werken).

Miramar en Erangel zijn daarom de normale snelheden waardoor de gameplay daarop vrijwel langzaam en prima is. De dynamic cirkel hebben ze toen meteen op SanHok gezet waarop het dan ook wel goed werkt.

Hier zagen ze weer dat het niet helemaal aansloot op elke speler zijn/haar wensen en was dit gepushed naar het team. Dus daarom is bij Vikendi de tussen weg gekozen. 1 slag groter dan SanHok en ongeveer 1.5 slag kleiner dan Erangel. Cirkel snelheid wordt hierin nog aangepast en naar gekeken werd ook aangegeven.

Tot nu toe merk ik wel dat voor veel spelers dit echt is wat ze wilde en naar toe wilde met het spel :D

• Whiteflashh
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 18-04 09:28
Moet echt zeggen dat die nieuwe map een verademing is.
Heb het hele aspect van een snowmap altijd al tof gevonden in shooters.
Deze map ziet er echt uit alsof die veel meer aandacht heeft gehad dan alle voorgaande.

Wellicht nog wat tweaking in de looting (extended voor AR en snipers zijn nog lastig te vinden).

Voor de rest vind ik deze map echt genailed.

• MRTNbos
Whiteflashh schreef op donderdag 13 december 2018 @ 14:25:
Moet echt zeggen dat die nieuwe map een verademing is.
Heb het hele aspect van een snowmap altijd al tof gevonden in shooters.
Deze map ziet er echt uit alsof die veel meer aandacht heeft gehad dan alle voorgaande.

Wellicht nog wat tweaking in de looting (extended voor AR en snipers zijn nog lastig te vinden).

Voor de rest vind ik deze map echt genailed.
Helemaal mee eens. Nu moet ik zeggen dat ik zelfs het vinden van AR/Sniper al een uitdaging vind. Ik heb zelf alleen nog maar snipers/DMR's kunnen hanteren door ze te looten van een dode tegenstander.

Stiekem hoop ik zelf dat ze uiteindelijk de huidige maps nog een keer gaat updaten (Sanhok is al wel redelijk oké) om hetzelfde gevoel te creëren.

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

(jarig!)
Kijk net die nieuwe intro van Vikendi, einde is nacht met noorderlicht.. Man, echt hyped weer..

• Michwesterhof
  • Niet online

Michwesterhof

UI / UX Designer

Flavius schreef op woensdag 12 december 2018 @ 21:23:
[...]
Bij Game of Thrones duurde het 8 seizoenen. Ik wens je veel succes met wachten. :9
komt gewoon 19 december uit.

• Korkss
De test-server maar eens goed getest. Moet zeggen dat ik deze map tot nu toe echt heel leuk vind. Meer urban gevechten en overall is er sowieso wat meer cover lijkt het.
Wel benieuwd wat ze met de loot gaan doen, nu staat de kraan maximaal open en vind je de beste gear en wapens.
Als de map op de live servers gaat, ga ik toch maar weer even spelen.

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• JoowrusZ
Korkss schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 17:33:
De test-server maar eens goed getest. Moet zeggen dat ik deze map tot nu toe echt heel leuk vind. Meer urban gevechten en overall is er sowieso wat meer cover lijkt het.
Wel benieuwd wat ze met de loot gaan doen, nu staat de kraan maximaal open en vind je de beste gear en wapens.
Als de map op de live servers gaat, ga ik toch maar weer even spelen.
Vraag me af waar jij springt dan, ik vind alleen maar smg's :9

• Korkss
JoowrusZ schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 19:56:
[...]

Vraag me af waar jij springt dan, ik vind alleen maar smg's :9
Spring vaak in de grote steden. Na een paar huisjes heb ik toch 9/10 keer wel level 2 armor of hoger. Een AR en een sniper met scope. Tuurlijk is dit niet constant zo, maar vergeleken met Miramar er Erangel ligt er 100x meer loot overal.

• floriz87
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22:10
Korkss schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 20:25:
[...]

Spring vaak in de grote steden. Na een paar huisjes heb ik toch 9/10 keer wel level 2 armor of hoger. Een AR en een sniper met scope. Tuurlijk is dit niet constant zo, maar vergeleken met Miramar er Erangel ligt er 100x meer loot overal.
Niet mijn ervaring. ARs gaat nog enigszins, maar vooral SMGs. DMRs en SRs nihil. Armor gaat prima idd. Scopes komen zelden boven de 3x uit. Hoop dat ze hier nog mee aan de slag gaan.
Pagina: 1 ... 132 ... 135 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True