Die is verdacht ja... Maar voor PUBG vast geen doorslaggevend bewijs.
Na Sanhok en Miramar de afgelopen weken, vandaag terug op Karakin geweest...lijkt wel alsof het er nog harder aan toe gaat...complete gekkenboel haha.
Volgens mij weinig vooruitgang als team sinds:
Saturnus schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 15:35:
Bedankt voor de tips. Bedankt @
A.W.E.S.O.M.-0 voor de uitgebreide reactie.
Ik speel hoofdzakelijk met een teamgenoot. Aan de hand van @
A.W.E.S.O.M.-0's post een 'framework' opgezet wat we willen gaan verbeteren.
1. Muisinstellingen verbeteren. Ik zit nu op 2400DPI en verbaas me altijd dat pro's op 800DPI zitten maar ik zal eens richting de 1600-2000 testen. Teamgenoot zit op 1800.
2. Recoiltraining/onderzoek in training mode. Eigenlijk toen ik daar donderdag spray op de muur testte zag ik pas echt dat je voor automatische wapens een soort slepende beweging over iemands hoofd moet maken in plaats van klik, correctie, klik, correctie, of nog erger, geen correctie.
3. Flicking trainen. Ik wist niet wat het was maar grappig genoeg had ik een paar dagen terug een krankzinnige situatie waarbij ik beschoten werd, een 180 graden beweging maakte en de vijand direct uitschakelde. Puur instinct/geluk. Die skill is zeer welkom als er uit het niets iemand in beeld verschijnt.
4. Communicatie. Nu via apps op de mobiel, ik moet dus een microfoon kopen. Twijfel nog tussen standalone of headset (heb nu een goede headset zonder mic). Teamgenoot moet meer praten.
5. Wij looten altijd halve steden leeg om goede uitrusting te hebben. Leuk als het geluk mee zit maar tijdverspilling als het tegen zit en het gaat inderdaad tenkoste van omgevingsbewustzijn en tactische posities.
6. Evaluatie na elke match.
Dit geldt voor mij en teamgenoot. Vergeleken met mij moet de teamgenoot nog tactischer worden; momenteel veel te weinig cover, basis net onder de knie.
1. DPI nu 2000. Het voelt gemakkelijker om de muis sneller op de juiste plek te hebben maar afstandsshots goed plaatsen gebeurt nog steeds niet. Bijvoorbeeld geweren als de M24, ik heb geen idee waarom ik daarmee de vijand nooit raak.
2. Recoilcompensatie moet beter. In gevecht denk ik er nauwelijks aan...
3. Flick shots gebeurt nog niet, maar met de lagere DPI gaat inbranden wel gemakkelijker.
4. Communicatie is een grote stap vooruit: noise cancelling op Sony WH-1000XM3 en daarin een V-moda BoomPro. Geen last meer van omgevingslawaai, voetstappen wat beter te horen, heldere communicatie qua geluidskwaliteit.
5. Niet teveel tijd aan looten besteden gaat beter.
7. Maar qua teamgenoot... Ik voel geen vooruitgang bij die persoon. Zelfs basiszaken als paden/markers volgen gaat vaak fout. Kills zijn lucky, tactisch erg matig, loopt regelmatig in de weg, ik moet vaak een taak geven anders is het een kind aan de hand...alles komt op mij aan. Daarentegen heb ik nog iemand waarmee ik minder vaak speel, daarmee voelt alles veel relaxter en natuurlijker ondanks dat die persoon qua gedetailleerde gamekennis en schietskills waarschijnlijk slechter is. Ik kan er gewoon op rekenen dat die persoon dezelfde denkwijze volgt en communicatie is kort maar krachtig. 'Enemy fire at 60, medium range' in plaats 'wohawawaa someone is shooting at me'.
Het is ook net alsof de vijand altijd weet waar wij zijn, zelfs precies in welke hoeken van kamers in gebouwen.
Komende dagen ook maar weer eens solo proberen.
Heb de Discord gejoint die Benelux Gaming Warriors heet. Is er ook nog een GoT Discord?
Of als iemand wil samenwerken buiten die Discords om...stuur een DM.