.
[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:01 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
het probleem is dat hij zelfs voor rank ~40 tegen mensen die ver onder hem stonden nog omhoog ging. Vrijwel ongeacht zijn rank ging hij in punten omhoog. Dat kan niet kloppen.Deleon78 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:55:
[...]
Ik snap het probleem niet. Hij had >50% top 10. Daar krijg je punten voor. Met punten krijg je een hogere rank.
Als je meer waarde aan de ranking hangt zonder dat je begrijpt hoe die werkt...
Zie overigens bijna elk ander spel met een grind rank.
maar het maakt dus dat je logischerwijs altijd wel redelijk in de top eindigt als je ook maar iets beter dan gemiddeld bent en dus altijd punten krijgt en dus na verloop van tijd altijd de hoogste rang haalt.
Ook niet serieus te nemen ook, net zoals alle anderen met +1000 uur en nog steeds commentaar. BF V is nog niet officieel uit maar toch is ROE nu al beter. Ik amuseer me nog steeds prima met PUBG. :-)kazzzdafke schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:44:
Er zijn idd wel een aantal nieuwkomers dat het gewoon beter doen dan PUBG, in meerdere aspecten verdeelt.
COD speelt vlotter, ROE is in bijna alle opzichten beter dan PUBG, BR modus van BF V en noem maar op.
[ Voor 4% gewijzigd door Insehh op 19-10-2018 16:33 ]
De enige ekte...
AMD Ryzen 9 9750x | Asus TUF 4090 | ASUS TUF Gaming X670e | 32GB@4600Mhz | 990 EVO Pro 2TB | 2x Alienware 27" 280hz | KB: Jelly Epoch | HS: Steelseries Arctis Nova Pro Wireless | M: Logitech G Pro Wireless
De "circel" (dat dus eigenlijk er geen is) in ROE is goed gedaan. De spelers in de goede zone zien een soort van spiegelmuur. De spelers buiten de goede zone krijgen een waas over het scherm, beetje bevriezing. Die bevriezing duurt nog 30 sec verder wanneer je terug in de goede zone zit. Je hebt dus vermindert zicht als penalty van je in de gevarenzone te lang te begeven.Michwesterhof schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:08:
Dankje voor de link te vervangen!
Heeft iemand al de test server update gespeeld en is dat nieuwe wapen goed?
En las dat de blue circle meer getweaked was, kan je nu wel duidelijk de players zien aan komen?
Hoor graag jullie ondervindingen hierover 😁(zelf geen test meer op de pc staan)
Never ever financial advice...
hoe zit het met performance is dat wel beter geregeld nu met de update? Met de huidige live versie heb ik vrij veel slechte games en krijg ik niet lekker mijn damage erin omdat het schokt, desynced en lagged hier en daar. Is dat wel te doen op de test servers?kazzzdafke schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:20:
[...]
De "circel" (dat dus eigenlijk er geen is) in ROE is goed gedaan. De spelers in de goede zone zien een soort van spiegelmuur. De spelers buiten de goede zone krijgen een waas over het scherm, beetje bevriezing. Die bevriezing duurt nog 30 sec verder wanneer je terug in de goede zone zit. Je hebt dus vermindert zicht als penalty van je in de gevarenzone te lang te begeven.
Als buitenstaander zie je de spelers pas heeeeel kortbij de grens als schimmen. Dus ze zo makkelijk uitplukken is er ook niet bij. Goede balans!
Echter zit er nog een bugje in. Wanneer je een 80m acheruit gaat, dan zie je de "spiegel" niet meer en kan je dus spelers spotten zonder rare zaken. Dat zullen ze nog wel fixen...
AMD Ryzen 9 9750x | Asus TUF 4090 | ASUS TUF Gaming X670e | 32GB@4600Mhz | 990 EVO Pro 2TB | 2x Alienware 27" 280hz | KB: Jelly Epoch | HS: Steelseries Arctis Nova Pro Wireless | M: Logitech G Pro Wireless
Bij mij worden alle ranks niet geupdate. Inderdaad al een paar dagen niet.ak0nnmgn schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:56:
Zijn er meer mensen waarbij de rank niet geupdatet wordt? Ik heb het bij mij over de Squad(FPP) rank. Deze blijft al enkele dagen statisch.
De rank bij Solo en duo verandert wel, alleen squads niet.
Ik bekijk de rank op https://pubg.op.gg/.
Heb je het over ROE of PUBG?Michwesterhof schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:44:
[...]
hoe zit het met performance is dat wel beter geregeld nu met de update? Met de huidige live versie heb ik vrij veel slechte games en krijg ik niet lekker mijn damage erin omdat het schokt, desynced en lagged hier en daar. Is dat wel te doen op de test servers?
sorry voor de onduidelijkheid, PUBG.kazzzdafke schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:46:
[...]
Heb je het over ROE of PUBG?
ROE heeft geen test server...
de website werkt al een aantal dagen niet meer inderdaad. Wel zie ik dat me latest games er wel weer opstaan, of heb jij dit helemaal niet meer?ak0nnmgn schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:56:
Zijn er meer mensen waarbij de rank niet geupdatet wordt? Ik heb het bij mij over de Squad(FPP) rank. Deze blijft al enkele dagen statisch.
De rank bij Solo en duo verandert wel, alleen squads niet.
Ik bekijk de rank op https://pubg.op.gg/.
Wel, toevallig is mijn rank bijgewerkt afgelopen nacht. Denk dat er iets mis was.Michwesterhof schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:17:
[...]
de website werkt al een aantal dagen niet meer inderdaad. Wel zie ik dat me latest games er wel weer opstaan, of heb jij dit helemaal niet meer?
ik heb erg weinig last van lag of dergelijke desync. het spel draait (behalve de buggy lobby af en toe) heel lekker en responsief met stabiele 100 fps op 1440p. Natuurlijk is er de 'normale' desync tussen twee mensen, maar niets wat ik niet emotionaal kan verwerken.Michwesterhof schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:44:
[...]
hoe zit het met performance is dat wel beter geregeld nu met de update? Met de huidige live versie heb ik vrij veel slechte games en krijg ik niet lekker mijn damage erin omdat het schokt, desynced en lagged hier en daar. Is dat wel te doen op de test servers?
[ Voor 3% gewijzigd door Beun de Haas BV op 23-10-2018 10:05 ]
Dit idee heb ik ook vaak. Wat desync tussen twee spelers is er altijd, maar vaak richt en/of reageert de ander gewoon sneller. Ik heb ook wel eens shots gedaan, peek van achter boom, precies op hoofd van vijand, schiet, one shot kill. Door die ander kan dat makkelijk als desync afgedaan worden, terwijl ik het ik het op dat moment gewoon beter deed (meestal gebeurd dit andersomBeun de Haas BV schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:03:
Soms heb ik het idee dat desync een makkelijk excuus is voor mensen wanneer ze voortdurend voor hun kanus worden geschoten. Ik zal niet ontkennen dat het een algemeen probleem is, maar bij mij persoonlijk komt het slechts incidenteel voor. Als ik een vriend van mij mag geloven, overkomt het hem zo'n beetje elke match. Toch heb ik sterk het idee dat het bij hem vooral tussen de oren zit. Omdat iedereen steen en been over desync klaagt, krijg je een soort van wishfull thinking.
Ach, zo heb je ook hordes mensen die stellig beweerden dat er niets mis was met de netcode van BF4 direct na de launch en je hebt pro's die 128 tick servers van CS:GO nog onacceptabel vinden. Zo heeft iedereen een andere standaard wat dat betreft.Beun de Haas BV schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:03:
Soms heb ik het idee dat desync een makkelijk excuus is voor mensen wanneer ze voortdurend voor hun kanus worden geschoten. Ik zal niet ontkennen dat het een algemeen probleem is, maar bij mij persoonlijk komt het slechts incidenteel voor. Als ik een vriend van mij mag geloven, overkomt het hem zo'n beetje elke match. Toch heb ik sterk het idee dat het bij hem vooral tussen de oren zit. Omdat iedereen steen en been over desync klaagt, krijg je een soort van wishfull thinking.
bij mij komt het eigenlijk elke game wel voor, of ik deel een portie desync uit of ik krijg zelf een cadeautje desync.Beun de Haas BV schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:03:
Hij geeft duidelijk aan dat ze gezegd hebben dat je in de hoogste rang alleen maar goede spelers tegenover je zou moeten krijgen, en hij komt alsnog in de top rank door grotendeels afk in een bosje of in het gras te gaan liggen, zonder kills te maken. Jij vindt dat kloppen? Je zou tot een bepaald punt inderdaad kunnen grinden totdat je tegen een skill level aan loopt. daarna zou gekeken moeten worden hoe die ranking van de game zal mee moeten tellen.Deleon78 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:55:
[...]
Ik snap het probleem niet. Hij had >50% top 10. Daar krijg je punten voor. Met punten krijg je een hogere rank.
Als je meer waarde aan de ranking hangt zonder dat je begrijpt hoe die werkt...
Zie overigens bijna elk ander spel met een grind rank.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Of je leest het zoals ik het zei. Dat de patchnotes nu opeens dat NIET meer aangeven is meer een indicatie dat wat wacky aangeeft en ik zelf ook wel ergens voorbij heb zien komen door bluehole, dat je dus op basis van rank betere spelers in je games zou krijgen naarmate je hogere ranking krijgt, dus totaal niet klopt. Het is puur een puntenaantal dat zonder ook maar iets te doen behalve dan in de cirkel gaan liggen kan worden behaald en niet op een basis van skills is gebaseerd.Deleon78 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:52:
[...]
https://www.pubg.com/2018/09/20/pc-1-0-update-22/
De patchnotes:
[...]
Meer staat er niet. Meer is het niet. De rest lijkt me niet relevant.
Klaag gewoon over ontbrekende matchmaking, dan klopt het tenminste.
Ik ben trouwens wel "fan" van Wacky, over het algemeen geweldig informatief en een chill persoon
Ach, de nieuwste patch doet er nog even een schepje bovenop qua incompetentie als we reddit mogen geloven, je kan nu TPP in FPP servers terecht komen. Nog erger is dat deze redelijk subtiele bug op de test server reeds gevonden was en de patch alsnog live is gegooid.SouLLeSSportal schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:27:
[...]
Of je leest het zoals ik het zei. Dat de patchnotes nu opeens dat NIET meer aangeven is meer een indicatie dat wat wacky aangeeft en ik zelf ook wel ergens voorbij heb zien komen door bluehole, dat je dus op basis van rank betere spelers in je games zou krijgen naarmate je hogere ranking krijgt, dus totaal niet klopt. Het is puur een puntenaantal dat zonder ook maar iets te doen behalve dan in de cirkel gaan liggen kan worden behaald en niet op een basis van skills is gebaseerd.
Niet eens geweten maar ergste is dat ik me ook niet eens meer verbaas...A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:04:
[...]
Ach, de nieuwste patch doet er nog even een schepje bovenop qua incompetentie als we reddit mogen geloven, je kan nu TPP in FPP servers terecht komen. Nog erger is dat deze redelijk subtiele bug op de test server reeds gevonden was en de patch alsnog live is gegooid.
Steam/Discord: Flimovic
Ja bizarre bug. Begrijp ook niet dat ze zon patch live gooien...Flimovic schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:47:
Gister iets bizars meegemaakt. We speelden met First Person Squads. Een teamgenoot kon gewoon zijn 3rd Person View aanzetten
Jep, zelf nu ook al 3x meegemaakt, heel irritant. Net wel (eindelijk) weer eens een kipje gepaktFlimovic schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:47:
Gister iets bizars meegemaakt. We speelden met First Person Squads. Een teamgenoot kon gewoon zijn 3rd Person View aanzetten
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2018 15:03 ]
De enige ekte...
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2018 15:05 ]
Vrijdag. Moet kunnen. Maar het begint langzamerhand meer een klaagmuur te worden dan een informatieve topic waarin nuttig gediscussieerd over de game zelf.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2018 15:05 ]
De enige ekte...
Het is inmiddels dan ook erg lastig om een nuttige discussie te voeren over deze game. Ja natuurlijk kan je uninstallen, je kan ook uitloggen op dit forum en nooit meer inloggen -> zelfde soort oplossing, je ziet dan ook de klaagmuur niet meer.Insehh schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:47:
[...]
Vrijdag. Moet kunnen. Maar het begint langzamerhand meer een klaagmuur te worden dan een informatieve topic waarin nuttig gediscussieerd over de game zelf.
De hype is natuurlijk over zijn hoogtepunt heen en er is nu meer keuze in het Battle Royale Genre. Denk wel dat uiteindelijk veel streamers/spelers toch wat regelmatiger terugkeren bij PUBG, maar nu is Blackout the next-big thing. Gisteren was PUBG overigens weer kort een van de best bekeken games op Twitch met Broadcaster Royale op Twitchcon.SouLLeSSportal schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:52:
Gisteren nog paar leuke potjes gespeeld, paar keer desync problemen maar meeste ging wel goed. Een mooie wwcd en paar chaotische en mooie gevechten maken dat het spel nog wel leuk is. Het punt is de manier waarop de development verloopt, communicatie die niet klopt, etc. Wat ik wel merk is dat streamers er wel aardig klaar mee zijn. De meeste spelen het helemaal niet meer of nog wel wat maar vooral blackout of iets anders.
Desync zitten ze al vanaf dag 1 mee te kloten. Mijn gok is dat het in de basis gewoon niet goed is en ze dit probleem dus niet netjes weggewerkt gaan krijgen. Is dus een gevalletje take it or leave it voor de spelers. Eerlijk gezegd heb ik er niet super veel last van gehad. Kan zijn dat ik het gewoon niet merkte of dat ik gewoon geluk heb gehad, maar het is wel zuur als het gebeurt op een cruciaal moment. We hebben zelf ook wel eens een belangrijk gevecht verloren door vage problemen.gotfurrr schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 07:59:
het lijkt me inderdaad geen goed idee om dit topic weer tot klaagmuur te bombarderen, maar het constant bagatelliseren van het grootste probleem van de game lijkt me ook weinig toe te voegen.
sinds patch #22 is desync gewoon meer aanwezig, hoef er niet weer een heel lange discussie over te voeren (wil dat wel graag) .
zie bijv recent voorbeeld :
https://www.reddit.com/r/...s_by_an_invisible_person/
ik vraag me wel af hoe ze dit zouden kunnen fixen, zou server sided hit reg speelbaar zijn in een shooter zoals pubg?
[ Voor 47% gewijzigd door SirLct op 29-10-2018 13:54 ]
Life is too short to drive boring cars
Volgens mij niet hoor... Ik kan me nog wel herinneren dat "desync" (zoals het probleem nu voorkomt) nooit een probleem was in het begin. Enkel waren er toen andere problemen, vooral haperige bewegingen etc. Er is toen een grote patch uitgebracht die deze haperingen verhielp, en iedereen was super blij voor een paar dagen, tot ineens de desync naar voor kwam, en dat is nooit meer opgelost.SomerenV schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:09:
[...]
Desync zitten ze al vanaf dag 1 mee te kloten.
Exact. Tis niet makkelijk.SomerenV schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:09:
[...]
Desync zitten ze al vanaf dag 1 mee te kloten. Mijn gok is dat het in de basis gewoon niet goed is en ze dit probleem dus niet netjes weggewerkt gaan krijgen. Is dus een gevalletje take it or leave it voor de spelers. Eerlijk gezegd heb ik er niet super veel last van gehad. Kan zijn dat ik het gewoon niet merkte of dat ik gewoon geluk heb gehad, maar het is wel zuur als het gebeurt op een cruciaal moment. We hebben zelf ook wel eens een belangrijk gevecht verloren door vage problemen.
Jammer genoeg is er in de afgelopen anderhalf jaar tijd geen nieuwe en betere (semi-)realistische BR game uitgekomen. Het concept vind ik heel vet maar de arcade-stijl van Fortnite en Blackout spreken me echt totaal niet aan.
Overigens wordt Blackout ook geplaagd door diverse problemen. Blijkbaar toch niet zo makkelijk om een dergelijke modus vlekkeloos te laten verlopen. Het is dan ook knap dat de devs van PUBG het nog proberen en ook stappen maken, maar het is blijkbaar best complex om alles goed te krijgen. Ook niet heel gek met grote maps, veel items en veel spelers.
Het probleem wat ik (te) vaak hoor van mensen als we op miramar spelen is dat er te weinig cover zijn.Beun de Haas BV schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:18:
Net dat WackyJacky-filmpje over de nieuwe map gekeken. Hoewel op dit moment niks nog zeker is, ben ik wel enthousiast.
De sneeuw-setting geeft in positieve zin een totaal andere vibe. Leuke afwisseling dus t.o.v. de 'normale', woestijnachtige en tropische setting van respectievelijk Erangel, Miramar en Sanhok. Binnen de map lijkt er ook voldoende variatie te zitten. Laat die map maar komen hoor!
er morgen gerust stukken zonder cover zijn, het mag gewoon niet overal zijn :-)gergs schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:49:
[...]
Het probleem wat ik (te) vaak hoor van mensen als we op miramar spelen is dat er te weinig cover zijn.
Ik ben ook enthusiast over de sneeuwmap maar lijkt me nog moeilijker om "cover" te bedenken, vooral voor plekken zoals de ice lake.. Lijkt me wel lachen als de circle daar gaan eindigen
Ik vind dat dus juist precies een voordeel. Op de andere maps zitten mensen zo vaak verstopt in bosjes e.d. dat het spel wel lijkt te gaan om wie heeft het grootste scherm/de best ogen.gergs schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:49:
[...]
Het probleem wat ik (te) vaak hoor van mensen als we op miramar spelen is dat er te weinig cover zijn.
Ik ben ook enthusiast over de sneeuwmap maar lijkt me nog moeilijker om "cover" te bedenken, vooral voor plekken zoals de ice lake.. Lijkt me wel lachen als de circle daar gaan eindigen
De grootste klotecirkels zijn altijd de cirkels die in open gebied eindigen met weinig cover.Philip Ross schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:00:
[...]
Ik vind dat dus juist precies een voordeel. Op de andere maps zitten mensen zo vaak verstopt in bosjes e.d. dat het spel wel lijkt te gaan om wie heeft het grootste scherm/de best ogen.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Cover is prima, maar het moet wel spaarzaam zijn imo. Ik merk juist op Sanhok dat mensen tot het einde snake taktiek gebruiken. Op Miramar zie je dat veel minder en is het meer een kwestie van goed positioneren zodat je cover hebt.Angeloonie schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:09:
[...]
De grootste klotecirkels zijn altijd de cirkels die in open gebied eindigen met weinig cover.
Liever dat dan dat je straks cirkels krijgt in open velden waar iedereen plat ligt en er geen zak gebeurt.
Cover is een essentieel deel van het spel, het zorgt ervoor dat je qua positionering tactische keuzes moet gaan maken, en het zorgt ervoor dat het tegen het einde niet te saai wordt, omdat je weet dat mensen cover opzoeken. Als dat een bosje is dan moet je dat maar in de gaten houden.
Ik denk dat het op de sneeuwmap wel goed komt, ze kunnen gewoon genoeg van die rotsen neergooien en ook kale bomen zijn prima cover. En anders gewoon veel van die hobbeltjes in het landschap waar je een beetje cover hebt.
De enige ekte...
IJsschotsen is niet zo moeilijk, sneeuwheuvels kan, boomstronken, rotsen. Kan genoeg komen.gergs schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:58:
Ik ben dan erg benieuwd hoe ze cover gaan maken op een bevroren meer.... Hobbel is onlogisch, rotsen kan maar ook raar midden van een meer.. Mss een helft sinking ship
Niet op een dicht bevroren meer..... Maar goed, wellicht gaan ze idd delen maken die al ontdooid is of zoiets...SouLLeSSportal schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:45:
[...]
IJsschotsen is niet zo moeilijk, sneeuwheuvels kan, boomstronken, rotsen. Kan genoeg komen.
Als een meer ongelijk dicht vriest kunnen blokken ijs omhoog geduwd worden waardoor er een oneven oppervlakte ontstaat. Combineer dat met sneeuw en je kan aardig hoogteverschil krijgen.gergs schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:56:
[...]
Niet op een dicht bevroren meer..... Maar goed, wellicht gaan ze idd delen maken die al ontdooid is of zoiets...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Yep ik zie het voor mij hahahaTsurany schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:15:
[...]
Als een meer ongelijk dicht vriest kunnen blokken ijs omhoog geduwd worden waardoor er een oneven oppervlakte ontstaat. Combineer dat met sneeuw en je kan aardig hoogteverschil krijgen.
Maar als ze dezelfde map designers hebben gebruikt als voor Miramar dan vrees ik dat je gewoon enorme open vlaktes krijgt met wellicht een enkel vissershutje.
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Hebben ze iets gefixed dan? Er zijn juist alleen maar bugs bijgekomen dacht ikEkstergroen schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:27:
Is dat ''FixPUBG'' initiatief nu afgelopen? Want voor mijn gevoel waren ze net begonnen.
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Oh het was FixPUBG? Ik dacht BreakPUBG of SkinPUBG gekeken naar de meest recente patchesEkstergroen schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:27:
Is dat ''FixPUBG'' initiatief nu afgelopen? Want voor mijn gevoel waren ze net begonnen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 11% gewijzigd door sassymousasi op 01-11-2018 22:03 ]
Ik heb het over de bug dat je, zodra je uit het vliegtuig springt, een willekeurig andere kant op kijkt.sassymousasi schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:02:
Die jump bug zit er toch al eeuwenlang in? Volgens mij is dat inherent aan het systeem omdat ze een bepaald type movement gebruiken, kan ff niet op de naam komen. Ik gebruik het in ieder geval al heel lang.
Het is niet willekeurig, je kan gewoon niet naar links springen. Rechtdoor, naar achter en naar rechts gaan gewoon prima.Tsurany schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:04:
[...]
Ik heb het over de bug dat je, zodra je uit het vliegtuig springt, een willekeurig andere kant op kijkt.
Ah, dat zou goed kunnen. In ieder geval vrij lomp dat het nog steeds niet gefixt is.Flimovic schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:39:
[...]
Het is niet willekeurig, je kan gewoon niet naar links springen. Rechtdoor, naar achter en naar rechts gaan gewoon prima.
Ah, ja klopt die bug is wel vrij irritant. Overigens niet game-breaking imo.Tsurany schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:04:
[...]
Ik heb het over de bug dat je, zodra je uit het vliegtuig springt, een willekeurig andere kant op kijkt.
[ Voor 3% gewijzigd door sassymousasi op 02-11-2018 09:54 ]
Het kan wel aardig game breaking zijn als je daardoor net wat later land en geen wapen hebt gevonden. Juist als je een hotdrop wilt uitvoeren moet alles gewoon soepel verlopen.sassymousasi schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:54:
[...]
Ah, ja klopt die bug is wel vrij irritant. Overigens niet game-breaking imo.
Er is op dit moment helaas geen goed alternatief. Je hebt Fortnite en Blackout maar dat zijn totaal andere speelstijlen. De enige hoop is nog Firestorm maar ook daar denk ik dat de gameplay heel anders gaat zijn en voertuigen een enorme impact gaan hebben.Zag wat comments in de PUBG reddit over ARMA 3 BR en dacht, dat is eigenlijk een vrij goed alternatief voor PUBG, ben een beetje klaar met alle onzin die PUBG met zich meebrengt. Helaas zijn er 0 servers te vinden voor battleroyale ARMA 3. Ontzettend jammer. Kan niet wachten totdat er een degelijk alternatief voor PUBG komt.
Iedereen heeft dezelfde bug, dus het is niet oneerlijk. Je kan niet naar links springen, maar dat geldt voor alle spelers. Het geeft je overigens wel een voordeel als je daar vantevoren rekening mee kan houden, dus wellicht moet je JUIST hotdroppenTsurany schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:57:
[...]
Het kan wel aardig game breaking zijn als je daardoor net wat later land en geen wapen hebt gevonden. Juist als je een hotdrop wilt uitvoeren moet alles gewoon soepel verlopen.
Nu kiezen we er soms voor een hotdrop te vermijden simpelweg omdat de game dat lang niet altijd goed mogelijk maakt en dat zou eigenlijk niet de afweging moeten zijn die je maakt.
[...]
Er is op dit moment helaas geen goed alternatief. Je hebt Fortnite en Blackout maar dat zijn totaal andere speelstijlen. De enige hoop is nog Firestorm maar ook daar denk ik dat de gameplay heel anders gaat zijn en voertuigen een enorme impact gaan hebben.
World War 3 komt met hun Battle Royale mode, Recon, binnen korte tijd. Maar de vraag is hoe sterk dat gaat zijn, gunplay in die game is wel aardig maar waarschijnlijk kunnen ze niet op zulke grote schaal werken.
Ik zeg ook niet dat het oneerlijk is, enkel dat het aardig game breaking is als zulke bugs aanwezig zijn. Die moeten met prioriteit opgelost worden en dat schijnt PUBG Corp niet te kunnen omdat ze te druk zijn met dure skins.Flimovic schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:09:
[...]
Iedereen heeft dezelfde bug, dus het is niet oneerlijk. Je kan niet naar links springen, maar dat geldt voor alle spelers. Het geeft je overigens wel een voordeel als je daar vantevoren rekening mee kan houden
Mwah het springen vind ik hoogstens irritant, maar niet gamebreaking. Het is inderdaad wel bizar hoe lang deze bug in de game zit.Tsurany schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:10:
[...]
Ik zeg ook niet dat het oneerlijk is, enkel dat het aardig game breaking is als zulke bugs aanwezig zijn. Die moeten met prioriteit opgelost worden en dat schijnt PUBG Corp niet te kunnen omdat ze te druk zijn met dure skins.
Bizar vind ik het niet meer. Die weapon switch bug, die nog veel meer impact heeft, zit er ook nog steeds in. Of ze krijgen het maar niet gefixt of het heeft gewoon geen prioriteit. De fix PUBG campagne is een aardige aanfluiting geworden helaas.Flimovic schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:12:
[...]
Mwah het springen vind ik hoogstens irritant, maar niet gamebreaking. Het is inderdaad wel bizar hoe lang deze bug in de game zit.
Nooit last gehad van de weapon switch bug (gelukkig!).Tsurany schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:13:
[...]
Bizar vind ik het niet meer. Die weapon switch bug, die nog veel meer impact heeft, zit er ook nog steeds in. Of ze krijgen het maar niet gefixt of het heeft gewoon geen prioriteit. De fix PUBG campagne is een aardige aanfluiting geworden helaas.
Dat kan je helaas niet weten tenzij je constant achterom kijkt. Ik heb vaak genoeg vijanden opgespoord omdat een van ons wapens in de lucht zag hangen. Die vijanden zullen nooit geweten hebben dat wij op die manier op hun spoor kwamen.Flimovic schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:18:
[...]
Nooit last gehad van de weapon switch bug (gelukkig!).
Ik blijf ook nog steeds plezier beleven maar ik merk wel dat ik het gewoon steeds minder speel juist omdat er veel te weinig nieuwe content komt en de kwaliteit zeker niet vooruit gaat. De winter map moet heel goed zijn om spelers te behouden en terug te winnen.Ik ben in het geheel niet verbaasd over het feit dat FIX PUBG totaal niet goed heeft uitgepakt. Ze hebben nog nooit voortvarend bugs etc. weten op te lossen, dus waarom zou dat nu ineens anders zijn. Maar ach, ik blijf plezier beleven aan de game. Ik denk wel dat als er (eindelijk) een goed alternatief komt voor PUBG, er veel mensen zullen overstappen en dat het snel gebeurd is met PUBG.
Oh, ik dacht dat de weapon switch bug betekende dat je op je scherm wel een wapon vast had, maar op het moment dat je wil schieten niet meer.Tsurany schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:20:
[...]
Dat kan je helaas niet weten tenzij je constant achterom kijkt. Ik heb vaak genoeg vijanden opgespoord omdat een van ons wapens in de lucht zag hangen. Die vijanden zullen nooit geweten hebben dat wij op die manier op hun spoor kwamen.
En dat maakt de bug zo vervelend, je laat informatie over je positie achter zonder dat je het zelf door hebt.
[
Yep, same. Ik ken genoeg mensen die eigenlijk wat anders willen spelen, maar niet zo goed weten wat.[...]
Ik blijf ook nog steeds plezier beleven maar ik merk wel dat ik het gewoon steeds minder speel juist omdat er veel te weinig nieuwe content komt en de kwaliteit zeker niet vooruit gaat. De winter map moet heel goed zijn om spelers te behouden en terug te winnen.
Ik heb ook al lang geaccepteerd dat het nooit 'gefixt' gaat worden. Heb er niet voor niks al 800 uur in zitten. Blijft gewoon een ruwe diamant.Beun de Haas BV schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:11:
Laten we niet vergeten dat PUBG Corporation (niet lullig bedoeld overigens) een bij elkaar geraapt zooitje ontwikkelaars is, met aan het hoofd een veredelde modder. Het is geen DICE, Treyarch, Ubisoft of studio van dat kaliber met tig jaar ervaring. Deze gerenommeerde studio's zijn de fase van beginnersfouten, die PUBG Corp. nu vooral lijkt te maken, allang gepasseerd.
Ik heb me er allang bij neergelegd dat PUBG een game met haken en ogen is en zal blijven. Misschien helpt het voor de sceptici onder ons de verwachtingen bij te stellen. Honderden uren vertier versus hier en daar momenten van frustratie. Wanneer het laatste steeds zwaarder gaat wegen, kun je beter de game van je harde schijf halen.
[ Voor 31% gewijzigd door Flimovic op 02-11-2018 11:16 ]
ROE is een deftig alternatief en voor mij beter dan PUBG.Tsurany schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:57:
[...]
Er is op dit moment helaas geen goed alternatief. Je hebt Fortnite en Blackout maar dat zijn totaal andere speelstijlen. De enige hoop is nog Firestorm maar ook daar denk ik dat de gameplay heel anders gaat zijn en voertuigen een enorme impact gaan hebben.
World War 3 komt met hun Battle Royale mode, Recon, binnen korte tijd. Maar de vraag is hoe sterk dat gaat zijn, gunplay in die game is wel aardig maar waarschijnlijk kunnen ze niet op zulke grote schaal werken.
kazzzdafke schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:25:
[...]
ROE is een deftig alternatief en voor mij beter dan PUBG.
[PC] Ring of ElysiumJaded schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:26:
Mee eens, gisteren RoE geinstalleerd en het speelt heerlijk, ook op NA servers.
Zou zo maar eens realistisch kunnen zijn, dat je maar aan 2 kanten het vliegtuig uit kan spreken. Iedereen praat over een bug, maar is het dat wel?Flimovic schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:12:
[...]
Mwah het springen vind ik hoogstens irritant, maar niet gamebreaking. Het is inderdaad wel bizar hoe lang deze bug in de game zit.
[ Voor 14% gewijzigd door Insehh op 02-11-2018 13:56 ]
De enige ekte...
Zodra t in Europa uitkomt ga ik t een kans geven denk ik.Insehh schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:55:
[...]
[...]
[PC] Ring of Elysium![]()
[...]
Zou zo maar eens realistisch kunnen zijn, dat je maar aan 2 kanten het vliegtuig uit kan spreken. Iedereen praat over een bug, maar is het dat wel?
Zou wat zijn als je in het echt voor bij de piloot door het raampje gaat kijken en dan daar eruit springt.![]()
Vaak gespeeld op die Aziatische servers, en dat werkte al zeer goed.Flimovic schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:57:
[...]
Zodra t in Europa uitkomt ga ik t een kans geven denk ik.
Verwijderd
XBO staat voor Xbox One, daarom heet het zo.gertjanvdheuvel schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:03:
En hoeveel mensen is het al opgevallen dat dit topic [PC/XBO]... heet ipv [PC/XBOX]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77
Deze volgens mij: https://discord.gg/CcHAx4WRonline77 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:02:
Zou iemand mij aan de juiste Discord link kunnen helpen?
Zou graag weer eens wat duootjes/squads mee willen pakken, maar had het idee dat de PC Gaming Discord zelden nog PUBG groepjes vormt.
Alvast bedankt
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Ik denk dat de interesse inderdaad wat gaat afnemen aangezien er nu concurentie is. maar die speelt wel echt zo anders dat een deel gewoon PUBG blijft spelen. Ook de alternatieven zijn namelijk tot nu toe echt niet foutloos te noemen.gertjanvdheuvel schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:01:
Ik denk dat PUBG steed een tikkie minder aantrekkelijk word. De playerbase neemt flink af. Ik ben wel benieuwd hoe lang ze nog doorgaan met 'FixPUBG' en de sneeuwmap doet mijn interesse ook wel een beetje opleven maar dat zal de redding niet wworden denk ik.
Dus de devs die de skins maken zijn ook de devs die de bugs etc verhelpen?Tsurany schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:10:
[...]
Ik zeg ook niet dat het oneerlijk is, enkel dat het aardig game breaking is als zulke bugs aanwezig zijn. Die moeten met prioriteit opgelost worden en dat schijnt PUBG Corp niet te kunnen omdat ze te druk zijn met dure skins.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Zullen ongetwijfeld verschillende devs zijn maar naar mijn idee is de focus enorm verschoven naar monetization en krijgt QA geen aandacht meer.Korkss schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:57:
[...]
Dus de devs die de skins maken zijn ook de devs die de bugs etc verhelpen?
Dan ben ik blij dat ik PUBG niet meer speel zeg
De enige ekte...
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq