Toon posts:

[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 139 140 141 Laatste
Acties:

• tomvdburg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:53
MailMan schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 23:50:
Wordt dit nog een beetje gespeeld door de Tweakers? Na jaren lurken eindelijk weer een Pc gebouwd die dit spel aankan en aan het solo FPP’en gegaan. Maar het lijkt me leuk en leerzaam om met meer te spelen.

Als er iemand is die me een beetje op sleeptouw wil nemen zou dat mooi zijn. Ben al wel een dertiger dus houd rekening met vertraagde reactiesnelheid :+

Al heb ik best wat FPS ervaring :)
Op discord zit ik dagelijks. Zitten nog genoeg actieve spelers dagelijks :)

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:38
tomvdburg schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 15:35:
[...]

Op discord zit ik dagelijks. Zitten nog genoeg actieve spelers dagelijks :)
De Tweakers discord of de NL/BE discord?

Die van Tweakers in het topic is ongeldig.

[Voor 8% gewijzigd door MailMan op 22-07-2020 19:09]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tomvdburg
MailMan schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 17:14:
[...]

De Tweakers discord of de NL/BE discord?

Die van Tweakers in het topic is ongeldig.
https://discord.gg/sxx9Dt

Weet iemand trouwens ook waar ik de bonuslevels van dit seizoen ( die ik het vorige seizoen heb verdiend ) kan vinden ?

• MailMan
Oef, 3 jaar na aanvang dit spel beginnen betekent wel een aardige inhaalslag om op niveau te komen...

De basics snap ik echt wel, maar als iemand nog een goeie guide weet voor hoe je Solo het beste aanpakt? Het lijkt er vaak op dat ik gewoon in beginnersfouten trap en mensen precies weten uit welk raampje ik tevoorschijn ga komen en daardoor klaarstaan om me af te knallen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MailMan
lol

M'n eerste chicken dinner :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13:10
Wat vinden jullie van de vernieuwde Sanhok?
Ik vind het wel een upgrade, het heeft nu meer weg van een 'Indiana Jones' eiland.
Alleen uit de lucht ziet het er heel cartoony uit (tenminste bij mij).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DutchTaz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 23:26
PEBKAC schreef op zondag 26 juli 2020 @ 09:37:
Ik vind het wel een upgrade, het heeft nu meer weg van een 'Indiana Jones' eiland.
Heel erg leuke momenten met die loot trucks, vindt het een hele verbetering!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MailMan
Als nieuweling begrijp ik eigenlijk niet zo goed wat een slimme tactiek is als je in de buurt van iemand bent. Je kan niet echt sneaken omdat je met crouch walk ook al op 5-10 meter te horen bent.

Net wist ik b.v. dat iemand boven in een gebouw zat, ik probeer me tactisch op te stellen om de hoek van een om hek in de buurt, maar hij heeft mij allang gehoord...

Hoe pak je zoiets aan? Campen op afstand?

• hanz_rdam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-06 15:06
tomvdburg schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 21:53:
[...]

https://discord.gg/sxx9Dt

Weet iemand trouwens ook waar ik de bonuslevels van dit seizoen ( die ik het vorige seizoen heb verdiend ) kan vinden ?
Deze link is ook alweer ongeldig. Ik denk dat een permanent geldige link handiger is...

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
hanz_rdam schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 21:27:
[...]

Deze link is ook alweer ongeldig. Ik denk dat een permanent geldige link handiger is...
https://discord.gg/mmFWcDZ

mmFWcDZ

Astu

**

• tomvdburg
PEBKAC schreef op zondag 26 juli 2020 @ 09:37:
Momenteel mijn favo map. Dat was hij al voordat Karakin uit kwam. Vikendi vind ik ook leuk. De andere 2 mappen zijn zo gigantisch groot in mijn optiek.

Nu met de loottruck vind ik het echt super gaaf. Hij mag van mij alleen wel iets minder HP krijgen en ik vermoed dat de loot ook wel generfed gaat worden. Je kunt compleet geared level 3 worden met 1 truck. Je neemt meer risico, maar het is het meer dan waard. De care-packages zijn nu wat minder waard. De gun is vaak wel ok tot goed, maar de loottruck is beter.

• PEBKAC
MailMan schreef op zondag 26 juli 2020 @ 18:49:
Als nieuweling begrijp ik eigenlijk niet zo goed wat een slimme tactiek is als je in de buurt van iemand bent. Je kan niet echt sneaken omdat je met crouch walk ook al op 5-10 meter te horen bent.

Net wist ik b.v. dat iemand boven in een gebouw zat, ik probeer me tactisch op te stellen om de hoek van een om hek in de buurt, maar hij heeft mij allang gehoord...

Hoe pak je zoiets aan? Campen op afstand?
Als ze mij gezien hebben in een huisje, dan laat ik ze meestal zitten. Of ik gooi een paar granaten naar binnen, of ik probeer de 'high ground' te pakken (wanneer mogelijk) en hem eruit te snipen. Als je in een huis zit ben je vaak in het voordeel, het makkelijkste is hem op een afstand op te wachten. Hij zal er namelijk ooit een keer uit moeten komen.

Als je trouwens control ingedrukt houd kan je nog zachter lopen.

@tomvdburg Sanhok is nu ook één van mijn favoriete mappen, het is vaak op het laatst wel druk met allemaal mensen die om je héén rennen. :p Altijd een beetje een loterij of je het overleeft 8)

De loot truck is inderdaad heel erg vet, hij dropt vaak leuke dingen zoals een ghillie suit _/-\o_ Ze zullen hem inderdaad binnenkort wel nerfen.

Vikendi vind ik ook erg leuk, goede loot, mooie map. Het enigste nadeel is dat als je Vikendi handmatig selecteert (dus geen quick join) het echt wemelt van de bots (80-90%). Soms vind ik dat wel prettig, dan ik mijn sniper skills wat oefenen, maar een CD voelt dan niet echt als een overwinning.

[Voor 3% gewijzigd door PEBKAC op 02-08-2020 10:19]

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-05 12:32
Hoe lastig is het om een opname te maken van je laatste match. Heb net een game gewonnen op een leuke manier en wil dit nu vast leggen. Maar man o man, wat is dat gebruiksonvriendelijk. Je kan niet eens doorspoelen tot het einde?

Wordt het filmpje niet ergens in een folder bewaard waar ik 'm vandaan kan plukken?

[Voor 15% gewijzigd door GrazendeKoe op 06-08-2020 21:47]

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:34

Rexomnium

Vincam aut moriar

GrazendeKoe schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 21:46:
Hoe lastig is het om een opname te maken van je laatste match. Heb net een game gewonnen op een leuke manier en wil dit nu vast leggen. Maar man o man, wat is dat gebruiksonvriendelijk. Je kan niet eens doorspoelen tot het einde?

Wordt het filmpje niet ergens in een folder bewaard waar ik 'm vandaan kan plukken?
Je kunt toch gewoon de demo terugkijken en met J de voortgangsbalk tevoorschijn toveren? Als je vanuit je eigen perspectief kijkt, kun je, als je de kills aanvinkt, precies zien wanneer jij je tegenstanders hebt omgelegd.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-05 12:32
Rexomnium schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 21:50:
[...]

Je kunt toch gewoon de demo terugkijken en met J de voortgangsbalk tevoorschijn toveren? Als je vanuit je eigen perspectief kijkt, kun je, als je de kills aanvinkt, precies zien wanneer jij je tegenstanders hebt omgelegd.
Maar hoe sla je een deel van het totale potje op? Als ik Save > Export doe, dan begint ie alles vanaf begin af aan te renderen.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
GrazendeKoe schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 23:21:
[...]

Maar hoe sla je een deel van het totale potje op? Als ik Save > Export doe, dan begint ie alles vanaf begin af aan te renderen.
Tijdje terug kon dat door markers op de timeline te plaatsen. Welke GUI knoppen weet ik niet meer exact, misschien een instelling in dat export menu, maar het was redelijk eenvoudig (niet per se gebruiksvriendelijk).

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:34

Rexomnium

Vincam aut moriar

GrazendeKoe schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 23:21:
[...]

Daarvoor zou je de nvidia overlay kunnen gebruiken. Dus, stukje zoeken dat je wilt clippen, filmpje van maken met overlay, en dan met alle clips die je hebt weer een geheel monteren met videomontageprogamma als Adobe Première of Windows moviemaker (als dat nog mogelijk is).

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• tomvdburg
Tweakers discord server ( Of iig Benelux Gaming HQ ) is zojuist plat gegaan.

Zitten alle tweakers inmiddels op een andere server ?

• PEBKAC
Ik stond laatst in een potje duo tegenover deze gast https://pubglookup.com/players/steam/0hyas/season

Zijn dit realistische (pro) stats? Of is dit een cheater?

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-05 00:40
tomvdburg schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 19:44:
Tweakers discord server ( Of iig Benelux Gaming HQ ) is zojuist plat gegaan.

Zitten alle tweakers inmiddels op een andere server ?
Ja, er is een nieuwe discord server waar de meeste oude/actieve leden vanuit Benelux Gaming Discord opzitten. Link: https://discord.gg/dkHMxjH

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-05 00:40
PEBKAC schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 09:40:
Ik stond laatst in een potje duo tegenover deze gast https://pubglookup.com/players/steam/0hyas/season

Zijn dit realistische (pro) stats? Of is dit een cheater?
Dit is een cheater. Hij heeft voor het laatst gespeeld 5 seizoenen geleden. Daarnaast sinds dit seizoen alleen maar Chicken Diners. Ik zeg; reporten ;)

• PEBKAC
MurtnR schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 15:44:
[...]

Dit is een cheater. Hij heeft voor het laatst gespeeld 5 seizoenen geleden. Daarnaast sinds dit seizoen alleen maar Chicken Diners. Ik zeg; reporten ;)
Thanks, ik vond het ook al bijzondere stats. Hoe report ik hem? Want ik kan hem niet meer ingame reporten.

• MailMan
Ik speel PUBG nog niet zo lang maar word langzaamaan beter. Toch vind ik één van de moeilijkste dingen het spotten van enemies.

Als ik dan zie wat iemand in de video hieronder doet vraag ik me af, is dat toeval, zijn dat game settings, is hij/zij echt zo goed, of is dat een geval van radar/cheaten?

Ik speel op 1440p en zelfs in de replay met slow motion kan ik mijzelf niet echt ontdekken. Toch weet deze speler me in een korte tijd te vinden?

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:00
MailMan schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 18:43:
...
Als ik dan zie wat iemand in de video hieronder doet vraag ik me af, is dat toeval, zijn dat game settings, is hij/zij echt zo goed, of is dat een geval van radar/cheaten?

Ik speel op 1440p en zelfs in de replay met slow motion kan ik mijzelf niet echt ontdekken. Toch weet deze speler me in een korte tijd te vinden?
Ik vind dit ook wel discutabel! Mogelijk is het een erg goede speler, maar ik zou hiervoor wel op de report knop gedrukt hebben.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:14

Oxigeon

En zo is dat!

Ik he atuurlijk een hele tijd niet meer gespeeld. Maar voor mijn zou dit ook de report knop zijn. Zoiets kan naar mijn mening niet. Als je dat hele gebouw is scant ok. Maar dit is gewoon direct pats

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:26
Je ziet wel een zwarte plek waar die niet hoort. Vind dit niet overduidelijk cheaten..

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:19
MailMan schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 18:43:
Ik speel PUBG nog niet zo lang maar word langzaamaan beter. Toch vind ik één van de moeilijkste dingen het spotten van enemies.

[YouTube: 2020 09 04 18 17]

Hmm, het blijft PUBG dus joost mag weten hoe het precies bij hem gerenderd wordt (of niet), maar er zijn toch aardig wat red flags.

-beroerde crosshairplacement bij het lopen en peaken (daar zie je doorgaans al snel het onderscheid tussen goede of slechte spelers)
-geen vloeiende movement
-die 5 seconden dat ie tegen een muur op staat te kijken
-na de headshot weer zorgeloos open en bloot voorbij t raam klossen

Het is altijd lastig om te beoordelen wat hij voor die tijd heeft gezien of gehoord, maar ik zou dit niet vertrouwen.

• Saturnus
  • Niet online
Die is verdacht ja... Maar voor PUBG vast geen doorslaggevend bewijs.

Na Sanhok en Miramar de afgelopen weken, vandaag terug op Karakin geweest...lijkt wel alsof het er nog harder aan toe gaat...complete gekkenboel haha.

Volgens mij weinig vooruitgang als team sinds:
Saturnus schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 15:35:
Bedankt voor de tips. Bedankt @A.W.E.S.O.M.-0 voor de uitgebreide reactie.

Ik speel hoofdzakelijk met een teamgenoot. Aan de hand van @A.W.E.S.O.M.-0's post een 'framework' opgezet wat we willen gaan verbeteren.
1. Muisinstellingen verbeteren. Ik zit nu op 2400DPI en verbaas me altijd dat pro's op 800DPI zitten maar ik zal eens richting de 1600-2000 testen. Teamgenoot zit op 1800.
2. Recoiltraining/onderzoek in training mode. Eigenlijk toen ik daar donderdag spray op de muur testte zag ik pas echt dat je voor automatische wapens een soort slepende beweging over iemands hoofd moet maken in plaats van klik, correctie, klik, correctie, of nog erger, geen correctie.
3. Flicking trainen. Ik wist niet wat het was maar grappig genoeg had ik een paar dagen terug een krankzinnige situatie waarbij ik beschoten werd, een 180 graden beweging maakte en de vijand direct uitschakelde. Puur instinct/geluk. Die skill is zeer welkom als er uit het niets iemand in beeld verschijnt.
4. Communicatie. Nu via apps op de mobiel, ik moet dus een microfoon kopen. Twijfel nog tussen standalone of headset (heb nu een goede headset zonder mic). Teamgenoot moet meer praten.
5. Wij looten altijd halve steden leeg om goede uitrusting te hebben. Leuk als het geluk mee zit maar tijdverspilling als het tegen zit en het gaat inderdaad tenkoste van omgevingsbewustzijn en tactische posities.
6. Evaluatie na elke match.

Dit geldt voor mij en teamgenoot. Vergeleken met mij moet de teamgenoot nog tactischer worden; momenteel veel te weinig cover, basis net onder de knie.
1. DPI nu 2000. Het voelt gemakkelijker om de muis sneller op de juiste plek te hebben maar afstandsshots goed plaatsen gebeurt nog steeds niet. Bijvoorbeeld geweren als de M24, ik heb geen idee waarom ik daarmee de vijand nooit raak.
2. Recoilcompensatie moet beter. In gevecht denk ik er nauwelijks aan...
3. Flick shots gebeurt nog niet, maar met de lagere DPI gaat inbranden wel gemakkelijker.
4. Communicatie is een grote stap vooruit: noise cancelling op Sony WH-1000XM3 en daarin een V-moda BoomPro. Geen last meer van omgevingslawaai, voetstappen wat beter te horen, heldere communicatie qua geluidskwaliteit.
5. Niet teveel tijd aan looten besteden gaat beter.
7. Maar qua teamgenoot... Ik voel geen vooruitgang bij die persoon. Zelfs basiszaken als paden/markers volgen gaat vaak fout. Kills zijn lucky, tactisch erg matig, loopt regelmatig in de weg, ik moet vaak een taak geven anders is het een kind aan de hand...alles komt op mij aan. Daarentegen heb ik nog iemand waarmee ik minder vaak speel, daarmee voelt alles veel relaxter en natuurlijker ondanks dat die persoon qua gedetailleerde gamekennis en schietskills waarschijnlijk slechter is. Ik kan er gewoon op rekenen dat die persoon dezelfde denkwijze volgt en communicatie is kort maar krachtig. 'Enemy fire at 60, medium range' in plaats 'wohawawaa someone is shooting at me'.

Het is ook net alsof de vijand altijd weet waar wij zijn, zelfs precies in welke hoeken van kamers in gebouwen.

Komende dagen ook maar weer eens solo proberen.

Heb de Discord gejoint die Benelux Gaming Warriors heet. Is er ook nog een GoT Discord?
Of als iemand wil samenwerken buiten die Discords om...stuur een DM.

• MRTNbos
Sinds gisteren start PUBG bij mij niet meer op. Hebben meer mensen hier last van?
Maandag wel een windows update gehad, mogelijk heeft het hier mee te maken?!

• PEBKAC
MRTNbos schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:36:
Sinds gisteren start PUBG bij mij niet meer op. Hebben meer mensen hier last van?
Maandag wel een windows update gehad, mogelijk heeft het hier mee te maken?!
Gewoon een keer reinstallen?

• MRTNbos
PEBKAC schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:53:
[...]
Gewoon een keer reinstallen?
Dat zou kunnen inderdaad. Alleen gaat dit wel even duren met mijn internet aansluiting, dus als er een snellere oplossing zou zijn zou dat mijn voorkeur hebben.

Ik was ook benieuwd of meer mensen dit euvel hebben, of dat het uniek voor mijn PC is.

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-06 13:11
MRTNbos schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:56:
[...]

Dat zou kunnen inderdaad. Alleen gaat dit wel even duren met mijn internet aansluiting, dus als er een snellere oplossing zou zijn zou dat mijn voorkeur hebben.

Ik was ook benieuwd of meer mensen dit euvel hebben, of dat het uniek voor mijn PC is.
Heb je toevallig Avast als antivirus? Een vriend van mij kan na de laatste updates (Avast/Windows, geen idee...) Ook pubg niet meer opstarten zonder even Avast uit te schakelen, desondanks dat het whitelisted is in Avast zelf.

• Saturnus
  • Niet online
Als je een replay kijkt en een speler lijkt geen enkele last te hebben van het op en neer bewegen van het geweer bij ADSen, is dat dan 1) hoe de replay er uit ziet, 2) een techniek van precies het juiste gebruik van adem inhouden of 3) valsspelen?

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-06 21:52
Saturnus schreef op donderdag 10 september 2020 @ 19:53:
Als je een replay kijkt en een speler lijkt geen enkele last te hebben van het op en neer bewegen van het geweer bij ADSen, is dat dan 1) hoe de replay er uit ziet, 2) een techniek van precies het juiste gebruik van adem inhouden of 3) valsspelen?
Bug in replay mode. Replay mode zegt vooral iets over positionering en beweging, verder kan je er weinig mee.

• MRTNbos
EliHiel schreef op woensdag 9 september 2020 @ 18:32:
[...]

Heb je toevallig Avast als antivirus? Een vriend van mij kan na de laatste updates (Avast/Windows, geen idee...) Ook pubg niet meer opstarten zonder even Avast uit te schakelen, desondanks dat het whitelisted is in Avast zelf.
PUBG Volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd...verhielp het probleem niet.
Daarna AVG (anti virus) uitgeschakeld, en nu werkt alles weer perfect. Als ik AVG inschakel, start PUBG niet meer. Het lijkt er dus op dat PUBG recent slecht met anti virus programma's overweg kan! :?

• PEBKAC
MRTNbos schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 11:49:
[...]

PUBG Volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd...verhielp het probleem niet.
Daarna AVG (anti virus) uitgeschakeld, en nu werkt alles weer perfect. Als ik AVG inschakel, start PUBG niet meer. Het lijkt er dus op dat PUBG recent slecht met anti virus programma's overweg kan! :?
Windows Defender is trouwens al voldoende in de meeste gevallen. Als je een beetje verantwoordelijk het internet gebruikt kom je een heel eind ;) Soms scan ik mijn PC met MalwareBytes, heb eigenlijk nooit problemen.

Kan je in AVG geen exception aan de Firewall toevoegen ? Of heeft AVG geen gaming mode?

[Voor 6% gewijzigd door PEBKAC op 11-09-2020 12:20]

• MRTNbos
PEBKAC schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 11:56:
[...]

Windows Defender is trouwens al voldoende in de meeste gevallen. Als je een beetje verantwoordelijk het internet gebruikt kom je een heel eind ;) Soms scan ik mijn PC met MalwareBytes, heb eigenlijk nooit problemen.

Kan je in AVG geen exception aan de Firewall toevoegen ? Of heeft AVG geen gaming mode?
Klopt, ik heb eigenlijk nooit last van virussen of andere rommel maar het is voor mij een beetje standaard om de gratis versie van AVG op m'n pc te zetten.

Ondertussen is er iets veranderd, en start PUBG gewoon weer op met de virusscanner aan.

• Saturnus
  • Niet online
Vrijdag-zondag is het best relaxt spelen. Maar doordeweeks...wat een waanzinnig verschil. Gisteren voor het eerst twee wins behaald met een 3-squad en ook in de statistieken en qua tactiek tóch vooruitgang te zien. :) Maar nu...pure afslachting. Blijkbaar spelen door de week alleen pro's.

Nieuwe dingen die ik doe: bots gebruiken als testmateriaal in plaats van direct doden en altijd zigzaggend rennen in open stukken.
Sinds lange tijd weer PUBG opgepakt en ik weet direct waarom ik gestopt was. Eerste match derde plaats omdat we op het eind gedood werden door twee cheaters. Met PUBG speel je dan 25 minuten voor niks terwijl je met Warzone zo weer terug in de actie bent en na een paar minuten al je loadout hebt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MailMan
Ik kijk de laatste tijd naar Chocotaco maar het valt mij op dat hij eigenlijk nooit suppressors gebruikt. Wat kan daar de reden voor zijn? Omdat een Comp betere recoil control heeft?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 08:49
MailMan schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 23:49:
Ik kijk de laatste tijd naar Chocotaco maar het valt mij op dat hij eigenlijk nooit suppressors gebruikt. Wat kan daar de reden voor zijn? Omdat een Comp betere recoil control heeft?
Voor zover mij bekend werd alleen in de eerste maanden van release suppressors veel gebruikt op AR's, iedereen stapte daarna over op compensators voor recoil control.

• MailMan
unfor schreef op zondag 27 september 2020 @ 00:03:
[...]

Voor zover mij bekend werd alleen in de eerste maanden van release suppressors veel gebruikt op AR's, iedereen stapte daarna over op compensators voor recoil control.
Ok :)

• ManfredZ0R
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-05 10:35
Op mn AR's voorkeur voor compensator.(als ik deze kan vinden)
Heb ik niks anders dan gaat er een suppressor op.
M'n DMR eveneens zelfde verhaal.
bolt action sniper heb ik liever wel een suppressor op.

[Voor 6% gewijzigd door ManfredZ0R op 27-09-2020 19:04]

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
MailMan schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 23:49:
Hij heeft meerdere keren aangegeven dat een suppressor zijn wapen visueel te lang maakt. En als je zo goed bent maakt het niet uit of ze weten waar je zit.

• MRTNbos
Met een squad heeft een AR suppressor meestal weinig zin, omdat je als groep toch wel de nodige herrie maakt. In solo play vind ik de supp wel z'n plek hebben. Het helpt in het minder weggeven van je positie, maar het gaat (t.o.v. de comp) wel iets ten koste van recoil control.

Ik kan zelf ook met een AR supp nog wel redelijk vol auto schieten, maar dat is een beetje persoonsafhankelijk.

• MRTNbos
De laatste tijd heb ik erg vaak dat tijdens het landen (dus ergens tussen vliegtuig en grond) ik meerdere seconden een freeze heb, met daarna de melding "Network lag detected".

Is dit een bekend probleem? Hebben anderen dit ook of moet ik het toch bij mij zelf zoeken?
Tijdens het spelen zelf heb ik hier geen last van, alleen aan het begin v.d. match.

Update:
Aangezien ik ook bij andere games soms vreemde zaken had, heb ik laatst de hele PC opnieuw geïnstalleerd. Nu draait alles vloeiend.

Mogelijk dat er iets met de video drivers niet lekker zat. In de afgelopen paar maanden wel diverse videokaarten (AMD/NVIDIA, totaal een stuk of 5) in mijn systeem gehad om die te testen.

[Voor 32% gewijzigd door MRTNbos op 15-10-2020 11:13]

• Saturnus
  • Niet online
MRTNbos schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:09:
De laatste tijd heb ik erg vaak dat tijdens het landen (dus ergens tussen vliegtuig en grond) ik meerdere seconden een freeze heb, met daarna de melding "Network lag detected".

Is dit een bekend probleem? Hebben anderen dit ook of moet ik het toch bij mij zelf zoeken?
Tijdens het spelen zelf heb ik hier geen last van, alleen aan het begin v.d. match.
Nooit gehad. Een op de ~7 matches (speel laatste weken alleen Karakin) op het veld een lag/freeze van ongeveer een halve seconde. Kan het spel de laatste maanden ook niet meer betrappen op 'lag deaths'.

Ondertussen nog een paar wins gehad. *O*

• Saturnus
  • Niet online
Vervallen die coupons aan het eind van het seizoen?

[Voor 41% gewijzigd door Saturnus op 10-10-2020 19:02]

• MailMan
Duurt het Initializing bij jullie ook langer tussen potjes in, sinds patch 9.1? Voorheen was dat binnen een seconde dat ik na een spel weer in het menu zat en nu is het 5+ seconden.

• Saturnus
  • Niet online
Niet echt last van volgens mij.
Weghalen van mapselectie wel. :|

• Saturnus
  • Niet online
Zonet iets heel vreemds. Iedereen werd tegelijk uit de helicopter in Paramo gegooid, is dat design of een hack door iemand? Hele avond gaat bagger, heb het gevoel dat het aantal cheaters weer enorm aan het toenemen is.

• MailMan
Saturnus schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 00:14:
Zonet iets heel vreemds. Iedereen werd tegelijk uit de helicopter in Paramo gegooid, is dat design of een hack door iemand? Hele avond gaat bagger, heb het gevoel dat het aantal cheaters weer enorm aan het toenemen is.
Ik heb dat niet eerder meegemaakt maar speel geen Paramo omdat ik geen buddies heb die PUBG doen :(

Kom sporadisch een cheater tegen die ik dan maar rapporteer en ook gebanned zie worden :) meestal radar/no-recoil.

• ManfredZ0R
Ik ben reuze benieuwd naar de nieuwe map/game mode Haven.
Urban setting met aantal voertuigen die ook op je jagen.

PM me voor een keer te spelen.
Ben zelf nog redelijk actief aan het spelen.

• MailMan
Ik speel PUBG dus nog niet zo heel lang, maar is het normaal dat je kogels niet landen waar je mikt? Zojuist dacht ik 2x achter elkaar een headshot te hebben, maar beide keren mis. Toen even naar de replay gekeken en dan denk ik toch echt dat 1 van de 2 raak zou moeten zijn?

Bullet drop zit uiteraard in het spel, maar dat zou op deze afstand nihil moeten zijn:

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:22

m0nk

16-09-2003 15.15

MailMan schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:28:
Ik speel PUBG dus nog niet zo heel lang, maar is het normaal dat je kogels niet landen waar je mikt? Zojuist dacht ik 2x achter elkaar een headshot te hebben, maar beide keren mis. Toen even naar de replay gekeken en dan denk ik toch echt dat 1 van de 2 raak zou moeten zijn?

Bullet drop zit uiteraard in het spel, maar dat zou op deze afstand nihil moeten zijn:

[YouTube: 2020 12 17 20 41 clip 1]
Volgens mij beweeg je al voordat je schiet. Zie je crosshair iets bewegen.

Ben na een tijdje ook weer begonnen, speelde veel duos op gegeven moment en zaten aan de 75 wins in een vrij korte periode. Haven leuke toevoeging wel, goed voor de CQB oefening. Al laat ik die guards/commanders maar voor wat ze zijn. Eerste keer liep ik doodleuk zo'n gebouw in.. :P

[Voor 18% gewijzigd door m0nk op 17-12-2020 22:33]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• MailMan
m0nk schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:32:
[...]

Volgens mij beweeg je al voordat je schiet. Zie je crosshair iets bewegen.

Ben na een tijdje ook weer begonnen, speelde veel duos op gegeven moment en zaten aan de 75 wins in een vrij korte periode. Haven leuke toevoeging wel, goed voor de CQB oefening. Al laat ik die guards/commanders maar voor wat ze zijn. Eerste keer liep ik doodleuk zo'n gebouw in.. :P
Ah en beweging heeft invloed op accuratesse? Logisch, maar wist niet of PUBG daar rekening mee hield omdat je niet echt snel kan bewegen as je door een scope kijkt.

• Saturnus
  • Niet online
Lekker, iedereen op Haven, 90% bots op Miramar. De twee spelerssquads slachten elkaar af op een na. Die neermaaien en de win is binnen. Vanzelfsprekend voelt het als 7e worden. Gelukkig worden de bots wel elk seizoen beter. Haven is wel weer leuk. De kans om te winnen is echt erg hoog. Vandaag helaas vijfmaal tweede. :F

• KeesFluitman
  • Laatst online: 05-03 01:34
MailMan schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:28:

[YouTube: 2020 12 17 20 41 clip 1]
je kan iig niet vd replay uitgaan wat dit betreft. die is niet accuraat.

• MailMan
Ik merk dat ik vrij zware framedrops heb als ik midden in Smoke sta waar dat een paar patches geleden voor m’n gevoel minder het geval was.

Nu wilde ik wat testen doen met Smokes in de training room, maar heeft de training room wel Smokes?

• ManfredZ0R
Training heeft smokes nades flashes :)

• MailMan
ManfredZ0R schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 15:18:
Training heeft smokes nades flashes :)
Waar? :P Bij de throwables zie ik ze niet.

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 21:01
Als ik op de Discord link klik in de topicwaarschuwing (https://discord.gg/MYDjTEj) dan krijg ik het bericht dat de link verlopen is.
Bestaat er nog een discord voor Tweakers/PUBG?

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-06 21:52
Gaan verhalen over een PUBG 2 op reddit. Ben benieuwd. Obv tweet playerIGN:

https://twitter.com/Playe.../1346753833691611136?s=20

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:11

JDx

Ben ik ^

Dingen als Games enzo | En 3D/AI/PS hier

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Patch 10.2 live, Haven geen duos meer maar squads.. :(

• ManfredZ0R
Nou dat is jammer.
Map die ik dus niet meer ga spelen

• JDx

JDx

Ben ik ^

Nooit fan geweest van Haven, Karakin vind ik ook niks, veel klein en korte games. Toen je alleen nog Erangel had was het soms net een wandelwedstrijd, maar wel leuk om dan met alle stress met 4 man in een auto richting de zone te jakkeren haha.

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik vond Haven echt een fijne toevoeging. Relatieve korte games, snelle actie. Toevoeging van de commander buildings ook leuk (vooral het third party'en). Enige nadeel is soms de zone op de hoge gebouwen of op de steelmill. Heal off (geluk als je dan een jammerpack hebt). Ben wel fan van de iets kleinere maps waarin je wat sneller actie hebt..

• ManfredZ0R
Ik blijft bij de random maps ook maar hopen op Erengal en Miramar.
Ik ben soms echt kwartier aan het map skippen tot ik eindelijk op 1 van die maps uit kom.

Beter brengen ze gewoon de map selectie weer terug.

• JDx

JDx

Ben ik ^

ManfredZ0R schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 10:24:
Ik blijft bij de random maps ook maar hopen op Erengal en Miramar.
Ik ben soms echt kwartier aan het map skippen tot ik eindelijk op 1 van die maps uit kom.

Beter brengen ze gewoon de map selectie weer terug.
Ja dat wil iedereen, merken ze dat niet ofzo? Ingame chats gaan er allemaal over.

• MailMan
Is toch gewoon een kwestie van queue times willen verminderen?

• ManfredZ0R
Dat snap ik, alleen wat heeft het voor nut als mensen die maar blijven leaven omdat ze hun favo maps niet tegen komen.
Dan heb ik liever 30/40 bots dan dat ik bvb 10x karakin moet leaven omdat ik deze absoluut niet wil spelen.
Dan maar een queue time van 2/3 min.
Scheelt alsnog een hoop tijd en irritatie tegenover het zoeken en wachten op de juiste map.

• MailMan
ManfredZ0R schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:13:
Dat snap ik, alleen wat heeft het voor nut als mensen die maar blijven leaven omdat ze hun favo maps niet tegen komen.
Dan heb ik liever 30/40 bots dan dat ik bvb 10x karakin moet leaven omdat ik deze absoluut niet wil spelen.
Dan maar een queue time van 2/3 min.
Scheelt alsnog een hoop tijd en irritatie tegenover het zoeken en wachten op de juiste map.
Snap je punt, maar wat als de queues nou heel lang wordt voor die kleinere groep die Karakin b.v. wel leuk vindt? Die moeten dan straks b.v. 10 minuten wachten voordat het vol is. Dan laat je die hele playerbase dus in de steek.

Ipv kiezen ze daarvoor om iedereen een beetje naaien :P Ik vind ook niet alle Maps even leuk maar des te meer ik ze speel des te leuker ik ze ga vinden.

• ManfredZ0R
ik stel liever kleine groep teleur waar ik niet bij zit dan de grote waar ik wel bij hoor ;)
MailMan schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:52:
[...]

Snap je punt, maar wat als de queues nou heel lang wordt voor die kleinere groep die Karakin b.v. wel leuk vindt? Die moeten dan straks b.v. 10 minuten wachten voordat het vol is. Dan laat je die hele playerbase dus in de steek.

Ipv kiezen ze daarvoor om iedereen een beetje naaien :P Ik vind ook niet alle Maps even leuk maar des te meer ik ze speel des te leuker ik ze ga vinden.
Ach ze hebben al veel te lang geleden het idiote idee gehad om TPP te blijven ondersteunen terwijl ze FPP gereleased hadden. Dat alleen al split je playerbase enorm op. Daarnaast hadden ze Miramar gewoon moeten verwijderen, leuk dat je er heel veel moeite in hebt gestoken maar als het de minst populaire map is dan heeft het geen zin er tijd en moeite in te blijven stoppen. Erangel en Vikendi dan in een eigen queue en Karakin en Sanhok in een eigen queue. Dan heb je in totaal zes queues die je gevuld moet krijgen.

Hopelijk krijgen ze dit met PUBG 2 beter voor elkaar en leren ze van Warzone.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik vind Vikendi ook erg tof, maar had het ook niet erg gevonden als ze het alleen bij Erangel hadden gelaten.

Erangel, Vikendi, Miramar voor af en toe, de rest mag stikken.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Net een paar potjes squad gedaan op Haven. Maar wat is die map ruk zeg. Totaal geen leuke gameplay meer zoals die wel in de grote maps zat. Karakin vond ik dan nog wel leuk, omdat je daar tenminste nog een beetje kon looten en tactisch kon spelen. Bij Haven is dat (zeker in squads) compleet weg.

Ik hoop zo dat de map selectie weer terugkomt.

• JDx

JDx

Ben ik ^

YouTube: PUBG Blair Witch Project Ghost in the Corner in Live Game

Advanced lag? :')

Edit: overigens erg lang geleden dat ik een bug wist te ontdekken in dit spel.

[Voor 22% gewijzigd door JDx op 18-01-2021 17:21]

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
JDx schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:18:
YouTube: PUBG Blair Witch Project Ghost in the Corner in Live Game

Advanced lag? :')

Edit: overigens erg lang geleden dat ik een bug wist te ontdekken in dit spel.
Geen lag/Bug

Persoon in kwestie is offline (crash of alt+f4)
En krijg je dit vaak mee gemaakt.
Sta je er vlakbij heb je een andere positie waar die gene staat.
Persoon kan ook niet teamkilled/killed worden bij crash

**

• JDx

JDx

Ben ik ^

PatRamon schreef op maandag 18 januari 2021 @ 19:52:
[...]

Geen lag/Bug

Persoon in kwestie is offline (crash of alt+f4)
En krijg je dit vaak mee gemaakt.
Sta je er vlakbij heb je een andere positie waar die gene staat.
Persoon kan ook niet teamkilled/killed worden bij crash
Okee, nooit eerder meegemaakt.

• MailMan
Ik zat deze week nog ergens vast tussen gras en een stoep op Haven. Granaat/knock hielp niet. Maat gaat m’n spullen looten en komt op dezelfde plek vast te zitten :F

• JDx

JDx

Ben ik ^

MailMan schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:47:
Ik zat deze week nog ergens vast tussen gras en een stoep op Haven. Granaat/knock hielp niet. Maat gaat m’n spullen looten en komt op dezelfde plek vast te zitten :F
Springen dan 😁

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:47

Sharky

Skamn Dippy!

Iemand sinds vandaag ook opeens een superlaggy spel op de PS4? Framerate van niks en controls alsof je door koude stroop rent. Ben na 2 potjes maar gestopt.

This too shall pass

• Saturnus
  • Niet online
Heb iets meer haperingen dan normaal, op PC, maar alsnog verwaarloosbaar.

Wie weet hoe het zit met beschadigde helmen en vesten. Stel een helm is nog goed voor 35. Wordt dan elke eerste kogel nog gestopt of komt een deel op je hoofd terecht, en hoe zit het per level (1/2/3)?

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:34
Saturnus schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:26:

Wie weet hoe het zit met beschadigde helmen en vesten. Stel een helm is nog goed voor 35. Wordt dan elke eerste kogel nog gestopt of komt een deel op je hoofd terecht, en hoe zit het per level (1/2/3)?
Ik heb daar ooit een overzicht van gezien. Maar wat ik eigenlijk onthouden heb al belangrijkste is dat een Level3 helm met 1 hitpoint over nog altijd beter is dan een hele level 2 helm.
Een hele level 1 helm is dan weer beter dan een half of meer kapotte level 2 helm.

• MRTNbos
Prosac schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:22:
[...]

Ik heb daar ooit een overzicht van gezien. Maar wat ik eigenlijk onthouden heb al belangrijkste is dat een Level3 helm met 1 hitpoint over nog altijd beter is dan een hele level 2 helm.
Een hele level 1 helm is dan weer beter dan een half of meer kapotte level 2 helm.
Hoe hoger het niveau van de helm, hoe meer % van inkomende damage genegeerd wordt.(30%, 40%, 55%)
Nadat de damage verminderd is, wordt de hitpoints van de helm gewijzigd. Bij een 1HP lvl3 helm wordt dat dus 0, en is de helm vernietigd.

Daarnaast is er ook nog het verschil dat een lvl1 en lvl2 helm open aan de voorkant zijn. Een "faceshot" doet dus bij een lvl1 en lvl2 helm gewoon 100% damage. Een lvl3 helm biedt ook vanaf de voorkant bescherming (met dezelfde 55%).

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Patch 10.3 inc. Weer changes waarvan je denkt of ze echt iets toevoegen.. (auto kick afk in trainingmode en group emotes).. Grootste change is Haven er weer uit. Enige rede waarom ik nog speelde.. Helaas maar weer iets anders gaan spelen..

• Saturnus
  • Niet online
m0nk schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:31:
Patch 10.3 inc. Weer changes waarvan je denkt of ze echt iets toevoegen.. (auto kick afk in trainingmode en group emotes).. Grootste change is Haven er weer uit. Enige rede waarom ik nog speelde.. Helaas maar weer iets anders gaan spelen..
Nee toch?
Haven will only be around until the end of Season 10
Hoewel de hoge mate van actie leuk is, vind ik het ook weer niet zo erg dat die weg gaat binnenkort. Vooral nu mensen op elkaar ingewerkt raken met squad kan je het wel vergeten als je geen pro bent en met zijn tweeën of drieën speelt, of met random mensen komt die de meest vreemde dingen doen, zelfs als ze pro zijn. Laatste week is statistisch gezien weinig veranderd, maar het voelt niet lekker meer.

Denk wel dat ze met deze map het spel kapot maken. Veel mensen raken gewend aan die massale instant action en gaan dan zelfs geen zin meer hebben in Sanhok en Karakin.

• MailMan
Ik merk dat ik met PUBG behoorlijke performance loss heb zodra er smoke of watersplash in beeld komt. Dan heb ik het niet eens over 5+ smokes, maar ook al bij lopen door 1 smoke heen. Ook dus bij achteruit kijken op de boot zorgt voor -50% aan fps (van 120+ naar 40-60).

Nou weet ik dat smoke (en dergelijke effecten) altijd al zwaar zijn geweest in games, maar is dit normaal voor PUBG?

Mijn specs zijn:
Ryzen 5 3600 @ 4.4Ghz
16 GB 3733mhz DDR4
RX5700XT (undervolt)

Speel op 1440p
Effects op Low
Post Processing op Ultra Low
Shadows op Ultra Low
Rest op Ultra

Voor de rest haal ik continue 120-144fps behalve dus bij Smokes en water particles.

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:32

Secsytime

Automagisch

MailMan schreef op zondag 11 april 2021 @ 08:21:
Ik merk dat ik met PUBG behoorlijke performance loss heb zodra er smoke of watersplash in beeld komt. Dan heb ik het niet eens over 5+ smokes, maar ook al bij lopen door 1 smoke heen. Ook dus bij achteruit kijken op de boot zorgt voor -50% aan fps (van 120+ naar 40-60).

Nou weet ik dat smoke (en dergelijke effecten) altijd al zwaar zijn geweest in games, maar is dit normaal voor PUBG?

Mijn specs zijn:
Ryzen 5 3600 @ 4.4Ghz
16 GB 3733mhz DDR4
RX5700XT (undervolt)

Speel op 1440p
Effects op Low
Post Processing op Ultra Low
Shadows op Ultra Low
Rest op Ultra

Voor de rest haal ik continue 120-144fps behalve dus bij Smokes en water particles.
Ah ik zie het probleem al! Je speelt pubg nog in 2021 :p

Come over to the warzone darkside!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Na 2 maanden afwezig speel ik weer. Items in de survivor pass zijn 'locked' zelfs na het behalen van die levels, iemand een idee waarom?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:46

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Saturnus schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:26:
Na 2 maanden afwezig speel ik weer. Items in de survivor pass zijn 'locked' zelfs na het behalen van die levels, iemand een idee waarom?
Heb je de survivor pass gekocht?

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Flimovic schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 19:22:
[...]

Heb je de survivor pass gekocht?
Nee. Het is een gratis toch? Er staat 'free' boven de levels.

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:46

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Saturnus schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 23:18:
[...]

Nee. Het is een gratis toch? Er staat 'free' boven de levels.
De 'Free' slaat op desbetreffende level, niet op de gehele rij. Dus bijv. de reward van level 3 is ook te verdienen als je de pass niet hebt gekocht. Maar als je ook de overige rewards wilt, zul je de pass moeten kopen.

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Flimovic schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 00:13:
[...]

De 'Free' slaat op desbetreffende level, niet op de gehele rij. Dus bijv. de reward van level 3 is ook te verdienen als je de pass niet hebt gekocht. Maar als je ook de overige rewards wilt, zul je de pass moeten kopen.
:F Got it, thanks.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Kickje! Misschien ben ik nog de enige die speelt.. :P Althans, na Haven even een stuk minder wel maar deze game blijft toch wel de game die mijn maatje en ik steeds weer blijven spelen.. Ondanks dat we verschillende andere BR en Coop games hebben geprobeerd.

Maar goed, volgende week gaat er een vrij grote patch live met de nieuwe 8x8 map Taego. Met self revive systeem en een soort van Gulag systeem. Benieuwd wat dit gaat doen met de playerbase.. Eind van het jaar staat er nog een map in de planning overigens.

Patchnotes 12.2 https://www.pubg.com/en-u.../update-12-2-patch-notes/

Ik vraag me af of het niet veel te laat is ondertussen. Zeker als Battlefield later dit jaar ook nog met een Battle Royale achtige gamemode komt zie ik PUBG dit niet lang overleven. Het speelt allemaal net iets te traag en het second chance systeem had er veel eerder in moeten komen voor alle maps, het is de reden dat we het nu eigenlijk niet meer spelen. Eenmaal vroeg dood kan je soms wel twintig minuten wachten voor je weer mee mag doen, een achterhaald concept.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• multynoob
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

multynoob

Steam: ThePunkPantherNL

Tsurany schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 09:45:
Ik vraag me af of het niet veel te laat is ondertussen. Zeker als Battlefield later dit jaar ook nog met een Battle Royale achtige gamemode komt zie ik PUBG dit niet lang overleven. Het speelt allemaal net iets te traag en het second chance systeem had er veel eerder in moeten komen voor alle maps, het is de reden dat we het nu eigenlijk niet meer spelen. Eenmaal vroeg dood kan je soms wel twintig minuten wachten voor je weer mee mag doen, een achterhaald concept.
Hmm ik vind second chance systeem juist helemaal niks. En ik vind andere spellen soms juist veel te snel, maar ben ook al wat ouder.

Steam: ThePunkPantherNL

multynoob schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 10:59:
[...]

Hmm ik vind second chance systeem juist helemaal niks. En ik vind andere spellen soms juist veel te snel, maar ben ook al wat ouder.
Hoewel ik het movement systeem van Warzone te snel vind merk ik wel dat het spel veel vloeiender speelt. Looten gaat een stuk sneller omdat je niet elke keer je inventory hoeft te openen of achter elkaar items hoeft op te pakken. Toch prefereer ik de gunplay van PUBG waar wapens echt recoil hebben en je niet even springend en slidend om hoekjes kan rennen. Een mooie mix zou ideaal zijn, de soepelheid van Warzone als het om wereld interactie gaat met de gun mechanics van PUBG.

En second chance is echt de reden dat ik PUBG de rug toe keer omdat het elke keer de vraag was of we door gingen spelen of herstarten als we een of twee slachtoffers in het begin hadden juist omdat het voor de anderen niet leuk is als ze de volledige game uit moeten zitten en twintig minuten lang niks kunnen doen.

Dat heeft Warzone beter voor elkaar, tot in de laatste cirkels kan je altijd terug komen en weer mee spelen. En dat zorgt er toch voor dat iedereen actief betrokken blijft bij het spel.

• ManfredZ0R
En wat vinden de mensen van de nieuwe map Taego en de gulag mode als je toch te vroeg eruit bent geknald :P
Pagina: 1 ... 139 140 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee