AoT anyonespokje schreef op maandag 14 januari 2019 @ 15:02:
Ben ook heel benieuwd naar de nieuwe map de 16e! En MTB en Grappling hookga het snowboarden wel missen.
Eerste indruk is dat er ontzettend veel ten goede veranderd is qua huizen, Er is nu interieur en er lijken meer soorten huizen te zijn.
De grapling hook is een beetje tricky omdat je die met de zelfde toets bediend als waar je spullen mee op pikt.
De BMX is echt gaaf punt.
De grapling hook is een beetje tricky omdat je die met de zelfde toets bediend als waar je spullen mee op pikt.
De BMX is echt gaaf punt.
-={ Hier had u reclame kunnen staan}=-
Ha, die grappling hook, daar kun je best leuke acties mee uithalen 
YouTube: Ring of Elysium 2019.01.16 - 22.49.43.19.DVR.mp4
en gelijk door naar:
YouTube: Ring of Elysium 2019.01.16 - 22.46.54.18.DVR.mp4
En die BMX gaat goed hard trouwens!'
Oh en: Hoe werkt die duikboot in vredesnaam? Ben veilig aan land gekomen, maar man of ik nou zelf stuurde of niet durf ik niet echt te zeggen
en gelijk door naar:
Oh en: Hoe werkt die duikboot in vredesnaam? Ben veilig aan land gekomen, maar man of ik nou zelf stuurde of niet durf ik niet echt te zeggen
[ Voor 24% gewijzigd door steveman op 16-01-2019 23:28 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
huh? Interact is toch F en grappling hook E?hasjee schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:36:
Bij het 2e fragment zag ik echt niet dat daar een enemy zat, had je die zelf al wel gezien?steveman schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 23:18:
Ha, die grappling hook, daar kun je best leuke acties mee uithalen
en gelijk door naar:
Ik ging op onderzoek uit nav een vuurgevecht, maar dat ie precies voor dat raam zou staan was voor mij ook een verrassing. Hij was mooi afgeleid door z'n juist veroverde lootspokje schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 08:55:
[...]
Bij het 2e fragment zag ik echt niet dat daar een enemy zat, had je die zelf al wel gezien?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Hehe nice. Ja de reden dat ik het vraag is omdat met PUBG ik dus altijd heel slecht andere spelers zie. Dat vond ik juist zo mooi aan ROE in de sneeuw. Daar kon je ze altijd mooi onderscheiden. Er is niets aan de hand met m'n ogen, maar ik zie vaak mensen over het hoofd ofzosteveman schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:34:
[...]
Ik ging op onderzoek uit nav een vuurgevecht, maar dat ie precies voor dat raam zou staan was voor mij ook een verrassing. Hij was mooi afgeleid door z'n juist veroverde loot
[ Voor 13% gewijzigd door spokje op 17-01-2019 09:50 ]
Ja precies, dat herken ik wel! Zwart op wit valt gewoon lekker op, waar dat in die Europe map nu weer minder is. Vaak ben ik dood tegen de tijd dat ik snap waar het vuur vandaan komtspokje schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:49:
[...]
Hehe nice. Ja de reden dat ik het vraag is omdat met PUBG ik dus altijd heel slecht andere spelers zie. Dat vond ik juist zo mooi aan ROE in de sneeuw. Daar kon je ze altijd mooi onderscheiden. Er is niets aan de hand met m'n ogen, maar ik zie vaak mensen over het hoofd ofzoEn dit fragment was voor mij ook echt onmogelijk om daar iemand te zien, dus ik dacht als andere mensen dat wel zien, dan ben ik gewoon niet geschikt voor dit soort games ofzo
Zitten er ook GoTers op Discord voor ROE?
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
De Grappling hook is echt amazing, het is net alsof je Just Cause zn eigen battle royale geeft en het is prachtig!
Gisteren even snel een potje tussen 2 afspraken gedaan met de grappling hook en wat was het genieten!
Gisteren even snel een potje tussen 2 afspraken gedaan met de grappling hook en wat was het genieten!
Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!
Net ff zitten spelen met die grappling hook. Erg Just Cause idd. Wel leuk, maar ook wel even wennen. Je kunt er ook mooi je val mee op vangen, dus top 
De map is mooi gemaakt, meer details etc. en toch vind ik de winter map mooier. Hopelijk kunnen we snel kiezen welke map we willen. Zou echt jammer zijn wanneer die er helemaal uit gaat..
De map is mooi gemaakt, meer details etc. en toch vind ik de winter map mooier. Hopelijk kunnen we snel kiezen welke map we willen. Zou echt jammer zijn wanneer die er helemaal uit gaat..
Zat ik me ook te realiseren laterRandleman schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 08:50:
[...]
huh? Interact is toch F en grappling hook E?
Probleem getackeld daar de grapling hook op F te zetten
-={ Hier had u reclame kunnen staan}=-
Ik had precies hetzelfde. Hing steeds aan deuren enzohasjee schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 21:10:
[...]
Zat ik me ook te realiseren laterIk heb de binding van interact naar E gezet omdat ik daar sneller met mn vinger zit dan op F.
Probleem getackeld daar de grapling hook op F te zetten
Waar vind ik die submarines? Wil er wel eens een stukje mee toeren maar heb ze nog niet gezien.
Leuke map weer, net ontsnapt in de heli en 2 kills. Speel het af en toe dus best ok al zeg ik het zelf
. Die enterhaak werkt wel leuk inderdaad.
Hallo
Anoniem: 1044053
Ik had gisteren een moment dat ik dacht. Hmm, cheater.
Wat is jullie ervaring?
De persoon in kwestie heb ik 2x met een spray geraakt achter een boom, vervolgens een granaat achter de boom gegooid.
Hij sprong achter de boom weg terwijl het bloed van hem af spoot van de granaat en ondertussen de kogels waar ik hem mee doorzeefde.
Vervolgens draait hij zich in de lucht naar me toe en schiet me met een kleine spray meteen dood.
Verder wel een leuk spel hoor, helaas ben ik een tijdje terug op mijn headset gaan zitten met desastreuze gevolgen
Wat is jullie ervaring?
De persoon in kwestie heb ik 2x met een spray geraakt achter een boom, vervolgens een granaat achter de boom gegooid.
Hij sprong achter de boom weg terwijl het bloed van hem af spoot van de granaat en ondertussen de kogels waar ik hem mee doorzeefde.
Vervolgens draait hij zich in de lucht naar me toe en schiet me met een kleine spray meteen dood.
Verder wel een leuk spel hoor, helaas ben ik een tijdje terug op mijn headset gaan zitten met desastreuze gevolgen