[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
De update op mobile maakt het spel nog wat soepeler op mijn low end device. Miramar had achterwege mogen blijven, was een keertje leuk, maar is te groot. Ik zoek standaard squad matches op een random map, en 1 van de 20 keer is het slechts Miramar die mensen spelen.
Ik blijf me er over verbazen hoe goed dit spel werkt op mobile. SMG's zullen wel generfd worden, met name de Vector heeft nauwelijks recoil, zelfs met een 4x scope. Dat is echt hèt wapen momenteel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Tripwire999 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 13:26:
En game uninstalled na 620 uur spelen, na de laatste paar patches is er gewoon geen lol meer in aan. Normaal haal ik wel een paar goeie kills maar na de laatste patches raak ik niks meer lijkt het wel. Simpel voorbeeld iemand met aan AKM schiet 2x ik = dood (ik full level 2 gear). Ik raak van te voren hem 5x met een M416 en niks aan het handje. Ik vind het in solo al vervelend maar in DUO of Squad is het helemaal verschrikkelijk. Het lijkt wel alsof de hitreg / lag daar helemaal kansloos is. Kom na een jaar wel weer ns terug. Zonde want het was zo'n leuke game. Trouwens helemaal nadat ik het filmpje had gezien over de limb hit detection was ik er eigenlijk al klaar mee, dat ze dat nog niet opgelost hebben vind ik echt heel slecht...
Tot snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:37
Ik heb al meer dan anderhalf maand dat spel niet meer opgestart om vooral bovenstaande reden.
En het wordt er niet beter op als ik het zo lees...
Btw, ons discord groepje bijna allemaal om die reden.
Der hebben er een paar gisteren 1 potje opgestart en direct weer klaar mee :)

[ Voor 12% gewijzigd door kazzzdafke op 21-05-2018 16:34 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kom gewoon helemaal niet meer in de game, normaal, test of experimental. Telkens server too busy :( Vorig weekend ook al....
Ik start Ring of Elysium maar weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
kazzzdafke schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:30:
[...]

Ik heb al meer dan anderhalf maand dat spel niet meer opgestart om vooral bovenstaande reden.
En het wordt er niet beter op als ik het zo lees...
Btw, ons discord groepje bijna allemaal om die reden.
Der hebben er een paar gisteren 1 potje opgestart en direct weer klaar mee :)
Bijzonder, is dus niet alleen het spel want waarom heb ik er dan geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Bekse schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:11:
[...]

• Je hebt geluk en hebt er geen last van.
  • Je hebt het niet door.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bekse schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:11:
[...]

Stiekem vermoed ik dat dit voor een flink deel van de spelers ook een excuus is. Het ligt niet aan hen, het ligt aan het spel :+

Natuurlijk gebeuren er af en toe wel eens rare dingen, dat gebeurt in elke shooter. Echter is het lang niet zo dat dit in elk gevecht voorkomt, heel vaak komt het er toch gewoon op neer dat de tegenstander beter schoot.
Wel is het zo dat een death in PUBG wat ingrijpender is en dus wat overgeanalyseerd wordt. Dan vallen foutjes ook eerder op.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:27
Tsurany schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:42:
[...]

Stiekem vermoed ik dat dit voor een flink deel van de spelers ook een excuus is. Het ligt niet aan hen, het ligt aan het spel :+

Natuurlijk gebeuren er af en toe wel eens rare dingen, dat gebeurt in elke shooter. Echter is het lang niet zo dat dit in elk gevecht voorkomt, heel vaak komt het er toch gewoon op neer dat de tegenstander beter schoot.
Wel is het zo dat een death in PUBG wat ingrijpender is en dus wat overgeanalyseerd wordt. Dan vallen foutjes ook eerder op.
Ik herken het verhaal van @Tripwire999 wel hoor. Heb het al meermaals meegemaakt dat ik iemand met een AK of M16/M4 meermaals heb geraakt en dan vervolgens zelf binnen 2 schoten down ben. Zelfs wel eens gehad dat ik level 2 gear had en de tegenstander level 1. Ik zeg niet dat ik de headshot-master ben maar een paar goede voltreffers op de borst zouden meer dan voldoende moeten zijn om iemand uit te schakelen. Het ergste is nog wanneer je hit na hit hebt op iemand (wel met tussenpozen, dus ze kunnen healen) en dan vervolgens met 1 schot je level 2 helm kwijt bent en down bent. En dat terwijl je met 2 man meermaals een paar achtereenvolgende hits hebt gehad op die persoon en hij dus al lang en breed neer zou moeten zijn gegaan.

Ze moeten gewoon af van dat hele gedoe met andere schade wanneer je handen/voeten raakt zoals in dat filmpje te zien was. Implementeer het óf goed óf niet. Op de manier hoe het nu gaat word je gewoon genaaid waar je bij staat. Van mij part is handen gewoon full damage en alleen de voeten niet. Voeten zitten namelijk nooit in de weg maar kunnen wel ooit zichtbaar zijn als iemand achter iets staat.

Dit weekend heb ik een aantal potjes Battlefield 1 gespeeld en het schieten voelt echt zóveel beter dan in PUBG. Het is dat PUBG de enige realistische battle royale game is en ik het concept heel vet vind anders was ik inmiddels ook langzaamaan gaan kijken naar wat anders.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SomerenV natuurlijk maak je het wel eens mee. Maar als je het constant mee maakt, dan ligt het eerder aan jezelf. Te vaak grijpen mensen naar hitreg als excuus terwijl het eerder aan henzelf ligt en dat is erg jammer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Tsurany schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:22:
@SomerenV natuurlijk maak je het wel eens mee. Maar als je het constant mee maakt, dan ligt het eerder aan jezelf. Te vaak grijpen mensen naar hitreg als excuus terwijl het eerder aan henzelf ligt en dat is erg jammer.
Het is niet dat we het constant meemaken maar wel vaak genoeg dat het opvalt. Hitreg is het issue ook niet. Maar dat filmpje over de handen en hoe die damage blokkeren was wel een ahaaaa-momentje. Dat verklaarde voor mij een flink aantal vreemde situaties die we mee hebben gemaakt.

Ik vergelijk het voor de gein even met Battlefield 1. Die game heb ik afgelopen vrijdag gekocht en kills maken gaat me in die game véél beter af. En dat is midden in intense chaos en met iron sights. Sure, ik ga regelmatig dood maar dan ligt het vaak overduidelijk aan een fout door mij, of een vijand die ik over het hoofd gezien heb. In PUBG heb ik regelmatig zoiets van 'w t f gebeurde er zojuist. Waarom is die vent niet dood en ik wel?" Maar in BF1, als ik schiet op een moment dat ik weet dat ik vijand goed zou moeten raken, dan raak ik 'm ook goed, ongeacht met welk wapen ik schiet. In PUBG gebeurt het met regelmaat dat ik weet dat ik een vijand goed zou moeten raken, meerdere schoten los die stuk voor stuk raak zijn, maar alsnog is ie niet neer. Dan gaat er ergens toch iets mis of niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 22:19
Tsurany schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:22:
Ik zeg niet dat ik het constant mee maak, maar wel vaak genoeg om mij eraan te irriteren. Helemaal na de laatste paar patches lijkt het erger te worden en blijkbaar hebben meerdere mensen met wie ik de squad speel hier last van. Ik vind het gewoon vrij kansloos van bluehole dat ze zo'n fundamenteel iets in deze game niet gepatched hebben. Schijnbaar doo RoE het beter als ik het zo lees op diverse fora's (en ook daar zijn uiteraard problemen mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Tripwire999 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:48:
[...]
Schijnbaar doo RoE het beter als ik het zo lees op diverse fora's (en ook daar zijn uiteraard problemen mee).
Is RoE niet gewoon 10x makkelijker omdat je tegen bots en aziaten speelt?
Voor zover mij bekend had die game niet eens NA en EU servers, dus kan me niet voorstellen dat die game "beter" draait met extreem hoge pingtijden.

Ik vind het ook altijd erg makkelijk om het spel de schuld te geven van je eigen falen, waarom hebben anderen dat probleem niet? Het zijn altijd de middelmatige spelers die hier last van lijken te hebben.
SomerenV en Tripwire999 beide een winratio van net 1%, dan vermoed ik dat die frustratie met de game ergens anders vandaan komt dan de hitreg.

[ Voor 27% gewijzigd door unfor op 21-05-2018 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:23:
[...]

Voor zover mij bekend had die game niet eens NA en EU servers, dus kan me niet voorstellen dat die game "beter" draait met extreem hoge pingtijden.
Dat is een typisch geval van latency voordeel waardoor het voor EU spelers prima lijkt te spelen. Dat icm bots verklaart wel waarom sommigen er enthousiast over zijn.
SomerenV schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:31:
[...]

Het is niet dat we het constant meemaken maar wel vaak genoeg dat het opvalt. Hitreg is het issue ook niet. Maar dat filmpje over de handen en hoe die damage blokkeren was wel een ahaaaa-momentje. Dat verklaarde voor mij een flink aantal vreemde situaties die we mee hebben gemaakt.
Dat is inderdaad een minpunt maar als je dat weet is dat dus een prima verklaring.
Ik vergelijk het voor de gein even met Battlefield 1. Die game heb ik afgelopen vrijdag gekocht en kills maken gaat me in die game véél beter af. En dat is midden in intense chaos en met iron sights. Sure, ik ga regelmatig dood maar dan ligt het vaak overduidelijk aan een fout door mij, of een vijand die ik over het hoofd gezien heb. In PUBG heb ik regelmatig zoiets van 'w t f gebeurde er zojuist. Waarom is die vent niet dood en ik wel?" Maar in BF1, als ik schiet op een moment dat ik weet dat ik vijand goed zou moeten raken, dan raak ik 'm ook goed, ongeacht met welk wapen ik schiet. In PUBG gebeurt het met regelmaat dat ik weet dat ik een vijand goed zou moeten raken, meerdere schoten los die stuk voor stuk raak zijn, maar alsnog is ie niet neer. Dan gaat er ergens toch iets mis of niet dan?
Dat is de vraag, gaat er technisch iets mis of gaat er bij jou wat mis? Ik kan er geen antwoord op geven, enkel merk ik dat zeker na de eerste minuten de gevechten betrouwbaar verlopen. Af en toe wel wat latency issues maar echt niet elke match. De meeste deaths zijn een stomme fout van mij of een betere tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:48

snmght

imho dan he

Ik speel nu een tijdje de mobile variant, meestal duo met mijn zoon. Toffe game! Ik vind het wel jammer (net als bij Fortnite bijvoorbeeld) dat je wanneer je met random mensen speelt het lastig communiceren is en het strategisch verdelen van loot er nog wel eens bij in schiet. Ik vraag me af of een systeem zoals WoW het heeft (of had, ik speelde dat 10 jaar terug) uitkomst zou bieden, waarbij opgepakte loot aan alle spelers in de party aangeboden wordt met een 'need of greed' systeem.

Dat zouden ze dan wel weer goed weg moeten werken zodat het niet hinderlijk is als je geen behoefte hebt aan loot of in gevecht bent. Met een toggle zou je een gedeelte van de eventuele problemen op kunnen lossen.

All together heb ik nog niet eerder zo veel plezier gehad met een mobile game, draait prima op mijn Huawei P10. Controls zijn soms nog wel een beetje lastig (al die loot pickups in beeld of ruzie met deuren) maar dat zijn spaarzame momenten, het levert vooral veel fun op. :)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
[...]

Ik vind het ook altijd erg makkelijk om het spel de schuld te geven van je eigen falen, waarom hebben anderen dat probleem niet? Het zijn altijd de middelmatige spelers die hier last van lijken te hebben.
SomerenV en Tripwire999 beide een winratio van net 1%, dan vermoed ik dat die frustratie met de game ergens anders vandaan komt dan de hitreg.
de netcode van deze game is gewoon op dit moment niet goed genoeg voor een shooter, ook endgame niet.

de hitreg is een ander verhaal meestal, aangezien deze clientside is. meestal als je goed schiet, dan raak je ook wat. maarrrr soms creëert dit vage situaties omdat je op je eigen scherm nog denkt te schieten terwijl de game vind dat jij al dood bent = hallo kapotte netcode.

zeker in situaties waarbij je zelf stil zit en iemand een hoekje om komt rennen en op jou schiet gaat het af en toe gruwelijk mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
gotfurrr schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 08:20:
[...]

de netcode van deze game is gewoon op dit moment niet goed genoeg voor een shooter, ook endgame niet.

de hitreg is een ander verhaal meestal, aangezien deze clientside is. meestal als je goed schiet, dan raak je ook wat. maarrrr soms creëert dit vage situaties omdat je op je eigen scherm nog denkt te schieten terwijl de game vind dat jij al dood bent = hallo kapotte netcode.

zeker in situaties waarbij je zelf stil zit en iemand een hoekje om komt rennen en op jou schiet gaat het af en toe gruwelijk mis.
Het punt is dat de hitreg gebaseerd wordt op 2 clients en dat daar dan geen gemiddelde uit komt of compensatie plaatsvindt.

Dit betekend dat je juist groot voordeel kan halen uit het feit dat je ping hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 08:20:
[...]

Goed genoeg is het zeker niet, dat ben ik volledig met je eens. Maar het is niet zo dat vrijwel elk gevecht hierdoor bepaald wordt en bepaalde spelers altijd in het nadeel zijn. In het merendeel van de gevechten bepaald skills (samen met geluk) nog altijd de uitkomst.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Gister een mooie squad game gespeeld welke ik hard carried heb :D

Eerst een kill met de auto, daarna werd mijn team geknocked, en heb ik een 1v3 gewonnen. 1 teammate was jammer genoeg geexecute. Daarna in eindcirkel een 2v4 gespeeld waarvan ik opnieuw een 1v3 situatie won :D . De vertical grip is imho de beste grip uit de hele game op het moment :9~ .

Had totaal 926 van de 1339 damage gedaan in onze squad :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Sinds de nieuwe update heb ik erg veel moeite met locatiebepaling van schoten die dichtbij zijn. Op grotere afstand gaat het prima, niet veel verschil met voor de patch, maar binnen 30-50 meter lijkt het totaal niet te kloppen. Regelmatig dat ik compleet zeker ben dat de schoten ergens op de heuvel vandaan komen terwijl in de deathcam blijkt dat hij eigenlijk 10 meter van me vandaan onder aan de heuvel stond ofzo... Ik ben echt niet doof ofzo, het geluid klopt gewoon niet?? De richting is wel ok maar afstand bepaling lijkt helemaal weg te zijn, alsof alles binnen 200m precies even hard is ofzo...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
NickThissen schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:15:
Sinds de nieuwe update heb ik erg veel moeite met locatiebepaling van schoten die dichtbij zijn. Op grotere afstand gaat het prima, niet veel verschil met voor de patch, maar binnen 30-50 meter lijkt het totaal niet te kloppen. Regelmatig dat ik compleet zeker ben dat de schoten ergens op de heuvel vandaan komen terwijl in de deathcam blijkt dat hij eigenlijk 10 meter van me vandaan onder aan de heuvel stond ofzo... Ik ben echt niet doof ofzo, het geluid klopt gewoon niet?? De richting is wel ok maar afstand bepaling lijkt helemaal weg te zijn, alsof alles binnen 200m precies even hard is ofzo...
locatie bepaling is beter geworden, maar heb weer mn xfi cmss3dblabla aangezet aangezien inderdaad de afstandbepaling niet goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:12:
[...]

Goed genoeg is het zeker niet, dat ben ik volledig met je eens. Maar het is niet zo dat vrijwel elk gevecht hierdoor bepaald wordt en bepaalde spelers altijd in het nadeel zijn. In het merendeel van de gevechten bepaald skills (samen met geluk) nog altijd de uitkomst.
je merkt het vooral in 1v1 duels waarbij de tegenstander ook zijn focus heeft op jou, heel veel gevechten in pubg zijn vooral schoten op tegenstanders die geen idee hebben dat jij ze beschiet of ze zitten in een situatie waarin ze niet zo heel veel terug kunnen doen.

als een tegenstander een open veld oversteekt te voet, dan hoeft de netcode ook niet zo heel goed te zijn om ervoor te zorgen dat je deze speler raakt.

als je in een duel zit dan merk je pas hoe gaar de netcode kan zijn, ook als er nog maar een paar spelers over zijn. bijv dit (gaat hier dus niet om hitreg, gaat om hoe de tegenstander af en toe ineens zichtbaar is, ipv dat dit een vloeiende animatie zou zijn):

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CXqOZR_0JPc&feature=youtu.be]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
gotfurrr schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:34:
[...]

locatie bepaling is beter geworden, maar heb weer mn xfi cmss3dblabla aangezet aangezien inderdaad de afstandbepaling niet goed is.
Ik heb jaren geprobeerd te ontdekken of cmss3d nu positief of negatief voor het bepalen van locatie is.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat gewoon stereo het meest accuraat is.
Ze hebben wel iets in laatste patch veranderd waar het geluid soms heel vreemd klinkt.
Ik mis aureal a3d..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Ach ja ik zeg maar gewoon pubg, esports ready, haal de schouders op en que weer voor de volgende fail in autobesturing, random randjes raken die je niet ziet, no hit reg hits, behind cover deaths, de occasional cheater, cirkel die 5x volledig andere kant valt, droppen op gebouwen waar niks gevonden wordt, de tegenstander droppen op 2 ar's en een smg, etc etc. Het is niet anders nu, het is gewoon echt kut maar veranderd ook niet snel gok ik. Ik vrees alleen dat dit wel zal betekenen dat pubg vrij snel zal gaan afsterven en alleen de harde kern nog speelt.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Esports ready mate! Roep ik altijd. Lach er om en weer verder. Ik heb ook veel gezeik met PUBG. Die game is zo gaar dat het hilarisch is. Maar af en toe heb je dan dat ene potje dat alles lekker werkt en schiet je er 10 af en dan voelt dat zo rewarding. Kar headshots komen lekker aan. De spray met de AK werkt lekker, etc etc. Gister ook keek met een maatje mee die nog in leven was. Schiet op een dude met een SLR terwijl hij op de grond ligt. Geen 1 kogel kwam aan. Maar we wisten wel wat het was; de kogels belanden gewoon in de grond op een of andere manier. Wel sneu als dat soort shit gebeurt.

Terwijl een andere keer moest ik keihard lachen; als je in een auto zit en hangt uit het raam en je hebt een SLR dan is dat een van de fijnste wapens om lui in een andere auto mee te raken. Die kogels kwamen allemaal aan haha kon ze er zo uit pikken.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16:37

Jorissie87

No diggity

Ach broken of niet het blijft wel grappig om af en toe te spelen. Misschien is het omdat ik niet zo bloedfanatiek ben als sommigen hier. Als ik speel is het altijd squad en speel ik gewoon voor een leuke tijd met mijn vrienden. Als we ver komen (of zelfs winnen) is het leuk maar we trollen (elkaar) ook veel. Uiteindelijk is in mijn ogen dat ook de reden om te gamen, dat je een leuke tijd hebt. Winnen is enkel een bijkomstigheid en niet een doel. Ik heb genoeg dingen naast gamen om mijn voldoening uit te halen :+. Speelde vroeger ook multiplayers games die nog veel buggier waren dan dit (Multi Theft Auto anyone?). Denk wel dat PUBG een mooie trend heeft neergezet in de gamingcommunity. Battleroyales waren er natuurlijk al maar PUBG heeft laten zien dat er ook echt een grote markt voor is. Andere studio's hebben dat mooi af kunnen kijken en je ziet inmiddels ook al een aantal soortgelijke games uitkomen. Binnenkort is de E3 2018 weer en ik weet zeker dat de term "Battle Royale" vaak zal gaan vallen! Dan krijgen we hopelijk mooie alternatieven waarop we kunnen overstappen en heeft PUBG zijn taak voldaan.

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
[...]

Of ik WWCD haal boeit me eigenlijk niet. De game zelf is al leuk genoeg dus daar haal ik voldoende plezier uit. Veel vuurgevechten gaan overigens wel gewoon goed (gisteren nog 6 kille gehad in een potje) maar juist daarom valt het op wanneer de game zich heel anders gedraagt dan normaal. En in mijn ogen moet de ervaring consistent zijn. Als er afwijkend gedrag is kan dat gaan frustreren.

En die afwijking valt me alleen op in PUBG. Ik speel al shooters vanaf Doom/Wolf3D dus ik heb ondertussen wel door wanneer iets door mij komt en wanneer niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
True schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:14:
[...]
  • Je hebt geluk en hebt er geen last van.
  • Je hebt het niet door.
Beide heerlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:12:
[...]

Geluk zou geen factor moeten zijn in een shooter :+ Althans niet in een vuurgevecht. Daar zou puur en alleen skill de beslissende factor moeten zijn. Je kunt geluk hebben met de loot of met de positie, maar qua loot hebben we 99% van de tijd goed spul en positie is ook een stukje inzicht.

Kijk, als ik nou de enige zou zijn die dit issue ervaart dan kun je inderdaad zeggen dat het waarschijnlijk aan mij ligt. Maar hier zijn er al diverse mensen die hetzelfde ervaren en op Reddit kom je regelmatig mensen tegen die hetzelfde ervaren. Het probleem doet zich vaak ook alleen voor op close range, maar dan is de kans ook veel groter dat je flink wat kogels afvuurt op iemand z'n handen terwijl je op de borst richt.

En we gaan regelmatig dood door domme beslissingen, dat zal ik ook niet ontkennen. Daar erger ik me ook niet aan. Het zijn juist de momenten waarbij ik 100% zeker weet dat het niet aan mezelf ligt dat ik er gewoon geen zin meer in heb. Ik heb CS:Source & Go gespeeld, elke Battlefield, elke Unreal, elke Quake, elke Far Cry, elke Wolfenstein, elke Half Life en nog tig andere shooters dus ik heb echt wel door wanneer iets mijn fout is en wanneer iets niet mijn fout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wettacked
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-09 14:54
Die update (die 6 uur duurt) van aankomende nacht, zou dat de nieuwe map zijn? De patchnotes komen onder de update pas ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:12:
Ach ja ik zeg maar gewoon pubg, esports ready, haal de schouders op en que weer voor de volgende fail in autobesturing, random randjes raken die je niet ziet, no hit reg hits, behind cover deaths, de occasional cheater, cirkel die 5x volledig andere kant valt, droppen op gebouwen waar niks gevonden wordt, de tegenstander droppen op 2 ar's en een smg, etc etc. Het is niet anders nu, het is gewoon echt kut maar veranderd ook niet snel gok ik. Ik vrees alleen dat dit wel zal betekenen dat pubg vrij snel zal gaan afsterven en alleen de harde kern nog speelt.
Zou toch wel goedkomen met pubg.
Spel heeft zijn up's en downs.
Heb er nog genoeg fun in maar momenteel even niet idd vanwege de problemen wellicht met de komende patch verholpen.

Pubg zal zeker nog een jaar actief zijn als nr1 en vermoedelijk zullen er andere royale games komen.
Bv nieuwe battlefield met die modus en of
Mavericks Proving Grounds of andere games maar of ze zo goed scoren als pubg vraag ik mij af :o

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SomerenV schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 14:57:
[...]

Geluk zou geen factor moeten zijn in een shooter :+ Althans niet in een vuurgevecht. Daar zou puur en alleen skill de beslissende factor moeten zijn.
Met random spray patterns zal geluk altijd een kleine factor zijn. Zelfde geld mbt de health van de tegenstander bijvoorbeeld.
Kijk, als ik nou de enige zou zijn die dit issue ervaart dan kun je inderdaad zeggen dat het waarschijnlijk aan mij ligt. Maar hier zijn er al diverse mensen die hetzelfde ervaren en op Reddit kom je regelmatig mensen tegen die hetzelfde ervaren. Het probleem doet zich vaak ook alleen voor op close range, maar dan is de kans ook veel groter dat je flink wat kogels afvuurt op iemand z'n handen terwijl je op de borst richt.
Het verschil is dat sommigen zeggen dat het af en toe gebeurt terwijl anderen claimen hierdoor geen enkele kill meer te kunnen maken. En dan vraag ik me echt af of dit hier aan ligt of dat het een kwestie is van de schuld naar de game verschuiven.

Ik geloof zeker dat er problemen zijn en ervaar het zelf ook, het is alleen niet zo overheersend als sommigen beweren en zeker niet op elk gevecht van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 22:11
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 15:53:
Ik geloof zeker dat er problemen zijn en ervaar het zelf ook, het is alleen niet zo overheersend als sommigen beweren en zeker niet op elk gevecht van toepassing.
Gevoelstechnisch wegen die potjes dat je iemand helemaal de getver inschiet en maar slechts 6 hit points er aan over houdt wel een heel stuk zwaarder dan de potjes zonder problemen. ;)

Die paar keer dat je point blank wordt verrast en full-auto beschoten maar je nog om kan draaien en het vuurgevecht wint, voelen gek genoeg nooit zo oneerlijk aan.

Dat gezegd hebbende, die inconsistentie en het feit dat je nooit helemaal zeker ervan kan zijn dat wat je op het scherm ziet, ook daadwerkelijk zo is, dat is wel mijn grootste probleem nog met de game, dat heeft BF4 ook verpest het eerste jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:08:
[...]

Gevoelstechnisch wegen die potjes dat je iemand helemaal de getver inschiet en maar slechts 6 hit points er aan over houdt wel een heel stuk zwaarder dan de potjes zonder problemen. ;)

Die paar keer dat je point blank wordt verrast en full-auto beschoten maar je nog om kan draaien en het vuurgevecht wint, voelen gek genoeg nooit zo oneerlijk aan.
Dat houd je natuurlijk altijd inderdaad :)
Dat gezegd hebbende, die inconsistentie en het feit dat je nooit helemaal zeker ervan kan zijn dat wat je op het scherm ziet, ook daadwerkelijk zo is, dat is wel mijn grootste probleem nog met de game, dat heeft BF4 ook verpest het eerste jaar.
Tot Battlefield overstapte op 60hz en een limiet zette op de latency compensation had je ook daar hele vreemde deaths inderdaad. Alleen als je na 15 seconden weer gespawned bent is het een stuk acceptabeler dan wanneer het een match van 20 minuten opeens beëindigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:15:
[...]

Tot Battlefield overstapte op 60hz en een limiet zette op de latency compensation had je ook daar hele vreemde deaths inderdaad. Alleen als je na 15 seconden weer gespawned bent is het een stuk acceptabeler dan wanneer het een match van 20 minuten opeens beëindigd :)
Bij Battlefield 4 was het toch echt veel minder erg dan wat er nu al heel lang (vanaf het begin) bij PUBG aan de gang is. Ik vind het verschil echt enorm en totaal niet te vergelijken. Dood gaan achter cover is niet leuk maar kogels die bij de een niet aankomen en bij de andere wel. Het heeft volgens mij toch te veel met hun client side oplossing te maken.

PUBG is (nog steeds) leuk om te spelen maar er is (kan zijn) vaak een groot verschil tussen de verschillende potjes en af en toe ingame al een verschil tussen wie je wel en niet "kan raken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:28
Anderen die ook niet in een game kunnen komen? De vakjes in de lobby zijn leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:43

KipCurreh

Nightcrawler

floriz87 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 21:58:
Anderen die ook niet in een game kunnen komen? De vakjes in de lobby zijn leeg.
Wij geraken er ook niet meer in...
'An error occurred' en er staan slotjes over al de maps

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
https://twitter.com/PUBG_help/status/999018377183223814

[ Voor 26% gewijzigd door floriz87 op 22-05-2018 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Hier een mooi voorbeeld van 'iets is er mis'. Met twee man close range vol automatisch op iemand schieten en zijn vest niet beschadigen :+ Ik heb er beelden van, maar die komen later :) Die persoon had overigens ook echt ziek veel lag. Ofja, zijn teamgenoot had het dus ik vermoed hij ook. In de replay is ook te zien hoe meerdere kogels letterlijk door hem heen gaan zonder schade aan te richten.

[ Voor 36% gewijzigd door SomerenV op 22-05-2018 23:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 07:57
snmght schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 08:16:
Ik speel nu een tijdje de mobile variant, meestal duo met mijn zoon. Toffe game! Ik vind het wel jammer (net als bij Fortnite bijvoorbeeld) dat je wanneer je met random mensen speelt het lastig communiceren is en het strategisch verdelen van loot er nog wel eens bij in schiet. Ik vraag me af of een systeem zoals WoW het heeft (of had, ik speelde dat 10 jaar terug) uitkomst zou bieden, waarbij opgepakte loot aan alle spelers in de party aangeboden wordt met een 'need of greed' systeem.

Dat zouden ze dan wel weer goed weg moeten werken zodat het niet hinderlijk is als je geen behoefte hebt aan loot of in gevecht bent. Met een toggle zou je een gedeelte van de eventuele problemen op kunnen lossen.

All together heb ik nog niet eerder zo veel plezier gehad met een mobile game, draait prima op mijn Huawei P10. Controls zijn soms nog wel een beetje lastig (al die loot pickups in beeld of ruzie met deuren) maar dat zijn spaarzame momenten, het levert vooral veel fun op. :)
Hier ook een mobile speler(vanaf het begin) en ook ik heb nog nooit zoveel tijd en plezier besteed aan een mobile game. Of het Arcade, Classic of Sniper Training is, het is 100% pure fun.

Jammer dat de Sniper Training potjes niet meetellen met je ranking want momenteel speel ik die mode toch wel het meest

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PC Players: We've extended the period of time that items from the Aviator crate will be unmarketable. The exact restriction time is still being determined. When we can confirm this timing, we will provide an update.
Bron: https://twitter.com/PUBG_help/status/999350615569510403

Amateurisme ten top... zeker als mensen gewoon grof geld betalen voor die crates moet je daar op een normale manier mee om gaan en niet een paar uur van te voren met uitstel komen zonder opgaaf van reden. PUBG corp is echt waardeloos bezig de afgelopen maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Complete Pubg pixel fail humor in een tournament
8)7
https://twitter.com/oraxe_/status/999063904553709568?s=19

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Tsurany schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:24:
PC Players: We've extended the period of time that items from the Aviator crate will be unmarketable. The exact restriction time is still being determined. When we can confirm this timing, we will provide an update.
Bron: https://twitter.com/PUBG_help/status/999350615569510403

Amateurisme ten top... zeker als mensen gewoon grof geld betalen voor die crates moet je daar op een normale manier mee om gaan en niet een paar uur van te voren met uitstel komen zonder opgaaf van reden. PUBG corp is echt waardeloos bezig de afgelopen maanden.
Dan moet je maar geen grof geld betalen voor zo'n crate. Prima dat ze dit zo doen wat mij betreft. Een normale speler zal hier totaal geen hinder van ondervinden. Zelf vind ik het eerder schandalig dat je voor elke zowat crate een key nodig hebt en dat er in de basis bar weinig cosmetische items beschikbaar zijn. Maar een extended periode waarin je items niet te verkopen zijn? Helemaal prima.
Er gaat niks boven PUBG physics :+ Schade op de meest onlogische momenten, wagens die opeens een barrelroll doen omdat je over een klein bultje rijdt en motoren die batshitcrazy gaan en alle inzittenden om het leven brengen _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door SomerenV op 23-05-2018 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SomerenV schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:34:
[...]

Dan moet je maar geen grof geld betalen voor zo'n crate. Prima dat ze dit zo doen wat mij betreft. Een normale speler zal hier totaal geen hinder van ondervinden. Zelf vind ik het eerder schandalig dat je voor elke zowat crate een key nodig hebt en dat er in de basis bar weinig cosmetische items beschikbaar zijn. Maar een extended periode waarin je items niet te verkopen zijn? Helemaal prima.
Als ze dat vooraf bekend maken is het acceptabel. Maar als ze er voor kiezen om zo'n economie om cosmetische items te creëren moeten ze er wel voor zorgen dat het een betrouwbare economie wordt. Items uit zo'n crate worden een stuk minder waard als er straks twee keer zoveel crates geopend zijn, daar zouden mensen vooraf op moeten kunnen inspelen.

Het laat maar weer eens zien dat PUBG Corp echt niks begrijpt van een community opbouwen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SomerenV
Tsurany schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:37:
[...]

Als ze dat vooraf bekend maken is het acceptabel. Maar als ze er voor kiezen om zo'n economie om cosmetische items te creëren moeten ze er wel voor zorgen dat het een betrouwbare economie wordt. Items uit zo'n crate worden een stuk minder waard als er straks twee keer zoveel crates geopend zijn, daar zouden mensen vooraf op moeten kunnen inspelen.

Het laat maar weer eens zien dat PUBG Corp echt niks begrijpt van een community opbouwen.
De market is niks meer dan een leuke extra. Als ze dat systeem vandaag nog uit Steam slopen zal ik er geen traan om laten. Digitale items verkopen voor tientallen of soms zelfs honderden euro's... Betrouwbaar my ass. Het is anderen uitzuigen, door die 'betrouwbare economie'.

Overigens staat de community wat mij betreft los van de market. Twee compleet verschillende zaken. Het enige wat de market doet is zorgen dat bekende streamers voor de hoofdprijs wat kunnen kopen (want dat verdienen ze toch wel terug) wat anderen weer aanspoort geld uit te geven in de hoop op iets unieks. Nee, dat ben ik liever kwijt dan rijk.

[ Voor 17% gewijzigd door SomerenV op 23-05-2018 20:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bekse
Tsurany schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:37:
[...]

admin edit
Stop eens met de op man spelen

[ Voor 6% gewijzigd door Ircghost op 24-05-2018 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Het is wel een een teken aan de wand, dat ook dit weer zo abrupt wordt doorgevoerd. Een keer zoiets is niet zo erg maar telkens weer fouten in patchnotes, zaken die moeten worden verbeterd maar alleen maar andere problemen veroorzaken, testservers waar belangrijke zaken maar een dag worden getest (nieuwe cirkels, geluidsaanpassingen) en in general gewoon inconsistent zijn met informatie voorziening. Het is gewoon niet goed op elkaar ingespeeld door snelle groei wat je gewoon ziet en daar lijdt de kwaliteit keihard onder. Ze doen veel te veel crates in veel te korte tijd achter elkaar. Sure ze verdienen er vast wel wat mee, maar zoals het bij csgo is krijgen ze zo niet. enige reden dat die paar skins zo duur zijn is dat er weinig van zijn en mafkezen met te veel geld ze voor die belachelijk hoge prijs alsnog willen kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
SouLLeSSportal schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:30:
Het is wel een een teken aan de wand, dat ook dit weer zo abrupt wordt doorgevoerd. Een keer zoiets is niet zo erg maar telkens weer fouten in patchnotes, zaken die moeten worden verbeterd maar alleen maar andere problemen veroorzaken, testservers waar belangrijke zaken maar een dag worden getest (nieuwe cirkels, geluidsaanpassingen) en in general gewoon inconsistent zijn met informatie voorziening. Het is gewoon niet goed op elkaar ingespeeld door snelle groei wat je gewoon ziet en daar lijdt de kwaliteit keihard onder. Ze doen veel te veel crates in veel te korte tijd achter elkaar. Sure ze verdienen er vast wel wat mee, maar zoals het bij csgo is krijgen ze zo niet. enige reden dat die paar skins zo duur zijn is dat er weinig van zijn en mafkezen met te veel geld ze voor die belachelijk hoge prijs alsnog willen kopen.
Ik denk dat het volgende gaande is:
- PUBG had een proof of concept moeten worden waar rustig aan gesleuteld kon worden.
- Vervolgens is de populariteit absurd hard gestegen waardoor er opeens miljoenen spelers waren.
- Veel van die spelers begrijpen het begrip Early Access niet.
- Bluehole moest opeens alle zeilen bijzetten om dingen te fixen.
- Om interesse te behouden moesten dingen toegevoegd worden.
- Het team was véél te klein om alles bij te houden dus er moesten halsoverkop mensen aangenomen worden.
- Om een steady cashflow te behouden zijn er enorm veel crates toegevoegd.
- Omdat het team razendsnel gegroeid is mist er een goede samenwerking en lopen er veel teams langs elkaar af.

Een onervaren team is nu bezig met een van de populairste games ooit terwijl de basis niet meer dan een proof of concept is en om de cashflow goed te houden zijn er enorm veel kratjes toegevoegd. Ik geloof best dat de intenties van Bluehole goed zijn maar ik denk dat het team simpelweg niet de ervaring heeft om het snel genoeg tot een goed einde te brengen. PUBG heeft nog steeds potentie maar als de basis niet goed genoeg is dan zullen alle oplossingen halfbakken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Sowieso vangen hoge bomen veel wind. Er bestaat vast wel ergens een mooie formule die de verhouding tussen de populariteit van een spel en de mate van kritiek weergeeft. Terecht of onterecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
zacht schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:16:
Sowieso vangen hoge bomen veel wind. Er bestaat vast wel ergens een mooie formule die de verhouding tussen de populariteit van een spel en de mate van kritiek weergeeft. Terecht of onterecht.
En de negatieve mensen laten zich eerder en feller horen. Iemand die tevreden is hoor je nauwelijks. Maar ik zie nu steeds meer voormalig positieve spelers die zich negatief uitlaten over PUBG, of die in ieder geval een stuk sceptischer zijn geworden.

Zelf speel ik PUBG nog steeds met plezier (bijna dagelijks) maar ik kan niet ontkennen dat er wat dingen gewoon niet goed lopen. Vehicle physics, hitregistratie, loot die in het begin pas laat spawned, vaultingmechanisme dat niet altijd even lekker werkt, fps drops op rare momenten, veel te veel crates met een slotje terwijl er weinig te customizen is in de basis, lelijke wapenskins, brakke communicatie en vast nog wel wat meer dingen. Ik ben meestal vrij optimistisch en was dat in het geval van PUBG ook omdat de communicatie in het begin gewoon goed was, en de snelheid waarop fixes kwamen ook. Maar ze laten steeds vaker steken vallen en veel fouten die er al heel lang in zitten blijven onopgelost.

Ik hoop nog steeds op een goede afloop en ik geloof dat Greene dat zelf ook wil (aan zijn passie ligt het niet) maar ik ben bang dat het team teveel hooi op z'n vork heeft genomen en niet de kennis in huis heeft om alle problemen te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 10:59
SomerenV schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:08:
[...]

- PUBG had een proof of concept moeten worden waar rustig aan gesleuteld kon worden.
- Vervolgens is de populariteit absurd hard gestegen waardoor er opeens miljoenen spelers waren.
- Het team was véél te klein om alles bij te houden dus er moesten halsoverkop mensen aangenomen worden.
- Omdat het team razendsnel gegroeid is mist er een goede samenwerking en lopen er veel teams langs elkaar af.

Een onervaren team is nu bezig met een van de populairste games ooit terwijl de basis niet meer dan een proof of concept is en om de cashflow goed te houden zijn er enorm veel kratjes toegevoegd. Ik geloof best dat de intenties van Bluehole goed zijn maar ik denk dat het team simpelweg niet de ervaring heeft om het snel genoeg tot een goed einde te brengen. PUBG heeft nog steeds potentie maar als de basis niet goed genoeg is dan zullen alle oplossingen halfbakken zijn.
Zeker plausibel. Feit is ook bijvoorbeeld dat Ubisoft heeft besloten geen battle royale toe te voegen aan FarCry 5. Nu zijn er veel discussies over de competentie van Ubisoft, maar ik denk dat we met zekerheid kunnen zeggen dat het concept van een Battle Royale besproken is voor de launch van Farcry 5. Er zit ongeveer een jaar tijd tussen de launch van Far Cry 5 en het eerste succes van PUBG. Kortom, het is Ubisoft in ieder geval niet gelukt om 100 mensen tegelijkertijd op de map van Far Cry 5 te laten spelen in een Battle Royale modus. Een ervaren ontwikkelaar en publisher is het dus in een jaar tijd niet gelukt. Ik denk dat we dus de complexiteit van wat Bluehole doet niet moeten onderschatten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
cmegens schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:48:
[...]

Zeker plausibel. Feit is ook bijvoorbeeld dat Ubisoft heeft besloten geen battle royale toe te voegen aan FarCry 5. Nu zijn er veel discussies over de competentie van Ubisoft, maar ik denk dat we met zekerheid kunnen zeggen dat het concept van een Battle Royale besproken is voor de launch van Farcry 5. Er zit ongeveer een jaar tijd tussen de launch van Far Cry 5 en het eerste succes van PUBG. Kortom, het is Ubisoft in ieder geval niet gelukt om 100 mensen tegelijkertijd op de map van Far Cry 5 te laten spelen in een Battle Royale modus. Een ervaren ontwikkelaar en publisher is het dus in een jaar tijd niet gelukt. Ik denk dat we dus de complexiteit van wat Bluehole doet niet moeten onderschatten.
Er is één ontwikkelaar die behoorlijk wat ervaring heeft met grote maps en grote spelersaantallen: Dice. Zij hadden er echter een flinke kluif aan om potjes met 64 man vloeiend te laten lopen, en dat in een engine die vanaf dag 1 ontwikkeld is voor voornamelijk Battlefield. Nu doen ze op het gebied van graphics, physics en animaties wel wat meer dan menig andere game, maar het feit dat zij er al moeite mee hadden zegt genoeg. PUBG draait op UE4 en Epic Games is momenteel hard bezig om hun engine te optimaliseren voor grote werelden en spelersaantallen, maar ook die moeten alle zeilen bijzetten.

Unreal Engine 4 is in de basis niet goed in het afhandelen van games als Fortnite en PUBG en dat merk je. Het is een zéér capabele engine, maar met grote werelden en grote spelersaantallen laat het flink wat steken vallen. De enige reden dat Fortnite wél goed loopt is omdat Epic Games er zelf achter zit. Elk ander team had er aanzienlijk meer problemen mee gehad waarschijnlijk.

Wat Bluehole doet met PUBG is bewonderenswaardig omdat het een enorm complex iets is. Servers met 100 man zijn zéér zeldzaam in wat voor game dan ook, grote maps (64km2) zijn zeer zeldzaam, UE4 is er niet voor gemaakt, het is een relatief nieuw en onervaren team en Battle Royale als genre staat nog in zijn kinderschoenen. Het feit dat het relatief goed werkt vind ik al best knap, maar het is om bovengenoemde redenen ook niet gek dat er zoveel foutjes in zitten die er niet in zouden moeten zitten. Maar goed, Epic Games moet al genoeg moeite doen om Fortnite lekker te laten lopen wat betreft netcode en server performance ondanks dat ze de maker zijn van UE4. Dus wat Bluehole doet is hoe dan ook knap te noemen.

[ Voor 3% gewijzigd door SomerenV op 24-05-2018 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
SomerenV schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:56:
[...]

Er is één ontwikkelaar die behoorlijk wat ervaring heeft met grote maps en grote spelersaantallen: Dice. Zij hadden er echter een flinke kluif aan om potjes met 64 man vloeiend te laten lopen, en dat in een engine die vanaf dag 1 ontwikkeld is voor voornamelijk Battlefield. Nu doen ze op het gebied van graphics, physics en animaties wel wat meer dan menig andere game, maar het feit dat zij er al moeite mee hadden zegt genoeg. PUBG draait op UE4 en Epic Games is momenteel hard bezig om hun engine te optimaliseren voor grote werelden en spelersaantallen, maar ook die moeten alle zeilen bijzetten.

Unreal Engine 4 is in de basis niet goed in het afhandelen van games als Fortnite en PUBG en dat merk je. Het is een zéér capabele engine, maar met grote werelden en grote spelersaantallen laat het flink wat steken vallen. De enige reden dat Fortnite wél goed loopt is omdat Epic Games er zelf achter zit. Elk ander team had er aanzienlijk meer problemen mee gehad waarschijnlijk.

Wat Bluehole doet met PUBG is bewonderenswaardig omdat het een enorm complex iets is. Servers met 100 man zijn zéér zeldzaam in wat voor game dan ook, grote maps (64km2) zijn zeer zeldzaam, UE4 is er niet voor gemaakt, het is een relatief nieuw en onervaren team en Battle Royale als genre staat nog in zijn kinderschoenen. Het feit dat het relatief goed werkt vind ik al best knap, maar het is om bovengenoemde redenen ook niet gek dat er zoveel foutjes in zitten die er niet in zouden moeten zitten. Maar goed, Epic Games moet al genoeg moeite doen om Fortnite lekker te laten lopen wat betreft netcode en server performance ondanks dat ze de maker zijn van UE4. Dus wat Bluehole doet is hoe dan ook knap te noemen.
Precies. Het zou mij ook niets verbazen als de vertraging bij Red Dead Redemption juist komt door het toevoegen van de Battle Royale modus. In die zin is het wel prettig dat een kleine ontwikkelaar nu de grote jongens wakker schud en aan het werk zet. Bovendien heeft Bluehole de potentie zelf een grote jongen te worden, ze houden toch al meer dan een jaar, ondanks alle fouten en problemen, onze aandacht vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
cmegens schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:34:
[...]

Precies. Het zou mij ook niets verbazen als de vertraging bij Red Dead Redemption juist komt door het toevoegen van de Battle Royale modus. In die zin is het wel prettig dat een kleine ontwikkelaar nu de grote jongens wakker schud en aan het werk zet. Bovendien heeft Bluehole de potentie zelf een grote jongen te worden, ze houden toch al meer dan een jaar, ondanks alle fouten en problemen, onze aandacht vast.
Games van Rockstar worden altijd vertraagd :+ Maar ik denk dat een 100 speler Battle Royale zelfs voor Rockstar Games een flinke kluif is. Grote werelden zijn ze wel gewend, grote spelersaantallen niet. 30 is het maximaal aantal spelers in een server voor GTA: Online. Dat meer dan verdrievoudigen is geen simpele opgave.

Ik geef Bluehole overigens nog altijd het voordeel van de twijfel. Ze moeten alleen hun shit op orde krijgen, maar volgens mij doen ze flink hun best dat te regelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:31
This week’s event is for only the sneakiest of snakes. It’s a crossbows and melee weapons only, 100-man blowout on Erangel. While you’re looting for quivers and bolts, be sure to keep an eye out for ghillie suits—they’ll spawn randomly alongside the usual world loot.

Best of luck, and remember if archery isn’t your strong suit you can always just pan people to death.

Full event details below.

EVENT SCHEDULE
  • STARTS: May 24, 7pm PDT / May 25, 4am CEST / May 25, 11am KST
  • ENDS: May 27, 7pm PDT / May 28, 4am CEST / May 28, 11am KST
AVAILABLE QUEUES
  • 4-man squads on Erangel (All Regions)
  • NA/EU/AS/SA/SEA/OC: TPP & FPP
  • KR/JP: TPP
GHILLIE CROSSING EVENT RULES
  • World spawn weapons include only crossbows and melee weapons.
  • Ghillie Suits spawn alongside other world loot.
  • Blue zone damage increases exponentially as the endgame approaches.
  • No vehicles spawn.
  • The first safe zone always forms around the center of the map.
LOOT SPAWNS
  • Only 2x, 3x, and 4x scopes spawn (no larger scopes)
  • All other world spawn items—including bolts, grenades, consumables, and attachments like crossbow quivers and scopes—spawn at a normal rate
OTHER EVENT RULES
  • Weather is locked at “sunny.”
  • Redzones and care packages are disabled.
  • Killer spectating is enabled
Bron: https://steamcommunity.co...etail/1651012249544612322

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben geleerd van de shotgun only modus waarbij iedereen elkaar maar met voertuigen vermoorde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
SomerenV schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:01:
[...]

... maar ik kan niet ontkennen dat er wat dingen gewoon niet goed lopen. Vehicle physics, hitregistratie, loot die in het begin pas laat spawned, vaultingmechanisme dat niet altijd even lekker werkt, fps drops op rare momenten, veel te veel crates met een slotje terwijl er weinig te customizen is in de basis, lelijke wapenskins, brakke communicatie en vast nog wel wat meer dingen.
Veel van deze dingen zaten er al in van early access.... Dat er 90% nog steeds niet gefixed is (integendeel) roept wel heel wat vragen op. Ik denk dat ze het niet gefixed krijgen, punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
SomerenV schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:08:
[...]

komt denk ik aardig in de richting, maar we zitten nu al een half jaartje met een > 1.0 versie die volledig zou moeten zijn. Ze zullen elke verbetering die ze willen doen vanaf nu goed moeten doen en voldoende moeten testen of het afhaken van spelers gaat exponentieel stijgen en over naar games die wel goed draaien.
Ik vind het niet erg om even te moeten wachten totdat iets gefixed wordt maar FIX het dan nonderju ook ipv verder verkloten of iets anders kapot maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cmegens
kazzzdafke schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 23:35:
[...]

Veel van deze dingen zaten er al in van early access.... Dat er 90% nog steeds niet gefixed is (integendeel) roept wel heel wat vragen op. Ik denk dat ze het niet gefixed krijgen, punt.
Verre van 90%. Als je kijkt hoeveel bugs er toen waren tegenover nu hebben ze echt enorme stappen gemaakt. Alleen waar bluehole last van heeft is dat alles met elkaar verbonden is en in balans staat. Wanneer ze wat wijzigen of een bug fixen creëren ze vaak elders weer een nieuw probleem. Maar 90% impliceert dat maar 10% van de bugs zijn opgelost, en dat ik zeker veel veel veel meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
cmegens schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 07:54:
[...]

Verre van 90%. Als je kijkt hoeveel bugs er toen waren tegenover nu hebben ze echt enorme stappen gemaakt. Alleen waar bluehole last van heeft is dat alles met elkaar verbonden is en in balans staat. Wanneer ze wat wijzigen of een bug fixen creëren ze vaak elders weer een nieuw probleem. Maar 90% impliceert dat maar 10% van de bugs zijn opgelost, en dat ik zeker veel veel veel meer!
Ik heb het over het lijstje van SomerenV.
Er zijn zaken gefixed ja, maar andere belangrijke essentiële zaken echt niet die zeker en vast al sinds EA gemeld zijn...
Ga lijstje maar eens af van Someren. Die crates etc is het minste van mijn zorg. Gameplay/gunplay is hetgeen wat telt, en daar laten ze steken vallen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cmegens
kazzzdafke schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:33:
[...]

Ik heb het over het lijstje van SomerenV.
Er zijn zaken gefixed ja, maar andere belangrijke essentiële zaken echt niet die zeker en vast al sinds EA gemeld zijn...
Ga lijstje maar eens af van Someren. Die crates etc is het minste van mijn zorg. Gameplay/gunplay is hetgeen wat telt, en daar laten ze steken vallen.
Tuurlijk laten ze steken vallen, er is geen ontwikkelaar te vinden die geen steken heeft laten vallen. GTA5 is een topgame, maar de wachttijden bij online zijn wel lang. En zo zijn er nog meer voorbeelden en dus ook voor PUBG. Maar er zijn bij PUBG ook een heel aantal dingen die ze qua gameplay goed doen, waarmee ze nu ook de rest van de ontwikkelaars weer inspireren. Het verschil tussen jou en mij is dat jij over kleine problemen afhaakt en ik ze voor lief neem omdat ik het nog steeds een unieke en toffe game ervaring vindt.

[ Voor 11% gewijzigd door cmegens op 25-05-2018 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Zouden ze eindelijk het eens doorhebben of alleen maar om weer beetje feedback terug te geven?
Our dev team is hard at work on important performance optimizations and content updates. Today we want to talk about our top priorities and give you a peek at what’s coming in the near future.
https://twitter.com/PUBG/status/1000406205699780608

Dev Letter: Recent Feedback and Our Development Priorities
https://steamcommunity.co...etail/1651012430523385580
+ Nieuwe car
Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/public/images/clans/27971017/6f9cc8fb08db158af8107414b14873a6abe281d3.png
Hmmm lijkt op...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/y0EGQQfiLB4QbO214fE1hRC1/full.jpg

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
@PatRamon Je weet dat de Tuk Tuk gewoon een iconisch Aziatisch vervoersmiddel is he? :+ Lijkt me dan ook dat die naar Sanhok komt. En buiten de algemene vorm lijken die twee modellen echt totaal niet op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
SomerenV schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:05:
@PatRamon Je weet dat de Tuk Tuk gewoon een iconisch Aziatisch vervoersmiddel is he?
Goh supper bedankt dat je mij er op attendeert nooit geweten :o :+

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 02-10 00:17
Solo finales beginnen over enkele minuten voor het ASOS ROG - BR4SH toernooi voor het vormen van een nieuw E-sports team. Spelen enkele tweakers mee en is te volgnes via:

YouTube: BRASH esports

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja mooi. Mooi ook dat ze daar over gaan klagen. Zo'n beetje iedereen en zijn ouwe moer maakt grappen over PUBG dat het Esports ready is mate, en dan gaan ze zo verwonderd doen over het feit dat dit ze in de game overkomt. hahaha prachtig. Hoevaak ik wel geen ellende heb mee gemaakt in PUBG. Neem die hele game daarom niet serieus. Af en toe een potje en dan weer vloekend afsluiten. That's it. Maar Esports? LOL Nope.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Na de crossbow mode nog 1 mooie clip weten te maken met shadowplay. Mijn teammates waren allemaal neer door een team van 4. Ik was als enige over in een huisje tegen 4 andere.

Als ze me met 4 man tegelijk hadden gerushed hadden ze dit zo makkelijk gewonnen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:39
SomerenV schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:38:
[...]

Games van Rockstar worden altijd vertraagd :+ Maar ik denk dat een 100 speler Battle Royale zelfs voor Rockstar Games een flinke kluif is. Grote werelden zijn ze wel gewend, grote spelersaantallen niet. 30 is het maximaal aantal spelers in een server voor GTA: Online. Dat meer dan verdrievoudigen is geen simpele opgave.

Ik geef Bluehole overigens nog altijd het voordeel van de twijfel. Ze moeten alleen hun shit op orde krijgen, maar volgens mij doen ze flink hun best dat te regelen.
Novalogic kreeg het al in 2004 voor elkaar om 100 man in één map te laten spelen 50 vs 50.( Zelfs up too 150 man ) Zo moeilijk kan het dan toch niet zijn? ;) Voor die tijd was ook nog eens een geweldige game 8)

https://store.steampowere...tions_Combined_Arms_Gold/ / http://novalogic.com/games.asp?GameKey=JOTR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
jantje 2 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:08:
[...]

Novalogic kreeg het al in 2004 voor elkaar om 100 man in één map te laten spelen 50 vs 50.( Zelfs up too 150 man ) Zo moeilijk kan het dan toch niet zijn? ;) Voor die tijd was ook nog eens een geweldige game 8)

https://store.steampowere...tions_Combined_Arms_Gold/
Ja I know, heb die game namelijk best wat gespeeld back in the day :+ Was overigens ook niet altijd een geweldige ervaring en het feit dat er daarna eigenlijk nauwelijks andere games hetzelfde deden zegt ook al genoeg. Hun engine was overigens ook best vlotjes wat natuurlijk ook wel scheelt en grafisch was de game niet je van het. En daar komt bij dat er tegenwoordig véél meer data is die verwerkt moet worden vergeleken met 14 jaar terug. Animaties, physics, effecten, veel meer objecten, enzovoorts. Maar, het was wel echt een vette game :)

Battlefield 1942 had in 2002 overigens ook al 64 spelers en toch had Battlefield 3/4 er moeite mee. Nieuwe engine, complexer, meer data en meer eisen vanuit spelers wat betreft latency en hit registratie. Lijkt me overigens wel héél vet om een Battlefield te spelen op een gigantische map met een man of 200. Of PUBG met 8 teams van 25 man :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodhoundje schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:46:
Na de crossbow mode nog 1 mooie clip weten te maken met shadowplay. Mijn teammates waren allemaal neer door een team van 4. Ik was als enige over in een huisje tegen 4 andere.

[video]

Als ze me met 4 man tegelijk hadden gerushed hadden ze dit zo makkelijk gewonnen :+ .
Netjes! Als ze met melee gerushed hadden dan was het snel over geweest maar nu waren ze gewoon easy targets :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Ik heb gisteren de game van mn systeem gehaald, installeer de zooi wel weer als pubg de netcode en (server) performance heeft gefixed. Stutter als je beschoten wordt, framedrops naar 40fps als er vijanden in de buurt zijn, aimpunch mechanic in een game met brakke netcode, de steeds slechter wordende netcode (het gaat iig steeds meer opvallen). Maar vooral het laatste, in een shooter moet gewoon de netcode goed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
Het verval van de game is intussen wel erg groot. Als de concurrentie nog wat toeneemt (en daar ziet het wel naar uit) kan het mooie liedje voor Bluehole snel over zijn.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Laatst online: 26-09 20:39

Nutellaah

Bits N Sites

Dreifarben schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:51:
Het verval van de game is intussen wel erg groot. Als de concurrentie nog wat toeneemt (en daar ziet het wel naar uit) kan het mooie liedje voor Bluehole snel over zijn.
Ik merk dat al de mensen in mijn buurt het niet verwijderen van hun systeem, maar dat de interesse gewoon enorm is afgenomen. Niet enkel omdat het nieuwe er van is, maar ook omdat velen niet meer de energie hebben om opnieuw te maken te hebben met allerlei soorten fouten (zoals overal al eerder beschreven).
Velen onder hen gaan naar de PUBG Mobile, wat ik niet echt zie zitten of laten het spel links liggen en gaan over naar een andere game.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 22:11
gotfurrr schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:49:
Ik heb gisteren de game van mn systeem gehaald, installeer de zooi wel weer als pubg de netcode en (server) performance heeft gefixed. Stutter als je beschoten wordt, framedrops naar 40fps als er vijanden in de buurt zijn, aimpunch mechanic in een game met brakke netcode, de steeds slechter wordende netcode (het gaat iig steeds meer opvallen). Maar vooral het laatste, in een shooter moet gewoon de netcode goed zijn
Zolang het maar consistent is dan valt er an sich nog wel mee te leven/aan te wennen. Maar het is zo irritant dat je na een death niet alleen denkt: schoot ik verkeerd? stond ik verkeerd? schoot ik te vroeg? Maar ook; waren het de hand hitboxes? had ik lag? 'huh, daar stond ik helemaal niet?'

Een game als dit moet gewoon te vertrouwen zijn, anders nodigt het weinig uit om veel meer te willen spelen om echt beter te worden. Aan die chicken dinners en de spanning in de end-game raak je ook wel gewend op den duur en dan kan die spanning vaak omslaan naar frustratie.

Verwijderen hoeft voor mij nog niet, soms heb ik na een tijdje echt weer flink zin in pubg om er vervolgens wel weer een paar weken klaar mee te zijn als er een serie potjes achter elkaar nét verkeerd vallen qua cirkels, bugs, netcode, wapens, vliegende motoren etc.

Er zijn een paar goede upgrades geweest voor de gameplay, met name de smg buff scheelt zoveel frustratie net na het landen. Maar dat de loot sommige potjes nog een paar minuten in de game zichtbaar voor je inspawnt, motoren op de weg blijven haken, je eigen voetstappen die nog even doorgaan nadat je al stil staat, tsja, dat hoeft gewoon niet zo lang na release.

De gunfactor hebben ze ook niet echt mee na alle moneygrabs met weaponskins, parachutes, locked crates etc terwijl de game steeds meer dayz achterna gaat qua bugs/technische problemen. Ik wacht nog wel even, maar zoals de game nu is, wordt het in elk geval niet de go-to game als ik even wat wil spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mouzetc
Nutellaah schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:55:
[...]

Ik merk dat al de mensen in mijn buurt het niet verwijderen van hun systeem, maar dat de interesse gewoon enorm is afgenomen. Niet enkel omdat het nieuwe er van is, maar ook omdat velen niet meer de energie hebben om opnieuw te maken te hebben met allerlei soorten fouten (zoals overal al eerder beschreven).
Velen onder hen gaan naar de PUBG Mobile, wat ik niet echt zie zitten of laten het spel links liggen en gaan over naar een andere game.
Ik heb gisteren na circa 2000uur en mijn 3e ragequit in al die tijd ook weer eens een andere game geinstalleerd. PUBG is zo vet, maar heb het idee dat het de laatste weken op belangrijke punten eerder achteruit gaat dan vooruit. Ze krijgen het helaas (nog niet) voor elkaar om de basis op orde te krijgen.

@gotfurrr je moet hem wel weer installen voor wat rambo potjes! ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Bloodhoundje schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:46:

[video]

Vraagje: waarom speelde je niet met 2 crossbows? Nog geen 2e tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Laatst online: 15:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
mouzetc schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:14:
[...]

Ik heb gisteren na circa 2000uur en mijn 3e ragequit in al die tijd ook weer eens een andere game geinstalleerd. PUBG is zo vet, maar heb het idee dat het de laatste weken op belangrijke punten eerder achteruit gaat dan vooruit. Ze krijgen het helaas (nog niet) voor elkaar om de basis op orde te krijgen.

@gotfurrr je moet hem wel weer installen voor wat rambo potjes! ;)
misschien wel ;) verder helemaal eens met je verhaal, de basis klopt gewoon nog niet. Dit is het best te merken in close combat imho, als je vanaf een metertje of 200 een beetje op gasten knalt die aan het rennen zijn dan is het allemaal nog wel te doen.

Maar zodra je iemand pushed, of 1v1 duels op CSGO afstand zeg maar, dan klopt het gewoon niet meer wat er gebeurd.

Ik kan een hele dag CSGO spelen zonder het gevoel te hebben dat de game mij naait, en inmiddels heb ik het na 2 games pubg al weer gehad. nou, erg allemaal he :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
gotfurrr schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:09:
[...]

misschien wel ;) verder helemaal eens met je verhaal, de basis klopt gewoon nog niet. Dit is het best te merken in close combat imho, als je vanaf een metertje of 200 een beetje op gasten knalt die aan het rennen zijn dan is het allemaal nog wel te doen.

Maar zodra je iemand pushed, of 1v1 duels op CSGO afstand zeg maar, dan klopt het gewoon niet meer wat er gebeurd.

Ik kan een hele dag CSGO spelen zonder het gevoel te hebben dat de game mij naait, en inmiddels heb ik het na 2 games pubg al weer gehad. nou, erg allemaal he :+
:X

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:39
gotfurrr schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:09:
[...]

:D Nu heb je tenminste wel tijd om weer WoT te gaan spelen, niet dat die game je naait met z'n RNG maar dat te zijde natuurlijk :+ Of je moet gewoon niemand meer pushen en adepten, snaken in het gras schijnt goed te werken als ik @mouzetc daar wel eens over hoor. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16:37

Jorissie87

No diggity

Leuk spel en speelde hem al sinds de Alphaversie. Sindskort als 1.0 uit en echt een aanrader! Wel heel wat anders dan CSGO of PUBG en met een uur of 20 heb je dit ook echt wel weer gezien. Betaalde er destijds ook maar 12 euro voor volgens mij. Idee is dat je land op een eiland na een vliegtuigcrash. Je zoontje wordt na de crash meegenomen door een stel "kanibalen" en jij moet door het ontdekken van grotten je zoontje terugvinden. Ondertussen moet je jezelf verdedigen van de kanibalen die je regelmatig komen aanvallen en je moet je eten en drinken in de gaten houden. Verder kun je veel bouwen en craften wat wel een leuk effect is. Verder is er een coop functie waarmee je samen tegen de AI speelt maar (volgens mij) geen modus waarin je tegen elkaar speelt.

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
@gotfurrr @mouzetc Als jullie terug CSGO spelen, laat eens iets weten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
floriz87 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:22:
[...]

Vraagje: waarom speelde je niet met 2 crossbows? Nog geen 2e tegengekomen?
Dat klopt, was heel snel in die fight beland en had er dus maar 1 opgepakt nog. Normaal heb ik 2 crossbows met quiver en 1 met de 4x scope erop. Dan hotswap ik tussen de bogen want dat is sneller dan de bow reloaden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 02-10 12:38
Extended Quickdraw Quiver Mag - o nee dat hebben ze niet :P

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shroud: Ghosted Kar98K - https://skin-tracker.com/pubg/skin?id=375

Shroud: Ghosted AKM - https://skin-tracker.com/pubg/skin?id=371

Doc: Speed & Momentum Kar98K - https://skin-tracker.com/pubg/skin?id=374

Doc: Speed & Momentum M416 - https://skin-tracker.com/pubg/skin?id=373

────────

Source: https://skin-tracker.com

En mogelijk patch notes:
Take this with a grain of salt because of translation issues.

Hello PUBG Warriors, This update will include a grenade overhaul, refining weapons and items, and improving the overall game performance.
First, let's talk a bit about the situation in the game: Frag grenades: In the recent update, the knockback effect of the grenades has been dropped, reducing the efficiency. In order for the grenades to explode with their strength, we have increased the area of ​​influence and their damage.
Stun grenades: The grenades have not been much favored, and recent changes to the sound effects of explosive grenades have made them redundant. To make the grenades more effective, they will now cause players to lose sight, ability to hear and even more accurate shooting abilities. We also enhanced the impact of the pomegranate, and added some visual effects, to let you know that your grenades have affected the enemy. Molotovs: A rare item used in the game. In order to make our gas bombs more effective, we have increased the area of ​​influence and added features that allow fire to burn along the walls and objects in the house, and burned players will suffer more. many adverse effects.
One last point before going into Patch Notes details: We reduced the performance of the M24 gun, dropped the gun from the supply box, and put it in the usual pickup locations around the world. Our goal is that M24 can compete as an alternative to Kar98k (which players use). As always, we keep monitoring these changes and make appropriate adjustments and improvements.

PATCH NOTES

Gameplay Enhanced grenades (grenades, pomegranates, gas bombs)
IMAGE
Increased damage and effective range of explosive grenades: - Absolute damage before in the 2.6m area around the explosion. Present: The absolute damage range will increase to 3.5m + Typical damage ranged from 3.5m to 8.5m + Light damage ranged from 8.5m to 11m. Effects of grenades increased: First, it should explain some concepts. The "direct effect" occurs when grenades explode in a 100 ° angle of view of the player An "indirect effect" occurs when the grenade explodes beyond the upper range, and the player stands within a distance of 5.5 meters from the explosion.

• Maximum range of 20m

• Depending on the distance to the explosion, direct effects cause the player to be stunned for up to 5.5 seconds, and at least 1 second (at 20 meters). Depending on the distance to the explosion, the indirect effect causes the player to be stunned for up to 3 seconds

• The shocked character will cover his eyes, which is the movement of the new character.

• The observer will also be shocked if he is watching a person with the effects of pomegranate.

• The puddle will explode causing the person to be stunned (blind, deaf) if it explodes behind them.

• You can not aim shot - ADS (aiming-down-sight) - when stunned.

• Fixed a bug where the blurring effect was different in the graphical settings changes. Gas bomb will have new effects and increased damage Gas bombs will now cause two types of damage: indirect, and damage over time, depending on whether you stand directly on fire or not. If you stand on fire, you will receive both types of damage.

• Indirect damage (stand on fire) increased from 10 to 12.5 damage per second. When caught in a fire, the player deals damage over time (10 damage per second) for 4 seconds.

• Can not watch fire when it is burning.

• If the gas bomb explodes on the wall, the fire will spread and spread over the ground.

• Fire will spread over the surface of the wood in the house.

• The fire from gasoline bombs will spread more if you throw up another gas bomb on the fire.

• New moves are introduced, characters are burnt and will try to fire off the person by hand.
Adjust balance of some weapons and items

• Reduces horizontal and vertical traction on SCAR-L guns

• Reduces basic damage of M24 from 88 to 79

• M24 is no longer in the supply box but will appear around the world

• Tactical stock and Cheek pad will be less effective in returning. Now they will speed up the shot

Change the Light Grip

• Light grip will not affect jerk or speed again

• Light grip will drop 15% of the first shot / shot or shot individually.

• Animation kick decreased to 20% (from 30%)

• For Vector to become more popular, the rate of this gun has increased to the level of UMP-9 (other SMG guns stay the same).

• Increases the rate of DMRs UI / UX

• Add message when healing item can not be used.

New anti-hacking system

We have added a new fraud prevention system developed from within PUBG Corp. Before posting to the Live server, we will test on the Test server. Help us test!
IMAGE

At the start of the game, you will see a Popup displayed on the screen with 2 options. Click "Security Mode" for the Anti-Cheat system to work, and if that does not help, press "Compability Mode".

Efficiency:

In our developer blog last week , we mentioned work improving the performance of the game. Some changes will take a long time, but we've completed some improvements with the following positive changes:

• Enhanced character rendering capabilities, reducing frame dropping.

• Optimizes character movement when parachuting, which helps to increase the frame when many people are next to each other.

• Improves network code, reducing lag.

• Increase the speed of data transfer on the server (item, door, fence), so that things look right when the player answers down.

• Improved processing on the frame updating server with vehicles and characters, which reduces the abnormal physics of the vehicle.

Sound:

• You can turn on the new Head Related Transfer Function (HRTF) in the Settings section (only affects the enemy's shot sound). This audio mode simulates 3-D audio even on 2-channel stereo headphones. We've detailed this in the Developer's Blog on Audio Enhancements.

Fixes

• Fixed some abnormal impact flaws on Erangel and Miramar.

• Fixed a character stuck at a certain point on Erangel.

• Corrects character passing through objects in certain areas on Miramar.

• Increase the accuracy of the simulation trail for grenades.

• Fixed an image error when adding choke to sawed-off.

• Fixed a strange crash when the character jumped to the top of the car had another character in it.

• Fixed a character who sometimes dropped his gun after just finishing a long shot.

• Scope zero on the crossbow will be returned to the default value.

• Fixed bug grenade bouncing around after breaking the glass door.

• Fixed the tooltip in the game for the horizontal value of the cheek pad.

• Fixed a bug that caused the gun to not add 10% more reflex speed when added to the SLR.

• Decreases the volume of the aircraft containing the supply box.

Have fun playing the game. Sincerely, PUBG Corp.

[ Voor 90% gewijzigd door Tsurany op 29-05-2018 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
PatRamon schreef op zondag 27 mei 2018 @ 10:50:
Zouden ze eindelijk het eens doorhebben of alleen maar om weer beetje feedback terug te geven?

[...]

https://twitter.com/PUBG/status/1000406205699780608

Dev Letter: Recent Feedback and Our Development Priorities
https://steamcommunity.co...etail/1651012430523385580
+ Nieuwe car
[afbeelding]
Hmmm lijkt op...
[afbeelding]
Is dit printscreen vanop de testserver? Ziet er wel beter / overzichtelijker uit.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Tsurany schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:45:
Shroud: Ghosted Kar98K - https://skin-tracker.com/pubg/skin?id=375

Shroud: Ghosted AKM - https://skin-tracker.com/pubg/skin?id=371

Doc: Speed & Momentum Kar98K - https://skin-tracker.com/pubg/skin?id=374

Doc: Speed & Momentum M416 - https://skin-tracker.com/pubg/skin?id=373

────────

Source: https://skin-tracker.com

En mogelijk patch notes:
Take this with a grain of salt because of translation issues.

Hello PUBG Warriors, This update will include a grenade overhaul, refining weapons and items, and improving the overall game performance.
First, let's talk a bit about the situation in the game: Frag grenades: In the recent update, the knockback effect of the grenades has been dropped, reducing the efficiency. In order for the grenades to explode with their strength, we have increased the area of ​​influence and their damage.
Stun grenades: The grenades have not been much favored, and recent changes to the sound effects of explosive grenades have made them redundant. To make the grenades more effective, they will now cause players to lose sight, ability to hear and even more accurate shooting abilities. We also enhanced the impact of the pomegranate, and added some visual effects, to let you know that your grenades have affected the enemy. Molotovs: A rare item used in the game. In order to make our gas bombs more effective, we have increased the area of ​​influence and added features that allow fire to burn along the walls and objects in the house, and burned players will suffer more. many adverse effects.
One last point before going into Patch Notes details: We reduced the performance of the M24 gun, dropped the gun from the supply box, and put it in the usual pickup locations around the world. Our goal is that M24 can compete as an alternative to Kar98k (which players use). As always, we keep monitoring these changes and make appropriate adjustments and improvements.

PATCH NOTES

Gameplay Enhanced grenades (grenades, pomegranates, gas bombs)
IMAGE
Increased damage and effective range of explosive grenades: - Absolute damage before in the 2.6m area around the explosion. Present: The absolute damage range will increase to 3.5m + Typical damage ranged from 3.5m to 8.5m + Light damage ranged from 8.5m to 11m. Effects of grenades increased: First, it should explain some concepts. The "direct effect" occurs when grenades explode in a 100 ° angle of view of the player An "indirect effect" occurs when the grenade explodes beyond the upper range, and the player stands within a distance of 5.5 meters from the explosion.

• Maximum range of 20m

• Depending on the distance to the explosion, direct effects cause the player to be stunned for up to 5.5 seconds, and at least 1 second (at 20 meters). Depending on the distance to the explosion, the indirect effect causes the player to be stunned for up to 3 seconds

• The shocked character will cover his eyes, which is the movement of the new character.

• The observer will also be shocked if he is watching a person with the effects of pomegranate.

• The puddle will explode causing the person to be stunned (blind, deaf) if it explodes behind them.

• You can not aim shot - ADS (aiming-down-sight) - when stunned.

• Fixed a bug where the blurring effect was different in the graphical settings changes. Gas bomb will have new effects and increased damage Gas bombs will now cause two types of damage: indirect, and damage over time, depending on whether you stand directly on fire or not. If you stand on fire, you will receive both types of damage.

• Indirect damage (stand on fire) increased from 10 to 12.5 damage per second. When caught in a fire, the player deals damage over time (10 damage per second) for 4 seconds.

• Can not watch fire when it is burning.

• If the gas bomb explodes on the wall, the fire will spread and spread over the ground.

• Fire will spread over the surface of the wood in the house.

• The fire from gasoline bombs will spread more if you throw up another gas bomb on the fire.

• New moves are introduced, characters are burnt and will try to fire off the person by hand.
Adjust balance of some weapons and items

• Reduces horizontal and vertical traction on SCAR-L guns

• Reduces basic damage of M24 from 88 to 79

• M24 is no longer in the supply box but will appear around the world

• Tactical stock and Cheek pad will be less effective in returning. Now they will speed up the shot

Change the Light Grip

• Light grip will not affect jerk or speed again

• Light grip will drop 15% of the first shot / shot or shot individually.

• Animation kick decreased to 20% (from 30%)

• For Vector to become more popular, the rate of this gun has increased to the level of UMP-9 (other SMG guns stay the same).

• Increases the rate of DMRs UI / UX

• Add message when healing item can not be used.

New anti-hacking system

We have added a new fraud prevention system developed from within PUBG Corp. Before posting to the Live server, we will test on the Test server. Help us test!
IMAGE

At the start of the game, you will see a Popup displayed on the screen with 2 options. Click "Security Mode" for the Anti-Cheat system to work, and if that does not help, press "Compability Mode".

Efficiency:

In our developer blog last week , we mentioned work improving the performance of the game. Some changes will take a long time, but we've completed some improvements with the following positive changes:

• Enhanced character rendering capabilities, reducing frame dropping.

• Optimizes character movement when parachuting, which helps to increase the frame when many people are next to each other.

• Improves network code, reducing lag.

• Increase the speed of data transfer on the server (item, door, fence), so that things look right when the player answers down.

• Improved processing on the frame updating server with vehicles and characters, which reduces the abnormal physics of the vehicle.

Sound:

• You can turn on the new Head Related Transfer Function (HRTF) in the Settings section (only affects the enemy's shot sound). This audio mode simulates 3-D audio even on 2-channel stereo headphones. We've detailed this in the Developer's Blog on Audio Enhancements.

Fixes

• Fixed some abnormal impact flaws on Erangel and Miramar.

• Fixed a character stuck at a certain point on Erangel.

• Corrects character passing through objects in certain areas on Miramar.

• Increase the accuracy of the simulation trail for grenades.

• Fixed an image error when adding choke to sawed-off.

• Fixed a strange crash when the character jumped to the top of the car had another character in it.

• Fixed a character who sometimes dropped his gun after just finishing a long shot.

• Scope zero on the crossbow will be returned to the default value.

• Fixed bug grenade bouncing around after breaking the glass door.

• Fixed the tooltip in the game for the horizontal value of the cheek pad.

• Fixed a bug that caused the gun to not add 10% more reflex speed when added to the SLR.

• Decreases the volume of the aircraft containing the supply box.

Have fun playing the game. Sincerely, PUBG Corp.
Ben benieuwd naar de grenade aanpassingen, en de m24 flink generfd, maar dus geen cratedrop meer, interessant. Dat wordt dus de nieuwe KAR. En de rate van de vector, daar zullen ze wel de droprate mee bedoelen? Gaat leuk worden :9 .

Hoop vooral dat de serverimprovements aanslaan, gisteren weer 2 potjes flink geblueballed :( .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 13:24
floriz87 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:44:
[...]

Ben benieuwd naar de grenade aanpassingen, en de m24 flink generfd, maar dus geen cratedrop meer, interessant. Dat wordt dus de nieuwe KAR. En de rate van de vector, daar zullen ze wel de droprate mee bedoelen? Gaat leuk worden :9 .

Hoop vooral dat de serverimprovements aanslaan, gisteren weer 2 potjes flink geblueballed :( .
Ja gaat inderdaad om de droprate, net zoals dat er meer DMR's spawnen..
'officiële' patch notes staan nu online :).

https://steamcommunity.co...etail/1651012430540823147

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De game gaat nog meer richting DMR + SMG nu vrees ik. Gebruikt er iemand nog AR's als hij ook een SMG en DMR gevonden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:00

Secsytime

Automagisch

Tsurany schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:01:
De game gaat nog meer richting DMR + SMG nu vrees ik. Gebruikt er iemand nog AR's als hij ook een SMG en DMR gevonden heeft?
De m416 en AKM blijven redelijk goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 20:21
mouzetc schreef op zondag 27 mei 2018 @ 18:54:
Solo finales beginnen over enkele minuten voor het ASOS ROG - BR4SH toernooi voor het vormen van een nieuw E-sports team. Spelen enkele tweakers mee en is te volgnes via:

YouTube: BRASH esports
Een vriend van me doet zondag mee met de offline final in Alphen, ben benieuwd :)

Als ik zo de statistieken kijk van de top 10 schiet Raptor er zwaar bovenuit qua KD ratio.
Ik speel het liefst nog steeds met een kar98k en een M4

[ Voor 21% gewijzigd door k1NG op 30-05-2018 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Secsytime schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:02:
[...]

De m416 en AKM blijven redelijk goed toch?
Qua stabiliteit zijn de UMP en Vector beter op kortere afstand en op langere afstand is de hogere bullet velocity van de Mini14 en de hogere damage van de SKS een groot voordeel.
Ik moet zeggen dat ik zelf veel liever met UMP + Mini14 speel dan dat ik een van die twee wapens moet inruilen voor een AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Ik heb een voorkeur voor SMG (UMP) + DMR/SR (SLR/KAR). Maar die kom ik lang niet altijd tegen, dus ik gebruik nog wel eens een AR. Ben benieuwd hoe ver de SCAR gebuffd wordt, misschien dat die weer wat interessanter wordt (mits +reddot).

Edit: Die keuze voor de m24 nerf snap ik niet. Base dmg wordt 79, die van de KAR is 75. Allebei 7.62 wapens. Dan heb je 2 bijna identieke wapens.

[ Voor 13% gewijzigd door floriz87 op 30-05-2018 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:43

KipCurreh

Nightcrawler

Mwah, met de laatste grote update zijn de SMG's eindelijk terug een beetje feasable ingame, kan je toch niet anders dan goed vinden.. Persoonlijk vond ik die weapon balancing echt wel een goede update..

Nu zit er in ons team (spelen meestal squads met dezelfde personen) altijd wel 1 of meerdere personen die een UMP of Vector zullen nemen, en iedereen dus SMG attachments opraapt daarvoor..

Hangt ook gewoon af van wat je eerst vindt (in mijn geval toch). Vind ik eerst een UMP/Vector neem ik die wel, in combinatie met een M16/M4/Mini/SKS/SLR/Kar
Heb ik eerst een SCAR of M4, ga ik niet meer verder zoeken voor een SMG, tenzij je echt geen betere ranged wapen tegenkomt dan, dan switch ik gewoon en gebruik ik de M4 als ranged..

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:25
Leuk dat de M24 een worldspawn wordt! ik vind de KAR al bijna nooit meer, dus hopelijk vind ik nu wat vaker weer een BA-SR. DMR's zijn leuk, maar eigenlijk alleen met genoeg attachments. Een BA-SR is zonder attachments al prima.

Hopelijk kan ik met die audio optie nu het geluid weer wat fixen. Echt verschrikkelijk hoe ze dit verneukt hebben met de laatste patch. Ik hoor mensen gewoon naast me schieten en lopen, terwijl ze 200 meter verderop zijn. Ook klopt de richting gewoon niet meer.

Jammer dat zoiets erdoorheen wordt gedrukt, zonder dat het een paar dagen op de testserver staat. Sound is superbelangrijk in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
SMG + Bolt-action vind ik wel een slechte combo; op range heb je vaak wel wat follow-through nodig na een KAR-shot en daarvoor is die AR wel wat handiger.
Ik speel tegenwoordig dus: SMG+DMR of AR+Bolt-action.

Bijna elke gun lijkt momenteel viable; uiteraard wel in zijn niche... dus nu gaat het over de juiste combo's oprapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
k1NG schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:03:
[...]

Een vriend van me doet zondag mee met de offline final in Alphen, ben benieuwd :)

Als ik zo de statistieken kijk van de top 10 schiet Raptor er zwaar bovenuit qua KD ratio.

[...]

Ik speel het liefst nog steeds met een kar98k en een M4
Ik ben er zondag waarsch ook bij. Wel prachtig dat t een evenement wordt waar ze gewoon public gaan spelen haha. Maar goed, dit is ook gewoon allemaal voor de extra.. meer om de top/community in NL/BE wat dichter bij elkaar te brengen.

Raptor kon in de kwalificatie ook niet echt potten breken. Dat is gewoon solo. Daar zijn bij alle spelers van t toernooi al talloze discussies over geweest dat solo echt onzin is, zeker zonder competatieve settings en gewoon 80+ man in 1 server. Solo is en blijft een random 'shitshow' waar in elk hoekje iemand ligt te campen en mensen die toevallig (soms tot wel 3x toe!) de 1 na laatste circle hebben gewoon top 5 eindigen.

Squads lijkt me daarintegen wel tof om te doen straks (als de game je weer niet naait :p )

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BobbyDgtl schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:41:
SMG + Bolt-action vind ik wel een slechte combo; op range heb je vaak wel wat follow-through nodig na een KAR-shot en daarvoor is die AR wel wat handiger.
Ik speel tegenwoordig dus: SMG+DMR of AR+Bolt-action.

Bijna elke gun lijkt momenteel viable; uiteraard wel in zijn niche... dus nu gaat het over de juiste combo's oprapen!
Moet zeggen dat ik zelf enkel squad speel, dan wordt die follow through vaak wel door teammates opgepakt. Al geef ik ook liever de bolt action aan iemand anders, ik ben er geen held mee.

Op zich is elke gun wel viable maar ik merk dat het niet hebben van een SMG toch een enorm nadeel is in close combat. Op long range kan je vaak nog kiezen het gevecht te ontwijken maar op close range lukt dat toch minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Tsurany schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:50:
[...]

Moet zeggen dat ik zelf enkel squad speel, dan wordt die follow through vaak wel door teammates opgepakt. Al geef ik ook liever de bolt action aan iemand anders, ik ben er geen held mee.

Op zich is elke gun wel viable maar ik merk dat het niet hebben van een SMG toch een enorm nadeel is in close combat. Op long range kan je vaak nog kiezen het gevecht te ontwijken maar op close range lukt dat toch minder.
Niet enkel de TTK op short range, ook gewoon de extra beweeglijkheid... Een duel aangaan door continu kort links/rechts te peaken lijkt of gaat zoveel vlotter met een SMG.

Vector + SLR = <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Als het de officiele patchnotes zijn dan prima, vooral de desync en hitreg zijn gewoon echt de reden dat ik niet zoveel meer speel. gisteren nog paar potjes, ik schiet een stilstaande afk speler 2x met een headshot maar 2x gewoon erdoorheen met een kar en 6x. was op ong 100 meter dus missen kan gewoon niet. 1 shot van de andere teammate en gelijk dood. gaat gewoon nergens meer over. Andere pot had hij het precies andersom. hits van hem deden niks en ik raak alles.

Pagina: 1 ... 120 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord