Toon posts:

[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 139 140 141 Laatste
Acties:

• MailMan
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 09:26
Die Gulag snap ik niet. Het is nu rewarding om te blijven zitten waar je zit tot de tijd voorbij is. Zou eigenlijk een reden moeten zijn om toch te verkennen of iemand te moeten killen voordat je terug mag.

Map bevalt tot nu toe wel. Ik vind de hoeveelheid loot niet per se nodig.
Verder zijn er ook veel grote steden waardoor je in het begin weinig spelers tegenkomt. Maar misschien meer in de mid/end-game. Verschilt wel van Erangel wat dat betreft.

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Map is prima, leuk zelfs. AED is ook in squads wel een leuke toevoeging. Heel erg rare maar dat is denk ik wel goed. Die Gulag mogen ze idd wel veranderen, slaat nergens op zo..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• mdcobra
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 08-12 14:37
Sinds Taego heb ik heel vaak last van het volgende:
  • Of ik heb na het starten een zwart beeld
  • Of hij blijft op "Initializing..." staan.
Soms kom ik ook in 1x in de lobby, ik heb geen idee wat dit veroorzaakt.

• daan!
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 08-12 22:28
Voor de mensen die PUBG nog niet hebben geprobeerd en toch wel een beetje nieuwsgierig zijn:
Deze week kan je gratis spelen.
https://store.steampowere.../view/2952658520523944021

Nog 4 dagen over, als ik even snel reken.

• JDx
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 11:09

JDx

Ben ik ^

Vond dit wel een leuke edit van vanmorgen :+

Dingen als Twitter enzo.

• MailMan
Ontspannen sfeertje :*)

Eentje van mijn kant, omdat die hits zo lekker vielen met de QBU. We lagen trouwens met z'n 3en op een rij te QBU'n >:)

• JDx

JDx

Ben ik ^

MailMan schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:47:
[...]

Ontspannen sfeertje :*)

Eentje van mijn kant, omdat die hits zo lekker vielen met de QBU. We lagen trouwens met z'n 3en op een rij te QBU'n >:)

[YouTube: PlayerUnknown's Battlegrounds replay 2021 09 15 13 00 clip 2]
Haha, lekker is dat he, zo in de loop raken. Het ging ook ontspannen, editen is ook net zo leuk als de game.

Dingen als Twitter enzo.

• ManfredZ0R
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 07-12 21:16
Heb nog een leuke 10 kill win met VSS actie ergens opgeslagen... eens kijken of ik die ook nog ergens kan delen.
Nadeel is van ik speel veel met lui die vaak alleen Taego willen spelen...daar is alleen in de gulag een VSS te vinden... om nu daar voor de eerste zone gekilled te worden om die te bemachtigen is voor mij dan ook weer net iets te haha.

• JDx

JDx

Ben ik ^

ManfredZ0R schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:20:
Heb nog een leuke 10 kill win met VSS actie ergens opgeslagen... eens kijken of ik die ook nog ergens kan delen.
Nadeel is van ik speel veel met lui die vaak alleen Taego willen spelen...daar is alleen in de gulag een VSS te vinden... om nu daar voor de eerste zone gekilled te worden om die te bemachtigen is voor mij dan ook weer net iets te haha.
Ik vind Taego niet zo, mijn PC heeft daar wat moeite mee. Zelfs met een 3070 erin, CPU is bottleneck.

Dingen als Twitter enzo.

• MailMan
JDx schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:36:
[...]

Ik vind Taego niet zo, mijn PC heeft daar wat moeite mee. Zelfs met een 3070 erin, CPU is bottleneck.
Taego in grote steden loopt bij mij ook duidelijk minder dan andere plekken (±70 fps) met een RX6800 en Ryzen 5 3600 op 1440p. Grafische settings aanpassen verandert de performance nauwelijks, dus zal idd wel CPU zijn of slechte optimalisatie.

Speel zelf wel vaker Taego dan Random maps. Vind de loot wel lekker, ook veel actie door de Gulag, en gewoon een lekkere map met afwisseling tussen close quarters en mid/long range snipen.

• ManfredZ0R
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 07-12 21:16
JDx schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:36:
[...]

wat voor cpu draai je op... zover ik kan zien met mijn 2070 super en een 9700k zit ik op custom instellingen rondweg minimum 100/110 fps

• JDx

JDx

Ben ik ^

ManfredZ0R schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:44:
[...]

wat voor cpu draai je op... zover ik kan zien met mijn 2070 super en een 9700k zit ik op custom instellingen rondweg minimum 100/110 fps
Een i7-5820k en speel op 1440p.

In bovenstaande filmpje speel ik op een gewone 3060 trouwens. FPS zie je linksboven.

[Voor 12% gewijzigd door JDx op 28-09-2021 20:47]

Dingen als Twitter enzo.

• JDx

JDx

Ben ik ^

125 - 155 FPS, niks aan de hand, kom ik in Taego in gevecht in een stadje schiet ie naar 55 FPS.

Dingen als Twitter enzo.

Pagina: 1 ... 139 140 141 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee