Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• gotfurrr
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 09-11 10:11
Michwesterhof schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:32:
[...]

De bedoeling van Vikendi was iets dat ze ergens eens eerder hadden aangegeven. Kan iedereen zich nog herinneren dat ze op Erangel toen der tijd de cirkel snelheid hadden aangepast? Dit was te snel en werkte te gejaagt voor de spelers (dit was een test om te zien of dit op zulke grote mappen zou werken).

Miramar en Erangel zijn daarom de normale snelheden waardoor de gameplay daarop vrijwel langzaam en prima is. De dynamic cirkel hebben ze toen meteen op SanHok gezet waarop het dan ook wel goed werkt.

Hier zagen ze weer dat het niet helemaal aansloot op elke speler zijn/haar wensen en was dit gepushed naar het team. Dus daarom is bij Vikendi de tussen weg gekozen. 1 slag groter dan SanHok en ongeveer 1.5 slag kleiner dan Erangel. Cirkel snelheid wordt hierin nog aangepast en naar gekeken werd ook aangegeven.

Tot nu toe merk ik wel dat voor veel spelers dit echt is wat ze wilde en naar toe wilde met het spel :D
Ik vind de map vaak onnodig saai, het is een soort miramar maar dan kleiner. op dit moment is er vaak een periode midgame dat er echt he-le-maal niks gebeurd en dat er ook niks te horen is. alleen rondrijden in auto's zorgt dan nog een beetje voor actie, miramar dus.

Ik denk dat ze de tijd tussen de cirkels moeten verkleinen, of de cirkels kleiner maken. de map zelf is heel erg gaaf en de snelheid waarmee de cirkel beweegt is ook prima.

• Michwesterhof
  • Registratie: september 2017
  • Niet online

Michwesterhof

UI / UX Designer

gotfurrr schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 23:54:
[...]

Ik vind de map vaak onnodig saai, het is een soort miramar maar dan kleiner. op dit moment is er vaak een periode midgame dat er echt he-le-maal niks gebeurd en dat er ook niks te horen is. alleen rondrijden in auto's zorgt dan nog een beetje voor actie, miramar dus.

Ik denk dat ze de tijd tussen de cirkels moeten verkleinen, of de cirkels kleiner maken. de map zelf is heel erg gaaf en de snelheid waarmee de cirkel beweegt is ook prima.
mee eens dat het tussen stuk wat fine-tuning kan gebruiken. Denk wel dat als je bv in steden dropt die heavy duty early game zijn dat je vrijwel tot end-game wel een battle hebt. Als je als speler meer passief bent om eerst safe te looten krijg je sneller de mid-game pause zoals je aangeeft.

AMD Ryzen 7 1800x | Asus RX 580 | MSI B350 TOMAHAWK ARCTIC | 16GB@3200Mhz | 960 EVO MZ 250GB | Gelid Solutions Phantom | BenQ Zowie XL 24" 140hz | KB: Cooler Master MasterKeys Lite L RGB | HS: Razer Man'o war Wireless | M: Logitech G403

• floriz87
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 12-11 23:50
Michwesterhof schreef op zondag 16 december 2018 @ 00:23:
[...]

mee eens dat het tussen stuk wat fine-tuning kan gebruiken. Denk wel dat als je bv in steden dropt die heavy duty early game zijn dat je vrijwel tot end-game wel een battle hebt. Als je als speler meer passief bent om eerst safe te looten krijg je sneller de mid-game pause zoals je aangeeft.
Enig idee wat nou de hotdrop locaties zijn, a la hacienda/school/paradise? Op de een of andere manier krijg ik het steeds voor elkaar te droppen daar waar niemand te vinden is. Ik probeer steeds steden te kiezen die op zo'n 25-50% van de vliegroute liggen.

• Michwesterhof
  • Niet online

Michwesterhof

UI / UX Designer

floriz87 schreef op zondag 16 december 2018 @ 09:34:
[...]

Enig idee wat nou de hotdrop locaties zijn, a la hacienda/school/paradise? Op de een of andere manier krijg ik het steeds voor elkaar te droppen daar waar niemand te vinden is. Ik probeer steeds steden te kiezen die op zo'n 25-50% van de vliegroute liggen.
Naar weten is het als volgt.

Castle / School / Hacienda
Podvosta / Pochinki / El Pozo
Goroka / Yasnaya / Los Leones

De andere steden kan je echter niet in vergelijking brengen omdat ze op deze map wel de tijd hebben genomen om steden meer echte steden te laten zijn ipv losse compounds zonder echte waarde of stads gevoel. Daar kan ik dan ook niet echt een naam of vergelijking aan geven.

Hoop dat je er wat aan hebt ;)

AMD Ryzen 7 1800x | Asus RX 580 | MSI B350 TOMAHAWK ARCTIC | 16GB@3200Mhz | 960 EVO MZ 250GB | Gelid Solutions Phantom | BenQ Zowie XL 24" 140hz | KB: Cooler Master MasterKeys Lite L RGB | HS: Razer Man'o war Wireless | M: Logitech G403

• Prosac
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22:45
Iemand bekend met dit probleem?

Ineens kom ik in PUBG niet meer voorbij het laadscherm. Ik kom wel in de lobby en kan gewoon een game starten. Maar tijdens het laden lijkt hij vast te lopen. Ik kom volgens de servers wel in een spel, want ik haalde wel gewoon een X-aantal minuten spelen opdracht. :/

Ik heb het spel nu al 2x opnieuw geinstalleerd en mijn videokaartdrivers (AMD RX480) geupdate. Virusscanner uit maakt niks uit.

Gigabyte AB350 Gaming
Ryzen 5 1600
16 GB geheugen

Andere spellen draaien wel gewoon, iemand enig idee wat dit kan zijn?

Prosac wijzigde deze reactie 17-12-2018 20:57 (3%)

• floriz87
Je wordt wel gemakkelijk van die sneeuwscooter geschoten zeg :/ .

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Nu online

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Weet iemand wanneer de nieuwe map op de Live server komt?

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 22:30

Secsytime

Automagisch

Flimovic schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:15:
19 december dacht ik?

• MurtnR
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 18:57
Prosac schreef op maandag 17 december 2018 @ 20:46:

Ineens kom ik in PUBG niet meer voorbij het laadscherm. Ik kom wel in de lobby en kan gewoon een game starten. Maar tijdens het laden lijkt hij vast te lopen. Ik kom volgens de servers wel in een spel, want ik haalde wel gewoon een X-aantal minuten spelen opdracht. :/

Ik heb het spel nu al 2x opnieuw geinstalleerd en mijn videokaartdrivers (AMD RX480) geupdate. Virusscanner uit maakt niks uit.

Gigabyte AB350 Gaming
Ryzen 5 1600
16 GB geheugen

Dat is merkwaardig. Heb je het op alle mappen?

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:29

m0nk

16-09-2003 15.15

Flimovic schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:15:
Vandaag!! *O* *O*

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• Whiteflashh
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 14-11 16:35
Prosac schreef op maandag 17 december 2018 @ 20:46:

Gigabyte AB350 Gaming
Ryzen 5 1600
16 GB geheugen

Maatje van me heeft dit ook op de test server en ook alleen daar.
Er zijn online wel wat tips over firewalls uitzetten enzo.
Ik weet niet of het werkt en weet niet of je het alleen op test of ook op live hebt?

• Korkss
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 22:37
Toevallig een tijd bekend?

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Korkss schreef op woensdag 19 december 2018 @ 13:36:
[...]

Toevallig een tijd bekend?
vannacht live gegaan volgens mij, dus als je opstart zou je Vikendi moeten kunnen spelen :)

• Korkss
m0nk schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:00:
[...]

vannacht live gegaan volgens mij, dus als je opstart zou je Vikendi moeten kunnen spelen :)
Inmiddels 2 uurtjes duo gespeeld met een maat op vikendi. Leuke map, maar waar we op de andere maps altijd heerlijk gaan ist nu nog janken. Komt natuurlijk omdat we de map nog moeten leren etc (hoop ik) :+

Acer predator XB271HU - i7 7700k -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• ComputerHoed
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 17:08

ComputerHoed

Electronica <3

Mwah, zolang Vikhendi nog (steeds) zorgd voor ontzettend veel framedrops houd ik het bij Sanhok ;)

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, MSI RX 480 Gaming X, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

• KeesFluitman
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 08-11 13:05
ComputerHoed schreef op woensdag 19 december 2018 @ 21:37:
Mwah, zolang Vikhendi nog (steeds) zorgd voor ontzettend veel framedrops houd ik het bij Sanhok ;)
Ik heb echt nergens last van. Meestal lijkt ie rond de 90 te blijven met dips naar 70/80. I7 5930k met 1070gtx op 1440p.
Erg goeie frisse map met leuke balans tussen erangel en sanhok. Vooral de diversiteit van t map design maakt t zo mooi.

• ComputerHoed

ComputerHoed

Electronica <3

KeesFluitman schreef op donderdag 20 december 2018 @ 00:34:
[...]

Ik heb echt nergens last van. Meestal lijkt ie rond de 90 te blijven met dips naar 70/80. I7 5930k met 1070gtx op 1440p.
Erg goeie frisse map met leuke balans tussen erangel en sanhok. Vooral de diversiteit van t map design maakt t zo mooi.
Ik vind 90fps al onacceptabel ;)
Moet boven de 120 blijven anders komt het spel laggy over en kan ik mensen minder snel zien.

Dat laatste ben ik het zeker mee eens!

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, MSI RX 480 Gaming X, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

• ComputerHoed

ComputerHoed

Electronica <3

[...]

Moet boven de 120 blijven anders komt het spel laggy over en kan ik mensen minder snel zien.

• KeesFluitman
ComputerHoed schreef op donderdag 20 december 2018 @ 00:55:
[...]

;)
haha. ja zo extreem ben ik nog niet. Ik heb een 4k monitor op 60hz en vind dat prima spelen...tot ik natuurlijk 144 ga proberen

• ApC_IcE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19:43

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

ComputerHoed schreef op donderdag 20 december 2018 @ 00:55:
[...]

Nieuwe map begint bij mij rond de 180 frames maar af en toe loopt het wat stroperig en zie ik hem rond de 70 zeker zakken. Leuk? nee maar vind de nieuwe map zo cool dat het me weinig boeit.
voor iedereen is dat natuurlijk anders

Ik speel op een
i7 6700K @ 4,5
GTX 1080ti

• EliHiel
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 22:34
[...]

...
Dit!

Van mij mogen ze nu de andere 3 maps eens remasteren naar het niveau van Vikendi. Hier heb je tenminste het gevoel in een echt dorpje/stad/.... rond te lopen.

Maar dit is wishfull thinking vrees ik :'(

• Emryte
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 19:51
EliHiel schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:50:
[...]

Dit!

Van mij mogen ze nu de andere 3 maps eens remasteren naar het niveau van Vikendi. Hier heb je tenminste het gevoel in een echt dorpje/stad/.... rond te lopen.

Maar dit is wishfull thinking vrees ik :'(
Naar mijn mening mogen ze vooral een keer naar Erangel kijken. De loot is vergeleken met Miramar, Sanhok en Vikendi echt een en al bagger. Je bent namelijk in het begin aan het looten en het hangt ervan af of je überhaupt dan tijd heb om op mensen die dicht bij je zitten op te gaan jagen. Ook gebeurd het vaak genoeg dat je al wordt doodgeschoten voordat jezelf een redelijke gun heb gevonden, ipv van een shotgun of handpistool.

game pc

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Nu online

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Emryte schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:17:
[...]

Naar mijn mening mogen ze vooral een keer naar Erangel kijken. De loot is vergeleken met Miramar, Sanhok en Vikendi echt een en al bagger. Je bent namelijk in het begin aan het looten en het hangt ervan af of je überhaupt dan tijd heb om op mensen die dicht bij je zitten op te gaan jagen. Ook gebeurd het vaak genoeg dat je al wordt doodgeschoten voordat jezelf een redelijke gun heb gevonden, ipv van een shotgun of handpistool.
Andersom is t ook vaak genoeg. Hoort gewoon bij het spel. Soms heb je geluk en vind je meteen een dikke M4, maar soms heb je pech en moet je het doen met een crossbow in het begin.

De loot op Erangel is inderdaad iets matiger dan op Miramar, maar ik vind dat niet per se een probleem. Maak het extra vet als je een keer wel goed geloot bent.

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• Emryte
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 19:51
Flimovic schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:22:
[...]

Andersom is t ook vaak genoeg. Hoort gewoon bij het spel. Soms heb je geluk en vind je meteen een dikke M4, maar soms heb je pech en moet je het doen met een crossbow in het begin.

De loot op Erangel is inderdaad iets matiger dan op Miramar, maar ik vind dat niet per se een probleem. Maak het extra vet als je een keer wel goed geloot bent.
Dat is ook zeker waar.

Ik vind wel dat als ze iets aan Erangel gaan doen, dat ze dan meteen de grond van de map mee pakken. Ik heb het dan over dat je ineens tegen iets aan rijdt wat vlak is of je vliegt de lucht in. Erg vervelend vind ik het zelf en heb me vaak genoeg dood gereden met een motor.

game pc

• Whiteflashh
Ik krijg sinds de update echt heel veel crashes terwijl ik in het vliegtuig zit.
De game loopt vast en moet ik forceren om af te sluiten.
Als ik daarna opnieuw opstart dan doet hij het gewoon goed.
Heeft iemand dit al eens gehad en weet iemand waarom dit gebeurd?

• Korkss
Emryte schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:17:
[...]

Ik vind dat juist gaaf. Nu heb je 4 maps die qua speelstijl totaal anders zijn maar ook qua loot. Je moet dus schakelen in je gameplay wat voor mij echt een leuke ervaring geeft.

• KeesFluitman
Korkss schreef op donderdag 20 december 2018 @ 14:54:
[...]

Ik vind dat juist gaaf. Nu heb je 4 maps die qua speelstijl totaal anders zijn maar ook qua loot. Je moet dus schakelen in je gameplay wat voor mij echt een leuke ervaring geeft.
Ik kan me wel vinden in dit argument. Al vind ik de lvl3 armor nog steefs maar zozo. De dmr/sr vind ik persoonlijk prima in vikendi. Ook ar is goed. De vele smgs maakt t juist beter dsn erangel, omdat je altijd iets om te vechten zal hebben.

• Korkss
KeesFluitman schreef op donderdag 20 december 2018 @ 18:00:
[...]

Ik kan me wel vinden in dit argument. Al vind ik de lvl3 armor nog steefs maar zozo. De dmr/sr vind ik persoonlijk prima in vikendi. Ook ar is goed. De vele smgs maakt t juist beter dsn erangel, omdat je altijd iets om te vechten zal hebben.
Ja die lvl 3 helm doet het vooral vind ik. Maargoed so be it, ik vind het nu met deze 4 maps echt leuk om quickjoin te doen. 8)

• Prosac
MurtnR schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 16:23:
[...]

Dat is merkwaardig. Heb je het op alle mappen?
Whiteflashh schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:16:
[...]

Maatje van me heeft dit ook op de test server en ook alleen daar.
Er zijn online wel wat tips over firewalls uitzetten enzo.
Ik weet niet of het werkt en weet niet of je het alleen op test of ook op live hebt?
Map maakt inderdaad niet uit. Testserver, Live.
Windows al opnieuw geinstalleerd, PUBG op diverse andere SSD schijven geparkeerd, werkt allemaal niet. Firewall uit. Kom op beeld niet voorbij het laadscherm tussen lobby en game.

• MurtnR
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 18:57
Hey spelers.

Hierbij een handige tip voor het callen van mensen. De post is bedoeld als educatie en dus niet als promotie van een eigen kanaal/video. De vorige was hij verwijderd.

• Insehh
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 11-11 17:17

Insehh

Define good enough.

ApC_IcE schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:34:
[...]

Nieuwe map begint bij mij rond de 180 frames maar af en toe loopt het wat stroperig en zie ik hem rond de 70 zeker zakken. Leuk? nee maar vind de nieuwe map zo cool dat het me weinig boeit.
voor iedereen is dat natuurlijk anders

Ik speel op een
i7 6700K @ 4,5
GTX 1080ti
Ik heb hem eindelijk op elke map steady 170+ FPS laatste dagen. :*)

i7 8700k & GTX 1070ti

De enige ekte... PUBG Discord hierrrr: https://discord.gg/CcHAx4W

• muusq
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 05-11 17:48
Ik heb op mijn laptopje telkens last van korte lagspikes wanneer ik inzoom of begin te schieten (vooral aan het begin van de game).. zijn er nog trucjes/instellingen om dit te beperken?

(ik weet dat een laptop niet ideaal is)

• gergs
  • Laatst online: 18:51
muusq schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:36:
Ik heb op mijn laptopje telkens last van korte lagspikes wanneer ik inzoom of begin te schieten (vooral aan het begin van de game).. zijn er nog trucjes/instellingen om dit te beperken?

Als het goed is is lag spike vooral komt door te weinig ram. Dus gooi alle onnodige applicatie uit. Zeker geen chrome tab id achtergrond oid. En als het nog steeds niet helpt, ga een extra ram erbij zetten, veel laptop heeft nog een gaatje voor evt uitbreiding (maar goed niet alle laptop...)

Life is too short to drive boring cars

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

muusq schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:36:

Hangt van de specs af. Ik heb er soms ook last van als ik battle.net open heb staan. Ik sluit dan ook alles behalve steam (d0h) als ik pubg ga spelen.

• Pablo
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 07-11 15:53

Pablo

Rito pls

m0nk schreef op donderdag 27 december 2018 @ 11:40:
[...]

Hangt van de specs af. Ik heb er soms ook last van als ik battle.net open heb staan. Ik sluit dan ook alles behalve steam (d0h) als ik pubg ga spelen.
Dit werkt ook goed , moet ik zelf zeggen:

https://www.reddit.com/r/...fix_pubg_stutterfps_drop/

En dit is ook een goeie aanrader.
Sinds begin deze week uitgevoerd en dit geeft echt verbetering:
https://forums.pubg.com/t...b-ram-also-for-all-games/

Pablo wijzigde deze reactie 28-12-2018 11:02 (18%)

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

• Tricolores
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 14-11 14:39
m0nk schreef op donderdag 27 december 2018 @ 11:40:
[...]

Ik heb ook veel stutters, vooral als ik door open gebied loop. Onbegrijpelijk vind ik dat met mijn configuratie, maar ik krijg het niet opgelost :/

PC: Aorus Elite X570 - R7 3700X - 16 GB DDR4 @ 3200 MHz - XFX RX Vega 56 // Laptop: LENOVO Ideapad 310 + SSD upgrade // Smartphone: Xiaomi Mi A2 Lite

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 14-11 22:51

Oxigeon

En zo is dat!

Toch aan het denken deze aan te schaffen. Maar helaas vind ik niks onder de 30euro. Dat vind ik nog te veel voor deze game op de ps4.

Ik dacht als deze op de Xbox voor 7.15 te krijgen is zal deze op de ps4 ook wel te krijgen zijn voor om en nabij 15-20 euro

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Korkss
Kreeg net een mssge dat een speler die ik report had, gebanned is. Voor het eerst zoiets! Zal m leren :(

• KeesFluitman
Dreifarben schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:00:
[...]

Ik heb ook veel stutters, vooral als ik door open gebied loop. Onbegrijpelijk vind ik dat met mijn configuratie, maar ik krijg het niet opgelost :/
Ik heb ook erg veel stutter en het spel loopt alsof er stroop onder zn wielen zit. Maar ff die tips proberen.

• Korkss
KeesFluitman schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:41:
[...]

Ik heb ook erg veel stutter en het spel loopt alsof er stroop onder zn wielen zit. Maar ff die tips proberen.
Gelukkig nergens last van 8)

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19:50
Zijn er nog PS4 spelers die zin hebben keer Duo's of Quads op te pakken?
Ben nog wel n00b maar inmiddels - na een hardcore periode van aanpassen komende van Blackout - de basis wel onder de knie. Add me: CaMpLoAFCA en laat even weten dat je van hier komt voor PUBG. In de avonden/weekends online.

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 17:03
Oxigeon schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:40:
Toch aan het denken deze aan te schaffen. Maar helaas vind ik niks onder de 30euro. Dat vind ik nog te veel voor deze game op de ps4.

Ik dacht als deze op de Xbox voor 7.15 te krijgen is zal deze op de ps4 ook wel te krijgen zijn voor om en nabij 15-20 euro
Misschien dat deze aanbieding iets voor je is (ligt er wel aan wanneer je PS Plus af loopt..): https://store.playstation...14085_00-BDPSP40000000000

Er van uitgaande dat een goedkoop jaar abonnement op PS Plus ~ € 48,- kost (dat was de prijs tijdens BlackFriday bijvoorbeeld) zou je dus ~ € 22,- kwijt zijn voor PUBG. Ik zit ook te twijfelen ;)

• BobbyDgtl
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 15:45
Is er hier volk dat het peaken voor Q en E heeft omgedraaid? Dus E voor links peaken, en Q voor rechts?
Hoe vlot ging de omschakeling? Ik speel nu al anderhalf jaar met de gewone binds, maar toch blijf ik het raar spelen vinden en ga het eens omdraaien als test.

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22:57
BobbyDgtl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 16:48:
Is er hier volk dat het peaken voor Q en E heeft omgedraaid? Dus E voor links peaken, en Q voor rechts?
Hoe vlot ging de omschakeling? Ik speel nu al anderhalf jaar met de gewone binds, maar toch blijf ik het raar spelen vinden en ga het eens omdraaien als test.
In alle games waar je kunt leanen gebruik ik muisknop 4 en 5, dat werkt echt vele malen prettiger dan Q en E.
Je kunt immers niet fatsoenlijk tegelijk D/E of Q/A indrukken.
Het is even wennen, maar ik weet niet meer anders.
Ik heb ook iemand V/B zien aanraden, daar heb je namelijk je duim in de buurt liggen maar dat vond ik ook te krampachtig spelen.

unfor wijzigde deze reactie 03-01-2019 16:59 (9%)

Steam - BFV - PUBG

• BobbyDgtl
unfor schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 16:57:
[...]

In alle games waar je kunt leanen gebruik ik muisknop 4 en 5, dat werkt echt vele malen prettiger dan Q en E.
Je kunt immers niet fatsoenlijk tegelijk D/E of Q/A indrukken.
Het is even wennen, maar ik weet niet meer anders.
Nee, ik heb het al geprobeerd maar met de muis lukt voor mij echt niet.

Ik bedoel dus D+Q en A+E ipv D+E en A+Q. Zou goed moeten werken aangezien je nooit 2 knoppen met 1 vinger moet induwen. Maar ik vroeg me af of mensen die de omschakeling hebben geprobeerd vele uren zijn kwijtgeraakt met de gewenning...
Toen ik in in Rocket League van keyboard naar controller ging, heeft het meer dan 20-30u geduurd eer ik terug op zelfde niveau zat.

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22:57
BobbyDgtl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:05:
[...]

Ik bedoel dus D+Q en A+E ipv D+E en A+Q. Zou goed moeten werken aangezien je nooit 2 knoppen met 1 vinger moet induwen. Maar ik vroeg me af of mensen die de omschakeling hebben geprobeerd vele uren zijn kwijtgeraakt met de gewenning...
Toen ik in in Rocket League van keyboard naar controller ging, heeft het meer dan 20-30u geduurd eer ik terug op zelfde niveau zat.
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar het gaat tegen de logica van je hersenen in denk ik.
Wellicht kun je er na lang proberen aan wennen hoor, maar ik denk dat het wennen aan de muis knoppen makkelijker is. :)
Daarnaast lean ik in sommige situaties ook links terwijl ik naar rechts loop.

unfor wijzigde deze reactie 03-01-2019 17:16 (4%)

Steam - BFV - PUBG

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 14-11 22:51

Oxigeon

En zo is dat!

Joster schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 14:54:
[...]

Misschien dat deze aanbieding iets voor je is (ligt er wel aan wanneer je PS Plus af loopt..): https://store.playstation...14085_00-BDPSP40000000000

Er van uitgaande dat een goedkoop jaar abonnement op PS Plus ~ € 48,- kost (dat was de prijs tijdens BlackFriday bijvoorbeeld) zou je dus ~ € 22,- kwijt zijn voor PUBG. Ik zit ook te twijfelen ;)
Deze zag ik ook in mijn mailbox voorbij komen. Helaas heb ik net verlengt. Dan wachten we gewoon nog eventjes. Morgen verloopt de "januari deal" ik gok dat er nog een nieuwe komt aangezien dit deel 1 is

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• n3othebest
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 18:36
BobbyDgtl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:05:
[...]

Ik heb wel ooit een video gezien van iemand die zijn middelvinger gebruikte voor het peaken omdat je toch niet zo snel voorwaards en peak tegelijk wil.

Zelf heb ik de binds op extra muis knoppen zitten.

• Beun de Haas BV
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 15:20
BobbyDgtl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 16:48:
Zelf gebruik ik Toggle i.p.v. Hold bij peaken (wel gewoon Q = links en E = rechts). Weet nog goed dat het direct al een stuk minder 'spastisch' aanvoelde. Misschien dat eens proberen?

• BobbyDgtl
Beun de Haas BV schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:57:
[...]

Zelf gebruik ik Toggle i.p.v. Hold bij peaken (wel gewoon Q = links en E = rechts). Weet nog goed dat het direct al een stuk minder 'spastisch' aanvoelde. Misschien dat eens proberen?
Ja, zo staat het bij mij ook. Het links>rechts>links juken rond een boom gaat niet vlot genoeg op deze manier.

Gisteren 1 game geprobeerd met de peak-knoppen omgedraaid. Amai, moeilijk... 8)7

• Beun de Haas BV
BobbyDgtl schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:20:
Gisteren 1 game geprobeerd met de peak-knoppen omgedraaid. Amai, moeilijk... 8)7
Dapper van je dat je het gaat proberen. Ik vraag me namelijk sterk af of het uiteindelijk een meerwaarde heeft.

• BobbyDgtl
Beun de Haas BV schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 13:24:
[...]

Dapper van je dat je het gaat proberen. Ik vraag me namelijk sterk af of het uiteindelijk een meerwaarde heeft.
Op reddit werd het een paar keer aangeraden. Zou heel goed moeten zijn als je er aan gewend kan geraken.

• Ekstergroen
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 22-09 17:36
https://www.reddit.com/r/.../?st=jqjdmoe1&sh=d1223802

Schijnt echt te werken. Unbind Aim/ADS, en zet een bind op enkel ADS. Functie is precies hetzelfde (blijft behouden), enkel 20% sneller ADS.

Maf.

• Beun de Haas BV
Ekstergroen schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 12:21:

Schijnt echt te werken. Unbind Aim/ADS, en zet een bind op enkel ADS. Functie is precies hetzelfde (blijft behouden), enkel 20% sneller ADS.

Maf.
Geen idee of het 20% sneller is. Maar het heeft in ieder geval wel mijn ADS-probleem verholpen waarbij ik op de een of andere manier alleen Toggle kon doen terwijl ik Hold had ingesteld. Dus: dank!

P.S. Waarom kan ik in dit topic geen plusje aan een post geven?

Beun de Haas BV wijzigde deze reactie 05-01-2019 18:04 (5%)

• BobbyDgtl
Ekstergroen schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 12:21:

Maf.
Ga ik zeker eens testen. Hipfire moet je wel rebinden op een andere knop als ik je topic mag geloven (bv doublebinden op walk).

• Whiteflashh
Prosac schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:16:
[...]

[...]

Map maakt inderdaad niet uit. Testserver, Live.
Windows al opnieuw geinstalleerd, PUBG op diverse andere SSD schijven geparkeerd, werkt allemaal niet. Firewall uit. Kom op beeld niet voorbij het laadscherm tussen lobby en game.
Ik heb mijn problemen opgelost. Kwam een topic tegen waar antivirus programma BitDefender de boosdoener bleek. Nu gebruik ik dat programma niet, maar ik dacht misschien ligt het wel aan mijn eigen antivirus.

Na het deïnstalleren van mijn antivirus (AVG) heb ik geen problemen meer. (let op: uitzetten alleen werkt niet)

• Prosac
Whiteflashh schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:25:
[...]

Ik heb mijn problemen opgelost. Kwam een topic tegen waar antivirus programma BitDefender de boosdoener bleek. Nu gebruik ik dat programma niet, maar ik dacht misschien ligt het wel aan mijn eigen antivirus.

Na het deïnstalleren van mijn antivirus (AVG) heb ik geen problemen meer. (let op: uitzetten alleen werkt niet)
mmm.. dat kan ik nog eens proberen. Ik heb Avira. Na reinstall ook gewoon direct weer een virusscanner geinstalleerd. Eens kijken wat er gebeurd als ik er geen heb.
Ik merk wel dat het vaak alleen het eerste potje is, dat ik dan gewoon langer moet wachten en dan kom hij er ineens toch door. Volgende potjes nauwelijks tot geen probleem. Mijn squad geeft ook aan dat de game steeds aangeeft dat ik disconnected ben.

Is er recentelijk nog iets gewijzigd aan hoe je ingedeeld wordt ofzo?
Afgelopen jaar was het halen van een kipje echt een euforisch moment en de laatste 2/3 weken haal ik ze ineens wat vaker. Dit weekend 3, waarvan 2 als one-man squad. :D

• Prosac
Prosac schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:44:
[...]

mmm.. dat kan ik nog eens proberen. Ik heb Avira. Na reinstall ook gewoon direct weer een virusscanner geinstalleerd. Eens kijken wat er gebeurd als ik er geen heb.
Ik merk wel dat het vaak alleen het eerste potje is, dat ik dan gewoon langer moet wachten en dan kom hij er ineens toch door. Volgende potjes nauwelijks tot geen probleem. Mijn squad geeft ook aan dat de game steeds aangeeft dat ik disconnected ben.
Ik ben de wanhoop inmiddels toch wel nabij... nu lukt het totaal niet meer ingame te komen.
Blijft hangen op het scherm voordat je in de wachtruimte komt. Vervolgens terug naar de lobby met "connection lost to host" met steeds een andere codering

Wat heb ik tot nu toe gedaan

- Game reinstall
- Windows reinstall
- DNS hard ingesteld
- Riedeltje Ipconfig
- Virusscanner deinstallatie
- Firewall terug naar standaard instellingen
- Firewall op modem uit gezet
- Modem herstart
- Steam en Discord overlay uit gezet

iemand nog ideeen? 8)7

Windows 10, Ryzen 5 1600, 16gb AMD RX580 8gb

• cmegens
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:54
Prosac schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:03:
[...]

Ik ben de wanhoop inmiddels toch wel nabij... nu lukt het totaal niet meer ingame te komen.
Blijft hangen op het scherm voordat je in de wachtruimte komt. Vervolgens terug naar de lobby met "connection lost to host" met steeds een andere codering

Wat heb ik tot nu toe gedaan

- Game reinstall
- Windows reinstall
- DNS hard ingesteld
- Riedeltje Ipconfig
- Virusscanner deinstallatie
- Firewall terug naar standaard instellingen
- Firewall op modem uit gezet
- Modem herstart
- Steam en Discord overlay uit gezet

iemand nog ideeen? 8)7

Windows 10, Ryzen 5 1600, 16gb AMD RX580 8gb
start je op vanuit steam of vanuit een desktop shortcut? Ik kan de game niet opstarten met een shortcut, moet em echt in de steam lijst aanklikken en vanuit daar starten. Doe ik dat niet dan heb ik dezelfde klachten die jij beschrijft.

• Prosac
cmegens schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 21:10:
[...]

start je op vanuit steam of vanuit een desktop shortcut? Ik kan de game niet opstarten met een shortcut, moet em echt in de steam lijst aanklikken en vanuit daar starten. Doe ik dat niet dan heb ik dezelfde klachten die jij beschrijft.
Lijkt te werken. Bizar genoeg. :/

• JohnnyV76
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 15:18
Na een tijdje niet gespeeld te hebben de laatste tijd weer wat vaker PUBG aan t doen en moet zeggen dat Vikendi echt een super gave map is. Uitgebreid met veel oog voor detail. Wellicht komt t ook omdat ik van sneeuw hou :) Sfeer op die map is zo goed dat je bijna koude handen en voeten krijgt tijdens het spelen!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Beun de Haas BV
Met ongeveer 750 uur is PUBG op het vlak van games denk ik een van mijn beste koopjes in mijn leven geweest - maar toch ben ik onderhand wel afgehaakt.

De enige reden waarom ik PUBG namelijk nog speelde, is dat er voor mij simpelweg geen betere battle royale-concurrent is. Fortnite is third-person kolder, dus die laat ik liever links liggen. Blackout een goed geoliede tegenhanger, maar iets te arcade voor mij. En van al die miljoenmiljard klonen moet ik het nog maar zien.

Wat overblijft is een game die in potentie zo subliem is, maar in de praktijk teveel flaws heeft om dat uiteindelijk te bereiken. Met frisse moed stortte ik mezelf laatst in de nieuwe sneeuwmap. Maar keer op keer worstel met de tergende framerate. De zoveelste keer. En nee, ik speel niet bepaald op een antieke pc.

Elke maand duiken er weer nieuwe problemen op. Nu circuleren er weer verhalen over de labiele gunplay waarbij lage FPS tot een lagere DPS leidt. Hoe meer ik andere shooters speel, hoe meer ik realiseer hoe brak PUBG is.

Ik kom hier niet om PUBG te bashen of actieve spelers te ontmoedigen. Ik hoop echt dat iedereen er zoveel vertier uithaalt als ik heb gedaan. Maar als de makers er echt wat van willen maken, komen ze hopelijk snel met een stabiele PUBG 2. Geld zat, zou je zeggen.

• Nutellaah
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 20:21

Nutellaah

IT-Manager

Wat ik veel zie, maar zelf ook niet begrijp, is dat vrienden van mij verhuizen naar de PUBG Mobile versie...
Zelf word ik gek van met een gsm of iPad te spelen...
In ieder geval loopt die versie wel enorm vloeiend.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• Whiteflashh
Ik vind dat er wel aardige stappen zijn gemaakt in de stabiliteit van PUBG.
Framedrops heb ik niet en ook desync lijkt me nog weinig voor te komen.
Daarnaast vind ik de nieuwe map echt een verademing.
Ik steek weer belachelijk veel uur in dit vermakelijke spel (Y)

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 14-11 13:31
Beun de Haas BV schreef op maandag 21 januari 2019 @ 15:15:
Elke maand duiken er weer nieuwe problemen op. Nu circuleren er weer verhalen over de labiele gunplay waarbij lage FPS tot een lagere DPS leidt. Hoe meer ik andere shooters speel, hoe meer ik realiseer hoe brak PUBG is.
Jaaaaaaaaaaaaaa, daar zakt de broek echt vanaf, zó grijs als dit grapje heb ik het nog nooit gezien in ruim 24 jaar online FPS! Elke keer als ik weer wil kijken hoe de game er bij staat alvorens weer te installeren, is er wel weer iets nieuws wat naar boven komt.

Zo verschrikkelijk zonde dat ze technisch zo verschrikkelijk aan t knoeien en dweilen zijn. :( Over een paar maanden maar weer eens kijken hoe de vlag erbij hangt.

• Pluginbaby
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12-11 23:08
Beun de Haas BV schreef op maandag 21 januari 2019 @ 15:15:
Het zal misschien aan mij liggen hoor, maar de claim 'lage FPS = lage DPS' klopt volgens mij niet op basis van die video. Er zit nota bene een voorbeeld in bij 10 FPS waardoor een AKM met een RoF van 10ps maximale DPS doet. Doordat in de praktijk je FPS constant schommelt afhankelijk van waar je heen kijkt kun je hoogstens stellen dat de DPS van je wapen nogal random is.

Dat is op zichzelf vrij triest, dat zal ik niet ontkennen, maar dat het een voordeel oplevert bij hoge FPS zie ik niet voor me. Als je FPS van 200 naar 201 gaat ben je net zo goed de pineut....

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 14-11 13:31
Pluginbaby schreef op maandag 21 januari 2019 @ 16:26:
[...]

Het zal misschien aan mij liggen hoor, maar de claim 'lage FPS = lage DPS' klopt volgens mij niet op basis van die video. Er zit nota bene een voorbeeld in bij 10 FPS waardoor een AKM met een RoF van 10ps maximale DPS doet. Doordat in de praktijk je FPS constant schommelt afhankelijk van waar je heen kijkt kun je hoogstens stellen dat de DPS van je wapen nogal random is.

Dat is op zichzelf vrij triest, dat zal ik niet ontkennen, maar dat het een voordeel oplevert bij hoge FPS zie ik niet voor me. Als je FPS van 200 naar 201 gaat ben je net zo goed de pineut....
Daar gaat het toch helemaal niet om? Het probleem is dat het per wapen en per fps de recoil en dps anders is, ergo verschrikkelijk inconsistente gunplay als je geen stabiele framerate hebt of dips in bepaalde gebieden of encounters. Dat is gewoon onacceptabel in een shooter.

• GeenAngst
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16:49
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 15:51:
[...]

Jaaaaaaaaaaaaaa, daar zakt de broek echt vanaf, zó grijs als dit grapje heb ik het nog nooit gezien in ruim 24 jaar online FPS! Elke keer als ik weer wil kijken hoe de game er bij staat alvorens weer te installeren, is er wel weer iets nieuws wat naar boven komt.

Zo verschrikkelijk zonde dat ze technisch zo verschrikkelijk aan t knoeien en dweilen zijn. :( Over een paar maanden maar weer eens kijken hoe de vlag erbij hangt.
Tot vorige week had ik het een half jaar niet gespeeld ofzo.
En nu vind ik het een stuk beter als eerst.
Voor het eerst heb ik het gevoel dat het allemaal vloeiender gaat.

Ik heb alleen nog wat start scherm issues. (soms kom ik er pas bij als ik aan de parachute hang)

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

• Pluginbaby
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12-11 23:08
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 16:34:
[...]

Daar gaat het toch helemaal niet om? Het probleem is dat het per wapen en per fps de recoil en dps anders is, ergo verschrikkelijk inconsistente gunplay als je geen stabiele framerate hebt of dips in bepaalde gebieden of encounters. Dat is gewoon onacceptabel in een shooter.
Helemaal mee eens. Maar ik doelde dus op de claim uit de video en andere plekken dat een lagere fps lagere dps betekent....

• Nutellaah

Nutellaah

IT-Manager

GeenAngst schreef op maandag 21 januari 2019 @ 16:34:
[...]

Tot vorige week had ik het een half jaar niet gespeeld ofzo.
En nu vind ik het een stuk beter als eerst.
Voor het eerst heb ik het gevoel dat het allemaal vloeiender gaat.

Ik heb alleen nog wat start scherm issues. (soms kom ik er pas bij als ik aan de parachute hang)
Deze issue komt bijna altijd voor door een te trage HDD of geheugen die te traag is.
De eerste keer pas in het spel komen wanneer je reeds in het vliegtuig zit en dus niet in de lobby is omdat alles te traag wordt ingeladen.
Een SSD of sneller (of meer) geheugen kan hiermee helpen.

i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• BobbyDgtl
Nutellaah schreef op maandag 21 januari 2019 @ 16:47:
[...]

Deze issue komt bijna altijd voor door een te trage HDD of geheugen die te traag is.
De eerste keer pas in het spel komen wanneer je reeds in het vliegtuig zit en dus niet in de lobby is omdat alles te traag wordt ingeladen.
Een SSD of sneller (of meer) geheugen kan hiermee helpen.
Correct. En je hebt dit waarschijnlijk enkel de eerste map van de sessie. Dus speel eerst de testmap eens. Je volgende game zal direct een pak sneller laden.

FYI: volgende week night mode vikendi op test server 8)

BobbyDgtl wijzigde deze reactie 22-01-2019 09:45 (5%)

• MRTNbos
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 11:45
Ik ontken de bugs niet, maar ook ik heb de laatste tijd juist een erg prettige PUBG ervaring.
Eerlijk is wel dat ik nu een maandje een 144Hz Monitor met gsync heb, en ik de settings allemaal op low gezet heb voor een hogere FPS. Dus het is niet alleen PUBG wat veranderd is in mijn situatie. Vooral de CC actie momenten gaan me nu beter af.

Daarnaast ben ik wel iemand die liever wat meer afgelegen spring met 1 of max 2 andere teams in de buurt ipv op een stad waar 25% van het vliegtuig heen gaat. Ook dit kan uiteraard meehelpen aan mijn positieve ervaring.

Het enige nadeel wat nieuw voor mij is, is dat ik de laatste 2maanden een enkele keer een disconnect van de server heb gehad (connection lost). In dat geval helpt wachten niet, en zodra je in de lobby zit kun je het spel niet meer hervatten (de melding komt wel, maar de game laat niet meer). Dit is wel erg vervelend, maar ik gok dat dit ca 1-2x per 100 potjes is dus het is te overzien.

• cmegens
Whiteflashh schreef op maandag 21 januari 2019 @ 15:29:
Ik vind dat er wel aardige stappen zijn gemaakt in de stabiliteit van PUBG.
Framedrops heb ik niet en ook desync lijkt me nog weinig voor te komen.
Daarnaast vind ik de nieuwe map echt een verademing.
Ik steek weer belachelijk veel uur in dit vermakelijke spel (Y)
Juist dsync lijk ik de laatste tijd meer last van te hebben. Te vaak me aan het verbazen dat ik door maar 1 headshot op een level 2 helm met een AR gekilled wordt. Kijk ik dan de deathcam terug zie ik die persoon echt meerdere schoten lossen. Andersom ook, ik schiet op iemand en raak die persoon 5 keer. Persoon killed mij, ik kijk op de deathcam terug en heb hem 0 keer geraakt. Ik heb echt 5 keer bloed gezien, 0 raak. Ook close combat in een huis gebeurd me dat.

• BobbyDgtl
cmegens schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:10:
[...]

Juist dsync lijk ik de laatste tijd meer last van te hebben. Te vaak me aan het verbazen dat ik door maar 1 headshot op een level 2 helm met een AR gekilled wordt. Kijk ik dan de deathcam terug zie ik die persoon echt meerdere schoten lossen. Andersom ook, ik schiet op iemand en raak die persoon 5 keer. Persoon killed mij, ik kijk op de deathcam terug en heb hem 0 keer geraakt. Ik heb echt 5 keer bloed gezien, 0 raak. Ook close combat in een huis gebeurd me dat.
Yip, heb ik jammer genoeg ook veel. Dat er 1 schot niet registreert, tot daar aan toe... Maar meerdere... Vrij frusterend!

• floriz87
Iemand nachtmodus al geprobeerd :9~ ?

• BobbyDgtl
floriz87 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:02:
Iemand nachtmodus al geprobeerd :9~ ?
Is het al te spelen op test? :9~

• floriz87
BobbyDgtl schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:10:
[...]

Is het al te spelen op test? :9~
Gezien de plaatjes op Reddit wel d:)b . Zelf nog niet kunnen proberen.

• gergs

finally.

• floriz87
Die is ook mooi ja. Toch meermaals gehad dat ik early game een AR of SMG ben vergeten op auto te zetten. Sta je daar met je UMP op single tegenover je enemy, in de veronderstelling dat ie op auto staat :'( .

• gergs
floriz87 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:25:
[...]

Die is ook mooi ja. Toch meermaals gehad dat ik early game een AR of SMG ben vergeten op auto te zetten. Sta je daar met je UMP op single tegenover je enemy, in de veronderstelling dat ie op auto staat :'( .
Heb ik ook vaak ja:D
Vooral in vikendi waar ik alleen maar ump of uzi vind..

• BobbyDgtl
Ik ben vooral benieuwd naar de canted sights!

• Korkss
Zat even op twitch te kijken naar pubg. De patch voor de testserver deed me weinig. Die dubbele sights op een gun lijkt me heel gaar, ineens op Vikendi een verborgen grot met allemaal zieke loot + 2 airdrop crates erin die daar spawnen. Hopelijk komt dat niet naar de live servers...

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21:52
Dr zitten heel goede verbeteringen in maar ook weer heel rare en gewoon weg domme keuzes in deze patch.
De canted sights zijn erg mooi, geen inventory gedoe meer voor sight swapping.
Grenades die je nu ook gooit waar je richt en niet waar je op moment van start van de worp neerkomen.
Auto fire optie in menu, eindelijk!
De algemene verbeteringen etc.

Maar dan gaan ze weer een feature achter een paywall drukken...echt weer zo'n corporate prick die die keuze heeft maakt.

Passen ze de loot aan op vikendi maar de verkeerde richting op dus minder dmrs en Sniperrifles ipv meer ar en dmr/snipers...

Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk op de live servers komt..

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• gergs
Ik kan een DMR al bijna niet vinden joh.... 8)7 Maar goed, ze willen blijkbaar veel meer close combat hebben op vikendi, was ook de bedoeling vanaf begin. Vandaar de overvloed aan SMG. Het is een keuze die ze hebben gemaakt. Of het de juiste is weet ik niet. Ik denk bijv dat sanhok geschikter is voor puur close combat. Wellicht id toekomst optie om game mode te kiezen? SMG AR only bij Sanhok/ Vikendi? Nu alleen bij custom match en die zit vol met hackende chinezen.

• awesem
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 08-11 11:46
gergs schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:34:
[...]

Heb ik ook vaak ja:D
Vooral in vikendi waar ik alleen maar ump of uzi vind..
Ik raad je aan de Uzi +Comp/Mag/Stock eens te gebruiken, die attachments vind je vaak ook wel. Dat wapen is ideaal voor close range combat zoals buildings.

• floriz87
SouLLeSSportal schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:02:

Maar dan gaan ze weer een feature achter een paywall drukken...echt weer zo'n corporate prick die die keuze heeft maakt.
Waar doel je op? Weapon skin?
SouLLeSSportal schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:02:

Passen ze de loot aan op vikendi maar de verkeerde richting op dus minder dmrs en Sniperrifles ipv meer ar en dmr/snipers...

Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk op de live servers komt..
Klopt niet helemaal wat je zegt:
Decreased SMGs, increased ARs

AR (Total) | +20%
Bizon | +New Weapon
Tommy Gun | -52%

In addition to the loot changes above, we are also increasing the spawn rate of some SMG attachments so that SMGs can still be highly effective in the early game, while remaining a solid choice mid to late.

Decreased DMR, Maintaining the number of SR

DMR (Total) | -16%
Ik vind die grap op de test server wel leuk, met de hidden cave (incl crate :D ).

• KeesFluitman
floriz87 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:03:
[...]

Waar doel je op? Weapon skin?

[...]

Klopt niet helemaal wat je zegt:

[...]

Ik vind die grap op de test server wel leuk, met de hidden cave (incl crate :D ).
Is die grot een grap?

• floriz87
Is niet bereikbaar of live servers en er staat een airdrop in. Ik verwacht dat ze dit niet zo gaan pushen naar de live servers, maar je weet maar nooit.

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 22:30

Secsytime

Automagisch

floriz87 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 15:27:
[...]

Is niet bereikbaar of live servers en er staat een airdrop in. Ik verwacht dat ze dit niet zo gaan pushen naar de live servers, maar je weet maar nooit.
Ach, wel een grappig concept toch.. Dan weet je in ieder geval zeker dat daar een Battle de Royale zal zijn! Alleen erg jammer dat dit niet mondjesmaat verspreid wordt, maar dat iedereen het meteen via een stream ziet..

• cmegens
floriz87 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 15:27:
[...]

Er staan 2 lootcrates in zelfs. En een hele hoop lege crates. Het zal sowieso geen grap zijn. Vaak zijn in het verleden de test server patches toch echt allemaal wel live gegaan, dus het is meer dan ‘je weet maar nooit’. Het kan dat ze het nog terugtrekken, maar het zit natuurlijk niet voor niks nu op de test server. Dit is om dergelijke gameplay te testen.

• BobbyDgtl
High risk, high reward; mag voor mij gerust live gezet worden.

• JoowrusZ
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19:37
BobbyDgtl schreef op maandag 28 januari 2019 @ 10:25:
Dat vinden ze zelf ook denk ik:

edit: filmpje goed gezet

JoowrusZ wijzigde deze reactie 28-01-2019 13:30 (14%)

• floriz87
BobbyDgtl schreef op maandag 28 januari 2019 @ 10:25:
Ik hoop wel dat het dan na enkele weken kalmeert. Nu verziekt het de midgame volledig. Extreem veel players gaan hierdoor (de cave+crate) dood early game, waardoor mid game weinig te beleven is.

• BobbyDgtl
floriz87 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:10:
[...]

Ik hoop wel dat het dan na enkele weken kalmeert. Nu verziekt het de midgame volledig. Extreem veel players gaan hierdoor (de cave+crate) dood early game, waardoor mid game weinig te beleven is.
Ja, ik zou dan ook wel liever dynamische cirkels hebben om dit op te vangen. We zien idd wel binnen een paar weken of het leefbaar is :-)

Wanneer gaat de test versie live?

• KeesFluitman
floriz87 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:10:
[...]

Dit. Het is echt een aandachtstrekker. De kracht van t spel is naar mijn mening de constante tactische positionering en spannende actie die t hele potje loopt, niet alleen in t begin of t einde.

70 man alive wnnr de eerste cirkel loopt is fantastisch. Maar nu zullen dat er weer 35 zijn.

• Rexomnium
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13:04

Rexomnium

Vincam aut moriar

Iemand https://pubg.report al gezien? Kun je zien of je een streamer op Twitch hebt neergeschoten (of hij jou). Is wel een leuke tool. Zo kan ik hier zien dat No0bSt3r (zit die niet in het Discordkanaal en misschien hier op GoT?) het helaas moest ontgelden :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14-11 15:39
Rexomnium schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 15:23:
Iemand https://pubg.report al gezien? Kun je zien of je een streamer op Twitch hebt neergeschoten (of hij jou). Is wel een leuke tool. Zo kan ik hier zien dat No0bSt3r (zit die niet in het Discordkanaal en misschien hier op GoT?) het helaas moest ontgelden :)
haha geinig! Ik had er kennelijk ook 1: https://pubg.report/strea...8-071827681bf0/1392509184

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• JohnnyV76
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 15:18
Gister mijn nieuwe pc afgebouwd en meteen even een potje PUBG gespeeld. Wat een enorm verschil zeg ondanks dat ik mijn videokaart en SSD niet eens vervangen heb!!

Oude systeem: 6600K @4600mhz gekoeld met een Noctua NH-U14S + 16GB 3000mhz Corsair LPX + Maximus ranger VIII (Z170) en dan met een M2 1TB samsung 970 Evo en een GTX 1070 Ti met een MSI Optix MAG27CQ (1440p en 144hz)

Nieuw Systeem: 9700K (alles nog op default settings in BIOS) gekoeld met een Kraken X62 + 16GB G.skill TridentZ 3200mhz (CL14, dus B-die) op een Gigabyte Aorus Pro (Z390). SSD, videokaart en monitor t zelfde.

Ik speel regelmatig met een vriend en familie en zag/merkte altijd dat het level bij mij altijd pas later geladen was. Dacht dat het kwam door mijn resolutie maar het lijkt er toch op dat het aantal cores een rol speelt. De mensen met wie ik speel hebben beide een 6-core proc (8600k en Ryzen 1600). Niet alleen het laden was sneller, ook het bewegen en rondkijken liep merkbaar vloeiender. Geen stutter meer te bekennen.
Het geheugen zal wat sneller zijn maar ik heb sterk het vermoeden dat de processor hier het grootste verschil uitmaakt. Mocht je willen upgraden...

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Nutellaah

Nutellaah

IT-Manager

JohnnyV76 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:02:
Gister mijn nieuwe pc afgebouwd en meteen even een potje PUBG gespeeld. Wat een enorm verschil zeg ondanks dat ik mijn videokaart en SSD niet eens vervangen heb!!

Oude systeem: 6600K @4600mhz gekoeld met een Noctua NH-U14S + 16GB 3000mhz Corsair LPX + Maximus ranger VIII (Z170) en dan met een M2 1TB samsung 970 Evo en een GTX 1070 Ti met een MSI Optix MAG27CQ (1440p en 144hz)

Nieuw Systeem: 9700K (alles nog op default settings in BIOS) gekoeld met een Kraken X62 + 16GB G.skill TridentZ 3200mhz (CL14, dus B-die) op een Gigabyte Aorus Pro (Z390). SSD, videokaart en monitor t zelfde.

Ik speel regelmatig met een vriend en familie en zag/merkte altijd dat het level bij mij altijd pas later geladen was. Dacht dat het kwam door mijn resolutie maar het lijkt er toch op dat het aantal cores een rol speelt. De mensen met wie ik speel hebben beide een 6-core proc (8600k en Ryzen 1600). Niet alleen het laden was sneller, ook het bewegen en rondkijken liep merkbaar vloeiender. Geen stutter meer te bekennen.
Het geheugen zal wat sneller zijn maar ik heb sterk het vermoeden dat de processor hier het grootste verschil uitmaakt. Mocht je willen upgraden...
Bedankt hiervoor, nuttig! Zelf zit ik met een vrij oud systeem (5 jaar oud) en wil ik ook upgraden.
Eerst dacht ik gewoon de videokaart aan te passen naar een Geforce 2070, maar als ik het zo lees zal ik beter af zijn als ik ook de CPU vervang (bijgevolg dus alles).
Het vreemde is wel als ik PUBG speel en ik zet de CPU monitor aan dan zie ik geen extreem hoge belasting, de CPU werkt nooit op 100%...

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4590 Boxed€ 0,-€ 0,-
1Gigabyte G1.Sniper B5€ 0,-€ 0,-
1Asus GTX980-4GD5€ 0,-€ 0,-
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 40,-€ 40,-
1Fractal Design Define R4 Pearl Black€ 0,-€ 0,-
1Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64bit€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master Hyper 212 EVO€ 28,50€ 28,50
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 0,-€ 0,-
1Samsung SH-224DB Zwart€ 0,-€ 0,-
1Seasonic S12II-Bronze 520W€ 50,99€ 50,99
1Crucial MX100 256GB€ 0,-€ 0,-
1Samsung 850 EVO 500GB€ 135,73€ 135,73
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 255,22

• Prosac
Rexomnium schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 15:23:
Kwam ik recentelijk ook tegen. Sta er helaas maar 1x in, maar werd vervolgens wel voor streamcamper (ofzo) uitgemaakt door die gast. :P
Pagina: 1 ... 133 ... 138 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True