[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 122 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SomerenV schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:19:
[...]

Ik snap dat PUBG nogal onderhevig is aan RNG, maar zo slecht als nu hebben we het eigenlijk nog nooit meegemaakt. Het lijkt gewoon alsof de spawnrates van veel loot flink verminderd is. Natuurlijk heb je wel eens potjes dat de loot wat tegenvalt, maar nu viel het gewoon enorm op dat het potje na potje hetzelfde verhaal is.
En dat is dus typisch RNG. Je kan een aantal keer achter elkaar pech hebben waardoor je denkt dat er een patroon aanwezig is terwijl dat niet zo is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:25
Tsurany schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:21:
[...]

En dat is dus typisch RNG. Je kan een aantal keer achter elkaar pech hebben waardoor je denkt dat er een patroon aanwezig is terwijl dat niet zo is.
Ja, dat snap ik :+ Wat ik wil zeggen is dat ik dit in 500+ uur nog nooit zo erg meegemaakt heb en het lijkt er in mijn ogen op alsof er iets qua loot aangepast is. Dit gaat dan ook iets verder dan simpelweg 'pech hebben'. Anders dan simpelweg een slecht potje qua gear.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het is gewoon een groot RNG fest de game. Looten is RNG. Schieten is RNG. Loop je tegen bugs aan of wordt het een leuk potje? RNG.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SomerenV schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:23:
[...]

Ja, dat snap ik :+ Wat ik wil zeggen is dat ik dit in 500+ uur nog nooit zo erg meegemaakt heb en het lijkt er in mijn ogen op alsof er iets qua loot aangepast is. Dit gaat dan ook iets verder dan simpelweg 'pech hebben'. Anders dan simpelweg een slecht potje qua gear.
Dat is dus een van de uitersten die je kan krijgen door RNG.

Ik heb gisteren meerdere potjes gespeeld en geen enkele keer gemerkt dat de loot drastisch anders was dan de dagen voorheen. Ook op bijvoorbeeld Reddit nergens threads gezien waar anderen dit probleem lijken te hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Heeft iemand anders hier wel eens gekke artifacts in PUBG?

Ik heb ze enkel en alleen als ik zwem in het water, daarbuiten niet. Alle drivers etc zijn up to date. Bovendien wordt de boel gekoeld door een custom loop, de maximale GPU temp die ik zie is 49 graden.

Ik snap er geen hout van. Geen enkele andere game heb ik dit probleem... :?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
"gekke artifacts" uhh ok, iets betere en duidelijkere omschrijving graag, want dit kan echt gewoon vanalles zijn. Zelf geen last van, wel van random crashes maar dat lijkt van mijn te heet wordende 7700k te komen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 00:26:
"gekke artifacts" uhh ok, iets betere en duidelijkere omschrijving graag, want dit kan echt gewoon vanalles zijn. Zelf geen last van, wel van random crashes maar dat lijkt van mijn te heet wordende 7700k te komen.
Driehoekige paarse en of zwarte vlakjes die ontstaan in het water oppervlak en weg gaan zodra ik uit het water stap. Ze zijn telkens maar 1 frame aanwezig en ik zie er gemiddeld 3 per seconde.

Duidelijk genoeg? :p

Ik zal proberen het te reproduceren en een filmpje ervan te maken.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:19
Gisteren na tijden weer eens een potje gespeeld. Eerste ging goed, tweede land ik, probeerde ik een wapen op te pakken maar gebeurde niets. Na een minuut proberen en kijken of mijn internet wel aan staat teleport ik ineens een meter of 200 weg van waar ik geland ben. Iemand anders hier recent ook last van of ligt het toch aan mij verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 20:39

Nutellaah

Bits N Sites

Philip Ross schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:45:
Gisteren na tijden weer eens een potje gespeeld. Eerste ging goed, tweede land ik, probeerde ik een wapen op te pakken maar gebeurde niets. Na een minuut proberen en kijken of mijn internet wel aan staat teleport ik ineens een meter of 200 weg van waar ik geland ben. Iemand anders hier recent ook last van of ligt het toch aan mij verbinding?
Ik zag op Reddit hetzelfde voorbij komen met als oplossing dat je moet crouchen en dan terug rechtstaan.
Zelf heb ik het ook geprobeerd en het lukte me.
Wanneer je landt en last hebt van haperingen, crouchen en rechtstaan zorgt er voor dat het weg gaat.
Het is dus geen netwerkgerelateerd probleem.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
Nutellaah schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:53:
[...]

Ik zag op Reddit hetzelfde voorbij komen met als oplossing dat je moet crouchen en dan terug rechtstaan.
Zelf heb ik het ook geprobeerd en het lukte me.
Wanneer je landt en last hebt van haperingen, crouchen en rechtstaan zorgt er voor dat het weg gaat.
Het is dus geen netwerkgerelateerd probleem.
Dank, ga het vanavond eens proberen. Vriendin is weg tot zaterdagavond dus ik ga even proberen mijn speeluren in te halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-10 14:39
SomerenV schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:23:
Weet iemand hier of er iets is aangepast wat betreft de loot? De laatste paar potjes is de loot namelijk echt om te janken. Zo zijn we gisteren in een heel potje maar één AR tegengekomen en één submachinegun. En we hebben best wat locaties gehad. Daarvoor ook een paar potjes waarbij de loot gewoon écht heel erg tegenviel.
Gisteren dacht ik sinds lange tijd eens een paar solo games te spelen, ik moest voor een achievement ook nog een solo chicken dinner halen dus waarom niet :+

Uiteindelijk 2 games gespeeld, 2de game Georgo begonnen back six. Uiteindelijk had ik 1 AR zonder scopes en 0 meds en kreeg ik een military circle zonder dat er voertuigen stonden bij Georgo zelf of de spawn achter hospital. Oftewel GeeGee dacht ik :z

Ben tegen beter weten in 1 minuut voordat blue kwam maar gaan rennen, uiteindelijk kom ik in de blue een speler tegen op de motor, die ik echt max range net van z'n motor kon schieten. Ik dus yeesss! Had die vents ook geen meds en scopes -O-

Maar in ieder geval transport om richting military te gaan, stuk gereden, stuk gezwommen net aan de circle aan de kust gehaald, is de volgende circle aan de andere kant van military Island....Onderweg had ik nog snel even een gebouwtje doorgelopen en hoppakee daar lag een mini en warempel een x4 _/-\o_

Ik daarna weer gestaag door om de volgende circle te halen, loopt er iemand precies voor me die mij niet gezien had. 3 schoten in de rug klaarde de klus en ook de meds waren binnen. Daarna onder vuur genomen terwijl ik de runway overstak naar die kapotte vliegtuigen om net rondje circle te zitten. Zat daar ook precies een vent te campen... Maar gelukkig kwam die met z'n patato aim niet ver en was het een easy kill. Krijgen we weer een circle update natuurlijk helemaal diagonaal aan de andere kant met nog een open veld er tussen... zucht :| Dat ging ik lopend niet halen meer en dat zou de killcircle zijn. Gelukkig stond er randje blauw precies een mooie Dacia geparkeerd en dropt er warempel op dat moment ook nog even een crate letterlijk naast me. Dus lvl 3 helmet en vest waren ook binnen, de M249 maar laten liggen. Door het blauw de auto gepakt, circle overgestoken. Stop ik precies naast een dude die random in het gras aan het kruipen is, maar die speelde blijkbaar in silent mode en had me helemaal niet horen aankomen 8)7

Dus weer een easy kill, daarna was het straightforward de laatste 2 gasten killen en de chicken dinner was weer in de pocket *O* Was echt een rare games met zoveel random shit die je dan uiteindelijk toch nog wint met 6 kills en 850 damage ofso.

TLDR : deze game is zo random dat je in een hopeloze situatie nog een game kan winnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 17:01

ComputerHoed

Electronica <3

DAMAGE schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:31:
Het is gewoon een groot RNG fest de game. Looten is RNG. Schieten is RNG. Loop je tegen bugs aan of wordt het een leuk potje? RNG.
Als ze het doen net als in de map Sanhok, dan hoor je mij niet meer klagen. Bij droppen gelijk goede loot & knallen maar.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-10 16:37

Jorissie87

No diggity

ComputerHoed schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:25:
[...]

Als ze het doen net als in de map Sanhok, dan hoor je mij niet meer klagen. Bij droppen gelijk goede loot & knallen maar.
Juist niet, anders kan je net zo goed vooraf 2 primary wapens kiezen en daarmee droppen/spawnen zoals CoD. Het hele idee achter dit spel is juist het high risk high reward element. Drop je op een drukke plek heb je een veel grotere kans op goode loot. Drop je op een rustige plek heb je inderdaad een kans dat je lvl 1 met shotgun er vandaan loopt maar over het algemeen wel levend maar moet je natuurlijk niet achteraf gaan klagen dat andere spelers (die wel op School/Hacienda dropten) wel goede loot hebben en jij niet. Natuurlijk kan het ook een keer voorkomen dat je op school/military/hacienda/etc ook geen goede loot vind maar dat is nu eenmaal de consequentie van RNG, het alternatief is dat er standaard wapens op fixed locaties liggen en dat wil ook niemand.

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed

ComputerHoed

Electronica <3

Jorissie87 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:51:
[...]

Juist niet, anders kan je net zo goed vooraf 2 primary wapens kiezen en daarmee droppen/spawnen zoals CoD. Het hele idee achter dit spel is juist het high risk high reward element. Drop je op een drukke plek heb je een veel grotere kans op goode loot. Drop je op een rustige plek heb je inderdaad een kans dat je lvl 1 met shotgun er vandaan loopt maar over het algemeen wel levend maar moet je natuurlijk niet achteraf gaan klagen dat andere spelers (die wel op School/Hacienda dropten) wel goede loot hebben en jij niet. Natuurlijk kan het ook een keer voorkomen dat je op school/military/hacienda/etc ook geen goede loot vind maar dat is nu eenmaal de consequentie van RNG, het alternatief is dat er standaard wapens op fixed locaties liggen en dat wil ook niemand.
Eens, echter zit het probleem erin dat ik altijd hot-drop (tenzij Georgepol noord een optie is) maar dat ik bij Sanhok nooit problemen met loot heb. Op de andere 2 maps kan de loot alsnog slecht zijn als je hot-dropt.

[ Voor 11% gewijzigd door ComputerHoed op 08-06-2018 10:56 ]

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

ComputerHoed schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:55:
[...]

Eens, echter zit het probleem erin dat ik altijd hot-drop (tenzij Georgepol noord een optie is) maar dat ik bij Sanhok nooit problemen met loot heb. Op de andere 2 maps kan de loot alsnog slecht zijn als je hot-dropt.
Klopt maar denk ook niet dat je Sanhok kan vergelijken met de andere 2 maps. De dynamiek is compleet anders. Kleine map, veel loot en veel actie. Over het algemeen ook korte games. Als je in de andere 2 maps net zulke krachtige loot zou laten spawen als in Sanhok zou het spel (imho) een stuk minder aantrekkelijk zijn. Dan dropt iedereen op rustige plekken en vervolgens is het 3 cirkels campen om zo ver mogelijk te komen. Juist omdat de maps zo groot zijn moet je onderscheid maken in waar je veel loot op 1 plek hebt (en veel spelers) en de plekken waar je weinig loot vind maar wel grote kans hebt om te blijven leven (met als gevolg dat je als een groep nomaden de maps moet doorkruisen om alsnog enigszins goede wapens te vinden). Natuurlijk is het frustrerend om ergens te droppen en geen goede loot te vinden, ik baal er zelf ook van als ik op een drukke plek met een ander team drop en in de eerste 3 huizen vind ik enkel ene pistol terwijl ik achtervolgd wordt met AK's maarja dat hoort nu eenmaal bij het spel :)

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
jantje 2 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:46:
[...]

-knip-

Ben tegen beter weten in 1 minuut voordat blue kwam maar gaan rennen, uiteindelijk kom ik in de blue een speler tegen op de motor, die ik echt max range net van z'n motor kon schieten. Ik dus yeesss! Had die vents ook geen meds en scopes -O-

-knip-
het is geen wot he >:)

maar dat zijn wel de mooiste games om te winnen en de meest zure games om te verliezen als je na 20 minuten rennen en healen wordt afgeschoten door een of andere !@!% speler die randje blauw in het gras ligt te campen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had een prachtig begin in een squad match, twee gasten overreden die op dezelfde buggy sprongen, daarna nog een kill gepakt en redelijk geloot. Rij m'n buggy uiteindelijk het water in om naar een jetski te zwemmen, crasht het spel. En ik verdrink... wat een achterlijk idioot systeem. Laat gecrashte spelers op z'n minst gewoon drijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
Tsurany schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:35:
Had een prachtig begin in een squad match, twee gasten overreden die op dezelfde buggy sprongen, daarna nog een kill gepakt en redelijk geloot. Rij m'n buggy uiteindelijk het water in om naar een jetski te zwemmen, crasht het spel. En ik verdrink... wat een achterlijk idioot systeem. Laat gecrashte spelers op z'n minst gewoon drijven...
Uiteindelijk, toen de lucht uit je longen was, dreef je toch ook? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:23:
[...]

Uiteindelijk, toen de lucht uit je longen was, dreef je toch ook? :+
Dat wel, maar enige interactie met m'n lichaam was niet meer mogelijk :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
Tsurany schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 21:17:
[...]

Dat wel, maar enige interactie met m'n lichaam was niet meer mogelijk :'(
Ik zag je drijven, mijn interactie met jouw lichaam was meer dan voldoende O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Tsurany schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:35:
of zorg dat het spel niet zo vaak crashed as devver. Vandaag ook weer 3x teammate crash, 1 x van mijn pc. Dat is toch veel te vaak voor een fatsoenlijke game.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Ja zelfs de crashes zijn RNG denk ik. Vorige week dagelijks een crash, soms zelfs 2 tot 3 x op een dag.
Deze week geen enkele crash.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

_O- :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shroud heeft via zijn Twitch channel al 20.000 crates verkocht, daar zitten de in-game aankopen nog niet bij. Verwacht dat er nog wel meer van dit soort skins komen in de toekomst, verkoopt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 09:38
Heb net m'n nieuwe build binnen en alles draait en zoemt fijn!
Hoef dus niet meer te gamen op een laptop ;)

Maar nu komt het, GTA V, BF1 en benchmarks gaan supersmooth.. alleen PUBG hangt al in het menu. Muziek draait en heb ongeveer 0,3 fps. Heb de config al weggegooid (tis een schone installatie van zowel Windows als Pubg), maar kan even niet verzinnen waarom dit zou moeten gebeuren.

Iemand een idee?

Build info vind je evt hier.

Edit: oplossing is dat fullscreen niet fullscreen is, maar dat ik in de settings instellingen zijn die van fullscreen écht fullscreen maken.

code:
1
2
3
FullscreenMode=0
LastConfirmedFullscreenMode=0
PreferredFullscreenMode=0

Deze hadden alledrie de waarde '1' en nu aangepast naar '0' is het menu alvast soepel. Vanavond maar 's een potje spelen :+

Wow, zo vet ziet alles eruit en het speelt een stuk makkelijker nu ik tenminste wat zie.
Alleen 1 ding: wtf is er met de KAR98 gebeurd en waarom kan iedereen er nu vanaf overal headshots mee maken :'(

[ Voor 36% gewijzigd door NiGeLaToR op 10-06-2018 21:07 ]

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ev1cfkurl8311.png[Video: https://video.twimg.com/tweet_video/DfW50mSU8AAcE0k.mp4]
The ballistic shield is a new tool for setting up cover points for when you’re in otherwise exposed territory. It can be used simultaneously with sidearms, smgs, melee weapons, and throwable grenades.

The shield takes a primary weapon slot, and is especially powerful in squad-based combat. Shield-bearers can act as the vanguard for their team, pushing forward under cover while their teammates safely attack and move forward into better positions.

The ballistic shield will first be introduced in War Mode for PC and Xbox later this year.

Now, let’s talk about that snow map.

This map is currently very early in development, and we’re aiming to bring it to both PC and Xbox One this winter. Expect to see some new mechanics built around the snowy terrain.

Soon we’ll also have more news about our fast-approaching third map, Sanhok. We’re proud to announce that it’ll come to PC on June 22, and to Xbox in late summer 2018.

That’s all for now! See you on the battlegrounds.
Riot shield en winter map. De winter map wel pas winter 2018 dus dat zal December worden gok ik. Vraag me af of PUBG dan nog wel gespeeld wordt nu iedere game op E3 met een Royale modus komt :+

[ Voor 62% gewijzigd door Tsurany op 11-06-2018 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-10 13:00
Ja supervet die wintermap! Ook al is er maar minimale info beschikbaar, tot nu toe vereist elke map zijn eigen speelstijl wat een erg leuke afwisseling is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Zou vet zijn als je in die wintermap ook voetafdrukken achterlaat in de sneeuw zodat je makkelijk(er) te volgen bent. Kun je vervolgens ook weer gebruiken om ambushes te maken voor je achtervolgers of om te bepalen hoe je het beste een cirkel kan binnenkomen met een kleine kans iemand tegen te komen. En dat er dan ook een weermodus bestaat waarbij het ondertussen sneeuwt zodat na een minuut ofzo je voetafdrukken weer weggesneeuwd zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Jorissie87 op 11-06-2018 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
NiGeLaToR schreef op zondag 10 juni 2018 @ 10:24:
Wow, zo vet ziet alles eruit en het speelt een stuk makkelijker nu ik tenminste wat zie.
Alleen 1 ding: wtf is er met de KAR98 gebeurd en waarom kan iedereen er nu vanaf overal headshots mee maken :'(
NOOIT stilstaan. Ik herhaal: NOOIT stilstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 09:38
StealthyPeanut schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:08:
[...]

NOOIT stilstaan. Ik herhaal: NOOIT stilstaan.
Njah, ik peakte uit een raampje en zodra ik dat deed peakte hij uit een ander raam en meteen headshot. Vrij bizar, had al headshot te pakken voor ik z'n gun oid zag. Erg knap.

Maar, zal niet stilstaan :+ ging later overigens beter op zich, dus wellicht was het een luckshot :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
Jorissie87 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:07:
Zou vet zijn als je in die wintermap ook voetafdrukken achterlaat in de sneeuw zodat je makkelijk(er) te volgen bent. Kun je vervolgens ook weer gebruiken om ambushes te maken voor je achtervolgers of om te bepalen hoe je het beste een cirkel kan binnenkomen met een kleine kans iemand tegen te komen. En dat er dan ook een weermodus bestaat waarbij het ondertussen sneeuwt zodat na een minuut ofzo je voetafdrukken weer weggesneeuwd zijn.
Dynamisch weer zit er bij Sanhok al in (ben ik uitermate positief over). Laatst ook een potje, begon met mist wat langzaam overging in een mooi zonnetje. Ik was zo happy om weer ff in de mist te kunnen spelen! (sta je dan met je 8x scope :X )

Dus ik hoop idd dat weersinvloeden mee gaan spelen: dicht sneeuwende voetstappen, wind die geluiden meer/minder ver dragen, regen die (bepaalde) auto's lastiger laat besturen etc. _/-\o_ Laat maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-10 17:28
MRTNbos schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:25:
[...]

Dynamisch weer zit er bij Sanhok al in (ben ik uitermate positief over). Laatst ook een potje, begon met mist wat langzaam overging in een mooi zonnetje. Ik was zo happy om weer ff in de mist te kunnen spelen! (sta je dan met je 8x scope :X )

Dus ik hoop idd dat weersinvloeden mee gaan spelen: dicht sneeuwende voetstappen, wind die geluiden meer/minder ver dragen, regen die (bepaalde) auto's lastiger laat besturen etc. _/-\o_ Laat maar komen!
Laat ze in vredesnaam al hun geld steken in het ontwikkelen van een gezonde basis. Graag eerst een goede server-client performance.

Iets anders - gisteren op Sanhok een bug meegemaakt die ik nog niet eerder ergens heb gelezen. Ik zit in een bunker met ongeveer 40% health, hoor iemand een molotov gooien, maar vervolgens niks aan de hand. Ik nog even rondpeaken, zie niks, besluit richting mijn teammate te gaan die KO is om vervolgens te lezen "you died from molotov cocktail" (oid).

Kijk ik terug in de deathcam, blijkt er een molo mijn kamer in te zijn gegooid, maar zowel in de deathcam als in mijn opname zie ik nergens vuur. Ik ben er dus gewoon in gaan staan en afgefikt :/ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRTNbos
floriz87 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:20:
[...]

Laat ze in vredesnaam al hun geld steken in het ontwikkelen van een gezonde basis. Graag eerst een goede server-client performance.

...
Mee eens dat dit ook beter moet, maar als er parallel ook aan dit soort zaken wordt gewerkt die direct (in mijn beleving) meewerken aan een positieve speelervaring dan hoor je mij niet klagen. (Ik heb liever dat men nieuwe maps uitbrengt dan nieuwe kleding.)

Daarnaast vind ik het wel jammer dat je blijkbaar geen positieve opmerking kan maken over PUBG zonder meteen dit argument als commentaar te krijgen. Iedereen weet dat dit niet optimaal is, maar blijft wel spelen...dan mag er toch ook wel eens een onderwerp besproken worden waarom iedereen blijft spelen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
floriz87 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:20:
[...]

Iets anders - gisteren op Sanhok een bug meegemaakt die ik nog niet eerder ergens heb gelezen. Ik zit in een bunker met ongeveer 40% health, hoor iemand een molotov gooien, maar vervolgens niks aan de hand. Ik nog even rondpeaken, zie niks, besluit richting mijn teammate te gaan die KO is om vervolgens te lezen "you died from molotov cocktail" (oid).

Kijk ik terug in de deathcam, blijkt er een molo mijn kamer in te zijn gegooid, maar zowel in de deathcam als in mijn opname zie ik nergens vuur. Ik ben er dus gewoon in gaan staan en afgefikt :/ .
Molotov verspreid zich over muren, visueel alleen praktisch onzichtbaar.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• unfor

2 Squads wiped solo, dit soort actie is wat de game voor mij mooi maakt :)
Ik heb niet bijzonder goede aim, dit is eigenlijk puur slim gebruik van de omgeving.

[ Voor 24% gewijzigd door unfor op 11-06-2018 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 20:00

Secsytime

Automagisch

unfor schreef op maandag 11 juni 2018 @ 22:32:
[video]

Ik heb niet bijzonder goede aim, dit is eigenlijk puur slim gebruik van de omgeving.
Mensen zijn wel echt veel slechter in fpp. Wist niet dat het verschil zo groot was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Secsytime schreef op maandag 11 juni 2018 @ 22:42:
[...]

Mensen zijn wel echt veel slechter in fpp. Wist niet dat het verschil zo groot was.
Sarcasme? Geen serieuze speler speelt TPP.
Je ziet natuurlijk wel alles veel makkelijker in TPP door je ingebouwde cheat.

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 11-06-2018 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10 00:17
[...]

:w

@unfor nice gespeeld hoor! Veel locatie verwisseld, waardoor ze eigenlijk allemaal cluesless waren .

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

_O- _O- _O-

Grappenmaker :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-10 17:28
[...]

lol

Goed gespeeld @unfor . Wel een stel koekebakkers dat ze 1 voor 1 komen. Dat deden wij vroeger ook nogal eens (en komt nog wel voor), en dan krijg je inderdaad vaak zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f3cuk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 14:57
[...]

Wanneer je voor het eerst FPP speelt wordt je ingedeeld op een unranked server, dan speel je voornamelijk tegen bots. Zodra je wat potjes hebt gespeeld wordt je ingedeeld op een server van je eigen niveau.

FPP trekt overduidelijk de meer competitieve spelers, gemiddelde niveau ligt een stuk hoger dan bij tpp.

Bedrijfsverzamelpand De Drentse Werf - Escaperoom The Basement - E-Chopper.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Laatst online: 26-09 20:39

Nutellaah

Bits N Sites

f3cuk schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:51:
[...]

Wanneer je voor het eerst FPP speelt wordt je ingedeeld op een unranked server, dan speel je voornamelijk tegen bots. Zodra je wat potjes hebt gespeeld wordt je ingedeeld op een server van je eigen niveau.

FPP trekt overduidelijk de meer competitieve spelers, gemiddelde niveau ligt een stuk hoger dan bij tpp.
Hm, is dit waar? Ik dacht dat alles nog random was, ook in FPP?

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f3cuk
Zeker geen willekeur, servers zijn ranked. De exacte verdeling is niet bekend en voordat je gaat merken dat je op servers speelt met een hoger niveau moet je echt wel beter zijn dan de gemiddelde.

Op onze discord hebben we een groepje spelers die een redelijk hoog niveau halen, wanneer je als minder getalenteerde een rondje met hun meespeelt merk je direct het verschil in niveau. Andersom werkt het ook, je kan aardig smurfen wanneer je samen speelt met spelers van een lager niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
[...]

Nou tegen bots speel je alleen maar op de mobiele versie volgens mij :? Als je net begint speel je wel tegen mindere mensen omdat je rating lager is dan andere, maar aan de andere kant werkt het rating systeem voor geen meter, dus in hoeverre dit niet echt goed werkt is volgens niet echt volledig duidelijk.

Ik merk dat als ik met betere spelers speel ook vaak zat dat je soms tegen mensen speelt die ook gewoon totaal clueless zijn en net zo goed dat je tegen mensen speelt die wel een goed aim hebben. In solo is het anders en kan het ELO systeem nog enigszins werken maar in squads lijkt dat wel mee te vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoowrusZ
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:27
[...]

eeeh bots, dat is op PUBG mobile :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoowrusZ
Tsurany schreef op maandag 11 juni 2018 @ 08:50:
[afbeelding][video]

[...]

Riot shield en winter map. De winter map wel pas winter 2018 dus dat zal December worden gok ik. Vraag me af of PUBG dan nog wel gespeeld wordt nu iedere game op E3 met een Royale modus komt :+
Winter begint dan ook pas op 21 december :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JoowrusZ schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:24:
[...]

Winter begint dan ook pas op 21 december :+
Goed gegokt dus *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f3cuk
jantje 2 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:21:
[...]

Nou tegen bots speel je alleen maar op de mobiele versie volgens mij :? Als je net begint speel je wel tegen mindere mensen omdat je rating lager is dan andere, maar aan de andere kant werkt het rating systeem voor geen meter, dus in hoeverre dit niet echt goed werkt is volgens niet echt volledig duidelijk.

Ik merk dat als ik met betere spelers speel ook vaak zat dat je soms tegen mensen speelt die ook gewoon totaal clueless zijn en net zo goed dat je tegen mensen speelt die wel een goed aim hebben. In solo is het anders en kan het ELO systeem nog enigszins werken maar in squads lijkt dat wel mee te vallen.
Ik bedoelde bots als in skill-level, hoewel er ook genoeg bots zijn in de pc versie, alleen zijn die dan niet van PUBG zelf. Jouw ervaring zal best kloppen, maar dat doet niet af aan het feit dat er wel degelijk ranked matchmaking is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
[video]

Heel gaaf gespeeld, ik ben bang dat ik het je niet zomaar na zal doen.

Toch nog een kleine tip, maak keybindings voor je healing items. Zo heb ik zelf 7/8/9/0 voor medkit/firstaid/bandage/booster gedaan en ik vind dit ideaal. Het healen gaat sneller, en je hebt meer zicht op je omgeving tijdens het healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
MRTNbos schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:19:
[...]

Heel gaaf gespeeld, ik ben bang dat ik het je niet zomaar na zal doen.

Toch nog een kleine tip, maak keybindings voor je healing items. Zo heb ik zelf 7/8/9/0 voor medkit/firstaid/bandage/booster gedaan en ik vind dit ideaal. Het healen gaat sneller, en je hebt meer zicht op je omgeving tijdens het healen.
Zeker, gebruik ik ook. Maar ik wist dat ik vrij low on meds was, dus dan weet ik liever hoe ik er aan toe ben.
Daarom cancel ik mijn ene first aid eerst ook, om hem later te gebruiken. Als ik hem had gebruikt was ik screwed geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 01:25
f3cuk schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:37:
[...]

Ik bedoelde bots als in skill-level, hoewel er ook genoeg bots zijn in de pc versie, alleen zijn die dan niet van PUBG zelf. Jouw ervaring zal best kloppen, maar dat doet niet af aan het feit dat er wel degelijk ranked matchmaking is.
Wut??? Daar is geen enkele bot in pc versie!!?

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f3cuk
kazzzdafke schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:35:
[...]

Wut??? Daar is geen enkele bot in pc versie!!?
Jazeker wel, internet staat vol met farmbots (afk bots / credits farmen). De meeste gratis versies zijn behoorlijk bagger en worden wel herkend, maar sommige betaalde bots zijn best gescript en genereren veel credits.

Voorbeeld:

[YouTube: https://youtu.be/1qKOXF8h_IA]

[ Voor 3% gewijzigd door f3cuk op 12-06-2018 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hmmm een bot is in mijn ogen iets wat ook terug schiet :)

Anders moet je er inderdaad: FARMbot van maken ofzo..

[ Voor 33% gewijzigd door kazzzdafke op 12-06-2018 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoowrusZ
Hi everybody!

We’re full-steam ahead with preparations for the launch of our new map (Sanhok’s coming June 22), so this week we’re bringing back War Mode: One Shot, One Kill. We’ll keep making tweaks to War Mode in future releases, but for now, this version is exactly the same as last time.

Full event details below:

EVENT SCHEDULE

STARTS: June 14, 7pm PDT / June 15, 4am CEST / June 15, 11am KST
ENDS: June 17, 7pm PDT / June 18, 4am CEST / June 18, 11am KST

AVAILABLE QUEUES

Three 10-man squads fight on Erangel (All Regions)
NA/EU/AS: TPP & FPP
KR/JP/SA/SEA/OC: TPP

WAR MODE - ONE SHOT, ONE KILL EVENT RULES

Each match takes place inside a small, static safe zone
All players spawn with a ghillie suit, a Kar98k with a 4x scope, a handgun, and one frag grenade
When taking lethal damage, you'll die instantly instead of being knocked
Eliminating an enemy earns your team 3 points
Killed players respawn in planes that fly by every 40 seconds
The first team to reach 150 points wins
If no team reaches 150 points after 15 minutes, the team with the most points wins

LOOT SPAWN RULES

Vehicles do not spawn
World loot does not spawn

OTHER EVENT RULES

Weather is rainy
Redzones and care packages are disabled.
Killer spectating is disabled
Saai dat ze dezelfde warmode doen.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed

ComputerHoed

Electronica <3

[video]

Hoe heb jij je FOV hoger ingesteld dan 103?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ComputerHoed schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:31:
[...]

Hoe heb jij je FOV hoger ingesteld dan 103?
Door een 21:9 scherm te gebruiken, dat geeft iets meer fov horizontaal en iets minder verticaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 21:44

m0nk

16-09-2003 15.15

Heerlijk squad avondje, 4 games gespeeld. 2 chicken dinners, 1x 2e en een keer 11e. Bij de chicken dinners 4 en 5 kills in de end fase gemaakt en de final kills. Gaat echt lekker met ons vaste groepje de laatste dagen.

Blijf het een vette game vinden ondanks alle tekortkomingen :P

[ Voor 13% gewijzigd door m0nk op 14-06-2018 23:47 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-10 21:50

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

WTF! Map selection gaat er uit!

Reden: het zorgt voor teveel queues en dat maakt het lastig om in alle gevallen vlot een game te kunnen starten.

https://www.reddit.com/r/...ing_mmr_matchmaking_from/

https://www.pcgamesn.com/...rounds/pubg-map-selection

Man man man.... Hoe draai je de kip met de gouden eieren de nek om zeg...

Officiële statement:
https://forums.playbattle...k-back-at-sanhok-testing/

[ Voor 35% gewijzigd door Flimovic op 15-06-2018 10:07 ]

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
Flimovic schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:03:
WTF! Map selection gaat er uit!

Reden: het zorgt voor teveel queues en dat maakt het lastig om in alle gevallen vlot een game te kunnen starten.

https://www.reddit.com/r/...ing_mmr_matchmaking_from/

https://www.pcgamesn.com/...rounds/pubg-map-selection

Man man man.... Hoe draai je de kip met de gouden eieren de nek om zeg...
Ik ben hier blij mee, het was vrijwel onmogelijk om een keer miramar te spelen terwijl dat wel mijn favoriete map is.

De map is aanzienlijk verbeterd maar omdat veel mensen al een afkeer er van hadden nemen ze niet eens de moeite om het nog een keer te proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door Philip Ross op 15-06-2018 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Laatst online: 29-05 17:43
Philip Ross schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:07:
[...]

Ik ben hier blij mee, het was vrijwel onmogelijk om een keer miramar te spelen terwijl dat wel mijn favoriete map is.

De map is aanzienlijk verbeterd maar omdat veel mensen al een afkeer er van hadden nemen ze niet eens de moeite om het nog een keer te proberen.
Mee eens. En het gaat er niet uit, het wijzigt. Of Miramar/Erangel of Sanhok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Bekse schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:22:
[...]

Mee eens. En het gaat er niet uit, het wijzigt. Of Miramar/Erangel of Sanhok.
Super kut dus. Vrijwel niemand wil Miramar spelen, dus drukken we het spelers wel door hun strot. Way to go Bluehole! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:36

ScreamGT

joejoe

Simpele oplossing: reconnecten tot je wel op de map zit waar je wil spelen.

Het was een leuke bijkomstigheid, maar fuck it.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Flimovic schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:27:
[...]

Super kut dus. Vrijwel niemand wil Miramar spelen, dus drukken we het spelers wel door hun strot. Way to go Bluehole! *O*
Prima aanname weer :) Miramar vind ik bijvoorbeeld erg tof. En ieder potje dat ik speel zijn er weer 95+, zal dus wel meevallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Bekse schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:32:
[...]

Prima aanname weer :) Miramar vind ik bijvoorbeeld erg tof. En ieder potje dat ik speel zijn er weer 95+, zal dus wel meevallen 8)7
Uiteraard chargeer ik het, ik vind het oprecht super vervelend. Als ik op bijv. Discord kijk, zijn er vrijwel geen spelers die graag Miramar spelen. Ze zijn er wel, maar zijn veruit in de minderheid. Dat er voldoende spelers zijn die Miramar spelen heeft te maken met de grote playerbase. Als ik dat doortrek naar het grotere plaatje, dan betekent dat het grootste deel van de playerbase een duidelijke voorkeur heeft voor Erangel. Volgens mij gaat Bluehole met deze zet een groot deel van haar playerbase tegen zich in het harnas jagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Flimovic schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:27:
[...]

Niet helemaal. In de EU en NA regio werkt map selection, zeker tijdens prime time, prima. De playerbase is groot genoeg om over drie maps te verspreiden met drie gamemodes en die perspectives. Echter in veel regio's is de playerbase te klein waardoor ze, zeker in off times, erg lang moeten wachten tot een match gevonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Tsurany schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:37:
[...]

Niet helemaal. In de EU en NA regio werkt map selection, zeker tijdens prime time, prima. De playerbase is groot genoeg om over drie maps te verspreiden met drie gamemodes en die perspectives. Echter in veel regio's is de playerbase te klein waardoor ze, zeker in off times, erg lang moeten wachten tot een match gevonden is.
Maak het dan een map-voorkeur. Als er voldoende spelers zijn met jouw voorkeur start je dus op je geprefereerde map. Zijn die er niet, dan wordt je na 2 minuten oid. in de eerste de beste server gegooid die leeg is. Ik heb absoluut geen zin in weer dat 50/50 gezeik met Miramar/Erangel. Als t met een iets andere implementatie 80/20 oid kan worden, zou ik dat heel acceptabel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flimovic schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:40:
[...]

Maak het dan een map-voorkeur. Als er voldoende spelers zijn met jouw voorkeur start je dus op je geprefereerde map. Zijn die er niet, dan wordt je na 2 minuten oid. in de eerste de beste server gegooid die leeg is. Ik heb absoluut geen zin in weer dat 50/50 gezeik met Miramar/Erangel. Als t met een iets andere implementatie 80/20 oid kan worden, zou ik dat heel acceptabel vinden.
Natuurlijk zijn er betere oplossingen. Maar het is wel PUBG corp, ze zijn niet in staat hun product fatsoenlijk te blijven ontwikkelen. Dat wordt nu helaas pijnlijk duidelijk. Simpelweg aangeven wat de gemiddelde queue tijden zijn zou al kunnen helpen. Of de optie enkel aanbieden in bepaalde locaties.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 15-06-2018 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Prima dat ze het weghalen, voor mij maakt het niet zoveel meer uit. Kan van beide mappen wel genieten, en heb redelijk veel mensen in mijn lijst die ook graag Miramar spelen. Kan niet wachten tot volgende week. :-)

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Insehh schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:38:
Prima dat ze het weghalen, voor mij maakt het niet zoveel meer uit. Kan van beide mappen wel genieten, en heb redelijk veel mensen in mijn lijst die ook graag Miramar spelen. Kan niet wachten tot volgende week. :-)
Tevens! Al dat gejank tegenwoordig. Soms verlang ik terug naar de tijd zonder internet...

Ik speel op dezelfde Tweakers Discord en er zijn zat mensen die Miramar willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Over discord gesproken:

Ik join normaal PC Gaming central, maar ik heb op mijn nieuwe PC constant last van een "update loop".
Discord miept constant over het downloaden van update 1 of 2, en als ie klaar is begint ie gewoon weer opnieuw. Heb al deinstall en removal gedaan van appdata dir, nieuwe installer gedownload en geinstalleerd, maar werkt niet. :'(

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 15:19
Insehh schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:38:
Ik kan mij er ook niet te druk over maken. En zo te zien zijn het vooral spelers met de voorkeur voor Erangel die het niet tof vinden. Zelf vind ik Miramar ook leuker op het moment, en straks hebben we ook nog de nieuwe map. Komt vast wel goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik wissel graag eens af, maar als je beiden selecteert is het 3 op 4 erangel, en dat is iets teveel van het goeie. Hopelijk lost dit het probleem op! Ik kan er mee leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Tsurany schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:37:
[...]

Dat klopt overigens niet. Er is een relatief grote playerbase in OCE - waar nu al bijna 2 maanden Solo FPP gewoon kapot is. Van de enige dag op de andere werkte het niet meer (na Patch #13). Het maakt niet uit of we wel of niet bepaalde maps geselecteerd hebben. Als je zowel Miramar als Erangel aangevinkt heb, kan je als nog geen game vinden. Het aantal spelers die dit willen spelen heeft hier niets mee te maken - er zit of een bug in de match making van en na patch #13 of ze hebben gewoon de Solo FPP server eruit gegooid in OCE. Ook met Duo FPP is het vaak erg lastig - tig keer die lobby moeten herstarten en dan vind ie ineens een game binnen 2 seconden. Er is gewoon iets behoorlijk mis gegaan met PUBG na 1.0.

Nu weet ik niet of het onwil of onkunde is maar om nu maar gewoon complete modes uit het spel te gaan slopen voor OCE (schijnbaar gaan we hier onze Duo FPP nu ook maar kwijt raken) en dat dan groots als "fix" aankondigen... tja....

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@tazzman heb je daar cijfers van? Want ik hoor dit constant vanuit de community terwijl PUBG corp constant aangeeft dat de playerbase te klein is. Dan vraag ik me af waar de OCE spelers op baseren dat er wel genoeg spelers zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Vanavond om 20u30 wordt de eerste wekelijkse Dutch Scrim georganiseerd, dit zijn een aantal games met competitieve settings. Er zijn nog een aantal plaatsen! Schrijf je in met je (Nederlandstalige) vrienden. Als je nog geen team hebt kan je er ook één vinden/vormen. :)
https://discord.gg/A3VPKE

[ Voor 24% gewijzigd door frackz op 18-06-2018 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Tsurany schreef op zondag 17 juni 2018 @ 14:23:
@tazzman heb je daar cijfers van? Want ik hoor dit constant vanuit de community terwijl PUBG corp constant aangeeft dat de playerbase te klein is. Dan vraag ik me af waar de OCE spelers op baseren dat er wel genoeg spelers zijn.
Nee ik heb daar geen cijfers van, we hebben wel honderden leden in de PUBG OCE Discord die dagelijks actief zijn.

En voor de roll-out van Patch #13 hadden we geen enkel probleem in OCE om FPP games te starten. Match making was vrijwel direct - voor alle FPP game modes op alle maps.

Dan moeten wij PUBG Corp. maar geloven dat van 1 op andere dag ineens de OCE FPP playerbase verdwenen zou zijn? En dat terwijl het klachten regent vanuit OCE op Reddit en Discord?

Wat ik je wel kan vertellen is dat als PUBG Corp. zo door gaat, dat er echt helemaal geen playerbase meer zal zijn.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 11:38

Rexomnium

Vincam aut moriar

Blijft toch een heerlijke game. Na dagen van slechte potjes vandaag lekker gespeeld. Kill met de langste afstand ooit voor mij gemaakt met de SLR (al werd het slachtoffer van achteren aangevallen).

En daarnaast een tussendoorpotje met de onvolprezen Flimovic en Puppitz waar we met z'n drieën (onze 4e man werd direct aan het begin afgeknald) 15 man terug naar de lobby hielpen.

[YouTube: https://youtu.be/J6jKvloq1yY]

[ Voor 7% gewijzigd door Rexomnium op 19-06-2018 00:28 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ScreamGT schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:29:
Simpele oplossing: reconnecten tot je wel op de map zit waar je wil spelen.

Het was een leuke bijkomstigheid, maar fuck it.
En dan wil je een keer Duo of Team spelen, en dan eindig je in een 3 player squad ofzo, juist door dit gedrag :+

Map selectie maakt weinig uit. Ieder spel is echt anders. En een goede tactiek is er gewoon niet, als je van actie houdt en gewoon erin springt en gaat knallen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
Inderdaad. Ik snap die ophef over map-selection ook niet! Ik vind vooral de afwisseling fijn, elke map heeft zijn eigen speelstijl...dit maakt het zo leuk.

Ik snap wel dat men bij een nieuwe map tijdelijk de optie geeft om expliciet deze te spelen, maar na een tijd kan deze er weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Rexomnium schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 00:28:
Blijft toch een heerlijke game. Na dagen van slechte potjes vandaag lekker gespeeld. Kill met de langste afstand ooit voor mij gemaakt met de SLR (al werd het slachtoffer van achteren aangevallen).

En daarnaast een tussendoorpotje met de onvolprezen Flimovic en Puppitz waar we met z'n drieën (onze 4e man werd direct aan het begin afgeknald) 15 man terug naar de lobby hielpen.

[video]
Ja was een heerlijke game inderdaad! Lekker kippetje :9 Leuk om de beelden even vanuit jouw perspectief te zien.
MRTNbos schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:54:
Inderdaad. Ik snap die ophef over map-selection ook niet! Ik vind vooral de afwisseling fijn, elke map heeft zijn eigen speelstijl...dit maakt het zo leuk.

Ik snap wel dat men bij een nieuwe map tijdelijk de optie geeft om expliciet deze te spelen, maar na een tijd kan deze er weer uit.
Zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen? Als een deel van de playerbase een bepaalde map verguist, dan is het toch logisch dat ze het niet leuk vinden als ze niet meer de keus hebben om deze map over te slaan? Zeker als dat voorheen wel kon. Dat jij er geen problemen mee hebt, wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.

[ Voor 33% gewijzigd door Flimovic op 19-06-2018 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRTNbos schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:54:

Ik vind Miramar een stuk minder leuk. Ik speel liever slechts 25% van de tijd Miramar en 75% van de tijd Erangel dan een 50/50 verdeling.
Zeker met straks een derde map wissel ik liever enkel tussen Sanhok en Erangel dan dat Miramar er tussendoor komt.

En dat is puur persoonlijke voorkeur, die hoef je niet met mij te delen. Echter moet je toch wel begrijpen dat mensen zoals ik het dan jammer vinden dat de map selection functionaliteit om zeep geholpen wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRTNbos
@Flimovic & @Tsurany : Mijn opmerking was inderdaad meer bedoeld als in: "Mijn mening". Ik weet hoe de mensen redeneren die wel graag de map-selectie willen. Aangezien er echter weinig positief commentaar op het nieuws was, wilde ik graag mijn kant van de munt ("kip") delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Snap ook niet wat er op tegen is om een zelfde queue systeem toe te passen als in csgo. Je geeft in je lobby vooraf aan welke maps je allemaal eventueel wil spelen (of 1 specifiek) vervolgens geef je aan dat je ready bent en gaat het spel voor je zoeken naar andere spelers om een spel te kunnen starten. Als jij een map wil spelen die iedereen wil spelen heb je in een seconde een game gevonden en kan je direct de server in. Als je een map wil spelen die wat minder populair is ben je even aan het zoeken (wel feedback nodig en een verwachte zoektijd en niet dat er "niets gebeurd"). Als je dan na een paar minuten nog steeds geen server hebt gevonden kun je altijd nog ervoor kiezen een andere map in je poule erbij te doen.

Nu wordt je geforceerd een map te spelen die niet je voorkeur heeft. Warschijnlijk omdat Bluehole Mirramar een tweede kans wilt geven door deze aan te blijven passen. Als mensen eenmaal in hun hoofd hebben dat die map niet/minder leuk is gaan ze het ook niet opnieuw spelen ondanks dat er misschien wel zinvolle wijzigingen gedaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen nacht tot 06:00 zitten gamen... ik neem m'n games nooit op ook, maar man, wat een actie. Was met 1 speler tegen squads, tegen squads maak je een hoop meer kills en is veel intensiever dan met 4 spelers. Met 4 spelers zit er vaak altijd 1 tussen die neergaat en juist doordat je 'm helpen wil de hele squad apart wordt getrokken. :P

Er werd geknokt in een huisje met 2 squads, kwam eraan rennen, molotov naar binnen, 3 kills _O- Dat moment dat iemand brandend naar buiten kwam rennen .. :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
First person op mobile *O*
Is even flink wennen, maar erg leuk. Gelukkig begin je weer tussen de bots om te oefenen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie niet echt in hoe je moet grinden om te winnen...

Het is gewoon een simpel marketing trucje om flink wat geld te verdienen. Beetje een smerig psychologisch trucje zelfs omdat je eerst van alles krijgt voor het voltooien van missies zodat mensen een "sense of pride and accomplishment" krijgen om het daarna af te pakken als er niet betaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:14:
[...]

Ik zie niet echt in hoe je moet grinden om te winnen...

Het is gewoon een simpel marketing trucje om flink wat geld te verdienen. Beetje een smerig psychologisch trucje zelfs omdat je eerst van alles krijgt voor het voltooien van missies zodat mensen een "sense of pride and accomplishment" krijgen om het daarna af te pakken als er niet betaald wordt.
Je hoeft het niet te kopen. Echt, dat geldt voor iedere game die DLC of andere micro-transacties heeft.

Die keys en troep gebruik ik ook nooit. Mischien om m'n character een keer een make-over te geven, maar ik heb al betaald voor het spel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:35:
[...]

Je hoeft het niet te kopen. Echt, dat geldt voor iedere game die DLC of andere micro-transacties heeft.

Die keys en troep gebruik ik ook nooit. Mischien om m'n character een keer een make-over te geven, maar ik heb al betaald voor het spel. :)
Natuurlijk hoef je het niet te kopen. Echter krijg je wel alle items die vier weken lang, of je de pass nou koopt of niet. Alleen als je na die vier weken dus niet die pass koopt dan nemen ze de items weer af. En daarmee proberen ze de zwakkere consument te verleiden door het gevoel te geven dat je iets verliest als je niet over de brug komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 09:03:
[...]

Natuurlijk hoef je het niet te kopen. Echter krijg je wel alle items die vier weken lang, of je de pass nou koopt of niet. Alleen als je na die vier weken dus niet die pass koopt dan nemen ze de items weer af. En daarmee proberen ze de zwakkere consument te verleiden door het gevoel te geven dat je iets verliest als je niet over de brug komt.
Dus we betalen € 30,00 voor de game,hebben we al microtransactions en dan willen ze nu een fortnite like system introduceren........ik vind het maar een trieste bedoening en de cashgrab is real.

Krijgen we een eindelijk een level up system, moeten we betalen voor de rewards. Dus eigenlijk speel je voor niets als je niet bereid bent om geld uit te geven aan nutteloze cosmetische items |:(

Het nadeel is dat ik het "grinden" voor ranking bv best leuk vindt maar dan moet er aan het einde wel iets tegenover staan maar hier wordt gewoon alles van je afgepakt. Echt hoe verzinnen ze het. Geef dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:03:
[...]

Dus we betalen € 30,00 voor de game,hebben we al microtransactions en dan willen ze nu een fortnite like system introduceren........ik vind het maar een trieste bedoening en de cashgrab is real.

Krijgen we een eindelijk een level up system, moeten we betalen voor de rewards. Dus eigenlijk speel je voor niets als je niet bereid bent om geld uit te geven aan nutteloze cosmetische items |:(

Het nadeel is dat ik het "grinden" voor ranking bv best leuk vindt maar dan moet er aan het einde wel iets tegenover staan maar hier wordt gewoon alles van je afgepakt. Echt hoe verzinnen ze het. Geef dan niets.
Misschien ben ik cynisch maar ik begin me steeds meer af te vragen of ze er niet nog zoveel mogelijk geld uit willen slepen voordat een andere game PUBG van de troon stoot. Er worden heel veel cashgrabs toegevoegd de laatste tijd zoals parachute skins, streamer crates en nu dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe echt niet mee dus ik zal het ook niet missen. Geef mij de plain old action maar, dat kunnen ze niet afnemen. :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Who fucking cares. Dit is de eerste game die geen echt ranking systeem heeft en dat geeft me voor m'n gevoel veel meer vrijheid tijdens het spelen. Heerlijk.

Geen K/D ratio of SPM waar je voor speelt. Geen 100 kills met wapen X etc. etc. Gewoon lekkere gameplay en actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

[...]

Dus eigenlijk speel je voor niets als je niet bereid bent om geld uit te geven aan nutteloze cosmetische items |:(

Tsja, je hebt het al te pakken want jij hebt nu het gevoel dat je voor niets speelt als je geen geld uitgeeft. Volgens mij speel je toch eerst en vooral voor de fun maar he, misschien ben ik ouderwets..

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:09:
Who fucking cares. Dit is de eerste game die geen echt ranking systeem heeft en dat geeft me voor m'n gevoel veel meer vrijheid tijdens het spelen. Heerlijk.

Geen K/D ratio of SPM waar je voor speelt. Geen 100 kills met wapen X etc. etc. Gewoon lekkere gameplay en actie!
Stats zelf interesseren me niet. Wat ik erg storend vind is dat ze de meest manipulatieve methodes zoeken om nog meer geld te verdienen terwijl ondertussen allerlei features zoals nieuwe cirkel snelheden of kogel penetratie maar eindeloos uitgesteld wordt.

Dan merk je duidelijk waar de prioriteiten liggen en dat is erg jammer juist omdat PUBG een enorme potentie had.

Overigens heeft PUBG.op.gg gewoon een overzicht van je winrate, top 10 rate, KD rate, damage per game,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:18:
[...]

Dan merk je duidelijk waar de prioriteiten liggen en dat is erg jammer juist omdat PUBG een enorme potentie had.
Ja, maar vanuit perspectief is het een gemiste kans om het niet uit te buiten. Er zijn nu eenmaal een hoop mensen die domweg geld willen stukslaan op een spel omwille een skin of wat dan ook. Het is gewoon hoe de wereld draait. Technisch gezien blijft de basis van het spel relatief intact. Je wordt niet doodgegooid met dingen die je verplicht moet kopen ofzo, je kunt het gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
StealthyPeanut schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:09:

Ja zo raar dat zovelen van alles vragen en willen gewoon om een spelletje te spelen?

Bedoel het spel op zich is toch de ontspanning? Waarom moeten er lootboxes met een roze rokje inzitten?
[...]

Het spel op zich is toch het doel?

[ Voor 32% gewijzigd door k995 op 20-06-2018 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:18:
[...]

Stats zelf interesseren me niet. Wat ik erg storend vind is dat ze de meest manipulatieve methodes zoeken om nog meer geld te verdienen terwijl ondertussen allerlei features zoals nieuwe cirkel snelheden of kogel penetratie maar eindeloos uitgesteld wordt.

Overigens heeft PUBG.op.gg gewoon een overzicht van je winrate, top 10 rate, KD rate, damage per game,...
Helemaal mee eens hoor, maar zoals ik zei: het interesseert me gewoon niet echt. Zolang het geen Pay2Win wordt kan ik er niet wakker van liggen.

Ik weet inderdaad van PUBG.op.gg. Ik kijk er soms wel op om eens te kijken naar hoe hoog ik sta, maar het beïnvloedt mijn gameplay niet. Ik speel altijd om te winnen (duh) en als je dood bent, is je game voorbij. En ik schiet niet op iedereen omdat het dan je positieve verraadt; niet omdat ik dan een hogere K/D heb.

Dus BR zorgt dat ik op een bepaalde manier speel; niet de stats die eruit rollen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
k995 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:21:

Ja zo raar dat zovelen van alles vragen en willen gewoon om een spelletje te spelen?

Bedoel het spel op zich is toch de ontspanning? Waarom moeten er lootboxes met een roze rokje inzitten?

Het spel op zich is toch het doel?
snmght schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:12:
[...]

Tsja, je hebt het al te pakken want jij hebt nu het gevoel dat je voor niets speelt als je geen geld uitgeeft. Volgens mij speel je toch eerst en vooral voor de fun maar he, misschien ben ik ouderwets..
Ik hou van het spelen voor progessie in elke game, niet alleen in PUBG. Ik vind het leuk om iets te grinden en proberen beter te worden in een game. Dat is voor mij fun. Dat voor jou iets anders fun is, is prima maar beslis dan niet wat voor mij fun is ;)

Overigens geef ik nooit geld uit aan cosmetics, ik vertik om te betalen voor zulke dingen en ook zonder die zooi zou er gewoon een decent level systeem in de game kunnen zitten, naast dan die extra rewards.

Nu speel ik de game ook al voor de ranking, niet dat het me interesseert waar ik eindig maar daardoor heb ik wel het gevoel dat ik ergens voor speel. Dat je kan proberen je average damage hoger te krijgen of om hoger op de leaderbords te komen. Op de dagen dat de leaderbords uitstaan voelt het toch wat meer doelloos dan wanneer deze er wel zijn omdat je er niets mee bereikt. Door het toevoegen van een ranking heb je juist een incentive om te spelen en is het spel ook leuker om te spelen dan wanneer je er niets voor terugkrijgt.

[ Voor 12% gewijzigd door jantje 2 op 20-06-2018 10:28 ]

Pagina: 1 ... 122 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord