Vraag 1:
Mijn game uurtjes van dit weekend lopen iets anders dan gepland (iets minder rondvliegend lood)

Ik dacht om weer eens te gaan spelen omdat ik het spel op Youtube voorbij zag komen en ik binnenkort in de avonden wat meer tijd heb.
Mijn spel crasht echter aan één stuk door, voor of net tijdens het character screen, ik kan hooguit 10 seconden wat heen en weer klikken, ook zonder maar iets te doen crasht het spel.
Ik heb het spel al eerder gespeeld op dit systeem, de wijziging sinds de laatste keer is een andere SSD en dat Windows opnieuw is geïnstalleerd (Geen backup, kersvers).
De herinneringen dat het spel soms niet of niet goed werkt als ik een ander 3.5mm jack gebruik, bluetooth aan staat of mijn draadloze muis in de "verkeerde USB" zit zijn me nog bij gebleven, hierbij heb ik iedere optie geprobeerd om het te verhelpen.
Ik heb alles / mijn drivers ge-updatet, al het overbodige aan programma's afgesloten, mijn systeem op een vaste clock-speed gezet en op de vaste standaarden zoals zuinig / prestatie / comfort hoog en laag, het spel verplaatst naar de C:/ (Windows) schijf i.p.v. de E:/ en D:/ schijf maar het lukt me helaas niet om verder te komen.
Iemand een idee wat ik verder nog kan doen?
Het schiet me net binnen, misschien helpt het om een nieuwe Windows user account aan te maken. To be continued.
Vraag 2
Ook zie ik dat verschillende Discord links het niet meer doen of leeg zijn, bestaat er nog een actieve PUBG community die op zoek is naar een speler die goed samen werkt maar technisch gezien een prutser is? Lees: Wel luisteren en in team verband werken maar veel mis schieten enzo