[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Na 2 maanden afwezig speel ik weer. Items in de survivor pass zijn 'locked' zelfs na het behalen van die levels, iemand een idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:13

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Saturnus schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:26:
Na 2 maanden afwezig speel ik weer. Items in de survivor pass zijn 'locked' zelfs na het behalen van die levels, iemand een idee waarom?
Heb je de survivor pass gekocht?

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Flimovic schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 19:22:
[...]

Heb je de survivor pass gekocht?
Nee. Het is een gratis toch? Er staat 'free' boven de levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:13

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Saturnus schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 23:18:
[...]

Nee. Het is een gratis toch? Er staat 'free' boven de levels.
De 'Free' slaat op desbetreffende level, niet op de gehele rij. Dus bijv. de reward van level 3 is ook te verdienen als je de pass niet hebt gekocht. Maar als je ook de overige rewards wilt, zul je de pass moeten kopen.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Flimovic schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 00:13:
[...]

De 'Free' slaat op desbetreffende level, niet op de gehele rij. Dus bijv. de reward van level 3 is ook te verdienen als je de pass niet hebt gekocht. Maar als je ook de overige rewards wilt, zul je de pass moeten kopen.
:F Got it, thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:39

m0nk

16-09-2003 15.15

Kickje! Misschien ben ik nog de enige die speelt.. :P Althans, na Haven even een stuk minder wel maar deze game blijft toch wel de game die mijn maatje en ik steeds weer blijven spelen.. Ondanks dat we verschillende andere BR en Coop games hebben geprobeerd.

Maar goed, volgende week gaat er een vrij grote patch live met de nieuwe 8x8 map Taego. Met self revive systeem en een soort van Gulag systeem. Benieuwd wat dit gaat doen met de playerbase.. Eind van het jaar staat er nog een map in de planning overigens.

Patchnotes 12.2 https://www.pubg.com/en-u.../update-12-2-patch-notes/

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me af of het niet veel te laat is ondertussen. Zeker als Battlefield later dit jaar ook nog met een Battle Royale achtige gamemode komt zie ik PUBG dit niet lang overleven. Het speelt allemaal net iets te traag en het second chance systeem had er veel eerder in moeten komen voor alle maps, het is de reden dat we het nu eigenlijk niet meer spelen. Eenmaal vroeg dood kan je soms wel twintig minuten wachten voor je weer mee mag doen, een achterhaald concept.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• multynoob
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:29

multynoob

Steam: ThePunkPantherNL

Tsurany schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 09:45:
Ik vraag me af of het niet veel te laat is ondertussen. Zeker als Battlefield later dit jaar ook nog met een Battle Royale achtige gamemode komt zie ik PUBG dit niet lang overleven. Het speelt allemaal net iets te traag en het second chance systeem had er veel eerder in moeten komen voor alle maps, het is de reden dat we het nu eigenlijk niet meer spelen. Eenmaal vroeg dood kan je soms wel twintig minuten wachten voor je weer mee mag doen, een achterhaald concept.
Hmm ik vind second chance systeem juist helemaal niks. En ik vind andere spellen soms juist veel te snel, maar ben ook al wat ouder.

Steam: ThePunkPantherNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
multynoob schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 10:59:
[...]

Hmm ik vind second chance systeem juist helemaal niks. En ik vind andere spellen soms juist veel te snel, maar ben ook al wat ouder.
Hoewel ik het movement systeem van Warzone te snel vind merk ik wel dat het spel veel vloeiender speelt. Looten gaat een stuk sneller omdat je niet elke keer je inventory hoeft te openen of achter elkaar items hoeft op te pakken. Toch prefereer ik de gunplay van PUBG waar wapens echt recoil hebben en je niet even springend en slidend om hoekjes kan rennen. Een mooie mix zou ideaal zijn, de soepelheid van Warzone als het om wereld interactie gaat met de gun mechanics van PUBG.

En second chance is echt de reden dat ik PUBG de rug toe keer omdat het elke keer de vraag was of we door gingen spelen of herstarten als we een of twee slachtoffers in het begin hadden juist omdat het voor de anderen niet leuk is als ze de volledige game uit moeten zitten en twintig minuten lang niks kunnen doen.

Dat heeft Warzone beter voor elkaar, tot in de laatste cirkels kan je altijd terug komen en weer mee spelen. En dat zorgt er toch voor dat iedereen actief betrokken blijft bij het spel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManfredZ0R
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-05 21:55
En wat vinden de mensen van de nieuwe map Taego en de gulag mode als je toch te vroeg eruit bent geknald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:03
Die Gulag snap ik niet. Het is nu rewarding om te blijven zitten waar je zit tot de tijd voorbij is. Zou eigenlijk een reden moeten zijn om toch te verkennen of iemand te moeten killen voordat je terug mag.

Map bevalt tot nu toe wel. Ik vind de hoeveelheid loot niet per se nodig.
Verder zijn er ook veel grote steden waardoor je in het begin weinig spelers tegenkomt. Maar misschien meer in de mid/end-game. Verschilt wel van Erangel wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Map is prima, leuk zelfs. AED is ook in squads wel een leuke toevoeging. Heel erg rare maar dat is denk ik wel goed. Die Gulag mogen ze idd wel veranderen, slaat nergens op zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-05 20:37
Sinds Taego heb ik heel vaak last van het volgende:
  • Of ik heb na het starten een zwart beeld
  • Of hij blijft op "Initializing..." staan.
Soms kom ik ook in 1x in de lobby, ik heb geen idee wat dit veroorzaakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-05 16:58
Voor de mensen die PUBG nog niet hebben geprobeerd en toch wel een beetje nieuwsgierig zijn:
Deze week kan je gratis spelen.
https://store.steampowere.../view/2952658520523944021

Nog 4 dagen over, als ik even snel reken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Vond dit wel een leuke edit van vanmorgen :+

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ontspannen sfeertje :*)

Eentje van mijn kant, omdat die hits zo lekker vielen met de QBU. We lagen trouwens met z'n 3en op een rij te QBU'n >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

MailMan schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:47:
[...]

Ontspannen sfeertje :*)

Eentje van mijn kant, omdat die hits zo lekker vielen met de QBU. We lagen trouwens met z'n 3en op een rij te QBU'n >:)

[YouTube: PlayerUnknown's Battlegrounds replay 2021 09 15 13 00 clip 2]
Haha, lekker is dat he, zo in de loop raken. Het ging ook ontspannen, editen is ook net zo leuk als de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManfredZ0R
Heb nog een leuke 10 kill win met VSS actie ergens opgeslagen... eens kijken of ik die ook nog ergens kan delen.
Nadeel is van ik speel veel met lui die vaak alleen Taego willen spelen...daar is alleen in de gulag een VSS te vinden... om nu daar voor de eerste zone gekilled te worden om die te bemachtigen is voor mij dan ook weer net iets te haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

ManfredZ0R schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:20:
Heb nog een leuke 10 kill win met VSS actie ergens opgeslagen... eens kijken of ik die ook nog ergens kan delen.
Nadeel is van ik speel veel met lui die vaak alleen Taego willen spelen...daar is alleen in de gulag een VSS te vinden... om nu daar voor de eerste zone gekilled te worden om die te bemachtigen is voor mij dan ook weer net iets te haha.
Ik vind Taego niet zo, mijn PC heeft daar wat moeite mee. Zelfs met een 3070 erin, CPU is bottleneck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
JDx schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:36:
[...]

Ik vind Taego niet zo, mijn PC heeft daar wat moeite mee. Zelfs met een 3070 erin, CPU is bottleneck.
Taego in grote steden loopt bij mij ook duidelijk minder dan andere plekken (±70 fps) met een RX6800 en Ryzen 5 3600 op 1440p. Grafische settings aanpassen verandert de performance nauwelijks, dus zal idd wel CPU zijn of slechte optimalisatie.

Speel zelf wel vaker Taego dan Random maps. Vind de loot wel lekker, ook veel actie door de Gulag, en gewoon een lekkere map met afwisseling tussen close quarters en mid/long range snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManfredZ0R
JDx schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:36:
[...]

wat voor cpu draai je op... zover ik kan zien met mijn 2070 super en een 9700k zit ik op custom instellingen rondweg minimum 100/110 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

ManfredZ0R schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:44:
[...]

wat voor cpu draai je op... zover ik kan zien met mijn 2070 super en een 9700k zit ik op custom instellingen rondweg minimum 100/110 fps
Een i7-5820k en speel op 1440p.

In bovenstaande filmpje speel ik op een gewone 3060 trouwens. FPS zie je linksboven.

[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 28-09-2021 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

125 - 155 FPS, niks aan de hand, kom ik in Taego in gevecht in een stadje schiet ie naar 55 FPS.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MailMan
Vanaf vandaag is PUBG free to play! Dus mocht je de Battle Royal shooter met beste gunplay nog niet geprobeerd hebben dan is nu een mooi moment :)

Ook veel nieuws geïntroduceerd met de laatste patch om het voor de beginnende speler iets makkelijker te maken, maar feit blijft dat veel spelers echt goed zijn en je dus zal moeten blijven oefenen als newbie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiefoe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-04 11:36
MailMan schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:18:
Vanaf vandaag is PUBG free to play! Dus mocht je de Battle Royal shooter met beste gunplay nog niet geprobeerd hebben dan is nu een mooi moment :)

Ook veel nieuws geïntroduceerd met de laatste patch om het voor de beginnende speler iets makkelijker te maken, maar feit blijft dat veel spelers echt goed zijn en je dus zal moeten blijven oefenen als newbie.
ik hoop dat er genoeg mensen zijn die spelen waardoor je niet steeds tegen die domme bots komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik ben bang dat de meeste nieuwkomers snel opgeven, ik win nog af en toe, maar het is echt lastig, vind het ook jammer dat ze ongein als EMT en drones toevoegen, door al die extra ongein vind ik Super People juist niet leuk, het moet lekker puur blijven.

Enige pluspuntje vind ik dat je als vaste klant toch 15 euro ofzo aan G-coins kreeg.

Irriteer me er alleen aan dat mijn nickname al in gebruik was jaren geleden en diegene er niets mee doet en ik nu zit met een underscore achter m'n naam :9

[ Voor 37% gewijzigd door JDx op 12-01-2022 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Stiefoe schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:15:
[...]

ik hoop dat er genoeg mensen zijn die spelen waardoor je niet steeds tegen die domme bots komt.
Te veel ja, 's morgens soms 10+ kills en ga je nog dood door 1 tegen 4 (het enige echte team).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Stiefoe schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:15:
[...]

Dat is al een hele tijd niet meer hoor, kom amper nog bots tegen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mql6utD9rlxY8__reReIFvYvN8E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h2EHvA0xpOFObqnnVZ8Z8Xo7.png?f=fotoalbum_large

Speler aantal al verdubbeld tov zelfde tijdstip 2 dagen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

k995 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:40:
[...]

Dat is al een hele tijd niet meer hoor, kom amper nog bots tegen .
Dan ben ik heel goed of jij heel slecht (de bots zijn wel beter geworden, maar overduidelijk bots).

Of je speelt alleen op primetime (19:00 - 22:00 ofzo?) op de EU server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
JDx schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:47:
[...]

Dan ben ik heel goed of jij heel slecht (de bots zijn wel beter geworden, maar overduidelijk bots).

Of je speelt alleen op primetime (19:00 - 22:00 ofzo?) op de EU server.
Geen van beide : nogmaals het aantal bots is al een tijdje terug geschroeft.

https://pubglookup.com/
Laatste games gespeeld (public in ranked zijn er 0) : 10% bots, 9%,5% ,11%,9%

En allemaal buiten die 19->22h .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

k995 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:01:
[...]

Geen van beide : nogmaals het aantal bots is al een tijdje terug geschroeft.

https://pubglookup.com/
Laatste games gespeeld (public in ranked zijn er 0) : 10% bots, 9%,5% ,11%,9%

En allemaal buiten die 19->22h .
Ranked zijn helemaal geen bots als het goed is, normal wel.

Leuke link, maar 11% bots, dan zitten er toch wat humans tussen mijn kills blijkbaar. Maar goed, ik heb de afgelopen 20 matches ook niet 's morgens gespeeld, die waren allemaal vanmiddag. Ik speel ook vaak om 06:00 's morgens omdat ik altijd vroeg wakker ben.

Dat kon dus vandaag en gisteren ook niet.

[ Voor 28% gewijzigd door JDx op 12-01-2022 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
JDx schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:04:
[...]

Ranked zijn helemaal geen bots als het goed is, normal wel.

Leuke link, maar 11% bots, dan zitten er toch wat humans tussen mijn kills blijkbaar. Maar goed, ik heb de afgelopen 20 matches ook niet 's morgens gespeeld, die waren allemaal vanmiddag. Ik speel ook vaak om 06:00 's morgens omdat ik altijd vroeg wakker ben.

Dat kon dus vandaag en gisteren ook niet.
Ik zou zeggen dat de meeste kills dan mensen zijn, je kan dat trouwens ook daar zien als je je username ingeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManfredZ0R
Eerste pot die ik gisteren speelde had ik gelijk een squad met wallhack achter me aan XD
Begint al goed dacht ik zo haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-05 18:30
ManfredZ0R schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 17:06:
Eerste pot die ik gisteren speelde had ik gelijk een squad met wallhack achter me aan XD
In mijn ervaring wordt dit wel erg snel geroepen. Ben zelf ook vaak gereport, zie dat ook vaak terug in replays op https://pubg.report/

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManfredZ0R
dannbla schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 17:27:
[...]

In mijn ervaring wordt dit wel erg snel geroepen. Ben zelf ook vaak gereport, zie dat ook vaak terug in replays op https://pubg.report/
Gezien hoe het gebeurde gaf mij genoeg reden om dit te suggereren haha.

Pubg report is niet dat je gereport word maar dat streamers jou killen of dat jij hen killed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

ManfredZ0R schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:04:
[...]

Pubg report is niet dat je gereport word maar dat streamers jou killen of dat jij hen killed.
Idd, ik stream alleen om de matches op te nemen en mensen die dat gekilled hebben zien dat terug via die site, ik heb geen viewers en amper volgers, maar m'n VODs worden wel vaak bekeken door die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:45
[...]

Dat zegt hij ook niet.

Ik vind het aantal cheaters best meevallen (recent niet meer gespeeld overigens) . En een volledig cheatend squad ben ik nog nooit tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-05 18:30
[...]

Je meent het... Ik zie ze dan ook altijd daarop mij reporten.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

ManfredZ0R schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 17:06:
Heb je diegene ook gereport trouwens? Want ik kom bijna nooit cheaters tegen, maar als ik er eentje tegenkom dan report ik het en dan worden ze bijna altijd binnen een dag, soms zelfs binnen een uur gebanned.

Daar krijg je dan ook een melding van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManfredZ0R
dannbla schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:39:
[...]

Je meent het... Ik zie ze dan ook altijd daarop mij reporten.
Het gebeurt wel eens maar merendeel die ik voorbij zie is het gewoon exit to lobby haha
JDx schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:44:
[...]

Heb je diegene ook gereport trouwens? Want ik kom bijna nooit cheaters tegen, maar als ik er eentje tegenkom dan report ik het en dan worden ze bijna altijd binnen een dag, soms zelfs binnen een uur gebanned.

Daar krijg je dan ook een melding van.
Ben niet gekilled door deze lui maar ze wisten anders heel goed te prefiren op plekken bij ramen en op de muren waar ik achter langs liep zonder zicht van hun zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

ManfredZ0R schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:51:
[...]

Ben niet gekilled door deze lui maar ze wisten anders heel goed te prefiren op plekken bij ramen en op de muren waar ik achter langs liep zonder zicht van hun zijde.
Ah, kijk dan maar een eens streams van semi-pro's, die prefiren bijna bij elke hoek of raam, Taryn, DanucD, Club, Alisa, Shrimzy, ga zo maar door, die schieten overal :D

Die raken soms ook mensen dat je denkt, hoe dan. Kostte mij ook maanden om geen recoil te hebben met een AK-47, muis naar achter trekken (edit: ja ik speel mouse inverted).

[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 13-01-2022 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManfredZ0R
JDx schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:54:
[...]

Ah, kijk dan maar een eens streams van semi-pro's, die prefiren bijna bij elke hoek of raam, Taryn, DanucD, Club, Alisa, Shrimzy, ga zo maar door, die schieten overal :D

Die raken soms ook mensen dat je denkt, hoe dan. Kostte mij ook maanden om geen recoil te hebben met een AK-47, muis naar achter trekken (edit: ja ik speel mouse inverted).
Als ik door een achter raam een ruimte verlaat dat ik nog op de voormuur beschoten word terwijl ze me daar nooit kunnen zien.
Dat ik en mn teammate beschoten worden vanuit een hoek door een auto die langs rijd en ons nooit heeft zien zitten en de tussen muur precies naast ons geraakt word XD
Ik weet echt wel het verschil tussen skill en chets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Sinds de update in een paar uur spelen al drievijfmaal een servercrash gehad waarbij de ronde voor alle spelers voorbij is. :|

Ok PUBG onspeelbaar nu.

[ Voor 13% gewijzigd door Saturnus op 14-01-2022 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Mocht iemand een PowerRanger outfit willen.
https://twitter.com/PlayerIGN/status/1481171884188135424

tl;dr zet je windows weergavetaal op Vereenvoudigd Chinees (eerst even downloaden). Pas je systeemtijd aan naar UTC +8 (Beijing). Start Pubg en klik de banner aan om naar de Chinese PUBG website te gaan. Klik daar op de box bij de powerranger skin die actief is. Als je dit drie dagen doet dan krijg je (op dit moment) de groene Powerranger. Daarnaast kan je ook de M416 skin met rode bladeren krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:45

Oxigeon

En zo is dat!

Hier gisteren na lange tijd nog maar een keertje pubg opgestart. Voorheen was de game niet mijn vriend op de ps4. Leek wel of er een soort van input lag was ofzo. Sinds deze laatste update speelt de game naar mijn idee beter.

Maak nu zelfs meer kills dan ik voorheen in een potje of 4 maakte.
Eerste potje gisteren 3 kills en het 2e potje had ik er 2 te pakken. Voorheen maakte ik 1 kill per 5 matches ofzo.

Ook wel lekker dat de equipment nu automatisch op de guns worden geplaatst (al was dat Voorheen volgens mij ook al het geval)

Edit: kwam er tevens achter dat je met een ps+ account waar je de game gratis geclaimd hebt je geen recht hebt op Plus+ ingame. Heb hier wel eventjes een help ticket voor aangemaakt. Had de game namelijk voorheen gekocht op disk. De disk versie heb ik verkocht toen de game gratis te krijgen was bij ps plus. Benieuwd wat ik hierop als antwoord krijg en of ze me misschien Plus+ toekennen. Ze moeten in de logs kunnen zien dat ik gespeeld heb voordat de game gratis werd aangeboden op ps+.

[ Voor 31% gewijzigd door Oxigeon op 15-01-2022 10:25 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:20

Kek

3flix

zijn er nog plekken waar ik andere pubg spelers vind.? ik zie niet veel mensen op de tweakers discord.. (geen) en vroeg me af of er nog andere servers zijn waar wel wat mensen te vinden zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Kek schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 17:20:
zijn er nog plekken waar ik andere pubg spelers vind.? ik zie niet veel mensen op de tweakers discord.. (geen) en vroeg me af of er nog andere servers zijn waar wel wat mensen te vinden zijn..
Ja er is een Benelux Discord channel voor pubg spelers. https://discord.gg/pxt3ecMgv3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-02 18:49
Kek schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 17:20:
Hallo Kek,

bovengenoemde discord is vaak leeg. Hier zijn wel spelers op te vinden: https://discord.gg/XfQMf7qr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Had vanmorgen een update, nu bij het starten slechts een zwart scherm, geen menu. Bestanden geverifieerd en zelfs PUBG opnieuw gedownload en configs verwijderd, maar nee. Meer mensen last van?

Edit: PUBG logica...geen apparaat op de 3,5mm jackplug aangesloten was de oorzaak.

[ Voor 18% gewijzigd door Saturnus op 03-06-2022 11:33 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 29-05 19:57
Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Sinds gisteren ben ik het aan het proberen en de gameplay bevalt wel. De randoms zijn wel echt waardeloos in PUBG, helemaal niemand communiceert... vandaar mijn vraag.

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MailMan
Generaal Pep schreef op zondag 5 juni 2022 @ 14:51:
Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Sinds gisteren ben ik het aan het proberen en de gameplay bevalt wel. De randoms zijn wel echt waardeloos in PUBG, helemaal niemand communiceert... vandaar mijn vraag.
Zeker wel. Verspreid over aantal Discords. Heb je DM gestuurd met linkje naar een actieve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManfredZ0R
Speel het ook nog meer dan geregeld.
Heb over het algemeen wel een actieve groep waar ik veel mee speel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-05 12:28

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik wíst wel dat het mogelijk was... Je kunt iemand heus wel killen met een mortar. Mijn eerste:

[ Voor 19% gewijzigd door Rexomnium op 12-06-2022 10:01 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-05 22:26

ScreamGT

joejoe

Man wat is dit spel achteruit gegaan als ik bovenstaande allemaal lees. Wat waren ze denkende :(

Het had juist z’n charme om zo sneaky mogelijk in mappen rond te bewegen, en nu zijn er zelfs drones aanwezig?

Vroeger was het lekker simpel joinen en genieten van het potje. Nu moet je opletten of er geen drone op je hoofd valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik speel vooral casual potjes, maar die drones zie ik echt zelden. Ik heb niet echt het idee dat het heel veel toevoegt aan het spel, zowel in positieve als negatieve zin.
Ik erger me tegenwoordig vooral weer aan de lagspikes die het spel heeft, dat was tot de vorige grote update niet het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-05 22:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManfredZ0R
Welcome to Player Unknown Warzone!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amtelode
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 27-07-2023
Vraag 1:
Mijn game uurtjes van dit weekend lopen iets anders dan gepland (iets minder rondvliegend lood) :+ Ik dacht om weer eens te gaan spelen omdat ik het spel op Youtube voorbij zag komen en ik binnenkort in de avonden wat meer tijd heb.
Mijn spel crasht echter aan één stuk door, voor of net tijdens het character screen, ik kan hooguit 10 seconden wat heen en weer klikken, ook zonder maar iets te doen crasht het spel.
Ik heb het spel al eerder gespeeld op dit systeem, de wijziging sinds de laatste keer is een andere SSD en dat Windows opnieuw is geïnstalleerd (Geen backup, kersvers).

De herinneringen dat het spel soms niet of niet goed werkt als ik een ander 3.5mm jack gebruik, bluetooth aan staat of mijn draadloze muis in de "verkeerde USB" zit zijn me nog bij gebleven, hierbij heb ik iedere optie geprobeerd om het te verhelpen.

Ik heb alles / mijn drivers ge-updatet, al het overbodige aan programma's afgesloten, mijn systeem op een vaste clock-speed gezet en op de vaste standaarden zoals zuinig / prestatie / comfort hoog en laag, het spel verplaatst naar de C:/ (Windows) schijf i.p.v. de E:/ en D:/ schijf maar het lukt me helaas niet om verder te komen.

Iemand een idee wat ik verder nog kan doen?

Het schiet me net binnen, misschien helpt het om een nieuwe Windows user account aan te maken. To be continued.

Vraag 2
Ook zie ik dat verschillende Discord links het niet meer doen of leeg zijn, bestaat er nog een actieve PUBG community die op zoek is naar een speler die goed samen werkt maar technisch gezien een prutser is? Lees: Wel luisteren en in team verband werken maar veel mis schieten enzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Amtelode schreef op zondag 31 juli 2022 @ 09:54:
Vraag 2
Ook zie ik dat verschillende Discord links het niet meer doen of leeg zijn, bestaat er nog een actieve PUBG community die op zoek is naar een speler die goed samen werkt maar technisch gezien een prutser is? Lees: Wel luisteren en in team verband werken maar veel mis schieten enzo :9
Ik ga gewoon random potjes spelen en om de paar potjes vind je leuke teammates en probeer ik daarna samen door te spelen, wordt meestal wel uitgenodigd als het een leuk potje was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Veel mensen trouwens die nog steeds klagen over FPS, lag, vastlopers, ik heb echt al meer dan een jaar geen last gehad van dit soort dingen.

Erger me nog wel aan al die nieuwe maps steeds en dat je dan ook nog niet eens kan kiezen. Het was het leukste toen je alleen Erangel had, Vikendi vind ik ook wel leuk, maar heb liever alleen Erangel dan Vikendi en dan ook Sanhok en Taego en al die troep erbij.

[ Voor 51% gewijzigd door JDx op 31-07-2022 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amtelode
JDx schreef op zondag 31 juli 2022 @ 10:08:
[...]

Ik ga gewoon random potjes spelen en om de paar potjes vind je leuke teammates en probeer ik daarna samen door te spelen, wordt meestal wel uitgenodigd als het een leuk potje was.
Oh ja dat is waar, dat is tegenwoordig ook mogelijk :) Speel je dan vooral in teams of squads FPP / TPP?

Ik heb ook niet echt last gehad van grote problemen, alleen even toen ik mijn headset via Bluetooth ging verbinden had ik iedere 30 seconden een soort FPS "trekje", heeft maanden geduurd voordat ik erachter kwam dat het daar aan lag. 8)7 Honderdduizenden chicken dinners misgelopen!

Ik game alweer meer dan 10 jaar voornamelijk op laptops dus ik ben ook wel wat gewend aan beperkingen.
Kleiner scherm sowieso, soms lastig te spotten, en 5 jaar geleden PUBG op mijn oude laptop geforceerd op 480 x 320 om het speelbaar te houden (LOL) :9 Ik moest het droppen in grote steden vermijden i.v.m. te weinig (werk)/videogeheugen en ruim buiten deze grote steden duurde het minstens 20 seconden voordat alles een beetje zichtbaar was ingeladen.

Ik heb momenteel een laptop met 1070GTX(desktop). Scheelt ook wel dat we tegenwoordig stabiel glasvezel hebben.

Net ook nog even "Display Driver Uninstaller" uitgevoerd. CCleaner én PUBG eraf gegooid en de mapjes / download cache verwijderd.

Poging 32, deze keer eerst eens op de GPU van de processor proberen :+

Op de Interne GPU op een nieuw Windows account werkt het ook niet. Ik ga eens een GPU driver uit January 2021 gebruiken, al betwijfel ik of het daar aan ligt..

[ Voor 5% gewijzigd door Amtelode op 31-07-2022 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Uff, dat is wel low-specs voor PUBG, ik speel op 1440p met 160fps, maar het is de laatste tijd wel ziek moeilijk geworden vind ik, alleen de beste spelers blijven en de rest haakt af.

Maar enkele grote streamers zijn het spel ook al een beetje zat, spelen het nog ivm sponsoring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amtelode
JDx schreef op zondag 31 juli 2022 @ 11:53:
Uff, dat is wel low-specs voor PUBG, ik speel op 1440p met 160fps, maar het is de laatste tijd wel ziek moeilijk geworden vind ik, alleen de beste spelers blijven en de rest haakt af.

Maar enkele grote streamers zijn het spel ook al een beetje zat, spelen het nog ivm sponsoring.
Werkt(e) op zich prima hoor, 90fps was op de meeste plekken goed haalbaar (1080p), misschien nu niet meer.
Een beetje rondhuppelen en gear verzamelen is voor mij meestal al genoeg om er plezier van te hebben, met af en toe een kill.
Ik heb ook nog een Windows repair uitgevoerd maar dat helpt ook niet.
De rest van de battle royales is toch heel andere koek dan PUBG, of ik moet er eentje missen.
Ondanks dat PUBG minder word zijn er nog steeds veel spelers actief, ik hoop toch dat ik op de een of andere manier weer eens kan spelen.
Ring of Elysium was ook wel OK in het begin, dat is helaas helemaal uitgestorven
Volgens mij staat hier een Xbox one onder de TV en kan daar PUBG ook op, ik heb alleen extreme controller haat maar volgens mij kun je daar tegenwoordig gewoon een muis en keyboard in proppen?
Het detective werk gaat verder 8)
Jammer joh wel PUBG (nog niet getest) maar geen muis en keyboard ;w

[ Voor 3% gewijzigd door Amtelode op 31-07-2022 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amtelode
Gisteren deed mijn IBKR (Handelsplatform) het niet vanwege een storing dus ik had even tijd om wat te knoeien :9.
Omdat op Reddit iemand aan gaf dat het waarschijnlijk aan een (willekeurige) Windows update kon liggen (ook andere spellen hadden er last van), heb ik het initiatief genomen om tijdens deze storing Windows te herstellen naar een eerder punt.
Nadat het herstel klaar was kwam ik in een Windows omgeving terecht waarin bijna alle apps waren verwijderd en alles vol stond met snelkoppelingen die het niet meer deden etc.

Als ik ergens een hekel aan heb (buiten controllers), is het een systeem wat naar mijn idee niet meer fatsoenlijk op te schonen valt, de controle was iig kwijt (paniek! :P).
Het liep wel weer lekker vlotjes vergeleken met voor het 'herstellen' .

Stoute schoenen aangetrokken en toch een clean install gedaan van Windows. Nu doet PUBG het weer, en alles werkt nog even iets sneller dan voorheen.

Om nou te zeggen dat dit een echte oplossing is, nee.
Aangezien PUBG gratis is op de Xbox One, heb ik hem er toch maar even op gezet, wellicht kan ik mijn vriendin over halen om mee te spelen 8)

Wel even Windows Update uit schakelen via het register(!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoowrusZ
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:16
Amtelode schreef op zondag 31 juli 2022 @ 09:54:

Vraag 2
Deze discord is behoorlijk actief met NL spelers. Let op, link is een week geldig!
https://discord.gg/kbR8uC2n

Voor je crashes, daar stond een melding van in pubg dat je je game files moest verifiëren. Maar opnieuw installeren lijkt me ook voldoende :9

Voor de rest, blijft een leuk spel. Ieder potje is weer anders en de eind circel is altijd genieten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Laatste tijd weer eens zin om PUBG te spelen maar wat is het toch een kansloos spel met randoms in de normale playlist. 9 van de 10 keer (zonder grappen!!) krijg ik niet eens teamgenoten en zit ik alleen in een team? De andere keer is maar de vraag of iemand met me mee dropt of gewoon afk is. Vervolgens kom je ook nog eens de helft bots tegen. Zo is er weinig aan zeg. Wat moet ik doen om in de ranked playlist te komen (inmiddels toch al wat potjes doorheen geworsteld en flink wat gewonnen maar nog steeds niet genoeg punten)? En is die playlist wel een beetje gevuld of zit ik dan ook een kwartier te wachten om weer alleen in een team te komen?

Mijn iRacing profiel

• MailMan
NickThissen schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 23:43:
Laatste tijd weer eens zin om PUBG te spelen maar wat is het toch een kansloos spel met randoms in de normale playlist. 9 van de 10 keer (zonder grappen!!) krijg ik niet eens teamgenoten en zit ik alleen in een team? De andere keer is maar de vraag of iemand met me mee dropt of gewoon afk is. Vervolgens kom je ook nog eens de helft bots tegen. Zo is er weinig aan zeg. Wat moet ik doen om in de ranked playlist te komen (inmiddels toch al wat potjes doorheen geworsteld en flink wat gewonnen maar nog steeds niet genoeg punten)? En is die playlist wel een beetje gevuld of zit ik dan ook een kwartier te wachten om weer alleen in een team te komen?
Speel je met een nieuw account, dan kom je de eerste 20(?) potjes vooral botjes tegen. Ook soms vroeg op de dag komt dat wel voor, maar na de middag heb ik er weinig last van, met 6% bot kills in mijn recente games.

Je hoeft trouwens niet met randoms in je squad te spelen, je kan ook een Discord joinen :)

[ Voor 4% gewijzigd door MailMan op 25-08-2022 08:48 ]

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Ik heb geen nieuw account gemaakt, maar had zo lang niet ingelogd en moest de eerste keer wel een bot training doen, dus misschien is dat het inderdaad. Denk dat ik inmiddels wel 20 potjes gehad heb hoor, ruim (de meeste vrij kort, misschien tellen die niet).
En alle discord links zijn dood :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoowrusZ
MailMan schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 08:06:
[...]

Speel je met een nieuw account, dan kom je de eerste 20(?) potjes vooral botjes tegen. Ook soms vroeg op de dag komt dat wel voor, maar na de middag heb ik er weinig last van, met 6% bot kills in mijn recente games.

Je hoeft trouwens niet met randoms in je squad te spelen, je kan ook een Discord joinen :)
Oh, jij had laatst anders wel een botsquadwipe :+

• JoowrusZ
NickThissen schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 10:51:
Ik heb geen nieuw account gemaakt, maar had zo lang niet ingelogd en moest de eerste keer wel een bot training doen, dus misschien is dat het inderdaad. Denk dat ik inmiddels wel 20 potjes gehad heb hoor, ruim (de meeste vrij kort, misschien tellen die niet).
En alle discord links zijn dood :)
https://discord.gg/jwRPYCf8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MailMan
JoowrusZ schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 21:11:
[...]

Oh, jij had laatst anders wel een botsquadwipe :+
Zullen we het eens over jou hebben?! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Toevallig iemand die vanavond speelt en het ook opvalt hoeveel 'goede' nieuwe spelers er zijn? Het is alsof vandaag nieuwe cheating software is uitgekomen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Saturnus schreef op zondag 15 januari 2023 @ 00:43:
Toevallig iemand die vanavond speelt en het ook opvalt hoeveel 'goede' nieuwe spelers er zijn? Het is alsof vandaag nieuwe cheating software is uitgekomen ofzo.
Speel meestal 's morgens, maar nog niet opgevallen. Sowieso zie ik wel vaker al tijdens het spel bans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Hmm mja ik heb dat gevoel wel, maar zelf ook wat minder gespeeld de laatste tijd, wat natuurlijk een effect kan hebben.

Ik heb wel regelmatig dat ik door een level 50-150 gedood wordt op een manier waar ik vraagtekens bij zet. Misschien zijn het terugkerende spelers. Hoewel ik ook een paar ban reports heb ontvangen de laatste tijd.

Tegelijkertijd heb ik sinds een aantal maanden het gevoel dat de desync erger is dan eerder, wat ook bij kan dragen aan het gevoel dat er iets niet klopt. Dat is ontstaan sinds mijn ping ook veel meer fluctueert en hoger is dan eerst. Vroeger altijd steady 15ms. Nu kan het van 15-60ms gaan, en wisselen per potje of moment in de game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:45
Deze week een paar potjes gespeeld en snel weer afgehaakt omdat er gewoonweg geen lol aan was.
Ongeveer 8 mensen aangegeven en van 6 al een report ontvangen dat ze eruit geflikkerd zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
JDx schreef op zondag 15 januari 2023 @ 08:08:
[...]

Speel meestal 's morgens, maar nog niet opgevallen. Sowieso zie ik wel vaker al tijdens het spel bans.
Heb gisteren een flinke sessie gehad, dus de hele dag. En de middag liep echt heel prima, flink gedomineerd hier en daar. Maar in de avond werd het vreemd... Dat zijn natuurlijk pro's die dan pas gaan spelen maar vermoedelijk ook cheaters.
MailMan schreef op zondag 15 januari 2023 @ 08:25:
[...]

Hmm mja ik heb dat gevoel wel, maar zelf ook wat minder gespeeld de laatste tijd, wat natuurlijk een effect kan hebben.

Ik heb wel regelmatig dat ik door een level 50-150 gedood wordt op een manier waar ik vraagtekens bij zet. Misschien zijn het terugkerende spelers. Hoewel ik ook een paar ban reports heb ontvangen de laatste tijd.

Tegelijkertijd heb ik sinds een aantal maanden het gevoel dat de desync erger is dan eerder, wat ook bij kan dragen aan het gevoel dat er iets niet klopt. Dat is ontstaan sinds mijn ping ook veel meer fluctueert en hoger is dan eerst. Vroeger altijd steady 15ms. Nu kan het van 15-60ms gaan, en wisselen per potje of moment in de game...
Terugkerende spelers...ik weet het niet... Het valt ook snel op dat hun richten en snelheid erg goed is maar dat ze bij een insta kill nog niet eens snappen dat de hele squad dood is en nog steeds rondzoeken. Of dat ze moeite hebben met simpel vaulten... Of dat ze zo goed als dood zijn door DMR, niet gaan healen, maar nog steeds met hun sniper gepeakt staan en dan ook raken.
Prosac schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:41:
[...]

Deze week een paar potjes gespeeld en snel weer afgehaakt omdat er gewoonweg geen lol aan was.
Ongeveer 8 mensen aangegeven en van 6 al een report ontvangen dat ze eruit geflikkerd zijn.
In de 3 jaar dat ik speel en reports die ik gedaan heb (100?) zijn de 'banberichten' die ik gezien heb op een hand te tellen. Ik ben de persoon die bij twijfel niet rapporteert omdat ik niet op een soort lijst wil komen van mensen die alles rapporteren en daardoor niet meer meetellen.

Gisteren zo'n duidelijke cheater gehad met een Kar98K die half tijdens ADS een headshot geeft en ook veel raakte op teamleden dat ik die even handmatig ga doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik heb het niet echt serieus meer gespeeld sinds kerst, ik ga zo ff een paar potjes doen, dit was m'n laatste, zou je als tegenstander ook kunnen denken aimbot misschien?

YouTube: Lekkerrr Lekker Gedaan

of deze headshot

YouTube: PUBG; Satisfaction level 100

Ff kijken of het echt zo slecht gesteld is met cheaters.

[ Voor 25% gewijzigd door JDx op 15-01-2023 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Prosac schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:41:
[...]

Kwam je wel elke keer in teams met veelal lvl 500 dan of kwam je in servers vol nieuwe spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Saturnus schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:17:
[...]

In de 3 jaar dat ik speel en reports die ik gedaan heb (100?) zijn de 'banberichten' die ik gezien heb op een hand te tellen. Ik ben de persoon die bij twijfel niet rapporteert omdat ik niet op een soort lijst wil komen van mensen die alles rapporteren en daardoor niet meer meetellen.
Er zijn altijd wel periodes dat het cheaten ineens weer toeneemt. Mijn lol in PUBG is de laatste maanden wel weg. Veel maps zijn niet leuk (genoeg) en te vaak cheaters of dood bij de eerste de beste confrontatie.
En we zijn niet van het direct aangeven, vaak gewoon spelers die veel beter zijn. Maar deze week echt teveel mensen die je 10x raakt en je met 1 schot doden of die in eens achter je "teleporteren".
Of bizar goed weten waar je naar toe gekropen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
JDx schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:56:
[...]

Kwam je wel elke keer in teams met veelal lvl 500 dan of kwam je in servers vol nieuwe spelers?
Oh, daar let ik helemaal niet op. Het was spelen nadat ik ergens in oktober/november voor het laatst gespeeld had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Prosac schreef op zondag 15 januari 2023 @ 13:06:
[...]

Oh, daar let ik helemaal niet op. Het was spelen nadat ik ergens in oktober/november voor het laatst gespeeld had.
Ah dat scheelt nogal, ik druk meteen ESC zoals ook nu en zit je in een team als dit, dan is de server meestal ook vooral vol lvl500, weinig nieuwe spelers.

Veel badges, custom skins enzo.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VJ16Ojb.png

[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 15-01-2023 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Veld vol lambo's zegt ook wel veel haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IB5DbBQ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Was ook wel een geniaal team hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehdehdul
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-08-2024
Beste tweakers,

Ik krijg onderstaande melding : Network lag detected, die melding krijg ik als mijn pc met wifi verbonden is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NIQ5YGXthY_Bh7U3bsdela1TxPk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xFkOJbECzsYwBsiRoe6eZeZp.jpg?f=fotoalbum_large

Wanneer ik de pc bekabeld aansluit, krijg ik die melding niet. De pc zit op 3 meter afstand van de meterkast waar ook de ziggo router ligt. Ligt het aan de ziggo router of dat PuBG niet via wifi gespeeld kan worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 10:47

Khaine

Python liefhebber

dehdehdul schreef op maandag 26 juni 2023 @ 17:05:
Beste tweakers,

Ik krijg onderstaande melding : Network lag detected, die melding krijg ik als mijn pc met wifi verbonden is.

[Afbeelding]

Wanneer ik de pc bekabeld aansluit, krijg ik die melding niet. De pc zit op 3 meter afstand van de meterkast waar ook de ziggo router ligt. Ligt het aan de ziggo router of dat PuBG niet via wifi gespeeld kan worden ?
Gegeven dat je dit niet krijgt bekabeld maar wel met de wifi geeft mij aan dat je je eigen vraag eigenlijk al beantwoord :)

Er zijn online wel wat tools te vinden die de statistieken van je draadloze netwerk kunnen opvragen. Misschien handig dat even te doen om te zien hoe sterk de verbinding is.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Wireless zal altijd issues hebben met een fatsoenlijke verbinding. Als het gebied in waarin je zit met veel wireless netwerken zit dan komt het voor dat je modem automatisch van kanaal lijkt te wisselen om zo network congestion te voorkomen. Maar het is juist dat geswitch wat voor zulke dingen zorgt. Een stream kijken is niet zo'n ramp - het buffert immers en het kan een momentje prima opvangen wanneer het dat doet.

Ik gebruik al 15 jaar bekabeld en zal er bij blijven zweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En zeker in een game als PUBG, die nog wel eens bijzonder veel packetloss lijkt te hebben (althans, bij mij), is een stabiele verbinding wel handig.
Gamen op WiFi is gewoon niet heel handig. En zeker als je maar 3 meter er vandaan zit, gewoon lekker bekabeld aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-05 22:26

ScreamGT

joejoe

Ik heb PUBG al ruim een jaar niet aangeraakt.

Ga het vanavond maar weer eens proberen. Kan je inmiddels nog steeds geen map selecteren om op te spelen?

Ik heb er ruim 700 uur in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManfredZ0R
Helaas nog steeds geen map selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehdehdul
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-08-2024
dehdehdul schreef op maandag 26 juni 2023 @ 17:05:
Beste tweakers,

[Afbeelding]

Ik heb inmiddels een nieuwe router gekregen van Ziggo die Wifi 6 ondersteund, en ook een snelheidsupgrade gehad van 100 naar 200 Mbps download.
Vandaag heb ik Pubg op wifi gespeeld en raar maar waar kreeg ik niet de melding "Network Lag Detected" wat ik daarvoor wel kreeg. Ik heb bijna een uur gespeeld op wifi zonder problemen.
Zou het toch aan wifi 5 router hebben gelegen of ook aan de snelheid 100 mbps ?

Ik heb een cat 6 netwerkkabel van 15 meter liggen maar moet het nog steeds aanleggen, ondanks dat de afstand maar 3 meter naar mijn pc wil ik het netjes langs de muren aanleggen maar nog niet aan toe gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManfredZ0R
Het zal beide wel mee helpen.
Hoe dan ook... snel die kabel aanleggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:45

Oxigeon

En zo is dat!

dehdehdul schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 20:46:
[...]

Ik heb inmiddels een nieuwe router gekregen van Ziggo die Wifi 6 ondersteund, en ook een snelheidsupgrade gehad van 100 naar 200 Mbps download.
Vandaag heb ik Pubg op wifi gespeeld en raar maar waar kreeg ik niet de melding "Network Lag Detected" wat ik daarvoor wel kreeg. Ik heb bijna een uur gespeeld op wifi zonder problemen.
Zou het toch aan wifi 5 router hebben gelegen of ook aan de snelheid 100 mbps ?

Ik heb een cat 6 netwerkkabel van 15 meter liggen maar moet het nog steeds aanleggen, ondanks dat de afstand maar 3 meter naar mijn pc wil ik het netjes langs de muren aanleggen maar nog niet aan toe gekomen.
Hmm, Hier ook altijd met de verbinding van 100mbit en wifi 5 gespeeld. Eigenlijk nooit problemen gehad. Toch eens kjken of ik ook nog een keertje PUBG ga opstarten

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 13:57
Kan iemand mij uitleggen waarom de Battle pass geblokkeerd is?

Ik weet dat de regelgeving voor lootboxes hier in NL streng zijn. Misschien heb ik het fout maar een battle pass is toch geen lootbox verhaal. Je kan zien wat je wel of niet krijgt bij een battle pass.

Kijk bijvoorbeeld naar Fortnite, Warzone of andere games die een battle pass hebben. Die zijn gewoon beschikbaar in NL.

Waarom PUBG niet? Kan iemand mij dit uitleggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:27

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Nou, gisteravond maar eens PUBG op de PS4 gezet :P

Ik speel normaliter solo...Fallout4, The Division 1 & 2 et cetera maar was eens nieuwsgierig naar al die gekkigheid die ik al jaren op youtube voorbij zie komen zoals DayZ, SCUM, et cetera.

Nou, ik heb nog geen flauw idee hoe ik alles moet doen maar heb al wel een paar korte rondjes gedaan, wat een hilariteit :D .

Ik werd de eerste keer verrast door die blauwe wolk en verloor mijn health tot er luid toeterend een Dacia naast me tot stilstand kwam, gauw ingestapt en in veiligheid gebracht.
1 andere player kunnen omleggen en in een ander potjes tot 3 kills gekomen.

DIt is best geinig om te doen zo even 's avonds :Y

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
xamirz schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 15:39:
Kan iemand mij uitleggen waarom de Battle pass geblokkeerd is?

Ik weet dat de regelgeving voor lootboxes hier in NL streng zijn. Misschien heb ik het fout maar een battle pass is toch geen lootbox verhaal. Je kan zien wat je wel of niet krijgt bij een battle pass.

Kijk bijvoorbeeld naar Fortnite, Warzone of andere games die een battle pass hebben. Die zijn gewoon beschikbaar in NL.

Waarom PUBG niet? Kan iemand mij dit uitleggen?
Omdat er lootboxes in zitten. Dus een verkapte manier van het gokken wat ze willen voorkomen.
Evengoed, als je VPN aanzet naar bijv. Frankrijk en dan inlogt in de game dan heb je wel de mogelijkheid de battle pass aan te zetten en lootboxes te kopen. Doe ik al een aantal seizoenen en werkt prima.

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 13:57
theHoff schreef op woensdag 20 december 2023 @ 15:42:
[...]

Omdat er lootboxes in zitten. Dus een verkapte manier van het gokken wat ze willen voorkomen.
Evengoed, als je VPN aanzet naar bijv. Frankrijk en dan inlogt in de game dan heb je wel de mogelijkheid de battle pass aan te zetten en lootboxes te kopen. Doe ik al een aantal seizoenen en werkt prima.
Thanks, het is inderdaad gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 23:24
Zijn er nog Tweakers die dit spelen?
Alle Nederlandse community's lijken helmeaal te zijn verdwenen, terwijl PUBG nog steeds redelijk populair is.

Alle discord linkjes in dit topic zijn ook dood.

[ Voor 15% gewijzigd door RedHat op 29-03-2025 18:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManfredZ0R
Speel het nog dagelijks.
Pagina: 1 ... 140 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord