[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 131 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:07
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:29
Deleon78 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:55:
[...]

Ik snap het probleem niet. Hij had >50% top 10. Daar krijg je punten voor. Met punten krijg je een hogere rank.
Als je meer waarde aan de ranking hangt zonder dat je begrijpt hoe die werkt...
Zie overigens bijna elk ander spel met een grind rank.
het probleem is dat hij zelfs voor rank ~40 tegen mensen die ver onder hem stonden nog omhoog ging. Vrijwel ongeacht zijn rank ging hij in punten omhoog. Dat kan niet kloppen.

Ook zou je je moeten afvragen of alleen de eindrank bepalend zou moeten zijn voor de punten die je krijgt of dat je ook punten zou moeten krijgen voor dmg of kills.

het tweede punt is dus dat hij tegen spelers van veel lagere rank bleef spelen. Dus naarmate je hoger komt word het niet of nauwelijks moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
Deleon78 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:37:
[...]

Ook dat was al bekend vanaf het begin :)
maar het maakt dus dat je logischerwijs altijd wel redelijk in de top eindigt als je ook maar iets beter dan gemiddeld bent en dus altijd punten krijgt en dus na verloop van tijd altijd de hoogste rang haalt.

Ook is het een enorm nadeel voor de meer casual spelers die continue veel sterkere spelers tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

kazzzdafke schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:44:
Er zijn idd wel een aantal nieuwkomers dat het gewoon beter doen dan PUBG, in meerdere aspecten verdeelt.
COD speelt vlotter, ROE is in bijna alle opzichten beter dan PUBG, BR modus van BF V en noem maar op.
Ook niet serieus te nemen ook, net zoals alle anderen met +1000 uur en nog steeds commentaar. BF V is nog niet officieel uit maar toch is ROE nu al beter. Ik amuseer me nog steeds prima met PUBG. :-)

Ik voorspel tevens dat het huidige PSV nú al beter is dan het Ajax van komend seizoen. Nee, echt! :+

[ Voor 4% gewijzigd door Insehh op 19-10-2018 16:33 ]

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:04
Sinds vanavond kan ik niet meer op het discord kanaal?! Ook de link onderin werkt niet bij mij. Ik krijg daarbij de melding dat de uitnodiging niet meer geldig is en/of verlopen?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:14
Modbreak:Er was een apart topic voor de hele discord discussie, dus die hier (weer) doen oplaaien is niet de bedoeling. Alle off-topic reacties zijn dus verwijderd.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michwesterhof
  • Registratie: September 2017
  • Niet online

Michwesterhof

UI / UX Designer

Dankje voor de link te vervangen!

Heeft iemand al de test server update gespeeld en is dat nieuwe wapen goed?

En las dat de blue circle meer getweaked was, kan je nu wel duidelijk de players zien aan komen?

Hoor graag jullie ondervindingen hierover 😁(zelf geen test meer op de pc staan)

AMD Ryzen 9 9750x | Asus TUF 4090 | ASUS TUF Gaming X670e | 32GB@4600Mhz | 990 EVO Pro 2TB | 2x Alienware 27" 280hz | KB: Jelly Epoch | HS: Steelseries Arctis Nova Pro Wireless | M: Logitech G Pro Wireless

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:38
Michwesterhof schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:08:
Dankje voor de link te vervangen!

Heeft iemand al de test server update gespeeld en is dat nieuwe wapen goed?

En las dat de blue circle meer getweaked was, kan je nu wel duidelijk de players zien aan komen?

Hoor graag jullie ondervindingen hierover 😁(zelf geen test meer op de pc staan)
De "circel" (dat dus eigenlijk er geen is) in ROE is goed gedaan. De spelers in de goede zone zien een soort van spiegelmuur. De spelers buiten de goede zone krijgen een waas over het scherm, beetje bevriezing. Die bevriezing duurt nog 30 sec verder wanneer je terug in de goede zone zit. Je hebt dus vermindert zicht als penalty van je in de gevarenzone te lang te begeven.
Als buitenstaander zie je de spelers pas heeeeel kortbij de grens als schimmen. Dus ze zo makkelijk uitplukken is er ook niet bij. Goede balans!

Echter zit er nog een bugje in. Wanneer je een 80m acheruit gaat, dan zie je de "spiegel" niet meer en kan je dus spelers spotten zonder rare zaken. Dat zullen ze nog wel fixen...

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michwesterhof
  • Niet online

Michwesterhof

UI / UX Designer

kazzzdafke schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:20:
[...]

De "circel" (dat dus eigenlijk er geen is) in ROE is goed gedaan. De spelers in de goede zone zien een soort van spiegelmuur. De spelers buiten de goede zone krijgen een waas over het scherm, beetje bevriezing. Die bevriezing duurt nog 30 sec verder wanneer je terug in de goede zone zit. Je hebt dus vermindert zicht als penalty van je in de gevarenzone te lang te begeven.
Als buitenstaander zie je de spelers pas heeeeel kortbij de grens als schimmen. Dus ze zo makkelijk uitplukken is er ook niet bij. Goede balans!

Echter zit er nog een bugje in. Wanneer je een 80m acheruit gaat, dan zie je de "spiegel" niet meer en kan je dus spelers spotten zonder rare zaken. Dat zullen ze nog wel fixen...
hoe zit het met performance is dat wel beter geregeld nu met de update? Met de huidige live versie heb ik vrij veel slechte games en krijg ik niet lekker mijn damage erin omdat het schokt, desynced en lagged hier en daar. Is dat wel te doen op de test servers?

AMD Ryzen 9 9750x | Asus TUF 4090 | ASUS TUF Gaming X670e | 32GB@4600Mhz | 990 EVO Pro 2TB | 2x Alienware 27" 280hz | KB: Jelly Epoch | HS: Steelseries Arctis Nova Pro Wireless | M: Logitech G Pro Wireless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:57
Zijn er meer mensen waarbij de rank niet geupdatet wordt? Ik heb het bij mij over de Squad(FPP) rank. Deze blijft al enkele dagen statisch.

De rank bij Solo en duo verandert wel, alleen squads niet.

Ik bekijk de rank op https://pubg.op.gg/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10 18:53
ak0nnmgn schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:56:
Zijn er meer mensen waarbij de rank niet geupdatet wordt? Ik heb het bij mij over de Squad(FPP) rank. Deze blijft al enkele dagen statisch.

Bij mij worden alle ranks niet geupdate. Inderdaad al een paar dagen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Michwesterhof schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:44:
[...]

hoe zit het met performance is dat wel beter geregeld nu met de update? Met de huidige live versie heb ik vrij veel slechte games en krijg ik niet lekker mijn damage erin omdat het schokt, desynced en lagged hier en daar. Is dat wel te doen op de test servers?
Heb je het over ROE of PUBG?
ROE heeft geen test server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michwesterhof
  • Niet online

Michwesterhof

UI / UX Designer

kazzzdafke schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:46:
[...]

Heb je het over ROE of PUBG?
ROE heeft geen test server...
sorry voor de onduidelijkheid, PUBG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michwesterhof
  • Niet online

Michwesterhof

UI / UX Designer

ak0nnmgn schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:56:

de website werkt al een aantal dagen niet meer inderdaad. Wel zie ik dat me latest games er wel weer opstaan, of heb jij dit helemaal niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:57
Michwesterhof schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:17:
[...]

de website werkt al een aantal dagen niet meer inderdaad. Wel zie ik dat me latest games er wel weer opstaan, of heb jij dit helemaal niet meer?
Wel, toevallig is mijn rank bijgewerkt afgelopen nacht. Denk dat er iets mis was.

Alles werkte eigenlijk alleen het vakje "Squad FPP" deed niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-09 08:57
Michwesterhof schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:44:
[...]

ik heb erg weinig last van lag of dergelijke desync. het spel draait (behalve de buggy lobby af en toe) heel lekker en responsief met stabiele 100 fps op 1440p. Natuurlijk is er de 'normale' desync tussen twee mensen, maar niets wat ik niet emotionaal kan verwerken. :'(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
Soms heb ik het idee dat desync een makkelijk excuus is voor mensen wanneer ze voortdurend voor hun kanus worden geschoten. Ik zal niet ontkennen dat het een algemeen probleem is, maar bij mij persoonlijk komt het slechts incidenteel voor. Als ik een vriend van mij mag geloven, overkomt het hem zo'n beetje elke match. Toch heb ik sterk het idee dat het bij hem vooral tussen de oren zit. Omdat iedereen steen en been over desync klaagt, krijg je een soort van wishfull thinking.

[ Voor 3% gewijzigd door Beun de Haas BV op 23-10-2018 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Murray
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
Beun de Haas BV schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:03:
Soms heb ik het idee dat desync een makkelijk excuus is voor mensen wanneer ze voortdurend voor hun kanus worden geschoten. Ik zal niet ontkennen dat het een algemeen probleem is, maar bij mij persoonlijk komt het slechts incidenteel voor. Als ik een vriend van mij mag geloven, overkomt het hem zo'n beetje elke match. Toch heb ik sterk het idee dat het bij hem vooral tussen de oren zit. Omdat iedereen steen en been over desync klaagt, krijg je een soort van wishfull thinking.
Dit idee heb ik ook vaak. Wat desync tussen twee spelers is er altijd, maar vaak richt en/of reageert de ander gewoon sneller. Ik heb ook wel eens shots gedaan, peek van achter boom, precies op hoofd van vijand, schiet, one shot kill. Door die ander kan dat makkelijk als desync afgedaan worden, terwijl ik het ik het op dat moment gewoon beter deed (meestal gebeurd dit andersom :P )

In CODBO4 ben ik ook al achter rotsen of stenen muren dood gegaan. PUBG is verre van geoptimaliseerd, maar niet in de buurt van de slechte shitshow waar het door velen van beticht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
Over het algemeen ben ik het wel eens met bovenstaande reacties over desync/laggy/whatever. Aan de andere kant heb ik vooral de laatste week wel het gevoel dat het spel minder soepel draait als daarvoor. Zo zie ik opeens weer regelmatig mensen warpen (lastig schieten op moving targets) en heb ik lage FPS als er relatief veel spelers in een kleine cirkel zijn (40FPS waar ik normaal ca 100 heb).

Dit zijn zaken die ik in de zomer maanden zeker niet zo erg opvallend ervaren heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:19
Ach, zo heb je ook hordes mensen die stellig beweerden dat er niets mis was met de netcode van BF4 direct na de launch en je hebt pro's die 128 tick servers van CS:GO nog onacceptabel vinden. Zo heeft iedereen een andere standaard wat dat betreft.

Zaken als 'bij mij persoonlijk gebeurt het slechts incidenteel' is lastig voor een ander te beoordelen, voor hetzelfde geld valt het je maar incidenteel op en gebeurt het veel vaker. Dat geldt voor veel meer dingen zoals bijvoorbeeld mouse acceleration en er spelen ook bakken mensen met Vsync of op hoge instellingen die de hogere inputlag niet merken, terwijl dat voor mij persoonlijk direct de game verknalt. Dan kunnen mensen hoog of laag stellen dat het wel meevalt, als het voor jezelf niet goed voelt is dat het enige relevante.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
bij mij komt het eigenlijk elke game wel voor, of ik deel een portie desync uit of ik krijg zelf een cadeautje desync.

ik speel er nu ook naar, niet passief angles houden maar de hele tijd bewegen. iemand die dichtbij is om de hoek? zelf pushen ipv wachten, 9/10 keer is diegene die zelf als eerste pushed de winnaar in een 1v1 hoek gevecht.
dat je af en toe niet wint als je zelf een kamer in pushed komt vooral omdat je niet weet waar de tegenstander zit in een kamer, zodra je dat wel weet win je gewoon met een push vanwege desync voordeel. imho.

nog zo'n ding wat je moet gebruiken: spring! springen is echt de nieuwe desync hulptool van pubg, springen fucked de animatie en je hitboxes en je hit reg, dus wordt je beschoten? spring gewoon een heel veld over en geniet van een desync feestje in jouw voordeel.

dus ja, elke game is er een desync issue. soms in je voordeel, meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Deleon78 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:55:
[...]

Ik snap het probleem niet. Hij had >50% top 10. Daar krijg je punten voor. Met punten krijg je een hogere rank.
Als je meer waarde aan de ranking hangt zonder dat je begrijpt hoe die werkt...
Zie overigens bijna elk ander spel met een grind rank.
Hij geeft duidelijk aan dat ze gezegd hebben dat je in de hoogste rang alleen maar goede spelers tegenover je zou moeten krijgen, en hij komt alsnog in de top rank door grotendeels afk in een bosje of in het gras te gaan liggen, zonder kills te maken. Jij vindt dat kloppen? Je zou tot een bepaald punt inderdaad kunnen grinden totdat je tegen een skill level aan loopt. daarna zou gekeken moeten worden hoe die ranking van de game zal mee moeten tellen.

mge in csgo is redelijk simpel te halen door enigszins wat te raken en wat bombplants, dan ben je dat na een tijdje wel. Hoger dan dat, dan zul je ook goed moeten kunnen spelen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Maar net wat je speelstijl is: sommigen liggen een half uur stealth in de bosjes, anderen gaan meer rambo te werk. Dat is het mooie van PUBG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Deleon78 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:52:
[...]

https://www.pubg.com/2018/09/20/pc-1-0-update-22/
De patchnotes:

[...]

Meer staat er niet. Meer is het niet. De rest lijkt me niet relevant.

Klaag gewoon over ontbrekende matchmaking, dan klopt het tenminste.
Ik ben trouwens wel "fan" van Wacky, over het algemeen geweldig informatief en een chill persoon :)
Of je leest het zoals ik het zei. Dat de patchnotes nu opeens dat NIET meer aangeven is meer een indicatie dat wat wacky aangeeft en ik zelf ook wel ergens voorbij heb zien komen door bluehole, dat je dus op basis van rank betere spelers in je games zou krijgen naarmate je hogere ranking krijgt, dus totaal niet klopt. Het is puur een puntenaantal dat zonder ook maar iets te doen behalve dan in de cirkel gaan liggen kan worden behaald en niet op een basis van skills is gebaseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 12:19
SouLLeSSportal schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:27:
[...]

Of je leest het zoals ik het zei. Dat de patchnotes nu opeens dat NIET meer aangeven is meer een indicatie dat wat wacky aangeeft en ik zelf ook wel ergens voorbij heb zien komen door bluehole, dat je dus op basis van rank betere spelers in je games zou krijgen naarmate je hogere ranking krijgt, dus totaal niet klopt. Het is puur een puntenaantal dat zonder ook maar iets te doen behalve dan in de cirkel gaan liggen kan worden behaald en niet op een basis van skills is gebaseerd.
Ach, de nieuwste patch doet er nog even een schepje bovenop qua incompetentie als we reddit mogen geloven, je kan nu TPP in FPP servers terecht komen. Nog erger is dat deze redelijk subtiele bug op de test server reeds gevonden was en de patch alsnog live is gegooid. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:04:
[...]

Ach, de nieuwste patch doet er nog even een schepje bovenop qua incompetentie als we reddit mogen geloven, je kan nu TPP in FPP servers terecht komen. Nog erger is dat deze redelijk subtiele bug op de test server reeds gevonden was en de patch alsnog live is gegooid. |:(
Niet eens geweten maar ergste is dat ik me ook niet eens meer verbaas... :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michwesterhof
  • Niet online

Michwesterhof

UI / UX Designer

Het klopt inderdaad dat je soms bij het landen als TPP speler in een FPP server bevind. Bij knocked, of eenmalig V drukken is het wel meteen weg.

Je zal op deadcams of aan de manier van sommige spelers kunnen zien dat zij precies weten waar je vandaan komt en zullen meteen prefired het hoekje om komen.

Gelukkig hebben we wel nieuwe skins! *common blue hole logic*. Volgens Twitter updates zijn ze bezig met het verhelpen van de problemen... we shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 16:46
Heb lange tijd in PUBG geloofd, en dat heeft me er altijd van weerhouden me te mengen in de veelal negatieve discussies hier. Maar het is de laatste tijd echt om te huilen :'( . Achterlijk veel desync.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:14

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Gister iets bizars meegemaakt. We speelden met First Person Squads. Een teamgenoot kon gewoon zijn 3rd Person View aanzetten 8)7

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeesFluitman
Flimovic schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:47:
Gister iets bizars meegemaakt. We speelden met First Person Squads. Een teamgenoot kon gewoon zijn 3rd Person View aanzetten 8)7
Ja bizarre bug. Begrijp ook niet dat ze zon patch live gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 16:46
Flimovic schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:47:
Jep, zelf nu ook al 3x meegemaakt, heel irritant. Net wel (eindelijk) weer eens een kipje gepakt :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-09 09:24
Wat een ellende, de game is al zo lang uit beta en nog steeds werkt het niet naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Knip. Onnodig.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2018 15:03 ]

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:21

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Knip, topic report is de juiste route. Dank.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2018 15:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Vrijdag. Moet kunnen. Maar het begint langzamerhand meer een klaagmuur te worden dan een informatieve topic waarin nuttig gediscussieerd over de game zelf. :>

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2018 15:05 ]

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Insehh schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:47:
[...]

Vrijdag. Moet kunnen. Maar het begint langzamerhand meer een klaagmuur te worden dan een informatieve topic waarin nuttig gediscussieerd over de game zelf. :>
Het is inmiddels dan ook erg lastig om een nuttige discussie te voeren over deze game. Ja natuurlijk kan je uninstallen, je kan ook uitloggen op dit forum en nooit meer inloggen -> zelfde soort oplossing, je ziet dan ook de klaagmuur niet meer.

Maar de reden dat je dat niet doet is omdat je dit forum nog steeds leuk/tof/interessant vind, je zou het alleen fijn vinden als die klaagmuur er niet meer is.

Het werkt precies hetzelfde voor mensen zoals ik die de game niet uninstallen, vind de game nog steeds leuk/tof/interessant, ik zou het alleen fijn vinden als alle game breaking bugs eruit zouden worden gehaald.

Het grootste probleem op dit moment is imho desync, dit maakt de game steeds verder kaput tot er een grens is bereikt en idd spelers het voor gezien houden. Voor mij is dit de reden dat ik geen lange sessies pubg meer speel meestal, na een x aantal games ben je de desync wel zat OF het feit dat je je speelstijl moet aanpassen aan desync. Dus. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Gisteren nog paar leuke potjes gespeeld, paar keer desync problemen maar meeste ging wel goed. Een mooie wwcd en paar chaotische en mooie gevechten maken dat het spel nog wel leuk is. Het punt is de manier waarop de development verloopt, communicatie die niet klopt, etc. Wat ik wel merk is dat streamers er wel aardig klaar mee zijn. De meeste spelen het helemaal niet meer of nog wel wat maar vooral blackout of iets anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaberOne
  • Laatst online: 10:05
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:52:
Gisteren nog paar leuke potjes gespeeld, paar keer desync problemen maar meeste ging wel goed. Een mooie wwcd en paar chaotische en mooie gevechten maken dat het spel nog wel leuk is. Het punt is de manier waarop de development verloopt, communicatie die niet klopt, etc. Wat ik wel merk is dat streamers er wel aardig klaar mee zijn. De meeste spelen het helemaal niet meer of nog wel wat maar vooral blackout of iets anders.
De hype is natuurlijk over zijn hoogtepunt heen en er is nu meer keuze in het Battle Royale Genre. Denk wel dat uiteindelijk veel streamers/spelers toch wat regelmatiger terugkeren bij PUBG, maar nu is Blackout the next-big thing. Gisteren was PUBG overigens weer kort een van de best bekeken games op Twitch met Broadcaster Royale op Twitchcon.

Merk zelf overigens dat ik na wat potjes Blackout ook graag PUBG opstart voor het serieuze werk. Ben benieuwd of de sneeuwmap nog wat leuke vernieuwingen met zich meebrengt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeesFluitman
de video van battlenonsense is nog altijd een goed begin om het hele desync verhaal wat beter te begrijpen.
Veel van de hype en "desync" geklaag is naar mijn mening redelijk overdreven. Andere games hebben ook geen oplossing voor ping spikes (behalve Dice) en ook region lock is niet een oplossing voor desync.

YouTube: Netcode 101 - What You Need To Know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:02
Paar maanden de game niet aangeraakt en blijkbaar is er nog niks veranderd als ik het hier zo lees :+ Over een tijdje weer een keer installeren en kijken hoe het bevalt. Maar ik durf wel een gok te plaatsen O-)

Kan er overigens niet rouwig om zijn. 400+ uur vermaak voor 30 euro. Weinig vermaak wat daar qua prijs per uur tegenop kan.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
het lijkt me inderdaad geen goed idee om dit topic weer tot klaagmuur te bombarderen, maar het constant bagatelliseren van het grootste probleem van de game lijkt me ook weinig toe te voegen.

sinds patch #22 is desync gewoon meer aanwezig, hoef er niet weer een heel lange discussie over te voeren (wil dat wel graag :) ) .

zie bijv recent voorbeeld :

https://www.reddit.com/r/...s_by_an_invisible_person/

ik vraag me wel af hoe ze dit zouden kunnen fixen, zou server sided hit reg speelbaar zijn in een shooter zoals pubg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:02
gotfurrr schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 07:59:
het lijkt me inderdaad geen goed idee om dit topic weer tot klaagmuur te bombarderen, maar het constant bagatelliseren van het grootste probleem van de game lijkt me ook weinig toe te voegen.

sinds patch #22 is desync gewoon meer aanwezig, hoef er niet weer een heel lange discussie over te voeren (wil dat wel graag :) ) .

zie bijv recent voorbeeld :

https://www.reddit.com/r/...s_by_an_invisible_person/

ik vraag me wel af hoe ze dit zouden kunnen fixen, zou server sided hit reg speelbaar zijn in een shooter zoals pubg?
Desync zitten ze al vanaf dag 1 mee te kloten. Mijn gok is dat het in de basis gewoon niet goed is en ze dit probleem dus niet netjes weggewerkt gaan krijgen. Is dus een gevalletje take it or leave it voor de spelers. Eerlijk gezegd heb ik er niet super veel last van gehad. Kan zijn dat ik het gewoon niet merkte of dat ik gewoon geluk heb gehad, maar het is wel zuur als het gebeurt op een cruciaal moment. We hebben zelf ook wel eens een belangrijk gevecht verloren door vage problemen.

Jammer genoeg is er in de afgelopen anderhalf jaar tijd geen nieuwe en betere (semi-)realistische BR game uitgekomen. Het concept vind ik heel vet maar de arcade-stijl van Fortnite en Blackout spreken me echt totaal niet aan.

Overigens wordt Blackout ook geplaagd door diverse problemen. Blijkbaar toch niet zo makkelijk om een dergelijke modus vlekkeloos te laten verlopen. Het is dan ook knap dat de devs van PUBG het nog proberen en ook stappen maken, maar het is blijkbaar best complex om alles goed te krijgen. Ook niet heel gek met grote maps, veel items en veel spelers.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLct
  • Laatst online: 05-10 23:05

[ Voor 47% gewijzigd door SirLct op 29-10-2018 13:54 ]

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
SomerenV schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:09:
[...]

Desync zitten ze al vanaf dag 1 mee te kloten.
Volgens mij niet hoor... Ik kan me nog wel herinneren dat "desync" (zoals het probleem nu voorkomt) nooit een probleem was in het begin. Enkel waren er toen andere problemen, vooral haperige bewegingen etc. Er is toen een grote patch uitgebracht die deze haperingen verhielp, en iedereen was super blij voor een paar dagen, tot ineens de desync naar voor kwam, en dat is nooit meer opgelost.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
SomerenV schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:09:
[...]

Desync zitten ze al vanaf dag 1 mee te kloten. Mijn gok is dat het in de basis gewoon niet goed is en ze dit probleem dus niet netjes weggewerkt gaan krijgen. Is dus een gevalletje take it or leave it voor de spelers. Eerlijk gezegd heb ik er niet super veel last van gehad. Kan zijn dat ik het gewoon niet merkte of dat ik gewoon geluk heb gehad, maar het is wel zuur als het gebeurt op een cruciaal moment. We hebben zelf ook wel eens een belangrijk gevecht verloren door vage problemen.

Jammer genoeg is er in de afgelopen anderhalf jaar tijd geen nieuwe en betere (semi-)realistische BR game uitgekomen. Het concept vind ik heel vet maar de arcade-stijl van Fortnite en Blackout spreken me echt totaal niet aan.

Overigens wordt Blackout ook geplaagd door diverse problemen. Blijkbaar toch niet zo makkelijk om een dergelijke modus vlekkeloos te laten verlopen. Het is dan ook knap dat de devs van PUBG het nog proberen en ook stappen maken, maar het is blijkbaar best complex om alles goed te krijgen. Ook niet heel gek met grote maps, veel items en veel spelers.
Exact. Tis niet makkelijk.

Ik heb vooral last in de nacht, wss wnnr ik met mensen uit andere regios speel.

Wat gewoon een belangrijk stap moet zijn, is de movement latency drastisch verbeteren. Die is geloof ik circa 30ms hoger dan fire latency, wat dus zoveel betekent als je voelt t eerder dan dat je t ziet. Daarom zie je ook wapen flashes in de hoek van een gebouw, niet waar hij daadwerkelikk vandaan peakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
Net dat WackyJacky-filmpje over de nieuwe map gekeken. Hoewel op dit moment niks nog zeker is, ben ik wel enthousiast.

De sneeuw-setting geeft in positieve zin een totaal andere vibe. Leuke afwisseling dus t.o.v. de 'normale', woestijnachtige en tropische setting van respectievelijk Erangel, Miramar en Sanhok. Binnen de map lijkt er ook voldoende variatie te zitten. Laat die map maar komen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Laatst online: 15-09 17:54
Iemand al bekend met Firstblood.io? Ziet er op zich wel veelbelovend uit. Competitief spelen op de public servers en prijzen winnen.

Hier mijn referral link: https://app.firstblood.io/#/invite/rickus

Als het niet mag dan verwijder ik de link weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
Beun de Haas BV schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:18:
Net dat WackyJacky-filmpje over de nieuwe map gekeken. Hoewel op dit moment niks nog zeker is, ben ik wel enthousiast.

De sneeuw-setting geeft in positieve zin een totaal andere vibe. Leuke afwisseling dus t.o.v. de 'normale', woestijnachtige en tropische setting van respectievelijk Erangel, Miramar en Sanhok. Binnen de map lijkt er ook voldoende variatie te zitten. Laat die map maar komen hoor!
Het probleem wat ik (te) vaak hoor van mensen als we op miramar spelen is dat er te weinig cover zijn.
Ik ben ook enthusiast over de sneeuwmap maar lijkt me nog moeilijker om "cover" te bedenken, vooral voor plekken zoals de ice lake.. Lijkt me wel lachen als de circle daar gaan eindigen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
gergs schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:49:
[...]

Het probleem wat ik (te) vaak hoor van mensen als we op miramar spelen is dat er te weinig cover zijn.
Ik ben ook enthusiast over de sneeuwmap maar lijkt me nog moeilijker om "cover" te bedenken, vooral voor plekken zoals de ice lake.. Lijkt me wel lachen als de circle daar gaan eindigen :D
er morgen gerust stukken zonder cover zijn, het mag gewoon niet overal zijn :-)

Al geweten wanneer ze hem op de Test gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
gergs schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:49:
[...]

Ik vind dat dus juist precies een voordeel. Op de andere maps zitten mensen zo vaak verstopt in bosjes e.d. dat het spel wel lijkt te gaan om wie heeft het grootste scherm/de best ogen.

Helaas is miramar spelen vaak geen optie door de enorm lange wachttijden op sommige momenten van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:58

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Philip Ross schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:00:
[...]

Ik vind dat dus juist precies een voordeel. Op de andere maps zitten mensen zo vaak verstopt in bosjes e.d. dat het spel wel lijkt te gaan om wie heeft het grootste scherm/de best ogen.
De grootste klotecirkels zijn altijd de cirkels die in open gebied eindigen met weinig cover.
Liever dat dan dat je straks cirkels krijgt in open velden waar iedereen plat ligt en er geen zak gebeurt.
Cover is een essentieel deel van het spel, het zorgt ervoor dat je qua positionering tactische keuzes moet gaan maken, en het zorgt ervoor dat het tegen het einde niet te saai wordt, omdat je weet dat mensen cover opzoeken. Als dat een bosje is dan moet je dat maar in de gaten houden.

Ik denk dat het op de sneeuwmap wel goed komt, ze kunnen gewoon genoeg van die rotsen neergooien en ook kale bomen zijn prima cover. En anders gewoon veel van die hobbeltjes in het landschap waar je een beetje cover hebt.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
Angeloonie schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:09:
[...]

De grootste klotecirkels zijn altijd de cirkels die in open gebied eindigen met weinig cover.
Liever dat dan dat je straks cirkels krijgt in open velden waar iedereen plat ligt en er geen zak gebeurt.
Cover is een essentieel deel van het spel, het zorgt ervoor dat je qua positionering tactische keuzes moet gaan maken, en het zorgt ervoor dat het tegen het einde niet te saai wordt, omdat je weet dat mensen cover opzoeken. Als dat een bosje is dan moet je dat maar in de gaten houden.

Ik denk dat het op de sneeuwmap wel goed komt, ze kunnen gewoon genoeg van die rotsen neergooien en ook kale bomen zijn prima cover. En anders gewoon veel van die hobbeltjes in het landschap waar je een beetje cover hebt.
Cover is prima, maar het moet wel spaarzaam zijn imo. Ik merk juist op Sanhok dat mensen tot het einde snake taktiek gebruiken. Op Miramar zie je dat veel minder en is het meer een kwestie van goed positioneren zodat je cover hebt.

Maar meningen verschillen natuurlijk en dat mag ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
Met de juiste mapkennis betekend dit dat je ook al eerder moet gaan inschatten aan welke kant van de cirkel je wil gaan positioneren om de meeste kans op terrein voor de volgende cirkel te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Het is ook voor een gedeelte, zeker op miramar, een kwestie van op tijd de keuzes maken. Hebben vaker Los Leones cirkels gehad waar we pas als een van de laatsten aankwamen, zodat iedereen al positie gepakt heeft. Looten is vaker belangrijker dan op tijd positie pakken. :-)

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
Nadeel van cirkels in open vlakte - wat je regelmatig in Miramar hebt - is dat je type scope doorslaggevend is. Zonder minimaal een 4x scope ben je zo goed als kansloos. Tenzij je Shroud heet dan.

Ik verwacht dat ze in de sneeuwmap de balans opzoeken. Zowel open vlaktes als iets meer dichtbegroeide stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
Ik ben dan erg benieuwd hoe ze cover gaan maken op een bevroren meer.... Hobbel is onlogisch, rotsen kan maar ook raar midden van een meer.. Mss een helft sinking ship :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
gergs schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:58:
Ik ben dan erg benieuwd hoe ze cover gaan maken op een bevroren meer.... Hobbel is onlogisch, rotsen kan maar ook raar midden van een meer.. Mss een helft sinking ship :D
IJsschotsen is niet zo moeilijk, sneeuwheuvels kan, boomstronken, rotsen. Kan genoeg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:45:
[...]

IJsschotsen is niet zo moeilijk, sneeuwheuvels kan, boomstronken, rotsen. Kan genoeg komen.
Niet op een dicht bevroren meer..... Maar goed, wellicht gaan ze idd delen maken die al ontdooid is of zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gergs schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:56:
[...]

Niet op een dicht bevroren meer..... Maar goed, wellicht gaan ze idd delen maken die al ontdooid is of zoiets...
Als een meer ongelijk dicht vriest kunnen blokken ijs omhoog geduwd worden waardoor er een oneven oppervlakte ontstaat. Combineer dat met sneeuw en je kan aardig hoogteverschil krijgen.

Maar als ze dezelfde map designers hebben gebruikt als voor Miramar dan vrees ik dat je gewoon enorme open vlaktes krijgt met wellicht een enkel vissershutje.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
Tsurany schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:15:
[...]

Als een meer ongelijk dicht vriest kunnen blokken ijs omhoog geduwd worden waardoor er een oneven oppervlakte ontstaat. Combineer dat met sneeuw en je kan aardig hoogteverschil krijgen.

Maar als ze dezelfde map designers hebben gebruikt als voor Miramar dan vrees ik dat je gewoon enorme open vlaktes krijgt met wellicht een enkel vissershutje.
Yep ik zie het voor mij hahaha :D Of je moet dan mega veel smoke meenemen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
Op de wat drukkere momenten in game merk ik af en toe microstutters... Ben precies niet de enige die daar last van heeft? Iemand daar ook last van of al oplossing gevonden?

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Is dat ''FixPUBG'' initiatief nu afgelopen? Want voor mijn gevoel waren ze net begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:43

KhaZ

Alfa Romeo

Ekstergroen schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:27:
Is dat ''FixPUBG'' initiatief nu afgelopen? Want voor mijn gevoel waren ze net begonnen.
Hebben ze iets gefixed dan? Er zijn juist alleen maar bugs bijgekomen dacht ik :+

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Er zal dan vandaag een gigantische patch met pagina's vol aan patchnotes moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ekstergroen schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:27:
Oh het was FixPUBG? Ik dacht BreakPUBG of SkinPUBG gekeken naar de meest recente patches :+

Moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat FixPUBG afloopt terwijl de recent geïntroduceerde jump bug en weapon swap bug er nog steeds in zitten. Die zijn aardig game breaking.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
Die jump bug zit er toch al eeuwenlang in? Volgens mij is dat inherent aan het systeem omdat ze een bepaald type movement gebruiken, kan ff niet op de naam komen. Ik gebruik het in ieder geval al heel lang.

[ Voor 11% gewijzigd door sassymousasi op 01-11-2018 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sassymousasi schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:02:
Die jump bug zit er toch al eeuwenlang in? Volgens mij is dat inherent aan het systeem omdat ze een bepaald type movement gebruiken, kan ff niet op de naam komen. Ik gebruik het in ieder geval al heel lang.
Ik heb het over de bug dat je, zodra je uit het vliegtuig springt, een willekeurig andere kant op kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Tsurany schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:04:
[...]

Ik heb het over de bug dat je, zodra je uit het vliegtuig springt, een willekeurig andere kant op kijkt.
Het is niet willekeurig, je kan gewoon niet naar links springen. Rechtdoor, naar achter en naar rechts gaan gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flimovic schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:39:
[...]

Het is niet willekeurig, je kan gewoon niet naar links springen. Rechtdoor, naar achter en naar rechts gaan gewoon prima.
Ah, dat zou goed kunnen. In ieder geval vrij lomp dat het nog steeds niet gefixt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
Tsurany schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:04:
[...]

Ah, ja klopt die bug is wel vrij irritant. Overigens niet game-breaking imo.

Zag wat comments in de PUBG reddit over ARMA 3 BR en dacht, dat is eigenlijk een vrij goed alternatief voor PUBG, ben een beetje klaar met alle onzin die PUBG met zich meebrengt. Helaas zijn er 0 servers te vinden voor battleroyale ARMA 3. Ontzettend jammer. Kan niet wachten totdat er een degelijk alternatief voor PUBG komt.

[ Voor 3% gewijzigd door sassymousasi op 02-11-2018 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sassymousasi schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:54:
[...]

Ah, ja klopt die bug is wel vrij irritant. Overigens niet game-breaking imo.
Het kan wel aardig game breaking zijn als je daardoor net wat later land en geen wapen hebt gevonden. Juist als je een hotdrop wilt uitvoeren moet alles gewoon soepel verlopen.
Nu kiezen we er soms voor een hotdrop te vermijden simpelweg omdat de game dat lang niet altijd goed mogelijk maakt en dat zou eigenlijk niet de afweging moeten zijn die je maakt.
Zag wat comments in de PUBG reddit over ARMA 3 BR en dacht, dat is eigenlijk een vrij goed alternatief voor PUBG, ben een beetje klaar met alle onzin die PUBG met zich meebrengt. Helaas zijn er 0 servers te vinden voor battleroyale ARMA 3. Ontzettend jammer. Kan niet wachten totdat er een degelijk alternatief voor PUBG komt.
Er is op dit moment helaas geen goed alternatief. Je hebt Fortnite en Blackout maar dat zijn totaal andere speelstijlen. De enige hoop is nog Firestorm maar ook daar denk ik dat de gameplay heel anders gaat zijn en voertuigen een enorme impact gaan hebben.
World War 3 komt met hun Battle Royale mode, Recon, binnen korte tijd. Maar de vraag is hoe sterk dat gaat zijn, gunplay in die game is wel aardig maar waarschijnlijk kunnen ze niet op zulke grote schaal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Tsurany schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:57:
[...]

Het kan wel aardig game breaking zijn als je daardoor net wat later land en geen wapen hebt gevonden. Juist als je een hotdrop wilt uitvoeren moet alles gewoon soepel verlopen.
Nu kiezen we er soms voor een hotdrop te vermijden simpelweg omdat de game dat lang niet altijd goed mogelijk maakt en dat zou eigenlijk niet de afweging moeten zijn die je maakt.

[...]

Er is op dit moment helaas geen goed alternatief. Je hebt Fortnite en Blackout maar dat zijn totaal andere speelstijlen. De enige hoop is nog Firestorm maar ook daar denk ik dat de gameplay heel anders gaat zijn en voertuigen een enorme impact gaan hebben.
World War 3 komt met hun Battle Royale mode, Recon, binnen korte tijd. Maar de vraag is hoe sterk dat gaat zijn, gunplay in die game is wel aardig maar waarschijnlijk kunnen ze niet op zulke grote schaal werken.
Iedereen heeft dezelfde bug, dus het is niet oneerlijk. Je kan niet naar links springen, maar dat geldt voor alle spelers. Het geeft je overigens wel een voordeel als je daar vantevoren rekening mee kan houden, dus wellicht moet je JUIST hotdroppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flimovic schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:09:
[...]

Iedereen heeft dezelfde bug, dus het is niet oneerlijk. Je kan niet naar links springen, maar dat geldt voor alle spelers. Het geeft je overigens wel een voordeel als je daar vantevoren rekening mee kan houden ;)
Ik zeg ook niet dat het oneerlijk is, enkel dat het aardig game breaking is als zulke bugs aanwezig zijn. Die moeten met prioriteit opgelost worden en dat schijnt PUBG Corp niet te kunnen omdat ze te druk zijn met dure skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Tsurany schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:10:
[...]

Ik zeg ook niet dat het oneerlijk is, enkel dat het aardig game breaking is als zulke bugs aanwezig zijn. Die moeten met prioriteit opgelost worden en dat schijnt PUBG Corp niet te kunnen omdat ze te druk zijn met dure skins.
Mwah het springen vind ik hoogstens irritant, maar niet gamebreaking. Het is inderdaad wel bizar hoe lang deze bug in de game zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flimovic schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:12:
[...]

Mwah het springen vind ik hoogstens irritant, maar niet gamebreaking. Het is inderdaad wel bizar hoe lang deze bug in de game zit.
Bizar vind ik het niet meer. Die weapon switch bug, die nog veel meer impact heeft, zit er ook nog steeds in. Of ze krijgen het maar niet gefixt of het heeft gewoon geen prioriteit. De fix PUBG campagne is een aardige aanfluiting geworden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Tsurany schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:13:
[...]

Bizar vind ik het niet meer. Die weapon switch bug, die nog veel meer impact heeft, zit er ook nog steeds in. Of ze krijgen het maar niet gefixt of het heeft gewoon geen prioriteit. De fix PUBG campagne is een aardige aanfluiting geworden helaas.
Nooit last gehad van de weapon switch bug (gelukkig!).
Ik ben in het geheel niet verbaasd over het feit dat FIX PUBG totaal niet goed heeft uitgepakt. Ze hebben nog nooit voortvarend bugs etc. weten op te lossen, dus waarom zou dat nu ineens anders zijn. Maar ach, ik blijf plezier beleven aan de game. Ik denk wel dat als er (eindelijk) een goed alternatief komt voor PUBG, er veel mensen zullen overstappen en dat het snel gebeurd is met PUBG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flimovic schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:18:
[...]

Nooit last gehad van de weapon switch bug (gelukkig!).
Dat kan je helaas niet weten tenzij je constant achterom kijkt. Ik heb vaak genoeg vijanden opgespoord omdat een van ons wapens in de lucht zag hangen. Die vijanden zullen nooit geweten hebben dat wij op die manier op hun spoor kwamen.
En dat maakt de bug zo vervelend, je laat informatie over je positie achter zonder dat je het zelf door hebt.
Ik ben in het geheel niet verbaasd over het feit dat FIX PUBG totaal niet goed heeft uitgepakt. Ze hebben nog nooit voortvarend bugs etc. weten op te lossen, dus waarom zou dat nu ineens anders zijn. Maar ach, ik blijf plezier beleven aan de game. Ik denk wel dat als er (eindelijk) een goed alternatief komt voor PUBG, er veel mensen zullen overstappen en dat het snel gebeurd is met PUBG.
Ik blijf ook nog steeds plezier beleven maar ik merk wel dat ik het gewoon steeds minder speel juist omdat er veel te weinig nieuwe content komt en de kwaliteit zeker niet vooruit gaat. De winter map moet heel goed zijn om spelers te behouden en terug te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
Laten we niet vergeten dat PUBG Corporation (niet lullig bedoeld overigens) een bij elkaar geraapt zooitje ontwikkelaars is, met aan het hoofd een veredelde modder. Het is geen DICE, Treyarch, Ubisoft of studio van dat kaliber met tig jaar ervaring. Deze gerenommeerde studio's zijn de fase van beginnersfouten, die PUBG Corp. nu vooral lijkt te maken, allang gepasseerd.

Ik heb me er allang bij neergelegd dat PUBG een game met haken en ogen is en zal blijven. Misschien helpt het voor de sceptici onder ons de verwachtingen bij te stellen. Honderden uren vertier versus hier en daar momenten van frustratie. Wanneer het laatste steeds zwaarder gaat wegen, kun je beter de game van je harde schijf halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Tsurany schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:20:
[...]

Dat kan je helaas niet weten tenzij je constant achterom kijkt. Ik heb vaak genoeg vijanden opgespoord omdat een van ons wapens in de lucht zag hangen. Die vijanden zullen nooit geweten hebben dat wij op die manier op hun spoor kwamen.
En dat maakt de bug zo vervelend, je laat informatie over je positie achter zonder dat je het zelf door hebt.
[
Oh, ik dacht dat de weapon switch bug betekende dat je op je scherm wel een wapon vast had, maar op het moment dat je wil schieten niet meer.

Dat van die zwevende wapens is wel treurig inderdaad.
[...]

Ik blijf ook nog steeds plezier beleven maar ik merk wel dat ik het gewoon steeds minder speel juist omdat er veel te weinig nieuwe content komt en de kwaliteit zeker niet vooruit gaat. De winter map moet heel goed zijn om spelers te behouden en terug te winnen.
Yep, same. Ik ken genoeg mensen die eigenlijk wat anders willen spelen, maar niet zo goed weten wat.
Beun de Haas BV schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:11:
Laten we niet vergeten dat PUBG Corporation (niet lullig bedoeld overigens) een bij elkaar geraapt zooitje ontwikkelaars is, met aan het hoofd een veredelde modder. Het is geen DICE, Treyarch, Ubisoft of studio van dat kaliber met tig jaar ervaring. Deze gerenommeerde studio's zijn de fase van beginnersfouten, die PUBG Corp. nu vooral lijkt te maken, allang gepasseerd.

Ik heb me er allang bij neergelegd dat PUBG een game met haken en ogen is en zal blijven. Misschien helpt het voor de sceptici onder ons de verwachtingen bij te stellen. Honderden uren vertier versus hier en daar momenten van frustratie. Wanneer het laatste steeds zwaarder gaat wegen, kun je beter de game van je harde schijf halen.
Ik heb ook al lang geaccepteerd dat het nooit 'gefixt' gaat worden. Heb er niet voor niks al 800 uur in zitten. Blijft gewoon een ruwe diamant.

[ Voor 31% gewijzigd door Flimovic op 02-11-2018 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:57:

[...]

ROE is een deftig alternatief en voor mij beter dan PUBG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Mee eens, gisteren RoE geinstalleerd en het speelt heerlijk, ook op NA servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

kazzzdafke schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:25:
[...]

ROE is een deftig alternatief en voor mij beter dan PUBG.
Jaded schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:26:
Mee eens, gisteren RoE geinstalleerd en het speelt heerlijk, ook op NA servers.
[PC] Ring of Elysium ;w
Flimovic schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:12:
[...]
Zou zo maar eens realistisch kunnen zijn, dat je maar aan 2 kanten het vliegtuig uit kan spreken. Iedereen praat over een bug, maar is het dat wel?

Zou wat zijn als je in het echt voor bij de piloot door het raampje gaat kijken en dan daar eruit springt. 8)7 :+

[ Voor 14% gewijzigd door Insehh op 02-11-2018 13:56 ]

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Insehh schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:55:
[...]

[...]

[PC] Ring of Elysium ;w

[...]

Zou zo maar eens realistisch kunnen zijn, dat je maar aan 2 kanten het vliegtuig uit kan spreken. Iedereen praat over een bug, maar is het dat wel?

Zou wat zijn als je in het echt voor bij de piloot door het raampje gaat kijken en dan daar eruit springt. 8)7 :+
Zodra t in Europa uitkomt ga ik t een kans geven denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Flimovic schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:57:
[...]

Zodra t in Europa uitkomt ga ik t een kans geven denk ik.
Vaak gespeeld op die Aziatische servers, en dat werkte al zeer goed.
Alleen heb ik geen zin om met vpn's te klooien, komt vanzelf wel naar EUR

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is voor PUBG. Graag de RoE discussie in het daarvoor bestemde topic voeren.

[PC] Ring of Elysium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Ik denk dat PUBG steed een tikkie minder aantrekkelijk word. De playerbase neemt flink af. Ik ben wel benieuwd hoe lang ze nog doorgaan met 'FixPUBG' en de sneeuwmap doet mijn interesse ook wel een beetje opleven maar dat zal de redding niet wworden denk ik.

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

En hoeveel mensen is het al opgevallen dat dit topic [PC/XBO]... heet ipv [PC/XBOX]

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
gertjanvdheuvel schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:03:
En hoeveel mensen is het al opgevallen dat dit topic [PC/XBO]... heet ipv [PC/XBOX]
XBO staat voor Xbox One, daarom heet het zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:58

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Dit was wel een komische dinner gisteren _O-

Voor de beste ervaring nog beter met Benny Hill er onder: http://bennyhillthis.com/?v=Y-gIra6bpTg

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronline77
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-06 18:05
Zou iemand mij aan de juiste Discord link kunnen helpen?
Zou graag weer eens wat duootjes/squads mee willen pakken, maar had het idee dat de PC Gaming Discord zelden nog PUBG groepjes vormt.

Alvast bedankt

iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:43

KhaZ

Alfa Romeo

Ronline77 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:02:
Zou iemand mij aan de juiste Discord link kunnen helpen?
Zou graag weer eens wat duootjes/squads mee willen pakken, maar had het idee dat de PC Gaming Discord zelden nog PUBG groepjes vormt.

Alvast bedankt
Deze volgens mij: https://discord.gg/CcHAx4W

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
gertjanvdheuvel schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:01:
Ik denk dat PUBG steed een tikkie minder aantrekkelijk word. De playerbase neemt flink af. Ik ben wel benieuwd hoe lang ze nog doorgaan met 'FixPUBG' en de sneeuwmap doet mijn interesse ook wel een beetje opleven maar dat zal de redding niet wworden denk ik.
Ik denk dat de interesse inderdaad wat gaat afnemen aangezien er nu concurentie is. maar die speelt wel echt zo anders dat een deel gewoon PUBG blijft spelen. Ook de alternatieven zijn namelijk tot nu toe echt niet foutloos te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:42
Tsurany schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:10:
[...]

Dus de devs die de skins maken zijn ook de devs die de bugs etc verhelpen?
Dan ben ik blij dat ik PUBG niet meer speel zeg 8)7

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korkss schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:57:
[...]

Dus de devs die de skins maken zijn ook de devs die de bugs etc verhelpen?
Dan ben ik blij dat ik PUBG niet meer speel zeg 8)7
Zullen ongetwijfeld verschillende devs zijn maar naar mijn idee is de focus enorm verschoven naar monetization en krijgt QA geen aandacht meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoowrusZ
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:56
De titel is wat overdreven want het betreft slechts een bepaald type "desync", maar toch leuk dat ze hier eindelijk het probleem gevonden en verholpen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Toch goed van de devs dat ze het probleem aanpakken! :)

De enige ekte...

Pagina: 1 ... 131 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord