[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 129 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het spel niet een soort van regio gebonden? Ik zit nu voor de 3e keer vandaag in een spel met 3 chinezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:09:
Was het spel niet een soort van regio gebonden? Ik zit nu voor de 3e keer vandaag in een spel met 3 chinezen?
Nee, dat kan niet want dat zou xenofoob zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-10 23:10

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:09:
Jij kan toch ook op NA of asia spelen?
Hun blijkbaar ook hier.
Ze wilden dat geloof ik wel limiteren? Maar kan het even niet terug vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApC_IcE schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:48:
[...]

Jij kan toch ook op NA of asia spelen?
Hun blijkbaar ook hier.
Ze wilden dat geloof ik wel limiteren? Maar kan het even niet terug vinden
Zoiets als limiteren had ik begrepen van "P4wnyhof". Je kon bijv. alleen NA joinen als één van je vrienden ook daadwerkelijk in NA was etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Ik heb het uitgeprobeerd en kan op NA gewoon solo en duo doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

XBO PUBG eindelijk Sanhok! :-) Klein feestje voor het kleine groepje xbox mensen van hier ;-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

icy schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:58:
XBO PUBG eindelijk Sanhok! :-) Klein feestje voor het kleine groepje xbox mensen van hier ;-)
Ja, ben wel benieuwd hoe dat speelt. Lekker snel naar het schijnt, dus vanavond maar eens een paar rondjes in Sanhok doen :Y

Kun je daar voor kiezen of is het afwachten welke map je krijgt?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

janvanduschoten schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:55:
[...]

Ja, ben wel benieuwd hoe dat speelt. Lekker snel naar het schijnt, dus vanavond maar eens een paar rondjes in Sanhok doen :Y

Kun je daar voor kiezen of is het afwachten welke map je krijgt?
Weet ik nog niet. Lees wel bij ons in de pubg app dat keuze niet lijkt te werken maar ze hebben sanhok wel al gekregen.

Op de pc zelf al meerdere keren sanhok gespeeld en is wel een lekkere map ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:23
icy schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:20:
[...]

Weet ik nog niet. Lees wel bij ons in de pubg app dat keuze niet lijkt te werken maar ze hebben sanhok wel al gekregen.

Ook heel erg benieuwd naar. Wel wat afhakers in mijn PUBG groep dus hoop dat dit ze weer voor even trekt. Spelen met random teams is soms leuk maar vaak ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

soskes schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:27:
[...]

Ook heel erg benieuwd naar. Wel wat afhakers in mijn PUBG groep dus hoop dat dit ze weer voor even trekt. Spelen met random teams is soms leuk maar vaak ruk.
O heb genoeg PUBG spelers in de groep om elke avond wel een squad te kunnen vormen alleen richting eind oktober en november zal het wel iets minder worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Laatst online: 23:06
Vandaag lekker potje gehad met de kar98, jammer genoeg 3e geworden toen ik tussen de laatste twee spelers in een crossfire klem kwam te zitten :-(

Veel kills gemaakt op mensen die in auto's aan het rijden waren. Moving targets blijven leuk :+ .

Kwaliteit is op youtube behoorlijk /potato. Weet niet waarom die zo slecht convert, origineel is veel betere kwaliteit.

edit:

@Rexomnium Thanks! Was idd op prive terechtgekomen, dat verklaard een hoop :+ .

Zie net dat ik op pubg.op.gg nu master 1 ben in solo fpp eu >:)

[ Voor 41% gewijzigd door Bloodhoundje op 05-09-2018 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willems227
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 28-08 13:12
icy schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:20:
[...]

Ik heb gisteravond nog even gespeeld, de keuze is in te stellen. Je moet alleen even de "Battle royal" deselecteren via Y in het menu om vervolgens alleen "Mini royal" over te houden.

De map leek goed te spelen, zelfs op mijn Xbox One original... Snel geladen, leuke en snelle potjes. Alleen nog een keer last gehad van behoorlijke dysnc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 11:38

Rexomnium

Vincam aut moriar

Bloodhoundje schreef op woensdag 5 september 2018 @ 00:44:
Vandaag lekker potje gehad met de kar98, jammer genoeg 3e geworden toen ik tussen de laatste twee spelers in een crossfire klem kwam te zitten :-(

[video]
edit:

Video tags werken niet meer? oO
dan maar zo: YouTube: Kar98 20180904

Veel kills gemaakt op mensen die in auto's aan het rijden waren. Moving targets blijven leuk :+ .

Kwaliteit is op youtube behoorlijk /potato. Weet niet waarom die zo slecht convert, origineel is veel betere kwaliteit.
Je linkt doet het niet. Heb je je video wel op public staan?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

willems227 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:45:
[...]

Ik heb gisteravond nog even gespeeld, de keuze is in te stellen. Je moet alleen even de "Battle royal" deselecteren via Y in het menu om vervolgens alleen "Mini royal" over te houden.

De map leek goed te spelen, zelfs op mijn Xbox One original... Snel geladen, leuke en snelle potjes. Alleen nog een keer last gehad van behoorlijke dysnc.
Ik vond de methode om te kiezen voor alleen de mini royal niet zo intuïtief, moest daar best wel mee rommelen om daar m'n keuze te maken. Wel een erg leuke map die Sanhok, lekker veel actie :Y

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-10 15:44
Bloodhoundje schreef op woensdag 5 september 2018 @ 00:44:

[video]

edit:

@Rexomnium Thanks! Was idd op prive terechtgekomen, dat verklaard een hoop :+ .

Zie net dat ik op pubg.op.gg nu master 1 ben in solo fpp eu >:)
Lekkere bridgecamp en no-scope! 8)

Je kwam niet in crossfire, maar je liep zelf uit cover :p

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Laatst online: 23:06
mouzetc schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:56:
[...]

Lekkere bridgecamp en no-scope! 8)

Je kwam niet in crossfire, maar je liep zelf uit cover :p
Ik zat achter de boom in cover van de gast op de heuvel, toen werd ik beschoten door de andere speler die in het veld zat. Dus ik moest hem ontwijken en ook de gast achter me, dus toen ik naar links stapte kon de heuvel mij raken, maar als ik niet had bewogen had de gast in het veld me neergehaald. "the only winning move is not to play :+ :P ".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Bloodhoundje schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:13:
[...]

Ik zat achter de boom in cover van de gast op de heuvel, toen werd ik beschoten door de andere speler die in het veld zat. Dus ik moest hem ontwijken en ook de gast achter me, dus toen ik naar links stapte kon de heuvel mij raken, maar als ik niet had bewogen had de gast in het veld me neergehaald. "the only winning move is not to play :+ :P ".
My bad, zonder sound gekeken :+

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe update: https://steamcommunity.co...etail/1688176458556055033

Laser sight:

MK47 Mutant

Training mode

Tukshai
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/27971017/f5861991f93789e89e62a61249a31e3ffcd87ccf.jpg

Supply system
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/27971017/2840253625ea4038366a57bbb2d2abfe1b4a8015.png

Network information
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/27971017/3efd8b388793faec3c4686b794e54abc200b9f40.jpg

Nieuwe UI
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/27971017/d4e8757af6af7d0af3a4d8eaabce98b82945a5fa.png

En nog heel wat UI items, kleine features en bugfixes. Ziet er over het algemeen wel goed uit.

Wat ik wel bizar vind, de laser sight is enkel zichtbaar voor de speler en niet voor anderen. Het hele idee van een laser sight is dat je juist extra nauwkeurigheid krijgt maar daardoor wel veel beter zichtbaar bent of verraad waar je mikt. Zal wel te ingewikkeld zijn met hun crappy netcode :+

Training mode ook vrij kansloos aangezien je dat enkel met randoms kan spelen terwijl je juist met je vrienden allerlei onzin wilt uitproberen of wilt aanklooien.

Nieuwe voertuig op Sanhok zie ik ook niet echt het nut van, juist een map waar je liever geen voertuig gebruikt. Zou dan liever wat nieuws zien op Erangel of Miramar, daar heb je ze echt nodig.

[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 05-09-2018 17:30 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-09 09:24
Inderdaad soms vraag je je af of de devs het spel zelf wel spelen, of uberhaupt input van de community verwerken in patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schijnt dat de unlocks via supply syste. ook nog eens random en tijdelijk zijn. Mag je 7 weken lang een grijze broek aan... is dat werkelijk boeiend volgens PUBG? Als je al een leuk item krijgt mag je hem later gewoon weer inleveren.

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Die training mode is wel echt hilarisch zeg, en niet in een goeie manier. Leuk dat ze zo hun best doen maar ik had liever een half jaar geleden een simpele shooting range gezien met 10% van de opties, in plaats van een compleet nieuwe map met allemaal onzin die je toch niet gebruikt (een race baan??).

Nog erger is dat ze weer eens totaal niet hebben nagedacht hoe zoiets gebruikt gaat worden. Multiplayer training mode? Ok ik kan me voorstellen dat single player lastig is (je kan niet een nieuwe server voor elke speler maken en je wil ook niet dat mensen toegang krijgen tot de server files wat nodig zou zijn voor localhost), maar denk dan even 3 tellen na hoe dat in de praktijk gaat? Je kan niet in een party spelen, wtf? Je kan alleen met randoms waarvan 99% loopt te trollen. Smokes, flashbangs, banden kapot schieten, continu flinch omdat je van alle kanten beschoten wordt, het is niet eens mogelijk om te trainen? Wat een tijdverspilling :+

Mijn iRacing profiel

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Oke, dit was een geweldige death!

https://xboxdvr.com/gamer/meneer-icy/video/59891532

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-10 13:00
En het is weer zover. PUBG introduceert een trainingsbaan, iets waar veel mensen om vragen. En ze worden binnen no-time al weer afgefakkeld tot hun schoenzolen! NickThissen/Tsurany, wellicht beter om de game lekker te verwijderen en wat anders te doen!

Ik heb de trainingmodus nog niet gedaan, maar ga het zeker een tijdje proberen. Na een week kun je gedegen commentaar geven. En als er zaken zijn die niet optimaal zijn, kan dit alsnog toegevoegd worden...dat maakt niet opeens de hele trainings facility crap!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Dat trollen op de trainingsmap is met een paar weken voorbij dan is iedereen het zat. Ook kun je prima wel trainen bij die 400m baan, daar komt sowieso al bijna niemand. Wel een nadeel is dat daar wel een VVS ligt maar geen 9mm ammo spawnt.

Ze moeten heel simpel flinch uitschakelen en banden indestructible maken. Dan ben je al een heel eind.

Wat ik overigens wel frappant vind is die tuk-tuk op Sanhok ten koste van de UAZ, Dacia en VW bus. Wordt leuk om een heel squad te vervoeren als er maar 3 man in past. :+

Ik moet wel zeggen dat ze het wel heel erg proberen. Tussen januari en juni was het echt een shit fest en het lijkt alsof ze hier nu langzaamaan uitproberen te kruipen en zich te verbeteren, ik houd mijn hart vast overigens. Mijn vertrouwen is al geschaad, maar dit betekent niet dat ik alles moet afzeiken.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
Los van de vreemde keuze dat je de training mode alleen online met randoms kunt spelen, vind ik het een fijne toevoeging. Eindelijk de mogelijk in alle rust de meest stabiele grip voor sprayen, bullet drop op 400 meter afstand of snel switchen tussen sniper en assault rifle te testen. Beter laat dan nooit.

• NickThissen
MRTNbos schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:32:
En het is weer zover. PUBG introduceert een trainingsbaan, iets waar veel mensen om vragen. En ze worden binnen no-time al weer afgefakkeld tot hun schoenzolen! NickThissen/Tsurany, wellicht beter om de game lekker te verwijderen en wat anders te doen!

Ik heb de trainingmodus nog niet gedaan, maar ga het zeker een tijdje proberen. Na een week kun je gedegen commentaar geven. En als er zaken zijn die niet optimaal zijn, kan dit alsnog toegevoegd worden...dat maakt niet opeens de hele trainings facility crap!
Ja, leuk verhaal. Ik ga de game verwijderen omdat de training map niet werkt zoals je mag verwachten? Ik vermaak me prima met het spel, dan mag ik nog steeds commentaar hebben op een training map die niet werkt als training map. Ik heb het in ieder geval nog niet voor elkaar gekregen om nuttig te trainen. En dat maakt juist wel de hele training map crap! Tijdverspilling. Maar misschien had ik pech met m'n servers... Het punt is dat ik na 3-4 pogingen eigenlijk al geen zin meer heb om het nog te proberen.

Dingen zoals flinch uitschakelen, flashbangs / smoke, dat is toch het eerste waar je aan denkt als je een online training map maakt? Dat ze dat niet doen is gewoon weer zo typisch en ik heb dan ook niet veel vertrouwen dat ze dit nog uberhaupt gaan aanpassen.

Er wordt al een jaar ofzo geroepen om een training map en het antwoord was steeds dat het wel komt maar veel tijd kost. Ze hadden veel beter een simpele training kunnen maken die wel werkt dan deze super uitgebreide map die door multiplayer gewoon niet werkt.

We gaan het zien, hopelijk passen ze het nog aan.

Mijn iRacing profiel

• MRTNbos
Commentaar is het punt niet, maar ik vind mensen die de hele trainingsmap meteen 100% afkraken binnen 1 dag gewoon negatief. Dat zaken niet in 1x perfect zijn is zeker bij PUBG ondertussen geen verrassing meer. Maar het feit dat men verbeteringen doet, naar de community luisterd etc geeft mij nog steeds een goed gevoel.

Als inderdaad blijkt dat er alleen maar mensen gaan lopen trollen op de maps, dan zal dat best veranderd worden. Aan de andere kant kan ik me haast niet voorstellen dat mensen daar blijvend tijd in gaan steken zonder dat het iets opleverd. Je kan verwachten dat men masaal die training wil uitproberen, en het leuk vind om de eerste paar keer te trollen...wacht het een weekje af en kijk dan of die ervaring er nog steeds is.

Een simpele training zou een single player server op een map kunnen zijn, waarbij na 30minuten de sessie eindigd. Maar dan heb je geen moving targets, moet je zelf al je wapens bij elkaar sprokkelen, etc etc etc. Ik waardeer het juist dat men geprobeerd heeft om een volledige training te kunnen maken waarbij alle aspecten gedaan kunnen worden! Dat er trolls zijn die dit bij de 1e implementatie meteen verzieken zegt meer iets over de PUBG communitie dan over de insteek van Bluehole.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:15
MRTNbos schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:53:
Commentaar is het punt niet, maar ik vind mensen die de hele trainingsmap meteen 100% afkraken binnen 1 dag gewoon negatief. Dat zaken niet in 1x perfect zijn is zeker bij PUBG ondertussen geen verrassing meer. Maar het feit dat men verbeteringen doet, naar de community luisterd etc geeft mij nog steeds een goed gevoel.
Het probleem is dat ze iets implementeren op een manier waarvan je van tevoren al kunt weten dat het afgefakkeld gaat worden.
Als inderdaad blijkt dat er alleen maar mensen gaan lopen trollen op de maps, dan zal dat best veranderd worden. Aan de andere kant kan ik me haast niet voorstellen dat mensen daar blijvend tijd in gaan steken zonder dat het iets opleverd. Je kan verwachten dat men masaal die training wil uitproberen, en het leuk vind om de eerste paar keer te trollen...wacht het een weekje af en kijk dan of die ervaring er nog steeds is.
Je weet van tevoren dat mensen op dat soort maps gaan trollen. Sommige mensen halen ook meer voldoening uit trollen dan wat anders. Het zal vast minder worden maar de trolls blijven.
Een simpele training zou een single player server op een map kunnen zijn, waarbij na 30minuten de sessie eindigd. Maar dan heb je geen moving targets, moet je zelf al je wapens bij elkaar sprokkelen, etc etc etc. Ik waardeer het juist dat men geprobeerd heeft om een volledige training te kunnen maken waarbij alle aspecten gedaan kunnen worden! Dat er trolls zijn die dit bij de 1e implementatie meteen verzieken zegt meer iets over de PUBG communitie dan over de insteek van Bluehole.
Je maakt een map waar je lekker kunt dollen. Dat is perfect om te doen met je maten. Wat doen ze? Dat niet implementeren maar in plaats daarvan je bij randoms gooien. Deze game werkt het beste met vrienden. Dat eruit halen is gewoon oerstom. Gooi wat bots in de trainingmap. Hoeft niet eens heel moeilijk te zijn allemaal. Gewoon random bots met random wapens die wat rondrennen of rondlopen en op je schieten. Unreal Engine 4 is meer dan genoeg van dat soort blueprints dus dat implementeren zou niet moeilijk moeten zijn. Heb je meteen bewegende doelen om op te schieten.

Spelers weten wat zij zouden willen zien in een trainingsmodus en de meeste dingen zijn niet bepaald rocket science. Bluehole heeft het gewoon volledig verkeerd aangepakt dus niet heel gek dat er dan stennis geschopt wordt.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• MRTNbos
Zelf zal ik voornamelijk solo gaan oefenen. Op het moment dat mijn vaste speelmaat beschikbaar is, zullen we eerder een normale game starten. Ik snap de mensen die graag dedicated met hun vaste team willen oefenen, en in die zin geef ik jullie wel gelijk dat dit niet handig is om dit niet mogelijk te maken. Maar om dan meteen te stellen dat de hele trainingsmap zinloos is gaat mij te ver.

Dat de eerste paar dagen er veel trolls zijn kan ik me indenken, maar laten we eerste even afwachten hoe de situatie na 1-4 weken is.

Momenteel worden ook alle oefen sessies op de servers gehost, dus ik kan me goed indenken dat ze het aantal sessies niet te groot willen hebben maar ook niet dat je elkaar voor de voeten loopt. Vandaar waarschijnlijk de insteek: 20man op een 4km² map. Als de ervaring leert dat dit teveel is, heb ik er wel vertrouwen in dat dit gereduceerd gaat worden.

Bluehole heeft voor een inplementatie gekozen, en daar kun je terecht wel opmerkingen over maken maar ik probeer ook altijd de andere kant te bedenken...andere implementaties hebben weer andere voordelen EN nadelen, wat is dan echt beter? Is dat voor de kleine groep die na 1uur al roept dat het broken is of voor die spelers die je niet hoort maar (mogelijk) wel tevreden is?
MRTNbos schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:32:

Het punt is dat ze niet begrijpen wat er gevraagd wordt en leveren waar niet om gevraagd wordt. Ik zag de eerste verhalen al op Reddit waarbij spelers willen rondrijden en hun banden lek geschoten worden door trolls. Of willen oefenen met snipen en rookgranaten om hun oren krijgen.

Dit soort dingen wil je juist met een gesloten groep uitvoeren, niet met wildvreemden. En ik heb geen week nodig om te begrijpen dat deze manier niet werkt. Sterker nog, daarvoor hoef ik het niet eens te spelen.

• MRTNbos
Tsurany schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:44:
[...]

Het punt is dat ze niet begrijpen wat er gevraagd wordt en leveren waar niet om gevraagd wordt. Ik zag de eerste verhalen al op Reddit waarbij spelers willen rondrijden en hun banden lek geschoten worden door trolls. Of willen oefenen met snipen en rookgranaten om hun oren krijgen.

Dit soort dingen wil je juist met een gesloten groep uitvoeren, niet met wildvreemden. En ik heb geen week nodig om te begrijpen dat deze manier niet werkt. Sterker nog, daarvoor hoef ik het niet eens te spelen.
Zoals gezegd, wacht even tot de rook opgeklaard is over een week of wat. Als 99% van de trolls hun "plezier" dan gehad hebben is het wellicht prima te spelen zo. In die zin was het ook te verwachten dat er net na de release het nodige getrolled wordt (ook daar hoef je niet voor te spelen, want zo is de mensheid blijkbaar).

Blijkbaar ben jij één van de mensen die graag met een gesloten groep wil oefenen...prima. Maar claim niet dat dit de enige doelgroep is! Zo zal ik zelf (zoals eerder gezegd) voornamelijk solo oefenen. Dat maakt de huidige implementatie niet 100% nutteloos...dat geeft alleen aan dat er een toevoeging vereist is!

Als laatste val ik dus voornamelijk over je statements die algemene zaken claimen terwijl ze maar beperkt van toepassing zijn. Je zin Het punt is dat ze niet begrijpen wat er gevraagd wordt en leveren waar niet om gevraagd wordt. is zo niet waar...men vroeg om een shooting range, men levert een shooting range ++...prima insteek van Bluehole! Nu blijkt de eerste opzet niet meteen perfect...is dat zo erg? De gloeilamp was toch ook niet in 1x goed! 8)7
MRTNbos schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:02:
[...]

Zoals gezegd, wacht even tot de rook opgeklaard is over een week of wat. Als 99% van de trolls hun "plezier" dan gehad hebben is het wellicht prima te spelen zo. In die zin was het ook te verwachten dat er net na de release het nodige getrolled wordt (ook daar hoef je niet voor te spelen, want zo is de mensheid blijkbaar).
Het is toch van de zotte dat je moet hopen het geluk te hebben niet bij trolls te willen zitten?
Blijkbaar ben jij één van de mensen die graag met een gesloten groep wil oefenen...prima. Maar claim niet dat dit de enige doelgroep is! Zo zal ik zelf (zoals eerder gezegd) voornamelijk solo oefenen. Dat maakt de huidige implementatie niet 100% nutteloos...dat geeft alleen aan dat er een toevoeging vereist is!
Solo oefenen is toch ook een gesloten groep?
Als laatste val ik dus voornamelijk over je statements die algemene zaken claimen terwijl ze maar beperkt van toepassing zijn. Je zin Het punt is dat ze niet begrijpen wat er gevraagd wordt en leveren waar niet om gevraagd wordt. is zo niet waar...men vroeg om een shooting range, men levert een shooting range ++...prima insteek van Bluehole! Nu blijkt de eerste opzet niet meteen perfect...is dat zo erg? De gloeilamp was toch ook niet in 1x goed! 8)7
*snip* Maar als ik dit soort prutswerk af zou leveren in mijn werk dan is het gewoon exit. De lat ligt daar echt veel hoger. Zeker als ik er anderhalf jaar over doe.

Ik denk persoonlijk dat het technisch te complex was. Kennelijk hebben ze veel designers en te weinig engineers.

[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 08-09-2018 13:15 ]

• MRTNbos
Tsurany schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:09:
[...]
Wellicht heb jij erg lage verwachtingen, dat kan. Maar als ik dit soort prutswerk af zou leveren in mijn werk dan is het gewoon exit. De lat ligt daar echt veel hoger. Zeker als ik er anderhalf jaar over doe.

Ik denk persoonlijk dat het technisch te complex was. Kennelijk hebben ze veel designers en te weinig engineers.
Als ik dit soort statements in mijn werk zou maken krijg ik ze ook als een boomerang terug...
Ik heb geen zin meer in een discussie als je met zulke argumenten aan blijft komen.

Verwijderd

Heerlijk. :') :D

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Op zich is het idee erg goed, stapje meer doen is geen enkel probleem maar er zijn nog wel punten die gewoon raar zijn waarom hiervoor gekozen is. Ik wil ook voor mijzelf en evt teammates kunnen oefenen zonder invloed van anderen.
Ik wil dus niet flinchen omdat iemand op mij schiet, banden die kapot kunnen etc. Als ze een practice dm area maken waar men samen kan oefenen zou dit perfect zijn. Hoe het nu is is het niks hoe het nu is opgezet. Dit hadden ze van te voren al moeten hebben voorzien, helemaal nu ze al behoorlijk wat kritiek krijgen op de updates en progressie van de game. Dat men zich hier dan negatief uitlaat of waar dan ook is dan logisch.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Verwijderd

'niet bedoeld als persoonlijke aanval'... het is anders behoorlijk op de man.

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 07-09-2018 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
NickThissen schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:39:
Die training mode is wel echt hilarisch zeg, en niet in een goeie manier. Leuk dat ze zo hun best doen maar ik had liever een half jaar geleden een simpele shooting range gezien met 10% van de opties, in plaats van een compleet nieuwe map met allemaal onzin die je toch niet gebruikt (een race baan??).

Nog erger is dat ze weer eens totaal niet hebben nagedacht hoe zoiets gebruikt gaat worden. Multiplayer training mode? Ok ik kan me voorstellen dat single player lastig is (je kan niet een nieuwe server voor elke speler maken en je wil ook niet dat mensen toegang krijgen tot de server files wat nodig zou zijn voor localhost), maar denk dan even 3 tellen na hoe dat in de praktijk gaat? Je kan niet in een party spelen, wtf? Je kan alleen met randoms waarvan 99% loopt te trollen. Smokes, flashbangs, banden kapot schieten, continu flinch omdat je van alle kanten beschoten wordt, het is niet eens mogelijk om te trainen? Wat een tijdverspilling :+
Toch echt niet mijn ervaring. Ja af en toe tegengekomen maar de meeste leken het te gebruiken waar het voor diende, en dat als het juist uit was .

Lijkt me typisch weer "het is bon ton om te kappen op pubg dus laten we dat maar volop doen" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
niet om het een of ander maar met naam zeggen dat hij loopt te pochen en te zeuren, komt mij niet echt over als algemene opmerking... :>
Het 'gezeur' daarover dat men loopt te zeuren over de game, tja daar wordt ik dan ook wel weer een beetje moe van. Je kan ook gewoon richten op de punten waar het om gaat, wat aangegeven wordt zijn gewoon geldige punten wat verder wel ter discussie kan komen.
Want wat u niet wilt wat u geschiedt doe dat ook een ander niet...

Daarbij zeggende dat de lijn van een aantal hier qua reacties wel vrij negatief kan worden gezien weet ik wel dat zij het spel wel spelen en willen dat het beter wordt, ze lopen niet te zeiken om het zeiken.

[ Voor 33% gewijzigd door Geronimous op 07-09-2018 14:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRTNbos
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:15:
[...]

niet om het een of ander maar met naam zeggen dat hij loopt te pochen en te zeuren, komt mij niet echt over als algemene opmerking... :>
Het 'gezeur' daarover dat men loopt te zeuren over de game, tja daar wordt ik dan ook wel weer een beetje moe van. Je kan ook gewoon richten op de punten waar het om gaat, wat aangegeven wordt zijn gewoon geldige punten wat verder wel ter discussie kan komen.
Want wat u niet wilt wat u geschiedt doe dat ook een ander niet...

Daarbij zeggende dat de lijn van een aantal hier qua reacties wel vrij negatief kan worden gezien weet ik wel dat zij het spel wel spelen en willen dat het beter wordt, ze lopen niet te zeiken om het zeiken.
Dat echte spelers opmerkingen hebben over zaken is absoluut het probleem niet. Iedereen heeft de vrijheid om zijn mening te uiten en als dat tot een opbouwende discussie leidt is dat prima (voor diegenen die zich daarin mengen). Ik vind het alleen erg jammer dat er soms meningen geuit worden zonder dat de opsteller zich indenkt dat dit niet automatisch de mening van alle medespelers is en dat er ook positieve zaken kunnen zijn.

Geef je mening, en men kan erover praten. Dump het als een feit, en je krijgt een negatieve sfeer. Om twee recente voorbeelden te noemen:
Mening -> "Ik vind het erg jammer dat de oefenmap geen optie heeft om met een party te spelen."
Feit -> "De nieuwe oefenmap is kansloos."

Mening -> "Mijn (beperkte) ervaringen zijn dat er veel trolls in de oefenmap zijn waardoor het niet mogelijk is om echt te oefenen."
Feit -> "BH heeft totaal niet nagedacht hoe de oefenmap gebruikt gaat worden. WTF, wat een tijdverspilling!"

Laten we dus vooral lekker alle positieve/negatieve/actievolle/hilarische momenten bespreken en delen, maar het niet op een rant laten uitlopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feedback op individuele moderaties mogen naar de betreffende mod toe, heb je algemene feedback, dan mag dat in Feedback op moderatie binnen Spielerij, niet hier.

[ Voor 77% gewijzigd door Geronimous op 08-09-2018 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoowrusZ
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-10 20:20
Tsurany schreef op woensdag 5 september 2018 @ 17:26:
Nieuwe update: https://steamcommunity.co...etail/1688176458556055033

Laser sight:
[video]

MK47 Mutant
[video]

Training mode
[video]

Tukshai
[afbeelding]

Supply system
[afbeelding]

Network information
[afbeelding]

Nieuwe UI
[afbeelding]

En nog heel wat UI items, kleine features en bugfixes. Ziet er over het algemeen wel goed uit.

Wat ik wel bizar vind, de laser sight is enkel zichtbaar voor de speler en niet voor anderen. Het hele idee van een laser sight is dat je juist extra nauwkeurigheid krijgt maar daardoor wel veel beter zichtbaar bent of verraad waar je mikt. Zal wel te ingewikkeld zijn met hun crappy netcode :+

Training mode ook vrij kansloos aangezien je dat enkel met randoms kan spelen terwijl je juist met je vrienden allerlei onzin wilt uitproberen of wilt aanklooien.

Nieuwe voertuig op Sanhok zie ik ook niet echt het nut van, juist een map waar je liever geen voertuig gebruikt. Zou dan liever wat nieuws zien op Erangel of Miramar, daar heb je ze echt nodig.
Is er al bekend wanneer deze naar de live servers gaat? Kan er niets over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoowrusZ schreef op maandag 10 september 2018 @ 16:15:
[...]

Is er al bekend wanneer deze naar de live servers gaat? Kan er niets over vinden
Niet bij mij, wacht er ook al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 21:59
Ik begrijp er de laatste tijd niks van... we kijken tot het landen om ons heen of er mensen in de buurt landen. En toch duiken er toch zomaar ineens mensen op. Niet gehoord, niet horen landen of lopen.. echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:20
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Deleon78 schreef op maandag 10 september 2018 @ 23:09:
[...]

Ik weet niet of het server-side is of client-side, maar mogelijk een speler die "toevallig" veel packetloss heeft vanaf het jumpen tot het landen. Eigenlijk extreme warping ofzo.
Tenminste, dat is mijn gok... Is mij ook aantal keer overkomen.
Vaak kijk je roch niet goed genoeg (iemand bv recht boven je). Op de replay zit ie er toch echt :p

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:20
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik geef altijd de zone de schuld.. :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Prosac schreef op maandag 10 september 2018 @ 22:40:
Ik begrijp er de laatste tijd niks van... we kijken tot het landen om ons heen of er mensen in de buurt landen. En toch duiken er toch zomaar ineens mensen op. Niet gehoord, niet horen landen of lopen.. echt bizar.
Zoiets kan ook nog :P
https://www.reddit.com/r/...vel_2_helmet_and_level_3/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Niemand nog de nieuwe map gezien? Bij dezen dan. :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05:58

Totaalgeflipt

De enige echte

Zag dat ik mij hier als PUBG Mobile speler ook mag melden _/-\o_

Wie er een potje wil spelen voeg mij maar toe!

Account: Flipeend
Level: 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prosac schreef op maandag 10 september 2018 @ 22:40:
Late cruisers... ze hoeven niet specifiek met jullie tegelijk te landen. Ik had het gisteren ook. Stond voor een halve minuut al op een base en toen pas lande er iemand naast mij op het dak.

Het meest vervelende aan solo is wanneer je in wide open rent, je zo voor je raap geschoten kunt worden en het spel er ook meteen mee klaar is ofzo :') :P

Dan is duo / squads nog wel redelijk te doen omdat je de bescherming van een ander hebt ook (uitgaande in het meest ideaale geval).

• MRTNbos
Zo, de trainingsmap staat op de live servers! Vanochtend toch even 27minuutjes uitgeprobeerd, en het bevalt me tot nu toe redelijk goed. Ik heb geen last van trolls gehad, integendeel! Naast de standaard oefeningen werden spelers door andere spelers uitgedaagd om bepaalde vuurgevechten te houden (long range op de racebaan, short range in het gebouwen complex).

Zaken die niet optimaal zijn:
- De looping op de racebaan lijkt niet te werken. Zowel ikzelf als andere spelers kregen het met verschillende voertuigen niet voor elkaar om de looping te volbrengen.

Zaken de wellicht toegevoegt kunnen worden:
- Indicatie van de damage die je doet op de targets. Dit kan het equivalent zijn van bijv een lvl2 equiped speler, of "Headshot"/"Neckshot"/"Body shot"/"Limb shot"

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 11:30

Pablo

Rito pls

voor de beroeps zeurders:

New Feature: Training Mode

Several changes have been made to the Training Mode, based on player feedback received during the test server period.

Vehicle tires can no longer be damaged

Stun grenades and smoke grenades have been removed

Added more gas cans so players can drive for longer

Test server is er voor een reden.
om te testen ja.

nu alleen nog met een groep kunnen joinen en hij is naar mijn mening perfect !

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Wel weer erg jammer dat je de Ghillie niet goed kan testen op deze map en dat er geen ramps zijn voor de boten. :+

De enige ekte...

• SouLLeSSportal
Pablo schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:18:
voor de beroeps zeurders:

New Feature: Training Mode

Several changes have been made to the Training Mode, based on player feedback received during the test server period.

Vehicle tires can no longer be damaged

Stun grenades and smoke grenades have been removed

Added more gas cans so players can drive for longer

Test server is er voor een reden.
om te testen ja.

nu alleen nog met een groep kunnen joinen en hij is naar mijn mening perfect !
Prima verbeteringen dus d:)b

De optie voor je ping te zien klopt trouwens nog geen hout van, 2-3ms geeft die aan 8)7 _O-

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-09-2018 23:35 ]

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Wat vinden jullie van de nieuwe gun?
Ik voorlopig nog geen fan, maar ik ben dan ook niet iemand die snel kan tappen en aimen tegelijk (short range). M16 is voor dezelfde reden geen optie in dat scenario voor mij.
BobbyDgtl schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:02:
Wat vinden jullie van de nieuwe gun?
Ik voorlopig nog geen fan, maar ik ben dan ook niet iemand die snel kan tappen en aimen tegelijk (short range). M16 is voor dezelfde reden geen optie in dat scenario voor mij.
Single shot op medium range is hij wel fijn. Combineren met een AK of Beryll is dan aan te raden. De burst optie is kansloos, onnauwkeurig en te traag.

• NickThissen
Ik kon er niet mee overweg. Een potje mee gespeeld, ik denk wel 100-150 schoten afgevuurd en volgens mij 0 kills mee gehaald :+ Kreeg de bullet drop niet ingeschat, had ook wel steeds long range gevechten maar ik had enorm moeite om mensen te raken. Op zich wel flink wat hits gescoord, vaak 2 achter elkaar, maar de damage lijkt ook tegen te vallen want geen enkele kill. Misschien net pech want volgens mij moet de damage gewoon vergelijkbaar met AK zijn?

Ik laat hem in het vervolg lekker liggen denk ik.

Mijn iRacing profiel

• BobbyDgtl
Tsurany schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:14:
[...]

Single shot op medium range is hij wel fijn. Combineren met een AK of Beryll is dan aan te raden. De burst optie is kansloos, onnauwkeurig en te traag.
Medium range? Hoe zit het dan met de bullet velocity? Pak hoger dan AK en Beryll veronderstel ik dan?
Ik heb er enkel nog maar short range mee geschoten.
BobbyDgtl schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:26:
[...]

Medium range? Hoe zit het dan met de bullet velocity? Pak hoger dan AK en Beryll veronderstel ik dan?
Ik heb er enkel nog maar short range mee geschoten.
Die is 780 meter per seconde, hoger dan de andere 7.62 AR's maar lager dan elke 5.56 AR of de Mini14. Wel iets meer damage, al scheelt het niet heel veel.

• MRTNbos
In het intro filmpje werd gezegd dat de burst modus van 2 schoten vrij accuraat zou zijn (van wat ik me kan herinneren), ik heb dit uitgeprobeerd maar dat was totaal niet mijn ervaring. Voor alsnog zie ik de meerwaarde zo snel niet van dit wapen.
MRTNbos schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:33:
In het intro filmpje werd gezegd dat de burst modus van 2 schoten vrij accuraat zou zijn (van wat ik me kan herinneren), ik heb dit uitgeprobeerd maar dat was totaal niet mijn ervaring. Voor alsnog zie ik de meerwaarde zo snel niet van dit wapen.
Single shot schiet hij vrij fijn. Hogere damage dan een 5.56AR en de Mini14 dus als je geen 7.62 sniper hebt is het een goed alternatief.
Ik ben zelf sowieso geen fan van de bolt action snipers in squad matches, te vaak staan tegenstanders niet stil genoeg, dus dan is dit tezamen met de SKS/SLR wel een goede optie.

• MRTNbos
Tsurany schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:47:
[...]

Single shot schiet hij vrij fijn. Hogere damage dan een 5.56AR en de Mini14 dus als je geen 7.62 sniper hebt is het een goed alternatief.
Ik ben zelf sowieso geen fan van de bolt action snipers in squad matches, te vaak staan tegenstanders niet stil genoeg, dus dan is dit tezamen met de SKS/SLR wel een goede optie.
Ik snap je punt. Ik twijfel ook vaak of ik een SKS of KAR98 als sniper wil. Beide hebben hun voor en nadelen...laatst hoorde ik iemand in een squad roepen dat een 2/2 verhouding van bolt action/DMR in een squad weleens handig kan zijn...hier zou weleens een leuke gedachte achter kunnen zitten!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:47:
[...]

Mutant is idd wel goed voor midrange, tot 200m ong werkt het wel prima, weinig bullet drop maar ivm de bullet speed is verder dan dat alsof je tapt met een beryl of akm. Burst nog niet gebruikt maar lijkt me wat ik heb gezien alleen op closerange een optie, onder de 40 meter max.

Ik heb zelf op de grote maps een bolt action, maar als ik een slr vind op sanhok pak ik die. De one hit down in duo of squads is met een bolt gewoon te goed om een gevecht te beginnen of een opening voor een push te maken, maar sanhok is met zo'n clusterfuck dat dat gewoon te lastig is.

[ Voor 16% gewijzigd door SouLLeSSportal op 13-09-2018 12:17 ]

SouLLeSSportal schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:08:
[...]

Mutant is idd wel goed voor midrange, tot 200m ong werkt het wel prima, weinig bullet drop maar ivm de bullet speed is verder dan dat alsof je tapt met een beryl of akm. Burst nog niet gebruikt maar lijkt me wat ik heb gezien alleen op closerange een optie, onder de 40 meter max.
Burst is trager dan snel single tappen, op korte afstand dus helemaal geen valide optie.
Ik heb zelf op de grote maps een bolt action, maar als ik een slr vind op sanhok pak ik die. De one hit down in duo of squads is met een bolt gewoon te goed om een gevecht te beginnen of een opening voor een push te maken, maar sanhok is met zo'n clusterfuck dat dat gewoon te lastig is.
Wat ik wel merk is dat tegenstanders met meer ervaring vaak slim genoeg zijn om niet stil te staan. Dan is die headshot maken lastig en is het handiger een paar snelle bodyshots te geven.
MRTNbos schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:11:
[...]

Ik snap je punt. Ik twijfel ook vaak of ik een SKS of KAR98 als sniper wil. Beide hebben hun voor en nadelen...laatst hoorde ik iemand in een squad roepen dat een 2/2 verhouding van bolt action/DMR in een squad weleens handig kan zijn...hier zou weleens een leuke gedachte achter kunnen zitten!
Hangt er vanaf hoe sterk het teanwork en de coördinatie is. Als je allemaal dezelfde kant op schiet en op dezelfde vijanden schiet kan dat zeker handig zijn. Paar spelers nemen wat meer rust voor een headshot en anderen gaan voor snel opvolgende schoten.

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:21:
[...]

Burst is trager dan snel single tappen, op korte afstand dus helemaal geen valide optie.

[...]

Wat ik wel merk is dat tegenstanders met meer ervaring vaak slim genoeg zijn om niet stil te staan. Dan is die headshot maken lastig en is het handiger een paar snelle bodyshots te geven.

[...]

Hangt er vanaf hoe sterk het teanwork en de coördinatie is. Als je allemaal dezelfde kant op schiet en op dezelfde vijanden schiet kan dat zeker handig zijn. Paar spelers nemen wat meer rust voor een headshot en anderen gaan voor snel opvolgende schoten.
Je gaat van je eigen situatie uit, snel tappen kan lang niet iedereen heel goed, dan is een burst prima om snel 2 hits te raken, als je op borsthoogte richt kan je vaak wel body en headshot hits maken. Kan je wel goed en snel met single fire schieten dan is dat een betere optie ja. Het blijft helaas wel beperkt nuttig, dat wel.

SouLLeSSportal schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:28:
[...]

Je gaat van je eigen situatie uit, snel tappen kan lang niet iedereen heel goed, dan is een burst prima om snel 2 hits te raken, als je op borsthoogte richt kan je vaak wel body en headshot hits maken. Kan je wel goed en snel met single fire schieten dan is dat een betere optie ja. Het blijft helaas wel beperkt nuttig, dat wel.
Die snap ik niet helemaal. Snel tappen is niets anders dan twee keer heel snel achter elkaar op je muis drukken, dat is toch niet een skill die je nodig hebt?

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:31:
[...]

Die snap ik niet helemaal. Snel tappen is niets anders dan twee keer heel snel achter elkaar op je muis drukken, dat is toch niet een skill die je nodig hebt?
iets met recoil?

Die is dus niet noemenswaardig anders met tapfire dan met burst fire. Ik denk dat je juist met tapfire eenvoudiger kan compenseren.

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:35:
[...]

Die is dus niet noemenswaardig anders met tapfire dan met burst fire. Ik denk dat je juist met tapfire eenvoudiger kan compenseren.
op korte afstand doe je met burst, richten1x en 2 hits. met tapfire moet je snel genoeg 2x richten en 2x hits maken. Eerste lijkt me voor de minder goede aimers een stuk eenvoudiger en minder kans op missen in de hitte van de strijd.

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
de mk kan je redelijk makkelijk single shot spammen, beter dan de m16 en scarl. Tot een meter of 100. Daarna zijn wapens met een hogere snelheid en minder drop beter of nauwkeuriger. Mij lijkt het meer een minder goede optie dan een sks, dus wat dat betreft redelijk gebalanceerd. Een sks met alle attachments is een laser, maar dan heb je dus 1 attachment extra nodig en een mk kan je sneller spammen lijkt het.

Heb er nog niet ingame mee gespeeld, maar ik vermoed dat de mk zelfs lichtelijk op is omdat je zo snel kogels redelijk nauwkeurig on target kan krijgen en houden.

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10 18:53
gotfurrr schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:09:
de mk kan je redelijk makkelijk single shot spammen, beter dan de m16 en scarl. Tot een meter of 100. Daarna zijn wapens met een hogere snelheid en minder drop beter of nauwkeuriger. Mij lijkt het meer een minder goede optie dan een sks, dus wat dat betreft redelijk gebalanceerd. Een sks met alle attachments is een laser, maar dan heb je dus 1 attachment extra nodig en een mk kan je sneller spammen lijkt het.

Heb er nog niet ingame mee gespeeld, maar ik vermoed dat de mk zelfs lichtelijk op is omdat je zo snel kogels redelijk nauwkeurig on target kan krijgen en houden.
Gisteren in GLL speelde best wel wat pro's met de MK zelfs tot in de endgame. Heb hem zelf ook nog niet kunnen spelen. Had hem wel gezien maar wist niet of het waard was om me AR voor om te wisselen :+

Volgende keer toch maar even proberen ziet er niet al te verkeerd uit.
SouLLeSSportal schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:45:
[...]

op korte afstand doe je met burst, richten1x en 2 hits. met tapfire moet je snel genoeg 2x richten en 2x hits maken. Eerste lijkt me voor de minder goede aimers een stuk eenvoudiger en minder kans op missen in de hitte van de strijd.
Mijn uitgangspunt was dat een burst met 2 hits in principe geen kill is tenzij het twee headshots zijn. Dat betekent dat je na die burst veel meer moet compenseren en dat ook veel meer tijd kost. Dan is de minieme compensatie tussen losse schoten makkelijker dan de grotere compensaties tussen bursts.

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:48:
[...]

Mijn uitgangspunt was dat een burst met 2 hits in principe geen kill is tenzij het twee headshots zijn. Dat betekent dat je na die burst veel meer moet compenseren en dat ook veel meer tijd kost. Dan is de minieme compensatie tussen losse schoten makkelijker dan de grotere compensaties tussen bursts.
2 headshots of upperchest+headshot zijn beide kills tot 80 meter minimaal.
vanuit onderstaande, ik zou ook in principe voor single kiezen maar het kan voor dichtbij zeker wel gebruikt worden.
https://battlegrounds.par...tance=39&htk=dmg&pel=true

SouLLeSSportal schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:06:
[...]

2 headshots of upperchest+headshot zijn beide kills tot 80 meter minimaal.
vanuit onderstaande, ik zou ook in principe voor single kiezen maar het kan voor dichtbij zeker wel gebruikt worden.
https://battlegrounds.par...tance=39&htk=dmg&pel=true
Dan moet je heel precies raken, met upper chest is het de vraag of het tweede schot niet ver over gaat. Ik denk dat slechte spelers met single shot meer kans hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Die MK47 is echt mijn nieuwe favoriet, wat een beest. Normaal leg ik single shot wapens direct weg als ik 2x een full-auto kan hebben, maar die MK47 is een no-brainer als die niet generfd wordt. Accuraat, hoge penetratie en ik leg hem eenvoudig weer "on target".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:07:
Die MK47 is echt mijn nieuwe favoriet, wat een beest. Normaal leg ik single shot wapens direct weg als ik 2x een full-auto kan hebben, maar die MK47 is een no-brainer als die niet generfd wordt. Accuraat, hoge penetratie en ik leg hem eenvoudig weer "on target".
Waarom zou je twee full auto wapens willen hebben? :? Juist de single shot wapens, zeker de DMR's, doen een stuk meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-10 18:40

ComputerHoed

Electronica <3

Prosac schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:07:
Dat ben ik helemaal met je eens.
En de recoil is ook nog eens vrij gemakkelijk te controllen.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 22:47
Gisteren een paar potjes nog eens gestart: leuk weer, hits op hoofd zien, gaat niet neer, en 0 Hitpoints..

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Tsurany schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:51:
[...]

Waarom zou je twee full auto wapens willen hebben? :? Juist de single shot wapens, zeker de DMR's, doen een stuk meer damage.
2x M416 setup, because we can. 8)

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
Insehh schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:20:
[...]

2x M416 setup, because we can. 8)
Zeker op Sanhok speel ik dit ook wel eens. Het ligt er een beetje aan welke rugzak en attachements ik vind maar 1 op single fire met een 4x of 6x en 1 op full auto met een 2x/red dot speelt prima. Grote voordeel is dat je dan maar 1soort ammo mee hoeft te zeulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
MRTNbos schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:52:
[...]

Zeker op Sanhok speel ik dit ook wel eens. Het ligt er een beetje aan welke rugzak en attachements ik vind maar 1 op single fire met een 4x of 6x en 1 op full auto met een 2x/red dot speelt prima. Grote voordeel is dat je dan maar 1soort ammo mee hoeft te zeulen.
Dan toch beter een M4 + M16/mini (voor de hogere bullet velocity)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Tsurany schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:51:
[...]

1. Ik ben meer van de close combat
2. pre-MK47 was ik bijzonder slecht met schieten op de grote afstanden, dus ik had er geen lol in. Hoewel ik een mini-14 nog wel wil houden als ik er een 6 of 8x bij heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:06:
[...]

1. Ik ben meer van de close combat
2. pre-MK47 was ik bijzonder slecht met schieten op de grote afstanden, dus ik had er geen lol in. Hoewel ik een mini-14 nog wel wil houden als ik er een 6 of 8x bij heb.
Dat lijkt me toch iets wat je simpelweg moet leren. Tenzij je enkel Sanhok speelt is PUBG toch zeker voor een groot deel medium range combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

BobbyDgtl schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:18:
[...]

Ik tap (en spray) op medium of long range toch liever met een M4 op single dan een mini.
Voor close range pak ik met grote voorkeur een AKM als het even kan, maar als ik hem niet vind... O-)

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Tsurany schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:23:
[...]

Dat lijkt me toch iets wat je simpelweg moet leren. Tenzij je enkel Sanhok speelt is PUBG toch zeker voor een groot deel medium range combat.
De tijd die ik tegenwoordig voor games heb spendeer ik liever aan plezier dan aan frustratie. Ergo: veel close combat opzoeken en ergeren aan bugs/dsync. Maar niet aan 8 schoten missen met de Kar98 en door 1 superschot van de overkant afgemaakt worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
BobbyDgtl schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:18:
[...]
De Mini14 kan, maar de M16 vind ik maar meh voor long range. Dan liever een M416 met een lightgrip/vertical grip.

Daarnaast schiet ik zelf op erg grote afstanden niet veel in solo's/duo's. Je doet jezelf meer schade door je positie te verraden dan dat je een enemy uitschakelt. In squads pak ik voor long range liever een SKS/Kar98/M24. Meer damage dan de mini en voor een SKS met de juiste attachements prima recoil controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ga je net lekker, heb je weer zo'n droeftoeter met wallhack :(

vooral vanaf 2m a 2:30... na een report was ie niet veel later (minuutje of 10/15) gesuspended >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
ido schreef op zondag 16 september 2018 @ 00:44:
Ga je net lekker, heb je weer zo'n droeftoeter met wallhack :(

vooral vanaf 2m a 2:30... na een report was ie niet veel later (minuutje of 10/15) gesuspended >:)
[YouTube: PUBG wallhack cheater xxvitosxx]
Altijd mooi om een eSports game te zien met clientside registration zonder enige vorm van validatie |:(

Je hebt domme cheaters, maar je hebt ook slimme cheaters die nagenoeg ondetecteerbaar zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 16-09-2018 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
MRTNbos schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:56:
[...]

De Mini14 kan, maar de M16 vind ik maar meh voor long range. Dan liever een M416 met een lightgrip/vertical grip.

Daarnaast schiet ik zelf op erg grote afstanden niet veel in solo's/duo's. Je doet jezelf meer schade door je positie te verraden dan dat je een enemy uitschakelt. In squads pak ik voor long range liever een SKS/Kar98/M24. Meer damage dan de mini en voor een SKS met de juiste attachements prima recoil controle.
ik vind het wel mooi dat de gun balance best goed is op dit moment in pubg, iedereen heeft wel een soort van eigen voorkeur inmiddels voor wapens die viable zijn.

In een squad is een kar of m24 alleen misschien een beetje te situationeel, in 90% van de situaties ben je beter af met een DMR of AR, gewoon vanwege de DPS die je mist met een sniper. Tenzij je een snipergod bent en echt letterlijk elk schot een headshot schiet :+

Zodra je dat laatste niet kan, dan is een sniper imho alleen nog goed in een situatie dat je een knock moet forceren - bijvoorbeeld als je de cirkel in je rug hebt en je wit in moet rennen terwijl een squad je aan zit te staren. rest van de situaties in squads zijn gewoon beter met een hoog effectief DPS wapen. Dus een wapen waar je de hoogste dps mee kan raak schieten.

[ Voor 21% gewijzigd door gotfurrr op 16-09-2018 10:44 ]

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-10 12:40
gotfurrr schreef op zondag 16 september 2018 @ 10:40:
[...]

ik vind het wel mooi dat de gun balance best goed is op dit moment in pubg, iedereen heeft wel een soort van eigen voorkeur inmiddels voor wapens die viable zijn.

In een squad is een kar of m24 alleen misschien een beetje te situationeel, in 90% van de situaties ben je beter af met een DMR of AR, gewoon vanwege de DPS die je mist met een sniper. Tenzij je een snipergod bent en echt letterlijk elk schot een headshot schiet :+

Zodra je dat laatste niet kan, dan is een sniper imho alleen nog goed in een situatie dat je een knock moet forceren - bijvoorbeeld als je de cirkel in je rug hebt en je wit in moet rennen terwijl een squad je aan zit te staren. rest van de situaties in squads zijn gewoon beter met een hoog effectief DPS wapen. Dus een wapen waar je de hoogste dps mee kan raak schieten.
Dat hangt ook sterk van je Squad. 4 man met een DMR werkt ook lang niet in iedere situatie. Meeste potjes die echt lekker lopen zijn een balans van 1/2 bolt action snipers, 1/2 DMR's en 1/2 AR's voor de close range. Als je goed ingespeeld bent op elkaar en dat goed weet te combineren dan hou je lang stand met 4 man. De balans en variatie is dan ook weer per map verschillend.

Verwijderd

Haha,

M'n eigen submission @ 7:46.

Debiele was; ik kwam eraan rijden, werd op me geschoten, wou de jump gaan maken, maar ik crash tegen de barriere aan, wil net optijd uit de auto springen, wordt gekilled door m'n eigen auto 8)7 :')

• SouLLeSSportal

Nieuwe update met ranks en soort van region lock idee! yay *O*
https://steamcommunity.co...etail/1688177728620125512

• JoowrusZ
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-10 20:20

• ApC_IcE

ApC_IcE

Allemaal leuk die opties..

Gisteren na elk potje server mismatch, vandaag geen solo game op te starten (blijft hangen op matchmaking in elke regio).

Pings van 200...
wordt licht gefrustreerder

opties voor mij belangrijk:

- ik speel FPP alleen maar dus ik wil die TPP optie niet standaard aangevinkt bij squad
- Als ik vrienden toevoeg in een lobby wil ik niet een lijst met offline vrienden maar standaard view met online

[ Voor 37% gewijzigd door ApC_IcE op 20-09-2018 10:57 ]

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 16:46
Er is een ranking, maar nergens wordt genoemd dat deze ook gebruikt wordt bij matchmaking. Ik hoop van wel.

• SouLLeSSportal
floriz87 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:13:
[...]

Er is een ranking, maar nergens wordt genoemd dat deze ook gebruikt wordt bij matchmaking. Ik hoop van wel.
Het heeft niet zoveel zin ranking systeem te hebben zonder dat je daar bij de matches gebruik van maakt... maar fair point dat het idd niet genoemd wordt.

Qua ping heb ik nog niet veel boven de 100 gezien behalve een paar spikes bij het eruitspringen bij hotdrops.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
PUBG'ers,

Een aantal enthousiastelingen in de Tweakers.net - PUBG discordserver hebben een duo toernooi opgezet. Het zal leuk zijn als een heel aantal teams mee doen. Zie de informatie hieronder.

Tweakers.net - PUBG Duo Tournament #1
---
Bij deze willen we graag ons eerste "test" tournament aankondigen.
Om te kijken hoeveel animo er is voor een tournament willen we deze graag kort houden en kijken of alles gaat zoals verwacht.

Structuur
Teamgroote: 2 (Duo)
Aantal matches: 3
Map: Sanhok (3x)
Winconditie: Placement & Kills (10 punten per kill)
Start matches: 22/09/2018 - 14:00 (Nederlandse tijd)
Registratie: https://goo.gl/forms/hHJ2przP8J0LiNFX2
Link naar het tournament: https://www.toornament.co...1214213545984/information
Skin Trade Up System
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/27971017/ab0876300d1053fc990b32554d35da27a4d02d04.png
Ze zijn echt helemaal doorgedraaid. Je hebt 10 skins nodig voor een tradeup en zelfs in PUBG krijg je niet zo veel duplicaten. Dus ze verwachten dat spelers massaal skins gaan kopen in de market zodat ze die kunnen upgraden. Simpele methode om minimaal 10 cent per tradeup profit binnen te slepen. :N

Wel fijn dat map selection eindelijk weer terug is. Vraag me alleen af hoe lang we er nu weer van mogen genieten voordat het weggenomen wordt.

Hopelijk komt Ranking ook met matchmaking, vooralsnog is de kans erg klein dat spelers met een hoge rating ook echt gematched worden met andere spelers die een hoge rating hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

MurtnR schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:19:
PUBG'ers,

Een aantal enthousiastelingen in de Tweakers.net - PUBG discordserver hebben een duo toernooi opgezet. Het zal leuk zijn als een heel aantal teams mee doen. Zie de informatie hieronder.

Tweakers.net - PUBG Duo Tournament #1
---
Bij deze willen we graag ons eerste "test" tournament aankondigen.
Om te kijken hoeveel animo er is voor een tournament willen we deze graag kort houden en kijken of alles gaat zoals verwacht.

Structuur
Teamgroote: 2 (Duo)
Aantal matches: 3
Map: Sanhok (3x)
Winconditie: Placement & Kills (10 punten per kill)
Start matches: 22/09/2018 - 14:00 (Nederlandse tijd)
Registratie: https://goo.gl/forms/hHJ2przP8J0LiNFX2
Link naar het tournament: https://www.toornament.co...1214213545984/information
Aangemeld als UniversalPunch team.
Zo net paar duo's gespeeld, hoop wel dat zaterdag mijn lag issues over zijn. En anders gratis kanonnen voer :')
Pagina: 1 ... 129 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord