Ik vind de map vaak onnodig saai, het is een soort miramar maar dan kleiner. op dit moment is er vaak een periode midgame dat er echt he-le-maal niks gebeurd en dat er ook niks te horen is. alleen rondrijden in auto's zorgt dan nog een beetje voor actie, miramar dus.Michwesterhof schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:32:
[...]
De bedoeling van Vikendi was iets dat ze ergens eens eerder hadden aangegeven. Kan iedereen zich nog herinneren dat ze op Erangel toen der tijd de cirkel snelheid hadden aangepast? Dit was te snel en werkte te gejaagt voor de spelers (dit was een test om te zien of dit op zulke grote mappen zou werken).
Miramar en Erangel zijn daarom de normale snelheden waardoor de gameplay daarop vrijwel langzaam en prima is. De dynamic cirkel hebben ze toen meteen op SanHok gezet waarop het dan ook wel goed werkt.
Hier zagen ze weer dat het niet helemaal aansloot op elke speler zijn/haar wensen en was dit gepushed naar het team. Dus daarom is bij Vikendi de tussen weg gekozen. 1 slag groter dan SanHok en ongeveer 1.5 slag kleiner dan Erangel. Cirkel snelheid wordt hierin nog aangepast en naar gekeken werd ook aangegeven.
Tot nu toe merk ik wel dat voor veel spelers dit echt is wat ze wilde en naar toe wilde met het spel
Ik denk dat ze de tijd tussen de cirkels moeten verkleinen, of de cirkels kleiner maken. de map zelf is heel erg gaaf en de snelheid waarmee de cirkel beweegt is ook prima.