[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 128 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rexomnium schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:26:
[...]

Volgens mij ging het niet specifiek om de video, maar stelde je in je laatste zin dat Bluehole niet open communiceert met hun gebruikers. Volgens mij is dat juist wel zo en zijn ze een stuk transparanter dan welke A-studio dan ook...

[...]
Het enige transparante tot nu toe is het uitbrengen van die website. En hun "fix PUBG" campagne is in mijn ogen niets meer dan een wanhoopsdaad. Een ruim half jaar na release stellen dat de game misschien toch wel gefixt had moeten worden is echt veel te laat.

Ik ga ze zeker een kans geven maar tot nu toe zijn ze alles behalve transparant geweest.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
In de communicatie met de PUBG-community zit zeker progressie. Maar zoals alles bij PUBG is het altijd twee stappen vooruit en eentje terug.

Ruim een half jaar na de 1.0 release met een lijstje met voor de hand liggende verbeteringen aankomen, is voor mij een beetje mosterd na de maaltijd. Ik word er niet warm of koud van: zie het wel bij de volgende update(s). Tot die tijd vermaak ik me sowieso wel voor een game die me 30 euro heeft gekost en al 700+ uur gameplay heeft opgeleverd.

Voor de rest, zoals een filosoof zegt:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik lees dit soort comments in zo ongeveer elk spel topic, het bedrijf is ruk, ontwikkelaars dom /lui, updates fixen 1 bug en maken 2 nieuwe, etc.

Ik ben waarschijnlijk wat minder kritisch, ik geniet van het spelletje en als ik dat niet meer doe, dan ga ik wat anders doen.

Kritisch zijn is prima, maar imo hebben sommige mensen onrealistische wensen mbt producten / games.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-10 17:52
Sinds een aantal dagen dit spel ook in bezit. Merk wel dat alleen spelen me niet heel erg bevalt. Iemand die eens samen wil spelen? De random squad members waarmee ik tot nu toe heb gespeeld voegden niet veel toe/zijn niet te verstaan...

[ Voor 28% gewijzigd door Nielster op 15-08-2018 17:15 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Nielster schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:14:
Sinds een aantal dagen dit spel ook in bezit. Merk wel dat alleen spelen me niet heel erg bevalt. Iemand die eens samen wil spelen? De random squad members waarmee ik tot nu toe heb gespeeld voegden niet veel toe/zijn niet te verstaan...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7KQvCZTecDYaLWhvyi4ED88e/full.jpg

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is het toch een heerlijk stabiel spel...

Een prachtige stutter precies als ik wil vuren waardoor de tegenstander de kans krijgt om zich lekker om te draaien en mij af te schieten. Op slomo zie je het helemaal, gewoon een paar frames waarin niks gebeurt en mijn wapen dus ook geen kogels af schiet.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 15-08-2018 21:49 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:48:
_O-
Vroeger nooit last van maar zodra je FPS met 10 zak weet je dat er volk zit in de buurt.
Zie je wapen kit zweven in de lucht circle 200meter zo bizar :+

**

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Ik dacht dat het aan mijn PC lag, maar die stutters heeft iedereen?

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:20
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 17:59 ]

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
unfor schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 01:13:
Ik heb ze ook al heel lang. Wat ik ook doe aan instellingen oid. Kom er niet vanaf. Heb ze niet altijd gehad. Ik geloof dat ik ze sinds een van de anti cheat updates heb

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:53
Tsurany schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:48:
[video]

Een prachtige stutter precies als ik wil vuren waardoor de tegenstander de kans krijgt om zich lekker om te draaien en mij af te schieten. Op slomo zie je het helemaal, gewoon een paar frames waarin niks gebeurt en mijn wapen dus ook geen kogels af schiet.
Zelfde als die bug( denk ik ) dat wanneer je snel wapen wisselt en te snel op schieten drukt dat je wapen even niet vuurt. Ook altijd heel leuk als er net iemand voor je neus staat :+

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23:05
Heyy gisteren had ik ook stutter, ik dacht dat het aan mij lag maar blijkbaar toch meer mensen?

Life is too short to drive boring cars

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 16:46
Heb het ook zo nu en dan, maar weet niet of dat nog tot stutter wordt gerekend. Zo nu en dan (gemiddeld eens per 2 potjes) heb ik een freeze van 2 - 6 seconden (dus niet maar een paar frames :P ). Heel naar. Los van dat draait t prima (>100 fps).

En Patch 20:
https://steamcommunity.co...etail/1689300456283664262

[ Voor 16% gewijzigd door floriz87 op 16-08-2018 11:02 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
gergs schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:24:
Heyy gisteren had ik ook stutter, ik dacht dat het aan mij lag maar blijkbaar toch meer mensen?
Ja bij mij zijn het hele korte stutters waarbij je muis dus even een x aantal ms blijft hangen. Volgens mij heb ik het behoorlijk veel maar vooral merkbaar als ik in een vuurgevecht zit.
Ik zit al te zoeken in DPC latencies etc maar in andere games heb ik er geen last van.

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 16-08-2018 11:59 ]

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Deleon78 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 01:26:
[...]

Ik heb het alleen 1) het eerste potje (caching?) 2) als ik eerst een browser open heb gehad (weet nog niet zeker of het gerelateerd is aan filmpjes of niet).

Als ik dus na booten PubG opstart (en niet iets anders), dan gaat het na het eerste potje goed. Moet wel zorgen dat ik een keer combat heb en geraakt wordt. Als ik vervolgens tijdens het gamen de browser open kan ik gewoon verder zonder stutter.
same, als er een browser open staat of open heeft gestaan is het eerste potje feest. na afsluiten gaat t beter

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Ik merkte dat de avatar in mijn inventory zorgde voor lag. Nadat ik de visuals uit had gezet hiervoor verminderde de lag aardig. Is de optie 'Toggle character render' in je inventory.

Dotabuff profile

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-10 18:40

ComputerHoed

Electronica <3

floriz87 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:34:
Heb het ook zo nu en dan, maar weet niet of dat nog tot stutter wordt gerekend. Zo nu en dan (gemiddeld eens per 2 potjes) heb ik een freeze van 2 - 6 seconden (dus niet maar een paar frames :P ). Heel naar. Los van dat draait t prima (>100 fps).

En Patch 20:
https://steamcommunity.co...etail/1689300456283664262
Mooie update. Vooral die nieuwe gun wordt lachen ;)

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

• floriz87
ComputerHoed schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:58:
[...]

Mooie update. Vooral die nieuwe gun wordt lachen ;)
Ja, eindelijk, wel blij mee. Eindelijk een 7.62 tegenhanger van de scar/qbz. Ben wel benieuwd naar de recoil.

Had wel gehoopt op een update mbt ping systeem, hopelijk sterft het niet een stille dood.
Gisteren nog een keer zo'n stutter gehad, de oorzaak lijkt te zijn dat mijn character geraakt wordt door een kogel. Typisch PUBG...

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 15:19
Van die stutter heb ik nog geen last gehad. Toen het spel nog in Beta was merkte ik wel eens frame drops wanneer er meerdere personen in de buurt waren, maar ook daar heb ik geen last meer van. Hopelijk blijft het zo!

[ Voor 9% gewijzigd door Nemm op 16-08-2018 15:10 ]

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

Battle nonsense laat zien dat er wel progressie is maar dat (vanaf 6:30 ong) vooral de lag van andere qua ping, zorgt dat jij als normale ping speler in het nadeel bent.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Paar rotgames gehad en dan eindelijk eens een mooi einde :)

M249 is wel een lekker wapen als je crouched bent en tijd hebt rustig te schieten.
SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:20:
[video]

Battle nonsense laat zien dat er wel progressie is maar dat (vanaf 6:30 ong) vooral de lag van andere qua ping, zorgt dat jij als normale ping speler in het nadeel bent.
Het is erg situationeel. Als jij om een hoek komt kan iemand met een ping van 400 ook pas ~225 milliseconden later reageren. Zelfde geld als die persoon een hoek om komt, jij ziet hem pas ~225 seconden later. Het lastige is dat je het in de eerste situatie zelf niet merkt en in de tweede situatie maar al te goed.
Zijn natuurlijk relatief eenvoudige oplossingen voor maar gezien een gross van de playerbase in Azie zit met crappy verbindingen zullen ze daar wel niet aan willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
Tsurany schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:34:
M249 is wel een lekker wapen als je crouched bent en tijd hebt rustig te schieten.
Lekker gespeeld, Tsurany.

Mijn teamgenoten zijn altijd teleurgesteld wanneer er in een air drop een M249 op een nieuwe eigenaar ligt te wachten. Prima, dan pak ik deze 'leftover' met alle liefde op hoor.

Ik ben echt fan van dat wapen. Ten eerste heeft de M249 een van de hoogste DPS van alle wapens. Ten tweede is met 100 kogels per magazijn herladen nagenoeg overbodig. En ten derde is ie in prone-stand - wanneer je de schoten rustig tapt - een sniper in wolfskleren. Kortom, wat mij betreft het ideale wapen voor de endgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
unfor schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 01:13:
Wow, haha. Ik dacht dus precies hetzelfde.. Hoevaak ik dit wel niet heb en daardoor mn duels verlies, het is echt drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Ik weet niet zeker of dit ook het Mobile-topic is, maar heb het vanochtend geïnstalleerd op mijn S8.

Ik heb geen game-PC en dus niet eerder PUBG gespeeld, maar het is veel leuker dan ik dacht. Nu 2 potjes gespeeld en in mijn 2e potje gelijk als laatste over. Snap nog niet alles, zoals de items, makkelijk switchen tussen wapens, etc., maar de 'thrill' van zo'n krimpend spelterrein komt ook over op mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is jullie record aan redzones achter elkaar op dezelfde plek? Denk aan Pecado of Pochinki. Zojuist 4x achter elkaar redzone op Pecado gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Ojjorz schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 20:32:
Ik weet niet zeker of dit ook het Mobile-topic is, maar heb het vanochtend geïnstalleerd op mijn S8.

Ik heb geen game-PC en dus niet eerder PUBG gespeeld, maar het is veel leuker dan ik dacht. Nu 2 potjes gespeeld en in mijn 2e potje gelijk als laatste over. Snap nog niet alles, zoals de items, makkelijk switchen tussen wapens, etc., maar de 'thrill' van zo'n krimpend spelterrein komt ook over op mobiel.
Ik wil je spelplezier niet bederven, maar je bent ervan op de hoogte dat er ook gebruik wordt gemaakt van bots bij PUBG mobile? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

floriz87 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 21:33:
[...]

Ik wil je spelplezier niet bederven, maar je bent ervan op de hoogte dat er ook gebruik wordt gemaakt van bots bij PUBG mobile? :P
Haha zeker. Niet erg toch? :) Ik heb ook niet het idee dat ik heel goed ben omdat ik een keer als laatste over bleef hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 14:08
Noxa schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:58:
Is er een Tweakers community op de xbox bij wie ik eens kan aanhaken? Vind die squads erg vet maar ik kom nooit nederlanders tegen (wel hilarische duitsers overigens).
We hebben een whatsapp groep met 22 personen voor PUBG je kan mij toevoegen op de xbox GT "hero josh 2009"

Greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:58

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hmm bij mij is de afgelopen week de matchmaking tijd echt idioot elke keer... bij elk potje gemiddeld estimated time van 4 minuten? Iemand een idee hoe dit komt of die hier ook tegenaan loopt?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 15:58:
Hmm bij mij is de afgelopen week de matchmaking tijd echt idioot elke keer... bij elk potje gemiddeld estimated time van 4 minuten? Iemand een idee hoe dit komt of die hier ook tegenaan loopt?
Niet langer wachten dan 5 a 10seconde,
Gelijk Annuleren en opnieuw ready en blijven herhalen. (meestal 2e keer of 3e keer gelijk start)
*Wel tegelijk met je team doen natuurlijk
"We" zijn er gewend aan geraakt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door PatRamon op 20-08-2018 16:09 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

hmm ik heb de fout ontdekt. Ik heb ingame "restart lobby" gedaan en toen was het ineens gefixt.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 20:36:
Wat is jullie record aan redzones achter elkaar op dezelfde plek? Denk aan Pecado of Pochinki. Zojuist 4x achter elkaar redzone op Pecado gehad :(
4 maar? Van de week pochinki 6 achter elkaar tot we er uit moesten in cirkel 4 ofzo. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Even een korte situatieschets:
Een volledige squad heeft een tijd visual op mij. Ze weten dat ik over een open vlakte moet. Wanneer ik begin te rennen, beginnen ze allemaal te schieten. Hieronder de video hoe ik mezelf uit die situatie heb gered.

Ik bedoel hiermee te laten zien hoe essentieel het is om smokes bij je te dragen. Als je een lastige situatie hebt, is dat je uitweg!

Kwaliteit is wel wat kut, die grijze pixels vormen samen een of meerdere smokes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@MurtnR onderhandse worp ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghighoegha
Kom er vandaag achter dat je met r de pin uit een granaat trekt voordat je hem gooit. En dat na 750uur haha #tipvandedag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Iemand een idee of er sinds de laatste patch problemen zijn met framedrops? Bij mij gaat pakweg elke minuut de FPS even naar 4-6FSP om daarna weer steady terug te gaan naar 50-70FPS. Dit is sinds de nieuwe update met meer grafische opties, maar vraag is dus wat ik uit moet zetten om op mijn normale FPS stabiel te blijven. Voorheen werkte het prima

(4K custom settings @Nvidia 1080GTX)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-10 15:44
DeNachtwacht schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 20:07:
Iemand een idee of er sinds de laatste patch problemen zijn met framedrops? Bij mij gaat pakweg elke minuut de FPS even naar 4-6FSP om daarna weer steady terug te gaan naar 50-70FPS. Dit is sinds de nieuwe update met meer grafische opties, maar vraag is dus wat ik uit moet zetten om op mijn normale FPS stabiel te blijven. Voorheen werkte het prima

Discord overlay aan?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Nee ik heb niks gewijzigd. Ineens waren die framedrops er na de update. Ik zag wel dat de death cam weer aan stond, heb die weer uit gezet maar dat loste het niet op.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:32

Cramthabam

Leef en laat leven

DeNachtwacht schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 20:07:

Ik heb dezelfde problemen gehad en Nvidia overlay uitzetten loste het probleem bij mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Weet iemand waarvoor de Agent ID's zijn die je krijgt in iig de mobile-versie? Ik lijk er verder niks mee te kunnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-10 09:48
Zou mooi zijn. Mis soms echt het geduld om telkens in solo matchmaking uit te zitten om een beetje in te schieten. 15 minuten in de range klinkt als een goede opwarmer voor het echte werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larry Hryb @ Gamescom 🇩🇪

Many of you know I was in South Korea a few weeks ago, and now I can finally share details of that trip. Official release date of @PUBG is 04 Sep, and with it – a new map, mode and custom games.

PUBG maar weer een keer opstarten 4 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoowrusZ
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-10 20:20
Dev letter

Ze zijn er mee bezig, en het lijkt dus ook zijn vruchten af te werpen.

update: te snel op verstuur geklikt :/

[ Voor 38% gewijzigd door JoowrusZ op 22-08-2018 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit kan verklaren waarom je dood gaat achter cover of waarom je dood bent voordat je de vijand ziet peeken in gevechten op afstand:
The completed Replication Interleaving system was implemented as following:
Step 1: Skip 1 frame on the characters that are located further than 70m
Step 2: Skip 2 frames on the characters that are located further than 400m
Nu zal vooral step 1 een impact kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Laatst online: 03-10 13:00
Tsurany schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:43:
Dit kan verklaren waarom je dood gaat achter cover of waarom je dood bent voordat je de vijand ziet peeken in gevechten op afstand:

[...]

Jups. Nu is de geclaimde verbetering in performance ook wel wat waard, maar dan nog zou ik eerder opteren voor afstanden als 150m en 500m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

Zal me benieuwen of mensen de "official versie" ook gaan kopen ;-)

https://www.mediamarkt.nl...attlegrounds-1515802.html

Best een prijsverschil ivm de game preview. Just like Ark...

[ Voor 17% gewijzigd door Meneer iCy op 22-08-2018 13:07 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
icy schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:06:
Zal me benieuwen of mensen de "official versie" ook gaan kopen ;-)

https://www.mediamarkt.nl...attlegrounds-1515802.html

Best een prijsverschil ivm de game preview. Just like Ark...
Hahahah 70 euro voor PUBG op de Xbox 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

The.Sticky schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 14:25:
[...]

Hahahah 70 euro voor PUBG op de Xbox 8)7
Zal vast nog wel een echte adviesprijs komen, maar zal mij ook niets verbazen dat dit de echte prijs gaat worden.

Zie ARK maar.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 11:30

Pablo

Rito pls

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ojjorz schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:26:
Weet iemand waarvoor de Agent ID's zijn die je krijgt in iig de mobile-versie? Ik lijk er verder niks mee te kunnen...
Die kun je inwisselen voor items (als je er genoeg hebt).
Rechts op het scherm op het 'kadootje' klikken en dan op 'ultimate redemption'.

[ Voor 0% gewijzigd door zacht op 22-08-2018 23:19 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:42
Tsurany schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 09:43:

[...]

Of ik interpreteer 1 frame / 2 frames verkeerd of ze zien het veel rooskleuriger in dan dat het daadwerkelijk is. Vorige week op de stream van Dr.Disrespect killde hij iemand, zag je kistje op de grond liggen en een halve seconde later kreeg hij best wat veel hits van het kistje op de grond 8)7

Daar reageerde hij dan wel weer grappig op, maar een halve seconde hits pakken nadat er een kistje gerenderd wordt is wat veel.

In dezelfde stream deed hij een replay (was een stuk later) en zag text in beeld komen "xxxx knocked Dr. Disrespect" terwijl hij nog vrolijk een seconde door kon lopen 8)7

Misschien zijn die frames serverside als het druk is met een tickrate van 2 per seconde, dan zou het wat realistischer zijn op sommige momenten.

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:20
.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deleon78 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:00:
Zitten hier mensen op FaceIT? Kan je wat vertellen over de client/integratie/scoring/werkwijze/regels etc? :)
Gisteren aangemeld, zelf nog niet gespeeld. Van een maat gehoord dat het heel simpel werkt. Je speelt eerst 5 unranked matches en wordt dan in een bepaalde groep geplaatst gebaseerd op skill.
Een game vinden gaat erg snel, je krijgt gegevens voor een custom server en wordt dan automatisch in de juiste groep gezet.

Ik heb vijf invites als het goed is dus mocht je willen kan ik er wel eentje sturen vanavond.

• jantje 2
Tsurany schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:07:
[...]

Gisteren aangemeld, zelf nog niet gespeeld. Van een maat gehoord dat het heel simpel werkt. Je speelt eerst 5 unranked matches en wordt dan in een bepaalde groep geplaatst gebaseerd op skill.
Een game vinden gaat erg snel, je krijgt gegevens voor een custom server en wordt dan automatisch in de juiste groep gezet.

Ik heb vijf invites als het goed is dus mocht je willen kan ik er wel eentje sturen vanavond.
Ik heb mezelf ook aangemeld bij Faceit maar geen beta code mogen ontvangen, mocht je er nog één over hebben dan zou ik dat wel op prijs stellen! O-)

• MRTNbos
Tja, die 1 of 2 frames verschil gaan inderdaad niet de grote delays verklaren.
Ik had gisteren ook zo'n gevalletje: ik wordt beschoten, geraakt en duik weg achter een steen. M'n health was nog ca 70% over, dus terwijl ik een painkiller neem check ik met m'n inventory wat de status van m'n helm/vest is: helemaal goed. Pas als m'n painkiller helemaal toegediend is (ca 5sec!) zie ik opeens het tekentje van m'n help onderin het scherm rood worden. Nogmaals een check via m'n inventory leert me dat m'n helm wel degelijk flinke schade heeft opgelopen!

Al met al gok ik een delay van 7seconden voordat de schade aan m'n help zichtbaar werd. M'n health zelf leek wel instant te verminderen, dus dat leek wel oké.

• jantje 2
MRTNbos schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:10:
Tja, die 1 of 2 frames verschil gaan inderdaad niet de grote delays verklaren.
Ik had gisteren ook zo'n gevalletje: ik wordt beschoten, geraakt en duik weg achter een steen. M'n health was nog ca 70% over, dus terwijl ik een painkiller neem check ik met m'n inventory wat de status van m'n helm/vest is: helemaal goed. Pas als m'n painkiller helemaal toegediend is (ca 5sec!) zie ik opeens het tekentje van m'n help onderin het scherm rood worden. Nogmaals een check via m'n inventory leert me dat m'n helm wel degelijk flinke schade heeft opgelopen!

Al met al gok ik een delay van 7seconden voordat de schade aan m'n help zichtbaar werd. M'n health zelf leek wel instant te verminderen, dus dat leek wel oké.
De delay op het veranderen van de status van je helm en je vest is al sinds early acces zo, daar is niets aan veranderd. Stoor me hier ook niet echt aan en wanneer je geheadshot wordt merk je dat over het algemeen wel aan je HP :+

Vind het kwalijker dat je achter een boom rent en pas achter de boom nog 2 hits extra pakt, die delay is soms echt wel goed zichtbaar hoor.....

[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 23-08-2018 10:14 ]

• ghighoegha
Tsurany schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:07:
[...]

Ik heb ook wel interesse
jantje 2 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:12:
[...]

De delay op het veranderen van de status van je helm en je vest is al sinds early acces zo, daar is niets aan veranderd. Stoor me hier ook niet echt aan en wanneer je geheadshot wordt merk je dat over het algemeen wel aan je HP :+
Het is vooral vervelend als je midden in een gevecht snel even een nieuw vest wilt pakken en niet weet of het nodig is. Of dat je wilt weten of je nog een risico kan nemen of maar beter kan vertrekken.

• MRTNbos
3 dagen geleden heb ik een squad game gespeeld, met daarbij totaal 7 kills en 380 damage. Ik meen me ter herinneren dat 2 kills daarvan waren door het afschieten van knocked down spelers door een ander squad.

Op pubg.op.gg zie ik bij die game ook "7 kills" staan. Echter, bij mijn overzichtje rechts bovenaan bij Squad FPP staat "most kills: 4". Het lijkt erop dat die game dus niet meegenomen is/wordt met de stats? Komen er vaker bugjes voor op die site, of mis ik iets?

• SirLct
MRTNbos schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:38:
3 dagen geleden heb ik een squad game gespeeld, met daarbij totaal 7 kills en 380 damage. Ik meen me ter herinneren dat 2 kills daarvan waren door het afschieten van knocked down spelers door een ander squad.

Op pubg.op.gg zie ik bij die game ook "7 kills" staan. Echter, bij mijn overzichtje rechts bovenaan bij Squad FPP staat "most kills: 4". Het lijkt erop dat die game dus niet meegenomen is/wordt met de stats? Komen er vaker bugjes voor op die site, of mis ik iets?
Volgens mij is die ding kapot, bij mij al een week niet geupdate.
Weet iemand trouwens hoe lang geleden seizoen 8 begonnen was?
Dan kan ik aan de hand van de kip bevestigen of die overzichtje rechts werkt of niet.

[ Voor 10% gewijzigd door SirLct op 23-08-2018 11:11 ]

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
Ik sukkel een beetje om goede instellingen te vinden met mijn huidige (zie voettekst) setup. Ik wil een game die er degelijk uit ziet in combinatie met een stabiele 75fps, maar dat lijkt bijzonder lastig te zijn.

Iemand hier tips? Of moet ik het gewoon opgeven met mijn huidige config?

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
Deleon78 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:00:
Zitten hier mensen op FaceIT? Kan je wat vertellen over de client/integratie/scoring/werkwijze/regels etc? :)
er is geen client (edit: er is wel een client, maar die is niet nodig om te kunnen spelen), het is gewoon een webpagina. daar queue je solo of met wat vrienden en kom je in een squad lobby terecht. In die lobby wordt info gezet, de custom game naam en wachtwoord. Je moet dus zelf nog ingame die custom game opzoeken en met het wachtwoord joinen. Dit werkt allemaal boven verwachting goed, wel af en toe een lobby die niet start, maar komt zelden voor.

Scoring/ranking etc werkt nu nog niet lekker, hebben ze zelf ook aangegeven dat dit later pas goed zal werken.

Het is in ieder geval een hele verbetering wat betreft skill niveau tov publics, alhoewel het inmiddels zo populair is geworden dat het bijna weer publics zijn :)

In alle games die ik heb gespeeld maar 1 keer desync gehad, verder loopt alles super soepel.

Faceit games zijn voor mij de nieuwe public games en op public ren ik nu maar gewoon een beetje rond als een bot op zoek naar lvl1 gear en shotguns :z

[ Voor 3% gewijzigd door gotfurrr op 23-08-2018 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLct
Dreifarben schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 11:24:
Ik sukkel een beetje om goede instellingen te vinden met mijn huidige (zie voettekst) setup. Ik wil een game die er degelijk uit ziet in combinatie met een stabiele 75fps, maar dat lijkt bijzonder lastig te zijn.

Iemand hier tips? Of moet ik het gewoon opgeven met mijn huidige config?
Volgens mij is mijn setup niet echt ver van wat je heb (behalve cpu?)
Ik heb zelf ook 75hz scherm en aim dus ook op 75fps.
Is bij mij aardig gelukt. Drop eigl nooit behalve rare stutter na de laatste update.
Maar lijkt nu eigl verdwenen te zijn (hoor ook hier en daar dat het door google chrome is)
Ik heb het ook gecapped op display based fps.
Setting: AA Ultra, PP High, Texture Med of low, Shadow High, View distance ultra, effect en foliage very low.
Is waarschijnlijk niet super mooi maar vijanden spotten is best makkelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door SirLct op 23-08-2018 21:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Laatst online: 23:06
Hoi @TERW_DAN en je medespeler waar ik de naam niet op tijd meer van zag :> .
Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/950710827589735407/8592C84D03E506F5BB8A048F519DB94D90019AE8/?interpolation=lanczos-none&output-format=jpeg&output-quality=95&fit=inside%7C1024%3A576&composite-to=*,*%7C1024%3A576&background-color=black :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Kenden jullie www.pubg.sh al? Vind het zelf de fijnste website die een 2D replay van elke game kan aanbieden. Soms leuk om te zien waar vijanden vandaan kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Ik heb best vaak dat ik met goed spel (tactisch en goede aim) in de top 10 kom. Alleen op het einde word ik zó zenuwachtig dat mijn aim en spel er door lijden.

Heeft iemand tips om van deze zenuwen af te komen?
Ik dacht dat het over tijd wel minder zou worden, maar dat is nog niet echt het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Whiteflashh schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:58:
Ik heb best vaak dat ik met goed spel (tactisch en goede aim) in de top 10 kom. Alleen op het einde word ik zó zenuwachtig dat mijn aim en spel er door lijden.

Ik dacht dat het over tijd wel minder zou worden, maar dat is nog niet echt het geval.
Toch blijven doorgaan en tevreden zijn met een top10, op een gegeven moment gaat dat weg.. Ik heb er geen last meer van..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-10 08:48

Dat is juist het toffe van dit spel, de spanningsboog is zo groot dat je er letterlijk stress van ervaart. Vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik speel het spel sinds december (Xbox) en die spanning is erg verslavend. Ik zit ook nog regelmatig met zweet in m'n handen te spelen ondanks dat het "alleen maar een spelletje" is.

Ik ben wat beter (lees : minder slecht) geworden door wat Youtube te kijken naar gameplays, hoe gedragen mensen zich in de top 10, wat moet ik veranderen om verder te komen. Ook het meekijken met degene die mij afschiet (zo af en toe gebeurt dat :') ) helpt, laat vaak zien waarom ik afgeschoten wordt, wat ik verkeerd deed. Soms pech, vaak verkeerde beslissingen gemaakt (achteraf gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qxxX5b4jwsPAO1xbx7ntugym/full.jpg
Toch nog speciale plekken

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Tsurany schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 23:33:
Kenden jullie www.pubg.sh al? Vind het zelf de fijnste website die een 2D replay van elke game kan aanbieden. Soms leuk om te zien waar vijanden vandaan kwamen.
TOF ! , die onthouden we !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ah, die zag ik pas geleden ergens langskomen. Binnen ligt een plattegrond van de map met allemaal "werknamen"van plaatsen op de map, etc. e.d., leuk in het spel verwerkt :Y

[ Voor 3% gewijzigd door janvanduschoten op 24-08-2018 14:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

Even diep ademhalen, stapje terug en kijken, waar ben ik, waar moet ik heen en van wie weet ik waar ze zitten, dan keuze maken wat te doen en zorgen dat je nooit klem komt tussen cirkel en save zone, of in ieder geval zo min mogelijk. Beter rustig te schieten dan proberen een volle spray te raken. 1 headshot doet in een keer meer damage dan 3 schoten in arm of been. Vergeet ook granaten niet op tijd in te zetten.

volledig voorkomen zal je nooit, maar dat is juist wat het leuk maakt, je weet nooit hoe het loopt, waar de cirkel valt etc. Zuur als het verkeerd valt en je in de scope van iemand in de cirkel daarheen moet maar het kan ook andersom vallen.

Laatste win bv. begonnen we op miramar helemaal bovenin, na 4 kills naar beneden ten westen van monte nuevo, 4x de cirkel op het groepje huisjes waar wij zaten dus iedereen moest daarheen komen, ondertussen met groza en awm voor ons als duo. Was easy peasy lemony squeezy win, is leuk maar niet echt spannende win. Andere keer was het op de tandvlees winnen met constant moeten verplaatsen en dan voel je wel echt dat yess gevoel dat je dan de beste van die 100 was.

[ Voor 29% gewijzigd door SouLLeSSportal op 24-08-2018 15:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Eindelijk weer wat lekkere squad games gehad, zat een beetje in een dipje de laatste dagen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MzIV5r0WsOLXw5apgDIYBzsm/full.png

De game waarbij ik 1 kill had was een maatje een beetje boos omdat hij zijn kans om kills te maken mis liep omdat hij mij moest reviven, hij had 0 damage die ronde :+

[ Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 24-08-2018 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tombason
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:10
Heb mij ook aangemeld via FACEIT, ben benieuwd of ik nog een beta uitnodiging weet te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Tombason schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:42:
Heb mij ook aangemeld via FACEIT, ben benieuwd of ik nog een beta uitnodiging weet te bemachtigen.
Gisteren aangemeld. kreeg dezelfde middag nog een key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tombason schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:42:
Ik heb een aantal Tweakers een key gegeven. Dus @jantje 2, @m0nk, @ghighoegha of @gergs hebben wellicht nog wat invites over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Na de update van afgelopen donderdag, loopt de game zo soepel.
Met name het oppakken van de spullen.
Lijkt wel of die animatie is ingekort waardoor je het gelijk in je inventory hebt.
En als extra natuurlijk die witte rand om je items heen voordat je het wilt oppakken.
Hopelijk is dit volgende week niet weer brak

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tombason
Tsurany schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:20:
[...]

Ik heb een aantal Tweakers een key gegeven. Dus @jantje 2, @m0nk, @ghighoegha of @gergs hebben wellicht nog wat invites over :)
Zou mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Hbe er nog 3 of 4, pm even je mailadres, dan stuur ik ze even door!

Vandaag heel de dag stream! Hij werkt eindelijk vrij vlekkeloos, dus vanaf nu hopelijk wat vaker :z

[ Voor 43% gewijzigd door mouzetc op 25-08-2018 13:44 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tombason
mouzetc schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:31:
Hbe er nog 3 of 4, pm even je mailadres, dan stuur ik ze even door!

Vandaag heel de dag stream! Hij werkt eindelijk vrij vlekkeloos, dus vanaf nu hopelijk wat vaker :z
Super, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Laatst online: 23:06
Soms heb je van die dagen dat je eens wilt zien hoe ver je kan komen zonder te vechten. Vandaag was er zo 1. Samen met een maat 2 motorfietsen gezocht en rond gaan rijden tot we dood waren. Uiteindelijk was mijn voorband eraf geschoten en moesten we door op 1 motor.

Dat ging goed tot rank 6, toen in de kleine zone was er 1 randje waarop de motor bugde en we er beide werden afgelanceerd en dood waren.

Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/23wmw4x.png

Een kleine 32.91km rondgereden :+ .

edit:

http://www.pubg.sh/Bloodh...06-4f9f-9ed8-5f031a838372
2d replay ervan :9

edit2
En linkje werkt niet meer :(.

[ Voor 13% gewijzigd door Bloodhoundje op 26-08-2018 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astyle61
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 11:05
Ja inderdaad :), soms heb je easy wins. Is wel leuk, maar wat veel leuker is dat 3 spelers van je team down zijn, je rest er 1, is iedereen gerest dan gaat er 2 weer down en dan een win halen.
Soms heb je geluk soms heb je pech, de zone valt steeds verkeerd of je hebt geen cover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wij hadden gisteren ook aardig wat pech met de zone, eindigt in een open veld met een enkele compound die bezet was. Van te voren al wel verwacht dus twee UAZ's meegenomem, met de neuzen tegen elkaar gezet en snel zelf opgeblazen. We konden perfect dekking zoeken en reviven terwijl de rest in het open veld vocht.
Uiteindelijk met een enorm rookgordijn de compound bestormd en gewonnen :)

Dat zijn toch de mooiste overwinningen, door slim gebruik te maken van de omgeving en objecten de situatie naar je hand zetten. In ieder geval leuker dan van een afstand enkel de laatste twee spelers afschieten terwijl je de rest van de tijd geen vijand gezien hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Tsurany schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:54:
Wij hadden gisteren ook aardig wat pech met de zone, eindigt in een open veld met een enkele compound die bezet was. Van te voren al wel verwacht dus twee UAZ's meegenomem, met de neuzen tegen elkaar gezet en snel zelf opgeblazen. We konden perfect dekking zoeken en reviven terwijl de rest in het open veld vocht.
Uiteindelijk met een enorm rookgordijn de compound bestormd en gewonnen :)

Dat zijn toch de mooiste overwinningen, door slim gebruik te maken van de omgeving en objecten de situatie naar je hand zetten. In ieder geval leuker dan van een afstand enkel de laatste twee spelers afschieten terwijl je de rest van de tijd geen vijand gezien hebt.
Well played.

Dat soort overwinningen geven inderdaad echt voldoening.
Ik pak nu ieder potje 2 wapens met dezelfde kogels.
Zo pak ik in totaal minder kogels en hou ik meer ruimte over voor smokes grenades etc.
In mijn ogen echt een aanrader.

[ Voor 9% gewijzigd door Whiteflashh op 28-08-2018 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
Klinkt allemaal bekend. Ik speel regelmatig duo's, en ook daar zit het soms mee en soms tegen. Gisteren leek eerst een "tegen" potje te worden...1e cirkel viel helemaal aan de andere kant. Daar aangekomen wisten we 1 kill te pakken maar werd mijn maat afgeschoten. 3e Cirkel viel weer aan de andere kant, waarbij de compound van 2 huizen en de 3loodsen onder Georgopoll er net in vielen. Met een dacia de compound in gereden en het duo daar af kunnen schieten. 4e cirkel viel weer buiten de compound, maar er staan maar 2 bomen daar! Uiteindelijk kruipen de cirkel in gegaan, nog 2 kills gepakt en kip gescoord :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05:20

Secsytime

Automagisch

Zie dat er weer een rating reset is.. Zijn er nu al een keer season rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Gisteren met zn 3en een WWCD gehaald, met maar 4 kills in totaal. Aangezien ik maar een 2x scope had, mezelf afzijdig gehouden van long range gevechten en rugdekking gegeven. Was alleen niemand te zien, dus uiteindelijk had ik kip met 0 kills. Vond er eerlijk gezegd niks aan :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 10:57
Waar haal je die info ? Is dat faceit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoowrusZ
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-10 20:20
SmokingSig schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:05:
[...]

Waar haal je die info ? Is dat faceit?
pubg.op.gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whiteflashh schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:14:
[...]

Well played.

Dat soort overwinningen geven inderdaad echt voldoening.
Ik pak nu ieder potje 2 wapens met dezelfde kogels.
Zo pak ik in totaal minder kogels en hou ik meer ruimte over voor smokes grenades etc.
In mijn ogen echt een aanrader.
Dat probeer ik ook, tenzij ik een sniper als de M24 or Kar98k heb aangezien je daar niet veel ammo voor hoeft te dragen. Maar zelfs met twee 7.62 wapens is inventory management nog lastig, die ammo neemt idioot veel ruimte in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Tsurany schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:16:
[...]

Dat probeer ik ook, tenzij ik een sniper als de M24 or Kar98k heb aangezien je daar niet veel ammo voor hoeft te dragen. Maar zelfs met twee 7.62 wapens is inventory management nog lastig, die ammo neemt idioot veel ruimte in.
Ja eens

Ik vind die verhouding tussen bijv. 9mm en 7.62 ammo echt heel scheef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Voor het eerst 2 solo chicken dinners achter elkaar. Daarvoor een potje 2e waarbij ik te agressief was.. Speel de laatste tijd veel met een QBZ op Sanhok ipv een Vector, bevalt goed.. Zeker met daarnaast een M24 of Kar98k..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
Tsurany schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:16:
[...]

Ik kom ook altijd kogels tekort, ik zou wel zo’n ezeltje willen hebben net als de commando’s. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
gotfurrr schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 22:25:
[...]

Ik kom ook altijd kogels tekort, ik zou wel zo’n ezeltje willen hebben net als de commando’s. :Y
Die heb je toch al? :+

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral op het begin, als je net land, en net amper de tijd hebt om een wapen + 1 mag op te pakken. Sta je daar midden in combat KLIK KLIK KLIK :')

Paar keer overkomen.
Pagina: 1 ... 128 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord