[PC] Ring of Elysium

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyleeJ
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-09-2023
Ring of Elysium

Categorie: Battle Royale
Developers: Tencent (Bekend van PUBG Mobile)
Status: Open beta

Afbeeldingslocatie: https://steemit-production-imageproxy-upload.s3.amazonaws.com/DQmYUuw5KyeuJaw4LggcprtoADKXujWyGtVhH7DsFekwYzG

Het verhaal:

EUROPA is een mysterieus bedrijf dat de mens ontvoert als experimenteel materiaal voor een project genaamd ELYSIUM.

Het project beoogt de menselijke ontwikkeling te onderzoeken door middel van realistische simulaties. Elke ontvoerde persoon wordt een aangesloten speler in een zeer geavanceerd en uiterst gevaarlijk Virtual Reality (VR) -systeem. Als een speler in de gesimuleerde wereld sterft, sterft hij automatisch in de echte wereld.

Er is maar één winnaar in de simulatie en de rest moet sterven. De enige manier om het spel te winnen, is vechten tegen andere mensen die ook allebei gekidnapt zijn!

Ring of Elysium heeft verschillende game modes. Solo, Duo's (2 spelers) en Squads (4 spelers).
Ring of Elysium is gratis speelbaar, ben jij klaar om de strijd aan te gaan?

How to install: http://bigfry.tv/2018/04/...ay-ring-of-elysium-guide/

[ Voor 4% gewijzigd door StyleeJ op 16-04-2018 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:01
Haha wauw. Iets andere assets, maar weer zo'n 13 in een dozijn game.

Het wordt wel een trend, al die pubg ripoffs. En ik vind pubg niet eens een leuk/goed spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Inverted_World schreef op maandag 16 april 2018 @ 09:05:

Het wordt wel een trend, al die pubg ripoffs. En ik vind pubg niet eens een leuk/goed spel :P
PUBG is een ripoff van H1Z1 toch?

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-05 14:34
Is het hele Battle Royale principe niet gewoon een compleet nieuw genre in plaats van Rip Offs, tuurlijk ze schieten als paddestoelen uit de grond, maar dat houd je altijd bij iets nieuws wat aanslaat. Ik vermaak me er in ieder geval mee, ik vind met name Radical Heights potentie hebben naast FortNite en PuBG. Het spel loopt vette van soepel, maar het laat wel zien dat je daadwerkelijk alle kanten ermee op kan.

Deze zal ik in elk geval ook eens bekijken, thanks.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyleeJ
Inverted_World schreef op maandag 16 april 2018 @ 09:05:

Het lijkt op een PUBG rip-off maar het is geen PUBG/Fortnite/h1z1 etc.. rip-off.
Het is een nieuwe Battle Royale game en persoonlijk als PUBG fan vindt ik Ring of Elysium een stuk beter. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Laatst online: 23:01
StyleeJ schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:26:
[...]

Het lijkt op een PUBG rip-off maar het is geen PUBG/Fortnite/h1z1 etc.. rip-off.
Het is een nieuwe Battle Royale game en persoonlijk als PUBG fan vindt ik Ring of Elysium een stuk beter. _/-\o_
En je bent niet een dev o.i.d. van de game? :P Gezien dit ^ je 2e forumpost hier was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyleeJ
Inverted_World schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:28:
[...]

En je bent niet een dev o.i.d. van de game? :P Gezien dit ^ je 2e forumpost hier was. :+
Haha nee :P ik zocht informatie over ROE op tweakers.net en tot mijn verbazing gaf Tweakers geen resultaten aan. vandaar mijn post :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-06 16:14
Installing as we speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-06 16:14
Jammer van de 'lag" omdat je op een andere region speelt, maar voor de rest heb ik wel een toffe indruk van deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-06 07:13
ik zie gewoon letterlijk het volgende spel met iets andere textures.

H1Z1, PUBG, noem het wat je wil het is allemaal een volgende kopie. En geen enkele krijgt het tot nu toe voor elkaar mij te boeien, het loopt vaak voor geen enkele meter, gezien 100 man op een server vaak te moeilijk word. ook gezien iedereen een andere verbinding heeft. laat staan iedereen andere grafische instellingen en dus op die manier de boel fopt.

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
JDx schreef op maandag 16 april 2018 @ 09:13:
[...]

PUBG is een ripoff van H1Z1 toch?
De Battle Royale mode was eerst een mod voor Arma 3. Daar is het allemaal begonnen.

Dit lijkt wel btw wel heel erg op PUBG. Lijkt wel alsof ze de hele game gekopieerd hebben 😅

[ Voor 17% gewijzigd door GluonC op 16-04-2018 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368306

Overduidelijk gewoon PUBG met een andere jas, speel PUBG heel soms maar damn de bewegingen en het schietgedrag is zo verouderd dat ik het gauw weer uitzet, gameplay is leuk maar helaas teveel andere minpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Het zit beetje tussen pubg en H1Z1 in qua gameplay, maar werkt technisch gezien beter dan pubg. Tencent is de grootste devver in china dus hebben een iets grotere workforce om dit op te zetten. Ik ben alleen geen fan van zichtbare hitreg in dit soort games, tenzij zoals pubg doet met bloodsplatters. Het is ook 3rd person wat ik ook niet trek in een dergelijke game. Maar wil je als 3rd person speler een beter werkende versie dan pubg en iets meer arcade en wat hogere latency, dan is dit je spel :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 22:13
StyleeJ schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:26:
[...]

Hm, de developer maakt ook de mobile version van PUBG mobile. Vele assets zijn 1 op 1 gekopieerd, dan mag je het wel een ripoff noemen...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salami2017
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03-09-2020
Misschien wel een ripoff maar beter goed gejat dan slecht bedacht.

Pubg heeft zoveel issues. Ik speel liever dit dan pubg.

gun mechanics zijn 10x beter dan pubg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
In hoeverre heb je last van de lag? Kan me voorstellen dat ik me daaraan dood irriteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Gisteren ook eens geprobeerd en moet zeggen dat ik positief ben verrast. Qua gameplay speelt het lekkerder/vloeiender dan pubg. Ook zijn de graphics mooier (lensflares, bewegende bomen blaadjes door wind etc.)
Pinpointen van enemies ingame werkt top!
Qua voetstappen is het wel behoorlijk soundwhoren ben ik bang..
Lag wel iets last van, maar was niet extreem. Was goed te doen!
Benieuwd of deze ook naar EU komt

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salami2017
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03-09-2020
Bekse schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 17:05:
In hoeverre heb je last van de lag? Kan me voorstellen dat ik me daaraan dood irriteer.
Lag is iets wat je voor lief moet nemen atm. is helaas alleen Asian servers. maar deze zal zeker naar eU komen. Dan is Pubg gewoon klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Laatst online: 29-05 17:43
Pas twee potjes gespeeld, maar geen last van lag.
Speelt goed weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:48
salami2017 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:48:
[...]

Lag is iets wat je voor lief moet nemen atm. is helaas alleen Asian servers. maar deze zal zeker naar eU komen. Dan is Pubg gewoon klaar.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WEaLCU8JtFeTTh5HxgEjcUQk/full.jpg
Wat een spel >:) 7kills :) `moet hem nog naar engels zetten

[ Voor 90% gewijzigd door PatRamon op 15-05-2018 20:36 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:21
PatRamon schreef op maandag 23 april 2018 @ 12:27:
[afbeelding]
Wat een spel >:) 7kills :) `moet hem nog naar engels zetten

[afbeelding]

https://discord.gg/hHrJ2M
Ring of Elysium `(RoE) Discord channel, kom bij elkaar en have fun
je discord kanaal is dood :(

net ook een kipje ;) 3 kills en nr 1 van de 60 geworden. .. beginnersgeluk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-06 13:59
Als je ROE en pubg naast elkaar zet dan zou je eerder zeggen dat pubg de clone is. Zelfs met die 250+ ms ping speelt ROE veel beter dan pubg.

Trouwens, je kan de taal gewoon in het menu op engels zetten. Het is de eerste optie in de settings. Daarna wel even herstarten.

[ Voor 31% gewijzigd door HelloMeow op 06-05-2018 04:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
HelloMeow schreef op zondag 6 mei 2018 @ 02:57:
Als je ROE en pubg naast elkaar zet dan zou je eerder zeggen dat pubg de clone is. Zelfs met die 250+ ms ping speelt ROE veel beter dan pubg.

Trouwens, je kan de taal gewoon in het menu op engels zetten. Het is de eerste optie in de settings. Daarna wel even herstarten.
Inderdaad! Vind ROE leuker om te spelen dan PUBG, maar vind de lag af en toe wel horror..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:04
Zojuist eens geïnstalleerd en een potje gespeeld. Helaas is er geen ondersteuning voor 21:9 resoluties dus spelen op 1920x1080 ziet er nogal uitgerekt uit. Voor de rest speelt het lekker weg! Gelijk eerste potje chicken dinner, bizar. Iets wat in PUBG na tientallen uren pas is gelukt. Jammer dat het opnemen net niet werkte.

Scope switch is een fijne toevoeging en de movement voelt iets lekkerder aan. De sensitivity voelt nog wel wat raar aan, heb het idee dat er toch iets van mouse acceleration in zit. Je hebt ook hitmarkers en dat vind ik zelf ook fijn. Het is gewoon net allemaal een tikkeltje meer arcade en dan zit je op deze manier mooi tussen PUBG en Fortnite in. Dit kan best wel eens iets worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
vinom schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:00:
Gelijk eerste potje chicken dinner, bizar. Iets wat in PUBG na tientallen uren pas is gelukt. Jammer dat het opnemen net niet werkte.
Dat had ik dus ook!
Zou het eerste potje misschien tegen bots zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Deurstopper schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 13:02:
[...]

Dat had ik dus ook!
Zou het eerste potje misschien tegen bots zijn?
Denk het niet, want je hoort al die chinezen schreeuwen als je ze neerknalt :P

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 13:21
vinom schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:00:
Zojuist eens geïnstalleerd en een potje gespeeld. Helaas is er geen ondersteuning voor 21:9 resoluties dus spelen op 1920x1080 ziet er nogal uitgerekt uit. Voor de rest speelt het lekker weg! Gelijk eerste potje chicken dinner, bizar. Iets wat in PUBG na tientallen uren pas is gelukt. Jammer dat het opnemen net niet werkte.

Scope switch is een fijne toevoeging en de movement voelt iets lekkerder aan. De sensitivity voelt nog wel wat raar aan, heb het idee dat er toch iets van mouse acceleration in zit. Je hebt ook hitmarkers en dat vind ik zelf ook fijn. Het is gewoon net allemaal een tikkeltje meer arcade en dan zit je op deze manier mooi tussen PUBG en Fortnite in. Dit kan best wel eens iets worden!
Als het goed is kun je de resolutie nu aanpassen door te Alt-tabben en dan in de Nvidia settings de resolutie aan te passen (als je een Geforce kaart hebt uiteraard ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
@Jaded Dat klopt! Daar kwam ik van de week al achter, maar ik was het vergeten te vermelden hier. Prima work around maar hopelijk lossen ze het snel op. Full screen is overigens gewoon borderlesss full screen, ook niet helemaal prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Het spel ziet er wel supertof uit, in ieder geval als ik wat streamer bekijken die het spelen.
Vanavond even installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Het spel is wat mij betreft ook erg leuk, veel leuker dan PUBG doordat het net een tikje meer arcade is. Plus dat het grafisch gewoon beter is en soepeler draait qua framerate. Hier op Tweakers is het volgens mij nog niet erg populair, wat mij best wel verbaasd. Zeker omdat het ook gratis is en volledig in het Engels te spelen is.

[ Voor 11% gewijzigd door vinom op 15-05-2018 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
vinom schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:50:
Het spel is wat mij betreft ook erg leuk, veel leuker dan PUBG doordat het net een tikje meer arcade is. Plus dat het grafisch gewoon beter is en soepeler draait qua framerate. Hier op Tweakers is het volgens mij nog niet erg populair, wat mij best wel verbaasd. Zeker omdat het ook gratis is en volledig in het Engels te spelen is.
Klopt, maar steeds solo te gamen is ook saai.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
PatRamon schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:15:
[...]

Klopt, maar steeds solo te gamen is ook saai.
Je kan toch gewoon duo of squad doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
vinom schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:31:
[...]

Je kan toch gewoon duo of squad doen?
Klopt moeten er wel mensen zijn die het ook gamen.
En met random's er bij is het vrijwel 80% aziaat
En om een discord channel te beheren heb ik geen zin in :P

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
dit is echt wel een leuke game trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Toch maar even een Discord aangemaakt zie dat er toch wel behoefte voor is. aangezien pubg rot loopt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/U0IjoVjM0jwqKSEQcSa3gojL/full.png
https://discord.gg/7WT3kBB

[ Voor 6% gewijzigd door PatRamon op 23-11-2018 20:42 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 24-05 18:51
Wil dit wel eens proberen maar als er teveel lag is dan hoeft het niet eigenlijk. Meningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Tomski1986 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:45:
Wil dit wel eens proberen maar als er teveel lag is dan hoeft het niet eigenlijk. Meningen?
Ik speel regelmatig potjes, aan het begin toen het nog niet zo bekend was kwam je soms bots tegen.
Maar nu niet echt meer.

Ping ligt rond de 300
CMD
ping 203.205.128.119 -t
Vergeet niet dat deze game early is.
8/10 potjes loopt vloeiend hier zonder lag, mijn ervaring en speel er aardig wat

Ps. de omzeiling van de taal is nu gewoon instelbaar in het menu dus geen bat file meer nodig

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Je merkt de lag wel, maar omdat alle frustrerende foutjes van PUBG hier niet in zitten heeft dit toch mijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
@Jaded Zou wel top zijn als er eu servers komen.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thias88
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14-06 06:44
Iemand een idee wanneer deze met EU servers uitkomt en via Steam te spelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09:16
Gratis te spelen, positief gestemde Tweakers... Dat gaan we eens testen deze week :+

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-04 08:05
Speel het best vaak en erg tevreden; haal er -ondanks de ping- er veel plezier uit! Nu hopen dat het snel uit komt in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_CroniC
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-06 10:30
Jammer zeg, ik las zojuist over deze game, maar de software geeft al aan op basis van IP dat ik in NL zit.
Dus er wordt geen RoE getoond :(

Iemand een oplossing?

Laat maar, heb t al |:(

Jammer, Comin Soon :X

[ Voor 16% gewijzigd door Dutch_CroniC op 07-07-2018 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-06 10:36

hasjee

hoplakee

Hmmm niet meer te spelen via de garena launcher? Detecteert nu het ip uit nederland.

-={ Hier had u reclame kunnen staan}=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
hasjee schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 22:01:
Hmmm niet meer te spelen via de garena launcher? Detecteert nu het ip uit nederland.
Beta is afgelopen helaas.
Maar ook nergens info te vinden wanneer die uit komt of ze er nog mee door gaan :?

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Ik denk dat RoE totaal niet meer terug komt want XTOPIA lijkt sprekend op RoE maar dan in fortnite settings maar geen cartoon

[ Voor 7% gewijzigd door PatRamon op 20-08-2018 14:55 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
PatRamon schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:54:
Ik denk dat RoE totaal niet meer terug komt want XTOPIA lijkt sprekend op RoE maar dan in fortnite settings maar geen cartoon

[video]
[video]
Nee toch!? :( Waarom nou weer dat bouwen???
RoE was echt een toffe game en dan overgaan op zo'n slap aftreksel a la fortnite?

Kom eens met iets nieuws

EDIT.. Lijkt toch nog steeds aangekondigd op steam onder de naam 'Europa'
https://store.steampowered.com/app/755790/EUROPA/

[ Voor 11% gewijzigd door Deurstopper op 22-08-2018 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Deurstopper schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 07:39:
[...]

Nee toch!? :( Waarom nou weer dat bouwen???
RoE was echt een toffe game en dan overgaan op zo'n slap aftreksel a la fortnite?

Kom eens met iets nieuws

EDIT.. Lijkt toch nog steeds aangekondigd op steam onder de naam 'Europa'
https://store.steampowered.com/app/755790/EUROPA/
Vaag, lijkt dat het spel gewoon compleet verdwenen is.
Hopelijk komt het dan nog

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HelloMeow
Het spel komt ergens in november uit volgens berichten op een of andere Chinese website.

Gisteren/vanmorgen is er een nieuwe beta aangekondigd en een nieuwe trailer met een nieuwe map gepubliceerd. De beta is een closed beta van 1-6 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
HelloMeow schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:01:
Het spel komt ergens in november uit volgens berichten op een of andere Chinese website.

Gisteren/vanmorgen is er een nieuwe beta aangekondigd en een nieuwe trailer met een nieuwe map gepubliceerd. De beta is een closed beta van 1-6 september.

[video]
Ziet er goed uit, en ook de kabelbaan :9
Hopelijk hebben ze ook wat gedaan aan het auto rijden, dat was nogal houterig.
@Bekse

Edit--> al gameplay van de map

Game is volgens de streamers erg veel positief veranderd, en ook is er geen circle meer in de snow map maar een soort van krimping van een gebied

[Video: https://clips.twitch.tv/CrunchyFurryBasenjiRlyTho]
Snowboard Ziek!!!!!!!

[ Voor 20% gewijzigd door PatRamon op 01-09-2018 11:12 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online

FPP + Skilift video
En de game komt naar steam :)

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
Ik heb de beta nu een paar dagen gespeeld. Het is wel leuk, maar de oude mode is beter. Je kan nu winnen zonder enig risico door med kits te verzamelen en te blijven healen aan het eind van de ronde. Het is ook heel makkelijk om te campen bij de chopper.

First person mode voelt een beetje zweverig.

• HelloMeow
Nieuwe trailer met een release date (19 september). De steam pagina is alleen toegankelijk voor landen in noord/zuid Amerika. Geen idee of ze hem ook in Europa releasen.

[YouTube: Ring of Elysium - Official Trailer]

[ Voor 15% gewijzigd door HelloMeow op 12-09-2018 11:38 ]

• Deurstopper
  • Niet online
HelloMeow schreef op woensdag 12 september 2018 @ 01:17:
Nieuwe trailer met een release date (19 september). De steam pagina is alleen toegankelijk voor landen in noord/zuid Amerika. Geen idee of ze hem ook in Europa releasen.

[YouTube: RING OF ELYSIUM (PC) - Launch Trailer (Free 2 Play) @ 1080p HD ✔]
Dat zou wat wezen.. het spel heet verd#mme Europa :D

• PatRamon
  • Niet online
HelloMeow schreef op woensdag 12 september 2018 @ 01:17:

[YouTube: Ring of Elysium - Official Trailer]
Vaag, vorige week stond die gewoon nog in de steam, kijk ik nu idd niet voor mijn regio :?

**

• hasjee

hasjee

hoplakee

Mag toch hopen dat ie wel toegankelijk word voor europa. Is de eerste game in lange tijd waar ik best naar uit kijk.
https://store.steampowere...ofiles/76561198202325471/

[ Voor 40% gewijzigd door hasjee op 12-09-2018 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-05 13:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

komt wel maar later blijkbaar.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-05 12:20
Ik weet niet hoeveel er van waar is maar:
https://www.reddit.com/r/...sers_it_would_disconnect/

Browser hijackers?

[ Voor 6% gewijzigd door snowD op 03-10-2018 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:36
Nieuwe gameplays dat ik zie zien er echt wel top uit. Ik ga em spelen als hij beschikbaar komt.
Geen zin om een steam ban te krijgen door het werken met VPN.

De afwisseling in transport lijkt leuke afwisseling. Ook het auto switchen van attachments op wapens die je oppikt is welgekomen.

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
  • Laatst online: 28-05 12:12
Heey,
Van de week heb ik Ring of elysium geinstalleerd. VPN aan en via steam binnen gehaald.
Helaas als ik het spel start krijg ik geen verbinding, in taskmanager staat het spel onder de naam Europe.
Heb ik bij installatie wat verkeerd gedaan? had ik tijdens eerste start me vpn aan moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:36
Eerst VPN aan, nieuw steam acc maken met regio in USA.
Daarna spel downloaden, installen en opstarten met VPN aan.

Je kan dan de VPN tijdens het spelen uitzetten, maar ik zou het niet doen. Ik zet de VPN pas uit na het spelen en afsluiten van steam.

Interesting times...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
https://steamcommunity.co...etail/3463727052350979386
Ja Ja :) 2weekjes EUR servers
15 NOVEMBER - RINGOFELYSIUMROE
Dear players,

Today, we are very glad to announce to all our European fans that we will officially launch Ring of Elysium’s European servers within two weeks! As of now, we are in the final stage of the preparation process, we have already deployed our servers, and our GDPR audit will be over very soon, we kindly ask for your patience and understanding for this last stage.

Also, we want to express our most sincere gratitude towards all of you! Over the last two months, we have received countless comments asking for the status of EU servers, we are so sorry for keeping you guys waiting so long! We will acknowledge the finalized date of the server launch very soon and make a follow-up announcement in our various platforms. Please stay tuned and follow us in the platforms below to keep in touch with our latest news

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
https://store.steampowered.com/app/755790/Ring_of_Elysium/
5.4 GiG
Ring of Elysium will launch it's EU servers on 15:15, November 23rd, 2018 (GMT, UTC+0). We suggest players in according regions to play on EU servers for the best gaming experience
-
-
-
PatRamon schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:45:
Toch maar even een Discord aangemaakt zie dat er toch wel behoefte voor is. aangezien pubg rot loopt.
[Afbeelding]
https://discord.gg/7WT3kBB
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/U0IjoVjM0jwqKSEQcSa3gojL/full.png

[ Voor 38% gewijzigd door PatRamon op 23-11-2018 20:43 ]

**

• vinom
Nice, hoop dat de game het goed gaat doen in Europa. Ik heb het een half jaar geleden voor het laatst gespeeld en ik vond het erg tof en dat was nog met een slechte ping.

• PatRamon
  • Niet online
Heb het toen ook gespeeld met die map waar die cathedral in staat.
Hopelijk zit die er ook nog in.
Maar dat was echt goed te doen nog, terwijl die servers in verweggie stand stonden.
Ping van 300/400ms ^^
Morgen EUR servers.

Join the discord RoE only, want die is er totaal nog niet :)
Ben daar morgen ook te vinden voor wat potjes

**

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:13
Ik join s avonds ook na mijn werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

Zijn toch wel aardig wat dingen veranderd ten aanzien van de thai beta. Jammer bvb dat je niet de map in gliden met je glider.

Wel leuk om mn eerste potje meteen te winnen :D werkt motiverender dan als eerste het veld te ruimen :D

• PatRamon
  • Niet online
Wat een heerlijk spel nu al !
Circle heerlijk die functie.. Randje circle spelen = bevriezen, er buiten is dood gaan in storm zie screens.
Ojha geen lijk kistjes maar Kip !!!!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sv4bJrt2Ih6oxPAiYwBUUnO5/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jJiwYtuWUN07K7WfrjGwsuwg/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qJFD6OkLix970WyvIRJihjqG/full.jpg
KIP Express!!!

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

Die kip is kalkoen en behoort volgens mij bij een soort van thanks giving evenement, Zo ook de kalkoen auto en het kalkoen logo op de superior helmet.

Mocht iemand mij willen uitnodigen als friend mijn ingame naam is: KnalGans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:13
hasjee schreef op zondag 25 november 2018 @ 20:48:
Die kip is kalkoen en behoort volgens mij bij een soort van thanks giving evenement, Zo ook de kalkoen auto en het kalkoen logo op de superior helmet.

Mocht iemand mij willen uitnodigen als friend mijn ingame naam is: KnalGans
@PatRamon heeft een Discord server waar wat ROE spelers zitten.

Op Benelux Gaming zitten ook af en toe mensen ROE te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-06 20:56
Ook aan het downloaden momenteel, eindelijk EU servers. Zat er al een tijdje op te wachten, ben benieuwd.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-04 03:32
Heb inmiddels een paar potjes gespeeld. Snap niet zo de settings mogelijkheden. Gekke gradaties.

Enige hekelpunt wat ik nu heb is de audio. De game klinkt niet lekker en ook bepalen waar schoten vandaan komen vind ik niet sterk. Hopelijk kunnen ze dat in korte termijn op de schop nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-06 20:56
Wat ik lastig vind is dat je fullscreen alleen de resolutie van je scherm heb (4k in mijn geval), moet het eerst in Windows omzetten naar full HD en vervolgens het spel starten om in Full HD te kunnen spelen. Wel een vet spel moet ik zeggen, heb nooit PubG gespeeld maar volgens mij is dit een goed alternatief. Fornite vind ik niks met die onzin van dat bouwen erin :P

[ Voor 28% gewijzigd door mach2 op 28-11-2018 16:59 ]

Hallo

• m-designz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:06
Ik moet zeggen, ik vermaak me er goed mee. De snowboard / glider vind ik ook een welkome toevoeging. Kun je toch wat sneller ergens heen en word het geen walking simulator.

Om de vergelijking te trekken met pubg (wat ik ook helemaal grijs gespeeld heb), het speelt toch vooral een stuk soepeler, ik vind wel dat pubg er nog steeds beter uitziet, maar roe draait toch echt wel een heel stuk beter.

• hasjee

hasjee

hoplakee

Ik lijk last te hebben van mouse smoothing oid, Dat richt niet echt fijn, Kan me niet herinneren dat ik daar ik de thai beta ook last van had. Lijkt ook nog niet echt een echte oplossing voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 23:13

Pablo

Rito pls

Ik vind het aimen en bewegen erg sloom en "lomp" aanvoelen.
Voor de rest kan de sounds nog wel een tweakje krijgen.
Locatie beplinging door sounds ben ik al een paar keer mee gefopt zeg maar :p

Voor de rest leuke game, maar op de 1 of andere manier krijg ik niet die mega rush van adrenaline in de top5, net zoals ik die bij PUBG krijg....

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-05-2022
Vanmiddag paar potjes solo gespeelt. Aardige game. Gaat het aantal spelers in solo nog omhoog? Zat nu de hele tijd in games met 40/50 man. Waardoor de map wel erg leeg aanvoelt en er weinig actie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-06 06:58
dit weekend ook maar een paar potjes gespeelt, leuke game opzich alleen voelt het wat leeg af en toe, ik was het eerste potje solo (na die verplichte tutorial/first match dinges) al direct bij de reddings heli gekomen met nog 3 anderen, was plek voor 4 in de heli maar zo'n lul begint nog steeds te schieten. letterlijk het laatste kleine stukje, ik klom letterlijk al de Heli in wordt ik nog ff neergehaalt.

Volgende potje overigens wel gered. Kan zijn dat er nog niet veel echt skilled mensen spelen maar tot nu toe vindt ik het ook nog wel wat simpel. maar hopen dat er snel meer players/meer Skilled players komen :P

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-designz
Je de endgame mogen ze nog wel wat aan doen inderdaad. Dat hele heli gebeuren gaat natuurlijk bijna alleen nog maar om wie de meeste healing bij zich heeft..

Qua sound vind ik vooral de schoten die je op afstand hoor best slecht klinken, dat mogen ze inderdaad ook best nog wel aanpassen.

Maar ik vind de sneeuwmap, het gliden en snowboarden wel tof gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 23:13

Pablo

Rito pls

Eerste potje is tegen Bots, en die moet je winnen, anders blijf je tegen bots spelen. :)

Daarna ga je real people tegen komen, maar die zijn nog net zo onwennig als dat jezelf bent.

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Paar potjes gespeeld, geen kwalitatief hoogwaardig spel maar zeker wel vermakelijk :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road-runner83
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:55
Ik vind het toch wel een geinig spel! Afgelopen zondag zijn we begonnen (elke zondagavond gamen we met z'n 4en) en is toch wel weer een leuke twist tov PUBG die we nu al 1,5jr spelen en waar we een beetje op uitgekeken waren...

Game spel is inderdaad even wennen, muis heb ik behoorlijk gevoelig moeten zetten (75). Daarnaast is het nog even aankijken welke assault rifle fijn en effectief is maar voor de komende tijd is die zeker vermakelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
Tsurany schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 22:43:
Paar potjes gespeeld, geen kwalitatief hoogwaardig spel maar zeker wel vermakelijk :)
PUBG is dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Op dit moment vind ik PUBG een volwassener spel. En de gunplay ligt toch een stukje hoger dan die van RoE.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ook ik heb ROE maar eens opgepakt sinds vorige week. Vind het een vermakelijk spel, de leercurve is wat minder stijl en wat toegankelijker. In zowel solo als duo/squad wat keer de heli gehaald.

Mikken etc over lange afstand met een 8x gaat nog niet super, dan lijkt het alsof je raakt maar is de berg niet hoog genoeg gerenderd, dus je ziet mensen 'achter' de bergtop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-06 06:58
zo he, je merkt wel echt dat mensen nog moeten leren om het spel te spelen.
Dit weekend met een paar vrienden echt 2 dagen goed doorgegaan met ROE (wat gaan die tiers trouwens hard) en echt, bijna ieder potje zaten we wel met zn 3/4en in de heli. ik denk dat we wel 80% van de games hebben gewonnen(ik heb namelijk echt geen idee hoeveel potjes we in totaal hebben gedaan) door of 1 van ons in de heli of met zn 3/4en in de heli.

maar god wat een leuk spel, het Snowboarden is zo ongelofelijk leuk, net alsof je weer SSX oppakt voor de PS2! :P
het enige wat een beetje beter kan IMO is die Sneeuwscooter, de handling is echt totaal niet fijn en je slingert iedere kant op als je een keertje op A of D klikt

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:21
Heerlijk spel, speelt veel fijner dan pubg imo. Ook de heli gehaald vandaag. Deze blijft erin :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:17

steveman

Comfortabel ten onder

Man wat speelt dit soepel in vergelijking met PUBG, dat blijft toch echt een clunky toestand.

Maar: Qua sfeer vind ik PUBG eigenlijk leuker. Helemaal zonder wapens landen, desnoods op de vuist gaan met iemand die wanhopig een kruisboog aan het herladen is :D En chansen met de kruipende cirkel blijft ook wel een mooi dynamiek.

Mooie acties soms hoor, in squad met z'n allen de berg op om naar de andere kant van de kaart te vliegen. Ik was was laat, want ik lootte van wat verder. Ligt m'n squad onder vuur wanneer ik eindelijk aankom, als airborne cavlary, kan ik het aanvallende squad in m'n eentje flanken en wipen Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XfNqN8Q.gif

En de heli gehaald, voor het eerst :)

[ Voor 39% gewijzigd door steveman op 05-01-2019 11:35 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

via smoeleboek over season 2 met een compleet nieuwe map en een nieuw transport middel.

Message from the team:

Adventurers! We’ve got a special treat for you all. Here’s a sneak-peek at the season 2-new map to come! Can you spot any significant details? We’d also like to hint that there will be new forms of transportation. What are your guesses for them?#Season2 #NewMap #RingofElysium
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/49864433_757191651328154_8057782551978180608_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=2b2e7c3de254c54c7d079415c9461d6e&oe=5CC418B0

We've received many guesses about the new features to come in the new map! Check out the images below! How will you use the BMX bike, Glider, and Grappling hook? New challenges are waiting for you! What else do you want to know about the #NewMap? #Season2 #RingofElysium
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/49384606_758546411192678_5155615520199802880_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=aae29c1efe800b634d3727ce95f77fe2&oe=5CBFCC0B
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/49447873_758546417859344_1496551628822544384_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=3ab31dfa5b9627aceab9f2fdbe179fec&oe=5CD10CFB
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/49587735_758546431192676_4275338646917218304_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=2a957ea3f3a9e2347d609c0f5384fd3f&oe=5CD88975

We've shown you some new traversal abilities, but how about some new features? Take a peek at the images below! What type of new Adventurer Characters do you expect to come in #Season2? #RingofElysium
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/49759202_759080444472608_4047582402430631936_n.jpg?_nc_cat=103&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=1e3a8c97c96ad2af72751d3aef9c208c&oe=5CC87B45
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/49719585_759080451139274_2273674876692725760_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=3a6939d6a64c5b1fc51e91af4307089e&oe=5CD3EC45
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/49405669_759080464472606_8040436824042110976_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=b044629f9d91a39a73f9917e7a3c1626&oe=5CD80C4D

Here's a sneaky look at one of the Season 2 exclusive styles for Gavin:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/49653930_759450847768901_71466228580876288_n.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=2a3b1397a5a3eb5e68a943c95ad1d476&oe=5CCBCDCD

[ Voor 65% gewijzigd door hasjee op 08-01-2019 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Supertof, vroeg me al af of we de wintermap in de zomer bleven houden. Zo te zien wordt het alleen deze map en gaat de wintermap er helemaal uit? (dat zou wel jammer zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

Och, Als ze per season pass seizoen een nieuwe map aanbrengen blijft het wel verfrissend. Mappen kunnen altijd nog een soort van re-run gegooid worden.

Ik vraag me we wel af wat de storm in dit seizoen zal worden. Mischien een vulkaan uitbarsting met een dodelijke stofwolk. En als je langere tijd in de storm verkeert je onder de stofdeeltjes komt te zitten en moeilijker ademt dus langzamer beweegt enzo.

Zo veel gruwlijke mogelijkheden kan ik bedenken voor dit spel. >:) >:) >:)

[ Voor 53% gewijzigd door hasjee op 09-01-2019 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-designz
ik had geloof ik ergens gelezen dat het eiland overstroomt. en je dus het water voor moet blijven.

Komt deze map de 15de dan ook meteen uit, dan eindigt season 1 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

De 16de las ik net ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Nog ff genieten van het snowboarden dus! Ik speel het net 3 weken, dus ben er eigenlijk nog lang niet zat van van die sneeuwmap. Vind t juist wel rustgevend ofzo, beetje alsof je op wintersport bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

Je hebt nog een paar dagen om te wintersporten. Geniet ervan.

Nog 1 tier en dan tier 100. Dat gaat me nog wel lukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Gister in de endgame (squads) met 14 HP de hele tijd, (geen meds meer) de helicopter in kunnen sneaken :D soms moet je een beetje mazzel hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timenjoop
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-11-2021
Geweldig spel dit, ondertussen al 200 uur in en net aan geen top 50 in TPP Duo's. Dit spel is een echte aanrader!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randleman
  • Laatst online: 14:50
Echt leuk spel. Verfrissende elementen en allemaal lekker soepel. Vind PUBG nog steeds te clunky/sluggish aanvoelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Randleman op 14-01-2019 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ben ook heel benieuwd naar de nieuwe map de 16e! En MTB en Grappling hook :D ga het snowboarden wel missen.
Pagina: 1 2 Laatste