[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 121 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbyDgtl schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:59:
[...]

Niet enkel de TTK op short range, ook gewoon de extra beweeglijkheid... Een duel aangaan door continu kort links/rechts te peaken lijkt of gaat zoveel vlotter met een SMG.

Vector + SLR = <3
Als ik sommigen die SLR close range zie spammen is die Vector haast overbodig :D

Maar inderdaad, Vector met alle attachments en SLR met alle attachments is echt een prachtige combinatie!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 20:21
mouzetc schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:44:
[...]

Ik ben er zondag waarsch ook bij. Wel prachtig dat t een evenement wordt waar ze gewoon public gaan spelen haha. Maar goed, dit is ook gewoon allemaal voor de extra.. meer om de top/community in NL/BE wat dichter bij elkaar te brengen.

Raptor kon in de kwalificatie ook niet echt potten breken. Dat is gewoon solo. Daar zijn bij alle spelers van t toernooi al talloze discussies over geweest dat solo echt onzin is, zeker zonder competatieve settings en gewoon 80+ man in 1 server. Solo is en blijft een random 'shitshow' waar in elk hoekje iemand ligt te campen en mensen die toevallig (soms tot wel 3x toe!) de 1 na laatste circle hebben gewoon top 5 eindigen.

Squads lijkt me daarintegen wel tof om te doen straks (als de game je weer niet naait :p )
Er kwam toch ook via Brash eSports een toernooi met squads als ik me niet vergis? Ja dat is ook zo, elke willekeurige camper kan dit easy winnen als je de cirkel redelijk mee hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-09 11:47
Die nieuwe warmode is wel geniaal! Ik heb dat nu pas voor het eerst gezien via Twitch.
Spijtig wel van de grote lag die ermee gepaard gaat.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:56
StealthyPeanut schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:24:
Leuk dat de M24 een worldspawn wordt! ik vind de KAR al bijna nooit meer, dus hopelijk vind ik nu wat vaker weer een BA-SR. DMR's zijn leuk, maar eigenlijk alleen met genoeg attachments. Een BA-SR is zonder attachments al prima.

Hopelijk kan ik met die audio optie nu het geluid weer wat fixen. Echt verschrikkelijk hoe ze dit verneukt hebben met de laatste patch. Ik hoor mensen gewoon naast me schieten en lopen, terwijl ze 200 meter verderop zijn. Ook klopt de richting gewoon niet meer.

Jammer dat zoiets erdoorheen wordt gedrukt, zonder dat het een paar dagen op de testserver staat. Sound is superbelangrijk in deze game.
Ik vind het juist klote dat de M24 een worldspawn wordt. Dan zijn er straks 2 wapens waar je je nauwelijks tegen kunt wapenen qua helm. Dan is het gewoon over na één schot. Het is juist leuk als je moet rennen voor je leven omdat een 2e schot hoe dan ook dodelijk is. Met de Kar geldt dat nog een beetje omdat je 1% over houdt, maar met de M24 ben je meteen gezien.

Dat snap ik ook niet helemaal. Ze stoppen de level 3 helm exclusief in crates maar vervolgens zitten twee van de drie krachtigste wapens waar je juist zo'n helm voor nodig hebt wel gewoon in de game als worldspawn. Met de Kar al regelmatig gehad dat ik even door een raampje keek of de kust veilig was en bam, headshot. Met een level 2 helm houd je 1% health over maar met level 1 is het direct einde verhaal. Maak de level 1 dan wat krachtiger of stop de level 3 er weer gewoon in als worldspawn.

Waar we trouwens relatief vaak last van hebben is dat er meerdere red zones op ons terecht komen na elkaar. Heb je er net een achter de rug, krijg je er direct nog een en soms nóg een. Dat is best vervelend om het nog zacht uit te drukken :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:28
SomerenV schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:37:
[...]

Ik vind het juist klote dat de M24 een worldspawn wordt. Dan zijn er straks 2 wapens waar je je nauwelijks tegen kunt wapenen qua helm. Dan is het gewoon over na één schot. Het is juist leuk als je moet rennen voor je leven omdat een 2e schot hoe dan ook dodelijk is. Met de Kar geldt dat nog een beetje omdat je 1% over houdt, maar met de M24 ben je meteen gezien.

Dat snap ik ook niet helemaal. Ze stoppen de level 3 helm exclusief in crates maar vervolgens zitten twee van de drie krachtigste wapens waar je juist zo'n helm voor nodig hebt wel gewoon in de game als worldspawn. Met de Kar al regelmatig gehad dat ik even door een raampje keek of de kust veilig was en bam, headshot. Met een level 2 helm houd je 1% health over maar met level 1 is het direct einde verhaal. Maak de level 1 dan wat krachtiger of stop de level 3 er weer gewoon in als worldspawn.

Waar we trouwens relatief vaak last van hebben is dat er meerdere red zones op ons terecht komen na elkaar. Heb je er net een achter de rug, krijg je er direct nog een en soms nóg een. Dat is best vervelend om het nog zacht uit te drukken :+
Misschien volg ik je niet helemaal, maar de situatie is als volgt:

Schoten nodig:
Huidig:
Kar op lvl2 helm: 1
M24 op lvl2 helm: 1

Nieuw:

Oftewel, de situatie (wat betreft aantal hits) voor een lvl2 helm verandert niet. Ook niet voor lvl 1 en 3 helm. Wel hoeveel HP je na 1 schot overhoudt (in geval van lvl3 helm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
floriz87 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:53:
[...]

Misschien volg ik je niet helemaal, maar de situatie is als volgt:

Schoten nodig:
Huidig:

Nieuw:

Oftewel, de situatie (wat betreft aantal hits) voor een lvl2 helm verandert niet. Ook niet voor lvl 1 en 3 helm. Wel hoeveel HP je na 1 schot overhoudt (in geval van lvl3 helm).
Ja, dus plaats de level 3 helm ook weer terug als worldspawn. Er zijn nu 2 wapens die je kunt vinden waar je je puur met normale loot niet tegen kunt wapenen qua helm. Als je dan de pech hebt dat iemand op je zit te richten terwijl jij even kijkt of de kust veilig is dan ben je gewoon klaar. Of stop beide wapens in supply crates. Het hele idee van zo'n crate is dat je er voordeel uit kunt halen maar dat je daarvoor wel een verhoogd risico moet lopen om het op te halen. High risk, high reward.

De Kar en M24 horen wat mij betreft dan ook niet in de game als worldspawn omdat ze te krachtig zijn ten opzichte van de helmen die je als loot kunt vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-10 14:39
SomerenV schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:56:
[...]

Ja, dus plaats de level 3 helm ook weer terug als worldspawn. Er zijn nu 2 wapens die je kunt vinden waar je je puur met normale loot niet tegen kunt wapenen qua helm. Als je dan de pech hebt dat iemand op je zit te richten terwijl jij even kijkt of de kust veilig is dan ben je gewoon klaar. Of stop beide wapens in supply crates. Het hele idee van zo'n crate is dat je er voordeel uit kunt halen maar dat je daarvoor wel een verhoogd risico moet lopen om het op te halen. High risk, high reward.

De Kar en M24 horen wat mij betreft dan ook niet in de game als worldspawn omdat ze te krachtig zijn ten opzichte van de helmen die je als loot kunt vinden.
Dat is toch juist de bedoeling dat je oneshot bent tegen deze high powered snipers? Ik wordt bijna nooit neergeschoten als ik even loop te peeken. Meestal alleen als ik te veel stil sta of tijdens een peek fight te lang blijf kijken te voorspelbaar ben etc. Tuurlijk af en toe ook wel eens een Lucky headshot maar die maak je zelf ook wel eens. Maar om consequent headshots te schieten met een sniper is gewoon heel lastig.

een M24 of KAR is high risk high reward, ik vind het prima dat het oneshot blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
jantje 2 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:02:
[...]

Dat is toch juist de bedoeling dat je oneshot bent tegen deze high powered snipers? Ik wordt bijna nooit neergeschoten als ik even loop te peeken. Meestal alleen als ik te veel stil sta of tijdens een peek fight te lang blijf kijken te voorspelbaar ben etc. Tuurlijk af en toe ook wel eens een Lucky headshot maar die maak je zelf ook wel eens. Maar om consequent headshots te schieten met een sniper is gewoon heel lastig.

een M24 of KAR is high risk high reward, ik vind het prima dat het oneshot blijft.
Prima dat het oneshot is en blijft, maar juist omdat het als worldspawn in de game zit is het niet high risk high reward. Dat is het alleen als het in een supply crate zit. Nu kun je met wat mazzel zo'n ding tegenkomen en als je er een beetje goed mee bent heeft een tegenstander weinig te zeggen. In mijn ogen dus ook slecht voor de balans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floriz87
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/n4UC6IV.png

Gejat via reddit van https://imgur.com/gallery/uML6lcp . Ziet er veelbelovend uit.
@gotfurrr Ga je weer installeren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
floriz87 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:35:
[afbeelding]

Gejat via reddit van https://imgur.com/gallery/uML6lcp . Ziet er veelbelovend uit.
@gotfurrr Ga je weer installeren? :P
jazeker! mijn uninstall heeft gewerkt O-) , dat zal ze leren :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floriz87
gotfurrr schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:48:
[...]

jazeker! mijn uninstall heeft gewerkt O-) , dat zal ze leren :+
Slechte DrDisrespect imitatie, eerst dreigen en dan een paar dagen later je zin krijgen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Ik wacht wel tot die patch live gaat op de normale game, dit spel is nu gewoon een lachertje qua hitreg en desync.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Is die tickrate verbetering nu op de live servers of is dat nog in testmodus?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10 00:17
DAMAGE schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 21:54:
Is die tickrate verbetering nu op de live servers of is dat nog in testmodus?
Test, later in de nacht live.

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 00:39
Wat een spel toch ook, vandaag zomaar 5 kills in een game, daarna richting een van de kleine cirkel geraced in een buggy en dan net te vroeg uitstappen: mezelf doodgereden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
dat zelf doodrijden is een feest in t spel. of zomaar tegen iets aanrijden wat er niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
jopie schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:07:
Wat een spel toch ook, vandaag zomaar 5 kills in een game, daarna richting een van de kleine cirkel geraced in een buggy en dan net te vroeg uitstappen: mezelf doodgereden.
Ligt niet aan de game toch? Jij drukt te vroeg op f :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 00:39
Klopt helemaal, is ook eigen fout, klaag er ook niet over. Maar doodgaan door een tegenstander voelt toch beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
jopie schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:22:
Klopt helemaal, is ook eigen fout, klaag er ook niet over. Maar doodgaan door een tegenstander voelt toch beter :)
Ja dat gevoel ken ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 13:57
jopie schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:22:
Mwah, dat ligt er maar net aan. Vandaag weer eens een potje gedaan sinds 2 weken. Vind binnen 5 min SLR met 4x en Vector, fully loaded inc surpressor, lvl3 armor, je kent het wel. Hele tijd niemand om je heen, zie je eindelijk iemand een huisje in gaan en wacht je hem op, wordt je uit het niks door een 2e in de rug geknalt.

Ik was er direct weer klaar mee voor de avond. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Net ff getest op de testservers. Ging lekker solo. 3 kills. lekkere loadout bij elkaar geraapt. goed op weg. En toen kwam ik een cheater tegen. Schoot eerst random 2x in de grond, en snapte toen automatisch naar mij toe op een hele andere angle en headshotte mij instant. Hij had mij nog niet gezien. Bewoog ook heel gaar door de map heen. Kon hem nooit zien zat achter een steen te healen. Toen ik om de steen ging was het hoppa instant. Terwijl hij moest rennen omdat ie in blauw zat. Had wel een lekkere Kar headshot tho op iemand die mij wilde killen haha!

Werkt goed die nieuwe anti cheat. Ze zijn hem al aan het testen :D

[ Voor 28% gewijzigd door DAMAGE op 30-05-2018 22:54 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Bekse schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:20:
[...]

Ligt niet aan de game toch? Jij drukt te vroeg op f :)
dat is waar maar er zit geen ruimte tussen 2km per uur en volle snelheid eruit springen. Zelfde geld als die auto niet stil wil staan en die iemand een klein tikje geeft, bam gelijk down. Kost je weer 15 sec en een first aid of in het ergste geval een teammate of de hele round in solo. Een beetje verloop in de schade tov de snelheid dat een auto je raakt mag wel eens doorgevoerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 02:54
minder dan 25km/u uitstappen krijg je toch geen damage?

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:56:
[...]

dat is waar maar er zit geen ruimte tussen 2km per uur en volle snelheid eruit springen. Zelfde geld als die auto niet stil wil staan en die iemand een klein tikje geeft, bam gelijk down. Kost je weer 15 sec en een first aid of in het ergste geval een teammate of de hele round in solo. Een beetje verloop in de schade tov de snelheid dat een auto je raakt mag wel eens doorgevoerd worden.
Daar zit meer dan genoeg ruimte tussen. Ik stap regelmatig uit voordat de auto volledig stil staat en krijg zelden tot nooit damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
gisteren 2 games gespeeld op test, er is imho helemaal niks verbetert. loot spawnde net zo laat in als op live, stutter/frame drops/brakke frametimes etc was er nog allemaal.

wellicht dat er wel 60 tickrate was, maar niks van kunnen merken. wellicht dat het op live beter is vandaag:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Tsurany schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:21:
[...]

Daar zit meer dan genoeg ruimte tussen. Ik stap regelmatig uit voordat de auto volledig stil staat en krijg zelden tot nooit damage.
Precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:21:
[...]

Gaat er voornamelijk om als de auto nog niet stilstaat en met 2 km p/u tegen iemand aanrijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:12:
[...]

Gaat er voornamelijk om als de auto nog niet stilstaat en met 2 km p/u tegen iemand aanrijdt.
Daarom altijd de handrem aangetrokken houden tot je stil staat. Mensen die opzij uitstappen lopen dan geen gevaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Viel mij gister op dat de stats op pubg.op.gg niet meer geupdate worden sinds een dag, hebben meer mensen hier last van? Ik kan mijn laatste chicken van afgelopen avond niet terugvinden ;( .

Verder kijk ik met veel plezier uit naar de nieuwe molotovs en stun grenades. Clearen van een gebouw gaat een stuk leuker worden zo :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodhoundje schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:37:
Viel mij gister op dat de stats op pubg.op.gg niet meer geupdate worden sinds een dag, hebben meer mensen hier last van? Ik kan mijn laatste chicken van afgelopen avond niet terugvinden ;( .

Verder kijk ik met veel plezier uit naar de nieuwe molotovs en stun grenades. Clearen van een gebouw gaat een stuk leuker worden zo :+ .
Nieuw seizoen begint vandaag, kennelijk hebben ze de matches ook helemaal niet opgeslagen ipv ratingloos gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Tsurany schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:41:
[...]

Nieuw seizoen begint vandaag, kennelijk hebben ze de matches ook helemaal niet opgeslagen ipv ratingloos gelaten.
Blegh, dat zou wel een teleurstelling zijn. Voornamelijk omdat alle andere matches wel werden opgeslagen en verplaatst zijn naar "pre-season" in pubg.op.gg, ik had verwacht dat dit gewoon tot en met de laatst gespeelde match voor de patch zo zou zijn :( . Nu kan ik dus niet terugzien hoeveel damage ik gepushed heb in mijn laatste kip :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Bloodhoundje schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:43:
[...]

Blegh, dat zou wel een teleurstelling zijn. Voornamelijk omdat alle andere matches wel werden opgeslagen en verplaatst zijn naar "pre-season" in pubg.op.gg, ik had verwacht dat dit gewoon tot en met de laatst gespeelde match voor de patch zo zou zijn :( . Nu kan ik dus niet terugzien hoeveel damage ik gepushed heb in mijn laatste kip :-( .
je kan altijd zien hoeveel dmg je hebt gedaan in een game door op de replay te klikken van die game, dan staat het in de samenvatting van de replay. weet niet of je dat bedoelde, zo ja -> :+ zo nee -> :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodhoundje schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:43:
[...]

Jup ik vind het ook jammer, hadden een mooie win met een camp op de brug naar Prison waar we meerdere voertuigen hebben vernietigd en meerdere squads hebben afgemaakt. Een van de leukste potjes in maanden en hij staat er niet bij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 19:15

Steefanus

StefanJ

gotfurrr schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:37:
gisteren 2 games gespeeld op test, er is imho helemaal niks verbetert. loot spawnde net zo laat in als op live, stutter/frame drops/brakke frametimes etc was er nog allemaal.

wellicht dat er wel 60 tickrate was, maar niks van kunnen merken. wellicht dat het op live beter is vandaag:+
Test servers was echt verschrikkelijk. Minder FPS, loot spawnde laat in, kon regelmatig m'n gun niet reloaden en kon een paar keer niet eens een deur openen nadat ik was geland. Schiet mij maar lek :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Steefanus schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:30:
[...]

Test servers was echt verschrikkelijk. Minder FPS, loot spawnde laat in, kon regelmatig m'n gun niet reloaden en kon een paar keer niet eens een deur openen nadat ik was geland. Schiet mij maar lek :F
er is nu ook een nieuwe bug die je uit de game kicked (lobby of ingame) vanwege bad service melding van battleye :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 20:39

Nutellaah

Bits N Sites

Steefanus schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:30:
[...]

Pf en ik las net op Reddit iets van 60Hz en dat dit enorm soepel aanvoelde. :( Daar gaat mijn hoop.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Laatst online: 19-09 19:15

Steefanus

StefanJ

gotfurrr schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:32:
[...]

er is nu ook een nieuwe bug die je uit de game kicked (lobby of ingame) vanwege bad service melding van battleye :+
Ik zeg direct live gooien :+
Nutellaah schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:43:
[...]

Pf en ik las net op Reddit iets van 60Hz en dat dit enorm soepel aanvoelde. :( Daar gaat mijn hoop.
Dat was natuurlijk mijn ervaring. Hitreg voelde wel goed daarentegen. Hoop dat het op de live servers gewoon beter draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 11:30

Pablo

Rito pls

DAMAGE schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:50:
Werkt goed die nieuwe anti cheat. Ze zijn hem al aan het testen :D
Kan je uitleggen wat nu beter is of aanvoelt, dan b.v. 1 of 2 patches geleden ?

Dat de patches nu op de test server lekker aanvoelen wil niks zeggen.
Genoeg ervaring met PUBG, dus ik wacht nog mooi even de Live servers af en hoe het op peak-hours speelt.
Dat is na mijn idee wat representatiever

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Molotovs:These have traditionally been among the least popular items in the game. To make molotovs more useful, we’re increasing their area of effect, introducing new properties that allow fire to spread along walls and wooden surfaces in houses, and imposing new debuffs on players who catch on fire.To see more details about the change, please see this video.

Dit is toch ook vet he. _o_

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Insehh schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 15:50:
Molotovs:These have traditionally been among the least popular items in the game. To make molotovs more useful, we’re increasing their area of effect, introducing new properties that allow fire to spread along walls and wooden surfaces in houses, and imposing new debuffs on players who catch on fire.To see more details about the change, please see this video.

Dit is toch ook vet he. _o_
Ja, filmpje gezien: zet de hele verdieping in de fik :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Met die nieuwe patch is het nog steeds crap, niet veel veranderd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Tsurany schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:58:
Goed onderbouwd ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 02-10 00:17
Valt weinig te zeggen, niet veel veranderd ;)

Gisteren een cheater, vandaag een cheater (laatste was ong 400u geleden). Toch nog FPS drops (dacht even na 1 map van niet, maar helaas) en nu meer rubberbanding en nog steeds desync, maar deze is wel iets verbeterd.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Desync, loot spawned nog steeds laat en performance wisselt nog steeds enorm.

Wel een keer een gebouw gehad met SLR, Mini14 en M24. Mooie combinatie :),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Tsurany schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:48:
[...]

Performance lijkt hier vooralsnog beter te zijn maar da's ook meer geluk dan wijsheid de laatste tijd. We zitten nu wel in een wat vervelend potje. In Pecado 2 gasten in het hoge gebouw en ongeacht waar we heen gaan om op ze te schieten, ze hebben telkens echt direct door waar we zitten en élk schot is een headshot. Beetje shady :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Krijg komende week dit beestje binnen met een 1070 Ti zoals het nu uitziet: https://www.dragoncompute...B-SSD-1TB-HDD-Inferno-RGB

Hopen op een betere performance dan de gemiddeld 45 fps die ik op dit moment op mijn houten pc heb... _o-

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
FPS-drops heb ik ofwel weinig last van ofwel niet gemerkt (goeie pc). Buiten laat spawnende loot had ik gisteren geen issues. Hitreg lijkt goed.

M24 als worldspawn is zelfs na de geminderde damage een te goeie gun. Schiet voor mij toch nog een pak beter dan de KAR; headshots lijken met momenten te gemakkelijk. Kan natuurlijk ook wel aan nieuw seizoen liggen, iedereen blijft mss wat langer stilstaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
Tsurany schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:48:
[...]

Vooral de desync is nogal een issue. Gister in Georgepol zo'n huisje met een trap waar iemand langs de trap crostte en stopte precies voor het trapgat... 2 shotgunshells ez kill...

En toen was ik dood 8)7

Op de deathcam niet 1 hit. Ik kon die gast ook niet in de deathcam krijgen (Als ik de deathcam opende pakte hij mijn poppetje ipv degene die mij gekilled had 8)7 ). Schoot dwars door hem heen leek wel.

Best frustrerend soms :) Ik merk wel dat de algehele spelervaring wat 'smoother' is... Minder harde frames die in elkaar overlopen.

Ik betwijfel of ze desync ooit nog gaan fixen trouwens, het lijkt er gewoon op dat 100 man op een 8x8 map gewoonweg lastig is voor de UT4 engine (en in combinatie met brakke netcode van BH misschien). Alhoewel we wel een keer in de alpha een week~2 weken zonder enige desync hebben kunnen spelen maar dat was ook gauw over na een patch.

[ Voor 17% gewijzigd door RedHat op 01-06-2018 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Pablo schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:32:
[...]

Kan je uitleggen wat nu beter is of aanvoelt, dan b.v. 1 of 2 patches geleden ?

Dat de patches nu op de test server lekker aanvoelen wil niks zeggen.
Genoeg ervaring met PUBG, dus ik wacht nog mooi even de Live servers af en hoe het op peak-hours speelt.
Dat is na mijn idee wat representatiever
De hitreg voelde beter aan, maar het zou maar zo kunnen dat dat gewoon een placebo effect is hoor. Heb mijn potje dus helaas niet af kunnen maken maar de kereltjes die ik neer schoot gingen allemaal lekker liggen. Ook Kar headshots pakten prima uit.

Is sinds gister dus ook een update live gegaan zag ik, is dat dezelfde update?

Lees nu dit:
Tsurany schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:58:
Wel teleurstellend om te lezen. PUBG kan zo'n leuke game zijn maar het is telkens weer ellende. Heel af en toe zitten er potjes bij die wel gaan zoals ze zouden moeten en dan heb je direct een stuk meer plezier.

[ Voor 21% gewijzigd door DAMAGE op 01-06-2018 16:38 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
En soms loopt alles gewoon prima en heb je zo'n "feels like Shroud" momentje :+

En ik weet, ze kunnen voor geen meter mikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Exp. server speelt alsof we weer terug bij af zijn. Verschrikkelijk zeg, rubberbanding/desync is het grootste issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:30

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Eergister nog een leuke jump gemaakt met de Dacia. Mijn teammate fat fingerde per ongeluk F dus de Dacia kwam bovenop hem terecht toen we nog aan het landen waren. Gelukkig had het geen verdere invloed op onze game :P

Echt de perfecte jump, jammer dat we niet op het dak konden blijven staan :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 12:34
Ik heb al sinds het begin last met geluidsproblemen. Ik kan heel slecht de richting van het geluid horen. Moet ik mijn vraag stellen in dit topic of een los topic openen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
BootVluchteling schreef op maandag 4 juni 2018 @ 15:25:
Ik heb al sinds het begin last met geluidsproblemen. Ik kan heel slecht de richting van het geluid horen. Moet ik mijn vraag stellen in dit topic of een los topic openen ?
Veel mensen hebben hier last van. Je kan proberen om de 3d audio functie ingame eens aan/uit te zetten. Idem dito voor je geluidskaart settings in windows. Sommige headsets hebben daar ook een optie voor die soms aanstaat.

Welke geluidskaart heb je? Welke (usb?) headset?

Verder is het in PUBG heel belangrijk om als er een schot gelost is snel je camera te bewegen. Hierdoor kan je het geluid vaak wel heel goed pinpointen door de displacement in je beide oren te vergelijken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
Ik had het sinds de laatste patch. Sowieso moet je de surround op de headset uitzetten.

Nu kun je ook in het audio menu een optie uitvinken m.b.t. movement. Dat heb ik gedaan en het geluid is nu geen probleem meer in 99% van de gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 12:34
Bloodhoundje schreef op maandag 4 juni 2018 @ 15:28:
[...]

Veel mensen hebben hier last van. Je kan proberen om de 3d audio functie ingame eens aan/uit te zetten. Idem dito voor je geluidskaart settings in windows. Sommige headsets hebben daar ook een optie voor die soms aanstaat.

Welke geluidskaart heb je? Welke (usb?) headset?

Verder is het in PUBG heel belangrijk om als er een schot gelost is snel je camera te bewegen. Hierdoor kan je het geluid vaak wel heel goed pinpointen door de displacement in je beide oren te vergelijken :) .
Ik heb de https://steelseries.com/g...s/siberia-800#siberia-800 .

Nu is die via USB aangesloten op mijn PC, en daarnaast gebruik ik dan de 3,5Mm jack voor mijn microfoon. Zo kan ik beide geluidsstromen afhankelijk van elkaar regelen.

Maar goed. Er zit op het zendkastje ook een optische aansluiting, maar mijn moederbord heeft geen onboard aansluiting. Nu wil ik dus eerst alle opties hebben nagelopen, voordat ik (indien nodig) een PCI geluidskaart moet kopen met zo een aansluiting erop.

Het liefst een lijstje met stappenplan wat ik allemaal moet nalopen. Waarschijnlijk zijn de meeste stichting open deur, maar ik wil niets missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
BootVluchteling schreef op maandag 4 juni 2018 @ 16:30:
[...]

Ik heb de https://steelseries.com/g...s/siberia-800#siberia-800 .

Nu is die via USB aangesloten op mijn PC, en daarnaast gebruik ik dan de 3,5Mm jack voor mijn microfoon. Zo kan ik beide geluidsstromen afhankelijk van elkaar regelen.

Maar goed. Er zit op het zendkastje ook een optische aansluiting, maar mijn moederbord heeft geen onboard aansluiting. Nu wil ik dus eerst alle opties hebben nagelopen, voordat ik (indien nodig) een PCI geluidskaart moet kopen met zo een aansluiting erop.

Het liefst een lijstje met stappenplan wat ik allemaal moet nalopen. Waarschijnlijk zijn de meeste stichting open deur, maar ik wil niets missen.
De geluidskaart zal het echt niet aan liggen. Eerder de instellingen. Heb je in de steelseries software alle "effecten" uitgezet? Dus de extra bassboost etc die ze soms standaard aanzetten. Dat kan behoorlijk invloed hebben op het uiteindelijk eindgeluid (niet alleen in pubg). Verder zoals bovenstaande vermeld. Even in pubg de settings nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
Voor en achter klinkt bij mij hetzelfde. Voor de rest is het geluid tegenwoordig redelijk te pinpointen maar zeker niet zo goed als in andere games. Zoals Bloodhoundje zegt, even met de muis bewegen helpt echt enorm.

En zoals andere aangeven, alle effecten uitzetten. Windowd heeft zelf ook 'spatial effect' opties, die helpen volgens mij ook niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Sharkware op 04-06-2018 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik had gister ook weer iets moois. Level 2 helm en Level 3 vest, ik schoot op een enemy met een AK (gewoon een volle spray van dichtbij bloed spat er aan alle kanten af :')) en ging dood door dezelfde enemy die mij met een paar kogels met de vector gewoon melt. Begon nog later met schieten ook. Kijk ik de replay terug zie ik gewoon dat die enemy echt 0 HP meer over had balkje was helemaal leeg. Maar toch stond hij nog. Wat is dat dan?

De game is helaas nog steeds een behoorlijke teleurstelling. Is dat geouwehoer nou al eens gepatcht dat je handen zeg maar een soort level 30 armor is?

[ Voor 29% gewijzigd door DAMAGE op 04-06-2018 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:40:
Ik had gister ook weer iets moois. Level 2 helm en Level 3 vest, ik schoot op een enemy met een AK (gewoon een volle spray van dichtbij bloed spat er aan alle kanten af :')) en ging dood door dezelfde enemy die mij met een paar kogels met de vector gewoon melt. Begon nog later met schieten ook. Kijk ik de replay terug zie ik gewoon dat die enemy echt 0 HP meer over had balkje was helemaal leeg. Maar toch stond hij nog. Wat is dat dan?

De game is helaas nog steeds een behoorlijke teleurstelling. Is dat geouwehoer nou al eens gepatcht dat je handen zeg maar een soort level 30 armor is?
Kan zijn dat hij 0,4 HP had. Ik heb ook wel eens gehad dat mijn health zo laag was dat ik enkel een lege balk zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tsurany schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:47:
[...]

Kan zijn dat hij 0,4 HP had. Ik heb ook wel eens gehad dat mijn health zo laag was dat ik enkel een lege balk zag.
Zal dat het wel zijn geweest ja. Maatje van mij liet mij laatst ook al een video zien waarin hij eenzelfde situatie had. Gewoon een lucker dus :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 17:54
Het is allemaal drama met de hitreg en desync enzo, maar toch speel ik dit spel al iets van een jaar met veel plezier:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Geluid is sinds de laatste patch echt compleet naar de filistijnen, en dan vooral op de experimental server. Hebben jullie dat ook? Ik heb de berichten hierboven gelezen, maar ik heb niks veranderd aan mijn headset settings, en voorheen was het gewoon OK (niet super, maar prima). Nu is het gewoon idioot. Geluid kan van willekeurige kanten komen van dezelfde persoon die schiet en de afstand is totaal niet in te schatten. En soms staat er opeens iemand voor me die naar mij toe is komen rennen - nooit gehoord. Of opeens het geluid alsof iemand naast me loopt, is het een teammate die 50 meter verderop loopt, en dan plotseling is het geluid weer weg. Totaal ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:53

ScreamGT

joejoe

Daarom speel ik ook niet op een experimentele server, maar gewoon tangled. Ondanks dat is de hitrate drama, en zijn er veel lag spikes. Bizar hoe je soms in een huis aan het looten bent, en vervolgens buiten staat of door een muur wordt doodgeschoten.

Kunnen ze de regios ook niet verkleinen? Soms speel ik met Russen... wat niet heel lekker gaat. Of Italianen.

[ Voor 18% gewijzigd door ScreamGT op 05-06-2018 09:34 ]

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stressy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-09 23:39
StealthyPeanut schreef op maandag 4 juni 2018 @ 15:50:
[...]

Ik had het sinds de laatste patch. Sowieso moet je de surround op de headset uitzetten.

Nu kun je ook in het audio menu een optie uitvinken m.b.t. movement. Dat heb ik gedaan en het geluid is nu geen probleem meer in 99% van de gevallen.
Bij mijn Corsair 7.1 (oudje) werkt de 7.1 optie juist altijd keigoed bij PUBG. Al vanaf release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stressy schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:44:
[...]

Bij mijn Corsair 7.1 (oudje) werkt de 7.1 optie juist altijd keigoed bij PUBG. Al vanaf release.
Dat lijkt me sterk aangezien PUBG geen 7.1 ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:48

Ankh

|true

Okay, iets bizars net. Was in een vuurgevecht, andere persoon zat in een gebouw probeerde me te ontwijken. Nu ren ik naar binnen en schiet op hem. Hij rent om de hoek en wacht op me (deathcam). Ik ging er achteraan, maar val gewoon dood neer :F

Potje daarna heeft de server een timeout volgens mij, want ineens valt iedereen uit het vliegtuig |:(

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Stressy schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:44:
[...]

Het lijkt te werken, maar dat is compleet softwarematig en niet echt goed. Door hem op stereo te zetten krijg je echt een goede bepaling van de richting van het geluid.

7.1 gooit een hoop extra geluiden erin, welke de game niet doorgeeft. Deze worden dus verzonnen en niet altijd positief :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stressy
Tsurany schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:52:
[...]

Dat lijkt me sterk aangezien PUBG geen 7.1 ondersteund.
Het betreft virtual 7.1. De software van Corsair simuleert dit. En wat mij betreft verdomd goed ook! Ik heb nooit issues met bepalen waarvandaan ik wordt beschoten (tenzij silenced).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stressy
StealthyPeanut schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:22:
[...]

Het lijkt te werken, maar dat is compleet softwarematig en niet echt goed. Door hem op stereo te zetten krijg je echt een goede bepaling van de richting van het geluid.

7.1 gooit een hoop extra geluiden erin, welke de game niet doorgeeft. Deze worden dus verzonnen en niet altijd positief :).
Ja zoiets heb ik wel eens vernomen op fora, maar op de een of andere manier hoor ik alles slechter als ik de software op 2.0 zet. Heel soms zet de software dit automatisch terug naar 2.0 en dan na een minuut of 15 niet te snappen waarom ik niet kan bepalen vanwaar ik wordt beschoten kom ik erachter dat deze dus weer op 2.0 staat.
Terug naar 7.1 en het werkt weer!

Ik begrijp dat ik dus de enige ben waarbij 7.1 software icm Corsair wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stressy schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 13:59:
[...]

Het betreft virtual 7.1. De software van Corsair simuleert dit. En wat mij betreft verdomd goed ook! Ik heb nooit issues met bepalen waarvandaan ik wordt beschoten (tenzij silenced).
Je hebt dan nog steeds aardig wat beperkingen aangezien de basis het stereo geluid is van PUBG en daar al te weinig detail in zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stressy
Tsurany schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:15:
[...]

Je hebt dan nog steeds aardig wat beperkingen aangezien de basis het stereo geluid is van PUBG en daar al te weinig detail in zit.
Hey Tsurany tnx voor je comment. Zie mijn remark in mijn post hierboven.

Gr, Stressfest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
BobbyDgtl schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:04:
FPS-drops heb ik ofwel weinig last van ofwel niet gemerkt (goeie pc). Buiten laat spawnende loot had ik gisteren geen issues. Hitreg lijkt goed.

M24 als worldspawn is zelfs na de geminderde damage een te goeie gun. Schiet voor mij toch nog een pak beter dan de KAR; headshots lijken met momenten te gemakkelijk. Kan natuurlijk ook wel aan nieuw seizoen liggen, iedereen blijft mss wat langer stilstaan :-)
Ff mezelf eens quoten:
- FPS drops merk ik nog steeds niks van
- Geluid is oh zo slecht geworden. Moet ik dat vinkje nu aan- of uitzetten? Niks lijkt te werken.
- Hitreg op experimental was voor te huilen. Desync na desync!
- Hitreg op live is speelbaar, maar precies wel terug achteruitgegaan sinds de vorige patch(es).
- IK VIND NOOIT EEN M24 OF SLR!! I want it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Tsurany schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:15:
[...]

Met goede 3d audio hoorde ik in pubg veel sneller waarvandaan ik beschoten werd. In stereo hoorde je dat niet altijd even snel, omdat voor en achter soms hetzelfde klonk. Met stereo kon je wel veel preciezer bepalen waar een schot vandaan kwam (geluid blijft poosje hangen, en met stereo kan je dan precies bepalen waar het exact vandaan komt).

Nu zijn de gunsounds hrtf. En is positiebepaling in stereo net zo goed als met 3d audio. Ik vind het alleen lastiger om de afstand van de schoten te horen in stereo, dus weer terug naar 3d audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
BobbyDgtl schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 17:30:
[...]

Ff mezelf eens quoten:
- FPS drops merk ik nog steeds niks van
- Geluid is oh zo slecht geworden. Moet ik dat vinkje nu aan- of uitzetten? Niks lijkt te werken.
- Hitreg op experimental was voor te huilen. Desync na desync!
- Hitreg op live is speelbaar, maar precies wel terug achteruitgegaan sinds de vorige patch(es).
- IK VIND NOOIT EEN M24 OF SLR!! I want it!
Gisteren in Campo Militair gewoon in het celblok een SLR, M24 en een Mini14. Daarna nog een Ump, Vector en AKM.... tja, toch maar voor SLR met RDS en de M24 met 6x gegaan. Prima combinatie! Helaas door de zone gedood door mijn eigen schuld, maar toch 6 kills :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 01:25

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-09 21:29
Hmm, hiernet bij laatste 3 afgeschoten door een speler die al heel wat kills gemaakt had, maar ik kon de deathcam niet zien, ik kreeg iets in de zin van: "weird movement has been detected with this player, deathcam is disabled". Was dit een cheater?

Ik kon wel spectate doen en dan zag alles er volgens mij wel ok uit, maar was enkel nog het laatste gevecht tussen nummers 1 en 2 uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
StealthyPeanut schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:44:
[...]

Gisteren in Campo Militair gewoon in het celblok een SLR, M24 en een Mini14. Daarna nog een Ump, Vector en AKM.... tja, toch maar voor SLR met RDS en de M24 met 6x gegaan. Prima combinatie! Helaas door de zone gedood door mijn eigen schuld, maar toch 6 kills :).
Gisteren ook meerdere keren de SLR en M24 gevonden (ook allemaal in Campo :-) ). Beiden toch echt monsters van guns.

Ik denk dat mijn favoriete loadout aan het veranderen is naar AK+SLR. SLR is gewoon te goed op eender welke afstand. En AK met zijn extra beetje dmg doet wonderen...

Na een SLR terug gaan naar een SKS lukt wel niet. Het voelt aan als appels gooien naar iemand op 100m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

EliHiel schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:49:
"weird movement has been detected with this player, deathcam is disabled". Was dit een cheater?
Niet persé, kan ook voorkomen als de opponent laggy was op het moment zelf. De replay functionaliteit zal dan proberen de momenten voor je kill aan elkaar te plakken, maar als daar een mismatch in informatie is, dan krijg je deze melding. Stukjes frame die missen door de lag. :-)

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tombason
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-10 11:29
Werkt bij jullie de Experimental Server? Blijft op Matchmaking staan bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Tombason schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:04:
Werkt bij jullie de Experimental Server? Blijft op Matchmaking staan bij mij..
Gisteren was laatste dag als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoowrusZ
  • Laatst online: 23:11
BobbyDgtl schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:41:
[...]

Gisteren was laatste dag als ik me niet vergis.
Is verlengt, tot donderdag

Matchmaking doet het al de hele week slecht

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gotfurrr
Nou het gaat de laatste tijd zo goed in PUBG dat ik maar weer eens een filmpje heb gemaakt om te laten zien hoe goed mijn aim is in PUBG.

De tip van dit filmpje is: ga lekker deathmatchen in CSGO, goede warming up voor PUBG! en sowieso, als je een beetje kan aimen in CSGO dan lukt dat ook echt wel in PUBG. O-) ;w

Nou. veel kijkplezier :z

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mBO3Mbp4x-o&feature=youtu.be]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Soms heb je wel eens van die momenten waarop je een inschattingsfout maakt.
Zowaar had ik zo een mooi moment dat ik de bocht niet kon halen en ook niet meer voldoende kon remmen:

Ik wist dat er mensen voor me geland waren (teammates zaten aan de andere kant van de stad), en ik ging er vanuit dat ik dood was :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 01:25
Lol 😁
Al leken de terrors soms wel scheel in cs

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-10 13:00
Nu ken ik CS:GO totaal niet, maar als ik je filmpje zo bekijk lijkt het erop dat zaken als recoil (mogelijk ook bullet drop) etc niet bestaan in CS:GO? Als dat zo is, dan lijkt me dat het vergelijken van aimen tussen PUBG en CS:GO niet helemaal 1-op-1 te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:53

ScreamGT

joejoe

Sowieso twee totaal verschillende games met elkaar vergelijken m.b.t. aim is niet te doen.
Zo heeft elk spel zijn eigen manier van spelen. Sta je 6 jaar geleden in de top 5 van NL met een game, vervolgens zuig je in dit spel. Hoeft niet te betekenen dat je gelijk in alle games 'goed' bent.

Ik zie overigens achterlijk veel bunnyhops en sideways shooting voorbij komen. Geen flauw idee wat hier het nut van is?

[ Voor 22% gewijzigd door ScreamGT op 07-06-2018 15:23 ]

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRTNbos schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:13:
Nu ken ik CS:GO totaal niet, maar als ik je filmpje zo bekijk lijkt het erop dat zaken als recoil (mogelijk ook bullet drop) etc niet bestaan in CS:GO? Als dat zo is, dan lijkt me dat het vergelijken van aimen tussen PUBG en CS:GO niet helemaal 1-op-1 te doen is.
CS:GO is hitscan en kent vaste recoil patronen, niet echt te vergelijken met de PUBG implementatie. Je kan PUBG beter vergelijken met de Battlefield serie qua kogel mechanics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
CS GO voelt zoveel beter aan qua aimen. imo 'directer' dan PUBG waar je soms het idee heb dat je helemaal niks raakt.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-10 13:00
teupje schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:26:
CS GO voelt zoveel beter aan qua aimen. imo 'directer' dan PUBG waar je soms het idee heb dat je helemaal niks raakt.
Als de bullet mechanics totaal anders zijn (zoals uit bovenstaande posts lijkt), dan is dit niet zo vreemd. Verder heb ik het idee dat lange afstanden in CS:GO ook veel minder/niet aanwezig zijn.

Dus zolang je de vijand in het midden van je vizier hebt, schiet je raak. Bij PUBG heb je (naast alle game-problemen zoals desync) te maken met recoil, bulletdrop etc. Hierdoor zul je meer moeite moeten doen (zeker bij langere afstanden) om met je kogel de tegenstander te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
MRTNbos schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:13:
Nou mijn filmpje was niet super serieus bedoelt, maar ik wil er wel wat serieuzer op in gaan uiteraard.

In CSGO zit zeker wel recoil, elk wapen heeft een vast patroon met daarin een hele minimale toegelaten standaardafwijking zeg maar. Dus ze zijn niet 100% hetzelfde, maar meer 99%. (elk wapen heeft een eigen uniek patroon)

In CSGO is je crosshair gewoon het midden van het scherm, meer niet. de kogels komen dus helemaal niet daar waar jij je crosshair hebt na de 1e/2e kogel. Door ervaring weet je hoe sprays gaan en kan je dit compenseren. In CSGO draait mbt aim alles om:

- hoe snel krijg je je kogels richting het hoofd van je tegenstander (is dus lang niet altijd hetzelfde als je crosshair op een hoofd krijgen)
- hoe goed ben je in het compenseren van recoil patronen
- hoe goed ben je in strafe/stop icm bovenstaande

In het filmpje lijkt er geen recoil te zijn misschien, maar dat komt oa omdat ik redelijk weet hoe de recoil werkt in CSGO.

Meestal is het zo dat je de eerste 2 kogels wel on target schiet en daarna gaan de kogels volgens een vast patroon naar boven/rechts/links etc. bovendien is je precisie van de eerste kogels afhankelijk van je movement, alleen als je echt stil staat ben je nauwkeurig (dus strafe - stop moet goed gaan, anders schiet je alles mis)

Het systeem van CSGO spreekt mij meer aan, gewoon omdat de skillceiling vele malen hoger ligt (IMHO!).

In CSGO wint een slechte speler 99/100 keer in een 1v1 duel niet van een ok speler. in PUBG krijg je gewoon een hele hoop random shit kado, waardoor een hele HELE slechte pubg speler nog steeds een grote kans heeft een kill te maken als hij in een goede positie staat/zit/ligt.

in pubg is positie veel belangrijker, dus hoe je de engagement aangaat. Daarnaast heb je natuurlijk bullet drop, bullet speed, recoil, etc. Dus natuurlijk is aimen in pubg ook skill, mijn filmpje was vooral een uiting van mijn eigen frustratie :z dat mijn aim in pubg soms lijkt alsof ik niet eens mn aim recht op een hoofd krijg, terwijl dat principe toch echt hetzelfde is als in csgo.

verder eens dat het totaal verschillende games zijn die je niet kan vergelijken, en ik zeg dus ook niet dat pubg een csgo systeem zou moeten invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ScreamGT schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:22:
Sowieso twee totaal verschillende games met elkaar vergelijken m.b.t. aim is niet te doen.
Zo heeft elk spel zijn eigen manier van spelen. Sta je 6 jaar geleden in de top 5 van NL met een game, vervolgens zuig je in dit spel. Hoeft niet te betekenen dat je gelijk in alle games 'goed' bent.

Ik zie overigens achterlijk veel bunnyhops en sideways shooting voorbij komen. Geen flauw idee wat hier het nut van is?
ik zie geen enkele bunnyhop? wat is sideways shooting? bedoel je strafe stop na elke 2 bullets? dat doe je omdat je niet stil wil staan terwijl je schiet. je bent in csgo heel snel dood als iemand rusting op je hoofd kan blijven mikken

vergelijken is idd niet te doen, behalve dan dat je zou kunnen concluderen dat de skill ceiling mbt schieten in csgo hoger is dan in pubg. wat ook weer niet wil zeggen dat schieten in pubg makkelijk is, alleen het verschil tussen goed en slecht is in pubg kleiner dan in csgo.

NIP (csgo clan) is 87 matches achter elkaar (esport wedstrijden, geen random dingen)ongeslagen geweest in het begin van csgo.

Phase one: Unbeatable (August 26th 2012 - September 15th 2013, 12.5 months)

18/20 titles (90.00%)
19/20 finals (95.00%)
20/20 top 4 (100.00%)

en dat kwam niet omdat ze zulke goede tactieken hadden, was gewoon omdat ze beter konden aimen dan de andere pro's. genoeg bewijs lijkt me :+

[ Voor 16% gewijzigd door gotfurrr op 07-06-2018 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-10 14:39
[/quote]
gotfurrr schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:02:
Nou het gaat de laatste tijd zo goed in PUBG dat ik maar weer eens een filmpje heb gemaakt om te laten zien hoe goed mijn aim is in PUBG.

De tip van dit filmpje is: ga lekker deathmatchen in CSGO, goede warming up voor PUBG! en sowieso, als je een beetje kan aimen in CSGO dan lukt dat ook echt wel in PUBG. O-) ;w

Nou. veel kijkplezier :z

[video]
Je vergeet dat je tegen agent_47 speelde :z Je had sowieso geen schijn van kans tegen een professioneel huurmoordenaar. Hij gaf je in je het begin alleen maar een vals gevoel van veiligheid en dat je de overhand had terwijl je dat nooit gehad hebt en maakt je daarna genadeloos af ;)

On a serious note, soms is aimen in PUGB ook raar, je had volgens mij wel aardig wat keren je crosshair goed op z'n hoofd waarbij je geen headshot raakte door random iets :+
ScreamGT schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:22:
Sta je 6 jaar geleden in de top 5 van NL met een game, vervolgens zuig je in dit spel. Hoeft niet te betekenen dat je gelijk in alle games 'goed' bent.
Dat is ook niet helemaal waar, vaak als je in een soortgelijke game, shooter ed. redelijk goed bent zal je dat in een andere shooter ook zijn. Sommige mensen hebben er gewoon aanleg voor en zijn gewoon al beter dan anderen voordat ze pas beginnen met de game ( neem Shroud als extreem voorbeeld, goed in CSGO en ook goed in PUGB )

Uiteindelijk haal je daarnaast ook ervaring uit die andere game, die je ook kan toepassen op de nieuwe game ook al heeft deze iets andere mechanics. de basis blijft hetzelfde. Dat is iemand neerschieten voordat ze jou neerschieten :+

[ Voor 29% gewijzigd door jantje 2 op 07-06-2018 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Weet iemand hier of er iets is aangepast wat betreft de loot? De laatste paar potjes is de loot namelijk echt om te janken. Zo zijn we gisteren in een heel potje maar één AR tegengekomen en één submachinegun. En we hebben best wat locaties gehad. Daarvoor ook een paar potjes waarbij de loot gewoon écht heel erg tegenviel.

Hiervoor hadden we er nooit echt problemen mee. Dat je soms ergens wat minder loot vindt snap ik, maar nu was het echt locatie na locatie. Anderen hier met hetzelfde issue?

Verder viel het me wel op dat er wat dingen veranderd zijn. Lopen/rennen voelt anders en de game voelt soepeler aan maar ik kan m'n vinger er niet echt op leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
SomerenV schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:23:
Weet iemand hier of er iets is aangepast wat betreft de loot? De laatste paar potjes is de loot namelijk echt om te janken. Zo zijn we gisteren in een heel potje maar één AR tegengekomen en één submachinegun. En we hebben best wat locaties gehad. Daarvoor ook een paar potjes waarbij de loot gewoon écht heel erg tegenviel.

Hiervoor hadden we er nooit echt problemen mee. Dat je soms ergens wat minder loot vindt snap ik, maar nu was het echt locatie na locatie. Anderen hier met hetzelfde issue?

Verder viel het me wel op dat er wat dingen veranderd zijn. Lopen/rennen voelt anders en de game voelt soepeler aan maar ik kan m'n vinger er niet echt op leggen.
de loot is nog altijd zo slecht als in het begin :+ verder merk ik ook weinig van een soepeler lopende game (zou wel fijn zijn :z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SomerenV dat is RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 22:11
SomerenV schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:23:

Dat gebeurt hier zonder problemen 5 potjes achter elkaar. Lang leve de shotgun choke. :)

RNG is a bitch. Ik vertrouw op het looten van de tegenstanders. :D

Sinds de aanpassingen staat de M24 score welgeteld op 1 en de SLR op 2. Meer heb ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Ik snap dat PUBG nogal onderhevig is aan RNG, maar zo slecht als nu hebben we het eigenlijk nog nooit meegemaakt. Het lijkt gewoon alsof de spawnrates van veel loot flink verminderd is. Natuurlijk heb je wel eens potjes dat de loot wat tegenvalt, maar nu viel het gewoon enorm op dat het potje na potje hetzelfde verhaal is.

Pagina: 1 ... 121 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord